o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

BLOG: Čas nejvyšší... aneb z Lvíčat přímo na Lvy

blog fanoušků čtvrtek, 13. 6. 2019 10:00 - přejít do komentářů
BLOG FANOUŠKA: Čas nejvyšší... aneb z českých Lvíčat přímo na Lvy.
images/clanky/blog-cas-nejvyssi-aneb-z-lvicat-primo-na-lvy-8869.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

   Skončila nám sezóna. A to jak na klubové, tak i reprezentační úrovni. Ovšem nebude to trvat dlouho a za pár měsíců (některým příznivcům klubů hrajících Evropu i týdnů) začne sezóna nová. A s tou se spojují, světě div se, i reprezentační utkání naší země.

Atmosféru na stadionech při zápasech našeho A-týmu asi nemá cenu déle rozebírat. Je tomu už několik let, co se až na pár světlých výjimek (repre v Ostravě apod.) na těchto utkáních nefandí. Neexistuje repre smír. Organizovaný support. Kromě malých skupinek a pár placených šašků ze svazu se o atmosféru nikdo nestará.

Někdo to přisuzuje klubové příslušnosti. Jasně, chápu. Taky nebudu jako sešívanej stát kamarádsky vedle rudých a radovat se s nimi po vstřeleném gólu. Nebo se s nimi držet za ramena a smát se od ucha k uchu. Ale to se dá v klidu vyřešit. Proč? Protože to je kurva repre! A nejde jen o repre jako takovou. Je to mnohem víc. Je v tom národní hrdost, čest, že mohu na tribuně hájit barvy našeho státu, který mám odmalička nejradši, a ve kterém jsem se narodil. Je v tom přesně to, co našemu národu celkově ve společnosti už několik desítek let chybí. Ale to je na jinou diskuzi...

Pak jsou tu ti, kteří z větší části omlouvají svůj bojkot repre zápasů kvůli existenci FAČRu. Nebo spíše kvůli existenci těch, kdo na FAČRu sedí a vymýšlí veškeré nesmyslné pokuty, ojebávky, regulace a zpřísnění pravidel jen proto, aby si nasypali peníze do kapsy.

Pro takové mám však jednu otázku. KDE KURVA JINDE DÁT NAJEVO TO, ŽE SE ASI NĚCO DĚLÁ ŠPATNĚ, A ŽE NEJSME SPOKOJENI S NYNĚJŠÍ SITUACÍ, NEŽ NA ZÁPASECH REPREZENTACE? Omlouvám se za CapsLock, ale tahle otázka se mi honí hlavou od prvního dne Vlajkonošů, kterých jsem se mimo jiné také párkrát zúčastnil. Všechna čest těm, kteří se o start a průběh toho projektu postarali. Teď je ale čas posunout se dál. Už nechci vidět prázdné stadiony a komornou atmosféru na našich zápasech. Už se nechci stydět za to, že když hraje náš nároďák, tak na stadionu je slyšet i co si šeptá hráč pod vousama. A ještě pak v rozhovoru prohlásí, že panovala skvělá atmosféra a fanoušci byli senzační. HOVNO. Jestli tohle řekne soudný člověk, tak je na čase mu ukázat, že support a počet v Tychách může být ještě mnohem, ale mnohem silnější než byl.

Teď ještě pár slov k soupeři. V září se hraje s Kosovem. Nebudu nikomu vnucovat do hlavy myšlenku, že existence tohoto státu je pochybná. Nebudu nikoho přesvědčovat o tom, že Kosovo patří Srbům. Ale zároveň věřím, že v tomhle je většina z nás za jedno. A že není vůbec od věci si uvědomit, co pro nás několik Srbů udělalo během válek, a jak my jsme se jim odvděčili.

Je na čase se konečně probrat a začít s tím něco dělat. Nikoho nenutím. Ten, kdo si cestu na repre nebo Vlajkonoše najde, je zároveň tím, s kým bych po boku bránil naše barvy bez ohledu na jeho či moji klubovou příslušnost. Stejně tak, jako to bylo v Tychách. 

Na závěr bych chtěl jen upozornit, že mluvím sám za sebe, nikoli za žádnou skupinu nebo dokonce za celý fanouškovský tábor.

Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • bez klubu house95 20. 6. 2019, čtvrtek, 11:41 + 0 - 0
    To se máš čím chlubit :)
  • AC Sparta Praha Moshe Dahan 19. 6. 2019, středa, 08:25 + 0 - 1
    Fafrnek- ježiš to je dětský-) já mám v Izraeli také příbuzný no a co ? Ty jseš fašounek ?
  • SHK Hodonín Fafrnek 18. 6. 2019, úterý, 19:17 + 0 - 0
    Soused,slavista,jezdi nevim proc na repre Izraele...
  • bez klubu -neutral- 18. 6. 2019, úterý, 15:06 + 0 - 0
    Vlajkonoši mají můj velký obdiv a respekt! A jsem rád že jejich aktivita byla dosud zaměřena jen na U21. Ale (z fotbalového hlediska) myslím že náš současný A-tým by si zasloužil podstatně lepší kulisu. To hrobový ticho i za stavu 3:0 s Č.Horou bylo fakt tragický. Nemluvě o prezentaci národní hrdosti...což je ale spíš boj s naší mentalitou. Jinak co se týče případný spolupráce FAČR, myslím že je to slepá ulička, ty se řídí podle hesla NO PARTY, NO FINE a pokud bude plný dům hop-hop-hop vidláků tak budou spokojení...ale mě se synem tam nikdo neuvidí!
  • AC Sparta Praha MP11 18. 6. 2019, úterý, 12:12 + 0 - 0
    Fred, já do Edenu nechodím už pár let z principu. To asi proto si tam nedovedu představit jít na repre a ještě si tam stoupnout na TS. Co se týče výjezdu, tak s tím až takový problém nemám, být se slavisty v jednom sektoru (bez klubových symbolů) a společně fandit Česku. Dokonce jsem zažil repre výjezd autem, kde jsme byli 2 Sparťani a 1 slavista... a jaký to byl výjezd. :-)
  • AC Sparta Praha Rawen 1893 18. 6. 2019, úterý, 08:33 + 1 - 0
    Fred: chápu chuligány, když znají napříč kluby. Ale co Ultras? Když postaví v sektoru vlajkonošů třeba A - týmu naší reprezentace bez klubový symbolu, tak tam nikdo nemůže poznat jestli ten druhý Sparťan, Slávista, Bohemák..... Byl jsem repre u21, taky je tam každýmu jedno kdo komu fandí, a sejdou v jednom sektoru se všichni, co chtějí naplno fandit a funguje to. A jestli někdo nosí na repre klubový symboly tak v každý jiný zemi by ho do kotle aktivní v lepší případě ani nepustili, třeba v Polsku, Buharsku, na Balkáně.
  • FC Hradec Králové davey 17. 6. 2019, pondělí, 14:48 + 0 - 0
    ...To vidí...
  • FC Hradec Králové davey 17. 6. 2019, pondělí, 14:46 + 2 - 1
    Už se musí něco s tím dělat je to otřesný.To vydí, a sere to snad každého aktivního kotelníka...Hlavní lidi z různých táborů by se měli vyjádřit, nebo si to vzít pod palec bud vlajkonoši(protože tam už to funguje), nebo alespon 2 z top táborů-ostatní by se přidali...
  • bez klubu Fred 17. 6. 2019, pondělí, 11:39 + 1 - 0
    Strašně bych si přál, aby to vyšlo. Často slyším názory, že to není možné, protože mezi pražskými S a nebo SFC nebo FCB je velká rivalita a nikdy si do společného kotle nestoupnou. Potom tu máme např. Chorvatsko nebo Turecko, které kdyby do Prahy přijeli nebo do jiného českého města, jako Ukrajina v Uherském Hradišti, tak mají vždycky domácí prostředí. Nechci nijak zhazovat tyto české derby, ale srovnávat to se zápasem Záhřeb a Split nebo derby v Istambulu... tam je ta nevraživost několikanásobně větší a přesto se dokážou spojit na repre a vypadá to dobře
  • SK Slavia Praha eden1892 17. 6. 2019, pondělí, 09:10 + 0 - 0
    Bělský Les: právě proto bychom tam měli vyrazit, semknutí, všichni za jedno... ale to je zatím asi jen naivní myšlenka. Jinak souhlas s tím, že úplně nejdřív se musí vyjádřit Vlajkonoši a zástupci všech táborů u nás. Snad se toho co nejdřív dočkáme.
  • bez klubu Fred 17. 6. 2019, pondělí, 01:46 + 3 - 0
    Mp11.... A to přesně to, proč se to nikam neposune.
  • AC Sparta Praha MP11 16. 6. 2019, neděle, 19:28 + 0 - 0
    Představa, že stojím na TS a fandím domácímu týmu... no nevím.
  • FC Baník Ostrava chachar007 16. 6. 2019, neděle, 16:23 + 4 - 0
    podle mě by to chtělo taky vybrat vhodný stadion na první akci na áčku - a co si budem nalhávat ono by chtělo aby to byla bomba aby nás tam nebylo 80 - 100...ale třeba tisíc...k tomu je asi nejlepši stadion v edenu a TS..taky je do Prahy asi nejlepší dostupnost a účast by byla největší..ale chce to určitě udělat třeba půl roku dopředu nějakou hecovací kampaň atd....ale k tomu se musí vyjádřit určitě zakladatelé vlajkonošů a postavy ultras táborů..
  • AC Sparta Praha MP11 16. 6. 2019, neděle, 14:30 + 0 - 0
    My když nebudeme hrát skupinu EL, tak plánujeme autem Prištinu i Podgorici.
  • FC Baník Ostrava Bělský Les 16. 6. 2019, neděle, 14:04 + 0 - 0
    V Kosovu to bude o život :D
  • HC Vsetín Fishi 16. 6. 2019, neděle, 12:40 + 0 - 0
    Sobota 7.9 Kosovo a uterý 10.9 Černá hora taky uvažuji ale nad Kosovem vahám
  • SK Slavia Praha eden1892 15. 6. 2019, sobota, 20:47 + 0 - 0
    Nehraje se s tím Kosovem dřív? Spojit oba zápasy na Balkáně by mohla bejt dobrá tour a prdel :-D
  • LHK Jestřábi Prostějov S.pv 15. 6. 2019, sobota, 01:55 + 2 - 0
    Nepreju si nic jineho.. prosim at to vyjde a rozjede se to. Predstava x stovek lidi na zapasech Vlajkonosu popr A tymu jak jede neskutecnej support me nenechava klidnym:) souhlasim, ze se ceka na nakyho vudce, jinak si to nedokazu vysvetlit. Mrhame potencialem.
  • FC Baník Ostrava Bělský Les 14. 6. 2019, pátek, 20:44 + 0 - 0
    Harry. S tím supportem bych začal klidně v podgorici. Víc jak 200 lidí tam nebude podle mě. Čím míň, tím lip, kor, když tam budem už trochu zkušenější fanoušci
  • FC Baník Ostrava Harry79 14. 6. 2019, pátek, 16:29 + 1 - 0
    Taky o té Černé Hoře uvažujeme, nicméně a tady souhlasím s Kybym,aby to mělo efekt, aby to vešlo do povědomí i tzv.normálů,atd., tak by podle mě první "akce" měla být na nějakém domácím zápase. Na Anglii nee, protože tam se bude snažit dostat kdekdo, stejně jako to bylo na jaře ve Wembley, ale to Kosovo doma bych hecnul...,udělat propagaci dlouho předem, udělat třeba i trička, jak byly v Tychách, atd. Co se týká sektoru a lístků, netřeba se pro začátek domlouvat se svazem, ale když se domluvíme 1-5 osob, tak lupeny vykoupíme a pak je můžeme distribuovat. Jinak souhlas, na Vlajkonoších se podílí spousty lidí z menších klubů a skupin, nicméně pokud tomu chceme dát masovější charakter, zástupci velkých klubů se musí angažovat taky. Podle mě ten potencionál a chuť je něco udělat, jen mám pocit, že se čeká na nějakého "vůdce" nebo skupinu, aby zavelela. Nejlepší by byli Vlajkonoši, jako přirozené pokračování toho, co už dokázali na U21 + to malé Euro v Polsku. Už jsem to tady někdy psal, ale tehdy, zejména při prvním pochodu na stadion, jsem měl neskutečnou hrdost , že jsem z Česka. Zkusme se o tom třeba reálně pobavit na podzimních akcích Vlajkonošů a třeba do toho domácího zápasu s Kosovem něco vymyslet.
  • FC Baník Ostrava Bělský Les 14. 6. 2019, pátek, 15:53 + 1 - 0
    Ja byl taky na repre v pátek. Katastrofa. Pár lidí se snažilo něco vymyslet, sem tam někdo přidal, ale byla to hrůza. Co udělat něco i na výjezdu? Jedu do černé hory. Nějaký pochod městem třeba i s pyrem ? Rozjet support na stadionu ? Udělat nějakou skupinovou fotku a ukázat vsem, že to jde ? Co vy na to ?
  • SK Slavia Praha eden1892 14. 6. 2019, pátek, 15:22 + 0 - 0
    20thCenturyFox: Myšlenka textu je ale úplně jiná a pokud sis z toho odnesl jen tohle, tak věř, že to není hlavním cílem sepsaných myšlenek.
  • FC Viktoria Plzeň 20thCenturyFox 14. 6. 2019, pátek, 13:44 + 0 - 0
    Autor článku v podstatě nabádá k tomu,aby se celý zápas hulákalo "Kosovo je Serbija" Z toho kouká akorát pokuta od UEFA-MAFIA jako kráva. A pak můžeme na nějakou podporu od svazu-ohledně vyčleněných míst,zapomenout.
  • FC Baník Ostrava Harry79 14. 6. 2019, pátek, 13:30 + 0 - 0
    Fanclub existuje na papíře...neviděl a neslyšel jsem ho ve Wembley, to samé teď na Letné a v Olomouci...a ten Sysel nebo Smysel, který to "vede" , o něm taky není slyšet:-)
  • AC Sparta Praha MP11 14. 6. 2019, pátek, 12:37 + 0 - 0
    Otázka, jestli by FAČR vůbec vyčlenil místa pro Vlajkonoše, když už je podle stránek repre fanklubu vyčleňuje místa mu. Zajímalo by mě, kde je měli v Olomouci?
  • SK Slavia Praha eden1892 14. 6. 2019, pátek, 11:03 + 0 - 0
    A s FAČREm bych byl hodně opatrný. S nimi vyjednávat až v případě největší nouze, tedy pokud bychom si lístky do sektorů aj. věci nedokázali zařídit sami.
  • SK Slavia Praha eden1892 14. 6. 2019, pátek, 11:01 + 0 - 0
    Harry79: ono paradoxně těch "pár dalších nadšenců" má na Vlajkonoších a vůbec té myšlence asi i větší podíl. Rozdělovat to na nějaké hlavní tábory a menší kluby nemá smysl, byť samozřejmě ta rivalita mezi většími kluby je třeba i mnohem větší. Co vím, tak na Vlajkonoše jezdí lidi z Jablonce, Slovácka, Havl. Brodu, Hradce atd. Tudíž kluby, které bys asi mezi nějaké hlavní tábory, co se do počtu týče, nezařadil :-). Každopádně souhlas s tím, že by se měli zástupci jednotlivých táborů vyjádřit. Spíše obecněji, na nároďák by prostě měli chodit ti, kteří o takovou věc mají zájem. Nikdo jiný. Tak jako doteď na Vlajkonoších.
  • FC Baník Ostrava Harry79 14. 6. 2019, pátek, 10:35 + 0 - 0
    Víceméně souhlas s váma se všema..., co kdybychom udělali první krok na domácím zápase s Kosovem ??? Proslýchá se, že by se mělo hrát v Ostravě. Jinak Vlajkonoši super...Tychy před 2 lety bomba. Chce to ale skutečně svolat nějakou schůzku 5 hlavních klubových táborů + pár dalších nadšenců, shodnout se na nějakém postupu a stím předstoupit třeba před FAČR (že chceme vlastní sektor,atd.). Vím, že jsem asi v tomhle naivní, ale je třeba s tím něco udělat.
  • SK Slavia Praha eden1892 14. 6. 2019, pátek, 10:18 + 0 - 0
    Možná mě to na ten Balkán táhne i víc kvůli atraktivnosti zápasu (ne, nemám na mysli dění na hřišti nebo nějaké hráče). Byl bych rád, kdyby se ta diskuze tady udržela a vyměňovaly se zde všechny názory. Z dosavadních komentářů vidím, že nejsem sám, co si myslí, že už je na čase s tím něco dělat. A za to jsem rád.
  • SK Slavia Praha eden1892 14. 6. 2019, pátek, 10:13 + 0 - 0
    Kyby: víceméně s tebou souhlasím, protože já jako začátek považuju projekt Vlajkonošů, který v mnoha případech předčil moje očekávání, i když máme mnohem na víc. Za mě osobně - venku nebo doma, je mi to jedno. Venkovní zápas jsem považoval za lepší právě z důvodu koupě lístků a sraní kolem toho. Jak bys chtěl skoupit lístky do nějakého sektoru? Teda pokud bys nechtěl nějakým způsobem dát svazu vědět, aby něco takového umožnili. Podle mě by se ve všech táborech tady u nás hlavně nejdřív mělo ujasnit, jak to s podporou nároďáku mají. K té jedné fajn akci - jak to bylo s Eurem jednadvacítek? Taky v podstatě jedna fajn akce, ale od té doby nic, krom pár zápasu uprostřed týdne ve městech, kam se vzhledem k času a dostupnosti většina prostě nemohla dostat. Tím samozřejmě nechci v žádném případě úroveň aktivit Vlajkonošů nějak snižovat. Proto vidím výjezd jako lepší řešení - dostaneme se do podvědomí všem, kteří pochybují nebo jsou v tomhle ohledu spíše skeptičtí. Stejně jako v Tychách.
  • FC Baník Ostrava Kyby 14. 6. 2019, pátek, 09:48 + 0 - 0
    EDEN1892: Budu ti oponovat, musí se začít především na domácích zápasech, a to především na takových, jako byly teď, kde se dají skoupit lístky na nějaký sektor a zbytek se tam může přesunout. Na Anglii to nejspíš nepůjde. Výjezd do Kosova může být fajn, ale zase to bude max.o pár desítkách lidí, kteří třeba příště nepojedou a je to v prdeli...nic proti tomu, ale hecnout se na výjezd bude znamenat jednu fajn akci (i to je super!), ale prakticky bez dalšího vlivu na vývoj "repre-fans scény".
  • FC Hradec Králové W@R3Z 14. 6. 2019, pátek, 09:05 + 1 - 0
    Blbci co to nepochopi budou vzdycky, proste s tim se musi pocitat a pracovat s tim. On stejnak kazdy druhy ma tetovani, takze je to proste jen o tom jak je clovek chytry a jestli ma snahu se povznest jednou za cas nad svuj klub a se stejnym zapalem podporovat narodni tym. Muzeme se tu dohadovat jak chceme, ale dokud to neposveti pet hlavních taboru + Vlajkonosi nema takova akce sansi na uspech. Ale jak jsem psal, ted je absolutni dno, niz uz jit nemuzeme....
  • SK Slavia Praha eden1892 14. 6. 2019, pátek, 08:22 + 1 - 0
    Klubové symboly by předem měli vyřešit zástupci táborů, jejichž symbol si někdo na repre bere. Buď varováním předem (soc. sítě apod.) nebo následně na stadionu. Všichni inteligentní a soudní lidé by nechali klubové barvy doma, viz Vlajkonoši. S těmito burany je to určitě na delší dobu, ale věřím, že to jde. Co se týče vyhrazené tribuny pro fans - to asi taky nepůjde jen tak. Ideální příležitostí jsou venkovní zápasy, kde žádný vyhrazený sektor se řešit nemusí a buranů bude X krát méně (pokud se nebude hrát zase v Anglii). V nejbližší době to bude Kosovo, kam moc buranů podle mě nevyrazí a kde bychom mohli ukázat, co v nás je. Pojďme to hecnout!
  • Slezský FC Opava misch 14. 6. 2019, pátek, 08:14 + 0 - 0
    pokud nebude předem vyhrazená tribuna pro aktivní fans, nemá to smysl
  • AC Sparta Praha MP11 14. 6. 2019, pátek, 07:21 + 0 - 0
    Jovoviće v jabloneckém dresu jsem taky potkal. Jinak nejvíc klubových symbolů jsem napočítal Baníku.
  • bez klubu Kamf 14. 6. 2019, pátek, 06:24 + 1 - 0
    Podle mne je problém i to,že hodně lidí si na repre zápasy berou věci s klubovým symbolem.Tu potkáte borce ve sparťanském dresu,tu chachaři s šálama,kluci z Opavy s klubovou vlajkou.A mohl bych pokračovat.Teď v Olomouci mě rozsekal borec v zeleném dresu Jablonce a jmenovkou Jovovič.Komu asi fandil??
  • FC Hradec Králové Koule73 14. 6. 2019, pátek, 00:26 + 0 - 0
    V Olomouci jsem byl po dlouhé době na repre taky, po fanouškovské stránce tragédie,.. Musíme s tím něco udělat je to ostuda!
  • AC Sparta Praha MP11 13. 6. 2019, čtvrtek, 23:46 + 0 - 0
    Byl jsem v pondělí v Olomouci a musím říct, že s tím opravdu chce něco udělat. Seděl jsem v 2. řadě. A když naši kopali přímý kop, tak tak polovina 1. řady si to nahrávala na mobil a druhá polovina jen blbě čuměla. 🙈🙈🙈
  • FC Hradec Králové W@R3Z 13. 6. 2019, čtvrtek, 22:02 + 2 - 0
    Zdravím vás. Předem chci napsat, že to co píšu, není vůbec o nějakém rypani vysmivani atd. Jde mi vlastně o to samé co autorovi blogu. Předně nechápu proč není možný repre smír, kdo sleduje scénu ví v jakém počtu probíhají fighty, to kuli 4 max 5 táborům které se potkávají max 20x20 jednou do roka, se nemůžeme semknout, byť hrdí na svoji vlast a postavit se všem co nás sem přijedou prefandit, zahanbit v ulicich, vám není trapně? Vždyť každý kdo má průměrné IQ pochopí, jak se při takovém zápase chovat, kdo je soupeř a je na ostatních aby své neukaznene umravnili a zároveň aby další tolerovali, případně blby bez větších exesu. Vám se nelíbilo v Polsku na 21 společně nahání Poláků?, pochody, party ve městě... O to všechno přicházíme jen protože se nedokáže domluvit pár největších táborů. Možná vám to nedochází, ale jsou tu stovky ultrasaku z menších měst, potenciál a hlad v menších táborech je obrovský. Klidně se směje, ale odpálit pyro mezi 30 chce kurva koule. Taky bych posunul Vlajkonose dal a výš, někdo třeba protože by rád podporoval svůj národní tým, s kterým se dá po delší době ztotožnit, někdo aby vyjádřil svůj postoj vůči bafunarum, někdo odpálit světýlka a hlavme alespoň jednou to zkusit, protože keců že to nejde je tu už několik let spousta. Ahoj a přeji hezký večer.
  • bez klubu Kukurukuků 13. 6. 2019, čtvrtek, 21:07 + 2 - 0
    Myslím, že soustředění se naplno na Lvíčata má svůj smysl. Ideální by bylo, kdyby to na těch lvíčatech získalo opravdu sílu a třeba jednou... Ale i tak Nedovedu si představit, že teď v Olomouci, by se na jednom mástě sešli fakt aktivní fans bez toho, aby z toho nebylo haló ze strany diváků. Na Lvíčatech je výhoda, že i když máš vstupenku třeba jinam, tak se jednoduše do sektoru aktivních přesuneš. To u vyprodaných zápasů není možné.
  • SK Slavia Praha eden1892 13. 6. 2019, čtvrtek, 20:50 + 0 - 1
    Hagen: proč mimo? Budu rád, když mi to vysvětlíš a svoji myšlenku trochu rozvedeš. Díky.
  • bez klubu Kamf 13. 6. 2019, čtvrtek, 20:40 + 1 - 0
    Dobrý večer.S autorem článku naprosto souhlasím.Nevím na co se zakládal fanclub,když není na zápasech aktivní.Jeden už tu byl a jak to dopadlo?Kdysi se prodávali vstupenky do sektoru pro aktivní a fandící fanoušky.To ale taky skončilo,protože tam přišlo pár vandráku a hrozně se rozčilovali,že před nima někdo stojí a oni nevidí a tak si zavoláme pořadatele,aby zajistili nápravu.Jezdíme s kamarády řádku let,ale teď je to podle mne nejhorší.Každý si řve co chce a podle toho to tak vypadá.Už se zase těším na zápasy 21 a Vlajkonoše!
  • bez klubu dalibor.durcak 13. 6. 2019, čtvrtek, 19:07 + 2 - 0
    Proto, že "Blog fanoušků je určen všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků)."
  • bez klubu Hagen 13. 6. 2019, čtvrtek, 18:11 + 0 - 0
    Autor textu je dost mimo. Nechápu, proč mají admini tohoto webu potřebu zde takové články uveřejňovat.
clbanner



Videa

Choreo a pyro Plzně v zápase s Baníkem


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
274
2.
1.FC Slovácko champyon
243
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
238
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
201
5.
bez klubu Majkl1911
200
6.
FC Baník Ostrava mara1922
184
7.
bez klubu acab1
182
8.
Slezský FC Opava lamich2
181
9.
Bohemians 1905 Mates1905
178
10.
bez klubu markyondra
177
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
121
2.
FC Baník Ostrava mara1922
108
3.
FC Baník Ostrava mario72
102
4.
1.FC Slovácko champyon
89
5.
FC Viktoria Plzeň wawe48
87
6.
1.FC Slovácko FanaticBoy
86
7.
FC Spartak Trnava Frando
74
8.
MŠK Žilina Nordic Division
68
9.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
68
10.
FC Baník Ostrava Pan.P.a.Josi1922
68
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Spartak Lubenec - ZD Podlesí... 3. 10. 2019, čtvrtek, 10:11

Spartak Lubenec - ZD Podlesí...


Sokol Chyše - Hvězda Cheb B ... 1. 10. 2019, úterý, 22:18

Sokol Chyše - Hvězda Cheb B ...


Groundhopping: Sokol Kunrati... 30. 9. 2019, pondělí, 20:00

Groundhopping: Sokol Kunrati...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI na Slovácku 15. 10. 2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku


V pondělí všichni do Uherského Hradiště! 12. 10. 2019, sobota, 08:08

V pondělí všichni do Uherského Hradiště!


Vlajkonoši na zápase Česko x Řecko 11. 10. 2019, pátek, 01:01

Vlajkonoši na zápase Česko x Řecko

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Bulharsko x Anglie aneb V Sofii bylo rušno... 15. 10. 2019, úterý, 14:11

Bulharsko x Anglie aneb V Sofii bylo rušno...


V Portugalsku létaly sedačky a šarvátka s Policií 4. 10. 2019, pátek, 09:23

V Portugalsku létaly sedačky a šarvátka s Policií


VIDEO DNE: SK Slavia Praha - BVB Borussia Dortmund 3. 10. 2019, čtvrtek, 16:41

VIDEO DNE: SK Slavia Praha - BVB Borussia Dortmund

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
V Plzeňském akvárku zvěřiněc i hovínko před 11 hodinami

V Plzeňském akvárku zvěřiněc i hovínko


Hvězdné války v Maďarsku! včera, 09:40

Hvězdné války v Maďarsku!


Zbrojovka se vrátila domů... 11. 10. 2019, pátek, 10:14

Zbrojovka se vrátila domů...

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
294. derby pražských -S- 22. 9. 2019, neděle, 21:10

294. derby pražských -S-


LIGA MISTRŮ: SK Slavia Praha... 3. 10. 2019, čtvrtek, 16:00

LIGA MISTRŮ: SK Slavia Praha...


FotoReport: AC Sparta Praha ... 6. 10. 2019, neděle, 07:10

FotoReport: AC Sparta Praha ...

Komentáře
19. 10. 2019, sobota, 08:02 - Čokl
Naprostá paráda, choreo i pláš...
18. 10. 2019, pátek, 16:47 - Son of Moravia
Já si třeba myslím, že proto j...
18. 10. 2019, pátek, 14:42 - HON
Kyby: Souhlas. Nejsou to zadny...
18. 10. 2019, pátek, 12:06 - Kyby
Angláni jsou doma úplně o hovn...
17. 10. 2019, čtvrtek, 21:23 - pepky
👏👋👍...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace