o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Vyjádření fans SFC k současné situaci okolo derby

z domova čtvrtek, 2. 3. 2017 16:09 - přejít do komentářů
Opavští neuspěli s návrhem, aby Chachaři dostali 700 - 1000 vstupenek...
images/clanky/vyjadreni-fans-sfc-k-soucasne-situaci-okolo-derby-7892.jpg

Na základě různých spekulací, domněnek, narážek na naší adresu apod. , jsme se rozhodli, stručně popsat situaci okolo derby, jak jí vidíme a vnímáme my.

Začněme asi tím, co nás nejvíce vytočilo a to tím, jak tady zaznělo, že Opaváci serou na hostující fanoušky. Tak abychom to uvedli na pravou míru. Zástupci opavských fans několikrát tlačili na vedení SFC, aby dali Chacharům více než těch 340 lístků. Bohužel nedošlo k domluvě, která by možná pomohla udělat ze Slezského derby svátek fotbalu.

Kdyby si s námi sedli a probrali to zavčas, mohlo to dopadnout úplně jinak. Na jednu stranu si musíme reálně přiznat, že klub, který má stadion s kapacitou 7750 míst nemůže dát hostujícím fanouškům 2000 lístků. To musí uznat každý chachar (to, že tomu tak bylo při posledním derby v Opavě neznamená, že to tak bude pokaždé). Navíc vzhledem k bezpečnostním opatřením se kapacita stadionu snížila na nějakých cca 5800 míst. Hostující fanoušci mají nárok na 5% z kapacity stadionu. Což cca odpovídá těm 340 lístkům (tedy 1 sektor na tribuně H). Nám se to také nelíbilo a chtěli jsme, aby chachaři dostali alespoň 700 až 1000 lístků s tím, že zbytek tribuny H zůstane z bezpečnostních důvodů prázdný, což bylo dopředu všem jasné, že nějaká bezpečnostní zóna prostě "musí" být a jen tak mimochodem to není až tak úplně výplod vedení SFC, ale i jiných orgánů jako PČR, radních z města, jenž je stále jediným,majoritním vlastníkem klubu a podobně.

Myslíme si, že námi navrhovaná varianta 700 - 1.000 lístků by byla nejlepší a uklidnila by emoce na obou stranách. Nás to taky sere, protože to takhle bude derby "o ničem". Vedení(pod tlakem orgánů, které jsou zmíněny dříve, tak docílilo toho, že budou mít klid na stadionu s tím, že už jim je jedno, co se bude dít za jeho branami, protože tam přebírá "velení" policie. Co se týče podrazu vedení SFC na vlastní fanoušky. Neviděli bych to úplně jako podraz. Jak už zaznělo v diskuzích, vedení udělalo pro fanoušky SFC akci, že si mohli všichni fanoušci do dnešního dne zakoupit permanentku za 200 Kč na všechny jarní domácí zápasy včetně případných pohárových. To je opravdu „zadarmo“. Každý opavský fanoušek měl právo toto udělat, tak proč toho někteří nevyužili? Je to dobrý tah i z toho hlediska, že chtěli přitáhnout co nejvíce lidí na všechny zápasy a ne jen na Baník, kde přijde kdejaký "opravdový" fanoušek, zvědavec apod., což jsme viděli reálně na středečním pohárovém zápase s Plzní a následném sobotním mistrovském zápase s Třincem, kdy přišla sotva třetina lidí!

Takže za nás dobrý a velmi vstřícný krok směrem k fanouškům. Na druhou stranu se nám nelíbí to rozhodnutí, že lístky se budou prodávat pouze lidem s trvalým bydlištěm v Opavě. Tak se tam dostanou opět výše zmínění zvědavci a lidi, kteří na fotbale nebyli třeba 5 let, ale jenom proto, že tady hraje Baník(nebo nedávno Plzeň)a mají tu výhodu, že bydlí v Opavě, tak se na ten zápas dostanou. Ale ti fanoušci, kteří pravidelně navštěvují zápasy SFC a bydlí v okolí Opavy, už mají smůlu. Ale to zase se vracíme k tomu, že si dávno mohli pořídit permici za hubičku a měli by klid. A taky musíme jedním dechem, i když svým způsobem neradi uznat, že se v tomto vedení zase tak moc nedivím.

Víme všichni moc dobře, že ve spoustě okolních vesnic a městeček žije spousta příznivců Baníku a ta představa, že by všichni tito občané skupovali lístky a dostalo se tak na stadion o stovky chacharů více a kdo ví ještě na jaké místa, byla pro vedení asi hodně velkou černou můrou, to se asi fakt jejich rozhodnutí nemůžeme divit. Přece jen nemají takové chápání jako my. Nechceme se tady v žádném případě zastávat vedení SFC nebo kritizovat rozhořčené fanoušky FCB (vůbec se jim nedivíme za jejich reakce a zcela jistě bychom reagovali úplně stejně, kdybychom se my všichni, kteří bychom chtěli, nedostali k nim nebo na jakýkoliv jiný stadion z důvodu nedostatečně přiděleného počtu lístků), jen tady poukazujeme, jak to doopravdy bylo a je.Nejsmutnější je na tom to, že to, co se už nějaký ten rok děje v sousedním a pro mnohé z nás vzorem vyhlížejícím Polsku, ale nejen tam, ale v podstatě už v celé Evropě se začíná přesouvat i k nám :-(

Autor: mr



Share |
Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Mat1922 7. 3. 2017, úterý, 16:53 + 0 - 0
    Schimir spravne.A pro tebe tupoune jeste jednou a jednoduseji,tak jak te ucili ve zvlastni skole.Pokud vy dostanete na Letnou 600 lupenu a prijedes ty,Jana a Kryspin se svoji partou a bude vas treba 15,37,62.....tak je vam kapacita sektoru k cemu?K hovnu.A ze nam nestaci napriklad ani 400 lupenu do nej prdele znamena co?Tady si uz odpovez sam.
  • FC Baník Ostrava abc78 7. 3. 2017, úterý, 16:37 + 0 - 0
    ACABům prý bylo jedno, jestli dostaneme celou tribunu, tak se tím furt neohánějte!
  • Slezský FC Opava Mišak 7. 3. 2017, úterý, 14:56 + 1 - 0
    No trochu to tady už přerostlo do nesmyslných debat, které stejně nikam nevedou. A ale hláška že máme pidi stadion (kapacita 7750) mě fakt baví, když se podívám kde všude se hraje liga. Zlín, Jablonec, ted vlastně i Hradec mají menší kapacitu. A vyloženě pidi jsou Jihlava, Boleslav, Karviná, Bohemka. A pak tady SilPride napíše, že je dobře, že s takovým pidi stadionem nepostoupíme =D No SilPride asi radši jezdí na výjezd do Příbrami. Ať to tu řešíme jak chceme tak PČR a magistrát města Opavy vždy budou mít větší slovo než fanoušci, kteří si přejí opravdové derby... :(
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 7. 3. 2017, úterý, 14:31 + 0 - 0
    Opavák: Nezájem co tu brečíš. Do Opavy se dostanem o to se nebojím, ale na stadion to vypadá že na 99% ne to musím uznat, doufám že se boucháte do prsou jak budete mít užasné "derby" ;-) BIBOL: Nemyslím si, že s tím je smířený každý soudný očividně. Vás Opavu jenom jebat, děvky :-*
  • Slezský FC Opava BIBOL 7. 3. 2017, úterý, 14:25 + 0 - 0
    SilesiaPride: každý soudný baníkovec je s tím už smířený že se z vás všude neposerou a ty tu brečíš jak malá děvka :) kopeš kolem sebe, uražíš a pořád jebeš a jebeš :)
  • AC Sparta Praha Schimir 7. 3. 2017, úterý, 08:11 + 0 - 0
    Poky01: asi to, ze kazdy klub ma jine naroky. Nam treba v Bolce taky nestaci klec. Ciernou pod Bruchom si najdi na mape nebo se zeptej ve skole pani ucitelky;-)
  • Slezský FC Opava Opavák 7. 3. 2017, úterý, 07:58 + 1 - 0
    SilesiaPride-Uvědom si že minule vám Opava vyšla vstříc a dala vám na tom pidi stadioně,jak jej nazýváš 2000 lístků z kapacity 7000,to ti nevadilo,to jsi nepičoval,nebrečel jak žena :-)Prostě tupé hovado,které nepochopí že my stadion nestavěly,my kvoty neurčovaly,ale chuj s tebou,ty to nepochopíš a to je dobře,aspon bude příští sobotu o to větší sranda,i když ruku na srdce,domnívám se že se bez lístků do Opavy vůbec nedostanete a to ze mě nemluví strach,jen chce žít trochu v realitě...
  • FC Fastav Zlín Poky01 7. 3. 2017, úterý, 07:04 + 0 - 0
    Mat1922- Co stim ma spolecneho jakychsi 15 lupenu do Prahy ? A jakasi Cierna pos Bruchom wtf ? :D
  • FC Baník Ostrava Mat1922 6. 3. 2017, pondělí, 22:39 + 0 - 0
    Jo jeste Opavsti,dnes jsem vas chvili poslouchal v tv a budete muset hodne pridat,aby jste prervali chachary pred stadionem.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 6. 3. 2017, pondělí, 22:34 + 0 - 0
    Poky01 to ze vam staci 15 lupenu do Prahy neznamena ze nam jich staci 400 do Čierne pod Bruchom a ze zrovna ty si delas na jinem reportu prdel z kotle sparty:-D
  • AC Sparta Praha MP11 6. 3. 2017, pondělí, 22:23 + 1 - 0
    Jsem zvědavý, co budete dělat příští sezónu až budete hrát v Karviné, kde je kapacita ještě nižší...
  • FC Baník Ostrava :.:.: Banik :.:.: 6. 3. 2017, pondělí, 21:51 + 0 - 0
    SilesiaPride: svatá pravda...
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 6. 3. 2017, pondělí, 20:41 + 4 - 0
    carcass: Posunul hranice arogance? Mě přijde arogantní váše vyjádření a je směšné, že si stojíte za tak chabým počtem lístků pro nás...Frýdek Místek 1000lístků prosím pěkně... a bežtě do piče že to je rizikový zápas, má být při takovém pidi stadionku pěkně 10-15% hostujících (to se vytváří pěkně kv=ty pro vás z kapacity 12 000), hlavně že Vás kvůli našemu stadionu (kapacita) vás tam dojelo kolem 1200 (nechce se mi to dohledávat) to se pak krásně fandí ale nás tam pojede 1000-2000 nebojím se říct dvoutisicový dav a utřem nos protože 5% je (mých) 350. Ještě, že letos nepostoupíte a takovým týmy jako vy při takové pidi kapacitě donutit pěkně at je kapacita pro hosty 15%... se tady kasate a bouchate do prsou jak jste se snažili ale v podstatě na nás jebete, slezské derby bez nás na stadionu gratulka, s tím budete spokojeni, že? Reálně asi nás všechny nepustí ( i když někdy je náhoda blbec), ale když už ne všechny v tomhle stádiu (protest) tak nikdo. Jebat vás! Chachaři a nelízejte tady v příspěvcích Opaváky trošku soudnosti!
  • 1.FC Slovácko Da chuj 6. 3. 2017, pondělí, 20:13 + 0 - 0
    Poky01- Pico nam poradne nestaci tech vasich zasranych 392 mist, natoztak Baniku 340.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 6. 3. 2017, pondělí, 19:53 + 0 - 0
    Poky01: Věř mi že nestačí :)
  • FC Hradec Králové Bajkonur 6. 3. 2017, pondělí, 19:47 + 0 - 0
    Ten kdo má pernamentku u některého klubu má přednostní vstup na stadion a pak by to mělo být tak, že kdo si dříve lístek koupí, tak se tam dostane. Tyhle kraviny s procentama pro hosty, to může platit třeba pro Ligu Mistrů, ale ne u nás, kde na většinu zápasů přijde pár tisícovek a ve druhé lize spíše stovek. Když jdete na koncert nebo do kina nebo divadla, tak to také není nijak omezené a je jedno odkud jste, zkrátka mám lístek, jdu dovnitř a je to. Kluby můžou být rádi za každého diváka navíc, tolik jich tady zase nechodí.
  • FC Baník Ostrava abc78 6. 3. 2017, pondělí, 18:34 + 0 - 0
    Krásně napsané Silesia! Mně zase vytačí lezení do prdele Bohemce, nechají si prodat název vše, a pak fňukají, navíc ten jejich pojebaný stadion, Bazaly o 1000% lepší, ale generalita v jude Praze zakáže hrát na Bazalech, hlavně, že fetky hrají na katastrofa stadionu!
  • FC Fastav Zlín Poky01 6. 3. 2017, pondělí, 17:55 + 0 - 0
    A to vam 340 listku nestaci ?
  • Bohemians 1905 B1905 6. 3. 2017, pondělí, 14:34 + 0 - 0
    Podle mě je nejjednodušší řešení se vysrat na procenta, minimální kapacity a podobné hovna a stanovit minimální počet míst pro hosty. Tj. chceš hrát ligu na svým stadionku pro 1500 lidí? Ok, hraj, ale 700 (například) míst bude pro hosty. Ad absurdum. Stadion pro sedm set lidí? Nevadí. Bude celej pro hosty. Pak by mančafty, který si ligu vykopou, ji mohly i hrát.
  • Slezský FC Opava carcass 6. 3. 2017, pondělí, 08:35 + 1 - 0
    silesia pride - svým příspěvkem jsi posunul hranici aragonce do netušených rozměrů, řekl bych, že ses asi i osobně stal novu jednotou arogance.............napsat takovou sračku, to už musí být v palici pořádně nasráno...
  • 1.FC Slovácko Da chuj 5. 3. 2017, neděle, 23:30 + 1 - 0
    Pride- Joo tos ja nevedel ze tak pekne zaokrouhlujes ;)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 5. 3. 2017, neděle, 23:00 + 0 - 0
    SilesiaPride pod to se muzu podepsat.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 5. 3. 2017, neděle, 21:53 + 0 - 0
    Chuju: bazírovat na rozdílů deseti lístků vythrhne celé derby každému soudnému dojde, že šlo o zaokrouhlení, kdyby tam bylo 348 tak napíšu 350 kdyby tam bylo 383 napíšu čtyři kila, co na tom nechápeš? takže trapných 350 lístků ano...
  • 1.FC Slovácko Da chuj 5. 3. 2017, neděle, 21:30 + 0 - 0
    SilesiaPride- Kamo vsak ani nevis kolik jste tech listku dostali, tak nez to budes psat slovy tak si to over.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 5. 3. 2017, neděle, 20:51 + 0 - 0
    *že jsme píče zkrátka my (chachaři)
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 5. 3. 2017, neděle, 20:47 + 3 - 0
    Docela mě baví jak tady už lížou čoko dírku i Chachaři Opavákům (styďte se...brat za brata, že?) ostatní kluby už ani nepočítám, ale baví mě jak k nám (a teď necháme stranou popichování na jebany vítkovický stadión) jezdí klubíčky spokojeni, protože mají kapacitu 5% z kdysi 18 000 pak nejakych 16 000, pak snížená na 10 +/- a nějaké drobné a teď cca 12 000 ve vyhnantsví to se ty kapacity pro hostující týmy vytváří skvěle u týmu jako je Baník, Slavie, Sparta, ale pak jedeme do nějaké prdele jako je Opava, a podobné řitě (nebudu jmenovat zasvěcení ví) a tam jsou kapacity 4000 nebo 7000 nebo 8000strop ale povětšinou 3 -5000 lidí a pak nám nabídnou 350 vstupenek, to je k smíchu, v takovém případě těch pidi stadionů (které pomýšlí na postup do první ligy mezi "elitu") pěkně ten 5% podíl navýšil na krásných 10%-15% které by musely být garantovány a pak by ty vaše hlavičky z vaši ekipy nemusely třískat do stolu jak nás tam chcou... nebo jinak doufám, že v lize první pojdou pidi stadiony, které nedokáží kolikrát pojmout naši návštěvu, začínám na to být alergický. Zcela je jasné, že i když nás bude 1000-2000 tak nás na stadion nepustí a tak konečně budete mít pravé ořechové derby kde nebudou na stadioně hostující fans, vaši úhlavní rivalové které tak nenavidíte. Je to hodně fajn když pidi ultras scény naplní svůj stadion vyjimečně a hostující nenaplní nikdy a my svůj vždy kolem 50-80% a i vyprodáme a na hostující se kurva musíme prosit nebo nestíhají... Opavo Opavo,... no zkrátka jebat Opavu a čekám nějakého našeho mravokárce z kotle co napíše, že jsem chuj napadá mě hned jeden levicový anebo zase Opavák, že jsme píše zkrátka my, že jsme dostali, ano dostali směšný počet, přečti si to dvakrát po sobě protože já to nepobírám 350 lístků, slovy třista padesát lístků. Tak teda díky za to. Derby jak má být ! Jebat tu kurvu....!
  • Slezský FC Opava Kravařak 5. 3. 2017, neděle, 18:11 + 0 - 0
    Musim dat souhlas Oskarovy ten to napsal tak jak to vidim i ja!!
  • FC Baník Ostrava _Peter 5. 3. 2017, neděle, 11:33 + 0 - 0
    Tebe bych energetizujícně plesknul, ty loulo :).
  • FC Baník Ostrava FRmarkEE 5. 3. 2017, neděle, 09:31 + 0 - 0
    Ostraváky na tribunách prostě nechceme , dáme jím minimální počet 5% vstupenek a zbylých xx stovek míst raději zavřeme .... Jinak pokud si dobře pamatuji ,tak na setkání vedení FCB a fans tak Brabec prohlásil ,že ACAB s tím ,že bychom měli dostat celou tribunu neměli žádný problém !!! Všechno je jen výmysl Opavských ...
  • bez klubu jezevec 3. 3. 2017, pátek, 22:00 + 0 - 0
    nic proti ale kdybyste byli vychcani a ne lakomy tak ste mohli dat o kolo vic a skoupily ty pernamentky i kdyby šlo o ten jeden zapas akorat nevím jak by to bylo s místama na dalších zapasech do konce sezony by bylo vyprodano myslím tím oba tabory
  • Zbrojovka Brno Tom H 3. 3. 2017, pátek, 19:52 + 0 - 0
    Bajkonur: takhle jednoduché počty to určitě nejsou, protože nakluše delegát a určí kolik musí být pořadatelů na tolik a tolik diváků a to taky není zadarmo. Navíc to asi hlavně není výmysl klubu to snížení kapacity.
  • FC Hradec Králové Bajkonur 3. 3. 2017, pátek, 19:09 + 0 - 0
    Dva zápasy za 80, to je dost dobrý. V HK 1. liga se chodí za 120 a druhá je za 90 na jeden zápas. V Pardubicích se dostanete na stadion i za 30, když máte slevu nebo za 50 dospělí.
  • Slezský FC Opava lamich2 3. 3. 2017, pátek, 17:59 + 0 - 0
    Lístky se prodávají za 80 s tím, že domácí v tom mají i vstup na další zápas s Pardubicemi, takže u nás naštěstí máme ještě ceny lístků naprosto v pohodě. Zatím.
  • FC Hradec Králové Bajkonur 3. 3. 2017, pátek, 17:05 + 0 - 0
    V čele některých klubů stojí lidé, kterým nejde nejen o fotbal, ale dokonce ani o peníze. Pokud vedení FC Opava opravdu dá do prodeje o 2000 lístků méně, tak se připraví o zisk ze vstupného x100 za lístek a utrží o cca. 200 000 méně. Tak tohle je zarážející a nemá to logiku. Vedení FAČR ustavičně vyhání diváky ze stadionů, snižováním kapacity a nesmyslnými regulemi, můžou být rádi, že na stadiony vůbec někdo přijde a zvláště, když se jedná o 2.ligu, kde každý divák navíc je více než vítaný host a měl by dostat slevu, poněvadž se musí mnohde divát na hráče, které nikdo nezná a kvalita zápasů ve druhé lize je někdy sotva průměrná. na zápas Opavy s Baníkem by v pohodě přišlo i 10 000 diváků. Kde jsou ty časy, kdy se na fotbalo sešlo i 20 000 na ligu a taky to šlo a ten kdo si ji vykopal, tak hrál třeba i bez osvětlení a nějakých nesmyslných míst k sezení, kde v únoru musíte stejně stát, jinak by jste zmrzli.
  • AC Sparta Praha veterán 3. 3. 2017, pátek, 12:42 + 2 - 1
    nejsmutnější na tom všem je, že se rozhádají fanoušci jednotlivých klubů mezi sebou a celá situace bude mít jen jednoho vítěze a všichni víme, jakého, bohužel. Myslím, že většině z nás, kdo na fotbal ještě chodí a jezdí již došlo, že fanoušek je v našem fotbale až na posledním místě. Dokážu si úplně představit, jak někteří naši spoluobčané placeni z našich daní, nad takovouto diskusí jen slintají blahem a již teď se těší, jak si za pár dní bouchnou do toho "komparzu" ,co jim všichni děláme.
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 3. 3. 2017, pátek, 10:21 + 0 - 0
    Tak to je opravdu kávička poránu ... :-) Jinak se ztotožňuji s názorem Frýdečáka a Oskara ze včerejšího večera (kolem 22:00)!! Zbytek je povětšinou jenom mlácení prázdné slámy z obou stran ... bavit se o tom co by bylo kdyby nemá smysl. Myslím, že nakonec se obě strany zachovají podle svého nejlepšího uvážení!!
  • Slezský FC Opava Oskar 3. 3. 2017, pátek, 07:23 + 0 - 0
    Lamich, dej si odchod...
  • FC Baník Ostrava Harry79 3. 3. 2017, pátek, 07:21 + 0 - 0
    "Zablokovat" ten prodej asi nepůjde a i kdyby, "černá ovce " se vždy najde :-(
  • Slezský FC Opava lamich2 3. 3. 2017, pátek, 07:15 + 0 - 0
    Zápas o 3 body, chachaři svým rozhodnutím pravděpodobně svým klukům moc nepomůžou, i když i v tom počtu by dokázali udělat kvalitní určitě hodně kvalitní atmosféru. Atmosféra i tak bude hodně a energetizující, kdo byl na Plzni dovede si to představit. A v podstatě pokud gesto chacharů a jejich nepodpora nám pomůže ke 3 bodům, tak se rozhodně nebudu zlobit.
  • FC Baník Ostrava Kyby 3. 3. 2017, pátek, 06:46 + 1 - 0
    Nepochybuji o tom, že se pár pitomů, co si ty lístky koupí, najde. Je na nás, ať si to pořešíme, asi až na místě, bo jinak to nejde, když je asi neznáme... Nechápu, proč vytahuje někdo Olomouc, tam byl sektor prázdný a o to snad šlo, ne? Pár desítek lidí na hlavní tribuně nás vůbec nemuselo zajímat, zvláště, když neměli na náš "bojkot" absolutně vliv... Do přístupu SCF se vůbec neserme, je to jejich věc, jak někdo z nich psal "těší se na to celý rok", tak ať si to "derby" užijí, počítám, že nás na tribunách tentokrát přeřvou :-) Frýdečák: Pokud máš za současné situace nápad, jak "zablokovat" ten předprodej, ozvi se mi (nebo zítra na fotbale), já fakt nevím, jak to udělat... A že by mělo jít na sektor 350 vybraných lidí? Nesmysl, o tom by se dalo uvažovat při 700-1000 lidech a ani tak si to neumím představit, nejsme naštěstí v PL, abychom měli jmenné seznamy z každého výjezdu atd...
  • FC Baník Ostrava Stuart 3. 3. 2017, pátek, 05:25 + 1 - 0
    Já bych všechny ty internety a počítače zakázal...
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 3. 3. 2017, pátek, 02:02 + 0 - 0
    Pyroman: Kvalitní boj na tribunách? To leze čekat od Baníku, někdy od Sparty, ale od Plzně fakt ne. Mě hřeje na srdíčku, že je prodáno už přes 5000 permic do konce sezky,
  • 1.FC Slovácko stanik 3. 3. 2017, pátek, 01:58 + 0 - 0
    Kdo chce cestu si vždycky najde. Chápu jak Baník,tak Opavu. Místo derby a svátku fotbalu,se "Vším" co k tomu patří, už teď ztoho máte jen jeden Velký problém. To si vážně v Opavě ti blázni v saku(vedení) myslí,že do Opavy přijede jen těch 340 fans?? Ok. Tak ať se pak nezlobí, že kvůli bezpečnosti přijedou pozděj domů na večeři. A že ACAB budou mít větší práci. Nebylo by kurva lepší kdyby bylo 1000 a víc FCB na tribuně? Ok. Vedení. (Nic proti ultras SFC) U Nás na derby se Zlínem to udělali tak, že vstupenka je v rámci výjezdu. Takže kdo chce se Slováckem do kotle proti Zlínu musí se nahlásit do busu. Máme sice více tras i busu. Ale i tak,,,kdo chce cestu si najde. p.s. přeju Opavě i Baníku co nejmenší,nebo žádné pokuty za Fans. Prostě si to sakra užijte lidi. ACAB
  • FC Baník Ostrava kačer 2. 3. 2017, čtvrtek, 23:29 + 2 - 1
    Oskar - jo, s rukou na srdci Ti říkám, že pokud by u nás zavřeli 1/5 stadionu, jen proto aby vám nemuseli dát 1000 lístku, dali by vám jen 350, tak se zachováme stejně jako vy, tak že budem jebat do našeho vedení, ale s tím rozdílem, že my bychom ze solidarity k vám domácí zápas bojkotovali. A myslím že v té chvíli by se všichni zamysleli a řekli by si, že je pičovina nechat lítat po městě 2 bandy a razem by kdejaké omezení zmizelo. Píšeš tu, že my máme domácí zápas za sebou, ale každý se snad těší více na ten výjezd... To si jako ten zápas bez fans hostů užijete? to jako myslíš vážně???? :-D a ještě si vytáhněte chorea, jako by se nic nedělo. A co že je máte nachystane? použijte na další zápas. Pokud ovšem nejsou na tému Král Slezska ( to asi taky nebude mít smysl, když my budem venku) Pro mě byla vždy Opava klub, který jsem uznával ze všech nejvíc, ale tímhle ste mě absolutně dostali, protože od vás jsem tohle nečekal ani piču.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 2. 3. 2017, čtvrtek, 22:36 + 1 - 0
    Oskar: Já si myslím, že všem našim fanouškům, kteří mají inteligenční kvocient nad 90, musí být zcela jasné, co jste pro nás chtěli udělat. Prakticky v žádném z našich klubů to nefunguje tak, že by přišli zástupci z řad fanoušků, bouchli by do stolu a prosadili své podmínky. Nedalo se to tedy čekat ani u vás, v Opavě. Já vám za projevenou snahu děkuji a přeju vám, abyste si derby užili. My, kdybychom byli co k čemu, tak zablokujeme prodej lístku "jentakněkomu"(což je asi stejně nemožné, jako že vy byste prosadili větší počet lístků pro nás) a vyšleme na stadion 340 našich zástupců, kteří by tam zrobili větší peklo, než námi avizovaná tisícovka či dvě. V Polsku, když nastane takováto situace, tak prostě jedou ti, co si zaslouží, ale právě proto, že u nás je více verbeže než fanatiků, tak to prostě udělat nemůžeme. Viz bojkot v Olomouci, kde sice byl prázdný sektor hostí, avšak na tribuně domácích byla minimálně třicítka našich, kteří na nějaký bojkot serou. A stejné to bude v Opavě. Akorát to ukáže na naši nejednotu, která je vlastně stejně jenom mýtem. Někdo někde tady nebo v druhé diskuzi položil ironickou otázku na počet fanatiků u nás. No za ta léta, co se okolo Baníku pohybuji, mohu úplně v klidu a s rukou na srdci napsat, že 340 aktivních jich ani nemáme. Mišak: Každému soudnému člověku v Opavě také muselo být jasné, že zamezení nákupu vstupenek mimo Opavským nebylo vymyšleno pouze vůči nám, ale i proti fanouškům WuKaeSu. Naprosto tedy nechápu tvůj příspěvek, kde zcela zřetelně uvádíš, jak to máte podchyceno. To chceš ještě způsobit to, aby se kontrolovaly OP před samotným vstupem?! Mysli, mysli, zapni mozek, zapni smylsy.
  • Slezský FC Opava Mišak 2. 3. 2017, čtvrtek, 22:16 + 0 - 0
    Tohle jsou neskutečné hovna co tady píše většina Baníkovců a soudných názorů je minimum. Snad jediný tu dal Chachar11 a Bohemáci. Všichni fans jak v OP tak i v OV přece chtěli plnohodnotné derby, ale bylo dopředu jasné, že celou tribunu nedostanou. Za situace kdy už od sestupu Baníku kolujou na netu jen výhružky a jebání od Baníkovců a po tom co se dělo poslední 2 derby bylo jasné jak to dopadne a můžem být vůbec rádi, že se to nehraje na neutrální půdě. A na mimoopavské fandy a bratry z WKS se taky dostane, lístky pro ně nějaké máme, jen to tady nikdo moc nechce šířit ať se to nezvrtne. A pro "fan19"- přijď v pondělí do kotle a poptej se na lístky na derby, pokud tě lidi znají tak i na tebe se snad dostane. Za mě je škoda jak to dopadlo, ale přál bych si, aby těch 340 Chacharů v sektoru nakonec byli a aby ukázali pořádný rachot! A zbytek ať klidně venku válčí s acabama a ukáží jim co je to nasraný fanoušek. Ale já jsem proti úplnému bojkotu ze strany SFC, něco menšího asi je potřeba udělat, ale v Opavě se na derby těšíme a určitě ho kvůli Chacharům neodpískáme.
  • 1.FC Slovácko Da chuj 2. 3. 2017, čtvrtek, 22:07 + 0 - 0
    Oskar- Pekna slohovka
  • Slezský FC Opava Oskar 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:55 + 5 - 1
    Já,který chodím a jezdím na fotbal 25 let,žiji fotbalem a vším!,co k němu patří, jsem právě zjistil od zřejmě nějakého zamindrákovaného cucáka, který sedí za počítačem a zuřivě tříská do klávesnice, že já a mí nejbližší, kteří jsou na tom se vším výše zmíněným podobně jako já asi nemáme mentalitu ultras, či jak to nazvat.... Takže znovu: Našemu vedení jsme už dlouho dopředu(měsíc zpátky?) dost vážně vtloukali do hlav,ať vám dají alespoň dvojnásobek lístků, než vám chtějí dát.Krom vašeho bezpečáka nebo nevím, co to bylo za namistrovaného čuráka, který říkal, že Baník chce buď 1.500 lístků nebo nic, že všechny ostatní počty jsou pro ně nedostačující a neakceptovatelné-nevím, co si ten kokot jako myslí,asi že se z vás všichni poserou nebo co...ale to je jedno, toto určitě ani zdaleka nebyl rozhodující moment v rozhodování počtu. Tady evidentně sehrál roli tlak představitelů města společně s policií a to, že mu vedení podlehlo,už pak čertužel nešlo nijak změnit ani ovlivnit.Za toto jsem na vedení nasraný, že se připosrali z klasických policejních bu,bu,bu, ale to je jediná věc,ve které jsem na ně nasraný.Jinak nám vyšli vstříc s řešením mimo opavských a družebních fanoušků.Jak, po tom vám může být hovno, ale určitě žádný mimo opavský fanoušek nezůstane venku a my si budeme v klidu fandit v kotli,jak tady někdo psal.Takže nechápu řeči, z čeho jsme se jako měli posrat, že si necháváme srát na hlavu a že jste čekali víc...Co jste jako čekali?že to budeme bojkotovat "jen" kvůli tomu, že vedení podlehlo tlaku a dalo vám i přes naše návrhy,doporučení a přimlouvání se, pouhých 340 lístků, ale jinak ve všem ostatním vyšli vstříc?Chápu vaši frustraci a nasrání a mě to taky sere, že tam nebudete, ani nevíte jak, ale "jen" kvůli tomuto bojkotovat nebudu.Asi nemám mentalitu ultras.A propo,když jsme se my dozvěděli, že budeme hrát u vás ve středu,kvůli televizi,ale taky i doporučení PČR, tak jsme taky chvíli zvažovali,že to budeme bojkotovat, že nás pojede polovina oproti sobotě(což se naštěstí nakonec asi nepotvrdilo)a když jsme se o tom bavili z hlavními osobami od vás,tak nám bylo spíše naznačeno, jestli si to nechceme raději ještě rozmyslet,že by to byla škoda.Žádná zmínka,či úvaha o bojkotu.Vy už máte domácí zápas na který se obě strany strašně těšíme za sebou, takže se vám to teď kecá, ale řekněte mi s rukou na srdci,kdybychom my dostali třeba jen 300 lístků a bojkotovali to a vy jste věděli,že krom nesplněné kvóty a to ještě pod tlakem vlastně neudělalo vaše vedení nic špatně,s tím, že máte dlouho dopředu připraveno celotribunové choreo,kartoniádu a spoustu dalších aktivit, že bude plný dům,super atmosféra,že vás vaši hráči budou potřebovat ke kýženému vítězství a cestě k postupu(u nás je to o to silnější po letech ve sračkách a hovnech)...bojkotovali byste to??? Co jste jako čekali za akci?V čem a před kým jsme sklopili hlavy?Od koho si necháváme srát na hlavu? Říkám to znovu, chápu vaši nasranost a strašně mě mrzí, že nebudete v sektoru v adekvátním počtu, který jsme doporučovali a snažili se protlačit, ale jen proto, že to neprošlo to nebudeme bojkotovat.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:53 + 0 - 0
    Bibol a tobe podobni z Opavy,co tady i jinde pisete sracky o vandracich z OVY,dle tebe ti, od 341 lupenu.Prave ze podle vasich prispevku a nejen tady jste vandraci a lopaty vy a nikdo jiny.Kecy o bordelu po meste,bezpecnosti...ale hlavne ze budes v hledisti.Pral bych ti,az dolezes na sve oblibene Lunetici,aby tvuj lupen byl neplatny a musel sis ho lestit pred vchodem.BP!
  • SK Slavia Praha Pyroman 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:46 + 0 - 0
    Lamich2: Každý co tu sleduje fanouškovskou scénu na našem území se musí na Slezské derby těšit, protože je to jeden z top zápasů . Ti kteří mají rádi i nějaké to zlobení se musí těšit dvojitě. Myslím, že mnoho fans z celé ČR je zvědavých jak to dopadne a přeje si aby fans ukázalali svoji sílu a nenechali se sebou vymrdávat. Co se týče Plzně tak mají k dispozici 800 lístků a ještě dnes nebo včera nějaké nebyly prodané, což už je snad minulost, ale takový zájem od nich nebyl. Nicméně čekám kvalitní sestavu lidí a že odčiní ostudu z minula, věřím v kvalitní boj na tribunách.
  • FK Viktoria Plzeň Pepky.. 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:42 + 1 - 0
    protože jedno máme společní!!!chachar11 máš +1 hned....jinak no comment protože tady v té skupině nemám co dělat...zdarhoši..pevný nervy1312...FCVP1911
  • Slezský FC Opava s77 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:36 + 0 - 0
    Lamich: Už ses tady vyjádřil ke všemu až až, tak si dej pohov a nech si ty pindy od cesty...
  • FC Baník Ostrava abc78 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:34 + 1 - 0
    Tu je psychologů, k smíchu, už kurva pochopte, že mentalitu chachara nikdy nepochopíte!!!
  • Slezský FC Opava lamich2 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:24 + 0 - 0
    To chachar11 - děkuji za názor konečně směr kam by se to mohlo ubírat a ne nějaké hysterické scény a jak psal BIBOL když byste v čele s Kybym vyprodaly sektor a lístky by měli aktivní členové kotle, tak taky uděláte určitě měga support a skvělou podporu a ukážete, že i v těchto hodně okleštěných podmínkách pro Vás dokážete se zdárně vyrovnat přesile, tak to bude paráda a sice Vám to nepomůže, protože tuším, že Slezský vyhraje, ale budou o tom lidi mluvit atd. Ve Vaších projevech na sociálních sítích atd. taky o tom lidi budou mluvit, ale asi trošku jinou formou, než by bylo pro Vás žádoucí. Derby je i o Váa a o Vaší prezentaci a po posledním derby to pro Vás nevyznělo moc dobře, i když jste měli perfektní support a věci kolem, ale tam ta mnohokrát zmiňovaná věc se nepovedla a celou Vaší skvělou prezentaci pokazila.
  • Slezský FC Opava lamich2 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:14 + 0 - 0
    Asi už nechci moc komentovat komenty druhých hlavně poškozených počtem lístků, nikam moc to nevede a opakuje se to dokola. Co se mi líbí, jak zápas 2. ligy budí pozornost u dosti fanouškovských skupin, i když je mi jasné, že sparťani a slávisti nějaké moravské derby mají u prdele, ale třeba teďka o víkendu se hraje velký šlágr Slávie - Plzeň a takové emoce ten zápas tady nebudí jako derby a dovedu si představit, že i Plzeňáci by mohli mít problémy s počtem lístků a i když tam už není taková euforie jak byla, tak si dovedu představit, že jich pojede do Prahy více než je kvóta lístků pro ně a že by někdo z nich brečel? i když je fakt, že nevím, jestli neměli problém vyprodat sektor pro hosty. Může někdo z plzeňských napsat, zda byl pro ně nějaký problém sehnat lístky do Edenu? celkem by mě zajímalo jaký byl o zápas v Edenu ze strany plzeňských zájem.
  • FC Baník Ostrava Chachar11 2. 3. 2017, čtvrtek, 21:09 + 5 - 1
    Hold nedá se nic dělat, pokud Opavaci se snažili a já vím že ano,tak nechapu proč zrovna jím nadáváme..kdyby třeba nekteři na FB nepsali pořád Jebat Opavu,tak by to bylo jinak.. Oni musí zas chapát nás že jsme všichni nasrány.tak nekteří breči všude.. ale bohužel Fizlové máji větší moc.. víme oba že ten zápas jsi nikdo neužije..My pojedeme do Opavy ne ukazat fans Opavě,ale Ukazat Vedení Opavě tak fízlu že nás nikdo nezastaví !!! takže prosím všechny z FCB aby přestali psát sračky.. Protože jedno máme společní !!!
  • Bohemians 1905 klokan22 2. 3. 2017, čtvrtek, 20:53 + 3 - 1
    Ja se teda nechci Opavaku nejak zastavat, ale fakt si myslim ze k bojkotu nemaji moc duvod. Podivejte... na Bohemce bychom museli bojkotovat kazdy prazsky derby, protoze Slavisti i Spartani taky vzdycky nadavaji ze maji malo listku. A ja s tim souhlasim, ze ten sektor pro hosty je tam uplne na prd. Ale na tom prece fans Bohemky nemuzou nic zasadniho zmenit. U Opavy je trosku problem, ze cast sektoru za brankou zavreli, coz mozna nemuseli. Ale je otazka do jaky miry je to vubec rozhodnuti klubu. Ty listky jen pro obyvatele Opavy... jako myslim si ze sehnat si permici za 200 fakt neni zadny problem. Nicmene jako lepsi model pro reseni tehle situaci bych videl prodej listku na permanentky. Opavaci si to pak muzou prerozdelit mezi sebou.
  • Slezský FC Opava BIBOL 2. 3. 2017, čtvrtek, 20:52 + 0 - 0
    Myslím že toto prohlášení bylo zbytečné. Prostě jsme pro ně my ti co za to mohou. Nevidí si do huby a chtějí po nás solidaritu. Co chcete, aby jsme zůstaly v parku s vámi? Jsem rád že se na fotbal dostanu jako mimo opavský a jsem rád i za ostatní fanoušky. A věřím že lupeny budou i pro přátele z WKS. Každopádně by jste tady neměli fňukat. Věřím že když v pátek 17.3. zavolam do info centa v Ostravě tak mi oznámí že už lístky nemají. Prostě tam těch 340 lidí s Kybym pošlete ať podpoří své hráče a vy ostatní vandráci si dělejte co chcete: fanděte před stadionem, bojkotujte, nebo se toulejte po Opavě když už chcete přijet :)
  • Bohemians 1905 B1905 2. 3. 2017, čtvrtek, 20:41 + 1 - 0
    5% kapacity splněno. Snaha o větší počet hostů splněno. Nějak nevidím žádný problém. A kecy o mimoopavských? Je jasně psáno, že permice na půl sezony byla za dvě kila, to si může dovolit kdejaká socka. Takže opravdoví fanoušci se tam dostanou. Jsem hrozně zvědavý na tu omílanou mentalitu u všech Ostravských. Ten sektor bude určitě plný!
  • Slezský FC Opava fan19 2. 3. 2017, čtvrtek, 20:35 + 0 - 0
    Na SFC mě vozili v kočáru jako mimino. Chodím na každý domací zápas, na mnoho venkovních. Na domácím derby jsem ještě nikdy nebyla, naposled v 2009 jsem se jako malá holka ještě bála. Těším se na to od začátku sezony, ale teď nemůžu jít, protože jsem z vesnice 8 km od Opavy a permici nemám, protože do Opavy už skoro nejezdím a jako žena dám i tak 200 za jednotlivé vstupy. Přišlo mi to zbytečné. Měli rovnou napsat : ,,Pokud nejste z Opavy a chcete na derby, kupte permicu, bo jinak to nepůjde. " Ke komu jsou v tom případě vstřícní?
  • Slezský FC Opava Opavák 2. 3. 2017, čtvrtek, 20:34 + 1 - 0
    Hoši Severomoravští,řeknete si neracionálně o celou tribunu,oprávněne jí nedostanete a za to na nás pičujete,víte každý se z vás neposere,i když za tuto situaci nemůžeme,máme vás v piči,aspon já jo,brečíte jak ženy a kopete kolem sebe a ohánite se mentalitou ultras,tak si uvědomte jak to chodí v polsku,zjistěte si jak to tady máme my a pak fnukejte...
  • Slezský FC Opava Opavak1907 2. 3. 2017, čtvrtek, 20:23 + 6 - 2
    Nedá mi to jinak, musím se taky vyjádřit proti tomuto trapnému plakání baníkovců. Jak bylo psáno, Opaváci požadovali navýšení kapacity pro hosty, což neprošlo, velkou měrou díky PČR a městu. Dostali jste 340 lístků, tak to je a NIKDO s tím nic neudělá. Chtěli jsme ať je vás tam víc, ale upřímně, při sektoru pro 600 osob by jste nechtěli víc ?? Prostě se tam nemůžete dostat všichni, je vás hodně, stadion je malý. A to vynucování celé tribuny je úplná kokotina. To jste jen zkoušeli, ale určitě jste s tím nepočítali ne ?? Nikdo s mozkem v hlavě nemohl čekat, že při současné situaci a vzhledem k minulosti dostanete opět celou tribunu. Takže pokusy o vaši snahu přimět Opaváky k bojkotu, jinak nemají mentalitu ultras a podobné žvásty jsou úplně mimo, stejně tak jako kecy že sereme na WKS, či Opaváky mimo Opavu.
  • FC Baník Ostrava sipiu 2. 3. 2017, čtvrtek, 20:05 + 0 - 0
    Fan já nevím ale nikde od Ultras FCB nebylo nikde psáno bojkot.. jen prostě pokud chce Vedení a Police abychom se nedostali na stadion tak budeme třeba 500-1000 venku a já si myslím že to rychle pochopí, a koukni se na zápas Olomouc Baník.. zápas o zachranu a byl v sektoru hosté někdo ? nikdo tam nebyl !!! tak tady nepiš hovno..
  • Slezský FC Opava opc 2. 3. 2017, čtvrtek, 19:54 + 0 - 0
    Tohle derby by spolklo i 12000. Stadion u nas je bohužel maly i tak je poměr fans na hovno diky bez.zoně za mě 1000-1500 pro hosty.
  • Slezský FC Opava Fan 2. 3. 2017, čtvrtek, 19:53 + 0 - 0
    Co ste čekali od nás chachaři ? Bojkot ? Všichni čekáme na tenhle zápas roky a teď bychom na něj neměli jít ? Nebuďte směšní.Hlavně abyste ve finále neměli hostující sektor vyprodaný,všichni fans to nebudou bojkotovat a budou to chtít vidět.
  • Slezský FC Opava mosefaja 2. 3. 2017, čtvrtek, 19:34 + 0 - 0
    Ale tohle se dalo čekat přece.Všude dáváte vědět svoji nenávist vůči Opavě tak je přece logické že se dělají takové opatření.Ano bude to asi divné ten fotbal bez fanoušku baníku,ale tak to prostě je.Stačí se podívat na Chachaři na FB a jedna vyhrůžka za druhou.Vy nejdete na fotbal vy tady jedete dělat problémy tak co jako čekáte.
  • FC Baník Ostrava capekpico 2. 3. 2017, čtvrtek, 19:21 + 0 - 0
    Opavaky jsem nenáviděl, ale respektoval jako soupeře. Teď jste ukázali, že i Olomoučaci mají větší koule než vy! Jinak většina zdejších pisatelu si spletlo web, tady nejste na novinkách nebo přátel tv nova. Do Opavy rozhodně jedu a když si představim fandici opavaky na stadionu bez hosti, je to vlastně k smíchu. Každý kdo ještě uznává mentalitu ultras se vám bude smát.
  • Bohemians 1905 klokan22 2. 3. 2017, čtvrtek, 19:12 + 0 - 0
    Me na tom nic blbyho od Opavaku neprijde. Kazdej fanoušek Opavy s permici se na ten zapas dostane v pohode i když nebydli v Opave. Tohle je proste na mensich stadionech normalni ze při ,,velkym,, zapase se bez permice neobejdete. Na Bohemce například uplne bezny. V Opave na to asi nejsou v poslední době zvykli, ale jestli chteji do ligy tak at si zvykaji. Tam tyhle problémy budou porad :-) Nastvani chacharu je naopak naprosto opravneny. Aspon 1000 listku jim dat mohli urcite.
  • Zbrojovka Brno Doyle 2. 3. 2017, čtvrtek, 18:45 + 9 - 0
    opavaci pochopili, že ta situace není černobílá... co byste po nich chtěli, aby zápas bojkotovali proto, že fcb nedostali 1/3 stadionu? nebo aby pičovali na vlastní vedení, když to jim podle jejich slov vychází v X věcech vstříc?... někteří ostravaci by se měli vysrat na emoce a zamyslet se, pak by pochopili, že po tom co se dělo na 2 posledních derby prostě tribunu nedostanou, myslím, že ve většině evr. lig by měli zakázaný celý výjezd....
  • FC Baník Ostrava sipiu 2. 3. 2017, čtvrtek, 18:33 + 0 - 0
    Proč mám pocit že serete na WKS protože si myslím že polak se prostě na zápas nedostane..
  • Slezský FC Opava mosefaja 2. 3. 2017, čtvrtek, 18:02 + 0 - 0
    Ať se člověk podívá kdekoliv na komenty baníkovských fanoušků všude je jen zloba a nadávky a urážky.Pak se diví,že je nikde nechtějí v hojném počtu.Co se týče fanoušků SFC jak je psáno měli možnost si koupit pernamentku i ti co jsou z okresu Opavy.Prostě možnost tady byla a za levné peníze.
  • bez klubu Morava je krasna zem 2. 3. 2017, čtvrtek, 18:01 + 0 - 0
    Sklopili jste hlavy jako ovce. Hanba.
  • AC Sparta Praha MP11 2. 3. 2017, čtvrtek, 17:38 + 0 - 0
    Tohle asi ostravské neuklidní...
  • Slezský FC Opava ahojpico 2. 3. 2017, čtvrtek, 17:38 + 0 - 0
    Nebrečte vy mrdky ze severní moravy.
  • FC Baník Ostrava CYP! 2. 3. 2017, čtvrtek, 17:36 + 0 - 0
    A co WKS? Na ty už taky serete?
  • Slezský FC Opava Tom1907 2. 3. 2017, čtvrtek, 17:32 + 0 - 0
    Žižkovskej ... Nikdo se na mimoopavské fandy nevymrdal. Lístky pro ně jsou. A každý z nich, který bude potřebovat se tam dostane.
  • FC Baník Ostrava CYP! 2. 3. 2017, čtvrtek, 17:06 + 0 - 0
    To myslíte v Opavě vážně? Vy jste mrdky, to snad není ani možné.
  • FC Baník Ostrava TomFCB 2. 3. 2017, čtvrtek, 16:58 + 0 - 0
    mentalita ultras v podani opavaku
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 2. 3. 2017, čtvrtek, 16:55 + 2 - 0
    Tak tímhle hovnem Opavský strčili do kapes i ta košťata z Plísně. Já teda čekal solidaritu ostravskejm a především mimoopavskejm fandum Slezskyho a vy se s klubem vymrdáte i na vlastní.
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 2. 3. 2017, čtvrtek, 16:51 + 0 - 0
    Vyjádření o hovně. Nic víc.
  • FC Baník Ostrava TomFCB 2. 3. 2017, čtvrtek, 16:49 + 0 - 0
    to si fakt nechate takhle srát na hlavu? meli by jste snad držet pohromadě a ne ze fans mimo opavu nechate za branou a v klidu pujdete fandit do sektoru
  • FC Baník Ostrava chachar007 2. 3. 2017, čtvrtek, 16:49 + 0 - 0
    hmmmm, takové vyjádření nevyjádření, to jsem čekal vetší akci
  • bez klubu Racionálně uvažující 2. 3. 2017, čtvrtek, 16:39 + 0 - 0
    Takze jste se z vaseho vedeni posrali.
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 2. 3. 2017, čtvrtek, 16:34 + 0 - 0
    A co tím chtěli básníci říci? Naoko kritika klubu, taková jako podpora Chacharů, ale pointa žádná. To jako půjdete do kotle a ty, co nejsou z Opavy, necháte venku?
clbanner



Videa

Spartak Trnava – Crvena Zvezda


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG:Družební zápas WKS a SF... 11. 7. 2018, středa, 19:15

BLOG:Družební zápas WKS a SF...


Valašský nářez 2018 - turnaj... 6. 7. 2018, pátek, 18:06

Valašský nářez 2018 - turnaj...


Za tu naši krásnou zem... an... 14. 6. 2018, čtvrtek, 23:20

Za tu naši krásnou zem... an...

další články >
Odkazy z jiných webů
FC Vysočina Jihlava – FK Pardubice (1:0) 28. 7. 2018, sobota, 14:46

FC Vysočina Jihlava – FK Pardubice (1:0)


Návštěva Estadio da Luz 22. 7. 2018, neděle, 21:42

Návštěva Estadio da Luz


Dynamo Dráždany: Pýcha Saska 17. 7. 2018, úterý, 21:05

Dynamo Dráždany: Pýcha Saska

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Fotoreport: AC Sparta Praha ... 22. 7. 2018, neděle, 18:45

Fotoreport: AC Sparta Praha ...


Vlakový výjazd Slovanu zruše... 13. 8. 2018, pondělí, 18:08

Vlakový výjazd Slovanu zruše...


FotoReport: Legia Varšava - ... 26. 7. 2018, čtvrtek, 10:59

FotoReport: Legia Varšava - ...

Komentáře
včera, 13:23 - Barra Brava
Dexxer: Je ten svět nespravedl...
včera, 10:40 - Dexxer
dzandra: hezky napsáno... Pře...
17. 8. 2018, pátek, 23:06 - dave.fsp
@dzandra: Tak oni tam chybí je...
17. 8. 2018, pátek, 21:32 - dzandra
pepky: není trochu na škodu, ž...
17. 8. 2018, pátek, 21:01 - pepky
Protože musíme všichni ultras ...
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace