o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

FotoReport: Malé pražské derby v Ďolíčku

Foto report neděle, 2. 3. 2014 01:17 - přejít do komentářů
Bohemka a Sparta proti sobě, po 6 letech zase v Ďolíčku...
images/clanky/fotoreport-male-prazske-derby-v-dolicku-5756.jpg

Vyprodaný vršovický Ďolíček byl svědkem velmi zajímavého utkání v rámci 18. kola naší nejvyšší fotbalové soutěže.  
5.000 diváků, natřískaný domácí kotel, vypradaný hostující sektor, plná hlavní tribuna, na které se mísí zeleno-bílá barva Bohemians s rudou sparťanskou, takhle vypadalo sobotní utkání Bohemians vs. Sparta.  Během utkání se na obou stranách objevují pyrotechnické vstupy, v domácím kotli pak několik choreografií a transparentů. Na hlavní tribuně pak proběhlo několik šarvátek mezi příznivci těchto dvou táborů a tyto šarvátky zřejmě pokračovaly ještě dlouho po zápase, kdy nad Prahou létal policejní vrtulník a vzduchem se nesl zvuk policejních sirén.
To nejzajímavější z událostí na tribunách Vám přinášíme v tomto fotoreportu (bude doplněn!)

Fotografie: (c) Michal Holas, kopane.de a redakce Supporters.cz 

Autor: dd



Share |
Jméno Heslo
text
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 21:11 + 0 - 0
    říká že je neutrální, ani jedno ani druhý
  • Zbrojovka Brno flvv 4. 3. 2014, úterý, 20:23 + 0 - 0
    stačí si poslechnout nebo přečíst jeho názory, krajní levičák to je
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 20:20 + 0 - 0
    jinak jsem samozřejmě od mala Slávista
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 20:15 + 0 - 0
    flvv: jak to víš ?
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 20:12 + 0 - 0
    nene, jen Slavii, ale kamarád je Bohemák tak jsem s ním občas zašel na Bohémku.
  • bez klubu Rusty 4. 3. 2014, úterý, 18:28 + 0 - 0
    Tady to začínám bejt sranda. Když si uvědomím na čem všem jeli dřívější hools a těžko v nich někdo může hledat levičáky.
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 4. 3. 2014, úterý, 17:30 + 0 - 0
    ultrasma: fandíš slavii i bohemce?
  • Zbrojovka Brno flvv 4. 3. 2014, úterý, 17:10 + 1 - 0
    Lukáš Vala je levičák
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 17:06 + 0 - 0
    eRw!n: No já určitě ne, a žádný ´´náckové´´ které znám taky ne.
  • AC Sparta Praha eRw!n 4. 3. 2014, úterý, 13:11 + 0 - 0
    vy si snad myslite ze "nackove" nefetujou nebo co ? :D v dnesni dobe bere kazdej kde co.. uz se proberte..
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 12:16 + 0 - 0
    radex: ježiš jdi už do prdele... Bleješ tu sračky které slyšíš v tom vymrdaným dokumentu.. :DDDDDDDDDDDDDD Řekl bych že ten debílek jak tam mluví moc dělá chlapa :))))) antifa jsou ubožáčci který ani nemají žádnou organizaci... Je to o náhodných lidech na pár akcích provokativních za rok, jinak antifa má méně aktivních lidí než NS ;) je to něco mezi 50-100 lidech + pár debílku vygumovaných co blejou sračky na antifa.cz.... Takže asi tak, nepředváděj se tady chlapče. :DDDDD
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 12:13 + 0 - 0
    Gibon: na Slavii takové problémy nemáme protože tam levičáci nejsou, jinak na Bohémku taky občas si chodím zafandit ale nikdy tam žádné konflikty nemám protože tam chodím fandit a ne se bít s fanouškama klubu kterému jdu fandit... :)
  • Bohemians 1905 Gibon 4. 3. 2014, úterý, 09:18 + 1 - 0
    ty vole vy ste hrozny gumy..jen proto,ze nejakej vojta vykloubenej co chodi na bohemku tady vyblil,ze na bohemce nacky v kotli nechce,tady zase clovek musi cist takovyhle hovna..nikdy jsem na bohemce nevidel zadnou podporu levice nebo pravice...to co se stalo na zapase s Taborskem bylo uplne k hovnu a misto aby si to chlapci vyserili mimo stadion ( kolikrat neco probehlo po zapase) tak to resili pri zapase a kdo tam byl tak vi jak to uplne zkurvilo atmosferu celyho zapasu..kokoti kokotsky reste si takovyhle hovna pred nebo po zapase(kdyz je to pro vas tak dulezity) a misto vymejsleni picovin radeji v kotli fandete..viz zapas se spartou...nejvetsi navsteva za posledni roky a zadnej hukot to nebyl...nevrazejte mezi nas kliny ,jednotna bohemka!!!
  • Zbrojovka Brno radex 4. 3. 2014, úterý, 07:59 + 0 - 0
    :D nj,jsou to klucí veliký a ohromní siláci...jen nechápu čeho je to měřítko,ale lidem mdlého rozumu to může imponovat,já to mám v píči "vládci měst" nebývají nikde vidět a tak to má být.
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 06:32 + 0 - 0
    radex: jenže to už ti v tom tvém dokumentu neřeknou že se antifáci bojí JKG tak proto že se nemá cenu prát z ´´bandou hooligans´´ :D
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 06:12 + 0 - 0
    radex: i 18 vs 25 vás JKG vyhnali, ty, jeden ˇˇ161>88´´.... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD fetáčku :))))))
  • SK Slavia Praha ultrasma 4. 3. 2014, úterý, 06:10 + 0 - 0
    radex: na co si to tady jako hraješ ty fetko :DDD antifa je jedna velká ubohá špína zfetovaná... Asi toho nevíš moc, asi jsi byl pořád doma když antifa každou chvilku dostávala a při zkoušení attackování na hospodu kde byly JKG vždy byly hnaný ty chcípáčku. Ty budeš určitě ten slavný antifa bojovník :DDD tak na internetu maximálně, nebo u sprejování max :D kryplíčku
  • FC Baník Ostrava Rocco 4. 3. 2014, úterý, 03:15 + 0 - 0
    tak pedro je dokonce ja? :D pilgrim tedy flvv ty jsi hezky vypatlaná hlava , jinak souhlas s pedrem neni co dodat
  • FK Viktoria Žižkov tondik 3. 3. 2014, pondělí, 23:57 + 0 - 1
    Pedro: Ježiš - ty si hroznej debil - jak tak čtu - horší, než sem si myslel. A eště zrovna se nastěhuje do Prahy :-/
  • AC Sparta Praha Vencall 3. 3. 2014, pondělí, 23:50 + 0 - 0
    tak proč to není naopak a dredy choděj na hlavní a náckové do kotle?
  • 1.FC Slovácko Skabelka 3. 3. 2014, pondělí, 23:45 + 2 - 0
    Nedá mi to ,ale musím taky přispět špetkou do mlýna. ..k Pedrovi:několikrát jsem byl na výjezdu na Bazalech a musím říct ,že když jsme vždy projížděli Ostravou tak nás (podle toho co jsem si všiml)nejvíc gestama častovali cikáni. ..podle toho co se tady píše bych si mohl myslet ,že Baniku fandí jen tmavý. ..vim ze to není pravda...stejnĕ tak bych to shrnul i u Bohemky a jiných klubů. ..že má někdo dredy menočiro tak to vůbec neznamená, že je to hned smažka(myslim si ,že zrovna smažky mají úplnĕ jiné starosti než chodit fandit na fotbal(stejnĕ jako nepřizpůsobivý)...chci říct ,že každý jeden co chodíme fandit tak jsme v kotli hlavně kvůli svému klubu a je na každém ke komu si stoupne a jak si zápas užije...btw Beckham měl jednu dobu číro a myslí si někdo o ňem, že je smažka?:-D...
  • AC Sparta Praha eRw!n 3. 3. 2014, pondělí, 22:44 + 0 - 0
    Pedro Baník: me nikdo nebije, ale byl sem toho svedkem
  • AC Sparta Praha eRw!n 3. 3. 2014, pondělí, 22:44 + 0 - 0
    tolik komentaru.. redakce musi mit radost :)
  • FC Baník Ostrava Frydečak 3. 3. 2014, pondělí, 21:06 + 0 - 0
    Já se jen divím, že někteří jedinci musí pořád všechno komentovat. I úplné blbosti, třeba zápas Bohemky ze Spartou.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 3. 3. 2014, pondělí, 19:22 + 0 - 0
    Dobrá diskuze :DDDD Co se týče té politiky tak nácek asi těžko bude stát v míru vedle antifáka. Jinak proti cikánům je snad každý normální Čech!
  • AC Sparta Praha imagesacs 3. 3. 2014, pondělí, 18:45 + 0 - 0
    flvv, upřímně mi tady vadíš mnohem více, než pedro.
  • Zbrojovka Brno flvv 3. 3. 2014, pondělí, 18:40 + 0 - 0
    To už musí být nemoc psát si sám se sebou, že Pedro?
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 18:38 + 0 - 0
    jo sorry,prostě jsem tady něco vyblil,naivně jsem si myslel,že tím to skončí,ale trollové se mě vrhli jak psi :-)
  • AC Sparta Praha imagesacs 3. 3. 2014, pondělí, 18:32 + 0 - 0
    Úplně jste podělali, zatím celkem fajn diskuzi.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 18:08 + 1 - 0
    Jasně pilgrime,můžeš nás zase poučit o tom,že opravdová pravice byla Margaret.Kde jsi vůbec byl,v blázinci ti nastavili FUP limit? :-D Dnes jsem se dokonce dozvěděl,že já jsem ty,odporná představa,brrr.Ale s tou láskou k fotbalu máš pravdu,já sice nějaké to násilíčko okolo fotbalu snesu,ale nemám rád duté mozky,kteří se sice umí prát,ale neví nic o historii fotbalu,svého klubu a je rád když ví,že do míče se kope.
  • bez klubu pilgrim 3. 3. 2014, pondělí, 17:44 + 0 - 0
    za mých časů byla na stadiónu jedinou politikou láska ke klubu, a bylo to fajn. Dneska se tam nacpali různí dutohlavové, kteří o politice lautr nic nevědí, za "politiku" považují jen xenofobii a rasismus, přičemž si myslí, že jsou pravicoví, jste hovno pravicovi, pravicová politika je něco úplně jiného, jejím základem je absolutní respekt k právům druhého člověka, vy jste jen banda dutohlavů, co se ráda pere. Tečka
  • SK Slavia Praha kubas27 3. 3. 2014, pondělí, 17:44 + 1 - 0
    Proč furt řešíte politiku tady ?? Děte si to řešit na nějaké fora...
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 3. 3. 2014, pondělí, 17:40 + 2 - 0
    Chápu.že se vám nemusí líbit jejich názory,ale spojuje vás snad láska ke klubu,ne k politickýmu vyznání;)
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 3. 3. 2014, pondělí, 17:39 + 1 - 0
    Škoda,protože názor může mít každej jakej chce,to že je někdo pravučák někdo levičák,to podle mě neni důvod prát se kvuli tomu,rozhodně teda ne v kotli.Fandíte politice nebo fotbalu?Troufám si říct že fotbalu,tak proč se perete kvuli politice?
  • bez klubu Rusty 3. 3. 2014, pondělí, 17:11 + 1 - 0
    To je zas výplach. O fotbale ani slovo, proto mi občas tenhle web leze krkem.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 15:53 + 0 - 0
    Že bijou tebe neznamená,že někoho bijou za názor,to tě bijou,že jsi debil :-)No ale za Spartu mluvit nemůžu,Baníku fandí celá ostrava a okolí,napříč politickým spektrem,nevím jestli bych nedostal facky kdybych přišel s čírem,zicherkou v nose a potkanem na rameni,ale znal jsem dredaře,kteří jezdili na výjezdy,pankáče,našel se i cigán,možná se na ně někdo díval blbě,ale nikdo nikoho nebil,teda co vím já.
  • AC Sparta Praha eRw!n 3. 3. 2014, pondělí, 15:38 + 0 - 0
    Pedro Baník: to tvoje tvrzeni ze "ve většině klubů vládne klubu pravice,ale nikdo tam nikoho za názor nebude bít" urcite neplati na Spartu.. v Baniku nevim, to mas prehled ty
  • FC Baník Ostrava capekpico 3. 3. 2014, pondělí, 15:22 + 0 - 0
    Parádní diskuse. Nehledě na logo jaké Pedro má, tak s ním souhlasím. Cikáni jsou vřed naší země.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 15:01 + 0 - 0
    ,,s" drogama sorry .-D
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 15:01 + 0 - 0
    Střílejte si třeba čuráky do uší,mě to je jedno,jestli máš problém z drogama tak běž do Bohnic a neřeš to tady se mnou,já nehulím,ale osobně trávu za drogu nepovažuju,s drogama zkušenosti samozřejmě mám(byť jsou hodně staré,krokodýla jsem nezkoušel,ale někteří zdejší asi jo .-),ale rozhodně jsem jim nikdy nepodlehl a troufám si říct,že na stará kolena už nepodlehnu.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 14:56 + 0 - 0
    Fanatik1905:To je nám jasné,že každý Bohemák není pankáčská fetka,ale bohužel v kotli dominují a myslím,že díky tomu Bohemka přichází o nové fanoušky,protože Bohemka se politicky dost vyhraňuje,ve většině klubů vládne klubu pravice,ale nikdo tam nikoho za názor nebude bít,alespoň na Baníku určitě ne.
  • AC Sparta Praha eRw!n 3. 3. 2014, pondělí, 14:49 + 0 - 0
    Pedro Baník: ano, presne tak. mrdame se spolecne vsichni do riti a behem toho si strilime marihuanu..
  • Bohemians 1905 Fanatik1905 3. 3. 2014, pondělí, 14:35 + 3 - 0
    Docela mě sere, jak říkáte že všichni Bohemáci jsou fetky, levičáci atd. Já a dost lidí co znám chodíme na Bohemku politiku neřešíme a nejsme žádný levičáci! Taky si myslím, že romové delaj hovno. Bohužel u nás pár levičáku je, ale určitě ne celej kotel, jak tady říkáte...
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 14:26 + 0 - 0
    Gabra:Nijak,omlouval jsem se,že to tady nepatří,ale někam jsem to nablít musel,ale když se objevili dementi,kteří i na fakt,že hovno smrdí napíšou,že ani tak moc nesmrdí jako spíš voní,tak jsem ještě pod vlivem alkoholu chytil nerv.flvv:Já mám jen jeden zasraný nick,narozdíl od tebe,ty jich máš nejvíc,myslím,že jsi i radex a ještě minimálně 5 dalších debílků a jestli opravdu nejste jeden člověk,ale je vás víc,tak se musíte nejmíň mrdat do řití,že jste tak stejní a lituju Brno a okolí.A nazývat mě pilgrimem,to je fakt dobré,to ty a tobě podobní mu lezete do prdele,rocco mi je názorově určitě blíž,přesto se s ním nijak neztotožňuju,někdy s ním nesouhlasím,ale tohle je debata,debata není to,že na bílé napíšeš,že je to černé a čekáš kdo se chytne,to je trolling....
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 14:19 + 0 - 0
    Jasně,staří levičáci,kteří ale po převratu ve 48 trošku pozměnili názor....
  • AC Sparta Praha Gabra 3. 3. 2014, pondělí, 14:17 + 1 - 0
    Jak souvisí dnešní debata se zápasem Bohemka Sparta?
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 13:33 + 0 - 0
    stará pravda legend osvobozeného divadla a České kultůry http://www.youtube.com/watch?v=kHtgp3MfydY
  • Zbrojovka Brno flvv 3. 3. 2014, pondělí, 13:23 + 0 - 0
    Pedro (pilgrime, rocco) vyndej už tu ruku z kalhot, nikdo ti ty tvoje pohádku nežere..
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 3. 3. 2014, pondělí, 13:09 + 0 - 0
    Tady se to rozjelo :-D Pedro: ty si jdi ještě na chvilku lehnout chápu že máš ještě něco v sobě, ale v čem musím souhlasit cikáni jsou zlo největšího kalibru jedině Bohemak či radex (alias 20 dalších nicku) muže říct že cikáni potivě pracují a platí všechny poplatky jako spořádaný občan.
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 13:07 + 0 - 0
    ale co já bych někoho vyháněl,postrádám tyhle fašounský manýry.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 12:34 + 0 - 0
    Já vím,že ne,ty nosíš bonbóny :-) Nebo jdeš s black rodzinou a vyháníte malé blondýnky .-)
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 12:20 + 0 - 0
    Strach?kdepak,já u sebe kudlu na dětský hřiště nenosim.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 12:17 + 0 - 0
    No nic děti,nechce se mi vařit,jdu se najíst ven,až přijdu tak snad tady najdu nějaký chytrý komentář,doufám,že mě nezklamete.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 12:15 + 0 - 0
    Tebe nejde přehlédnout,na EF chuloš nejhrubšího zrna,tady pitomeček,který se zhroutí při pohledu na krev.
  • AC Sparta Praha eRw!n 3. 3. 2014, pondělí, 12:08 + 0 - 0
    Pedro Baník: koukam ze jsi se na me pekne zameril.. parada :D
  • Bohemians 1905 ulhul1905 3. 3. 2014, pondělí, 12:06 + 0 - 0
    Pedro Baník:ty vole přestan s těma svejma ubrečenejma výlevama,to se fakt nedá:-D
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 11:48 + 0 - 0
    radex:frajer někde z Letovic,co se objeví v Brně jednou do roka na gynekologické prohlídce mě nepřekvapuje :-)
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 11:44 + 0 - 0
    A můžeš mi ty mrdko říct co jsi ty?Levičak v Brně,zřejmě fetka,na fotbal chodíš někde na hlavní tribunu,proč teda teď když je fanouškovská scéna v Brně,řekněme nic moc,proč teda nechodíš do kotle,nejezdíš na výjezdy?Strach?A pak na netu hrdinství?Že erwin je debil z eurofotbalu,kde se vyjadřuje jak velký chuloš a pak chodí na fotbal do sektoru pro kojící matky je známo,pilgrima nebudu zmińovat,o mě si třeba mnoho lidí může myslet,že jsem debil,ale opravdu není v Brně někdo rozumný,kdo by těmhle debilům nebo debilovi řekl ať jde do piči?Zabte si ho tam.
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 11:41 + 0 - 0
    ne kdepak jim se nikdy nikdo nepostavil...BLACK BLOCK!!!nejsem přímo z Brna,ale když se jím procházim,tak se vůbec nebojim...na 100 antifas potkáš jednoho nágla,nevim jak v Ostravě,ale takovou zkušenost mám skoro v každém městě....161>88
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 11:35 + 0 - 0
    radex:Ty ses ještě nepostavil ani vlastní matce aby tě už nekoupala ty blbe jeden.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 11:33 + 0 - 0
    Od tebe eRwine podporu opravdu nečekám,nejlepší bude když k tomu nebudeš říkat nic.radex:jaké je to bát se ve vlastním městě,celá Srbská :-) Ty ses někdy postavil někomu z JKG?Nenech se vysmát.
  • AC Sparta Praha eRw!n 3. 3. 2014, pondělí, 11:22 + 0 - 0
    Pedro Baník: ses dement.. co vic k tomu rict..
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 11:21 + 0 - 0
    to víš,ale fackování zbrojováků skončilo odchodem one security (fašunů z JKG)...pěkná vzpmínka,jak fašounům nadávala celá srbská :D...s JKG bývala větší sranda,zvlášt okolo roku 2000...a i když žijete v představě,že se nikdy nepostavíme,tak vždy rád vzpomenu,jak jsou vyholení vypatlanci schovaní za policejtama...zvlášt ti v tričkách ACAB vypadají komicky...No pasaran!
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 11:10 + 0 - 0
    Mimochodem nevím co je špatného na tom,že žena chodí ozbrojena,kdyby ji chtěl nějaký chcípak znásilnit,okrást nebo ublížit dětem tak ho podřeže jak prase,něco špatně,ne,já myslím,že v pořádku.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 11:06 + 0 - 0
    No a internetový kokotek,který ani nechodí na zápasy svého klubu,protože by tam dostal nafackováno ze všech stran a má asi 8 nicků je borec,ty jsi fakt piča,móóóc piča,já vím,že ti jde jen o to mě vytočit,ale já tě jebu,jsi chudák,který by se nepostavil ani koze,natož chlapovi,nevím čemu nerozumíš když ti říkám,že moje žena je hezká,kdyby jen pro mě hezká tak mlčím,ale ona je fakžt hezká,takže už se přestaň srát do mojí rodinu ty chcípaku a ano opilý ještě jsem,přiznám si to,ale ikdyž piju docela ve velkém množství,aniž by to bylo zas až tak vidět,tak piju maximálně 3 krát za měsíc,teď jsem nepil třeba cca měsíc,dej si jointa a krabičák a buď chytrý dál demente,dej jednou přečíst to co píšeš svoji matce a zláme ti ruce,že už na klávesnici nesáhneš,demente.
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 10:55 + 0 - 0
    agresivní vypitej kokot a chudinka mužatka ,která chudí s kudlou si stěžujou jak jsou na ně zlí...to bude asi něco jako karma.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 10:50 + 0 - 0
    Sorry za chyby,jsem ještě pod vlivem a nasraný a agresivní,mít tady radexe alias kdekdo tak ho rozčtvrtím.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 10:49 + 0 - 0
    radex ty mrdko,ty se nevyjadřuj,no jasně,úplná mužatka :-)Bývalá modelka se čtyřkama kozama,úplná zrůda :-)Drž hubu radši,zdechni.A prosím,jestli máte mezi sebou Brňáci někoho norfmálního,zakročte,proti těmto nebo spíš tomuto individuu.
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 10:39 + 0 - 0
    skandál!!!úplně to stejný,jako vraždění a házení molotovů do domu...zato cikánské dítě může všude a je vítáno...fakt chudinky a panímáma s kudlou-to bude veselá mužatka.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 10:30 + 0 - 0
    Sorry já vím,že to tady nepatří,ale kam to mám napsat,navíc ještě mám asi promile,bo včera bylo veselo,ale aspoň takhle si ulevím,já se chovám rasisticky,mlátím cigoše běžně,ale ta holka to fakt doma neslyší a když jsem s ním tak jsem vzorný otec.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 10:26 + 3 - 1
    Ty vole,nikdo mě nemůže obvinit z toho,že bych stranil Spartě,kterou PIČO fakt nesnáším,ale Bohemáci...?To je něco....Opravdu,banda budižkničemů a socek.A mlátí se mezi sebou kvůli politice,mimochodem moje dceram,zcela nezávisle na mě,nevychovávám děti k nesnášenivosti k jiným rasám,dneska v pražských školách,zejména na 1.stupni je to Babylon,ale 8 letá holka si chtěla hrát v Nuslích na tom dětském hřišti a vyhnala ji asi 10 letá cigoška,holka si šla hrát jinam,cigoška ji zase vyhodila,dobře,člověk si řekne,děti jsou zlé,ale tu zkurvenou malou mrdku,kterou bych hodil vlkům popoháněla k nenávisti její dospělé,cca 18 leté něco,když zakročila moje žena tak se dočkala urážek,zejména rasistických,když moje láska vytáhla nůž,protože je prostě trošku vznětlivější a nenechá si srát na hlavu tak cigánka utíkala pro rodinu,moje baba na můj příkaz radši šla domů,ale kdybych tam byl,tak dneska jsem na vazbě a hrozí mi doživotí,tak málo stačí,jebat cigoše,zplynovat je všechny,už když se to narodí,KURVÁÁÁÁÁ!ZMRDI!
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 10:18 + 0 - 0
    ?
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 3. 3. 2014, pondělí, 10:11 + 0 - 0
    Teď jsi radex?
  • Zbrojovka Brno radex 3. 3. 2014, pondělí, 09:54 + 0 - 0
    kotel vyčištěný od fašistických vředů-bravo bohemka punx and skins unite and win
  • HC Slovan Ústečtí Lvi Lasak1 3. 3. 2014, pondělí, 09:42 + 1 - 0
    ultrasma: všichni nejsme ;) někteří uznávají pravici než levici
  • AC Sparta Praha Vencall 3. 3. 2014, pondělí, 09:35 + 0 - 0
    NEchápu, jak tam můžete snést ty hnusný dredaře a fetky?
  • SK Slavia Praha ultrasma 3. 3. 2014, pondělí, 05:52 + 0 - 0
    ulhul1905: Jste jen levičácké lůzy, zfetované trosky. Však taky brzo půjdete vy špíny ;)
  • AC Sparta Praha Vencall 2. 3. 2014, neděle, 22:47 + 0 - 0
    Security 154 nejvíc v pohodě chlapík, víc takových
  • FC Bohemians Praha B05 2. 3. 2014, neděle, 22:45 + 0 - 0
    Primitiv - jasně a ještě dodat fašisty a imperialisty....to tu ještě nedávno bylo. Akorát to soudruhům vadil dlouhý vlas.
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 22:37 + 0 - 0
    ale hoši dyť jsme češi a všichni se snad shodnem že fašistický prasata nechceme nikdo, dobrou :)
  • FC Bohemians Praha B05 2. 3. 2014, neděle, 22:32 + 1 - 0
    Ulhul1905 - přesně pro tyhle kecy to momentálně na bohemce stojí za hovno. Za totáče bys předpokládám dělal kádrováka.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 2. 3. 2014, neděle, 22:26 + 0 - 0
    BFC:netahaj no,proto že to jsou tragédi a všichni z nich maj akorát prdel.
  • Bohemians 1905 BFC 2. 3. 2014, neděle, 22:10 + 0 - 0
    ulhul: bez s nejakym skatulkovanim slusne receno nekam, ti kluci se aspon za Bohemku postavej a netahaj do Dolicku zadny ideolosticky "kamarady" RamaACS: jj, ten sekuritak je v pohode, hlida v Dolicku pravidelne...nicmene kdyz uz nechaval vyvadet lidi ven, mohl taky vyvist ty od vas co tam potom pindaly a byli z toho zbytecne dalsi problemy.
  • AC Sparta Praha RamaACS 2. 3. 2014, neděle, 21:38 + 0 - 0
    Jinak k situaci na hlavní, sektor A1 ... celkem respekt pořadateli tuším č. 154 ... když se to tam lehce fackovalo, vlítl tam, roztrhnul a snažil se uklidnit ... torchu mu cukala ruka, řval na všechny, ale uklidnil ... pak se tam nasrala acab a dokonce mu dala obušek, který nepoužil a vrátil ... pak to v rámci možností držel ... jo, kdyby to tam bylo aspoň všude, žádnej hasičák, chuť si bouchnout a podobně ...
  • AC Sparta Praha RamaACS 2. 3. 2014, neděle, 21:28 + 0 - 0
    příšernej stadion ... nechápu, proč se teda nehraje ve Znojmě
  • Bohemians 1905 ulhul1905 2. 3. 2014, neděle, 20:58 + 0 - 0
    Spartanem navzdy:proto že nácky u nás v kotli nechceme,zjevně to konečně pochopili
  • AC Sparta Praha Letenskej 2. 3. 2014, neděle, 20:49 + 0 - 0
    HlucnyDivak: hlavně že vy máte připravenou optickou prezentaci na každej zápas, mudrlante.
  • SK Slavia Praha HlucnyDivak:) 2. 3. 2014, neděle, 20:16 + 0 - 0
    Na nějaké lepší choreo ten sektor neni o tom se s nikým přít nebudu. Ale výmluvy, že vás tam s choreem nepustili si strčtě někam. Optická prezentace lze udělat různě. Když nám zákazala sparta choreo na letný tak jsme si pomohli třeba tím, že každý pronesl papír na choreo sám. nebo všichni ve stejných tričkách, balonek taky vyfouklej proneseš. Takže od fans prvního celku v lize co se rádi titulují "králové Prahy" a podobně bych čeka něco víc než opakování nějakých 4 pokřiků a brekotu, že vám tam nepustili choreo a blbej sektor. Tak se snažte ne... Tak si holt Ďolíček počká na kvalitní hostující support do konce Března na Baník a pak přijdeme my na konci Dubna :) BTW k tomu stadionu, sice jsem rád, že už nejste v Edenu, ale ten Ďolíček je na takovéhle zápasy, kde se očekává velká návštěva soupeře víc než nevhodnej.
  • Bohemians 1905 Fanatik1905 2. 3. 2014, neděle, 19:50 + 0 - 0
    Náš výkon v hledišti měl být lepší, ale pořád patříme mezi TOP tábory. Chápu rudý, že neměli choreo, protože ten sektor pro hosty je fakt malej.
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 2. 3. 2014, neděle, 19:35 + 0 - 0
    Berserkyoung: A proč nejste v kotli?
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 19:07 + 0 - 0
    staré koště taky mete :)
  • AC Sparta Praha imagesacs 2. 3. 2014, neděle, 18:50 + 0 - 1
    Piomitiv, ty jsi ale košťátko :-)
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 18:38 + 0 - 0
    letenský: na to že jsi byl na první "výjezd" ti to píše :)
  • Bohemians 1905 BFC 2. 3. 2014, neděle, 18:20 + 0 - 0
    johankarl: souhlas, pocet techto "fanousku" prudce stoupa, rok od roku je to horsi...cert vi kam az to zajde
  • AC Sparta Praha Letenskej 2. 3. 2014, neděle, 18:15 + 0 - 1
    primitiv: ne, včera to byl můj první výjezd. Jak vím, že u vás choreo dělají 4 lidi? Třeba tak, že to bylo napsáno nedávno na stránkách Sektor1905. Možná by bylo lepší, kdybys už nic nepsal. Přijde mi, že jsi silně frustrovaný ze včerejška a má to velký vliv na to, co zde píšeš. Věřím, že máš svůj klub rád a velice těžce neseš jeho porážku, ale svými komentáři zde děláš akorát ostudu těm posledním klokanům, co drží Váš sektor na nějaké úrovni. Věř mi hochu, že si umíme ošéfovat spoustu věcí, ale zkus pochopit, že do toho Vašeho Ďůlku nemá smysl dělat nějaké choreo. Nemluvě o časovém vytížení, které teď máme při tom nabitém úvodu jara :)
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 17:52 + 1 - 1
    ... zábava je taky když zunny vypisuje jaký jste jedničky :)))
  • AC Sparta Praha eRw!n 2. 3. 2014, neděle, 17:44 + 0 - 0
    primitiv: skvele se bavim :D
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 17:41 + 1 - 1
    jak jsi přišel že u nás dělá choreo 5 lidí... třeba i 20... letenskej: byl jsi někdy na výjezdu? máte to tři zastávky a neumíte si nic vošéfovat, fakt neschopný, děláte ostudu celý scéně...
  • SK Slavia Praha dennyTS 2. 3. 2014, neděle, 17:09 + 0 - 1
    Tak snad jedine kupovat vstupenky na hlavni a vyresit to jako v jihlave..:-)
  • Bohemians 1905 strast 2. 3. 2014, neděle, 16:27 + 1 - 1
    primitiv: já s tebou vubec nesouhlasim! Do kotle by meli chodit lidi ,kterí vedí, že zvladnou fandit celej zapas, at se deje , co se deje. Momen´talne nejvetsi problem Bohemky. Ale vcera dobry!
  • Bohemians 1905 strast 2. 3. 2014, neděle, 16:22 + 0 - 0
    Hele, přestaňte do náš šíbovat, děláme ,co můžem. Soustu věcí se nepovedlo včera,ale furt to mohl být (doufám) lepší zážitek než TV ukání Liberec - Boleslav.
  • AC Sparta Praha Letenskej 2. 3. 2014, neděle, 16:17 + 2 - 0
    Ultras1905(Z): u vás malujou chorea 4 lidi a budeš tu psat něco o tom, kdo co dělá pro klub. Nepustili nám ani buben, natož aby nám pustili choreo. A i kdyby, jak by vypadala asi prezentace v tom sektoru, kde jsou asi 4 řady??? Asi jsi zaspal dobu, protože Sparta se prezentuje každý týden různýma aktivitama, tak se laskavě prober. Neuvěřitelný, jak si tady lidi nevidí do huby.
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 16:15 + 1 - 1
    já si myslím že je dobře, že lidi chodí do kotle, projev moderního fotbalu je právě spíše jít jako mastňák na hlavní tribunu.
  • 1.FC Slovácko johankarl 2. 3. 2014, neděle, 15:52 + 0 - 0
    tak vidím,že nešvar zevlovat v kotli a pak se tvářit jako největší ultras se rozmáhá i v Dolíčku. To je ten moderní fotbal a pozérství, hlavně aby to vypadalo dobře na fotce ve svém FB statutu.:-( Asi už jsem starý či co, jak byl dřív líp,bez pojebané mediality..
  • bez klubu Rusty 2. 3. 2014, neděle, 15:47 + 0 - 0
    Trochu nechápu vyčítání těch choreografií Bohemce, a zrovna od Sparty. To kde jste byli před lety a kde jste teď taky asi něco vystihuje. Celková atmosféra dobrá, ale asi všichni cítili že to mohlo bejt z obou stran lepší.
  • Bohemians 1905 Berserkyoung 2. 3. 2014, neděle, 15:38 + 0 - 0
    Vlajka je na hlavní tribuně proto protože všichni z berserku tam sedí ;)
  • Zbrojovka Brno flvv 2. 3. 2014, neděle, 15:38 + 0 - 0
    Spartě se pomáhalo 20 let, pak chvíly Slavii teď Plzni. Jen debil nebo zaslepenec to nevidí
  • Bohemians 1905 Ultras1905(Z) 2. 3. 2014, neděle, 15:26 + 1 - 3
    Vy tu sice všichni komentujete, jak jsme měli tohle na hovno a tohle a tohle, ale sami nejste schopný udělat choreo na zápas co se hraje v PRAZE. A výmluvy typu, že vás s tím nepustí do sektoru jsou nevhodný, protože to tak neni. My dělali taky chorea, když jsme hráli na Letný. Takže až něco budete dělat pro svůj klub, tak budete mít právo kritizovat naše aktivity ;)
  • AC Sparta Praha HON 2. 3. 2014, neděle, 15:08 + 0 - 0
    (Z) hlavni choreo jste meli dobry, ale ten napis vam bud vymyslel nakej zoufalec, nebo ublizena zenska, kterych tam mate dost. Takova smula, ze zrovna rozhodci piskal spravne co?;) pro toho curacka ze slavie: ty uz ten komplex asi vetsi mit nemuzes, rozum asi taky ne, kdyz napises tohle po tom, co vam s duklou nepiskli 1000% penaltu. Vsimni si, ze do ty doby tu nikdo nic takovyho neresil (ani plzen), a vis proc ty jelito? Protoze tohle nejsou stranky dobreho fotbalu.
  • Bohemians 1905 Ultras1905(Z) 2. 3. 2014, neděle, 15:00 + 0 - 0
    Streetfighter: a kde jste měli choreo vy ?
  • AC Sparta Praha streetfighter 2. 3. 2014, neděle, 14:24 + 0 - 0
    K ,,sektoru" hostů už bylo asi všechno napsáno. Prostě šílenost. Jinak od domácích jsem teda čekal větší show, je jasné, že když se nedaří, tak jde fandění dolů, ale včerejší chorea se podle mě hrubě nepovedla. Vrchol byl transparent o rozhodčím, se kterým museli domácí chudáčci čekat až do 81. minuty, než v jejích očích konečně přišel alespoň náznak něčeho, aby mohli vytáhnout své důmyslné a propracované choreo. Holt komplex je komplex.
  • Slezský FC Opava sfc4ewer 2. 3. 2014, neděle, 14:22 + 0 - 0
    primitiv: aha tak to se omlouvám, to sem nevěděl.. ;-)
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 14:03 + 0 - 0
    sfc4ewer: žádný vyjímka není naopak, máme vyhřívaný trávník a sedačky, proto je právě snížená kapacita, to jsou nesmysly ala FUCKČR... dále jsme si jako jedni z posledních uchovali uprostřed kotle sektor na stání... investovali jsme dost tedy
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 2. 3. 2014, neděle, 13:59 + 0 - 0
    *hlavní?
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 2. 3. 2014, neděle, 13:52 + 0 - 0
    Proč mají Berserk young vlajku na halvní tribuně?
  • Slezský FC Opava sfc4ewer 2. 3. 2014, neděle, 13:22 + 0 - 0
    Jak je možné, že bohemka nemusí investovat peníze do stadionu tak jako ostatní kluby? Když nemá stadion na první ligu tak má hrát buď na jiném stadionu nebo vůbec nemá lézt do první ligy.
  • AC Sparta Praha alesek.acs 2. 3. 2014, neděle, 13:07 + 0 - 0
    toto že byl vyprodaný klokaní statek.......????????????http://youtu.be/GRELLxyU8uo takhle to má vypadat
  • AC Sparta Praha Drinks 2. 3. 2014, neděle, 13:01 + 0 - 0
    Samah - Nebeč zase. Ani jedna ruka by nic neřešila.
  • SK Slavia Praha Samah 2. 3. 2014, neděle, 12:57 + 0 - 0
    Zápas měl výbornou atmosféru až na to, že rozhodčí opět pomohl Spartě 2 ruce ani jedna žlutá....
  • Bohemians 1905 V.V. 2. 3. 2014, neděle, 12:50 + 0 - 0
    vcerejsi zapas dobrej ... pekny chorea, dost pyrotechniky, fandeni docela uslo ... :)
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 2. 3. 2014, neděle, 12:33 + 0 - 0
    S tím kotlem pro hosty by se mělo něco dělat. Jinak pěkné první choreo levičáků.
  • Zbrojovka Brno flvv 2. 3. 2014, neděle, 12:23 + 0 - 0
    To je známý fakt
  • AC Sparta Praha acs1893 2. 3. 2014, neděle, 12:13 + 0 - 0
    jako jediný + toho sektoru je výhled na fotbal, ten je fakt luxusní... btw ten transparent: když sparta nemůže rozhodčí jí pomůže musel vymyslet nějakej retard.
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 11:44 + 0 - 0
    je to tak, že klub musí 5 % vstupenek dát pro hosty, při kapacitě 5 000 je to 250... když byla tribuna za brankou bylo to 7 500 tedy 375 atd. ještě na druhou ligu byly návštěvy kolem 10 000... kapacita se prostě změnšuje...
  • FC Baník Ostrava Kyby 2. 3. 2014, neděle, 11:32 + 0 - 0
    Mi taky připadá, že stadion, který nemá za jednou brankou nic a na podélné straně dvě řady sedaček je úplně o ničem. jak jsem vždy uznával ( dá se říct i měl rád) to kouzlo Ďolíčku, tak toto s tím už nemá moc společného...velká škoda nejen pro klokany !!!
  • Bohemians 1905 strast 2. 3. 2014, neděle, 11:27 + 0 - 0
    Včerejší zápas paráda. Sparta fotbalovější a gratuluju k výhře! K sektoru hostí: na lepší prostě nemáme peníze, to je realita. K atmosféře na Bohemce: včerejšek byl asi náš strop, ono se blbě fandí, když půl roku nevíš, co je výhra. Kotel je tišší než by odpovídalo z jednoho prostýho důvodu, že 70 % lidí nefandí :)Sektor pro hosty by mohl být větší v případě, že by se navýšila kapacita stadionu zrusenim nesmyslnejch sedaček v kotli. Tady spílejte svazu a ne nám.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 2. 3. 2014, neděle, 11:24 + 0 - 0
    Nemyslete si, že fandí celá tribuna za brankou
  • bez klubu pluto 2. 3. 2014, neděle, 11:14 + 0 - 0
    Mně často přijde kotel Bohemky tišší na ten počet který tam je skoro vždy. Ale v TV to může zkreslovat.
  • 1.FC Slovácko johankarl 2. 3. 2014, neděle, 11:08 + 0 - 0
    taky se mi zdálo,že na to jak byl kotel Vršovických zaplněný,tak akusticky to rozhodně znát nebylo
  • AC Sparta Praha HON 2. 3. 2014, neděle, 11:06 + 0 - 0
    Ze jsme nevyprodali sektor? Asi tezko, kdyz se na plno lidi nedostalo. Jen ten sektor mate asi spatne spocitanej. Veslo by se tam víc lidi. I kdyz je pravda, ze nasi stali i tam, kde se s tim asi nepocitalo. Jinak souhlas s tim, ze bohemka doma asi taky pamatuje lepsi casy. Ale na nase pomery je to furt na urovni.
  • AC Sparta Praha Letenskej 2. 3. 2014, neděle, 10:58 + 0 - 0
    Luky97: cením, že někdo dokáže najít chyby u sebe a napsat to sem veřejně místo házení špíny na ostatní. Akorát nevim, proč se tvůj kolega rozčiluje, že to sem píšeš.
  • AC Sparta Praha ceva 2. 3. 2014, neděle, 10:43 + 0 - 0
    1. Sektor hostů vyprodanej ( lidi byli namačkaní na sebe a někteří stáli i na zídce ), 2. Kapacita kotle hostí = ostuda...to at si tu pak píšete že jsme nebyli slyšet, ale 250 je 250, i když je fakt že mě mrzí, že sektor A1 nefandil vůbec, kde bylo Sparťanů snad víc než Bohemáků. 3. Snad povzbudiví, že když se začalo dohadovat pět bohemáků s jedním z našich, tak z horní části tribuny nás vystartovalo x sparťanů a drželi jsme při sobě. 4. Jinak fotbal v první půlce fajn, v druhé už to nebylo ono, ale tak hrát s bohemkou, které jde o bod je těžké. 5. Jinak bohemku jsem měl celkem rád, ale jde to tu vše děsně dolu..kapacitou počínaje, zálohama na kelímek na pivo to zatím konče.
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 10:29 + 0 - 0
    až vás přijede víc než padesát napiš :))
  • FK Viktoria Plzeň FCVP 2. 3. 2014, neděle, 10:19 + 0 - 0
    Co tá má být ten sektor hostů? Kapacita 250? To je ubohost. To ať táhnou radši na Strahov nebo do 2. ligy.
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 10:01 + 0 - 0
    Svijany: 250 Luky: proč to píšeš sem?
  • Bohemians 1905 Luky97 2. 3. 2014, neděle, 09:59 + 0 - 0
    Mezi nama, nase fandeni je cim dal tim horsi, ostuda. Nezpiva ani pulka kotle, vazne o nicem. Spartani taky nuc moc, kotel stejne jako my uplne nevyprodali, a listky se asi nedostali k uplne nejlepsim fanouskum, viz sedici strant kotle. Jinam bitka na hlavni parada :))
  • SK Slavia Praha Svijan91 2. 3. 2014, neděle, 09:50 + 0 - 0
    Jaká je kapacita sektoru pro hosty ?
  • SK Slavia Praha dennyTS 2. 3. 2014, neděle, 09:31 + 0 - 0
    Hele a ty dva rudy vorvani to tam stoji za tou betonovou zdi nebo jak?:-D
  • SK Slavia Praha CocoBrix 2. 3. 2014, neděle, 09:22 + 0 - 0
    no koukám Dolíček už není to co býval...chtělo by to nějaký architektonický a stavební zásah,aby to byl aspoň ten stadion co to býval v druhé půlce devadesátých,kdy to tam žilo a fakt to bouřilo...jinak hlavní tribun palec nahoru,pěkně radikálně to je ono a kotel pěkná chorea.
  • AC Sparta Praha baldic 2. 3. 2014, neděle, 09:02 + 0 - 0
    Sektor pro hosty děs,běs a bída...
  • SK Slavia Praha dennyTS 2. 3. 2014, neděle, 08:06 + 0 - 0
    Ten sektor pro hosty je v dolicku fakt vtipnej.....
  • bez klubu ultraboy 2. 3. 2014, neděle, 07:15 + 0 - 0
    primitiv: koukám, že už je po fotbale, tak se na internetu zas na plno otvírá kušna :D
  • Bohemians 1905 primitiv 2. 3. 2014, neděle, 06:29 + 1 - 1
    jsou retardovaní)))
  • bez klubu ultraboy 2. 3. 2014, neděle, 01:58 + 0 - 0
    Vysvětlí mi někdo, proč Sparťani vždycky věší vlajky přes sebe a pak je ve finále vidět z každý půlka? :))
clbanner



Videa

Baník vs. Karviná


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG:Družební zápas WKS a SF... 11. 7. 2018, středa, 19:15

BLOG:Družební zápas WKS a SF...


Valašský nářez 2018 - turnaj... 6. 7. 2018, pátek, 18:06

Valašský nářez 2018 - turnaj...


Za tu naši krásnou zem... an... 14. 6. 2018, čtvrtek, 23:20

Za tu naši krásnou zem... an...

další články >
Odkazy z jiných webů
Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs... 10. 10. 2018, středa, 18:35

Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs...


Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV 2. 10. 2018, úterý, 18:59

Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV


Liberec - Baník (pohled Chacharů) 5. 9. 2018, středa, 08:45

Liberec - Baník (pohled Chacharů)

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Naruší incidenty z posledníc... 14. 10. 2018, neděle, 22:55

Naruší incidenty z posledníc...


Zasedání DK vyneslo LFA za f... 12. 10. 2018, pátek, 17:00

Zasedání DK vyneslo LFA za f...


FotoReport: FC Baník Ostrava... 21. 10. 2018, neděle, 00:30

FotoReport: FC Baník Ostrava...

Komentáře
včera, 19:27 - Pan pes
Když někdo z Plzně u jinýho zá...
včera, 16:13 - Mat1922
Pp:nemas tam mit misto Uffff n...
včera, 13:57 - capekpico
Kyby ta síť, ale neměla vliv n...
včera, 11:34 - Kyby
Na obranu ACS i SKS musím pozn...
včera, 10:54 - Slavista.80
FRmarkEE: :D:D:D o dvě třídy :...
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace