o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Blog fanúšikov: Donbas - HC Lev(pohľad Slovanistu)

zaujalo nás úterý, 25.03.2014 21:57 - přejít do komentářů
Komprazisti, šiltovkári a uplakaní fanúšikovia úspechu = fanklub Leva
images/clanky/blog-fanusikov-donbas-hc-levpohlad-slovanistu-5842.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

Keďže Donbass Doneck kvôli situácií na Ukrajine nemohol hrať svoje zápasy doma, dočasne ho prichýlila bratislavská Slovnaft Aréna. Ukrajinský klub odohral v Bratislave už jeden zápas, a to proti lotyšskej Rige. Už počas tohto zápasu slovenské publikum bolo väčšinou na strane Donecku, podobne ako v nedeľnom dueli s Levom.

Už pred štadiónom bolo vidieť množstvo "fanúšikov" (rozumej komparzistov) pražského Leva. Ak sa nemýlim, výjazd stál pražákov 300 českých korún. Len pre porovnanie, lístok na základnú časť Slovana stál 16-20 eur, čo je 600 bývalých slovenských korún. Z celého "ČeskoSlovenska" dorazilo do Bratislavy asi 140 intergalaktických fanúšikov. Keby nemali na zápase bubny a flagy tak ani neviem, či nejaké mačence pricestovali. Celý ten pofidérny platený fanklub vyzeral ako dúhový pochod, pri najlepšom zájazd mentálne retardovaných jedincov. Hádam tretinu sektora hostí tvorili ofinkári a šiltovkári. Miestami som mal pocit, že Paulieho Garanda museli aspoň 50x naklonovať.

Zaujímavé je určite aj to, odkiaľ fanúšikovia umelého klubu dotovaného ruskými peniazmi pochádzajú. Bolo medzi nimi počuť aj slovenčinu, zjavne tam boli aj fanúšikovia Trenčína a Karlových Varov čiže klubov, ktoré piču hrajú a aspoň takto si to vynahradzujú. Nechýbali ani tradiční burani v dresoch Českej republiky. Povestný klinec do rakvy zatĺkli traja trotli, jeden z nich mal dres Amuru Chabarovsk a ďalší dvaja dres Leva. Ani mi netrhalo žily to, že vyzerali ako z ústavu ale to, že jeden z nich si na chodbe pospevoval "Dukla Praha, Dukla Praha". Normálny Pražák podľa mňa ani fandiť Levu nemôže, maximálne vidiečania z okolia a z dedín v Česku a na Slovensku. Ruské peniaze, zápasy v Prahe a tím zložení z Ugrofínov a Američanov...

V "kotli domácich" bolo vyše 25 deciek, priemerný vek asi 14 rokov plus dozor. Počas celého zápasu išli ako motorové myši, fandili, skákali a tlieskali. Všetci boli jednotne oblečení v červených - domácich dresoch. Okrem toho mali aj niekoľko tyčových vlajok, medzi nimi aj dve ukrajinské. "Domáci" mali aj dva transparenty vyvesené v kotli.

O zápase sa dosť písalo aj na českých internetových portáloch, tak si dovolím uviesť veci na pravú mieru. Dva rady nad "kotlom" Donecku bolo asi 20 fanúšikov Slovana, ktorí počas zápasu aktívne fandili spolu s Ukrajincami. Jeden Slovanista počas zápasu mával aj veľkou vlajkou Donecku, iní dostali malé vlajočky. Bratislavčania spolu s Ukrajincami skandovali "Donbas", "Šajbu!", "Jano Laco" nechýbal ani pokrik "hop, hop, hop, kto neskáče fandí Levu". Okrem skupinky Slovanistov za kotlom Donecku bola na strane ukrajinského klubu aj drvivá väčšina fanúšikov na štadióne. Návšteva bola slušná - vyše 5100 divákov, čo nechodí niekedy ani na umelý pražský klub. Počas presiloviek Leva pískali, naopak pri nástupe hráčov Donecku zaznel potlesk. Asi 25 Slovanistov sa pokúšalo aj o prekrikovačku so štadiónom Donbas - gól, ktorá sa v druhej tretine podľa môjho názoru vydarila. Pochopiteľne, nechýbali ani pokriky proti Levu. Po zápase si ešte "kotol Donbasu a Slovana" zakričal Slovan a Donbas, malí Ukrajinci sa poďakovali Belasým. Myslím si, že v Bratislave bola možno aj lepšia atmosféra, ako by bola v Donecku.

Tento blog som napísal najmä kvôli tomu, čo napísali české médiá. Citujem aktuálně.cz: "Zatímco skupinka asi sto Čechů po utkání křičela přátelsky Zdravíme Donbass, z druhé strany arény se ozývalo "Pražské k....". Vyprovokovalo to tvrdé jádro "fotbalových" fanoušků Slovanu, kteří se v průběhu zápasu zamíchali do kotle Donbassu a postupně přebrali kontrolu nad atmosférou a chorály v hledišti". Zaujímalo by ma to, ako presstitútky z tohto internetového pseudoserveru došli na to, že tam bolo tvrdé jadro futbalového Slovana. Na základe toho, že jeden chlap mal futbalové tričko Slovana? Hahaha... Ďalšia vec, ako sa zamiešali Slovanisti do kotla? Po prvé, nad schodmi pri sektore Donbasu stáli dvaja chlapi v civile a jeden sbskár vo veste, ktorí k fanúšikom z Donecku nepúšťali nikoho, kto mal na sebe slovanistické veci. Po druhé, rad na kotlom Donbasu bol úplne prázdny. Celý článok mi pripadal ako z nejakej grotesky, ale aspoň som sa dobre pobavil.

Autorom je istý pán "novinár" Adam Sušovský. Ťažko povedať, či mal pred zápasom halucinogénne hríby, alebo bol na inom zápase. Asi je tiež vidlák z mesta kde sa nehrá hokej a tak je len privandrovalec, ktorý fandí Levu. A zjavne zobral osobne pokrik "pražské kurvy!". Vtipní su aj "fanúšikovia" Leva, ktorí stále vyplakávajú po sociálnych sieťach a internetových portáloch. Vidieť, že nikdy nezažili zápasy napríklad Brna so Spartou alebo aj prípravný zápas v lete Slovana so Spartou. To neviem, čo by robili, asi by sa rovno obesili keď plačú kvôli jednému pokriku. A to aj ten bol reakciou na intelektuálov - hráčov Leva, ktorí po zápase ukazovali prostredníky do hladiska, fanúšikovia Slovana a Donbassu vypískali Lev.

Zápas bol dobrý - myslím atmosféru. Aj keď som čakal viac od komparzistov. A odkaz pre všetkých pseudofanúšikov Leva - ste len obyčajní kokoti, miesto toho fandíte klubu bez minulosti a aj bez budúcnosti, zaujímalo by ma, koľko by Vás chodilo na zápasy keby ste mali dražby ako my v Bratislave minulý rok. Ste takí istí odpad ako fanúšikovia Red Bullu Salzburg, len kúpene šlapky. SMRŤ LEVU A FANÚŠIKOM ÚSPECHU! Radšej keby ste podporovali svoje lokálne kluby, bukvičáci vyjebaní... A tie vaše bratské reči ako by ste fandili Slovanu si strčte za klobúk, ked bude hrať Dortmund finále Ligy Majstrov na štadióne Schalke, tak tiež všetci fanúšikovia z Gelsenkirchenu budú fandiť Dortmundu preto, že sú Nemci? Holú piču...
autor: WFcG







Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • MŠK Žilina RAMMSTEIN16 01.04.2014, úterý, 13:28 + 0 - 0
    Nech zarvú všetky tieto kluby Donbas, Lev aj Slovan aj s celou KHL...
  • HC Lev Praha cocobounty 28.03.2014, pátek, 12:56 + 0 - 0
    Zní to jako klasický pláč mladšího bráchy ze Slovenska, ten slyším často. Každopádně když hrál Slovan v O2 Areně, viděl jsem všude dresy a šály klubů od Košic až po Piešťany. Takže to s lokálními kluby u Vás také nebude dvakrát horké. Především jde o hokej jako o zábavu a je věc každého komu fandí. Neber to tak vážně, uleví se ti.
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 28.03.2014, pátek, 09:32 + 0 - 0
    to sou starosti, přiznám se že mě nějakej Lev vůbec netankuje :)
  • AZ Havířov Kdj-AZ 28.03.2014, pátek, 08:11 + 0 - 0
    Robo - přesně, konečně normální komentář! Fandím svému klubu a ostatní mě nezajímá!
  • FC Spartak Trnava robo123 27.03.2014, čtvrtek, 22:11 + 0 - 0
    hc lev.....napísal si: "takze bys v zapase lev praha-traktor celjabinsk fandil traktoru? neprijde ti na tom neco spatne? to je jak kdyby na ms hralo cesko-svedsko a ty bys fandil svedum..." K tomu ti poviem toto. Mám rád hokej, hoci ho nenavštevujem. Slovenskú ligu, ako aj NHL, či KHL si občas pozriem. Ale vôbec ma nenapadlo, aby som fandil Slovanu len preto, že to je slovenský zástupca v medzinárodnej lige. A už vôbec by som to neprirovnával k MS. Sú to dve rozdielne veci. Klubizmus je úplne niečo iné. Pre mňa, ako Trnaváka platí, že fandím iba a to myslím doslovne, iba Trnave, čiže môjmu Spartaku. Ostatné kluby ma tým pádom vôbec nezaujímajú a želám im iba neúspechy, pretože by som išiel proti svojmu presvedčeniu. Čo ma je po tom, že nejaký slovenský klub hrá UEFU, LM alebo inú súťaž? Nestarám sa do toho a Slovanu, ako nášmu rivalovi budem želať iba prehry, lebo to tak zo srdca cítim. Čo sa týka toho článku a jeho prevedeniu...napísal by som to inak, ale v princípe súhlasím. Keď hral Lev Poprad v KHL, vôbec ma ich výsledky nezaujímali. Nevidel som ani ich zápasy a keď už som si pozrel KHL, radšej som sledoval nejaké ruské kluby, ktoré majú kvalitu. Nič v zlom, ale ja beriem HC Lev, či už Poprad alebo teraz Prahu za niečo, čo je pre mňa cudzím. Klub bez srdca, bez ničoho. Cítim z neho chlad po každej stránke. Ako Trnavčan som zaťažený a hrdý na vlastnú históriu, tradíciu. S klubom som totálne stotožnený. Neviem si preto predstaviť, že by som zrazu fandil niečo takému ako je HC Lev. Sorry, ale takto to cítim.
  • Zbrojovka Brno Hree 27.03.2014, čtvrtek, 19:21 + 0 - 0
    hc lev: Když tady byla spekulace, že by Kometa měla jít hrát KHL, tak jsem jasně řekl, že v ten moment by pro mě nějaká Kometa přestala existovat - jakože jí fandím už z dob první ligy. KHL je bordel, je to špinavejma, ruskejma rachana nadopovaná liga a nemá žádnou šanci konkurovat skutečným ligám, jako ne NHL, Švédská liga,... A ano, v zápase HC Lev vs. Kdokoliv budu fandit proti Lvovi, protože si myslím, že HC Lev kurví hokej v ČR.
  • FC Hradec Králové Antti 27.03.2014, čtvrtek, 18:06 + 0 - 0
    hc lev: jen reakce na tvůj komentář "když nefandíš Lvu tak si debil" co když tu ligu zkurvenejch pravoslavnej komoušů třeba nesleduju? a kasat se tím že reprezentujou ČR je čistá píčovina,krom Čechů co tam sou je u prdele kde hrajou hlavně když za to maj prachy.. prostě KHL i NHL sou komerční ligy kde se nikdo nedá považovat za věrného fanouška ale to už si radši posleduju NHL protože m větší kvalitu a oproti těm fanatikům ze Sovětu tam nemám pochyb že ta hra je čistá,pokud někdo zajde na Lva podívat se na kvalitní hokej kterej sem tam v ELH chybí je fajn ale myslim si že právě Pražáci musí vědět že pravá věrnost může být,v jejich případě Slávii,Spartě popř. nižším Pražským celkům...
  • Zbrojovka Brno Zbrojovka1913 27.03.2014, čtvrtek, 17:51 + 0 - 0
    Mám takový pocit, že autor tohoto článku a uživatel pod nickem "hc lev" jsou kamarádi ze stejné léčebny.
  • FC Baník Ostrava HanzBP 27.03.2014, čtvrtek, 17:41 + 0 - 0
    Na Lva mam také svůj negativní názor, ale že fans Slovanu aktivně fandí cizímu týmu,jen protože nemají rádi Lva, to mě hlava vážně nebere.
  • 1.FC Tatran Prešov EdGreen 27.03.2014, čtvrtek, 17:27 + 0 - 0
    Inak keď hral u nás Lev Poprad, tak mu tiež priala väčšina Slovákov, proste tak trochu reprezentoval náš hokej v KHL, vtedy to pomohlo mestu Poprad, určite aj Tatrám a pod....tiež tam chodili ľudia zo širokého okolia, viem že aj mnoho ľudí z Poľska, proste klub kt. začína to má dnes ťažké. Niektorí ľudia nemajú od malička žiadny klub v srdci, tak keď vznikne nový klub, nevidím problém prečo práve vtedy nezačať, niekde sa začleniť, to už je fakt osobná vec každého.
  • HC Lev Praha hc lev 27.03.2014, čtvrtek, 17:07 + 0 - 0
    takze bys v zapase lev praha-traktor celjabinsk fandil traktoru? neprijde ti na tom neco spatne? to je jak kdyby na ms hralo cesko-svedsko a ty bys fandil svedum.. ty nemuzes bejt z jiny prdele nez z brna, zakomplexovanej sedlak.. tohle nema cenu, vy to stejne nikdy nepochopite, uz tu s vama nebudu vic ztracet cas.. akorat na vsechno nadavate.. bez si sednout na ten svuj traktor a premejslej, na co budes dneska zase nadavat
  • Zbrojovka Brno flvv 27.03.2014, čtvrtek, 16:52 + 0 - 0
    Já třeba přeju Traktoru Čeljabinsk...
  • HC Lev Praha hc lev 27.03.2014, čtvrtek, 16:38 + 0 - 0
    ja ti taky nerikam at se o tu ligu zajimas kdyz nechces. jenom nerozumim komentarum typu: nechapu jak muze nekdo fandit lvu kdyz je to klub v ruske lize a nema zadnou historii. nebo ze nekdo bude fandit lvu v zapase dynamo moskva-lev praha proto, ze nebude fandit rusakum? jak tohle vubec nekdo muze rict? prece budu fandit lvu protoze je to cesky klub.
  • 1.FC Tatran Prešov EdGreen 27.03.2014, čtvrtek, 16:30 + 0 - 0
    Toto normalný človek písať nemohol :D....pretože Slovan je najväčší klub v Európe s najčistejším financovaním a najvernejšími fanúšikmi pochádzajúcimi len z Bratislavy ...a aj keby bol, Levu nech si fandí kto chce, kedy chce a ako chce. Hokejový klub Slovan Bratislava je aktuálne jedna z najväčších práčok na peniaze u nás. Aj keď Lev narobil problémy u nás v Poprade, tak majitelia sa už zmenili a aj tak mu prajem nech sa usadí v Prahe a postupne nech si získa väčšiu fanúšikovskú základňu, doplním, že každý klub raz začínal.
  • bez klubu pilgrim 27.03.2014, čtvrtek, 15:37 + 0 - 0
    na druhé straně je v Česku spousta lidí, kteří tu rusáckou ligu ignorují, takže i ten Lev jde mimo ně. Osobně mě ta liga nezajímá, Lev je mi jedno, víceméně je mi i jedno jak v té soutěži dopadne, ale co předvedl ten slovenský dement v tom svém nenávistném pamfletu je minimálně na zavření na psychiatrickou kliniku a pravidelné skotské střiky, to je čistá magořina.....hlavně že si Slovácí zafandili "čistému" rusáckému klubu s bohatou historií a čistým financováním, celé to je jedno velké psycho
  • HC Lev Praha hc lev 27.03.2014, čtvrtek, 13:19 + 0 - 0
    podle me bys mel prat jakemukoliv ceskemu klubu v poharech kvuli koeficientu, kdyz se nas koeficient nebude zvedat tak se nebude zvedat ani uroven naseho fotbalu.. to je prece ze vseho nejdulezitejsi.. ale to nechme byt protoze je to neco jineho a to v tom ze lev je prave nove vytvoreny klub. je dobre ze tam neni sparta nebo brno protoze v tu chvili bych pochopil vase reakce. ale jelikoz v cechach vznikl novy klub v nejlepsi lize v evrope (ani jednou jsem nerek ze se da khl srovnat s nhl, nhl je a doufam ze bude vzdy nejvic ale nic to nemeni na tom ze v evrope lepsi soutez neni a jeji prestiz bude rust a rust, pristi rok se pridaji finove a je jen otazkou casu kdy se pridaji i dalsi narody). nerikam ti abys nosil salu a jezdil lev podporovat kdyz nechces ale kdyz se nekdo zepta jakehokoli cecha koho by chtel videt po sezone s poharem nad hlavou tak by mel kazdy odpovedet lev. pri mistrovstvi sveta snad taky fandis cechum ne? kdyz byl pred 3 lety ve finale stanley cupu vancouver tak mu fandila cela kanada a rivalita na hokeji v kanade je uplne jinde nez u nas. vasim reakcim opravdu nerozumim.
  • SK Slavia Praha dejva 27.03.2014, čtvrtek, 12:36 + 0 - 0
    bože jakej zakomplexovanej maďar tohle psal? :D jste k smíchu, o tom že je Lev uměle vytvořený klub, který si moje srdce nikdy nezíská to je jasné snad každému, ale v KHL mu přeji úspěch, nevidím jediný důvod proč by ne, Slovenský pohled na věc mě opět pobavil :)
  • Zbrojovka Brno John77 27.03.2014, čtvrtek, 11:42 + 0 - 0
    hc lev: já bych spíš nedokázal skousnout, kdyby tu KCHL Koemta hrála. lev není žádný reprezantant ČR a KCHL není žádná obdoba NHL, je to ruská liga, která se rozlézá po Evropě za peníez Gazpromu, to je vše.
  • 1.FC Slovácko eLucky 27.03.2014, čtvrtek, 10:26 + 0 - 0
    to hc lev: ty si asi párkožrout... to je stejně ujetá interpretace jako že budu přát Spartičce v pohárech, protože ide o český koeficient. Nasrat na koeficient, nasrat na Lvy, nasrat na Prahu;) Jasně, že v zápase Dynamo Moskva-Lev Praha budu přát Lvu, přeca nebudu přát rusákom:D Ale proto jim eště nebudu fandita a už vůbec hrdě nosit šálu se Lvem... fuj!
  • HC Lev Praha hc lev 27.03.2014, čtvrtek, 09:53 + 0 - 0
    :D vy asi nedokazete zkousnout ze v khl nehraje vase brno nebo karlovy vary co? :D vidite v khl jiny cesky tym nez lev? ne, takze je to logicky jediny cesky reprezentant v khl. to ze je to nove vytvoreny tym je dobre, urcite lepsi, nez kdyby tam sla slavia, sparta, pardubice nebo kdokoliv jiny (a to jsem slavista a navzdy budu jak uz jsem tu psal). nerikam ze mu musi vsichni fandit ale kdyz uslysi cech ze hraje moskva proti praze tak je snad ,,povinnost,, cecha doufat ze vyhraje praha? a jestli mi reknete ze ne tak jste totalni zamindrakovany nuly
  • bez klubu puklinek 26.03.2014, středa, 22:51 + 1 - 0
    tupí hlupáci! Lev žádnou republiku nereprezentuje! Vzpamatujte se! Od teď biju každého, koho potkám ve lvím oblečení! Smrt LVU!
  • Zbrojovka Brno Hree 26.03.2014, středa, 22:05 + 0 - 0
    hc lev: Nevím co ten klub reprezentuje, ale ČR určitě ne. Většina hokejových fanoušků v ČR má soudnost a tomu paskvilu by nikdy nefandila. Uměle vytvořenej tým, nadopovanej ruskejma prachama nemůže reprezentovat ČR v ruské lize. Je to soukromá podnikatelská aktivita, toť vše. Kdo tomu chce fandit, ať si tomu fandí, ale poté zaslouženě sklízí posměch od skutečných hokejových fanoušků v ČR.
  • Zbrojovka Brno Hree 26.03.2014, středa, 21:57 + 1 - 0
    Tomu HC Hradec Poprad Sparta Lev nikdo normální nemůže fandit a je jedině dobře, když to bratria zo Slovanu vidí stejně. Bordelu se prostě nefandí, naopak, fandí se proti němu.
  • Zbrojovka Brno flvv 26.03.2014, středa, 20:10 + 0 - 0
    :D :D :D
  • HC Lev Praha hc lev 26.03.2014, středa, 19:27 + 0 - 1
    jandys: jo presne to chci rict, kdyz nefandis lvu tak jsi debil !! je to jedinej ceskej zastupce v khl takze jako cech bys mu mel fandit !! ja jsem hral fotbal za slavii 15 let, vzdycky ji budu fandit ale lev je neco jinyho, je to novej klub a reprezentuje ceskou republiku a jestli se ti to nelibi nebo se s tim nedokazes smirit tak ses idiot !!
  • FC Baník Ostrava Didosh28 26.03.2014, středa, 19:17 + 0 - 0
    To je teda článek...Já Lvu přeju sem tam i mrknu na část utkání...Nový klub? To byly všechny kluby...
  • ŠK Slovan Bratislava madron 26.03.2014, středa, 17:15 + 1 - 0
    http://vernislovanu.sk/index.php?id=2311
  • AZ Havířov Kdj-AZ 26.03.2014, středa, 16:56 + 0 - 0
    :D Někteří tady píšete, jakoby bylo správné, že se, dejme tomu Sparta nesnese se Slávií, ale to, že Slovan nenávidí Lev je už špatně.. :D Tyto manýry vykopat ze stadiónů.. (a ano, i "slovanisty", fandit jinému klubu, jen proto, že hraje s větším rivalem je na úrovni fanklubu..) Hrát nějaký jiný tým svůj "domácí" zápas u nás, byť třeba proti nenáviděnému Prostějovu, tak ty rádoby domácí ženeme ven z našich sektorů! AMH!
  • 1.FC Slovácko eLucky 26.03.2014, středa, 15:20 + 2 - 0
    Srovnávat Lev se Salzburgem je lživá manipulace, nic víc. V Salzburgu Red Bull zničil a pošpinil dlouholetou tradici, v tomto směru je opovržení ze strany celé fans scény zcela opodstatněné. Ale HC Lev? Je to přece nový klub, ano nemá tradici, ale tu si musí vybudovat časem. Osobně na Lev kašlu a i na jeho fanoušky, sleduju občas jak se jim daří, je to přece jenom český zástupce v nejlepší hokejové soutěži v evropě, ale toť vše. Zcela chápu, že Slovanisti fandili proti Lvu, o poznání méně už, že fandil pro Donbass. Ani jeden není jejich klub, tak se na to měli prostě vykašlat. Škoda že z článku přímo tryská jakási zášť vůči všemu českému. Dobře vás to Vladko Boxer naučil, že Čehúni sú zlo!
  • FC Slovan Liberec Sid 26.03.2014, středa, 14:01 + 0 - 0
    Nechápu, proč takhle zakomplexovaný jedinec píše zrovna na český web. Aby se ukázal? Aby nám mohl vyjádřit svůj názor po netu? Smutný to chudáček, který má slovník na úrovni cigána. Ale co už. Udělal ostudu nejenom Slovanu, ale celému Slovensku. Já Lvu, jako českému zástupci KHL přeji úspěchy, reprezentuje naši vlast, tak je dobré, když to nějak vypadá. Na druhou stranu to ale nikdy nebude klub číslo 1, nikdy to nebude klub, na který bych pravidelně chodil. Tím jsou a vždy budou v hokeji Tygři. To samé ve fotbale Slovan. Ale každý ať fandí klubu, ke kterému má nejblíže. Ale já jako Čech Lvu prostě přeju i přesto, že je to umělý klub. Nebudu přeci fandit Petrohradu nebo Slovanu, no ne?
  • Zbrojovka Brno flvv 26.03.2014, středa, 14:00 + 0 - 0
    A já si myslím že by se našla spousta vandráků, kteří by proti Slovákům fandili :)
  • bez klubu JirkaP1234 26.03.2014, středa, 12:58 + 0 - 0
    Všechno co je z Česka Vám smrdí. Nechápu jak je možné, že Vám nesmrdí práce u nás a naše peníze, je Vás tady tři pr..le. Jo a k hokeji, nedovedu si vůbec představit, že by někdo u nás fandil Rusákum, nebo Ukrajincům proti Slovákům, na jakékoli úrovni samozřejmě !!! Nicmeně fanděte komu chcete, tomu kdo je Vám blíž. Alespoň je každému jasné koho podporujete a kam si myslíte že patříte kulturně, politicky, sociálně i lidsky.
  • bez klubu Alchen 26.03.2014, středa, 12:25 + 0 - 0
    Autor robíš hambu... Bodaj by ťa chceli v Prahe ujebať dobre... Lebo na Slovan nechodí naplevenina z celej republiky že?
  • bez klubu f7r 26.03.2014, středa, 11:23 + 1 - 0
    WFcG: že je Lev váš rival chápu, ale prostě mi nejde do hlavy, že jdete fandit s kotlem hostů, to už normální není... na Příbram taky nejedou sparťani fandit s Příbramí proti Slavii, nebo snad jo? :) a jinak já jsem rád, že v KHL hraje nově založený klub a neodešel tam tradiční klub - třeba jak se spekulovalo o Spartě...
  • SK Slavia Praha jandys 26.03.2014, středa, 10:49 + 0 - 0
    Musim uznat ze znam spoustu lidi sco chodi na lev a pritom to jsou slavisti nebo spartani... bohuzel to je horsi nez aby tam chodili jen ti venkovani.... a pro hc lev? Takze kdyz nefandim lvu tak nejsem cech? Co to meles ze je to jako MS? Delate jen ostudu sakra... kdyby jste radši fandili tymu kterej mate od malicka v srdci a ne tomuhle ruskemu tymu
  • HC Lev Praha hc lev 26.03.2014, středa, 10:38 + 0 - 0
    WFcG : ty debilku :D kolik lidi by chodilo na slovan kdyby hral na malem zimacku v krajskem preboru? :D nikdo :D
  • HC Lev Praha hc lev 26.03.2014, středa, 10:36 + 0 - 0
    lasa1919: lip se to vystihnout neda :)
  • HC Lev Praha hc lev 26.03.2014, středa, 09:59 + 0 - 0
    ty vole to jsi opravdu tak strasne hloupej ze ti necdochazi proc lidi v cechach fandi lvu? je to jediny zastupce ceske republiky v nejlepsi hokejove lize v evrope, tak komu budou asi cesi fandit? :D vetsina z nas ma svuj klub v etralize ale tohle je neco jako mistrovstvi sveta. kazdy cech fandi cechum a lvu. radsi bez napsat clanek o tom jak maj vasi hokejisti dovolenou a vas klub nema ani na to aby zaplatili hracum vyplatu ty zakomplxevanej slovenskej idiote :)
  • Bohemians 1905 primitiv 26.03.2014, středa, 08:49 + 0 - 0
    ať si každý fandí komu chce ale musí počítat s následky když sparta podpoří bratry Srby musí počítat že dostane na piču od Chorvata... Když Slovan podpoří Ukáčka musí počítat víte s čím... btw: na to že máte družbu s českým týmem jste si trochu nasrali do klobouku
  • bez klubu WFcG 26.03.2014, středa, 06:46 + 0 - 0
    Ano, každý klub byl někdy nový a fanoušky si někdy získal. Ale rozdíl mezi tímto a ostatními kluby je ten, že pravý klub, který si zaslouží podporu začne někde na louce z ničeho a postupně se zvedá, a ne tak, že vezmu pár miliard postavím stadion, koupím hráče, přihlásím se do ligy těch zkurwených komunistů z Ruska a rázem mám fanoušky. Ti co si říkají fanoušci Lva jsou jen odpadem podporujícím úspěch. Jak jinak je totiž možné, že do třiceti nevím co je hokeja pak jsem najednou mega klubem placený fanoušek (a zkuste zapřít, že přijmuli dresy a vlajky zdarma)? Začít teď Lev na malém zimáčku v krajském přeboru, byli by ti "fanoušci" na něj chodili? Odpověď je jedno velké NE! - reakcia z fb, ako to uz teraz nepochopite, tak asi nikdy
  • 1.SC Znojmo James 26.03.2014, středa, 06:11 + 2 - 0
    "Radšej keby ste podporovali svoje lokálne kluby, bukvičáci vyjebaní"... Rozčílili se slovanisti na zápase Donbass Doněck - Lev Praha. :D Jebat KHL!
  • Dukla Trenčín djtango 26.03.2014, středa, 01:31 + 0 - 0
    Vybičovaná atmosféra, Praha je pre Bratislavu úhlavný "nepriateľ" - neriešte sračky, fandite každý komu chcete...
  • HC Lev Praha miki 26.03.2014, středa, 00:21 + 0 - 0
    Pukliknku za 1. ten prvni popud přišel z jejich strany. a vede mě k tomu asi to, že nemám v hlavě nasráno. nehraju si na něco co nejsem, nemusim si nic dokazovat. Oba jsme tam byli kvůli hokeji a to bylo naše společný téma. Ale to ty nikdy nepochopíš ;)
  • HC Lev Praha Komparzistka 26.03.2014, středa, 00:17 + 0 - 0
    puklinek: takže za 1. nejsem děvka, za 2. nikdo nedostal zadarmo dresy aby musel chodit, za 3. to, že ti nejde o výsledek, je jenom ubohá lež ....
  • SK Slavia Praha nvz 26.03.2014, středa, 00:14 + 0 - 0
    panebože.. sepsat takovouhle ''sračku'' to je vážně umění... mindrák střídá závist.
  • bez klubu puklinek 26.03.2014, středa, 00:08 + 0 - 0
    miki: Tak ty jsi další pičomrd, který si potřebuju s fanoušky soupeře podávat ruku a slyšet od nich uznání porážky...co tě k tomu vede?
  • bez klubu puklinek 26.03.2014, středa, 00:07 + 0 - 0
    Komparzistka: ty máš tradiční uvažování blbé fanklubácké děvky! tady nikomu nejde o výsledek ve sportu, jde nám o to bavit se, podporovat svůj klub. Když nepostoupíme do play-off, tak se nic neděje, příště příjdeme zase. Ty ty ne! Kdyby se nedařilo, tak chodí na Leva dvacet faonoušků. Ti, co dostali zadarmo dresy a chodit musí! A vůbec, back to the kitchen, bitch!
  • SK Sigma Olomouc Laša1919 26.03.2014, středa, 00:02 + 1 - 0
    Pravda. Měl jsem to zakončit: "kterému jsi horečnatě fandil PROTI LVU". Nebo by snad takovýto článek mohl napsat nezaujatý fanoušek? A sry, přijde mi to hodně protičeské, když ti na Lvu vadí ty mnou zmíněné body (hráči, ruské peníze - i když do Lva hodně cpe Sportovní holding Praha, ruský majitel, a hráči z USA, CAN, SWE, FIN...), ale u Donbasu ti stejné body nevadí. Vždyť i Donbas nemá nijak hlubokou historii (asi o 5-6 let delší), jdou do něj ruské peníze a ukrajinců v týmu by jsi tam spočítal na prstech jedné ruky... ale znova se mi o tomto nechce psát. To, že článek je protičeský nemusíš skrývat za krátkou historii Lva. Měl bys hlavně fandit svému klubu a ne fandit proti někomu. Já jako Moravák ctím tu zdravou nenávist mezi Prahou a Moravou, ale pokud už musím sledovat v České republice RUSKOU KHL, tak koho bych měl jiného sledovat než Lva? Amur Chabarovsk nebo Barys Astana? Jasně, že Lva, ale jinak v hokeji budu vždy více sledovat českou extraligu než ruskou KHL. Tam totiž kluby vědí, kde je jejich místo :) a ne jako Slovan, který se podle mě tím, že přestoupil ze Slovenské hokejové ligy do té ruské, zřekl části své minulosti. Obávám se, aby i do slovanu brzy nezačaly proudit ruské peníze a klub se stále více nestával ruským... a proto jsem rád za Lev, který je uměle vytvořen (jak píšeš), aby hrál ruskou ligu a aby tradiční a pravé české kluby nemusely opouštět ligu českou :)
  • HC Lev Praha miki 25.03.2014, úterý, 23:51 + 0 - 0
    madron: Jde o to, že Slovan nehrál ani jako domácí, ani jako hostující. Pak se vychloubají jak hrdě šli podpořit Doněck. Mě by zajímalo, kolik by jich přišlo, kdyby tadle podmínka nebyla ve smlouvě o pronájmu. To máš jako kdyby permanentkářům Slavie byl zdarma umožněn vstup na zápas play off Sparty. Tím se nechci ani jednoho klubu dotknout ;) Jinak musim uznat, že někteří fanoušci slovanu jsou super lidi a všechny bych nezatracoval. Po jejich nevydařeným zápase v Praze jsem si s několika z nich podal ruku, prohodil pár vět a popřáli si hodně štěstí v dalších zápasech. Uznali porážku a těmdle fandům slovanu respekt.
  • HC Lev Praha Komparzistka 25.03.2014, úterý, 23:48 + 1 - 0
    :-D :-D tak jsme se všichni dobře pobavili :-D koukám, že se aspoň slovanisti mohou jít podívat jak se hraje v play off... :-D
  • bez klubu WFcG 25.03.2014, úterý, 23:41 + 0 - 0
    Lasa1919: Mozes mi napisat tu vetu v ktorej pisem, ze JA som fanusikom Donbasu? Dakujem PS: vidim ze som trafil do cierneho, predpokladam ze si bol v BA
  • ŠK Slovan Bratislava madron 25.03.2014, úterý, 23:41 + 1 - 0
    Radolf Trencan to co malo byt za biedny pokus prosim pekne? Ides porovnavat nehranie v playoff v 2. najlepsej lige sveta s nasou extraligou? Toto moze fakt vyprodukovat asi len ufonska pometena hlavicka.
  • AZ Havířov Kdj-AZ 25.03.2014, úterý, 23:40 + 1 - 0
    Smrt Lvu, smrt hokejovým mrdkám ze Slovanu. Fandit jinému týmu? Ostuda! Shořte mrdky fanklubácké.
  • bez klubu WFcG 25.03.2014, úterý, 23:37 + 0 - 0
    Mily Miki, co sa tyka Red Bullu tak su to zatial chodbove reci tak neviem preco sa venujeme "co by, keby, ked, ak", a nie tomu co sa rozobera v clanku ale dobre. Pokial dojde Red Bull tak to bude pre mna taky isty klub, ale ten vas "klub". Fuck logic. To co si napisal je ako keby si povedal, ze fanusikovia Austrie Salzburg fandia Red Bullu. Predajnych slapiek by bolo u nas len par a to takych, co dojdu na Astanu a Petrohrad aby mohli povedat ze boli na KHL a nie na Slovane. Vies vobec o com hovorim, ked spominam Austriu Salzburg? Ty si myslis, ze tie stovky, tisice fanusikov co fandia od mala Slovanu by zacali fandit umelemu Red Bullu? Tak ten bol dobry asi ako ten s fotbalovym jadrom Slovana na hokeji.
  • SK Sigma Olomouc Laša1919 25.03.2014, úterý, 23:32 + 3 - 0
    WFcG: Na Lvu ti vadí, že je to "pražský pseudoklub, bez historie a bez tradice, za který musejí nastupovat ugrofini a američani a do kterého tečou ruské peníze" a proto fandíš týmu Donbass Doněck, který byl založen v roce 2005 (ohromná tradice, napsat jejich historii vydá na několik knih), za který musejí nastupovat takoví hráči, jako Laco, Podhradský, Kašpar, Wirtanen, Leighton, Laine, Robitaille, Wilson, Bartulis - tedy samí ukrajinci. Abych to neskrýval za ironii, ukrajinců tam nastupuje asi šest, a většinou ve 3 a 4 formaci. No a majitelem Donbasu je proruský podnikatel Boris Kolesnikov, člen proruské Strany regionů (té, ze které je i Janukovyč), ale tak je asi jasné, že do Donbasu také tečou ruské peníze ne? Takže gratuluji, důvody, kvůli kterým nefandíš Lvu, nejsou vůbec stejné jako v případě Donbasu, kterému jsi tak horečnatě fandil :-D
  • ŠK Slovan Bratislava madron 25.03.2014, úterý, 23:31 + 0 - 0
    miki, ku tym permanentkam..trochu nechapem, co s tym? Predsa aj fanusikovia Levu maju na domace zaspay permanentky, ved prave vdaka tomu sa to da objektivne porovnavat.
  • HC Lev Praha miki 25.03.2014, úterý, 23:24 + 0 - 0
    WFcG: 1. Píšeš tam, že návštěvnost byla 5100 a že tolik nechodí ani na LVA do Prahy. Proč tam nenapíšeš, že drtivá většina z nich byli permanentkáři Slovanu, kteří měli vstup zdarma. Pochybuju, že by si tolik z vás koupilo lístek ;) 2. Když tě budu citovat: "Ste takí istí odpad ako fanúšikovia Red Bullu Salzburg, len kúpene šlapky." V případě, že by Red Bull z nepochopitelného důvodu začal sponzorovat Slovan, tak ty koupené šlapky by se z vás staly taky. 3. Když už by Slovanu přitekli peníze z rakouska, tak podle logiky slovanistů byste se náhle stali rakouským klubem! Jinak já se rád jdu podívat na LVA. Nevadí mi. Lepší než bourat extraligu.
  • bez klubu Miriam10 25.03.2014, úterý, 23:21 + 0 - 0
    LVD pravda!!!!!
  • Zbrojovka Brno LVD 25.03.2014, úterý, 23:20 + 2 - 1
    Nikdo se zdravym rozumem te spine jmenem Lev fandit nemuze, tak se nekteri laskave proberte. Autor ma naprostou pravdu, smrk Lvu! Cim driv krachne, tim lip pro vsechny.
  • HC Oceláři Třinec Marduk18th 25.03.2014, úterý, 23:08 + 0 - 0
    Spíš bych to zařadil někde jinde než do blogu, když tady složím nenávistný pokleslý článek, kde budu celou dobu nadávat Sparťanům, těžko mi to tu zveřejní... Ale to je autorův boj...
  • bez klubu WFcG 25.03.2014, úterý, 23:08 + 0 - 0
    Ako autor tohto blogu zdravim vsetkych diskutujucich. Neviem, kde ste nabrali to, ze som nejak proticesky orintovany, kedze poznam plno ludi z Ciech, Moravy aj Sliezska. Nepostrehol som, ze by som niekde v clankov nadaval na Cechov, takze uroven tejto diskusie (jej vacsiny) je na urovni stranok aktulne.cz. Mne osobne je jedno u pici, ci sme prvi alebo posledni, lebo ja sa na hokej chodim bavit a fandit. By ma zaujomalo, kolko smaziek Leva by chodilo na jeho zapasy, keby hrali ako Slovan... pre mna Lev nie je ani cesky klub. A zdravim aj Trencanov, ktorych chodilo tuto sezonu na hokej asi 1000 a mali najhorsiu atmosferu v lige. Vlastne nie, dvadsiatku ste predbehli :-) A neviem co sa cudujete, ze takmer cele publikum (rozumej 5000 ludi) fandilo Donbassu, kedze ten prazsky pseudoklub je nas najvacsi rival...
  • HC Sparta Praha swosh 25.03.2014, úterý, 23:07 + 0 - 0
    Autor se může těšit, že příští rok zafandí Red Bull Bratislava nebo klub krachne.
  • AS Trenčín Radolf Trencan 25.03.2014, úterý, 23:05 + 0 - 0
    S kým to tie belasé šľapky hrajú momentálne playoff v KHL? Pripomeň mi prosím madron, či maďarón alebo čo si za hybrida...
  • HC Sparta Praha swosh 25.03.2014, úterý, 23:04 + 0 - 0
    A k fanouškům Lva. Choděj normální lidi, což je oproti fotbalu někdy fakt rozdíl.
  • HC Sparta Praha swosh 25.03.2014, úterý, 23:01 + 0 - 0
    Článek musel psát někdo na drogách, moc trapné nenávisti. Komparzisti, retardi, wtf. Ale od okupace fakt přeji KHL zánik. Slovanisti by měli taky bojkotovat. Prostě jen ignorovat. Žádná láska ani nenávist.
  • bez klubu puklinek 25.03.2014, úterý, 22:54 + 0 - 0
    FCZ: Demente z Brna, je to blog fanoušků.
  • Zbrojovka Brno fcz 25.03.2014, úterý, 22:53 + 1 - 0
    Na LVA občas zajdu. Je snad něco špatného na tom, jít se podívat na pořádný hokej? Neřekl bych, že řeči o tom, že LEV je umělý klub bez tradice jsou na místě. To je naprostá hloupost. Každý klub musel někdy vzniknout a být už v době vzniku nějak financován. Žádný klub neměl tradici už v době založení. + To, že je na těchto stránkách publikován článek tohoto typu vypovídá leccos o kvalitě a úpadku tohoto portálu.
  • ŠK Slovan Bratislava madron 25.03.2014, úterý, 22:48 + 1 - 1
    To, ze clanok mohol byt napisany miernejsie a viac diplomaticky - s tym suhlas. Ale nad niektorymi reakciami fakt zasnem. Tak teda nie je to tak davno, co som tu zhodou okolnosti cital clanok ohladne Leva a urazkami na adresu jeho "fanusikov" sa to len tak hemzilo - zo strany Cechov. A teraz, ked si otvori hubu "skurveny cobol", uz je vsetko zle? Budicek. Neviem, preco mate vy Cesi tendenciu si nahovarat, ze mame nejake komplexy, nedajboze z vas, alebo nejake dristy o slovenskej malosti. Autor sice ostro, no pravdivo opisal realitu, ale kedze je po slovensky, tak je pre mnohych asi neprijatelna. Dalsia vec - a co ze sme fandili Donbassu? Uplne normalna vec, nakolko Lev je vramci KHL nas najvacsi rival. Ked hra Slavia s niekym, tak Spartan tiez fandi prirodzene superovi, teda jedine pokial netrpi nejakym zvlastnym druhom masochizmu. No a to ze nejaky Trencan tu ide vytahovat svoj skrachovaly klub, je uz uplny klinec do rakvy. Nic v zlom, ale po Dukle tu nikto ani len nestekne, ved nepostupili ani len do playoff v tej sranda lige.
  • FC Baník Ostrava Yompe 25.03.2014, úterý, 22:45 + 0 - 0
    puklinek: koukám ty taky budeš vysoká mozková kapacita. Já nevím... máš potřebu se nasírat do fanoušků lva?
  • ŠK Slovan Bratislava skeny 25.03.2014, úterý, 22:45 + 0 - 0
    dalsi fanklubak z hokeja ktory sa hra na hooligans co ma spolocne tato stranka o vrcholovom hokeji... o tom nech pisu masspicedia a inak cechov mam rad pre mna ste bratia
  • bez klubu puklinek 25.03.2014, úterý, 22:40 + 1 - 0
    Hele, a teď vážně: Viděli jste někdy ty magory, co na LVA chodí? Autor dle mého zvolil ještě mírná slova...
  • bez klubu puklinek 25.03.2014, úterý, 22:39 + 0 - 0
    Laša1919: Když jsi to nečetl celé, tak se nevyjadřuj, magoore.
  • bez klubu Miriam10 25.03.2014, úterý, 22:39 + 0 - 0
    článok je super.. hahahaha sračky ste vy
  • Zbrojovka Brno Stanley 25.03.2014, úterý, 22:36 + 0 - 0
    Memám rád umělej Lev a jeho trapný "fanoušky", ale autor to trošku přehnal. Nazvat je mentálně retardovanými..demence
  • AS Trenčín Radolf Trencan 25.03.2014, úterý, 22:35 + 0 - 0
    Ten obrezaný žid, ktorý zlátal tento článok nemá mindráky len z pepanov, ale očividne aj z Trenčanov. Zrejme má ešte v živej pamäti výsledok 10:1 pre Trenčín. A potom, že kto piču hrá. Či už vtedy v extralige alebo teraz v KHL... :-)
  • SK Sigma Olomouc Laša1919 25.03.2014, úterý, 22:34 + 8 - 0
    teda, nemám žaludek na to, abych takovou sračku přečetl celou, ale vyjádřím se. Ten co to psal, musí mít nějaký psychický problém. Taková otázka - Nepřefikl ti nějaký Čech holku, že jsi měl takovou chorobnou potřebu se takto vyblít? Máš pravdu, že LEV je uměle vytvořený klub, ale co je na tom špatného? 1. Lev šel do ligy, která vznikla tuším v roce 2008, jde o novou evropskou ligu, která má konkurovat NHL. Když nová liga, proč ne nový klub? 2. Osobně jsem radši, že vznikl Lev, než aby naši Extraligu opustila Sparta, Slávie nebo třeba Vítkovice, Zlín, zkrátka kdokoliv... K těm penězům a "ugrofinom" a "američanom": Pokud má KHL konkurovat NHL (což je běh na hodně dlouhou trať), je třeba financí. A těch je třeba také v případě, že má být klub v takové soutěži konkurence schopný. Proto nevidím nic špatného na tom, že za Lev kromě čechů nastupují finové, švédové nebo kanaďané - když na to klub má tak co by ne - jde přece o výhru a tu dosáhneš s nejlepšími hráči... Mimochodem, za ten tvůj Slovan nastupují také Češi, nebo snad ne? Že Lev je mladý klub? a co je na tom? je snad podmínka, že v hokeji mohou hrát jen kluby, vzniklé v roce 1960 a níž? A klub si své fanoušky získává... Tento článek je pro mě jen snůškou odporných a závistivých řečí. Další známka toho, že někteří Slováci mají prostě český komplex... ;) Jo a ještě jedna věc. Pokud fandím jednomu klubu (v tvém případě asi Slovanu), rozhodně bych nefandil jinému ani kdyby hrál proti týmu co nenávidím... Fandím jen jednomu klubu a ne více, jak se mi to hodí... ;)
  • AC Sparta Praha MirisIII 25.03.2014, úterý, 22:34 + 0 - 0
    Tento blábol skoro nestojí za reakci. Tak jenom otázka. On je snad Slovan dotovaný slovenským eurem a fakt je to pořád ještě tradiční slovenský klub?
  • bez klubu Miriam10 25.03.2014, úterý, 22:33 + 1 - 3
    Veľmi krásny článok. Ďakujem autorovi lepšie to ani nemohol napísať. Veľký LIKE
  • bez klubu puklinek 25.03.2014, úterý, 22:32 + 0 - 0
    Yompe: Magore z Vítkovic. Udělej Véééééé!
  • bez klubu puklinek 25.03.2014, úterý, 22:31 + 1 - 2
    Toto je blog fanoušků, takže je naprosto v pořádku, že se tady takovýto text objevil. A ten je to pravdivý a přesně popisující fanoušky a celý ten "pražský" klub. Takže autorovi palec hore!
  • HC Motor České Budějovice klukzbudweisu 25.03.2014, úterý, 22:28 + 0 - 0
    I přesto, že Lev má veškeré mé nesympatie, je z tohohle článku cítit neskutečná zapšklost autora. Klub HC Donbass vznikl v roce 2005, takže jeho fanoušci o tom nejsou o nic lépe než kašpárci ze Lva. Stejně jako fanoušci Lva by máslo na hlavě měli mít fanoušci Slovanu, kteří hrdě fandí týmu, proti kterému nastupují během sezóny..nechápu.
  • FC Baník Ostrava Yompe 25.03.2014, úterý, 22:27 + 0 - 0
    Koukám, že web supporters taky začíná upadat, když zveřejní nenávistnou směsku výsměchu kdejakého Slováka...Autorem je evidentně buran z blavy, co všechno za hranicí svého města bere za vidiek. K článku.... ach ta věčná slovenská malost, závist a ublíženost. Někteří lidi jsou třeba rádi že je Lev nově vzniklý klub, já bych třeba nemohl fandit Spartě, kdyby šla do KHL, proti lvu ale nic nemám, beru ho, jako českého zástupce v té soutěži.
  • bez klubu SpartaPride 25.03.2014, úterý, 22:21 + 2 - 1
    Proč sem vůbec dáváte takový výplod zamindrákovaného čobola fandícího židosvkéhmu Sl*ovanu ? Tady nejde o žádný Lev, tady jde jen o to, že mají komplexy ze všeho co je české!
  • bez klubu Thresher 25.03.2014, úterý, 22:21 + 1 - 0
    Jsou to kašpaři, ale největší kašpar je autor tohohle článku a vůbec všichni slovanisti, který na tuhle šaškárnu dobrovolně šli a ještě fandili s Donbasem :D
  • FC Hradec Králové Antti 25.03.2014, úterý, 22:20 + 0 - 0
    Co bys čekal? do Komoušský Hokejový Ligy patří jen umělý kluby + kluby z SSSR,je škoda aby tam chodili kluby s tradicí jako např. Jokerit.. ale co splnilo to účel Donbass byl doma,aspoň neslýchám ty sračky jak nám "bratři" z čobolska fandili. Jestli se pár pražákům líbí KHL a chtěj na ni chodit tak budiž,já sem rád že Lev nehraje u nás a radší hrajem naši ligu
  • bez klubu MCBP 25.03.2014, úterý, 22:18 + 0 - 0
    O nejakom mindráku nemôže byť reč, tam je nejaká nenávisť autora k Čechom. Je ale paradoxné, že autor nadáva na Red Bull Salzburg keď sa objavili špekulácie, že do Slovanu má práve Red Bull po sezóne vstúpiť.
  • SK Sigma Olomouc Tomaso 25.03.2014, úterý, 22:14 + 1 - 0
    Bože to je slátanina. Ale nějak si člověk musí vyléčit mindrák, že ti jeho bohové uhráli za celou sezonu piču. A dostali výprask 7:0 od "zkurvených pražáků". V každém slově jde vyčíst takový ten mindrák.
  • bez klubu f7r 25.03.2014, úterý, 22:10 + 0 - 0
    "Radšej keby ste podporovali svoje lokálne kluby, bukvičáci vyjebaní... " ...když fanoušci Slovanu podporují Donbas :)
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Tribuna Sever se rozzářila působivou pyrošou před 6 hodinami

Tribuna Sever se rozzářila působivou pyrošou


Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...


PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost včera, 16:56

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Derby bez atmosféry, Plzeň v... 21.08.2020, pátek, 15:40

Derby bez atmosféry, Plzeň v...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...

Komentáře
před 12 hodinami - nejsem robot
....vymyrdané mozky-jak cajti ...
včera, 23:43 - bukanerosrayo
A to si človek myslí, že slove...
včera, 14:59 - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
17.09.2020, čtvrtek, 13:55 - Kyby
Moc pěkné!!! Jebat RedBull...
16.09.2020, středa, 15:52 - Rst
sorry https://www.idnes.cz/fo...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace