o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Baník vs. Sparta: Velký zápas na Bazalech...

navštívili jsme neděle, 23. 3. 2014 12:00 - přejít do komentářů
Velká chorea, pyro, support, konflikty v hledišti aneb fotoreport z Bazalů...
images/clanky/banik-vs-sparta-velky-zapas-na-bazalech-5829.jpg

Utkání, o kterém se bude dlouho mluvit. I takové přizvisko by mohlo dostat sobotní utkání mezi ostravským Baníkem a pražskou Spartou. Utkání dvou nesmiřitelných rivalů navštívilo více než 14.000 diváků. A k vidění toho bylo mnoho.

Vše začalo úvodní prezentací Chacharů s obrovskou replikou šály "Zkurvená Sparta" a "King Baník". Ultras představení pokračovalo společným nápisem obou táborů pro fotbal o víkendu. Ten sparťané (oděni do jednotých triček "Sparta on tour") doplnili kartoniádou.

Dalším dílem z produkce domácích byla dvojitá prezentace, kdy byla nejprve vytažena plachta s fotbalistou, kterého doplnily znaky Plzně, Teplic a Liberce. Pozadí tvořily zelené kartony. Plachtu poté nahradila další s vyobrazenými chuligány a znaky rivalů na bitevním poli - Sparta, Opava a Brno s modrými kartony. Vše doplňoval nápis na plotě "Jsme Vám v patách", nejprve s usmívajícím se smajlíkem, kterého při druhé plachtě nahradil smajík zakuklený. 

O dění v poločase toho již bylo řečeno a napsáno dost. Vyjádřil se k tomu snad každý, kdo má dvě nohy a dvě ruce a tak jen odkážeme na fotografie, které najdete níže a video, které brzy přineseme.

V druhé půli pokračovalo dění na tribunách argentinou v podání Baníku a pyroshow pod malovanou plachtou "Ultras Sparta". 
Závěr utkání zpestřili domácí mnoha vlajkami na tyčích a několika obouručemi.

Utkání na hřišti končí remízou. Divácí opouští Bazaly a končí utkání, o kterém se bude ještě dlouho hovořit.

Zde fotoreport z utkání.

Autor: dd



Share |
Jméno Heslo
text
  • Zbrojovka Brno Doyle 25. 3. 2014, úterý, 18:14 + 0 - 0
    souhlas s capim, taky jsem byl na fotbale poprvé jako malý kluk, stejně jako X kamarádů a všechny nás to hned napoprvé nadchlo, nechápu jak může někdo říct, že děti nepatří na stadion.. něco jiného je do kotle nebo třeba do sektoru hostů, ale proč by neměly být na stadionu nechápu
  • AC Sparta Praha Jabbar 25. 3. 2014, úterý, 00:43 + 0 - 0
    capi: klid, jako bys to neznal. Teď bude pár dní humbuk, každej kdo někdy prošel kolem stadionu se vyjádří jak zamést s nejhorším zlem společnosti a pak se pojede dál v zajetejch kolejích. Jestli se někdy zavedou nějaký registrace a adresný ticketing, tak to bude z úplně jiných důvodů než kvůli jednomu vyhrocenějšímu zápasu. Kdo by nestál o databázi několika desítek až set tisíc zákazníků, relativně konzistetní cílový skupiny osob, že?
  • AC Sparta Praha capi 24. 3. 2014, pondělí, 23:11 + 1 - 0
    tak paráda, dosáhli jste svého... tiketing, víc fízlů, zákaz úplně všeho, nakonec i výjezdů, prázdný stadiony..... spokojenost? a absolutně nesouhlasím s tím dementním chacharem, co tvrdí, že děti nepatří na stadion? kdy on tedy začal chodit na Bazaly??? Já na Spartu jezdím od třinácti... syna jsem vzal, když mu bylo poprvé šest... Hraje ligu dorostu, fandí spartě, proč by podle tohoto zmrda nemohl na stadion?
  • Zbrojovka Brno cal3b 24. 3. 2014, pondělí, 22:40 + 0 - 0
    Teď jsem si všiml, že je na Bazalech prý škoda za 450 tis.. to je v tom i naúčtovaný ten zásah fízlů, nebo tam pak ještě spadla půlka stadionu?
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 24. 3. 2014, pondělí, 19:20 + 0 - 0
    Rst: Teď jsi to trefil :) Z humorného pohledu, ten blesk je totiž na našich fotbalových stadionech rozhodně pravděpodobnější, než že by někdo zemřel během akce a lá sobota na Bazalech :D Doufám, že Pelta do toho svého registru chuligánů začlení i přírodní živly, aby jim mohl za případné škody v Olympu vyhubovat :)
  • AC Sparta Praha ACSforever1893 24. 3. 2014, pondělí, 17:48 + 1 - 0
    a největší chuligán dělá předsedu svazu https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/1240045_10152290507613609_1053426171_n.jpg
  • FC Baník Ostrava Didosh28 24. 3. 2014, pondělí, 17:20 + 0 - 0
    Se to posralo no...Nemělo se to dostat od host.sektoru dál do ochozu...Ale to už má na svědomí jiný chuligán a to ten z PČR!
  • FK Viktoria Plzeň FCVP 24. 3. 2014, pondělí, 15:05 + 1 - 0
    Z některých komentářů, podobným těm, co píšou socani na novinkách je mi doslova na blití. Uvědomte si, že tohle prostě k fotbalu patří. Fotbal je živel a pyrotechnika, chorea, support, občas nějaký výtržnosti k němu prostě patří. Tak to prostě je. Jestli s tím máte problém, tak choďte do divadla, tam budete mít klid!
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 24. 3. 2014, pondělí, 10:24 + 2 - 3
    Fakt dementi když to je v Polsku tak na FB samí respekty a lajky, a když to je tady tak dementi a zase dementi, nezlobte se na mě ale od Baníku parádní poločasová akce a nebyla aspoň nuda. A když nikdo řve Polský židi uvědomte si co řvete dementi....
  • FC Baník Ostrava dzandra 24. 3. 2014, pondělí, 09:05 + 0 - 2
    Kyby: to jsi mě dostal, ale máš naprostou pravdu, do včerejška jsem si myslel, že je máme na stadionu hlavně jako zásobárnu vody. Já za celý den viděl dvě vystresované děti (ty v tv) a to jen dík tomu, že byly rodiče vystresovaní ještě více.
  • bez klubu Rst 24. 3. 2014, pondělí, 09:04 + 1 - 0
    Ve videích pobavilo, jak jeden chachar přetáhl kolegu tou odnášecí sedačkou přes záda a že v čele byl v ostr. dresu Patrik Hezucký. K pakáži vod novin. Vrchol předvedl pisálek, dle kterého chuligáni - svalnatí alkoholici - oslavují sobotní poločasovou srandu coby Brusel a k dokonalosti prý chyběli jen mrtví. K tomu hromada sádla (jak někdo toho mafiána zde vtipně nazval) řekne, že ,,čekat dál na smrtelnou tragédii na stadiónech už nelze,,. Až jednoho dne zabije někde někoho z fotbalových diváků blesk, tak věřím, že na svazu a v redakcích pseudonovinářských hyen začnou bouchat šampáňa a kouřit doutníky, že se KONEČNĚ po 120 letech fotbalu u nás dočkali.
  • Bohemians 1905 Boudnik 24. 3. 2014, pondělí, 08:42 + 0 - 0
    Dobrá akce.Vypadá to,že bude v pátek ve Vršovicích veselo.
  • FC Baník Ostrava Kyby 24. 3. 2014, pondělí, 08:00 + 2 - 0
    Uvedu jen na pravou míru jednu věc: Na Bazalech se sedačky netrhají, jen se zvednou a hodí. Jinak řečeno je vytrhávají i hráči když ji trefí balónem nebo holka, když pod ní chce dát kartón... A prosím, neposílejte chuligány na pole či do lesa, dokud to i tam nepřestane být jako na přehlídce PČR a bude se tam zatýkat za každou facku...
  • FK Teplice FuckTheMedia15 24. 3. 2014, pondělí, 06:29 + 2 - 2
    lol v komentarich na strankach supporters ktera je urcena pro ultras, hools a fans se kritizuje poločasový riot dvou znepřátelených táborů... Když maj tu sílu jít proti sobě při spontanní akci na stadioně ? Tak na co maj čekat až si PČR všechno mimo stadion spacifikuje a nebude šance? jděte do hajzlu s návštěvníkama těhle stránek a nebo je pošlete všechny na hokej tam si můžou v klidu kritizovat nás fotbalový bezmozky a zpívat to svoje nááána tvoje mááma neeeumíííí bruuuslit :D
  • SK Slavia Praha martinprg 24. 3. 2014, pondělí, 02:37 + 0 - 0
    oba tábory zasloužej velkou pochvalu snad ve všech směrech. tenhle zápas rozhodně nenudil. řek bych že z celý letošní sezony se na něj co se dění na tribunách týče bude vzpomínat asi nejvíc ze všech.
  • Bohemians 1905 BFC 24. 3. 2014, pondělí, 01:22 + 0 - 0
    Support i ultras produkce z obou stran - nadprůměr. K tomu poločasu: nechápu o co všem kritikům jde. K fotbalu spontánky prostě patří. V tomhle případě to ale určitě (ze strany fačru) nezůstane bez odezvy. Až na tu demolici vlastního stadionu dávám palec hore!
  • AC Sparta Praha Sylk 24. 3. 2014, pondělí, 00:06 + 0 - 0
    Myslim si, že by nebylo od věci shromáždit informace ze včerejška a napsat o tom smysluplnej článek, kterej by se mohl poslat otevřenym dopisem tý hromadě sádla, co sedí v čele FAČR. Včerejší události byli především dalším průserem a.c.a.b. Samozřejmě je mizivá šance, že to něčemu pomůže, ale proč nezkusit nějakym způsobem prezentovat i druhou stranu mince? Co se týká a.c.a.b, tak ty se celej den chovali tak, jako by se těšili na včerejší utkání víc, jak fanoušci. Loni se chovali, jako vypatlanci (tradičně), ale letos se opět překonali. Už je normální cákání slzáku do očí lidem, který nejsou agresivní, ale jen se chtěj v klidu na něco zeptat (pochod), ale ty náběhy do normálů na protější? To už je fakt extrém, kterej postrádá jakoukoliv logiku.
  • SK Slavia Praha TobeySlavia 24. 3. 2014, pondělí, 00:01 + 2 - 0
    nejvtipnější bylo, jak si ty frajeři natahovali kukly v přímém přenosu :D Jinak dvojsmyslné choreo "Jsme vám v patách" je kvalitní práce
  • FC Baník Ostrava Rocco 23. 3. 2014, neděle, 23:42 + 2 - 0
    tady je ale zas nablito hoven "normalu" nebo jak si říkate :))
  • Zbrojovka Brno cal3b 23. 3. 2014, neděle, 22:04 + 2 - 0
    A jen dodatek k tomu, že normální fans už nikdy na Bazaly nepáchnou.. Nemyslím si.. to by ti lidi odešli hned a nebyli by tam do konce špílu. Zvláště, když se nikomu nic prakticky nestalo. Lidi jdou stejně většinou za úspěchem..
  • Zbrojovka Brno cal3b 23. 3. 2014, neděle, 22:02 + 3 - 0
    Shodou okolností a náhod jsem byl přítomen přímo na stadióně (sektor L1).Co se týče supportu, tak musím dát oběma táborům palec nahoru. Choreo, pyro, fandění.. super. Co se týče poločasové vložky, Sparťani začali první (taky od nich přiletěla první světlice), Baník a GKS to jen využil a pak se stalo co se stalo. ACABi to posrali způsobem, kterým zásah řídili (ten slzák na konci fakt nechápu... sem měl sto chutí tu sedačku po nich mrdnout taky, kundy). Celkově ale super sobotní odpoledne se vším všudy. Povedená taškařice za 80 Kč :-)
  • FC Baník Ostrava jedinebanik 23. 3. 2014, neděle, 21:47 + 0 - 0
    jebat opavu!!!:)
  • FC Baník Ostrava holas 23. 3. 2014, neděle, 21:36 + 1 - 0
    DB1893:můj názor je ze většina čekala az vylomíte plot i vy,protože i kdyby acab utekly tak k přímé konfrontaci nedojde bo plot by z obou stran sel asi blbe vyvrátit
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 23. 3. 2014, neděle, 20:28 + 0 - 0
    Díky.
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 23. 3. 2014, neděle, 20:23 + 1 - 0
    Spartanem navzdy: Ač tu ostatní sparťani píšou hovna (až na výjimky), tak Ty jsi zrovna ta světlá výjimka. Tleskám za názory!
  • FC Baník Ostrava capekpico 23. 3. 2014, neděle, 17:44 + 2 - 0
    Pilgrime napsal jsi, že jsi na zápas nešel. Tak ho prosím tě nekomentuj a táhni do hajzlu. Takové čuraky mám nejradši, posrany z toho aby mu někdo nezkřivil jeho teplý vlasek tady bude poučovat.
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 23. 3. 2014, neděle, 17:21 + 0 - 0
    pilgrim: ... takže na Ostravar! :-) Blázen jsi, a ne malý (dále mě tvůj psychologický profil nebere, bo by to bylo nadlouho)! Spousta lidí byla na Bazalech s dětmi a většina nadává na nepochopitelný zákrok fízlů, takže se zřejmě pleteš nemyslíš?! Samozřejmě jsem rád, že jsi jako známý Všudybyl a Všudezdejší na tento zápas nedorazil, protože jsi tušil jak to všechno dopadne .... Respekt!
  • bez klubu pilgrim 23. 3. 2014, neděle, 16:52 + 0 - 4
    stokurew - nejsme blázni, a nenecháme se dobrovolně otrávit, šli jsme na normální piva semhle - http://www.usegala.cz/
  • FC Baník Ostrava capekpico 23. 3. 2014, neděle, 16:49 + 2 - 0
    Životní zápas se vším všudy. Nás hodnotit nebudu, jednak mi to nenáleží a druhak bych nebyl objektivní. Sparťanům není co vytknout, slyšet je rozhodně bylo a vidět taky ; -) K poločasovému kočkování, jediný kdo ohrožoval moje dítě byli acab, smrt jim zmrdům zkurveným. Jo a to choreo zk.sp. roztahovaly i rodiny s dětmi :-)
  • FC Hradec Králové Stokurew 23. 3. 2014, neděle, 16:44 + 0 - 0
    ... na Ostravar?
  • bez klubu pilgrim 23. 3. 2014, neděle, 16:39 + 0 - 4
    takže podle místních dementů samozřejmě za všechno může policie..:-))......až zase budete někdy skandovat "český fotbal pro fanoušky", "pyro není zločin", a podobné sračky, tak si dejte facku. Pár tisic diváků, co se tam k tomu přimotali jak slepí k houslím, se na Bazalech už nikdy neukáže, to Baník opravdu potřebuje, stejně jako rozmlácený stadión a pořádný flastr. Na Bazalech to bude co nevidět už jen dostaveníčko pro pár dementů a polských bezmozků, hlavně že milujete klub. Sám jsem se chtěl na ten fotbal zajít podívat, ale to co se dělo ve městě nás odradilo, mezi dobytek se nám fakt nechtělo a šli jsme radši na pivo, k čemuž si zpětně gratuluju
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 23. 3. 2014, neděle, 16:24 + 4 - 0
    "Polský chuligán" je u novinářů silně zakořeněn stejně jako imaginární ostravský chuligán Bedřich, cokoliv se odehraje, může za to on! Kdyby neměli policajti nasrané v hlavách (nebudu spekulovat jestli to náhodou neměli rozkazem) tak ten poločasový boj mohl proběhnout jenom na L-kách a ne se rozšířit, díky jejich stupidnímu zásahu, po celé straně stadionu. Napsal jsem to jinde napíšu to i tady: "PČR je momentálně největší chuligánskou silou navíc krytou zákony."
  • Zbrojovka Brno Opičkomávej 23. 3. 2014, neděle, 16:20 + 0 - 0
    v 95tým nám nápis alá Sparta(12metrů z prostěradel):) nás donutil sundat z plotu rozhodčí,že jinak nezahájí zápas:))..tak se to použilo jako choreo,škoda že ještě nebyla doba digitální,jinak bych vás obvinil z copyrightu i s důkazama:) Hezky ale
  • HC Vsetín Lisaj 23. 3. 2014, neděle, 16:14 + 0 - 0
    perfect zápas,, poločas-kdo nechápe,nepochopí,tak ať se ani nevyjadřuje
  • AC Sparta Praha DB1893 23. 3. 2014, neděle, 16:10 + 0 - 0
    Jak tu nekdo zminoval, nas support nebyl nejhlasitejsi, co si budem povidat. Obdiv support leaderum, ze to vydrzeli celou dobu. K polocasovy zabave, 'mrdani' sedacek v prvni fazi (temer proti nikomu nebi par psovodum), pak uz jako reakce na 'primovej' zasah pcr uplne v poho. Jeste tu nikdo nereagoval na dotazy, proc se plot strhaval, kdyz skrz nej nikdo nesel?
  • FC Baník Ostrava chachar1982 23. 3. 2014, neděle, 15:40 + 1 - 0
    Taky se teda vyjádřím, co se týče supportu, tak ten byl výbornej, i když si myslím, že by to mohlo být i o trochu lepší, palec hore fans sparty za počet v kolika přijeli na Bazaly, úvodní choreo taky velká paráda, kdyby ještě došlo tak 60 lidí z kotle tak je to dokonalé, nechápu jestli je opravdu takový problém dojít na 5 min zvednou choreo a pak se vrátit do kotel, ale pro některé asi jo. Baník hrál fantasticky a byla velká škoda, že jsme nezískali všechny 3 body, i když za průběh asi zasloužený bod pro oba týmy. Na jednu stranu zde určitě nechci obhajovat poločasový konflik, ničení vlastního stadionu, vytrhávání sedaček atd., ale na druhou stranu je toto utkání, každý rok velice vyhrocené a rivalita je obrovská, takže se tak nějak mohlo nebo mělo počítat s nějakým podobným excesem, ale asi né v takovém měřítku. Kdyby celý zápas stálo 200 robocopů vedle hostujícího sektoru mezi poloty, tak k ničemu nedošlo. Zákrok, který včera předvedla PČR, byl dementní a nechápu ho, kdyby vyhnali radikální fans do sektoru L2 a branili si vlastní pozice, tak bych to pochopil, ale zahnát cca 150 lidí do zcela zaplněného sektoru S3 a pak mezi všechny naházet ty jejich pojebaný dělobuchy a slzný plyn je opravdu demence a debilita. Taky nechápu proč to media hodili hned na takzvaný POLÁKY, nevím proč si myslí, že každý kdo má na sobě žlutý tričko, kuklu nebo šálu GKS je z polska, taky nosím trička GKS a jsem z Přerova, tak se proberte vy pojebaní internetový pisálci co v životě nebyli na stadionu, do konfliktu bylo dle mého názoru zapojeno tak 20 až 30 fans GKS a cca 120 baníkovců.
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 23. 3. 2014, neděle, 15:32 + 1 - 0
    Ikdyž nerad přiznávám, tak absolutní souhlas ve všech bodech s uživatelem Spartanem navzdy. Každý kdo byl na stadionu to viděl jinak a každý si to odůvodní jak potřebuje, ale s jedním se shodneme všichni. A to neskutečná agrese ACABů. To co předvedli maskovaní jedinci z NASA překročilo snad všechny meze. Chápu, že když se dav v zápalu boje rozjede je to těžké, ale snad kurva dělají nějaké psychotesty, takže měli zůstat na těch krajních sektorech a nejebat se na Ska. Chvíli si už člověk myslel, že jsou schopní přijít i do našeho kotle. Poté se můžeme divit, že to tak dopadlo. Tři čtvrtiny bordelu na stadionu zrobily ty vykurvené dělbuchy a opětovný slzný plyn na otevřeném prostranství, to už snad nemá ani cenu komentovat. Jinak to bylo parádní derby se vším všudy.
  • AC Sparta Praha acs1893 23. 3. 2014, neděle, 15:27 + 0 - 0
    dzandra: vás knám taky nebylo slyšet když nefandila i tribuna, a po gólu na 1-1 se mi zdálo že už ste jenom pískali a řvali proti spartě.
  • FC Baník Ostrava dzandra 23. 3. 2014, neděle, 15:20 + 1 - 0
    A ještě jedno, těm co ten malý riot vadil, tak jsou na špatném webu
  • FC Baník Ostrava dzandra 23. 3. 2014, neděle, 15:20 + 2 - 0
    1)supr zápas, možná mi připadali spartani málo hlasití. 2)Ti baníkovci co tu nadávají na GKS přátelé, kde jste byly když jsme měli 90 výročí, kdy jich bylo snad 2x více než nás a vybrali 5x více finančních darů než my. 3)kdyby neměli acab vymrdáno v hlavě, tak nehoní fans po stadionu a rodiče s dětmi by nepřišli k úhoně ( i když o nějaké újmě pochybuji) 4)No co jsem si všiml, tak většina sedaček létalo převážně na securtku a acab a
  • AZ Havířov Kdj-AZ 23. 3. 2014, neděle, 15:13 + 3 - 0
    Tak Baník se na tribunách předvedl výborně, choreo vydařené, vytáhly se i sektorovky, proměnné choreo v kotli taky fajn, i když pravda mi chvilku trvalo, než jsem pochoil jak je myšleno. Sparta - kartoniáda byla velmi vydařená, na výjezd luxusní, druhé choreo s pyrem taky zaslouží palec nahoru! Slyšet byli míň, ale to se vzledem k počtům není co divit, předvedli se kvalitně! Na dění o přestávce - vytrhávání sedaček nemělo smysl a je to chujovina. Jinak náběh mi nevadil - tedy ten od fanoušků - ten policejní už vážně ohrožoval rodiny s dětmi. No, aby se pak měly děti bát na fotbal kvůli fanouškům. :/
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 23. 3. 2014, neděle, 15:04 + 1 - 0
    Ano,házení sedaček a vylamování plotu nebylo zas tak dobré,ale co se dá dělat,bylo to v zápalu boje no :) Baníku to nepomůže,pomůže to mediím,kteří teď odstraší všechny normály od chození na zápasy..Není se čemu divit,když si 10.000 lidí vybere zrovna zápas ze Spartou a nelibi se jim to,maj chodit na normalni soupeře,ne na odvěké rivaly :)
  • Bohemians 1905 primitiv 23. 3. 2014, neděle, 15:01 + 2 - 0
    DOBRÉ PŘEDSTAVENÍ OBOU EKIP, SEE YOU LATER...
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 23. 3. 2014, neděle, 14:53 + 1 - 0
    Za včerejšek velké plus.
  • SK Slavia Praha afro09 23. 3. 2014, neděle, 14:52 + 1 - 0
    Úplně první choreo Baníku držely i rodiny s dětmi, nevíte? :-)
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 23. 3. 2014, neděle, 14:50 + 1 - 0
    Bohuzel myslim ze si to par lidi kteri sou na videu co tocila ct pekne odsere.
  • FC Baník Ostrava samson16 23. 3. 2014, neděle, 14:43 + 2 - 3
    Dovolte,abych se nejdriv predstavil,je mi 21,na domácí zápasy Baníku jezdim až z Bruntálu již 10 let,neradim se mezi ultras,ani chuligány..ale jsem věrn fanoušek svého klubu,co za nim vzdy stojí. Ale včerejšek,mě jako baníkovce nenecha moc chladnym.To že byla atmosfera vyborna a konecne i výkon Baníku,o to tu ted nejde. Nedokážu ovšem pochopit,jak mohl kotel a hlavní predstavitele našich ultras dopustit to,co se vcera stalo.Nerozumím tomu,proč v momentě,kdy hrozilo ukončení zápasu,kdy bylo jasne,že dostaneme obrovske pokuty,proč nezakročili.Každý ví,jak jsme na tom s penezi a tohle Baníku jako takovemu v ničem neprospeje. Zásah policistu,to radsi nehodnotim.Za prvé mi přišlo,že jich tam bylo málo.Za druhé nechápu,proč když už fans zatlacili,tak proč se stahovali a dopustili obnoveni konfliktu a za treti,házet dělobuchy to obyč lidi,to je hodno taky velke inteligence... Tolik muj nazor a klidne me ukamenujte
  • AC Sparta Praha acs1893 23. 3. 2014, neděle, 14:42 + 0 - 0
    jen pro info, začlo to tak že asi 5-10 chacharů přišlo ktomu plotu něco halekat a házet kelímky atd, letělo na ně pár světlic a pak jich přiběhlo víc..
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 23. 3. 2014, neděle, 14:29 + 12 - 0
    1)Ohlasy médií,to zní jak když dotyční byli ve válce v Afghánistánu,ne na Bazalech. 2)Všichni si stežujete,že se v ČR nic neděje.Odsuzujete bitky na polích,domluvené na počty,protože je to podle vás jen ukázka toho,kdo umí jaké bojové umění.Všichni chcete chuligánství jako v Anglii atd atd...Baníkovci udělali náběh(dávám jim palec nahoru) a celá republika se může posrat..Jak se to děje v na Balkáně nebo v Polsku,to jste všichni vystříkaní,jaká je to paráda,po všech zahraničních stránkách o ultras píšete,že mají váš respekt a nejednou se to stane tady a hle...Všude slušňáci. 3)Z toho vyplývá: Většina z vás si nevidí do huby.Každý z vás ACAB,ale to,že hážou rozbušky mezi rodiny odůvodňujete tím,že se tam schovali chuligáni.Vážně chytré,zásah šlo provést 10x jinak..Zameťte si před vlastnám prahem,co chcete a co ne..Protože polovina z těch,co to tu odsuzují,do týdne budou plakat,že česká chuligánská scéna je na nic a budou respektovat všechny zahraniční tábory,co udělali něco takového.. 4)Po ultras stránce není co vytýkat ani jednomu..Baník i Sparta super.Jak choreografie,tak pyro,tak argentina,mávačky,vlajky..Paráda..RESPEKT JAK DO OSTRAVY,TAK K NÁM!
  • Zbrojovka Brno flvv 23. 3. 2014, neděle, 14:21 + 0 - 0
    Nebyl neviděl jsem, ale na fotkach stojí u toho rozmrdaného sektoru i ke konci zápasu
  • FC Baník Ostrava Huqa 23. 3. 2014, neděle, 14:21 + 0 - 0
    My to sledovali z našich míst na P2 a všichni jsme se shodli, že nechápeme, proč sekurtika nechala Sparťany i Baníkovce lomcovat tím plotem tak dlouho... Další chyba byla, že policie naběhla tak daleko. Myslím, že měli zůstat na schodech mezi L2 a L3, to by stačilo. A ten slzák a rozbušky mezi obyčejné lidi byl pro mě opravdu k nepochopení
  • Zbrojovka Brno Stanley 23. 3. 2014, neděle, 14:19 + 0 - 0
    Podle fotek to vypadá skvěle, víc to komentovat nemůžu, když jsem byl na Slovácku..Jinak družba se vyplatí, třikrát za týden (Brno, Sparta + "pár" sedaček) obrat ekonomicky silnej klub o desetitisíce je solidní. :)))
  • FC Baník Ostrava A1922 23. 3. 2014, neděle, 14:16 + 1 - 0
    flvv děláš jak kdyby jsi na tom zápase byl, kdyby nevešli fízli do sektorů, tak by se skoro nic nestalo, pokud se dobře díváš na videa, polovinu sedaček vytrhali ty jejich slavné rozbušky. Policajti byly skoro až u sektoru P, začali střílet ampule se slzákem, rodiny s dětmy se dusili, jak říkám , kdyby nebylo policie v sektoru, nic by se senstalo, měli zůstat u sektoru acs
  • Zbrojovka Brno Hree 23. 3. 2014, neděle, 14:11 + 0 - 0
    Respekt před choreem baníku!
  • FC Baník Ostrava bobis21 23. 3. 2014, neděle, 14:08 + 0 - 0
    skvělý zápas, kvalitní support na obou stranách, ale přestávka byla hnus. Tohle patří na louku, ne na stadion ...
  • AC Sparta Praha RamaACS 23. 3. 2014, neděle, 14:07 + 0 - 3
    co je moc, to je moc ... kvalitní zápas co se atmosféry týče, ale to, co předvádí pár bezmozků (což je ještě slušný), to fakt nemá obdoby ... a jak to ještě někdo obahjuje, hnus
  • FC Baník Ostrava Riokai 23. 3. 2014, neděle, 14:06 + 0 - 2
    Jenom bych dodal komentář Pavla Karocha: "Tam musí být i kontrola videem a prostě ty lidi, kteří budou zpacifikováni nebo označení na videu tak nesmí mít vstup ani do republiky." :-))
  • AC Sparta Praha imagesacs 23. 3. 2014, neděle, 14:02 + 1 - 0
    Lordik, pokud vím, tak jste vylomili plot, a mezi váma a náma byli tři fízlové, a vy jste jen stáli a házeli sedačky, tak nemel hovna.
  • AC Sparta Praha AntiSKS 23. 3. 2014, neděle, 14:00 + 1 - 0
    Už jsme tu měli miliony narážek na baník tak už by stačilo.. Stalo se stalo. To snad neznamená ale že tu každej druhej bude psát to samé. Mělo to štávu za mě Palec nahoru pro obě strany. 1.3.1.2
  • FC Hradec Králové Stokurew 23. 3. 2014, neděle, 13:59 + 0 - 0
    dennyTS: jo komentátoři byli chytří až na půdu :-))) Hlavně jak dávali za vzor Německo nebo Anglii... Jo, až bude stát vstupenka na fotbal 1500,- tak se asi podobné akce stávat nebudou, otázka je, kolik lidí na ten stadion dojde.
  • AC Sparta Praha streetfighter 23. 3. 2014, neděle, 13:56 + 0 - 1
    Po ultras stránce asi zatím nejlepší zápas sezóny. Takhle by to mělo vypadat, až na ten poločas... chápu, že si domácí chtěli společně se svými polskými idoly pohonit triko ukázkou síly, ale zdemolovat si vlastní stadion, zvlášť když neustále fňukají, jak jsou na tom špatně.. fakt vrchol chuligánství.
  • AC Sparta Praha Letenskej 23. 3. 2014, neděle, 13:56 + 1 - 0
    Lordik: a k čemu by se měla Sparta vyjadřovat? Není potřeba vypisovat hovna na internetu o téhle akci, během které se nestalo absolutně nic. Ocas jste stáhli zřejmě vy, když jste vylomili plot, ale dál už nešli :)
  • FC Baník Ostrava Riokai 23. 3. 2014, neděle, 13:53 + 0 - 4
    Nepochopím, jak si to někdo fakt může obhajovat, že ničí svůj stadion. Ach jo.
  • Zbrojovka Brno flvv 23. 3. 2014, neděle, 13:53 + 0 - 0
    Co to meleš kokote, policajti tam podle fotek byli v tom krajním sektoru do konce zápasu, a prý až na výzvu svěrkoše jste se vrátili
  • SK Slavia Praha dennyTS 23. 3. 2014, neděle, 13:50 + 3 - 0
    Jo ten borec jak jebne po hlave svyho soukmenovce je vybornej:-D a komentatori na CT to doprovazeli odbornym komentarem:-D :-D
  • Zbrojovka Brno Doyle 23. 3. 2014, neděle, 13:50 + 0 - 1
    Lorde nic proti takovým akcím, ale nepochopím to vytrhávání sedaček, baník je finančně v řiti, můžete být rádi, že si město stadion koupilo a děláte na něm škodu... Legia pokud vím krom nějakého vylomeného plotu svuj stadion neničila..
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 23. 3. 2014, neděle, 13:45 + 3 - 2
    Bože, tady to je jedna sračka vedle druhé ty příspěvky. Škoda se vyjadřovat. Když se to udělá v bělěhradském derby paráda, když se to udělalo na Legii tak všichni jim vyjadřovali podporu z ČR. Udělalo se to na Bazalech a najednou je zle. Je zajímavé, že se sparťané nevyjádří k tomu jak to začalo a jak potom stáhli ocasy a nechali se zbuzerovat od ACABstva, zatímco chuligáni FCB&GKS museli válčit a vytlačit ACABy ze stadionu, bo jim tež mrdlo v palici a ty dělbuchy házely do otevřeného prostranství sektoru S3 kde seděly rodiny s dětmi. Což se nakonec povedlo, ustoupili. Ale ne, všechno jenom na nás Chachary se hodí. Běžte do piče s takovouto logikou. To že jste něco viděli na TN.cz neznamená, že ste sežrali moudrost světa kurva. K sedačkám. Pro zmrda Šafarčíka nebude problém poptat se známého Petery aby ho založil.
  • FC Hradec Králové Stokurew 23. 3. 2014, neděle, 13:43 + 2 - 0
    ... tak hlavně, že se nikomu nic nestalo :-)))))
  • FC Baník Ostrava matysek 23. 3. 2014, neděle, 13:40 + 0 - 2
    ..až budete přátele chachaři zase příště vyvolávat Bazaly,Bazaly...tak si dobře vzpomeňtě jak jste se včera k našemu domovu zachovali.
  • FC Baník Ostrava micky 23. 3. 2014, neděle, 13:39 + 0 - 0
    Šavík - První plachta s hráčem, byla ironická vůči našemu postavení k tabulce :-) A druhou už snad pochopil každý ..
  • FC Baník Ostrava Riokai 23. 3. 2014, neděle, 13:32 + 1 - 0
    Na Ostravaru, to by do večera byli ve fakultce s otravou, jak je to pivo hnusné. :-D
  • FC Hradec Králové Stokurew 23. 3. 2014, neděle, 13:31 + 0 - 0
    na Ostravaru :-))))))
  • AC Sparta Praha eRw!n 23. 3. 2014, neděle, 13:30 + 3 - 1
    QQQJebacQQQ: na cem jedou vasi bratri? na tom videu je jasne videt jak sou necim nastreleny..
  • FC Baník Ostrava Riokai 23. 3. 2014, neděle, 13:27 + 0 - 2
    QQQJebacQQQ: No krásně jsi se vykroutil z toho, že si ničíte stadion. D E M E N C E!
  • AC Sparta Praha eRw!n 23. 3. 2014, neděle, 13:26 + 0 - 1
    Abeir: no tak prece se nenechaj zavrit od ACAB ne
  • FC Hradec Králové Stokurew 23. 3. 2014, neděle, 13:26 + 0 - 0
    landis: ano, hodnotím pouze z toho videa jednoho tady, v bedně jste nebyli slyšet, což je samozřejmě, protože proti vám byla obrovská přesila. Takže ano, moje hodnocení může být velice subjektivní a nemusí odrážet realitu. Ale abys to pochopil, Baníku jsem dal jedničku s hvězdičkou, Spartě jedna mínus, pořád si myslím, že supr...
  • FC Baník Ostrava Abeir 23. 3. 2014, neděle, 13:26 + 0 - 2
    QQQJebacQQQ-na fotbal púatří fandění,to co jste dělali vy patří na pole...a ještě se pak schovávat za rodiny s dětmi?:..to jste hrdinové!!!!
  • bez klubu barrabravas 23. 3. 2014, neděle, 13:24 + 0 - 1
    pilgrim: myslím, že už to tady někdo napsal, ale ještě jednou pro méně chápavé. To, že má někdo kuklu v barvách GKS neznamená, že je z Polska.
  • AC Sparta Praha landis 23. 3. 2014, neděle, 13:23 + 1 - 0
    Stokurew: ..na videu toho je vidět...:D ..ani nevíš sám co všechno ..:)))))
  • Zbrojovka Brno flvv 23. 3. 2014, neděle, 13:22 + 0 - 0
    Jako akce dobrá, ale zrovna od baníkovců, kteří mezi sebou vybírají peníze na opravu stadionu... nestačí že minulý tyden v brně cloumali uplně nepochopitelně s plotem a baník platil pokutu, teď si dokonce nechají zavřít a sami si rozmlátí stadion...
  • bez klubu pilgrim 23. 3. 2014, neděle, 13:21 + 0 - 2
    polský dobytek http://www.youtube.com/watch?v=CiK8L1Fn6ss
  • bez klubu barrabravas 23. 3. 2014, neděle, 13:20 + 0 - 0
    Letenskej: naprostý souhlas!
  • FK Viktoria Plzeň Šavík 23. 3. 2014, neděle, 13:20 + 0 - 3
    Já mám jen takovej dotaz... ta celková produkce: Jsme vám v patách. Co to vlastně mělo přesně zamenat? Jak to bylo myšlený? Nějak mi to nedochází. ( neprudim, neřikam, že to bylo špatný, jen mě opravdu zajímá přesnej záměr tvůrců - díky za odpověď :-) ) Jinak pecka!!! ( až teda na ten poločas, ale k tomu se nevyjadřuju )
  • AC Sparta Praha landis 23. 3. 2014, neděle, 13:18 + 0 - 0
    Letenskej: ..mám podobný pocit..:)
  • FC Baník Ostrava Yompe 23. 3. 2014, neděle, 13:18 + 0 - 2
    BrokFCB: Tak určitě kámo ty zas sedni k internetu a koukej, jak ti tvoji polští kamarádové ničí stadion a jak přivádějí do problémů klub, který máš ve znaku i v nicku. Můžu ti doporučit tu pasáž, jak jeden vyrve sedačku ve snaze hodit jí v dál, ale místo toho jí jebne po hlavě jen kolegu který stojí před ním.
  • FC Hradec Králové Stokurew 23. 3. 2014, neděle, 13:18 + 1 - 2
    1) nejtrapnější věta internetu: ... a teď do mě... 2) Baník boží support, choreo apod... 3) Sparta - zas už tak boží ne, ale pořád dobrý, na videu je vidět jejich zásoba chorálů :-))) Sparta - tlesk, tlesk, ale jako jinak dobrý. 3)Poločas zajímavej, ale asi to fakt pozbývalo smyslu, protože se prakticky nic nestalo, ovšem pro zúčastněné to asi nějaký smysl mělo, nejspíš prezentace síly. 4) Chyběl naháč na hřišti :-) 5) Fotbal taky dobrej, lepší od baníku (nasazení). 6) Návštěva - paráda.
  • AC Sparta Praha Letenskej 23. 3. 2014, neděle, 13:15 + 9 - 0
    Tak koukám, že diskutéři z iDnes.cz a Novinky.cz už přesídlili sem.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 23. 3. 2014, neděle, 13:13 + 4 - 0
    Výborný support i chorea. Na jednu stranu to k fotbalu patří i ty nepokoje, na druhou opět budem my fanoušci srovnáváni k vrahům a teroristům. Jinak dnes čekám 20 minut show na TV Nova..:D
  • FC Baník Ostrava Petr 23. 3. 2014, neděle, 13:10 + 1 - 2
    Jako toto fakt ty hovada přehnali. 1. Bylo jasné, že se ke Spartě nedostanou (nechápu teda důvod) 2. Vytrhnout sedačku a hodit ji 2m (asi dalších 15m od sektoru hostí) opravdu nechápu smysl 3. Banik bude platit nemálo peněz 4. Dost možná budou Bazaly zavřeny 5. Jediný výsledek bude vstup jen na OP a kartička fanouška (nezapomeňte pak protestovat a bojkotovat zápasy) 6. Sice dal Baník gól po poločase, ale celkově si myslím, že to pomohlo víc Spartě na hřišti než Baníku Může mi někdo vlastně vysvětlit PROČ? Jaký byl cíl. Vlastně mám pocit, že to museli být převlečení Sparťani, opravdu nevím, jak toto pomohlo klubu... Po všech stránkách naprosto zbytečné.
  • AC Sparta Praha eRw!n 23. 3. 2014, neděle, 13:08 + 2 - 0
    na dnesni pomery neskutecna polocasova akce primo na stadionu..
  • bez klubu QQQJebacQQQ 23. 3. 2014, neděle, 12:59 + 3 - 3
    To ze skoro kazdy od nas ma kuklu GKS snad neznamena ze je polak ne ? Nerikam ze tam nasi bratri snama nebyli , byli ale prevazna vetsina byli ostravaci . Chuliganstvi na fotbal patří a komu to vadi at chodi na hokej . GIEKSA BANIK !!!
  • HC Oceláři Třinec Marduk18th 23. 3. 2014, neděle, 12:58 + 0 - 2
    Super atmosféra, super zápas, jen je škoda, že zase Bazaly od vlastních za uši... Vím, že si to zase obhájí po svém, ale já v tom prostě logiku nevidím, viz. Riokaiův příspěvek.
  • Zbrojovka Brno flvv 23. 3. 2014, neděle, 12:57 + 0 - 0
    BrokFCB: A co ten zbytek, k tomu se nevyjádříš?
  • bez klubu f7r 23. 3. 2014, neděle, 12:55 + 0 - 0
    ...proč se vylamoval plot, když tou vzniklou dírou stejně nikdo neprošel? :)
  • bez klubu Edge 23. 3. 2014, neděle, 12:53 + 0 - 3
    Yompe:Fandím Baníku a pod tím co jsi napsal bych se klidně podepsal.Vědšina těch hovad co dělala o poločase bordel namá na stadionu co dělat!!!
  • AC Sparta Praha acs1893 23. 3. 2014, neděle, 12:52 + 0 - 0
    dementní fízlové, nejdřív nás držej 2 hodiny někde u nádraží,pak se dostane půlka lidí až ve 20. minutě a nakonec když nám udělaj eskortu ze stadionu tak nechaj ujet vlak před nosem, aspoň že tam nasraný čekali do půl dvanáctý snáma...
  • bez klubu pilgrim 23. 3. 2014, neděle, 12:50 + 0 - 2
    tahle debilní družba s polskými magory přijde Baník pěkně draho, že vám to stojí vůbec za to, aha, já vlastně zapomněl, vám vůbec nejde o váš klub, fotbal je pro vás jen záminka, takže to je všechno v pořádku
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 23. 3. 2014, neděle, 12:44 + 2 - 0
    Yompe zalez do nory! hlavně že si na zápase nadáváte do kurev a bůh ví čeho a pak si podáváte ruce.. Běž si na vaše fanklubácké stránky a neoxiduj.
  • bez klubu k.m 23. 3. 2014, neděle, 12:44 + 4 - 6
    tak to poločasové extempore už je moc! jo někde v parku na poli prosím - proti gustu..ale tady bylo jasné,že se k sobě stejně nedostanou a ohrožovali tam normální fans na tribuně!klub by měl nést zoodpovědnost za vlastní fanoušky a za tohle bych zavřel baníku domácí sektor a oboum klubům zakázal výjezdy do konce sezóny(samozřejmě v tuto chvíly je to díky legislativě neproveditelné),ale zavření stadiónu na bazalech min. na tři zápasy je snad nevyhnutelné(i když to kvůli pár dementům odnesou všichni)....druhá věc je účast poláků(a málo jich tam nebylo) ať si táhnou dělat bordel domů do té jejich džungle! mě vadí kriminalizace za pyro atd. ale tady doufám zatčení pocítí paragrafy a zatčených doufám přibude(díky tv záběrům)...tohle extempore je další krok ke kartám fanouškům vstupy jen na OP a podobným kokotinám!
  • FC Baník Ostrava Riokai 23. 3. 2014, neděle, 12:42 + 0 - 0
    Ceva: Tak už to holt bývá, s tím člověk už nenadělá nic. :-)
  • SK Slavia Praha TribunaSever1892 23. 3. 2014, neděle, 12:37 + 2 - 2
    Velmi pěkné představení obou táborů :)Takhle by to mělo vypadat na každém zápase :)
  • AC Sparta Praha ceva 23. 3. 2014, neděle, 12:34 + 1 - 1
    Parádní výjezd od A do Z až na zbytečné držení policií na HL.n v Ostravě.
  • SK Slavia Praha dennyTS 23. 3. 2014, neděle, 12:32 + 0 - 1
    Pekne predstaveni...
  • FC Baník Ostrava Riokai 23. 3. 2014, neděle, 12:25 + 1 - 2
    Parádní zápas. Skvělá atmosféra, konečně taky někdo přijel na Bazaly ve větším počtu. Bohužel, co mě mrzí je to, že jsme si zas a opět ničili svůj stadion. Zajímalo by mě, jak se asi cítí ti samí, co během zápasu vyzývají jméno našeho stadionu nad všechny jiné stadiony, a poté si ho sami zdemolují. A taky by mě zajímalo, teď budu sprostý, kurva jaký smysl má házet sedačkama a lomcovat s plotem? Doprdele co ti musí hrábnout v té hlavě, že jdeš a začneš dělat takové pičoviny? To že tam Franta Sparťan si zalomcuje, tak já půjdu taky? To mi hlava nebere. Na druhou stranu - podle médií to bylo téměř jako na Ukrajině, což je dost úsměvné. :D
  • SK Slavia Praha r209vltava 23. 3. 2014, neděle, 12:22 + 0 - 1
    pěkné, moc pěkné
  • SK Sigma Olomouc Eagle 23. 3. 2014, neděle, 12:19 + 0 - 0
    tohle bude klub stat hodne draho bych rekl...jinak ale kvalitni support z obou stran
  • FC Baník Ostrava Yompe 23. 3. 2014, neděle, 12:17 + 4 - 5
    To jsou parádní fanoušci:-) Sice vědí, že je Baník ve finančních problémech, ale i tak se jdou porvat a zdemolovat část stadionu ať milovaný baníček platí pokutu a opravuje stadion žejo :-D Však co nějakých 100 000 tam 100 000 tu ono je to jedno z mojeho to nejde že hlavně že pak můžem nadávat na svaz, policajty a všechny kolem. Druhá věc je stránka sponzorská.... kolik sponzorů přiláká takové řádění? kolik jich chce být spojováno s násilnickýma hovádkama? Vysmějte se mi, že su vítkovičák, ale včerejší srovnání hokej x fotbal, kdy v Ostravě hrála i hokejová sparta a vše proběhlo v pořádku je jasný rozdíl. A jsem rád, že v hokeji to je takové klidové, že nemám obavu jet na výjezd a stat ve frontě na pivo společně se sparťanama, dokud mi nic nedělají, já nedělám nic jim. Tak a teď tvrdě do mě u internetu onanující drsňáci.
  • AC Sparta Praha landis 23. 3. 2014, neděle, 12:16 + 1 - 0
    gj :)
  • FC Baník Ostrava viva silesia 23. 3. 2014, neděle, 12:13 + 0 - 0
    Řekl bych nejlepší představení z pohledu ultras dosavadní sezóny, kaňkou jsou ovšem excesy některých bezmozků o půli.
  • AC Sparta Praha LacoACS 23. 3. 2014, neděle, 12:11 + 0 - 0
    Nádhera !
  • FC Baník Ostrava Ziltoid 23. 3. 2014, neděle, 12:10 + 0 - 0
    ano, skutečně velký zápas včera :) škoda jen že Baník neudržel náskok
  • bez klubu barrabravas 23. 3. 2014, neděle, 12:07 + 2 - 0
    K tomu není co dodat. Paráda se vším všudy!
clbanner



Videa

SLEZSKÉ DERBY


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
Blog fanoušků: PASEKY ULTRAS... 29. 10. 2018, pondělí, 13:45

Blog fanoušků: PASEKY ULTRAS...


BLOG:Družební zápas WKS a SF... 11. 7. 2018, středa, 19:15

BLOG:Družební zápas WKS a SF...


Valašský nářez 2018 - turnaj... 6. 7. 2018, pátek, 18:06

Valašský nářez 2018 - turnaj...

další články >
Odkazy z jiných webů
Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs... 10. 10. 2018, středa, 18:35

Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs...


Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV 2. 10. 2018, úterý, 18:59

Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV


Liberec - Baník (pohled Chacharů) 5. 9. 2018, středa, 08:45

Liberec - Baník (pohled Chacharů)

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
SLEZSKÉ DERBY - podzim 2018 11. 11. 2018, neděle, 22:00

SLEZSKÉ DERBY - podzim 2018


FotoReport: FC Baník Ostrava... 21. 10. 2018, neděle, 00:30

FotoReport: FC Baník Ostrava...


5 FAKTŮ O SLEZSKÉM DERBY 9. 11. 2018, pátek, 09:26

5 FAKTŮ O SLEZSKÉM DERBY

Komentáře
před hodinou - Věkošak69
Dokud nebude stadion a bude v ...
včera, 19:22 - Ibalgin
teslák: nikdo není? jo vlastně...
včera, 16:00 - Mat1922
Ja to presne takhle pochopil,j...
včera, 14:20 - Teslák
Jak píše davey...obě města žij...
včera, 10:44 - Kyby
MAT: Pochvala, čteš pozorně a ...
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace