o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

282. derby pražských -S-

Foto report neděle, 28.09.2014 10:00 - přejít do komentářů
Fotoreport z derby v Edenu...
images/clanky/282-derby-prazskych-s--6401.jpg

282. derby mezi Spartou a Slavií se odehrálo v sobotu, 27. 9. 2014, od 18:00 v Edenu.

K Edenu vyrazili Sparťané od svého letenského stadionu pochodem, který byl několikrát narušen Policií. Proto se fanoušci různě trhají a na zastávku metra "Strašnická" dorážejí v několika skupinách. Odtud, za mohutné asistence policejních složek, vyrážejí vstříc stadionu. K tomu se dostávají hodinu a půl před zápasem a je tak dost času dostat se na tribuny.

Na stadion si našlo cestu necelých 17.000 diváků. Volná místa tedy byla. 
Sektor hostí v rohu se zahalil do červena, sparťané navlékli jednotná rudá trika. Na Tribuně Sever samozřejmě převládala bílo-červená.

Fanouškům Sparty nebyla povolena choreoprodukce a tak se prezentovali především jednotnou barvou, supportem a pronesenou pyrotechnikou.

V domácím kotli, tedy na severní tribuně bylo k vidění několik produkcí. Ta první byla na téma "Cirkus Eden"

V dalších dvou se fanoušci vrací do historii a připomínají 10 sparťanských titulů z éry komunismu a 4 slávistické z dob Protektorátu Čechy a Morava. Kartoniádu přes celou Tribunu Sever doplňují malované plachty a transparenty. Před tímto vyobrazením se ještě v kotli objevuje nápis "VAŠE HISTORIE  - VAŠE OSTUDA".

V poločase druhé pak slávisté předvádějí efektní pyroshow, která na pár minutek přerušuje zápas. 

Po chvíli se pokračovalo a utkání pomalu mířilo ke svému konci. A to je škoda. Takové zápasy by se klidně mohly hrát 2 x 90 minut. Pořád bylo na co koukat.

Nakonec nechybí tradiční děkovačky na obou stranách a po nich již diváci pomalu ale jistě opouštějí stadion.

Vy ale nikam neodcházejte a prohlédněte si fotoreport, který jsme připravili.

VIDEO

 

Autor: MR & DD & dn & lb

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • HC Vsetín SportovniInvestice 20.10.2014, pondělí, 19:16 + 0 - 0
    Vydělávejte díky sportovnímu investování. Více na: http://www.sportovniinvestice.cz/investicni-tipy/balicek-midi
  • SK Slavia Praha wajt 06.10.2014, pondělí, 14:14 + 0 - 0
    Rusty: Já bych udělal soutěž velikosti pindíků... Ale to by vyhráli chachaři :(
  • bez klubu Rusty 04.10.2014, sobota, 11:44 + 1 - 1
    Tak to se tady teď bude machrovat s umístěním na UW, to už je vážně k smíchu:-)
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 02.10.2014, čtvrtek, 17:01 + 0 - 0
    Letenskej: Spíš autor videa ví, že nemá cenu dávat každý týden na první flek Legii, protože ona na to má. Divím se, že trapnou poznámku má někdo z klubu se směšným "kotlíkem."
  • SK Slavia Praha všude Slavie 01.10.2014, středa, 21:42 + 1 - 0
    Letenskej třeba tam za 10 let budete taky
  • AC Sparta Praha Letenskej 01.10.2014, středa, 20:12 + 1 - 1
    nevimjmeno2: tak to musí sestavovat opravdový znalec, když v tom žebříčku vůbec není utkání Legia-Lech a místo toho tam figuruje právě vaše kartoniada, která je beztak reklamou na současné volby :)
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 01.10.2014, středa, 16:49 + 0 - 0
    éééj druzí :) http://youtu.be/XO3kOm0I0pU?t=7m5s
  • Bohemians 1905 BFC 01.10.2014, středa, 14:16 + 0 - 0
    River: přesně na to jsem narážel...takhle by se o tom kdo je židák, koho založil židák, nebo kdo se kamarádí se židákama dalo debatovat do nekonečna :D
  • FC Baník Ostrava River 01.10.2014, středa, 11:30 + 1 - 1
    BFC :-D http://www.youtube.com/watch?v=sjejxVitQMc
  • AC Sparta Praha zbarda 01.10.2014, středa, 10:59 + 0 - 0
    wajt: tady Rst ti dal přímí důkaz :-))... Co vím, tak Štěpán byl viděn jednou na fotbale, ale ne na Spartě. Jednou byl viděn na Spartě Štrougal. Nebyli to žádní Sparťani, či aktivní činovníci, že by chodili pravidelně na fotbal. Každý činovník někomu "fandil", bylo to v modě. stepi1892: souhlasím s tebou, že u nás řve Jude Slavie spoustu lidí a vůbec ani neví proč to řvou. Jinak mi příjde více hanlivější pokřik "Smrt Spartě" co řvete vy, než to naše "Jude Slavie", ale to je věc názoru.
  • Bohemians 1905 BFC 01.10.2014, středa, 00:10 + 0 - 0
    carcass: si zabil ! Jinak když se to tady tak pěkně stočilo do oblasti 'Jude', jak jsou na tom vztahy na trase ACS - RTS?? )))
  • Slezský FC Opava carcass 30.09.2014, úterý, 21:07 + 0 - 2
    když pominu skutečnost, že Židi jsou nejchytřejší a nejstatečnější národ a spojení s nimi je vlastně projevem cti, tak mnohem větší sepětí s tehdejší pražskou židovskou komunitou měla Sparta.....ale je to váš boj, si to tam v Praze už nějak vyřešte
  • SK Slavia Praha stepi1892 30.09.2014, úterý, 20:37 + 0 - 0
    Pochopil jsem te dobre, jen jsem poukazal na to, ze oznacovat Slavii za zidovsky klub je trapnejsi a rozhodne lzivejsi nez oznacovat spartu za klub protezovany komunisty. Argumentu spojujicich spartu s komunisty je hned nekolik, zatimco kdyz se tu zeptam spartanu proc krici jude Slavie, tak 90 % nebude vedet, protoze to jen opakuje po ostatnich a mozna nejaky zbytek se tu ozene nejakou pochybnou informaci, ze jeden nebo dva ze tri zakladatelu Slavie meli zidovsky puvod.
  • bez klubu Rst 30.09.2014, úterý, 18:27 + 0 - 1
    http://vzpominate.sweb.cz/img0.gif
  • SK Slavia Praha wajt 30.09.2014, úterý, 18:10 + 2 - 0
    Zbarda: Ne, k vam chodil treba soudruh Stepan,nebo z nynejsi doby pan arciloupeznik Kretinsky,co vas i vlastni.. S timhle hovnem jdi do hajzlu,vypisovat ten vas vykvet by bylo taky k pobliti,stejne jako paroubek s grossem.
  • AC Sparta Praha zbarda 30.09.2014, úterý, 16:46 + 0 - 0
    stepi1892: Vůbec jsme se nepochopili, respektive ty jsi mne nepochopil. Vaše chorea jsou dobrá, kvalitně uděláná, zpracovaná - o tom žádná, bezesporu. Ale choreo na derby bylo úplně nesmyslné, trapné a lživé! Sparta nemohla být komunističtější než vy. To je nesmysl. Všechny týmy byly komustické, ale jen ty "DUKLY A SPOL" byly protěžovány. Něco si někdy o tom přečti. Souhlasím s tím, že pokřik JUDE SLAVIE je trapný. Já ho třeba neřvu. Sparťani ho řvou, aby vás nasrali. Spousta lidí ani neví, proč to řve. Mám pocit, že jeden ze zakladatelů Slavie byl žid, ale nejsem si zcela jist. Jestli to byl pan J. Hausman a nebo pan Ankrt. Ale to bych kecal. Každopádně když se řve JUDE SLAVIE, tak spíš by to mělo urazit židy, že je s váma spojujeme :-)).. Mimo jiné jsem rád, že na Spartu nechodí a nefandí ji jako jsou lidé Paroubek, Tvrdík, Gross a další levicoví politici, resp. někteří bývalí straníci KSČ .-)
  • AC Sparta Praha MrSpartan 30.09.2014, úterý, 14:19 + 0 - 0
    ale ano, my vůbec nedržíme krok. http://www.supporters.cz/clanek/ultras-liga-2226-kolo/6128.html
  • AC Sparta Praha MrSpartan 30.09.2014, úterý, 14:09 + 0 - 0
    všude Slavie: tak se zeptej té vaší mediální hvězdy, proč je nám vždy slibováno, že choreo bude povoleno,ale vždy týden před zápasem je nám náhle zakázáno:) choreo už bylo namalováno..
  • SK Slavia Praha všude Slavie 30.09.2014, úterý, 13:36 + 1 - 1
    http://img.deniksport.cz/img/2/gallery/407792_sport-fotbal-derby-slavia-sparta-eden-fanousci.jpg vlastně jedno jste měli fenomenální :D
  • SK Slavia Praha všude Slavie 30.09.2014, úterý, 13:34 + 0 - 0
    jak někdo ze sparty může napsat že naše chorea byla trapná?až budete s těma choreama aspoň chvíli s námi držet krok tak neřeknu půl slova ale takto? a teď šup rychle se vymlouvat že máte v tomhle na hovno stadion atd...
  • SK Slavia Praha stepi1892 30.09.2014, úterý, 13:10 + 0 - 0
    zbarda: choreo trapné a lživé, pořád dokola nesmyslná písnička...mnohem trapnější, lživější a absolutně nesmyslný (jak bylo vysvětleno v choreu - židovský klub by ani náhodou nemohl za protektorátu vyhrát 4 tituly) je váš pokřik "jude Slavie", který jako stádo tupých ovcí už léta pokřikujete a ani nevíte proč. Promiň, ale sparta je mnohem víc komunistický klub než Slavia židovský, tak nejdřív začněte u sebe a potom až začněte chorea Slavie označovat za lživé ;)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 30.09.2014, úterý, 10:59 + 0 - 0
    Dalibor-dik ze sis dal praci a zjistil to.On jako spartan,ktery se nekdy neudrzi pri jejim komentovani mi to tim vyrazem potvrdil.Zajimava by byla fotka za stavu 2:0 a jeste po Lafatove penalte.
  • AC Sparta Praha Jabbar 30.09.2014, úterý, 09:27 + 0 - 0
    Rusty: Oficiálně vyprodáno bylo, ale hloupej systém předprodeje, rozdávání lístků lidem, kteří nepřijdou, zavřené sektory kvůli bezpečnosti, neobsazená VIP místa, atd. způsobily, že ač na pokladnách viselo "VYPRODÁNO" a lístky se koupit nedaly, tak nakonec bylo cca 4500 volných míst.
  • bez klubu Rusty 30.09.2014, úterý, 09:17 + 0 - 0
    Chorea sice slušný, ale ten význam mi spíš přijde jako výkřik do tmy. Sparta=komunisti, Slavie=nežidi, to je mi přijde jako dost velkej úlet. Navíc Sparta těch titulů získala více po roce 89. Jinak zápas parádní na tribunách, škoda že už ani tento zápas nejsou schopni fans vyprodat. Ještě mě rosekal kouč Beránek, že fans jim opět jako v zápase s Brnem vrazili kudlu do zad. Asi si neuvědomuje, že jsou to právě oni co mají v posledních letech, narozdíl od hráčů, stabilní formu:-)
  • AC Sparta Praha Gabra 30.09.2014, úterý, 08:30 + 0 - 0
    nevimjmeno2..já jsem si v neděli pustila druhý poločas. To, že jsou ruchové mikrofony natočené na váš kotel je dlouholetá skutečnost, ale abych slyšela místy jen zpěv propagátora Milky, to mi trhalo uši. :)
  • AC Sparta Praha zbarda 30.09.2014, úterý, 01:17 + 0 - 2
    Slávistické choreo trapné a lživé. Je to pořád dokola, ta stejná nesmyslná písnička. Už pochopte, že před rokem 89 byl v každém klubu předseda komunista. Když byla Sparta tolik protěžovaná, tak se ptám, jak je možný, že soudruzi nechali Spartu v roce 1975 sestoupit do 2.ligy???!!! Vy slávisti se pořád zaobíráte minulostí, pořád brečíte. Je 25 let po revoluci a vy jste na tom pořád "bídně", pořád jste za námi. Jak je to možné??? Kde je chyba??? Není chyba třeba v Korbelovi? Leškovi? Rosenovi? Jarolímovi? Vy hrajete posledních 5 let úplnou tužku, skoro o padáka. Neměli by jste se raději starat sami o sebe a hledat chyby v sobě??
  • bez klubu dalibor.durcak 30.09.2014, úterý, 00:02 + 0 - 0
    Mat1922: No, to je zajímavá otázka. Donutila mne se podívat v kolik ta fotka byla vyfocená a zjistil jsem, že v 18:31, takže za stavu 0:0.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 29.09.2014, pondělí, 22:57 + 0 - 0
    Mam dotaz na fotoreportera Dalibora.Toho blaznivyho Čapka s vyrazem v obliceji "Sparta a 2 misto?" jak stoji s Karochem jsi fotil jeste za stavu 0:0...ze? ...Jinak docela dobra Spartanska kundicka v byte v tom okne...Miss žaluzie:)
  • FC Baník Ostrava ondra_chachari.cz 29.09.2014, pondělí, 21:42 + 1 - 0
    Vždycky jste byli divní... http://www.chachari.cz/images/001.jpg
  • FC Baník Ostrava _Peter 29.09.2014, pondělí, 21:00 + 3 - 0
    Gatner: "Nehledě na motiv", to je prostě takové české, říkat: Je to špinavé jak po kurvách, ale je to velké. Potrhané, křivé, ale je to na výjezdu. Pointa je na skok ze skály, ale povedlo se to zvednout apod., tak zatleskám. Hovno, možná u Příbrami, nebo Boleslavi. Colosimo myslím pochopil pointu dobře - stejně tak já. Proti tomu, že si s ACS vyřizujete (ne)židovsko-bolševické půtky nikdo nic nemá. To k tomu patří, ale udělat to touhle formou v předvečer dne české státnosti, to je myslím hardcore i na nás, Poláky :).
  • AC Sparta Praha Jabbar 29.09.2014, pondělí, 19:48 + 5 - 1
    ono i to provedení pokulhávalo, to KSČ ještě OK, na červený ploše se třema obyčejnejma písmenama se nedalo nic moc zkazit. ale ten protektorát moc nevyšel, vždyť se ty písmena skoro nedaly přečíst, zvlášť Č a M. uznávám, že TS je momentálně číslo jedna co se týče domácího suportu a choregrafií, ale tohle se jim opravdu moc nepovedlo, vždyť se to nelíbí i některým slávistům. u SKS někdy pokulhává myšlenka a vítězí forma nad obsahem. to u Chacharů by se mohli učit, protože tam to má vždy hlavu i patu, byť to nejsou třeba produkce tak spektakulární.
  • SK Sigma Olomouc matěj 29.09.2014, pondělí, 19:47 + 1 - 0
    nevimjmeno2: stejně mě to vždycky pobaví. Asi jako, když jsme na něj narazili v Ďolíčku :-)))
  • AC Sparta Praha cheeky 29.09.2014, pondělí, 18:34 + 2 - 1
    Gatner: provedení pěkné o tom žádná, ale ta pointa je mimo...U cirkusu mi něco chybělo(okolo vlajky, pyro).
  • AC Sparta Praha landis 29.09.2014, pondělí, 18:26 + 0 - 0
    drsný rst :D
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 29.09.2014, pondělí, 17:44 + 0 - 0
    Pokud máte někdo možnost se dostat k TV záznamu tak se jukněte...parchanti nás (SKS i spartu) stylově ztlumili takže je tam support slyšet méně než na běžném zápase v Edenu.
  • SK Slavia Praha Gatner 29.09.2014, pondělí, 17:24 + 2 - 4
    cheeky: chápu, že se ti ta kartoniáda z pohledu sparťana líbit nemohla ale trocha objektivity by vůbec neškodila. Až se na letný objeví taky takhle zdařilý choreo (nehledě na motiv) mu zatleskam. Každej, kdo tady nadává, že sks tou kartoniádou oslavovali KSČ , by si měl dát poctivou facku, aby se probral. Vůbec totiž nepochopil význam chorea - viz. colosimo.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 29.09.2014, pondělí, 17:21 + 0 - 0
    matěj: Tak on je na každém zápase :)
  • bez klubu Rst 29.09.2014, pondělí, 14:39 + 4 - 5
    Přesně tak. Sparta je ten nejkomunističtější z komunistických klubů. Dukla, Slovan, Trnava, Baník či Brno vyhrávali tituly tím nejkrásnějším možným způsobem, nejpěknějším fotbalem vždy toho, kterého ročníku. Byly to krásné časy. Na fotbal v podání těchto mistrů ligy byla radost chodit a dívat se na něj. Ne tak Sparta, vládní a nejkomunističtější klub. V 65. a 67. roce navzdory tomu, že za ni hráli nekopa Kvašňák, Mašek či Táborský a trénoval je jakýsi Ježek, vyhráli titul - samozřejmě že otřesným fotbalem a díky komunismu. V sedmdesátých letech spadla z ligy, ale bohužel - komunisti ji následující rok protlačili zpět do první ligy. V osmdesátých letech komunisti opět zajistili Spartě tituly, přestože za ni nastupovaly nekopa typu Jana Bergra (nebýt Sparta vládní a komunistický mančaft, dostal by tento provaz), Chovance, Haška, Skuhravého a spol. 89. rok pro Spartu neplatí a komunisti jí zařizují dalších 15 titulů. Hanba!!!
  • Zbrojovka Brno flvv 29.09.2014, pondělí, 13:18 + 0 - 4
    Dobré a pravdivé choreo, baví mě ti dementi co to nepochopili
  • SK Slavia Praha Lamzelezo 29.09.2014, pondělí, 13:18 + 0 - 0
    cheeky: jestli sobotni choreo nazyvas trapny a nic moc, tak slova pro vasi prezentaci na Letny asi ani neexistujou. Respektive ja je neznam
  • AC Sparta Praha cheeky 29.09.2014, pondělí, 13:06 + 0 - 0
    Z mého pohledu, pochod trapný, víc fízlů než nás a lidi na šrot hrozný :( Atmosféra skvělá. Z naší strany asi nejlepší v Edenu, ale mohlo to být lepší :)Pyro vynikající, choreo "cirkus" nic moc, KSČ a protektorát trapný...
  • SK Slavia Praha Lamzelezo 29.09.2014, pondělí, 12:07 + 0 - 0
    DB1893: Nikdo se nechlubi. Ja si prave myslim, ze dopadnul vic, nez dobre. Dobloudil na misto, kde TS o polocase huli. Nebyl ozralej, ale totalne mimo a vubec se nemel k odchodu a to vyhozeni na ulici bylo podle meho vysvobozeni.
  • bez klubu colosimo 29.09.2014, pondělí, 12:03 + 2 - 1
    nejsem fanda Baniku ale minuly rok měli na Slovacku pěkne choreo k české státnosti....a o rok později má Slavie přes celou tribunu nápis KSČ ...příště se zamyslete jaké je datum
  • AC Sparta Praha DB1893 29.09.2014, pondělí, 11:58 + 0 - 0
    Ok, neměl tam co dělat, ale obrat někoho, kdo sotva stojí a neví o sobě... jestli měl kecy, ok, jinak nevim nevim jestli je to na chlubení... Btw váš zcela střízlivý intelektál zas po zápase na Kubanskym nám. vlezl do tram plný ACS. Letěl ven, dres mu zůstal.
  • SK Sigma Olomouc matěj 29.09.2014, pondělí, 11:57 + 2 - 0
    Pletu se, nebo tam zase vidím Tykundu? :-D
  • SK Slavia Praha Lamzelezo 29.09.2014, pondělí, 11:08 + 0 - 0
    Gratuluji jedincovi v rudem dresu, ktery totalne na sracky (by me zajimalo, co tam u vas na Letny berete), dobloudil o puli az k hlavnimu chodu a prezil tenhle vylet ve zdravi, pouze se ztratou dresu a vyhozenim ven. Nasmal jsem se kazdopadne hodne.
  • FC Baník Ostrava bobis21 29.09.2014, pondělí, 11:07 + 0 - 0
    oslava protektorátu je hnus. Sešívky tím u mě hodně klesly ...
  • FC Baník Ostrava _Peter 29.09.2014, pondělí, 01:39 + 9 - 1
    Hymna se tak nějak hodila, společně s choreem o poměrech ve fotbale za komunismu a protektorátu, k nadcházejícímu Dni české státnosti, ehm. Nenapadl vás lepší způsob, jak poukázat na protekci ACS za totality, než zvednout nápis "KSČ" přes celou TS a následně vše osolit oslavou protektorátní éry, která podle vás byla herně čistá a poukazuje na nežidovské kořeny Slávie? Velké plus za pyroshow a hlavně nadupané sektory, to je pastva pro oči. Kartoniádu ale nepobírám ani den poté.
  • AC Sparta Praha acs1893 28.09.2014, neděle, 21:44 + 0 - 0
    no ten tak metr a půl vysokej týpek co přišel s kuklou a acs šálou na začátku k našemu kotli provokovat ten mněl taky dost :D
  • SK Slavia Praha Pyčapes 28.09.2014, neděle, 21:34 + 0 - 0
    Flinta: asi protože to je kulturně i historicky významnej zápas a asi aby nám to taky připomnělo, že i přes tu vzájemnou rivalitu a nenávist máme pořád něco společnýho.
  • Zbrojovka Brno flinta 28.09.2014, neděle, 21:26 + 0 - 1
    proc se na zacatku hrala hymna? to mi hlava nebere
  • SK Slavia Praha HlucnyDivak:) 28.09.2014, neděle, 21:13 + 1 - 0
    dejvax asi nejvíc byl boreček co seděl se sparťanskou šálou na kraji TS a pak se ještě odvážně vydal o poločas do koridoru. No vrátil se bez rudého hadru okolo krku ale v obličeji měl rudé dost, skoro to vypadalo, že bude brečet... Za takovou demenci mohl být rád že nepotkal nikoho vostřejšího a mohl odejít po svých....
  • AC Sparta Praha Gabra 28.09.2014, neděle, 20:18 + 3 - 0
    Hree...já se taky o ty jeho koule bála. :)
  • Zbrojovka Brno Hree 28.09.2014, neděle, 19:12 + 0 - 0
    Respekt borcovi z ACS, co si stoupl s megafonem na ten zkurvenej slávistickej plot s hrotama. Osobně bych se zcela vážně bál o svý koule.
  • bez klubu topol 28.09.2014, neděle, 18:13 + 2 - 0
    Vincent_Vega: a co si čekal? Že tě někdo na nejprofízlovanějším mistě v Praze bude napadat? To by dopadlo akorát zbytečnými paragrafy...
  • AC Sparta Praha Vincent_Vega 28.09.2014, neděle, 18:06 + 0 - 1
    My jsme se pohybovali jako doma asi půl hodky před utkáním a to přímo u vašeho vchodu :) Asi moment překvapení že celkem známé firmy od Vás koukali co se děje a Strašákův výraz byl na fotku....
  • SK Slavia Praha dejvax 28.09.2014, neděle, 17:41 + 0 - 0
    Michalsimas: šály byly brány přesně takovým jako jsi ty, co si myslí že se v koridoru po severu, nebo východu můžou pohybovat s šálami jako by byli doma, vyhrožováno nikomu nebylo, nebo o tom alespoň nic nevím, zároveň byly šály brány pouze starším borcům, rozhodně ne holkám, starším lidem a dětem, možná tracení šály bude pro tebe sloužit jako ponaučení a pamatovák pro příště, že tady nejsi doma a nejsi vítán a když už jdes mimo svůj sektor tak bez suvenýrů, acs by se zachovali pochopitelně úplně stejně, ono se samozřejmě najde i dost slávistů co si pro změnu myslí, že se po letné a v jejím okolí můžou pohybovat jak páni a potom šály taky zaslouženě tratí, tak pro příště už víš :)
  • SK Slavia Praha NopainNogame 28.09.2014, neděle, 16:25 + 2 - 0
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/1925155_292790887575763_2150563701175371052_n.jpg?oh=0a7b7468ef108d59884e5de74050fd73&oe=54B6983D&__gda__=1421961069_a5ea919f42ee4aa7e69375b4dc3c68ca
  • SK Slavia Praha primitiv88 28.09.2014, neděle, 15:56 + 2 - 0
    Pokud jde o tu dobu minulou, tak to že bylo provedeno několik pokusů, jak Slavii zlikvidovat, je celkem známá věc a lehce doložitelná. Sparta měla ten ideologický profil pro minulý režim nezávadný a proto se ji i lépe dýchalo. Každopádně, za současný stav nemůžou žádní komunisti, ale pánové Doležal a Rosen a svou měrou i trenér Jarolím
  • AC Sparta Praha MrSpartan 28.09.2014, neděle, 15:53 + 0 - 2
    http://www.reflex.cz/clanek/dopisy/39526/reakce-sparta-nebyl-bolsevicky-klub-je-to-obehrana-lez.html
  • AC Sparta Praha streetfighter 28.09.2014, neděle, 15:52 + 0 - 0
    Perfektní derby, jedno z nejlepších za poslední roky. Pyroshow na obou stranách parádní. Chorea slávistů jsou fakt jenom k zasmání, tohle snad ani nemohli myslet vážně. Ztrapnili sami sebe...
  • SK Slavia Praha primitiv88 28.09.2014, neděle, 15:37 + 0 - 0
    Fanoušek: a ty si vážně myslíš, že ty spálené bolševické šály byly získané po boji? A vážně si myslíš, že ty bolševické šály co se pálí na Letné jsou odevzdané někde na druhém konci republiky. Na obou stranách to funguje úplně stejně a to bez ohledu co si o tom myslím
  • SK Slavia Praha stepi1892 28.09.2014, neděle, 15:19 + 5 - 0
    Moc teda nechápu, že se sparťani s tou zapálenou vlajkou a v podstatě všema sebranýma věcma neustále ohání nějakým hokejem a dětmi, když při posledním derby v Edenu sebrali a potom zapálili tu vlajku jiras boys z rodinnýho sektoru u jižní tribuny. A moc dobře si pamatuju, jak se tu pak v diskuzi oháněli tím, že každý úlovek se počítá, ať už se sebere komukoliv..navíc už tu topol sdílel fotku ze včera, na který je s tou vlajkou fanoušek z fotbalu, tak ani neni co řešit ne?
  • AC Sparta Praha Jabbar 28.09.2014, neděle, 15:15 + 0 - 2
    Tohle podsouvání slávistů, že oni jsou morálnější, protože jsou neúspěšný, je k smíchu. Samozřejmě v dobách komunismu byli komunisti ve všech klubech a to i ve Slavii, jen ty slávistický komunisti byli neschopnější než ty ostatní, to je celej problém "protěžování" Sparty za komunismu. Jestli byly nějaký kluby protěžovaný tak to byly všechny ty Dukly, který si stahovaly hráče pod záminkou vojny a když se osvědčili, tak už si je nechaly. Ten protektorát je mi stále záhadou jak to bylo myšlený a myslím, že nejsem sám. Možná by to tvůrci mohli vysvětlit.
  • SK Slavia Praha stepi1892 28.09.2014, neděle, 15:09 + 0 - 0
    v43: a vysvětlíš nám to teda, jak to doopravdy bylo? :)
  • AC Sparta Praha MirisIII 28.09.2014, neděle, 14:20 + 4 - 3
    Malé shrnutí: Na přelomu demokracie a totality titulový rok 1948. V době temných padesátek ohromující dva tituly (52 a 54) Pak v době uvolnění poměrů další dva (65 a 67) Na to přichází tuhá normalizace, s ní pád do druhé ligy a dva megaúspěchy v podobě třetích míst (69 a 70). Ani si nedokážu představit, kolik to muselo stát soudruhy úsilí. No a nakonec přichází éra, kdy se asi podle některých nepřátelé socialismu stříleli a popravovali na každém rohu a jen díky tomu nám nastaly žně To je od roku 1984 pět titulů (84, 85, 87, 88 a 89). Jen jestli to, že se Slávie neustále topí ve sračkách není spíš tím, že když už slíznete nějakou smetanu, tak si vzápětí pravidelně rozkradete svůj vlastní mančaft, což určitě není vůbec židovské ;-)
  • AC Sparta Praha Michalsimas 28.09.2014, neděle, 14:01 + 0 - 1
    eRw!n: nečekám, ale když jsem na tribuně mezi "normálními" fanoušky, tak ano, rivalita tam je, ale vzájemná úcta a respekt by k tomu taky mohli patřit :)
  • AC Sparta Praha eRw!n 28.09.2014, neděle, 13:54 + 0 - 0
    Michalsimas: kdyz si beres ACS salu do Edenu, tak cekas nejaky vrely prijeti? :D
  • AC Sparta Praha Michalsimas 28.09.2014, neděle, 13:47 + 1 - 5
    Jak už tu někdo poznamenal to s těmi šálami, vím že se to děje a asi to k tomu patří, ale proboha když stojím pod protilehlou tribunou s kamarádem SLÁVISTOU a mám na sobě sparťanskou šálu a v klidu tam debatujeme, pijeme a kouříme a nějaký "bezmozek" bezeslova přijde a strhne mi šálu z krku a druhej jeho poskok mi slovně vyhrožuje a to před zraky dětí a normálních fanoušků tak to už mi přijde dost trapné....nesere mě ani tak to, že jsem o tu šálu přišel a pak ji viděl hořet, ale o ten způsob....ale asi na to mám špatnej pohled....
  • bez klubu SKS1 28.09.2014, neděle, 13:25 + 0 - 0
    Strašákovo řvaní do mikrofonu včera bylo příšerné.S tím souhlasím.
  • 1.FC Slovácko johankarl 28.09.2014, neděle, 13:25 + 0 - 0
    velmi podařené presentace na obou stranách,vyprodáno! Ač velmi nerad, musím přiznat, že tento zápas je v našich poměrech Top. A nebo si to možná někteří chtěli naposled užít bez " velkého bratra" :-) I když ten robocop říká, že to tak bez něho úplně nebylo
  • AC Sparta Praha eRw!n 28.09.2014, neděle, 13:22 + 2 - 0
    SKS1: diky. v tom pripade to dava smysl, ale stejne to vypada divne a nemluve o to si dat pres celou TS dobrovolne napis KSC, at uz je pod nim napsano cokoliv.. jinak ale opravdu luxusni pyrosou
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 28.09.2014, neděle, 13:07 + 2 - 0
    Jediný co nechápu,že Strašák zpívá ty chorály do mikrofonu.To je hrozný.Nic ve zlym,ale když něco rozeřve a řve to s kotlem do mikrofonu,to byl děs.
  • bez klubu f7r 28.09.2014, neděle, 13:04 + 0 - 0
    ACS 1893-2013: a sebrali je, nebo kvůli pálení šal vyvádějí jenom hosty?
  • AC Sparta Praha v43 28.09.2014, neděle, 12:59 + 0 - 1
    r2009vltava: Proboha, řekni aspon, že to máš od toho vašeho strašáčka a ne z vlastní hlavy. Protože, to co si napsal, je taková sračka, která naprosto popírá historie, vlastně téměř uráží. Ale když jsem viděl ty vaše chorea, tak je mi jasný, ona vam celkově historie a fakta asi moc neříkaj...
  • bez klubu Fanoušek 28.09.2014, neděle, 12:46 + 0 - 0
    Včera jsem vícekrát viděl to, že si rudý přišel pro sešívanou šálu jako do obchodu. Bez boje, beze slova a do okruhu 400 metrů od Edenu. V jednom případě přímo před stadionem. To je strašná ostuda...
  • AC Sparta Praha ceva 28.09.2014, neděle, 12:43 + 0 - 0
    topol: tenhle "dement" byl tak ožralej, že se ani nedivim, že o tu vlajku přišel...
  • bez klubu k.m 28.09.2014, neděle, 12:28 + 1 - 0
    na české poměry nadprůměrné.....ale jak tu někdo psal,že nic lepšího neviděl letos ani v Evropě,tak to nebylo myšleno vážně...že ne ..
  • bez klubu topol 28.09.2014, neděle, 12:25 + 3 - 0
    ACS 1893 - 2013: no geniální je především že tyhle vlajky taháte na derby :D viz. http://goo.gl/VO4KT8
  • SK Slavia Praha r209vltava 28.09.2014, neděle, 12:23 + 1 - 0
    A také to byla doba, kdy se všem klubům měřilo stejným metrem.
  • bez klubu SKS1 28.09.2014, neděle, 12:13 + 0 - 0
    ACS 1893-2013:Jestli těma 40 hools co se pohybovali před stadionem myslíš jednoho "megamysla", co se promenáduje kolem edenu , kde žádná bitka, kvůli policii prostě nejde tak OK.Jinak VŠECHNY HOŘÍCÍ ULOVKY BYLY NASBÍRANÉ BĚHEM DNEŠKA! eRw!n:Nejedná se o oslavu protektorátu, i když se tak bohužel na první pohled může zdát, ale naráží to na pokřik "jude slavie" - těžko mužem být židi , když sme za protektorátu vyhráli 4x titul.
  • AC Sparta Praha eRw!n 28.09.2014, neděle, 12:01 + 0 - 0
    naky vysvetleni slavistu co melo znamenat to choreo na oslavu protektoratu?
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 28.09.2014, neděle, 11:54 + 1 - 0
    Jedno z nejlepsich derby za posledni roky jak z nasi strany tak ze strany SKS.Jen si trochu rypnu do hools sks proc chodi ukazovat pres plot jak zapalujou salu, kdyz pred zapasem se 40 nasich (asi yf a pb) pohybuje v okoli a primo u stadionu a nikdo z tich radoby hools se ani nehne. Pak je genialni kdyz vytahnou hokejovou vlajku ktera se dava na hokeji zadarmo :-D.
  • AC Sparta Praha mašinový vrah pripke 28.09.2014, neděle, 11:44 + 0 - 0
    Poslední roky jsou pochody s přispěním asistence policejních složek o ničem.Nikdo nemá zájem se nechat sebrat pro hovno.Každopádně i tohle derby díky oběma táborům patřilo mezi ty lepší.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 28.09.2014, neděle, 11:38 + 0 - 0
    http://www.ultras-world.com/reports/europe/other/czech/slavia-praha-vs-sparta-praha-27-09-2014
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 28.09.2014, neděle, 11:32 + 0 - 0
    Super,hlavně to tu neposerte chytrejma komentářema :)
  • FC Baník Ostrava capekpico 28.09.2014, neděle, 11:23 + 4 - 0
    Prostě hodně povedené! Tuny pyra z toho jsem včera tekl ;-) SKS velmi pestrá a napaditá chorea! I sektor ACS vypadal opticky velmi dobře.
  • bez klubu Racionálně uvažující 28.09.2014, neděle, 11:23 + 1 - 1
    Co k tomu říct. Shrnu to stručně. Nic lepšího jsem tento rok ještě neviděl jak v Česku, tak ani v Evropě. Absolutorium pro oba tábory.
  • AC Sparta Praha ACS 28.09.2014, neděle, 11:23 + 0 - 1
    Čekal jsem lepší chorea od sks. Pochod jsem také zažil lepší, ale jinak není co dodat... Jen víc takových zápasů...
  • bez klubu ultraboy 28.09.2014, neděle, 11:09 + 0 - 0
    topol: řekl bych, že důvod máš hned v úvodu, stačí jen číst.
  • bez klubu topol 28.09.2014, neděle, 11:03 + 0 - 0
    Ten pochod Sparty je nějaký ochuzený, nevidím žádné pyro, speakara ani žádnou vlajku v čele, vypadá to tak jen z fotek nebo nějaký jiný důvod?
  • AC Sparta Praha CooldanACS 28.09.2014, neděle, 10:48 + 0 - 0
    Perfektní derby, perfektní atmosféra, perfektní všechno :)
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 28.09.2014, neděle, 10:39 + 0 - 0
    Naprostá párada! :)
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 21:13 - Kyby
Doufám, že se ještě bude angaž...
včera, 20:04 - lamich2
Angažovalo se v tom nějak vede...
včera, 19:09 - nejsem robot
...a bude hůř-když je lampasák...
včera, 17:20 - Kyby
Chyba, na zaplacené, ale platn...
včera, 16:36 - k.m
Zaplacené lístky ? Dle infa z ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace