o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: AC Sparta Praha - FK Jablonec

Foto report neděle, 06.03.2016 23:24 - přejít do komentářů
Fotoreport z Letné
images/clanky/fotoreport-ac-sparta-praha-fk-jablonec-7411.jpg

Ve 20. kole Synot ligy na sebe narazily celky Sparty a Jablonce.

Na Letnou - domácí stánek AC Sparta Praha - si našlo cestu 8.935 diváků, včetně několika desítek fanoušků Jablonce.

Vše podstatné najdete v příloženém fotoreportu.

Foto: G&U - fb zde.

 

Autor: DD

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Mat1922 14.03.2016, pondělí, 16:09 + 0 - 0
    Sikana v kotli ACS?Vypada to tam nejak takhle podobne?....az do casu 1:10,kdy se veteran dostane k pete_acs... https://www.youtube.com/watch?v=lSKB4D8aKAU
  • SK Slavia Praha Madnex 11.03.2016, pátek, 10:37 + 0 - 0
    Nezajímají, a proto sis udělal druhej profil a přišel si je znova přečíst. Ahoj
  • SK Slavia Praha Hudy_SKS 10.03.2016, čtvrtek, 19:06 + 1 - 0
    Ahoj. Vaše anonymní hádky mě nezajímají. Čau.
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 09.03.2016, středa, 21:08 + 4 - 1
    YoungH: Nechápu, na co si tu koště jako ty hraje. Když jdeš po ulici sám, tak klopíš oči před všemi soupeři a děláš, že neexistuješ, ale na internetu jsi očividně činný a silný, stejně jako v bandě lidí. Lidi jako ty jsou aktivní, jak se jim to hodí, tak si tu nehraj na něco, co nejsi ...
  • bez klubu acab1 09.03.2016, středa, 19:34 + 0 - 0
    100
  • bez klubu acab1 09.03.2016, středa, 19:33 + 0 - 0
    frajer YoungH, tak toho bych fakt rád potkal.Osobně jsem dost pravicově smýšlející člověk, ale mám podvědomí o historii naší země, proto bych v životě nehajloval, nebyl drsnej na webu a nekončil svůj příspěvek notoricky známým zvoláním, jako pan YoungH.Zbývá jen doufat, že až dospěje, tak snad prozře,ale komu není dáno, tomu není pomoci.
  • SK Slavia Praha wajt 09.03.2016, středa, 14:29 + 0 - 1
    Madnex: Řešme to už prosimtě jinde a na tyhle výjevy se vyser,stejně jako StoneIsland. Má pravdu v tom, že si to vyřikáme radši doma.
  • SK Slavia Praha Madnex 09.03.2016, středa, 14:22 + 0 - 2
    YoungH je ten tvrdej chuloš Slon Hudy ? Tak to mě poser :D S 20 "kamarádama" kolem sebe ironman, ve skutečnosti hrozná močka. To už se pak vysvětlujou ty tvoje příspěvky tady.
  • SK Slavia Praha wajt 09.03.2016, středa, 13:41 + 0 - 1
    YoungH: Příjdu Hudy. Nejsem žádnej chuloš ze supporters, známe se a nemám problém ti to říct nikdy. Problém žádnej nemám, jen konstatuju, že je SM mladá skupina. Vem to jak chceš.
  • SK Slavia Praha YoungH 09.03.2016, středa, 12:18 + 1 - 0
    Jsem zvědavej na wajta, kterej příjde na příštím zápase dolů a řekne "Ahoj já jsem wajt, ten chuloš ze supporters.cz, kdo že to měl ten problém". Už se těším.
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 09.03.2016, středa, 10:47 + 0 - 0
    Neskutečný, co tady někteří předvádějí za zvěrstva. Napište sem rovnou adresy lidí z jednotlivých skupin vy umrdanci internetoví, maily antifě, SM se hledá...fakt nechápu.
  • AC Sparta Praha zbarda 09.03.2016, středa, 00:26 + 0 - 0
    JenikAcs a eRw!n: dám vám sem na sebe mail a nebránim se diskuzi, respektive pomoci s tím něco udělat. Kontakty na lidi z ACS máme.......zbarda@atlas.cz....čau a ve ČT na Letný!!
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 08.03.2016, úterý, 21:59 + 0 - 0
    Veterán: Když seš tak všímavej, tak jistě vidíš, že kotel je místo, který se u vás vždycky plní nejpomaleji ze všech sektorů. Jistě že na Lazio bude plnej, ale rozhodně ne z důvodu, že by tam lidi chtěli, ale že tam prostě budou muset, protože budou chtít vidět fotbal. Supportu to každopádně stejně nepomůže, protože to budou jen čumilové a ne fanoušci. No uvidíme, jak se předvedete. Když už neděláte pravidelně chorea na ligu, tak aspoň na tu Evropskou byste něco přichystat mohli.
  • AC Sparta Praha veterán 08.03.2016, úterý, 21:37 + 0 - 0
    Ale no tak, už si dejte pohov. Ve čtvrtek hraje ACS s Laziem, tak nejpozději v pátek to zase můžete všichni rozjet. Tentokrát to asi nebude o malém kotlíku ACS, ale myslím, že by mohlo být několik témat např. proč na takový zápas nebyl kotel vyprodán, slabý support nebo že by snad špatně držené či nudné choreo bez nápadu? Nechám se překvapit, kdo s jakými chytrými kecy vyleze. A jen závěrem, pro mě osobně není důležité, jestli přijde na ligu 8tis nebo 16tis, hlavně, že chodí tolik rodin s malými dětmi, čehož jste si jistě všichni z fotek všimli a to i přes tak "hnusné prostředí". A o rodiny s dětmi nám přece všem vč. FAČR jde nejvíc, ne? Mějte se diskutéři!
  • bez klubu cauahoj 08.03.2016, úterý, 21:29 + 1 - 0
    tolik komentářů na YF a SM, jaký to jsou košťata, respektive děti co se hledaj, ale na tribuně do očí jim to evidentně nikdo ze zdejších anonymních válečníků říct nepřijde, radši je budou schovaný za nickem veřejně špinit. Smutný, těhlech lidí je mi líto.
  • AC Sparta Praha pete_acs 08.03.2016, úterý, 21:22 + 1 - 0
    Ty jsi tomu nasadil korunu ty fejku :D
  • AC Sparta Praha eRw!n 08.03.2016, úterý, 21:06 + 2 - 0
    zbarda: jasne ty vole.. :D staci mit jiny nazor a hned ses fyzicky inzultovan.. s nikam nema cenu cokoliv resit. je to vymletej kreten jeden vedle druhyho. je to smutny, ale jak tady psala jedna sesivka vzdycky to taky bylo a vzdycky bude a nikdo s tim nic neudela..
  • bez klubu Tomáš18933 08.03.2016, úterý, 20:59 + 1 - 1
    košťata z youth firmu, běžte si raději psát emaily antifě a vyhrožovat lidem ze sparty fejkama na fb
  • SK Slavia Praha wajt 08.03.2016, úterý, 20:23 + 1 - 0
    StoneIsland: Tleskám ti.
  • SK Slavia Praha StoneIsland 08.03.2016, úterý, 20:20 + 1 - 1
    Wajt, dalśí mentál co tu dělá věčně ostudu
  • AC Sparta Praha JenikAcs 08.03.2016, úterý, 20:18 + 0 - 0
    Zbardo, tak to prádlo vyper a po příštím zápase napiš jak si pořídil.
  • SK Slavia Praha wajt 08.03.2016, úterý, 20:12 + 0 - 0
    YoungH: Ok, rád to s tebou proberu na TS. To že se hledají je pravda, vždyť tam je věkovej průměr 17 let....
  • SK Slavia Praha StoneIsland 08.03.2016, úterý, 20:12 + 1 - 1
    Mandex drž už radši hubu tyvole.
  • Slezský FC Opava carcass 08.03.2016, úterý, 18:29 + 2 - 0
    otázka, která zde zazněla a trefila hřebíček přímo na hlavičku byla: "jak souvisí české vlastenectví s hailováním a s věcmi s tím navázánými"? Docela rád bych na to znal odpověď od v problematice zainteresovaných lidí. Protože kromě těžké formy demence na jinou odpověď ne a ne přijít....a fakt se nedivím, že se normálním sparťanským ultras příčí mít s tím cokoliv společného a chodí proto jinam....
  • AC Sparta Praha zbarda 08.03.2016, úterý, 17:57 + 0 - 0
    Já jsem sem napsal první komentář ohledně málo lidí na Spartě a teď kroutím hlavou, kam až se ta debata dostala... Sparťani už sem raději nepište, je to trapný to tady takhle řešit. Špinavé prádlo se má prát doma a ne tady.
  • bez klubu Petr1312 08.03.2016, úterý, 17:42 + 0 - 1
    Tak zrovna YF jsou ti, kterým by až na výjimky měli všichni děkovat co se týče věcí "okolofutbola" na Spartě. Takže plivání zde na YF je opravdu mimo. Kdo scénu sleduje a je trošku aktivní tak ví, jak to v ČR je. Dokud člověk studuje a má čas tak je vše OK. Až přijde rodina, práce, je to horší. Největší slabinou Sparty je to, že 1/2 lidí se ke Spartě dostala proto, protože fandit Spartě je drsný. A skuteční srdcaři jsou na protilehlý, protože poslouchat hajlování a blbý kecy od 20 letejch fakanů 35 letý fotři zapotřebí nemají.
  • bez klubu Fanoušek 08.03.2016, úterý, 16:53 + 0 - 0
    A koho jinýho mají vyvolávat, když nikoho jinýho ani neznají. Totální neznalost lidských dějin, historie své země. Prostě, já jsem velkej vlastenec, věčná sláva Hitlerovi, kterej by nejradši všechny slovanské národy vyhubil... Kdyby znali nějakou českou nacistickou osobnost, vyvolávali by jí, jenže na to nemaj znalosti...
  • AC Sparta Praha Nemluvně 08.03.2016, úterý, 16:29 + 2 - 0
    Nejvíc ze všeho nechápu v kotli ty hrdý vlastence, co pak začnou hajlovat a za chorálama křičet Sieg Heil. Může mi někdo vyvětlit, co si o tomhle mam myslet? Je ten člověk teda nacista nebo nacionalista? Jak vůbec může někdo, kdo má rád NAŠÍ zem hajlovat a vyvolávat Hitlera? Víte vůbec, co měl za úmysly a kdo opravdu Hitler byl? Přečtěte si radši MeinKampf, vy náckové. Českej lev na mikině a hajluje to..fakt hnus
  • SK Slavia Praha YoungH 08.03.2016, úterý, 15:05 + 0 - 3
    Libí se mi jak se Pete, a Letenskej snaží uhájit jméno na úkor toho co napsali níže jako : "Ať je situace jaká chce, je super to řešit na veřejných fórech", ale to je zase jiná. Nejvtipnější mi příjdou ti krajně antifašističtí bíjci, kterým tak moc vadí situace, hajlování, bíla sparta, proč jsou na stadiónu ticho. Aha, tady někdo ví, že dostane za hloupej názor přes držku tak si radši vylejou srdíčko na zkurvenym supporters.cz. A Madnex ať se ohradí proti hajlování těch "dětí" ze sešívané mládeže co se "ještě hledají" veřejně na Severu, všichni vědí, kde stojí. Řekl bych že skončí stejně. Takže držet hubu a krok. Sparta i Slavie byla vždy krajně pravicová a vždy to to tak i bude. Sieg Heil.
  • AC Sparta Praha Craxa 08.03.2016, úterý, 14:16 + 0 - 0
    Prosím ty,kteří vědí o YF úplné hovno aby se na adresu této skupiny vůbec nevyjadřovali. Hlavně ty Madnexi
  • bez klubu ultraboy 08.03.2016, úterý, 13:42 + 0 - 0
    Upřímně by mě zajímal názor Kopra na celou věc, ani on jistě nešel do ústraní jen tak z ničeho nic, i jeho k tomu muselo něco vést.
  • AC Sparta Praha pete_acs 08.03.2016, úterý, 13:37 + 0 - 0
    Madnexi, Praha neni velká, ale přehled o nás fakt nemáš podle toho, co tu vypisuješ za blbosti...
  • AC Sparta Praha Letenskej 08.03.2016, úterý, 13:19 + 3 - 0
    Madnex: děláš už si ze mě prdel? Co to tady zkoušíš, kurva? Prezentace proti Jablonci? YF se do toho čemu říkáš prezentace nezapojovali. Lezení do prdele? YF stojí na úplně jiné tribuně. Společný turnaje? Na žádném společném turnaji YF nebyli. Cesty na Slovensko? To myslíš Bratislavu nebo Košice? Ani tam spolu tyto dvě skupiny nebyly. Malý smradi? Když se tu prezentuješ jako znalec české scény a vypisuješ tu jak nějaká fízlovská chcánka něčí iniciály, tak bys mohl vědět, že skupina vznikla v roce 2009, z čehož plyne, že věkově jsou tihle lidé už trochu jinde. PB s nima měli konflikty? Aha...tím se dostáváme k tomu, že si VP pleteš s úplně jinou ACS skupinou, ty znalče. Kotel pod YF vedením je to nejhorší, co mohlo Spartu potkat? Nové chorály, stále zlepšující se choreografie, obnovení zinu, non-stop práce na novém oblečení a dalších suvenýrech, milion hodin strávených výzdobou stadionu. Návštěvy jsou tomu největším důkazem? Návštěvy na Spartě jsou aktuálně nejlepší v novodobé historii. Support? Ten nikdo z YF nevede, ale i ten je 100x lepší než třeba v letech 2008-2013. Celou dobu tady střílíš slepýma a snažíš se tady na základě nějakých domněnek vytvořit obraz o současné Spartě, ale můžu ti s klidem říct, že jsi totálně mimo. Viz moje argumenty, kterýma ti zavřu hubu raz dva.
  • SK Slavia Praha Madnex 08.03.2016, úterý, 12:39 + 0 - 0
    Pete_acs alias PM: ona zase Praha není tak velká, aby člověk nemohl mít přehled o skupinách tady a lidech v nich. Letenskej: Nepotřebuju důkaz, stačí jak je napodobujete (prezentace na tribunách viz Jablonec atd.) a lezete jim doprdele. Pak jsou z toho společný turnaje, cesty na Slovensko atd. Vlastně se vám nedivim. Ono je dobrý mít zastání jako malý smradi od týhle skupiny (je hodně vtipný, když člen YF někoho označuje cucákem :D), která je na Spartě neohrožená. Prague Boys s nima měli konflikty, vy jste si vybrali holt tu snazší cestu. Ale to už jsme zase spadli úplně jinam. Zkrátka můj názor je, že právě kotel pod vaším vedením a lidem vám podobných, když spadáte i do ultras sparta, je to to nejhorší, co sparťanský fandění mohlo potkat. A návštěvy, názory lidí a samotnej support budiž tomu největším důkazem. Ale vlastně bych měl bejt za to rád, že jste v takový píče, ikdyž hrajete o titul.
  • FC Slovan Liberec Slovaňák 08.03.2016, úterý, 12:26 + 0 - 0
    Retardérův příspěvek plně dostál jeho nicku...to je přesně ono, pokud nehajluješ s náma nebo ti to snad dokonce vadí, běž vítat negry na hlavák...tohle smýšlení je to, co nás řadí ne dno společenského žebříčku...totální primitivismus a buranství...přeju vám sparťani, ať si s těmahle blbcema nějak poradíte a můžete vytvářet dústojnou podporu svému klubu, ikdyž to asi bude běh na dlouhou trať...
  • AC Sparta Praha Plukovník 08.03.2016, úterý, 12:14 + 0 - 0
    Je jedno jestli jezdíš na fotbal x km nebo xxx km. Když se chováš jak vandrák, tak taky budeš tak nazýván.
  • bez klubu Petr1312 08.03.2016, úterý, 12:00 + 1 - 0
    Ježiši...Opět řešení hoven. To, že kotel na Spartě stojí za hovno i díky hajlování atd. se ví už dávno. Tak nevím, proč tady opět nad tím brečíte. A to uvidíte hajlovačku v sektoru teprve na Laziu v Římě. Mě by spíš zajímalo, jakou souvislost má hajlování s nacionalismem, za kterým Ultras Sparta vystupuje. Myslím, že takový sv.Václav, kterému bylo věnované choreo by se divil, že tady podporujeme někoho, kdo chtěl zničit český národ. A k tomu chození do kotle Sparty...Kdo chce chodit do kotle, tak tam chodí a překousne i to, že se občas strašně drsně zahajluje. Kdo to nepřekousne, bude dál chodit na protilehlou. Ovšem ať se potom představitelé kotle nediví, že je domácí kotel tam kde je. A to nazývání lidí vandráky, kteří jezdí na každý zápas xxx Km, je taky super :)
  • AC Sparta Praha acsboy 08.03.2016, úterý, 11:59 + 2 - 0
    Uvidíme, já zas nevěřím, že se to nebude opakovat, ale byl bych fakt rád, kdybych si mýlil. Víš co, mně je třeba jedno, jaký kdo má v kotli názor na toho a toho, že nemá rád černé atd..Je to jejich názor a mají na něj právo, ale dost mi vadí, když svůj názor musí dávat takhle hlasitě najevo a tím shazovat celý kotel. Přesně to, co se stalo s Jabloncem byla voda na mlýn pro ty, co nás berou za dementy. A i když se to lidem v kotli nelíbí, tak tohle jsou ty důvody proč tam lidi nechodí. Kdybychom měli kotel velký jak maj v Edenu, tak ok, nesouhlasíš s nimi, můžeš si stoupnout stranou a přesto fandit, pak by výmluvy nebyly na místě. Jenže v tomhle případě si prostě myslím, že málokdo chce jít do malého sektoru mezi lidi s odlišným názorem na vše, třeba i vlastní hráče Sparty. Je to u nás těžké no, ale největší problém podle mě je v tom, že se nikdo to nesnaží lepšit, většinu těch negativních komentářů, byť konstruktivních, vůbec nikdo neřeší, spíš je jí vysmějí a jede se dál.
  • AC Sparta Praha Plukovník 08.03.2016, úterý, 11:45 + 0 - 0
    V tomhle s tebou musím souhlasit. Asi nešel, vždyt řikám, že mě to taky sralo, ale do kotle chodim už 9. sezonu a musím říct, že když se zařve jeden dva takovýhle chorály za zápas, který ještě rozeřve někdo v rohu, tak kvůli tomu nepřestan chodit. To co se ted delo na zápase s Jabloncem, bylo trochu přes čáru a já chápu, že lidi sou nasraný, ale už roky sleduju občas diskuze na různejch stránkách a lidi, mají pořád jen nějaký výmluvy. Jednou že si tam lidi dělaj co chtěj, a když pak se proti tomu zakročí, tak že si zas lidi nemůžou dělat co chtěj atd atd. Nikdy se prostě nezavděčíš všem. Ta situace s Jabloncem se ještě bude mezi Ultras Sparta probírat, aby se takovýhle věci už neopakovali. A schválně, napíšeme si tady za rok, jestli se něco změní. Já se s tebou vsadim, že ne.
  • AC Sparta Praha acsboy 08.03.2016, úterý, 11:35 + 0 - 0
    Plukovník: Že je jedno, zda jsi v kotli nebo na protilehlé? Nesouhlasím. Dám ti takový příklad s otázkou v jednom. Představ si, že chodíš třeba 5 let na protilehlou a pak se rozhodneš, že si chceš zafandit a na zápas s Jabloncem zajdeš do kotle. Zhruba od 70 minuty začíná sílit tlak týmu a každý na stadionu cítí, že se teď má začít pořádný fanatismus. Místo toho se ale rozjede "bílá Sparta", když si k tomu přičteš tutti avanti, sieg heil, Di Canio do Sparty a ty bys byl člověk, co tohle křičet nechce, ale bohužel se nejede nic jiného, tak buď to a nebo být zticha. Ptám se, šel bys na příští zápas znovu do kotle nebo se vrátil na protilehlou, kde tohle od nikoho v okolí neslyšíš?
  • AC Sparta Praha Plukovník 08.03.2016, úterý, 11:28 + 0 - 0
    Kdybych neměl kvůli tomu, jak se někteří lidi chovaj, neměl chodit na fotbal, tak nejsem ani na jednom zápase. Přestaňte už se vymlouvatní na okolní faktory a zaměřte se na sebe!
  • AC Sparta Praha Plukovník 08.03.2016, úterý, 11:16 + 0 - 1
    Tak z toho jsem teď vážně zmatenej. Psalo tady asi 5 lidí že například již osmou nebo patnáctou sezonu má permici na protilehlou a uvažujou, že si koupěj permici domkotle :D To snad nemůžete ani myslet vážně. Na spartě se furt hledaj na něco výmluvy, ale furt... v kotli to funguje tak, že jak si to uděláš, takový to máš. Buď fandit chceš nebo nechceš. Já osobně určitě nejsem názorově do leva, ale tohle mi taky vadí. Je však absolutní nesmysl to spojovat s tim, proč do kotle chodí tak málo lidí. Je přece jedno jestli seš v kotli, nebo na protilehlý. Hanba jde pak na celou Spartu. A jak se tady někdo níže zmiňoval, že na každym výjezdu někdo dostane facky nebo bomby, tak já ti řeknu kde se to stává pravidelně. (Brno, Olomouc, Zlín, Slovácko atd..) A je to tim, že na tyhle výjezdy na moravu jezděj ty největší vandráci. A když hold někdo neví jak se chovat, hází přes lidi pivo, padá na ně protože je ožralej jak prase tak to už nejde vysvětlit po dobrym, nedej bože když tam ještě někdo začne hulit trávu. Lidi co jezdí už nějakou dobu, tak vědi jak se mají chovat, aby to nepřekračovalo meze. Lidi co nevědi se prostě musej občas potrestat. Zkus si přijet někam do evropy a chovat se tam jak nějakej zasranej vandrák, tak za rozbitou držku budeš ještě rád.
  • AC Sparta Praha Letenskej 08.03.2016, úterý, 11:16 + 0 - 0
    Madnex: kde jsem označil konkrétní skupinu? Já říkám, že všeobecně pro ČR platí, že zdejší skupiny jsou pseudo, což je pravda. A ještě se tu s námi při o tom, z koho jsme vysraní, ty to přece víš nejlíp, viď? :) Až tady předložíš jediný argument, či důkaž, že YF se vzhlíží v jiné skupině, kor nějaké z ČR, tak se ti omluvím a v životě sem už nic nenapíšu. A že tě někdo uráží a označuje za koště? Se nediv, když píšeš nesmysly na adresu lidí, které jsi neviděl ani z vlaku. Nejhorší je, že zdejší cucáci to pak berou jako holý fakt.
  • AC Sparta Praha pete_acs 08.03.2016, úterý, 11:12 + 0 - 0
    Evidentne vubec nevidis do situace, jeste si z druhyho tabora a budes vypisovat neco o jednotlivych skupinach. Soc.
  • SK Slavia Praha Madnex 08.03.2016, úterý, 11:08 + 0 - 0
    Každej dement, když se mu něco znelíbí, tak druhýho označí koště, aniž by ho znal osobně. To je hroznej nešvar mládeže dnešní doby :D Hele chlapci všichni ví, jak jste z nich vysraný, tak proč se tomu bránit, každej má nějaký vzory. Každopádně že označíš Letenskej VP jako pseudoskupinku, to bych upřímně nečekal.
  • AC Sparta Praha Letenskej 08.03.2016, úterý, 10:46 + 1 - 0
    Madnex: ty zkurvenče, jak můžeš napsat, že YF se v někom vidí? YF absolutně vybočuje od trendu všech českých pseudoskupinek.
  • AC Sparta Praha pete_acs 08.03.2016, úterý, 10:21 + 2 - 0
    Madnex: ty koště, co tady vypisuješ v kom se YF vidí, nepiš hovna.
  • SK Slavia Praha Cepin 08.03.2016, úterý, 09:30 + 1 - 0
    pánové od nás - bylo by dobrý, kdyby se do veselé přestřelky mezi internetovým mordorem a reálným mordorem nezapojoval nikdo z té správné strany řeky
  • AC Sparta Praha veterán 08.03.2016, úterý, 07:32 + 0 - 1
    Madnex - ty víš o VP úplný kulový. Nemusíme si stavět image na nějakých pokřicích. Naše image je postavena na 30ti letech aktivního života ve fotbalovém prostředí a tím probráním jsem myslel,aby se někteří zamysleli nad tím co píšu, ale hlavně, kam to píšu! Podobný odsuzující "komentáře" jsem čítával v červnu 1985 od pohoršených členů brigád socialistické práce z ČKD v Rudém Právu.
  • AC Sparta Praha acsboy 08.03.2016, úterý, 07:25 + 0 - 0
    Navíc mít pravicové názory neznamená v jednom kuse jen hajlovat, chtít pouze bílou Spartu a podobně, ale začínám si myslet, že pro vás existuje pouze rovnice : Pravicové názory = bílá Sparta.
  • AC Sparta Praha acsboy 08.03.2016, úterý, 07:22 + 1 - 0
    retardér: Takže jsme se tu dozvěděli, že kdo chce na zápase pouze fandit SPARTĚ a radovat se z gólů VŠECH hráčů, tak je vlastně jen sluníčkář, havlista a vítač negrů. :D Tak tys tomu nasadil korunu. Jen chci ještě dodat, že většina zde má pravděpodobně pravicové názory včetně mě, ale to taky neznamená, že dotyčný musí během zápasy a podpory týmu v jednom kuse vyřvávat bílá Sparta, sieg heil, tutti avanti a podobně, ale to tě asi nenapadlo viď?
  • FC Baník Ostrava Kyby 08.03.2016, úterý, 07:07 + 0 - 0
    MAJORMAISNER: A že je ACS doma tragická, to vidíme všichni. Jenže stejně je na tom zbývajících 14 klubů a jak je to v Edenu vědí jen sešívky...proto mi přijde dost trapné, když se sparťanům smějí fans jiných klubů. Ale u těch ostatních je mi to jedno, od nás mě to sere...a nepiš mi tu něco o postavení v tabulce, velikosti města či Vítkovicích-chápu, že je někdo bojkotuje, ale v tom tu určitě není...
  • FC Baník Ostrava Kyby 08.03.2016, úterý, 06:58 + 0 - 0
    MAJORMAISNER: Už jsem psal na chacharech, teď se všichni vymlouvají na Vítkovice. Podívej se na fotky kotle posledních let z Bazalů...
  • AC Sparta Praha babalu 08.03.2016, úterý, 01:12 + 5 - 1
    Nebudu mluvit za vsechny, ale ja negry na Hlavaku fakt vitat nechci, naopak. Jsem rad, ze na Sparte prevladaji pravicove nazory, ale evidentne nejsi schopen domyslet, ze timhle jen skodite. Nebo je snad cil odradit sirsi masy od pravicovych nazoru? Fakt nekteri si nedokazi dat dohromady dve a dve a zarvani par picovin stavi nad Spartu a obecne degradaci nekterych myslenek. Nekteri tohle opravdu nepochopi, bohuzel.
  • AC Sparta Praha retardér 08.03.2016, úterý, 00:53 + 0 - 4
    Ty krávo to je síla co sem chodí za sebranku. Běžte si radši vítat negry na hlavák ať tu pak nemusíte brečet že na Spartě převládaj pravicový názory. Škoda vás nebude
  • SK Slavia Praha Madnex 08.03.2016, úterý, 00:21 + 2 - 2
    Jo ACS, nechcete se probrat? Řvou to Veteranos Pirates, kteří si na podobných pokřicích vytvořili svojí image, Youth firm se v nich vidí, tak se klasicky po svých vzorech opičí a tak i vy ostatní byste se měli přidat a taky řvát náckovský a rasistický hesla. Kdo to nebude řvát, tak je pro vás cesta do kotle zavřená! Jestli v tomhle nebude ten zakopanej pes.
  • bez klubu GF1899 07.03.2016, pondělí, 23:49 + 0 - 0
    Ačkoliv nemám rád ani jeden klub o kterých se zmíním tak mě akorát poslední návštěvy utvrzují v tom že Sparta = gloryhunteři z celé ČR a proto doma na takový klub slabota ale výjezdy dobré za to Plzen = gloryhunteři z Plzně, doma plno venku slabota.. Vidlák prostě z kdejakýho pralesa z ČR na Letnou každý zápas nedorazí
  • AC Sparta Praha acs1893 07.03.2016, pondělí, 23:36 + 0 - 0
    Driv bylo a azurita na spartě aspoň dobrý jádro a lidi z něj měli respekt...pak po tom bojkotu se to bohužel celý rozpadlo,navíc přestali chosdit lidi...tenkrát sem čekal Ze se toho chopej pb a lidi okolo nich co se fotiili v bandach na každým rohu, bohužel jim o spartu a fandeni až tolik nešlo....taky na to doplatili.
  • AC Sparta Praha veterán 07.03.2016, pondělí, 23:28 + 0 - 3
    všem diskutujícím ACS, nechcete se probrat?
  • AC Sparta Praha eRw!n 07.03.2016, pondělí, 23:08 + 0 - 0
    * ke kotli Sparty patri
  • AC Sparta Praha eRw!n 07.03.2016, pondělí, 23:06 + 1 - 0
    pete_acs: nikdo to tady neresi.. pouze se zde konstatuji fakta.. ono to totiz nejde vyresit tady, ani nikde jinde.. znam taky osobne mraky lidi, kteri kvuli tem projevum do kotle nechodi, pritom by jinak moc radi podileli na atmosfere.. na Spartu chodim uz skoro 20 let a za tu dobu se vubec nic nezmenilo, je to porad stejny.. ja uz davno ztratil nadeji, ze se v kotli neco zmeni.. proste to ke kotli Sparty a musime se s tim naucit zit - bohuzel
  • AC Sparta Praha acsboy 07.03.2016, pondělí, 22:10 + 5 - 0
    Taky mám permici na protilehlou, letošní ročník je mou 8 sezónou na této tribuně a i když jsem v minulosti plánoval, že se v budoucnu přesunu do kotle, tak teď to opravdu v plánu nemám. Fandění mě baví, ale bohužel to jinak nejde, protože nehodlám být součástí lidí, kteří si myslí, že hráči se podporují pokřikem bílá Sparta. Většina z těch, co řve bíla Sparta, Sieg Heil atd. si myslí, že do kotle se nechodí hlavně díky plotům a kamerám, ale to je samozřejmě hloupost, nechodí se tam hlavně díky nim. Však proč se nejdete před zápasem zeptat té mladší generace z protilehlé (17-30 let např.), proč nechodí do kotle nebo proč tam chodit přestali, asi by jste byli překvapeni. Připadá mi opravdu trapné, že musí fanoušci stejného týmu pískat na vlastní kotel, aby jim dali najevo, že to, co skandují je píčovina. A proč by se to neřešilo veřejně? Jen ať všichni vědí, proč chodí do kotle s bídou 200 hlav. A tím myslím opravdový důvod a ne žádné ploty.
  • AC Sparta Praha babalu 07.03.2016, pondělí, 21:47 + 2 - 0
    I kdyz muzu treba i s nekterymi vecmi souhlasit, supportu, navstevnosti a nalade na stadionu to rozhodne neprida. Naopak sve myslence delaji jen zle. Na prvnim miste by mela byt podpora Sparty. Nemam problem treba i s bojkotem zapasu, kde jdou penize na imigranty, obcas nejaky transparent na toto tema atd., ale rvat pri zapase nejae picoviny co musi byt kazdemu jasne, ze to lidi odradi, je blbost.O hracich nemluve. At jdou po zapase radeji si cistit treba Vaclavak nebo Kliniku:).
  • AC Sparta Praha vasek 07.03.2016, pondělí, 21:43 + 1 - 0
    Osobně mám permici třetím rokem. Původně jsem chtěl do kotle, protože na protilehlý to není ono. Ale s tím jak to tam pánové vedou mě tam fakt nedostanou. A takových lidí je spousta. Vím minimálně o dalších 4. A jinak než na veřejné diskuzi se to probírat nedá..
  • AC Sparta Praha Daniel1983 07.03.2016, pondělí, 21:27 + 0 - 0
    nejvíc toho napíšou ti, kteří jsou na Spartě akorát 2x do roka (derby, Plzeň, občas Evropa) a v době jiných zápasů jsou k vidění na internetových diskuzích
  • AC Sparta Praha JenikAcs 07.03.2016, pondělí, 20:29 + 2 - 1
    PETE: Co pak s těma náckama jde normálně mluvit? Jen ať to všichni ví, že na spartě jsou lidi který tyhle věci se...a jak vidno je nás dost.
  • AC Sparta Praha pete_acs 07.03.2016, pondělí, 20:21 + 0 - 1
    At je nase situace jaka je, hodne dobry to probirat na nejaky verejny diskuzi...
  • AC Sparta Praha ACS 07.03.2016, pondělí, 20:17 + 2 - 1
    Vim skutecne o mnoho lidech, kteri opustili kotel kvuli hajlovani... Tipuji, ze kdyby nebylo tehle zkurvenejch rasistickejch a xenofobnich picovin, kazdy zapas ma v kotli minimalne o 200 - 300 lidi. Tipuji, sam jich znam pres 10 a to jen ja. Ani s hraci nemaji ultras nejlepsi vztah, jeste aby jo, kdyz hraci 90 minut poslouchaji hajlovani, oslavovani Mussoliniho, Hitlera, jak usekat detem ruce apod... Je to opravdu odporne. Kdyby nebylo techto veci, vedeni, hraci i ostatni fanouskove by meli jiny pohled na ultras ACS. Jen muj nazor...
  • AC Sparta Praha Letenskej 07.03.2016, pondělí, 19:55 + 1 - 1
    asis: je mi jasné, jakou skupinu máš na mysli a je mi taky jasné, že si s ní spojuješ špatné lidi.
  • FC Baník Ostrava L. 8 07.03.2016, pondělí, 19:50 + 0 - 0
    Fanatyk1922: je to na té šále napsáno :D Chemnitzer FC a Baník Most
  • bez klubu asis 07.03.2016, pondělí, 19:37 + 0 - 0
    pedrosks: není novinkou, že lidi z nejmenované skupiny si o sobě myslí víc a šikanují jiné fanoušky Sparty, není to informace jen od jednoho člověka...
  • bez klubu Rusty 07.03.2016, pondělí, 19:36 + 0 - 0
    Těch důvodů může být víc, třeba ten několikaletý boj s vedením nebo prostě jen Sparta usnula na vavřínech. Jen si vzpoměňte kde byla Sparta před dvaceti lety a kde Slavia, a jak jsou karty rozdány dnes. Asi má ta naše scéna taky specifika, ale bohužel rozhodně ne ty, co by jí dělali zajímavou.
  • FC Baník Ostrava Fanatyk1922 07.03.2016, pondělí, 19:32 + 0 - 0
    Či to jsou barvy na fotce č. 9 ??
  • SK Slavia Praha pedrosks 07.03.2016, pondělí, 19:31 + 0 - 0
    Sparta opravdu nic moc, ale vsadím se, že po Laziu jí tady budete jen chválit za parádní support, přeci jenom je fakt, že vyhecovat se na velké zápasy sparta umí. JenikAcs: 10 lidí na výjezdu dostane přes držku? To se mi nějak nezdá...samozřejmě to nemůžu vědět, ale nějak se mi tomu nechce věřit..
  • AC Sparta Praha HON 07.03.2016, pondělí, 19:20 + 0 - 1
    Se divim, ze se jeste nekdo po tech letech divi, jak je to prazdny. Furt stejny vymluvy (ploty, lidi, klobasy,.. ). Lepsi uz to asi proste nebude.
  • AC Sparta Praha JenikAcs 07.03.2016, pondělí, 19:19 + 0 - 0
    Bílej gól to je fakt velká sranda ale můhehehe. Včera to byla taková legrace, že zcela vážně zvažuji, po 15 sezónách, odchod z kotle a to už jsem tam zažil hodně, ale takhle dementní to nebylo snad nikdy.
  • AC Sparta Praha Nemluvně 07.03.2016, pondělí, 19:10 + 0 - 0
    Tohle vymlouvání se na ploty a na dvoupatrovej kotel, na to že nám vítr v kotli fouká do obličeje když zpíváme a že do kotle lidi nechoděj protože tam vede moc schodů už je fakt ohraný. Přestantě hledat výmluvy a začněte něco dělat s realitou takovou, jaká je. Kdyby se zpívali chorály, co nakoupnou hráče, hned by do kotle chodilo víc lidí. Radši, at si po golu černýho každý určí, zda zakříčí jeho jmeno nebo ne, ale davat do toho choral to je fakt debilní. Proč se prostě nemůžete při zapase vysrat na tyhle debilní pokřiky a nezačnete fandit SPARTĚ ať už je jakákoliv. To je furt Sieg Heil, bílá Sparta, bílej gol a pak se divíte, že do kotle nikdo nechodí.
  • AC Sparta Praha Braine 07.03.2016, pondělí, 19:09 + 0 - 0
    A vy se fakt někdo divíte, že nás chodí do kotle málo a support pak stojí kromě velkých zápasů za hovno? Ono se těžko tahají noví lidi, když tam speaker předvádí takové píčoviny jako včera... jak jsem vždycky současné vedení kotle považoval za jedno z těch lepších, co jsem zažil, tak po včerejšku už bych si tím tak jistý nebyl. Ono je jedno, že se pokřiky jako "Bílá Sparta" nebo DiCanio se řvou jednou za dvacet zápasů, ty lidi si to zapamatujou a pak se těžko přesvědčujou, že to je fakt výjimka a většinou se normálně fandí. Ale ne, ona se bude skandovat BS za vyrovnaného stavu v důležitém zápase a pak se zase budou všichni divit, jak je možný, že máme doma v kotli poloprázdno.
  • bez klubu asis 07.03.2016, pondělí, 19:08 + 0 - 0
    HP88: Jakých 20 klubů? Jeden klub, s kterým se baví, tak zůstal celý bus na hranicích a druhý klub měl svůj domácí zápas, vše ostatní jsou jen kontakty jednotlivců.
  • FC Baník Ostrava Rest 07.03.2016, pondělí, 19:07 + 0 - 0
    Kotli Sparty asi nejvíc škodí všichni ti mladí jakoby chuligáni, kteří si myslí, že jim patří svět... a jak psal acs: jsou schopni mlátit i vlastní fanoušky. To pak radši ostatní půjdou do jiných sektorů.
  • AC Sparta Praha Kamarád s Ultras 07.03.2016, pondělí, 18:53 + 2 - 1
    Ono bejt tribuna dělaná jinak (viz Eden),tak je to něco jinýho. Určitě by bylo víc lidí. To,že je kotel v kleci tomu taky moc nepřidá. Myslím,že mít dva speakery by neuškodilo,neříkám najednou,ale ob zápas třeba. Myslím,že kdyby tam byl někdo,kdo to dokáže rozeřvat a udělat pořádek,tak jako to vzal onehdy do ruky jeden z YF,bylo by to taky něco jiného.My umíme udělat suprovej support,když chceme i na tomhle zápase to bylo vidět,že kolem 57" to byl dobrej fanatismus. Ale většinou se to bere jako "sranda zápas" když to není Slavie,Plzeň nebo Baník. Pokřiky tipu "Bíla Sparta"..nevím no,nebýt těch černejch v týmu,tak kdo ví jestli bysme vyhráli. Jo zařvat občas,říkám občas po gólu z prdele "Bílej gól" pro zasmání OK..ale bejt tohle na každým zápase,tak se nedivím,že lidi nechodí. A to,že se už snad celej kotel naučil řvát po "nás fotbal nezajímá,fotbal je jen záminka"..Sieg ...a řve to většina jen z principu protože to řve dalších x okolo..je to na pováženou už.
  • AC Sparta Praha Ada 07.03.2016, pondělí, 18:41 + 0 - 1
    Taky mě to úplně sere, když do kotle chodí 20 lidí...
  • FK Jablonec Ultrá97H 07.03.2016, pondělí, 18:16 + 0 - 0
    H_P88: O čem to mluvíš, jakých 20klubů? Možná bych pomlčel, jistě víš, jak se se zlou potázali vaši kámoši u hranic. Je teda pravda, že se jim podařilo zařídit to, aby se nedostali do Čech, natož do Prahy.
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 07.03.2016, pondělí, 17:42 + 0 - 0
    Kyby: Podívej se na fotky z většiny našich výjezdů a dej si pár facek. Ty si snad čekal ve Vítkovicích něco jinýho? Že se zruší bojkot a najednou tam začnou chodit do kotle stovky nebo až tisíc chacharů ? Já teda ne. Nenávidim ten stadion, nefotbalový místo a stejně tak to vidí x dalších baníkovců. Všichni radši vyjedou ven než chodit na atleťák do Vítkovic, což je podle mě 100x víc než cokoliv jinýho vyjet za svým klubem. Tady je ale řeč o Spartě a o tom proč každoroční aspirant na titul má tak žalostnej kotel doma na SVÝM stadionu.
  • AC Sparta Praha JenikAcs 07.03.2016, pondělí, 17:25 + 0 - 0
    Jo ještě k prezentaci. Vy máte sektor alespoň nějak systematicky ověšen vlajkami. Měli jste konfety a ranec vlajek na tyčich. U nás nic.
  • AC Sparta Praha JenikAcs 07.03.2016, pondělí, 17:18 + 0 - 0
    Kyby: Proč by si měl dávat pár facek? Má pravdu. Bejt v takový pr... jako jste vy. Tak by nás ani těch 100 nebylo to bych se vsadil. Na tom zrušeném utkání s Duklou, tři zastávky busem z Letné bylo v kotli cca. 50 ACS. Kdyby to bylo jenom o počtech, ale i kvalita je naprosto žalostná. Nejvíc fandila skupinka deseti holanďanů, kteří do kotle přišli omylem na návštěvu.
  • FC Baník Ostrava Kyby 07.03.2016, pondělí, 17:06 + 0 - 0
    MOJORMAISNER: Podívej se na fotky z FCB-Dukla a dej si pár facek...
  • AC Sparta Praha acs1893 07.03.2016, pondělí, 16:42 + 1 - 0
    jinak na derby a lazio vyprodáno za den....takže u nás je to bohužel hlavne o soupeři, a to že kotel se vyprodá na oba zápasy až jako poslední je taky k zamyšlení.
  • Zbrojovka Brno radex 07.03.2016, pondělí, 16:39 + 0 - 0
    tak stejní tragédi škodí i v Brně a do kotle lidi nejdou ani kdyby to bylo zadarmo.
  • AC Sparta Praha acs1893 07.03.2016, pondělí, 16:34 + 2 - 0
    co chcete když se řve bílá sparta, sieg heil že je to slyšet až na hradčanskou, to že spíkr rozjíždí di canio do sparty na desátej pokus i když mu asi nedošlo že to lidi řvát nechtěj ještě ok ale když slyší jak celá letná píská při pokřiku bílá sparta a on to fůrt rozjíždí tak tam bude asi problém...stejně jako že není výjezd kde by nedostalo aspoň 10 lidí někdy úplně bez důvodu přes držku to asi taky na návštěvnosti nepřidá....
  • SK Slavia Praha Madnex 07.03.2016, pondělí, 16:30 + 1 - 1
    Přesně tak, taky se tomu vůbec nedivim. Už se to tady probíralo několikrát, proč lidi na Spartě nechodí do kotle. Kdo by taky chodil mezi takový bezmozky, který hučí na svoje hráče černý pleti (v historii několikrát) a pak když dají góla, tak s nima ten jejich gól slaví. Skandování bílá Sparta teď na posledním zápase to jen dokresluje. Ale ono je to vlastně strašně fanouškovsky korektní, být nácek, zvedat pravice a skandovat rasistický chorály. U nás se sice taky objevujou tyhle individua, sešívaná mládež budiž toho důkazem (jsou to děcka,který se ještě hledají), ale v menší míře a rozhodně tim netrpí support. Sparťanskýmu kotli to škodí strašně, ale pokud to tam povedou stejný lidi jako dosud, tak se nic nezmění a furt budete mít stejně tragickej kotel doma jako už několik let.
  • Zbrojovka Brno radex 07.03.2016, pondělí, 16:01 + 0 - 0
    spíš se divim,že se všichni tak divíte...možná kdybych byl ještě o pár let starší,tak bych zažil dobře fandící spartu,ale za těch cca 20 sezon co pamatuju se vždy našlo dost lepších...je to zvláštní.
  • SK Slavia Praha Jacksson 07.03.2016, pondělí, 14:45 + 1 - 0
    škoda že chodí tak málo lidí na tým co hraje stále o titul :/
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 07.03.2016, pondělí, 14:31 + 3 - 0
    Jablonec ve 20 klubech v počtu zhruba 60 lidí taky ostuda!
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 07.03.2016, pondělí, 13:29 + 0 - 0
    Viděl jsem to v TV a sparťanskej kotel fakt tragédie. Vy jednou sestoupit do 2.ligy, což se "výhledově" nestane, ale nastat ta situace, tak vás doma fandí v kotli 100. Zhejčkaný fanoušci až hanba. Těma politickejma chorálama jste to jen dorazili. Hlavně že kotel neslavil, když tam za vás střílel Bony, Kweuke a teď Fatai, někdy Costa apod. Škoda mluvit....
  • AC Sparta Praha zbarda 07.03.2016, pondělí, 12:43 + 2 - 0
    Já s tebou vesměs souhlasím. Prostě nejsme fotbalový národ a lidi jsou líný. Možná máme milion fanoušků, ale internetových. Já být Spartou, tak udělám lacinější permice a naopak bych zdražil vstupenky na EL, na derby, na zápas s Plzní. Aby byl větší tlak na to si koupit permici a ne že lidi půjdou jen na Lazio, sešívky a Plzeň. To umí chodit každej.. A nejvíc mě serou ty lidi, co se 1x možná 2x objeví na fotbale, udělají si selfíčko a dají to na facebook. No nic, zítra všichni v 17h na Spartě a pomoct s choreem!
  • FC Slovan Liberec Slovaňák 07.03.2016, pondělí, 12:00 + 0 - 0
    Vzhledem k tomu, že je nám fanouškům provinčních vesnických klubů neustále podsouváno, že sparta je evropský velkoklub s miliony fanoušků po celé republice, tak pro mě je i 20k málo...ale nikdy bych se nepouštěl do kritiky, jelikož s tím máme problém i my a vlastně celá republika..prostě česká mentalita...jen tak pro tebe k zamyšlení ,-)
  • AC Sparta Praha zbarda 07.03.2016, pondělí, 11:40 + 1 - 0
    Slovaňák: Neboj, neodradí :-) ..ne ale fakt je ten, že tu naší návštěvnost nepochopím. Hrajeme hezkej fotbal, daří se nám, hrajeme EL, hrajeme o titul a přijde 9 tis.... Na Spartu má chodit každý zápas 15 tis.bez ohledu na soupeře...
  • FC Slovan Liberec Slovaňák 07.03.2016, pondělí, 11:22 + 1 - 0
    V klidu Zbardo, snad tě to neodradí navážet se do návštěvnosti ostatních klubů, to by byla věčná škoda :-)
  • AC Sparta Praha zbarda 07.03.2016, pondělí, 10:20 + 3 - 0
    vasek: souhlasím s tebou. Ty pokřiky tomu rozhodně nepomáhají. A nechápu, když hráči tlačí, tak místo toho abychom je pořádně podpořili, tak se řve tohle. Tohle hráčům vůbec nepomůže a lidi pak začali pískat...
  • AC Sparta Praha vasek 07.03.2016, pondělí, 09:39 + 8 - 0
    Co se týká kotle, tak se včera projevil opět velký primitivismus pokřiky bílá Sparta, DiCanio do Sparty, jebat Alláha atd.. Kdo se pak může divit, že do kotle nikdo moc chodit nechce. Ještě když ty pokřiky rozjíždí speaker. Každý má plno keců jak politika na fotbal nepatří a pak se tam řve tohle...
  • FC Bohemians Praha Carlossantanos20 07.03.2016, pondělí, 00:28 + 1 - 1
    Hamba Sparta
  • FC Bohemians Praha Carlossantanos20 07.03.2016, pondělí, 00:27 + 1 - 1
    Ta Sparta má doma ale kotel... !!
  • AC Sparta Praha zbarda 07.03.2016, pondělí, 00:22 + 1 - 0
    Nechápu, že na nás chodí pořád tak málo lidí... Už nevím, co ty lidi chtějí.. Ostuda..
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 21:13 - Kyby
Doufám, že se ještě bude angaž...
včera, 20:04 - lamich2
Angažovalo se v tom nějak vede...
včera, 19:09 - nejsem robot
...a bude hůř-když je lampasák...
včera, 17:20 - Kyby
Chyba, na zaplacené, ale platn...
včera, 16:36 - k.m
Zaplacené lístky ? Dle infa z ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace