o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Rozhovor s fanouškem HC Dukla Jihlava

rozhovor čtvrtek, 2. 2. 2012 14:00 - přejít do komentářů
Rozhovor s fanouškem HC Dukla Jihlava
images/clanky/rozhovor-s-fanouskem-hc-dukla-jihlava-3854.jpg

O víkendu jsme navštívili bitvu o Vysočinu mezi Horáckou Slavií Třebíčí a HC Duklou Jihlava. Dnes vám přinášíme rozhovor s fanouškem hokejové Jihlavy ohledně fanouškovské scény HC Dukla Jihlava. Něco nám říká, že tento rozhovor může u ostatních táborů vzbudit docela emoce :-)

Můžeš se čtenářům v krátkosti představit a říci jestli mluvíš za nějakou skupinu lidí, nebo čistě za sebe?
V kotli mi říkají „Učitelskej“ a jsem klasický spíkr, takže rozeřvávám kotel a snažím se lidi v kotli různě burcovat a dávat fandění řád. Do kotle chodím dlouho, ale před časem jsme ztratili našeho vůdce a teď se dlouhodobě hledá jeho náhradník. V tuto chvíli to dělám já a uvidíme, jak to bude v budoucnu. Byl jsem zvolen, že na otázky mám odpovídat já, takže mluvím za sebe, ale mám zmocnění od dalších lidí z kotle, kteří jezdí ven a připravují chorea. Plus menší připomínky bude ještě dělat Čelsí z Chrudimi, ten má na starost organizaci vlakových výjezdů a popisů výjezdů do sekce ultras výjezdy.


Můžeš nám přiblížit fanouškovskou scénu v Jihlavě? Kolik se vás schází v kotli při domácích zápasech, kolik vás jezdí ven a jak to bylo s fans scénou Dukly v minulosti?

Za poslední roky to jde dolů. Před deseti lety, chodilo na stadion i do kotle mnohem více lidí, ale postupně to upadá. Minulá sezóna byla celkem dobrá, kotel šlapal. Chodilo do něj 500 – 600 lidí, ale postupně to upadá a v současné době se nás v kotli schází 200 až 250 těch nejvěrnějších. V nejbližší době ale doufejme proběhne sraz kotle, kde by se to snad mělo znova nastartovat.

Ven nás jezdí podle soupeře. Velký výjezd byl do Havlíčkova Brodu, kde nás dojelo 1600 skalních a Broďáci docela koukali. Oni si snad mysleli, že se nám můžou rovnat, ale tam pochopili, že to asi nejde. Na každý zápas vyjede určitě nějaký Duklák od Litoměřic po Šumperk. Snažíme se, aby nás kluci měli pořád v zádech.

Kdo je váš největší rival a proč a naopak máte nějaké spřátelené tábory?
Našim rivalem budou vždycky týmy, jako je Sparta Praha, Kometa Brno nebo Pardubice. Teď ať se na mě nikdo nezlobí, ale to, že teď přešlapujeme v první lize, kde máme jakési derby, ve kterých se nám snaží někteří rovnat, tak to prostě pro nás nejsou rivalové. Oni si myslí, že jo, ale pro mě ne. Já to beru tak, že teď ještě chvíli budeme muset v tom suterénu zůstat, ale jednou půjdeme nahoru a vrátíme se na své pozice. Takže našim rivalem jsou tradiční české kluby.

Po tom co jsem řekl asi chápeš, že moc spřátelených táborů nemáme. Jsme taková ta nóbl šlechta HC Dukla Jihlava. A o žádných spřátelených klubech nevím. Takové to, že Rebel se kamarádí s Okurkou a dělají z toho bůhví jaké přátelství to je komedie a to já prostě neberu. Takže spřátelené kluby nemáme žádné, je to nanejvýš jen na bázy osobních kontaktů pár lidí, že třeba lidi z Chrudimi co fandí Jihlavě, znají par hradečáků, ale to je tak všechno. Stejně jako jeden bubeník zná pár fans Šumperku, ale jak říkám, je to na bázi osobního přátelství, nic mezi kluby. Přátelský vztah máme jen s Třebíčí a Redebílkama :-)

Co Dukla a aktivity ultras? Kolik se schází fanoušků na tvorbu chorea, a jak často chorea děláte?

Máme pár lidí, kteří se o to starají. Máme tady šikovného kluka, který namaluje úplně všechno. Pak jsou tady lidi, kteří jsou schopní nacvičit nový chorál. Každé dva tři měsíce se kotel snaží přinést něco nového. Já osobně mám rád, takové ty předříkávané pokřiky, které kotel opakuje a lidi to baví.
Chorea děláme na důležité zápasy. Legendární choreo bylo v loňské sezóně jako odpověď na urážlivé samolepky těch chudáků z Brodu. Choreo bylo ve stylu pohřbu Broďáka zavěšeného na laně. Nejdřív byl přinesen v rakvi a pak vytažen za hlavu nahoru. A to si i hráči říkali, že jsme dobří magoři :-) Bylo to v televizi, takže asi víte:) O tom to je, udělat tu šou. Když mi někdo dá ránu, tak já ti dám ještě větší. Třeba do Znojma se nám podařilo propašovat živou slepici, ta tam pak pobíhala u manťáku a pořadatelé ji nemohli chytit, taky dobrá sranda:)


Jak je na tom jinak 1. ligy co se týká fanoušků a ultras? Které tábory jsou podle vás nejlepší a naopak kde je úplně mrtvo?

Já respektuji lidi z Ústí nad Labem. Tam se snaží, chodí jich hodně a má to hlavu a patu. Ale jinak všude jinde je mrtvo. Když Dukla někam přijede tady na Vysočinu, tak se všichni nahrnou aby se podívali, ale toto já neberu. Musí to žít celou sezonu a ne jenom, když přijede Jihlava. Kdyby tam Dukla nepřijela tak je tam mrtvo. Teď třeba Broďáci vyfotili svoje holky, to se mi docela líbí,že se podělí a takto je ukážou, klidně je někdy můžou poslat do našeho sektoru s pivem :-)

Ještě dobrej dojem zanechali při minulým play-off u nás opravdu dobře vypadající skupinka z Chomutova.Takže asi tak Ústi, Chomutov a v Šumperku to taky není zlý. Třeba dost sledujeme Havířov o soutěž níž, tam je to fakt na hokejový poměry super. Ale Beroun, Kadaň, Benátky, tam je to fakt špatný. Stejně v Rebílkově i Třebíči, tam je ticho, jen na Duklu to tam ožije.

Kam jsou nejlepší výjezdy a proč?
Dobré výjezdy byly do Hradce králové, do Chrudimi, do Tábora, do Znojma. Bylo hodně lidí a v těch autobusech se nálada ještě zlepšila:) A i Litoměřice díky místním klobásám jsou naší oblíbenou destinací. Ale ono je to nějak tak jedno, nám stejně chutná pivo všude, až na Beroun a jejich holbu. A samozřejmě rebel, protože to se nedá pít. Na zácpu je to ale vynikající:-D

A derby ne?
Nemyslím si, že nejlepší jsou derby. To jsou takové zápasy, ve kterých se oni, menší města a horší týmy bez fanoušků, titulů a úspěchů vždycky vyšponují, a i když celou sezonu hrají tužku, vlastně celé roky a celou jejich existenci, tak alespoň tu Duklu musejí porazit. Na derby se sice sjede nejvíc lidí, ale nefandí se tolik, kor když derby furt prohráváme. Proto máme radši třeba ty Litoměřice, kde jedeme 3 auta, ale fandí všichni a furt. To jsou nejlepší výjezdy, navíc se stmelí
kolektiv, a když jede někdo nový, tak má šanci lépe zapadnout, než při domácích zápasech.

Jak nejčastěji na zápasy cestujete? Vlak, autobus, nebo auta?
Využíváme všechno. Ti nejradikálnější jezdí auty, protože je do autobusů nechtějí moc pouštět:)) Ale jezdíme i vlakem, když je to možný. Například do Brodu jsme jeli vlakem ve velkém počtu asi 200 až 250 lidí. Tehdy nebyl na nádraží ani jeden policajt a všichni pak byli překvapení kolik Dukláků pochoduje městem. Teď naopak poslední derby s Třebíčí někde proběhlo, že by se mohlo jet vlakem, ale nakonec to hromadně nedopadlo, a tak bylo na tři Dukláky auto těžkooděnců.

Mluví se o uzavření extraligy jak se na to dívají fanoušci Jihlavy?
Dukláci to odmítají. Je to taková past na hokej, protože toto by nepřineslo vůbec nic dobrého a snížila by se úroveň jak první ligy, tak i extraligy. Je to krok, který v Jihlavě a myslím si, že i všude jinde, kde mají rádi hokej, lidi nevítají, ba právě naopak.

Co může znamenat uzavření extraligy pro Jihlavu?
Těžko říct, co by to přineslo. Jak říkám je to krok do neznáma. My doufáme, že k tomu nedojde, ale určitě by to nepřineslo nic dobrého.

Nevytratí se tak u fanoušků zájem o hokej?
Nevytratí. Hokej je v českých luzích a hájích sport číslo jedna. I když všichni se snaží prosazovat fotbal, ale ten má pod palcem jenom média, ale jinak o to není zájem a každý si nad tím uplivne. Do fotbalu se stahují lidi, kteří na tom chtěj rejžovat. Fotbal není vůbec čistý sport a lidé kolem fotbalu jsou mafiáni. I když se tam sem tam objeví někdo slušný, tak ten zbytek je semele a ještě se jim vysměje. Já bych fotbal a fotbalové soutěže zrušil. Vím o čem mluvím, protože jsem fotbal hrál, byť na nejnižší úrovni. Fotbal je pro mě synonymum korupce. A věřím, že stejně by těch 1000 věrnejch chodilo, i kdyby se hrál přebor. Nejsme jako Kometa, kde před 5 rokama chodilo 200 lidí, a najednou je tam každej komeťák...u nás jsou opravdový srdcaři. Bez nich, by mimojiné asi dnes už Dukla nebyla...


Znojmo hraje EBEL. Je to podle tebe cesta, kterou by mohla jít i Jihlava?
Ať si to Znojmo hraje, protože je to Znaim, ale pro Duklu Jihlava to není cesta. My jsme dvanáctinásobný vítěz československé ligy a to mluví samo za sebe. To by bylo pro celý hokej nějaký divný, kdyby tak slavný klub, jako je Dukla Jihlava, šla hrát nějakou jinou ligu. Kdyby se toto stalo, tak by to byl úplný konec s hodnotami. Já věřím, že se Dukla vrátí zpátky do Extraligy. Věříme, že se to změní, najdeme generálního partnera a přidáme třináctý titul.

Tady to v těch lidech je, mají to v srdci a pokud se půjde tou postupnou cestou a budou se získávat dobré výsledky, tak to přiláká lidi a bude to zase paráda.

V Jihlavě se hraje rovněž i 2. liga fotbalu, jaké máte vztahy s fotbalovými fanoušky?
S těmi jsme v pohodě. Oni chodí na hokej a někteří Dukláci chodí na fotbal. Já osobně tedy ne, ale je to dost propojené a vztahy máme dobré. Ti fotbaloví se drží u sebe, pomáhají s fanděním, jsou v pohodě, ale na fotbal mě nedostanou :-)

Nemáte obavu, že by město mohlo začít více podporovat právě fotbal, když by se extraliga uzavřela a fotbalová soutěž by se tak mohla stát lepší propagační vitrínou města? Přeci jenom nejvyšší soutěž, je nejvyšší soutěž...
To je věcí města. Město si musí uvědomit, kterou tu značku chce. Která je pro to město důležitější. Jestli je to FC Vysočina, nebo HC Dukla Jihlava. Tím, už je asi řečeno úplně všechno, nehledě na to, že Jihlava vždy patřila zimnímu sportu. Myslím si, že propagační vitrínou města je HC Dukla Jihlava. Jihlavu znají všichni ze širokého okolí, jenom kvůli tomu, že tady byla Dukla. Ta vychovala takové hráče, že jsme byli schopní konkurovat Kanadě, Sovětům, Švédům, Finům...

Ti hráči to hráli tady na tomto stadionu, kde jsem zažil krásné chvíle a kde nechávám, spolu s dalšími stovkami Dukláků, hlasivky a všichni věříme, že se vrátíme zpátky tam, kam patříme, že se najde sponzor, který ty peníze dá.


Vy a fotbal, fandíte někomu?

Celý kotel až na mě, někomu fandi. Treba Čelsí jak blbec:-) Slavii, další Spartě, Bohemce a asi největší zastoupení má Baník. Prostě u piva se kvůli tomu hádáme, ale Dukla nás spojuje:))) Třeba minulý týden se dva naši poprali mezi sebou o televizní ovladač:-) Jeden se chtěl dívat na Real, druhej na anglickou ligu... Prostě Dukla :-D

Často se i v souvislosti s hokejem mluví o chuligánech. jak je na tom Jihlava?
I když díky televizi vypadáme jako elitní bojová skupina, opak je pravdou. 90 léta, kdy pokřik z Jihlavy vás bičem poženem probouzel ze zlého sna fanoušky od Litvínova přes Prahu do Košic jsou dávno pryč. V této činnoti jsou naše aktivity nulové a do nejbližší budoucnosti se ani nic nezmění. I kdyby se někdo takový vyskytl, tak ho srovnáme a pojede si sám za sebe, ale ne za kotel Dukly. Pokud se někdo chce pobít, tak ať, je to jejich problém a tupost. Naší hlavní aktivitou je pití piva, choreo, fandění, pití piva, ochutnávání klobás a pití piva :-). To nám jde. Všude kde jsme, vypijeme spoustu piva. Asi legendární je hláška uklizeče z Litoměřič, který prohlásil: Kluci, před týdnem tady bylo asi 3krát víc Chomutováků, ale po vás je tady 2 krát vic kelímku :-). To že se někde něco stalo, je jen díky průběhu zápasu, do kterého se dostaneme, a pak stačí málo aby se vylila tzv. tomu říkáme Jihlavská zloba :-) Kdy i lidi v saku, podnikatelé, lidi z hlavní tribuny ukážou druhou tvář:-) Ale aby jsme někam jezdili úmyslně dělat bordel, vyvolávat bitky, nebo si je domlouvat, to fakt ne. Stačí se na nás podívat, nemáme svaly, ale pupky :-)

Je někdo koho v Extralize řekněme respektujete?
Nejradši byjsme v extralize byli sami, ale bohužel. Tak asi můžem řict, ne přimo že by jsme je podporovali, ale nejvíc sympatická je nám Plzeň. A pár lidi posledni dva roky jezdi fandit Třinci v playoff.

Díky za rozhovor.

VIDEO

Autor: redakce



Share |
Jméno Heslo
text
  • bez klubu tomassinho 12. 2. 2012, neděle, 20:51 + 0 - 0
    Ještě něco: http://ultrashcd.webnode.cz/news/mlekarna-rebel-prijela-na-vyjezd-do-mesta-dukla-rebel-8-2-2012-/
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 10. 2. 2012, pátek, 17:19 + 0 - 0
    dynamo: hm, to me nenapadlo...to mas pravdu, kdyz koukam co delaj v recku na basketu nebo volejbale, tak jedou furt...spis bych rek ze v basketu se prerusuje castejc nez v hokeji...ale stejne ty fans jedou furt..mozna bude chyba v lidech..a ne ve sportu..
  • bez klubu dynamo_dresden 10. 2. 2012, pátek, 13:52 + 0 - 0
    HonzaHcHk,celsi z chrudimi -ja nad tim furt premyslel, proc to nejde normalne fandit.a proc to treba de na volejbale nebo basketu?tam se hra prerusuje skoro stejne casto.
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 6. 2. 2012, pondělí, 21:56 + 0 - 0
    lenosh: no jasny, jako znas televizi co dokaze...presne tak...kdyby my jsme blaznili z nakejch samolepek, mimojine nebylo tam zadny smrt dukle atd..ale vtipne provedeny..tak nevim co by museli slavisti na vas, nebo spartani na slavisti delat, to by museli davat k evropskýmu soudu:))))
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 6. 2. 2012, pondělí, 15:48 + 0 - 0
    Dukla má pořád jméno... a nezískala mistrovský titul, ale 12 titulů ;)
  • FC Baník Ostrava Zdeník 6. 2. 2012, pondělí, 15:37 + 0 - 0
    Dukla je zrovna takový tým, jako Vítkovice ve fotbale. Získali mistrovský titul a dnes už je nikdo nezná.
  • AC Sparta Praha Lenosh 6. 2. 2012, pondělí, 09:11 + 0 - 0
    Ok děkuju za vysvětlení. V tý době jsem to sledoval jen letmo co jsem zahlídl v tv a na netu a pak ještě kámoš říkal že je hodně lidí nasranejch, tak jsem se právě nad tím do podivoval, co by jsme pak museli dělat my fans pražských S :-D
  • bez klubu dynamo_dresden 5. 2. 2012, neděle, 19:32 + 0 - 0
    vtom pripade sou i drazdany legendou ve fotbale)
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 5. 2. 2012, neděle, 15:39 + 0 - 0
    Gerni: Tvůj zaujatý názor ti neberu, Dukla je prostě legenda ať se ti to líbí, nebo ne:-) juancarlos: Karle, promiň, máš pravdu, měl jsem trošku upito. To víš, když dá někdo na rybníků v dresu Dukly tolik gólů jako já, tak si tam nějakou štamprlku na zahřátí dá:-) Jinak, Tvůj názor na Dukly je mi dostatečně známý a abych byl zcela upřímný, vůbec mne nezajímá:-)
  • bez klubu tomassinho 5. 2. 2012, neděle, 15:17 + 0 - 0
    Edie: Mě bylo celkem jedno, jestli bude kraj Vysočina nebo spadnem do Jižní Moravy, což bych byl radši. Akorát se tady postavila budova krajského úřadu, což je vlastně trafika na peníze... Takže asi tak..
  • 1.FC Slovácko johankarl 5. 2. 2012, neděle, 12:21 + 0 - 0
    to ŠOVKI: jsi měl zas trojku v krvi?Jednak mě nebudeš říkat co mám dělat a s tou dcerou jsi to krapet přehnal,ale to si vyřídíme jinde,sračko dukelská bolševická
  • Zbrojovka Brno Edie 5. 2. 2012, neděle, 12:19 + 0 - 0
    celsi: ne jenom že se tam nic neděje ale už jenom umělé vytvoření tohoto kraje je pro mnohé nepochopitelné krom jihlaváku a blízkého okolí
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 5. 2. 2012, neděle, 11:52 + 0 - 0
    kdyz to tak vezmes, tak na nove z vysociny je jen nehoda na D1 a Dukla..nic jinyho..takze media rozpourali kauzu, ktera byla vsem uplne u...vis kde:)
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 5. 2. 2012, neděle, 11:49 + 0 - 0
    lenosh: co se tyka samolepek, jak asi sam vis co media jsou schopny udelat...nam vsem to bylo uplne u prd.le....vedeni neco muselo rict do televize atd...nam vsem fans to bylo, je a bude u prd...samolepky,a mnohem horsiho razu ma i sparta na slavii, slavia na spartu, banik na vsechny:)))) co se kolem toho roztocilo, spise tv nova bylo nepochopitelny..ale rozumej ze kazdy region musi dat urcity mnozstvi clanku do tv..a na vysocine, krome dukly se nic nedeje...zadny vrazdy, akce, koncerty, snad ani povodne:))takze asi tak...zeprej se kazdyho fans v dresu dukly co si o tom mylsi..vubec nic...udaly to, jejich vec...my je chystame taky,takze asi tak
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 5. 2. 2012, neděle, 11:30 + 0 - 0
    Co se týče samolepek, tak mám pocit že dost Jihlaváků to bralo s daleko větším nadhledem než jejich vedení....
  • AC Sparta Praha Lenosh 5. 2. 2012, neděle, 11:05 + 0 - 0
    Rozhovor je to fakt divnej a "namyšelenej", čekal jsem že se tam bude bavit i o vtipných nálepkách, u které byla ještě vtipnější(čti ubrečená) reakce dukláků. Vždyť na tom nebylo nic tak hroznýho aby jste se tak vztekali. Mohl by se mi prosím k tomu nějaký fan Dukly vyjádřit? Jo a ještě než mě začnete posílat do míst kde slunce nesvítí, tak pocházím kousek od Jihlavy a fandím jí. :)
  • HC Orli Znojmo Gerni 5. 2. 2012, neděle, 10:38 + 0 - 0
    Šovkovskij: Si dělaš prdel ne Dukla už nenni vubec nic krom bezvíznamnyho tymu nekde v pralese co se umí akorat ohnaět titulama z doby pravěku ...
  • Zbrojovka Brno Edie 5. 2. 2012, neděle, 07:50 + 0 - 0
    Pré my vás z Jih. bičem vyženem to mě po.er za dob komoušú kdy tehdejší Zetor dostával od protěžované Dukly nakládačky se v Jihlavě s oblibou skandovalo přijeďte do Brna a za Lužánkama nebylo po nich vidu ani slechu ti byli posr.ní někam vyjet a do blízkého Brna už vůbec ne.
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 5. 2. 2012, neděle, 02:14 + 0 - 0
    casual88: Palec nahoru ;)
  • bez klubu tomassinho 5. 2. 2012, neděle, 02:13 + 0 - 0
    Casual a Jerzy: Za sebe nic neomlouvám. Kdo umí rozlišit, ten tuší, kdo netuší, tak tady mluví cosi o naší prezentaci.. A jestli je taková nebo taková.., mě osobně je ouplně jedno, jestli nás támhle okurka bude chválit nebo chachar hanit..;) A když vám nabíhá žilka, jak je to neseriozní, je to váše starost, Mirkové Dušíni..;) Vaya con dios. Šovkovskij: napiš mi prosímtě tvůj mail, rád bych si s tebou pokecal aj jinak než tady. Díky. tomassinho@seznam.cz. Když k nám teda hodláš na play-off (nebo na baráž :D ) zavítat..;)
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 5. 2. 2012, neděle, 00:52 + 0 - 0
    Juancarlos: S tou svojí demagoiií už to přeháníš. Dukla je a Dukla bude. Jestli ty s tím máš problém, tvoje věc. Ale do Dukly rýpat nebudeš, je ti to jasné.Piču si dělej doma z nevlastní dcery, ale ne z kluků, kteří dají za hokej život!!!
  • FC Baník Ostrava Casual88 4. 2. 2012, sobota, 20:38 + 0 - 0
    Možná si jihlavští mysleli, že toto je web plný humoru a sarkazmu. Místo toho aby se tu seriozně prezentovali, tak ze sebe dělají mistry světa a pak to omlouvají tím, že se to nesmí brát zase až tak vážně. Jestli to má byt nějaká odlehčená konverzace, tak propásli šanci, jak se slušně prezentovat.
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 4. 2. 2012, sobota, 20:12 + 0 - 0
    Ja nevim, ale ty reakce jste mohli cekat, kdyz vypustite do sveta tohle... Navic nechapu, proc bychom to nemeli brat vazne, kdyz tohle je seriozni web!
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 4. 2. 2012, sobota, 20:02 + 0 - 0
    johankarl:Škoda Plzeň a Viktorka Plzeň taky nesměli jeden čas používat své jméno.Jmenovyli se Zvil Plzeň(Závody Vladimíra Ijliče Lenina(Tohle bylo té době hodně časté
  • bez klubu tomassinho 4. 2. 2012, sobota, 19:34 + 0 - 0
    Ivory, kdyby ses uměl trošku povznést a nebral tenhle rozhovor na smrt vážně, nemáš potřebu na něj na hokejfans reagovat...
  • bez klubu Yves 4. 2. 2012, sobota, 15:47 + 0 - 0
    Ivory: Tvůj rozhovor má hlavu a patu a narozdíl od toho tady odpovídal člověk při smyslech. Palec nahoru.
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 4. 2. 2012, sobota, 15:23 + 0 - 0
    je to choral a je peknej! Myslis ze choraly Slavie a Slovacka, Baniku nebo Bohemky neznam?? Jen jsem chtel pouazat na to, ze sparta na tom neni spatne! Mela by by jinde, ale i tak je na tom dobre.
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 4. 2. 2012, sobota, 14:44 + 0 - 0
    no tak 3 slovasparta praha sampion to je obrovskej choral..nechces abych sem dal CHORALY slavie nebo slovacka...
  • bez klubu Ivory 4. 2. 2012, sobota, 14:35 + 0 - 0
    Cahy: Ty jseš dobrej komik, rozhovor s fanouškem z Brodu tady na stránkách byl asi měsíc dozadu:-D http://supporters.cz/clanek.asp?id=3744 a mimochodem na stránkách hokejfans máš další rozhovor...takže s tím že o fanoušky Rebelu nikdo nestojí, jsi to trošku netrefil...
  • 1.FC Slovácko johankarl 4. 2. 2012, sobota, 14:09 + 0 - 0
    to Zdeněk81:boužel nemůžu s tebou souhlasit,celá 50,60 a 70 léta byly režimem těžce protěžované právě jen všechny ty Dukly a Rudé Hvězdy(proto je nemám rád a nikdy mít nebudu)V tomto se musím Sparty zastat.O Spartě jako vládním klubu se začalo mluvit až letech 80tých,kdy byl předsedou ČSTV tuším,že Himl, a oblíbilo si ji pár kašparů z ÚV.Jinak právě v těžkých 50.tých letech snad ani Sparta ani Slavia nesměli používat ani svůj tradiční název klubu,protože to moc připomínalo první republiku a na někdy na přelomu 60 a 70.let.dokonce Sparta spadla do 2.lidy,což uznáš,že jako protěžovaný klub je dost blbost;-)
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 4. 2. 2012, sobota, 13:28 + 0 - 0
    Celsi: Tak znovu, ja nejsu Spartan! :D A sam musis uznat, ze proste i ty choraly umijou, navic jsem mluvil hlavne o venkovnich ;) napr. http://www.youtube.com/watch?v=lgI6r6NFOnI ;)
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 4. 2. 2012, sobota, 13:01 + 0 - 0
    akorat pocitam ze priznat si pravdu, ze s fandenim na sparte je to totalni tragedie, je tezky, stejne jako ze rozhodci vam byli v 90 letech vic nez nakloneni...to si taky zadnej sparta nechce priznat... (rikam to jako slavista, kterej ma nazor, ze klub neni jen 11 hracu na hristi, ale i stadion, fans, penize, zakulisni vlivy..to vse k dobremu klubu náleží..rozhodci si jisti kazdej, od juventusu po marseiile...pomahaji jen silnym..ae ze sparta byla silna v kadru, hracich i zakulisi je jej jeji vyhodou, a pruserem slavie...takze to nemyslim zle, spis vam to zavidim, titul je titul)
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 4. 2. 2012, sobota, 12:57 + 0 - 0
    jerzi: ano slysel...ja na televizi nedam..bohuzel patrim fans ktery nejsou liny zvednout prdel...byl jsem na sparte v Hradci, v olmiku (kde mam supr kamosku:) ) i v Brne. Nejak jsme tam chlastali s kamoseam tak jsme zasli. A samozrejme na slavii...umite jen sparta sparta..zadnej choral nic...nato jakej ste klub je to totalni, ale totalni tragedie..kort kdyz pred 10 rokama ste byli nejlepsi,ale represe kretinsky atd atd..kdyz jedeme se slavii k vam tak nejste pomalu ani slyset...a to sedim na protejsi tribune uprostred se spartanama kamosema...misto toho abys me rikal jak supr fandite, kdyz vam kazdej rekne ze stojize ta prd, by ste si meli sednou, priznat si to ze to fandeni uvas stoji za naprosty h.n.o a vymyslet novy veci..kricet lets go sparta, bojujte za spartu, sparta sparta celej zapas je tragedie...jak pise sigma, sparat je v penezich atd totalne na vrcholu nikdo se ji nevyrovna, ale co se tyka fandeni, tak jste natom asi tak jako slavia s penezma...nebo me posli na ukazku na youtube kde zpivate 10 minutovej choral atd atd..to dokaze jen slavia a slovacko v cr..tam je to supr
  • SK Sigma Olomouc Gianni1919 4. 2. 2012, sobota, 12:14 + 0 - 0
    Bože, trošku soudnosti a pokory by neškodilo. Takový namachrovaný řeči bych tak možná věřil Partizanu Belěhrad. Ubohost.
  • AC Sparta Praha Cahy 4. 2. 2012, sobota, 10:59 + 0 - 0
    tomassinho: Cheb,Brod, a podobné destinace závidí, že o rozhovor s nimi nikdo nestojí. Jinak musím oponovat Učitelskýmu. Derby s Hajzlbrodem, Třebíčí, minulou sezonu se Znojmen jsou dobrý a tyhle derby beru. Pak třeba Chomotau a Ustí, že sou na špici. Zbytek smetí.. Co je mi do extraligy, zatím sme tam kde sme.
  • bez klubu kolemjdoucí 4. 2. 2012, sobota, 09:58 + 0 - 0
    "Jsme taková ta nóbl šlechta HC Dukla Jihlava" jsem myslel,že se mi huba smíchem roztrhne :D titulama žijete,ale dívejte se do předu a realita je tvrdá.Chtělo by to trochu pokory !
  • SK Sigma Olomouc Sigma1919 4. 2. 2012, sobota, 07:27 + 0 - 0
    Sparta na to že je u nás dlouhodobě top klub, tak fandění hrozné. Sice se ohání tím, že nekradou chorály, ale s tím ať jdou do prdele. Jiné velkokluby všude ve světě si "kradou" chorály, ale zrovna Sparta, to dělat nebude :-D Support Sparty je hodně slabý. A To, že jich do Liverpoolu přijelo jednou za 5 let tolik, tak to bych přirovnal tady v tom rozhovoru, že je to to samé, jak když Jihlava přijede do Třebíče :-D
  • bez klubu tomassinho 4. 2. 2012, sobota, 02:35 + 0 - 0
    Někteří z Vás berou ten rozhovor smrtelně vážně.. No tak, chalani, klídek..;) Kdo z Vás netuší, jak to u nás v Jihlavě chodí, tak pár věcí nepochopí... A jestli je to pro nás dobrá reklama nebo ne. Pro mne za mne, ať si o nás myslí každý kdo chce co chce..;)
  • bez klubu tomassinho 4. 2. 2012, sobota, 02:33 + 0 - 0
    Jerzy: Ač jsem ve fotbale kovanej, musím souhlasit s čelzím, že v chorálech nad námi vedou slátanci na plné čáře... btw.když se ti ten rozhovor nelíbí, tak ho nečti.. sto lidí, sto názorů..;)
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 4. 2. 2012, sobota, 00:42 + 0 - 0
    Celsi: Slysels nekdy Spartu venku? Chapu ze z TV znas jen monotonni Sparta, Sparta... A to spartan nejsu, staci jen zaklady jutub ;) Cheb: Chapu, ze mas z tohohle rozhovoru tento dojem... Tohle neni dobra reklama jak pro Jihlavu tak pro zbytek hokejovych.... Jebat tuhle sracku!
  • FC Baník Ostrava Cheb 3. 2. 2012, pátek, 20:57 + 0 - 0
    Co dodat? Prostě hokejfans-klauni! :-)
  • bez klubu Huhu_Lesní 3. 2. 2012, pátek, 19:42 + 0 - 0
    Ač jsem fanoušek obou sportů v Jihlavě, musím říct, že tenhle rozhovor (respektive odpovědi) je prvotřídní paskvil... Tyto dosti "netradiční" (nebo spíše debilní) odpovědi hází nás jihlavské fans do jednoho pytle, což mi tedy hodně vadí...
  • AC Sparta Praha Cahy 3. 2. 2012, pátek, 19:34 + 0 - 0
    Dukla JI: Učitelskej parádní práce Znojmo: Chci vrátit tu slepici! Jaké je výkupné?!:D Jestli z neskončila ve vývaru.. K uzavření extraligy: Je to naprostá blbost. Sami organizátoři tohoto projektu neví co jim to přinese.. Snad jen jistotu. Zabíjejí hokej! Kdo sledoval Kamelot se Zárubou viděl a slyšel, že každý jejich argument proč uzavřít byl logicky vyvrácen! Chcou nám akorát dokázat, že pár hokej.dinosaurů může srát na zbytek hokej.republiky!
  • SK Slavia Praha gurmán 3. 2. 2012, pátek, 18:52 + 0 - 0
    Stý příspěvek! Nic víc mě nezajímá :-)
  • bez klubu tomassinho 3. 2. 2012, pátek, 18:25 + 0 - 0
    Šovkovskij: Vyraz na první zápas play-off u nás v Jihlavě, bude slušné choreo..:)
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 3. 2. 2012, pátek, 17:56 + 0 - 0
    treba kdyz se kouknes na spartu fotbal fandeni, to je taky dobra komedie na to co to je za klub..3/4 fandeni je sparta sparta..malej sektor za brankou, to jefakt na spartu tragicky...holt sme proste pivni narod, proc jit fandit kdyz to uvidim v telce v u piva. Stejne jako nase repre..co dokazou udelat chorvati, srbove, bosnani, reci za peklo..i blbi skotove, nebyli snad 20 let na zadny akci..ale furt chodi 50000..my jsme v krizi ted, ale co by za to jiny narody daly..a na skoty prijde 5000 cechu tak? na spanely ani nevyprodame...
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 3. 2. 2012, pátek, 17:52 + 0 - 0
    KUMBI: JO stim co pises ted souhlasim...ty pokriky maj vsechny tymy..ve ctyrech ve ctyrech dame gola...my teda mame pujdem domu po ctyrech:)) ale mas pravdu, repertoar by mohl byt lepsi u vsech hok. klubu...no nejenom ze sou 30 let stary, ale 30 let jeste budou hitovkou:))))) ten znak je most nebo bolka? ja myslel bolka..aha..tak to sory...no ja jezdim na dovcu do bosny, spime u kluka fanatik zeljo sarajevo..takze uz me pozeljovatel..taky maj vynikajici choraly..to me tady taky chybi..ja bych videl top fandeni v cr: 1 kometa, 2 slovacko, 3 asi plzen hokej...slavia bohuzel je v krizi..ale kdyz se jich sejde blbejch 7000 tak jevto totalni mazec, coz je ale bohuzel ted dva roky pomalu..stejne jako banik..ale bohuzel jsou v krizi..vlasnte jako bohemka, ty zas nechtej do edenu. Jak vypada Opava ted nevim, tam to taky vzdycky bylo supr.
  • FK Baník Most Kumbi1909 3. 2. 2012, pátek, 16:40 + 0 - 0
    celsi z chrudimi: moje Boleslav? :D ... asi si nepochopil co jsem psal, že v hokeji je to o počtu, než o nějakých chorálech ... teplice jsou sračka ve fotbale, na to kde jsou a jakej maj stadion! Ve fotbale ve druhý lize kde se fandí je Opava a Most ... prostě říkám, že v hokjei chodí plno lidí, ale nic extra to neni, samý jenom pokřuky toho týmu (Litvínov, Dukla, Sparta), pak pojďme hoši dáme gól, ve čtyřech dáme gola ve čtyřech a podobný věci :-! na to kolik chodí lidí na hokej bych čekal nějaký pořádný chorály, jako maj třeba fanoušci v řecku, srbsku atd. a ne jenom pokřiky, který už jsou 30 let starý a když se na to tak dívám, tak na tom hokji si to dokáže ze 400 lidí užívat max. 70 a zbytek jen do počtu ... Já neříkám že fotbal je nějaký úchvatný tady v česku, na počty rozhodně ne, Top je tady Slavie, Slovácko, Ostrava a možná Bohemka ... asi jsem si moc oblíbil chorály z řecka atd. a rpostě na tom hokeji mi to chybí ... neříkám že jihlava to třeba nemá, nebo ostatní, ale s takovým počtem se dá udělat mnohem víc, co já bych dal kdybych měl tohle v Mostě na fotbale, takovej počet lidí co je na hokeji ...
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 3. 2. 2012, pátek, 15:06 + 0 - 0
    Na hokeji vždycky byly kratší pokřiky, pak třeba oslavný chorály na konci nebo se nějáký chorál dá během time out nebo tak, ale k hokeji se více hodí kratší pokřiky a mě se to tak i víc líbí, na fotbale se dá v pohodě zpívat dlouhý chorál, ale já mám raději hokejový fandění a sem tam dát nějáký chorál... a neříkal bych tomu fandit jako tupec ;)
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 3. 2. 2012, pátek, 14:42 + 0 - 0
    dynamo: hm v tom mas pravdu...ale hokej je proste rychlejsi atd, vic stretu vic napeti, kazdejch 30 vterin proste neco...kdyz je strela tak hned kazdej dukla trebic sumperk je jedno kdo do toho...na hokeji nejdou tak dlouhy choraly, pze je to furt preruseny nakou akci...na dlouhy choraly je lepsi fotbal..tam nez se simulant zvedne tak je casu dost...ale mas recht ze by to asi chtelo vymyslet neco novyho...ale to asi nepujde jen tak...mimojine kdyz koukam na S ve znaku, sparta zas rve jenom sparta sparta...ted sory, nemyslim to blbe, ale co se tyka fans tak je slavia sto let pred vama stema choralama...ale jdou jen na fotbale..pri hokeji tezko...
  • bez klubu dynamo_dresden 3. 2. 2012, pátek, 13:06 + 0 - 0
    ja zase nechapu nadseni fandit jak tupec furt..... do toho do toho a podobne(trochu to skresluju). to je pro hokej uplne typicky
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 3. 2. 2012, pátek, 13:02 + 0 - 0
    Celsi: Tak to máme na Pardubice asi stejný názor :) Ať to vyhraje kdokoliv kromě nich a je to v pohodě... jinak co se týče hokeje, tak s tebou souhlasím, na druhý lize jsme ještě živě nebyl, ale když vidím ty videa třeba z Havířova nebo derby, tak to musí být paráda, to ve fotbale zdaleka není. Nebo na první lize jsou taky dobrý fanoušci - Jihlava, Ústí, Šumperk,.. i ta Třebíč, na to jak letos hraje hrozně, tak ten tisíc vždycky příjde. Dřív to bylo super i v Hradci, ale v současnosti to je bída...
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 3. 2. 2012, pátek, 12:55 + 0 - 0
    honzahchk: me je stejne jedno co sme napsali s ucitelem, co se tyka hokeje, pro me je hlavni aby pardubice nevyhrali titul..pak je vzdy sezona uspesna:))))))))
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 3. 2. 2012, pátek, 12:53 + 0 - 0
    zdenek81: fankluby jsou na hovno uplne vsude..do vseho se serou, v buse ani pivo snad bys nemel pit...ja ted poradal vyjezd vlakem do brodu, no totalni bugr, rev, kuracke kupe atd..kdyby to dal fanklub tak se posadis na prdel a votevres mliko:)))) jinak kdyz vidim ten vas kotel, to je parada, supr postavicky:)))) causal: jak jsem psal, havirov sledujem...je to tam VYNIKAJICI!!!!!! klobouk dolu smekam, a myslim ze muzu napsat smekame... kumbi1909:me by jen zajimalo, kdyz kritizuje hokej ze to stoji vsude za hovno..byls nekdy v havirove? v brodu kdyz prijede dukla? atd atd...navstvi prerov-havirov (byl jsem tam jako divak) a to te nadchne... nebo me rekni kde na fotbale se fandi jako v hokeji?..pardubice, plzen, vsetin kdyz byl atd...u vas v boleslavi kdyz tam jedu se slavii je tam asi 20 fans...fotbal miluju totalne, ale bohuzel atmosfera je vsude tragicka...jablonec hraje o titul a chodi tam 30 fandicich lidi...teplice to sami, pribram..boze..a druha liga ani nemluvim...kdyby hrala dukla, havirov, vsetin atd? mam jmenovat dal?..o titul, tak se ty stadiony rozborej...takze tvuj prispevek totalne nechapu...
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 3. 2. 2012, pátek, 12:45 + 0 - 0
    a aspoň to rozpoutalo slušnou diskuzi... a počet přečtení je taky vysoký, možná nejvyšší celkově...
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 3. 2. 2012, pátek, 12:42 + 0 - 0
    HonzaHCHK:Přesně tak není to ten zavedený stereotyp.Sice ze vším nesouhlasím ,ale je to autorovo pohled nejen na fans scénu v Jihlavě
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 3. 2. 2012, pátek, 12:11 + 0 - 0
    jo, letos to je slabý, jak návštěvy, tak kotel, jen pár zápasů mělo slušnou atmosféru, jinak tam je tradičně 20 - 30 lidí... snad bude nějáký zlepšení aspoň na p-o..
  • FC Hradec Králové ConexHK 3. 2. 2012, pátek, 11:56 + 0 - 0
    HonzaHcHK : To já bych si rači přečetl ten stereotypní rozhovor než tohle :D ... Ale hokej v Hradci stojí za hovno ....co se týče fans scény :(
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 3. 2. 2012, pátek, 11:02 + 0 - 0
    Zajímavý rozhovor, aspoň to není takový ten lehký stereotyp jako ostatní rozhovory :)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 3. 2. 2012, pátek, 08:37 + 0 - 0
    Ve 2 lize,v ČFL a MSFL (nepočítám Opavu)je na všech stadionech atmosféra tragická.To se o hokejových týmech stejné soutěže říci nedá.
  • FC Baník Ostrava Casual88 3. 2. 2012, pátek, 08:10 + 0 - 0
    Kumbi1909: Tam u vás v Severních Čechách to stojí za hovno všude. Jak v hokeji, tak fotbale. Viděls nějakou atmosféru někdy v Boleslavi, Teplicích, Jablonci? jenom Liberec vyčnívá. na to, že se jedná o reporty z nižších soutěží, tak je to docela solidní. A třeba tady Přerov - Havířov http://youtu.be/NrxPHIR3Sbg 3. nejvyšší soutěž a atmosféra, která není ani na většině ligových zápasech, natož druholigových a nebo si zajdi na MSFL a ČFL, tedy stejné soutěže jako je 2. hokejová liga a tam neuslyšíš vůbec nic. Nezastávám se hokeje, ale ve fotbale je jenom pár týmů v GL, které mají chorály a atmosféru a pak už nic.
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 3. 2. 2012, pátek, 08:01 + 0 - 0
    tomassinho: Díky, taky se měj. Neboj, Slovácko nespadne, hrajeme pohodový střed tabulky a slušný fotbal. Jinak já osobně se letos na Duklu do Jihlavy chystám, plánuju to na play-off. Nebo spíš na baráž?:-)
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 3. 2. 2012, pátek, 07:57 + 0 - 0
    nizj: Máš pravdu v tom, že byla jiná doba a současná mládež má jiné možnosti, jak se uplatnit. V současné době má prostě sport konkurenci ve všem. Kromě toho je navíc lední hokej docela finančně náročný a nejeden talent skončí kvůli tomu, že jeho rodiče na to nemají. Teď se to sice začíná lepšit, hokejový svaz se snaží navázat na již zmíněná Tréninková střediska mládeže z dob socialismu, ale je to cesta na dlouhou trať. Tady v tomto to prostě měli soudruzi perfektně zmáknuté a ne že ne. Jinak nesouhlasím s tím, že tehdejší hráči byli nějak extra placení a že hokejem se dalo nějakým způsobem zbohatnout či zabezpečit. Naopak, dnešní profíci mají podmínky naprosto nesrovnatelné. A že mohli ven? Nesmysl. Ven se dostal jen zasloužený reprezentant a to hodně, hodně po třicítce. A ještě poznámka k té finanční stránce. Myslíš, že v dnešní době prací vyděláš dejme tomu 100 tisíc měsíčně? Nebuď naivní, řekni mi kde. Určitě je pro ty kluky lákavější představa takové peníze vydělávat sportem, než někde v práci. Závěr je takový, že až na jeden bod se ve všem ostatním mýlíš:-)
  • FK Baník Most Kumbi1909 3. 2. 2012, pátek, 02:24 + 0 - 0
    fandění na hokeji, pro mě osobně nic moc a to ať už se jedná o jakej koliv tým, většinou je to jenoma tak že je tam více lidí, než na fotbale, ale nevidím tam takovou euforii, náboj, prostě nic moc ten hokej ... byl jsem včera na hokeji u nás (největší sračka co může bejt) hráli proti Ústí a přijelo asi 100 fans, ale trapárna všech trapáren, žádný chorály, při gólu žádná euforie, nic prostě :( fanoušci hokeje mě dost zklamávají poslední dobou, počty maj dobrý, ale to je asi tak všechno ... třeba mě někdy nějaký klub v hokeji překvapí
  • bez klubu Wolf-ACS 3. 2. 2012, pátek, 01:50 + 0 - 0
    Bomba! Konečně promluvil někdo, kdo nestojí v koutě a rutinně odpovídá na rutinní otázky. Po dlouhé době jsem u odpovědí slyšel něco jiného, než normálně očekávám. Soudnost je zkrátka někdy nuda :-)
  • FC Baník Ostrava Zdeník 2. 2. 2012, čtvrtek, 23:55 + 0 - 0
    „Učitelskej“: Hochu, hochu, z tebe mluví nesoudnost a nabubřelost.
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 23:29 + 0 - 0
    Zdeněk81: ty krávo tady je galerie.. prostě legendární..:D http://www.youtube.com/watch?v=n465H6FlQtA&feature=related
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 23:27 + 0 - 0
    Zdeněk81: To je prostě tlak to video, to je síla.. Jak tam do sebe klopí rum..:D Aj i ty další videa jsou super. Inkvizitor je hvězda!!! :D Jinač v kotli jsme na tom podobně.. Nedávno si tam brácha čelzího stěžoval, že je to tam jak v drogerce, všude byl cítit parfém od holek..:D
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 23:22 + 0 - 0
    karlos_ub: nikdo tě nenutil jej číst..;)
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 2. 2. 2012, čtvrtek, 22:55 + 0 - 0
    Sračka všech sraček tenhle rozhovor :)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 22:46 + 0 - 0
    celsi z chrudimi:Ty fankluby jsou na píču.Všechno dokurví.U nás se skupinka zmrdů pokoušela o fanklub ale nevyšlo jim to.Tak si ty zmrdí udělali hokejový klub HC Pilsfans2009 košťata jsou to.Do kotle nám lelezou kundy
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 2. 2. 2012, čtvrtek, 22:28 + 0 - 0
    to znaim melo byt znojmo...nevim kde doslo k chybe. iucitel to napsal a tadyto sem tam dopsal, nevim proc tam je znaim...zdenek81: jo to je ono, to video je legendarni...takhle vypadaj vyjezdy i u nas:))))) akorat par lidi uz ma zaracha od fanklubu, pote co si udaly kuracky bus atd:))))) tak musime autama..ale pepa je legenda!!!!!!!!
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 2. 2. 2012, čtvrtek, 21:49 + 0 - 0
    djfan, ja nerozumim tomu proc by to mela nadsazka... V nadsazce at si pise Celsi svoje reporty na Ultrawebnode, tady by to melo mit nejakou uroven ;) A jeste jeden zapich je v tom rozhovoru naprosto vystavni. To ze Znojmo hraje EBEL protoze je Znaim. Tomu argumentu absolutne nerozumim, vzdyt Jihlava je po nemecky Iglau :D
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 21:44 + 0 - 0
    celsi z chrudimi: Pepa z Nekvasov tady je to legendární video Pepa a Inkvizitor :) http://www.youtube.com/watch?v=3va1vZOBE6k
  • FC Vysočina Jihlava djfan 2. 2. 2012, čtvrtek, 21:42 + 0 - 0
    Však se z toho nezblázněte, vždyť je to myšlený trochu z nadsázky a jako popíchnutí Brodu a Třebíče, ale kdo se v hokeji na Vysočině nepohybuje, tak neví jak tady ty "slavné" derby probíhají ;-)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 21:41 + 0 - 0
    johankarl:Kdysi tomu tak bývalo.Taky teď Dukla je ve 2 lize.Každá doba má svoje prominety.Stačí si vpomenout na 90 léta ve fotbale to byli Drnovice,Blšany,Bohdaneč a v Hoeji Vsetín i když to byl drobet jinej level než za komančů Dukly.Kdo je ale za každého systému a doby protěžován je Sparta! Na tom se schodnem kromě Spartňanů všichni
  • Bohemians 1905 BFC 2. 2. 2012, čtvrtek, 21:18 + 0 - 0
    jihlavská scéna mi byla sympatická...ale na co si sakra hrajete?! Jste kašpaři..
  • HC Orli Znojmo Gerni 2. 2. 2012, čtvrtek, 20:35 + 0 - 0
    Skurvena je Dukla Jihlava jinak k tomu neni co dodat... o vaši otřesny trubce ani nemluvit...
  • 1.FC Slovácko johankarl 2. 2. 2012, čtvrtek, 19:50 + 0 - 0
    a já zas nemám rád namyšlenost,pokrytectví,neochotu si přiznat,že světem prostě hokej nehýbe,těch našich milovníků zmrzlé vody,tento rozhovor je toho důkazem. Obvzvlášt pák neuznávam všechny ty různé Dukly, které těžily z pokřiveného bolševistického systému,které nám jaksi ožili,tlučou se v prsa a snaží se nám namluvit nějaké bláboly o jakési tradici. No to snad né??
  • HC Motor České Budějovice klukzbudweisu 2. 2. 2012, čtvrtek, 18:13 + 0 - 0
    V Jihlavě hulej asi kvalitní matroš :D
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 2. 2. 2012, čtvrtek, 18:06 + 0 - 0
    brno: :))) to nemela bejt hlaska, ale zivotni udel:))))) i kdyz to dokaze pochopit jen slavista co to je ji fandit..jako ja ji budu fandit furt, jezdit za ni ven do brna do pegasu:)))) ale nekdy je to fakt tezky ji fandit..kort kdyz mame fanouse strakovyho:))))))
  • Zbrojovka Brno Zbrojovák1913 2. 2. 2012, čtvrtek, 17:57 + 0 - 0
    Celsi z Chrudimi: "I kdyz fandit slavii je fakt utrpeni...to neni dar od boha...tim buh tresta" - ty vole to je dobrá hláška :-D
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 2. 2. 2012, čtvrtek, 17:48 + 0 - 0
    ajooo..inkvizitor..a jeste jeden..pepa z nelahovsi..nebo takovy neco..ty by k nam zapadli:)))zdenek: no ja vim co tam mam za znak:)))) i kdyz fandit slavii je fakt utrpeni...to neni dar od boha...tim buh tresta...bohuzel...ale mam ji rad taky:)))
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 17:09 + 0 - 0
    celsi z chrudimi a co třeba Inkvizitor? to je něco jako náš hrdina, ne??? :D
  • 1.FC Slovácko Babu 2. 2. 2012, čtvrtek, 17:08 + 0 - 0
    to je komediální rozhovor, jestli je to myšleno vážně, tak fakt čumím jak puk, jestli je to jen druh humoru toho člověka, který my nedokážeme rozpoznat z textu, tak by se nad tím aj dalo pousmát..
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 17:05 + 0 - 0
    Tohle hádání je zbytečný.Taková byla doba.Lidi v Jihlavě si to nevybrali,ty byli rádi že se tam hraje dobrej hokej
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 17:04 + 0 - 0
    celci čeho je to znak co máš u nicku? :)
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 2. 2. 2012, čtvrtek, 17:00 + 0 - 0
    zdeněk: jo plzen nám nevadi.Kdyz koukame na vase pripevky na youtube, treba na c.r.k.v princezna, tak se tam vidime sami:)))) To pivo vam taky chutna:)))
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:59 + 0 - 0
    djfan přesně tak. si každej myslel, že po revoluci se do Dukly každý požene, když má 12 titulů.. a kde nic tu nic. vedení si myslelo, že to půjde samo, což šlo jen v 91 a pár sezon po tom. a bohužel třeba baráž s kralupy tuším v 97 nebyla dostatečným varováním. nizj: v 91 už Dukla armádní klub nebyla a získala titul zase. jinač nejsem si jistý, ale za dob socialismu se hráč ven jen tak lehce nedostal. tuším po dosažení určitého věku.
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:53 + 0 - 0
    Šovkovskij: mám možnost každý domácí zápas mluvit s Honzou Hrbatým a ten na Duklu neřekne špatné slovo. Jen v dobrém. Stejně tak občas i Honza Suchý a Stanislav Neveselý, když jsou na domácím zápase. Dukla udělala je a oni udělali Duklu. A ty centra mládeže, jak říkáš. vždyť i Záruba či jiní odborníci říkaj, že se ty tréninková centra mládeže po revoluci zrušila a teď se to horko těžko dohání.. Měj se a pozdrav na Slovácko, když tam hraje Sparta, je na stadecu super atmosféra. Tak se zachraňte, k Vám se jezdí dobře, když nás teda nezlejou hasiči..:D
  • FC Vysočina Jihlava djfan 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:52 + 0 - 0
    nizj: Zmizela z nejvyšší soutěže kvůli neschopným manažerům...
  • bez klubu nizj 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:47 + 0 - 0
    Šovkovskij: Jo a zajímavý taky je, že v momentě, kdy Dukla přestala být protěžovaným armádním klubem, tak zmizela z nejvyšší soutěže... Proč asi? Nesrovnávej doby. Ti kluci měli tenkrát jiný možnosti. Tenkrát hokejista byl někdo, měl plat, dostal se ven. Ti kluci chtěli. Navíc neměli tolik jiných možností, co ty děcka teď. Dneska můžou dělat sport jaký chtějí a plat hokejisty, což tenkrát byla motivace? To dneska vyděláš prací... Zkrátka srovnáváme nesrovnatelné.
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:46 + 0 - 0
    nizj: nikde přece netvrdím, že to byli jihlavští odchovanci. stejně tak nikdo nemůže říct, že je Dukla stáhla, protože to byly hvězdy tehdejšího hokeje, jak jsi napsal. vaya con dios. Zdeněk81: nikde však nebylo dáno, že ti nejlepší mladíci se stanou největšími hvězdami..
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:44 + 0 - 0
    Omlouvám se, příspěvek byl směřován tomassinhovi.
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:43 + 0 - 0
    nizj: Taky jsem z mladší generace. Ale zajímavý a za vše vypovídající je fakt, že ti hráči, kteří Duklou prošli, na ni vzpomínají jen v tom nejlepší a přiznávají, že bez Dukly by nedosáhli toho, čeho dosáhli. Tréninkové metody a postupy v Dukle byly pověstné. Trvdé a nesmlouvavé, ale i proto ti hráči potom byli tak úspěšní. Zaznamenal jsem i názory, že Dukla byla pro československý hokej jedna ze zásadních ingrediencí toho, čeho jsme v hokeji dosáhli a co teď chybí. K tomu musím připočítat i Tréninková střediska mládeže za minulého režimu, kde mládež vyrůstala, trénovala, byly nějaké metody a postupy, plus peníze samozřejmě. Po revoluci se vše zrušilo, i věci, které jsme měli pověstné a svět je nám záviděl, ale zavedl to bolševik, tak je to špatné. Podívejte se na dnešní hokejovou mládež... Není to podpora socialismu, je to konstatování faktu. A shoduje se na tom i hokejová odborná veřejnost.
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:43 + 0 - 0
    djfan:Kometu mělo ministertvo vnitra po palcem.Hodně jí podporovali.Dokonce zlikvidovali , jinej konkurenční klub v Brně
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:40 + 0 - 0
    Byl to protěžovanej armádní klub.na tu dobu si dobře pamatuji. Stáhly si vždycky nejlepší mladíky z celé republiky.Z mě to byl z plzně třeba dnešní trenér Litvínova Jirka Kučera.Vzpomínám si jak jsem jeli z výjezdu z Trenčína z hokeje a potkali Jirku v Praze na hlaváku Jirka se vracel vlakem z hokejkou v ruce na opušťák do Plzně a vyprávěl nám jak to Dukle funguje
  • FC Vysočina Jihlava djfan 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:37 + 0 - 0
    No počkat, takže Kometa byla protěžovaný klub ministerstva vnitra? A Sparta zase protěžovaná KSČ apod. :D holt to tenkrát byla taková doba... a v čem asi tak mohla armáda Duklu protěžovat? Maximálně v tom že talentovaným mladým hráčům dovolovala jít na vojnu do některé z Dukel, což bylo spíš dobře, ne?
  • bez klubu nizj 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:35 + 0 - 0
    Ještě dodám. Nechci se s Váma hadat, každej máme svůj názor a já Vám ten Váš nechci brát. Mějte se.
  • bez klubu nizj 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:33 + 0 - 0
    Chlapi... ty argumenty, který mi dáváte chápu. Jsem přesvědčenej, že tam hokej dělali a dělají zapálení lidé. Nicméně pořád, a to mi nevymluvíte, jsem taky přesvědčenej, že to byl protěžovanej armádní klub. A bez toho by tahle pohádka nejspíš nevznikla... tomassinho: Takže jestli je přivedli, nebyli to ale odchovanci, že ne??
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:33 + 0 - 0
    Některé pasáže mi přijdou dost usměvné ,jiné zase přehnané.Ale nemám to autorovy za zlé.Vypovídal ta jak on vidí fans scénu v Jihlavě.Velky plus za to že je Vám sympatická Plzeň to jsme ani nevěděli :)Micmochodem Jihlavu znám velice dobře do svých 19 let jsem jezdil pravidelně každé prázdniny do Zborný
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:24 + 0 - 0
    Šovkovskij Díky za rozumný názor. Já jsem z mladší generace, tu dobu jsem nezažil. Nepíšu to tady z toho, že bych Duklu nějak vynášel do nebes. Jen sem dávám nezpochybnitelná fakta. Ti hráči mohli odejít kamkoliv jinam (Holíci se třeba rozhodovali jít do Sparty, ne že do Dukly MUSELI chtě nechtě narukovat). A mohli být hvězdami jinde, stejně tak mohli upadnout v zapomnění. Ale právě Pitner a Neveselý to z nich dostali. Běhání v mrazu, tréninková dřina, 200 metrů žabáky.. Jenže těžko to vysvětlovat někomu, kdo ani neví, kdo Pitner je a jen to zakreje, že Dukla si stahovala největší hvězdy....
  • FC Vysočina Jihlava kancler 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:23 + 0 - 0
    Chudis dobře omluva. V roce 2003 Vás přišlo rovných 534...
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:18 + 0 - 0
    ListerD169-12-6: Ok, já to neberu. Vyhráli juniorský titul, to znamená, že byli nejlepší ve své kategorii. Ale to automaticky neznamená, že přece budou jak mávnutím kouzelného proutku nejlepší hráči i v seniorech.. To jen tak po okraj.. Musel to z nich přece někdo dostat, ne? Pokud se pořádně netrénuje a nedává se hokeji (sportu) všechno, můžeš být sebelepší talent a zapadneš.
  • FC Vysočina Jihlava djfan 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:15 + 0 - 0
    ListerD169-12-6: A juniorský titul ti snad zajišťuje suprovou kariéru? Kdyby nebylo Dukly, tak by pravděpodobnost tak úspěšné kariéry byla rozhodně menší. To samé jako Rosol-Kameš-Klíma kteří před příchodem do Jihlavy v extralize moc neodehráli, ale Jihlavu táhli, myslíš že by takovou kariéru měli bez Dukly?
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:14 + 0 - 0
    Há, konecne tu napsala sama hvezda Ultra Webnode, nebo jak se ty vase stranky jmenujou :D
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:09 + 0 - 0
    Příspěvek nizj je typická demagogie. Jak píše tomassinho, řada hráčů, kteří šli do Dukly, do ní šla ve velmi raném mládí a rozhodně to nebyly žádné hvězdy, těmi se staly až v působení v Dukle, kde je vycepovaly legendy typu Pitnera nebo Neveselého. Něco zlehčovat tímto způsobem je velmi jednoduché. Dokument 13 životů Dukly opravdu doporučuji shlédnout, stojí za to.
  • AC Sparta Praha ListerD169-12-6 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:09 + 0 - 0
    tomassinho>> Na tohle bohužel musím reagovat i já, i když mě článek dost pobavil - holíci mezi nejlepší hráče před příchodem do Dukly podle tebe nepatřili, zvláštní, že cca dva roky před tím, než jste je objevili, dokázali vyhrát v cca osmi hráčích republikovej juniorskej titul. Samozřejmě spolu s Augustou.... To jen k upřesnění faktů.... Jinak co se týká počítání a odhadů snad jen :-D :-D :-D a žádné dohady ;-)
  • SK Slavia Praha celsi z chrudimi 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:08 + 0 - 0
    kometa: sory, ten datum je totalne blbe..sory...to me ulitlo...ale 200-300 vas chodilo, rikali me to i chlapi na MS na slovensku co jsme snima konzumovali...ale to je jedno, penize mate narozdil od nas, tak at se vam dari. OB 1919: nevim co je spatny na piti piva...velkym piti piva...jestli je pro tebe lepsi se jit poprat, ja ti to neberu..tvuj zivot..ale nech nas pit pivo:) na rebilky nereagujte, pze to nema cenu....
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 16:08 + 0 - 0
    nizj: pokud chceš, čti. pokud vůbec víš, kdo to Jaroslav Pitner byl: Právě on vytipoval a postupně přivedl do Dukly mladé a talentované hokejisty, kteří do té doby nehráli nejvyšší soutěž a v Jihlavě vyrostli v hráčské legendy: z Karlových Varů Jana Klapáče, z Prostějova Jana Hrbatého, z­ Havlíčkova Brodu bratry Jiřího a Jaroslava Holíkovi či obránce Jana Suchého. (když před tím nehráli nejvyšší soutěž, logicky to asi nebyli nejlepší hráči z celé republiky). Zdroj: http://hokej.idnes.cz/zemrel-legendarni-hokejovy-trener-jaroslav-pitner-f8s-/reprezentace.aspx?c=A090320_164412_reprezentace_rou
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:58 + 0 - 0
    nizj: Doporučil bych ti shlédnout dokument 13 životů Dukly, který běžel na ČT4 o Vánocích, případně přečíst knihy o Honzovi Suchém, Jaroslavu Pitnerovi či Standovi Neveselém. Nebo aspoň si to vygooglit, co řekli.. Když totiž třeba Holíci šli do Dukly, tak mezi nejlepší hráče vůbec nepatřili. Těmi se stali až v Dukle, díky neskutečné dřině a tréninkům. Jenže poučovat tě nebudu, jistě mne pošleš do pr....
  • bez klubu nizj 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:54 + 0 - 0
    Především dotyčnýmu chybí pokora. Že jako bere za rivala Spartu a podobně?? Kámo, to je jinej level. Prober se ze sna. Ještě hodně, hodně práce budete mít, abyste se do ELH dostali. Jestli vůbec. A k Vašim úspěchům byl dodal jediné. Jsou jen díky tomu, že jste stahovali nejlepší hráče z celé republiky. Kdyby Dukla měla stát pouze na odchovancích, nikdy by těch úspěchů nedostáhla, protože tolik jich zkrátka neměla... Takže ještě jednou... prober se.
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:52 + 0 - 0
    No kazdopadne, jestli ucelem tohodle rozhovoru bylo co nejvic komentu a hadky, tak se povedlo. Jinou vypovidaci hodnotu fakt nema ;)
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:51 + 0 - 0
    UB_191 A co na tom je, že se jako nechcem mlátit? Nepotřebujem to k životu. Jedeme ven zafandit, pobavit se, podpořit kluky, koštnout slivovičku.. Třeba když přijela Olomouc k nám, dali jsme slivovičku, pak jí dali u Vás. Ne že na Olomouckej stadion naběhne 20 fans Sigmy a začnou dělat bordel (dva roky zpátky). Pokud se chce někdo pobít, tak ať. My to k fandění nepotřebujem.
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:47 + 0 - 0
    Thut-UPB: Pamatuju od vás tak cca 20 lidí, ještě když první ligu hrála Kometa a Ytong. Jinak od doby, co to u Vás začal dělat Zábranský, pamatuju utkání kolem 4.500 - 5.500 lidí, kdy Vás přijelo z Brna tak 1000, možná víc. To bylo aspoň derby a chtěl bych to znovu zažít..:)
  • bez klubu tomassinho 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:44 + 0 - 0
    Ivory: Ty jsi napsal: "Jinak je zvláštní, že na to, že vás do kotle chodí 600 máte na všech přiloženách fotkách záběr na kotel max kolem 100 lidí..ono fanoušek a divák je trošku krapet něco jinýho;) " Ono stačí číst a rozlišovat minulé časy. V článku je napsáno, že minule chodilo 500-600, tuhle sezonu 200-250..:)
  • bez klubu dynamo_dresden 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:38 + 0 - 0
    treba to je vsechno jen vtip ke zlepsini nalady))))))
  • SK Sigma Olomouc UB_1919 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:35 + 0 - 0
    tahle pasáž je asi největší perla: Pokud se někdo chce pobít, tak ať, je to jejich problém a tupost. Naší hlavní aktivitou je pití piva, choreo, fandění, pití piva, ochutnávání klobás a pití piva :-).
  • Zbrojovka Brno chudis 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:35 + 0 - 0
    kancler - tak to mas spatnou pamet, uz v sezone 99-00 byl prumer bez par kousku 2.000 A to je uz 12 let.
  • SK Sigma Olomouc UB_1919 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:34 + 0 - 0
    tenhle rozhovor akorát ukazuje mentalitu hokejových fans.. ;-)
  • bez klubu Yves 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:34 + 0 - 0
    Groteska roku ... minimálně. :)
  • Zbrojovka Brno Thut-UPB 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:30 + 0 - 0
    ty počty byly takové v průběhu asi tří let, kdy se hrál spodek ligy několikátou sezónu, v Brně bylo x klubů, točili se majitelé a vyvrcholilo to sestupem do druhé ligy. Ano, byla tu špína, tak lidé na pár let chodit přestali. Ale 5 let dozadu to nebylo. Zvedat se to zde začalo právě před těmi 7-8 lety, jak píšeš. Tady máš skoro na den 6 let starejh článek, zápas s váma a bylo, světe div se, vyprodáno... http://hc-kometa.cz/zapas.asp?ID=Kometa-urvala-bod-v-posledni-minute-445
  • FC Vysočina Jihlava kancler 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:28 + 0 - 0
    thut- UPB - No pamatuju si, že Vás bylo cca 350. To je takových 7-8 let
  • FC Vysočina Jihlava kancler 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:26 + 0 - 0
    Je pravda, že derby odjakživa bylo s Brnem nebo Teslou.Když si přečtu na stránkách Brodku nebo Třebíče nadpis o odvěké rivaliutě, tak se mi chce smát i brečet najednou. Jedni na pokraji krachu, druhý už x let lezou doprdele všem ostatním. A jak napsal autor článku.Jediný návštěvy jsou na Duklu. To je na zamyšlení...
  • bez klubu Ivory 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:25 + 0 - 0
    Burberry: tím posledním příspěvkem sis trošku naběhl:-D:-D
  • Zbrojovka Brno Thut-UPB 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:24 + 0 - 0
    Nás chodilo před pěti lety 200? :)) Možná na výjezdy do Chomutova na čtvrtfinále, to asi ano...
  • AC Sparta Praha Karlos 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:24 + 0 - 0
    Prapodivnej rozhovor...
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:23 + 0 - 0
    A muzes mi rict proc teda pise 1600, kdyz to tu pak dementujes, sam reknes, ze je to prehnany?
  • HC Dukla Jihlava Burberry 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:15 + 0 - 0
    Ivory: Sorry, ale ty si vážně blb :) Ostatně to tvoje "tečkování" mluví snad samo za sebe. Je pravda, že 1600 je hodně přehnaný, ale přes tisíc nás tam bylo určitě. A jednalo se o zápas 3.11. 2010, kde byl sektor hostí narvanej k prasknutí, stálo se i v rohu tribuny na sezení a další stovky na sedačkách. Viz video http://www.youtube.com/watch?v=8mbTOmqZjEc
  • bez klubu Jan 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:08 + 0 - 0
    Ivory, kde jsi přišel na to že se jedná o poslední zápas na vašem stadionu....třeba myslel loni nebo předloni...vychladni trošku...a vydýchej se...a možná i lépe čti.... ano, směju se ti :D
  • FC Vysočina Jihlava djfan 2. 2. 2012, čtvrtek, 15:07 + 0 - 0
    Raději se nauč číst :-) a ty tvoje tečky taky nejsou moc průkazné, navíc Jihlavští fanoušci stáli ve dvou řadách ještě po celé cestě od vchodu až k sektoru, protože už se tam víc lidí nevešlo... sám jsem přišel akorát na zápas a neměl jsem šanci se do sektoru dostat... a že teď nechodí diváci? Mě osobně to hodně se*e, pořád se vymlouvají na zimu, středy apod. ale nejvíc asi na špatné výkony týmu a derby bez snahy... ale stejně si myslím že nám dlouhodobě můžete návštěvnosti závidět. A ani v konkurenci 1. ligy se moc stydět nemusíme...
  • bez klubu Ivory 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:58 + 0 - 0
    1600 lidí z Jihlavy v Brodě je samozřejmě nesmysl, jihlavští fanoušci tyto počty plácají bez jakýchkoliv podkladů, toto je sektor hostí kde těch 1600 fanoušků má být..(to tečkování samozřejmě není 100% objektivní ale na hrubý odhad postačí) http://www.rebelhearts.cz/1611/pravda-o-poctu-jihlavskych-fanousku-v-kotline/ a k tomu počtu lidí v kotli, na poslední dva zápasy DUkly nepřišlo ani 1000 diváků...chtěl bych vidět těch 600 lidí v kotli ;)
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:52 + 0 - 0
    "Něco nám říká, že tento rozhovor může u ostatních táborů vzbudit docela emoce" No meli jste pravdu, ze zacatku me ty odpovedi stvaly, ale jak jsem to cetl dal, uz jsem se jen smal :D Vy jste tak uzasni, ze vas na posledni zapas prislo 800, ne choraly, ale dokonce i pokriky mate vykradeny a kapesnik 1x2 metry opravdu neni choreo :D Priste borci min velkohubejch kecu a trochu nasajte realitu ;)
  • FC Vysočina Jihlava djfan 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:29 + 0 - 0
    I když jsem Duklák, tak mi některé odpovědi příjdou trochu "namyšlené" ale Učitelskej to určitě nemyslel tak úplně doslova :D (i když co já vím) A Ivory v tom případě u vás v kotli je tak deset lidí z toho osm mladistvích ;-)
  • HC Dukla Jihlava Burberry 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:29 + 0 - 0
    Ivory: Se dalo čekat, že se ozve nějakej jeliman z Brodu. Bejt tebou, tak radši držím hubu a krok, jelikož o vás a vaší 10 letý chuligánský enklávě si mohli lidi z tohodle webu udělat obrázek sami :) K rozhovoru snad jen to, že možná pro někoho může vyznít maličko povrchně, ale jsme slavná jihlavská Dukla, tak si to můžem dovolit :D
  • Bohemians 1905 1905 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:27 + 0 - 0
    Kde jste klucííí splašili tak objektivního fanouška :-D Schválně bych chtěl poprosit nezaujatého admina těchto stránek,který byl na derbíčku Brod-Jihlava, na kolik by odhadl Pukláckých výjezdníků??? Prý 1600,jsi na hlavu???Tak 400 a to ještě přehánim. A ultras scéna u vás?? Na velikost města a potenciál,tak hodně ubohá...
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:27 + 0 - 0
    Pěkný rozhovor. Ač ze Slovácka, v hokeji fandím právě jihlavské Dukle. Párkrát jsem tam na hokej byl a atmosféra byla vždy parádní. Nezapomenu ovšem na vítězný barážový zápas proti Českým Budějovicím, zcela beznadějně vyprodaný HZS a fantastickou atmosféru, kterou jsem snad ještě nezažil
  • 1.FC Slovácko eLucky 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:27 + 0 - 0
    no... trošku pokory by možná neškodilo;):D
  • bez klubu Ivory 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:23 + 0 - 0
    Jinak je zvláštní, že na to, že vás do kotle chodí 600 máte na všech přiloženách fotkách záběr na kotel max kolem 100 lidí..ono fanoušek a divák je trošku krapet něco jinýho;)
  • bez klubu Ivory 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:20 + 0 - 0
    Kdyby někomu tento rozhovor nestačil, vřele doporučuji přečíst některé články v sekci výjezdy :-D:-D http://ultrashcd.webnode.cz/news/a1-10-2011-vyjezd-do-havl-brodu/ Ono celé ty stránky ultrasHCD stojí za prohlédnutí ;)
  • SK Sigma Olomouc Sigma1919 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:16 + 0 - 0
    Vidím, že sebevědomí Jihlavským rozhodně nechybí :-D :-D :-D
  • FK Baník Most Kumbi1909 2. 2. 2012, čtvrtek, 14:07 + 0 - 0
    tolik lidí na tom stadionu, proč ty lidí nechodí taky na fotbal? ... :( :/
clbanner



Videa

Fanoušci FCZ po sestupu svého týmu


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Synot ligaSynot liga
1.
1.FC Slovácko Marek83
267
2.
bez klubu Kvido7
253
3.
1.FC Slovácko champyon
237
4.
SK Slavia Praha saiwer
231
5.
Bohemians 1905 Lo Squalo
229
6.
bez klubu M_JP
223
7.
bez klubu Vyherce
219
8.
1.FC Slovácko Lukas4
209
9.
Slezský FC Opava youngfanatic
208
10.
FC Spartak Trnava Mníšek
203
Fortuna ligaFortuna liga
1.
FC Spartak Trnava v.l.a.d.o
106
2.
bez klubu DavidOFF
104
3.
FC Spartak Trnava misko283
102
4.
1.FC Slovácko champyon
99
5.
bez klubu rusto
97
6.
FC Spartak Trnava Andy612
95
7.
FC Spartak Trnava Mníšek
93
8.
bez klubu Cestovatel
87
9.
bez klubu docco
84
10.
AS Trenčín TJDVH
74
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Špionáž
Blog fanoušků: Mořkov - Jist... 26. 5. 2016, čtvrtek, 05:00

Blog fanoušků: Mořkov - Jist...


Blog: MFK Karviná - FK Pardu... 23. 5. 2016, pondělí, 20:00

Blog: MFK Karviná - FK Pardu...


Exhibiční zápas ve Valašském... 22. 4. 2016, pátek, 19:52

Exhibiční zápas ve Valašském...

další články >
Odkazy z jiných webů
Riot ve Švýcarsku! Po sestupu vtrhli fanoušci FC Zurich do ú... 26. 5. 2016, čtvrtek, 14:27

Riot ve Švýcarsku! Po sestupu vtrhli fanoušci FC Zurich do ú...


Na hřišti Prohráli, ale v hledišti dali fanoušci Crystal Pal... 25. 5. 2016, středa, 17:47

Na hřišti Prohráli, ale v hledišti dali fanoušci Crystal Pal...


Třetiligová CSKA ovládla bulharský pohár! nechybělo pyro a k... 25. 5. 2016, středa, 11:55

Třetiligová CSKA ovládla bulharský pohár! nechybělo pyro a k...

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Blog fanoušků: Mořkov - Jist... 26. 5. 2016, čtvrtek, 05:00

Blog fanoušků: Mořkov - Jist...


FotoReport: FC Baník Ostrava... 15. 5. 2016, neděle, 12:05

FotoReport: FC Baník Ostrava...


FotoReport: SK Slavia Praha ... 16. 5. 2016, pondělí, 03:19

FotoReport: SK Slavia Praha ...

Komentáře
včera, 22:55 - B-JBC
Rusty: snad tě to nepřekvapilo...
včera, 21:08 - SKSeNDy
Tak u spousty klubů je návštěv...
včera, 21:05 - ultraboy
Zlín na to kolik máš fanoušků,...
včera, 20:39 - Rusty
Asi to je v Plzni trochu nadho...
včera, 19:39 - BrokFCB
Za dob Šafarčíka byly návštěvy...
všechny komentáře >
Diskuse
13. 5. 2016, pátek, 16:02 - Patres
Ahojte, mal by som zaujem urobit nejake nalepky
12. 5. 2016, čtvrtek, 11:40 - kaskuro
Hovada rozmazlene, naučte se chovat na veřejnos
11. 5. 2016, středa, 17:19 - 20thCenturyFox
smím vědět,proč již máte uzavřen&
29. 4. 2016, pátek, 20:57 - champyon
A ve 24. kole Zlín - Plzeň máte p
29. 4. 2016, pátek, 20:37 - Johny7
Taky se ptám - jak je to s tím od
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace