o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Výjezdový koeficient 2016/17 (17-20. kolo)

Výjezdový koeficient středa, 22. 3. 2017 20:00 - přejít do komentářů
Výjezdové koeficienty pro českou ligu...
images/clanky/vyjezdovy-koeficient-201617-17-20-kolo-7925.jpg

V tomto díle Výjezdového Koeficientu doplňujeme tabulky ze 17, 18, 19. a 20. kola. Je zde i kompletní tabulka po 20. kole.

První místo mají stále Chachaři!

Tabulka 17. kola první ligy:

*Hradec-Dukla opraveno

Tabulka 18. kola první ligy:

Tabulka 19. kola první ligy:

Tabulka 20. kola první ligy:

Průběžná tabulka:

Autor: pm



Share |
Jméno Heslo
text
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 27. 3. 2017, pondělí, 23:14 + 0 - 0
    Frýdečáku jsi debil!
  • FC Baník Ostrava Frydečak 26. 3. 2017, neděle, 23:44 + 0 - 0
    Svůj příspěvek jsem napsal s nádechem ironie. Poukazoval jsem na nelogičnost tohoto koeficientu. Kdybych chtěl být objektivní, tak napíšu, že aktivních fanoušků Baníku bylo ve F-M něco mezi 800-1000 kusy. A to jsem si možná ještě nadsadil. Samozřejmě máte oba dva pravdu. Vedrys, nevím, kolik k vám jezdí Plzeňáků. Každopádně si s nima můžete podat ruce. Kdo z našich byl na posledních zápasech Baníku v Plzni a u vás, tak ví, o čem píšu. Navíc je strašně smutné, že na naprosto nezajímavý klub jako je Plzeň přijde více diváků, než třeba na moravské derby s Brnem, Olomoucí či UH.
  • Zbrojovka Brno Tom H 25. 3. 2017, sobota, 21:06 + 1 - 0
    Je úsměvné, že i přes započtení 4000 ostraváků jim to průměrný koeficient srazilo dolů :-) Na zvýšení by bylo potřeba takových 8000.
  • FC Fastav Zlín Vedrys 25. 3. 2017, sobota, 15:21 + 0 - 0
    Frydečáku, takže podle tvé úvahy k nám jezdí třeba 1300 plzeňáků (taky odečítám od průměrné návštěvy :D...) Je to blbost. Věřím tomu, že se mezi těmi "novými" návštěvníky vyrojila spousta fanoušků baníku, ale určitě ne všichni. Jak tu bylo psáno, Baník táhne určitě víc než takový Varnsdorf nebo Táborsko, lidi došli prostě ze zvědavosti, neznamená to, že fandí Baníku :D...
  • AC Sparta Praha Jache1893 24. 3. 2017, pátek, 19:12 + 1 - 0
    Frydečak Nemyslím si, že fanoušků FM přišlo na zápas s Baníkem stejně jako na ostatní zápasy, přeci jenom na Baník přijde víc lidí než např. na Varnsdorf.. Tudíž si myslím, že je nelogické odečítat průměrnou návštěvu FM od celkového počtu fanoušků na zmiňovaném zápase Fm-banik a z toho vydedukovat počet fanoušků Baníku.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 23. 3. 2017, čtvrtek, 21:49 + 0 - 0
    Taky bych se vysral na dementní koeficient, podle mě to nemá vůbec žádnou váhu a není to vůbec objektivní.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 23. 3. 2017, čtvrtek, 21:36 + 1 - 0
    Od celkového počtu cca. 5000 diváků (bylo jich více) je odečtena průměrná návštěva Frýdku z předešlých zápasů, tedy necelá tisícovka, která chodí běžně. Ti, co přišli nad průměr, musí být tedy logicky fanoušci Baníku. Je to to samé, když na Bazalech byla průměrná návštěva např. 5000 lidí a na spartu přišlo 15000 kousků. Automaticky se měl spartě počítat do koeficientu onen rozdíl, tedy 10 tis. fanoušků. Ti nepřišli na Baník (chodili by totiž běžně a byli by onou průměrnou návstěvou), ale na soupeře. Tudíž jsou to jeho fanoušci. Snad vám to pro pochopení dementního koeficientu a smýšlení ještě více dementních fanoušků (nejen v Ostravě) stačí.
  • FC Baník Ostrava L. 8 23. 3. 2017, čtvrtek, 21:10 + 0 - 0
    Ano, naše číslo ve FM bylo nereálné spočítat přesně. Dostali jsme 1000 lístků jen do sektoru, po těch se za dva dny v předprodeji zaprášilo a sektor byl průchozí, takže si každý chodil jak chtěl a lístky zakoupil přímo ve FM i na domácí straně, nikdo to moc nekontroloval. Kdo tam byl, tak ví, Chachaři byli naprosto všude. V Opavě to odhadujeme na 1700. Někteří hovoří i o 2000-2500...
  • FK Viktoria Plzeň SS(h)05 23. 3. 2017, čtvrtek, 19:53 + 0 - 0
    pravej eleven: No teď s ho krutě sundal! Plus 5 bodů do ligy internetovejch chuligánů...
  • FK Viktoria Žižkov eleven 23. 3. 2017, čtvrtek, 19:31 + 0 - 0
    Blbeček zdeneček,on myslý pravu Viktorku!
  • FC Baník Ostrava horajzm 23. 3. 2017, čtvrtek, 18:21 + 0 - 0
    dave.fsp - přesně tak, naprostý souhlas s každou větou. Mavíc jetady úplně krásně vidět, jak je lepší jet 1000 km v očtu 100 kusů než pak někde do Frýdku :-D A ještě dotaz - Chachary v Opavě někdo počítal? :-D
  • FK Viktoria Plzeň radekmaxik7 23. 3. 2017, čtvrtek, 18:18 + 0 - 0
    Zdeněk81: On myslí žižkovskou Viktorku :)
  • FC Baník Ostrava horajzm 23. 3. 2017, čtvrtek, 18:18 + 0 - 0
    Jako chacharovi mi taky nesedí ten počet 4 000 ve Frýdku a Sparě jenom 600, ale jsou to jenom čísla a každý kdo sleduje tak ví, kdo má nejlepší výjezdy v ČR i bez nějaké tabulky. Navíc ty čísla bych bral z oficiálního sektoru hostů + třeba vedle sektoru. Jak je to zamíchaný pak už se to nedá
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 23. 3. 2017, čtvrtek, 17:43 + 0 - 0
    Tondík v jakém předminulém kole?Datum
  • bez klubu barrabravas 23. 3. 2017, čtvrtek, 15:27 + 0 - 0
    Oprava 4028
  • bez klubu barrabravas 23. 3. 2017, čtvrtek, 15:27 + 0 - 0
    Jak jste přišli k číslu 4018 u chacharů...?! To někdo zvládl přesně přepočítat... A souhlasím s názorem, že sparťanů bylo v bolce mnohem víc než uváděný počet 569.
  • SK Slavia Praha dave.fsp 23. 3. 2017, čtvrtek, 13:27 + 0 - 0
    @jezevec: Velmi humorné, tak se sám poplácej po zádech a sbírej síly na další super hlášku. O tomhle jsem nic nepsal, reagoval jsem především na Legiona, který řeší něco, co se tu už vysvětlovalo dříve a je to celkem zřejmé. O tom, že v případě Dukly a výjezdu do Hradce, jde o překlep, asi není nutné se bavit.
  • bez klubu jezevec 23. 3. 2017, čtvrtek, 12:46 + 0 - 0
    dave.fsp vychodil si školu a hlavne zemepis nebo nemaš bryle že ne vidíš i tu blbost že s prahy do hradce to je 260km to počítali přes Liberec
  • FK Viktoria Plzeň Pepky.. 23. 3. 2017, čtvrtek, 12:11 + 0 - 0
    tondik:pouze pro info,zatím kámo;-) VÍTKOVICE:PLZEŇ 1:2PP (INDIÁNI ZE ŠKODOVKY NE VIKTORKY)
  • FK Viktoria Žižkov tondik 23. 3. 2017, čtvrtek, 11:24 + 0 - 0
    Info pro supporters: Ve Vítkovicích bylo 8 fanoušků Viktorky v předminulém kole.
  • SK Slavia Praha dave.fsp 23. 3. 2017, čtvrtek, 08:57 + 0 - 0
    Možná se vám tady k tomu vyjádří někdo povolanější, koeficient jsem nedělal, ale přinejmenším některé výtky jsou mimo a už se to tu několikrát řešilo. Počet fanoušků se vždy bere jako počet těch aktivních, takže jestli někdo obsadí celou tribunu a ne jen malý sektor hostí, a všichni tam fandí, je snaha započítat celou tribunu. Tím neříkám, že nedojde k úpravě některých čísel uvedených v tabulkách výše, jen tu zas nezačínejte řešit něco, co už se tu probíralo x-krát. Co se týče kilometrů, to už mi vůbec hlava nebere. Takže, Legione, z Jablonce do Zlína jeli borci přes šest hodin a potom přes šest hodin nazpět, aby ušetřili sto kilometrů na jednu cestu, která jim přes Prahu mohla zabrat jen tři a tři čtvrtě hodiny? Stačí se zamyslet, podívat se asi na půl minuty na trasy na některých online mapách, a snad každému musí dojít, že se bere ta rychlejší cesta, kterou většinou využívají jak navigace v autech, tak v autobusech apod. Takže možná dojde k nějaké korekci čísel, ale uvědomte si, že koeficient má být jen takové zpestření, rámcově postavení v tabulce aktivitě jednotlivých táborů odpovídá, a hlavně není možné dostat nikdy přesné číslo, to by musel každý u vstupu na stadion podat hlášení o tom, kolik najel na zápas kilometrů a až půjde ven, tak nahlásit, jestli aktivně fandil, nebo seděl na zadku.
  • SK Slavia Praha Jacksson 23. 3. 2017, čtvrtek, 08:40 + 0 - 0
    Asi velky to sektor hosti maji ve FM. Kolik je to cislo z oficialni navstevy? 90% treba? :D Colombo- nastesti cel tribuna z branou byla ted sektor hosti v Liberci xD
  • bez klubu Columbo 23. 3. 2017, čtvrtek, 07:40 + 0 - 0
    Dobrý den, mohl by prosím autor udělat tabulku čistě jen sektoru hostí? Prostě i když bude Slávistů v Liberci třeba 8000 tak započítat jen oficiální kapacitu hostů a vždy tomu týmu dát nějaké body jako bonus za vyprodání. Tak to dělat u všech. A u vzdáleností navrhuji prostě v mapách nastavit nejkratší cestu a je to. Spravedlivé to nebude nikdy, protože velké tábory mají fankluby všude možně a to už vlastně ani není výjezd. Jinak číslo 4028 fans Baníku v FM my přijde nereálné. Nedá se to při takovém počtu ani spočítat. Tato výjezdová liga je super věc a bude vždy nedoceněná lidmi, které bude štvát ta rozdílnost. Třeba Sparta bude "znevýhodněna", protože třeba nevyprodají svůj sektor pro aktivní, ale na stadionu bude dalších 2000 fanoušků kolem (viz Teplice). V ideálním případě by se počítali jen aktivní fans, ale to se prostě udělat nedá. Od příští sezony do toho zanese LFA další zmatek, protože při zákazu výjezdu si budou ostatní stěžovat že zrovna tam by jich vyjelo 12 0000 000 :-)
  • FC Baník Ostrava cldlls 23. 3. 2017, čtvrtek, 04:41 + 0 - 0
    Taky to nějak nechápu, jednou se psalo, že se bere jen sektor hostí a podle ofic vyjádření klubu. Tím pádem nás nemohlo být více ne 1000 ve F-M, je to nějaké divné. Jestli je těch 569 Sparťanu bráno taky jen v sektoru hostů, tak by to mělo být i u nás
  • FK Viktoria Plzeň Pepky.. 22. 3. 2017, středa, 23:28 + 0 - 0
    Ajajajajajaj :-) bohužel,ale klucí mají pravdu!Komplet překopat..u acs v bolce minimálne 3krát víc.. to bude cca +-80.000 více a né 36.985!!Pak máme v tabulce zádrhel!:-)
  • SK Slavia Praha Rabín 22. 3. 2017, středa, 23:06 + 1 - 0
    Nám v HK příznáte 575 SKS a přitom nás tam bylo hodně přes tisíc a najednou Baník 4028 proti FM. Tolik často nemají ani na domácí zápasy. Nebylo jich tam náhodou 4029?? :)) Jen připomínám, že v idelaní fotbalový čas přišlo na domácí zápas Baníku proti FM 5.tis. diváků.
  • FC Fastav Zlín Legion 22. 3. 2017, středa, 22:48 + 0 - 0
    ML. Boleslav-kARVINÁ je brána nejkratší cesta cca 350 km.Ale Liberec do Brna je počítán delší na Prahu CCA 309 KM,když kratší je 240 km.To samé bylo počítáno např, Jablonec ve Zlíně 400 km když na HK je to asi 299 km.Jednomu to počítáte tak druhému takhle.Uplná blbost.
  • FK Viktoria Plzeň Pepky.. 22. 3. 2017, středa, 22:26 + 0 - 1
    no tak asi výrobce výjezd.koef.malinko hulil,ale stanese že.. ;-) hradec-dukla118km 30x118=3540 taky v tabulce bude kiks..:-)
  • bez klubu jezevec 22. 3. 2017, středa, 21:56 + 1 - 0
    rBroa já zas často tuhle trasu jezdím autem pracovně a nepřipadlo my že by my moje auto zvladlo jet 250 km za hodinu (dodávka)
  • Zbrojovka Brno zBro 22. 3. 2017, středa, 21:51 + 0 - 0
    Mám jen základní znalosti mapy, ale toto mi přišlo dost i kdyby je zavedla navigace do polí :-D
  • bez klubu jezevec 22. 3. 2017, středa, 21:43 + 0 - 0
    zBro maš rech když to je cca 115 km leda žeby byla praha dalších pře 100 kilaků dlouha :D
  • Zbrojovka Brno zBro 22. 3. 2017, středa, 21:34 + 0 - 0
    Hradec Kralove - Dukla Praha 259 Km?
  • AC Sparta Praha acs1893 22. 3. 2017, středa, 21:34 + 0 - 0
    jasne ty vole baníku date 4028ks a nam v boleslavi 569?? kterej retarda to dělal, nás tam bylo i se sedícíma tak 1500-2000
  • FK Viktoria Plzeň wawe48 22. 3. 2017, středa, 20:58 + 0 - 0
    Přijde mi nelogické počítat Baníku ve Frýdku 4028 ks a Spartě v Bolce jen 569
  • FK Viktoria Plzeň Pepky.. 22. 3. 2017, středa, 20:40 + 0 - 0
    No jééjda, hurá výjezdový koeficient!!!acs má pravdu jakto,hm??!!chachaři borci!!!kluci no jóó 5.místo:-)
  • AC Sparta Praha Vl. 22. 3. 2017, středa, 20:10 + 1 - 0
    Snůška nesmyslů. 569 ACS v Boleslavi? Dle tohoto údaje by nebyl ani vyprodán sektor hostí s kapacitou 600 míst. Ten samozřejmě vyprodán byl a další stovky fans hostí byli na podélné a za brankou. I při mimořádně střízlivém odhadu byla 1/3 z celkové návštěvy 4928 přející Spartě.
  • FK Baník Most Lars 22. 3. 2017, středa, 19:56 + 0 - 0
    Opavy 33 v Ústí? No budu tedy věřit tomu, že jich 13 bylo celý zápas u klobás :)
clbanner



Videa

Spartak Trnava – Crvena Zvezda


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG:Družební zápas WKS a SF... 11. 7. 2018, středa, 19:15

BLOG:Družební zápas WKS a SF...


Valašský nářez 2018 - turnaj... 6. 7. 2018, pátek, 18:06

Valašský nářez 2018 - turnaj...


Za tu naši krásnou zem... an... 14. 6. 2018, čtvrtek, 23:20

Za tu naši krásnou zem... an...

další články >
Odkazy z jiných webů
FC Vysočina Jihlava – FK Pardubice (1:0) 28. 7. 2018, sobota, 14:46

FC Vysočina Jihlava – FK Pardubice (1:0)


Návštěva Estadio da Luz 22. 7. 2018, neděle, 21:42

Návštěva Estadio da Luz


Dynamo Dráždany: Pýcha Saska 17. 7. 2018, úterý, 21:05

Dynamo Dráždany: Pýcha Saska

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Fotoreport: AC Sparta Praha ... 22. 7. 2018, neděle, 18:45

Fotoreport: AC Sparta Praha ...


Vlakový výjazd Slovanu zruše... 13. 8. 2018, pondělí, 18:08

Vlakový výjazd Slovanu zruše...


FotoReport: Legia Varšava - ... 26. 7. 2018, čtvrtek, 10:59

FotoReport: Legia Varšava - ...

Komentáře
včera, 13:23 - Barra Brava
Dexxer: Je ten svět nespravedl...
včera, 10:40 - Dexxer
dzandra: hezky napsáno... Pře...
17. 8. 2018, pátek, 23:06 - dave.fsp
@dzandra: Tak oni tam chybí je...
17. 8. 2018, pátek, 21:32 - dzandra
pepky: není trochu na škodu, ž...
17. 8. 2018, pátek, 21:01 - pepky
Protože musíme všichni ultras ...
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace