o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: 1.FC Slovácko - FC Viktoria Plzeň

Foto report neděle, 25.08.2013 12:12 - přejít do komentářů
Více jak sedm tisíc diváků, výborná atmosféra, choreo, pyroa a volejbal...
images/clanky/fotoreport-1fc-slovacko-fc-viktoria-plzen-5220.jpg

V Uherském Hradišti se včera odehrálo utkání mezi Slováckem a Viktorií Plzeň, které podle oficiálního hlášení navštívilo 7095 diváků.

Celé utkání provázela výborná atmosféra, na které se ze strany slováckých fanoušků nepromítl ani negativní vývoj utkání. V hostujícím sektoru se baví přibližně osmdesát fanoušků Viktorie a další desítky jsou na přilehlých tribunách, kteří se projevují při vstřelených brankách.

K vidění je i několik produkcí. Slovácko si připravilo nejprve plachtu 1.FCS – srdce, víra, bojovnost, která je doplněna o nadpis hrdě za Slovácko a balónky v přilehlých sektorech.

Za stavu 1:3 se domácí sektor proměňuje na volejbalové hřiště a vyslečení hrají proti oblečením přes síť v kotli. V závěru je odpáleno několik červených ohňů.

Níže fotografie a krátké video

Autor: MR

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 27.08.2013, úterý, 21:29 + 0 - 0
    Ty vole Zdeňo co to zas je?Je to z podzimu ve kterém jste od začátku vedli ligu a jeli na titul,před tím jste i přes vyřazení docela proháněli Besiktas a do sezóny jste šli jako vítěz poháru a s mužstvem,které já sám jsem považoval za favorita na titul a všichni!! se mi smáli!Ale já už tady nechci někoho o něčem přesvědčovat,tohle není navážení do vás,jen říkám,že tohle opravdu argument není...Mám ti tady dát fotky z našeho podzimu 2003?To je totiž to samé...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.08.2013, úterý, 18:04 + 0 - 0
    http://www.youtube.com/watch?v=VMUzi36O5Nk Tady je preezetace z podzimu 2010.Tudíš to bylo před tím něž jsme měli titul a hrály LM a měli nový stadion.10nás uričitě nechodilo!
  • bez klubu pilgrim 27.08.2013, úterý, 17:50 + 0 - 0
    to kejml - chápu, že netový náctiletý ultra to má jinak, ale rozumný člověk než něco napíše, tak si nejprve zjistí fakta......statistika ligové návštěvnosti je volně dostupná, tak hledej šmudlo.....takové ty klasické 4 tácy na ně vždycky chodily
  • Bohemians 1905 kejml 27.08.2013, úterý, 17:41 + 0 - 0
    těším se na tu dobu až bude hrát plzeň zase o udržení a bude tam chodit zase deset věrných kotelníků a celkem 1500 lidí =)
  • 1.FC Slovácko young boys 27.08.2013, úterý, 08:52 + 0 - 0
    plzeňáků bylo dost i na déčku , cca polovina déčka
  • 1.FC Slovácko Mirek 27.08.2013, úterý, 06:57 + 3 - 0
    kdybyste všichni raději řešili atmosféru a produkci zápasu a nehádali se, bylo by to mnohem lepší :-)
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 26.08.2013, pondělí, 20:31 + 0 - 0
    Toto potvrzuje poslední příspěvek Zdeňka: http://plzensky.denik.cz/zpravy_region/jako-spartan-jsem-se-uz-narodil-rika-fanousek-20130815.html Za sebe už do této diskuze pouze naposled dodám: Co o nás melou TV komentátoři neovlivníme a zpravidla ani netušíme pač u TV nesedíme. Zjišťoval jsem jen co říkal božský Kája a zjistil jsem že GOTT MIT UNS! :-)
  • AC Sparta Praha MrSpartan 26.08.2013, pondělí, 19:37 + 1 - 0
    Zdeněk81: Dej si mokrej hadr na hlavu :-) Nepíšu ,že to jsou všechno fanoušci z Prahy, jen ,že to jsou většinou lidi co jezdí všude. Tím chci říct ,že netěžíme všude z naplavenin z okolí co jdou na fotbal jednou za rok. A třeba v takové Plzni pochybuju ,že tam tyhle fankluby co popisuješ všihcni byli, když lístky se vyprodali v Praze před zápasem s Bohemkou asi za hodinu.
  • bez klubu pilgrim 26.08.2013, pondělí, 19:06 + 0 - 0
    hlavně si Spartani a ostraváci nelžete do kapsy, na výjzdech máte spoustu fans z regionů, tuhle výhodu si Plzeň teprve musí vytvořit, ale pochybuju, že plzenáci jezdí hromadně za prací někam na Moravu, tak jako ostraváci do Prahy, a Sparta, jakožto nejúspěšnější český klbu má v téměr každém trochu větším moravském městě svůj fan club, v takovém Olomouci je na stadiónu vždy pár stovek "místních" sparťanů, kteří si tam jednou za rok jedou pořádně bouchnout...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.08.2013, pondělí, 18:33 + 0 - 0
    MrSpartan:Ale píču starou chlupatou!Máte mezisebo bandu vidláků z celé republiky!Jen v plzeňském kraji je takovejch skupinek několik(Poděvousi,Postřekov,Sušice)našlo by se jich určitě víc
  • AC Sparta Praha MrSpartan 26.08.2013, pondělí, 18:28 + 1 - 0
    Zbrojovka1913: Tak ti děkujeme ,že jsi nám popsal naše výjezdy :-D Já osobně jezdím téměř na každý výjezd a mohu ti s klidem říct, že naše výjezdy opravdu netvoří z poloviny burani z celé ČR z 80% jsou to vždy stejné tváře co jezdí všude. Takže se tu do nás neser, když o tom nic nevíš.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.08.2013, pondělí, 17:41 + 0 - 0
    Zbrojovka:Kápnul si na to přesně!
  • FC Viktoria Plzeň 1911 26.08.2013, pondělí, 17:21 + 0 - 0
    Babu ale právě takoví individua který maj potřebu např. řešit atmosféru podle tv se zde vyskytují a většinou pak rozjedou tak nekonečnej kolovrátek na plzeň.A co se týče toho bulváru tak to je jediný podle čeho asi zde někteří diskutující soudí že si myslíme že sme nejlepčí protože jinak nevím od žádnýho plzeňáka nic takovího nikdy nepadlo ani od aktivní a (pro mě překvapivě) ani od normálů takže nevim z čeho kdo vychází jestli podle bulváru tak je to jejich demence.My na bulvársport serem jako serem na všechny jekýkoliv tabulky a výhru byla věnována našemu kamarádovi kterýho zmrzačili sekuriťáci takže sme jí dle mě využili víc než dobře to bylo jediný k čemu to bylo dobrý!!
  • Zbrojovka Brno Zbrojovka1913 26.08.2013, pondělí, 17:17 + 0 - 0
    Nechápu proč se navážíte do plzeňáků? Dle mého názoru udělali obrovský pokrok, protože do nedávna byla Plzeň hlavně hokejové město. To že jich nepřijede 2tis do 370 km vzdáleného Uh.Hradiště naprosto chápu. Plzeň čeká buď základní skupina LM nebo EL a tím plno atraktivních výjezdů, tak proč mají hromadně cestovat zrovna na Slovácko??? Přijde mi až úsměvné, že nejvíc se ozývají Sralťani, tedy tábor který má buranské fankluby snad po celé republice a bez podpory místních fans by na výjezdech měli sotva poloviční počty. Např když hraje Sparta v Brně, tak v jejich kotli je nalezlá sparťanská verbež snad z celé Moravy.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 26.08.2013, pondělí, 17:14 + 0 - 0
    1911:ano nejslabším článkem těchto stránek bývá diskuse a nejslabším článkem diskuse jsou příspěvky fanoušků Viktorie Plzeň a na tom se shodnem kromě nich všichni :-) Nemyslím si,že by tady byli neaktivní lidi,tohle není eurofotbal.cz,tam je takových internetových fanatiků většina...to by člověk blil :-) Ale uznávám,že by už bylo vhodné změnit téma a nechat chvíli ty fantastické,fanatické,věrné,krásné,inteligentní a vždy pravdu mající fanoušky Plzně na pokoji .-)
  • FC Baník Ostrava capekpico 26.08.2013, pondělí, 16:36 + 0 - 0
    1911: to je názor do pranice! Každý normální fanda, z duše ty nenávidí ty buzeranty žurnální a tak těžko můžou posuzovat dle novinářu! Na tom se snad shodnem napříč všemi kluby.
  • 1.FC Slovácko Babu 26.08.2013, pondělí, 16:22 + 0 - 0
    1911: někdy tu bývá nablito a je pravda, že většinou se to tu rozjede rýpáním do plzeňských fans, ale (a to se na mě nezlob) nemyslím si, že by tu psali neaktivní lidi.. na fb píšou obzvlášť ti, co nikdy nedělali choreo, ale připadají si nejvíc důležití, ale tady podle mě píšou většinou osoby, co už něco odjezdili, zažili a pro svůj klub udělali..každopádně jak říkáš, užívejte si to, co máte :-) hodnocení podle tv nebo sportu nebere samozřejmě vážně nikdo :-)
  • FC Viktoria Plzeň 1911 26.08.2013, pondělí, 16:07 + 1 - 1
    Tady je zas nablito né nadarmo je nejslabším článkem těchto stránek právě diskuze otevřená pro kdejakýho dementa!!Hodnotit atmosféru podle tv nebo brát vážně pseudohodnocení bulvársportu může fakt jen dement!Jediný co mě nechává chledným že většina přispěvatelů zde sou neaktivní počítačoví mrdky který si zde vyblejou svoje komplexy!Já to řeknu takhle a všichni ste nám u píče my si to užíváme a užívat budem!!!!
  • 1.FC Slovácko johankarl 26.08.2013, pondělí, 16:07 + 0 - 0
    Plzeńák to je možně, protože vám to zvedl poslední zápas v Hradci. Nás taky bylo na finále poháru na Strahově 1500 a v Olmíku dokonce 3000. To nic nemění na tom,že dle toho jak hrajete a jaká má Plzeń potenciál je to prostě slabota, to není žádné rýpaní, sami moc dobře víte kde vás tlačí bota,jen si to prostě nechcete přiznat;-) Slovácko Kinderdom : je to normální diskuze a za svůj názor se nestydím,by mě zajímalo kolik jsi toho najezdil ty sám ?
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 26.08.2013, pondělí, 16:06 + 0 - 0
    Zdeněk81: to byla doba kdy na výjezdy jezdil málo kdo. u nás když se dalo třeba 200 lidí byl obrovský úspěch ale to tak bylo u všech táborů, byla hold doba, kdy třeba pražští chuligáni byli na výši a byli prakticky na všech zápasech přítomni. a bylo jedno jestli hrál Baník v Benešově u Prahy, nebo na Žižkově. jiná doba, podle mě si to moc lidí na těchto stránkách nepamatuje
  • FC Viktoria Plzeň Undertaker 26.08.2013, pondělí, 14:57 + 0 - 0
    Pedro Baník: Drtivá většina komentů na jednotlivé články opravdu nezačíná chvástáním a onanií Plzeňáků, ale okamžitym rejpáním jinejch - viz. tato diskuze.
  • 1.FC Slovácko riedlss 26.08.2013, pondělí, 13:15 + 1 - 0
    Zdeněk81: máš velice zajímavé statistiky...co Vás řadí mezi tak úspěšné fans by mě zajímalo...já nepamatuju, že bychom v posledních letech hráli třeba do pátého místa a pořád se držíme tam, kde se držíme a neřekl bych v žádném případě, nechť hodnotí ostatní :)))dva tři roky práce z Vás nedělá žádné velikány...můžeme se pobavit až k Vám přijde nějaká krize, zda-li po tom budete taky tak silní a odolní nebo s příchodem špatných výsledků budou lidi odcházet stejně rychle jako přišli s vlnou dobrých výsledků..nepřeju Vám nic zlého, ale až po tomto se uvidí jací jste srdcaři...
  • 1.FC Slovácko Babu 26.08.2013, pondělí, 13:10 + 0 - 0
    Mně přijde Plzeň hrozně nevyvážená. Baník aj Sparta mají ty počty venku ve velkém měřítku furt nějak rovnoměrné, ale Plzeň má v Hradci 2000, na Baníku 7 a u nás 70?? Je jasné, že ty 2000 lidí nepojedou na Slovácko, ale myslím, že i přes nadcházející zápas v mariboru by bylo slušných tak 150, 200 lidí v sektoru hostů a to je v Plzni pořád ta výsledková vlna, hůř se bude hledat chuť do fandění, až to tak dobře nepůjde.. ale zase je fakt, že Plzeň asi jen tak brzo hrát špatně nebude :-) ale je mi to celkem jedno, my jsme si to užili, support po delší době super celých 90minut, bylo choreo, bylo pyro, no a o volejbalu ani nemluvím :-)
  • FC Viktoria Plzeň radekmaxik7 26.08.2013, pondělí, 12:50 + 0 - 0
    Ser na to, Zdeňku. Nemá to cenu ;) A Pedro, nikdo neonanuje nad tím, že se nějací komentátoři rozplývají nad naší atmosférou... Máme co zlepšovat a víme o tom...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.08.2013, pondělí, 12:27 + 0 - 0
    My měli také špatné období a to dost dlouhé,ale určitě v soiučasné době nepatříme za Slovácko.Nic proti nim je super že v tak malém městě dokáží udělat super atmošku.A 120 Bohemáků v Liberci není taky žádný šlágr.Sparta Baník jsou nad námi to je jasné.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 26.08.2013, pondělí, 12:19 + 1 - 0
    Jéé Zdeňku zase zmiňuješ temné období Baníku,no dobře,pak se ale nediv,že tady budeš číst o vašich 7 statečných na Bazalech pořád dokola a to nebylo ve vašem špatném období,ale naopak v nejslavnějším období vaší historie,jak po sportovní,tak i po fanouškovské stránce.Je to pořád dokola,my uznáváme vaše velké zlepšení,to ano,ale vaši fans patří až někde za nás,pražské S,Bohemku,Slovácko,to že se v tv každý zápas nad úžasnou atmosférou rozplývají komentátoři a vy nad tím onanujete a pak se tady chvástáte sere všechny,proto pořád a pořád dokola všichni opakují,že do nejlepších táborů u nás máte ještě pořád kus cesty a vy pořád a pořád dokola uraženě reagujete a myslíte si,že celý svět je proti vám.Fakt už to nebaví ani mě,protože je to jak házet hrách na stěnu,jak když se bavíš s hluchým.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.08.2013, pondělí, 12:07 + 0 - 0
    2900 co chodí pravidelně?Sám tomu nevěříš.Chceš mi říct že na každej výjezd Vás jezdí 2900?
  • AC Sparta Praha imagesacs 26.08.2013, pondělí, 12:02 + 0 - 0
    Zdeňku, tak to je opět tvuj názor, když srovnám vaše fandění na Barceloně, a naše na Liverpoolu a Chelsea tak vidím velmi velký rozdíl. Takže turisty máte možná vy, ikdyž neříkám, možná tak 100 jich tam bylo, ale 2900 byli normálové co chodí pravidělně.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.08.2013, pondělí, 11:39 + 0 - 0
    imagesacs:A co to bylo za lidi v Liverpoolu na Chelsea?Ty samí co byli v Barceloně na Viktorce!Prostě náplava turisti!My když jsme přijeli den před zápasem do Barcelony tak na Ramblě(taková hlavní ulice v Barceloně )jsme potkávali lidi ve Viktoriánských šálách z Krkonoš,Brna nebo Šumavy a myslím že tak tomu bylo i v případě Sparty v na Chelsea nebo v Liverpoolu.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.08.2013, pondělí, 11:34 + 0 - 0
    Někdy kolem roku 94(v té době jsme měli z Chacharama dobré vztahy)jsme hrály dopoledne na Žižkově a odpoledne byl zápas Dukla -Baník.Ňa ten zápas jsem šli podpořit Baník.Hádejte kolik tam bylo Chacharů:Asi 20!A to jsem možná ještě přidal!
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 26.08.2013, pondělí, 08:14 + 0 - 0
    imagesacs:souhlas,ono to tady vypadá jako bychom měli snad nějaký smír,protože na fans Plzně máme všichni stejný názor,ale my žádný smír nemáme,nenávidíme se,naopak mužstvo Viktorie mi je svým herním projevem sympatické,no a co jsem tím chtěl říct?No,že to neustálé rýpání do Plzně není nenávist,ani závist(ikdyž ty úspěchy jim upřímně závidím),ale střízlivý pohled jiných táborů,i nepřátelských,vzácná shoda nemyslíte plzeňáci...?
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 26.08.2013, pondělí, 05:11 + 0 - 0
    imagesacs: že jsme ve výjezdech 3. jsem napsal jako reakci na ,,johankarl,,. Žádný Švédsko jsem nikde nevytahoval-kolik kam jezdí acs je mě úplně fuk :-)
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 26.08.2013, pondělí, 00:52 + 0 - 0
    Každý nějak začínal i Sparta, Slavie, Slovácko i My ;) ... ale co se týče výjezdové návštěvy, zklamání, jste první, fotbal, na který se dá dívat tak proč tak málo? Jinak doufám, že vám euforie vydrží, zatím jste na dobré cestě. Slovácko nezklamalo, Sympatický tábor.
  • AC Sparta Praha imagesacs 25.08.2013, neděle, 23:39 + 0 - 0
    Plzeňák: Když už tady vytahuješ, že jste byli třetí, tak se podívej kolikátý ste byli před posledním výjezdem do Hradce. Nechápu, proč tady vytahujete Švédsko, co já vím, tak Chelsea, Liverpool, Rottrdam, Lyon, a mohl bych pokračovat dál a dál. Teď pro všechny co tu diskutují: Plzeňáci jistě víte, že Sparta a Baník se nesnáší, a máte pocit že se tady na netu do nich sereme ? Klidně i jako Sparťan přiznám, že si ve výjezdech naprostý jedničky, na to jakou mají polohu na mapě. To že tady někteří brečí že má Sparta fanoušky všude po čr a proto má vždy vyprodanej sektor hostů je pro mě výmluva k zasmání, protože co vím, tak 90% fanoušků Sparty jezdí na výjezd z Prahy. A nebrečte že jedete do Mariboru, tak vás nemuže jet na Slovácko víc, vždyť Sparta hrála v Liverpoolu, bylo nás tam 3000 a DVA DNY na to jsme jeli do Ostravy, a taky nás tam bylo něco mezi 200 až 300, a to ještě prodávali lístky jen den před zápasem, takže většina lístek nestihla sehnat. Takže Vy fanoušci Plzně, radši si vychovejte ty vaše fanoušky securitky, to umí nejvíce fandit když zakročuje securitka proti acs, a zaměřte se na více lidí na výjezdech, a pak tady mužete dávat přednášky o tom, jak je Sparta uspěchovej tým, co se týče fanoušku. Mimochodem, Baník je příkladem, že to o uspěchy neni :-). Vy bejt v Plzni tam kde je Baník, tak máte doma tak 1000 lidí, a výjezdy jezdí v sedmy, jako dřív :-) Za chyby se omlouvám, píši na iPodu.
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 23:16 + 0 - 0
    Nechápu proč nám furt někdo podsouvá že o sobě tvrdíme že jsme nejlepší. Ovšem ve výjezdech jsme loni byli 3. nejlepší (nebo to alespoň takto spočítali na hooligans.cz http://hooligans.cz/reports/czech/86-cr2013/2978-vysledky-nejlepsich-vyjezdaku-za-sezonu-2012-2013
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 25.08.2013, neděle, 22:40 + 0 - 0
    Co je furt řešíte ty Plzeňáky. Nechte je přitom, že jsou nejlepší...ostatně i komentátoři z ČT během přenosů ze Štrunc sadů ejakulují někdy i 5x za zápas. Každý ví, jak to u nich je. Už spousta táborů u nás dokázala to, že má fans základnu i bez sportovního úspěchu, včetně nás! Být Plzeň na chvostu tabulky, bez LM nebo EL, tak jich chodí stejně jak do Příbrami. Ale co, třeba mě v budoucnu překvapí a vyvrátí můj názor. Moc na to ale nesázím! Teď jen kolik těch šašků dojede do Ostravy příští rok?! Že by zvýšili svojí účast ze 7 na 8 ;)
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 25.08.2013, neděle, 22:40 + 0 - 0
    johankazarku: No jsem zvědavý kolik nás teď bude v Brně, když to nebude za 80,- Kč aj s tričkem zdarma. Nedělej tu ostudu zrovna my si s našima výjezdama za 200 nemáme vůbec co vyskakovat, protože jezdit se rozhodně nejezdí.
  • FC Viktoria Plzeň city casual 25.08.2013, neděle, 22:36 + 0 - 0
    johankarl: Jak za váme????
  • 1.FC Slovácko johankarl 25.08.2013, neděle, 22:29 + 0 - 1
    jen se kucí plzeňský furt nevykrucujte a přiznejte si,že co se týká výjezdů na ligu,jste prostě tragédi,dokonce až za nama a že naše počty venku jsou bídné.Nejspíš to bude tou pívem nasaklou mentalitou ;-)
  • AC Sparta Praha Drinks 25.08.2013, neděle, 22:27 + 0 - 0
    Šavík : Závist? Ale jdi prosím Tě:) Typická odpověď každého, kdo nemá jinačí argument, než to hodit na závist. :))
  • FC Viktoria Plzeň Šavík 25.08.2013, neděle, 22:08 + 1 - 0
    klucí že vám to stojí za to tady těm šoumenům něco vysvětlovat... :-D ... všechno je to jenom závist uplakánků! hawk :-)
  • AC Sparta Praha landis 25.08.2013, neděle, 21:50 + 2 - 0
    Pan pes: ..tak Ti děkujeme za Tvé, mimochodem nesmyslné, popsání SPARŤANSKÝCH fanoušků a jejich počtů a výjezdů a teď šup šup do boudičky...:))
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 21:48 + 0 - 0
    Já určitě nemůžu mluvit za ty co nejedou ani do Mariboru ani nejeli na Slovácko. Aby plzeňácí vyprodávali sektory hostů na Moravě je dle mého utopie. I když před 5 lety mě jako utopie přišlo spousta věcí které se stali realitou...
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 25.08.2013, neděle, 21:40 + 0 - 0
    A proč teda nikdo z těch co se na ně nedostalo nejel na Slovácko? Ne nechtěl bych po vás 2000 lidí na Slovácku, ale kdybyste vyprodali sektor tak by nikdo ani nekváknul.
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 21:33 + 0 - 0
    2000 požadavků na vstupenky do Mariboru prý klub dostal mailem. Ale určitě tam 2000 nepojedou když jsme dostali 630 vstupenek a z toho část dostali partneři klubu... Na Slovácko jsem jel i když jsem taky těžko hledal motivaci. Dnes jsem koukal že byl v Olomouci zcela prázdný sektor Jablonce. Bylo-li to pro to že šetřili na výjezd do Sevilly tak je úplně chápu.
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 25.08.2013, neděle, 21:20 + 7 - 0
    Jako sorry plzeňáci ale jste fakt vandráci, potvrdili jste si to sami na baníku a teď i na Slovácku. Že lze hodně co kritizovat na Spartě tak těm by se to v lize nestalo i kdyby hráli v tu dobu evropu. Kde je těch údajnejch 2000 lidí co privandrovalo poslouchat tu p*ču k nám na malšák? To všichni jedou do Mariboru? Já osobně být Plzeňákem na Slovácko jedu už jen kvůli tomu abych se dostal do nálady. Výmluvy na prachy taky moc neberu, ty tři-čtyři stovky už člověka nezabijou, když si místo kupování na benzínkách do Mariboru člověk veme na cestu řízky a paštiku tak má ty tři kila zpět :) Jinak pochvala Slovácku, viděl jsem to jen v bedně ale dobře se to poslouchalo a pyro pěkný.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 25.08.2013, neděle, 21:06 + 0 - 0
    s77: hold jiná doba, zbyly jen vzpomínky :) tehdy k nám celkově jezdilo málo táborů, ačkoliv jsme měli malé návštěvy (kotel čítalo pár desítek hlav), tak tvrdé to bylo dost. jak říkám hodně mých známých má hodně propiet z toho zápasu, taky není se čemu divit. to je stejné jak nás v mistrovské sezoně jezdily tisíce.. tolik ztracených šál co jsme měli, úspěch přináší i své stinné stránky..
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 25.08.2013, neděle, 20:57 + 0 - 0
    s77:prostě to bylo naše temné období,já jsem tenkrát taky chodil tak 2 krát do roka,na té ostudě s Opavou jsem naštěstí nebyl,jinak bych měl dosud asi trauma.Ale naštěstí je to už 18 let a už nikdy podobnou ostudu nezažijem.
  • FC Viktoria Plzeň Pan pes 25.08.2013, neděle, 20:49 + 1 - 2
    Píšu sem tepřív asi potřetí, ale mně už to prostě nedá... :-) Od lidí z Ostravy (ač sami víme, že jim zmizelo deset tisíc fanoušků úspěchu, ale výjezdy prostě mají a měli nejlepší dlouho dozadu) či Opavy některý poznámky na naší adresu ještě beru... Ale aby nám psali o fanoušcích úspěchu Sparťani, to mi ho teda vyndej... 99% jich začalo onomu klubu fandit proto, že rok co rok vyhrávali titul a oni se proto na konci sezony mohli plácat po zádech, jak jsou dobří... Právě proto mají tolik "příznivců" po celej republice, místo toho, aby dotyční byli lokální patrioti.. Kovaní Sparťané.. :-) A jestliže nám tady někdo ze Sparty předhazuje výjezdový počty, tak ono 32 lidí ve Švédsku je na železnou Spartu, "ten nejslavnější" klub v zemi opravdu zoufalost... A rozhodně se nejednalo o výjimku... :-) Tak jsem si ulevil a v klidu můžu zase číst plačky, který nepřenesli přes srdíčko, že jim někdo sebral hračku.. :-)
  • Slezský FC Opava s77 25.08.2013, neděle, 20:23 + 0 - 0
    Brok: no nevim, to jste vždycky tvrdili, že po našem prvním zápase na bazalech jste nám pobrali bůhvíkolik šál...osobně si myslím, že z odstupem času jste si to dost přikrášlili, já osobně neznám nikoho, kdo by tam o šálu přišel. Neříkám, že jste něco nepobrali, ale opavskou šálu měl tenkrát málokdo, moc jich mezi lidmi nebylo. No...už je to fuk, ale musel jsem napsat, jak na to vzpomínám já...byl jsem tam tenkrát v bandě už od rána, hodně času jsme strávili v knajpě na kuřím rynku, ale o chachara člověk tenkrát nezavadil...to byla fakt zajímavá doba ;)
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 20:22 + 0 - 0
    BrokFCB: Dobré vztahy co si pamatuji začli v roce 86 kdy nás několik baníkovců přišlo podpořit na zápas na Bohemce a druhý den pak na oplátku někteří z nás šli na Sparta-Baník podpořit vás :-)
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 25.08.2013, neděle, 19:58 + 0 - 0
    Plzeňák: to co popisuje Colombo byla doba, kdy jsme měli i mezi sebou docela slušné vztahy. dalo se s váma vyjít, ovšem do doby kdy skončila naše "družba" s Brnem. to se pak všechno rozpadlo :) pak se to valilo hlava nehlava, pamatuju si jak pár lidí od vás si šlo dokonce zaplavat do nedaleké řeky u vašeho stánku :))
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 25.08.2013, neděle, 19:54 + 0 - 0
    Opavák: ten zápas si pamatuju, sám jsem si odnesl pár vašich propiet to byly časy. sice nás bylo málo ale tolik šál co jste poztráceli.. obchod jsme si mohli otevřít úplně s přehledem. si pamatuju pak dva roky na to, se opět čekala sklizeň a jaké pak bylo překvapení když od vás z vlaku vylezla banda co se velmi velmi dobře postavila naší úderce. to byly skvělé časy :)
  • 1.FC Slovácko Greif 25.08.2013, neděle, 19:46 + 0 - 0
    U nás je problém že polovina lidí co je v kotli hrají fotbal .. nebo děcka kolem 15 let .. a nebo jsou děsně leniví někam jet jestli se to u nás zlepší tak jen zázrakem .. ono výjezdy za 100kč jak bývali po celé čr už nebudou ..
  • FC Baník Ostrava capekpico 25.08.2013, neděle, 19:05 + 0 - 0
    Plzenak: za sebe asi tak, včera jsem byl na Frýdku pěkny fotbal, pekna návštěva. Ale zítra hraje Baník a přesto vlak nejede. Fans Baníku má velkou zakladnu i ve FM, Havířov, Karviná. .. prostě celý region
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 18:56 + 0 - 0
    Jinak příjemně mě překvapil Frýdek-Místek další vysokou návštěvou. Jsem zvědavej zda jim to vydrží. Jaké mají vztahy s tamními fans Baníku?
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 18:51 + 0 - 0
    To byla reakce na Colomba :-)
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 18:50 + 0 - 0
    Ani jsem tě to nechtěl věřit, ale máš pravdu. Baník byl v té sezoně v návštěvnosti 15. a v další dokonce až 16. http://www.european-football-statistics.co.uk/attn.htm
  • FC Baník Ostrava capekpico 25.08.2013, neděle, 18:43 + 0 - 0
    Jo výjezd na Slovácko je pohoda, už se na něj těším, beru i manželku :-)
  • FC Baník Ostrava capekpico 25.08.2013, neděle, 18:42 + 0 - 0
    Opavak má recht. Toto popichovani k tomu patří. Az prijede na venkovní zazápas Plzeň aspoň 1000 a nebude to zrovna atraktivní boj o první misto, tak jim uznam respekt.
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 25.08.2013, neděle, 18:19 + 0 - 0
    Opavák: doma je to základ, venku souhlas, jeden bus plus nějaké auto stabilně je už na nás asi málo.. ale jde to být ještě lepší i doma.. a nechcu se vymlouvat, ale určitě na těch počtech venku má roli i to neustálé šibování s termínama, kdy většina potřebujem vědět, kdy si vzít třeba volno trochu dopředu.. tady je základ třeba těch 40-50 lidí co se vyskytne venku vždycky, pak se přidají další sem tam (možná i dle atraktivity soupeře) a nakonec ti sváteční, co jezdí většinou jenom na ty nejblížší zápasy.. venkovníma počtama jsme určitě dost dole v tabulce, to souhlas (mimo blízkých výjezdů)
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 25.08.2013, neděle, 18:14 + 0 - 0
    radekmaxik7 Radši otevři hubu a vypuste do SVĚTA jak mlátíte invalidy kam jste zmizeli hrdinové ??????
  • Slezský FC Opava Opavák 25.08.2013, neděle, 18:10 + 0 - 0
    FCS1-vy se u mě držíte stále ještě nahoře hlavně kvůli domácí atmosféře,ale výjezdy jsou povědšinou žalostné,chtělo by to na nich zamakat...
  • 1.FC Slovácko FCS1 25.08.2013, neděle, 18:04 + 0 - 0
    Opavák -- pěkně napsané souhlasím ;)
  • Slezský FC Opava Opavák 25.08.2013, neděle, 17:51 + 1 - 0
    Columbo-jasně,česká nátura je taková že když se daří,dokážeme se pro věc zapálit,když se nedaří,povědšinou jen nadáváme a serem na to,tyhle skoky si zažila vědšina táborů,proto je třeba si vážit a uznávat týmy které mají stabilní formu,jako Baník,Slovácko,Slavia a Sparta,trochu Bohemka a my,beru to za posledních deset let,proto třeba Plzen moc neberu,až budou dobří dýl,ok,stoupnou u mě a výmluvy Brna na Srbskou neberu...
  • bez klubu Vincent 25.08.2013, neděle, 17:49 + 0 - 0
    ACS 1893-2013: drž tlamu radši :D to je hnus číst to po tobě..
  • FC Viktoria Plzeň radekmaxik7 25.08.2013, neděle, 17:40 + 1 - 0
    ACS 1893-2013: ty vole ty se nejdřív nauč psát... :)
  • bez klubu Columbo 25.08.2013, neděle, 17:37 + 0 - 0
    Opavák: To já vím. Chtěl jsem tím hlavně říct, že by člověk měl žít z přítomnosti a nedívat se na to co bylo. V brně taky chodily desetitisíce lidí na zbrojovku a teď je to tam na spádovou oblast špatné. Naštěstí to můžou svalovat na to, že jsou na Srbské.
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 25.08.2013, neděle, 17:31 + 1 - 1
    Tak když se tady nikdo baví o šéfovi švěta tak to je určitě zdeněk,když máte jen fanoušky výsledku vy nemáte fanoušky včera jsem se bavil s klukem z plísně a ten říkal že jich jezdilo i 30 na spartu a po úspěchu jich najednou jezdilo 5 co jste to tam za kokoty a ty vaši hooligans tak si říkajíc ty umí mlátit bud důchodce nebo ted je noví trend invalidy to bys nám něco nechtěl říct zdeněčku to radší držíte píču co ?
  • Slezský FC Opava Opavák 25.08.2013, neděle, 17:30 + 0 - 0
    Columbo-jo,první rok nás na Bazalech bylo 6000,zabraly jsme půl jejich tribuny na stání,oni měli kotýlek o 100 lidech,byli zalezlí dole pod ochozema,se šálou Kaučuku na krku jsem prošel celé Bazaly dokola.V té době jsme nebyly radikální,škoda,vyhnaly by jsme je z vlastního stadionu,avšak bejvávalo,realita je zcela opačná,Baník se zvedl už nějaký ten rok pevně česku kraluje,no a u nás vyprchala ta postupová euforie,lidi jsou z několika pádů zlamaní,tak je nás nyní jen několik stovek...
  • bez klubu Columbo 25.08.2013, neděle, 16:58 + 1 - 0
    capekpico: Byl jsem v roce 1995 na Baníku s Petrou Drnovice (5:3) a utkání sledovalo 748 diváků! Když tam pár týdnů na to hrála Opava (1:2), tak tam bylo 8615 diváků z toho více jak 6000 Opavských. No a další domácí zápas se Žižkovem (2:2) sledovalo na Bazalech 786 divák!
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 16:47 + 0 - 0
    Když už tu má někdo z ACS zapotřebí používat výraz vidlákov, zajímal by mě výsledek průzkumu kolik návštěvníků stadionu na Letné je přímo z Prahy a kolik z venkova kterým někteří pražáci tak okázale pohrdají :-)
  • FC Viktoria Plzeň Šavík 25.08.2013, neděle, 16:46 + 0 - 0
    tak tak Plzeňáku, pravdu máš... btw. jak už tu někdo řekl, myslím, že tu fans ostravy, sparty a slávie mají keců na plzeň nejvíc, jedinej kdo si myslí, že tu šéfuje světu jsou ty ze sparty a to vám teď teda moc nejde :-D . Jinak díky všem slušnejm lidem za podporu, ono se to časem určitě všechno ustálí. Tak na Mariboru zdar! :-)
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 16:39 + 2 - 0
    Na příspěvky o nějaké nabubřelosti, velkohubosti apod. Plzně nemám ve zvyku reagovat a nechávaj mě klidným. Nemyslím že by většina plzeňáků měla sama ze sebe pocit že jsou nejlepší. To že úspěch přitáhne spoustu nových lidí které fotbal do té doby třeba vůbec nezajímal je samozřejmé a přirozené. Co mě ale slušně řečeno štve je když se jako velcí Viktoriáni tváří ti co se léta před tím vydávali za fandy pražských S (hlavně z venkova západních a jižních čech)
  • FC Baník Ostrava capekpico 25.08.2013, neděle, 16:36 + 0 - 0
    Columbo: chodilo dost i před titulem. Navíc chci vidět kolik bude Plzeňaku chodit az se nebude dařit? Doma nás ta sestka chodi a to už čtvrtým rokem hrajem tuzku.
  • AC Sparta Praha VasaKH 25.08.2013, neděle, 16:33 + 0 - 0
    ale svým chováním ze sebe vidlákov dělát ....
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 25.08.2013, neděle, 16:30 + 0 - 0
    A 180 tisícová Plzeň rozhodně není vidlákov
  • 1.FC Slovácko FCS1 25.08.2013, neděle, 16:21 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/photo.php?v=328016364011268&set=vb.212411392157718&type=2&theater video
  • AC Sparta Praha VasaKH 25.08.2013, neděle, 16:20 + 2 - 0
    Zdeněk: To asi proto že to jsou 3 nejlepší, největší tábory u nás .... pak se vyloupne vy kluci z vidlákova a máte tisíce keců a myslíte si že šefujete světu .... chtělo by to u vás trochu pokory :-) ale co čekat od vás že? :-)
  • FC Baník Ostrava Casual88 25.08.2013, neděle, 16:18 + 0 - 0
    Volejbal 1* a celkově pěkné představení
  • bez klubu Columbo 25.08.2013, neděle, 16:16 + 0 - 0
    BrokFCB: Mě se nezdá, že by Plzeň byla nějak nabubřelá. Spíš se hledá kdejaká záminka k tomu, aby se Plzeň shodila. Kdoví jak by to vypadalo na Baníku, kdyby spadl a plácal se někde ve druhé lize. Spousta těch Baníkovců se taky vyrojila až po roce 2004, kdy chtěl každý zpívat baníčku my jsme s tebou, ale kde tady tito fans byli pár let zpátky, kdy do Opavy chodilo 12 tisíc lidí a na Bazaly pár nejvěrnějších?
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 25.08.2013, neděle, 16:10 + 5 - 0
    Zdeněk81: zřejmě kvůli vaší nabubřelosti a převelikým kecům
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 25.08.2013, neděle, 16:08 + 0 - 0
    Já měl vždycky Plzeň rád mám tam rodinu a jsou tam fajn lidi. Sice mě nasrali, jak nám loni šlohli flagu, ale to je fotbal :-). I tak jim přeju titul a ty úspěchy co teď mají a v koutku duše doufá, že to někdy třeba náhodou potká i nás. i když mám spíš obavu, aby se tady za pár let liga vůbec hrála, protože vše je o penězích a Opava je toho důkazem. Pokud Plzeň bude hrát i dál na špici, tak si ty fanoušky na výjezdy vychová. Určitě v Mariboru jich bude dost a nemyslím si, že tam budou turisti, protože Maribor není Barcelona.
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 25.08.2013, neděle, 16:01 + 0 - 0
    Ten volejbal mě včera náramně pobavil :-)
  • 1.FC Slovácko Greif 25.08.2013, neděle, 15:59 + 0 - 0
    Určitě můžeš Mascoo .. občas dojede někdo od sůsedů tentokrát 15 kámošů ze Senice
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 25.08.2013, neděle, 15:58 + 0 - 0
    to je blbost, to smažte :-D
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 25.08.2013, neděle, 15:58 + 0 - 0
    FanaticBoy: příště možem zkusit golf..
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 25.08.2013, neděle, 15:54 + 0 - 0
    Já snad začnu chodit na volejbal :))) Neskutečná zábava!
  • FK Senica Manguero 25.08.2013, neděle, 15:47 + 0 - 0
    Nadhera, super atmosféra!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 25.08.2013, neděle, 15:42 + 0 - 0
    Columbo:Všimni si že se do nás neustále naváží Sparťani a Chachaři občas nějakej Slávista.Proč asi?
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 25.08.2013, neděle, 15:38 + 1 - 0
    A za tři dny vyrážíme do Mariboru a rozhodně to tam nebude samej turista jak tu někdo psal.Jen z celkového počtu 630 vstupenek(zájem byl tak na 2 litry) si 350 vstupenek rozebrali fanouškovské skupiny.
  • FC Spartak Trnava mascoo 25.08.2013, neděle, 15:29 + 1 - 0
    zaujímavé , rozhodne ma to láka sa niekedy prísť pozrieť na neaký zápas na slovácko .
  • bez klubu Columbo 25.08.2013, neděle, 15:18 + 0 - 0
    Jinak zápas podle všeho po fanouškovské stránce na velmi dobré úrovni. i v televizi to vypadalo dobře a to je co říct :-)
  • bez klubu Columbo 25.08.2013, neděle, 15:17 + 0 - 0
    Od ostatních táborů je hnusné, že se tak do Plzně naváží a od Plzně je zbytečné, že se nechává takto vyprovokovat a není nad věcí.
  • 1.FC Slovácko patati 25.08.2013, neděle, 15:00 + 1 - 0
    tento zápas byl jeden z nejlepších až na ty šance :) https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y8xOC0TgTfY
  • bez klubu leprikon 25.08.2013, neděle, 14:56 + 0 - 0
    Slovácko hezké představení. Na domácím stadionu je to opravdu špička. Ta volejbalová vložka hodně dobrá :-) Bude i video?
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 25.08.2013, neděle, 14:45 + 0 - 0
    no tak zase.. stejně jsme nějak začínali, třeba Slováckou Sláviív UH, pokračovali Synotem v SM na Širůchu a skončili u Slovácka.. mě je to asi jedno, za co se považujem, navíc to UH se opravdu nefandí ;-). Spíš de o to aby tady z toho byl svátek každý víkend v okolí.. ne jenom když dorazí Plzeň..
  • 1.FC Slovácko johankarl 25.08.2013, neděle, 14:41 + 0 - 0
    Chachar11: mno když konečně pochopíte,že Slovácko není klub jednoho malého města,tak to zas až takové překvapení není;-)Já osobně bych třeba nikdy nefandil Uh.Hradišti :-)
  • FC Baník Ostrava Chachar11 25.08.2013, neděle, 14:31 + 1 - 0
    Slovácko se mě strášně libí tak malé město ale co dokažou udělat to chce respekt jen tak dál :) a Plzen vzhledem že do Mariboru pojedou sámej turista tak dnes docela slušný počet.
  • FC Viktoria Plzeň Pigmo 25.08.2013, neděle, 14:22 + 1 - 0
    Dávejte sem jen fotky z Ostravy a Sparty, páč mi už nebaví u každého reportu číst blitky o tom kde je koho kolik, málo apod. Do prdele, každej někomu fandí a měl by se ocenit každej člověk na stadionu,o to víc ten kterej se snaží bejt aktivní.
  • AC Sparta Praha Tom478 25.08.2013, neděle, 14:18 + 0 - 0
    Letenskej: +1 . Já Plísńáky chápu, přece jenom většina z nich pojede za 3 dny do Mariboru, tak tohle byl asi spíš menší výjezd pro ty, co do Slovinska nemužou, ne? .)
  • AC Sparta Praha Letenskej 25.08.2013, neděle, 14:10 + 0 - 0
    ACS 1893-2013: ser nato, MY tohle nemáme zapotřebí ;)
  • FC Baník Ostrava capekpico 25.08.2013, neděle, 13:50 + 0 - 0
    Tam nějací byli? To ja se tam těším, vždycky je to tam na pohodu.
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 25.08.2013, neděle, 12:55 + 1 - 0
    co plísnaku tak málo ????????
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam včera, 19:28

Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam


Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! 22.09.2020, úterý, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam včera, 19:28

Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam


Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! 22.09.2020, úterý, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 20:59 - davey
Možná by nebylo špatné aby to ...
včera, 19:11 - davey
Všude je to s těma psama stejn...
včera, 19:06 - davey
Ta poslední fotka tvl... už je...
včera, 14:17 - zbarda
Jaký je problém mezi ultras po...
včera, 11:23 - acs1893
kéž by, to by to vypadalo po h...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace