o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Vlajkonoši v Jablonci

Foto report úterý, 11. 9. 2018 11:40 - přejít do komentářů
FotoReport z dalšího úspěšného vystoupení Vlajkonošů ČR
images/clanky/vlajkonosi-v-jablonci-8535.jpg

Po delší době se VLAJKONOŠI opět sešli a napsali společně další kapitolu. Stalo se tak v Jablonci, kde Česká reprezentace do 21 let nastoupila v kvalifikačním utkání proti Řecku.

Zápas na jablonecké Střelnici sledovalo 2.038 diváků a Vlajkonoši ostudu rozhodně neudělali.
V prvním poločase jsme se prezentovali jednoduchým, leč efektním choreem "ČESKO". V tom druhém pak fanatismus v sektoru stoupal. Čím víc se blížil závěr utkání, tím nadšení a elán v sektoru stoupal. Všemu pomohla ještě pyrotechnická vsuvka, při které dosahoval náš support maxima.

Lvíčata bohužel prohrála 2:1 a postup na šampionát je tak ztracen. Přesto po utkání proběhla sympatická děkovačka a poděkovat fanouškům přišel (po televizním rozhovoru) i trenér Vítězslav Lavička. To od něj bylo sympatické.

Další štací Vlajkonošů je utkání v Chomutově. To se hraje bohužel opět v pondělí, termín je znám, je to 15. 10. 2018. Pište si termín do diářů a kalendářů, sejdeme se v Chomutově. A bude to stát za to! (Děkujeme těm, kteří včera zakoupili suvenýry z dílny Vlajkonošů).

Díky, Vlajkonoši!


Na obrázku může být: 1 osoba, venku  Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 2 lidé, lidé na pódiuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: stadión a venkuNa obrázku může být: 17 lidí, smějící se lidé, sedící lidéNa obrázku může být: venkuNa obrázku může být: venkuNa obrázku může být: 6 lidíNa obrázku může být: 7 lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a davNa obrázku může být: 5 lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNení dostupný žádný alternativní text.Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: noc a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, lidé na pódiu, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 7 lidí, smějící se lidé, sedící lidéNa obrázku může být: obrazovkaNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: 1 osoba, davNa obrázku může být: 5 lidí, noc a oheňNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: 1 osobaNa obrázku může být: 1 osobaNa obrázku může být: 1 osobaNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a nocNa obrázku může být: 1 osoba, na pódiuNa obrázku může být: 2 lidé, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: 1 osoba, stojí

Autor: mr & dd & Vlajkonoši & oo & nk



Share |
Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava David z Frydka 15. 9. 2018, sobota, 13:48 + 0 - 0
    Frýdecak, já jsem se že zjištěných důvodu rozhodl před 2 lety, že nebudu nikde nic psát, ale musím zasáhnout starousi. Doba, kdy byla družba ze spartakem je v nenávratnu.Devadesatky taky. Na nás už ten Baník nestojí. Nechme ty mladé žít. Jestli chtějí jezdit na repre, ať jezdí, jestli chtějí to, či ono, tak ať si to dělají. Je to jejich věc a jejich zodpovědnost. Jinými slovy, perme prádlo uvnitř tábora. Vždyť se známe, tak nač ty zbytečně komenty tady?!
  • FC Baník Ostrava Frydečak 14. 9. 2018, pátek, 14:30 + 0 - 0
    Divák: dobrý názor. Doufám, že jsi náš :-) Peter: OK, dělejte si na repre co chcete. Jen nechápu argument typu ,,možnost sejít se napříč kluby"... K čemu je to dobré? Hlavně tě prosím, ať to nedojde tak daleko, že budete za chvíli pořádat fanouškovské turnaje v sálové kopané. To už tady kdysi totiž taky bylo.
  • bez klubu leprikon 14. 9. 2018, pátek, 12:36 + 0 - 0
    Peter to tak nějak vystihl. OD začátku bylo jasné, že projekt Vlajkonoši vznikl zatím na podporu U21 a ne A-repre. Takže rozhodně nemůže za to, jaká je atmosféra na repre. Objektivní důvody, proč to nejde na Ačku byly myslím vyjmenovány
  • FC Baník Ostrava _Peter 14. 9. 2018, pátek, 10:57 + 5 - 0
    Atmosféra na "A" stála za piču, tak vznikl projekt Vlajkonoši, který si kladl za cíl budovat support na repre "od spodu". To je celé. Na "A"čku nic formovat nelze (alespoň takový byl prvotní závěr), protože pro sebevíce aktivní lidi je zkrátka problém vysolit na atraktivnějšího soupeře v přátelském zápase talíř jenom za vstup. Ruku v ruce s tím šla větší volnost na U21, možnost sejít se napříč kluby, aniž by a priori vznikaly třenice, apod. Argument s asociací v kontextu "A" je scestný. Stejná organizace buzeruje kluby na ligové úrovni. To ale nic nemění na tom, že místo aby se prostřednictvím projektu tlačilo na svaz, uvolňovaly poměry na "A" ("my děláme atmosféru, bude po našem"), tak tady čtu, že za posraný svět můžou Vlajkonoši, protože se serou na U21 místo na "A". Frydečáku, tys tomu svým výlevem nasadil korunu. A wolfe, Baník nikomu prdel nelíže. Během zápasu s Aze v Ostravě už v poločase přiběhli pašáci ve svazových hadrách s tím, že "je to boží" a jak můžou pomoct, dostalo se jim odpovědi, že nejvíce pomůžou, když nebudou dělat nic - to je celé. Zkuste se spíše zamyslet nad tím, jestli problém s repre není v tom, že se půlka scény na klubové úrovni vzájemně podělává, nepotká se jak je rok dlouhý, apod. Kdyby tomu bylo jinak, určitě by nebyl takový problém spolu párkrát do roka stát v jednom sektoru a Vlajkonoši by nemuseli být z velké části tvořeni menšími kluby a hokejovými tábory. Neříkám, že to je problém a jsem rád, že kdo myšlenku nepodporuje, ten se do toho alespoň nesere. Kdo ale stojí o to, aby se něco podobného dělo na "A", musí začít u sebe.
  • 1.FC Slovácko riedlss 14. 9. 2018, pátek, 10:37 + 0 - 0
    Tady brečíte,vze se měl o atmosféru postarat domácí klub a ta atmosféra byla akorát v těch slavných Vítkovicích. Situace je taková jaká je, fandí se na U21 tak neplivejte na fanoušky Slovácka. Uprimne jsme nad tím ani nepřemýšleli. Kdyby hráli 21 je to úplně o něčem jiném. Tak jsme naočkování. Až se vyhlásí, že se bude fandit i na A, okey mužem to zkusit. Zatím ale převládá odpor. A najednou se všichni ptají proč to na Áčko nejde. Wow.....
  • FC Baník Ostrava trevor20 14. 9. 2018, pátek, 10:29 + 0 - 0
    Nikdo nikomu nic nelíže. Jen, že bylo nadšení z jedné strany a tím to vše skončilo... Ale pravda je taková, že U21 chtě nechtě patří pod FAČR (potažmo STES) a tam to najednou nikomu nevadí... Proto třeba za sebe tady souhlasím s názory, že je až trochu schizofrenní se ohánět lvíčaty a naopak nejít na Áčko, protože svaz, protože ten a ten a ten...
  • FC Baník Ostrava Kyby 14. 9. 2018, pátek, 10:29 + 2 - 0
    Wolfíčku, nikdo nikomu zadeček lízat nechce a nepotřebuje. Šlo by to i bez toho, ale vůle je takřka nulová a místo toho se hledají výmluvy...
  • bez klubu Wolf-ACS 14. 9. 2018, pátek, 10:08 + 0 - 0
    Takže Baník Ostrava navrhuje lízat zadeček Stesu? A kartoniádu zaplatí STES nebo fanoušci?
  • FC Baník Ostrava trevor20 14. 9. 2018, pátek, 09:55 + 0 - 0
    Kyby, Kačer: Souhlas s oběma, naprostý... A Kyby má pravdu zvláště s poslední větou. Už sme to tu psal před časem, že určitý zájem ze STESu byl, zvláště po posledním zápase v Ostravě. Akorát nikdo nechtěl udělat ten první krok.
  • FC Baník Ostrava Kyby 14. 9. 2018, pátek, 09:46 + 2 - 0
    COLUMBO: Argument s cenou lístků beru v plném rozsahu, je mi jasné, že tři litry na "lepší zápas áčka" lidé nebudou chtít dát, a úplně to chápu. Ten zbytek už tak neberu. U21 by měla být hlavně líhní pro áčko, tudíž její podporou podporujete i výkladní skříň FAČR. Nehledě na to, že zápas v Jablonci můžeš brát i v kontextu Pelty... A pořídit větší množství lístků do kotle dnes takový problém není (pokud to není Německo), a to nemluvím o eventuální domluvě s vedením repre, kterou ani nikdo nezkusil...
  • bez klubu Columbo 14. 9. 2018, pátek, 07:52 + 0 - 0
    Na U21 je parádní dostupnost vstupenek a nemusíš řešit, že bude vyprodáno. Navíc cena je do kila a ne jak na vybrané zápasy A-týmu dávat třeba 2000. I když máš u U21 lístek jinam, než do kotle, tak se tam jednoduše přesuneš, protože stadiony jsou poloprázdné. A i když je v podstatě díky FAČRu jedno jestli chodíš na A-tým nebo U21, tak A-tým je výkladní skříň českého fotbalu a je mnohem jednodušší jít na A-tým než na "děcka". A proto je i logicky cennější, když mají děcka lepší atmosféru než právě to Ačko, u kterého se to očekává... Každopádně každý ať fandí komu uzná za vhodné. Já byl v Ostravě ve Vítkovicích na obou zápasech Ačka. Jednou to stálo za hovno, podruhé to mělo parametry, což bylo nakonec asi dobře, protože to naladilo spoustu lidí do Tych na EURO U21 a to co se dělo v Tychách bylo prostě parádní. Ale to se na Ačku organizovaně a kontinuálně asi hned tak nepodaří (osobně si myslím, že vůbec nikdy), protože jednou budeme hrát se Andorou, tak bude lístků dost a budou i cenově dostupné, ale když zase dojede Německo atd., tak dají lístek za 3.000 aby byly raději prachy od německých čumilů, protože na fanoušcích ji vůbec nezáleží. Ostatně to, že je to o penězích se ukazuje postupně i na U21. Když se začínalo tak bylo všude vstupné za lidových 50 a teď jak v Karviné, tak i v Jablonci to dali za 100. Jasně, je to kilčo, které nikdo neřeší, ale je to kilo na "děcka" a za to kilo někde vidíte ligový fotbal dospělých a to lidi nadávají, že je to drahé :-)
  • FC Baník Ostrava kačer 14. 9. 2018, pátek, 00:09 + 1 - 0
    O atmosféru na repre by se hlavně měli starat domácí tábory. To že to v Ostravě bylo super nebylo rozhodně kvůli tomu, že chceme přeřvat bubeníky z fačru :-D A už tady někdo vysvětli v čem je ten rozdíl fandit ačku nebo 21? Opravdu to nevím. Kdysy jsem slyšel něco o peltovi, ale 21 spadá pod stejnou organizaci ne? Nebo v čem je to teda rozdíl, že na áčko nechodite a na 21 ano? Neříkám že jsem pro nějaký chuligánský repre smír, ale takhle na tribuně se mi to celkem i líbí. třeba by konečně i nějaka ekipa přijela do Ostravy jinak než vlakem, kdyby věděla že je nečeka lynč :-D Já byl v hradišti na repre jak se hralo se Srbskem a to bylo celkem fajne, škoda že ted se na to slovacko uplne vysralo a dopadlo to takhle
  • bez klubu Divák 13. 9. 2018, čtvrtek, 07:02 + 0 - 0
    Frydečak: Najdi si něco o historii tašek přes rameno. Ve středověku je běžně používali jak civilisté, tak armáda. Nechápu proč to tady řešíte. At si každý dělá a fandí komu chce. A mimochodem i ty posrané kluby jsou součásti FAČRu a UEFA. By člověk musel ten zkurvený fotbal bojkotovat celý. Stejně hodnoty jsou úplně v piči a i ty hrdí fans fandi žoldákům, kteří jdou jen za prachama. Kvalitní žoldák je totiž víc než hrdý odchovanec, který nemá takovou kvalitu. A co na tom, že by pro ten svůj klub na rozdíl od toho žoldáka vytrpěl mnohem víc...
  • FC Baník Ostrava Frydečak 12. 9. 2018, středa, 21:59 + 1 - 0
    Může mi někdo vysvětlit, proč se podporuje U21 a áčko nikoliv? Každopádně vám asi nestačí ten chlív, který se točí okolo našich klubů, tak obrážíte v teplakach s brylama na očach a kabelkama přes rameno i ten sajrajt na reprezentační úrovni. Ještě, že ta doba se furt mění. Kdysi jsme všichni sháněli malé mobily, bo ze startu byly jen ty cihly. Dneska je to naopak. Tak snad jednou budou zase kabelky jen pro holky a peněženka v zadní kapse u riflí a klíče na krku....... Jestli se chcete cítit většími Čechy, tak nekomolte hymnu, ctěte státní symboly, naučte se historii, nečmárejte pičoviny po státní vlajce a pak si můžete doma v klidu otevřít pivko a čumět na bednu, na ty chuje, jak za pár šestek běhají v dešťu po hřišti a jejich pofiderní fanoušky, kteří by si na hlavu nasadili i klobouk ve tvaru penisu, jen kdyby byl ve státních barvách a náhodou je přitom zabírala TV.
  • 1.FC Slovácko goor 12. 9. 2018, středa, 16:11 + 0 - 0
    Kyby tady jde spíš o to, co Marek125 napsal původně "Atmosférám v Uherským Hradišti propadák, a co čekat vod Slovácka. Tak jedno velké hovno." proto se mu ukázalo, že i na Slovácku se dá udělat dobrá atmosféra. Taková na letné nikdy nebyla ani na Ačku. To, že chodíme jen na U21 je druhá věc. Já osobně nikdy na Ačko nepůjdu, ale třeba změním názor stejně jhako ty na stadion ve Vítkovicích, taky jsi měl silácké řeči, jak nikdy nepůjdeš do Vítkovic, že je to otázka cti a ještě jsi vyzýval další Baníkovce, aby tam nechodili, ale pak jsi to tady omlouval, že jsi změnil názor atd... Třeba to samé čeká i mě, ale zatím prostě na Ačko rozhodně ne.
  • bez klubu leprikon 12. 9. 2018, středa, 16:05 + 0 - 0
    Kyby: Je mi jasné, že myslel A-repre, ale na té prostě Vlajkonoši nejsou. To, že to bude ostuda na A-repre v UH, to bylo jasné od začátku, jelikož mraky čumilů, nemožnost vyhradit sektor pro "kotel", který by něco částečně dokázal udělat. Proto myslím, že projekt Vlajkonoši na U21 ještě dlouho zůstane, pokud se nad tímto projektem nezamyslí kompetentní lidi z našeho sranda svazu a sami nenabídnou sektor pro fandění.
  • bez klubu Rusty 12. 9. 2018, středa, 12:36 + 0 - 0
    Pro mě je tedy velký rozdíl jít podpořit "A" a U21. Už jen vzhledem k tomu, že na U21 nejsou takové problémy s fanděním jako na "A" týmu.
  • FC Baník Ostrava Kyby 12. 9. 2018, středa, 12:23 + 0 - 0
    Však to taky byla ostuda, o tom žádná...
  • 1.FC Slovácko Pan Puk 12. 9. 2018, středa, 12:09 + 0 - 0
    Na A týmu byla v poslední době solidní atmosféra jen v Ostravě 2016 proti Ázerbajdžánu. A to proto že se Chachaři hecli a měli sílu přeřvat bubenický kotel Fačru a kdoneskačeneníčech fanoušky.
    O rok dříve to ale vypadalo i ve Vítkovicích stejně jako kdekoliv jinde na domácích zápasech repre.
    http://www.supporters.cz/clanek/reprezentace-v-ostrave-dalsi-zoufalost-na-tribuna/7239.html
  • FC Baník Ostrava Kyby 12. 9. 2018, středa, 10:24 + 1 - 0
    No nechci se Marka zastávat, ale pochopil jsem, že myslí Slovácko minulý týden s Ukrajinou, a tam to ostuda byla...
  • bez klubu leprikon 12. 9. 2018, středa, 10:06 + 0 - 0
    Na Marka netřeba reagovat, asi vidí projekt Vlajkonoši poprvé. V Hradišti byla zatím atmosféra (když pominu EURO) s přehledem nejlepší. Díky všem za pondělek, bylo to super!
  • bez klubu DavidOFF 12. 9. 2018, středa, 10:06 + 0 - 0
    SUPER!
  • FC Baník Ostrava Casual88 12. 9. 2018, středa, 10:01 + 2 - 0
    Marek125: V Uherském Hradišti, když byla U21 tak to bylo velice solidní. Asi se synku neorientuješ http://www.supporters.cz/clanek/vlajkonosi-vytvorili-lvicatum-bourlive-prostredi/7448.html
  • AC Sparta Praha Marek125 12. 9. 2018, středa, 08:33 + 1 - 2
    Poras chlapečku je úplně jedno jestli hraje Ačko a nebo u21. Fandit se má radikálně a pořádně. Vymluví si nechej do školy pro paní učitelku. Jinak pravda bolí co ????
  • SK Slavia Praha dennyTS 11. 9. 2018, úterý, 21:37 + 1 - 0
    Nechapu,ze na toho troubu "marek125" jeste reagujete....jinak palec nahoru!
  • 1.FC Slovácko Poras 11. 9. 2018, úterý, 21:12 + 0 - 0
    Marek125- Ty demente ty si tady tim neco dokazujes nebo co porad ? Jak si myslis ze by to na Slovacku vypadalo kdyby tu hrala u21 ? Pocet by byl tak 2x vetsi nez v Jablonci ... Je rozdil mezi tim kdyz hraje Acko a u21 vis ?
  • FK Viktoria Plzeň pepky 11. 9. 2018, úterý, 20:14 + 0 - 0
    Chválím,palec nahoru všem přítomným.Je to v pořádku,dobrá práce.
  • FC Baník Ostrava chachar007 11. 9. 2018, úterý, 20:04 + 0 - 0
    chtělo by to vytrvat a hecovat se ještě v trošku větším počtu... i když to možná zní divně, ale možná teď stavíme základy a v budoucnu by to mohlo být jednou peklo na Áčku...ale chce to vytrvat...
  • AC Sparta Praha Marek125 11. 9. 2018, úterý, 19:42 + 1 - 0
    Tak nakonec fakt super. Ne jako na Slovácku ostuda.
  • 1.FC Slovácko riedlss 11. 9. 2018, úterý, 19:26 + 0 - 0
    Sympatické, že ste se sešli. Paráda 👍
  • bez klubu acab1 11. 9. 2018, úterý, 16:32 + 1 - 0
    Dobrá práce, snaha se cení, jen vytrvat.
clbanner



Videa

Baník vs. Sparta


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG:Družební zápas WKS a SF... 11. 7. 2018, středa, 19:15

BLOG:Družební zápas WKS a SF...


Valašský nářez 2018 - turnaj... 6. 7. 2018, pátek, 18:06

Valašský nářez 2018 - turnaj...


Za tu naši krásnou zem... an... 14. 6. 2018, čtvrtek, 23:20

Za tu naši krásnou zem... an...

další články >
Odkazy z jiných webů
Liberec - Baník (pohled Chacharů) 5. 9. 2018, středa, 08:45

Liberec - Baník (pohled Chacharů)


hlasování o nej prezentaci 6.kola 31. 8. 2018, pátek, 12:58

hlasování o nej prezentaci 6.kola


FC Vysočina Jihlava – FK Pardubice (1:0) 28. 7. 2018, sobota, 14:46

FC Vysočina Jihlava – FK Pardubice (1:0)

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Biris Norte ze Sevilly sklíz... 1. 9. 2018, sobota, 03:35

Biris Norte ze Sevilly sklíz...


DK LFA: Uzavření Tribuny Sev... 6. 9. 2018, čtvrtek, 16:34

DK LFA: Uzavření Tribuny Sev...


DK LFA Trestala a padlo hned... 13. 9. 2018, čtvrtek, 19:07

DK LFA Trestala a padlo hned...

Komentáře
před hodinou - MP11
Chudák David... a já ho měl sv...
před 2 hodinami - veterán
Letenskej - zapomněl jsi na na...
před 3 hodinami - Letenskej
Eskadrona: až na to, že Kotalí...
před 6 hodinami - Rusty
V.P.J.B. zkuste to skandovat. ...
včera, 20:57 - Pustá Polom
k.m: Tak zrovna v této subkult...
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace