o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: FC Bohemians Praha 1905 - SFC Opava

Foto report pondělí, 21.10.2019 20:53 - přejít do komentářů
V Ďolíčku choreografie, pyrotechnika a více jak pět tisíc fanoušků...
images/clanky/fotoreport-fc-bohemians-praha-1905-sfc-opava-9115.jpg

Ve Vršovickém Ďolíčku se odehrála bitva mezi Bohemkou a Opavou. Důležité tři body nakonec vyválčili klokani, kteří zvítězili 1:0. V domácím sektoru je k vidění choreografie, která je doplněna o dýmovnice. Utkání sledovalo dle oficiálního hlášení 5.081 diváků včetně více jak stovky v sektoru hostí. 

Autor: MH

z domovaFoto reportPyro není zločin

Bohemians 1905Slezský FC Opava

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • SK Slavia Praha PP-YRS 24.10.2019, čtvrtek, 16:30 + 0 - 1
    s77: Já vás chválím a ty na mě takhle. :( Ale jak chceš. :) Tak teda (s odchylkou pár kusů): 99/00 - 90 SKS v Opavě, 27 SFC v Praze, 01/02 - 50 SKS v Opavě, SFC v Praze 0! Já byl u vás před vaší pauzou v 99, 02 a 04 a vím, že ty počty nebyly kdovíjaké, ale to pro mě není podstatné. Podstatné pro mě je, že většina lidí na těchto výjezdech byli chuligáni, kluci z Prahy, žádní vandráci z kdejaké prdele, co dělají jen ostudu. Sám jsem uznal, že minimalně ve vzájemných zápasech máte lepší počty jak my, ale i v jiných výjezdech. Vaše dřívější počty jsem nadhodil jen proto, protože nechápu, jak někdo u vás může brát jako zklamání víc jak 100 kusů na Bohemce. To vyznívá, jak kdyby vás dřív jezdilo do Prahy 400. Za mě jsou vaše výjezdové počty ve srovnaní s minulostí alfou a omegou, naopak tomu je u domacích návštěv, na čemž se myslím oba shodneme. Jinak ještě u těch výjezdů je také otázka, zda by vás jezdilo tolik, když by jste po té euforii jezdili do stejných míst poněkolikáté za sebou. Po letech v Karviné jsme také hned vyprodali sektor a na mnohé se nedostalo. Nebo pamatuji Blšany první rok v lize, kdy tam byli stovky slávistů a další sezónu jen 150. Jinak já si žádný sen nežiju. Mně stačí titul z 96 a postup přes Ajax v 07. Už teď vím, že například nedávný výjezd na přátelský zápas do Vítkovic bude mít pro mě větší hodnotu, než výjezd do Barcelony.
  • Slezský FC Opava s77 24.10.2019, čtvrtek, 11:15 + 2 - 0
    PP-YRS: dobrá pamět, cca 50 nás opravdu na Bazalech bylo, myslím že v sestupové sezoně 2001/2002. Jinak můžeme pokračovat v zábavném srovnávání historických počtů - poslední dva ročníky před naší dlouholetou prvoligovou pauzu, tedy 2003/2004 - Slavisté v Opavě 32 kusů, SFC na Slavii 31 kusů, 2004/2005 - Slávisté v Opavě 21 kusů, SFC v Edenu 51 kusů. Tak myslím, že si staré časy moc nemůžeme předhazovat ;) Buďte rádi, že vás zachránil Číňan a žijete si svůj sen...
  • SK Slavia Praha PP-YRS 24.10.2019, čtvrtek, 10:30 + 0 - 1
    Oskar, já netvrdím, že jezdíte hůř jak Brno. Jen vyvracím, že by Brno přes krizi nevyjelo přes celou republiku, jak tu psal tvůj kolega. Co se týče té slezské, nebo "jiné" mentality, tak o té jste psali několikrát a co si pamatuji, tak snad i od tebe padla podobná zmínka. Ano, Baník je nejlepší v ČR, protože tam skoro vše funguje lépe, než jinde, ale to neznamená, že nějak vybočují z celkové české mentality. A to vaše neustálé vypisování, že je Baník nejlepší už mi nepřijde jako nic jiného, než jako vaše takové nenápadné alibi. Víc to nechci rozvádět. Myslím, že mi někteří dobře rozumějí. A jestli i já se mám vyjádřit k vašim výjezdovým počtům, tak dle mého neexistuje důvod je hejtovat, jak je často zvykem. Já si pamatuji, kdy v Praze od vás naprosto běžně bylo 30 lidí, z toho snad půlka nebyla ani z Opavy, dokonce i v Ostravě si vás pamatuji jen v 50ti lidech! A dnes má někdo kecy, že vás přijede přes 100 na Bohemians? To mi nepříjde vůbec adekvátní. Dle mého máte velmi dobré počty venku, nás samotných nejezdí do Opavy, nebo Karviné zdaleka tolik, co vás na Slavii, nebo na Spartu. Samozřejmě je to dané i tím, že Slezané mají i podporu přímo v Praze, zatímco my aktivní fanoušky ve Slezsku nemáme. Navíc u vás spoustu lidí má jako top výjezd výše jmenované, u nás je to teď pro mnohé Milan, nebo Barcelona, ale i kdyby jsme v Evropě nehráli, tak si nemyslím, že by nás pak bylo ve Slezsku třeba 2x víc, než teď. Tomu nevěřím. Závěrem si myslím, že na české poměry máte opravdu dobré počty na výjezdech, včetně solidního supportu. A už tu s nějakými výjezdovými počty neotravujte! :)
  • Slezský FC Opava misch 23.10.2019, středa, 21:34 + 0 - 0
    tentokrát byl výjezd slabší, no a co? bylo to nad sto, ve druhé lize nás jezdilo na žižkov třeba 300, prostě ne každý výjezd je početný a atraktivní, zvlášť v neděli večer.
  • Slezský FC Opava s77 23.10.2019, středa, 17:15 + 2 - 0
    A tak jen si rýpejte, když vás to baví...snad to nějak přežijeme :) choreo Bohemky hezké, hlavně dýmy, akorát bylo před začátkem zápasu, myslím, že k němu ani nic moc nezpívali, tak to zas tak úplně nevyznělo, co si pamatuju.
  • FC Baník Ostrava TomFCB 23.10.2019, středa, 15:59 + 0 - 0
    Ocenuji choreo Bohemky. Pokud si mám rýpnout, tak řeknu, že v tomhle jsou taky dál než Opava.:)
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 23.10.2019, středa, 10:37 + 0 - 0
    cldlls:No máš to nastavené úplně naopak a věř,že znám opravdu x lidí co mají stejný pohled jako já a ano nebudeš tomu věřit,ale jsou to i baníkovci,které znám.Ukončíme to ano?
  • FC Baník Ostrava cldlls 23.10.2019, středa, 10:07 + 1 - 0
    JagerndorfSFC: A tohle je přesně ono, já jsem pro to, aby nebyl žádný klub u nicku.... Přesně kvůli tohoto.... ááá ty jsi ze zlína, ty mě vůbec nezajímáš, jo ze Slovácka Vaše počty stojí za hovno, vůbec mi tu nic nemluv... a tohle přesně potvrzuješ i svým příspěvkem, že vlastně kritizovat může jen FCB, SKS a ACS .... HOVNO ... kdokoliv kdo tu píše, aspoň podle mé názoru... mluví za sebe, né za klub, za fanouškovskou základnu ale čistě za sebe takže proč do toho tahat kluby .... ale jestli takhle máš nastavený třeba i pracovní život, že tě může kritizovat jen vedení a nikdo kdo je pod tebou tak je to tvá věc ....
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 23.10.2019, středa, 10:01 + 0 - 0
    cldlls:Tohle co tu předvádí není jiný názor ale čisté rýpání a srovnávání Opavy na úroveň Příbrami.No jako promiň,ale možná by bylo nejlepší mít každý u svého nicku příslušnost ke svému klubu.Pak bych nemusel ani já ani nikdo jiný reagovat na někoho,který patří k táboru co nešahá ve výjezdových počtech SFC po kotníky.Prostě by to bylo zbytečná ztráta času na nějakou reakci a taky samotné zesměšnění rýpala odkudsi z Moravy a třeba i z většího města než je Opava.Beru kritiku od větších táborů než je SFC,ale né od Anonyma,kterého nemám ke komu zařadit.FCB je výjezdová jednička a SKS a ACS nepřijedou do Opavy ve větším poštu než SFC do Prahy.
  • FC Baník Ostrava cldlls 23.10.2019, středa, 09:58 + 0 - 0
    Myslím, že zrovna bohemka, na jejich velikost, má počty hodně solidní a to i do těch našich destinací, vyprodaný sektor v Karviné apod ...
  • Slezský FC Opava Oskar 23.10.2019, středa, 09:18 + 0 - 0
    my v 1.400 lidech na Spartě tam mělo být
  • Slezský FC Opava Oskar 23.10.2019, středa, 09:17 + 1 - 0
    Major Maisner a jeho trefné a pravdivé postřehy-u tebe už delší dobu pozoruji, že ti Opava leží v žaludku...Začnu tím, že o vás se nikdo nezmiňoval!, protože vy jediní vybočujete z té mizérie české fanouškovské scény vím, že to ale potřebuješ slyšet pořád znova a znova, tak speciálně pro tebe- jste nejlepší,jste někde jinde než všichni ostatní, jste prostě nejlepší. Nevypichuji záměrně nejhorší výjezdy top týmů, ale poukazuji na realitu výjezdů těchto týmu se vzdáleností nad 350 km. Podívej se, kolik bylo Bohemky na výjezdech vzdálených právě v takových vzdálenostech( Zlín, Slovácko, zmíněná Karviná, Ostrava-nepočítejme pohár, to byla výjimka jako třeba my v 1.400) lidech na Spartě). Nehledě na to, že pražské kluby mají takových výjezdu v lize za sezonu 4, kdežto třeba my, vy(zdůrazňuji,že se ani neodvažuji s vámi porovnávat, jen porovnávám naše podobné vzdálenosti) nebo Karviná jich máme 10.Nezmiňoval jsem ani naše lepší výjezdy, jestli sis nevšiml.To, že má Slavia i Sparta lepší výjezdy nezpochybňuji, ale Bohemka??? Podívej se pořádně a zkus přitom brát ohled na to, co jsem psal výše(my 10 x přes 350km,oni 8x do 120km) To pak porovnej s našimi výjezdy do 120 km (Olomouc,Slovácko,Zlín,Karviná).Ještě mi prosím tě řekni, jaké máme sebevědomí a co pak ve výsledku předvádíme.Ano možná jsme přeceňováni a ještě mi teda řekni, kdo je na tom teda krom vás samozřejmě,Slavie a Sparty lépe než my?(zkus brát v potaz i výše zmíněné body či způsob, jakým se počítal výjezdový žebříček a nezapomeň, že to, co jsem říkal loni , že nebude v sezóně tábor,kromě vás, který přijede ve větším počtu k nám než my k nim. A letos od toho taky nebude daleko PP-YRS nevím,kdo je berry 88,ale vás a Spartu samozřejmě měl zmínit, o tom není pochyb. O té mentalitě může mluvit dle mě jen Baník, to je momentálně holý fakt. O těch vašich počtech v krizi bych možná polemizoval s ohledem na výše zmíněné vzdálenosti vaše a naše,ale nechci se dohadovat, ale u Brna, sorry ti fakt v posledních letech jezdili rozhodně v menších počtech než my. Co se složení a kvality týče, naprosto souhlasím a rozhodně v tom máme větší rezervy než v počtech celkově, tam ale taky
  • FC Baník Ostrava cldlls 23.10.2019, středa, 08:27 + 0 - 0
    JagerndorfSFC: Bereš názor člověka podle táboru nebo co?
  • Slezský FC Opava carcass 22.10.2019, úterý, 20:52 + 0 - 0
    uzavřel bych tuto směšnou diskusi asi takhle : až nějaký tábor přijede do Opavy ve větším počtu, než Opava k němu, tak v tomto vláknu zase můžeme navázat chat
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 22.10.2019, úterý, 16:21 + 0 - 0
    Morava je krasna zem:Prosím ke kterému táboru patříš jestli teda vůbec?Můžeš mi slušně a vlastně všem odpovědět?Zajímá nás to,kterému klubu zde děláš ostudu.
  • SK Slavia Praha PP-YRS 22.10.2019, úterý, 15:19 + 0 - 0
    bery88: jasně, jen Opava a Baník! Nikdo jiný! Ještě jsi zapomněl napsat to oblíbené opavské, jak vy jste slezská mentalita, jiná planeta a ve všem napřed! Pokud se dobře pamatuji, tak Slavia, ale i Brno jezdili všude v nějakých viditelnějších počtech i v dobách, kdy se hrálo o záchranu. V našem případě se často řešila i existence klubu a jiná hovna. Jinak se klidně hádejte dál, je mi to víceméně u prdele. Dlouhodobě sleduji, že tu jsem asi jediný, kdo víc jak počty na výjezdech řeší spíš složení a kvalitu výjezďáků. Raději 150 lidí na vyjezdě, kde třetina je schopná akce a další třetina minimálně ví, jak se chovat, než 500 totálních kreténů z Horní Dolní, co dělají akorát ostudu. Takže na mě ani nereagujte a řeště v klidu dál ucpané dálnice, špatné termíny a jak jich tam bylo o 50 víc, i když se hrálo o záchranu a hlavně tu slezskou mentalitu. :)))
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 22.10.2019, úterý, 13:27 + 0 - 0
    Oskar a jeho slohovky… Nechce nic omlouvat, ale dělá to od začátku do konce, a ještě k tomu záměrně vypichuje ty nejhorší výjezdy jedněch z top týmů v naší lize v tomto ohledu, které potkají v sezóně každého (i nás), aby si omluvil vlastní nízké počty. Trapné. Proč nezmíníš taky ty dobré, kdy minimálně tebou zmíněné 3 kluby z Prahy mají v globálu lepší výjezdy než Opava (komu z nich se daří? Akorát tak Slavii) a o nás v porovnání s váma nemůže být vůbec řeč. Vždycky mě zaráželo to vaše „opavské sebevědomí“, na to co pak ve výsledku předvádíte. Souhlasím, že vaše postupová euforie je pryč, ta byla ale pryč už před koncem podzimu minulé sezóny. Pak přišla realita, která ukázala, jak moc jste přeceňovaní. I když uznávám, že srovnání s Příbrami je přestřel. TOP ale v žádném případě nejste, max tak ve vlastní představě.
  • Slezský FC Opava s77 22.10.2019, úterý, 13:11 + 0 - 0
    Bylo nás 128.
  • AC Sparta Praha veterán 22.10.2019, úterý, 13:00 + 0 - 0
    psycholog - aby to nebyl nakonec nějakej duklák..
  • bez klubu Čokl 22.10.2019, úterý, 12:56 + 0 - 0
    Z hlavní tribuny jsem napočítal cca 120 hlav z Opavy
  • Slezský FC Opava bery88 22.10.2019, úterý, 12:21 + 0 - 0
    Všichni víme, že vlna eurofie je prostě pryč. Ale aby Opavu někdo porovnával s Příbramí, nebo do ní pořád kopal je k zamyšlení a každý normnální člověk si o tom udělá obrázek sám. A ruku na srdce, který klub by měl takové výjezdové čísla na poslední místě, s 11 zápasy bez výhry a bojem s vedením klubu??? Kdo? Maximálně Baník. Nikdo jiný by přes republiku nejel.
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 22.10.2019, úterý, 09:57 + 0 - 0
    Je to srovnávání nesrovnatelného. To je i na Morava je krasna zem přestřelení. Kdo nerespektuje Opavu, tak buď lže, nebo to nemá v hlavě v pořádku. Kdo má alespoň trošku rozumu, tak si to všechno umí dát dohromady.
  • Slezský FC Opava bery88 22.10.2019, úterý, 09:27 + 0 - 0
    Všichni víme, že vlna eurofie je prostě pryč. Ale aby Opavu někdo porovnával s Příbramí, nebo do ní pořád kopal je k zamyšlení a každý normnální člověk si o tom udělá obrázek sám. A ruku na srdce, který klub by měl takové výjezdové čísla na poslední místě,s 11 zápasy bez výhry a bojem s vedením klubu??? Kdo? Maximálně Baník. Nikdo jiný by přes republiku nejel.
  • Slezský FC Opava Oskar 22.10.2019, úterý, 08:30 + 0 - 0
    To, že nás tam bylo letos cca 100, je ale i pro mě zklamání...myšleno na Bohemce samozřejmě, v Karviné jsme sektor vyprodali, aby to někdo špatně nepochopil....
  • Slezský FC Opava Oskar 22.10.2019, úterý, 08:25 + 3 - 1
    Morava je krásná zem a všichni jemu podobní:V žádném případě nebudu nikterak omlouvat náš počet, protože i pro mě je zklamáním, ale srovnávat nás s Příbrami, to ať si každý udělá obrázek sám. Ono možná kdyby pan Morava je krásná zem fandil nějakému ligovému klubu a jezdil s ním na výjezdy, tak by třeba věděl, že na Bohemce je z vrchu plotu prověšená síť a pokud vlajky nepověsíš ze hřiště, tak je na ten plot prostě nepověsíš, navíc tam jsou ještě ty tyčky dopředu, takže na věšení vlajek je to tam prostě hrozné, i proto jsme se rozhodli, že letos dáme vlajky jen nahoru a tam jich víc nevejde, protože krom plotové části, kde jsme měli vlajky, je další část plechová a na tu se vlajky nedají jak pověsit...Proto takové ovlajkování, horší než Příbram.Ještě k tomu našemu počtu, který jak už jsem psal nechci nijak omlouvat, ale když tak chválíš Bohemku, tak se podívej, kolik bylo jich na v podstatě vzdálenostně stejném, jako pro nás tomto, výjezdu v Karviné-ani ne 50, Slávistů taky nebylo v Karviné zase čert ví o kolik víc než nás na Bohemce a to jsou v laufu. Podívej se nějaký rok zpět, to jich tam bylo ještě méně než nás teď na Bohemce. O Spartě platí v podstatě to samé.To, že nás tam bylo letos cca 100, je ale i pro mě zklamání, navíc, když loni jsme ten sektor za 2 dny vyprodali. My jsme krom prvních dvou kol, ve kterých jsme vyhráli už jedenáct zápasů v řadě nevyhráli, gól jsme si zakřičeli za v podstatě půl sezony jen 7x, do posledních dní byla i špatná atmosféra v SFC díky debilům ve vedení, prostě samá negativa a to se prostě na českém fanouškovi projeví. Čeští fanoušci nejsou takoví srdcaři jako fanoušci v jiných zemích, jsme holt fanoušci úspěchu a to se prostě projevuje. Čest výjímkám. Problém je v tom, že celá scéna je až na pár výjimek totálně v prdeli. Jablonec nevyprodá v derby svůj sektor(a to není čert ví, jak velký, o počtu Liberce na tomto zápase se raději ani nebudu vyjadřovat).To samé platí o Zlínu na Slovácku, Olomouc taky tragédie a o Boleslavi,Teplicích,Budějovicích,Příbrami, se kterou jsme srovnávání a dalších se raději ani nebudu vyjadřovat.Je to hrůza.Prostě fotbal v Česku absolutně netáhne a není žádnou doménou, to si jen snažíme všichni nalhávat. Myslím, že hokej je na tom momentálně mnohem lépe.Jak jsem již řekl, nechci a nebudu tady omlouvat náš počet, ale pořád ještě patříme v Česku nejen početně k tomu nejlepšímu a to i v situaci v jaké nyní jsme, o to je to smutnější...
  • FC Baník Ostrava St.V. 22.10.2019, úterý, 06:51 + 0 - 0
    Psycholog:Vyborná analýza,jen si nemyslim,že fandí FCB. Podle mne nefandí žádnemu táboru,a jen tu chodí provokovat pod několika profily.
  • 1.FC Slovácko GarryR 22.10.2019, úterý, 03:55 + 0 - 0
    Zbarda - vy akorát neumíte unést, ze výsledkově Sparta už tak nějak nepatří mezi elitu v Česku. S Opavou bych vás asi nesrovnaval
  • FK Viktoria Žižkov tondik 22.10.2019, úterý, 03:53 + 0 - 0
    Co máme říkat my, kteří už jsme přes 10 let mimo 1. ligu. Sparta hraje pravidelně poháry, Opava postoupila do 1.ligy a hrála finále mol cupu. Co bych já dal za takové úspěchy.
  • AC Sparta Praha zbarda 21.10.2019, pondělí, 23:56 + 0 - 0
    Psycholog: Dobře ty :-)..na každý tábor přijde deka, horší období atd...my prožíváme to samé. Sice ne existenční problémy, ale na naše poměry dost kruté..za 14 dní se uvidíme v Opavě, tak snad se předvedete(me) v lepší formě. Přeju Opavě brzké uzdravení a stabilitu v klubu. Opava do ligy patří! Smrt Příbrami!
  • bez klubu Psycholog 21.10.2019, pondělí, 22:04 + 0 - 0
    Pokusím se zde uplatnit svůj studijní obor. Morava je krasna zem je z mého pohledu zajímavá osobnost. Předpokládám, že z neúplné rodiny. Vidím tam ztrátu jednoho z rodičů. Možná i sebevražedné sklony v rodině. Každopádně jsou patrné sklony k vymýšlení si. Podle mých poznatků a rukopisů zde, má více profilů. Domnívám se, že podle vylučovací metody se bude jednat buďto o fanouška z Brna a nebo ze Zlína. V tomto si nejsem zcela jistý. Nicméně pokud bych to měl znázornit procentuálně, tak 55% Zlín, 25% Brno, 15% by ještě mohla být nějaká menší obec v okresu Opavy, ale dotyčný fandí Baníku, tak si tu Opavu prostě užívá. Pak je tam ještě 5% odchylka. Nicméně těch 15% může být nakonec i vítězných, protože osobnost dotyčného je velmi komplikovaná. Stále ještě studuji, takže se mohu mýlit. Pěkný večer.
  • Slezský FC Opava lamich2 21.10.2019, pondělí, 21:56 + 0 - 0
    Tak já nemám problém přiznat, že nás Bohemáci v hledišti převálcovali a že není dobré, že se nám nepodařilo vyprodat sektor na Bohemce, to je bohužel fakt, ale na druhou stranu věřím, že počet bohemáku dojede do Opavy aspoń tolik, kolik nás bylo na Bohemce.
  • bez klubu Son of Moravia 21.10.2019, pondělí, 21:49 + 0 - 0
    Bohemka super hlavně s tím dýmem v pozadí!! Jinak k Opavě jen to, že málo táborů by mělo takový výjezd, kdyby byli poslední. Já to třeba chápu a ikdyž je fakt, že jsem si moc nepovšiml přijetí kritiky, tak stejně je respektuju...klub byl už v takových sračkách a stejně jezdí (y)
  • FC Baník Ostrava Casual88 21.10.2019, pondělí, 21:48 + 0 - 0
    Morava je krasna zem: A tvuj klub hral kde o vikendu?
  • Slezský FC Opava s77 21.10.2019, pondělí, 21:44 + 0 - 0
    Nebylo nás moc, víme to, nejsme z toho nadšení...ale co tobě je po tom? Koho ty reprezentuješ?
  • bez klubu Morava je krasna zem 21.10.2019, pondělí, 21:40 + 0 - 0
    Hele nikomu se za nic omlouvát nemusíte ale pokud už z opavy nevyjede ani stovka na bohemku tak je to prostě na takového tábor ostuda!!! A ohánět se furt výsledky , blbyma lidma ve vedenije cistej alibismus. Ale vám se nikdy nesmí nic říct. Vy jste takový chudinky který nikdo nemá rád každej jim jen ubližuje ,všichni tam u vás fandej tomu zlymu baníku, všichni rozhodčí proti vám. Hele končím, vy proti názor prostě nesnesete a sebereflexe mi u vás chybí několik let.
  • Slezský FC Opava s77 21.10.2019, pondělí, 21:29 + 0 - 0
    Moc se ti omlouváme, člověče...a samozřejmě, že Příbram je na tom mnohem líp. Měj se hezky.
  • Slezský FC Opava lamich2 21.10.2019, pondělí, 21:25 + 0 - 0
    Je to pro mě jako fans Opavy těžké období není moc z čeho se radovat a bohužel ani z těch golů, ale stále věřím, že nastanou lepší zítřky. Každopádně pro bohemáky palec nahoru fandili celý zápas a mělo to podle mě úroveň. Tak snad jim to vydrží.
  • bez klubu Morava je krasna zem 21.10.2019, pondělí, 21:20 + 0 - 1
    Ultras Bohemky za poslední rok Silenej progres dopředu!!! Velká pecka opět. Opava sory ale ani z poloviny nenaplnit pidi sektor v Dolicku? A vyvesit akorát dvě vlajky? To už i ta příbram v edenu měla líp ovlajkovanej sektor v sektoru .
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... včera, 12:29

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů včera, 02:23

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů


Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích 26.09.2020, sobota, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... včera, 12:29

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů včera, 02:23

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů


Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích 26.09.2020, sobota, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 11:06 - Fafrnek
Hnus...jako nase vlada
včera, 11:02 - Fafrnek
Super transparent Budweis!!!
včera, 10:29 - saiwer
“Kdybyste nefandili, necháme V...
včera, 08:08 - acab1
Tak tohle je silná káva. Vůbec...
26.09.2020, sobota, 11:14 - Son of Moravia
Kdyby to aspoň dávali do mláde...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace