o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Blog fanúšikov: Fanúšikovská schizofrénia

blog fanoušků neděle, 23. 3. 2014 21:10 - přejít do komentářů
Blog o futbalových nepokojoch a ich dopadoch
images/clanky/blog-fanusikov-fanusikovska-schizofrenia-5831.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

Keď sa pred dvomi týždňami na fanúšikovských stránkach preberali nepokoje na warzsavskom štadióne medzi domácim tvrdým jadrom Legie a hosťovskými ultras z Jagelonie, veľa ľudí v diskusiách pod článkami jasalo, že sa aspoň na malý moment vrátili „staré dobré časy.“

Pred necelými 48 hodinami sa podobná udalosť stala na ostravských Bazaloch v zápase Baníka so Spartou a reakcie sú prinajmenšom protichodné. V čom je teda problém?

Ak sa niečo podobné stane v zahraničí, väčšinou je to ospevované ako prejav odporu voči súčasnému smerovaniu futbalu a človek si praje, aby sa niečo také prihodilo aj na našich tribúnach. Problém je, že ľudia nemusia pri takomto komentovaní „cudzích“ riotov brať do úvahy zodpovednosť za vlastné chovanie. Víťazí u nich fanúšikovský romantizmus – to čo je na obrazovke, je skvelé, vracia sa to k tomu pravému futbalovému chuligánstvu a pod. Je to niečo, čo väčšina mladých fanúšikov nezažila, a tí starší majú zase dôvod utopiť chvíľu vo svojej ultras nostalgii.

Raz za čas sa však „staré dobré časy“ objavia aj na našich tribúnach a vtedy nastáva morálna dilema u veľkej časti aktívnych fanúšikov – je to to čo naozaj chceme? Tento vnútorný spor má podľa mňa logické vysvetlenie. Zatiaľ čo pri sledovaní nepokojov zo zahraničia je fanúšikovi dopriaty luxus v podobe slastného ochkania bez osobnej zaangažovanosti (aj pasívnej ako člen ultras scény danej krajiny) a teda aj dopadov, pri domácich násilnostiach už zvažuje možné negatívne dopady na celú scénu.

Pokiaľ si človek spočíta dve a dve, čoraz viac sú mu možné dôsledky takéhoto konania nepríjemnejšie. Ak v dnešnej spoločnosti politici/médiá siahajú do šuflíka so zástupnými problémami, často si vyberajú fanúšikovské násilie ako niečo na čom vedia ľahko demonštrovať „fungujúcu ruku spravodlivosti“. Je to téma, ktorá im zaručuje vo väčšinovej nezapojenej spoločnosti plusové body. 

Preto ak sa vyskytne príležitosť, politici a médiá neváhajú vytiahnuť obrazy plačúcich deciek v náručí svojich rodičov utekajúcich zo štadióna a ponúknuť „tvrdé a rázne“ riešenia. Skvelá atmosféra, krásne choreá, výborný futbal je fuč. A prichádzajú nové, tvrdé, často s ústavou kolidujúce, zákony. Aktívny fanúšik je postavený na úroveň teroristu a čaká ho len ďalšia primitívna buzerácia zo strany polície.
Benevolentný prístup klubov k pyrotechnike? Ten pod tlakom nových nariadení zmizne a nastúpi tvrdé vymáhanie „práva“. Stojí chvíľkový orgazmus za starostlivosť o nechcené dieťa?

„Staré dobré časy“ sa na štadióny nevrátia. To je holý fakt. Keď bolo násilie na našej scéne viac pravidlom ako výnimkou, bolo to vďaka historickej „neskúsenosti“ s niečím podobným. Dnes už je polícia podstatne pripravenejšia a čaká len na legislatívu, ktorá by jej konanie usmernila. A práve pri takýchto nepokojoch sa táto legislatíva dostáva na stôl.

Nikto z aktívnych fanúšikov nechce prísť o svoju zužujúcu sa slobodu a takisto nikto nechce, aby futbalové štadióny ovládla sterilná atmosféra. Je to chôdza po tenkom ľade a výtržnosti aké sa udiali cez víkend na Bazaloch tento ľad iba nebezpečne narúšajú. A môže prísť pád, ktorý bude pre celú ultras scénu dosť tvrdý a bolestivý.

Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • AC Sparta Praha A.C.S.1893 27. 3. 2014, čtvrtek, 15:22 + 0 - 0
    NEJHORŠÍ JE ŽE SE V MEDIICH A V NOVINACH ŘEŠI JEN FANOUČCI,,A CO FIZLOVE A HAZENÍ DELOBUCHU MEZI DETI,,ALE NIC SE NESTALO ,NIKOMU TAK PROC TO ŘEŠIT,,KDO TOMUHLE MOHL DAT ROZKAZ .,,CHOREO PATŘÍ K FOTBALU,TAK JAK PYRO OTOM ANI POTOM
  • FC Baník Ostrava rob 24. 3. 2014, pondělí, 22:42 + 0 - 0
    pilgrim ty už drž hubu neni tu jediný článek k tomuto konflikty kde bys nemlel ty svoje sračky možná bys mohl zkusit být reportér tv nova
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 24. 3. 2014, pondělí, 20:45 + 0 - 0
    No tebe sem se neptal,věci GKS sem viděl na dvou lidech u nás :D to jde asi těžko srovnat s tímhle chacharským fetišismem
  • FC Baník Ostrava Rocco 24. 3. 2014, pondělí, 20:26 + 1 - 0
    Srát_na_židy proč maji olomoučaci věci GKS Jastrzebie? to je nějaka drsna poza?? .. tak asi s něma maji družbu nebo ne? proč by se tedy neměli maskovat kuklama GKS? myslím že lidi z GKS maji na sobě taky kukly(šaly bundy trika) Baniku to da logiku ne ;) Pilgrim drž hubu už ty magore :) zbytečná slova která nikoho nezajímají :) běž si brečet na idnes/tn.cz a ne na ultras-hooligans stránku :)
  • bez klubu pilgrim 24. 3. 2014, pondělí, 19:25 + 0 - 1
    může mi nějaký ostravský sociopat vysvětlit, jaký měla ta akce smysl? Když to vezmu pragmaticky - tak banda sociopatů z pojebaných Katowic si tady přijela užít adrenalin, naběhla na plot, k nim se přidali nějací baníkovští "srdcaři" - povedlo se jim ten plot vylomit, a pak tam byl už jen prázdný sektor, který je odděloval od sparťanů - teď by člověk čekal, že se ti sociopati vrhnou na sparťany - což by teoreticky mělo být cílem takové akce, ale ta banda dementů jen překvapeně stála u rozbitého plotu a evidentně nevěděla co dále dělat, tedy kromě vylamování sedaček, pak tam naběhlo pár psovodů, dementi sedačkama trefujou psy, přitom kdyby chtěli, tak těch pár psovodů sejmou jak velká voda, pak když mírně přituhlo, tak stáhli ocasy a zbaběle utekli mezi normální lidi, kteří na ně řvali a vyháněli je od sebe. Sociopati pak dále pokračovali v bordelu, když se kryli rodinama s dětmi. Vysvětlí mi někdo z těch sociopatů čemu ta veskrze debilní akce prospěla, jaký to mělo smysl a co se tím sledovalo?
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 24. 3. 2014, pondělí, 19:18 + 0 - 0
    Otázka mimo:Proč se fanatici Baníku maskují kuklami GKS?Bylo to stejné před X lety a pořád tomu nerozumím.To je nějaká drsná poza?Jinak riot vypadá dost drsně na české poměry(ikdyž je to spíš zdání z videa mi přijde),ani se nedivím,že se rozjela taková mediální masáž.Ale plácat pod vlivem médií něco o Holandsku?To tady chtějí vážně dělat něco co nefunguje?A ještě někdo napište,že restrikce na západu fungují,často akorát naopak vyostří situaci (viz to staré video Real Football Factories z Holandska,jak tam chlápek vysvětluje,že kvůli nedostatku času skrz policajty je potřeba použít zbraně nebo bitky Angličanů,kde je do riotu v podstatě zatažen každej kolemjdoucí,protože ho může trefit nějaká flaška,to že je taková věc na každotýdenním pořádku netuší snad jenom v TV).Bojím se toho co bude.
  • FC Baník Ostrava de puta madre 24. 3. 2014, pondělí, 18:53 + 0 - 0
    pilgrim:jediny vymrdany kokot jsi tady ty !!!
  • bez klubu Rusty 24. 3. 2014, pondělí, 17:50 + 1 - 0
    Přijde mi, že to je to spíš nafouknutá bublina nic jiného. Vždyť si vemte, že je tohle běžná praxe na balkáně či Polsku. A navíc kromě vytrhaných sedaček se nakonec nic nestalo. Fízly se zachovali zcela normálně jak už někdo psal. Prostě naházeli rozbušky mezi normály, jim stejně nikdo nic vytýkat nebude. Tenhle incident nic nezmění, protože Karta fanouška je už dopředu rozhodlá věc a byla by tak i tak. Fotbal u nás stojí za prd a bez ultras už nebude ani smysl na něj chodit. Já rozhodně nehodlám cestovat na fotbal s povinností registrace, není to ani běžná věc v zahraničí jak se nám snaží tzv. fotbalový odborníci namluvit. Každý si umí spočítat kolik takových incidentů se odehrálo za posledních 5 let a je jasné, že to byla vyjímka a momentálně asi největší věc na co momentálně česká chuligánská scéna má.
  • SK Sigma Olomouc děvky zadarmo 24. 3. 2014, pondělí, 17:49 + 0 - 0
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/199020/pelta-jednal-s-ministrem-chce-zpatky-policii-a-registrace-fanousku.html ....
  • SK Slavia Praha saiwer 24. 3. 2014, pondělí, 17:10 + 0 - 0
    Toto je přesně to, na co fízlové čekají. Utahujeme si kolem krku smyčku. Bojím se, že to za chvilku dojde tak daleko, jako na Slovensku a budeme pokutovaní za to, že si cestou na stadion dáme pivko. Kolik z těch zúčastněných bojovalo proti kartě fanouška? Takto se jí pomalu ale jistě dočkáme ve všech klubech... Emoce chápu, ale některé věci by se na stadionu dít zkrátka neměly.
  • FC Baník Ostrava Knutt 24. 3. 2014, pondělí, 17:10 + 0 - 0
    Co se stalo v sobotu na Bazalech se stalo hold to dopadlo jak dopadlo a je zbytečné už to dál rozmazávat. Jediné co z toho všeho vyplyne budou karty fanouška, tvrdší postihy, větší pravomoce pro PČR a podobné sračky co budou každého kurewsky srát! Jinak zápas jsem navštívil i se svým synem a ten mi sám řekl, že se začal bát až teprve tehdy kdy PČR začala házet mezi nás ty rozbušky typu P1 což bylo opravdu od věci. Mimochodem když jsem se ho po fotbale ptal jestli budem spolu i nadále navštěvovat zápasy Baníku, tak mi odpověděl ANO bo má fotbal rád a Baník rovněž! S klidem tedy mužu říct, že my se na fotbal chodit NEBOJÍME.
  • AC Sparta Praha Gabra 24. 3. 2014, pondělí, 12:59 + 0 - 0
    Didosh28...kdo v sobotu z hostujícího kotle ohrožoval vaše normály s dětmi?
  • FC Bohemians Praha B05 24. 3. 2014, pondělí, 12:55 + 0 - 0
    ACS-přesně tak.
  • bez klubu pilgrim 24. 3. 2014, pondělí, 12:36 + 0 - 1
    takže ti zakuklení magoři, co tam rozbíjeli vlastní stadión byli ve své podstatě jen taková banda intelektuálů, s kterou nejsou žádné problémy a za všechno zase může jen ta zlá POLICIE...:-)).....hoši, přestaňte už fetovat, fakt vám to přestává rozumně myslet. Ale co jste chtěli, tak teď budete mít - postihy, represe, karty fanouška a žádné ohníčky, hlavně že ACAB, fakt banda kokotů
  • FC Baník Ostrava Didosh28 24. 3. 2014, pondělí, 12:31 + 0 - 0
    Je na piču si ničit vlastní stadion na tom se shodnem ale nechat ohrožovat normální lidi a jejich děti hostujícím kotlem a ACABama?Sem rád že naši to šli pomstít!Největší bordel ve finále udělala PČR naházet granáty a slzák mezi lidi je opravdu demence ... BANÍK + GKS !!!!
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 24. 3. 2014, pondělí, 12:15 + 0 - 0
    Jde o hovno. Mírovi nejde o bezpečnost na stadionech, ale o to na bezepčnosti si přihřát polívčičku a rozdělit mezi sebe a pár oblíbenců peníze ze zakázek "ma zvýšení bezpečnosti", tzn. adresný ticketing, kamery, atd. Jestli si někdo myslí, že Mírovi jde o bezpečnost tak je ultra naivní. P.S.: Včera jsem potkal jednoho velmi známého novináře (Olomouc, Ostrava, Vítkovice) který sám říkal, že největší chuligáni v sobotu byli policisté. Je smutné jak diametrálně se může lišit osobní názor a názory prezentované v médiích, těmi stejnými lidmi.
  • bez klubu Rst 24. 3. 2014, pondělí, 12:04 + 0 - 0
    elxter: Klídek, myslím si, že ze zde diskutujících by Ti tu šálu nikdo nesebral (pokud bys neprovokoval). To taky můžu dopovědět dzandrovi: Jasně, 20 chuligánů nebo kolik jich chodí k vám na hokej, by ji děcku nesebralo, ale zaručíš se za různé zamindrákované vymaštěnce?? Jak říkám, na riziková utkání děcka nebrat, už kvůli policii, která se neštítí mezi lidi hodit granáty.
  • AC Sparta Praha ACS 24. 3. 2014, pondělí, 11:58 + 1 - 1
    Elxter: Kdyz pujdu se synem ulici a proti nam opila banda, tak domyslim a prejdu na druhou stranu. Kdyz jsou povodne, domyslim a nepujdu se s malym synem koupat. Kdyz pojedu na dovolenou do Etiopie, domyslim a necham syna ockovat. Pak ovsem pujdu se synem na vyhroceny zapas, kde je JISTA ucast chuliganu na obou stranach, posadim ho 20 metru od kotle hostu a potom budu nadavat, ze synek umi sprosty slova a ze se boji. Lidi premyslejte. Jestli chci jit se synem na velky zapas, tak si tech 200 KC priplatim a vemu ho na klidnou tribunu, stejne jako ho nenecham odjet autem s opilim ridicem. To jsou takrka kazdodenni situace, ktere ovsem vyzaduji prinejmensim prumernou davku rozumu.
  • FC Baník Ostrava Yompe 24. 3. 2014, pondělí, 11:53 + 0 - 0
    Nemám nic proti domluveným bitkám banda na bandu někde v poli. Když si chtějí ubližovat, je to jejich věc, jdou do toho pravděpodobně dobrovolně, ale to co se stalo v sobotu prostě na fotbal nepatří!!! Na ten fotbal chodí i spousta normálních lidí, co tam jdou kvůli zážitku ze hry. Co se zdejších a obecně internetových siláckých pisatelů, kteří si rochní na chuligánskýma videama: Přál bych vám někdy zažít takový náběh, takovou situaci, kdy je davový zmatek z jedné strany se tlačí policajti, ze druhé debilové co vytrhávají sedačky na vlastním stadionu, fakt vám přeju někdy na fotbale potkat stokilové přiožralé hovado, kterému nejde o nic jiného, než že vám chce rozbít hubu. To už není jak to video na Youtube,které si můžete zastopovat.
  • FK Teplice elxter 24. 3. 2014, pondělí, 11:43 + 5 - 0
    To si fakt děláte prdel ale. Chodím pravidelně do kotle a hrdě nosím dres a šálu svýho klubu, podporuju pyrotechniku (v hledišti), chorea, myslim si, že ve vedení FAČR seděj mrdky, kvůli termínům i kvůli zbytečnejm provokacím a opatřením, takže nejsem nějakej debílek, co sedí na hlavní tribuně a zatleská dvakrát za zápas. Pro svůj klub žiju, ale když nechci, aby mi nějakej o třicet kilo těžší holohlavnej zmrd, co si léčí svoje komplexy, krad mojí šálu, tak jí nemám nosit? Wtf? A vy řeknete tohle a divíte se, že na nás celá společnost chčije? /// Žiju v Praze a občas jezdím na výjezdy i s Duklou (spíš se dívat, než fandit) a minulou sezonu jsem v Olomouci zažil, jak na šedesátiletýho dědu na parkovišti vystartovala banda pěti mladejch kluků a pod pohrůžkou násilí mu sebrala vlajku a šály, co vez sebou. Tohle taky schvalujete? Hrdinové. A propos stejný sračky melte s děckama? Že se nemaj brát ke kotlům? Posloucháte se vůbec? Zábava pro pár vyvolených? Když to tady člověk čte, tak už možná chápe, proč se na nás každý dívá skrz prsty.
  • AC Sparta Praha ACS 24. 3. 2014, pondělí, 11:15 + 0 - 0
    Ten, kdo jde s ditetem vedle kotle (je jedno ktereho) a jeste lepe na derby nebo zapas s Banikem, si o to sam rika. Je to v takovem pripade nezodpovedny rodic a rovnou muze s malym ditetem prechazet na cervenou.
  • Zbrojovka Brno Stanley 24. 3. 2014, pondělí, 10:39 + 0 - 0
    Ty chorea jsou parádní.
  • bez klubu Rst 24. 3. 2014, pondělí, 10:32 + 0 - 0
    Děcko bych nevzal, aby mi nezavazelo, kdybych se rozhodl účastnit se srand.
  • FC Baník Ostrava dzandra 24. 3. 2014, pondělí, 10:30 + 0 - 0
    Rst: proč by jsi nevzal děcko, ještě jsem u nás v ČR neviděl aby chuloš jebnul fotrovi, když je tam s děckem(pokud . V Havu se šály a dresy berou ve velkem, ale když šel fotr od hostů a měl vedle sebe caparta co měl dres a šálu, tak se mu taky nic nestalo. Myslím, že tohle máme v hlavě velmi srovnané
  • bez klubu Rst 24. 3. 2014, pondělí, 09:44 + 0 - 0
    A jen tak na okraj, já bych na zápas Baník-Sparta, Sparta-Baník, derby S, z hokeje Plzeň-Vary, Prostějov-Přerov, Vsetín-Zlín apod. děcko nevzal. Šel bych sám.
  • ŠK Slovan Bratislava kuboslovan 24. 3. 2014, pondělí, 09:43 + 0 - 0
    K futbalu to patrilo, patrí aj bude patriť... To že sa to stalo mi vobec nevadi, to že si zdemolovali ich vlastný štadion to mi tiez vobec nevadi, to že niekomu niekto zobere vlajku sal atd to ide ruka v ruke s futbalom ak sa vam nepaci nenoste klubove farby inak sa nestazujte ak dostanete za ucho.... To co urobili ACABovia na tom tiez nevidim nic divne lebo boli to dementi su a urcite aj budu a neurobili to naposledy ... ked som mal 14 tak mi vybili zuby a bolo im jedno ci som dieta alebo nie ... CO MI VSAK VADI ZE TOTO PRESNE CHCU TY HORE TO , TOTO JE PRE NICH AKO VODA NA MLYN A BLIZITE SA POMALY ALE ISTO TAM KDE SME MI ,,, A TO JE V PORIADNYCH SRACKACH...
  • bez klubu Rst 24. 3. 2014, pondělí, 09:35 + 0 - 0
    Někdy taky žasnu, co se zde v diskuzích lze dočíst. Ukradne se vlajka, takhle se to nedělá a takhle kradou cigoši a jak by se vám líbilo, kdyby k vám někdo přišel a vykradl vám byt, když nebudete doma. A kdyby vás okradli deset na jednoho, volali byste hned policii atd. Udělá se trochu bugr a zase - všichni jsou dementi atd. Pochopím na idnes a jiných diskuzích, kde se objevují z 99% moralisté a hlavně - každý je tam slušný člověk(!). Ale tady? Jak by to teda mělo vypadat? Přišlo nás 300 na stadion. V sektoru hostí rozeznáváme 200 grázlů, 300 normálů a přivezli své 4 hlavní vlajky. V 250 valíme na ně. 50 našich do toho nejde, namísto toho si hraje s dětmi na stadionu. Nás 250 první zatočí s ochrankou, poté s kriminálkou a nakonec i stěžkooděnci! Po vyvalení 2 plotů dáváme 200 hostům pořádně na frak, normálům, i když nám sprostě nadávají, se omlouváme. Z plotu bereme 4 hlavní zástavy soupeře a znovu se probíjíme zpět do našeho sektoru. Po zápase vše zapíjíme i s dětmi a zásadně nemluvíme obhrouble a sprostě, protože děti sprostá slova ze školek a z domova vůbec neznají. Tak zase někdy...
  • 1.FC Slovácko Mach90 24. 3. 2014, pondělí, 00:24 + 0 - 0
    ano jsem na stránce supporters.cz a ne na stránce dementi.cz... na fotbal se chodím bavit a aktivně fandit všemi možnými variantami... ne tam dělat bordel!!!!
  • FC Baník Ostrava Rocco 24. 3. 2014, pondělí, 00:13 + 0 - 2
    tady je stránka supporters.cz ne idnes nebo tn.cz tohle k fotbalu patří jsi ultrasak ale tohle se i nelibi? vzpamatuj se, fotbaly nejsou kino kde se sedí s rodinkou a čumí se tiše na fotbal a občas se tleská. Tohle tady bylo pořád a pořád bude. upozornovat na pravopis muže jen tupec který nema žádne argumenty takže s timhle na mě tady nechod ;) v celku mě to ani nezajíma ;) když se ti něco nelibi tak sem nelez
  • 1.FC Slovácko Mach90 23. 3. 2014, neděle, 23:47 + 0 - 1
    rocco ty si úplný blázen, co ani neumí psát česky.... a asi to nemáš v hlavě ty v pořádku, když se ti líbí, jak ti někdo demoluje třeba tvůj stadion... pokud máš takové primitivní nutkání se jít rvát, tak si vezmi partičku a jděte se pobít třeba do pralesa
  • FC Baník Ostrava Rocco 23. 3. 2014, neděle, 23:41 + 2 - 1
    odsuzuješ tohle ale maš rads tare časy? jsi dement? :) tohle se dělavalo pořád i za starých času. Děti do akce vubec vtahle nebyli, banik naběhl na spartu, fizli je rozehnali mezi lidi a pak hazeli kdekoliv do lidi slzaky a dělobuchy. Nevšiml jsem si že by některí banikovec zmlatil sežral dokopal nějake dítě, nikomu se nic nestalo, nebrečte pořád..
  • FK Baník Most Emko 23. 3. 2014, neděle, 22:47 + 0 - 0
    Velký souhlas s elxter. Taky mám rád ty staré časy, kdy na sebe naběhla banda na bandu, profackovali se a šlo se dál. Ale předvést toto během zápasu, ohrozit normály a děti a vlastně je vtáhnout do akce, ke všemu pak ničit vlastní stadion, to je opravdu DEMENCE. Tohle všechno je přesně voda na mlýn acabům...
  • FK Teplice elxter 23. 3. 2014, neděle, 22:20 + 1 - 1
    Tohle je svatá pravda. Na jednu stranu se schodujeme, že securitka a ACABové se chovaj jak mrdky, že presstituti o nás píšou jak o největších zmrdech a pak jim dáme sami do huby největší munici, když se chováme jak neřízený prasata. A je úplně jedno, jestli za to ve výsledku mohli fízlové nebo vy. Prostě je v principu nepředstavitelný, aby padesát frajerů v kuklách naběhlo na hlavní tribunu, začalo vytrhávat sedačky a rvát se s ACABákama. Komu tím pomůžete? Pořád nadáváme, jak nás chtěj monitorovat a natáčet a pak jim sami dáme argument. To samý je pyrotechnika na hřišti nebo krádeže šál starejm dědkům. Bežte se řezat někam na pole a ne na stadion.
  • FC Baník Ostrava matysek 23. 3. 2014, neděle, 21:45 + 2 - 0
    jediný z koho jsem měl včera "lufta" byli fízli kteří házeli dělobuchy a slzák na úplně opačné straně stadionu(na S1)než probíhala původní výměna suvenýrů mezi sparťany a našima.ACABi byli jediní kdo včera ohrožovali mediálně oblíbené rodiny s dětmi.
  • FC Baník Ostrava Rocco 23. 3. 2014, neděle, 21:36 + 1 - 0
    k brečicim děckam policie tam hazela slzny plyn a rozbušky ;) přímo do lidi a bylo jim to jedno kdo tam stoji ;) stačí se pořádně dívat
  • FC Baník Ostrava Rocco 23. 3. 2014, neděle, 21:35 + 1 - 1
    nebrečte pořád, tohle se dělalo pořád a dělat se bude, at v polsku nebo maďarsku nebo v anglii tak bude i v čr. že tam byli doriny děti a chuligani je chtěli zabít? v pl jsou třeba sektory přímo pro děti, přímo pro rodiny, bazaly nemají ani wc v pořádku aby se tam člověk vysral když potřebuje. Konečně se něco děje a lidem už jebe at si to řeší někde jinde. TOhle k fotbalu patří at chcete nebo ne, smiřte se s tím
  • Zbrojovka Brno Opičkomávej 23. 3. 2014, neděle, 21:35 + 1 - 0
    Vadí mě tam ty malý brečící vyděšený děcka,taky bych byl radši za to pole...na kterým bych nemusel být.)
  • FC Baník Ostrava bobis21 23. 3. 2014, neděle, 21:24 + 1 - 1
    tohle nemělo s ultras a supportem nic společného. Tohle se má vyřizovat někde na louce, ne na stadionu. Když se pak ti "hrdinové" schovávali před acabama mezi normály, to byl fakt vrchol ...
clbanner



Videa

126 let AC Sparta Praha


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
321
2.
FC Viktoria Plzeň wawe48
311
3.
1.FC Slovácko champyon
301
4.
bez klubu Majkl1911
258
5.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
243
6.
FC Baník Ostrava mara1922
236
7.
bez klubu acab1
233
8.
bez klubu Son of Moravia
230
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
230
10.
SK Slavia Praha saiwer
222
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
157
2.
FC Baník Ostrava mara1922
141
3.
FC Baník Ostrava mario72
122
4.
1.FC Slovácko FanaticBoy
114
5.
1.FC Slovácko champyon
112
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
110
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
104
8.
MŠK Žilina Nordic Division
93
9.
bez klubu Cestovatel
79
10.
FC Baník Ostrava Pan.P.a.Josi1922
77
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
BLOG: 30 let svobody? Pokuta... 19. 11. 2019, úterý, 22:50

BLOG: 30 let svobody? Pokuta...


BLOG FANOUŠKŮ: FOTBAL V ASII 19. 11. 2019, úterý, 14:31

BLOG FANOUŠKŮ: FOTBAL V ASII


FotoReport: FC Sigma Hodolan... 5. 11. 2019, úterý, 08:22

FotoReport: FC Sigma Hodolan...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15. 11. 2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 9. 11. 2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15. 10. 2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Fanoušci Bayernu si v Řecku užili nájezd chuligánů 23. 10. 2019, středa, 10:21

Fanoušci Bayernu si v Řecku užili nájezd chuligánů


Řežba v Mexiku - lítaly nejenom facky a kopance 22. 10. 2019, úterý, 12:37

Řežba v Mexiku - lítaly nejenom facky a kopance


Bulharsko x Anglie aneb V Sofii bylo rušno... 15. 10. 2019, úterý, 14:11

Bulharsko x Anglie aneb V Sofii bylo rušno...

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Desperado Dortmund oslavili dvacáté narozeniny 9. 11. 2019, sobota, 08:50

Desperado Dortmund oslavili dvacáté narozeniny


Létací drak - shořelo vše, co mu stálo v cestě... 5. 11. 2019, úterý, 23:36

Létací drak - shořelo vše, co mu stálo v cestě...


Invaze fanoušků Dynamo Dresden do Berlína 31. 10. 2019, čtvrtek, 08:20

Invaze fanoušků Dynamo Dresden do Berlína

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Fanoušek AZ Havířov v nemocn... 29. 10. 2019, úterý, 21:00

Fanoušek AZ Havířov v nemocn...


Dva fanatici Žižkova si pohá... 7. 11. 2019, čtvrtek, 16:44

Dva fanatici Žižkova si pohá...


Fotoreport: SK Slavia Praha ... 3. 11. 2019, neděle, 03:50

Fotoreport: SK Slavia Praha ...

Komentáře
včera, 21:29 - -neutral-
souhlas s columbem...
včera, 13:21 - Cenda
Super výlet, ale musí to být s...
včera, 12:38 - Bělský Les
Zachvilku si nebudu moct zapál...
včera, 12:35 - Cenda
Tak a teď zakážou ještě výjezd...
včera, 12:08 - Haza1905
Son of Moravia: Zrovna Švédsko...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace