o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Rozhovor s jedním ze zakladatelů Prague Boys

rozhovor pondělí, 21. 1. 2013 08:10 - přejít do komentářů
Rozhovor nejen o naší hooligans a ultras scéně...
images/clanky/rozhovor-s-jednim-ze-zakladatelu-prague-boys-4729.jpg

Dnes zabrouzdáme na pole chuligánů, kteří kromě podpory svého klubu vyznávají i jiné aktivity. Níže si můžete přečíst rozhovor s jedním ze zakládajících členů Prague Boys.

Můžeš se nám v krátkosti představit?
Čau, chtěl bych zůstat v anonymitě, ale tak všeobecně. Je mi 22let, aktivně na Spartu chodím letos 7rokem a jsem jeden ze zakládajících členů skupiny Prague Boys.

Jak dlouho se věnuješ chuligánským aktivitám a kdy jsi zažil první chuligánský střet?
Chuligánským aktivitám se věnuji cca 5let. Vše začalo, když jsem jako mladej ultrasák jel společně s klukama na Žižkov do Kladna. Tehdy na nás po zápase naběhlo asi 30 Kladeňáků. Tam jsem tehdy poprvé dostal nafasováno díky fotbalu. Od té doby jsem začínal chápat fanouškovství i z jiné stránky :-)

Jak bys charakterizoval českou a slovenskou scénu hooligans a jaký je největší rozdíl oproti cizině?
Největší rozdíl je určitě v mentalitě, myslím, že je to tak už dáno a že nikdy to u nás bohužel nebude tak. jak např. v Rusku či Polsku, mají trochu jiné priority. Na našich scénách je to mnohdy pro někoho jen módní styl. Většina chuligánských táborů u nás jde do boje už předem s prohrou a spokojeností. že se vůbec zúčastní a poté si říkají chuligáni. To bych přirovnal např. k Plzni, Jablonci, Mostu atd. atd. Myslím, že momentálně u nás je možno brát chuligánsky v potaz pouze Spartu a Baník, na Slovensku zase Slovan a Trnavu.

Jsou vůbec u střetů hooligans nějaká pravidla? Mluví se o tom, že by se nemělo dokopávat, ale mnohdy můžeme na videích vidět, že se s tím bandy moc nemazlí, jsou respektive měly by být nějaké hranice?
Konkrétní pravidla nejsou, ale vždy záleží předem na domluvě, téměř všechny fighty se domlouvají beze zbraní. Ne vždy beze zbraní může být partyzánka, občas člověk chytne do ruky, co je při ruce, ale to se spíš praktikuje se zahraničními soupeři, kteří mají takový styl. O nás se téměř vždy píše, že napadáme normální fanoušky atd. Tak to není, my se zaměřujeme pouze na rivalovy aktivní ultrasáky, chuligány a skíny :-). Myslím, že určitou hranici to má vždy, nechceme se zabít :-) chceme se poprat. Chceme ukázat, že naše parta je ta lepší a silnější než ta soupeře :-). Co se týče dokopávání, ano my dokopáváme, ale není se čemu divit, tábory jako Plzeň atd.  hned co dostanou první ránu, padají k zemi zabalený do klubíčka a křičí dost :-). Tak usoudíme my, kdy mají dost, to nejsou jinak chuligáni, když se nechají shodit na zem a začnou křičet dost bez téměř inkasované rány. A tak to bohužel u většiny táborů v Čechách je.


V poslední době jsou fighty spíše na počty, navíc nezřídka omezené určitým věkem. Co stojí za tímto trendem? (celkově nízký počet, perzekuce ze strany PČR?..)
Tak záleží u jakých táborů. Je jasný. že Kladno nepůjde do domluveného střetu s Baníkem na bandy, proto týmy, které se chtějí prát, tak hledají jakoukoliv možnost střetu, tak právě proto fighty do omezeného věku případně počtu.

Kolika střetů ses ty osobně zúčasnil?
Pokud se jedná o domluvené střety, tak to mám napsaný, 39 domluvených střetů.

Na který nejraději vzpomínáš?
Nevím, na který nejraději, ale utkvěl mi v hlavě výjezd s Nitrákama mikrobusem do Trnavy. Řidič zastavil omylem před sektorem Trnavy, kde zrovna čekala chuligánka Trnaváků :-) tam jsme dostali pěkně nakopáno, vystoupilo nás jen pár :-) Byl to pech :-D. Ale s úsměvem na to rád vzpomínám. Jinak rád vzpomínám určitě na všechny fighty se Slávií. Zejména střet, když nás na diskotéce bylo cca 15 mladých ACS, slávisté přišli nahecováni z vyhraného fightu s Plzní v počtu okolo 35-40 osob, v tom 5ks Gorniku Walbrzych a 1ks Arka Gdyna. Během pár vteřin jsme je porazili a ukořistili nějakou tu  chuligánskou mikinu a klíčenku :-)

Drtivá většina střetů se odehrává na odlehlých místech. je zatím snaha netahat do toho civilisty, nebo je to čistě kvůli „klidu“?
Dá se říct, že je to hlavně kvůli problémům s policií, o které nikdo nestojí, proto především fighty na odlehlých místech. I když střety ve městě a napadačky mají také něco hodně do sebe. Ale v dnešní době se to už moc neriskuje, zbytečné paragrafy.

I tak policie proti těmto bitkám v odlehlých oblastech zakročuje, jak se o místech konání policie dozvídá?
Odposlechy telefonů a lokalizací poloh telefonů v den zápasu je bohužel běžná záležitost. Jinak samozřejmě pár lidí má stále napíchej telefon, popř. facebook.

Už byl v nějakém táboře odhalen policejní konfident a jak se to řeší?
Občas se to stane, ale to si každý tábor řeší po svém.

Jak je to s užíváním zbraní a jaký na to máš názor?
U nás se na zbraně téměř nebojuje, párkrát se to stalo, ale za to si ty tábory můžou samy, udělají na sebe nějakou levou, tak se pak nemají čemu divit. Viz třeba Bohemka - Olomouc. Já osobně preferuji předem dohodlé fighty na počty bez zbraní.

Jak je to s tréninkem? Je v dnešní době vůbec možné bez tréninku bojových sportů uspět v nějaké bitce?
Pokud střet bude mezi česko-slovenskými kluby a nebude s Baníkem, Spartou, Slovanem a Trnavou, tak to možné je :-). Samozřejmě v našem táboře to bez bojových sportů nejde :-) chceme být nejlepší u nás.

Jakým směrem se podle tebe česká chuligánská scéna za poslední roky ubírá? Je na vzestupu, nebo spíše v úpadku?
Těžko říct, ale myslím, že díky naší aktivní policii chuligánská scéna nebude už moc rozkvétat, zbytečných paragrafů, které odrazují, jsou v každém táboře nespočítaně, bohužel.

Jak je to u sousedů na Slovensku, liší se to nějak, nebo se dá říct, že je to stejné?
Myslím, že na Slovensku se dá o chuligánství mluvit pouze o Slovanu a Trnavě. Ostatní tábory jsou pouze pseudo-chuligánskými :)

Které tábory v CZ a SK jsou momentálně nejaktivnější?
U nás jednoznačně Sparta a Baník, možná trochu Olomouc a Plzeň. Na Slovensku, jak jsem již zmiňoval, pouze Slovan a Trnava? I když ty mají střet jednou za rok :-).

Dá se sestavit TOP trojka?
1.- 2. Sparta, Baník, 3. možná něco mezi Opava/Olomouc/Brno?

Věčné téma na diskuzích o kralování mezi Spartou a Baníkem, dá se seriozně určit, kdo má nyní top bandu?
Myslím si, že obě bandy mají momentálně docela věkovou obměnu, chodí mnoho mladých a starších ročníků ubývá. Jestli se jedná pouze o bandy bez družeb, myslím si, že jsme na tom momentálně líp než chachaři. Poslední dva střety jsme sice vyhráli, to z nás samozřejmě jedničky hned úplně nedělá, ale myslím, že máme dobře nakročeno do budoucna.

Určitě sleduješ dění v cizině. Kde je hooligans scéna na vrcholu? A naopak, kde je na ústupu?
Na vrcholu určitě v Polsku a Rusku, tyto země jsou v chuligánství určitě někde jinde. Kde je na ústupu, to netuším, ze zahraničních scén sleduji pouze polskou scénu, okrajově také ruskou.

Odbočme nyní k dění na stadionech, jak vnímáš ultras scénu v CZ a SK a kdo je podle tebe na nejvyšší úrovni v těchto aktivitách?
Těžko říct. Myslím si, že slávisté (bohužel) mají na domácích zápasech jednu z nejlepších atmosfér, ať už se jedná o počty, fandění nebo organizaci. Především tu organizaci mají na výbornou. Výjezdově a chuligánsky už jsou na tom podstatně hůř. Někdy vlastně ani nejsou. Celkem dobré fandění a ultras produkce na domácích zápasech se mi líbí u Slovácka, ale opět výjezdově a chuligánsky nic moc. Baník, jak už tradičně je na vrcholu po všech stránkách.

Poměrně často se používá pyrotechnika, jak se ty díváš na její používání?
Pyrotechniku samozřejmě podporuju :-) Myslím si, že Sparta jako jeden z mála klubů jí používá téměř každý zápas.


Svaz kluby za její používání trestá, myslíš, že se toto může někdy změnit tak jako třeba v Rakousku, kde je používání pyrotechniky tolerováno?
Myslím si, že se to nezlepší a že bude hůř. X kluků od nás bohužel dostalo zákazy na stadiony a dozory probačního úředníka za pouhé odpálení ohně.

Jaký máš vztah k reprezentaci? Proč je při zápasech reprezentace taková nuda nezájem? Myslíš, že je to tím, že v sobě nemáme takovou národní hrdost jako jiné země?
K reprezentaci nulový. Nuda, protože na repre u nás chodí jenom burani z vesnic a malých měst, co na fotbal jindy ani nepáchnou.

Je podle tebe reálná možnost, že se to změní?
Mohlo by se to změnit, kdyby se udělal repre-smír. Ale to je bohužel asi ve hvězdách.

Jsi členem Prague Boys, kolik má vaše banda členů a jak získáváte členy nové?
Momentálně je nás 12,  počty se mění, dbáme na 100% aktivitu. Členy nabíráme, podle toho jak to vysledujeme, všímáme si, kdo a jak jezdí výjezdově, jak trénuje, musí to mít prostě jako prioritu č.1. Ale samozřejmě to tak funguje i naopak, a už mnoho kluků také u nás skončilo.

Jak a kdy vaše skupina vůbec vznikla?
Prague Boys jsme oficiálně založili 1.9.2007, ale její původ samozřejmě byl dřív. V té době jako hodně mladí kluci byli členové ultras skupiny na Spartě. Na každý zápas jsme tvořili celé víkendy choreografie, v té době nás takto chodilo cca 10 mladých. Všichni jsme byli začínající středoškoláci a tak jsme všichni měli společné zájmy a především každý měl Spartu jako číslo 1. Z té původní party jsme zůstali pouze dva (Náhoda je, že právě v těchto dvou lidech jsme PB založili). Ostatní kluci bohužel změnili priority. Dívky, práce, to vše hrálo roli. V té době by to nikdo z nás neřekl. Ale přesto na tyto časy vzpomínám nejradši.

Jsou na Spartě nějaké další chuligánské bandy a pokud ano, tak jaký mezi sebou máte vztah?
Na Spartě momentálně krom Prague Boys jsou chuligánsky aktivní ještě dvě skupiny: Falanga a YouthFirm. Vztahy nijak neobvyklé, pouze skupina Falanga je tvořena starší generací a Prague Boys a Youth Firm mladší generací, tudíž ne každá skupina má úplně stejné zájmy a priority.

Kdo je váš největší rival a naopak máte s někým v CZ a SK sympatie (družbu)?
Náš největší rival je jednoznačně Baník Ostrava. Dříve to byla Slávie, ale teď již v klidu můžeme říct, že našimi každo-zápasovými i mimo zápasovými akcemi, jsme jejich chuligánku rozpustili. Sympatie v CZ a SK, nebo přátelství mají spíše starší ročníky a to s Košicemi nebo Nitrou. My jako Sparta Young a Prague Boys, přátelství už z jistých důvodů neudržujeme.

V souvislosti se Spartou se mluví o Widzewu Lodž, co k tomu můžeš říct? Může z toho být někdy oficiální družba?
Máme velmi dobré vztahy s chuligány i fanoušky Widzewu Łódź. Mnohokrát byli u nás na domácích zápasech, venkovních či UEFA zahraničních výjezdech. Samozřejmě mnohokrát my u nich, rovněž výjezdy i domácí zápasy. Ještě bych podotknul, že rovněž udržujeme velmi dobré vztahy s chuligány Stalu Rzeszów. Tyto vztahy podporuje především mladší generace na Spartě.


Jaký máte vztah k ultras vašeho klubu?
Samozřejmě pozitivní :-)

V závěru podzimu byla na tribunách Sparty vidět zvýšená aktivita ultras. Ale přece, není Sparta tak trochu za očekáváním? Případně myslíš si, že se to zvedne?
Myslím, že se to rozhodně zvedne, nějakej ten rok jsme bohužel neměli žádného megafonistu, teď opět na Spartě vzniká nová ultras skupina, máme stálého megafonistu, takže myslím, že to bude jen a jen lepší. I když, kde jsou ty časy, když nás do Olomouce jelo 6 plných vagónů (2007/2008..?)

Jak je to s grafitti? Kolik jich s tématikou PB je?
Grafitti PB máme pouze 2, zbytek se jedná spíše o tagy atd. Grafittům se především věnuje skupina YouthFirm, díky nim je Praha vcelku dost počmáraná :-)


Rok 2012 přinesl dvě kauzy. První rozruch způsobila akce v metru. Media toho napsala hodně, dá se to nějak ve zkratce shrnout/upřesnit?
V podstatě se nic vážného nestalo. O co hůř, že byl odsouzen jeden od nás, za věc, kterou ani neudělal, za loupežné přepadení (sebrání šály), svědci ho nepoznali, poškozený ho nepoznal, na kamerách nebyl vidět, že by šálu vzal, a přesto byl odsouzen na 3roky s podmínkou na 5let. I přesto, že jsme měli právníky a na výrok jsme se odvolali, tak i tak byl odsouzen bez důkazů a za čin, který nespáchal, takové máme u nás soudnictví. Za tuto kauzu padly 3 tresty: 2x 3roky odnětí svobody s podmínkou na 5let (za sebrání šály) a 1 rok odnětí svobody s podmínkou na 3roky, za nezabránění trestnému činu. Všechno bylo doplněno 5letým zákazem na všechny sportovní a kulturní akce a 5let pod dozorem probačního úředníka. Škoda slov. Druhá kauza je vcelku podobnou, ale více mediálně známá. Kde již každý asi mohl vidět, že několik SKS je vyšetřováno vazebně. Rovněž je to souzeno jako závažný čin, přitom poškozeným se vůbec nic nestalo, nikdo z poškozených nepodal trestní oznámení. Navíc docela zajímavá náhoda je, že soud řídí stejná soudkyně a stejní přísedící jako v první naší kauze.

Minulý měsíc jsme si zase mohli přečíst že 300 hooligans Sparty terorizovalo Prahu. Byl jsi tam a co k tomu můžeš říct?
Pochodu jsem se účastnil, celý průvod probíhal bez problémů za fandění a několika ohňů jsme pochodovali Prahou a slavili narozeniny našeho klubu. K žádnému výtržnictví ani napadání občanů či turistů nedocházelo (viz. nesmyslné prohlášení policie). Na Václavské náměstí se plánovalo průvod ukončit, k čemu došlo, ale jinak, než se plánovalo, bez jediného důvodu policie s ocelovými teleskopy naběhla do už ne kompletního průvodu, samozřejmě, že kdo neutekl, byl dobit teleskopy a musel si vyslechnout nadávky vůči Pražanům od zakomplexovaných bengů. Co bylo nejhorší, že většina zadržených a zbitých bylo dívek a mladých kluků, co nestihli prostě utéct.

Když jsme u těch medií a policie myslíš si, že si jdou na ruku, nebo je prostě jen obraz českého fotbalu tak špatný, že je to klasické přiživování?
Myslím, že záměrně spolu spolupracují. Všechny materiály co natočí policie, předává televizi Prima atd. Bohužel předává i telefonní čísla, a tak novináři otravují nejen nesmyslnými reportážemi, ale i častým voláním přímo nám. Např. o všech střetech s Baníkem policie věděla, přesto je nechala proběhnout a zasáhla, až se něco stalo, a vždy asistovala TV Prima (viz střet s Baníkem v Čimicích, poté střet v Moravské Třebové a teď naposledy z Prahy ze Strašnic)

Jak to máte, jako banda, vůbec s policií? Jsou vám v patách, nebo to není taková hrůza?
Myslím, že to máme nejhorší, co to jde, policie na nás vytahuje kauzy, co se staly před 3 lety. Nebo zkouší různé vydírání, že pokud neřekneme, kdo např. sebral věci ze skladu Bohemky, tak budeme obviněni my. Několikrát se i stává, že prostě na výslech nám nedoručují předvolání, ale rovnou v 6 ráno si pro nás přijedou domů s příkazem k zadržení, kde následně celý den zdržují a poté pouze vyslechnou člověka k věci. Odposlechy mobilů, lokalizací telefonů a každozápasové nesmyslné opisování a natáčení všech, kde jen policie úmyslně zdržuje a čeká na záminku, aby nás mohli z něčeho obvinit. K čemu jim jsou 2x do týdne záběry, jak nás legitimují, jak postáváme u stadionu 

nebo kdekoliv jinde? Jeden čas nás hlídala i kriminální policie z fotbalu na diskotékách, kde jsme byli rovněž nesmyslně opisováni a prohledáváni.

Autor: mr



Share |
Jméno Heslo
text
  • Slezský FC Opava tropau1 20. 3. 2014, čtvrtek, 17:01 + 0 - 0
    perfektní rozhovor. Slezský olé.
  • FC Baník Ostrava Rocco 22. 1. 2014, středa, 00:13 + 1 - 0
    tohle ale má být priorita č1! to mi chceš říct že kdyby ti mladá řekla dnes nejdeš na fotbal budeš sedět doma? demente
  • AC Sparta Praha SpartaPride 21. 1. 2014, úterý, 23:49 + 1 - 2
    Z PB mě bolí hlava ... "musí to mít prostě jako prioritu č.1.". Takže ani jeden z vás nemá práci a rodinu jste vystříleli celou, že ?
  • FK Viktoria Plzeň smaarty 21. 1. 2014, úterý, 18:23 + 0 - 0
    q
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 30. 11. 2013, sobota, 08:54 + 0 - 0
    Cisarak: Jako první vznikla PB a většina si myslela že sjednocuje všechny mladý na Spartě tak právě proto vznikla Sparta Young a prave PB je pod skupinou Sparta young a Sparta youth neboli youth firm, myslim že v soucasne době se zaměřuje více na grafiti atd... ale nejsem si jist jestli chuligansky je aktivní myslím ze vetšina patři do PB ci SY ale nevim to určitě.
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 28. 11. 2013, čtvrtek, 20:10 + 0 - 0
    Skvely rozhovor super , jen jsem si chtel ujasnit, Sparta Young je obecne frakce do ktere patri dve skupiny - Prague Boys a Sparta Youth ? Diky.
  • SK Slavia Praha Čurtysek 28. 11. 2013, čtvrtek, 19:23 + 0 - 0
    Blbě se mi to píše ale RESPEKT ! Slavia se má co učit od chuligánky ze Sparty.
  • FC Slovan Liberec lidový sadista 14. 9. 2013, sobota, 18:19 + 0 - 0
    JP88, presne jak rikas. To ze dojde k poticce nekde v ulicich tak to ma neco do sebe. To ze se banda trenovanejch hovad domluvi mezi sebou a jdou se pomlatit do parku...to stejny muzou udelat v ringu a nemusej kvuli tomu delat takovyhle cirkus. Mam rad urcitou rivalitu a vyhecovanost, ale tohle uz je druh sportu. Nebudu jim to brat, domlouvaj si to mezi sebou sami a vedej do ceho jdou, ale me to prijde divny.
  • AC Sparta Praha YF 1893 23. 6. 2013, neděle, 18:24 + 0 - 0
    JP88 Když hele myslíš každý na to má svůj nárok samozřejmě postavit se musíš tak jako tak ale když trnuješ je to o ničem jiném i ty bitky sou zajmavější,a že maj 100 KG já mam taky 95 KG ale měřim skoro 2 metry taky dělám bojové sporty jen že já se řadim mezi ultrasaky ne mezi hooligans ale bitce se nebranim to je pravda,no ale musím souhlasit že dost mi chybí přepadačky hospod spontalní bitky ale dnes kvůli paragrafum si to dá málo takže v něčem souhlasím a v něčem ne každej na to má svůj názor dřív se nedělali taky tagy,graffiti,oblečení atd,,... prostě to je tim že doba de dopředu napadání hospoad taky už není díky kosmonautum a paragrafum prostě je to jiné no.
  • SK Slavia Praha JP88 23. 6. 2013, neděle, 12:51 + 0 - 0
    to že se chodí trénovat znamená že doba jde do předu?? :-D :-D spíš že doba jde do hajzlu .. :-) aby ses vyrovnal zahraničním klubům emusíš mít tréninky pořád stačí jen se postavit a trochu se snažit a né jako většina lidí že veme nohy na ramena ..nebo čekaj na sebe před barákama?? to už neni hooligánství ale demence ..ale když vás to baví dobijte se já už to mám za sebou a už teď můžu říct že to byla dobrá volba když vidím jak všichni sypou jen aby měli 100 kg a mohli si řikat hooligans ...říkejte se co chcete ale tohle už dávno neni chuligánství
  • AC Sparta Praha YF 1893 23. 6. 2013, neděle, 07:28 + 0 - 0
    JP88 Ale doba de do předu a prostě dnes to bez bojovejch sportu nejde a kluci s falangy chodí taky na tréninky prostě pokud chceš konkurovat evropsky a i ČESKO SLOVENSKÝ scéně musíš trénovat.
  • SK Slavia Praha JP88 23. 6. 2013, neděle, 02:29 + 0 - 0
    Super komentáře a co je za chuligánství chodit trénovat ? skoro každej z vás obdivuje anglickej styl..kolik hooligans v anglii chodí jako kokoti trénovat a sypou steroidy ?!nebo například si volaj telefonem kde se sejdou ?!!!!.. ani jeden tým v anglii buď se potkaj nebo se nepotkaj neni pravda??!!!!dřív když si někoho kopnul do ledvin ve fightu byl jsi král a teď když na fightu nedáš kopačku na držku nemáš na bitkách co dělat ... ty co tady píšou jak PB jsou nejlepší tak jsou mašťáci PB jsou možná nejlepší v sypání !!!!ale tím neřikám ž jsou špatná hooligánka.(ještě aby nebyli když trénujou musí být přeci nejlepší) říkejte si co chcete ale můj názor je že v dnešní době je demence chodit na fighty když proti tobě stojí krypl co dělá např MMA nebo MT .. Jak je zmíněno v rozhovoru kluci s Falangy choděj na tréninky ?podle mě nechoděj a prague boys by si strčily do kapsy a ještě by si snima vytřeli prdel protože Falanga je podl mého názoru jedna z mála starých chuligánek co se drží starých zvyků hooligans...
  • SK Slavia Praha SushiSKS 29. 5. 2013, středa, 21:55 + 0 - 0
    Ačkoliv nemůžu samozřejmě ve všem souhlasit i tak souhlasim z většinou, buzerace fízlů neůprostně stoupá a bude hůř, třeba že se musim zastat rudochů a jejich pochodu kde byly absolutně nesmyslně "napadeni" acabákama ... naše chuligánka šla šíleně dolů to víme ale třeba že na Olomoučáky máme s přehledem stále ;-) chválim rozhovor a i soudnost týpka z PB ... SKS
  • FC Hradec Králové votrokrony 9. 4. 2013, úterý, 21:22 + 0 - 0
    Super rozhovor! I když Spartu v lásce nemám tak tenhle rozhovor je fakt na špičkové kvalitě :) super názory! A jinak jsem asi jako každej, který nechápe nesmyslné zakročení 1.3.1.2 proti Spartě na vašem pochodu
  • AC Sparta Praha landis 27. 3. 2013, středa, 21:05 + 0 - 0
    N/A...: ..nespletl jsi si v posledním slově písmenka...?!? ..ono porazili neznamená poráželi...opraš si základy češtiny...
  • AC Sparta Praha HON 24. 3. 2013, neděle, 16:31 + 0 - 0
    Hm, ty budes mit asi prehled o dany veci..
  • SK Slavia Praha N/A... 24. 3. 2013, neděle, 15:57 + 1 - 0
    Spartani nasi chuliganku fakt nerozpustili.. Spousta lidi sedi a moc lidi se nepridava tim i klesa pocet nasich chuliganu a i aktivita skupin.. Predevsim za to muzou zasrany fizlove a ne nejaky spartani - vzdyt jsme je porazeli!
  • FC Baník Ostrava casualUpperSilesia 28. 2. 2013, čtvrtek, 19:06 + 0 - 0
    pěkný rozhovor. zrušte komentáře, snižuje to webu úroveň.
  • MŠK Žilina Dangerous 9. 2. 2013, sobota, 10:35 + 0 - 0
    Opavak , ty si to ulne zjednodusil a celu vinu hadzes na Zilinu , pritom ste vy mali moznost najst miesto, ale kedze ste ho nenasli tak sme to urobili narychlo za vas a dalsia vec , na gril bola zostava spravena pol na pol ..cize polka goralu a polka ziliny a len tak okrajovo som sa dozvedel ze Slasku tam bolo 10 kusov , ale ako si hovoril , nato su predsa druzby
  • Slezský FC Opava Opavák 3. 2. 2013, neděle, 18:00 + 1 - 0
    Spíš než Žilina se nám měl postavit Goral,z 35 kusů 25,ale od toho družby jsou.Počty zhruba stejné,u nás 5 fanatiků Slaska,bandy už stály proti sobě,ale na nedaléké cestě se oběvilo fízlácké auto,tak obě strany se na to radši vysrali,v obou skupinách bylo dost paragrafovaných.Škoda že Žilina vybrala tak špatné místo,nepochopitelné!
  • FC Baník Ostrava BanikovecGKS 2. 2. 2013, sobota, 19:04 + 0 - 0
    Rozhovor super. Konečně někdo kdo byl nad věcí a uznal rovnocenost s chuligánkou Baníku a uznal i jiné kluby jak po chuligánské tak i ultras stránce. Jenom pro Fans Sparta. Na bazalech by jste měli zaplnit celý váš kotel. Jezdí vás fakt málo.
  • FC Slovan Liberec 1958 28. 1. 2013, pondělí, 13:11 + 0 - 0
    jen se kluci spartansky pochlubte jak jste se v lete pokouseli v noci vykrast klubovnu v liberci..a když to tak ctu tak to same v hradci,na bohemke,slavii hmm jste vy ale drsnaci!!akurat banda asocialu a ubozaku!!
  • AC Sparta Praha eRw!n 24. 1. 2013, čtvrtek, 16:08 + 0 - 0
    zda se mi to nebo jsou zdejsi prispevovatele novacky na internetu ? vzdyt to takhle funguje na vsech diskuzich od pocatku internetu, nemuzete tady brat nic vazne..
  • AC Sparta Praha Letenskej 24. 1. 2013, čtvrtek, 15:50 + 0 - 2
    Když se chováte na diskusích jak kundy a tímhle kundím stylem tu reprezentujete svůj klub, tak se nedivte, že vás a další fanoušky vašeho klubu chce někdo napadat. Na internetu plná držka keců a na ulici chodíte se sklopenou hlavou.
  • 1.FC Tatran Prešov anonymouss 23. 1. 2013, středa, 19:45 + 0 - 0
    však nech ti žilinčan tu niečo povie on bude otom určite vedieť viac :) ano riešia sa tu hovna ale kto s tým začal??
  • FC Spartak Trnava mittal 23. 1. 2013, středa, 16:53 + 0 - 0
    ZA88 ako ty poviš....
  • MŠK Žilina ZA88 23. 1. 2013, středa, 16:26 + 0 - 0
    rozhovor so spartanoma a zas sa tu riesia kokotiny. nikto sa s nikym nebil, trnava je slovenska jednotka, tak a teraz sup sup vypnut internety a utekajte von stavat snehuliakov kym je sneh
  • FC Spartak Trnava mittal 23. 1. 2013, středa, 16:14 + 0 - 0
    anonymouss žilina sa postavila opave ale nič nebolo? tak to nechapem ...pobili sa alebo nie ???
  • 1.FC Tatran Prešov anonymouss 23. 1. 2013, středa, 15:49 + 0 - 0
    znalec tondik: prave preto pišem že mna futbal nezaujíma, a väčšinu z nas čo sme tu tiež, ale fandime stale, ked je šarvatka pobijeme sa a je jedno či klub vyhrava alebo prehrava stale tam sme ;) Falcone: musím s tebou suhlasiť :) mittal: ale no, prednedavnom sa postavili Opave cca 35(v tom 25oral žiwica) v žiline :) ale vraj nič nebolo lebo žilina si našla blbe miesto ;) to sa ceni ;D
  • FC Spartak Trnava lupa 23. 1. 2013, středa, 15:48 + 0 - 0
    odin : dost dlho som nikde necital o nejakej vasej akcii. Mozno prave preto je TT pre ZA . Mozno by ste mali byt doma aspon tak aktivny ako ste aktivny v Polsku.
  • SK Slavia Praha slovak 23. 1. 2013, středa, 15:23 + 0 - 0
    skromnost by nezaskodila, jebat vas za tie vase neferove prepadovky na normaloch (a neserte si do huby, ze to nerobite) A je velmi zaujimave, ze prave VY co ostatnim nadavate do polskych zidov sa zrazu paktujete s widzewem...
  • FC Spartak Trnava mittal 23. 1. 2013, středa, 14:58 + 0 - 0
    odin and thor kolko dohodnutych bitiek mala žilina za posledne 3 roky ??? 1-2? kedy ste sa naposledy postavili slovanu ???
  • MŠK Žilina odin and thor 23. 1. 2013, středa, 12:51 + 1 - 0
    Davat trnavu pred zilinu hm hehehe ale beriem to nie kazdy vie o trnave vsetko.
  • SK Slavia Praha Falcone 23. 1. 2013, středa, 10:17 + 2 - 0
    Když si normál hraje na ultras nebo hooligans a nosí hadry v našem případě TS a šálu přes ksicht tak se nesmí divit,že ho spartan sekne.Byl to je příklad tohle platí myslím po celé ČR
  • bez klubu Znalec 23. 1. 2013, středa, 07:25 + 0 - 0
    Anonyouss: Tato hrdost ale většinou končí tam, kde nejsou výsledky klubu, bohužel. A když to jde do sraček, tak se rychle vymyslí nějaký bojkot aby to bylo na co svádět. Fanoušci, ultras, ale i hooligans jsou ve většině případů nevěrné piče.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 23. 1. 2013, středa, 03:35 + 1 - 0
    stejně tak je tady dost uživatelů zaregistrovaných - pravděpodobně od fanoušků co ani aktivně nefandějí přes různé intenzity fandění a výjezdů až po naprosto oddané fanoušky, co sotva vynechají výjezd svého klubu ale také až po chuligány, které ten fotbal třeba nezajímá. Supporters jsou pro širší spektrum, než třeba konkurenční "hooligans", který mi přijdou jako celkově nedostačující stránka pro člověka který se o support klubů zajímá a tak jsem rád, že tato stránka vznikla a prosperuje!
  • FK Viktoria Žižkov tondik 23. 1. 2013, středa, 03:30 + 0 - 1
    anonymous: já nesouhlasím, mě ten fotbal zajímá a fandím, ne abych byl členem nějaké subkultury, ale protože mám rád jak fotbal, tak svoje město, tak svůj klub a i mě to baví, ale to neznamená, že podporuju všechna paradigmata. Navíc tahle stránka se jmenuje supporters, ne "ultras" natož "hooligans"....což neznamená, že tu nemůžou bejt články s touto tématikou, ale jak píše dost lidí odtud - chuligány často ten fotbal opravdu nezajímá. Naopak si troufnu říct, že velkou část ultras ano.
  • AC Sparta Praha acs1893 23. 1. 2013, středa, 01:19 + 0 - 1
    slávisti, nebrečte tady že vás acs obíraj o šály.....brečel snad někde sparťan že ho ostravák nebo slávista obral a zbil? a nám se to taky dějě...
  • 1.FC Tatran Prešov anonymouss 23. 1. 2013, středa, 00:51 + 0 - 1
    a koho zaujíma fotbal?? všetkým nam predsa ide len o zabavu na tribunach, pyro, pivo, ponadávať na hračov či fanuškov ineho klubu, na rozhodcov a šarvatku so súperom :) nemyslím si že každy jeden čo stoji na tribune so šalom na krku, čo fandi a popritom pije pivo, že ho zaujíma aký hráč kde stojí, ake ma kopačky, ako kopol do lopty a či kopol z ľava či z prava :) ultras/hooligans ako životný štýl, hrdosť na svoje mesto a na klub či farby, trenerske schopnosti nechajme iním :) futbal je len zamienka :P 85%ludi by somnou určite súhlasilo
  • bez klubu pilgrim 22. 1. 2013, úterý, 23:26 + 1 - 0
    hm, z rozhovoru je evidentní, že se jedná o nasypaná agresivní hovada, kterým ani náhodou nejde o fotbal
  • AC Sparta Praha HON 22. 1. 2013, úterý, 21:58 + 1 - 2
    Tady se zas sesla plejada:D. K takovym clankum bych zakazal diskuzi, kdyz je cast lidi psychicky nezvlada:D. Nekdy si rikam, ze ty stranky by se nemely ani jmenovat supporters, ale spis fanousci dobreho fotbalu, kdyz to tak ctu.
  • FC Baník Ostrava A1922 22. 1. 2013, úterý, 21:25 + 0 - 0
    mě je to jasné, každý sparťan místo toho, aby vyrazil do Ostravy raději zatne půlky a zůstane sedět doma nad netem
  • SK Slavia Praha slavistacz 22. 1. 2013, úterý, 21:21 + 1 - 0
    A1922: pb se nepouští do prohraných bitev
  • FC Baník Ostrava A1922 22. 1. 2013, úterý, 20:42 + 1 - 0
    PB: jezdíte na zápasy do Ostravy?
  • SK Slavia Praha slavistacz 22. 1. 2013, úterý, 18:36 + 0 - 0
    city casual:tak to snad není potřeba dodávat, že to je ironie.
  • FK Viktoria Plzeň city casual 22. 1. 2013, úterý, 18:25 + 0 - 0
    slavistacz:"Je ale nutno přiznat, že je ostuda té prodavačky že se jim nepostavila. " To nemyslíš vážně žejo???
  • SK Slavia Praha slavistacz 22. 1. 2013, úterý, 18:13 + 4 - 0
    a tomu vážně věříte, že za problémy SKS mají zásluhu jakési akce před i po zápasech ve kterých hlavní roli většinou hráli normálové...Nevím jak to bylo na Bohemce, ale na Slavii ve Fan-Shopu sparťani kradli. Je ale nutno přiznat, že je ostuda té prodavačky že se jim nepostavila.
  • AC Sparta Praha eRw!n 22. 1. 2013, úterý, 16:24 + 1 - 0
    Pernstein: tak asi moc rozumu nepobral no.. ale to vetsina chuliganu
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 22. 1. 2013, úterý, 16:07 + 0 - 0
    A.C.A.B.!
  • bez klubu policie 22. 1. 2013, úterý, 15:02 + 0 - 0
    Hloupoučcí hlupáčci!
  • FC Baník Ostrava Casual88 22. 1. 2013, úterý, 15:00 + 0 - 0
    Internetové gangy utočí VII
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 22. 1. 2013, úterý, 14:55 + 0 - 0
    Hele nemusí mi to říkat.Ptám se jen jestli mají něco svého.
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 22. 1. 2013, úterý, 14:26 + 0 - 0
    nech toho Pitralone :)) my víme že si začal dělat Muai :)takže se v tom ted orientuješ. Fakt nevím proč by ti měli říkat kam choděj trénovat. No ty voe.
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 22. 1. 2013, úterý, 14:17 + 0 - 0
    Rozhovor je pěknej.Píše tam že všichni chodí trénovat bojové sporty.Chci se zeptat jestli máte svůj gym a nebo chodíte k někomu jinému do oddílu?(Hanuman,Lanna Gym, atd)
  • FC Hradec Králové blackandwhitee 22. 1. 2013, úterý, 14:06 + 0 - 0
    Jak tak na to koukam, tak moje podezreni na Spartany k vykradenemu skladu v Hradci po zapase se Spartou zacina bejt jako opodstatneny...No je to fakt hnus, pokud tohle Spartani opravdu delaj...
  • Zbrojovka Brno radex 22. 1. 2013, úterý, 13:39 + 0 - 0
    to máš pravdu...ale chuligánství jde opravdu mimo mě,já slovan nijak neprožívám...na polích at se třeba zabijou.
  • 1.FC Tatran Prešov anonymouss 22. 1. 2013, úterý, 13:33 + 0 - 0
    radex: to iste mate ale aj v slovane bratislava ;)
  • Zbrojovka Brno radex 22. 1. 2013, úterý, 13:28 + 2 - 0
    a může se někdo divit bohemákům?ja bych tyhle chemkama nasypaný hovada,taky nechtěl potkávat...místo mozku sval.
  • AC Sparta Praha zuNNy 22. 1. 2013, úterý, 13:26 + 1 - 1
    zdržju se už komentářů .. nemá cenu se hádat s SKS kteří neexistují a s bohemians , kteří se spartě vyhíbaj jak jen můžou :) končím svoje přispívání zde, pa
  • FK Viktoria Žižkov tondik 22. 1. 2013, úterý, 13:16 + 0 - 0
    Cestovatel: No každej má asi jiný měřítka - já třeba nesouhlasím už s napadáním někoho (ať už je to kdokoliv - dítě, adolescent, "dospělej" nebo důchodce) jen proto, protože fandí určitýmu klubu. Pokud ten někdo na ten styl přistoupí tak OK, ale pokud ne, tak mi to přijde samozřejmě podobně neférový a přehnaný (aspoň co se týče principu) jako vykradení nějakýho bytu nebo fans klubovny.
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 22. 1. 2013, úterý, 13:10 + 0 - 0
    tak jestli je to pravda tak je pan zuNNy vážným adeptem na získání nějaké obdoby Darwinnovy ceny :))))
  • FC Baník Ostrava chachar1922 22. 1. 2013, úterý, 13:08 + 2 - 1
    pěkný rozhovor kazí jen ty přiblbé komentáře..
  • Bohemians 1905 Pernstein 22. 1. 2013, úterý, 12:58 + 0 - 0
    anonymouss: podívej, jak jsem psal, nejsem v tom osobně zainteresovanej a je mi to po této stránce šumák. Jen když jsem viděl známej nick v diskusi, kterak si tu tláská játra jak je svatej, tak mi to nedalo neokomentovat. Samozřejmě že z fotek nemusí nic vyplývat, ale z toho jak to tehdy chytrák pan zuNNy v dalších postech komentoval na veřejným fóru pod stálým dohledem kripo bylo jasný, že tam musel bejt. Něco to vypovídá o inteligenci jedince.
  • 1.FC Tatran Prešov anonymouss 22. 1. 2013, úterý, 12:49 + 0 - 0
    riešte tu už hovna ktore s člankom nemaju nič spoločne, vytahujete veci ktore by sa nemali riešit tu ale maju sa riešiť medzi sebou, inak Pernstein, to že tam hodil fotky nemusi hneď znamenať že to bol on ;) tiež mi môže poslať kamarát fotky aby som ich zverejnil lebo on na hooligans fore nieje ;)
  • FC Hradec Králové Stokurew 22. 1. 2013, úterý, 12:45 + 0 - 0
    ... a kurva
  • Bohemians 1905 Pernstein 22. 1. 2013, úterý, 12:33 + 0 - 0
    zuNNy, ty blbohlave, proč bych vám ho nepřipisoval? Mám ti ukázat screenshot z diskuse na hooligans, kde jsi byl tak blbej a pod svým nickem tam posílal fotky ukradenejch věcí? Já zádný TO nepodával protože s Kotvou, která tam měla ty ukradený věci, nemám nic společnýho. Ale že se ty věci ztratily, je fakt. Prostě i kdybyste neukradli nic, tak už jen prostý překonání zámku je vloupačka, trestnej čin pro ubožáky, za kterej bych neměl problém podat TO taky, kdybych tam měl nějaký svoje věci. To nemá s fotbalem nic společnýho.
  • FC Baník Ostrava A1922 22. 1. 2013, úterý, 12:27 + 0 - 0
    hoši hoši, kdyby jste raději vykradly doupě FAČR nebo ACABů to by byla sranda. Určitě by se potom tady hádaly na diskuzích s váma :)
  • bez klubu Cestovatel 22. 1. 2013, úterý, 12:22 + 0 - 0
    O tom vykradeném skladu klokanů jsem něco málo slyšel,nějaké podrobnosti by nebyly ? Co se ztratilo a proč k tomu došlo ? Jinak s vykrádáním skladů a fanshopů nesouhlasím,to už je moc. Jak tu někdo psal,za chvíli se budou vykrádat byty...To se ani nedivím,že padají trestní oznámení,mě někdo takhle vykrást tak ho podám taky.
  • SK Slavia Praha South City 22. 1. 2013, úterý, 12:19 + 1 - 0
    tvl Buzzny klidek,rupne ti cevka...
  • bez klubu divak 22. 1. 2013, úterý, 12:15 + 0 - 0
    jo sranda tu je, kolikrát já zažil útoků od Chacharů, drsou obíračku v tramvaji od 5ti o šálu, Slávisti mě naháněly přes půlku města (nechytily), klokani pomlouvali v tramvaji, zažil jsem i náběh klokanů na rodinku s kočárkem !!!, ale co si budem povídat, toto se dělo, děje a bude dít. Někdo bude brečet, jiný jen konstatovat a další si to nechá jen pro sebe. Všichni hlásáte AMF, ale co jsou tyto diskuze ? Sranda je tady :-))))
  • AC Sparta Praha zuNNy 22. 1. 2013, úterý, 12:13 + 0 - 0
    To se mi snad jenom zdá proč nějakej zkurvenej sklad připisuješ nám? !! to je přesně ono, všechno udělali PB :) nic jinýho nikdo neumí říct :) jste nám k smíchu :) ..... a jinak sklad byla proti akce určitejch lidí díky jiné věci co udělali Bohemians.. NE PB!! tak si to pořádně přečti !!! ... To samé Bohemáci přejeli naše gráfko PB, to spíš považujeme za soc, protože se neumějí postavit normálně tak si honěj trika nad tímhle :) ale aspoň nebrečíme rok a půl jak vy. Díky vašemu zkurvenýmu skladu musej lidi chodit na výslechy, jelikož bylo podáno trestné oznámení, že se údajně ztratil počítač a kasa ... tohe je ten hlavní problém, vaše lži !!
  • FC Hradec Králové Stokurew 22. 1. 2013, úterý, 12:05 + 0 - 0
    Sranda je tady :-))))
  • Bohemians 1905 Pernstein 22. 1. 2013, úterý, 11:20 + 1 - 0
    zuNNy: ty jsi taky moc pěknej exemplář. Na ulicích si dělejte co chcete, ale jak psal Terre Blanche, jste normální socky. Když se k něčemu dostaneš přes zámek, klesáš na úroveň feťáka, co vylupuje babičkám ze šuplíků zlatý zuby, když si vyrazí pro rohlíky.
  • AC Sparta Praha zuNNy 22. 1. 2013, úterý, 10:58 + 0 - 1
    Neumíte číst?? !!! to že někdo dělá každej zápas akce na normály, znamená že je PragueBoys? kryplové židi jenom furt melou a roznášej hovna to byli prague boys prague boys, oni napadají holky, oni napdají v přesile, blabla blaaaa ... Jste k smíchu a vaše lži také !!
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 22. 1. 2013, úterý, 10:35 + 2 - 0
    no south City tyhle silácký kecy si nech, poslední dobou toho chuligánka Slavie moc nepředvedla. Hlavně to tady nezaserte vzájemnýma urážkama. Jinak spíš mě poslední dobou zaujali ty vykrádačky klubovny klokanu a slávistického fanshopu. Přece si ve finále nebudem vykrádat byty, ne?
  • AC Sparta Praha fc1869 22. 1. 2013, úterý, 10:20 + 1 - 2
    ale ty sheppe, uplakánku slávistickej....co si to tady vymýšlíš....partyzánky jsou přece vaší doménou....nic jiného neumíte.... ..ale když jsme vás napadli v r.2002 Na knížecí - vás cca 30-40, nás 15...čekali jste na bus na Strahov....a všichni do jednoho utekli....kdo neutekl, dostal....ale pak jste berečeli a žalovali....klasický sešívky... ..mám respekt ke každému táboru kromě uplakánků z Edenu...
  • SK Slavia Praha South City 22. 1. 2013, úterý, 10:11 + 4 - 1
    Fuck off Prag toys!!! Vsak ono na Vas taky dojde...
  • SK Slavia Praha Shepp 22. 1. 2013, úterý, 09:45 + 4 - 0
    Být redaktorem, tak se skoro i zeptám, proč po každém zápase Slavie čekají v centru na normály a obírají je o šály atd. Asi jako když jsem jednou viděl jak se asi pět do kapuc zahalenejch rudejch sesypalo v centru Prahy na otce s asi desetiletým klukem a obrali je o šály a čepice. Zatleskejte si.
  • FC Baník Ostrava Kyby 22. 1. 2013, úterý, 09:19 + 0 - 0
    PEDRO: Souhlasil bych, taky to tak vidím, jenže doba už je taková. Té "Anglii" nepřejí hlavně represe, ale ani přístup většiny lidí. Ať už se jedná o "chuloše", pro které je málem potupa jít na fotbal a fandit nebo o "fanoušky", kteří mají strach, ať nemají náhodou bebínko,pokud rovnou neudávají... Navíc kdyby to fungovalo jak píšeš, nikdo by se nemohl divit, že někdo napadá "normály", to by se prostě stávalo...zkrátka nejsme na Balkáně, což je v něčem na škodu, v něčem dobře... Jinak rozhovor docela fajný :-)
  • 1.FC Tatran Prešov anonymouss 22. 1. 2013, úterý, 01:08 + 0 - 0
    sparta mala dôvod sa nepostaviť spartaku, priznali si chybu a bolo to písane už všade, tuto temu by som už viac nerozoberal
  • FC Baník Ostrava FRmarkEE 21. 1. 2013, pondělí, 22:24 + 2 - 0
    pedro : přesně tak :) pamatuji ,že přesně tohle říká v dokumentu "hooligans" naký ten tábor , myslím ,že v turecku,ale nejsem si jist. " Hlavní nejdůležitější věc je dostat se na fotbal , bitvy a vše ostatní je až za fotbalem... " ... nicméně to už řešíme něco jiného :) vždyť sparta se přesně spartaku nepostavila ne ? :) pro mě je skupina PB jasně nejaktivnější v napadání normálů , proto můj respect nemají...
  • bez klubu Bob 21. 1. 2013, pondělí, 20:39 + 0 - 0
    Street Hooligan: Ne o tom jsem rozhodně nemluvil. Jen mě serou kecy lidí z velkých klubů. Každý by mluvil jinak kdyby šel v 15lidech proti 30 atd ale to je každého věc. Samozřejmě případ cos uvedl tak nasere o tom žádná..
  • bez klubu Street Hooligan 21. 1. 2013, pondělí, 20:08 + 0 - 0
    Bob: Ty si myslíš, že velké (v uvozovkách) tábory terorizují ty malé tím, že je rozbijí ve větším počtu? Jako když už je domluvená bitka 8 na 8 a jedna strana popadá dříve než se k nim dojde tak tě to tak akorát nasere.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 21. 1. 2013, pondělí, 19:54 + 2 - 0
    A taky by to chtělo víc respektu k menším táborům a ne vysmívat se jim,kdyby se Sparta postavila třeba Spartaku Moskva tak by do boje asi nešli moc s tím,že je seřežou a byli by rádi kdyby to přežili a kdyby jim soupeř i zatleskal za odvahu jako našim chulošům.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 21. 1. 2013, pondělí, 19:49 + 4 - 0
    Mě se třeba moc nelíbí tihle chuligáni pro které jsou prioritou bitky,všichni dělají bojové sporty,ale mnohdy je fotbal vůbec nezajímá,já jsem spíš ze staré školy,prioritou je fotbal a když se to vyostří v nějaký ten střet tak fajn,ale ikdyž konkrétně já nejsem žádné ořezávátko,ale obyčejný pouliční rváč,který však neumí žádnou bojovou techniku a ani moje fyzička není úplně ideální,tak pak mám asi málo šancí proti frajerovi,který denně trénuje,ikdyž třeba nemá o fotbale nejmenší pojem,neříkám,že jsou takoví všichni,ale myslím,že v poslední době je to trend.Vím,že je to nereálné,ale mě se prostě líbí hooligans alá 80.léta v Anglii.
  • bez klubu Bob 21. 1. 2013, pondělí, 19:26 + 0 - 0
    S pár věcmi si dovolím razantně nesouhlasit a to s tím ohledně lidí co si říkají chuligáni co chodí do střetu s vědomím prohry. To si snad autor dělá prdel ne? To že maj malý tábory úzkou základnu lidí a nikomu nepodkuřují je věc k jejich cti, že i v menším počtu či s horší skupinou neodmítnou a jdou do toho. Trocha skromnosti by neuškodila přecijenom z výše zmiňovaných klubů jsou lidé co rozdali ran více než všichni mladí dohromady.
  • SK Slavia Praha gurmán 21. 1. 2013, pondělí, 18:05 + 1 - 0
    Ani si nepamatuji, kdy jsem naposledy dočetl nějaký článek. Ještě k tomu tak dlouhý a navíc od Sparťana... :-)
  • Slezský FC Opava polki11 21. 1. 2013, pondělí, 17:57 + 0 - 0
    super vic takových rozhovoru
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 21. 1. 2013, pondělí, 17:10 + 0 - 0
    Stokurew:Včera jsem v těch Pardubicích byl a kromě pokřikování mezi vámi a perníkáři k ničemu nedošlo.Celé jsem to viděl.Média hodně přehání.
  • AC Sparta Praha alesek.acs 21. 1. 2013, pondělí, 16:12 + 0 - 0
    dost dobře řečeno
  • ŠK Slovan Bratislava Monttty 21. 1. 2013, pondělí, 15:46 + 0 - 0
    fajn rozhovor,konecne sa to dalo citat a netrepal tam ziadne blbosti,len tak dalej
  • FC Hradec Králové Stokurew 21. 1. 2013, pondělí, 15:11 + 0 - 0
    http://pardubicky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-hradecti-fanousci-se-v-pardubicich-zase-predvedli-20130120.html
  • FC Hradec Králové Stokurew 21. 1. 2013, pondělí, 15:10 + 0 - 0
    Všechna media lžou, neznám jediný noviny nebo něco, které by byly objektivní. Prima = největší senzacechtíči a když nic nemaj, prostě něco vymyslí. 90% ovcí tomu pak věří... Jeden přiklad ze včerejška... Kluci byli zafandit v Pardubicích holkám v basketu a průser byl na světě :-) http://pardubicky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-hradecti-fanousci-se-v-pardubicich-zase-predvedli-20130120.html Mimochodem, autor, jakýsi pardubický zaprděnec Jiří Sejkora, přirovnává Ultrasáky Votroky k Baníčkům... Nechi nějak snižovat naše, ale toto by se mohlo Baníčků i dotknout, autor by zasloužil minimálně jednu za ucho...
  • SK Sigma Olomouc Itessek 21. 1. 2013, pondělí, 15:06 + 0 - 0
    Kvalitní rozhovor s člověk co to má v hlavě v pořádku. Což se nedá říct o acabech.
  • 1.FC Tatran Prešov anonymouss 21. 1. 2013, pondělí, 14:30 + 1 - 0
    pekný rozhovor, konečne normalne čítanie ;) akurat ma zarazilo priatelstvo medzi Košicami. Myslím že nie len starešina, ale nájde sa aj dosť mladích z acs(nemusia byť ani hools) čo maju dobre vzťahy v Košiciach ;)
  • bez klubu všeználek 21. 1. 2013, pondělí, 14:23 + 0 - 0
    Velmi pěkný rozhovor :-)
  • 1.FC Slovácko AdamFCS 21. 1. 2013, pondělí, 14:13 + 1 - 0
    pěkný rozhovor..
  • bez klubu co je AMF? 21. 1. 2013, pondělí, 13:38 + 1 - 0
    Výborné počtení.
  • AC Sparta Praha Letenskej 21. 1. 2013, pondělí, 12:06 + 0 - 0
    Benga jsou proti střetům na polích proto, protože je to stále veřejně přístupné místo a TEORETICKY by se tam mohl přimíchat nějaký civilista. Je to samozřejmě sračka. Hlavně jde o snadné body pro fízly a následné bušení se do prsou, jak zatočili s nejobávanějšími zločinci 21. století.
  • FC Baník Ostrava Houmi 21. 1. 2013, pondělí, 12:00 + 2 - 0
    Konečně někdo kdo si nehoní triko a je nad věcí,dobrej rozhovor.
  • 1.FC Slovácko ondicz 21. 1. 2013, pondělí, 11:33 + 0 - 0
    zajímavé čtení, jsem netušil jak to mají hools ze strany policie těžké (ty lustrace), jak disidenti za komárů:)
  • AC Sparta Praha katolík 21. 1. 2013, pondělí, 11:12 + 0 - 0
    Já bych to naopak vždycky ohlásil, že bude bitka tam a tam, postavilo by se podimu a konečně pořádná pastva pro oči. Akorát aby se to nestalo módní záležitostí a pak se neřvalo AMF! Aagainst Modern Fight :-D
  • FK Viktoria Žižkov tondik 21. 1. 2013, pondělí, 10:42 + 0 - 0
    No....je pravda, že taky tolik nechápu proč zrovna tohle policie tolik řeší....jiný věci celkem chápu, ale tyhle na polic domluvený střety těch co o to stojej....taky bych řekl, že by ani nemuseli....
  • bez klubu Civilista 21. 1. 2013, pondělí, 10:31 + 0 - 0
    Mně nevadí když se řežou někde v poli. Naopak někdy bych to chtěl vidět naživo (ne zažít na to nejsem stavěný :-)). Spíš se pozastavuji nad tím, proč nějaké bitky v poli policie řeší. Jsou tam dvě skupiny které si chtějí dát po držkách, tak proč jim v tom bránit? :-)
  • FK Viktoria Žižkov tondik 21. 1. 2013, pondělí, 09:52 + 1 - 0
    No....opravdu divnej svět....je až absurdní kolik lidí málem (nebo úplně) dostane zákaz vstupu na stadiony za to, že odpálej nějakou pyrotechniku v hledišti.....ale takovýhle lidi co napadaj fanoušky dalších týmů fyzicky a obíraj je eště navíc o věci, tak ti vesele napadaj pořád dál a dál......ještě bych respektoval (i když považoval za blbost) kdyby opravdu probíhali jen přímo domluvený střety lidí který chtěj někde na domluveným místě, ale v týhle podobě je to fakt hrozný. PS: Ještě mě překvapilo, že ta skupina Prague Boys je tak "nová"...já právě vídám ty různý graffiti na spousta místech už celkem dlouho mi přijde....
clbanner



Videa

ULTRAS in Czech republic mix


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
Blog fanoušků: Motor České B... 11. 11. 2017, sobota, 09:00

Blog fanoušků: Motor České B...


Torcida Split: Sundejte dres... 7. 11. 2017, úterý, 19:11

Torcida Split: Sundejte dres...


BLOG: Vancouver Whitecaps - ... 3. 11. 2017, pátek, 09:25

BLOG: Vancouver Whitecaps - ...

další články >
Odkazy z jiných webů
Dukla Jihlava - Kometa Brno - report Komety 9. 11. 2017, čtvrtek, 07:26

Dukla Jihlava - Kometa Brno - report Komety


Rozhovor s 4. 11. 2017, sobota, 21:02

Rozhovor s "KAPITÁNEM"


Horde Zla 30! Může chcát jak chce, když se slaví, tak se sla... 2. 11. 2017, čtvrtek, 08:10

Horde Zla 30! Může chcát jak chce, když se slaví, tak se sla...

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Pokuta pro dva fanoušky Plzn... 23. 10. 2017, pondělí, 09:36

Pokuta pro dva fanoušky Plzn...


FotoReport: AC Sparta Praha ... 30. 10. 2017, pondělí, 20:40

FotoReport: AC Sparta Praha ...


FotoReport: FC Baník Ostrava... 6. 11. 2017, pondělí, 04:15

FotoReport: FC Baník Ostrava...

Komentáře
před méně než minutou - Kony S-U
Bojkot jedněch, ať už z jakého...
před 53 minutami - acab1
Kyby : máš pravdu, ale jak sám...
před hodinou - Kyby
Mě teda více zaráží, že jsou m...
před hodinou - acab1
Jako ten mladej s čepicí Slavi...
před 10 hodinami - slláávista
Zkurvená Plzen!!
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace