o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: 1.FC Slovácko - AC Sparta Praha

Foto report pondělí, 10.11.2014 21:21 - přejít do komentářů
Na Slovácku vyprodaný stadion, protest domácích a kvalitní atmosféra...
images/clanky/fotoreport-1fc-slovacko-ac-sparta-praha-6530.jpg

Ve 14. kole na sebe narazilo Slovácko se Spartou. Vyprodané utkání přineslo velmi slušnou atmosféru z obou stran. Domácí fanoušci na začátku utkání 10 minut nefandí a poukazují na problémy českého fotbalu. Sparta vítězí 2:0 a zaplněný sektor hostů slaví vítězství.

Autor: MR

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Spartak Trnava lupa 13.11.2014, čtvrtek, 14:13 + 0 - 0
    V pohode , len ja by som si na tvojom mieste prestavil budik do roboty aby ti o 4 rano nezvonil :D :D
  • Zbrojovka Brno Doyle 13.11.2014, čtvrtek, 14:04 + 0 - 0
    lupa, zeb- sorry máte pravdu, nevšiml jsem si těch výjezdů.. holt v ty 4 ráno, když jsem to psal nebyly mé smysly úplně na standartní urovni :)...
  • FC Spartak Trnava lupa 13.11.2014, čtvrtek, 13:32 + 0 - 0
    O Slovan hools sa vie ze su u nas jednicka. To je bez debaty a myslim ze o tom nikto nepochybuje. Ale co sa tyka ultras aktivit , tak urcite maju vacsi potencial ako predvadzali a predvadzaju. Viem ze su problemy s majitelom a podobne ,ale co sledujem nasu scenu , tak Slovan boli u mna vzdy viac hools ako Ultras.
  • FC Spartak Trnava lupa 13.11.2014, čtvrtek, 13:18 + 0 - 0
    Doyle , precitaj si vsetko v tej zatvorke co napisal ZEB. Nepisal nic o nasich hools , ale o vyjazdoch ;-)
  • Slezský FC Opava carcass 13.11.2014, čtvrtek, 09:59 + 0 - 0
    tak jo, vyřídím tedy kamarádům z Hlinska a Velké Bíteše, že jsou hovno Bohemáci, ať vymažou ze svého života 20 let výjezdů na svůj klub, ať vrátí své klubové registračky, snad jim Bohemka vrátí peníze, které vložili do záchrany Bohemky, a že odteďka budou muset blbnout na okresním přeboru, říkali to přece odborníci ze supporters - evidentně zdejší intelektuální elita, a je možné, že někteří z nich jsou fakt staré páky a nedávno absolvovali nějaký náročný učnák........anebo je tu ještě druhá možnost, až se sejdeme v hospodě, tak jim po 5. pivu otevřu tuhle diskusi a až do zavíračky se nad tím budeme slušně bavit......
  • AC Sparta Praha klorinka 13.11.2014, čtvrtek, 06:57 + 0 - 0
    Ok, myslím, že 100 lidí = 100 názorů. Ale, že Spartě se fandí (v městech daleko od Prahy) jen proto, že je úspěšná? No nevím. Mám pocit, že od jisté doby velká část jakožefans fandí(la) Plzni. Důvod? Dyť je ták super... Některým to možná vydrželo, ačkoliv vůbec netuší, kde je v Plzni stadion a na výjezd je to tůůůze daleko, nebo není čas, nebo něco. Jiní se překabátili a fandí podle tabulky, ale to si myslím, že je jen hrstka magorů... A co se týče fandění Spartě, mám spíš pocit, že velká část lidí, jí na truc fandit nebude a přikloní se k jinýmu klubu, protože to co ty sparťanští fanoušci předvádí je přece hrůza ( nemyšleno zle, ale párkrát sem tyto úvahy zaslechla) Takže, nechť si každý fandí komu chce, ale fandí, ne že si v sobotu zapne telku a pak se bije do prsou jakej je velkej fanoušek klubu XY
  • Zbrojovka Brno Doyle 13.11.2014, čtvrtek, 03:55 + 0 - 0
    zbarda: tak to už je jenom věc názorů no, já si myslím, že když člověk fandí klubu, měl by k tomu mít i jiný důvod, než jenom že je ten klub dobrý :) ty si myslíš, že stačí ten klub aktivně podporovat.. věc názorů
  • Zbrojovka Brno Doyle 13.11.2014, čtvrtek, 03:47 + 0 - 0
    Carcass-už fakt drž piču... Zeb: vím, že jsi nereagoval na mě, ale- proti ultras ani hools opavě tady nikdo nic nemá, ale přece jenom.. vím že je brno na to, jak je to velké město (na naše poměry) na tom hodně špatně, ale zase, průměrná návštěva přes 4000+ výjezdy který patří rozhodně k těm lepším, z nás až takové outsidery nedělají, alespoň ne v kontextu naší ligy.. ale potenciál je rozhodně větší, to máš pravdu... a co se týče hools.. nvm co se dělo když jste u nas byli na béčku, ale vzpomeň si, jak to vypadalo, když jste hráli loni v brně se znojmem :) brno nepatří k aktivnějším táborům, ale psát tu že jsou pro smích.. to zase trochu soudnosti.. a poslední věc, říkáš že si bili anděle vytiraji se slovanem prdel??? na hools scéně? no to si fakt děláš prdel... na to ani není co říct..
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 13.11.2014, čtvrtek, 01:38 + 0 - 0
    Žižkovskej Pepík: sam za sebe mohu rict, ze Opava dle meho patri do top 5 ultras v ceske male scene...
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 13.11.2014, čtvrtek, 01:34 + 0 - 0
    chudis: zrovna brno se ma co obouvat do opavy. U vas chcipnul pes uz hodne davno, za to v opave to graduje cim dal tim vic. Opave bych rekl, ze je jeden zmala tymu kde nechodi na vysledky, ale na klub. Odpaluji pyrotechniku delaji chorea da se rict na kazdy druhy zapas coz u vas se deje mozna tak dvakrat do roka. Dale ackoliv nerad musim uznat ze stale maji spickovy hools, kteri radi behaji pres hriste do sektoru hosti, coz u vas ani kdyz jsme tam byli na becku v 15 lidech tak ste se ukazali pouze za fizlama a to jeste v mensim poctu nez nas :/ hold zrovna brno nebyt plzne (ktera prohrava rvacky viz. se slovackem, nebo se perou mezi sebou viz. zapas se spartou) a slovanu (ktery nikam nejezdi a bili andele si s nima utiraji prdel) jsou kometaci leda pro smich. Ten dvojzapas Sparta vs. Slovan, jste meli mega sanci se ukazat ve vsech smerech, ale nakonec to dopadlo nasim zklamanim. Nechci psat co vsechno udelala Sparta to snad kazdy vidi snad vsude...
  • AC Sparta Praha zbarda 12.11.2014, středa, 23:41 + 0 - 0
    výletníku, záletníku .-)...není to tak. Třeba fanclub Lovosice - ty jsou všude se Spartou, ty projeli celou Evropu. Přijď někdy na domácí zápas a můžeš si udělat sám obrázek. Před zápasem chodí na hřiště kluci s vlajkama z různých fanclubů po ČR. By si se divil až z jaké prdele jezdí na každý domácí zápas. Je jasné, že kluci z Přerova třeba nejedou na každej domácí zápas do Prahy, ale podívej se na X fotek a uvidíš v sektoru pro hosty spoustu různých vlajek, některé jsou stejné. Jezdim na výjezdy cca 18 let a potkávám na výjezdech pořád ty samé ksichty :-)
  • bez klubu výletník 12.11.2014, středa, 23:10 + 0 - 0
    zbarda: já to vidím takto , že Baník má sice spoustu fanklubů po republice , ty jezdí s Baníkem na hodně výjezdů ne pouze tam kam je to nejblíž a jsou i na domácích zápasech Baníku. Některé Sparťanské fankluby jezdí jen na jeden nebo na dva výjezdy za sezonu a na Letné se ukáží jen na derby nebo na zápas s Plzní.Ale je to jen muj názor
  • AC Sparta Praha zbarda 12.11.2014, středa, 22:31 + 0 - 0
    Každý a´t si fandí komu chce. Já si vážím každého aktivního fanouška a je mi upřímně u prdele komu fandí, ale hlavně že fandí! Vždyť je to super přece fandit nějakýmu týmu, jezdit s ním na výjezdy a prožívat euforii, napětí, stres atd. Baník má fancluby po celé republice a nikdo to neřeší, ale Spartu každý řeší :-).. Carcass: nenech si do toho kecat, se spoustou věcí s tebou souhlasím.
  • Slezský FC Opava s77 12.11.2014, středa, 22:17 + 0 - 0
    Carcass dělá ostudu jedině sám sobě...a to pořádnou. Za fanatiky SFC určitě nemluví.
  • AS Trenčín Radolf Trencan 12.11.2014, středa, 21:36 + 0 - 0
    To Opava: Chlapi zoberte už niekto tomu carcassovi klávesnicu a ojebte mu ju o hlavu. Veď vám tu svojimi príspevkami iba neskutočnú hanbu robí... :-(
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 12.11.2014, středa, 19:36 + 0 - 0
    Carcass. Prosim te, nepis uz . Po tvych vystrelcich o tom ze je Opava v prvni Ultras Top 5 ligy apod jsem te prestal brat vazne, neztrapnuj zde dal svuj uz tak zbidaceny klub.
  • Slezský FC Opava carcass 12.11.2014, středa, 19:19 + 0 - 1
    Doyle, mrdko jedna tupá, vysvětli mi, co je špatného na tom, fandít Bohemce, když se narodíš v nějaké posrané Velké Bíteši? Na vazbu na Prahu ti z vysoka seru, máš snad vazbu na konkrétní klub, ke kterému si vybuduješ vztah. Anebo podle tvé tupé logiky musíš chodit ultrasit pouze na okresní přebor jako srandovní rural hools, přeju tedy příjemnou zábavu.....tohle fakt nemá cenu
  • Zbrojovka Brno Doyle 12.11.2014, středa, 18:48 + 0 - 0
    PS. nemyslím to teď nijak zle vůči Spartě, kdyby bylza posledních 20 let nejúspěšnější baník a fandili mu lidé z Čech, kteří s ostravou nemají vubec nic společného, měl bych stejný názor
  • Zbrojovka Brno Doyle 12.11.2014, středa, 18:46 + 0 - 0
    carcass,pičo ty už radši nic nepiš, co příspěvek to kokotina.. nejdřív se zastáváš samostatného kosova a teď tu podporuješ fandy úspěchu.. + vubec jsi nepochopil co jsem psal... jde mi o to, že být odněkud z moravy a nemít na prahu žádnou vazbu (rodina práce) a přitom fandit spartě, není nic jiného, než fandění úspěchu, fandí ji proto, že je dobrá.. a o tom podle mě fanouškovství není.. no a že někdo z opavy bude o Brnu říkat, že je to provinční město :DDDDDDDD tak to už je fakt konečná
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 12.11.2014, středa, 17:22 + 0 - 0
    Zajimavy tema. V Cesku jsou tri kluby s celostatnim dosahem fanousku. Sparta, Slavia,Banik. To jsou kluby, ktere maji fanousky a fankluby i nekolik set km daleko po cely republice. Pak jsou kluby jako Brno,Sigma,Plzen,Jihlava,mozna Liberec kterym vicemene fandi vsechny mestecka v danym kraji. A pak jsou tu lokalni kluby jako Boleslav,Teplice,Jablonec,Opava, kterym fandi dany mesto a par nejblizsich vesnic okolo. Sice osobne taky moc nerozumim tomu, proc v Hluku na Morave fandi zrovna Sparte kdyz maji par km Uherske Hradiste,Zlin,da se rict i Sigmu, nebo Zbrojovku,no ale budiz...Lepsi moravskej aktivni Spartan nebo Slavista nez plastic fan Realu i Digisportu,ktery na nasi ligu ani nechodi.(Tim nerikam, ze nemam oblibene tabory v zahranici)
  • FC Baník Ostrava Hammass 12.11.2014, středa, 03:03 + 0 - 0
    Me spise vytaceji ti,kteri jsou velci napr.spartani,a na letne byli 2x v zivote, a na vyjezdu mozna ani to ne..jo,a ze se tyto individua fandici napr.sparte objevuji i v mestech,kde se liga hraje,je problem spise lidi z daneho tymu,jelikoz alespon u nas,co vim a co vidim(resp.nevidim) si nikdo nedovoli verejne hlasit k jinemu tymu nez fcb,nedejboze nosit jejich barvy..myslim,ze v tomto pripade by dvojnasob platilo "fandete si komu chcete,ale budete za to platit" ..
  • AC Sparta Praha MirisIII 12.11.2014, středa, 00:16 + 1 - 0
    K historii a hrdosti. Narodil jsem se sic na jihu Moravy a jsem tomu rád, ale především v Československu a moje hlavní město byla a je Praha. Vždycky jsem tuto zemi bral jako celek a rozhodně na tom nehodlám nic měnit. A už vůbec mě nepřesvědčí to, že pár lidí v Brně ucítilo po r. 1989 kšeft a začalo hrát na nějakou národnostní strunu. Teze o jednotném československém národě sice byly blbost, i když v době vzniku státu nutnost, ale myšlenky, že na západ od Jihlavy žije někdo úplně jiný jsou ještě větší kravina. Zkušeností mám milion a před Vysočinou i za Vysočinou žijí stejní dobráci i šmejdi, jen tady na Moravě víc podléháme tendencím bojovat proti nějakému smyšlenému útlaku. Já žádný nevidím a že se podle některých vše řídí z Prahy je mně srdečně jedno. Vždyť od toho je to hlavní město. Takže Sparta ole!
  • Zbrojovka Brno chudis 11.11.2014, úterý, 22:31 + 0 - 0
    Carcass, tím si nám krásně vysvětlil slezský mindrák:-) Představa, že polezu do kotle mezi ,,cizáky", jelikož hrají zrovna za humny a místo historie a hrdosti se zaprodám nějakýmu plebsu, tak to klobouček. Dobře to tam vedete:-)) Support your local team!
  • Slezský FC Opava carcass 11.11.2014, úterý, 20:42 + 0 - 0
    Doyle, je vidět, že jsi jen hlupák z provinčního města, který nic nepochopil, kdybych například já pohcázel z Rosic u Brna nebo Velké Bíteše, tak si docela dobře dovedu představit, že fandím takové Bohemce a jezdím s ní po Moravě, a když by zrovna nehrála na Moravě, tak bych si skočil na pivo a klobásu na tu naši divizní holomajznu, a bylo by mi upřímně jedno, že nějaký brněnský buznička s tím má problém
  • Zbrojovka Brno Doyle 11.11.2014, úterý, 19:39 + 0 - 0
    Zbarda: co to píšeš za pičoviny, jak souvisí družby s tím, že někteří moraváci fandí spartě?? ok, asi jsou i někteří kteří majív praze rodinu nebo od tama pochází, ale většina z nich fandí spartě protě jenom proto, že je dobrá.. jebat takov fandy úspěchu, support your local club!
  • bez klubu výletník 11.11.2014, úterý, 18:51 + 0 - 0
    Ano chápu když je někdo z vesnice nebo města kde se nehraje fotbal na vysoké úrovni tak že fandí nějakému týmu z 1 ligy (nejčastěji Sparta). Ale mnohem horší je když je někdo např. z Teplic nebo z Liberce a fandí Spartě jen proto že Spatra je slavnější a úspěšnější klub.No a o hrdých fandech zahraničních klubů ani nemluvím
  • bez klubu Rst 11.11.2014, úterý, 17:47 + 0 - 0
    I když teď díky nicku Spartancz dokážu pochopit, že se někdo trefuje :))))
  • bez klubu Rst 11.11.2014, úterý, 17:45 + 0 - 0
    * ...ani těmto personám :)
  • AC Sparta Praha Spartancz 11.11.2014, úterý, 17:44 + 2 - 0
    Jak se jmenuje vudce kotle sparty má nějakou přezdívku? kolik vudcu je ?
  • bez klubu Rst 11.11.2014, úterý, 17:39 + 0 - 0
    Tohle je věčné a vděčné téma a zasluhovalo by si jistě nějaké pojednání na nějaké vysoké škole, když studovat se dá dnes všechno :). Myslím to, kdo komu odkud fandí. Opavan to vystihl, myslím, přesně, a přidal i srovnání s Anglií. Tam to potvrzuje i Nick Hornby (Fotbalová horečka), který je zarputilým fanouškem Arsenalu, který staví nad repre, zároveň však má sympatie i klub, kde se tento narodil a přiznává, že kdyby se nedejbože utkaly v Poháru Arsenal s tím jeho rodným klubem, měl by zaděláno na problém. Tady se z toho dělá zbytečná věda a nejvíce křičí ti, jejichž kluby jsou, jak to říct kulantně, atraktivní leda pro tyto křiklouny. Přitom je to tak "odjakživa". Napadlo by někoho osočovat Jiřího Křižana (Tichá bolest, Je třeba zabít sekal), rodáka z Branek na Moravě, vesnice zastávku od Valmezu a 4 od Vsetína, že fandí Spartě? No nenapadlo. A pochybuju, že tomuto velkému spisovateli, který za komunistů spíše trpěl, vykládal někdo o tom, že Sparta je komunistický klub (to jsem ale odbočil). Příp. zpěvák Segrado - Valach jak poleno, přesto velký slávista. Kluby, kterým fandí jen domorodci, nejspíš existují, ptám se však: Co udělali když ne kopačky, tak fans pro slávu toho kterého klubu? Já jsem to měl hozené jednoznačně - ač vsetíňák, tak Sparta, protože Honza Berger, šílené počty fans na výjezdech a třešeň na dortu v podobě titulu po 17 letech. Do Žiliny jel v 84. ze Vsetína i bus a pochybuju, že by tam někdo fandil Žilině. Můžu posloužit i historkou, jak si jeden kamarád v 98. roce vybíral, jestli jezdit na FCB nebo na Spartu. No a vybral si Spartu, i když těchto jezdilo méně než FCB... (jezdit na Liberec, Slovácko či Jablonec ho vůbec nenapadlo (?) ). Sorry za traktát a na závěr řečnická: Proč se fans odjinud vyčítají pouze ACS? Když nemusíme chodit daleko, nejuznávanější chachar je z Frenštátu a druhý z Ženklavy... (nic proti těmto obcím).
  • Slezský FC Opava carcass 11.11.2014, úterý, 15:25 + 0 - 0
    k těm mimopražským fans Sparty - ono to je asi logické, pokud se narodíš ve městě, kde není vrcholový fotbal, tak máš asi dost problém se fanouškovsky identifikovat se svým divizním klubem, jasně, třeba na něj chodíš a podporuješ ho, ale víš, že skutečný fotbal je jinde.....takže hledáš klub svého srdce za humny, tudíž ta Sparta, Slavia a Bohemka jsou asi nejčastější volbou, přijde mi to férové jednání, stejně to funguje třeba i v takové Anglii, každý tam chodí na svůj lokální klub a zároveň má v lize svého oblíbeného koně (nejčastěji ManU). Přiblbé mi přijde fandit tady z Česka všem těm Realům, Barcelonám, Chelsea, to je dost na palici, jaký asi může mít jouda z Horní Dolní "vztah" ke svému zahraničnímu klubu? Srandovní :-))
  • 1.FC Slovácko riedlss 11.11.2014, úterý, 14:07 + 0 - 0
    rozmlsaná Sparta potřebuje k rozpoutání pekla vést 6:0 :D to mě rozsekalo :D
  • 1.FC Slovácko eLucky 11.11.2014, úterý, 13:40 + 0 - 0
    to acs1983: ááá... tak to pardóóón:D My vlastně nemožeme vědět co to je:D U nás se nejvíc fandí, když uz je výsledek jedno a tečem tak, že je jedno co sa děje na hřišti;):D Peklo rozpoutávat nemosíte, ale jasně jste ukázali, že Baníku se možná eště můžete +- rovnat v počtech, ale v úrovni supportu jste před nama jenom díky počtu;):D
  • AC Sparta Praha acs1893 11.11.2014, úterý, 12:54 + 0 - 0
    babu: za stavu 0-2 neni třeba poutat peklo, za minimálně takovýho stavu fandíme 90% zápasů.....až někdy povedem třeba 6-0 tak to bude teprv euforie.
  • AC Sparta Praha Letenskej 11.11.2014, úterý, 12:26 + 0 - 0
    Babu: a to je podle mě ještě hodně "jemně" napsaný report :)
  • 1.FC Slovácko Babu 11.11.2014, úterý, 10:13 + 0 - 0
    tak jsem zkoumala, jak Sparťani hodnotí jejich support z neděle, protože mi přišlo, že za stavu 0:2 byli zvadlí místo aby rozpoutali peklo a pasáž z reportu spartaforever.cz mě dostala: Vyprodaný sektor vedený tentokrát opět Koprem celkem slušně fandil. Support byl podle mého kvalitní, ale přece jen mohlo to být lepší. Hlavně zpívat se některým lidem moc nechtělo. Nechci nějak extra kritizovat, ale ty novější popěvky se prostě někteří lidé stále nejsou schopný naučit. Chápu že třeba jihomoravské fankluby s námi nejezdí až tak často, ale naučit se zpívat třeba alespoň dej Sparta gól mě zase nepřijde až tak složitý. :D :-)
  • 1.FC Slovácko Lukas4 11.11.2014, úterý, 09:53 + 0 - 0
    Tak Hluk on tour má zase na rok odježděno.
  • 1.FC Slovácko riedlss 11.11.2014, úterý, 07:59 + 0 - 0
    CHUAN:z naší strany bojkot, proto žádná produkce, nikdo ale neřekl, že z hlediska supportu to nemělo grády, nesuď, když jsi tam nebyl.
  • AC Sparta Praha MirisIII 11.11.2014, úterý, 02:34 + 3 - 1
    Jsou kluby s přesahem a pak lokální kompars. To první platí především pro Spartu, o něco méně pro Slávii a v posledních dvaceti letech možná i pro Baník. Pak má zvláštní postavení Brno, kde ovšem mají problém s rozhodováním, jestli zrovna fandit fandit Zbrojovce či Kometě, což se střídá zhruba v desetiletých intervalech. Každopádně fanouškovská základna klubů z moravské "metropole" končí v přilehlých okresech. No a pak je ten kompars. Tak to vždycky bylo a bude a nic na tom nezmění ani moderní líbivá hesla typu "Support your local club", proti kterému v podstatě nic nemám, i já svůj divizní lokál klub podporuju, ale spíše mně to připadá, že heslo slouží jen k zakrytí mindráku z toho, že dotyčný klub krom pár místních nikoho nezajímá.
  • SK Slavia Praha saiwer 11.11.2014, úterý, 00:11 + 0 - 0
    Doyle - nebo treba proto, ze se na Moravu prestehoval az v prubehu zivota kvuli praci/vztahu apod.
  • AC Sparta Praha zbarda 10.11.2014, pondělí, 23:47 + 0 - 0
    A jakto že může zasranej Brňák mít družbu s Plzní, Slovanem a "zbytkem světa"? Sparta měla fandy i na Slovensku a to mluvím o 70.tých letech, kdy jsme byli ve srabu a v 1975 sestoupili. Jak můžou Chebáci fandit Baníku Ostrava? Jsou tady i tací, co se narodili v Praze a přestěhovali se za prací na Moravu a žijí tam. I když většinou je to obráceně :-)
  • FC Fastav Zlín CHUAN 10.11.2014, pondělí, 23:24 + 0 - 0
    Nudný zápas,ne? nevidím choreo ani pyro... To byl záměr? Hlavně domácí-na takový zápas nic.
  • Zbrojovka Brno Doyle 10.11.2014, pondělí, 23:14 + 0 - 0
    LiK- protože je zasraný fanoušek úspěchu, podívá se, jaký klub má na kontě nejvíc titulů, koupí si dres a je nejvěrnějším fandou... s klubem nemá společného vůbecc nic, s městem taky ne, jebat takové dementy
  • FK Baník Most LiK 10.11.2014, pondělí, 23:06 + 1 - 0
    Jak může moravák fandit Spartě?
  • AC Sparta Praha zbarda 10.11.2014, pondělí, 22:56 + 0 - 1
    Výborně MY, MY Sparťani :-)
  • FK Mladá Boleslav vojtek88 10.11.2014, pondělí, 21:25 + 0 - 0
    pěkně Slovácko :-)
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L včera, 21:30

SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L


FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň včera, 21:25

FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň


FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové včera, 19:40

FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L včera, 21:30

SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L


FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň včera, 21:25

FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň


FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové včera, 19:40

FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
23.09.2020, středa, 20:59 - davey
Možná by nebylo špatné aby to ...
23.09.2020, středa, 19:11 - davey
Všude je to s těma psama stejn...
23.09.2020, středa, 19:06 - davey
Ta poslední fotka tvl... už je...
23.09.2020, středa, 14:17 - zbarda
Jaký je problém mezi ultras po...
23.09.2020, středa, 11:23 - acs1893
kéž by, to by to vypadalo po h...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace