o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Blog Fanoušků: Blíží se konec světa...

středa, 26.03.2014 08:15 - přejít do komentářů
Reakce na mediální hysterii kvůli výtržnostem na zápase Baník - Sparta
images/clanky/blog-fanousku-blizi-se-konec-sveta-5844.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

Blíží se konec světa. Nebo to tak alespoň vypadá podle novinových článků, které se zabývají v současnosti tak žhavým tématem fotbalových výtržností. Efektní záběry násilí na Bazalech, na slovo vzatí odborníci, na nejvyšší míru znepokojení a rozhořčení politici i fotbaloví bafuňáři se na vás valí při otevření jakéhokoli sportovního periodika či webu. Co se tedy vlastně stalo tak hrozného, že všem došla trpělivost a jediné řešení a snad poslední naděje je spatřována v nizozemském modelu, čipových kartách a maximální perzekuci fotbalových fanoušků? Umřel někdo? Byl někdo vážně zraněn?

Nikoliv. Podíváme-li se na události, které se odehrály při zápase Baníku se Spartou bez emocí, zjistíme jen to, že skupina chuligánů lomcovala neukotveným plotem, který vyvalila, naházela pár špatně přišroubovaných sedaček, a následně utekla před policií. To, co na záběrech vypadá tak efektně je opět způsobeno především neprofesionálním zásahem policie, který člověk může zažít na každém druhém fotbalovém zápase nebo demonstraci. Policejní rozbušky mezi ty mýtické rodiny s dětmi byly bez rozmyslu naházeny kým jiným než policií. Nápadně to připomíná události z posledního derby na Strahově, kdy policie stejně nesmyslně zasahovala v kotli Slavie a celá dramatická situace vznikla právě opět díky házení policejních rozbušek P1 mezi obyčejné fanoušky. Míra Bosák mezitím v televizním přenosu dával průchod svému nanejvýš spravedlivému morálnímu rozhořčení nad tím, jaký ta chuligánská zvěř zase dělala bordel.

Teď trochu odbočím. Na fotbal chodím a aktivně jezdím přes 15 let. Po celou dobu doma i na výjezdech do kotle. Nejsem výtržník. Jsem vlastně svým způsobem ideální fanoušek, kterého si přeje každý fotbalový klub mít – pravidelný přísun peněz, hlasitá a pravidelná podpora, nepříliš problémů. Za celých těch 15 let se mi prakticky nestalo, že bych byl ohrožen hostujícími fanoušky nebo chuligány vlastního klubu. Až na pár nepatrných výjimek (kterých se mi stalo na ulici nebo v hospodě nesrovnatelně víc) jsem ani nepocítil ohrožení. Ovšem ocitl jsem se na fotbale i v řadě nebezpečných situací. Vždy ovšem díky policii. Zažil jsem nespočet nesmyslných policejních zákroků ze strany policii a věřte nebo ne, v drtivé většině případů nevyprovokovaných fanoušky.

Stejný případ ovšem nastal i v sobotu v Ostravě. Lomcování plotu, to už tady bylo mnohokrát a je popravdě úplně neškodné. Dramatická situace nastala právě díky policii, která, a teď se budu opakovat, nahnala chuligány Baníku mezi obyčejné fanoušky a navíc mezi ně nesmyslně rozhazovala rozbušky. Pravda je totiž taková, že kdo se na fotbale nechce do ničeho zaplést, a může být i v kotli, tak má větší šanci, že ho na ulici srazí auto, než že se mu něco stane na fotbale. Jako ale obvykle všechno lze hodit na fanoušky, protože ti se nemají proti všem obviněním v podstatě jak bránit.

Kdo tedy může za to, co se v Ostravě odehrálo? Vezmeme-li to do důsledku, tak nezvládnutá pořadatelská služba a policie. Pokud chtějí všichni za každou cenu zamezit podobným událostem, tak proč není oddělená hlavní tribuna od kotle Baníku? Proč je tak jednoduché pronést na každý zápas pyro? Proč bylo přítomno tak málo pořadatelů? Proč není na stadionu policie? Neříkám, že bych s tím souhlasil nebo si to přál, ale proč není tak silně deklarovaná snaha zabránit fotbalovému výtržnictví opravdová? Odpověď je jednoduchá: neschopnost, hloupost a neochota investovat peníze. Při počtech rizikových fanoušků v ČR se dá všemu strašně jednoduše zabránit, jenže ono se nechce. Vrcholem pokrytectví je pak volat po plošné perzekuci fanoušků a jejich kriminalizaci. Především od předsedy FAČR Pelty, který je na jednu stranu majitel klubu, fotbalový funkcionář a politik a na to že fotbal s chuligánstvím už „marně bojuje 10 let“ se tedy nepředvedl ani v jedné jmenované funkci.

Co tedy přinese plošná registrace, čipové karty, zpřísnění zákonů? Především vyhnání aktivních fanoušků z tribun. A zdůrazňuju sousloví aktivních fanoušků, nikoli problémových chuligánů. Při počtech lidí, chodících pravidelně na fotbal, by to pro kluby a atmosféru na stadionech byla smrtelná rána, což si snad ve své hlouposti uvědomují i fotbaloví funkcionáři. Pravdu mají ti, co tvrdí, že represe si můžou dovolit v zemích, kde vědí, že i když 1000 fanoušků ztratí zájem, pořád přijde plný stadion. Kdo si v ČR může dovolit přijít o 1000 fanoušků? A ještě k tomu právě těch, kteří vytvářejí choreografie, starají se o atmosféru a aktivně podporují svůj tým na hřištích soupeřů? Pokud se to stane, bude to tu vypadat jako na Slovensku (bez urážky), kde jsou v represích o hodně dál a fanouškovská scéna, počty, atmosféra na stadionech a úroveň fotbalu podle toho vypadají. A stejně tak je dobrá otázka, proč když rodiny s dětmi nechodí na fotbal kvůli výtržníkům, pak není na zápasech Dukly s Příbramí či Mladou Boleslaví plno? Protože bez fanoušků to nikoho nezajímá a úroveň českého fotbalu to nezachrání.

Začněte už konečně aspoň trochu respektovat fanoušky. Fanoušci nejsou v první řadě problém, naopak. Jsou ti, co dávají fotbalu smysl. Zvlášť u nás. Místo cesty nesmyslných zákazů by stačilo používat selský rozum, což by se hodilo třeba bezpečnostnímu expertovi na plný úvazek Martinu Syneckému, ale i v tomhle případě platí, že je daleko pohodlnější papouškovat nicneříkající nesmysly z bezpečnostních brožurek. Proč není na stadionech povolena pyrotechnika? Proč je její používání kriminalizováno? Proč jsou fanouškům jen házeny klacky pod nohy? Proč nejsou často dovolovány choreografie na hřištích soupeřů? Proč jsou fanoušci doslova šikanování policií? Proč je s nimi zacházeno jako s dobytkem – ať už ze strany policie nebo pořadatelů? Proč nejsou sektory pro hosty na odpovídající úrovni? Proč je fanouškům běžně omezován pohyb po městě na výjezdech, nejsou pouštěni ani do hospody? Proč média čekají jen na každou záminku, aby spustila kolotoč klišé, přehánění a lží o opilcích, zvířatech a masakrech? To jsou otázky, které si zasluhují řešení daleko více než nová represivní legislativa.

Lidi na fotbal v ČR nechodí kvůli jeho prolezlosti korupcí, kvůli mizerné úrovni, kdy se na fotbal nedá dívat, protože skoro všichni hrají odporný defenzivní fotbal, kvůli bezcharakternosti většiny hráčů, kteří svým fanouškům děkují jen z povinnosti, kvůli absolutnímu nezájmu o fanouška jako takového a v neposlední řadě kvůli mediální hysterii, která kolem fotbalu u nás panuje. A pak si člověk přečte bláboly Dušana Svobody o fotbale jako produktu, který se musí prodat a o tom, že návštěvnost na stadionu zvedne to, když se bude hrát většina zápasu ve stejný den a čas kvůli možnosti udělat super televizní studio. Každé kolo je rozhozené do čtyř dnů a fanoušek se to dozví dva týdny předem, s tím že se to klidně týden dopředu ještě může změnit. Diktuje si televize, hraje se ve všední dny, reálně si není možné naplánovat nic s předstihem tak, aby každý mohl stihnout za sezonu všechny zápasy. Ale Dušan Svoboda vidí řešení v super televizním studiu.

Proč radši nikdo neřeší, aby spolu týmy hrály v takový čas, aby se hostující fanoušci mohli dostat domů a aby byl termín znám s velkým předstihem. To by lidi přilákalo na stadiony daleko více než super televizní studio. Ale o fanoušky nikomu totiž doopravdy nejde. Jen o klid. Minimum lidí z řad funkcionářů, trenérů a fotbalistů, co se u nás motá, kolem fotbalu, bylo někdy fotbalovým fanouškem a je to hodně vidět. O vymýcení chuligánství v Anglii, Nizozemsku a Německu nebudu ani mluvit. Kdo má jen trochu inteligence a umí pracovat s googlem, ten během pěti minut zjistí, kolik výtržností se ve zmiňovaných zemích odehrává a v daleko masovějším měřitku než u nás.
A nechtějte po mně, aby odsoudil fotbalové chuligány. Fotbalové výtržnictví k fotbalu odjakživa patří a patřit k němu bude. Fotbal je hra, která vyvolává emoce a jenom díky tomu se kolem této hry může točit tolik peněz. Jenom díky těmto emocím si může tolik fotbalistů, funkcionářů, trenérů a snad i novinářů žít v úplně jiné finanční pohodě než fotbaloví fanoušci. Nejzajímavější jsou ty zápasy, kolem kterých je nejvíc emocí, ty nejvyhecovanější. Na ty přijde nejvíc lidí. A proč by měli zrovna funkcionáři určovat, v jakých mezích tyto emoce budou? Kolem fotbalu rvačky vždycky byly a budou a až na nepatrné výjimky se při nich dohromady nikomu nic nestane. A už vůbec ne někomu, kdo o to nestojí. Dobře, nechcete násilí na stadionech, tak mu zabraňte. Ale ne tak diletantsky a neschopně jako doposud. Fanoušci svou práci dělají dobře, dělejte ji tak i vy a nevymlouvejte se pořád na fanoušky. A především fanoušky respektujte. A vy, rodiny s dětmi, co přijdou na zápas jednou do roka, když hraje Sparta, vy se zas nevymlouvejte na chuligány, na fotbal nechodíte jen kvůli své pohodlnosti a lenosti.
Náš svět nezničíte!

Slavia Intellectuals

Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • bez klubu Rusty 29.03.2014, sobota, 13:16 + 0 - 0
    A vy, rodiny s dětmi, co přijdou na zápas jednou do roka, když hraje Sparta, vy se zas nevymlouvejte na chuligány, na fotbal nechodíte jen kvůli své pohodlnosti a lenosti. Tak tahle ta věte sedí na českej fotbal jako prdel na hrnec. Ty kecy poslouchám v práci furt, přitom ty lidi na fotbal nechodily nikdy a nikdy chodit nebudou protože je pro ně lepší trávit ten čas někde v posraným nakupním centru. Jinak pochybuji, že se někdo bude chytat za nos, protože ty pisálkové, fízly či bezpečtnostní experti moc dobře vědí co tímto sledují.
  • bez klubu pilgrim 28.03.2014, pátek, 20:32 + 0 - 0
    furt bude lepší, když to na Bazalech povedou normálové, než aby to tam vedli debilové
  • FC Baník Ostrava kolek02 28.03.2014, pátek, 18:49 + 0 - 0
    Já chodím 5 let a snažím se nevynechat jakýkoliv domácí zápas a občas vyjedu na výjezd. Nicméně stejně nesouhlasím s tím co se teď v sobotu stalo. Ať už se strany fans, tak ze strany policie.. Přišlo mi, že kdyby si ty dvě strany vyměnily oblečení, rozdíl bych minimálně v inteligenci nepoznal..
  • FC Baník Ostrava Frydečak 28.03.2014, pátek, 18:20 + 0 - 0
    Kyby dívím se Ti, že máš ještě chuť někomu něco vysvětlovat. V 98 jim staří vlítli do sektoru a trochu se to tam požďuchalo a fandil jim celý stadión. Dnes toto a chtěli by to na Bazalech "normálové" převzít. Normálové, kteří dojdou stejně jen na tu Spartu.
  • FC Baník Ostrava kolek02 28.03.2014, pátek, 08:50 + 0 - 0
    Ale tu nejde o situaci, kdy začli opouštět stadion, ale o moment, kdy se začly děcka bát, a co vím, už když tam letěla ta banda, tak ty děcka řvala že chcou domů, že se bojí. Navíc jak připomínám, nad ochozy se ten hlouček vůbec nesral s tím kdo tam nahoře stojí a žduchali do každého kdo jim neuhnul.. Teď kvůli těm dementům budeme platit pokutu a můžeme být sakra rádi, že jsme jí dostali jen tak mírnou.. Jinak co se týče té registrace, také si myslím že v současné době má člověk už údaje na tolika místech, že vymlouvat se na tohle je hloupost.. A komu se to nelíbí, ať prostě nechodí. Já bordel nedělám, snažím se podporovat klub fanděním a ne chuligánstvím a nemám problém s tím, když klub bude mít mé údaje, které už stejně má, díky permici..
  • FC Baník Ostrava Abeir 27.03.2014, čtvrtek, 20:57 + 0 - 0
    já chodím na fotbal fandit a ne dělat bordel...jiný kdo se nazývá "fanouškem" a jde se tam jen vyřádit se opravdu chce nazývat "fanouškem"???zápas v sobotu konečně a ti rádoby "fanoušci" to takhle poserou.se nedivte když budou zápasy v pondělí a v pátek a že budou lístky na občanky!ničeho jste nedosáhli,jen toho,že ted budou média dělat kolem každého zápasu halo......
  • SK Slavia Praha Rendl 27.03.2014, čtvrtek, 17:51 + 0 - 0
    ÁMEN KURVA!!!!!
  • FC Slovan Liberec Dlaba 27.03.2014, čtvrtek, 16:42 + 0 - 0
    Super článek!!
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 27.03.2014, čtvrtek, 16:27 + 0 - 0
    Víceméně souhlasím s "Emko"..řada lidí si tu sere do huby.
  • FC Baník Ostrava Kyby 27.03.2014, čtvrtek, 14:37 + 1 - 0
    A o loukách to samé...byla snaha se tam přesunout, jednu dobu se to i dařilo, ale dnes? Co byla Dlouhá Třebová nebo Čimice? Louky, a stejně tam lítal vrtulník, běhali těžkooděnci a v TV to běželo aspoň týden...
  • FC Baník Ostrava Kyby 27.03.2014, čtvrtek, 14:15 + 1 - 0
    KOLEK02: Tak přesně před 10 lety byla mistrovská, to bylo nesrovnatelné s čímkoliv. Ale léta předtím byl kotel zhruba stejný, někdy ještě menší, někdy žádný. A pokud přijeli hosté, polovina lidí z kotle trávili začátek zápasu v jejich sektoru, kde se to řezalo, zeptej se sprťanů, opaváků či slávistů. A nikdo pak nebrečel celý týden v novinách na netu a kdoví kde ještě, byla to normálka... A o dětech nemluv, zajímavé, že ti rodiče s dětmi začali v sobotu většinou opouštět ochozy až při zásahu PČR...
  • 1.FC Tatran Prešov EdGreen 27.03.2014, čtvrtek, 13:55 + 0 - 0
    johankarl: Fakt by si sa čudoval, kde všade a kto každý už má dostupnosť k tvojim "osobným údajom"....dnes osobné údaje nie sú meno, priezvisko, dátum narodenia, adresa. To fakt nie je problém zistiť. Dnes sú to možno čísla účtov, prihlasovacie mená a heslá do nejakých kônt na webe a pod. A aj na to už vedia šikovnejší ľudia prísť....bohužiaľ, je to tak.
  • 1.FC Tatran Prešov EdGreen 27.03.2014, čtvrtek, 13:44 + 0 - 0
    Emko presne si vystihol to čo som chcel napísať. Chýba mi to, aby sa niekto fakt chlapsky postavil voči tomu, čo je za hranicou únosnosti. Píšete, že sa o tom roztrhla hotová histéria v TV, v novinách, na webe a neviem kde, ale vy tu prestávku vkuse obhajujete, že je to OK, že je to vlastne v pohode, argumenty žiadne, tak čo čakáte? A napísať: " Umřel někdo? Byl někdo vážně zraněn?".....AHA, čiže pokiaľ nikto nebude vážne zranený netreba nič riešiť, proste pohoda. Slušný nielen diváci, ale aj fanúšikovia nech idú do kina, do divadla, na futbale má byť bordel. V poriadku.... Proste choré nie?
  • bez klubu Rst 27.03.2014, čtvrtek, 13:16 + 2 - 0
    Emko: Ano, to se taky vždy divím, že když je bordel s ohni aj., tak se fans odvolávají na to, že pořadatelé nebo fízlové to neměli nechat pronést. A když šacujou, je to buzerace. Trochu Hlava XXII. A ještě čistě řečnická. Všichni nadáváme (oprávněně) na policii, ale: Kdyby se na to jednou jedinkrát vysrali, jak by to dopadlo? Samého by mě zajímaly počty hostů. Nebo kdyby v sobotu chachaři s acs zjistili, že není na stadioně ani jeden četník, uspořádali by společnou zábavu? Nebo by se novináři konečně dočkali mrtvých?
  • FK Baník Most Emko 27.03.2014, čtvrtek, 12:56 + 3 - 0
    Sorry, ale autor se v tom článku sám popírá. Snaží se obhajovat pyro, pak ale píše, proč je tak snadné pronést pyro na zápas? Krizitizuje, že policajti špatně zasáhli a proč nebyli na stadionu, a kdyby tam byli, budete to všichni právě brát jako buzeraci a utlačování ultras. A když tu pak někdo argumentuje, jestli je normální ničit výbavu vlastního stadionu a vědomě ohrozit normální fanoušky (že vás na ně nahnali policajti, tyhle keci si nechte, no a co, kurva, to jste si jako mysleli, že vás nechají se pobít se sparťanama, to jste fakt tak debilní?), tak nemáte jediný protiargument a zmůžete se akorát na to, že tato diskuze není pro něj a že má jít na novinky. To je všechno? Stále více se ukazuje, že ultras a hools vůbec neví, co vlastně chtějí. Argumenty žádné, logika žádná. Prostě všechno ve stylu "my můžeme všechno, my jsme ti správní, kolem nás se točí fotbal". Pokud zavčasu navytáhnete hlavu z prdele a tohle si neuvědomíte, dopadne to špatně a skutečně začnou tvrdé represe fanoušků. A bude to jen vaší-naší vinnou!!!
  • 1.FC Slovácko johankarl 27.03.2014, čtvrtek, 12:40 + 1 - 1
    nemusí se bát registrace ? zapomínáš,že žiješ v Čechách a víme jak se tu pracuje z informace a různými rejstříky, jednou budeš na seznamu a hotovo, budeš brán jako potenciální živel. To známe,to už tady bylo a víme jak s tímto umí český člověk naložit. Nejsem žádný vandal,ale registraci odmítám z principu,beru to jako omezování osobní svobody a na to prostě z principu nepřistoupím,nikdy!! A navíc jak říká klasik " to že jsi paranoidní neznamená,že po tobě nikdo nejde" ;-)
  • FC Baník Ostrava kolek02 27.03.2014, čtvrtek, 11:38 + 0 - 0
    A co se týče lístků na jméno, klidně ať to zavedou.. Třeba bude chybět na nějakou dobu atmosféra, ale kdo nic nechce ničit a dělat bordel, tak se toho nemusí bát.. Stejně ta kvalita kotle je absolutně nesrovnatelná s úrovní tak 10 let zpátky.. I když chorea se dělají pořád neskutečná, to jo..
  • FC Baník Ostrava kolek02 27.03.2014, čtvrtek, 11:37 + 0 - 0
    Možná by si měl někdo uvědomit, že ty děcka byla vystrašená už jen z toho, že banda ultras, kde půlka vypadala jako by byla naprosto zhulená a ožralá, šla lomcovat s plotem a chtěla se pobít se Sparťany.. Takovému děcku prostě nevysvětlíte, že se mu nic nestane a ono se stejně bude bát.. To samé, když ta velká skupina běžela nad ochozy, tak jsem viděl jak žduchali do lidí, včetně dětí, jen aby tam byli co nejdříve.. Tímto příspěvkem se nechci zastávat Policie, ta opravdu vedla postup snad nejhorším způsobem jak mohla. Navíc, kdyby se část kotle nerozhodla, že tam poběží, nic takového by se nestalo, takže napsat že za to může jen policie a pořadatelská služba je naprostá hovadina. A napsat něco, že fotbalové výtržnictví k fotbalu patří.. Ok, ale dělejte si to někde na loukách a ne na stadionech..
  • FC Baník Ostrava MartiinFCB 27.03.2014, čtvrtek, 09:52 + 0 - 0
    Kehnic: naprosto souhlasim pojdme stim neco udelat ukazme ze se umime sjednotit :))
  • SK Sigma Olomouc Eagle 27.03.2014, čtvrtek, 02:51 + 0 - 0
    respekt za to, ze si nekdo da takovou praci a napise neco tak dlouheho...skoda jenom, ze to neni vyvazene
  • SK Slavia Praha BlueFlash 27.03.2014, čtvrtek, 02:28 + 1 - 0
    Jedinná věc, co bych článku vytkl, jsou ty neustálý breky na úroveň našeho fotbalu. Na ty peníze, co se v našem fotbalu točej, ho neděláme špatně. Jsme v první třetině mezi státama UEFY. To není špatné.
  • FC Hradec Králové Stokurew 27.03.2014, čtvrtek, 00:05 + 1 - 0
    Asi takto: 1) Sháním investora s kapitálem pro založení nové firmy, která bude mít oblast zájmu v bezpezečnostních systémech aplikovaných na sportovních stadionech, k tomu 2-3 IT specialisty, 1-2 schopné obchodníky, který systém prodá všem sportovním klubům, lobbistu s kontakty na FAČR. Motto: Budem v balíku, Motto 2: fotbal je jen záminka :-)
  • FC Baník Ostrava borsalino fcb 26.03.2014, středa, 22:58 + 0 - 0
    Neni co dodat.Je to tak pravdive,ze jsem musel reagovat a zaregistrovat se.Vsichni vime kde je pravda co se tyka security a certu.Ano nekdy je "chyba" na nasi strane,ale to k tomu patri.Opravdu by jsi to mel rozeslat do vsech "serioznich"platku,aby si lidi precetli taky nas nazor.Protoze tyhle OVCE opravdu veri vsemu co rekne tv a pise tisk.Uz ted zijeme v policejnim state a nechci ani domyslet co bude dal.
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 26.03.2014, středa, 21:47 + 0 - 0
    Souhlasím se vším :) škoada jen že si to ty určité osoby nepřečtou :( AMF!
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 26.03.2014, středa, 21:28 + 1 - 0
    lira: Pokud sis to pročetl celé ten článek, tak nemůžeš napsat, že fotbal je jen pro určitou sortu lidí. Je to zamyšleno hlavně vůči moralistům na novinkách atd. Jinak co si stvořil je blbost největšího kalibru. Kdo chce vyhánět lidi ze stadionu? Nikdo. To, že mýtické rodinky s dětmi příjdou jen na dva-tři velké zápasy je už zvyk. A pokud tedy chodíš na Baník pravidelně 10 let, tak sám vidíš, že se téměř nic nestalo, nikdo nebyl zraněn, pro nikoho nepřijela záchranka. Kromě slzného plynu a pyrotechnických hrátek ze strany A.C.A.B., se při náběhu na plot za strany FCB nic nikomu nestalo! Příště bude na Bazalech klasicky 5-6 tisíc a čau. Výsledek by byl stejný, ikdyby se nic nestalo. Nic se nezmění! Lenost těchto rodinek sahá jen na pokřik "Pražské kurvy" a šlus. Ale poté mají všichni právo dělat z komára velblouda. Zdá se mi to už pomalu jako hon na čarodějnice v novodobém pojetí. Fanoušek BEZ ROZDÍLU (tedy i ty a já) je považováni za extrémistu, neonacionalistu, rasistu atd. a média tím dokážou zblbnout lidi kolem, protože málokdo ze sledovatelů těchto masmédií umí použít Google smysluplně. A poté musí člověk smutně číst bludy ze všech stran. Takže nenadávej na ty, co dělali bordel, spíše nadávej na ty, kdo mu neuměli zabránit a poté to domrdali největším způsobem...
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 26.03.2014, středa, 21:21 + 0 - 0
    Ono kdyby opravdu používali selský rozum, tak díky kamerám, kterých všude mají nespočet, tak identifikují ty, kteří dělali mrdník a zakážou jim vstup na fotbal. A ultras se to ani nedotkne. Registrace je píčovina. Souhlasím víceméně s článkem.
  • Zbrojovka Brno flvv 26.03.2014, středa, 21:15 + 0 - 0
    Ja myslel nepřidaj se k fightu
  • FC Baník Ostrava dzandra 26.03.2014, středa, 20:41 + 0 - 0
    flvv: protože je to lepší než řvát "sparta, buzerantu parta" což mi připadá u nás nezaznělo ani jednou. ocase
  • Zbrojovka Brno flvv 26.03.2014, středa, 20:21 + 0 - 0
    Zajímalo by mě proč půlka ochozů opakuje po kotli "dneska každý sparťan dostane" a pak se nepřidaj...
  • FC Baník Ostrava lira 26.03.2014, středa, 20:01 + 0 - 0
    Z článkem nesouhlasím, nemyslím si, že fotbal je hlavně jen pro fandy v kotli a ty co jezdí na výjezdy. Je perfektmí, že náš Baníček povzbuzují, ostatní kluby musí závidět, ale taky je velká většina těch, kteří si fotbal chtějí vychutnat, vzít na ně děcka bez nesmyslného pokřikování např. Jebat Opavu...., když ta hraje o 2 ligy níž, to se máme fakt s čím srovnávat a neberu že je to regionální konkurent, další nádávky nebudu zmiňovat, házení dělobuchů, dýmovnic,tenisáků sedaček nebo sněhových koulí na hřiště. Ano emoce k fotbalu patří o tom žádná, sám na Bazaly chodím za každého počasí a stálou permicu mam přes 10 let. Ale argument, že sedačky byly špatně přišroubované neberu, co je to za čičovinu? Kdybych u tebe doma házel židlema, tak je to taky košér? Škoda, že ty grázly jednoho po druhém nenaházeli do antonu, když už ho tam měli připravený. Tak příjde další zápas a budou dělat bordel znovu. Jsou to děsní frajeři, hodit si kuklu přes obličej nebo triko a jít řádit, a když je začnou nahánět policajti tak utéct do S sektoru. Vůbec bych se nedivil, kdyby kvůli nim se další 3 veledůležité zápasy o záchranu se hrály bez diváků. Řekni mi, proč v Anglii na premier league ted mohou chodit celé rodiny? Kdežto u nás, když už příjde na zajímavější zápas více lidí, tak jsou to vlastně jen vandráci, kteří na fotbale nemají prý co dělat, protože fotbal je jen pro "opravdové fanoušky".....Takže je vlastně " v klidu ", když utíkají mamky s děckama o pauze dom, vždyt ony ani fanoušci nejsou a nemají právo jít na fotbal...
  • bez klubu Kehnic 26.03.2014, středa, 19:48 + 0 - 0
    fanoušci pojďme se sjednotit a konečně s tím něco udělat toto nesmyslné parazitování medii a neustálé napadání fanoušku od medii a policie už nejde přetrpět chce se to konečně sjednotit a ukázat to že Ostrava a Sparta Slavie a Sparta a další znepřátelené skupiny se v případě nouze dokáží spojit a držet za jeden provaz když je to potřeba domluvme si datum místo apod v klidu se sejdeme žádné šarvátky apod a vyjádříme svůj názor na to co policie a medii dělají jeden den snad všichni vydržíme a budeme si stát za svým bez problému jde to v jiných zemích s větší nenávistí musíme ukázat že ze sebou nenecháme takhle házet a nenecháme se věčně špinit !!!!!
  • SK Sigma Olomouc mik 26.03.2014, středa, 19:27 + 0 - 0
    K tomu není co dodat palec hore .. Tohle musel napsat člověk, kterej už má nějakejch pár výjezdů a domácích zápasů za sebou....
  • Slezský FC Opava SFC&WKS 26.03.2014, středa, 19:11 + 3 - 0
    Ta předposlední věta je momentálně nejvýstižnější!!!
  • AC Sparta Praha rev*do*ne 26.03.2014, středa, 19:09 + 0 - 0
    Všechno tohle je pravda, ale média bohužel ovládají tuhle zku*venou republiku, a lidi budou raději věřit těm blbostem, který vidí v televizi a na internetu, než aby si zašli na stadion a věděli, jaký to je, pořádně si zařvat a podpořit svůj tým. Raději si zanadávají, jaký to jsou hovada, proč to ničej, ale aby věděli, jak to celý začalo.. To ne. Jinak nevidim problém v pyru a když se někdo popere.. To k fotbalu sakra patří, to jsou emoce!
  • SK Sigma Olomouc bender 26.03.2014, středa, 19:01 + 2 - 0
    paradne napsane snad si to precte pelta a podobne figurky
  • Zbrojovka Brno Meda77 26.03.2014, středa, 18:58 + 1 - 0
    Pročetl sem,souhlas.Ovšem svaz a mediální mrdky/Nova,Prima a spol to nikoho zajimat nebude.
  • 1.FC Slovácko johankarl 26.03.2014, středa, 18:53 + 1 - 0
    lepší bych to nenapsal, děkuji a sílím,protože někdy už jeden z toho pokrytectví,zbabělosti a přizdisráčství má pocit,že žije na ostrově...
  • FC Baník Ostrava Didosh28 26.03.2014, středa, 18:45 + 0 - 0
    Palec hore! Doufám že nás to semkne ještě víc,mě osobně to táhne na tribuny ještě víc! Baník+GieKSa!!!
  • ŠK Slovan Bratislava skeny 26.03.2014, středa, 18:33 + 0 - 0
    drzim palce bratia a co sa vlastne stalo ich mag anarchy!!!
  • bez klubu Fauny 26.03.2014, středa, 18:31 + 0 - 0
    Náš svět nezničíte. Jak moc bych chtěl, aby to heslo byla pravda. Bohužel když se podívám na deset let staré fotky, tak náš svět pomalu, ale jistě ničí. Dřív bylo pyro skoro na každém zápase, v daleko větším množství, byla to celkem samozřejmost. Dnes se vymýšlí píčoviny, kamery a nevím co, jen aby nás kriminalizovali. A my v tom boji začínáme pomalu, ale jistě tahat za kratší konec. Když se podívám na Slovensko, tak tam se to už celkem podařilo, aktivní fanoušky už ze stadionů pomalu dostali, zbyla už jen hrstka těch nejotrlejších. Doufám, že u nás tak nedopadneme.
  • FC Baník Ostrava Abeir 26.03.2014, středa, 18:30 + 0 - 0
    jako,pořád nechápu čeho tam ti borečci dosáhli?vytrhali a naházeli sedačky a pak utekli...za to že budou lístky na občanky nemužou ACABi,ale oni...to si uvědomte....pořád mi nejde do hlavy co z toho vlastně měli...
  • FK Baník Most ALBY 26.03.2014, středa, 18:23 + 0 - 0
    Opravdu korektní článek. Tohle by si měli přečíst právě ti, kteří rozhodují, že správné je špatně. Ale právě ti, kteří mají tu moc rozhodovat, tu pravdu vidět nechtějí, pač jim to nehraje do karet a tak raději nevidí a neslyší, ale hlavně hodně mluví. Palta a spol ani v nejmenším netuší, jak nalákat fanoušky na stadiony a jelikož se jejich neschopnost více a více projevuje, tak potřebuji svou blbost převést špínou jinam. Snad vše dopadne normálně a ti pitomci nebudou ničit poslední zbytky přijatelného, co fotbal ještě má.
  • FK Baník Most brux 26.03.2014, středa, 17:41 + 0 - 0
    Super článek kterej by si mela přečíst ta luza co po reportážích tv nova volá po střílení hools
  • Bohemians 1905 Boudnik 26.03.2014, středa, 17:01 + 0 - 0
    Zbrojavák1913:To je pravda.Co kdyby tam někoho přepadlo explozivní sraní.Na to nikdo z nich nepomyslel :-)
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 26.03.2014, středa, 16:42 + 1 - 0
    Nejlepší článek na dané téma. Díky!
  • Zbrojovka Brno zbrojovák88 26.03.2014, středa, 16:21 + 1 - 0
    ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY!!! PELTA VEN...
  • FC Baník Ostrava FCBmikel 26.03.2014, středa, 16:19 + 0 - 0
    Dobře jsi to napsal ;).. Jebat média, Pletu a novináře !. NÁŠ SVĚT NEZNIČÍTE !!!
  • FK Baník Most Kumbi1909 26.03.2014, středa, 16:04 + 0 - 0
    Saouhlasím, dobře napsané a jde vidět, že autor na fotbal opravdu chodí a ví moc dobře jak to v česku chodí! :) Autoři keců v novinách a TV nikdy na tribuně nebyli, ani nikdy nefandili a proto píšou takový hovna! Bohužel pro nás, protože lidi těm kecům věří...
  • Zbrojovka Brno Zbrojovák1913 26.03.2014, středa, 16:00 + 4 - 0
    Vždycky budou dva pohledy. Já osobně bych se bez některých lidí na fotbale obešel. Jedná se však o jedince, které napočítáte na prstech jedné ruky. Nejedná se o chuligány, jedná se vyloženě o piče, bílé cikány! Já na Bazalech nebyl, byl jsem v Uherském Hradišti podpořit Zbrojovku a to co předvedli někteří bílí cikáni v našem sektoru mi hlava nebere. vytrhat záchody a umyvadla a házet to... No škoda Slov. Sice tam zase nějaká piča v pořadatelské vestě stříkala slzným plynem, ale to nic nemění na tom, že záchody mají zůstat na záchodě.
  • FC Baník Ostrava matysek 26.03.2014, středa, 15:58 + 0 - 0
    13Patrik13:pokud se nepletu tak Vítkovice zaplatily 80 000kč za inzultaci rozhodčího po sobotním zápase...asi taky vidíš jenom to co chceš vidět
  • bez klubu RevRaptor 26.03.2014, středa, 15:51 + 0 - 0
    Pluto: Pro mě za mě, at se klidně zakáže vstup na stadiony. Je pravda, že já se na to koukam z druhý strany barikády, než většina z vás, ale nějak se nemůžu zbavit dojmu, že tohle nemá s fotbalem a sportem obecně nic společnýho.
  • FC Baník Ostrava domissek 26.03.2014, středa, 15:49 + 0 - 0
    A takhle bych to poslal na svaz,ať nedělají závěry ze lži :)
  • HC Vítkovice 13Patrik13 26.03.2014, středa, 15:45 + 0 - 0
    a je pravda policie to nezvládla ... jejich zásah stál za hovno a byl jen provokativní ...
  • HC Vítkovice 13Patrik13 26.03.2014, středa, 15:43 + 1 - 0
    Dle mého názoru jsou obě strany totalně na hovno vyvrátit plot vytrhat sedačky at už špatně přišroubované nebo ne jen tak samy neupadli ... prostě kdyby jste jen fandili ve svém kotli na opačné straně stadionu tak se nic takového nestane tak tady neobhajuj vaše bezkonfliktní vystupování jste prostě na fotbale jen za jediným učelem a to je vyvolávaní problémů nic jiného tak to vidím já jako člověk který ten fotbal hraje proč se tohle děje jen na baníku a ve vítkovicích ne zvláštní. raději fotbal bez fanoušků než takové fanoušky jací jste vy co zdemolujou stadion na záběrech vidím vás trhat a ukopávat sedačky ne policii a to že vás zahnali mezi diváky je jen to že jste poserové a utečete kdyby jste nic nezačali tak nic mezi vás nehážou a neskončíte mezi dětmi a nejsou ohrožení pravý fanoušci co se přišli podívat na fotbal a né se rvát a dělat bordel to je můj názor .
  • FC Baník Ostrava dalailama 26.03.2014, středa, 15:40 + 0 - 0
    Palec hore
  • FC Baník Ostrava matysek 26.03.2014, středa, 15:36 + 0 - 0
    101 % souhlas...perfektně napsáno,škoda,že to nebudou číst Ti,kteří by si to měli přečíst v prvé řadě.
  • bez klubu Wolf-ACS 26.03.2014, středa, 15:32 + 0 - 0
    Hlavně by se k těmto věcem neměli vyjadřovat lidé, kteří na fotbale nikdy nebyli.
  • bez klubu pluto 26.03.2014, středa, 15:30 + 0 - 1
    RevRaptor: A podle tebe je normální že kvůli pár jedincům tady bude šikana jako na Slovensku, kde v den zápasu nemůžeš na ulici nebo ve vlaku pít pivo? Že budou vstupenky na jméno? Pořádky se dají dělat hlavně i jinak. A mimochodem byl jsi tam nebo jsi se díval na propagandu ČT?
  • FC Baník Ostrava capekpico 26.03.2014, středa, 15:28 + 2 - 0
    RevRaptor: tady jsi špatně, toto není diskuse novinky, sport.cz nebo idnes.
  • bez klubu RevRaptor 26.03.2014, středa, 15:11 + 2 - 1
    Děláte si srandu?! Podle vás je normální při fandění kolem sebe házet sedačkama jak blbec? Uvědomte si jednu věc - kdyby tam ti idioti nezačali dělat bordel, tak by ta "strašně zlá" policie nemusela vůbec zasahovat.
  • FC Baník Ostrava Tomas_Ghost 26.03.2014, středa, 15:11 + 0 - 0
    naprosto souhlasim :)
  • FC Viktoria Plzeň Fieldy 26.03.2014, středa, 15:02 + 4 - 0
    lehce odbočuji od článku,který je perfektně napsán a 100%souhlas....co jedno kolo ligy by všechny kotle nefandily celej zápas k tomu transparent-dnes fandí rodiny s dětmi-....-))
  • SK Slavia Praha Samah 26.03.2014, středa, 14:59 + 0 - 0
    Naprosto souhlasim, ale jak bylo řečeno obávám se, že to k ničemu nebude...
  • FC Baník Ostrava JayG 26.03.2014, středa, 14:57 + 0 - 0
    Registrace fans by neměla odradit ultrasáky od dělají choreí. Naopak by měla odradit hools. Se zbytkem článku souhlasím.
  • FC Viktoria Plzeň honzaasik 26.03.2014, středa, 14:56 + 0 - 0
    parádní článek, hřebíček uhozen přímo na hlavičku!!!
  • FC Baník Ostrava sammd 26.03.2014, středa, 14:49 + 2 - 0
    Nechci se zastávat jedné, nebo druhé strany. Policejní zásah postrádal byť kapku inteligence, ale hned na začátku...vážně je normální, aby při zápase létaly sedačky. A pár špatně přišroubovaných je tak do 10, ale ne skoro celý jeden sektor.
  • FC Baník Ostrava kytlada 26.03.2014, středa, 14:45 + 0 - 0
    Moc se nevyjadřuji k člankum ale tohle je svinsky dobře napsane a pravda se všim všudy.
  • FC Baník Ostrava ros 26.03.2014, středa, 14:39 + 0 - 0
    Donutil si mě se zaregistrovat, smekám klobouk.
  • bez klubu corey 26.03.2014, středa, 14:01 + 0 - 0
    Souhlas, sdílim alespoň na fejsbůku...
  • Bohemians 1905 Ultras1905(Z) 26.03.2014, středa, 13:38 + 0 - 0
    Super článek ! Sdílíme ! SMRT FAČR!!!
  • FC Baník Ostrava Kyby 26.03.2014, středa, 13:16 + 0 - 0
    Nechceš to rozeslat do všech možných médií? Třeba se toho někdo chytně, přece jen to je taky trochu senzace, akorát z druhé strany...
  • FC Baník Ostrava PATRIKFCB 26.03.2014, středa, 13:15 + 0 - 0
    Plně souhlasím,měli by si uvědomit důsledky jejich " jednání " na stadionech,vyvolávají to sami šmejdi acaby a pořadatelé....
  • Zbrojovka Brno Cenda 26.03.2014, středa, 13:09 + 0 - 0
    Máš asi kurva pravdu tohle je hlavou proti zdi
  • SK Slavia Praha Cepin 26.03.2014, středa, 12:58 + 0 - 0
    žurnálové a ostatní kurvy moc dobře vědí co a proč píšou, takže za rypák je leda tak chytnout vidlema. Každopádně článek skvělej, a to i kdyby nakrásně zůstal jen tady. AMF!
  • Zbrojovka Brno Cenda 26.03.2014, středa, 12:20 + 0 - 0
    Plně souhlasím tady to všichni víme jak to je, ale chtělo by to někde zveřejnit aby se ti žurnálové chytli za rypák a široká veřejnost, která je masírována jen modely ze zahraničí viděla i druhou stranu mince. Souhlasím hlavně s tím, že ze strany těch jak oni říkají krvelačných hrdlořezů se nic nestalo, ale A.C.A.B. si to spletli se střelnicí nebo nějakým vojenským cvičením. Pomáhat a chránit :-)
  • AC Sparta Praha ceva 26.03.2014, středa, 12:00 + 1 - 0
    Co dodat...perfektně napsáno, vše podstatné vysvětleno, super článek !!! Ted to všude postovat a nejlépe někde zveřejnit.
  • FC Baník Ostrava Knutt 26.03.2014, středa, 12:00 + 0 - 0
    Článek cajk! Dodám jen to, že já i můj syn jsme se na fotbale nikdy necítili ohrožováni aktivními fanoušky ani chuligány a proto nás tento ojedinělý incident od návštěv stadionů neodradí a nadále budem spolu chodit i jezdit podporovat svůj klub. Jinak v sobotu na Bazalech byli pro mě největšími chuligány složky PČR díky nimž jsme se všichni cítili opět bezpečně!
  • FC Baník Ostrava A1922 26.03.2014, středa, 11:46 + 0 - 0
    takové články psát můžeme, ale k čemu..FAČR je jen rádo, konečně se nachvilku jejich kauzy zametou pod kobereček a z toho co se stalo v sobotu uděláme sci-fi...hnus AMF
  • SK Sigma Olomouc Shadow 26.03.2014, středa, 11:40 + 1 - 0
    Poslední věta stačí- Náš svět nezničíte!
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 26.03.2014, středa, 11:33 + 0 - 0
    Pravda
  • AC Sparta Praha Gabra 26.03.2014, středa, 11:27 + 1 - 0
    Škoda, že tenhle článek stejně nic nezmůže. :(
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 26.03.2014, středa, 11:17 + 0 - 0
    Tleskam, paradne napsany!
  • bez klubu sasacrusty 26.03.2014, středa, 10:57 + 0 - 0
    podepisuji, plný souhlas
  • SK Slavia Praha Pyroman 26.03.2014, středa, 10:55 + 0 - 0
    Skvělej článek!
  • FC Viktoria Plzeň Fieldy 26.03.2014, středa, 10:28 + 0 - 0
    super!!plně s tím souhlasím,k tomu není co dodat..určitě se cítím víc ohroženej třeba o večer na václaváku než na fotbale kotli ...nebo na chodníku,kde mně může nějakej sfetlej magor bez řidičáku sestřelit....
  • FC Hradec Králové Koule73 26.03.2014, středa, 10:26 + 0 - 0
    Jezdím na fotbal už 25 let a pod tento článek se plně podepisuji! Taky se trochu bojím co ty jelita vymyslej...
  • FC Baník Ostrava chachar1982 26.03.2014, středa, 10:08 + 0 - 0
    za tento článek palec hore!!! je to moc dobře napsáno
  • FC Baník Ostrava Harry79 26.03.2014, středa, 09:14 + 0 - 0
    Velmi výstižně napsáno, naprostý souhlas !!!! Od soboty jsou je opravdu směšná ta mediální masáž, jak je vše perfektní a OK v Anglii, Holandsku, atd. Člověk, který má trošku přehled, případně umí trošku s internetem...,ví své !!!!!
  • FC Baník Ostrava capekpico 26.03.2014, středa, 08:51 + 0 - 0
    Hezky sepsáno, podepisuji! Jen nechápu proč všichni mluví za rodiny s dětmi? Já jsem tam měl rodinu vč. dítěte a na další zápas půjdeme zas!
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 26.03.2014, středa, 08:31 + 0 - 0
    Bravo!
clbanner



Videa

Naše srdce hoří láskou k městu


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu včera, 22:36

VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu


Třetiligový Salzburg otevřel brány pekla! včera, 12:58

Třetiligový Salzburg otevřel brány pekla!


SOUHRN: Pohled na tribuny ve 3. ligovém kole 16.09.2020, středa, 21:46

SOUHRN: Pohled na tribuny ve 3. ligovém kole

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu včera, 22:36

VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu


Třetiligový Salzburg otevřel brány pekla! včera, 12:58

Třetiligový Salzburg otevřel brány pekla!


SOUHRN: Pohled na tribuny ve 3. ligovém kole 16.09.2020, středa, 21:46

SOUHRN: Pohled na tribuny ve 3. ligovém kole

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Derby bez atmosféry, Plzeň v... 21.08.2020, pátek, 15:40

Derby bez atmosféry, Plzeň v...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...

Komentáře
včera, 13:55 - Kyby
Moc pěkné!!! Jebat RedBull...
16.09.2020, středa, 15:52 - Rst
sorry https://www.idnes.cz/fo...
16.09.2020, středa, 15:51 - Rst
https://www.idnes.cz/fotbal/do...
15.09.2020, úterý, 23:24 - acs1893
tam nebyly vubec ty mlady ultr...
15.09.2020, úterý, 12:52 - MP11
To si asi Serena zase stěžoval...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace