o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

FotoReport: FC Viktoria Plzeň - SFC Opava

Foto report úterý, 18. 9. 2018 13:20 - přejít do komentářů
Do Štruncových sadů přijela Opava
images/clanky/fotoreport-fc-viktoria-plzen-sfc-opava-8540.jpg

Dvoustý zápas Pavla Vrby na lavičce Viktorie Plzeň, choreo Ultras Plzeň, transparent k prodeji vstupenek poštou za 75 tisíc na Ligu Mistrů poštou a 9636 diváků (z toho 131  fanoušků hostí). Takové bylo utkání 8. kola FORTUNA:LIGY v Plzni, kam dorazila Opava. 

Zápas končí vítězstvím domácích fotbalistů 1:0.


Fotoreport Daniela Ulricha (www.danielulrich.cz)

Na obrázku může být: 1 osobaNa obrázku může být: 4 lidé, dítěNa obrázku může být: 1 osoba, venkuNa obrázku může být: stadión, dav a venkuNa obrázku může být: davNení dostupný žádný alternativní text.Není dostupný žádný alternativní text.Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a baskebalové hřištěNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a textNa obrázku může být: 1 osoba, venkuNa obrázku může být: 6 lidí, smějící se lidé, davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a davNa obrázku může být: 1 osoba, sportující a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a stadión


Fotografie Tondy Vydry:
Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé a stadiónNa obrázku může být: 1 osoba, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNení dostupný žádný alternativní text.Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé, stadión a venku
 

Autor: dd & du & av



Share |
Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Didosh28 22. 9. 2018, sobota, 13:22 + 0 - 0
    Nechápu proč se na tu Opavu nevymrdate...asi jsme od nich všichni čekali větší výjezdové počty ale i tak je to oživení ligy...tady ty kecy mi připomínají hovno co tu píšou po každém vzájemném zápase děti z Hradiště a Zlína... A k heslu support your local club...též jsem z malé vesnice ale Baník prostě miluju od mala...
  • FC Baník Ostrava Mat1922 21. 9. 2018, pátek, 13:11 + 0 - 0
    jeste ty veterane,500 lidi pri vyluce.Nekteri jezdi i drivejsimi spoji a auty...holt kazdy nema ero s vrtulnikem:-) Jasne ze tam byli i lidi z Cech.Proto me zarazi kde byli v pondeli vsichni Spartani z Moravy.
  • Zbrojovka Brno Doyle 21. 9. 2018, pátek, 12:00 + 0 - 0
    podle mě je pro naši scénu až moc velký luxus kritizovat tábory jako je Opava co se týče výjezdových počtů... Lysá Hora: jestli opravdu srovnáváš "města" Krnov, Budišov a Vítkov s Frýdkem, Havířovem nebo Karvinou, tak opravdu nemůžeš chtít, aby tě tu bral někdo vážně....
  • FC Baník Ostrava Kyby 21. 9. 2018, pátek, 11:05 + 0 - 0
    cepekpico: Díky za příspěvek, podepisuji v plném rozsahu, hlavně tu pasáž s tím, ať se staráme sami o sebe....
  • Slezský FC Opava lamich 21. 9. 2018, pátek, 07:27 + 0 - 0
    Je třeba zmínit, že bohužel i v Opavě a Krnově je poměrně dost fanoušků co fandí Baníku, ale Ti po městě v klubových symbolech prakticky neuvidíte a další extrém je to, že sice fandí Baníku, ale chodí i na Opavu.
  • FC Baník Ostrava capekpico 21. 9. 2018, pátek, 07:20 + 0 - 0
    To je děs co se tu píše. Komenty typu: čekal jsem víc, nebo na zápase jsem nebyl, ale z fotek... Kurva starejte se všichni o sebe. My Chachaři obzvlášť! K okřídlenému heslu "support your local club" jen toto. Bydlím na malé vesnici, kde samozřejmě chodím koukat na kopanou, ale když hraje Baník-jsem na nebo s Baníkem. Na Baník mě přivedl můj starší brácha, chodil na něj můj otec i můj děda. Chacharofobie se prostě dědí a je jedno kde zrovna bydlíš. Přece kdybych se přestěhoval nedej bože do Prahy nebo někde, nebudu měnit
  • FC Baník Ostrava Frydečak 20. 9. 2018, čtvrtek, 21:51 + 0 - 0
    Oskar píšeš, že jsme se přidali k silnějšímu místo podpory svého, městského, klubu. Spoustu z nás přivedli na fotbal otcové, havíři, kteří s Baníkem jezdili už v minulém století. Mnoho lidí také nemělo jinou možnost, poněvadž prakticky celé devadesátky a vlastně až do doby nedávné fungoval kotel MFK pouze na bázi starých kusů, kteří měli svůj svět a mladí do něj tak nějak nezapadali. Bylo tedy logické, že budou hledat jinou alternativu. Další skupinou jsou pak lidé, kteří začali chodit na hokej ještě v pralesní soutěži a když se jejich počet nerozrůstal, tak Baník a jeho stále početnější grupa byla i jejich alternativou. Dále pak se k Baníku přidali i radikální kamarádi již radikálně smýšlejících F-M Chacharů. Mnoho lidí chodí na Baník také jen z toho důvodu, že je zajímá fotbal a ten ve druhé, potažmo nyní 3. lize stojí za hovno. Pro některé je to móda a chvilková záležitost. Protože je IN být Baníkovcem. No a v neposlední řadě jsou mezi námi i jedinci, kteří podlehli chacharofobii jako takové, protože to někde viděli, slyšeli, tak chtějí být chvilkově u toho. Prostě taková směska. Myslím, že mám za ty roky už docela detailní přehled o scéně ve F-M a reálně mohu napsat, že máme +/- 120 lidí, kteří alespoň jednou za sezónu vyrazí na výjezd. Dále pak stojí za zmínku, že v současném kotli MFK není nikdo z výše uvedených. Oni jsou čistě za Lipinou a Baník mají někde. Podobné je to na hokeji, i když tam by se pár vyjímek našlo. Snad to tak stačí k tomu, abys přestal psát o přicmrdávačích. Nemáš to zapotřebí. I když, vzhledem k výše popsanému, máš u některých lidí možná i pravdu.
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 20. 9. 2018, čtvrtek, 21:31 + 0 - 0
    Oskare souhlas s tebou
  • FC Baník Ostrava Frydečak 20. 9. 2018, čtvrtek, 19:47 + 0 - 0
    David, sorry. Přivedl jsi mě na Baník. Mám Tě rád jako bratra. Tvůj názor respektuji a říkal jsem si, že nemá cenu sem už přispívat. Stejně mám jiný pohled na fanouškovský svět, než-li 90 % na našich stadionech. Nicméně vím, že vše, co zde napíšu bys napsal taky. V prvé řadě bych byl pro, aby se filtrem zakázalo nickům se znakem Baníku komentovat jakékoliv jiné utkání, než-li to, které má nějaké spojení s našim klubem. Nejsme jedineční a pokud v něčem ano. Tak 9 z 10 zde přispívajících se na náznacích jedinečnosti nijak významné nepodíleli. Chacharus: Nemyslíš vážně s tou Plzní? I kdyby vyhrála 20 titulů v řadě a Sparta s Opavou se plácali ve druhé lize, tak věz, že pro většinu soudných chacharů to bude pořád jenom Plzeň. Tedy klub na úrovní Jablonce (sorry sudeťák, vím, že jste o něco málo lepší), Liberce, Teplic apod. Prostě je to pořád jenom obyčejný klub, který má v současné době peníze, pár desítek věrných a tisíce náplav. Zároveň u soudných chacharů nechápu pokřik 2. liga Opava..., opravdu to chceme? Není lepší, když je v lize první? Jen k zamyšlení před vzájemným duelem. Oskar: Lysá Hora a veterán už Ti dali nějaké podněty. Já se podepisuji pod slova toho druhého. Opravdu to nemáš zapotřebí, i když někdo vaše barvy hájit musí. To je pravda. Nicméně musím trochu doplnit historii (souhlas), o které píše LH. Vůbec se mi totiž nelíbí, jak se vyjadřuješ o f-c Baníku. Budu psát pouze o našem f-c, avšak věřím, že všude jinde v MS je to podobné. Ale o tom až později.
  • Slezský FC Opava SFC1907 20. 9. 2018, čtvrtek, 16:11 + 0 - 0
    Je pravdou ,že informovanost o výjezdech je u nás malá s tím by se mělo něco dělat.
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 20. 9. 2018, čtvrtek, 14:30 + 0 - 0
    veterán: ano mnoho banikovcu a ostravaku žijicich v čechach plus taky nějake fankluby (cheb, jedna z nejstarsich druzeb v evrope, prazska divize). v tom vlaku byly stovky dalsich fanousku z Ostravska, což je trochu rozdil mezi vašema vyjezdama vlakem z Prahy na Moravu ve 32 lidech a naslednym plnym sektorem se 400-500 lidma. a dál nemá cenu to fakt řešit.
  • AC Sparta Praha veterán 20. 9. 2018, čtvrtek, 14:12 + 2 - 0
    Oskare, vyprdni se na to. Myslím, že zrovna ty, nemáš zapotřebí tady argumentovat lidem typu Lysá Hora apod. Stále je to stejné ,počty,počty a zase jen počty. Já osobně vždy dával přednost "bandičce" 50 lidí, kde se jeden může spolehnout na druhého, před těmito mega výjezdy, i když ,přiznejme si to, vypadá to na dálku skvěle, ale jinak....Prostě akceptujme, že King Baník, protože i když je na trati do Prahy výluka a nic nejede, tak na ACS jich je 500 (jak se do Prahy dostali, ví jen oni sami...:-) ) a dál nemá cenu to fakt řešit.
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 20. 9. 2018, čtvrtek, 13:46 + 0 - 0
    jinak dost smutne že veškera vyjezdova a internetova propagace fans SFC zaleži na tom jestli ma zrovna jeden člověk čas nebo ne
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 20. 9. 2018, čtvrtek, 13:43 + 0 - 0
    Oskar: Haviřov, Frydek, Karvina jsou hornicke města a Baniku se tam fandilo odjkaživa už v dobach, kdy Opava byla bezvyznamny klub nekde v kraji, viš. ma to historicke a sociologicke kořeny, přečti si něco o historii prumysloveho karvinska a ostravska a pak snad pochopiš chlope, proč se v těch městech asi tak fandilo vždy Baniku. a když mluviš o přicmrndavačich Baniku, tak co Bruntal, Krnov, Budišov, Vitkov? proč nefandi svym klubum a raději se přidali na stranu silnějšího, SFC? aby když se prochazeli po svem měste v symbolech SFC byli drsnějši? takto totiž uvažuješ a pliveš vlastně i na vlastni mimo-opavske fans!!! a beztak bych se ani nedivil, kdybys sam z opavy nebyl a taky ses jen přidal na stranu silnějšiho, podle tvych fantastickych demagogii.
  • Slezský FC Opava Oskar 20. 9. 2018, čtvrtek, 13:15 + 0 - 0
    Jsme hrdí na to, že zůstáváme v podstatě jako jediné větší město svými,fandíci svému městskému klubu a nepodléháme chacharofobii celé severní Moravy...
  • Slezský FC Opava Oskar 20. 9. 2018, čtvrtek, 13:13 + 0 - 0
    Lysá Hora:To není žádný argument a ani si nestěžujeme a už vůbec se necítíme za chudinky ba naopak jsme hrdí na to, že vedle těch všech vašich přicmrndávačů typu Frýdek-Místek,Karviná,Havířov apod., kteří mají své tábory ve vysokých soutěžích(neberme teď to, že Frýdek spadl, Havířov delší dobu hraje nižší soutěž-moc dobře si pamatuju, když hráli druhou ligu) a místo toho, aby podporovali svůj klub, tak se přidají k někomu, kdo je větší a silnější. Proto také větší(schválně píšu větší města, třeba jako Nový Jičín, Val.Mez.,Šumperk atd.)fandí Baníku, protože v dalekém okolí(hlavně třeba Šumperk) není vyšší soutěž,svůj tým podporovat je asi nudné a trapné a hlavně, když bude procházet svým městem v barvách klubu ze svého města, tak nebude takový bombarďák jako ve věcech Baníku.Proto se přidá k velkému a silnému táboru a ať mi to zkusí někdo vymluvit, že to tak není!! Lysá Horo:dědiny na Vítkovsku,Bruntálsku,Krnovsku a části Prajzské nemají dohromady ani tolik obyvatel jako jakékoliv jedno vaše přicmrndávačské nebo možná dokonce i výše zmíněné fanklubové město!!! Ano nejezdíme na vesnické zábavy, do místních zemědělských družstev apod. a nehledáme nebo neburcujeme tam nové fanoušky. Na výjezdy(myslím ty co jezdí pravidelně) jezdí 80% lidí z Opavy a blízkého okolí do 10 km.Propagace vázne proto, že člověk, který se o to staral a vlastně i nadále stará je časově natolik vytížený, že už to nedává, tak jako kdysi a jak by se asi hodilo a zatím se nenašel vhodný zástupce. V tom jediném z tohoto článku s tebou souhlasím;-)
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 20. 9. 2018, čtvrtek, 11:56 + 0 - 0
    Nevím chlopi jestli je trapnější neustálé omilání počtů Opavy nebo absence sebereflexe Opavy přijmout jakýkoliv kritičtější názor. Oskar: Čekal jsem, kdo z Opavy vytasí nesmrtelný opavsky argument, že SFC nemá žadne fancluby a nikdo jim v nefandi, no chudinky!!! Vam fandi jen Krnov, jo? To sou mi věci. A co dědiny na Vitkovsku, Bruntalsku, Krnovsku, čast Prajzske a tak dale? Zakladnu fans mate vice než velkou i mimo Opavu tak furt netvrďde jak vam nikdo nefandi"!!! to že s tyma mimoopavskyma fanouškama asi moc neumite pracovat už je vaš problem. ja zas třeba nechapu proč serete na jakoukoliv propagaci vyjezdu po postupu do ligy. když se člověk podiva na vaše fans stranky tak se ani nedovi kdy s kym hrajete
  • Slezský FC Opava Oskar 20. 9. 2018, čtvrtek, 08:15 + 0 - 0
    Vzkaz byl určen pro Chacharuse...
  • Slezský FC Opava Oskar 20. 9. 2018, čtvrtek, 08:13 + 0 - 0
    Táááááák a teď jsi nám to nandal. První kolo jsme hráli za barákem v Praze a bylo nás tam 1.400. Druhé kolo jsme hráli za barákem v Brně a bylo nás tam přes 1.200.Třetí kolo jsme hráli v pátek opět za barákem v Praze a bylo nás tam 350.Čtvrté kolo jsme hráli za barákem v Brně a bylo nás tam 900.Páté kolo jsme hráli za rohem v Boleslavi a bylo nás tam 101.Šesté kolo jsme hráli přes ulici v Brně a bylo nás tam přes 1.000. Sedmé kolo jsme hráli na přes druhou ulici v Brně a zase nás bylo cca 1.000. Osmé kolo jsme hráli v sousedící Plzni a bylo nás tam 131. Sakra to jsou ale mizerné počty. Každý týden sednout na kolo nebo pěšky přejít dvě ulice a tak málo lidí:-(:-( Na město, které má 60.000 obyvatel a krom Krnova mu z žádného většího okolního města nikdo nefandí... Ostravská aglomerace má cca 750.000 tisíc obyvatel a to nepočítám další větší města, kde mají chachaři své fankluby. Být v naší kůži a hrát každý víkend venku, tak by jich ale stejně jezdily pořád tisíce( to sice jezdí až na tři výjimky v podstatě i nás, s desetkrát menším počtem obyvatel(aglomerace), ale protože to je Opava, tak to je prostě málo. Hlavně se nesnažme pasovat na baštu ultras. Tou je jen a jen Baník v čele s Chacharusem, pak možná ještě Slavia, sem tam Sparta a nezapomeňme na Příbram, která vystrkuje růžky. Teď se dívám na fotky chacharů v Olomouci a řeknu vám, jeden vedle druhého ultrasák, žádní lidi, kteří jindy nezvednou prdel a nejedou za svým klubem. Ano,neřešme už Opavu tu baštu ultras, vždyť důkazů, že Baníku nešahají ani po kotníky už máme dost. A ty si dej ledovou sprchu Chacharusi, udělej úkoly a řekni paní učitelc, kdo že je král Ultras v ČR
  • Slezský FC Opava lamich 19. 9. 2018, středa, 23:14 + 0 - 0
    A tak zase jsme rádi, že hrajeme první ligu, sice zatím je to pro nás hodně složité, ale i vzhledem k systému myslím, že 16. neskončíme a případnou baráž v pohodě zvládnem a naše síla ještě určitě poroste a to, že jezdí meně lidé se dalo čekat, ale další výjezd na Slovácko bude opět asi ve velkém, protože to bude konečně první skoro domácí zápas a už se na to lidi u nás těžší.
  • FC Baník Ostrava Kyby 19. 9. 2018, středa, 19:54 + 0 - 0
    Opravdu není jednoduché mít každý zápas výjezd a asi se nedalo čekat, že by jich jezdilo pořád mraky, když ani výsledky za moc nestojí...to by měl pochopit každý, od Příbrami po Baník. Druhou věcí je, že se ten klub vůbec neměl tlačit do ligy, když na to nebyl připravený, nejvíce tím poškodil hlavně své fanoušky. Ale to je jejich věc....
  • FC Baník Ostrava Chacharus 19. 9. 2018, středa, 18:54 + 0 - 0
    Je úplně jedno jestli vás je 131 nebo 70-80. Hráli jste u nekolikanasobneho mistra a bylo vás max 131. Hotovo. Jel kecy furt kolem. To se nedá číst ty kecy tady. Je vás proste málo... to ze budete hrát za barakem a přijde vás plný stadion lidi, kteří vlastně jindy nezvednou prdel a nejedou za svým klubem, nic neznamená. Ti co byli, ok. Ale už prosím neresme Opavu jsko nějakou baštu ultras atd. Vždyť důkazu už jsme dostali dost :)
  • Slezský FC Opava SFC1907 19. 9. 2018, středa, 18:13 + 0 - 0
    Až budete mít každý zápas výjezd tak to možná pochopíte :)
  • Slezský FC Opava s77 19. 9. 2018, středa, 17:25 + 0 - 0
    Přesně to si myslím, že se máš starat o svůj klub a o váš výjezd na Spartu, když už tady zmiňuješ ten náš - pochlub se kolik vás tam bylo a pak pouvažuj, jestli než komentovat náš výjezd do Plzně, by ses neměl starat, aby vás v Praze příště bylo víc než 20. http://www.supporters.cz/clanek/fotoreport-ac-sparta-praha-1-fc-slovacko/8488.html Chápu, že se tady do nás strefuje chachar, ale ty jsi z ekipy, která se nemá moc čím pochlubit. A můžeš se rozkrájet, já v Plzni byl a vím, kolik nás tam bylo.
  • 1.FC Slovácko Poras 19. 9. 2018, středa, 17:04 + 0 - 0
    Co to je za argument ? Kdo tady mluvil o nas ? Proc nas vubec zminujes ? Takze mi chces rict, ze kdyz fanousek pribramy, ktery jezdi na kazdy vyjezd napise o vyjezdu baniku dejme tomu v 200 lidech jako slaby pocet, tak na to nema pravo protoze jeho klub v takovych poctech nejezedi ? :D Proste je vas tam tak 70-80 zadnych 131. A pocty budou jenom klesat z 1400 na Sparte na nejakych 30 v jablonci ;)
  • Slezský FC Opava s77 19. 9. 2018, středa, 16:23 + 0 - 0
    Napíše člověk z klubu, kde na výjezd jede průměrně 20 lidí...
  • 1.FC Slovácko Poras 19. 9. 2018, středa, 15:52 + 0 - 0
    Opava pro me velke zklamani ... Asi jsem od nich cekal s ohledem i na prvni kolo neco vic a 131 kusu ? Je vas tam mozna tak 70.
  • Slezský FC Opava Oskar 19. 9. 2018, středa, 15:13 + 0 - 0
    Major Maisner:Euforie skončila už dříve. Jezdí se pořád(každý víkend) ven, jsme sice v lize, ale ještě jsme si nezahráli DOMA. Pro drtivou většinu lidí nejasná finanční situace,spekulace kolem odchodů hráčů, odchod nejlepšího hráče a trenéra...Toto vše způsobilo, že náplava nebo jak to tady většina z vás pojmenovává přestala jezdit a vydrželi přes časovou a finanční náročnost jen ti nejotrlejší,opravdoví fanoušci.Jsem přesvědčený, že takhle to asi je v každém táboře kromě chacharů, u kterých by to tak samozřejmě nikdy nebylo i kdyby to tak bylo, soudě dle většiny těch komentářů tady. Nechci tady řešit náš počet, jestli je to málo nebo moc, osobně jsem čekal trochu víc, ale na druhou stranu znovu opakuji, že jsem přesvědčený, že se v lize nenajde tábor, který bude ve větším počtu u nás než my u nich(krom Baníku, který to nemůže ovlivnit s hlediskem na naši kapacitu pro ně vyčleněnou), takže nad tím by se měli Maisnerové a jim podobní zamyslet, než začnou něco třískat do klávesnice. Jo a Maisnere musíš se dívat na fotky, kde jsou všichni a ne na ty, kde půlka lidí chybí;-) Nemáme důvod si přidávat, tak si to klidně zakolečkuj a třeba narazíš opravdu na číslo 131
  • FC Baník Ostrava Mat1922 19. 9. 2018, středa, 13:54 + 0 - 0
    Pepky a nechtel bys ho radsi preblafnout od Damkovy nebo Berbra?
  • bez klubu eskadrona 19. 9. 2018, středa, 12:30 + 0 - 0
    MajorMaisner: Každej zápas výjezd, náročnej program, Plzeň taky není z Opavy zrovna neblíž. Za mne náhodou dobrej počet SFC, jen by vypadalo opticky líp, kdyby se seřadili a nestáli tam takto divně roztažený, shluknout lidi k sobě zas není takovej problém, ne?
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 19. 9. 2018, středa, 12:11 + 0 - 0
    Co vás tak málo vy kurvy? Údajných 131 podle fotek nesmysl. Opavská euforie z první ligy skončila dřív než začala
  • bez klubu eskadrona 19. 9. 2018, středa, 12:09 + 0 - 0
    Ta flága Opava Hooligans slušnej grafickej odpad. To je jak nějakej reklamní firemní banner.
  • AC Sparta Praha Marek125 19. 9. 2018, středa, 09:51 + 2 - 0
    Pepky nemlatí vás nahodou v Plzni Rumuni,Bulhaři,Cikáni,Ukrajinci,nebo Čobolové ??? zkurvené smradlavé město .....ANTI PLZEŇ... VĚČNÁ NENÁVIST ....
  • FK Viktoria Plzeň pepky 18. 9. 2018, úterý, 22:08 + 0 - 1
    131 i to má váhu....PANE VRBA VŠE NEJ NEJ...a video rozhodčí ať mně vykouři penis(jebat svaz+1312)....nechte jsi dařit borciFCVP1911
  • Slezský FC Opava s77 18. 9. 2018, úterý, 15:14 + 0 - 0
    Bylo nas 131 kusů.
clbanner



Videa

Baník vs. Karviná


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG:Družební zápas WKS a SF... 11. 7. 2018, středa, 19:15

BLOG:Družební zápas WKS a SF...


Valašský nářez 2018 - turnaj... 6. 7. 2018, pátek, 18:06

Valašský nářez 2018 - turnaj...


Za tu naši krásnou zem... an... 14. 6. 2018, čtvrtek, 23:20

Za tu naši krásnou zem... an...

další články >
Odkazy z jiných webů
Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs... 10. 10. 2018, středa, 18:35

Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs...


Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV 2. 10. 2018, úterý, 18:59

Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV


Liberec - Baník (pohled Chacharů) 5. 9. 2018, středa, 08:45

Liberec - Baník (pohled Chacharů)

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Naruší incidenty z posledníc... 14. 10. 2018, neděle, 22:55

Naruší incidenty z posledníc...


Zasedání DK vyneslo LFA za f... 12. 10. 2018, pátek, 17:00

Zasedání DK vyneslo LFA za f...


FotoReport: FC Baník Ostrava... 21. 10. 2018, neděle, 00:30

FotoReport: FC Baník Ostrava...

Komentáře
včera, 19:27 - Pan pes
Když někdo z Plzně u jinýho zá...
včera, 16:13 - Mat1922
Pp:nemas tam mit misto Uffff n...
včera, 13:57 - capekpico
Kyby ta síť, ale neměla vliv n...
včera, 11:34 - Kyby
Na obranu ACS i SKS musím pozn...
včera, 10:54 - Slavista.80
FRmarkEE: :D:D:D o dvě třídy :...
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace