o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Blog fanoušků: Zbláznili jste se všichni?

blog fanoušků středa, 10. 4. 2019 23:14 - přejít do komentářů
Přestaňte dělat z fanoušků hovada!
images/clanky/blog-fanousku-zblaznili-jste-se-vsichni-8788.jpg

Blog fanoušků je určen všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků).

Události posledních dní mne donutily k sepsání těchto řádků, protože, jak se tak říká, pohár přetekl. Alespoň ten můj vnitřní.

Od rána do večera čtu, poslouchám a vidím vyjádření jednoho samozvaného odborníka na svět fanoušků za druhým. Nebaví mně to, protože čtu převážně vyjádření lidí, kteří nemají o subkultuře „ultras“ ani zdání. Vlastně ani já sám sebe nepasuju za všeználka a odborníka, ale téma je mi blízké a navíc se považuji za nestranného, protože navštěvuji zápasy Sparty, Slavie, Baníku, Bohemky, Dukly, Hradce, Plzně, Teplic…

Co se děje v poslední době? Všechno odstartoval nešťastný incident během utkání Sparty s Plzní, při kterém byla zraněná dívka, která seděla či stála poblíž hostujícího kotle Plzně, odkud k ní přiletěl dělobuch. Potom si spíkr Tribuny Sever dovolil u vietnamského brankáře Liberce Ngyena objednat Menu 45 bez koriandru. V pohárovém zápase opět Tribuna Sever křičela pokřiky proti současnému trenérovi Karviné Františku Strakovi. Následně na Julisce skandovali Slavisté „Smrt Spartě“ a v zápase Sparty se Zlínem se z kotle domácích ozýval obvyklý pokřik „JUDE Slavie“. K tomu všemu občas přiletí na hrací plochu zapalovač či kelímek s pivem.

Na obrázku může být: tráva a venku

No, samozřejmě, že je mi líto dívky, která byla zasažena dělobuchem, je jasné, že to nikdo soudný nemůže schvalovat, je to nešťastné a nemělo se to stát!
Hezky o tom napsal fanoušek v blogu „Pyrotechnika má oslavovat a ne ubližovat!“ Nikdo normální tohle jednání neschvaluje. Tečka.

Co se týče ostatních událostí, prosím všechny, aby se chytli za nos a přestali moralizovat, urážet a vymýšlet si nesmysly. Vezmu to postupně.

  • M45 bez koriandru – spíkr Tribuny Sever si u Filipa Nguyena, brankáře Liberce s vietnamskými kořeny, objednal tradiční pokrm. No považte. Ten skandál! Hrůza, děti nebudou moci spát, dospělý se hroutí svět a Filip končí s fotbalem. Nebo ne? Nebo se nic tak hrozného (aby to bylo týden rozebíráno ve všech médiích) nestalo? Který přístup je lepší? To, co předvedl novinář Jiří Hošek na twitteru, kde volá po trestním stíhání a obviňuje spíkra z rasismu, nelidskosti? Nebo je rozumnější přístup Filipa, který se nad situací pousmál a pro příště doporučil M45 s koriandrem?
    Na obrázku může být: 1 osoba, stadión a venkuNa obrázku může být: 1 osoba, jídlo a text
     
  • Případ Straka – největší sparťanský srdcař, hecíř a klubista Franta Straka přijme nabídku konkurenčního klubu, největšího rivala a jde k němu trénovat. Po 10 zápasech svou misi ukončí i kvůli protestům fanoušků. Po několika letech se do Edenu vrátí v roli kouče provinčního týmu. A co teď jako čekáte? Že na jeho angažmá fanoušci zapomenou a v Edenu ho přivítají? Nebo, že mu dají tzv. sežrat jeho minulost? Bé je správně, pokrytci! A opět napíšu, že se nestalo nic tak hrozného a sám Straka zbytečně přilévá olej do ohně. Jako podpůrné argumenty pro svůj názor uvedu, že pokřik, který se na Straku skandoval je letitý, nic nového a Straka není první a určitě ani poslední, kdo si jej vysloužil.
    František Straka má 54 letou manželku a 31 letou dceru. A teď narovinu, vážně si myslíte, že by kdokoli ze Slavie chtěl tvrdit, že Franz a jeho manželka nemají, to o čem se zpívá? A myslíte, že se Slavisti chystají na Franzovu dceru? Nebuďte směšní, povzneste se nad to a přestaňte se v tom vrtat. Je to totiž trapné a zbytečné.
    Na obrázku může být: 1 osoba, venku
     
  • JUDE SLAVIE + Smrt Spartě – je to už taková tradice. Každého půlroku, vždy s blížícím se derby, vytáhnou novináři oblíbené téma a to právě skandování těchto dvou pokřiků. Začnou se nad tím pohoršovat, odsuzovat a moralizovat. Trošku se mi zdá, že tito novináři mají jednu věc společnou. Oblíbili si některý z anglických celků, kterému začali fandit (cítí se povýšeně a nadřazeně, oni přeci fandí velkému klubu, nikoliv žádnému z „malých českých nevýznamných“ spolků) a myslí si o sobě, že spolkli tabletku jediné pravdy. Jejich oblíbený argument je „to by se v Anglii nestalo“ nebo „Když to jde v Anglii, tak to jde i u nás“. Milí čtenáři, dám vám jednu dobrou radu. Pokud se v diskusi střetnete s někým, kdo používá tyto argumenty, zmizte z té diskuse. Narazili jste totiž na člověka, se kterým nemá smysl diskutovat. Ten se určitě i bojí vzít své děti na fotbal (další debilní a nesmyslný argument).

    JUDE Slavie skandují sparťani, skandovali a skandovat budou. Tisíckrát se může kdokoliv mlátit do hlavy a nazývat tento pokřik antisemitistickým. Podle mého to s antisemitismem nesouvisí. Nevěřím, že by si fanoušci Sparty mysleli, že jsou všichni slavisté židovského vyznání. Ne, křičí to proto, aby urazili soupeře, aby ukázali nadřazenost, aby soupeře popíchli a vymezili se vůči němu. Proč v tom hned hledat antisemitismus? Zbytečné, nesprávné a nelogické.

    Stejně tak pokřik „Smrt Spartě“. Neznamená, že by si všichni slavisté přáli, aby všichni sparťané zemřeli. Znamená to, že si přejí vidět soupeře na kolenou, poníženého, chtějí ukázat svou sílu, nadvládu, chtějí se vymezit vůči rivalovi.
    Není k dispozici žádný popis fotky.Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a noc

Každou chvíli zavadím očima o nějaký článek, blog, rozhovor, který se mi snaží vnutit myšlenku, že násilí na fotbalech roste. Ne, není tomu tak. Ba právě naopak. Proto vyzývám všechny písálky, novináře, moderátory, komentátory, přestaňte si vymýšlet, lhát a manipulovat veřejným míněním proti fanouškům. Pokud danému tématu nerozumíte, běžte od něj (ať nedopadnete jako E. Smetana a její rozhovor se Strašákem na DVTV), pište raději o hudbě, o filmu, o květinách. Hlavně přestaňte špinit český „svět ultras“, přestaňte strašit lidi a třeba si sami na ten stadion někdy zajděte. Blíží se ligový finiš, bude dost zajímavých zápasů, využijte příležitost, dokud můžete.

Na obrázku může být: 3 lidé, sedící lidé

Autor: dd & Blog



Share |
Jméno Heslo
text
  • AC Sparta Praha MP11 14. 4. 2019, neděle, 14:29 + 0 - 0
    Pokřiky Jude slavie! A smrt nám prostě k derby patří jako pivo s klobásou k fotbalu. Za víc než 20 let, co na derby chodím se ani jednou nestalo, že by se to neskandovalo. A řešil to dřív někdo?
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 14. 4. 2019, neděle, 14:19 + 0 - 0
    Běžně vidíš, že do sebe v Hradci jdou zápalňákama. Co takhle vypnout internety a vypít flašku bělidla?
  • SK Slavia Praha Cepin 14. 4. 2019, neděle, 12:31 + 0 - 0
    Ty jo, to je velká frajeřina. Knihovnice to ještě žerou?
  • bez klubu frajerina 13. 4. 2019, sobota, 23:41 + 0 - 0
    cepin televizi jsem si ještě nekoupil, nepotřebuji
  • SK Slavia Praha Cepin 13. 4. 2019, sobota, 21:49 + 0 - 0
    Pochopils to blbě. Je to výzva pro debily, co maj plnou hubu keců o chování na fotbale a přitom doma prcaj děti jako ty. P.S.: Zápalňákama :D ty vole vypni si tu televizi, už jsi vymletej do absolutna
  • bez klubu frajerina 13. 4. 2019, sobota, 18:58 + 0 - 0
    Aha, já myslel, že to je výzva pro ty magory nefanoušky, co jen řvou a dělaj bordel, aby se uklidnili. Je to hnus, fotbal už není o fotbale ale o tom ukázat kdo je větší "frajer" a má co nejsilnější hlas. Fuj všem, co se chovaj jak idioti a někdo si ještě dovolí napsat článek, kterej se těhle chudáků zastává. Super po zápase poslouchat jak z podokna nějakej kretén řve, že kdo je slávista je čůrák. "Smrt Spartě - Znamená to, že si přejí vidět soupeře na kolenou, poníženého, chtějí ukázat svou sílu, nadvládu, chtějí se vymezit vůči rivalovi." a tohle má bejt jako to ospravedlnění? Proboha. Někdo má v tý palici vážně bordel. Místo "Dobrá hra" a potřesení rukou a diskuzí nad zápasem proti sobě jdou pěstma a zápalňákama. V Hradci Králové běžně vidím.
  • FC Hradec Králové Bajkonur 12. 4. 2019, pátek, 19:12 + 0 - 0
    Na pardubickém zimáku je při extralize mnohem větší bordel, než v Hradci na fotbale, tam v poslední době vládne téměř naprostý klid.
  • bez klubu Rst 12. 4. 2019, pátek, 13:52 + 1 - 0
    Fotbal dospěl do piče.
  • bez klubu Rusty 11. 4. 2019, čtvrtek, 20:22 + 0 - 0
    Myšlenka dobrá, ale taky souhlasím, že to v ničem nepomůže. Díky mediálním hyenám třeba Bosák nebo tupým politikům jako Hamáček je prostě veřejnost naladěná proti fanouškům fotbalu. Spoustě lidem to slouží jako výmluva proč na fotbal nechodit a pak kecat, že tam nemohou vzít děti. Prakticky proti žádným skuinám či menšinám se nesmí mluvit o kolektivní vině, kromě jedné výjimky a to jsou právě fotbalový fanoušci. Každý kdo chodí na fotbal, vidí, že excesy ubývají, ale represe spíše rostou. Fandové nemají zastání prakticky nikde, i když je šikanují pořadatelé, fízlové nebo jim novinářský trotl nadává do hovad a debilů. Fotbal prostě spěje do pr*ele, aspoň podle mě. Když vidím všechny ty návrhy typu registrace, místa jen k sezení, šílené vstupné atd., moc optimismu mi to nepřidává. PS: Koho vlastně uráží pokřik Jude Slavie? Židy nebo Slávisty? Někde jsem slyšel, že jeden čas si to sám chtěl klub právně analyzovat kvůli pokutám. Nevím jak to dopadlo, ale dle mě je to postavené na hlavu. Pokud někoho trestám za nadávku, slovo či pokřik, pak připouštím, že je to něco je něco špatného. Prostě klasická demence dnešní politicko-společenské korektní doby.
  • SK Slavia Praha saiwer 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:46 + 0 - 0
    Ze ho vubec komentujete. Snad uz skoncil s pruzenim, protoze na zacatku to mohlo chvilku pusobit, ze je znechuceny nami fanousky, pak ale ulazal, ze je jen troll a nadaval a urazel tady ze vsech nejvice sam.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:38 + 0 - 0
    acab1:ok,ja to jen nekde cetl a domotal jsem to.Ale myslel jsem si,ze to byli Plzenaci a ze odesli i ze stadionu,ze i hraci i vedeni jsou proti nim.Ale to bude asi neco jineho.I presto si myslim,ze mam vetsi IQ nez Hamacek:-)
  • FC Baník Ostrava Chacharus 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:33 + 1 - 0
    Nevim - tak to je prdel. Teď jsi ukázal svoje IQ a to, ze jsi nějaký ten možný STBak. Komentujes pokriky mezi fans, urazí té to, ale teď tady píšeš o Polacich. Bravo pane, bravo. Pravé jsi byl nominovaný na pokrytce roku.
  • bez klubu acab1 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:25 + 0 - 0
    Vítkovice mají v hokeji jeden z klasických fan clubů, rozhodně to nejsou obávaní fanoušci, to bylo hodně vedle. V hokeji jsou samozřejmě taky radikálnější skupiny, ale Vítkovice to opravdu nejsou. Mate1922 : Lakatoš hraje za Liberec a ten hraje proti Kometě :-)
  • Slezský FC Opava OsmdesátŠest 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:16 + 0 - 0
    Dobře napsané!
  • FC Baník Ostrava Mat1922 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:15 + 0 - 0
    nevim:proti hokejovejm IQ o pulku niz?A co ted Plzenaci vs Lakatos apod.To ti nevadi?Ty mas asi radsi hokej.A co kelimky piva kdyz je fans hazeli na Jagra a spol pri ostude na SP v Praze...taky ok,porad IQ nizsi?Jak tu nekdo uz psal,jsou stejni jako fotbalovy a ver,ze nase IQ je vyssi nez Hamacku,Babisu a nevimu.
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:14 + 0 - 0
    MP11 nekecej...ale je fajn, ze si tady notujes s polakama. Pak se na stadionu nezapomente jako spravny chlapi vyfakovat a spolecne se uchopit. Uz me nebavite. Nazdar, vemena.
  • AC Sparta Praha MP11 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:13 + 1 - 0
    Tak ses nám představil a můžeš na novinky.cz.
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:07 + 0 - 0
    Je fakt, ze Kometa a Vitkovice jsou vyjimkou. To je stejnej ksindl jako na fotbale. Tvoje predstavy o me vychazeji z toho, ze jsi polskej buran a nic jinyho neznas.
  • AC Sparta Praha MP11 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:05 + 0 - 0
    nevim, to jsem myslel obecně, ne konkrétně na tebe. Ale jsem rád, že ses jako potrefená husa ozval.
  • AC Sparta Praha MP11 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:04 + 0 - 0
    Kyby, já zapomněl, že je to objednávka. :-)
  • FC Baník Ostrava Kyby 11. 4. 2019, čtvrtek, 16:00 + 0 - 0
    MP11: Ale on není estébák, ani zloděj. Je to všechno politické spiknutí, přece :-)
  • FC Baník Ostrava Chacharus 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:59 + 0 - 0
    Nevím - ty troubo jeden, hokejový Fanda je stejný jako jiný Fanda. Viz zápasy Litoměřice - Jihlava, Kladno - Jihlava. Byl jsi někdy na hokeji vůbec? Z obýváku to totiž vypadá úplně jinak. Zaked si na Kometu, Vítkovice, Havl brod, Třebíč atd. Neromzumis vůbec tomu o čem píšeš... ale vůbec. Chápeš!!! Nerozumíš!! Sedni si k TV, otevri lahvace a vychutnej si komentáře, rozbor tužkou, kecy svoji staré a fandeni nechej na nás jo.
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:52 + 0 - 0
    MP11 :))) ze nejsem primitiv co vyrvava na fotbale ze Straka nema pindoura znamena ze jsem volic ANOfertu? Tak to pak jo. Pak se vsichni divte, ze jsou ''fanousci''fotbalu vsem pro smich nebo vama pohrdaji. Ne nadarmo se rika, ze proti tem hokejovejm mate IQ o pulku niz.
  • FC Baník Ostrava Chacharus 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:51 + 0 - 0
    MP11 - přesně tak. Jsem psal, ze z toho budou problémy z toho zápasu a měl jsem pravdu, protože ty kurvy populisticke a novinářské to využijou.
  • AC Sparta Praha MP11 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:46 + 0 - 0
    Mně jen fascinuje to, že v téhle zemi jsou lidé, kteří jsou schopni si za premiéra zvolit agenta StB, trestně stíhaného zloděje. A ti stejní pak veřejně pranýřují někoho za to, že na fotbale zařval Jude slavie, nebo že Straka nemá péro.
  • Slezský FC Opava s77 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:34 + 0 - 0
    Nekrmte trolla...
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:24 + 0 - 0
    MP napsal bych jim, kdyby tam psali picoviny jako treba tady autor blogu. To, ze na fotbal nechodim, neznamena, ze se na nej nedivam a nezajima me.
  • AC Sparta Praha MP11 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:20 + 0 - 0
    Navíc tohle je stránka primárně o fanoušcích. A kvůli těm ty na fotbal nechodíš. Tak proč chodíš na stránky o lidech, kteří ti vadí?
  • AC Sparta Praha MP11 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:12 + 0 - 0
    nevim, a taky jim tam píšeš pičoviny typu, proč utrácíte tolik peněz za lety do vesmíru, když v Africe nemají děti co žrát?
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:08 + 0 - 0
    Chacharus... od fnukani jste tady vy-asocialni vymastenci, kteri nejsou schopni pochopit zaklady chovani.
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:06 + 0 - 0
    MP11, twl ve vesmiru jsem nebyl a chodim na stranky NASA...
  • FC Baník Ostrava Chacharus 11. 4. 2019, čtvrtek, 15:00 + 0 - 0
    Nevim - posluchej, tobě nikdo do matky asi nadávat nebude, tak si přepni na vedlejší obrazovku třeba na golf, nebo pornhub a vem si ho do ruky raději ty. Na fotbal zapomen a bez na novinky. Tam si pobrecite s podobnými diváky.
  • AC Sparta Praha MP11 11. 4. 2019, čtvrtek, 14:59 + 0 - 1
    nevim, tak proč jsi na této stránce? Když na fotbal nechodíš.
  • SK Slavia Praha Cepin 11. 4. 2019, čtvrtek, 14:58 + 0 - 0
    Aspoň nějakýho mám, ty bezkulčáku od klávesnice. Jsi ostuda
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 14:52 + 0 - 0
    Cepine, mel si co chces...hlavne ho nezapomen vecer uchopit pod perinou.
  • SK Slavia Praha Cepin 11. 4. 2019, čtvrtek, 14:38 + 0 - 1
    nevim - ty nechodíš na fotbal, protože nedokážeš uchopit ani co je to ofsajd a taky se bojíš, že by ti mohla oprávněně jedna přilítnout, protože umíš jenom kdákat moudra co sis někde přečetl a někdo do tebe nalil, tak aspoň nelži. P.S.: ani bys tři piva nevypil, ty bulíku
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 14:35 + 1 - 0
    Cepine, na fotbal nechodim kvuli vymastencum jako jsi ty, ty psychologu. Ze sel do Slavie jsem taky nepochopil. 1)Spartan by mel mit nejakou hrdost. 2)Slavie je banda ufnukanejch prizdisracu. Ale to neznamena, ze si dam tri piva a budu hulakat hnusarny jak retard. Hulakani Jude Slavie mi prijde taky trapny.
  • Zbrojovka Brno Tom H 11. 4. 2019, čtvrtek, 13:52 + 0 - 0
    Slavista.80: aha takže na každého komu běhá v dresu nějaký ten černoušek budeš nadávat do multikulti sluníček :-) to je argument jak poď na mě z boku
  • SK Slavia Praha Cepin 11. 4. 2019, čtvrtek, 13:30 + 0 - 1
    Jo a ještě něco pro pana nevim, neb i on je debil, co neumí použít příměru adekvátně: Pokud bych starý celej život tvrdil, že žádná jiná než ona není, že miluju děti, co s ní mám a pak na náměstí veřejně prcal sousedku a vyřvával, že ty fakany nesnáším, tak bych se asi jejímu chování nemohl divit, že? Takže když neumíš vymyslet argument, kterej by s danou situací aspoň trochu souvisel, tak jsi tupej sám a nemusíš se tu vysilovat
  • bez klubu Jorge 11. 4. 2019, čtvrtek, 13:26 + 0 - 0
    Ta posedlost některých Bosáků a jiných rozumbradů tou ,,skvělou,úžasnou" fotbalovou Anglií coby vzorem,k němuž se upírat,je už opravdu k zblití... Když se nad tím tak zamyslíme,tak co k nám fandům přišlo z té ,,slavné" fotbalové Anglie? 1.)Likvidace tradičních stadiónů s neopakovatelnou atmosférou(starý Eden,Lužánky,Bazaly…) pod záminkou jejich údajné ,,nemodernosti,nebezpečnosti apod." 2.) Drastické a trvalé zvýšování cen vstupenek,nemístné přeplácení hráčů,přesun řady zápasů na placené kanály atd.,zkrátka celková komercionalizace fotbalu,se všemi jejími negativy. 3.)Likvidace sektorů na stání a další omezování možností kotlů-nulová tolerance sebebezpečnějšího pyra,omezování možností chorea,omezování kapacity pro fandy hostů atd. 4.),,Bezpečnostní" opatření v podobě takových nápadů,jako adresný prodej lístků a zákaz prodeje v den utkání,který znesnadňuje pořídit si vstupenky lidem,co bydlí daleko od stadionu,mj.coby nástroj umělého udržování domácího prostředí... Atd.atd.,obecně řečeno v zásadě trend nechvalně známého fenoménu Moderního fotbalu. Údajná ,,bezpečnost" anglických stadiónů je pouze široce omílané PR,naprosto neodpovídající realitě-každou chvíli tam někdo z hlediště vběhne na hřiště a naruší tak hru-naposledy předevčírem v zápase LM na Tottenhamu… Anglická posedlost absolutním zákazem projevování jakýchkoliv sympatií k hostujícímu týmu mimo vymezený sektor(včetně radování se z gólu!) pod hrozbou vyvedení je taky všechno,jen ne kultivace k toleranci slušných fandů soupeře.Při zápasech např. pražských S v Liberci,Bolce,Jablonci i při vzájemném derby(o Dukle ani nemluvě) je naprosto běžné vidět fandy hostí mimo svůj sektor-a je s tím snad nějaký problém ?! Když už si máme brát ve fotbale příklad ze západní ciziny,tak se inspirujme radši v Německu.Tam jsou fandové hostí rozesetí po všech tribunách naprosto běžní a nikdo s tím problém (narozdíl od Anglie) nemá,poměr ceny vstupenek ke kvalitě hry bezkonkurenční a i stadiony daleko lepší -s vyvýšeným hledištěm,tedy lepším výhledem i z nižších řad,a tím pádem také bezpečnější (není tam tak snadné vběhnout na hřiště),sektory na stání samozřejmostí,stejně jako oplocení a síť kolem kotle,umožňující spojení autentického fandění (s emocemi k tomu patřícími) a bezpečnosti.
  • FC Viktoria Plzeň pepky 11. 4. 2019, čtvrtek, 13:25 + 0 - 0
    newbornFCB: souhlasím!⚽
  • SK Slavia Praha Cepin 11. 4. 2019, čtvrtek, 13:21 + 0 - 0
    Mně se na tom nejvíc líbí pseudomoralisté typu pana nevim, co jsou už tak vymletý, že mají naprostý problém uchopit realitu a navíc si o sobě myslí, že oni jsou ti správní. Škoda že nechodí na fotbal, bych je chtěl víc zkoumat, bohužel se vyskytují jen na internetu a v reálu tak maximálně čuměj do země a žmoulaj klobouky
  • SK Slavia Praha Slavista.80 11. 4. 2019, čtvrtek, 12:18 + 0 - 0
    cava: to je jako když vy řvete něco o židech a on běhá po trávníku ve vašem dresu.
  • bez klubu Divák 11. 4. 2019, čtvrtek, 11:02 + 0 - 0
    Pěkně napsáno. Já se přiznám, že trochu proti srsti pro mě je tahání do toho té rodiny. Bez toho bych se obešel. Mělo by to být mezi TS a Strakou.
  • SK Slavia Praha Ofčák 11. 4. 2019, čtvrtek, 10:44 + 0 - 0
    Skvělej článek, díky. Za 21 let co chodím na Slavii, je teď na stadiónech největší klid. Jinak řečeno, hodně se fandí a méně se nedává. Když si vzpomenu na starej Eden a dědky pod hodinama, co řvali, to by dnes dostali doživotí... Jinak Strašáku vzdávám ti hold, že si Smetaně nedal facku. Ta ženská svoji arogancí a psoudointelektualismem ve mě vyvolává pocity jak v derby dostat bůra...
  • bez klubu nevim 11. 4. 2019, čtvrtek, 10:31 + 1 - 0
    Jsi proste asocial. Co kdyby se takhle s tebou bavila tvoje stara pred vasima detma? Hulakala by po tobe ze ho nemas, ze tvoje matka nema frajtra a ze nekoho kvuli tobe zabije... Jasne...kliiiid, Pepicku, maminka to tak nemysli...pojd se tomu zasmat. To je prece normalni, takhle se muzes chovat vsude. Vis co? Mne je tvoje tupost celkem jedno, protoze povl jako jste vy, ultras, se koncentruje na stadionech a v normalni spolecnosti skoro vubec neskodi.
  • FC Baník Ostrava newbornFCB 11. 4. 2019, čtvrtek, 10:29 + 0 - 0
    Já myslím, že současná mediální doba tlačí na to, aby si každý začal budovat pořádné PR! Pořád slyšíme ze všech stran jen to A: fanouškovské násilí, nepokoje, zranění z pyra, atd..., které se jen rozprskne na anonymní mase fanoušků, vykreslované v těch nejhorších (pro masy tupých diváků či čtenářů samozřejmě nejzajímavějších) barvách. Chybí tady jasně definované osoby zastupující jednotlivé kluby, které budou mít mandát objasnit věci na pravou míru a dodat to tolik potřebné B. V podstatě stačí jen zkopírovat to, co už dělá Strašák. Viz. v poslední době, jak šel k Bosákovi a poslal ho s jeho názorem na pyro v podstatě do prdele. Pak se nestane, že za nás bude mluvit nějaký Bedřich nebo jak teď na radiožurnálu, kde rozebírají tenhle týden fanoušky a mluví tam nějaký anonymní člen kotle FCB, z toho mi dycky vstávají vlasy na hlavě. Je třeba se nad tím zamyslet, protože čím dřív se začne budovat PR tím lépe.
  • bez klubu všeználek 11. 4. 2019, čtvrtek, 09:31 + 2 - 0
    Ty vole kdybych hrál v Asii ligový fotbal, tak by mě asi strašně uráželo, kdyby si u mě někdo objednal svíčkovou s osmi kdedlama :-D Jinak nadávání do židů mě strašně baví. Vlastně to z židovství dělá něco špatného, když nikoho nemůžeš nazývat židem. A kdyby mě jako běloha někdo nadával do černých negrů, tak mě to přece nemůže urazit :-D A kdyby se mně někdo vysmíval, že jako běloch jsem bílý, tak to mě přece nemůže urazit už vůbec. Nestydím se za to, že jsem bílý a jestli se černoši stydí za to, že jsou černí, tak je mi jich líto ;-)
  • bez klubu pluto 11. 4. 2019, čtvrtek, 09:26 + 4 - 0
    Stejně je to zajímavé, jak málo stačí k odvrácení pozornosti a politici mají rázem zase klid na svoje průsery, lhaní a kradení. Neměly by konečně tribuny začít mluvit do politiky? Takové transparenty typu HEJ HAMÁČKU, UDĚLEJTE SI POŘÁDEK MEZI SEBOU! V POLITICE JE TO SAMÝ ZLODĚJ, TAK NEŘEŠTE FOTBAL! Mimochodem je to ten samý Hamáček, který byl opilý ve sněmovně (přiznal dva panáky slivovice). Já sice odpálím na fotbale nějaké to pyro (vždy bezpečně! Žádné házení, prostě dokreslení chorea a emocí) ale nikdy bych nešel do práce opilý!
  • AC Sparta Praha ceva 11. 4. 2019, čtvrtek, 08:54 + 0 - 0
    Řekl bych, že v Sinobo stadium mají s M45 bez koriandru větší zkušenost než nějaký Nguyen.
  • 1.FC Slovácko Babu 11. 4. 2019, čtvrtek, 08:53 + 0 - 0
    Mně to přijde, že v českých médiích se točí vždy jen jedno téma, které si pak všechna další média přebírají a teď jsou to ultras/kotel atd. Když se o "řádění fanoušků" psalo v novinách po určitých zápasech, ok, chápu. Radiožurnál má celý týden seriál "Zákony fotbalového kotle" (ale je to docela v pohodě, nevymezují se tak jako třeba mistr Bosák v ČT, ale tomu už chudákovi zrušili skoro všechny tv přenosy, tak jen sekunduje na Seznamu) a teď ještě tohle téma rodzmýchávají v DVTV. To zas opadne, akorát mezitím uslyšíme fundované názory pseudoodborníků z celé republiky :-)
  • Zbrojovka Brno SyD 11. 4. 2019, čtvrtek, 08:51 + 0 - 0
    tak tenhle clanek po dlouhe dobe dobry cteni svet ultras nikdy neznici a doufam ze to za chvilku nebude tak ze dojdes na stadion dostanes tleskatko:brrrrrr :a pokyn kdy jak jak tlesknout a co fandit to proboha ne
  • FC Baník Ostrava LokiSS74 11. 4. 2019, čtvrtek, 08:07 + 0 - 0
    Jen sem chtěl napsat,že to cos napsal,většinu Ultras považuje za svuj názor,jen bych chtěl poznamenat,že stejně jako se nikdy nezbavíme těch pisalku a rádoby fanousku,čili jsi se "rozlítil" zbytečně,neboť nikdo z normalů a pisalku tohle nečte...
  • FC Baník Ostrava RavenFCB 11. 4. 2019, čtvrtek, 07:43 + 0 - 0
    A to uz vubec nemluvim o textech pokriku v Polsku ktere se zpivaji kazdy vikend na stovkach stadionu od 1. do 5. ligy ...
  • FC Baník Ostrava RavenFCB 11. 4. 2019, čtvrtek, 07:42 + 0 - 0
    Skvele napsano. Dodal bych jen,ze 90% "odborniku" nemluvi jen o Anglii ale vseobecne o tom,ze v zemich okolo nas a predevsim na zapade se takove veci nedeji. Ono opak je pravdou ! Kdyby si zjistili historicke/politicke koreny nekterych derby,souvislosti a prelozili pokriky,pravdepodovne by z toho dostali infarkt....
  • Zbrojovka Brno Tom H 11. 4. 2019, čtvrtek, 06:13 + 1 - 0
    Já jsem ten "vtípek" s čínským menu absolutně nepochopil. Asi proto, že podobné podniky nenavštěvuju, ale autor tam asi bude pečenej vařenej.
  • AC Sparta Praha MP11 10. 4. 2019, středa, 23:52 + 0 - 0
    Pěkně napsané. Taky se za antisemitu nepovažuji, ale s chutí si zavřu... JUDE Slavie!
clbanner



Videa

Finále poháru MOLCup - zaměřeno na fanoušky FCB


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
30
2.
FK Mladá Boleslav Prochy10
25
3.
bez klubu dalibor.durcak
25
4.
1.FC Slovácko champyon
22
5.
FC Baník Ostrava jebat opavu 88
22
6.
bez klubu Majkl1911
20
7.
1.FC Slovácko Slovácko Kingdom
20
8.
FC Viktoria Plzeň radekmaxik7
18
9.
FC Viktoria Plzeň wawe48
15
10.
AC Sparta Praha KubiACS
15
Fortuna liga SKFortuna liga SK
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG: Čas nejvyšší... aneb z... 13. 6. 2019, čtvrtek, 10:00

BLOG: Čas nejvyšší... aneb z...


Blog fanoušků: DK, styďte se... 8. 6. 2019, sobota, 15:40

Blog fanoušků: DK, styďte se...


BLOG: Rodiny s dětmi, klobás... 2. 6. 2019, neděle, 12:00

BLOG: Rodiny s dětmi, klobás...

další články >
Odkazy z jiných webů
Invaze 45.000 fanoušků Sunderlandu do Londýna! 31. 3. 2019, neděle, 13:45

Invaze 45.000 fanoušků Sunderlandu do Londýna!


Špionáž: Bayern Mnichov – Liverpool FC 26. 3. 2019, úterý, 21:31

Špionáž: Bayern Mnichov – Liverpool FC


„Sedni si, nevidím!“ aneb Anglie – Česko 25. 3. 2019, pondělí, 21:11

„Sedni si, nevidím!“ aneb Anglie – Česko

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Rozhovor s ultras skupinou L... 23. 6. 2019, neděle, 19:00

Rozhovor s ultras skupinou L...


VIDEO DNE: Když Irové zpívaj... 6. 7. 2019, sobota, 10:40

VIDEO DNE: Když Irové zpívaj...


FotoReport: SK České Budějov... 15. 7. 2019, pondělí, 21:44

FotoReport: SK České Budějov...

Komentáře
před 4 hodinami - davey
Může někdo z Bohemky říct o co...
včera, 22:08 - dalibor.durcak
Saiwere, díky, jsi pozorný čte...
včera, 21:36 - saiwer
Redakci: Počet diváků celkem m...
17. 7. 2019, středa, 22:36 - GreenWhite
Jeden výplod fantazie za druhý...
17. 7. 2019, středa, 22:10 - pepky
..no joo synku,,junior ultras....
všechny komentáře >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace