o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: FC Baník Ostrava - SFC Opava

Foto report čtvrtek, 15.09.2016 22:33 - přejít do komentářů
Dlouho očekávané slezské derby nabídlo opravdu hodně...
images/clanky/fotoreport-fc-banik-ostrava-sfc-opava-7678.jpg

V Ostravě se včera odehrálo dlouho očekávané slezské derby. V zápase 2. ligy na sebe narazil ostravský Baník a SFC Opava. Vyprodané utkání nabídlo výbornou atmosféru hned několik choreografií, pyrotechniku, ale i invazi na hrací plochu.

VIDEA:

Autor: MR & pd

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.12.2016, neděle, 23:35 + 1 - 0
    3:0
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 18.12.2016, neděle, 14:26 + 1 - 0
    Odedneška přesně za 3 měsíce VELKÉ SLEZSKÉ DERBY!Tentokrát v hlavním městě Slezska Opavě.CHWDP!
  • SK Slavia Praha Cepin 22.09.2016, čtvrtek, 18:52 + 0 - 0
    fakr trestá: za pajdu (dvacičku) a jeden zápas, takže na pohodu. O to víc vynikly mediální buzny házící miliony pro ukájení ovcí
  • Slezský FC Opava slezskyfc 21.09.2016, středa, 14:38 + 1 - 0
    Pro všechny: Brzy vyjde celkové souhrnéé video z výjezdu na Baník - několika minutové ;)
  • Slezský FC Opava Mišak 20.09.2016, úterý, 22:01 + 0 - 0
    TomFCB+dzandra: Máte pravdu :( byly daleko lepší chvíle, když už někdo něco natočil tak jen půl chorálu a přitom tam bylo tolik co by stálo za to natočit, kdy to bylo neskutečně fanatické a zapojili se všichni. Přidal jsem aspoň tohle, je mi jasné, že jste nás moc neslyšeli, vždyť my vás taky moc ne na tu dálku, když jsme pořád řvali něco svého. Každý si ten zápas užíval a soustředil se na své fandění a hluchých pasáží bylo fakt málo. Neskutečná atmosféra z obou stran. Snad někdo něco ještě zveřejní.
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 20.09.2016, úterý, 13:01 + 0 - 0
    https://www.youtube.com/watch?v=BIKGds060jc https://www.facebook.com/opavaci1907.cz/videos/1844418702457685/ https://www.facebook.com/sfc4fan/videos/1918865324841775/ Tak ještě jednou oprava
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 20.09.2016, úterý, 12:57 + 0 - 0
    dzandra+TomFCB:ešče tu su jine videa: https://www.facebook.com/opavaci1907.cz/ https://www.facebook.com/sfc4fan/videos/1918865324841775/ https://www.youtube.com/watch?v=BIKGds060jc
  • FC Baník Ostrava TomFCB 20.09.2016, úterý, 04:06 + 2 - 0
    Mišak: Takový velký zápas,váš nejpočetnější výjezd za dlouhé roky a vy z toho uděláte jen dvě minutová videa???
  • FC Baník Ostrava dzandra 19.09.2016, pondělí, 22:16 + 0 - 0
    misak: pritom jste meli daleko lepsi chvile, ktere mi tam chybi :-), z takove blizky, by to bylo fajn podivani
  • Slezský FC Opava Mišak 19.09.2016, pondělí, 21:48 + 0 - 0
    https://www.youtube.com/watch?v=TttJgrSjGU4&feature=youtu.be
  • Slezský FC Opava Mišak 19.09.2016, pondělí, 21:46 + 0 - 1
    https://www.youtube.com/watch?v=Ihjssi-Leos&feature=youtu.be
  • bez klubu acab1 19.09.2016, pondělí, 14:19 + 0 - 0
    kdyby,kdyby,kdyby...Tak na to se pánové nehraje.Jak tady psal Brok, buďme rádi, že máme Sparta-Slavia a Baník-Opava, přeměřovat si pinďoury nemá smysl, oboje je kvalitní, jen houšť.
  • FC Baník Ostrava Bělský Les 19.09.2016, pondělí, 13:02 + 0 - 0
    ACS1893 : kdyby sparta hrála druhou ligu, a vůbec, kdyby sparta hrála dlouhodobě ve spodních příčkách,jako Baník, než spadl, na spartu by nešlo asi 2000 lidí ;)
  • FC Baník Ostrava _Peter 18.09.2016, neděle, 15:19 + 1 - 0
    Už, prosím, nesrovávejte slezské derby a derby pražských "S". Jak už 100x zaznělo - mít dvě derby ročně je velký nápor a udržet laťku je výzva. Na druhou stranu nechápu argument, že derby "S" zajímá celou republiku, byť je to pravda. To přece není měřítko. Že na to čumí milion lidí v TV, a na jedné či druhé straně je dle konkrétní situace Kohák, tady nemůže mít váhu. Ostatně právě to vám situaci usnadňuje. Stejně tak nemá smysl vytahovat fanatismus proti Opavě a následných 3300 na Prostějovu omlouvat lijákem a dny NATO.
  • Slezský FC Opava slezskyfc 18.09.2016, neděle, 11:37 + 0 - 0
    Kurwa, bylo to naprosto mega .. 7 let čekání, ale vyplatilo se ... Na jaře v Opavě (teda pokud se nenaplní ty kecy, že se bude hrát kvůli bezpečnosti znovu v Ostravě ..).
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 18.09.2016, neděle, 11:31 + 1 - 0
    Vždycky po velkém zápase přijde propad, to je naprosto normální. Dny NATO, prakticky celodenní liják dost lidí odradil. Myslím si, že není třeba si pořad poměřovat ocasy kdo má lepší derby, naše scéna by měla být ráda za každý dobrý zápas a sami bychom neměli shazovat žádný lepší zápas. Takže soudnost by měly mít všechny tábory!
  • FC Spartak Trnava mthyx 17.09.2016, sobota, 21:05 + 1 - 0
    Osobne si myslim , ze na prazske derby serie kazdy mimo prahy a divizii danxch klubov , takisto na slezske serie kazdy mimo slezska, len prazske je sledovanejsie z dovodu , ze to propaguju vsade v mediach 100 clankami denne. Aj u nas na slovenskych sport weboch pisu o tom derby casto aj ked to ma kazdy v pici.... kazdopadne obe derby su v super atmosfere
  • bez klubu Ordnung machen 17.09.2016, sobota, 20:46 + 1 - 0
    jako nezaujaty pozorovatel z moravy...chorea skvely, plachta masakr, kartoniada taky super, ale nic svetoborneho co by treba sparta na kterou se tu plive, nemela...akce na hristi hodne trapna pozerska akce(jestli to za tu pokutu stoji???)...ze je to vic nez sparta-slavia? Soudnost...mozna ve fanatismu ok, chorea vzhledem k tomu, ze v derby se mohou prezentovat jen domaci, barevne sladeni byvaji slavisti i spartani taky...nekdo tu napsal, ze by rekl, ze tohle derby sledovalo v tv vic lidi nez derby prazskych S, tak to je taky hodne vtipny...derby skvely, ale posouvat to pred derby prazsky je blbost, 12 000 taky vyborny, akorat divny, ze po takovym neskutecnym derby a reklame na fotbal zmizelo 9000 banikovcu, za 3 dny, nebo ze by tam bylo opavaku vic nez 1000? :)
  • FC Baník Ostrava de puta madre 17.09.2016, sobota, 20:37 + 0 - 0
    Acs 1893: a jak by praskala letna kdyby jste hrali zapas treba se Zapama
  • FC Baník Ostrava Gatsby 17.09.2016, sobota, 19:23 + 0 - 0
    Normální fanoušci, kteří nejdou do kotle a nefandí.
  • FC Baník Ostrava Gatsby 17.09.2016, sobota, 19:21 + 0 - 0
    Acs1893: Kdybyste hráli s týmem, který byl ještě minulý rok v msfl, tak taky by vás došlo velice málo a k tomu ještě připočti počasí. Normální lidi nepujdou za takoveho počasí na fotbal.
  • AC Sparta Praha acs1893 17.09.2016, sobota, 18:55 + 1 - 1
    Na baníku dneska 3300lidi....to muselo kurevsky peklo, to mužem my sparťani zase jenom závidět..
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 17.09.2016, sobota, 14:00 + 0 - 0
    wajt: více možná tak na papíře, ale nevěřím, že fanatismem a celkově scenou je to vaše lepší. Ano lidé o něm více mluví, média ho více rozebírají ale to je tak všechno. Každé má prostě to svoje a můžeme být za to rádi. S těmi fan cluby si myslím, že konkrétně u Baníku pracují fantasticky, dělají graffiti, propagaci a nejsou to žádné přísavky na dobrém jméně FCB scény. Jsou to soběstačné skupiny, se kterými je většinou třeba i počítat na poli hools.. stejně jako nám třeba chybí přehled o tom jak to funguje v Praze, tak tobě chybí přehled, jak to funguje u nás..
  • SK Slavia Praha wajt 17.09.2016, sobota, 13:22 + 0 - 0
    *prazskych 😂 zasranej autocorrect
  • SK Slavia Praha wajt 17.09.2016, sobota, 13:21 + 0 - 0
    Silesia: Trosku soudnosti.. Chápu ze jste plny euforie, nicméně derby prázdných "S" bylo,je a bude, vždy vic. Možná to nezajímá ostravu a okolí, ale zbytek republiky ano. Co se tyce fanklubu a ostatních vecech, co píšeš, tak ti chybí přehled, jinak bys takovou blbost nenapsal.
  • FC Baník Ostrava FamilyFCB 17.09.2016, sobota, 12:50 + 0 - 0
    Zdravím, taku sestavu v hledišti, to musí být lahoda v oku, jaky naboj mělo vystoupení obou taboru, jak už tady Pepky napsal, nezbýva než smekat před SKslezska!dokonalost, která ma puvod v srdci a odhodlani, tohle si musi uvědomit všichni, že cely stadion zveda nad hlavu(i obyčajni) choreo, to prostě nikde neuvidiš..
  • FC Viktoria Plzeň Stanley82 17.09.2016, sobota, 12:21 + 0 - 0
    Klusem na hřiště, sprintem z něj pryč. Tohle když vidím, tak si říkám, jestli někteří můžou být ještě trapnější. Připomíná mně to loňský zápas Baníku u nás. Po hvizdu naběhla polovina stadionu na hřiště a někteří si začali s hosty měřit pinďoury. A to celé skrz tvrzené sklo, které byste neprorazili ani s beranidlem. Tohle jsou fakt unikátní momenty.....
  • FC Baník Ostrava Mat1922 17.09.2016, sobota, 11:54 + 0 - 1
    Konkretne nezazijete to,co psal Silesia Pride..fanaticnost,celostadionove bile(rude) silenstvi.Ja dodam jeste treba tanecky na novy hit GieKSaBanik po zapase primo na plose.A ze hrajete pohary a nekdo prales?:-D Mi teda pojistovna urcite nechybi a pozor,az se na vas vysere sef i Pelta,pujdete mozna taky.Samozrejmosti je pochvala ultras za vyrobu chorea!....Asi jediny kdo byl zklaman je Kyby a to za jebani na Opavu:-)Asi tusis na co narazim:-)
  • AC Sparta Praha MP11 17.09.2016, sobota, 11:25 + 0 - 0
    Broku, to spíš byla jen narážka na to, co v derby nezažijeme, jinak nic ve zlém. :-)
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 17.09.2016, sobota, 11:22 + 0 - 0
    MP11: No, že vy jste v tu dobu byli zrovna na koni :) Tehdy byla celá česká ultras scéna v plenkách, nějaké extra představení nebylo prakticky na žádném zápase. Tehdá se odehrávalo hlavně na hools scéně, toto je úplně jiná doba a nedá se vůbec srovnávat.
  • FC Viktoria Plzeň Sazic 17.09.2016, sobota, 11:17 + 0 - 0
    Moshe Dahan:v jednom městě?kdybys zažil vesnické derby sousedících vesnic,mluvil bys jinak :D
  • AC Sparta Praha MP11 17.09.2016, sobota, 11:17 + 0 - 1
    Zápas jsem neviděl, protože jsem byl na Spartičku v Anglii a tam ČT sport nechytají... takže někdo hraje Evropu a někdo 2.ligu. Jinak ale musím dodat, že tento zápas by byl ozdobou i 1.ligy a dobrou reklamou (až na tu 17.minutu v podání blbečků). A propó Chachaři, pamatuji zápas v 90.letech (přesný rok si nepamatuji) Baník - Opava, kde bylo 8 000 diváků a z toho bylo 7 000 Opaváků... to fakt v pražském derby nezažijete. :-)
  • Bohemians 1905 vladimir05 17.09.2016, sobota, 10:58 + 1 - 3
    Spartani budte soudni vas suport stoji za nic a troufam si rict, ze baniku nesahate ani po kolena!!!
  • FC Viktoria Plzeň pepky 16.09.2016, pátek, 23:28 + 0 - 1
    mrdat, ať si hraje, kdo chce, s kým chce a jak chce..ultras fcvp1911, takže bojuj za barvy které nosíš...někteří z nás i přes 30 let výjezdů...ale tohle je potřeba okomentovat,,,baník pičo, to si děláte kozy jako..heeej pyro,fans,chorea, vše celé srdce obětované... uplně vše excelentní, výborný za jedna...díky tady tomu bude mít ultras ve světě a taky u nás dobrou pověst,opravdu smekám červeno modrým kloboukem, opakuji smekám smekám tohle vše má opravdu velkou váhu....P.S. Baník - Opava kurevsky povedené.....zdar...ať se daří....jebat svaz...acab..1312..
  • FC Baník Ostrava Gatsby 16.09.2016, pátek, 21:31 + 0 - 0
    Nemám co k tomu napsat, protože všechno už napsali ostatní. Tohle derby bylo neskutečné. Fandění, chorea, pyro a všechno bylo na jedničku. Chorea, co byly vytvořené, za to obrovský klobouk dolů našim. A už se těším do opavy.
  • AC Sparta Praha acs1893 16.09.2016, pátek, 21:25 + 1 - 0
    Co konkrétně nezazijem??12k na stadione při derby??
  • Slezský FC Opava BIBOL 16.09.2016, pátek, 21:05 + 0 - 0
    Super zážitek, neskutečný náš počet a bojovný výkon hráčů. I když už to po poločase nešlo, nevzdavali to. Určitě ikdo neudělal ostudu. Určitě chyběla akce chuligánky FCB po zápase, kterou čekal opravdu každý.
  • FC Baník Ostrava L. 8 16.09.2016, pátek, 21:04 + 0 - 0
    veterán: z GieKSy kolem 270 osob
  • FC Baník Ostrava abc78 16.09.2016, pátek, 20:19 + 2 - 1
    Trošku se obávám, že acabi zařídí, že v Opavě to bude bez fanoušků! Jinak k zápasu není co víc dodat, co už tu napsali jiní chachaři. Ze sparťanů cítím trošku závist, že ti toto nikdy nezažijí.
  • bez klubu MMs 16.09.2016, pátek, 19:38 + 0 - 0
    Srovnáváte nesrovatelné. Slezské derby neskutečné. Od Opavy jsem tolik lidí nečekal, od Baníku jako od špičky v Česku jsem tuhle parádu čekal (není co vytknout). 7 let je 7 let. Pravda je, že derby S je oproti tomuto derby furt, takže řeči který derby je lepší, je bezpředmětný, nikdo nemá pravdu.Na derby, hlavně na to pražský chodí hodně čumilů (celebrity,rádoby fans,turisti),.. , co ani nejsou z Prahy, to je největší rozdíl mezi oběma derby. Koneckonů je to jeden zápas, ukažte se v dalších zápasech. Tohle nebyla druhá liga, ale pomyslná fanouškovská liga mistrů. Super prezentace i do zahraničí!
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 16.09.2016, pátek, 18:34 + 1 - 0
    Ještě bych dodal, že ultras Baník opět potvrdil velkou sílu a myslím si, že jsou bráni za jedničku naprosto oprávněně.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 16.09.2016, pátek, 18:33 + 2 - 0
    Ještě k tomu porovnání. Zažil jsem toho v životě hodně, jednu dobu jsem žil v Praze a viděl několik derby, některá byla skvělá, některá slabší. Zažil jsem hodně Slezských derby a to samé, některé totálně o ničem, jiná výborná. Tak to mají všude ve světě. Pražské derby je určitě prestižnější, komerčnější a propagovanější, ale řekl bych že ve Slezsku je to takové živelnější, fanatičnější, přece jen k máme to více v krvi. Každé derby má svá pro a proti a nikdy tento rébus nikdo nevyřeší.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 16.09.2016, pátek, 18:27 + 0 - 0
    Moshe Dahan: Máš krátkou paměť nebo si nezažil pražskou koalici proti Baníku třeba na repre? :)
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 16.09.2016, pátek, 18:21 + 1 - 1
    Rusty: Derby pražských S hýbe celou zemí? Ty jsi spadnul z mimozemské lodi. Zkus to říct ve Slezsku (já tady žiju), ruku dám do ohně, že ti 90% lidí odpoví, že mají pražská S u piče krom toho že bytostně nenávidí spartu, myslím že moraváci vás mají taky těžce u prdele (většina). Tohle nám můžete jen tiše závidět, co do počtu, fanatičnosti, chorea, ultras stránky, celostadiónového bílého šílenství, výjezdových čísel které ovládáme několik let, chuligánky, tak po doping zajebisty! A k slávii se ani vyjadřovat nebudu, klub kde PB vás fackovali před vlastním kotlem před zápasem a de facto rozprášili vaši "chuligánku". Ach jo. No nic, nezbýva než se těšit na jediné zpestření a to další zápas a tentokrát v Opavě.
  • bez klubu Rusty 16.09.2016, pátek, 17:05 + 0 - 0
    Jo tak ten zápas i překonal to, co od něj čekali asi i sami aktéři. Chorea super z obou stran. Oba tábory si podle mě zvýšily svou laťku. 1000 hostů jsem teda nečekal, i když Opava je co by kamenem dohodil. V čem mají "mimoslezští" pravdu, že tohle derby opravdu žerou jen ve Slezsku, kdežto derby S hýbe celou zemí. Ale popravdě hlavně u lidí, kteří toho moc s ultras scénou nemají společného. Podle mě nemá cenu to srovnávat. Atmosféra musela být úžasná, už jen z komentářů samotných hráčů, trenérů apod. Náběh mi přišel trochu zbytečný... na druhou stranu bych řekl, že tentokrát ta mediální hysterie nebude tak hrozná.
  • bez klubu barrabravas 16.09.2016, pátek, 16:39 + 0 - 1
    Neříkám, že derby pražských "S" nemá náboj, to má a bez debat. Ano Baník a Opava se spolu střetli po dlouhých letech, ale pozor, Slezské derby byl zápas dvou v současné době druholigových týmů. Nevěřím, že by na jiný a to jakýkoliv zápas ve druhé lize přišlo tolik lidí a už vůbec nevytvořili takovou atmosféru.
  • SK Slavia Praha pt88 16.09.2016, pátek, 16:15 + 2 - 2
    Vy, co tu píšete "jebat derby pažských "S"", tak přijďte, až bude slezské derby co půl roku po dobu x let. Je jasný, že slezský derby, co se hraje poprvé po x letech bude mnohem vyhecovanější než Derby, co se hraje každý půl rok. Navíc je to pořád REGIONÁLNÍ Derby a zajímá akorát fanoušky ze Slezska a blízkého okolí. Ale jinak pěkná atmosféra, klobouk dolů.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 16.09.2016, pátek, 15:15 + 0 - 1
    Nejlepsi z nejlepsich....Kdysi jsem tu psal,ze mit Nejlepsi u nas podobnou..krytou,uzavrenou tribunu pro kotel,jako ma SKS Sever a bude narvana,tak ten hukot bude lepsi nez u nich.Coz se potvrdilo a je jasne kdo je domaci i vyjezdova jednicka.Spartani:ano tahle parada byla lepsi nez ta vase,vy takovy rachot neudelate a to je vas o 8 tisic vice.Vsadim svoji levou ponozku,ze ten mac videlo v tv(i kdyz je mi to u prdele)vice lidi nez to vase slavne derby.Opava:dobry poceti support,ale i tak...JEBAT VAS VY KURVY!
  • bez klubu Is on fire 16.09.2016, pátek, 14:50 + 1 - 0
    Moshe: https://en.wikipedia.org/wiki/Tyne%E2%80%93Wear_derby přijde ti že by sunderland a newcastle byly jedno město?
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 16.09.2016, pátek, 14:44 + 0 - 0
    *se Zidzewem
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 16.09.2016, pátek, 14:43 + 2 - 1
    Moshe Dahan: Co ty uznáváš je asi všem jedno, jedná se o derby(samozřejmě REGIONALNI). Srovnávat nelze to je fakt to co jsme předvedli oba tábory se nedá v česku srovnat jen tak s někým (možná dokonce s nikým). A o tom s kým jsme stáli my po boku před dvaceti lety, bych být tebou nepsal, není to tak dávno co jste na náš řvali polští židi (pár let zpět) a dnes se paktujete ze Zidzewem a nemluvě o dalších polských táborech. A vztahy na tuzemské scéně ani nekomentuju a to byl jen "lehký" příklad.
  • FC Baník Ostrava Kyby 16.09.2016, pátek, 14:34 + 1 - 0
    MD: Tak zrovna to, kdo s kým proti komu stál v jednom šiku bych tu na tvém místě rozhodně netahal:-)
  • AC Sparta Praha Moshe Dahan 16.09.2016, pátek, 14:29 + 1 - 5
    v prvé řadě se nejedná o žádné derby, derby uznávám pouze v rámci jednoho města nebo Opava je součást Ostravy ? Jinak samozřejmě nelze srovnávat derby ss, tam je ta tradice již přes 100 let, pokud si vzpomínám, tak ještě pomalu před 20 lety stáli opaváci v jednu šiku s ostraváky oproti praze.
  • Slezský FC Opava s77 16.09.2016, pátek, 14:28 + 0 - 0
    Každého zajímá jen to jeho derby a tak je to správné - nevím proč by mělo sparťany zajímat Slezské derby a naopak Opaváky nebo chachary derby pražských S. Za sebe musím říct, že jsem byl na všech slezských derby doma i venku od toho prvního po postupu tehdy Kaučuku Opava do ligy a tohle bylo vážně dobré, co se týče supportu a fanatismu obou táborů, srovnatelné s tím, když měl Baník mistrovskou sezonu, tentokrát nás ale bylo mnohem více, což jsem upřímně vůbec nečekal. Nějaké běhání chacharů po hřišti ve svém věku beru s rezervou a nebere mě to, ale jinak to byl super zážitek z plného stadionu, který jsme v Opavě bohužel už mnoho let neměli.
  • FC Viktoria Plzeň radekmaxik7 16.09.2016, pátek, 14:27 + 0 - 0
    Naprostá paráda.
  • AC Sparta Praha veterán 16.09.2016, pátek, 14:25 + 0 - 1
    Co mě osobně dostalo, byl jednotný "žlutý" sektor Opavy a bílý stadion. Se divím, že vám PČR nezakázala tu bílou barvu triček, aby se to nejevilo jako rasismus. Popravdě jednotná barva triček na celém stadionu včetně hlavní tribuny , o tom se nám na Letné, může jen zdát. Jinak plně chápu obě strany a sdílím jejich nadšení z tohoto středečního "zážitku", ale je taky asi, bohužel pravda, že stane li se toto derby každoročním rituálem, dá se předpokládat pokles úrovně. Když se podíváte na fotky z tohoto derby před 10 lety, tak Bazaly rozhodně nejsou plné k prasknutí a opavský sektor taky není zdaleka tak naplněný. Nevím proč, ale stejně si myslím, že zápas v Opavě bude mít ještě trochu lepší náboj, protože přeci jen FCB jsou "zlobivější" na výjezdech a opavský stadion a jeho okolí je z mého pohledu na případný "riot" lepší. Docela by mě zajímaly počty družeb v jednotlivých sektorech
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 16.09.2016, pátek, 14:03 + 1 - 1
    SilesiaPride+L. 8+Frydečak+cldlls:Naprostý souhlas s váma,takhle to totiž je a Sparťani si budou mlet furt to svoje i když teď ví,že nemají pravdu a Slezské derby je víc než Pražské bo je až na 2. místě.I my sami jsme byli překvapeni,že ve středu uprostřed pracovního týdne přijede 1000 lidí do sektoru hostů.Tohle nikdy nezapomenu a dokonce to dostalo i trenéra Petrželu,prostě tomu nakonec úplně podlehl a to před derby psal,že už má odtrénováno tolik,že to s ním nic neudělá a ejhle prý nemohl v noci spát a to se mu nestalo už 25 let a to hrál i před 60.000 diváky jak prohlásil.Tu nervozitu a nenávist,to chvění dlouho před derby snad cítil v sobě každý Opavák a Ostravák,jinak to neumím vyjádřit.Můj Top zážitek na fotbale.A o Středečním utkáním se zabývá i celosvětový web o fanoušcích. O SLEZSKÉM DERBY tak ví například i v Jižní Americe, nebo u protinožců v Austrálii. Zde odkaz: http://www.ultras-tifo.net/photo-news/4500-banik-ostrava-sfc-opava-14-09-2016.html
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 16.09.2016, pátek, 13:48 + 0 - 1
    čokl: Byl jsi tam? Že toho "jebání" bylo až moc? Já tam byl. Ne nebylo a nikdy nebude. Ta nenávist je absolutně největší, větší než ke Spartě. Vedle mě to řvali úplně všichni a to jsem nebyl v kotli. Ta nenávist byla cítit na každém rohu. Úžasný den. ACS1983: Regionální derby? A představ si, že náš kraj zase nezajímá to Vaše pouze Pražské derby a přesto, když chceš čísla tak Vaše město má milión lidí Ostrava 300t (tak jako my máme okolní města fancluby tak i vy máte okolní města (akorát my máme opravdu hodně fanclubů ruku na srdce to může závidět kdejaký klub). Takže i když ho máte dvakrát do roka my ho tady mít s počtem obyvatel jako vy tak dáme snad i 15-30t lidí na každé derby. Co chceš více za důkaz 12500 lidí a tisíc hostů. Neustálé fanatické fandění, náběh na hřiště, dva celostadionové chorea, vyjma snad tisicovky lidí totálně celý stadion v bílém. Sparťaně, každý soudný přizná, že tohle byl zápas roku a kde kdo nám může závidět...a to se bavíme o druhé lize. Výjezdový koeficient, Baník opět a zase číslo jedna. K Opavakům musím říct jedno, ve středu dát tisíc lidí taky pěkný, taky dost fandili. UZASNE DERBY!
  • FC Baník Ostrava L. 8 16.09.2016, pátek, 13:26 + 0 - 0
    Sektor hostů můžeme vyprodat snad už jen my při jarním výjezdu do Vítkovic :-)))
  • FC Baník Ostrava Frydečak 16.09.2016, pátek, 12:53 + 0 - 0
    Co se Opavských týče, tak se prezentovali na velmi dobré úrovni. Takřka po celý zápas z jejich sektoru lítalo pyro. Průvod vypadal opticky taky velmi dobře, akorát byl trochu roztahaný. Ale asi to nešlo jinak. Co se jejich fandění týče, tak při našich hluchých místech byli dost slyšet. Naši kluci zaslouží za choreo a věci okolo rozhodně všechny 4 palce. Nastavili laťku tak, že ji asi dlouho nikdo nepřekoná.
  • FC Baník Ostrava cldlls 16.09.2016, pátek, 11:37 + 0 - 1
    Tak jak tu někteří pišou, prostě TOP a to píšu i za mou ruznorodou squadru která se mnou pravidelně navštěvuje zápasy (Slovak, Plzeňák, Kazachstanec). Prostě derby se vším všudy a hlavně se některým táborům ukázalo, jak kvalitně jde dělat kartonové choreo i se vstupy tak aby bylo dobře čitelné ;) Kéžby tyhle zápasy byly častěji, tak snad příští rok znova v první lize ;)
  • FC Baník Ostrava L. 8 16.09.2016, pátek, 11:19 + 2 - 0
    Dotaz na opavské statistiky: máte nějakou ofiko cifru? A kolik bylo WKS-u? Díky.
  • AC Sparta Praha acs1893 16.09.2016, pátek, 10:45 + 7 - 1
    pro vás to musí bejt neskutečnej svátek to chápu, ale fůrt to je regionální derby který zajímá více méně ten váš kraj, na Derby S to nikdy mít nebude...to že baník udělal velký choreo a kartoniádu a nějaký pyro fajn...v derby s to máš taky,a že byla ktomu nějaká výtržnost? vzpomeň si jak vypadali derby zejména na strahově :)
  • AC Sparta Praha acs1893 16.09.2016, pátek, 10:42 + 2 - 0
    jasně ty vole top 1...nehrát se derby s 5 nebo kolik let tak se naplní potom stadion pro 60 000....vy to vyprodáte za 14 dní prodeje, a sektor hostí nezaplníte vůbec...my hrajem derby 2x do roka a tohle se vyprodalo za 2 dny prodeje a věř mi že mít stadion pro 50k tak těch 50k příjde..
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 16.09.2016, pátek, 10:09 + 0 - 2
    Slezské derby je nejlepší nejvyhrocenější a vůbec absolutní TOP zápas číslo 1 na České scéně.Na tohle nemá žádný jiný zápas ani derby ACS-SKS i když je to nejstarší a nejprestíznější derby.Nádhera a zážitek.
  • bez klubu Čokl 16.09.2016, pátek, 09:35 + 0 - 0
    Budu mluvit jako nezaujatý pozorovatel - ta nenávist je obrovská, ale toho "jebání" bylo na můj vkus až moc vzhledem k repertoáru skvělých pokřiků obou táborů. Chápu třeba 2x za poločas, ale řvát to asi 10x za zápas je až moc. A co tak vím tak ani normálové se pak už nepřidávali. Ten výběh o ničem, bylo vidět že chtějí chachaři vyrovnat stav na 1:1 za rok 2009 i když věděli že nemají šanci se k hostům dostat. Jestli chtěli "vyrovnat" tak měli vymyslet něco jiného, takhle to fakt vypadalo jako šaškárna. Ale celkově atmosféra neskutečná, nejlepší zápas v ČR bez debat.
  • bez klubu barrabravas 16.09.2016, pátek, 09:15 + 0 - 1
    Nejlepší zápas,který byl k vidění na české scéně! Klobouk dolů před oběma tábory! PS: Hodně se mi líbil pozápasový komentář Zápotočného.
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 16.09.2016, pátek, 09:13 + 0 - 1
    Nádherná atmosféra, nejlepší fotbalový zážitek určitě nejen pro mě. Jako celý fotbal splnil to co měl. Jde vidět že oba tábory dychtili po tomto zápasu fakt dlouho a konečně se to splnilo. Dále ten náběh co se tu řeší, mě se to z pohledu mého místa líbilo, navíc myslím, že všem bylo jasné, že nemůže dojít ke konfronaci, je tam vcelku masivní plot, dále ač se to nezda tak ta atl. dráha přece jen udělá delší trasu než ve zmíněné Opavě, tak že security, acabi mají dost času se rozmístit. Bral jsem to trochu jako pohrození soupeři. Ale jinak prostě TOP zápas v ČR a řekl bych i jeden z top zápasu Evropy nejen kvalitním zpracováním chorea od naších Ultras, kterým se to mimořádně povedlo, jen tak dále, FCK SFC
  • FC Baník Ostrava Kyby 16.09.2016, pátek, 08:59 + 0 - 0
    FAN: Tak nebudem psát o pořvávajících normálech, ti jsou všude. Hooodně velkou bandu CHzB odřízla po pokusu o útok u nádraží PČR a těch pár jednotlivců nahoře na mostě se vám prý docela stavělo, v tom početním nepoměru nemohli dopadnout jinak, než jak dopadli...navíc vše v zárodcích řešili psi. Myslím, že takový normální "derby konflikt":-) V každém případě potlesk SFC za počet !!!
  • bez klubu M_JP 16.09.2016, pátek, 08:52 + 0 - 0
    Moc pěkný zápas. Je ostuda obou klubů, že s takovouhle podporou fans se plácají v druhé lize. SFC dobrý počet v sektoru hostů - na to, jak malé město ta Opava je, úctyhodný počet. Trochu je zarážející (ne)prezentace jejich družebních přátel, ale kdo tuší, tak tuší. Baník paráda na všech frontách. Největší nervy by jeden měl z těch všech facebookových smetáků, co si dovolí komentovat a vyjadřovat se k náběhu. V reportu od SFC je to myslím zhodnoceno střízlivě. Za mě palec nahoru, že se do podobné akce FCB vůbec pustili, vzhledem ke sledovanosti a represím, které toto derby provázelo už kolik měsíců před. Ty nervy a nejistota s náběhem na přefízlovaném utkání plným kamer a provokatérů pochopí jen ten, kdo žije/žil v reálu na scéně a ne jen za notebookem.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 16.09.2016, pátek, 08:49 + 0 - 0
    Moshe Dahan: jestli tohle byl průměr, tak vy jste několik posledních sezon hluboko pod průměrem :) výborný zápas po všech stránkách, náběh zbytečný, bylo to bez šance, navíc každý s tím počital, když všichni viděli kukly.. S náběhem Opaváků to nejde srovnat, váš stadion je podstatně menší, cesta byla o dost kratší, navíc jste měli větší moment překvapení, prakticky nikdo to nečekal, tady to čekal snad každý. Jinak vaše představení v Ostravě bylo moc dobré. Parádní zápas a parádní zážitek, klobouček ultrasum za cca 300 metrovou plachtu
  • Slezský FC Opava Fan 16.09.2016, pátek, 08:40 + 0 - 0
    Určitě nejlepší výjezd novodobé historie SFC,myslím ,že ten počet kolem 1000 je na hranici možností.Support byl parádní škoda vývoje utkání šlo pak cítit,že to hodně lidí schladilo.Parádní zážitek hlavně náběh u vlakáče,sebevědomí chacharů,kteří provokovali a byli pár metru od průvodu SFC,ale nikdo nestál o to aby ho ACABI sbalili.Náběh chacharů na stadion byl najivní,plot sektoru hostů by stejně žádnou konfrontaci nedovolil.Po dlouhých letech máme herně na to abychom postoupili a příští rok se sejdem v 1. lize a tam Slezský FC ukáže jaké má fanoušky. JBT Bnk!!!
  • AC Sparta Praha Moshe Dahan 16.09.2016, pátek, 08:31 + 2 - 1
    průměr
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 16.09.2016, pátek, 07:31 + 0 - 0
    Ten náběh, ano spíše mi to přišlo od kluků jako o srovnání skóre, ale když nabíhala Opava v 2009 tak pod kotlem ( https://www.youtube.com/watch?v=xvkappcisjM ) nestál nikdo z ochranky. Četl jsem pohled Opavy, tak když srovnávaji náběhy nemůžou srovnat náběh kde měli volné pole a podél celého plotu nidko nestál (krom toho my tehda měli mizerný plot v kotli hostů snad metr vysoký) a náběh kde bylo 20-30sekuriťáku v helmách a s teleskopy v ruce a dost nažhavených si bouchnout (moc lidí se nechce bít s ochrankou na hřišti v živém přenosu na čt). Kdyby tam nebyla sekuritka tak přece doběhnou k plotu. Pohled Opavy na hooligans je TROŠKU pohled s klapkama na očích, slyšel jsem od chachara, že měli docela kvalitní náběh u nadraží, tak jaktože tam není zmínka o tom?
  • FC Baník Ostrava Kyby 16.09.2016, pátek, 07:08 + 0 - 0
    Myslím, že zrovna u nádraží to byla celkem slušná rotika... A prosím neporovnávejte furt ty derby, jsme jiný region, jiné kluby a hlavně prozatím nehrajeme (a pokud oba nepostoupíme, tak snad ani nebudeme) derby minimálně 2x do roka, jako třeba "S"...
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 16.09.2016, pátek, 07:02 + 0 - 0
    Když se na to podívám úplně objektivně: 1) Prezentace na tribunách na jedničku, od Opavy jsem osobně čekal víc, nejsou to moc propracované věci, ale budiž, měli to stížené jako hosté 2) Support z naší strany jeden z nejlepších, co jsem zažil. K tomu se nedá nic vytknout. Opavu nemůžu moc hodnotit, bo jsem v kotli neslyšel vlastního slova, jak už to tak bývá. 3) Nijak bych se tady nerozplýval nad počtem hostů. Byla by ostuda, kdyby na takovýhle zápas nevyprodali svůj sektor a to už za jakýchkoliv okolností (35 km vzdálenost). Těch 900 je akorát, ale když vezmu, o jak malý tábor jde (nesoudím podle tohohle jednoho výjimečného zápasu, podle toho co předvádí už roky doma, kdy jich chodí pár tisícovek a ven až na výjimky jezdí v desítkách!), tak je to vlastně dost slušný počet. 4) Náš náběh - Musím střídmě říct, že to bylo hodně nepovedené. V tomhle bych souhlasil s reportem opavských, že to vypadalo spíše, jako bychom se chtěli vyrovnat tomu, co předvedli tenkrát u sebe doma oni na nás. Vypadalo to, jako by tam ani nikdo neběžel s tim, že chce skutečně atakovat sektor hostí. Paradoxně nejlepší na tom byla ta buchta, co se rozmázla :D. 5) Jak výborná kulisa provázela samotný zápas, tak jsem očekával mnohem větší riot v ulicích teda. Jasně, bylo přefízlováno, ale vážně jsem čekal, že obě bandy ani fízlové nezastaví a nenávist bude silnější, jako tehdy při zápase béček (ano, tam se využilo nepřipravenosti acab). Nestalo se tak a až na pár maličkostí byl ve městě vcelku klid. Z tohohle pohledu pro mě asi to největší zklamání. Ale tak trochu očekávaný fakt. 6) A abychom nezapomněl na to nejnepodstatnější - Fotbal :)). To byl neskutečnej vejprask. Už teď se těším do Opavy, výjezd na kurvu!
  • Slezský FC Opava Oskar 16.09.2016, pátek, 06:53 + 0 - 0
    Souhlas s Kybym.Atmosféra,ale i to jak region tímto derby žil,byly lepší než kdykoliv před tím,na druhou stranu co se týče dění mimo hřiště, tak u mě převládá derby z roku 2009 u nás;-)
  • FC Baník Ostrava Harry79 16.09.2016, pátek, 06:47 + 0 - 1
    Kozlík má pravdu...., TOP zápas po všech stránkách, derby jak má být...., celá republika názorně viděla, jak by zápas dvou rivalů měl vypadat, choreo na začátku utkání jedno z NEJ v Evropě za poslední dobu!!!!
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 16.09.2016, pátek, 03:01 + 0 - 1
    Jak psal Kyby. Mám toho za sebou podstatně méně, ale pro mě taky TOP zážitek na fotbale. Po většinu času jsem měl husinu, hlavně v poslední desetiminutovce. neuvěřitelné, kdo nebyl nepochopí. Jebat derby pražských eS, tohle TOP derby v ČR!
  • bez klubu -neutral- 16.09.2016, pátek, 00:34 + 0 - 0
    Tohle představení předčilo mé očekávání. Velký respekt pro obě strany. Absolutní TOP derby v naší zemi!
  • FC Baník Ostrava Kyby 15.09.2016, čtvrtek, 23:40 + 2 - 2
    Můj top zážitek s fotbalem !!!
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 15.09.2016, čtvrtek, 23:34 + 1 - 0
    Skvělé derby se vším všudy! :) Super úvodní prezentace FCB, sladěnost barev obou táborů. líbí se mi i Opavská "Slezské encyklopedie" :) Jen škoda toho náběhu, teď zas bude všude možně převažovat pohoršení nad tím, před tou super atmosférou. Ale to je jen můj názor. VÍC TAKOVÝCH ZÁPASŮ!
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 15.09.2016, čtvrtek, 23:32 + 0 - 1
    Jo a JEBAT BANIK TY KURVY OSTRAVSKE!
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 15.09.2016, čtvrtek, 23:28 + 0 - 3
    Slezské derby nejnenávistnější v České Republice.Oba tábory do toho daly všechno.A těší mně,že Opava dokáže vyprodat jako jediná sektor na domovské půdě Baníku a ještě tam udělat rachot jako nikdo před náma a nikdo po nás.Nenávist je velká a věčná ale FCB a SFC patří do 1.ligy místo směšné Příbrami,Dukly a dalších podobných klubů.Už teď se těším na jaro do městských sadů bo to bude asi tak jako naposled ve 2009 masakrální.Jsem hrdý na to že mám v srdci SLEZSKÝ FC.
  • Slezský FC Opava Mišak 15.09.2016, čtvrtek, 23:27 + 2 - 1
    Slezská encyklopedie =D Baník - Moravský klub bez stadionu Chachar - Moravák se slezským přízvukem Ostrava - Město pro chudé Toluen - Ostravské afrodiziakum
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 15.09.2016, čtvrtek, 23:20 + 1 - 0
    Jo a jen vsuvka, celý zápas se nesla nádherná atmosféra nenávistná vůči Opavě, bylo to cítit na každém kroku....tu kurvu :-)
  • FC Baník Ostrava SilesiaPride 15.09.2016, čtvrtek, 23:18 + 1 - 1
    Na Baník jsem jezdil aktivně od roku 2002-2011 (výjezdy, GieKSa), od roku 2011 kvůli rodině, přítelkyni, zralému věku, paragrafům jezdím již jen na domácí zápasy. Tohle bude patřit mezi nejlepší zápasy co jsem zažil co se týká atmosféry, ultras prezentace a celostadiónového BILEHO šílenství. Krásný zážitek. Jo a JEBAT OPAVU, TU KURVU....
  • Bohemians 1905 fandax 15.09.2016, čtvrtek, 23:00 + 0 - 0
    No co mám říct... Mega :) Derby jak má být, respekt oboum táborům :)
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... před 4 hodinami

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů před 14 hodinami

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů


Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích včera, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... před 4 hodinami

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů před 14 hodinami

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů


Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích včera, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
před 5 hodinami - Fafrnek
Hnus...jako nase vlada
před 5 hodinami - Fafrnek
Super transparent Budweis!!!
před 6 hodinami - saiwer
“Kdybyste nefandili, necháme V...
před 8 hodinami - acab1
Tak tohle je silná káva. Vůbec...
včera, 11:14 - Son of Moravia
Kdyby to aspoň dávali do mláde...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace