o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

BLOG FANOUŠKŮ: ČR-LOTYŠSKO

blog fanoušků neděle, 29.03.2015 13:12 - přejít do komentářů
Návštěva repre zápasu po 13 letech
images/clanky/blog-fanousku-cr-lotyssko-6830.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

Nejdříve bych zabrousil krapet do historie. Naposledy jsem byl na zápase České reprezentace v roce 2002, kdy se tehdy nově rodící tým pod taktovkou Karla Brucknera pozval na pražskou Letnou tehdejší společný tým Jugoslávie. Česko vyhrálo zcela suverénně 5:0 a já už na ně od té doby nikdy nešel.

Po třinácti letech jsem si řekl, že bych se mohl jít podívat na blížící se kvalifikační utkání o EURO 2016 ve Francii proti Lotyšsku. Nejen média do světa křičela, že už zbývají poslední dva tisíce lístků a tak sem si řekl, že by fanouškovská atmosféra mohla být slušná. Jaká byla skutečná realita, to mohl každý vidět ať už přímo v pražském Edenu nebo u televizních obrazovek.

Nečekal jsem žádný zázrak ohledně příznivců naší "repre" a to se mi taky potvrdilo. Již cestou do Edenu jsem potkal klasické vypité tatíky, co se na jedno odpoledne odpoutali od své manželky, pořvávali neidentifikované pokřiky a měli na hlavě již tradiční, šaškovské klobouky do výšky. V tu chvíli jsem si poprvé řekl "ježisi kriste, co jsem si to zas vymyslel za kravinu".

Přijel sem k šapitó Eden a již hodinu před zápasem zde korzovaly davy lidí. V tu chvíli jsem u fan shopu Slavie slyšel jakýsi křik, skupinka nějakých opitých individuí pomalovaných národními barvami České republiky chtěla napadnout skupinu Lotyšů. A asi za tři vteřiny už Češi řvali "Latvia!" a chtěli se družit. V tu chvíli jsem si podruhé řekl "ježiši kriste, kam jsem to vlezl?".

Půl hodiny před výkopem jsem zaujal své výsostné místo na hlavní tribuně a jal sem s pozorovat mumraj v Edenu. Poprvé se mi líbilo, jak byli všude vyvěšené národní vlajky a to nejen klasické české, ale i fanouškovsky vytvořené zástavy. Zvláště ty na tyčích, co byli k vidění v "kotli" ČR snesou přísnější měřítko.

Tribuna Sever měla sloužit jako jakýsi kotel, a tam, kde normálně stojí spíkr Slavie, tak teď tam byl nějaký týpek, který byl obklopen bubenickým orchestrem.

Přímo na hrací ploše byl moderátor večera, který se snažil hecovat příznivce domácích a asi každých 5 minut upozorňoval fanoušky na stadioně, že je připravené choreo a dával jim instrukce, jak s tím zacházet, jak to zvednout atd...

V té chvíli jsem si prvně uvědomil, že návštěva na dnešním utkání nebude taková, jakou si představovali nejen papaláši ze svazu.
Na hlavní tribuně vedle mne seděl jakýsi novinář a zde nastává jedna historka, na kterou dlouho nezapomenu...

Kousek od nás přišli novináři z Lotyšska. Měli na sobě národní dresy, přivedli s sebou i svá dvě dítka, taky oblečená v trikotu vínové barvy a novinář sedící vedle mne, když to zpozoroval, doslova prohlásil: "oni jsou jak Balkánci. Na sobě dresy, hrozně to prožívají, snad se nám nic nestane".

Přiznám se, že na tohle jsem neměl odpověď a zůstal jsem v němém úžasu, jak si tohle může vzdělaný člověk myslet...
No nic...Moderátor večera se snažil naučit obecenstvo na zápase novému repre chorálu. Zazněl jednou a naposled, když to ten dotyčný verbálně prezentoval do mikrofonu.

Blížil se výkop utkání, obě mužstva byla již na hrací ploše, zněly hymny a u té naší měli fanoušci na TS zvednout již avizované, svazem připravené choreo. Být ta tribuna plná do posledního místa, nevypadalo by to tak průměrně než jak jsme to viděli v realitě.

Zápasový support se skládal z tradičních pokřiků, když zaznělo obligátní "Kdo neskáče...", řekl jsem si potřetí "ježisi kriste, proč?"
Jak zápas plynul, Lotyšsko k tomu vstřelilo úvodní a na dlouho vedoucí gól, ukázala se pravá mentalita repre fans. Buď fandí (čti křičí) malá skupinka lidí, nebo je ticho anebo slyšíš již tradiční pískot aneb fandíme jen, když se daří....

Ještě bych upozornil na jeden fakt, nevím, jestli je to dlouhodobá záležitost, přeci jen jsem šel na tento druh zápasu po hrozně dlouhé době, ale překvapilo mne, že čeští fanoušci používali při "fandění" taková ty tleskátka, co se používají třeba při tenisových zápasech v Davis cup.
Vuvuzela hadr...

Ve druhém poločase stojí za zmínku až takový ten hukot při závěrečném tlaku českých fotbalistů. 
Jinak žádná sláva.

Hostů z Lotyšska mohlo přiject tak kolem 50 fans plus mínus. Jedna skupina byla v sektoru hostí, který ovlajkovali svoji velkou, národní zástavou, tak pak i menšími, klubovými vlajkami. 

Další skupina příznivců pobaltského státu byla na hlavní tribuně. Chvílemi byly obě skupiny slyšet víc než domácí sympatizanti.
Utkání skončilo 1:1, někteří "věrni" nevydrželi ani do konce a odcházeli ze svých míst domů.

Zápas sledovalo na 13.722 platících diváků.

Možná pro někoho tento textový výlev může vyznít až moc černobíle, berte to proto tak, že je to můj názor a snažil sem se Vám poskytnout jen můj pohled na fanouškovskou atmosféru při utkání české reprezentace.

Tudíž závěrem, byl to zajímavý zážitek, ale klubová podpora je klubová podpora...

Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • bez klubu ReprezentacniFanda 01.04.2015, středa, 21:16 + 0 - 0
    zbarda: Naplno souhlasím, o repre smíru bych to lépe nenapsal!
  • AC Sparta Praha zbarda 01.04.2015, středa, 16:46 + 0 - 0
    Pamatuju si, jak cesky chuligani spojily sve sily proti Nemecku a na Vaclavaku to bylo husty. Mam pocit, ze nekteri Banikovci to bojkotovali, ale stejne jich snad do Prahy prijelo 25ks a slo to. Proc ne ted? Kdyz slo bojovat spolecne v ulicich, tak proc to nejde na stadionu?
  • AC Sparta Praha zbarda 01.04.2015, středa, 16:41 + 0 - 0
    A porad si myslim, ze tu aktivitu by meli udelat lidri fanousku jednotlivych klubu. Nakej Pepa Vomacka co nema zadny slovo mezi fans (typu ja) muze projevovat jakoukokiv aktivitu, ale kdyz se nedohodnou chulosi, tak je to o nicem. Oni se musi dohodnout. Rivalita a respekt ze souoeru at zustane, ale kdyz hraje kurva Cesko, tak mame drzet pospolu.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 01.04.2015, středa, 16:11 + 0 - 0
    Ahoj Mate, popravde na tyhle veci tak nejak posledni dobou nemam chut ci naladu a kolikrat ani silu. Takze uz skoro ani nevim, no a kdyz nevim, tak mi to ani nechybi. Lepsi nez fotbal to asi nebude. Kdyby ano, vzpomel bych si.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 01.04.2015, středa, 13:30 + 0 - 0
    Oprava....Hannibalovi.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 01.04.2015, středa, 13:28 + 0 - 0
    zbarda:ja si rad prectu kazdy nazor..co jsi napsal,s tim se da souhlasit.Ted zalezi na tom,jak si to zorganizujete...Plzenske symboly:tady nekdo lze:)....Torino:tvuj posledni prispevek kanibalovi-celkem te chapu,ale vis treba co nosi zeny mezi nohama?:)
  • FC Baník Ostrava Harry79 01.04.2015, středa, 10:12 + 0 - 0
    Nebudu se tady nikoho zastávat, ale Zdeněk 81 má pravdu, až na jednu holku, co měla kulicha Viktorky, tam nikdo klubové symboly neměl...., já s kámošema stál vedle nich a fandil s nima, měli jsme tam buben a dvě větší vlajky na tyči. Daleko větší průser s klubovýma ymbolama byl např.v Itálii v září 2013. Já jezdím na repre pravidelně už 12 let a snažím se být aktivní, fandit,atd. Problémů, proč to "nejde" je několik. 1) Repre smír, 2)na zápasech repre by měli být jasně vyhrazeny prostory pro kotel, teď v těch avizovaných prostorách seděli různí dědkové apod., 3) Supporter leader...., byl pokus u projektu Vlajkonoši, ale pro "průseru" v Olomouci na zápase se Slovákama, kdy se nesmyslně někteří naváželi do Strašáka, to šlo do kytek...4) Cena lístku...., nenažranci z FAČR, to celkem projeli s těma pálkama..., když to šlo levněji na Holanďany a Island, proč nee teď ??? Takže důvodů je strašně moc....a každý pokus něco zlepšit je pak negován...., někdy oprávněně, někdy neoprávněně...., za sebe můžu říct, že daleko lepší sorta lidí se sejde na výjezdech repre venku...., míň lidí, kteří jsou všichni v jednom kotli a snaží se fandit(většina)...
  • AC Sparta Praha zbarda 01.04.2015, středa, 01:19 + 0 - 0
    Mat1922: Můj názor nikoho nebude zajímat, ale kdyby se splnilo pár bodů, co zde napíši, tak věřím, že by to mohlo fungovat, aby se zvedla atmosféra při repre zápasech. 1. Měli by se sejít zástupci klubů a domluvit repre smír 2. Aby se lídři z Ultras domluvili mezi sebou za jakých podmínek jsou schopni vedle sebe stát, podporovat repre, dohodnout se na chorálech, třeba vybrat jednoho megafonistu co povede kotel. Já osobně nemám s tím problém, když kotel povede Baníkovec, Slavista či Opavák. 3. Aby se zástupci sešli s Peltpou a jasně se domluvili na podmínkách za kterých by ultras (my fanoušci) chodili podporovat repre. Aby se třeba domluvil kotel za bránou a za nižší vstupné. Za 600 kč se na to bohužel spousta lidí vysere, já jsem ochoten ty peníze za fotbal dát. 4. Fanoušci bez klubových symbolů
  • Slezský FC Opava Opavák 01.04.2015, středa, 00:52 + 0 - 0
    Zdeněk 81 jasně prohlásil že nikdo z Plzně neměl žádné klubové symboly,takže proč se všichni zase navážíte do Plzně,Zdenda přece drogy nebere a opět budou brečet že jdou všichni proti nim :-)
  • Slezský FC Opava Fan 01.04.2015, středa, 00:44 + 0 - 0
    Možná ,že kdyby nenosili klubové symboly tak by neměli důvod na ně startovat.Jak jsem viděl několik Plzeňáků v jejich šálách byl jsem hodně vytočený,mě by taková blbost ani nenapadla
  • Slezský FC Opava Opavák 31.03.2015, úterý, 23:03 + 2 - 0
    to je,protože já jako chuloš Opavy jsem kdysi pařil s buchtou z ostravy,ale to nebyly vztahy ještě tolik vyhrocené,dneska bych do toho už nešel :-) Co se týče toho stát na repre vedle sebe,lidi si na tu nepřekonatelnou nenávist jen hrajou,šlo by to,ale podělal by to vždy nějaký ožralec,hecl by ty nastartované a bylo by po všem,což je škoda,že ani nedokážem si tohle pohlídat,protože by bylo třeba aby jezdili na repre i radikalnější fandové pohromadě,aby se necítili mezi těmi koštaty tak blbě a myslím že by nás to chytlo,je třeba ukázat národní hrdost!
  • FC Baník Ostrava onula 31.03.2015, úterý, 22:51 + 0 - 0
    No, to ne no. :D Je pravda, že sem měl spíš napsat, že to, že někteří lidi by měli problém být na repre zápasech vedle fanouška úhlavního nepřítele je jako kdyby si Baníkovci nemohli vzít ženskou jen proto že fandí Opavě, to je už přece jen reálnější :)
  • Slezský FC Opava Opavák 31.03.2015, úterý, 22:34 + 0 - 0
    onula-příjde ti že by si spartani brali fanynky baníku? :-)
  • FC Baník Ostrava onula 31.03.2015, úterý, 22:03 + 0 - 0
    Tak nadávat Výjezďákům do hoven je dost ubohé, ale na druhou stranu ty kmeny to byla síla, jak někdo řekl, ty kmeny naprosto ztrapnili plzeňské fans. Jinak k tématu: Lístky předražený, to je jasný, jinak, moc nehcápu problém některých lidí, že by na zápasech repre měli být vedle fanouška úhlavního nepřítele. Však je to snad reprezentace a tam by mělo být jedno, jestli sebe jsou 2 sparťany anebo sparťan a slávista. To už s takovou můžem rovnou zavést pravidlo, že žádný sparťan si nemůže vžít babu která fandí Baníku, je proto že fandí právě Baníku :D
  • SK Slavia Praha Refresh 31.03.2015, úterý, 21:04 + 0 - 0
    Zdeněk81 : Neni tak těžký udělat si o vás názor, můžete si zato sami
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 31.03.2015, úterý, 20:31 + 0 - 0
    nevimjmeno2:Máš zapotřebí se pořád do Výjezďáků navážet?Znáš ty lidi osobně?Neznáš tak drž hubu!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 31.03.2015, úterý, 20:29 + 0 - 0
    Mat1922:Ano bylo nás 9,ale v repre symbolech.Všechny jsem před výjezdem upozornil ať nechají klubové symboly doma.Všichni až na jednu dívku která si sebou vzala čepici Viktorky poslechli.Tak jí musela na zápas sundat!
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 31.03.2015, úterý, 17:20 + 0 - 0
    Ahoj Hannibale, rad vysvetlim. Cely den v zamestnani, pote velka psychicka i fyzicka uleva kdyz je po zamestnani a pote jedna z mala radosti - fotbal a vse okolo, vcetne lidi tady. Nic vice ci mene.
  • Zbrojovka Brno Hannibal1913 31.03.2015, úterý, 16:54 + 0 - 0
    Torino proboha proč je každý 4.příspěvek v každé diskuzi od tebe?
  • FC Baník Ostrava Mat1922 31.03.2015, úterý, 16:40 + 0 - 0
    Zdenek81:tak to sorry,nekde jsem tu cetl,ze tam bylo 9 plzenaku v dresech a salach.Mozna na jinem utkani:) Tak ta "vytka" potom plati pro S+S:) ....nevimjmeno2:to bych jim nevycital,jezdi,snazi se fandit...to tu prece vsichni chceme.
  • FC Viktoria Plzeň Honzík 31.03.2015, úterý, 15:56 + 0 - 0
    nevimjmeno2:neber si nás do držky!
  • Zbrojovka Brno radex 31.03.2015, úterý, 08:34 + 0 - 1
    v43:velice zdravý přístup,samozřejmě máš pravdu.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 31.03.2015, úterý, 00:36 + 0 - 0
    Na repre nemá cenu chodit. Lidi neumí odhodit své klubové barvy, takže tam chodí jen hovna typu "výjezďáci". Hlavně, že mikinu s českým lvem nosí na fotbal každý druhý. Byla by vyprodáno, nebýt těch zmrdaných bolševických hoven ze svazu co si tam rezervují vstupenky pro svoje židovský rodiny a pak stejně pijou koňak doma. A co se týče vstupenek, tak vzhledem k platům to byly ceny tak pro němce, ne pro nás.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 30.03.2015, pondělí, 23:44 + 0 - 0
    Mat1922:Přijeli jsme v repre šálách a dresech.Jediný co jsme měli klubového byli náramky na zápěstí,ale ty nebyli vidět.Osobně jsem viděl dost symbolů Sparty a Slávie.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 30.03.2015, pondělí, 22:31 + 0 - 0
    Jestli oni se nepridali prave kvuli tem klubovym symbolum,co jste meli na sobe.X lidem to docela vadi..
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 30.03.2015, pondělí, 21:45 + 0 - 0
    Na zápasu s Maďarskem se dal dohromady,alespoň nějakej kotel a fandilo se celý zápas.Za to teď v neděli nás tam bylo něco přes 20 a byla to bída Lidi se prostě nepřidají.Jsem z toho znechucen
  • FC Baník Ostrava Bratranec Ibér 30.03.2015, pondělí, 21:16 + 0 - 0
    Kony: Já jsem nebyl na repre hodně dlouho a nechtěl jsem ani na to Maďarsko, nechal jsem se ale přemluvit a tak moc jsem byl zhnusený z té atmosféry, že jsem v poločase šel do piče. Jestli byla teda atmosféra na tomhle zápase lepší než je obvyklé tak to mám štěstí, že jsem se nevydal do Edenu, to bych se zblil jak ten generál v Černých baronech :-)
  • Zbrojovka Brno Doyle 30.03.2015, pondělí, 18:05 + 0 - 1
    v43: klub a přátelé více než národ?.. tvl to jsi převzal z antify ne? .. chápu, že na národak sereš já už taky nechodím, ale k národu by se podle mě nějaká ta hrdost cítit měla.. :)
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 30.03.2015, pondělí, 14:54 + 1 - 0
    BI: Já myslím, žes Dejva nepochopil asi?! Na zápase s Maďarama se kotel opravdu povedl a měl i nějakou úroveň, že musel bojovat s 15 000 tleskátkama je věc druhá. Tento jediný zápas stál i dle mého repre kotel opravdu za něco (širší škála pokřiků, spíkr na plotě, větší chuť lidí něco udělat bez ohledu na to odkud jsou) po zápase v Olomouci se tento asi marný boj vzdal a vše je opět ve starých kolejích. Já myslím, že kotel s Maďarama měl úroveň jakou bych si přát zažívat v kotli na repre na každém zápase. škoda převeliká, že zrovna tehda byly ty tleskačky! Jinak by to třeba chytlo vícero lidí....
  • AC Sparta Praha Koubic1893 30.03.2015, pondělí, 14:35 + 1 - 0
    Mrdat repre
  • FC Baník Ostrava Bratranec Ibér 30.03.2015, pondělí, 12:54 + 0 - 0
    Dejv: Zápas s Maďarskem se povedl? Si kurva děláš prdel ne? Vyprodaná Letná a atmosféra jak na na Lev Praha, nafukovací tleskátka, hnus, v poločase jsem šel domů znechucen a s přesvědčení, že mě na repre už nikdy nikdo nedostane, to Euro ,,21'' by si atmosféru zasloužilo, ale bude to bída, snad jedině kdyby kluci postoupili do finále tak by rozpoutali nějakou euforii.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 30.03.2015, pondělí, 05:35 + 0 - 0
    Je fakt, co se tyce samotneho fotbalu a ne veci okolo, tak co se tyce hry a davani golu, tak to asi nejspise Pelta opravdu neovlivnuje - to uz by pak mohl opravdu za vse. I kdyz, tady uz si nemuze byt jisty nikdo nicim.
  • SK Slavia Praha BlueFlash 30.03.2015, pondělí, 00:46 + 0 - 0
    Falcone, Pelta na hřišti neběhá.
  • AC Sparta Praha HON 29.03.2015, neděle, 23:19 + 0 - 0
    Nejlepsi je divit se, ze nekdo dostal po pici, kdyz jde na repre v klubovych symbolech. To je opravdu na presdrzku. Jedina sance je, aby si to na svych stadionech ridili mistni ultrasky. Ovsem za soucasne situace na svazu, je to nerealny.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 22:00 + 0 - 0
    Falcone ma zajimavou myslenku, je fakt, ze tady se proste nedari lidi na stadiony natahnout a to celkove. Divak ci fanda by mel byt na prvnim miste a melo by to podle toho vypadat. Proste uplne jiny celkovy system a pristup a to takovy, ze i kdyz ten fotbal bude stat za kulovy, tak clovek nebude litovat casu a penez a nebude odchazet uplne znechuceny !!!
  • SK Slavia Praha Falcone 29.03.2015, neděle, 21:50 + 1 - 0
    Nemá cenu kecat, pokud chceme něco udělat a zvednout to, pak je třeba sejít se svazem a říct jasný věci, typu : Sektor pouze pro vlajkonoše, levnejší vstupné atd. Ale kdo z nás tam pujde, když Peltu celá liga píčuje? Přijde mi to jako začarovaný kruh
  • FK Pardubice staník 29.03.2015, neděle, 21:43 + 0 - 0
    Galerie ze zápasu... www.stanislavkolarik.cz/2015/03/cr-a-lotyssko-a/
  • AC Sparta Praha v43 29.03.2015, neděle, 21:43 + 2 - 1
    Jsem Sparťan a jsem s ní už roky všude a ještě spoustu určitě budu. Byl jsem tak vychován, něco jsem pro ní udělal, něco ona pro mně. Co pro mně udělal naroďák, potažmo národ? Nic, stejně jako pro něj. Je to píčovina. Klub a přátelé víc než národ. Ano po fotbalové stránce nám přeju úspěch, párkrát jsem se bál, ale ne, nebudu tam zpívat po 90min. Zvlášt, když za tim stojej lidi jako Pelta. Hamba mi fackovala.
  • Slezský FC Opava Fan 29.03.2015, neděle, 21:17 + 0 - 0
    Tady jde o to, že hodně let stojí repre za hovno ,trenéři na piču kvalita hráčů žádná,ale teď to konečne vypadalo dobře ofenzivní fotbal,narážečky, nový styl hry akorát to vypadalo jako by to přes zimu ňák zapomněli
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 20:35 + 0 - 0
    Fan, postup snad ano - DOUFEJME A VĚŘME !!! Teď otázka, byl nějaký zápas, který Tě vyloženě uvedl do fotbalové extáze a nebo který Ti utkvěl v paměti jako opravdový fotbalový zážitek ?! Mně žádný !!! Věřím, že alespoň jedno přijde a moc se na to těším.
  • Slezský FC Opava Fan 29.03.2015, neděle, 20:26 + 1 - 0
    Torino-no nevim no 4 zápasy vyhrány plný počet bodů v kvalifikaci hodně reálný postup na ME a dobré výkony našich fotbalistů z předešlých zápasu,to už potom nevim kdy by měla euforie být
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 20:20 + 0 - 0
    Fan,zmínil jsi se o euforii. Ta momentálně není, jakmile nějaká bude, projeví se to. Jenže k tomu je potřeba pár či spousta věcí, je to jedno k druhému.
  • bez klubu Čokl 29.03.2015, neděle, 20:19 + 0 - 0
    "Šaškovské klobouky do výšky" - tak pokud tohle autorovi vadí tak by měl repre vynechat úplně, protože tenhleten merchendise je úplně u každé repre (možná na balkánu ne v takové míře). Ti co tady kritizujete a kroutíte hlavou tak co třeba kdybyste udělali něco vy? Každý akorát nadává jaká je bídná atmosféra na repre, ale každý to nechá jen tak.
  • Slezský FC Opava Fan 29.03.2015, neděle, 20:11 + 1 - 0
    Na tyhle zápasy repre většinou chodí normálové,s pohavou českou, nenárodní a klasickým chováním co je napsáno v blogu.Řeší se tady ,že nemohou stát vedle sebe klubisté,ale to by si neměli s sebou brát šály Plzně kterých tam bylo dost a nebo s jinými klubovými symboly.Což nechápu jak na tohle přišli a je to vrchol trapárny si to vzít na repre.Ceny lístků jsou vysoké a celkem přeji FAČR jejich ostudu!!Na druhé straně mě zaráží nezájem,prostě chci jet na repre tak neřeším jestli to stojí litr nebo 600 co to kurva je?Z celé republiky v určité euforii tak málo zase to svědčí o české povaze hnus!!!
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 20:05 + 0 - 0
    Věřím tomu, že jakmile bude na koukání více fotbalovější krásy či více srdíčka na hřišti, semkne to všechny fanoušky a bude po rozmíškách, protože na ně nebude čas a chuť. Říká se tomu pozitivní energie. Zatím je to bez srdíčka, nemastné a neslané, nijaké a neatraktivní.
  • SK Slavia Praha saiwer 29.03.2015, neděle, 19:59 + 0 - 0
    Dejve, mluvis mi z duse.
  • SK Slavia Praha Dejv_sks1892 29.03.2015, neděle, 19:23 + 2 - 0
    Včera jsem nebyl ale dovedu si to buranství představit. Škoda že se nepodařilo pořádně rozjet Vlajkonoše. Zápas s Maďarama na Letný se povedl, ale zápas v Olomouci se Slovákama už stál za hovno. Přijeli jsme tam z Prahy a čekali tam na nás kluci ze Slovácka i Sigmy(přátelská atmosféra). Megafon si vzal Metla jelikož byl domácí,a pak nějaký mladý kluci z Přerova myslím. Ale moc lidí se nepřidávalo a naše počínání očividně nechápalo. Pak mezi námi zahlídli Strašáka a pár výpitků ze Sigmy s tím mělo problém. No a pak sem pochopil, že to nemá smysl, když u nás nemůžou fandit bok po boku Slávista, Ostravák nebo třeba Olomoučák. Myslím si, že si tu hrajeme na nějakou rádoby nepřekonatelnou a pozérskou rivalitu, která tu ale ve skutečnosti není. Je to prostě škoda, protože lidí co by chtělo chodit na repre do kotle, nahlas zpívat hymnu a vymýšlet nové pokřiky je tu hodně.
  • bez klubu Rusty 29.03.2015, neděle, 19:08 + 0 - 0
    Zápasy repre prostě nebrat... Podpořit národní tým je jedna věc, ale nechat si srát na hlavu za nekřesťanské peníze je zas druhá. Peltaven je podle mě spokojen, při těchto zápasech se opravdu nic stát nemůže.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 29.03.2015, neděle, 19:07 + 0 - 0
    Osobně mě mrzí, že není nějaký smír domluvený alespoň na ME mladých, ti kluci by si to i zasloužili, aby tady byl pořádný kotel. Bohužel jak už psal Slávista, tak některým by dělal problém stát s jinýma v sektoru.. Tohle zamrzí. Jde také o to aby naši scénu vnímali také i jinde, přece jen obrázky a videa z těchto zápasů obletí svět víc, než naše liga. Pamatuji si, jak Sigmáci pleskli strašáka na repre, napadli skupinu chacharů, kteří jeli do Olomouce na repre (na hools pak bylo cosik o velké Hané, jak tam hrál Baník, tak po nich nebylo ani vidu ani slechu). I když nedělám si iluze, že by to v Ostravě bylo jiné. Zamrzí to, alespoň na ty mladé jsme se mohli hecnout.
  • SK Slavia Praha BlueFlash 29.03.2015, neděle, 18:13 + 0 - 0
    Lístky na ČR - Arménie (teď nechme stranou, jak strašně ten zápas skončil) stály 290/490 Kč. Ano, ze těch 290 Kč bych šel, jako jsem šel tehdy v září 2013. Za 590 Kč mi můžou políbit. Bohužel ale - na Arménce (tj. "atraktivita" soupeře na podobný úrovni, na druhou stranu to byla ale finální část kvaldy, kdy šlo o všechno) přišlo 17 628 lidí. Čili ani za poloviční cenu nešlo Eden vyprodat. Pak je bohužel jasný, že se svazu vyplatí nastavit vstupenky na zlodějský cifry, protože lidí nepřijde o tolik méně než by přišlo, kdyby to stálo únosně.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 16:06 + 0 - 1
    Mate, už to mám !!! Čechy, Morava a Slezsko, na hřišti necháme všecko !!! Včetně bodů !!! To by šlo, ne ?!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 29.03.2015, neděle, 16:03 + 0 - 0
    Včera jsem v Edenu byl.Stál jsem hned za bránou na tribuně sever.Měl tam být kotel.Bohužel si nás stouplo a fandilo jen 25,z toho 9 z Plzně, 2 lidi z Příbrami,4 z Opavy plus několik jedinců.Fandění tragické!Lidi si nejsou schopni stoupnout a přidat se k fandění.Ve druhém poločase se nad námi uvolnilo dost míst(někteří lidé nadávali že nevidí tak šli asi jinam)přesto že se tam uvolnili místa se k nám nikdo další nepřidal.Projekt vlajkonoši byl super.Bohužel ve všech klubech napříč fans scénou byli lidi proti tomuto modelu a proto to zkrachovalo.Bohužel..
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 16:03 + 0 - 0
    Ahoj Mate, tak to se přiznám hned - nenapadá mne nic, ale určitě o tom budu přemýšlet a třeba něco vymyslím. Počítám, že tak za pět minut to budu mít vymyšlené a hned to tady umístím. Možná za tři.
  • bez klubu vlajkonoš,ne ultras 29.03.2015, neděle, 15:54 + 0 - 0
    Jak napsal, před pár lety po nějakém Euru klasik: Poláci, Madaři, Němci, Angláni...atd, ti všichni mají táty co májí manželky s kloboukama, při vstupu dostanou pláštěnky v barvách.... Ale ti všichni mají i Konkrtení Bandy na zápasech!!! Takže zamyslet by se měl někdo jiný.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 29.03.2015, neděle, 15:54 + 0 - 0
    Myslím že 350 za bránu.Ale už to nevím přesně.
  • FC Viktoria Plzeň Crash 29.03.2015, neděle, 15:51 + 0 - 0
    Island stál 390,- za bránu...
  • AC Sparta Praha Czerw 29.03.2015, neděle, 15:30 + 0 - 0
    musim se přiznat ze jsem jit chtel, taky po dlouhý dobe (naposled Polsko-ČR na euru) ale kdyz jsem zjistil ze jsou lístky za 600 a 1000 tak jsem si to rychle rozmyslel ... Tady je podle me kamen úrazu ... Svaz si moc brzo zacal myslet ze euforie okolo vrby vyproda všechny zápasy bez ohledu na cenu ... Ale s vědomím jaka bejva atmosféra na repre a s tim ze vetsinu hráčů na hřišti vidím kazdej tejden v rámci permice asi 50 korun, tak mi nepřijde rozumny dávat tak drahy lístky ... Kdyby byla sestava plna hráčů Juventusu, Dortmundu, Liverpoolu atd jak tomu bejvalo před 10 lety, tak mozna, ale i tak je to moc ... Napíše mi nejakej Plzeňák kolik to stalo na ten Island?
  • SK Slavia Praha Falcone 29.03.2015, neděle, 15:28 + 0 - 0
    snaha něco udělat byla, projekt Vlajkonoši šel k ledu, na zápase s Madarskem, kdy přijeli Plzenáci, Slovácko a pár Chacharů, bohužel buranství nezná mezí .Bohužel pokud není aspon malá snaha od svazu tím myslím vyhradit sektor pouze pro vlajkonoše atd. Tak se to nepohne ani o milimetr. A když budu mluvit za sebe tak si nedovedu představit, že fandím vedle Spartana nebo Plzenáka v jednom sektoru.Bohužel nejsem na urovni Srbů, kdy jde národní hrdost před klubovou příslušnost
  • 1.FC Slovácko johankarl 29.03.2015, neděle, 15:28 + 0 - 0
    souhlasím,přesně tak to bylo, po pravdě vůbec nechápu proč tam ,i z toho vylhaného počtu většina,chodí ?? Asi jsem jiná mentalita, ale už dlouho vnímám, že na repre chodí většinou vandráci. A to jak je "hnali" za stavu 0:1, bylo až ostudné.
  • SK Slavia Praha Pyroman 29.03.2015, neděle, 15:17 + 0 - 0
    Na zápase jsem byl a naprosto souhlasím s tím, kdo to psal. Jen bych doplnil ještě 2 postřehy. Nevím jestli na choreo lidi někdo nahnal na sever, aby to alespoň nějak vypadalo, ale v druhém poločase tam bylo tak o 800 lidí míň než v prvním. A jelikož jsem seděl těsně vedle sektoru Lotyšů tak musím říct, že mě celkem překvapili. Mohlo jich být okolo 35 v sektoru hostí a tak dalších 20 na hlavní tribuně. Z toho v sektoru hostí bylo tak 8 z ultrasky nějakého týmu (teď nevím přesně název) a ti jeli skoro nonstop a fanděním se fakt bavili. Zbytek spíše obyčejní fanoušci co se k nim občas přidávali.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 29.03.2015, neděle, 14:59 + 0 - 0
    Jo to tvrdil
  • AC Sparta Praha capi 29.03.2015, neděle, 14:53 + 0 - 0
    Zhruba před třemi měsíci Peltič tvrdil, že je vyprodáno....
  • FC Baník Ostrava Mat1922 29.03.2015, neděle, 14:49 + 0 - 0
    Fajne napsane..jak tedy udelat atmosku pri repre utkanich?Psalo se tu o tom mockrat,repre smir,ktery by stejne zacal a skoncil pokriky na Miru.Kulisa jak nekde v NHL v L.A.Ja jsem skoncil v repre presne v dobe,kdy koncil otec M.Heinze.Nebyl jsem nadseny nastupem Rady,ten samozrejme za kulisu nemohl.Problem je,ze ultras ligovych tymu maji sve choraly,umi je a zpivaji je(vetsina).Ale v repre krome trapneho "kdo neskace..",nic neni.A ta nedavna anketa o nejlepsi choral..vsichni z toho meli prdel.Kdo poradi?Ze by Torino,zbarda,nebo ze by Jarek Nohavica cosi sepsal?Jeho "Cuza mezi blby"v roce 2010 se celkem povedla.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 29.03.2015, neděle, 13:30 + 0 - 0
    Tak tohle počteníčko přesně vystihlo včerejší zápas a zřejmě i atmosféru okolo zápasu. Zápas i atmosféra, oboje stejné. Výsledek tomu odpovídá.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam včera, 19:28

Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam


Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! 22.09.2020, úterý, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam včera, 19:28

Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam


Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! 22.09.2020, úterý, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 20:59 - davey
Možná by nebylo špatné aby to ...
včera, 19:11 - davey
Všude je to s těma psama stejn...
včera, 19:06 - davey
Ta poslední fotka tvl... už je...
včera, 14:17 - zbarda
Jaký je problém mezi ultras po...
včera, 11:23 - acs1893
kéž by, to by to vypadalo po h...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace