o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Fanoušci vs. média díl třetí: Baník-Sparta

Fanoušci vs Media středa, 05.09.2012 19:00 - přejít do komentářů
Největší nepokoje uvnitř stadionu za dlouhá léta, co na to média?
images/clanky/fanousci-vs-media-dil-treti-baniksparta-4326.jpg

FC Baník Ostrava – AC Sparta Praha
Datum utkání: 2. prosince 2007
Místo konání: stadion Bazaly, Ostrava
Počet diváků: 14603 (82% z kapacity 17820 diváků)

Vstupní informace:
V šlágru 15. kola nejvyšší fotbalové soutěže na sebe narazila mužstva Baníku Ostrava a Sparty Praha. Zápas skončil spravedlivou remízou 0:0.
Chuligáni Ostravy a Sparty:
Oba tábory patří mezi ty vůbec nejlepší a nejpočetnější u nás, očekávaly se střety v ulicích i na stadionu. Na tento zápas byla ohlášena i návštěva družebních přátel Baníku z polských Katowic. 
Bezpečnostní opatření:
Na zajištění bezpečnosti se podílelo 250 policistů Policie ČR a 150 strážníků Městské policie Ostrava. Výrazně zesílena byla i pořadatelská služba. Ve spolupráci s polskou policií byl monitorován i příjezd takřka 500 fandů GKS Katowice.
Média:
Tomuto zápasu byl zcela logicky věnován největší prostor v mediální sféře. Noviny se zabývaly jak samotným zápasem, tak i děním v hledišti a v ulicích.
Kromě novinových článků si budeme všímat ohlasů funkcionářů a trenérů na dění v hledišti a také zprávy samotné Policie ČR z tohoto utkání. Budeme tyto informace konfrontovat se zážitkem očitého svědka. Podíváme se také na pohledy obou fanouškovských táborů.                                                                                                                                 

SERVER IDNES.CZ

Idnes.cz přichází ještě před zápasem se zvláštním konstatováním:

„Na Bazalech se dnes čeká bouřlivá kulisa. Do ochozů se chystala početná skupina příznivců Sparty, ohlásili se i ultras z Polska a objevily se dokonce spekulace, že si do Ostravy dorazí vyřizovat účty se sparťany i ruští příznivci Spartaku Moskva.“To vše napsal na začátku online přenosu jeden z redaktorů. V průběhu onlinu také hodnotí dění v hledišti. Vše najdete zde

Lež. Spartak Moskva se totiž představil o čtyři dny dříve na půdě pražské Sparty v zápase tehdejšího Poháru UEFA. Zápas provázely výtržnosti ze strany chuligánů Spartaku, především s pořadatelskou službou a Policií ČR. Kde hledat zdroj informace o příjezdu Spartakovců na Bazaly, to ví asi jenom samotný autor. Nakonec se ukázalo, že Rusům se skutečně podruhé během čtyř dnů nechtělo absolvovat dva tisíce kilometrů do Ostravy a zůstali raději doma.

Pozápasový článek idnes.cz se nese už v duchu řádění fanoušků.
„Ve 20. minutě házeli ostravští fans na těžkooděnce dělobuchy. Později se Ostravští a Polští chuligáni začali intenzivně dobývat do sektoru hostujících fanoušků a jejich ofenzíva přerostla v masivní bitky s těžkooděnci, kteří chránili tábor sparťanů.“
Pravda. Celý incident je zaznamenán kamerami České televize, ale také kamerami přihlížejících diváků na youtube.com. Videa zde

Vyjádření Igora Bruzla, tehdejšího tiskového mluvčího Baníku:

"Ostravští byli dnes spíš oběťmi, agresivně se chovali především Poláci. Na tribunách zničili lavičky za desítky tisíc korun," řekl mluvčí ostravského klubu Igor Bruzl.
Řádili především příznivci GKS Katovice. "Samozřejmě z toho vyvodíme závěry. Prvním krokem je vyloučení Katovic z halového turnaje, který se prosinci uskuteční v porubské hale. Po důkladném prostudování videozáznamů vyvodíme další důsledky, řekl Bruzl." 
Vyjádření Bruzla vyšlo v článku idnes zde
Lež. Tohle prohlášení je vcelku zarážející. Z vyjádření Policie ČR republiky totiž vyplývá, že bylo v souvislosti s řáděním fanoušků zadrženo celkem 15 fanoušků, z toho jenom 6 mělo polský pas. (Celé stanovisko na stránkách http://www.policie.cz/, tak, jak bylo tehdy prezentováno: V rámci opatření bylo zadrženo 15 fanoušků (z toho šest příznivců GKS Katovice) pro protiprávní jednání. Právní kvalifikace dosud nebyla stanovena. Šetření stále pokračuje.)

Z vyjádření jednoho z chuligánů a účastníků nepokojů na stadionu s přezdívkou AL: „Chtěl bych Vám všem vysvětlit, že na útoku na Sparťanské fanoušky se podíleli téměř stejnou měrou chuligáni z Katovic i chuligáni a fanoušci Baníku, takže pokrytecké pokřiky „Polské kurvy“ nebyly na místě.“ Celý text zde
Rozhovor s očitým svědkem Martin M.: Viděl jsem, jak si naši (ostravští - pozn. autora) nasazují žluté čepice (ve žlutých čapkách přijeli fanoušci GKS – pozn. autora) a pak nabíhají na plot a hází světlice směrem k sektoru hostí.

DENIK.CZ

Také denik.cz viděl za celým nepokojem fanoušky GKS.

„Pro baníkovské fanoušky to včera nebyl vydařený zápas. Ne, že by jejich tým hrál špatný fotbal. Kulisu ale pokazily výtržnosti, jež měli na svědomí příznivci polského klubu GKS Katovice. Do Ostravy jich přijelo zhruba čtyři sta (podle zdrojů od hools FCB okolo 500fans - pozn.autora). Jak se ukázalo v prvním poločase, kvůli fotbalu to zrovna nebylo.“
Lež. Jak už bylo výše uvedeno, rozhodně to nebyli jenom fanoušci GKS, kdo útočil na hostující sektor.

Názory trenérů
Trenéři obou týmů sice nesouhlasili s jednáním fanoušků, ke kategorickému prohlášení se však neodhodlali.
"Něco takového jsem ještě neviděl a je na čase, aby se s tím začalo něco dělat, protože lidi na fotbal přestanou chodit úplně," podotkl Bílek.
"Vnímali jsme to samozřejmě, naštěstí to nijak neublížilo úrovni a kvalitě zápasu," řekl Večeřa.

Pohledy fanouškovských táborů:
Baník – pohled chuligána: chuligán s přezdívkou AL se zabýval hlavně událostmi, které se týkají fanoušků Baníku jako celku. Zaměřil se na družbu Baníku s GKS Katowice a na hanlivé pokřiky příznivců Baníku na adresu této družby při vzniklých nepokojích.

Článek, s nímž se ztotožňují chuligáni Baníku je uveřejněn na serveru chachari.cz (celý text), vybíráme ty nejdůležitější pasáže.
„Z krásného odpoledne se stalo doslova peklo. Ovšem teď některé určitě překvapím, když prohlásím, že to peklo pro mě nebyly zdaleka výtržnosti našich chuligánů, ale zachování se fanoušků Baníku Ostrava. To, co předvedli naši fanoušci, byla pro mnohé z nás noční můra. Nikdy v životě by mě nenapadlo, že na Bazalech uslyším od našich fanoušků slova „Polské kurvy“ anebo „Polské svině“.
Slyšel jsem názory, že fanoušci Baníku jsou nejlepší u nás a tihle „primitivové“(chuligáni- pozn. autora) jim to kazí (musím znovu podotknout, že se nejednalo pouze o polské příznivce). Položím Vám jednu zásadní otázku: Kdo myslíte, že má na téhle pověsti největší podíl? Odpověď zní chuligáni! Anebo si snad někdo myslí, že ty chorea vytváří někdo jiný? Myslíte si, že ty chorea vytváří jeptišky s baníkovskou šálou kolem krku? Anebo, že tyhle chorea dělají ty vaše „rodiny s dětmi“? Věřte mi, že ne! Dělají je chuligáni, dělají je lidi, kteří se chodí bít s chuligány protějších klubů. Žádná rodina s dětmi nevymyslela u sledování televizních novin ani jeden chorál, ani jeden pokřik.
Určitě mnoho z Vás ví, že kdekoliv Baník jede na výjezd, tak se cestou ve vlaku dějí různé výtržnosti. Ničí se vlak, házejí se různé předměty z oken a někteří ani neváhají házet skleněné lahve po projíždějících osobních automobilech. Ted Vám položím další otázku.
Doufám, že to čtou i pánové z vedení Baníku a mudrci píšící pro média. Myslíte si, že tyto výtržnosti dělají chuligáni nebo-li tvrdé jádro Baníku Ostrava? Odpověď zní NIKOLIV! My děláme přesný opak. My „rádoby fanoušci“ se těmto excesům, které dělají „opravdoví fanoušci“ snažíme zabraňovat a takovéto fanoušky (jestli se to tak dá nazvat) usměrňujeme různými způsoby. Jestli si někdo myslí, že tuto práci dělá Policie přítomná ve vlaku, tak je na omylu.“

Z těchto slov se dá vyvozovat velké rozladění nad chováním vlastních fanoušků. Al pokračuje dále:

Minimálně poslední dva odstavce by si měli přečíst taktéž autoři článků, kteří píší o výjezdech Baníku Ostrava, jelikož z vlastní zkušenosti vím, že za rozpáranými sedačkami, počmáranými okny a zdemolovanými toaletami ve vlakových soupravách nestojí tvrdé jádro Baníku, nýbrž právě ti „opravdoví“ fanoušci (většinou v silně podnapilém stavu), kteří se hrdě hlásí k ostravské tradici, kterou ať chceme, nebo ne, vybojovali právě chuligáni Baníku, kteří nemají zájem na ničení vybavení Českých drah, nýbrž o „třetí poločas“ někde na louce. 

T!P - Media vs. fanoušci: Sparta Praha - Lech Poznaň

Pohled Sparty:

Sparťané tradičně nevezou do Ostravy moc radikálních příznivců, autor jejich článku volí smířlivější tón a nastalé nepokoje komentuje jen pár větami, nicméně se nezdráhá hovořit o válce v hledišti. Ironicky však hodnotí chování fanoušků Baníku, kteří vystupují proti útoku polských příznivců.

Celý článek nalézáme na spartaforever.cz zde

Shrnutí:
Neoddiskutovatelným faktem zůstává, že v Ostravě řádili chuligáni. Velký otazník však visí nad událostmi, které popisují takřka všechna média. Hovoří o Polácích jako o hlavních strůjcích nepokojů na stadionu. Hodně často používají přívlastek „polští“ fanoušci, který vyznívá jako zobecnění a který má potvrdit rovnici Polák=výtržník. V internetových diskuzích pak tohle zobecnění vzali takřka všichni za své, přestože z prohlášení svědků i samotných chuligánů vyplývá, že velká část výtržníků v tomto zápase vlastní české občanství.
Obecně lze říci, že česká média se velice ráda zabývají polskými příznivci. Každý zápas na našem území, kterému jsou přítomni polští fanoušci, ať už jako družební přátelé českého klubu nebo jako soupeři pro naše týmy či reprezentační výběry, je doprovázen velkou mediální hysterií, která se zřídkakdy potvrdí. Pokud se však skutečně něco semele, redaktoři už se postarají o důslednou „informovanost“.

 

Autor: RN

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • Slezský FC Opava matesp86 19.09.2012, středa, 22:24 + 0 - 0
    tondik:maš rech jezdim po cele čr a chuloši jedou jen když maji šanci se pojebat.do nejakeho klubu kde se neporvou je ani nenapadne dorazit!ne vždy ale vetšinou ano!!!P.S. jebat Prahu!
  • FK Viktoria Žižkov tondik 14.09.2012, pátek, 16:11 + 0 - 0
    Vždyť jsem to napsal naprosto srozumitelně....a smysluplně, ale jestli ti to nepřijde pochopitelný, tak taky nevím co s tím....pak tahle diskuze fakt s takovým typem lidí nemá smysl to je pravda....
  • Zbrojovka Brno flvv 14.09.2012, pátek, 15:51 + 0 - 0
    kurňa tondik, ty si evidentně natvrdlej to se nedá jinak říct :(
  • FK Viktoria Žižkov tondik 14.09.2012, pátek, 15:00 + 0 - 0
    ....souhlas s eLucky, mimochodem u nás je to tuším podobně, sice se naštěstí s "našima" chuligánama nebavím, ale je o nich známý, že na výjezdy moc nejezděj a myslím, že ani pořádně doma nefanděj! A že jsou chuligáni fanoušci č.1? Vždyť ty chuligány často ani ten fotbal nezajímá a často ani ta podpora klubu....najdou se výjimky, ale myslím, že jich moc není....
  • 1.FC Slovácko eLucky 13.09.2012, čtvrtek, 09:18 + 1 - 0
    to Veteranos Pirates: dovolim si s tebou nesouhlasit, jezdim po vyjezdech uz bezmala 10 let, ale v zadnem pripade se neradim k chuliganum! A dovolim si tvrdit ze v nasem tabore naopak vetsina pravidelnych vyjezdniku neni z rad chuliganu. Mas ocividne hodne zkusenosti a neco pravdy na tom je, ale tvoje zjisteni neplati zdaleka vseobecne.
  • AC Sparta Praha Veteranos Pirates 12.09.2012, středa, 21:27 + 0 - 0
    oprava: rok 86 - 99 myšleno v linii, jelikož výjezdy a fotbal...to pokračuje dodnes a nikdy neskončí!!
  • AC Sparta Praha Veteranos Pirates 12.09.2012, středa, 21:25 + 0 - 0
    LordikDevil: Každá doba má něco,na "bojišti" jsem se pohyboval 86 - 89,a pravda dřív to bylo prakticky bez fízlů (paradox že s té doby 2x napadení veř.činitele)ale zase jsme žily v jiném systému,a určitě bych NIKOMU z Vás mladších nepřál to prožít..Ale k věci:Mě v této diskuzi vytočil příspěvek jakého si Tondíka (Žižkov): - který ve svém příspěvku označoval chuligány za magory,nedostatečně důvtipný,atd.....tak že ty "moudrý" normále,dotaz: Kdo si myslíš že jezdí převážně na výjezdy?!!! Ty normální fanoušci,nebo těmi skutečně věrnými a fandícími jsou ty "magoři??"Chodím a jezdím víc jak 25let,nepotřebuji se Tě ptát,znám odpověď....žádnej jak říkáš normální fanoušek,co se týká věrnosti a podpory klubu,nesahá chuligánům ani po kotníky.Chuligáni jsou fanoušci č.1 ....ten zbytek jsou nepravidelný návštěvníci...třeba se kousni do zadku,ale je to tak.
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 12.09.2012, středa, 15:52 + 0 - 0
    100% souhlas s Přerovák88. Je to tak jak pise, bohuzel :( Jinak Veteranos Pirates, respekt, chtel bych taky zazit tyhle stary casy, kdy to nebylo tak profizlovane... Dneska bohuzel do tebe muze jebat ochranka a musis si to jak devka nechat libit, kdyby to SBS zkusili pred revoluci tak verim, ze zkonci jak ten cednik
  • AC Sparta Praha eRw!n 09.09.2012, neděle, 18:15 + 0 - 0
    Veteranos Pirates : vidim to naprosto stejne..
  • AC Sparta Praha Veteranos Pirates 09.09.2012, neděle, 06:45 + 1 - 0
    Přečetl jsem si celou diskuzi,a jako fakt zírám.Bez ohledu že jsem rudej,tak musím souhlasit především z chacharama.Pokud se někdo bojí rány,nebo na rvaní není stavěnej,tak ať jede na fotbal jako civilista,koupí si lupen na hlavní,brambůrky,a kochá se fotbalem,o který mu jde především.Avšak pokud se omotá šálou svého klubu,a jede na cizí území,tak musí počítat s tím,že se bude muset o sebe postarat,obhájit své barvy na cizím uzemí,a nikdo nebude řešit jsi normál?Ultras?Nebo....?Co je to za kokotinu,navíc tu někteří fňukaj,že dostane normálně pěstí a vezmou mu zlý chachaři šálu?Před 25lety,by ho rozbodali jak cedník,tak co tady řeší nějakou šálu?Když jsem byl v 88 prvně na Baníku,tak jsem už na peroně dostal cihlou,a pak se probudil až ve špitále.V životě by mě ale nenapadlo si na něco stěžovat,fňukat,s tím rizikem jsem tam jel!! V 91 na Špejcharu byla odveta,taky tekla krev,jeden chachar 4krát nakrmenej,(ne ale mnou) a zrovna tak si nepamatuju,že by Oni někde fňukali..
  • FK Pardubice staník 07.09.2012, pátek, 17:24 + 0 - 0
    Přerovák má pravdu zvrchu až dolů...
  • HC Zubr Přerov Přerovák88 07.09.2012, pátek, 15:57 + 9 - 0
    Mně tady na tom vadí jedno, že opravdoví chuligáni brání pouliční chujigány. Mladé šmejdy, kteří si myslí, že můžou cokoliv. Neznají slovo respekt, úcta ani nemají odhad koho obrat aby to nebylo spíš trapné. Líbí se mi, když to má hlavu a patu. Adrenalin při proliskávání někoho, nebo i při dostávání sady je prostě fajn :-) Po akci podání ruky a zdarec. Ale teď je to tak, že se tlupa vynoří jako banda barbarů bez ohledu na okolnosti řežou hlava nehlava a s lupem prchá pryč. Pak si ještě vyskakují a drze piští na ty, které by měli s tichostí poslouchat. Fnešní mládež neudělá pro klub ani z poloviny to co staří, ale tváří se, jako by měli zásluhy na všem. Přitom v kotli aby je člověk prosil o zapojení se do fandění. Hnus!
  • FK Viktoria Žižkov tondik 07.09.2012, pátek, 15:35 + 0 - 0
    jedinebanik: No vidíš....a někteří naši fans asi tak natvrdlí nebyli....protože nechtěli dostat na budku od nějakejch primitivů, kterejm nejde vůbec o fotbal a jak říkám, já se jim nedivím. eLucky: Tihle typy lidí férově jednat nebudou asi nikdy....
  • 1.FC Slovácko ondicz 07.09.2012, pátek, 14:16 + 0 - 0
    ano, babička má i přes svůj věk pravdu, zhruba o tohle mi jde
  • 1.SC Znojmo Babička 07.09.2012, pátek, 14:07 + 0 - 0
    Klici to je jednoduchý. Úplně všude najdete někoho kdo bude práskat. Ve Spartě, Baníku a určitě i Milvólu, který byl postrachem všech Brických týmů včetně Vezthemu.
  • 1.FC Slovácko ondicz 07.09.2012, pátek, 14:00 + 0 - 0
    PTR: o bonzování vašich se vědělo už po zápase, máme o tom i článek na webu, leprikonova svodka byla jenom potvrzení toho jak to bylo. a fakt sorry, ale kdybych měl věřit všemu co lidi v diskusích vydávají za fakta, tak se ani čáryfuk pravdy nedobere. proto sem psal že důležitější část je ta o bonzování vašich, kde sem připustil tím ÚDAJNE že naši s policajtama mohli jezdit a narážel na to, kdo a za jakých okolností donášel. pokud by i to bonzování našich byla pravda. jde mi o to, že i přes to tady vyřváváte něco o Bonzácku
  • FC Baník Ostrava Casual88 07.09.2012, pátek, 13:29 + 0 - 0
    Pravda mě nezajimá, snad se z toho Slovácko poučilo. Kdyby nehulákal jak trotl, tak se mu nic nestalo. A neřešte tady kktiny.
  • FC Baník Ostrava jedinebanik 07.09.2012, pátek, 12:34 + 0 - 0
    kdyby byly v řiti ryby.kdyby nebyly vaši fans tak natvrdlí a neproducirovali se kolem bazal,tak by nemuseli dostat na budku.neznalost neomlouvá
  • 1.FC Slovácko eLucky 07.09.2012, pátek, 12:26 + 0 - 0
    to chachar1922: pořád dokola... kdyby naše normální fanoušky nenapadli hrdinové schovávající se za Baník, tak není co řešit. Náš fanoušek skončil v nemocnici, nemohl jak dlůho pracovat, ale vy budete řešit to, že si ti hajzli bonzáci dovolili zavolat policajty! Až budete jednat férově, pak to možete chtět po ostatních, do té doby si možete akorát stěžovat na internetu...
  • FC Baník Ostrava PTR 07.09.2012, pátek, 12:24 + 0 - 0
    Já nic netvrdím, jen uvádím fakta. Když něco zažiješ a popíšeš, jsou to fakta, když přijde někdo na diskuzi a bere si fakta jiných do huby tak jako vy, Ondro čáryfuku, je to zbytečné lamentování. 2. část leprikonova příspěvku je každopádně velmi zajímavé počtení, bohužel.
  • 1.FC Slovácko člen gangu 07.09.2012, pátek, 12:15 + 0 - 0
    dobre leprikon! btw s tim ze nekdo jezdil v tranzitu a praskal to se mi moc nezda,.
  • 1.FC Slovácko ondicz 07.09.2012, pátek, 11:56 + 0 - 0
    @leprikon: zajímavé čtení. i když PTR asi bude furt tvrdit jak viděl naše objíždět město s pčr.... ovšem ta druhá část, to je důležitější: my máme na triku ÚDAJNÉ bonzování normálama, ale u baníkovců oficiálně bonzují borci, kteří dostanou v regulérní rvačce o vlajku. hezké. a leprikone, když máš ten přístup k takovým informacím (doufám že nejsi od nás a nevymýšlíš si je:-)), nejde dohledat ten zátah na trolejbus o kterém píšou ostravští?
  • Bohemians 1905 Mob05 07.09.2012, pátek, 08:32 + 0 - 1
    tak když se šiškov musí vymlouvat tak slova vašich "matek s dětmi" http://dirapokorny.blogspot.cz/2012/04/o-tom-jak-zizkov-do-jineho-sveta-vyjel.html už to tu bylo jednou a dokud to ten hipík nesmaže tak to budu předkládat donekonečna ;)
  • bez klubu leprikon 06.09.2012, čtvrtek, 23:41 + 0 - 0
    Dobře kluci, takže v tom spisu stojí: nejprve tedy z Ostravy: V sobotu dne 24.9.2011 kolem 19:20 došlo u stadionu Bazaly v Ostravě k napadení skupinky fanoušků fotbalového klubu 1. FC Slovácko. Na místo nejprve vyjela záchranná služba Moravskoslezského kraje. Po jejím příjezdu na místo činu byla posádkou sanitky informována Policie ČR o vážném zranění jednoho z fanoušků, který zde byl přítomen. Zraněný mladík byl převezen do ostravské nemocnice. Jeho přítelkyně byla podrobena přímo na místě výslechu. Vypověděla, že ona a její přítel byli napadeni neznámými muži, kteří poté utekli. Po výpovědi byla převezena do nemocnice spolu s postiženým a poté odjela domů. A teď ze Slovácka: 28. září před 18. hodinou došlo na Městském fotbalovém stadionu ke konfliktu mezi příznivci klubů 1. FC Slovácko a FC Baník Ostrava. Fanoušci Baníku byli u sektoru domácích napadeni skupinkou příznivců Slovácka, když se snažili odcizit vlajku na plotě. Byli vyslechnuti tři muži z Havířova (teď tu jsou i jejich jména) kteří identifikovali pachatele útoku. Pachatelé budou předvoláni k výslechu na Obvodní oddělení Policie ČR v Uherské Hradišti, kde s nimi bude zahájeno správní řízení. Takže buď lže celý policejní spis, nebo celý Baník
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 06.09.2012, čtvrtek, 22:07 + 0 - 0
    Byl jsem na to výjezdu a všichni co autobusama přijeli, tak i odjeli, nikdo v Ostravě nezůstal. Buďto to byl nějaký normál, a nebo si fízlové vzali jakože fanouška Slovácka a dělali zátah. Ten co jste mu zlomili nohu a byl v bezvědomí to určitě nebyl, jestli jste napadali nějaké další normály kteří dojeli autem, to musíte vědět vy.
  • FC Baník Ostrava chachar1922 06.09.2012, čtvrtek, 21:54 + 0 - 0
    Slovácko Kingdom: ty se směješ, ale lidem co byli neprávem obviňováni, bonzujícími fanoušky slovácka do smíchu nebylo. na bengárně se sešlo více než 20 lidí, kteří v ničem prsty neměli a to že se vozili a s klidem bonzovali je pravda, byl jsem v trolejbusu, který byl vyložen antonem těžkooděnců, museli vystupovat i normální cestující co neměli s fotbalem nic společného, to je hold pravda. leprikon: pravda opravdu není na straně Slovácka, viděl jsem na vlastní oči vyložení trolejbusu a jak jezdily antony s bonzakama uvnitr :) škoda,že bonzovali nevinné lidi,kteří pak měli oplétačky..
  • bez klubu leprikon 06.09.2012, čtvrtek, 16:52 + 0 - 0
    pánové, zbytečné hádky, pravdu má Baník v tomto případě, i kdyby ji neměl. Je to jednoduché, jak facka a už jsem to psal, je to o síle tábora. Takhle mluvím jenom kvůli tomu, že se pohybuji už dlouhá léta kolem fotbalu a se správnými kontakty není těžké zjistit, kde je pravda ve všech věcech, co se kde stanou. Ta pravda je tentokráte skutečně na straně Slovácka. Přete se tu o to, kdo jezdil a ukazoval na Baníkovce, tohle ve spisu skutečně nikde není psáno.Policejní spis o zápase Baníku a Slovácka, kde došlo k tomu zlomení nohy leží na Obvodním oddělení Policie ČR ve Slezské Ostravě, stejný dokument ze zápasu Slovácko-Baník je zase na Obvodním oddělení Policie ČR v Uherské Hradišti.
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 06.09.2012, čtvrtek, 16:49 + 0 - 0
    PTR: Tak to jsem na to stejně.
  • FC Baník Ostrava PTR 06.09.2012, čtvrtek, 16:41 + 0 - 0
    Jako házení hrachu o zeď. Já nenapíšu to, co jsem nezažil, nebo to na vlastní oči neviděl. Pochopitelně Ty máš jistě z doslechu přesnější info. Já jen zneužívám mediální moc Baníku k ovlivňování ovcí na internetových fórech.
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 06.09.2012, čtvrtek, 16:20 + 0 - 0
    PTR: :-D Hahaha. Ano to že jsme jezdili s nějakým antonem a ukazovao se na vás jste si tak maximálně vymysleli! Ale Leprik má pravdu. My můžeme říkat cokoliv, ale Baník má moc, tak jako ji mají média a tak jako média ji prostě používají. proto konfidenti ze Slovácka na věky věků. A co alespoň je sranda.
  • FC Baník Ostrava PTR 06.09.2012, čtvrtek, 16:15 + 0 - 0
    Pokaždé někde čtu, že někdo má Slovácko za konfidenty, protože zavolali policii (popř. záchranka) kvůli té zlomené nohy. Myslím, že to je každému u pr*ele, zábavnější bylo, když jste jezdili policejním transitem a ukazovali na lidi, kteří v některých případech ani nebyli na fotbale. Co naplat, stejně se to tady strhne v internetovou válku o tom, kdo je větší udavač.
  • bez klubu leprikon 06.09.2012, čtvrtek, 16:04 + 0 - 0
    Slovácko Kingdom: jj, navíc, pokud je přivolána sanitka a je tam vážné zranění, tak se automatiky volá Policie ČR. Tady rozhodla síla tábora, Baník má jméno, vy ne, tak to je a proto silnější pes mrdá, s tím nic nenaděláte. Zajímalo by mě, jak by to řešil Baník, kdyby se zveřejnila ta jména těch práskačů z Havířova
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 06.09.2012, čtvrtek, 15:59 + 0 - 0
    Riokai: Teď jsi to vystihl přesně lidi jsou ovce co řekl baník je svaté, ale pravda jak to bylo nikoho nezajímá.
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 06.09.2012, čtvrtek, 15:58 + 2 - 0
    Z nás taky udělali Baníkovci policejními konfidenty zato, že v Ostravě napadli fanouška, který šel s přítelkyní k autu. Domácí borca zmlátili do bezvědomí a zlomili mu nohu. Holka zavolala sanitku a následně byla přivolaná policie (ať se nikdo nediví za takové ubohé zvěrstvo). Ale že v odvetě poháru 3 Havířováci práskali fízlo v UH už se nikde nedozvíte. Prostě v každém táboře je to stejné.
  • FC Baník Ostrava Riokai 06.09.2012, čtvrtek, 15:57 + 0 - 0
    Nejlepší je se vymluvit na násilnost Baníkovců. Ani jeden z těhle zamindrákovaných tupců od Baníkovců nikdy nedostal, ale pořád budou brečet nad tím, jak se bojí o zdraví, a že proto raději nejdou na fotbal. Tohle už fakt nemá cenu ani komentovat, holt lidi jsou jen ovce a jdou za tím, co má větší sílu. V tomhle případě 90% republiky a všmohoucí média. ...
  • FC Baník Ostrava PTR 06.09.2012, čtvrtek, 15:43 + 0 - 0
    Zvláštní, já četl report, ve kterém bylo uvedeno, že jste byli s kripem v kontaktu delší dobu a doprovázeli vás už po cestě vlakem, pokud se nepletu. Následný transit taxi, apod. Nebo vaše reporty píšou mámy s dětmi?
  • bez klubu Cestovatel 06.09.2012, čtvrtek, 15:26 + 0 - 0
    Souhlasím se Žižkovákem,takhle to tehdy v Ostravě bylo co jsem slyšel. Fízly vážně téměř nikdo nemá rád. A securitky také ne.
  • FK Viktoria Žižkov Žižkovák 06.09.2012, čtvrtek, 15:02 + 0 - 0
    Tak vysvětlím, jak se to má s těma fízlama: Nikdo na Viktorce, kromě asi tří lidí, což jsou mámy s dětmi se nechtějí paktovat s fízlama a přesně takhle ta situace v Ostravě vznikla. Máma spolu s další holkou se bály o svůj krk, tak zavolaly fízly, kteří se pak samozřejmě nalepili na všechny!!! Toť vše. A.C.A.B.
  • Bohemians 1905 Mob05 06.09.2012, čtvrtek, 13:49 + 0 - 0
    a promiň ale vaše fizlomilství neobhájíš..buď si přiznej že jste přesně ti moderní fans co uefa chcenebo si nevymyslej prosim..
  • Bohemians 1905 Mob05 06.09.2012, čtvrtek, 13:46 + 0 - 0
    tondíku ty vole..nechceš pár hipíků od nás k vám na šiškov? hochu..všechno co se ti na fotbale nelíbí to k němu od základu patří a s tim neuděláš nic..a u nás je to ještě hoodně mírný.. a že se mnou vždy nesouhlasíš..je tvé mínus :)pokud chceš moderní fotbal tak si se mnou nesouhlas...pokud ne tak si neser do huby ok? :)
  • FC Baník Ostrava PTR 06.09.2012, čtvrtek, 12:33 + 0 - 0
    tondik: než se paktovat s fízlama, to raději máte sedět doma. A ty Tvé pacifistické názory, to je taky kategorie sama pro sebe, obzvláště když vaše oblíbená kraxa strká nůž pod ledviny každou chvíli a s fotbalem to nemá co dělat. Asi bys měl raději sedět doma.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 06.09.2012, čtvrtek, 12:25 + 0 - 0
    Nevím jestli má cenu reagovat, myslím, že ani ne, ale aspoň to zkusím pro ty rozumnější lidi. Mob05: Já jsem taky rád, že nejsi z našeho tábora....ono koneckonců já mám Bohemku celkem rád, například i proto, že má často rozumný fanoušky (i když i tam se najdou magoři, ale to i na Viktorce - zkrátka všude). Ale třeba tady na Supporters vidím nejčastějc z Bohemáků asi tebe a skoro nikdy žádnej rozumnej příspěvěk s kterým by se dalo souhlasit. A mimochodem s tím, že při posledním zápase s Ostravou byli někteří naši fanoušci v kontaktu s policií (já jsem nakonec nejel), tak tomu se ani nedivím a naprosto je chápu, protože právě je dost Baníkovců (často chuligánů, ale i jinejch) který takhle rádi útočej na fanoušky dalších týmů (často i v přesile)....i když o žádnej souboj třeba ti fanoušci zájem nemaj....ale i přesto je Baníkovci napadnou a okradou je o šály, vlajky apod. Pokud by se domluvili na tu grilovačku s těma konkrétně co o to stojej, tak mi to přijde sice jako dost divná a hloupá zábava, ale vlastně je to každýho věc a dá se říct, že to v jistým smyslu respektuju. Problém je v tom, že chuligáni a další individua zrovna například v Baníku Ostrava (nejenom tam, ale tam je jich asi nejvíc a jsou tím všude pověstný) rádi prostě napadaj fanoušky, který se prát nechtěj, ať už to jsou normálové nebo třeba i aktivní skupiny, který ale zajímá fotbal a support a ne nějaký konflikty. Takže pro shrnutí, pokud by mezi Baníkovci takhle neútočili, když o to není zájem z druhý strany, tak by ani fanoušci hostujícího týmu nepotřebovali spolupracovat s policajtama (kde jsou často taky zamindrákovaný blbci) a všechno by bylo v pohodě. Jenže tak to prostě není (zvlášť teda v Ostravě)....a abych dal teda pozitivnější příklad pro porovnání....neznám osobně teplický fanoušky, ale když už někdo má zájem o tu grilovačku, tak je fakt fér když se domluvěj lidi co o to stojej z jednoho tábora a z druhýho třeba stejnej počet a pak se to dá už respektovat....a co jsem slyšel, tak takhle to třeba probíhalo když loni hrála Viktorka v Teplicích....férová domluva těch, který o to stojej. BRANKO: No zase urážení místo konstruktivní diskuze, ale s tím se musí počítat na těchhle stránkách....každopádně samozřejmě asi čím větší počty, tím můžou vznikat větší problémy. No právě, že to opravdu nemá cenu domlouvat takovejmhle ožralejm a třeba i zfetovanejm násilníkům....ale právě takovejhle typ lidí odrazuje dost lidí od chození na stadiony.
  • FC Spartak Trnava BRANKO 06.09.2012, čtvrtek, 11:41 + 0 - 0
    tondo tondo ..ty si ale pekny blbecek predpokladam ze sedis v brilkoch niekde v kute luskas jadierka a pocuva ta tvoja oddana dvojka kamosou ktorym velis len preto ze mas najmensie dioptrie ! kolko krat si bol na vyjazde vlakom kde bolo vac jak 50 ludi ??? ani raz ! inak nepises take sracky jak pises! z vlastnych skusenosti viem ze jak je vo vlaku 1000 ludi 85% su ozralci a trotli ktory robia hlavne pocet ale osoh z nich nie je ziadny ! toto ti ale potvrdia len skupiny ktore jazdia vo velkych poctoch ! to co pisal ostrVAK ZE HOOLS RIESIA TROTLOU VO VLAKOCH ..TAK TO SAME RIESIME AJ MY V TT A VERIM TOMU ZE AJ INE KLUBY ! SPARTA, SLOVAN A NIE LEN CESKOSLOVENSKE ..CHCEL BY SOM VIDIET TEBA JAK SA POSTAVICH PRED KUPE OZRATYCH A MOZNO AJ SFETOVANYCH PRILEZITOSTNYCH NASILNIKOU A IDES IM DOHOVARAT ! VIES JAK DOPADNES ? JAK TVOJ TATKO V PROč? ( POLIB VLAJKU STUDENTE ) PRESNE TAK TA VIDIM JA ..HNEVAJ SA ALEBO NE..ERA ROZBIJANIA VLAKOU SKONCILA ALE NIEKTORY Z TOHO BOHUZIAL NEVYRASTLI A CELI VLAK NIKDY NEUSTRAZIS !!
  • FC Baník Ostrava viva silesia 06.09.2012, čtvrtek, 11:07 + 1 - 0
    Proti chuligánství nic nemám, ale v tomhle incidentu to byla od chuligánů hloupost. Al sice tvrdí, že chuligáni Baníku mají zájem o třetí poločas někde na louce, ale přitom napadnou fans hostí na vlastním stadionu...
  • Bohemians 1905 Mob05 06.09.2012, čtvrtek, 08:45 + 0 - 0
    a ještě něco..když jsem četl ten bolševickej článek tak jsem si furt říkal jakej retard tohle mohl psát..Bombito..to mi úplně stačí..jakýkoli článek jsem od něj četl vždy se projevoval jako primitiv hodný článků ze super.cz "prvu to vypadá jako legrace, ale po pár minutách je zřejmé, že jde o holé životy. " dmnt
  • Bohemians 1905 Mob05 06.09.2012, čtvrtek, 08:11 + 1 - 0
    já jsem rád, že ten fízlomil tondík neni z našeho tábora..tondíku plácáš vážně játra..to že u vás dělá chorea pár žižkovskejch vejpitků neznamená, že všechny tábory jsou takový fízlomilští vandráci jako vy..asi tak ti to řeknu..a pro mě je naopak celkem logický, že chuligáni tenhle bordel nedělaj, tvůj názor totiž dokazuje, že ani nevíš co to obnáší. tak pro zabedněnce tvýho typu: když pojedeš cca 400km na fotbal a budeš natěšenej na grilovačku opravdu budeš dělat takovej bordel abys na další zastávce byl lustrovanej a šmírovanej fízlama? asi ne co? u vás je to holt jiný..vy si ty policajty i najímáte..a krásně to řekl chachar1922..jak si vůbec můžete dovolit se paktovat s policajtama a současně vyvěšovat vlajku cracovie???myslim že lowcy psów by vám za tuhle ostudu asi slušně namleli ;)prostě na tebe sedí to pořekadlo o hurvínkovi a válce.. ;)víš ty co? choď radši na šachy..
  • FC Baník Ostrava Riokai 06.09.2012, čtvrtek, 00:20 + 2 - 0
    Všichni mluví o tom, jak děláme bordel na výjezdech a tak podobně. A nikoho z těch pokrytců a rádoby vševědoucích machrů nezajímá, že z 90% jsou to mediálně nafouknuté kachny. Když už se něco semele, nikdy to není tak dramatické, jak pak popisuje TV Noha a podobně vyblitky. Navíc jevětšina problémů způsobena příslušníky jinách než nestátních orgánů, tím rozuměj Policie a security. Tím se nechcu zastávat individuí, které ten bordel taky dělají. Jasně, najdou se u nás lidi, co si hrajou na velké chuligány a myslí si, že když zničí jedno kupé ve vlaku, budou za velké borce. Ale daleko větší zlo je na druhé straně. Nesutálá touha pošpinit fans Baníku a vydělat tak na mediálním poprasku je až do oči bijící, bohužel, většina lidí to nevidí. A když si vezmeme, jak opadl v posledních dvou letech zájem a o Baníkovské fans, když Baník hraje o záchranu a není tak mediálně zajímavý, je nadmíru jasné, že na tomhle něco bude. Nebo se po tolika letech fans Baníku konečně uklidnili a přestali dělat bordel? ;)))
  • FK Viktoria Žižkov tondik 05.09.2012, středa, 22:29 + 0 - 0
    Karlos_UB: No, každej má samozřejmě jiný sympatie....a má rád nebo sympatizuje s různejma klubama. Jinak prostě nedaj se sice házet všichni chuligáni do jednoho pytle, ale v tomhle mám na ně opravdu dost jasnej názor a opravdu je nerespektuju a nemám je rád. A je pravda, že u nás většinou vyjížděj pořád ti podobní lidi, jen málokdy vyjede někdo navíc, ale zase já uvítám když vyjede někdo i párkrát za sezónu, pokud aktivně fandí. Ne každej má čas a peníze jezdit opravdu na všechny výjezdy. Takže každej člověk, kterej se rozhodne vyjet a fandí se hodí (teda pokud nedělá nějakej právě zbytečnej bordel a chová se rozumně)....Koneckonců já sám nevyjíždím taky úplně pravidelně, hlavně teda kvůli těm penězům no....i když poslední dobou mi spíš přijde, že máme větší problém s hlasitostí fandění doma :-( , doufám, že se to zvedne. TomFCB: No máš pravdu, že se až divím, že právě od vás jezděj tak vysoký počty, když je u vás hodně problémovejch lidí...ale buďto maj teda asi ti slušní fanoušci větší trpělivost a nebo u vás jezdí opravdu většina chuligánů a podobnejch magorů a ti si mezi sebou nevaděj.....jinak vaše počty jsou opravdu dobrý, právě o to víc mi fakt přijde škoda, že tam máte tolik debilů, protože jinak byste byli opravdu záviděníhodnej tábor...
  • FC Baník Ostrava chachar1922 05.09.2012, středa, 22:18 + 1 - 0
    Žižkov si radši ze strachu vezme do vlaku kripo aby náhodou nedostali namláceno, a pak hrdě vyvěsí družební flagu s Craxou.. kdyby Craxa věděla, že se paktujete s fízlama dostanete také bití, že se nestačíte divit. s ALem jednoznačně souhlasím, je to napsáno výborně! a Tondíku, nikdy si s náma nebyl na výjezdu, nikdy si neviděl najebané mladé či staré vandráky co dělají bordel, tak nemůžeš soudit absolutně v ničem. vás jezdí 5 tak asi takové problémy s najebancama nemáte. očividně tam kde žiješ autobusy nejezdí jinak by si nemohl napsat takový výblitek jako jsi napsal. Xenda: nebyly to takowické kukly ale čapky a kdyby si na zápase byl, všiml by sis, že drtivá většina čapek byla nomrmálně v domácím kotli, bohužel to média neviděla..
  • FC Baník Ostrava jedinebanik 05.09.2012, středa, 22:17 + 0 - 0
    tondik: víš hovno.ostrava je region razovity,kde se z normala razem stane chuligan a naopak
  • FC Baník Ostrava TomFCB 05.09.2012, středa, 21:50 + 0 - 0
    já jezdím docela často na výjezdy a musím říct že když se jede vlakem je tam spoustu mladých ožrálých kteří se předvádějí a hrajou si na chuligány a nevim co všechno.Právě oni většinou házejí flašky z oken řvou na obyčejne cestujicí atd.Co se týče toho že chuligáni odrazují svým chováním lidi aby jezdili na výjezdy tak nevím jestli je to náš případ,když máme nejvyší počty na výjezdech:)
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 05.09.2012, středa, 21:46 + 0 - 0
    Tondik:Pro mě jsou chachaři náš největší nepřítel,dost lidí od nás před ně řadí ještě židy,ale pro mě je to takhle.Ale souhlasím s ALem,ohledně krocení "normálních a slušných" fanoušků,to se prostě děje,chápu že na Žižkově problém s ožralýma vandrákama co jezdí na dva výjezdy ročně nemáte :) S charakteristikou chuligánů to není jednoduché,to nemůžeš takhle napsat.
  • Slezský FC Opava Xenda1907 05.09.2012, středa, 21:31 + 0 - 0
    Když si Ostraváci vzali Katowické kukly, tak se pak nemůžou divit, že si ostatní myslely, že to jsou Poláci..
  • FK Viktoria Žižkov tondik 05.09.2012, středa, 20:41 + 2 - 6
    No, jen se mi potvrzuje, že chuligáni jsou z drtivý většiny opravdu magoři, kterejm nepatří ani kousek mýho respektu. A nějakej ten AL je asi zrovna celkem dost demagog.....sice neznám ostravský fanoušky osobně, ale to, že "normální aktivní fanoušci" ničej vlaky a házej předměty po někom apod. zatímco chuligáni je uklidňujou mi přijde jako pěkná blbost. Naopak jeden z hlavních důvodů proč Baníku nepřeju je právě množství přihlouplých chuligánů, které fotbal nezajímá a rádi vyvolávaj konflikty. Na to pak samozřejmě doplácí i ti rozumnější a oddaní fanoušci, kteři vyjíždí tým třeba i podporovat na venkovní zápasy a kteří se tam určitě taky najdou, ale asi jich zas tolik nebude, protože bejt pak kvůli těm blbcům otravovanej policií, hodně prohledávanej a někdy i šikanovanej security apod. to pak už si hodně normálních lidí rozmyslí, jestli maj vyjet, navíc skupinově a do kotle hostí. Jinak počty a občas i chorea jsou u Baníku dobrý, ale nevyrovná to rozhodně ty problémy, co ti "fanoušci" způsoběj. Tím pádem rozhodně nepovažuju fanoušky Baníku za nejlepší v Česku, i když ten potenciál tam maj, ale nesmělo by se na ně nalepovat tolik debilů. A mimochodem jestli v Ostravě dělaj chorea apod. chuligáni, tak to jsou asi jedna z výjimek. Ve většině klubů dělaj chorea spíš různé ultras skupiny a další v dobrém smyslu fanatičtí fanoušci. Vůbec na aktivním supportu se chuligáni asi podílej málokdy. Těm opravdu jde buď o ten "třetí poločas" na louce....anebo aspoň někoho napadnout, okrást o šálu, vylomit sedačku, zbít policajta apod.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
Blog fanoušků & Groundhopping
Fanoušci Žižkova za plotem -... 18.11.2020, středa, 07:17

Fanoušci Žižkova za plotem -...


Blog fanoušků: Ako spoznať p... 17.11.2020, úterý, 07:00

Blog fanoušků: Ako spoznať p...


BLOG: Pokleknout? My se nemá... 15.10.2020, čtvrtek, 19:11

BLOG: Pokleknout? My se nemá...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Football Factory 69 vyjde již 1. prosince včera, 18:00

Football Factory 69 vyjde již 1. prosince


Pyro, zpěv a svíčky - Neapol se loučí s Maradonou 25.11.2020, středa, 21:03

Pyro, zpěv a svíčky - Neapol se loučí s Maradonou


VIDEO DNE: Deset let UPB! 19.11.2020, čtvrtek, 22:00

VIDEO DNE: Deset let UPB!

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Football Factory 69 vyjde již 1. prosince včera, 18:00

Football Factory 69 vyjde již 1. prosince


Pyro, zpěv a svíčky - Neapol se loučí s Maradonou 25.11.2020, středa, 21:03

Pyro, zpěv a svíčky - Neapol se loučí s Maradonou


VIDEO DNE: Zápasový deň plyšového fanúšika 22.11.2020, neděle, 15:55

VIDEO DNE: Zápasový deň plyšového fanúšika

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Blog fanoušků: Ako spoznať p... 17.11.2020, úterý, 07:00

Blog fanoušků: Ako spoznať p...


Družba FCB a GKS oslavila 24... 04.11.2020, středa, 16:40

Družba FCB a GKS oslavila 24...


Millwall - klub bez úspěchů,... 26.10.2020, pondělí, 18:40

Millwall - klub bez úspěchů,...

Komentáře
včera, 18:57 - Kyby
Taky jsme měl včera na krajíčk...
včera, 17:19 - Rst
Bohové neumíraj. Doyle: jj ht...
včera, 16:47 - Doyle
tohle mě včera dostalo.. přes ...
25.11.2020, středa, 18:42 - Chacharus
Frydecak: proč mate pořad potř...
24.11.2020, úterý, 16:00 - eleven
frydečák,to slováci sa "odtrhl...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace