o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Bohemians Praha 1905 -SK Sigma Olomouc

Foto report sobota, 08.08.2015 22:30 - přejít do komentářů
V Ďolíčku chorea a také incidenty v hledišti.
images/clanky/fotoreport-bohemians-praha-1905-sk-sigma-olomouc-7038.jpg

V parném letním dni se odehrálo další ligové utkání v Ďolíčku. Domácí Bohemka přivítala staronového účastníka nejvyšší soutěže, olomouckou Sigmu.

Pořadatelé již před zápasem mysleli na fanoušky a v tropickém dni instalovali několik mobilních osvěžoven, chcete-li sprch. Fandící kotel se dočkal domluveného osvěžení i v průběhu zápasu, kdy byli fanoušci pokropeni hasičem.

Utkání předcházel incident v sektoru Bohemians, dle vyjádření zainteresovaných osob se jednalo o vyřizování účtu s jednou skupinou, která v uplynulém týdnu zveřejnila fotografii s hastagem #přijímám. Skupině byla zabavena vlajka a osoby byly vyhnány ze sektoru.

Při začátku každého poločasu jsme byli také svědky choreografií, které si připravili domácí fanoušci. Ta první měla jasné poselství: "Bohemka zpátky na vrchol" a ta druhá zase směřovala k hostům: "Táhněte domů".

V průběhu poločasové přestávky také zaútočila skupinka z Bohemians na hostující sektor, na vlajku. Ta ale majitele nezměnila, ale v druhém poločase se již v sektoru hostí vlajky nevyskytovaly.

Olomoučtí fandové měli velkou nevýhodu a téměř po celé utkání na ně pražilo přímé a ostré slunce, přesto se dá říct, že jejich hlasová podpora s postupem utkání gradovala. Domácí Klokani předvedli svůj standardní výkon a tak se dá říct, že šlo o docela zajímavé utkání. Návštěva na zápase činila 3728 diváků.

Prohlédněte si připravený fotoreport, a krátké video, monitorující atmosféru během zápasu.

Autor: DD

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • Bohemians 1905 Johnny puška 14.08.2015, pátek, 07:49 + 0 - 1
    Vyhul1905:Mlč už tady o tom ju? Pokecáme, myslím normálně, v sobotu. Napiš kde a v kolik mail:johnny1905@centrum.cz
  • Bohemians 1905 ulhul1905 14.08.2015, pátek, 03:29 + 1 - 0
    161-73:moc toho o antifa ideologii nevíš asi :-DDD takoví jsou nejlepší
  • Bohemians 1905 Kroos 14.08.2015, pátek, 00:21 + 0 - 1
    Hoši z trenčína ... vás mi je fakt líto .. vy víte ještě větší hovno než moje máma ..
  • Bohemians 1905 Johnny puška 13.08.2015, čtvrtek, 12:25 + 0 - 1
    Dávám tomu rok, maximálně dva a tý pravici bude fandit každý, krom Hanky, ta si je všechny veme domu:-D
  • Bohemians 1905 161-73 12.08.2015, středa, 13:20 + 6 - 1
    nikolAS: tak hlavně, že tebe "opravňuje" přátelství s BF a jedna fotka 14 lidí soudit Berserk. Já znám starý, a to jsou normální, vysloužilí fanatici Bohemky. Většina z nich neřeší Adolfa Hitlera apod., jak je určitými lidmi předkládáno. Mladý tolik neznám. No pár z nich doprava bude. To však nedělá "nácka" z každého současného i bývalého člena Berserku. AFA ve skutečnosti nebojuje proti šovinismu, ale zastává komunistické hodnoty a haní jakékoli národní cítění. A národní cítění není o nenávisti k ostatním, ba naopak o lásce k vlastním. Kultura, tradice, vlast a národ jsou vzájemně provázány.
  • Bohemians 1905 dred 10.08.2015, pondělí, 22:41 + 1 - 0
    Haza1905..to nemyslíš vážně :) welcome to real life
  • AS Trenčín nikolAS 10.08.2015, pondělí, 18:43 + 1 - 2
    N.N.B - tak asi, kedze Barflies je sucast fanusikov Bohemians, ale jasne dali najavo postoj svojej skupiny, nie celej Bohemky.. a naopak je to to iste, to uz ale nikoho nezaujima ze http://i57.servimg.com/u/f57/18/45/10/50/-e15ve10.jpg dost bolo slovickarenia, koncim tymto svoje prispievanie do inak slobodnej diskusie, aj ked MajoroviMajsnerovi to to bude mozno trochu luto ;)
  • FC Bohemians Praha klokanek 10.08.2015, pondělí, 17:54 + 1 - 0
    N.N.B https://www.facebook.com/photo.php?fbid=844031409008492&set=p.844031409008492&type=1&theater
  • Bohemians 1905 N.N.B 10.08.2015, pondělí, 17:24 + 0 - 0
    enyce:Tak na původní fotce byl nápis Barflies/Bohemians....
  • Bohemians 1905 Haza1905 10.08.2015, pondělí, 14:54 + 2 - 0
    Jenom nevím o tom, že by byl "sektor domácích" tedy kotel vybaven kamerovým systémem..
  • AS Trenčín enyce 10.08.2015, pondělí, 14:04 + 1 - 0
    Majormaisner: Špína su tí vaši asociali čo chodia na spartak a ležia pred štadionom v TN ... A k tej fotke jednoznačne to bol len názor barflies a tiež to nebolo na stadione tak co resite ze tam tahaj politiku ...
  • AS Trenčín CЛOH 10.08.2015, pondělí, 13:58 + 0 - 0
    už sa k tomu nevyjadrujem, nie preto, komu fandím (argument jak stehno, hlavne od ostraváka), ale pretože to fakt nemá význam. "Bylo vždy zvykem, že v kotli na Bohemce mohl fandit každý bez ohledu na příslušnost k jakékoliv společenské vrstvě, národnosti či subkultuře" - no presne
  • FC Bohemians Praha klokanek 10.08.2015, pondělí, 12:51 + 0 - 0
    Vyjadření klubu k incidentu Dobrý den, souhrnně se nyní pokusím prozatím neoficiálně vyjádřit postoj k sobotním incidentům a nastínit řešení do budoucna, která jsou v rámci klubu diskutována. Situaci nepodceňujeme a zítra bude podstatnou součástí jednání představenstva Bohemians Praha 1905. Předně bych se chtěl jménem klubu hluboce a upřímně omluvit návštěvníkům za incidenty, jichž museli být svědky. Bohemka udělá vše možné pro to, aby se to už neopakovalo. Hlavním cílem je dosáhnout dohody o koexistenci obou ve sporu zúčastněných skupin fanoušků, pokud to nebude možné, budou muset nastoupit výraznější opatření k zajištění pořádku na stadionu. V Ďolíčku je zvykem, že bezpečnostní služba se sektorem domácích zabývá jen v extrémních případech, nikde jinde v republice nemají domácí fanoušci tolik volnosti a patří to k plusům atmosféry v Ďolíčku. Vždy platilo, že se věci řešily mezi fanoušky tak nějak "mezi sebou", jenže nyní jsme byli svědky druhého případu, kdy se to pořádně přepísklo (prvním bylo utkání Bohemians - Táborsko před dvěma lety). Opět jsou to stejné problémové skupiny, jen útočící strany se prohodily. Dá se tak říct, že je to 1:1 a nyní by mohl být klid, budeme chtít udržet volnější přátelský režim pro běžné fanoušky, jak to jen půjde. Pokud to totiž nepůjde, doplatí na to totiž všichni, nejen agresoři. Není mi známo, že by byl napaden nějaký "běžný" fanoušek Bohemky, spory se řešily ručně mezi skupinami Berserk a Barflies a jejich členy. Chápu, že je to pro normálního diváka a zejména rodiče malá útěcha, ale jsem přesvědčen, že vaše osobní bezpečnost nebyla ohrožena. To ovšem nijak neřeší prožité trauma, za které se snad ani omluvit nelze. Sobotním incidentem přetekla trpělivost vedení klubu, takže se budeme snažit odhalit konkrétní viníky, kteří porušili nebo v budoucnu poruší hrubým způsobem návštěvní řád stadionu. Klub takové diváky na stadionu nechce a bude proto využívat možnosti udělení zákazu vstupu na fotbal, dále po nich budeme vymáhat uhrazení případné pokuty, kterou bychom dostali od DK FAČR. Stadion je vybaven kamerovým systémem, takže identifikace není složitá, největší výtržníci byli zajištěni policií, takže jejich totožnost známe. Když odbočím od hlavního problému, to samé se týká i "vhazovačů kelímků", za kteroužto oblíbenou kratochvíli fanoušků platíme pokuty v řádu desetitisíců Kč. I někteří z nich byli v sobotu legitimováni policií a postup klubu v případě udělení pokuty ze tento konkrétní přečin bude vůči viníkům stejný. Slušní fanoušci se přece nemají svým vstupným skládat na hrazení pokut za výtržníky. Ale zpět k udržení pořádku v hledišti. Sobotní konflikt byl jednoznačně politický, ideologický, s Bohemkou jako takovou neměl nic společného. Klub se do politických sporů svých fanoušků nenechá zatahovat, bude podporovat především fotbal a podporu hráčů na hřišti! Bylo vždy zvykem, že v kotli na Bohemce mohl fandit každý bez ohledu na příslušnost k jakékoliv společenské vrstvě, národnosti či subkultuře. Chceme tuto atmosféru udržet i nadále a jedince, či skupiny, kteří by to chtěli nadále narušovat, dostat ze stadionu pryč. Je to jeden z faktorů, kterým je Bohemka jedinečná, a nenecháme si ho jen tak vzít na základě výtržností několika desítek lidí
  • FC Bohemians Praha klokanek 10.08.2015, pondělí, 12:44 + 0 - 0
    Pro fanoušky z Trenčína .Zadám vás aby jste se nemotali do dění o kolo Bohemky .Vím že z Barflies jste přátelé a navštěvujete se ,to vám nedává důvod se do toho motat. Barflies si určíte zase pozve všechny své přátelé z celé Evropy a dopadnete, jako na zapase proti Táborsku. At žije Bohemka bez politiky
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 10.08.2015, pondělí, 12:36 + 1 - 1
    Jsem rád, že tady objasňujou situaci na Bohemce zrovna špíny z Trenčína.Teď už víme, jak všechno aspoň bylo a kde je pravda ;)
  • AS Trenčín CЛOH 10.08.2015, pondělí, 11:44 + 0 - 0
    NikolAS: tá fotka, kde zigovali s vlajkou BS, čo sa tu rozoberalo, to tiež nebolo na futbale, ale dakde v lese... no aj tak, volať si zošívaných a rudých na pomoc proti "10kg fetkám" a teda aj hanákom, nech nekrivdím, je značne soc.
  • AS Trenčín nikolAS 10.08.2015, pondělí, 02:07 + 2 - 4
    sa idete vsetci posrat z Barflies, ako keby temu o utecencoch otvorili na stadione napr. choreom, pritom si len na ulici (!) spravili fotku, kde prezentovali svoj postoj a este sa pod nu aj podpisali, vid link co poslal MrSpartan.. a je predsa na kazdom, ci s tym suhlasi alebo nie.. na futbale je pre nich samotna Bohemka viac ako politika si myslim, ale hajlovanie na futbale podla vacsiny nie je politika a v podstate normalom nevadi, tlieskam vasmu zmyslaniu
  • Bohemians 1905 klokan22 10.08.2015, pondělí, 00:11 + 0 - 0
    Barflies asi delaji pro atmosféru vice, ale to politikareni je naprd. V nekterych vecech by proste nemeli mluvit za celou Bohemku. Například v te nesmyslne ,,druzbe,, se St.Pauli. Krom shody politických nazoru par fanousku nemá Bohemka se St.Pauli nic spolecneho. Nemuzou se divit ze toto spouste lidem leze na nervy. Politika na fotbal proste nepatri. Nikdy nenastane situace ze 3000 lidi na Bohemce bude mit stejne názory, to je uplny nesmysl. A skupina par lidi by nemela mluvit za všechny v těchto otázkách.
  • FC Bohemians Praha klokanek 10.08.2015, pondělí, 00:03 + 0 - 0
    ulhul1905:Tady se nebavíme kdo dělá vice pro Bohemku .To jsi zase odvedl debatu jinam .Ale stejné jsi na moje otázky neodpověděl .Odpovídáš jen na co chceš, tak co řešíš .Jo zrovna chorea bych neřešil .Taky bych našel dost kontroverzních chorea .Ale to sem nepatří .Ve čino chorea chválím.At žije Bohemka bez politiky
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 23:45 + 1 - 0
    dobrý no a ted mi řekni kdo dělá pro bohemku víc,berserk kterej akorát čas od času někoho zmlátí nebo někomu vyhrožuje,nebo ultras kteří vymalovali stadyon dělají chorea,pořádaj pochody atd atd?
  • FC Bohemians Praha klokanek 09.08.2015, neděle, 23:26 + 0 - 1
    ulhul1905:Jestli jsem dobře počítal tak z tě 20 člene skupiny, bylo ze starého Berserku asi 4 lidi .Jinak starej Berserk chodí na hlavní tribunu .Tak zas nekecej že nechodí .
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 23:10 + 1 - 0
    tondik:hlavně ten útok vedla stará garda berserku která na ten fotbal ani nechodí,tady jde jasně vidět komu o co jde
  • FK Viktoria Žižkov tondik 09.08.2015, neděle, 23:00 + 0 - 0
    Sorry ten zacatek je zmateny, este jak to clovek pise na telefonu, je to pakarna to prepisovat, ale melo tam byt, ze si clovek udela asi slozite objektivni pohled o postoju kotle celkove. No uz to nebudu cely prepisovat. Aspon ta druha polovina je smysluplna...
  • FK Viktoria Žižkov tondik 09.08.2015, neděle, 22:54 + 1 - 0
    Tak pokud vetsina kotle souhlasi s pokud chapu aktivnimi cleny kotle, starajicimi se treba i o chorea apod. a sebranim vlajky, tak pak je na tom Bohemka fakt blbe, ale asi to tak nemusi byt, protoze ruzni lide co jsou z kotle pisi ruzne pohledy a clovek asi si pak udela nejaky objektivnejsi pohled. Za me je pro me prioritni resit klub a support a ne furt politiku, ale hodne lidi se od toho asi neumi oprostit (zvlast nektere tabory) , ale tady to vypada podle popisku autora, ze resila politiku asi ta skupinka lidi co sebrali vlajku, kdyz resila neco co se ani nedelo na utkani. A podle dalsich komentu co vidi vice do sceny klokanu je evidentni, ze slo tedy o primarne skupiny Berserk a Barflies a z toho, ze Klokani ocekavaji vice to, ze na dalsich utkanich se Berserkari nebudou moc objevovat, zatimco Barflies ano asi clovek muze lehce odvodit, komu jde vice o podporu klubu a komu asi vice o nejaky konflikty a reseni politiky. PS: s tim co napsal Rusty celkem souhlas....
  • AC Sparta Praha MrSpartan 09.08.2015, neděle, 22:52 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/94486214023/photos/a.10153219936504024.1073741828.94486214023/10153219936404024/?type=1&theater Není třeba nic dodávat...
  • bez klubu heroin 09.08.2015, neděle, 22:48 + 1 - 0
    Politika na fotbal nepatri, preto schvalujem politicky motivovany utok jednej skupiny z Bohemky na druhu skupinu z Bohemky. OK .. to je take krasne ako hlaska pana SL58 o tom, ze kazdy antirasista je laviciar ...
  • bez klubu SL58 09.08.2015, neděle, 22:34 + 0 - 2
    Rusty - Ještě jsem neviděl veřejně vystupujícího "antirasistu", který by zároveň nebyl levičákem...
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 22:01 + 0 - 0
    Rusty:přesně tak
  • bez klubu Rusty 09.08.2015, neděle, 21:54 + 2 - 0
    BFC: Jenomže to je právě kámen úrazu nejen český scény. Obecně se dá říct, že chorea, vlajky, nálepky apod. s tzv. pravicovou tématikou se tu většinou tolerujou, ale pokud někdo udělá opak je hned levičák, komunista atd. Mě to přijde jako hrozně omezenej pohled na věc.
  • Bohemians 1905 BFC 09.08.2015, neděle, 21:42 + 0 - 0
    samozřejmě jsem chtěl napsat multirasová :))
  • Bohemians 1905 lester 09.08.2015, neděle, 21:40 + 1 - 0
    Slovíčkař si jak chceš. Je to na každém klokanovi, aby se na tribunách vysral na mimofotbalový věci a 100% podpořil svůj klub. Já říkám, že to jde, protože mám praktickou empírii jak ze svého pohledu, tak z pohledu na partu lidí.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 21:33 + 1 - 0
    lester:nic z toho co si napsal sem neřekl:-Dale co...
  • Bohemians 1905 BFC 09.08.2015, neděle, 21:24 + 0 - 1
    Rusty: tak třeba rasismus je umělej afekt. Myslíš, že by nějakej rasismus existoval, kdyby neexistovala multikulturní společnost? Mně je srdečně jedno, kdo se mnou fandí na tribuně, když neřeší sračky, který tam nepatřej.
  • Bohemians 1905 lester 09.08.2015, neděle, 21:21 + 0 - 1
    ulhul: ty pokrytče, že politika na fotbal patří??? V tom případě jdu udělat banner se svým názorem a pověsím ho na nejbližším zápase. :D Chodím na fotbal roky s bandou, kde každý má svůj názor, ale dokážeme ty sračky neřešit, jet si klubismus, fandit na 100% a bavit se. A ty chceš říct, že to bez politiky nejde? Jasně, že to jde. Akorát si nesmíš na fotbale léčit mindráky.
  • bez klubu Rusty 09.08.2015, neděle, 21:19 + 2 - 0
    Politika na fotbal sice nepatří, ale objevuje se tam až moc často v tom má ulhul1905 pravdu. Bohužel problém je i v tom,že jakmile se někdo vyjádří negativně o rasismu tak zaškatulkován jako levičák.
  • FC Bohemians Praha klokanek 09.08.2015, neděle, 21:12 + 0 - 1
    B05:Dobře napsáno .Tohle bych podepsal .
  • FC Bohemians Praha B05 09.08.2015, neděle, 21:06 + 1 - 1
    Dle mého už byla ze strany BF i trocha "arogance" . Budeme si hlásat do světa naši pravdu a vy ostatní nám vyližte prdel. Myslím, že negativních ohlasů na určitá chorea a jiných věcí byl dostatek a teď to bylo o tom džbánu s uchem.... Akci moc neschvaluji, ale....
  • FC Bohemians Praha klokanek 09.08.2015, neděle, 21:04 + 0 - 1
    ulhul1905:Co furt nám podsouváš ze politika na fotbal patří .Odpověď mě neumíš ,jinak 90 procent Bohemakum vadí politika na fotbale .Večina skupin na Bohemce jsou apolitické .Tak nevím proč furt někdo mluví za mě a kamarádí a něco mě podsouvá. Jinak tvoje veta o ukrajinských fašistech mluví, za vše kam patříš asi k levici . At žije Bohemka bez politiky.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 20:49 + 1 - 0
    Lo Squalo:zvláštní,já sem se bavil taky asi s deseti lidma a ty s tim zas nesouhlasili.už na to serte,politika na fotbale byla ja a bude a nikdo s tim nic neudělá.
  • Bohemians 1905 N.N.B 09.08.2015, neděle, 20:33 + 0 - 1
    klokanek:to máš marný...kdo snimi nesouhlasí,je hned nácek a xenofob.
  • FC Bohemians Praha klokanek 09.08.2015, neděle, 20:29 + 0 - 1
    ulhul1905:Já jsem se tě, na něco ptal .Můžeš mě odpovědět .Dík
  • FC Bohemians Praha klokanek 09.08.2015, neděle, 20:26 + 0 - 0
    fandax: Ale to mě vádí taky .Ale můžeš mě říct proč Barflies. Svoje názory prezentuji jako názory všech Bohemaku .Tohle mě vádí jo. Já svoje politické názory na fotbal taky netahám. Svůj boj zaštituji Bohemkou a to se mě nelibí .Napadaní lidi a hajlovaní taky ne .Bohemka bez politiky .
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 09.08.2015, neděle, 20:21 + 2 - 1
    Jako ten včerejšek není přece žádná věda. I nadále může na Bohemku chodit naprosto kdokoliv a může si myslet, co se mu zachce. ALE většina fanoušků Bohemky dala jasně najevo, že nechtějí, aby se spojovalo logo klubu s jakoukoliv politickou ideologií. Myslím, že se po lidech okolo Barflies nechce až tak moc. Bavil jsem se včera s desítkami lidí a podstatě všichni tu "akci" schvalovali.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 20:19 + 1 - 0
    klokanek:napsal sem jejíž část fanoušků,ne všichni fanoušci pokud neumíš číst
  • FC Bohemians Praha klokanek 09.08.2015, neděle, 20:08 + 0 - 1
    ulhul1905:Proč svoje názory vydávají za názor všech Bohemaku .Mužů se tě zeptat jak dlouhou chodíš na Bohemku .
  • Bohemians 1905 N.N.B 09.08.2015, neděle, 19:58 + 0 - 0
    ulhul-tady to máš ty xenofobe....http://www.ceska-justice.cz/2015/01/kritika-nabozenstvi-je-v-evrope-chranena-umluvou-nelze-omezovat-svobodu-kvuli-nabozenskym-skupinam/
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 19:52 + 1 - 2
    klokanek:politika je na každym stadyonu pokud sis nevšiml a humbuk je jen kolem bohemky jejíž část fanoušků vyznává levicovou což neni zas tak obviklí.řeší někdo jablonec za xenofobní choreo tak jako bohemku za vyjádření solidaryty s uprchlíkama?ne.řeší nekdo vyjadřování podpory ukrajinským fašistům?ne.řeší někdo heilování na fotbale?ne.laskavě se lidi zamyslete!
  • Bohemians 1905 fandax 09.08.2015, neděle, 19:52 + 0 - 0
    ulhul1905 - Bohužel máš pravdu. klokanek - Fotku, jak Berserk hajluje si asi neviděl. A neříkej, že tohle nikoho nemůže pobouřit. Stejně jako nápis #přijímám. Ale máš pravdu, politika na fotbal nepatří !
  • FC Bohemians Praha klokanek 09.08.2015, neděle, 19:46 + 0 - 1
    Ulhul1905:Mě se zase nelíbí to že Barflies tahají na fotbal politiku .Proč do toho tahají ostatní Bohemaký .Politika má zůstat za braní stadionu a netahat tam politiku . Můžeš mě vyjmenovat jinou skupinu která tahá na Bohemku politiku. Nemám rád ani jeden skupinu z leva nebo z pravá ,ať si to vyřeší na demonstraci .At žije Bohemka bez politiky.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.08.2015, neděle, 19:01 + 1 - 4
    berserk:-Dvěčina těch lidí ani na fotbal nechodí a budou vyhánět lidi co se staraj o chorea a ultras scénu na bohemce,fakt fanoušci:-Dtady je vidět komu víc záleží na politice a komu na fandění.FUCK BERSERK!!!
  • Bohemians 1905 161-73 09.08.2015, neděle, 17:04 + 2 - 1
    fandax: pokud to brflies budou řešit, tak si pozvou áčka ni další zpřízněný kumpány kdovíodkud, kteří nemají s Bohemkou pranic společnýho. To je na tom nejhorší. Jsou ostudou opravdových fans Bohemky, kteří jezdí za fotbalem.
  • bez klubu f7r 09.08.2015, neděle, 14:44 + 0 - 0
    Pěkně... ještě by se mohli odhodlat i jinde :)
  • Bohemians 1905 fandax 09.08.2015, neděle, 12:47 + 0 - 0
    Haza1905 - Myslim, že kdyby to Barflies chtěli řešit, tak si počkají na domácí utkání - Bohemka - Příbram. Ale jak psal Rusty, je dost možný, že se tam Berserk dlouho neukáže.
  • Bohemians 1905 klokan22 09.08.2015, neděle, 12:31 + 0 - 1
    BrokFCB: No dobře, ze hrajou 2.ligu by tolik nevadilo. Ale k cemu je družba kterou 90% lidi nerespektuje a spouste z nich to i vylozene vadi.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 09.08.2015, neděle, 12:22 + 3 - 0
    klokan22: od kdy se družby vybírají podle výkonu na hřišti?? To by Wroclaw s Opavou dávno vymetla dlažku a to stejně Baník s Katowicema.. Na tohle se nemá hledět..
  • bez klubu Rusty 09.08.2015, neděle, 12:20 + 1 - 0
    No ono je taky dost možný, že se tam ti drobečci zase dlouho neukážou. Čehož asi využije druhá strana a konflikt bude eskalovat. A jedinej kdo na to doplatí budou lidi, který to vůbec nezajímá.
  • Bohemians 1905 Haza1905 09.08.2015, neděle, 12:20 + 0 - 0
    Jsem zvědavej co se bude dít na Julisce...
  • Bohemians 1905 klokan22 09.08.2015, neděle, 12:13 + 2 - 2
    Vazne nechapu proc toto někdo resi na fotbale. At ma názory každý jaky chce. Perou se mezi sebou, přitom naprosto drtiva většina Bohemaku nesouhlasi s idelogii ani jedne z těchto skupin. I když je pravda ze Berserk alespoň netaha Bohémku do jakesi ,,druzby,, s fanoušky pochybneho německého klubu který sotva ukope druhou ligu.
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 09.08.2015, neděle, 10:54 + 0 - 1
    Jasně no, ti 120 kg drobečci, co si vám chodí po hřišti budou z deseti fetek mít hnědo v kalhotách. Radši si zas zavolejte internacionálu, chci vidět, jak budou soudruzi z Trenčína, Minsku a Hamburku zachraňovat lidi, co si nedokážou ubránit "svůj" sektor :D
  • Bohemians 1905 fandax 09.08.2015, neděle, 10:43 + 1 - 0
    Myslim, ze Berserk tedko hooodne dlouho nevyvesi svoji vlajku.
  • Bohemians 1905 BFC 09.08.2015, neděle, 10:26 + 3 - 1
    Ten konflikt trvá už léta. Zase se začne řešit, kdo si vlastně začal apod. Bojím se toho, že se brlies vrátí s xy kamarádíčkama z fetaminsku, hamburku a dalších barevných bašt, kteří ve skutečnosti nemají s Bohemkou vůbec nic společnýho. Čeká nás v kotli peklíčko...
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 09.08.2015, neděle, 10:11 + 0 - 1
    Radši nic nepište vy tři chytrolíni...
  • bez klubu Rusty 09.08.2015, neděle, 10:01 + 1 - 0
    primitiv: asi tak:-)
  • Bohemians 1905 primitiv 09.08.2015, neděle, 07:47 + 1 - 0
    Hm, sebrat vlajku z vlastního sektoru to dá fušku)))
  • FK Jablonec tracyhotygr 09.08.2015, neděle, 07:17 + 1 - 0
    Bude vlajka vrácená na konci školního roku?
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 09.08.2015, neděle, 02:59 + 0 - 0
    Doufam, že váš nenapadne sem dát videu z incidentů, jen z fandění !!! Prý je dost zadržených, tak ať nikomu zbytečně nepřitížíte.
  • FC Baník Ostrava abc78 09.08.2015, neděle, 02:25 + 0 - 1
    taky se přidávám s palcem nahoru, ale myslím si, že ty fetky dveřmi vyhodíš a vrátí se oknem i s fetkama se St. Pauli
  • bez klubu Čokl 08.08.2015, sobota, 23:40 + 2 - 1
    Palec nahoru, že si Bohemáci mezi sebou dělají pořádek. Sice ty fetky měli vyhostit už dávno, ale lepší než nikdy.
  • Bohemians 1905 Haza1905 08.08.2015, sobota, 22:43 + 0 - 0
    Byl někdo zatčen na straně Bohemky? ACAB
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc včera, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice včera, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice


Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour včera, 10:46

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc včera, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice včera, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice


Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour včera, 10:46

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Bojkot, podpora za stadionem... 23.08.2020, neděle, 16:16

Bojkot, podpora za stadionem...

Komentáře
před 12 hodinami - pluto
Ten dětský sektor je nějaká no...
před 12 hodinami - pluto
Pro Brno to bude těžká sezony....
včera, 19:51 - Kyby
k.m: To mu, že klub (ikdyž kra...
včera, 18:44 - k.m
V Salzburgu jsem žil 4 roky a ...
19.09.2020, sobota, 23:21 - Kyby
Stejní vyjebanci všude na svět...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace