o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

BLOG: Český fanoušek? Konformista a přizdisráč

blog fanoušků sobota, 03.10.2015 07:02 - přejít do komentářů
Angažovanost fanouška končí vytržením sedačky nebo pokřikem Piča Damková...
images/clanky/blog-cesky-fanousek-konformista-a-prizdisrac-7158.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

Český fotbalový fanoušek je konformista a přizdisráč. Jak jinak si vysvětlit poslední hysterické výlevy ultras a hooligans fanoušků napříč republikou?

Fanoušci, ultras i chuligáni (dále už budu používat jen fanoušci) mají v posledních týdnech konečně možnost demonstrovat mužnou sílu a zachraňovat svými superalternativními postoji civilizaci. Vyjebávání, kterým český fanoušek v posledních letech čelí díky zavádění různých bezpečnostních opatření, jasnému ovlivňování fotbalových zápasů nebo destabilizaci různých fotbalových klubů byly labutí písní oproti dohodě fotbalových klubů z odvodu 1 € z každé vstupenky na podporu lidí utíkajících z válečných zón.

Konečně téma, ke kterému je možné se hlasitě vyjádřit nebo nejít na zápas. Konečně téma, které je tak vzdálené, že místním fanouškovým ekipám stojí za to angažovat se. Nikdo totiž pak nepozná, že za stav českého fotbalu, na který od 7. lahváče nadávají, jsou částečně zodpovědní i oni. Tím, že jejich angažovanost končí vytržením sedačky nebo pokřikem „Piča Damková“, což může dneska pohoršit tak maximálně Pavla Čapka. Tím, že jsou na stadionu schopni řešit to, jestli na fotbale bylo o 5 policajtů víc nebo míň. Rozlišovací schopnost se neroztopila mezi obdivem ke zfetovaným polským chuligánům (to jsem nikdy nepochopil) a nenávistí k uprchlíkům, kvůli kterým raději někteří nevyrazili na výjezd, ale šli si zahulákat na jakousi pofiderní demonstraci. Už totiž partu začínám podezřívat z toho, že schopnost identifikovat podstatná témata se neměla kde roztopit. Kde nic není, ani smrt nebere.

Nejhůř jsou na tom samozřejmě západočeští. Být fanouškem Plzně, to už jeden může považovat za syndrom. Z party výpitků, ze kterých měla ještě před pár lety celá fanouškovská scéna prdel a jejichž hlas byl slyšet maximálně tak do Rokycan na benzínku, se stali hrdinové seriálu Kmeny, kteří reprezentovali domácí chuligánku takovým způsobem, že se jeden může divit, co za kokoty se pak snaží strážit jakési evropské hodnoty. Svou stráž civilizace předvedli někteří v zápase proti Minsku, a to tak, že to Václav Procházka na hřišti podle svých slov ani nepoznal. Ve svém boji za „klub“ a „pravdu“ se pak ještě stačili opřít do paralympijského sportovce, který si dovolil kritizovat prázdnou hlavu Limberskýho. Byl to nakonec Ježek, který tvář plzeňským zachránil tím, že to označil za dobrý fór. O protiislámských transparentech snad ani nemá cenu mluvit, koneckonců při vymezování se proti lidem, které nikdy neviděli, to se vzchopí i školka a prodavač párků v Jablonci.

Tenhle hejt však není žádnou obžalobou plzeňských. Ti svým na odiv dávaným kokotstvím pouze zvýraznili marginální roli českého fotbalového fanouška. Poslední léta zažívá fandovství turbulentní období. Stěhování ze stadionu na stadion, výměny majitelů, korupční kauzy ve fotbale střídají kauzy neznámých majitelů tradičních klubů, faktická marginalizace tradičních moravských klubů (Baník, Brno, Olomouc) ve prospěch podnikatelských projektů Jablonce, Plzně a nakonec i tradiční sparťanské žumpy, bez níž by se o českou ligu stejně nikdo nezajímal. Na to všechno fanoušci reagovali jak? Nijak.

Rozezlené pokřiky, ze kterých si stejně prase Pelta nic nedělá, protože o svém čurákovi toho určitě v životě už slyšel mnohé a nejen od manželky. Občasné úlety nejsou pro český fotbalový systém žádný problém. Vylomená branka? Zavedeme bezpečnostní opatření, které zajistí náš švagr. Však my na vás ještě zbohatneme, vy chudáci. Fanoušci na stadionu jsou pouze lákadlem pro potenciální sponzory ochotných financovat fotbalový byznys. V podstatě vůbec nevadí, co na stadionu fanoušek huláká. Podstatné jsou počty lidí na stadionech, analýzy dopadu potenciální reklamy a to, kolik je ochoten ten který klub vrátit sponzorovi „bokem“ tak, aby daňové úlevy byly co nejvyšší, ale zároveň aby se všichni dostatečně napakovali. Díky obchodnímu talentu přežívá současná garnitura okolo Pelty a spol. Ultras a chuligáni jsou v Česku stejně jenom otázkou morálního odsouzení za vhozenou dýmovnici, ale jejich reálný vliv na chod klubů a jejich orientaci je nulový. A můžou si za to sami, protože mezi největší fanouškovské úspěchy patří … nic. Český fanoušek nikdy ničeho nedosáhl. Vyjebávaj s ním při prodeji lístků, při prodeji klubových legend, které ještě věří v tradiční symboly, prostě pořád. Český fanoušek místo toho hrdinně povstává proti uprchlíkům.

Na podstatu se nakonec vyjebali bohužel i Baníkovci. Iniciativa Hrobař Baníku byla spuštěna v okamžiku, kdy z původního Baníku nezbylo skoro nic. Osobně mě úplně vyvedlo z míry, jakým způsobem se místní „tvrdé jádro“ postavilo proti odchodu z Bazalů. V posledním utkání proti Dukle, které bylo i mým posledním zápasem na Bazalech po 18 letech, se nechalo uchlácholit Jarkem Nohavicou. Ten je svým slušným udavačským přízvukem požádal, aby si to tak nebrali, že to je život. Ačkoliv se nepovažuju za žádného tvrďáka, v tu chvíli by jakákoliv politická akce měla smysl. Místo toho se vytrhali sedačky, zlomila branka a při poslednímu pivu nechali lidi Bazaly svému osudu. Jako pomsta za odchod z Bazalů má být vynechání domácích zápasů ve Vítkovicích. V tu chvíli pro mě jakýkoliv fanouškovský svět skončil. Tvrdá ekipa tím vyslala zprávu majitelům klubu a nakonec i celému českému fotbalovému světu: Jsme přesně tím, za co nás máte. Subkulturou už nejsme vůbec, zajímá nás totiž opravdu jenom provokovat policajty, ale dohromady v nic nevěříme. Neochotu mobilizovat se pro konkrétní věc nahradil motiv boje proti civilizačnímu úpadku symbolizovaným uprchlíkem. Kdyby nebylo uprchlíka, tak nevím na co by současný fanoušek myslel. Asi na lahváč. Baník a Plzeň jsou jenom metafory současného stavu české scény, ostatní kluby jsou na tom podobně, ba hůř.

Kritika UEFA za ten jediný přijatelný prvek, pro který má cenu neházet fotbal za hlavu – pro apel na zbavování se předsudků mezi lidmi – je v tomto ohledu úplně nepochopitelná. Si pičo uvědomte, že už to jiné nebude. Že dožadovat se bílé Evropy je už tak trapné, že by bylo těžké v roce 2015 vymyslet něco debilnějšího. Že ten uprchlík byl aspoň schopen vyjebat se na svou podělanou zem a šel tu zkusit jinam. Rozhodně chápe principy současného světa víc než tolik obdivovaný polský fanoušek (to mě tak sere!), který se svými antisemitskými kecy a civilizačními návyky v Evropě tak proslavil, že každý druhý Němec bude mít za kolegu radši Syřana než vylitou polskou hlavu. Polská vláda aspoň pochopila, že se není ve světě čím chlubit a sklopila rypák.

Čeští fanoušci se svým postojem k uprchlíkům stali tím, proti čemu vystupují. Použili stigmatizující nálepky na ty, kteří jim to nemají jak vrátit. Když je český fanoušek nazván dobytkem, to jsou fóra plná fotrovských keců o nálepkách. Pro svou pozici však český fanoušek, na rozdíl od každého jednoho migranta, neudělal nic. Stali jsme se konformistickými přizdisráči. Včetně mě, protože celej text mluvím o někom třetím, abych se ze sebe náhodou nezblil.

Radek

Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 09.10.2015, pátek, 11:11 + 0 - 0
    Zdravím do Slušovic Konyho! Sakra chlape, já tě neviděl už:( No jen tak mj. byl jsem na ostrovech nějakou dobu a věřte, že Anglán bude mít raději v baráku tři pákistánské rodiny, Indy, Syřany, než dva Poláky. Já se bavím polským nacionalismem, přitom sami Poláci nadělali za posledních asi deset let v Anglii tolik ostudy a bordelu, že mají ve společnosti horší postavení, než nigerijský dealer heráku. Fakt že jo
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 08.10.2015, čtvrtek, 19:54 + 0 - 0
    Filmař: Nevím jak jsi vydedukoval z mého příspěvku to co jsi napsal, ale nevadí. Právě proto jsem psal, že to agentury všecko pokurvily a hlavně Poláci toho vstupem do EU hojně využili, nemusíš umět jazyk my ti všechno zařídíme ... Takže sem sice asi nebyl stejně schopný jako ty, ale taky to zvládnul sám. :-) Doyle: Opačil bych ti otázkou: Kolikrát si byl schopen postavit sa za své práva (např. na pracovišti, před policií, na úřadě), kolikrát si se zastal nebo pomohl na ulici neznámému (třeba napadenému) člověku? Podpoříš do všech krajností věc které skutečně věříš, zemřel bys třeba proto i za ni? Pokud by tvá odpověď byla ANO, má výtka by se tě netýkala! Měl to být jenom příspěvek na téma realita (skutečnost) a fikce (internetový radikalismus). Jenom mi prostě přišlo, že v historii bylo těch reálných hrdinů mnohem více, zato dnes....je většina průměrných čechů i evropanů mainstreamově nudných, žijících svůj život nestarajíc se o nic, a nikoho jiného, a se vším co nám napapouškujou souhlasících!
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 08.10.2015, čtvrtek, 05:13 + 0 - 0
    Když už zde autor zmiňoval paralympionika Ježka tak kdo chce znát jeho úplné vyjádření jak k Limbovi tak k fans Viktorky, má zde s ním rozhovor: http://ulozto.cz/xvmWuYuP/limbersky-2-png
  • Zbrojovka Brno Doyle 07.10.2015, středa, 21:28 + 0 - 0
    ještě mi to nedá.. Kony S-U, vrátil bych se k Tvému dřívějšímu příspěvku, psal jsi, že si všichni v ČR hrajem na hrdiny a frajery schopné měnit svět... můžeš mi prosim tě vysvětlit, co tím myslíš a jak jsi na to přišel?? fakt nevím, proč by si průměrný čech měl hrát na "hrdinu a frajera" více než jakýkoliv jiný evropan.. a taky mám zkušenosti ze zahraničí, když už se v tom tak předháníme :)
  • FC Viktoria Plzeň 20thCenturyFox 07.10.2015, středa, 20:13 + 0 - 0
    Kony S-U Já jen tlumočil názor rodilých "bavoráků". Že Tebe a pár kámošů ojebala na ostrovech nějaká agentůra,je mi líto,ale na druhoz stranu jsi doplatil na svoji naivitu.Já si práci našel sám,mám pod sebou 20 lidía jsem maximálně spokojen.Nikoho nevysávám a do práce denně dojíždím-narozdíl od Tebe,Tys potřeboval ubytování.Takže jsi byl vlastně ten samý ekonomický migrant,mezi kterými neděláš rozdíly...............fakt mega argument od Tebe. Ale to sem nepatří,nechci tu zasírat diskusi.Více na můj email(na seznam.cz)
  • Zbrojovka Brno radex 06.10.2015, úterý, 16:49 + 0 - 3
    všechno svatá pravda...jsem v šoku,že je tu tak kvalitní článek...a kde že ti vaši předci bojovali proti černochům?asi kolonizátoři,nebo možná otrokáři...snad jen Osmanská říše se dá brát vážně,jinak nám největší nebezpečí hrozilo většinou od zbytku evropy.Fašisti jsou samostatná kapitola,ti ten náš "národ" už měli na lopatkách byli a jsou pořád tim největším nebezpečím,určitě větším,než lidé prchající před válkou,bídou a utrpením.
  • AC Sparta Praha eRw!n 06.10.2015, úterý, 14:25 + 0 - 0
    abc78: co to pises za sracky? dej si caru a sup sup do posilovny..
  • SK Slavia Praha Ram 06.10.2015, úterý, 12:59 + 0 - 0
    Však já píšu, že znám Baník spíš z televize :-))) Tak díky za info :-)
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 06.10.2015, úterý, 12:37 + 0 - 0
    Ram: mrkni se na to co se tam dělo na tom stadioně, to bylo k pláči. Lidi v kotli seděli, spíkr placený klubem.. a lidi stejně nereflektovali. Vstup za korunu, upřímně tohle byla větší ostuda, než svého času Synot s trupkama nebo nyní Dukla.. Jinak souhlasím, stadion je pěkný, ovšem že by stál miliardu, to se mi taky nechce věřit. Někdo si tam napakoval kapsy očividně.
  • FC Baník Ostrava capekpico 06.10.2015, úterý, 12:28 + 0 - 0
    Ram: bojkot byl už i na Bazalech a ten potrvá pokud ten potrat z Hlučína, znám též pod pseudonym "Hrobař" Baníku z Baníku i se svými teplými záprdky nevypadne. A věř mi, že nebojkotují jen vytrhávači, ale spousta lidí, včetně normálů.
  • FC Baník Ostrava dzandra 06.10.2015, úterý, 12:14 + 0 - 0
    Kurde už nikdy nebudu psat na mobilu,protože ten sloh je hrozný
  • FC Baník Ostrava dzandra 06.10.2015, úterý, 12:12 + 0 - 0
    RAM:TY CIZKU , víš že byl lupen na Olmik za 1 kč? Že se tam znenadání objevila nějaká figurka co se " starala " o atmosféru. Větší ostudu jsem tam snas zažít po tolika letech snadnemohl zažít.ještě že příště vstup za 180 bez lachtanu
  • SK Slavia Praha Ram 06.10.2015, úterý, 10:50 + 0 - 0
    Jinak asi naseru Baníkovce a nevím jestli to sem úplně patří, ale - ve Vítkovicích postavili krásný stadion ! Chápu, že Bazaly jsou pro Baníkovce kultovní záležitost, ale na druhou stranu je blbost mít v Ostravě dva moderní stánky, když se tam hraje celkově úplný howno. Navíc mi přijde, že neúčast dementů, kteří se zmohli pouze na vytrhávání sedaček a jejich házení zpoza dětí na poliše celkové atmosféře prospěje. Obyčejní fandové si holt fotbal na krásném stadionku v klidu užijou (viz. 7000 na bídné Olomouci, Bazaly Nebazaly)). Berte to jako názor čížka z daleka co ví jinak o Baníku úplný howno :-)
  • SK Slavia Praha Ram 06.10.2015, úterý, 10:28 + 0 - 0
    Musím souhlasit s Hynkem a Slezmanem.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 05.10.2015, pondělí, 23:58 + 4 - 0
    Dneska sem fakt může psát článek každej kretén. Proč jste vůbec tuto levicovou sračku zveřejňovali? Stejně to není nic než plačící výkřik do prázdna o kterým autor sám mluví, takže si sám sere do vlastního hnízda.
  • Zbrojovka Brno Slezman 05.10.2015, pondělí, 20:38 + 1 - 0
    kupa nějakejch slov, nemá to hlavu ani patu, možná by stálo za to nechat před zveřejněním do rána uležet a pak přeformulovat, pak bude diskuse lepší
  • Zbrojovka Brno Cenda 05.10.2015, pondělí, 13:50 + 1 - 0
    Přesně tak Hynku. Proč nám Radek nenapíše jak se to má dělat správně, když všichni dělají všechno špatně. Rád se něčemu přiučím. Ale upřímně my s tím stejně piču naděláme. Tak to bylo je a bude
  • AC Sparta Praha Hynek 05.10.2015, pondělí, 12:45 + 1 - 0
    S určitou částí se snad i dá souhlasit, ale když je autor tak chytrý a český fanoušek dělá všechno špatně, tak bych čekal, že vyjádří i svůj názor, jak to dělat správně, přinese nějaký způsob řešení. Pak by ten článek měl jakousi hodnotu, ale takhle?!?
  • 1.FC Slovácko eLucky 05.10.2015, pondělí, 09:59 + 0 - 0
    Jedna zmínka o uprchlíkoch úplně zabila pravděpodobný význam tohoto článku. Přesně v duchu dnešní módy vnucované mrdkama z médií, politikama a vůbec vším. Všichni sme jen zmanipulované ovce. Ať už si to přiznáme nebo ne, tak naše názory ovlivňují všichni ti "nezaujatí" novináři, kteří ukazují jen to co se jim hodí. A pak všichni ti připosraní "politici" co si na této krizi budují svou kariéru. V prvé by mělo byt každému z nás jasné, že politika fotbal prostě kurví! A je jedno jaká politika!
  • FC Baník Ostrava abc78 05.10.2015, pondělí, 02:17 + 3 - 0
    Je mi k blití, kolik lidí žije v naší zemi a pochlebují ty černé kurvy,co se rozlézají po Evropě, naši předci se musí otáčet v hrobě, ti co bojovali proti této černé lůze!!!
  • AC Sparta Praha Czerw 04.10.2015, neděle, 16:36 + 0 - 0
    Doyle: to ale vůbec neříkám, jeden z mých největších kamarádů a člověk kterého jako jednoho z mala obdivuji pro jeho vzdělanost a inteligenci ma taky o dost jiný pohled na tenhle problém a často o tom diskutujme a nikdy bych o něm neřekl ze je bezcenný a neinteligentni ... To ovšem po 8 letech v kotli Sparty nemůžu říct o velký části ultras, přitom obecně do kotle podle me chodí spoustu v pohodě chytrejch lidi ... Ale ty min chytrý používají proste jednoduchej a ucelnej prostředek k prosazení svých názoru: strach a násilí ... To ja nemůžu respektovat a uvědomuju si napr ze tohle přesně používá ISIS, ale proste vidím ze se naše společnost ponizuje prave na tuto úroveň a hrozně me to sere ...
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 04.10.2015, neděle, 13:04 + 0 - 0
    Filmařu ty si děláš prdel ne?? Su proti přijímání jakýchkoliv ekonomických migrantů, ale zrovna ti tvoji oblíbení Poláci jsou jedněmi z nich! Rodí děcka všude kde sa vyskytnou, aby mohli využívat sociálního systému dané země! A že pokurvili trh práce všude je taky paráda. Žil sem 7 let na britských ostrovech, a co ostudy dokázali nadělat hrdí Poláci po roce 2004, kdy si je tam pustili, to bys nežral. Takže ti gratuluju, že pravděpodobně v Bavorsku makáš pro nějakou zpičenou agenturu s kolegama které ti přidělili. Nasrat na všechny vychcánky, ať jsou černí nebo bílí. A ano i já jsem konformista a přizdisráč!!
  • Bohemians 1905 Gibon. 04.10.2015, neděle, 12:25 + 0 - 0
    Samozřejmě ,že gesto Sparty mělo smysl !Vždy je v pořádku ,když ten nebo onen tábor dá nejevo ,když ho něco sere!!Jen je to pro mě prázdný gesto jako gesto pochybný organizace jménem UEFA s nějakým debilním výmyslem odvodu jenoho eura na problémy,který přijdou.Do Sparty jsem se navezl jen proto ,že ji mám moc rád:) Jinak za mě článek prostě dobrej ,výstižnej..a Doyle +
  • FC Viktoria Plzeň 20thCenturyFox 04.10.2015, neděle, 11:48 + 2 - 0
    Radku dám Ti jednu radu.To,že by každý druhý Němec měl raději za kolegu v práci Syřana,nežli vylitou Polskou hlavu v Bavorsku vůbec neříkej-dostal bys tam totiž pořádně přes držku.A já tam narozdíl od Tebe pracuju,takže vím o čem mluvím.A jen tak mimochodem o Syřany tady vůbec nejde,Syřanů je mezi uprchlíky cca 20%,zbytek jsou jen vychcánkové a nemakačenkové.Tolik já,konformista a přizdisráč.
  • bez klubu Rusty 04.10.2015, neděle, 11:39 + 0 - 0
    Článek trochu rozporuplný, s hodně věcma se dá souhlasit ale jinak. Politika je rakovinou fotbalu, ale opět se pouze diskriminují ti, kteří proti uprchlíkům brojí. To nemá s lidským rozumem nic společného. To je prostě diktát. A je úplně jedno jestli tuhle sračku vymysleli sami kluby nebo jim to nařídila sama UEFA.
  • Zbrojovka Brno Doyle 04.10.2015, neděle, 11:25 + 0 - 0
    ok, už ti rozumím.. otázka teda je, jestli to gesto sparty mělo smysl, i když samozřejmě nemůže nic změnit.. podle mě jo, protože alespoň dali najevo svůj názor na problém a to dost výrazně.. jinak s tebou musím souhlasit bohužel..
  • Bohemians 1905 Gibon. 04.10.2015, neděle, 11:07 + 0 - 0
    Doyle ..a smiř se s tím ,že už dávno svýma penězma uprchlíky podporuješ,teda jestli jsi výdělečně činej a odvádíš daně..proto jsem psal ,že distanc Sparty je jen takový "gesto" ...kvůli 1 euru!!!!Přitom každýho z nás už to stálo a stát bude daleko víc..
  • Bohemians 1905 Gibon. 04.10.2015, neděle, 10:52 + 0 - 0
    Doyle..dík za reakci,má to hlavu i patu..ale asi jsi úplně nepochopil na co jsem reagoval..samozřejmě je píčovina dávat svý ve fabrice vydřený prachy na nějaký kokoty,ze kterých min 70% bude problémových.A podle mě opravdu politika na fotbale není v pohodě a věř mi ,že vím kurva o čem mluvím ..to co se teď děje na Bohemce je na piču a každýho "normálního" fanouška to sere!!
  • FC Baník Ostrava Mat1922 04.10.2015, neděle, 08:45 + 0 - 0
    Nejvic mne zaujal Peltuv curak o kterem vi urcite vic Berbrova prdel,nez Peltova zena.
  • FC Slovan Liberec Sid 04.10.2015, neděle, 00:38 + 0 - 0
    No, bylo by vhodné, pokud by si opustil tuto krásnou zem (o debila by bylo méně) a šel do dokonalého Německa, kde každý den hoří ubytovny pro ty tzv. uprchlíky. Ale proč to vlastně ti Němci dělají? Vždyť oni to jsou samí inženýři, doktoři nebo profesorové... jen prostě velká většina neumí ani číst a psát. Opravdu jsem větší píčovinu dlouho nečetl... #nepřijímám
  • Bohemians 1905 Boudnik 03.10.2015, sobota, 20:12 + 0 - 0
    Toto nelze označit jinak než grafomanské zvratky.Podle autora těchto splašek bysme asi měli těm papuáncům co sem lezou dát klíče od svých domů a aut a sami odjet na voru z pet flašek někam do pouště a tam sloužit těm co tam ještě zůstali.Jinak praktiky ve fotbale jsou jaké jsou k tomu snad nemá cenu si vylejvat srdce.
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 03.10.2015, sobota, 20:05 + 0 - 0
    Tak borec to napsal ze svého pohledu na svět (s některými názory se ztotožnit dokážu, s jinými ne). Pravdou ale je, že všichni si v ČR hrajem na hrdiny a frajery schopné měnit svět, ale ve skutečnosti skutek utek a nikdo takový z nás takový není. Nakonec, když přijde tvrdé na tvrdé, každý sklopí uši a jde fňukat za klávesnici nebo si líže rány v koutě. Těch lidí kteří by se ze sebe mohli vklidu zblít se tady najde víc než dost, jenom jim chybí právě ta autorova sebereflexe.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.10.2015, sobota, 18:55 + 0 - 0
    Píčovina negrofila!
  • FC Baník Ostrava Casual88 03.10.2015, sobota, 16:36 + 2 - 1
    Vladimir05: asi jsi to nečetl že :-D. Na tomto blogu jde vidět, že jedna věc dokáže zabít zbytek bodů se kterýma se dá souhlasit. Kdyby autor vynechal ty uprchlíky, tak by nikdo nemohl říct ani popel. Na druhou stranu všechno co je tam napsané tak víme, ale za sebe říkám, že prostě nemám již sílu!
  • Bohemians 1905 vladimir05 03.10.2015, sobota, 16:31 + 1 - 0
    Moc by me zajimalo, ktera levicacka pica napsala tento clanek. Jen doufam, ze to nebyl zas nekdo z bohemky.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 03.10.2015, sobota, 15:50 + 2 - 0
    Připadá mi úplně celý "článek" takový o ničem, v podstatě akorát fakt "hatující", jak i sám autor píše. A vlastně občas se v tom i ztrácím, o tím chtěl autor říct. Souhlasím s tím, že řešit nějaké uprchlíky, místo podpory týmu na fotbale je blbost. Naopak o mnoho více bych uvítal angažovanost proti vedení FAČRu, protože mě sere mafiánské prostředí svazu a korunu tomu nasazuje, že předsedou svazu je Pelta, což je jedna z ikon korupce v českém fotbale! Ale lidi úplně rezignovali na protesty proti Peltovi Berbrovi apod. Tahle věc mě vadí, neuspořádají se žádné větší akce apod., ale to asi ani autor říct nechtěl, ba možná naopak.
  • Zbrojovka Brno Doyle 03.10.2015, sobota, 15:23 + 0 - 0
    czerwe takže v podstatě lidi, kteří mají na uprchlíky jiný názor než ty jsou bezcenní, s malým IQ a v životě nic nedokázali... jak pokrokové
  • FC Hradec Králové DrSatan 03.10.2015, sobota, 15:21 + 0 - 0
    naprosto nesouhlasim...myslim ze je to mimo..co vic napsat...
  • AC Sparta Praha eRw!n 03.10.2015, sobota, 15:08 + 0 - 3
    Czerw +1, absolutni pravda ve vsem
  • AC Sparta Praha eRw!n 03.10.2015, sobota, 15:05 + 0 - 6
    #prijimam
  • FC Baník Ostrava Didosh28 03.10.2015, sobota, 14:59 + 0 - 0
    Radši podpořím své slovanské bratry jak bandu vrahů odněkamam z řitě!
  • FC Baník Ostrava Didosh28 03.10.2015, sobota, 14:58 + 0 - 0
    Czerw:Příjde mi že patříš mezi ty debily.Uprchlíci toho dokázali určitě mnohem víc...
  • AC Sparta Praha Czerw 03.10.2015, sobota, 13:43 + 2 - 3
    palec nahoru za text, kterej jde proti vetsine a vsichni te tady za nej budou jebat ... ale nenech se odradit, fandovstvi ma bejt i pro lidi s IQ 100+, akorat bohuzel se dlouhodobe nechavaji vyhnat z kotlu apod. lidmi, kteri jsou uplne bezcenny ... mnohem vic nez ty "zasrany uprchlici" ... kazdej jeden uprchlil toho v zivote pravdepodobne uz dokazal vic, nez 8 milionu ceskejch debilu ...
  • SK Slavia Praha Pyroman 03.10.2015, sobota, 13:33 + 0 - 0
    Do půlky jsem to četl, pak jsem už dál nemohl. Větší sračku jsem dlouho nečetl.
  • bez klubu Nezávislej 03.10.2015, sobota, 13:27 + 0 - 0
    To snad ani nemá cenu číst.
  • bez klubu Sova 03.10.2015, sobota, 13:27 + 0 - 0
    OK , normálně nekomentuju nic, ale tahle várka keců a obvinění, které si někdo vytáhl z míst, kde slunko nesvítí, mně opravdu vytočila. Je až neskutečné , že někdo, kdo se celou dobu tedy vydává za angažovaného fanouška, dokáže sepsat něco takhle stupidního. Z celého textu akorát čiší arogance a potřeba se tak říkajíc lidově "vysrat někomu na hlavu". Autor by se měl zamyslet, než začne plodit svá další veledíla, jelikož tímto dle mého názoru tropí ostudu nejen sobě, ale i fans Baníku .
  • AC Sparta Praha koubitch1893 03.10.2015, sobota, 13:13 + 1 - 0
    Tak todle je brutální sračka, chtěl bych vidět toho pičuse, co to vy-ejakuloval
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 03.10.2015, sobota, 12:54 + 0 - 0
    Ja na tento clanek ci narek nemam zadny nazor, zrejme jsem uplne blby a nejak mne to vyrazneji nezaujalo. Snad jen jako naprosty frustr vylev, ale na ten ma kazdy narok. Pockam jeste co na to Mat-), ten to umi vzdy zdrave rozhrabnout ;-). Jinak jestli tu nekde jsi Mate :-), zdravim Te :-) a gratuluji k vitezstvi nad Sigmou ;-). Sice to byla jedina chyba na mem tiketu B-), ale to je osud :-D !!!
  • Zbrojovka Brno Doyle 03.10.2015, sobota, 12:37 + 0 - 0
    alexis- autor si nic nemyslí, prostě jenom klasicky píše, jak je všechno špatně, a jak jsme my všichni debilové a přesto se najdou lidi, kteří ho za to plácají po ramenou..
  • SK Slavia Praha Alexis 03.10.2015, sobota, 12:35 + 0 - 0
    Autor si myslí že ty "uprchlíci" jdou do Evropy makat? Probudit z diskotéky mladého snílka o humanistickým světě.
  • HC Vsetín Lisaj 03.10.2015, sobota, 12:30 + 1 - 0
    solidní hovno
  • FC Baník Ostrava matysek 03.10.2015, sobota, 12:28 + 0 - 0
    Tak jsem si to přečetl vícerokrát a můžu s dílčími názory nesouhlasit (o tom diskuse je) ale podstatu tento článek vystihnul naprosto dokonale. Spoustu těchto věcí si člověk samozřejmě uvědomuje, ale když si to přečtu takto srovnáno, moc veselo mi z toho není.
  • Zbrojovka Brno Doyle 03.10.2015, sobota, 12:28 + 11 - 0
    Gibon- to je přesně ono.. píšeš politika je rakovina fotbalu... jenže právě proto je pičovina dávat z lístku peníze na uprchlíky!.. podle tebe je politika na fotbale v pohodě, když se dávají peníze z lístku na migranty, ale když proti tomu někdo protestuje, tak je to už nepřípustné, protože politika na fotbal nepatří?? to přece nemá logiku... jinak v tom článku se dají najít zajímavé pasáže, ale jinak je to shit.. klasický brekot, že se v česku obdivujou poláci.. co to je za hovno? téměř na všech stadionech, kam přijede baník je jim nadáváno do zasraných poláků (pochopitelně z bezpečí za plotem nebo policií), to že češi na fb lajkujou fotky plných polských stadionů ještě neznamená, že na nich nějak ujíždíme.... článek je klasický český brekot nad... já vlastně ani nevím nad čím.. prostě jenom si stěžovat, že je všechno na piču a čekat, že mě za to ostatní pochválí, s tím jděte do prdele :) ... a poslední věc..polská vláda pochopila a sklopila rypák.. jo takže když se vysere na názor drtivé většiny svého lidu a zradí své partnery z V4, tak je chápavá?? fakt s tim jdi do piče :) ještě víc, než tenhle dementní článek mě sere, tak se to lidem tady hned líbí, i když v podstatě autor píše, jací jsme všichni kokoti.... sorry musel jsem to tak napsat
  • FC Baník Ostrava Didosh28 03.10.2015, sobota, 12:23 + 0 - 0
    Tak si ty zasrané Mohamedány natahej k sobě dom.Já je tady nechcu,fotbal je přeci jen hra ale toto je realita.
  • FK Baník Most brux 03.10.2015, sobota, 12:21 + 1 - 2
    skoro bych řekl že to psal nikdo z bohemky...no pokud očešem ty levicové sračky okolo(doufám ze se autor nebude snažit tvrdit že své politické přesvedčeni do članku netahá)zustane že fanoušek by mel bejt víc angazovanej..a to už řiká i prodavač parku v Moste :)
  • FC Slovan Liberec majklson 03.10.2015, sobota, 12:21 + 0 - 0
    To je strašná sračka...
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 03.10.2015, sobota, 12:21 + 1 - 0
    To je strašně srandovní výplod :)
  • bez klubu Divák 03.10.2015, sobota, 12:02 + 2 - 0
    Hele. Souhlasím se spoustou věcí, ale minimálně utečence tady nechci a spíš si myslím, že takový jaký je postoj k utečencům by měl být i k jiným věcem. V konečném důsledku tady tito utečenci mohou být větší hrozbou pro naši budoucnost a děrti než všechno ostatní a proto je i ta reakce taková. Jestli bude fotbal řídit ten či onen pičuj je v konečném důsledku jedno, ale jestli si sem nastěhujeme vrahy, kteří budou našim dětem řezat hlavy, tak to bude něco víc, než zábava 30x do roka...
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 03.10.2015, sobota, 11:59 + 1 - 0
    Tak to bylo tak hluboky :-) a temny :-D, ze jsem do toho uplne zapadl :-), zabredl :-D a uplne se utopil :-D :-D :-D. Kdybych byl jen o trosinku labilnejsi nez jsem :-D, tak uz minimalne visim s hlubokym pocitem viny :-(, zoufalstvi ;-) a beznadeje :-D. To bylo jako EMO nebo neco hodne podobneho :-D ?! Dobry ;-).
  • FC Hradec Králové Koule73 03.10.2015, sobota, 11:48 + 1 - 0
    Radku odhalil jsi to v plné nahotě akorát já mám z těch arabů obavy, je jich strašně moc...
  • Zbrojovka Brno LVD 03.10.2015, sobota, 11:39 + 0 - 0
    Polska vlada sklopila rypak a ten mels sklopit i ty chytroline.
  • FK Jablonec tracyhotygr 03.10.2015, sobota, 10:35 + 0 - 0
    Jakkoliv si to tady málokdo chce připustit, i Jablonec je jako "podnikatelský projekt" taky oběť. A je otázkou času, kdy se nám Pelta nevyplatí, resp. kdy nás zpeněží, čemuž se budeme všichni strašně divit, vzdor faktu, že prachy jsou to jediný o co v podnikání jde. A zaklínat se může každý majitel láskou ke svému klubu může jak chce... My s tím nic neuděláme. A jak je psáno v článku, ani se o tom radši nebudeme bavit.
  • Bohemians 1905 Gibon. 03.10.2015, sobota, 10:19 + 0 - 0
    je to smutný,ale mistrně napsaný a já se bavil:)... víc takových článků ,kdy má autor v hlavě mozek a co říct.. Než nějakej distanc Sparty kvůli jednomu euru???? Přitom nás ta uprchlická "sranda" stojí a bude stát daleko víc než jedno éčko na hlavu.A nejít kvůli tomu podpořit svůj klub v EL? Politika je rakovina fotbalu!!
  • Zbrojovka Brno Pedy 03.10.2015, sobota, 10:09 + 0 - 0
    "Kdyby nebylo uprchlíka, tak nevím na co by současný fanoušek myslel." Pravdivé a vystižné popsání aktuální situace :(
  • FC Baník Ostrava capekpico 03.10.2015, sobota, 09:37 + 0 - 0
    Radku máš bohužel ve všem pravdu.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
Blog fanoušků & Groundhopping
BLOG: Pokleknout? My se nemá... 15.10.2020, čtvrtek, 19:11

BLOG: Pokleknout? My se nemá...


Hodolanští podporují své muž... 15.10.2020, čtvrtek, 08:57

Hodolanští podporují své muž...


Ultras Trutnov provoněli záv... 12.10.2020, pondělí, 18:46

Ultras Trutnov provoněli záv...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Millwall - klub bez úspěchů, který všichni znají včera, 18:40

Millwall - klub bez úspěchů, který všichni znají


Při derby plný stadion a fanatizmus na tréninku včera, 18:12

Při derby plný stadion a fanatizmus na tréninku


Zazpívejme si... Gala Song v podání Severních Irů 25.10.2020, neděle, 11:50

Zazpívejme si... Gala Song v podání Severních Irů

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Millwall - klub bez úspěchů, který všichni znají včera, 18:40

Millwall - klub bez úspěchů, který všichni znají


Při derby plný stadion a fanatizmus na tréninku včera, 18:12

Při derby plný stadion a fanatizmus na tréninku


Zazpívejme si... Gala Song v podání Severních Irů 25.10.2020, neděle, 11:50

Zazpívejme si... Gala Song v podání Severních Irů

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
O víkendu nás čekají protest... 11.10.2020, neděle, 08:08

O víkendu nás čekají protest...


Zásadní informace k nedělní ... 14.10.2020, středa, 14:00

Zásadní informace k nedělní ...


Poklidná demonstrace s nepok... 18.10.2020, neděle, 16:17

Poklidná demonstrace s nepok...

Komentáře
25.10.2020, neděle, 08:57 - Oskar
Super práce. Zatím jediný klub...
25.10.2020, neděle, 08:39 - Rst
BEST IN COVID!, už mi taky jeb...
25.10.2020, neděle, 08:22 - Rst
88: Zpřísňuje je kvůli tomu, ...
24.10.2020, sobota, 23:35 - ratto88
Rst: jasný oni sprisnuji opatř...
24.10.2020, sobota, 10:27 - Rst
Jj, jděte demonstrovat proti o...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace