o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

AC Sparta Praha vs. SK Slavia Praha

Foto report neděle, 20.03.2016 18:46 - přejít do komentářů
FotoReport z 285. derby pražských
images/clanky/ac-sparta-praha-vs-sk-slavia-praha-7443.jpg

V neděli 20. 3. 2016 od 19:30 začíná 285. derby pražských "S".

Pro slávistické fanoušky však den začíná již ve 13:30, kdy se od svého svatostánku "Průvodem gentlemanů" přesunují na Letnou. 

Po zastávkách na Václavském náměstí, Náměstí republiky a po průchodu Letenského tunelu se sešívaní úspěšně dostali k sektoru hostí s dostatečným časovým předstihem.

V zápase se objevila spousta pyrotechniky, na sparťanské straně i chorea a celé utkání se odehrálo za mohutného supportu obou stran.

Vše podstatné se nám snad podařilo zachytit v přiloženém fotoreportu.

 

Autor: DD & PM

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • bez klubu Fanoušek 24.03.2016, čtvrtek, 12:15 + 0 - 0
    Jandyssks: Tak určitě jsou kolem celého hřiště, když v TV Spartu přeřve i Jablonec :D Když jsou ze strany hlavní tribuny, tak vždy bez vyjímky bude kotel hostů v zádech a kotel domácích na druhém konci stadionu :D
  • SK Slavia Praha Jandyssks 23.03.2016, středa, 12:56 + 0 - 0
    eRw!n:mikrofony jsou kolem celeho hřiště aby se mohl přenášet zvuk z místa kde se momentálně hraje....tak nevim co tu placas... něco jiného je to kde sedí komentátoři kteří maji vlastní mikrofon a do toho se přenáší i zvuk z tribun...ale nemyslim to zle...jen prostě pises blbosti
  • AC Sparta Praha eRw!n 23.03.2016, středa, 12:36 + 0 - 0
    a udivuje me, kolik lidi porad nevi, kde sou na Letny umisteny ruchovy mikrofony.. hodnotit podle tv fakt nema smysl panove..
  • AC Sparta Praha eRw!n 23.03.2016, středa, 12:33 + 0 - 0
    pyro naprosta parada :)
  • FC Baník Ostrava Chachardawe 22.03.2016, úterý, 23:54 + 0 - 0
    Je to škoda, že se v Česku chodí na soupeře.. měli by jste se vysrat na to jakej je stav na hřišti. Já ten fotbal převážně radši ani nesleduju, užívám si to fandění a atmosféru. Máte chodit na svůj klub a né na soupeře! Vandráci... Bez ohledu na výsledky....
  • AC Sparta Praha Jabbar 22.03.2016, úterý, 22:53 + 6 - 0
    Byl jsem na fotbale v Chorvatsku, Srbsku, Polsku, Německu, Anglii, atd. a všude se fandilo podle výsledku, tak proč z toho tady děláte nějakou speciální českou vlastnost. Jestli mají Češi nějakou špatnou vlastnost, tak je to tohle sebemrskačství, kdy o sobě tvrdíme jak jsme, na rozdíl od jiných národů, debilní.
  • bez klubu Rusty 22.03.2016, úterý, 20:09 + 0 - 0
    Jo bohužel u nás se většinou fandí dle výsledků. To tak bohužel je a asi i bude. Jinak k těm dohadům, který tábor nej? Dle mého názoru tady žádný komplexní tábor není. Baník super výjezdy, dobrý support, ale doma nic moc ( myslím i na Bazalech). Sparta dobrý výjezdy, support horší . SKS super doma, support taktéž, ale horší počty na výjezdech. Zbytek ligy velká mezera. Není se co divit při průměrné návštěvě 4 - 5 tisíc na zápas. Český fotbal už jen vzpomíná na slavné doby.
  • FC Baník Ostrava onula 22.03.2016, úterý, 17:32 + 0 - 0
    Durman, další z řady ocasů. Hoši odkud se berou ta vaše nenávist a nadávky? Máte pubertu, či ste tak blbí už od přírody?
  • bez klubu durman 22.03.2016, úterý, 16:13 + 0 - 3
    Tribuna hnoje přišla na Letnou dostala nášup gólů a šla žrát nudle aby mohla tvořit hnůj a to miminko co drží megafon na té fotce z pochodu se divím že se ukazuje všude kam přijde pokaždé dostal prez piču
  • SK Slavia Praha wajt 22.03.2016, úterý, 11:49 + 0 - 0
    Lo Squalo: Čůrakuje se odjakživa.
  • SK Slavia Praha Cája 22.03.2016, úterý, 11:33 + 0 - 0
    Lo squalo- čůrákování sestavy na spartě probíhá každý rok, tak si nemysli, že jste vymysleli nějakej novej fenomén. Beggar-pochod je sice dlouhej a náročnej, ale kdyby někteří tolik nechlastali, třeba by to vypadalo líp ;) fakt nechápu ty, co už na strašnicích maj problém z udržením rovnováhy. V centru to vypadá hrozně a na stadionu už se nemůže fandit a stejně tyhle lidi po zápase vystřízlivěj a chlastaj do noci, tak k čemu to je?
  • SK Slavia Praha Cepin 22.03.2016, úterý, 10:51 + 0 - 0
    Buď dobrý a rozviň svůj klid!
  • AC Sparta Praha ACS 22.03.2016, úterý, 04:48 + 0 - 0
    *oprava: psal si: ze ti pride ubohy jak se spartani ohanej prekricenim kdyz vyhraly derby. Na to sem ti napsal a kolik tech derby jste vyhraly? Ach jo... Slavisti sou vsichni stejni... Nauc se cist vlastni prispevky
  • AC Sparta Praha ACS 22.03.2016, úterý, 04:43 + 0 - 0
    Psal si, ze se divis, proc se ohanim vysledkem... Nauc se po sobe cist vlastni prispevky! Urcite tam najdes pasaz, kdy pises, ze nechapes, proc si spartani tahaj trika
  • AC Sparta Praha petrosACS 22.03.2016, úterý, 00:10 + 0 - 0
    BrokFCB: Amen
  • AC Sparta Praha zbarda 22.03.2016, úterý, 00:07 + 1 - 0
    Líbí se mi tady ta klidná, pohodová, uvolněná až bych řekl pomalu Velikonoční nálada mezi námi nesmiřitelnými rivali :-) ..je lepší se tady takhle bavit než si tady nesmyslně nadávat. Buďme na sebe hodný! :-))..já rozhodně taky raději půjdu na pivo s fandou z jinýho táboru než s ňákým nemíčem... Derby bylo super, jen více takových zápasů v lize...
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 21.03.2016, pondělí, 23:34 + 6 - 0
    V Česku je to holt takový zvyk, že se chodí na soupeře, než na vlastní tým, ostatně je to vidět i na pokřicích, když nadávky na soupeře zpravidla řve celý stadion, přitom chorály vlastního klubu nikoliv. Je to takový trend bohužel. Proto musíme být rádi za každého aktivního fanouška, ač můžeme se nenávidět, tak bychom se my aktivní měli respektovat. Stojíme za svým klubem ať se děje co se děje a v tom je to kouzlo. Daleko radši bych v osobním životě zašel na pivo se Spaťanem, Slávistou či Opavákem i přes tu nenávist, než s nějakým piknikem, který by mi říkal jací jsou fans hovada a jak radši fandí Manchesteru a podobným sračkám. Škoda, že strašně hodně lidí se dívá na průběh zápasu a podle toho fandí, ale to tak je asi v každém táboře v ČR.
  • SK Slavia Praha guly 21.03.2016, pondělí, 23:32 + 0 - 0
    Beggar neomlouvej naše fandění pochodem. Ano, je to únavný, ale pochod je každej rok a předvedli jsme mnohem v mnohem lepším světle, než včera. Prostě bylo hodně "derby fans", který když se nevede, tak prostě nefanděj a to pak znechutí fandění i ostatním, co by normálně fandili. Top derby byly v době největších sraček. Čím víc jsme prohrávali, tím víc se bouřilo a fanatizovalo. Doteď si pamatuju výrazy sparťanů ve vedlejších sektor, který nechápali, co se děje. :-)To jsme ale taky neměli vyprodanej sektor no.
  • SK Slavia Praha Beggar 21.03.2016, pondělí, 23:06 + 0 - 0
    ACS: Já ale vůbec netvrdim, že to mělo velkej význam, každopádně už to ke konci nemůže být ono v plné síle...po 10 hodinách na nohu, 6 hodinách fandění, flašce rumu a nespočtu piv už člověk nemá tolik sil ke konci. Něco jinýho je když člověk sedí 2 hodiny v hospodě a pak jde čerstvej rovnou na zápas. Na druhou stranu jsme značnou část zápasu byli v hledišti dost dobrým soupeřem. Nevim jinak co do toho taháš výsledek, tady se řešíš fans stránka, dění v hledišti a mimo něj. Pokud do toho chceš tahat stránku výsledků tak OK, je pro Sparťany politovánihodný, že i přes mnohem větší úspěchy na hřišti v poslední době mají pořád horší kotel a support než Slavie. Zajímalo by mě, kolik by na Spartu chodilo lidí, kdyby se dostali do stejnejch sraček jako my. Na Tribuně 20, v kotli 5 AHU s jednim vybitým megafonem.
  • AC Sparta Praha ACS 21.03.2016, pondělí, 22:56 + 0 - 0
    StoneIsland: nezapomenutelny jsem psal ja a logicky, nepisu za celej tabor... Beggar: Aha, a kolik tech derby jste vyhraly prosim te za poslednich 8 let? Kdyz se ohanis vysledkem. Ja tusim ze dve. A poslouchat o unavenych fanouscich z pochodu a alkoholu??? Sorry, sice vim jak velkou to hraje roli, ale doprdele kde to sme???
  • AC Sparta Praha acsboy 21.03.2016, pondělí, 22:54 + 0 - 0
    Nadávat na to můžeme jak chceme, ale taková je prostě mentalita lidí v ČR. V Německu atd. je každý zápas jejich klubu pro lidi svátek, nejezdí se někam do hajzlu na výlety, chaty..., lidi si prostě své volno, klidně i s celou rodinou užijou na fotbale, takhle to u nás nefunguje a v dohledné době ani fungovat nebude, taková je bohužel realita.
  • AC Sparta Praha landis 21.03.2016, pondělí, 22:42 + 3 - 0
    ...to mě sere nejvíc....že u nás se pořád chodí na soupeře a ne na Spartu....kurva, mně je úplně u prdele, jaký je soupeř...jestli jsou to sešívky, Olomouc nebo Liberec...jdu na Spartu... i když přiznávám, víc se těším na zápasy jako je s baníkem, sešívkama a teď nově i s plzní...jsou to větší nervy, větší nenávist k soupeři a i jiná atmosféra....ale to právě proto, že lidi přijdou na soupeře...konkrétně na tyhle tři jmenované... !choďte na svůj klub!!
  • SK Slavia Praha Beggar 21.03.2016, pondělí, 22:17 + 0 - 2
    Mě by zajímalo jaký bysme měli počty v Edenu teď kdyby Slavie hrála v pohárech a k tomu o titul... i v těch nejhorších chvílích jsme měli pořád 3. nejvyšší návštěvnost ligy, tuhle sezonu máme zatim 2. nejvyšší za Plzní, která jak je známo i při návštěvě 6000 lidí oznámí pro jistotu, že tam maj 10 500.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 21.03.2016, pondělí, 22:14 + 0 - 0
    retarde ja bych se rad zeptal na praci u vas v Bohnicich....Ty jako profesor cestiny,nepotrebujes asistenta?
  • FC Baník Ostrava onula 21.03.2016, pondělí, 21:40 + 2 - 0
    Tak ono je problém ten, že před derby si půlka Prahy vzpomene že fandí Spartě či Slávii, ale pak ten zájem zase opadne, pokud nepřijede Plzeň, Baník či někdo z Evropy, to platí hlavně u Sparty, na Letnou přijede přes 12 tis už jen na Villareal a Plzeň a pokud bude Sparta ve hře o titul i v posledních kolech, tak i před Jihlavou si řekne dost lidí a hele, ona Sparta možná získá titul, tož to tam musím být. Ano, i na Bazalech a teď v tom azylu je to od nás často bída, ale kdyby jsme hráli o titul, tak by chodilo i přes 12 tis. lidí totéž i u Slávky, jen prostě na Letné se chodí ve větším počtu jen na vybrané týmy i když bojují o titul(Ale to by asi bylo tak i u Jablonce apod.)
  • SK Slavia Praha Jacksson 21.03.2016, pondělí, 21:39 + 0 - 0
    Zbrojovak - napíše bukvice z vidlákova :D
  • AC Sparta Praha acs1893 21.03.2016, pondělí, 21:08 + 1 - 0
    škoda že nemáme stadion třeba pro 50k lidí, na tenhle zápas byl z obou stran zájem tak 5.násobnej, jinak nechápu že to ady někdo srovnává se zápasem sksxfcb, dobře je tam i choreo u hostů ale na ten zápas za posledních třeba 10 led nikdy nebylo víc jak 14k lidí, a dobrej je možná tak v edenu kdy přijede litr chacharů, v ostravě kam příde 5k lidí a 150 hostů asi ne.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 21.03.2016, pondělí, 20:28 + 0 - 0
    cica: OK
  • SK Slavia Praha cica 21.03.2016, pondělí, 20:08 + 1 - 0
    Lo Squalo..vycurakovani sestavy probiha kazde derby na letne a kazdy venkovni zapas...a myslim, ze to tak dela kazdej kotel na venkovnim zapase..teda ten co ma trochu rozumnej pocet.Pribram to asi nedela
  • SK Slavia Praha guly 21.03.2016, pondělí, 18:56 + 0 - 0
    Ale 1. choreo sparty namalovaný velice pěkně. Pokazili si to ale tím, že si choreem překryli nápis.
  • SK Slavia Praha Dean_Moriarty 21.03.2016, pondělí, 18:44 + 3 - 0
    Z mého pohledu jsme první půlku předvedli opravdu kvalitní support, suverénně nejlepší na jaře. S inkasovanymi brankami se to horšílo a horšílo, nicméně tragédii bych z toho rozhodně nedělal. Co se tyče Sparty, tak u ní byla první půle tragická, a to i přesto, ze tlačili a měli herně navrch. Celkový dojem z první půle nicméně vylepšili zdařilým prvním choreem a naopak podtrhli choreem druhým, které bylo nečitelné a stejně nudné jako ostatní celotribunová Spartanska chorea. Druha půle byla z jejich strany co se tyče hlasitosti velice zdařilá, avšak zdá se mi, že ta Letna hřmí pouze při pokricich jako Sparta tlesk, tlesk...., dej Sparta gól a kdo neskace není Sparťan,zbytek moc slyšet nebyl. Jinak mi přijde, že má Sparta stále co dohánět, především co se tyče rozmanitosti choálů. Naopak mají mnohem lepší zapojeni ostatních fanoušků, než my, což je rozhodně třeba ocenit. Celkové mi derby na Letne přišlo z obou stran zdařilejší než minule a doufám, ze bude tato dle mého názoru vzestupná tendence pokračovat.
  • SK Slavia Praha StoneIsland 21.03.2016, pondělí, 18:19 + 1 - 0
    Jestli tohle sparta považuje za nezapomenutelný zápas, tak vám asi stačí màlo. My dobrejch 40 minut, pak bída. U sparty bych čekal po takovým obratu fanatizmus na 100%, byl to ovšem lepší průměr.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 21.03.2016, pondělí, 18:09 + 0 - 0
    Určitě super zápas, ale samozřejmě bylo k vidění letos několik lepších na českém území. Souhlasím s názorem, že SKS z počátku výborní a postupně úpadek, domácí úplně naopak. Líbilo se mi to první choreo v kotli, pyro super, fotbal v podstatě taky. Trochu mě překvapilo, že SKS po našem vzoru (alespoň jsem měl za to, že jsme s tím přišli první) "vyčurákovali" domácí sestavu, to mi prostě přišlo divný. Ale vzhledem k tomu, že totéž udělal Baník v Edenu 3 týdny zpět, tak se z toho evidentně stal všeobecný kolorit.
  • FC Baník Ostrava abc78 21.03.2016, pondělí, 17:28 + 0 - 0
    retarde, odkud si vylezl? když víš piču, radši se ani tady nezmiňuj!
  • Zbrojovka Brno Zbrojovak 21.03.2016, pondělí, 17:20 + 1 - 2
    Teplouši jedni, tak druzí.
  • FC Baník Ostrava onula 21.03.2016, pondělí, 16:38 + 0 - 0
    Retarde, tvůj nick odpovídá tvému "názoru". Jinak hoši chováte se jak na diskuzi idnes či blbinkářů. To že fandím svému klubu neznamená že musím automaticky kritizovat fans největšího rivala
  • bez klubu retard 21.03.2016, pondělí, 15:52 + 3 - 4
    lol banikovci jsou hrozny trosky. doma atmosfera jak kdybyc chcipla krysa a dvarat za rok jedou v dorbym poctu protoze se chtej podivat do prahy a zeptat na praci. ale ono kdyz zijete celej zivot ve smogu...
  • SK Slavia Praha Beggar 21.03.2016, pondělí, 15:34 + 0 - 0
    Za mě průměr. Obě strany fandily podle výsledku na hřišti, což by u derby nemělo hrát roli, ale bohužel. SKS první poločas velice dobrý, místy až hodně fanatický, druhý poločas průměr tak do 70. minuty, pak už to bylo opravdu slabota a logicky podle výsledku na hřišti v rukou fanatického supportu Sparty. Přijde mi ubohý, že si Sparťani honěj triko jak nás DOMA překřičeli, navíc až tak v druhém poločase. Tohle by se asi na slavii neřešilo, v Edenu jsme doma celý zápas bez ohledu na výsledek. V kotli SKS se částečně projevila únava, tedy logický důsledek 5 hodinové předzápasové procházky PRahou v zimě, alkoholu a za neustálého skandování. V podstatě pro SKS začal den s fanděním už kolem 13h a hrálo se až 19:30. Já už poslední půl hodiny nemohl snad ani mluvit natož pořádně fandit.
  • bez klubu MMs 21.03.2016, pondělí, 14:20 + 0 - 0
    Slavia na její poměry nic extra, takovej průměr. Že by nějakej útlum?:-) a že si tu sparťani honí trika,že překřičeli SKS (ještě,když vyhráli 3:1 a ten obrat k fanatismu pomohl), když hráli doma? K tomu se nemá cenu vyjadřovat:-)
  • SK Slavia Praha guly 21.03.2016, pondělí, 13:54 + 0 - 0
    Z mýho pohledu support bída z obou stran. U nás to to za něco stálo jen asi nějakejch 30 minut, pak tragédie. Sparta v první půli hrozný a i druhou půli nic moc. V minulých derby vás bylo slyšet rozhodně víc. Velice podprůměrný derby.
  • AC Sparta Praha ACS 21.03.2016, pondělí, 13:14 + 0 - 0
    Pravda hodnotim z kotle, ale musim rict, ze kdyz sks byli slyset, tak kazdy derby za poslednich treba 5 let, mi prijde ze byli slyset vic. I pri vizualnim pohledu se mi zdalo ze fandi tak jeden sektor (ze 4 nebo z 5). Prvni polocas mohl byt od nas lepsi, ale druha pule nezapomenutelna :D
  • SK Slavia Praha husajn 21.03.2016, pondělí, 12:47 + 1 - 0
    Ještě že je ten fotbálek..
  • bez klubu Petr1312 21.03.2016, pondělí, 12:01 + 0 - 0
    Hynek:Tak fandit by se po obdrženém golu mělo o to víc ne? Ale myslím, že to už je na speakrovi jestli ten dav dokáže vyburcovat nebo ne...Toť můj názor.
  • Zbrojovka Brno Stanley 21.03.2016, pondělí, 11:58 + 1 - 0
    Celková atmosféra v duchu "když se daří, tak se fandí". Normálka..
  • AC Sparta Praha Hynek 21.03.2016, pondělí, 11:31 + 0 - 0
    chacharistan...pokřik sparťanských bojovníků z filmu 300.
  • bez klubu Ordnung machen 21.03.2016, pondělí, 11:26 + 1 - 0
    ambiciozni židi a druholigovej baniček se placa po zadech a brečí...holčičky co vy brečííííte
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 21.03.2016, pondělí, 11:12 + 0 - 0
    Ale pravda, že v bučení a pískání trhli sparťani asi rekord. Support lvl 999...
  • FC Baník Ostrava chacharistan 21.03.2016, pondělí, 11:04 + 0 - 0
    Jaky vyznam ma kartoniada??
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 21.03.2016, pondělí, 11:03 + 0 - 0
    Čekal jsem víc, zlatý zápas SKS - Baník. Alespoň pyra bylo na obou stranách dost.
  • AC Sparta Praha Hynek 21.03.2016, pondělí, 10:30 + 0 - 0
    Koukám, že když sparťani nejsou v supportu po obdrženém gólu dost aktivní, tak je to problém, ale že slávisti ve druhém poločase po gólovém přídělu totálně odpadli, už je asi normální. :-D
  • FC Baník Ostrava hocikto 21.03.2016, pondělí, 10:23 + 1 - 0
    Osobně jsem derby navštívil poprvé v životě a mám z toho dosti smíšené pocity. Atmosféru dělali jen Slávisté a když k popěvkům rozpálily ohně vypadlo, to velmi dobře. Sparťani mě neskutečně zklamali. Od obdržené branky v podstatě nefandily do konce poločasu. Druhá půle taky nic moc, pouze pokřik Jude Slavie zahučel, jinak opět ticho. Už bych nešel :-) jinak poděkování Slávistům, bez nich by to bylo, jak utkání v Premier legue ;-)
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 21.03.2016, pondělí, 09:51 + 0 - 0
    Gagne možná to má být narážka na plánované získání majority čínanů v J&T vlastníkovi Sparty....
  • FC Baník Ostrava Gagne 21.03.2016, pondělí, 09:39 + 0 - 0
    Má to být narážka na čínského vlastníka Slavie?
  • FC Baník Ostrava Gagne 21.03.2016, pondělí, 09:38 + 0 - 0
    Může někdo objasnit ten čínský nápis na předposlední fotce? Pokud se nepletu tak to znamená "táhněte domů ženské". Proč se to objevilo na stadionu?
  • AC Sparta Praha streetfighter 21.03.2016, pondělí, 09:26 + 1 - 1
    Vy jste fakt mentální s tím neustálým hodnocením supportu... Příště sestavte vybranou komisi, která bude sedět přesně uprostřed hlavní tribuny a odborně zhodnotí, kdo byl o kolik db hlasitější.
  • bez klubu acab1 21.03.2016, pondělí, 09:19 + 0 - 0
    Falcone : Co napsal špatnýho ? Napsal to jak to je, přestaň tady dělat ze sebe něco co nejsi.
  • ŠK Slovan Bratislava OBH 21.03.2016, pondělí, 09:08 + 0 - 0
    Jebatallaha-tak fans lazia skutek utek?! Pozeram ze sa z vam stal jeden z najdrsnejs8ch taborov v europe!:) myslim ze budete mat teraz v blizkej buducnosti dost prilezitosti dokazat laziu ten skutek utek!! Po skusenosti s vami s pred dvoch rokov v bratislave a u vas v prahe my je uuplne jasne jak ten skutek utek od toho lazia!! A k derby-plny dom dost pyra slusna atmoska od oboch !! Palec hore!!
  • SK Slavia Praha Falcone 21.03.2016, pondělí, 09:06 + 0 - 0
    Cazzo Tito: ty jsi naprostej kokot, za 1) tady se hodnotí support a ne fotbal, to jdi někam na idnes kecat s důchodcema a jestli gratuluješ k výhře na poli, tak jsi slušnej retard.
  • SK Slavia Praha Cazzo Tito 21.03.2016, pondělí, 08:50 + 0 - 0
    Pochod "gentlemanů" byl podle mě dost nepovedený, měl to na sobě každý tření člověk a to i přesto, že celí set stál jenom 150kč. Support před golem byl v našem kotly hodně slušný a první poločas byl u nás aktivní, ale ve druhém poločasu se fandit přestalo, když padla branka na 2:1 už se fandit přestalo, půlka se snažila fandit až do konce, ale zbytek jen stál a čuměl. Před derby se zase všichni psali Slavia po výhře, po prohře, ale za stavu 3:1 už mlčeli, tyhle fandové by se měli nad sebou zamyslet. A potom ty řeči, že nové vedení je na hovno, asi jste neviděli konferenci, když přišli nový vlastníci, nikomu neslíbili že letos to bude bůhví jak skvělí, tak klid... Gratulace Spartě k výhře na hřišti i na poli. Slavia Praha!
  • bez klubu acab1 21.03.2016, pondělí, 08:36 + 1 - 0
    Jak tady může někdo napsat, že Sparta nebyla v 1půli slyšet ? Byl jsem přímo uprostřed, musím říci, že poprvé za dlouhá léta jsem se přistihl, jak jsem si již na konci 1půle říkal, že Sparta je daleko lepší v hlasové produkci než Slavia, samozřejmě do tak 35minuty lepší Slavia.Druhý poločas byl už na jednu bránu jak na hřišti, tak i hledišti, ale to je pochopitelné.Takže po letech v hledišti vyhrála Sparta, ať se to některým nebude líbit.
  • bez klubu Petr1312 21.03.2016, pondělí, 08:26 + 0 - 0
    Já seděl na přesně v polovině stadiónu. Jak je zde napsáno už níže. První půle v podání Sparty průměr, Slavia velmi dobře. V 2.poločasu se s průběhem hry měnil i vývoj supportu. První plachta Sparty moc hezká. Akorát nechápu, proč lidi nepočkají s vyvěšením falgy až po prezentaci Chorea. Roztrhnout vlastní choreo kvůli vlajce...Nechápu. Jinak by mě zajímalo, jak se chci jen zeptat. Sektor Sparty a horní sektor hostů na Letné je stejně veliký? Protože spodek SKS se moc nezapojoval, stejně jako u ACS a i když Sparta rozjela fanatismus, pořad mi to přišlo málo. A menší poznatek. Proč má Sparta problémy s držením melodie chorálu a SKS ne? :)
  • SK Slavia Praha wajt 21.03.2016, pondělí, 07:46 + 0 - 0
    babalu: taky jsem to moc nepřečetl. Jinak to Letenskej napsal nejpřesněji.
  • AC Sparta Praha babalu 21.03.2016, pondělí, 04:53 + 0 - 0
    Co je napsane na kartoniade? Snbad ne to co si myslim:)
  • Bohemians 1905 primitiv 21.03.2016, pondělí, 04:10 + 1 - 0
    Support vyrovnaný, z pohledu ultras: škoda nevpuštění chorea slavie, dobrý nápad s pochodem (klobouky), sparta dobré provedení chorea, kartoniáda není čitelná (počkáme si na fotky z poloviny)... Jinak za mě dobrý co chcete víc? Co jé? ))))
  • SK Slavia Praha Falcone 21.03.2016, pondělí, 00:55 + 1 - 0
    Prosím at support hodnotí někdo, kdo seděl na půlce hřiště. Nemá smysl hodnotit support z kotle nebo od TV.
  • bez klubu pool 21.03.2016, pondělí, 00:21 + 1 - 0
    Pokud tohle byl výkon, po kterém se plácáte po zádech, tak se nedivím, že to u vás stojí za hovno. První poločas nulový, nic horšího jsem u vás nezažil, druhý jste nás přejeli, to uznávám.
  • AC Sparta Praha Letenskej 21.03.2016, pondělí, 00:20 + 2 - 0
    Vždyť má pravdu. Po inkasovaném gólu byl doping nulový. To samé ale i na druhé straně v průběhu druhé půle. Holt ČR, fandí se podle výsledku a je jedno zda jsi rudej nebo sešívanej. Nátura je furt stejná od Aše až po Bukovec.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 21.03.2016, pondělí, 00:20 + 1 - 0
    Hodnotím podle toho co jsem slyšel v tv. Slávia měla lepší začátek zápasu, kdy Spartu přefandila, hlavně po brance to byly grády. Sparta začátek slabší, ale pak to rozjeli ve velkém stylu a už jsem měl sešívky problém slyšet (nevím jak jsou na Letné rozestavěny mikrofony). každopádně pak Spartě pomohly branky, ale myslím že i do té doby fandili dobře. Pyro super na obou stranách a k choreu. Kartoniáda super nápad, malůvky z mého laického pohledu jedna průměr a jedna vyloženě žalostná. Každopádně i z tv bylo slyšet, že to byl skvělý zápas, škoda že takových je u nás málo.
  • AC Sparta Praha zbarda 21.03.2016, pondělí, 00:02 + 2 - 3
    Znáte sešívky, ty si furt pojedou to svoje. Vyserte se na ně. My co jsme tam byli, víme jak to bylo.. Za mě výborný derby.. A ňákej klokan tu bude psát, že po ultras stránce nic extra :-)))..tři velký chorea a nespočet pyrotechniky. Takže ty Vršovický konfidenty neberte vážně..
  • bez klubu plas 21.03.2016, pondělí, 00:00 + 0 - 0
    ACS - osobně bych řekl, že až od toho druhého. Po něm bylo jasný, že slávka s výsledkem nic neudělá snad každýmu na letný, a to se pak fandí jinak. Každopádně souhlasím s tím, že atmosféra jedna z těch lepších.
  • AC Sparta Praha Jebat Alláha 20.03.2016, neděle, 23:42 + 1 - 3
    Mel si to svoje všichni kdo tam byly tak vědí jak to bylo trochu mi připomínás fans Lazia velký kecy ale skutek utek
  • SK Slavia Praha Jacksson 20.03.2016, neděle, 23:38 + 0 - 1
    :D dokud jste nevedli tak jste ani ty huby neotevřeli :D zas ta šaškárna sparťanská klasika :D
  • AC Sparta Praha ACS 20.03.2016, neděle, 23:32 + 1 - 0
    Ať zkusí jeden slávista napsat, že nás přefandili.. :D :D Od prvniho golu pulka letny na nohou, nejlepsi derby za posledni dva roky
  • Bohemians 1905 ulhul1905 20.03.2016, neděle, 23:28 + 4 - 0
    po ultras stránce nic extra,na slavia-baník to nemá ani vzdáleně.....
  • AC Sparta Praha Jebat Alláha 20.03.2016, neděle, 23:15 + 1 - 0
    Jacksson-ty si asi byl na jiném zápase,jinak si to nedokážu vysvětlit co to tu píšeš za za hovna.Vzpamatuj se ale před tím běž k mámě do náruče se vyplakat.
  • AC Sparta Praha zbarda 20.03.2016, neděle, 23:08 + 2 - 1
    Gentlemeni? Spíš Cirkus Eden! Atmosféra byla skvělá. Choreo moc pěkný. Škoda, že slávistům bylo choreo zakázáno. Ve 2.poločase slávie absolutně přestala fandit a nebyla vůbec slyšet..
  • SK Slavia Praha Jacksson 20.03.2016, neděle, 23:05 + 0 - 1
    nevim jak v telce, ale Sparta do 3:1 ani nefandila ? :D
  • bez klubu dalibor.durcak 20.03.2016, neděle, 22:21 + 2 - 0
    Kroos: Máš pravdu, vždycky přemýšlím kolik fotek dát a kolik smazat. Vlastně je mi líto je mazat a tak se někdy stane, že jich do článku vložím moc, za to se ommlouvám, dám si na to pozor. A udělat foto celého průvodu? No jasně, o to se samozřejmě vždycky snažím a několikrát v článku tam takové foto je, ale není to lehké, policajti tě nikam nechtějí pustit (na ta dobrá místa). Ideální by bylo, kdyby šlo vzlétnout a fotit to ze vzduchu. Ale neboj, brzo se možná dočkáme doby, kdy to za nás vyfotí drony a a jen fotku pošlou na server, který jí zveřejní :)
  • FC Baník Ostrava abc78 20.03.2016, neděle, 21:32 + 0 - 0
    Klubouky měly být součást gentlemeni počítám, měli i trika, jako smokingy.
  • Bohemians 1905 Kroos 20.03.2016, neděle, 20:55 + 1 - 1
    Tohle na supporters nesnáším .. k cemu je 20 fotek z pochodu kde je vidět jen flaga a prvních pár lidi z přední řady .. to je tak těžký udělat foto celého průvodu aby byl vidět počet atd ???
  • Zbrojovka Brno HYNEXIS 20.03.2016, neděle, 19:08 + 0 - 0
    Co mají znamenat ty deb*lní klobouky??
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Tribuna Sever se rozzářila působivou pyrošou před 7 hodinami

Tribuna Sever se rozzářila působivou pyrošou


Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...


PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost včera, 16:56

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Derby bez atmosféry, Plzeň v... 21.08.2020, pátek, 15:40

Derby bez atmosféry, Plzeň v...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...

Komentáře
před 13 hodinami - nejsem robot
....vymyrdané mozky-jak cajti ...
včera, 23:43 - bukanerosrayo
A to si človek myslí, že slove...
včera, 14:59 - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
17.09.2020, čtvrtek, 13:55 - Kyby
Moc pěkné!!! Jebat RedBull...
16.09.2020, středa, 15:52 - Rst
sorry https://www.idnes.cz/fo...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace