o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Bohemians Praha 1905 - AC Sparta Praha

Foto report sobota, 26.07.2014 10:50 - přejít do komentářů
Fotoreport z úplně prvního utkání nového ročníku fotbalové ligy...
images/clanky/fotoreport-bohemians-praha-1905-ac-sparta-praha-6195.jpg

Nový ročník nejvyšší fotbalové soutěže, nyní pod názvem "Synot liga", odstartoval malým pražským derby, které se odehrálo v pátek, od 18:00 v Ďolíčku.

Na utkání si našlo cestu 5.000 diváků a vršovický stadion byl opět vyprodán. Vyprodán byl i sektor hostí, do kterého se vešlo 250 sparťanů. Další fanoušci pražské Sparty byli rozmístěni i na jiných místech stadionu.

Díky oběma táborům se utkání odehrálo v bouřlivé atmosféře. K vidění byly choreoprezentace na straně Klokanů i nějaké to pyro.

Přinášíme fotoreport z prvního utkání nové sezóny.

x

Autor: DD

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Mat1922 02.08.2014, sobota, 16:21 + 0 - 0
    Igor Hnízdo-prvý,hlupák,vy,drtivý.
  • Zbrojovka Brno flvv 01.08.2014, pátek, 02:27 + 0 - 0
    Běžte si to řešit na fejsbůk debilové
  • Bohemians 1905 ulhul1905 01.08.2014, pátek, 01:55 + 0 - 1
    Tak za prví,žádný levičácký vlajky tam nejsou,za druhý bohemka nemá družbu se st.pauli je to jen přátelství několika lidí,za třetí pokud na vás někdo řve fetky nebo levičáci tak je to ulupák a to jste i vi pokud tomu nasloucháte.A nakonec,když to tak vadí drtiví vetšině lidí,tak proč s tim nikdo nic nedělá?V tom případě jste teda banda poserů který akorát brečej na netu ale v kotli nic.Tak se konečně seberte a jděte za ultras jim něco říct ne,ostuda bohemky ste akorát vy.
  • Bohemians 1905 Kroos 31.07.2014, čtvrtek, 11:59 + 0 - 0
    klokan22 : souhlas .. jenom je na kokot že se to neřeší nijak dál ..
  • Bohemians 1905 klokan22 31.07.2014, čtvrtek, 11:30 + 2 - 0
    Ja si myslim ze to drtivy vetsine lidi není prijemny. Chodit na fotbal, aby na vas ostatní kriceli FETKO,LEVICAKU a podobne. Ale to ze tam par blaznu vesi naky symboly neznamena ze si zbytek lidi o tom nemysli svy. Stejne jako ,,družba,, se St.Pauli. Nekolikrat jsem videl jak se tam lidi hadali kvůli tomu ze někdo vyvesil vlajku se znakem St.Pauli. Ja se do toho nezapojuju, nemá to cenu ale myslim si svoje. Ja třeba z cizích tymu fandim Partizanu Belehrad, takze když si prinesu vlajku Partizanu a vyvesim ji tam, tak co se bude dit? Docela mam chut to nekdy zkusit :-)
  • Bohemians 1905 Kroos 31.07.2014, čtvrtek, 00:38 + 1 - 1
    Ulhul: nedělej ostudu, jsi uplně vedle. Mě osobně třeba hrozně serou buzny co věšej levičácký vlajky a sem si jistej že nás je opravdu hodně. Tak když se chceš nějak vyjádřit blbečku tak si nejdřív zjisti fakta. Díky .... Silesia: jdi dál honit nad videi z polska a vrať mi těch nejpojebanějších 15 minut v životě který jsem strávil čtením tvejch vypíčenejch nesmyslů.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 30.07.2014, středa, 08:38 + 0 - 0
    souhrn jara:Sparta.maj tam vyvěšený nějaký ukrajinský nápis,pujde tam někdo hrotit politiku?asi těžko co:-D
  • Bohemians 1905 Durden 29.07.2014, úterý, 21:20 + 0 - 0
    bohemák:Taky souhlasím.
  • Zbrojovka Brno flvv 29.07.2014, úterý, 18:36 + 0 - 0
    Ten který nikomu nefandí to konečně rozsoudil...
  • bez klubu Rusty 29.07.2014, úterý, 18:26 + 0 - 0
    A už jsi tu dávaj i dva klokani mezi sebou... opět diskuze směřující k hovnu
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 29.07.2014, úterý, 16:36 + 0 - 0
    Kony S-U: Nene Opavu respektuji psal jsem to ve třech příspěvcích a chci ji v 1.lize, jen ten blbec mě sral urážel jsem především ho, řešit tu už nic nebudu nebaví mě to ;-)
  • Zbrojovka Brno radex 29.07.2014, úterý, 13:46 + 0 - 0
    tak to je fajn,sorry...tak třeba ti dva zlobiví obdivovatelé všeho Polského.
  • FC Bohemians Praha B05 29.07.2014, úterý, 13:37 + 0 - 0
    radex - tak v mém případě si sakra mimo mísu. Ale přesvědčovat tě nehodlám.....
  • Zbrojovka Brno radex 29.07.2014, úterý, 13:17 + 1 - 0
    no a blbouni typu B05 zase řeší,jestli někdo nemá závadný účes,trochu moc volný gatě a nevhodný nápis na mikině jim taky dokáže rozpumpovat anabolika v žilách...však stačí jamajská vlajka a dva nazi blbové si tu dávají "virtual fight" a některým určitě popraskaly žíly,což vše krásně dokresluje :)
  • FC Bohemians Praha B05 29.07.2014, úterý, 12:49 + 1 - 0
    BFC - blbouni typu Ulhul hlavně řeší, zda někdo nemá třeba " pro ně závadnou značku hadrů" a pod......
  • Bohemians 1905 BFC 29.07.2014, úterý, 12:26 + 0 - 0
    ulhul: Podle tebe antirasismus politika není. Čistej alibismus z tvý strany. To, že se vyhraňuje proti lidem s určitou politickou orientací přece znamená, že politiku řeší!! Je opravdu takovej problém chodit na stadion s vlajkou dotyčnýho klubu, podporovat ho, jezdit ven a neřešit jakýkoli jiný věci?
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 29.07.2014, úterý, 12:22 + 2 - 0
    SilesiaPride: Chlape, nechceš to už stopnout tady, je tě plná diskuze a stejně piču z toho! Ryješ tu furt do Bohemky (pak do Opavaka), jak kdybys chtěl (mohl) změnit to jak to u nich funguje, to si musí pořešit především oni sami! Řiď sa radši heslem: "Ať si každý fandí komu chce, ..." a dej už pokoj. ;-) Fakt na ostudu toto ...
  • Bohemians 1905 ulhul1905 29.07.2014, úterý, 01:18 + 1 - 0
    carcass-nekouřim ani nefetuju ale co já dělám po tom je ti hovno,stejně tak je ti hovno po tom co dělá bohemka,Jak řikám,jestli má nějakej bohemák problém s tim jak to tam chodí tak ad to řeší v kotli,ne tady.Ostatně nevim proč se takoví věci nehrotěj i u pravicovích fans.Já taky nepotřebuju na fotbale politiku ale sem rád že u nás je jedno kdo jakou má barvu,co pije nebo kouří.Mimochodem budu se opakovat ale antirasismus neni politika.
  • Bohemians 1905 BFC 28.07.2014, pondělí, 23:17 + 0 - 0
    bohemak: naprostej souhlas s tebou !
  • Slezský FC Opava carcass 28.07.2014, pondělí, 21:13 + 0 - 0
    že já si nedal pozor, ale aspoň jsem si připomněl, že ze všeho nejhorší je srážka s blbcem
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 28.07.2014, pondělí, 20:53 + 0 - 0
    carcass: já napíšu, že mě to s tebou nebaví a že to utínám a ty mi napíšeš, že to nemá cenu a navíc mluvím s člověkem co nemá co dočinení, jen si to podtrhnul a píšeš jako starý chuligán a největší bijec Opavský, no chuj s tebou žij si svůj internetový svět nebo svět kde naháníš všechny chachary, ale jsi víc než úsměvný a ani si to neuvědomuješ a rozhodně děláš ostudu opavským kteří patří co se týče zlobivcům k těm lepším. A jak s debilem do nekonečna můžu psát, že žal bohu v tak velkém objemu fans základen napříč MS krajem nejde uhlídat všechny ultrasáky a těch pár desítek nebo jedinců, kteří ani nejsou zlobivci, tak jestli se tím chlubíš ty mamlase, že je nahaníš klobouk dolů, ale proti chuligánům se nepostávíš dokonce ani nejsi někým kdo stojí za tím, že se můžeš pohybovat o výjezdu bezpečně nebo ve svém městě, bouchni ještě do klávesnice jednou a nahoď bicák :-) Jebat Opavu
  • Slezský FC Opava carcass 28.07.2014, pondělí, 19:07 + 0 - 0
    SilesiaPride, tohle nemá cenu, před pár měsíci jsi ve svém 50 kg těle objevil srdce chuligána, tak to teď chceš všem natřít, od toho jdu radši dále. Jen pro tvou informaci, prakticky všude, kde v okolí Ostravy hraje Slezský, tak tam na něj chodí prudit baníkovké mrdky, ale jo, aspoň je s nimi sranda. Já opravdu nepatřím ke skupině, která aktivně vyhledává rvačky, to jde mimo mně, nicméně když nějaká mrdka hodně prudí, tak se, holt, po ni oženu ulhul - a jsi si jistý, že mluvíš za celý kotel Bohemky, anebo to z tebe mluví jen hašiš?
  • Bohemians 1905 bohemak 28.07.2014, pondělí, 19:02 + 2 - 0
    ulhul1905: Už tvůj písemný projev a "radikální postoj" (my nic měnit nehodláme apod.) mnohé o tobě naznačuje... Problém s tím mám, určitě nejsem sám, jestli nejsi jen internetovej žvanil a pohybuješ se přímo ve středu dění, tak víš, že se podobné nesrovnalosti řeší pravidelně a troufám si říct, že situace se postupem času (ve srovnání s poslední dobou) pomalinku ale jistě zlepšuje, byť i teď se objeví sem tam nějaký exces většinou jednotlivce nebo několika málo jedinců. A tak věřím, že časem se vykrystalizuje určitý bod/kompromis, ani jedna "strana" ho nepřekročí a budeme se všichni věnovat jen fotbalu.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 28.07.2014, pondělí, 18:09 + 0 - 1
    carcass-ty seš fakt mimo chlapče:-Dkdyž sou lidi blbí a furt nás hrotěj tak ad,mi kůli vám nic měnit nehodláme,je to náš kotel.jestli s tim má nějakej bohemák tak žíly trhající problém tak ad to řekne v kotli,ne tady.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 28.07.2014, pondělí, 18:07 + 0 - 0
    To ano nepochybuji, že ti už není 15, podle toho jak beztak silně busíš prstíčky do klávesnice si dokonce myslím, že ti už bylo 16, a co jako? Ty si myslíš, že jako kvůli tobě snad pojedu do Frýdku? Jebe ti? Hraje tam snad Baník? Co se vůbec bavíš o Frýdku a Jíčíně, že tam jsou nějaké mini fans základy s ultrasákama neznamená, že tam bude jezdit 500-1000chacharů na výjezd, já fandím pouze Baníku a GKS a okolní týmy mě nezajímají, jde vidět, že to nepíše nikdo soudný z Opavy, tak přijeď ty do ostravy v den zápasu, nevím který český klub si dohodne ustawku i přes vzdálenost cca 380km na půli cesty ani né v den zápasu ve formátu 20na20, či poskládá bandu o 100hlavách krom Baníku a Sparty, takže tvůj výser z huby beru jako neznalost člověka co nemá nic společného s aktivitama. I přesto patří Opava mezi top bandy, ale problém je že zde opravdu může psát každý, soudě dle tvého případu, idiota. bež srát tedy psát jinde, mě už to ani nebaví s tebou.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 28.07.2014, pondělí, 18:03 + 1 - 0
    carcass-to ti ujelo ne?:-D Banikovci prudi "v bezpeci polic.kordonu"!!!Uz ti to psal SP,musis rozlisovat kdo je kdo.Takovych zbabelych kokotu vy mate plnou prdel-viz jak jsem ti psal o foceni.A ty by ses jel projet po rannim navratu z Edenu do F-M?...unava,plne bryle atd.
  • Slezský FC Opava carcass 28.07.2014, pondělí, 17:47 + 0 - 0
    SilesiaPride - jo, už mi fakt není 15, takže to vidím trochu jinak než nějaká pubertální mrdka tvého formátu, možná ale překvapíš a v sobotu se odlepíš od PC, vezmeš si od mamky svačinku a za kapesné dojedeš do Frýdku, abys tam s podobnými pičusama v bezpečí policejního kordónu trochu zaprudil, těším se na tebe, věřím, že tvé mladé nohy umí rychle utíkat Bohemka - je nějaký problém stanovit v Dolíčku mezi fans globální pravidlo "Stop politice" - tím se zbavíte těch prudících levičáckých aktivistů?
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 28.07.2014, pondělí, 17:35 + 0 - 0
    bohemak: Zrovna patříš k těm vyjimkám, myslím, že vás ostatní bohemáky pěkně přechcal, srhnul si to krásně.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 28.07.2014, pondělí, 17:31 + 0 - 0
    bohemak: btw. to mi přijde v podstatě skoro ideální situace pokud to je tak jak říkáš, že zkrátka není nějakej dogmatickej názor co dominuje a obecně všichni se shodnou na tom, že podporujou klub! o to by mělo vždy jít! Zkrátka logicky všude v kotlích pluralita je, ale někde se snaží "tvářit" že jsou nějaký pravidla a názory, přes který se nedá přejít...
  • Bohemians 1905 bohemak 28.07.2014, pondělí, 17:10 + 2 - 0
    ulhul1905: mluv za sebe. Nám to nevadí ? Komu nám?? Stačí si projít diskuze (VD, Sektor1905, nebo i tady od nějakých fanoušků Bohemky) a nemůžeš tvrdit, že s tou situací jsou všichni v našem kotli spokojení. Všichni víme, že náš kotel je specifickej a neexistuje jedna "dominantní síla", která by ovládala kotel. Snad nikde v ČR není v rámci jednoho kotle tolik skupin, skupinek a podskupinek, jako na Bohemce. Každá má nějaký názor, nějaká má extrémější, jiná méně, ale všem by mělo jít v 1. řadě o klub. PS: Jsem rád, že zástupci většiny táborů mají potřebu se vyjadřovat na naši adresu. O kom se nemluví, jako by nebyl.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 28.07.2014, pondělí, 16:50 + 0 - 0
    carcass:proč by to tam měl někdo procházet?:-Dmyslíš jako zavést bohemians kotlovou policii:-D docela vtipálek,nám to nevadí,jestli to vadí tobě tak někdy přijd.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 28.07.2014, pondělí, 16:41 + 0 - 0
    carcass: Jednak tím, co a jak píšeš je mi jasné, že nejsi nijak aktivní člověk, tak i přesto, že vás nenavidím, tak patříte k těm lepším táborům, ale ty budeš jen nějaká píča, a co se stalo v Jíčíně to nevím nejsem zodpovědný za každé město přece, a pochybuji, že jste proháněli nějaké zlobivce, protože vím tak o jednom co patří k těm "aktivním" takže tím, že jste proháněli normály či ultarasáky se není moc co chlubit, až se vám to povede v Ostravě a proženete aktivce či porazíte bandičku, pak smeknu, teď se jen směju co jsi napsal, na report to není ;-) to je jako bych tebe káral za vaše lidi z každého okolního města co jsme kdy prohnali, facku si dej.
  • Slezský FC Opava carcass 28.07.2014, pondělí, 15:19 + 0 - 1
    já nevím, Bohemka je fajn klub, má skvělé fanoušky, je to jednoznačně nejsympatičtější pražský klub, jen by to chtělo trochu pořešit ty extrémy - před zápasem by se měl někdo odpovědný projít pod kotlem a zapálit ty cikánské vlajky, které tam občas visí, jsem si jitý, že nereprezentují názor bohemáckého kotle, ale je to jen úlet pár vyšinutých jedinců. Každopádně se pak není co divit, že se vlna nevole ostatních sveze na celý kotel, si tam ty sračky začněte hlídat a bude to v cajku.
  • Bohemians 1905 Pernstein 28.07.2014, pondělí, 11:10 + 0 - 0
    Serte na politiku, řešte fotbal:-) https://www.facebook.com/bohemi1905/photos/a.122020804550308.32165.122011821217873/656540954431621/?type=1&theater
  • SK Slavia Praha Gatner 28.07.2014, pondělí, 09:47 + 0 - 0
    Je pravda, že Bohemka je doslova černá ovce ligy, co se politiky týče. Ale není tohle web s názvem supporters? Na poli ultras klokani patří jednoznačně k těm lepším táborům a to bych tu hodnotil. Když už se politika řešit musí, tak je potřeba připomenout, že ne každej bohemák je levičák. Pár známejch z Bohemky mam a vím, že jsou z týhle situace doslova deprimovaný.
  • AC Sparta Praha eRw!n 27.07.2014, neděle, 20:58 + 1 - 2
    az ted sem se dostal k poslednimu prispevku od toho nacka SilesiaPride a to me opravdu rozbilo :D
  • AC Sparta Praha eRw!n 27.07.2014, neděle, 20:34 + 2 - 0
    SilesiaPride: proc by to nemohl psat spartan? neni rok 1990
  • SK Slavia Praha HlucnyDivak:) 27.07.2014, neděle, 19:31 + 0 - 1
    Ježiš, pár zahraničních vlajek a je z toho problém... Na Spartě každej zápas vlajou desítky Rumunskejch vlajek a nikoho to nepohoršuje :D No a teď vážně. SilesiaPride už ty tablekty neber, už to dost nahlodali mozek. Je opravdu vtipné, když se nějakej bobulák nasáklej chemii začne navážet do huliče, že je feťák... to je prostě moc... A politika nepatří ani nafotbal a už vůbec ne sem do diskuse, jestli chceš řešit politiku tak táhni na novinky nebo podobné žumpy...
  • Bohemians 1905 V.V. 27.07.2014, neděle, 15:30 + 0 - 0
    SilesiaPride: je videt zes nikdy nebyl v jiny zemi dyl nez tejden na dovoleny, protoze by ses treba probral a zjistil, ze i cernosi sou v pohode lidi a muzes se s nima bavit...ale radsi se kamaradi s polakama a rikej si jak to vsem nandas...
  • Bohemians 1905 V.V. 27.07.2014, neděle, 15:26 + 0 - 0
    spravne...
  • Bohemians 1905 V.V. 27.07.2014, neděle, 15:25 + 0 - 0
    LOLFC1881: slysel si Sprache :)
  • FC Bohemians Praha Vittek 27.07.2014, neděle, 15:16 + 0 - 0
    Mě osobně vlajka Free Gaza v kotli taky vadí, a je rozdíl mezi ukrajinou (která je nám mnohem bližší) a palestinou. Podle mě by takovýhle vlajky prostě v kotli viset neměli a hlavně ne uprostřed, kde zabírají místo jiným klubovým vlajkám.
  • Zbrojovka Brno radex 27.07.2014, neděle, 08:58 + 0 - 0
    oni tihle húlygenz jsou hrozní siláci...ale mluvit se s nima nedá :) místo mozku sval....
  • bez klubu LOFC1881 27.07.2014, neděle, 08:44 + 0 - 0
    Slyšel jsem dobře v poločasovém rozhovoru s brankářem klokanů řešíc reportérku jeho chybu,cituji golmana''jsem kokot no..co na to říct no'' ����
  • SK Slavia Praha saiwer 27.07.2014, neděle, 08:22 + 1 - 0
    SilesiaPride: politiku tady resis jenom ty, kdyz prestanes, nikoho jinyho to ani nenapadne... Pokud jsou ti polaci tak velkym vzorem, prestehuj se tam. Ja osobne jsem za Bohemku rad, co do poctu, supportu a tradice maji lize co nabidnout, stejne jako treba FCB. A o tom jsou i tyto diskuze, ne o politice!!!
  • Bohemians 1905 Durden 27.07.2014, neděle, 01:00 + 0 - 0
    BFC:já to tak přece myslel! :D
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 27.07.2014, neděle, 00:46 + 3 - 0
    SilesiaPride: Nepřeháněj. Ano, taky nemiluju cigány a celkvoě multi kulti v naší zemi. Ale to fakt není důvod, abych chtěl Bohemku ve třetí lize. :D Radši bych tam viděl Příbram, Boleslav, Jablonec a podobný hovna, než tábor, kterej má každý zápas naplněný kotel, připravená chorea a tradici, historii a zázemí fans.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 27.07.2014, neděle, 00:35 + 3 - 0
    Čekal jsem trochu příspěvky k tématu. To je support, fotbal, chorea atd. Ale příjde mi, že pro některé je politika víc než fotbal, bohužel. Musím souhlasit s "Racionálně uvažující". Za mě osobně politika na stadiony nepatří a pokud ano, měla by být vedlejší za fotbalem samotným!
  • Zbrojovka Brno flvv 27.07.2014, neděle, 00:18 + 0 - 0
    Ale free gaza mělo jít okamžitě dolů
  • Zbrojovka Brno flvv 27.07.2014, neděle, 00:17 + 0 - 0
    Mám se tu prohrabat galerií a najít nedavne politicke napisy na baníku? :D fakt jak u dementů
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 26.07.2014, sobota, 23:06 + 1 - 2
    mám takový dojem, že politika hold k tomu sportu patří hlavně bych řekl k fotbalu a to z jediného důvodu, dalo se to tam "beztrestně vyjádřit" chorea, pokřiky,chorály. Jinak si teď možná taky budu protiřečit, ale taky bych ji tam řešit nechtěl ale hold politika u fotbalu byla, je a bude. Defakto tu řešíte samé kraviny, ono se říká prvně myslet potom mluvit (psát) ;)
  • Bohemians 1905 Thomos98 26.07.2014, sobota, 23:04 + 1 - 0
    hlavně že si každej druhej tábor udělal flagu Free Ukraine, kosovo je srbsko atd. to byla paráda všude samej respekt a vystříkanost za kompem, cokoliv co podpoříme my tak je hned špatně protože je to od bohemky, zajímala by mě reakce kdyby byla taková vlajka u jiného českého klubu jaka by byla, reakce? celej tejden vydím fotky stovek táborů po celém světě kteří nějak podpořily palestinu ta nevidím problém..jen bych chtěl říct že mi na bohemce si jedeme svoje na názory rejpalů sereme
  • Slezský FC Opava carcass 26.07.2014, sobota, 22:16 + 0 - 0
    To SilesiaPride - ty bláznivá ostravská mrdko, dneska jsem se dobře pobavil v Novém Jičíně, kdy tvoji souputnicí dokázali ve sprintu překonat i takového Bolta, stačilo na ně jen trochu zadupat....zameť si nejprve před vlastním prahem a pak jebej do ostatních
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 26.07.2014, sobota, 18:40 + 0 - 0
    a co Kosovo je Srbsko??? Hahaaha
  • Bohemians 1905 BFC 26.07.2014, sobota, 18:04 + 0 - 0
    Durden: Australská vlajka s Bohemkou naopak dost souvisí - z hlediska historie a tím pádem i tradice. O to víc je aktuální teď, když se koná jakási "retro tour" po Austrálii, kterou pořádají fans.
  • Bohemians 1905 Giboun 26.07.2014, sobota, 18:00 + 1 - 0
    k vlajce freegaza ..to je zas histerie !!Když nejmíň na 5 stadionech při "ukrajinský revoluci" visely vlajky freedom ukraine...tak nikdo z vás blbečků neřek ani hovno,ale samozřejmě jak něco vyvěsí bohemka tak internetová inkvizice útočí:D..
  • Bohemians 1905 Giboun 26.07.2014, sobota, 17:44 + 0 - 0
    SilesiaPride...měl sem tu čest bejt na tom vašem svatostánku a ne jednou a pít tam to vaše pivo piv:D a dokonce i na jiných stadionech v čr:D.....kdes ty šašku viděl na bohémce viset nějaký afácký vlajky???ale což mi už si zvykamé na debily co u každý zmínky o bohémce budou řešit politický hovna..proti patriotismu nic nemám ,jen asi každej vidíme patriotismus jinak..nevim co máš pořád s těma Polákama ty vole ,tak se tam odstěhuj ,když je to tam tak super a choď na fotbal tam
  • Bohemians 1905 Durden 26.07.2014, sobota, 17:24 + 0 - 0
    BFC:Souhlas,free gaza je fakt mimo.Snad jen ta Austrálie,břebarvená na zeleno samozřejmě. :D
  • SK Slavia Praha wajt 26.07.2014, sobota, 17:20 + 1 - 0
    Ač nesouhlasim s vlajkou Free Gaza, tak musim říct, že jsi úplně mimo a děláš ostudu Baníku, který má u mě (i tady v diskuzích) jinak respekt. Očekávám nadávky do židů za 3,2,1 ... :D
  • Bohemians 1905 BFC 26.07.2014, sobota, 17:10 + 0 - 0
    Nechápu, proč ty vlajky (free gaza, Jamajka apod.) na tom plotě visí. Rozhodně to nemá nic společnýho s Bohemkou a navíc zabíraj místo dalším bohemáckejm vlajkám. A zrovna třeba ´free gaza´ je dost politická. Jasně, klidně napište, že je to pouze palestinská vlajka s nápisem, ale je to taky propagace něčeho, co na fotbal nepatří a s fotbalem nijak nesouvisí.
  • Bohemians 1905 Fanatik1905 26.07.2014, sobota, 16:48 + 3 - 0
    Musím se smát, jak si nás každej spojuje s antifou a že sme levičáci... Velká vetšina u nás v kotli politiku na stadionu neřeší! A že jeden člověk něco vyvěsí neznamená, že to vyvěsil celej kotel... Ale je pravda, že ty vlajky jiných zemí mě taky štvou.
  • bez klubu Rusty 26.07.2014, sobota, 16:32 + 1 - 0
    SilesiaPride: Můžeš mi teda popsat, který levicový vlajky visej na Bohemce za poslední tři roky. Co si pamatuju, tak vlajka antify v Ďolíčku je hodně vousatá záležitost.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 16:26 + 0 - 1
    durden: free gaza je další samozřejmostí z mnoha vlajek, no na tebe už odpovídat nebudu, net fighter a to stačí. Bohemácký hůligenz :-D FANDAX: mám přátel spousty, přítelkyni jsem celkem spokojen a ano jsem na to hrdý nemám černochy jako přátele ani cikány a nechybí mi to jsem patriot chci ve své zemi našinec, ale to už je me soukromí a to na fotbal nepatří, zaplat pánbůh že možná 6,7,8 milionu v naší republice není normálních a nejsou jako bohemáci a jsou rasisti :o) jinak by to tady vypadalo jako v džungli
  • Bohemians 1905 fandax 26.07.2014, sobota, 16:17 + 5 - 0
    SilesiaPride : Ok, tak chuligány bohemka moc nemá ale skoro každý zápas má nějaký choreo. Kotel má skoro každý zápas naplněný tak nevim co chceš, pokud soudíš lidi podle toho jestli jsou levice nebo pravice, jestli jsou černí nebo bílí tak se nedivim že musíš kamarády hledat na internetu. Poněvadž normální lidé tohle nedělají ;)
  • Bohemians 1905 Durden 26.07.2014, sobota, 16:15 + 0 - 0
    Rusty:Free gaza,mu nevadí.To ta jamajská vlajka,nebrání se jí srovnávat s hákovým křížem. :D
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 16:13 + 0 - 0
    Rusty: to co bylo extrémně zpátky mě nezajímá, bavme se o současné sitauce a třeba +/- dva, tři roky a ne co bylo před 25lety...ale pořád říkám že u vás jsou čestné vyjímky to bych si lhal do karet, několik desítek stovek, ale to je vše!
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 16:11 + 0 - 0
    Durden: nekecej blbosti! Věc která je jasná, zakrývat mou diskuzí, že píšu skutečný stav, nasrat! klokanek: nejsem nejmladší táhne mi na 30 ;) něco mám zažito, ano třeba za baník řeknu že se politicky neprojevuje ani flagama, ani choreem, ale vy? to je jiný šálek stačí zalistovat galeriema sezón či vaši vlastní bitkou atp. a to co vlastně všichní jen to popírat je směšné. CEST VYJIMKAM, vím že tam jsou....Souhlasím s posledníma dvěma větama, napsal jsi to hezky!
  • bez klubu Rusty 26.07.2014, sobota, 16:11 + 2 - 0
    SilesiaPride: Podívej se na fotky co viselo na stadionech v devadesátejch letech. Keltský kříže, White Power apod. Tak neříkej, že Bohemka je jedinej klub co věšel politický flagy. Free Gaza je úlet a mě sobně se tyhle politický vzkazy nelíběj viz. nedávná vlna solidarity s ukrajinskou pseudorevolucí.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 16:07 + 0 - 0
    Racionálně uvažující: co dodat na Olomouc, vy chcete bít děti? Video na youtube, kde dva baníkovci rozeženou 10 olomoučáků, byl jsem viděl jsem, dokonce je i video, jenže oni upadli v zapomění, už zkrátka nejsou, takže pro mě zapomenutý tábor, ruku na srdce kdo tu zbývá, Baník, Sparta, Opava, Plzeň a možná dva tři tábory aktivní. A JKG nemám informace jak fungujou zda jsou aktivní a na zápasech se nijak neprezentují...
  • Bohemians 1905 Durden 26.07.2014, sobota, 16:05 + 0 - 0
    SilesiaPride:Za celý tři stránky přízpěvků,tu politiku řešíš JEN TY!
  • FC Bohemians Praha klokanek 26.07.2014, sobota, 16:03 + 0 - 0
    SilesiaPride Mám jeden dotaz .Kolik ty je let .Nemám rád politiku na fotbale .Nemám rád ani levici ani pravici .Oba jsou velké extrémy
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 16:03 + 0 - 1
    fandax: Baník nespadne, ale u vás by to prospělo celé lize, jste tu bezprizorní a zbyteční, hooligans nemáte, a jste udavači, levičáci, političtí jste paradoxně vy, nevím o tom že by třeba baník ji někde míchal ale vy ano. Vaše flagy a vystupování o tom svědčí. Ono je to těžko když se zde může registrovat každý a psát nějaký poďobaný blbec a ani nefandící tomu táboru. Zavřít hubu mi můžete na každém výjezdu když se postavíte :-) ale to vy ne, Bohemka jsou v tom specialisti jen na netu psát, ale živě nic.
  • bez klubu Racionálně uvažující 26.07.2014, sobota, 15:59 + 1 - 0
    SilesiaPride : Že tady není pravicový tábor? No, ikdyž možná máš pravdu. Každopádně JKG, nebo NSC Olomouc si na hrdé NS Wariory dlouho hráli, dokud sami nespadli do sraček, které jsou údajně doménou jen ,,těch špinavých,,levot, aneb zloděj křičí chyťte zlodejě...
  • Bohemians 1905 fandax 26.07.2014, sobota, 15:58 + 2 - 0
    SilesiaPride : Jen aby jste nespadli vy ;) To by také lidi ocenili, spíše by však ocenili že by jsi aspoň na chvíli zavřel hubu a přestal psát takové sračky. Jestli chceš řešit politiku tak jsi na špatném místě.
  • Bohemians 1905 fandax 26.07.2014, sobota, 15:55 + 2 - 1
    Racionálně uvažující : Souhlasím, politika na fotbal nepatří.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 15:54 + 1 - 2
    FCS: Děláš ostudu svému táboru, který už ani tak zlobivce nemá a ani se nemůže nám postavit! kubas27: jestli jebat politiku tak svůj kotel byste měli akutně řešit! Tolik levice, jamajských vlajek a antifackých není nikde vidět, v česku hakové kříže nevisí ani barvy německé trikolory, sračky o náckách si nechte pro Tv Hovna a novináře, až spadnete z ligy bude to největší potěšení pro spousty táborů, jste tu bezprizorní, nicotní, žádný pravicový tábor tu není, ale jediný levicový, čest těm málo vyjimkám ve vašich řadách.
  • bez klubu Racionálně uvažující 26.07.2014, sobota, 15:48 + 4 - 1
    P.S. Nejsem Bohemák, ale jako kotel se mi líbí, fandí dobře,chorea mají nápadité. Spíše mě baví,že jim někdo nadává do feťáků, přitom nějaké ty látky jedou snad ve všech táborech, ale o tom se samozřejmě nesmí mluvit,protože ,,fetuje jen Bohemka,,. Taky je zajímavé, že virtuální lynč za údajné napojení k Antifě nebo něco dostávají jen Klokani, ale když se tady objeví fotky AEK Atény, Besiktase, nebo Marseille, tábory, které se zcela otevřeně hlásí k levici, tak už jim nenádavá nikdo, takže ona to zase bude asi taková ta klasická česká póza kitizovat český tábor za něco, co u zahraničních nevadí. JEBAT POLITIKU NA STADIONECH :-)
  • Bohemians 1905 Durden 26.07.2014, sobota, 15:48 + 2 - 0
    Giboun:Naprostý souhlas.
  • FC Slovan Liberec FCS 26.07.2014, sobota, 15:44 + 3 - 4
    Pryč s Náckama ze stadionů. Běžte si radši honit kokoty nad Adolfovim portrétem. Bohemka jen tak dál...
  • SK Slavia Praha kubas27 26.07.2014, sobota, 15:41 + 5 - 0
    Jebat politiku na fotbale !
  • bez klubu Racionálně uvažující 26.07.2014, sobota, 15:36 + 10 - 2
    shk377: Ty vole, vždyť ta ,,levicová,, Bohemka má větší kotel než půlka slovenské ligy dohromady. A že jsou někteří doleva? Hm, jejich věc. Že hulí? Hm, já zas chlastám. Že nosí dredy, no a co? Ať si každý nosí přece co chce, když mě s tím nebude obtěžovat.Jak malé to všechno. A to nekonečné stříkání z Poláků, achjo, ale přece ano, Poláci jsou nejlepší, Poláci neprohrávají, Poláci nefetují,Poláci jen cvičí, Poláci jsou vlastně takové ztělesnění Boha na zemi. Stačí se jen zeptat Angličanů, jak je milují :-) A osobně je mě teda 100xbližší klasika typu dát si pár pivek a jít se vyfackovat, než žrát tabletky, pak se jednou za měsíc servat 14x14 do 21 let a 16 cm penisu a 3% tuku v těle. Ale hold někteří , kdyby viděli u Poláků, že žerou hovna, tak to udělají taky...
  • bez klubu Rusty 26.07.2014, sobota, 15:28 + 3 - 1
    Ještě že se máte na co u tý Bohemky vymluvit. Co se týče supportu, tak patří ke špičce ligy a to jí kecy o politice nevemou.
  • ŠK Slovan Bratislava shk377 26.07.2014, sobota, 15:12 + 2 - 2
    Čo robí u tých skurvených feťáckych antifakoch Slovenská vlajka ?? A súhlasím s Banikovcom vo všetkom. A tiež nechápem jak si niekto zo SPARTY môže Bohemku zastávať..JEBAŤ ANTIFU
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 26.07.2014, sobota, 15:05 + 1 - 0
    SilesiaPride: Protože ten oný sparťan je taky doleva co jsem pochopil z jeho starších příspěvků
  • AC Sparta Praha acs1893 26.07.2014, sobota, 15:00 + 0 - 0
    nechápu proč na začátku řvali nejste slyšet...bejt nás tam 2000 tak to tam spadne.
  • Zbrojovka Brno radex 26.07.2014, sobota, 14:43 + 1 - 0
    bohemka paráda!
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 14:34 + 0 - 0
    eRw!n: Jak může sparťan souhlasit třeba s tím co napsal Giboun, to nemá ani hlavu ani patu, ale budíž, tady může psát opravdu kdokoliv.
  • AC Sparta Praha eRw!n 26.07.2014, sobota, 14:30 + 2 - 0
    Souhlas s bohemakama. SilesiaPride je vidlak a nechape to.. Nicmene tu vlajku FREE GAZA ste si asi odpustit mohli.
  • FC Bohemians Praha B05 26.07.2014, sobota, 14:09 + 0 - 0
    Giboun- až na tvoje zdůvodnění bitky v kotli naprostý souhlas.
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 14:03 + 0 - 0
    Oprava: vymýtila
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 14:02 + 0 - 0
    Giboun: opravdu jsi byl nejdále na výjezdu v Praze a tedy ani nevíš jak to chodí v ČR, budíž. Ono není tajností, že někteří kibici dělají co dělají a zkrátka to mají jinak postavené a taky netřeba tady nahazovat asi fotky zlobivců kde jsou kurva úplně jinde takže o trenincích není třba ani mluvit a chápu, že prostě nevíš a že se třeba ani do Polska nedostaneš, ale měl bys, je se od nich co učit. Od patriotismus (na tom není nič špatného), fanatismu, dopingu, ultras, tak výchovou mládeže a tréningů atp atp. Hooligans bohemky skončili kvůli tomu? Tak už jen silně pochybuji, že ty budeš aktivní člověk nebo zlobivec, zkrátka s táborem jako Bohemians se nedá rozumě argumentovat s udavači, kór s dítětem. Zkrátka v Praze panuje jen jeden klub a to Sparta, ta jak koukám vymítila dost táborů, ono se není čemu divit když od ní dostává každý bití před vlastním kotlem, to se fakt tady není o čem bavit, před nima smekám doufám že vás zadupe i se slavií. Ano máš pravdu antifak a nácek je hnus, ale hákové kříže nikde nevisí, ale u vás i visely vlajky antifa. Rarita ligy: BOHEMIANS. Pryč s vámi. Jebać kuRwy! KONFIDENTI.
  • Bohemians 1905 Giboun 26.07.2014, sobota, 13:47 + 0 - 0
    :-D bitka
  • Bohemians 1905 Giboun 26.07.2014, sobota, 13:45 + 3 - 0
    silesiaPride:D...ty vole a jenom zakomplexovanej ostravskej buzík!! bude navždy spojovat bohemku s antifou :D :D si blázen asi máš zrovna plnej rypák,ale v tejdnu to ze sebe v posilovně dostaneš a bude zase dobře:D..Hooligans bohemky skončili právě kvůli takovejm vypatlancům jako si ty!!Jelikož se na ně scházeli né uplně fotbalový bandy .Rádi si přišli někoho pošlapat "patrioti" jak ty říkáš,který na fotbal normálně nechoděj,a tebe by asi taky nebavilo pořád dokola vysvětlovat ,že tam žádná antifa nechodí..jo máš pravdu na bohemku chodí dost lidí ,kteří jsou normální!! a proto nesouděj lidi podle toho jestli je někdo fialovej,černej,žlutej,zhulenej,vožralej nebo já nevím jakej..a proto tam taky panuje tak skoro až rodiná atmosféra..bytka v kotli byla právě kvůli blbečkům jako seš ty,který si myslej,že na fotbal do kotle budou chodit jen "patrioti" a ješte si tam určovat co jó a co né..a neargumentuj ,že jen antifák říká nácek,protože jen nácek říká antifák:D
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 13:06 + 3 - 2
    Thomos98: Idiote, mě nevadí hulení trávy, mě ani nevadí když si to fans, zlobivec, ultrasák, prožene jednou za měsíc nosem, co si budem nalhávat v Polsku je to docela obvyklý jev, když se jeden den v týdnu takto pobaví, neříkám že všichni, ale oni to pak těch zbylých šest vybijou na tréningu nebo v posilovně, nemluvě o tom, že napříč SKORO CELYM polskem, nechodí žadní umrdaní dredaři, levičáci, antifašisti, žádné jamajské vlajky či antifa, pokud ano vyřeší si to. Vy jste rarita celé ligy, na poli hooligans jste "vymizeli", jste nezajimavý soupeř, radši bych abyste spadli do třetí ligy a uvítal bych Opavu či jiné kluby do ligy, kteří mají co nabídnout. Jen ještě dodám napsal jsem čest vyjimkám, neumíš číst? Tak pro neschopné lidi co neumí číst čest vyjimkám co jdou proti proudu ve vašem klubu pár jich tam je, ale jinak rarita ligy: BOHEMIANS. Antifašisté, jamajské vlajky, antifa, levičáci, dredaři, to vše je vidět na fotografiích i živě na výjezdech (pamatuji výjezd kdy nás bylo 215 proti vám tehdy cca 70?, tak moc vás nenavidíme), stejně jako rozpory ve vašem kotli kde byla bitka levičáku s patriotama? Pro mě jste ostuda ligy takovému táboru přeji pád do propadliště dějin. A přestaň psát slovo nácek, takovýma sračka krm TV Nova nebo zkoušej na někoho jiného, slovo nácek může psát jen antifašista, takže zhrzený antifáku či udavači piš na antifa a nesmrď tady, breč si na antifě, že nějací náckové něco někde přebrali, cype.
  • Zbrojovka Brno flvv 26.07.2014, sobota, 12:53 + 0 - 0
    Byli tam kluci z Trenčína?
  • Bohemians 1905 Thomos98 26.07.2014, sobota, 12:46 + 3 - 2
    SilesiaPride se třeba poser že se u nás huli tráva a že jsme doleva, asi by tě překvapilo kolik chodi sXe na bohemku.. (těch pravých sXe ne ty napodobeniny nácku co ukradli nejen teno styl...
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 26.07.2014, sobota, 12:34 + 2 - 3
    Bohemka, jamajská vlajka, levicový klub, antifašisté, dredaři, fe´táci, čest vyjímkám, jak já vás nemám rád, špína ligy. Kéž byste spadli do třetí ligy nadobro.
  • bez klubu Rusty 26.07.2014, sobota, 11:59 + 0 - 0
    Utkání mělo slušnou úroveň zhlediska fans. Chorea Bohemky super!!! Ale mě překvapil i solidní doping sparťánů.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc včera, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice včera, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice


Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour včera, 10:46

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc včera, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice včera, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice


Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour včera, 10:46

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Bojkot, podpora za stadionem... 23.08.2020, neděle, 16:16

Bojkot, podpora za stadionem...

Komentáře
před 3 hodinami - pluto
Ten dětský sektor je nějaká no...
před 3 hodinami - pluto
Pro Brno to bude těžká sezony....
včera, 19:51 - Kyby
k.m: To mu, že klub (ikdyž kra...
včera, 18:44 - k.m
V Salzburgu jsem žil 4 roky a ...
19.09.2020, sobota, 23:21 - Kyby
Stejní vyjebanci všude na svět...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace