o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Pohárový zápas Baníku měl dohru na hřišti

z tisku pátek, 28. 8. 2015 11:23 - přejít do komentářů
Baník vypadl s divizním týmem, naštvaní fanoušci vběhli na hrací plochu...
images/clanky/poharovy-zapas-baniku-mel-dohru-na-hristi-7086.jpg

Včerejší utkání poháru FAČR mezi divizním Rýmařovem a Baníkem Ostrava (4:3) mělo pozápasovou dohru přímo na hrací ploše. Fanoušci Baníku si šli na zelený pažit vyříkat nečekanou prohru svého týmu.

Několika hráčům je svlečen dres a podle některých svědectví mělo dojít i k fyzickému napadaní hráčů. Vše nakonec řeší policie. 

Autor: vb



Share |
Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 2. 9. 2015, středa, 15:22 + 0 - 0
    Kroos: Hlupáku vyfetovanej nejdříve si zjisti koho si bereš do hubu a pak někoho osočuj blbečkem jasné? Neznáš poměry, které tady panují, tak si tady nehraj ne chytrého a radši něco dělej, ať Bohemka nemá na výjezdech tak tragické počty jako povětšinou má..
  • FC Baník Ostrava Mat1922 1. 9. 2015, úterý, 17:40 + 0 - 0
    Abych:))
  • FC Baník Ostrava Mat1922 1. 9. 2015, úterý, 17:40 + 0 - 0
    Kroos:ja poradne ctu,ale ty musis napsat..v ČEM! neni velky rozdil,mezi ligou a divizi.A bych vubec pochopil co mas na mysli(jestli vykon,nasazeni,love,chlast,devky).Tak nedelej chytreho..ja tu divizi taky kdysi hral,mam za sebou par utkani proti ligacum.Nasazeni o 100% vetsi(slibene dvojite premie,chlast a jidlo v podniku o vikendu zadara atd.).To je k tomu vyhecovani a k poharum.I v beznem pratelaku je ten rozdil kurevsky poznat.A co se tyka love,ne vsichni se maji dobre jak ty.Opravdu nekteri hraji za parek a nejake vsimne.Jini za dobre love a nemusi nikde makat.Zalezi jak silneho ma kdo sponzora.Ja se mel taky dobre,nez mi jeden smejd zprasil nohu.Tak nepis picoviny ze je to vsude stejne.
  • Slezský FC Opava carcass 1. 9. 2015, úterý, 16:25 + 0 - 0
    Kroos - a kolik myslíš, že si ten divizní hráč vydělá v prdeli s názvem Rýmařov? Tam se hraje opravdu za pivo a párek, to není pražský přebor. Co jsem četl, tak většina hráčů maká v kamenolomu, trenér před zápasem tam kopal ručně výkop, to je svět, který neznáš
  • FC Baník Ostrava Didosh28 1. 9. 2015, úterý, 16:18 + 0 - 0
    Kroos:Jestli ti stačí 15 tisíc...Rozdíl je tam veliký,kdyby byli tak dobří tak hrajou ligu....
  • Bohemians 1905 Kroos 1. 9. 2015, úterý, 15:52 + 0 - 0
    Mat1922: neříkám že není rozdíl ale ne tak velkej jak si lidi myslí .. (čti pořádně než začneš pičovat) .. chci tím říct že co tu psal ten blbeček že hrajou za párek a za pivo .. tak to snad nemuže mysslet vážně :D to není okres .. já sám hraji divizi a do práce bych chodit nemusel
  • FC Baník Ostrava Mat1922 31. 8. 2015, pondělí, 17:08 + 0 - 0
    Kroos:neni rozdil?Tak proc az na vyjimky(Hartig,Potocny...)se nikdo z nich v lize nechytne?Rozdil je v tom,ze divizni celky se vyhecuji a ligaci si mysli ze to pujde samo.
  • Bohemians 1905 Kroos 30. 8. 2015, neděle, 23:34 + 0 - 1
    Frydečák a Brok : vy blbečci jaký amatéři ?? je vidět že jste asi fotbal nikdy nehráli ... ono takovej velkej rozdíl mezi divizí a ligou není ..
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 30. 8. 2015, neděle, 10:51 + 1 - 0
    Diskuze o hovne ,Banik dobre a plne to chapu.
  • bez klubu Rst 30. 8. 2015, neděle, 09:23 + 0 - 0
    Frydečak - sorry, že sem lezu, mlaťte ty vaše líné vši klidně po každém zápase. Zaujalo mě ,,nýmandy typu Barca, Real". To mě po ránu moc pobavilo. Já ty kluby taky nemám rád, ale říct o 2 nejslavnějších klubech, nebo aspoň o dvou nejslavnějších klubech z první desítky na celém světě, že jsou nýmandi, to je fakt pecka :)))) Díky za zábavný příspěvek a něco Ti řeknu - 6 hráčů Rýmařova přišlo na ten zápas z kamenolomu, 5 z dolu a trenér celý den kopal výkop, pokazil se mu bagr.
  • SK Slavia Praha Benesak 30. 8. 2015, neděle, 03:59 + 0 - 0
    A to ze vypadli nejni duvod napadat hráče vlastního klubu...
  • SK Slavia Praha Benesak 30. 8. 2015, neděle, 03:57 + 0 - 0
    Frydecak- jak můžeš říct že hráči netvoří klub?? Prober se...
  • FC Baník Ostrava Frydečak 29. 8. 2015, sobota, 23:07 + 0 - 0
    Díne, tys to úplně nepobral. A nevybral sis ani dobré příklady. Kdyby např. na MB nechodili fanoušci, tak si myslím, že by škodovka tolik nesypala. Dukla je tradiční a velmi slavný klub, ta bude mít sponzory vždy. Navíc teď tam přeci (nebo snad ne) chodí v průměru 4 tisíce lidí na zápas. Netroufám si totiž tvrdit, že by se vydali cestou italských klubů, které v 90. letech navyšovaly návštěvnost, aby se takto propraly peníze mafie. To už by si na ně přeci berňák posvítil. A Příbram?! Zadej si do gůglu Jaroslav Starka a pochopíš. Jinak já se také útoku nezastávám. Znám osobně dva hráče, vím, že to jsou dříčí, odchovanci a pro Baník by se rozkrájeli, ale jak to mělo dopadnout jsem již popsal níže. Když někdo nemá v sobě dostatek soudnosti, tak to asi jinak vyřešit nešlo.
  • SK Slavia Praha Dean_Moriarty 29. 8. 2015, sobota, 19:56 + 0 - 0
    Frydečak- Bylo by to krásné, kdyby byl klub tak závislý na fanoušcích, jak říkáš. Bohužel to tak není, prodej vstupenek, dresů atd. naplňuje velmi malou část klubového rozpočtu. Proč jinak by byly týmy jako Příbram, Mladá Boleslav nebo Dukla v lepší pozici než Slávie s Baníkem. Jinak útoku se nezastávám, ale dokážu ho pochopit, prostě přetekl pohár trpělivosti fandů Baníku a dopadlo to jak to dopadlo. Já sám pro to mám jako Slávista pochopení, sám jsem byl na naše hráče opravdu nasranej, když hráli minulý rok s Jihlavou. Hráli naprosto na hovno a přede mnou seděl vytlemenej Zmrhal co si tam s kámošema z juniorky fotil selfíčka.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 29. 8. 2015, sobota, 18:38 + 0 - 0
    Pokud někdo prohraje se synkama, kteří přišli na zápas zedření z roboty, tak nemá být vůbec na výplatnici prvoligového profesionálního celku. Hrát fotbal je jejich zaměstnání. Sami ti hráči si to měli uvědomit a přijít žádat o odpuštění fanoušky, kteří za nimi vážili cestu do Rýmařova. Domnívám se, že nic podobného by se nestalo. A vy pisálci si uvědomte, že klub tvoří fanoušci, né hráči. Kde by byl klub bez fanoušků?! V prdeli! Nebyli by sponzoři, protože ti se chtějí prezentovat před lidmi a svým způsobem i ten sponzor je tak trochu fanoušek klubu. Nekupovaly by se klubové propriety, které např. u nýmandů typu Barca, Real tvoří výraznou částku v klubovém rozpočtu ad. My jsme klub a tak to vždy bude. Já osobně budu s Baníkem dokud mi bude bít srdce a nebudu se donekonečna dívat na ty výstřelky poslední módy, kteří zmateně pobíhají po hřišti a je jim jedno kterého klubu. Ať prohrajou, jako např. na Spartě ale ať tam nechají duši a nikdo jim nic vyčítat nebude. Škoda, že už jsou tipáče a podobní mamrdi na netu, protože by mě docela zajímalo, kolik lidí z Baníku mělo vsazeno. Kdysi jsme se to občas dozvěděli z od holek z poboček (jeden hráč nezapomene), ale nyní je to bohužel nezjistitelné. A že berou 12 tisíc měsíčně je samozřejmě nesmysl. Berou o něco málo více ale je to hráč od hráče. Plat sice není nic moc, musíte však je připočítat odměny za body. A to, že chodí kalit po večerech a jsou viděni (já jsem u současných hráču nikdy nic nezaznamenal) je naše chyba. Pokud někdy někoho takového uvidíte, tak ho máte hnát svinským krokem a ne s ním ještě nedejbože chlastat a pak se chvástat.
  • FC Baník Ostrava Hody 29. 8. 2015, sobota, 18:36 + 0 - 0
    Brok: zapomínáš na Slavičín
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 29. 8. 2015, sobota, 16:49 + 0 - 0
    tondik: každý tábor je jiný, ale to piknik jako ty pochopit nemůže.. Slávisti zase zrušili pohárový zápas a také napadli hráče http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/180854/jak-probihal-utok-na-slavisty-hrace-ohrozovaly-nezletile-deti.html sice nejsem žádná medmrdka, ale fakta jsou fakta, takže tvoje kecy si nechej prosím tebe.. Tvoje ustavičné příspěvky proti FCB jsou do oka bijící, že ti dal někdo od nás přes čumec?? :)
  • FK Viktoria Žižkov tondik 29. 8. 2015, sobota, 16:26 + 1 - 0
    Slavia taky vypadla s Líšní a Převýšovem a v tu dobu hráli ty kluby divizi....navíc s Převýšovem vypadly snad 0:3 a ne o gól. A nepamatuju si, že by je fans napadali fyzicky.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 29. 8. 2015, sobota, 16:15 + 1 - 0
    Pod jakým strachem ze strany fanoušků? Ty vole zapomínáte s kým hráli?? s amatérama, jestli si uvědomí, že na to nemají, seberou se a odejdou, tak budiž, bylo to ku prospěchu. Nikdo jim nevyčítá prohry v lize, většina chacharů ví, že na to hráči nemají, ale tohle byl pohár s hráči, kteří k lize ani nepřičichli.. 5 let hrajem v suterénu tabulky, 5 let jim nikdo nijak fyzicky neublížil, ani jim nesundal dres i přes to všechno jak chlastají v hospodách a s životosprávou jsou dost na štíru, ale tohle kurva překročilo řádné meze, jak někdo napsal, rozhodně je tohle lepší varianta, než házet na někoho kameny, nebo jim kopat hroby.
  • FC Bohemians Praha pamětník72 29. 8. 2015, sobota, 12:05 + 0 - 0
    Trevor20,Na Dukle a v ostatních zápasech se to projeví negativně.Ten "budíček" jak to ty nazýváš ty kluky fotbal hrát nenanučí.Prostě minimálně polovina kádru Baníku zdaleka nemá na ligu a i kdyby jste je řezali bejsbolkou,tak se nezlepší.Naopak,v příštích zápasech budou hrát pod tlakem a v atmosféře strachu z facek od svých fanoušků.To je opravdu živná půda pro nárůst výkonů:).
  • FC Baník Ostrava L. 8 29. 8. 2015, sobota, 11:54 + 0 - 0
    Šafarčík dostal na Stodolní, jen u toho nebylo 1500 lidí, 5 fotografů, 30 těžkooděnců a novináři...
  • Slezský FC Opava Vladan 29. 8. 2015, sobota, 11:11 + 0 - 0
    Trevor20, ty jsi myšlenkovými pochody typický baníkovec, který dělá Baníku ostudu. IQ houpacího koně, ale hlavně že mindráky mají ti, kteří tohle jednání kritizují. Vsadím se, že ani nevíš, co slovo mindrák znamená. Musím se smát těmhletěm inteligentům, kteří jsou přesvědčení, že výkonnost týmu dělá jméno klubu a představují si, že když do klubu se jménem přijde podprůměrný fotbalista, začne podávat nadprůměrné výkony. Napadat fyzicky hráče svého klubu je to stejné, jako napadat tamotný klub! Kdo tohleto dělá, je ubožák, ne fanoušek! Jinak se samotným sundáním dresů bych souhlasil a problém bych s tím žádný neměl.
  • AC Sparta Praha Noe 29. 8. 2015, sobota, 10:51 + 0 - 0
    Trevor20: "Jen by mne zajímalo, jak by to řešili tuhle fatální krizi fanoušci ostatních týmů, kteří mají tady z toho mindrák ?" Ty idiote, napadli snad někoho loni Sigmáci, když jejich tým sestupoval nebo když pak ve druhé lize nechytli start? Dělali to samé rok před tím Bohemáci, když sestupovali? Dělali to Zbrojováci?? Myslím, že tyhle tábory se do podobné situace dokáží vžít, protože jejich kluby mají poměrně slavnou minulost v 80. (u Brna a Bohemians) nebo 90. (u Sigmy) minulost... A přes to jsem nikde nečetl, že by napadli své vlastní hráče :P jen to dokazuje ubohost fanoušků Baníku - napadnout hráče, a vytvořit atmosféru strachu se vám vážně povedlo, hodně jste jim tak pomohli ;)
  • FC Bohemians Praha B05 29. 8. 2015, sobota, 10:40 + 0 - 0
    Vysvléct hráče z dresu mi přijde podstatně lepší než zaházet autobus "šutrama" - jak to udělala Sparta. Jinak klub dělají fanoušci - ne hráči. Připomeňme jednoho velkého klubistu France Straku, ze kterého se pro pár špinavých zlaťáků stal náhle Slávista......
  • FC Baník Ostrava jedinebanik 29. 8. 2015, sobota, 10:32 + 0 - 0
    dobře že dostali.BIBOL: taaak,jebat vas vy kurvy
  • Slezský FC Opava BIBOL 29. 8. 2015, sobota, 09:41 + 0 - 0
    trevor20: my už si klinickou smrtí prošli, doba ukrajinských tunelářů je pryč. A když si vzpomenu na tu bezmoc ... Jsem za 2.ligu rád. Jinak ve světě dopadají hráči i hůře, zničená auta nebo napadení v nočních klubech. Krize baníku má pozitivní věc: Slezské derby, vy kurvy :)
  • FC Baník Ostrava trevor20 29. 8. 2015, sobota, 09:16 + 0 - 0
    Garry: a že to řešíš, jakoby vypukla válka. Hráči evidentně potřebovali potřebný budíček, na Dukle se uvidí, jaký to mělo potřebný efekt. A neděljme z toho zase souboj století Rocky vs Ivan Drago. Ve světě se dějí daleko horší věci, co dělají fanoušci hráčům, akorát zas český človíček pod navládou massmédií nemůže toto vydýchat... No a? Tak to neřešte a starejte se o svůj klub ;)
  • 1.FC Slovácko Garry 29. 8. 2015, sobota, 09:04 + 0 - 0
    Trevor20: a to ti prijde normalni po zapase mlatit a servavat s hracu dresy? To na ten fotbal ani nechod a nefandi. Kluby vyhravaji i prohravaji,tak to je a toto co ste predvedli,je normalni ostuda a neucta ke klubu..
  • FC Baník Ostrava trevor20 29. 8. 2015, sobota, 08:43 + 2 - 0
    A udělat tohle splitská Torcida, tak je tady 50 komentářů s respektem... Jen by mne zajímalo, jak by to řešili tuhle fatální krizi fanoušci ostatních týmů, kteří mají tady z toho mindrák ? Co by jste dělali, kdyby byl Váš klub v klinické smrti, za tým hráli hráče, které jménem ani neznáte, a když už hrají, tak je to výkon na divizi ? Jo, vy byste byli za plotem, koupili si pivo a u něj by ste si zanadávali...
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 29. 8. 2015, sobota, 01:40 + 0 - 0
    A ten plat 12 k, se mi zdá docela nesmyslný..
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 29. 8. 2015, sobota, 01:34 + 0 - 0
    dred: Při vší úctě, to by pak mohli říkat i fans kdekoho, např,. Jihlavy. Jak se říká, každá mince má dvě strany...Hráči asi potřebují nějakou výstrahu, sundání z dresů ok, ale napadání? A zrovna Narh, který je asi v současné době nejlepší hráč FCB...A taky je asi fakt, že ti hráči prostě na víc nemají a lepší výkony od nich nepříjdou. Na druhou stranu, divizní celek by měli asi porážet...je to věc chacharů to v prvé řadě..ale asi by měli zmlátit šafarčíka.
  • Bohemians 1905 dred 28. 8. 2015, pátek, 22:36 + 0 - 0
    když jsme byly sestupový, taky jsme hráčům řikali UVĚDOMTE SI ZA KOHO HRAJETE ..a hrajte něco! Nevoní vám B1905? Cítíte že na to nemáte? ..tak se rozlučte s týmem a se zbytkem cti odejděte. K vzájemný spokojenosti. Carcass ... vyndej si hlavu z prdele
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 28. 8. 2015, pátek, 21:32 + 0 - 0
    zbarda: nic závažného se nestalo máš pravdu a říkejte si co chcete, ti hráči trénují každý den a prostě amatéry musí přejet!! Rozdíl by měl být viditelný bohužel nebyl. Na ligu nemají, také jim to tam nikdo nikdy moc nevyčítá. Jinak hlavním sráčem toho dne byl fízl, který paintballovou zbraní střílel do lidí, kteří ani na to hřiště nešli.. jak takové hovado mohlo udělat psychotesty, to opravdu netuším.
  • AC Sparta Praha zbarda 28. 8. 2015, pátek, 21:11 + 0 - 0
    Pánové, viděl jsem to teď ve Zprávách. Z fotek člověk nemůže soudit. Vždyť se tam proboha nic velkého přece nestalo, ne?! Z vide je vidět, jak dvěma hráčům sundali dres, proběhla strkanice a nazdar. To je všechno. Pokud jsem teda viděl všechno :-) ..podle mě se z toho tady zase dělá senzace. Já sám nesouhlasím s napadáním vlastních hráčů. I strkanice se dá nazvat napadáním, ale myslím si, že hráči mohli dopadnout daleko hůř. Zaplať pán bůh, že to dopadlo jen takhle a že se nic vážného nestalo.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 28. 8. 2015, pátek, 19:43 + 0 - 0
    O situaci v Baníku vím jen to, co si přečtu zde. Na onom zápase jsem nebyl a nechci proto soudit, jen napíši můj názor, který není proti nikomu a ten je takový - pro jakýkoliv klub s tak vynikající podporou diváků, musí být noční můra to, kam jejich klub spěje a doufám, že v Brně to opět nezažijeme také. Ti kluci na hřišti asi na více nemají a pokud je pravdou, že ani oni to nemají až tak lehké, tak je mi jich líto stejně jako fandů Baníku. Nevěřím však tomu, že tím, že je tvrdé jádro tímto způsobem varuje, že budou hrát lépe. Myslím, že budou hrát pořád stejně a nejspíše i hůře. S pocitem strachu, se zřejmě dobře nehraje. Fandů Baníku je mi líto, zaslouží si opak současného stavu. Už jen díky tomu, že umí udělat neskutečně úžasnou fotbalovou atmosféru, stejně jako bohužel umí udělat i tu nefotbalovou. Držím palce jak současným hráčům, kteří to nemají lehké, tak i všem, kterým na fotbalové Ostravě opravdu záleží - ať Vám to dobře dopadne, pokud možno bez méně obvyklých řešení této situace.
  • FC Bohemians Praha pamětník72 28. 8. 2015, pátek, 18:24 + 1 - 0
    Napadat vlastní hráče co na to nemají,někde na vesnickym stadionku se zábradlíčkem?...Jenom frustrace.Když už,tak vysvlečeni měli být pánové zodpovědní za finanční a sportovní situaci v Baníku.
  • bez klubu mirek65 28. 8. 2015, pátek, 18:08 + 0 - 0
    ostravskej dobytek!!!
  • SK Slavia Praha Dean_Moriarty 28. 8. 2015, pátek, 18:00 + 0 - 0
    Co je na nich podřadného, ty šašku?
  • Slezský FC Opava carcass 28. 8. 2015, pátek, 16:57 + 0 - 2
    leprikon - ale je třeba si uvědomit, že i ta "dvanáctka" měsíčně je pro tu bandu podřadných imigrantů královský plat, doma by makali za litr měsíčně a v Západní Evropě by mohli maximálně tak mýt nádobí u McDonalda anebo jezdit ještěrkou ve skladu, zatímco v Ostravě se za královský plat jen trochu proběhnou po trávniku, lépe by se jinde neměli...:-)
  • bez klubu leprikon 28. 8. 2015, pátek, 16:43 + 0 - 0
    Píšete, že jste prohráli (baníkovci) s klukama, co hrají za párek a pivo. Jenže nevím, jak jste obeznámeni se situací v Baníku, ale tam ti hráči hrají za to samé! Výplata 12 000, která vám přijde natřikrát?! Co myslíte, že budou ti kluci hrát? Baník je v totáním rozkladu, ti hráči nemají ani na druhou ligu a když jim klub ani neplatí, nemůžete se divit. Ten včerejší zápas byl logickým vyústěním a tím vběhnutím na hřiště se nic nevyřeší. Zkuste si na rovinu popodívat s hráči, jak na tom finančně jsou a co musí zkusit, představte si, že jdete do práce a dostanete 4000 měsíčně a žijete v nejistotě, kdy vám přijde další část už tak směšné výplaty...
  • FK Viktoria Žižkov tondik 28. 8. 2015, pátek, 16:36 + 0 - 0
    souhlas s Riokai a Bohemákem
  • FC Baník Ostrava Mat1922 28. 8. 2015, pátek, 15:54 + 0 - 0
    Riokai:asi narazka na mne o ..posvatnem dresu..A co te tak jebe a cemu nerozumis?ANO!!!Po takovem vykonu s amatery si nikdo nezaslouzi nosit posvatny dres.Tecka.A proto jim byl sebran.
  • FC Baník Ostrava Hody 28. 8. 2015, pátek, 15:40 + 0 - 0
    ono klidně ať prohrají třeba 5:0 klidně i s divizním týmem ale a´t tam kurva nechají duši
  • FC Baník Ostrava abc78 28. 8. 2015, pátek, 13:36 + 0 - 0
    Stejně to jsou žoldáci, kteří příští rok budou někde jinde, tohle už nemá s baníkem nic společného, jen žoldáci! A jak tady psal BrokFCB, kteří hráči vyslekli dobrovolně, nic se jim nestalo, kdo dělal hrdinu, byl mu dres sundán!
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 28. 8. 2015, pátek, 13:31 + 1 - 2
    bohemak: hrál včera na hřišti Šafarčík?? Hráli LIGOVÍ fotbalisté, profesionálové, někteří dokonce reprezentanti mládeže a prohrají s amatérama? X let se jich zastáváme, x let jim tleskáme i po prohře, ale tohle už byla čára přes rozpočet..
  • bez klubu DS1989 28. 8. 2015, pátek, 13:29 + 0 - 2
    to Riokai: Tady to není o horkokrevnosti, ale o debilitě. Napadnout hráče je fakt hnus. Za to by měl padnout doživotní zákaz vstupu na fotbal... Jestli je sere majitel, tak ať si to jdou vyřídit s ním.
  • FC Baník Ostrava capekpico 28. 8. 2015, pátek, 13:20 + 0 - 0
    bohemak: ty jsi viděl jakým stylem proběhlo svlékání?
  • Bohemians 1905 bohemak 28. 8. 2015, pátek, 13:14 + 1 - 0
    S veškerým respektem k fans Baníku, styl, jakým provedli vysvlečení hráčů z dresů, byl podle mě přes čáru. Asi by se při troše chladnějších hlavách dalo najít elegantnější řešení. Navíc tohle řešení krize těm hráčům asi moc nepomůže a už vidím, jak se třeba ten Narh (asi nejlepší aktuální hráč) v dresu Baníku v dalších zápasech přetrhne... Tohle bude podle mě prostě kontraproduktivní. Až tito fans Baníku naběhnout do VIP-ky a vysvlečou Šafarčíkovi sako a sundaj z krku vip kartičku, tak jim zatleskám.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 28. 8. 2015, pátek, 13:11 + 1 - 0
    Třeba na takovém ultras-tifo to lidé viděli pozitivně, ale na supporters si vlastní národ zase bude srát do huby. Za mě respekt pro baníkovce.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 28. 8. 2015, pátek, 13:10 + 0 - 0
    Ano na ligu výkonnost nemají, ale tady hráli kurva s amatérama, kteří hraji za pivo a párek a naše namistrované primadony dostanou 4 fíky?? a jsou herně horší jak borci z divize?? tak co to je? Promlouvalo se jim do duše několikrát, v lize jsme jim za srdnatý výkon na Spartě zatleskali, ale co je moc, to je moc! Ostuda klubu a to, že tam padli nějaké facky? hráči měli sami přijít pod sektor a dresy sevlíct a zpáteční cestu do Ostravy by měli běžet za autobusem! Kurva tohle nebyla liga, ale zkurvený pohár proti amatérům a to není odpustitelné a je jedno jestli dostal bílý, černý nebo kdokoliv. Nechtěl sundat dres? tak nejspíše přišel trest! namistrovaní frajírci do dupou kurvy a chlastají na stodolní a pak si stěžují, že dostanou ránu? Běžte do řiti moralisti, hráči, kteří jsou schopni unést nakládačku od Rýmařova, by měli unést i facku od nasraných lidí.. vůbec se těm lidem nedivím co vtrhli na hřiště. Zbarda: ono by to probíhalo i v poklidu, kdyby se půlka hráčů na půlce nesebrala a nešla do řiti. Ti co přišli a sundali dres tak problém neměli, bohužel se našli takoví, kteří se nepodrobili..
  • FC Baník Ostrava Riokai 28. 8. 2015, pátek, 12:56 + 0 - 1
    DS1989: Spíš jsem tím myslel tu horkokrevnost, všechno řešit násilím, myslel jsem tím přesně ten alibismus, že svou agresi omlouvají tím, že někdo měl kdesi v Africe o dovolené tréninkový dres Liberce. A pak tady hlásit něco o posvátném dresu a další o tom, že si Narh pár facek zasloužil.
  • bez klubu DS1989 28. 8. 2015, pátek, 12:44 + 0 - 1
    Riokai: Na Balkán? Prosím tě kde na Balkáně se napadají vlastní hráči?
  • AC Sparta Praha zbarda 28. 8. 2015, pátek, 12:43 + 0 - 0
    Je pravda, že hráči byli opravdu napadeni? Že padla facka? A nebo to jen média zveličují? Protože mě se tomu nechce příliš věřit. Už se stalo, že fans baníku strhli hráčům ze sebe dresy za výkony, ale nikdy je fyzicky nenapadli, tak se ptám.
  • bez klubu Čokl 28. 8. 2015, pátek, 12:40 + 0 - 0
    Vysléct z dresu - ano. Mlátit hráče - ne.
  • FC Baník Ostrava Riokai 28. 8. 2015, pátek, 12:06 + 4 - 0
    Upřímně, včera to byla prohra jak na hřišti, tak v hledišti. Chápu frustraci z toho, že jde všechno do kytek a nic s tím nemůžeme dělat, ale co je moc, to je moc. Fyzicky napadnout hráče už je silná káva. Hrajete si kurva na balkán, ale škodíte na špatném plácku. Ti hrdinové by měli raději vypálit našemu mocipánovi barák, ale pro ně je nejspíš jednodušší vletět na hráče, kteří za tu bídu tady svým způsobem nemohou a nemůžou se bránit. Z jakého důvodu napadli Narha? Jednoho z mála hráčů, který se každý zápas snaží? Jestli tady někdo bude argumentovat fotkou, kdy Francis kdesi v Africe se svým kamarádem měl na sobě tréninkový dres Liberce, tak ať se jde nechat vyšetřit. Přesně tohle, společně s našim Mocipánem, táhne celý Baník na úplné dno. Ať si každý sáhne do svědomí, ale tohle opravdu není normální. Je mi z toho smutno. Klidně mě ukamenujte, ale napadání hráčů je prostě přes čáru.
  • AC Sparta Praha zbarda 28. 8. 2015, pátek, 12:03 + 0 - 0
    Já se vůbec fans Baníku nedivím a do jistě míry je chápu. Chápu jejich nasranost a bezmoc. Co předvádí jejich hráči je šílené, hrají úplný hovno a na fotbal se kolikrát nejde koukat. Nicméně otázka je, zda tito hráči za to vůbec můžou? Problém je totiž někde jinde (Šafarčík). Ti hráči podle mě nemají ligovou výkonnost a nemůžou za to jak hrají, prostě na to nemají. Ale jezdit po zadku na hřišti mby měli a musí bez ohledu na kvalitu hráče. Baník asi nejspíš čeká sestup do 2.ligy..
  • FC Baník Ostrava Mat1922 28. 8. 2015, pátek, 11:57 + 0 - 0
    Po takovem vykonu si nikdo nezaslouzi nosit posvatny dres.At je bily,cerny ci Srom.A myslim,ze kdyby tam byl Kukec......
  • FC Baník Ostrava capekpico 28. 8. 2015, pátek, 11:53 + 0 - 0
    Briggus zůstaň prosím Tě u svých problémů mezi Supras a Chaotix a nestrkej nos do věcí o kterých nic nevíš!
  • bez klubu Free16 28. 8. 2015, pátek, 11:52 + 1 - 0
    "ten černý" je jedinej, co za Baník něco hraje... jak je ten váš chorál? Baníčku, my jsme s tebou, neopustíme tě, nikdy tě nezdradíme, bo my ti věříme? Věříme a věřit budeme?...
  • FC Baník Ostrava Hammass 28. 8. 2015, pátek, 11:46 + 0 - 0
    Vzhledem k tomu,že právě ten černý se ukazoval na webu v libereckém dresu,může být rád,že ještě chodí..
  • FC Slovan Liberec Briggus 28. 8. 2015, pátek, 11:38 + 1 - 0
    Hrdinové, ten kluk černej musel být vyjukanej z těch několika pořízků co ho svlékali... kdyby pískali a házeli po nich pivo aspoň, ale tohle...
clbanner



Videa

Všechno nejlepší - Baníčku 95 Let


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
Blog fanoušků: Hajduk Split ... 6. 10. 2017, pátek, 10:20

Blog fanoušků: Hajduk Split ...


Blog fanoušků: derby o vládc... 19. 9. 2017, úterý, 10:50

Blog fanoušků: derby o vládc...


Blog fanoušků: HC Sparta Pra... 7. 9. 2017, čtvrtek, 18:51

Blog fanoušků: HC Sparta Pra...

další články >
Odkazy z jiných webů
 Pecka! Předzápasopvý trénink Ajaxu v naprostém fanatizmu... včera, 10:08

Pecka! Předzápasopvý trénink Ajaxu v naprostém fanatizmu...


BH Fanaticos vyhlásili válku Bosenskému fotbalovému svazu 14. 10. 2017, sobota, 13:36

BH Fanaticos vyhlásili válku Bosenskému fotbalovému svazu


Choreo hradeckých zabralo! Dobrý den, kozy ven! A nejen kozy... 13. 10. 2017, pátek, 21:52

Choreo hradeckých zabralo! Dobrý den, kozy ven! A nejen kozy...

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Vyjádření Tribuny Sever k me... 28. 9. 2017, čtvrtek, 19:08

Vyjádření Tribuny Sever k me...


FotoReport: FK Dukla Praha -... 2. 10. 2017, pondělí, 13:10

FotoReport: FK Dukla Praha -...


Blog fanoušků: Hajduk Split ... 6. 10. 2017, pátek, 10:20

Blog fanoušků: Hajduk Split ...

Komentáře
včera, 21:12 - pepky
sigma no comment...k chacharum...
včera, 15:54 - Kyby
Já teda nevím, co bylo slyšet ...
včera, 14:54 - s77
To jsou tady stránky pro všech...
včera, 14:49 - M_L
Já se rozčiluju primárně proto...
včera, 14:44 - s77
Olomoučáku, co se rozčiluješ.....
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace