o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Finále poháru České pošty

Foto report úterý, 20.05.2014 05:45 - přejít do komentářů
Plzeňská Viktorka proti pražské Spartě. A to vše ve slávistickém Edenu!
images/clanky/fotoreport-finale-poharu-ceske-posty-6044.jpg

Finále se dohrálo. To je první zpráva. Oba tábory úvodních 30 minut utkání promlčely. Nefandilo se. Bylo ticho. Byla to ukázka jednoty fanoušků, jak by to taky někdy v budoucnu mohlo na našich stadionech vypadat, když se současná situace stane neúnosnou.

Posledních deset sekund bojkotu si fanoušci odpočítali a pustili se do toho. Na jihu zažehli oheň, na severu vytáhli připravenou choreografii. A spustili support. Čas do konce prvního poločasu vyhradili fanouci předsedovi FAČRu, který seděl v lóži s manželkou. Skandovalo se, skandovalo se vulgárně. Rozhodčí zápas nepřerušil. Nepískalo se ani při vulgaritách vůči předsedovi, ani při vyvádění fanouška ze sparťanského sektoru (fanoušek byl nakonec vytažen ostatními zpět do hlediště), a dokonce ani při svítící pyrotechnice. Hrálo se bez přerušení.

Ve druhém poločase se fanoušci věnovali především podpoře svého klubu a utkání získalo odpovídající atmosféru. Předseda si opět vyslech své, když hlasatel oznámil skutečnou návštěvu. Ta opravdu neodpovídala slovům pana Pelty z předchozího dne a finále přímo v Edenu sledovalo jen přes 11 tisíc diváků. Do vyprodání (či vyrozdání) chyběla skoro polovina.

Po konci utkání na hrací plochu nabíhá na 200 těžkooděnců. Probíhají dlouhé děkovačky na obou stranách, několik fanoušků proniká na plochu, ale Policie situaci uklidňuje a nic závažného se snad nestalo.

Následuje předání poháru vítěznému týmu, radostné oslavy, song We are the champions a pak již pomalu odchod do šaten a ze stadionu...

Připravili jsme obsáhlý fotoreport. Podívejte se.

Autor: DD

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava BANIKPYCO 22.05.2014, čtvrtek, 17:37 + 0 - 1
    TAk a vse je potvrzeno,skody do set tisic.Doufam ze uberou v Edenu aspon 10 000 sedacek.Ja osobne bych na takovy zapas kde se nici stadion s ditetem nesel,)))) Tak co p.Pelto budete merit jednim metrem nebo bude zase vyjimka????PELTA CO??,TY KURVO
  • FC Baník Ostrava BANIKPYCO 21.05.2014, středa, 18:01 + 0 - 1
    Czerw:Tady o penize nejde!!!Jde o to zejste mohli treba podporit dole pod tribunou,kdyz uz.Jen slo o to ze jste Peltovi udelali jen radost,jak jste nedali ani najevo nejakym choreem o poctu divaku kdyz uz jste tam byli.Hosi spartansti,vemte si zapas Sigma -Banik.Na tabuli misto poctu divaku radeji napsali vstupenek prodano asi 7 500(uz presne nevim)a hadejte kolik tam bylo fans???Asi 2 500.To oba hraji o setrvani v lize a ne o debilni pohar nejake posty.To jsme mel na mysli.To ze byl utvoren rekord poharu(navsteva)VYSMECH
  • AC Sparta Praha Gabra 21.05.2014, středa, 08:38 + 1 - 1
    BANIKPYCO...Ti, co měli lístky zadarmo, zůstali doma kvůli dešti. Ti, co za lístek zaplatili 150 korun, a zustali by doma, by ničemu nepomohli, protože by si stejně FAČR mnulo ruce, že svých 150 Kč dostali a další potencionální ohrožení nepřišlo.
  • AC Sparta Praha Czerw 21.05.2014, středa, 00:23 + 2 - 0
    Banikpyco: tak to říkali v TV i kdyz jsme nefandili tech pul hodiny, i v rozhovorech s hracema se furt ptali atd ... Myslím ze zmedializovanej je ten problem uz dostatečně viz otazky vm ... Ted jde jen o to jak se k tomu postavi svaz a kluby ... Navíc je to dobrej kompromis mezi protestem a podporou klubu, nám šlo o double a nikdo po nas nemuze chtit abychom se tvářili, ze je nám to jedno ... Stejne tak jako se nemůžeme tvářit ze je nám jedno amatérsky chování svazu
  • FC Baník Ostrava BANIKPYCO 20.05.2014, úterý, 20:58 + 1 - 0
    mirda,myslim ze by bylo lepsi,kdyby i ta pulka z toho mala tam nebyla,vem si nas s Tvarglema,v tv porad vzpominali jak by fotbal vypadal kdyby tam byli fans,a to byl bezva fotbal oproti tomu vasemu poharu
  • FC Baník Ostrava BANIKPYCO 20.05.2014, úterý, 20:54 + 1 - 0
    fandax,myslim ze si pripadal jak king cely zapas
  • Bohemians 1905 fandax 20.05.2014, úterý, 19:56 + 0 - 0
    nevím, nevím jestli je ideální protest 30 minut nefandit. Podle mě si pelta připadal jak král když bylo ticho.
  • bez klubu mirda 20.05.2014, úterý, 17:16 + 0 - 0
    banikpyco, bojkot by nebyl řešením, když by se o tom polovina lidí co tam šla (normálové) ani nedozvěděla...
  • FC Baník Ostrava BANIKPYCO 20.05.2014, úterý, 10:12 + 0 - 0
    DROID 1911 blby nazor na vec,meli zustat doma vseci,nebo hledet v hospode u televize
  • FC Baník Ostrava BANIKPYCO 20.05.2014, úterý, 10:02 + 2 - 0
    navic to vase choreo bylo dost slabe na takovy zapas.Spartani vubec nic krom svetlice co tam ztratili sesivky
  • FC Baník Ostrava BANIKPYCO 20.05.2014, úterý, 09:52 + 0 - 0
    jeden sesivka si stezuje,ze byl povyk kvuli listkum a nakonec ze pry byl kotel Plzne poloprazdny.Muj nazor je takovy ze ti co meli listky a zustali doma,ti udelali vetsi protest jak vy co jste tam byli.Pekne si vas Pleta zkrotil tema listkama,doufam ze i dalsim klubum strouhne pristi rok pocet mist jako nam.Nedochazi vam ze kazde vetsi zapasy,FCB-ACS,ACS-SESIVKY a jine jim podobne budou tak oskubany o vstupenky?Hezky se o tom sam Pelta presvedcil na vlastni bulvy ze i bez divaku mu budete porad pleskat.Dik vsem fans obou klubu,kteri meli vstupenky a nesli na zapas.To je vetsi protest jak tam jit a 7 min rvat na Peltu
  • AC Sparta Praha RamaACS 19.05.2014, pondělí, 21:25 + 0 - 0
    DROID1911: tak myslím, že zrovna Eden tomuhle vyhovuje ... stjený pčoet lístků pro oba tábory, oba mají svou celou tribunu ... v Teplicích by to bylo malinko složitější ... osobně čekám, že se budou hrát finále už jen v Edenu ...
  • FC Viktoria Plzeň 1911 19.05.2014, pondělí, 21:21 + 0 - 0
    Nejlepčí je na fotce Hapka se šlálou antislavisti!
  • AC Sparta Praha Gabra 19.05.2014, pondělí, 15:59 + 0 - 0
    DROID1911...tak o Spartě je známé, že na její zápasy se sjíždí lidi z celé republiky, takže tohle mi nepřijde jako dobrá výmluva, proč vás bylo málo. Mat1922...ještě ne, na večeři je brzo. ;-D
  • FC Baník Ostrava Mat1922 19.05.2014, pondělí, 15:51 + 0 - 0
    Gabra-uz mas navareno?:-)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 19.05.2014, pondělí, 15:50 + 0 - 0
    Jabbar-Kyby to napsal vystizne,potom uz je zbytek komentaru o nicem.
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 19.05.2014, pondělí, 15:09 + 0 - 0
    Nevím, proč se tu někteří "smějí" počtu Plzně... Ona je sranda jet na finále poháru 20 minut tramvají a nebo se vypravovat 3h před. :) Dle mě to měl dát do Teplic... vzdálenost pro oba tábory stejná, stadion taky velký, a bylo by to mnohem vyrovnanější po fans stránce. Ale je pravda, že nás mohlo jet víc... :)
  • AC Sparta Praha Gabra 19.05.2014, pondělí, 12:18 + 0 - 0
    Ježek, vadí postupy a výmysly kompletního vedení FAČR, v jejímž čele je Pelta. Kdyby tam byl Zrbožek Pulíček, tak se skanduje Pulíček ven.
  • SK Slavia Praha Ježek 19.05.2014, pondělí, 11:27 + 0 - 0
    jděte už do prdele s nějakejma protestama. Stejně se hovno vyřeší. Akorát se místo jedný vepřová palice nasadí stbácká svině z plzně. Osobně tam bych viděl mordor českýho fotbalu. vůbec mimochodem nechápu rudý schizofreniky, který před lety když pelta cinkal pro ně byl fajnovej chlap a najednou vadí. Je už to k smíchu
  • FC Viktoria Plzeň 1911 19.05.2014, pondělí, 11:13 + 0 - 0
    Ty vole tady je
  • AC Sparta Praha Gabra 19.05.2014, pondělí, 10:49 + 2 - 0
    Po tom, co se dělo v Teplicích, nás tu hodně fans kritizovalo, že jsme opět hodili na všechny špatné světlo a že pyro ano, ale ne na hřišti. Najednou všem vadí, že na finále to pyro na hřišti nebylo, že jsme se neprali se securitkou atd. Ale čeho bychom pak docílili? Přerušení nebo ukončení zápasu za výtržnosti nebo dělání bordelu? To se tu většina lidí shodla, že to ničemu nepomůže. Naopak bychom dali FAČRu a médiím opět eso do ruky. Chtěla bych vidět ten riot táborů, kteří ho na finále očekávali. Tahle forma se mi líbila, i když teda prvních 30 minut zápasu jsem se dost nudila. :)
  • FK Teplice FuckTheMedia15 19.05.2014, pondělí, 10:41 + 0 - 0
    Každopádně když se za Peltačůrákování bude teď přerušovat na lize a budou pokuty, tak už se kluby můžou normálně ohradit proti pokutě ne-li se přímo soudit. Stejná údálost, dvojí metr atd... Teda všechny kluby krom Teplic. V Teplicích se ohrazovat nebudou, podaj trestní oznámení na Sektor 15 a budou pokutu vymáhat na nás :-D http://fotbal.idnes.cz/fotbal-teplice-fanousci-pokuty-dmy-/fotbal.aspx?c=A140517_091215_fotbal_rou
  • AC Sparta Praha Jarín AC 19.05.2014, pondělí, 10:29 + 0 - 0
    Hrima by potřeboval dostat potlámě.....A co říc kdyby se zavedlo to že kdyby človék udal trest na stadionu tak 10 let zakas všude na stadiony a hotovo
  • FK Teplice FuckTheMedia15 19.05.2014, pondělí, 10:17 + 0 - 0
    Průběh poháru v pohodě. A jak píše Kyby, když odejde jedna nasazená vepřová hlava, přijde jiná nasazená... Špína a korupce z našeho fotbalu jen tak nevymizí a nevstřícnost vůči fanouškům je FIFOU a UEFOU nastolený neodvratný trend.
  • FK Teplice FuckTheMedia15 19.05.2014, pondělí, 10:14 + 0 - 0
    Ty vole zabanujte toho Hrima, proč si zrovna takovej trotl musí dát k přezdívce logo Teplic.
  • AC Sparta Praha Jarín AC 19.05.2014, pondělí, 10:12 + 0 - 0
    Řeknu Anglii chodí plné stadiony a u nás to nejde protože se nekery lidi boji chodí protože někere lidi se neumí chovat na fotbale a je to ostuda :(
  • SK Slavia Praha Lamzelezo 19.05.2014, pondělí, 08:58 + 0 - 0
    Asi jen blazen mohl cekat vic. Spartanum tezko neco vytknout, byl jsem osobne a jsou mezi nima skupinky, kteri doted Peltu normalne milujou za ty cinkly jara a je zazrak, ze vetsina mu to dala takhle sezrat. Skoda toho predavani, ale chapu radost z vyhry. Vypadalo by to jinak, kdyby vyhrala Plzen. Nicmene od Plzne velmi slaba navsteva, dost slabe Peltavenovani a hlavne to zniceni vyzdoby povazuji asi za demenci. Nemuzu mluvit za vsechny, ale ja bych neco takoveho neudelal nikde, protoze proste nejsem primitivni vidlak.
  • FC Baník Ostrava Kyby 19.05.2014, pondělí, 08:47 + 8 - 0
    Asi jsem od začátku mimo, ale měl jsem za to, že když se kvůli nadávkám přestane přerušovat fotbal, dosáhneme svého ne? Takže pokud to tak bude pokračovat i v lize, můžeme být spokojeni. Pokud to někdo berete jako válku za odvolání Pelty, tak vám přeji příjemnou zábavu s těmi, co přijdou místo něho. A jestli čekáte, že bude někdo k fans vstřícnější ( po té celospolečenské hysterii), možná jste si jen zapoměli natáhnout budík...
  • AC Sparta Praha Czerw 19.05.2014, pondělí, 00:32 + 0 - 0
    Vetsina toho co tady ctu jsou sracky, naprosto souhlas s koprem, jsem hrozne rad, ze nam vladne zrovna on!! Ja napr. v tydnu psal, ze si hrozne preju abychom nejakou debilitou nenahrali na smec svazu, coz se nastesti nestalo, jednoznacne vsichni psali, ze se nedohraje kvuli nadavkam, coz by se rozhodne stalo nebyt schizofreniho posuzovani FACR co se nadavek tyce ... a tudiz ze sebe nejvetsi blbce udelali prave oni, navic jsme ukazali jaky je fotbal bez aktivni podpory ... Takze z meho pohledu se vsechno povedlo nejvic jak mohlo, komentovat lidi, kteri chteji ukoncovat zapasy vhazovanim svetlic apod., nema smysl ... Souhlasim s tim, ze jsme malo podporovali po obdrzenym golu, ale i celkove to nebylo ono, chtelo by to mikrofon, speakeri nebyli vubec slyset a byl v tom bordel ...
  • AC Sparta Praha Jabbar 18.05.2014, neděle, 23:23 + 0 - 0
    Mat1922: Hlavně se tvrdí, že udělat víc by bylo kontraproduktivní. Se podivej jaká hysterie proti fans se strhla po zápase Sparty v Teplicích a to se tam stalo celkem kulový. Co myslíš jak by to vypadalo, kdyby se nedohrálo finále kvůli výtržnostem? Komu by to nahrálo do karet? Peltovi nebo fans? Největšim plusem fans v tomhle sporu je, že jsou na naši straně někteří hráči, zástupci klubů, velká část normálních fanoušků, media to taky berou celkem neutrálně. O tohle všechno by se přišlo. Pak by se Pelta akorát tak naparoval jak udělal vstřícnej krok a ty kriminálníci se mu takhle odvděčili. Jakmile bylo jasný, že FAČR na finále nasadila hluchýho rozhodčího, tak pak už nemělo smysl cokoliv hrotit a je dobře, že se to dohrálo tak jak se to dohrálo. Co se týče atmosféry, tak očekávání byla větší, ale i tak to patřilo k těm nejlepším finále českýho poháru jaký se zatím odehrály. Pro mě byly daleko větším zklamáním dřívější finále Sparta-Baník ať už v Liberci nebo na Strahově a to hlavně z naší strany a pak když bylo finále derby, tak z obou stran, ale tenkrát se na tom nemalou měrou podílely i debilní termíny utkání.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.05.2014, neděle, 23:18 + 0 - 0
    TommyFCB-jo,napsal jsem to blbe o te jednote(mylne jsem to prirovnal k tomuhle utkani).Mysleno napr.Slavisti naposled ve svem kotli,nebo kdyz bude hrat proti sobe Dukla-jablonec(tam toho moc neuslysis),proste nekteri pri vzajemnem zapase rvat budou(Banik),jini(Znojmo) z druheho tabora ne.A to ze tisk pise o jednote fans...tak prave jsem ti popsal,ze to tak uplne neni.Jednota vypada jinak.To co jsi uvedl ty,jsou vyjimky.Bud zacit vsichni na podzim,nebo to nema cenu.
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 18.05.2014, neděle, 22:54 + 0 - 0
    Mat1922 - Jednota nehrozí? Já teda z médií zaznamenal přesný opak. V novinách a v TV říkají i samotní hráči a trenéři, že takovou jednotu fanoušků nikde nezažili.. Fanoušci domácích odchází při zásahu proti hostům, společné protesty před stadionem, či mlčení obou táborů. Já si myslím, že to zatím v tomhle není vůbec špatné, ba naopak:)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.05.2014, neděle, 22:34 + 0 - 0
    Vincent Vega-jako sorry,ale Hrim napsal to co vetsina fans tady.To znamena,ze napsal to,co se nelibi ACS a Plisni.Az ho naky curak napadl,tak pritvrdil.Tak jaka ostuda?To ze si tu vetsina hraje na tvrdaky a ani nevi,kde je jejich stadion,tj smesne.Ze se tu o protestech kecalo(a je jedno ze to byli "nekompetentni" lidi),je pravda.Oba tabory budou rikat,ze udelali dost.My,co nam je po tom "hovno",tvrdime opak.Jen se prokazalo,ze jednota tady v tom Kurvystanu nehrozi.Kazdy tabor at si jede po svem...za nas strach nemam.
  • FK Teplice Vincent Vega 18.05.2014, neděle, 21:44 + 0 - 0
    Možná ještě míň. Ignorovaly bych ho,nemá cenu se k jeho píčovinám vyjadřovat.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 21:40 + 0 - 0
    Kolik je Hrimovi ?16?Nechápu proč tu někdo s Teplic prudí na fans Sparty a Plzně,Ale je to internetová diskuze a příště může oba tábory bude kritizovat někdo z Příbrami nebo Dukly.
  • SK Slavia Praha HlucnyDivak:) 18.05.2014, neděle, 21:35 + 1 - 0
    Tak pohled nezaujatého diváka z tribuny. :) Protest. Já myslím, že to bylo v pořádku. 30minut ticha ukázalo, že pokud se nefandí tak se hráčům hůř dostává do tempa. Pak se začlo bouřit, ale jen proti Peltovi a na fotbale to bylo vidět. Je tedy jasné, že vulgarity fotbalu neškodí. Těm hráčům je uplně jedno co se křičí podstatné je, že se bouří. Peltačurákovalo se až do konce půle a sudí jasně ukázal, že prostě nepřeruší. Párkrát se pan předseda pozdravil i během druhé půle (halvně při oznámení návštěvy) a skupina sparťanů co se dostala na hřišti nejblíže k VIPce několikrát Peltu pozdravila i při předání poháru, jen to asi v TV nebylo slyšet. Bohužel Plzeňáci už asi byli zaměstnání fightem s papírem, tak se nemohli přidat. Škoda. Od vítěze se těřžko dalo čekat, že bude masově bouřit proti Peltovi, tam přišla euforie. Ale od poraženého jsem čekal při předávání víc. To jediné bych v tomto zápase vytknul co se týká protestů. Že nebylo pyro na hřišti nebo se zápas nepřerušil nějakým riotem je dobře. Pokud by se tak stalo, tak by si Pelta na fans akorát umyl ruce a obrátil by to ve svůj prospěch. Že měl pravdu. Co se týká fandění. Sparťané opět ukázali, že fandit umí jen když se daří. Do prvního Plzeňského gólu fandili velmi dobře celá tribuna. Ale jakmile dala Plzeň gól tak už fandilo jen pár desítek nejaktivnějších a zbytek se přidával jen sporadicky. To je prostě ostuda. Při stavu 0:1 přece musím bouřit o to víc a hráče hnát za vyrovnáním. Také mě zkalamalo, že ač v podstatě domácí, nebyli schopni připravit ani malé choreo. Naopak choreo Plzně se mi moc líbilo, na výjezd výborné. Pyrotechniky bylo na muj vkus málo. A na prohlídky bych to uplně nesváděl, prohlídku, kterou jsem absolvoval já tak to bych pronesl cokoli a to jsem šel do rudého sektoru, kde jsem čekal důkladnější prošacování. Takže celkově co se optické prezentace týká, tak krom chorea Plzně, podprůměrné představení obou táborů vzhledem k tomu co umějí.
  • FK Teplice Vincent Vega 18.05.2014, neděle, 21:13 + 0 - 0
    Hrime, přestaň dělat Teplicím ostudu a nepiš tu nesmysly! Souhlas s Koprem. Včerejší protest se povedl.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 21:08 + 0 - 0
    Každej máme svůj vlastní názor!Viktorka do toho!
  • SK Slavia Praha Shepp 18.05.2014, neděle, 19:55 + 2 - 0
    Tapety sice strhali, ale ty trofeje a hráče, kteří na nich byli vyobrazeni, ty nám zničit ani vzít nemohou. Spíš je to od ''fans'' Plzně docela úsměvné. Kdyby to strhali Sparťani, považoval bych to za akt nenávisti a rivality, která trvá víc jak sto let. U Plzeňáků to beru jako akt frustrace nad tím, že museli čekat právě těch sto let aby se o nich vůbec začalo mluvit!
  • AC Sparta Praha streetfighter 18.05.2014, neděle, 19:01 + 2 - 0
    Ty vole, když to tady čtu, tak jste asi čekali třetí světovou, ne? Tichý protest byl v rámci možností a páteční schůzky tím nejefektivnějším, co se dalo udělat. Pelta si své vyslechl, support od obou táborů slušný, takže celkem dobré představení. A jestli někdo nedokáže pobrat, že se po konci zápasu neurážel Pelta a nedělaly píčoviny, tak ať zkusí pochopit, že existuje něco jako euforie z vítězství, kdy je pro člověka mnohem důležitější slavení s hráči než urážení nějakého idiota na tribuně.
  • FC Viktoria Plzeň Plzenacek18 18.05.2014, neděle, 18:17 + 0 - 0
    Jako nevím co jste všichni chtěli za akce :)
  • Zbrojovka Brno Mikelangelo 18.05.2014, neděle, 18:11 + 0 - 0
    kopr: Přesně tak... Už vidím tu hysterii, kdyby byl nějakej riot nebo cokoliv jinýho. První poločas byl myslim, co se týče protestu proti praseti povedenej. Druhá půlka už nemělo cenu nadávat, protože to prostě chtěli dohrát a Pelta by se asi bál vylézt na ulici, kdyby ti jeho zelení ksindlové hráli po administrativním vítězství poháry... Pod tvůj koment se jde jen podepsat.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 18.05.2014, neděle, 18:03 + 0 - 0
    TommyFCB: Tak všechny sere jak se dalo jen 8000 lístků a pak Plzeň nevyprodá ani svůj sektor.
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 18.05.2014, neděle, 17:48 + 3 - 0
    Kdyby na Plzeň nechodili lidi, tak pi*ujete, že i když mají úspěchy, tak stejně nechodí a když chodí, tak vám zase vadí že chodí. Buďme rádi, že tu je další tábor, který má nějakou úroveň. Co by za to dali i v jiných, na trávníku úspěšných, městech, jako je Jablonec, Liberec, ale i ty Teplice.
  • FC Baník Ostrava dzandra 18.05.2014, neděle, 17:42 + 0 - 0
    anti sks: až budete mít na vše tak pičuj. když byl v poslední době někde riot nebo bordel tak u toho byl baník nebo sparta. a myslím, že jsme jediný, kdo má všechny zápasy lístky na jméno. stejně se tu řeší pićoviny, od příští sezóny budeme v piči všichni
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 18.05.2014, neděle, 17:42 + 0 - 0
    ultraslavista: v poho, v tomhle sme na stejne lodi, ja to rval taky a potom co vyklidili vas sektor sem odesel ze stadionu.
  • AC Sparta Praha kopr 18.05.2014, neděle, 17:38 + 7 - 0
    Hrim : ty malej kreténe z Teplic, asi ti povím jak zástupci Teplic vše panu Peltovi v pátek odkejvali a jeli spokojeni domů. Většina promitivů ani nechápe čeho se tímhle zápasem dosáhlo. Dohoda byla jasná, zápas nesmí být ukončen pyrem či výtržnostma. Jelikož by všichni měli důvod proč závést veškeré represe. Takhle jsou za hlavního viniká a debila Fačr. A když zjistíte, že po 15min celostadionové nadávání se zápas neukončí, tak se druhý poločas začlo fandit svému klubu. Víc se tady rozepisovat nebudu, neboť by to stejně většina místních primitivů a internetových válečníků stejně nepochopila. Jsem zvědav co tito chytráci ukáží za riot v posledních kolech. Doufám, že o Vás budu číst velké články a né to, že zrovna nebyly peníze na zápas nebo že jste zaspali zápas
  • SK Slavia Praha ultraslavista 18.05.2014, neděle, 17:26 + 0 - 0
    Gudas: ne? :-) To jsem rád, že nás tak znáš. :-) Hele, někdo jo, někdo třeba ne. Stejně jako doma s Příbramí. tam jsme taky vedli a řvalo se to a taky tam mimochodem byla skupina, kterou vyvedla sekuritka. nemluvím za všechny sks, to určitě ne, nicméně já mám na to názor pevnej a nejsem sám...
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 18.05.2014, neděle, 17:12 + 1 - 0
    ultraslavista- hulakali byste v brne i kdybyste 2:0 vedli? neco me rika ze ne:-)
  • AC Sparta Praha RamaACS 18.05.2014, neděle, 17:10 + 0 - 0
    Každej by udělal tohle a tohle ... tak to udělejte ...
  • AC Sparta Praha Letenskej 18.05.2014, neděle, 17:10 + 0 - 0
    Hrim: kde se domluvilo a oficiálně prohlásilo, že se utkání nedohraje, ty debílku?
  • AC Sparta Praha eRw!n 18.05.2014, neděle, 17:06 + 0 - 0
    OT: http://fotbal.idnes.cz/fotbal-teplice-fanousci-pokuty-dmy-/fotbal.aspx?c=A140517_091215_fotbal_rou to je neuveritelnej kreten..
  • bez klubu anti sks 18.05.2014, neděle, 17:06 + 0 - 1
    a baníkovci : žadný pyro na hřišti takže nic zase ste hovno předvedli PS:nepamatuju si kdy letěla světlice z ostravskeho sektoru na hřiště. začněte u sebe a né všem kázat co a jak :)
  • bez klubu anti sks 18.05.2014, neděle, 17:04 + 0 - 0
    nejvíc se směju jak tady teplice nadávají na všechny strany že se nic nepřerušilo a sami by ani neukončili okresní přebor :) ve 20 lidech to jde špatně :D :D
  • SK Slavia Praha afro09 18.05.2014, neděle, 16:46 + 0 - 0
    Mě sparťani naopak pozitivně překvapili. :-) Za ředitelování Peltiče jim bylo dobře.
  • SK Slavia Praha ultraslavista 18.05.2014, neděle, 16:46 + 1 - 0
    ACS: Pravda, nicméně my píčujem na Peltu opakovaně a pravidelně jsou přerušovaný zápasy a navíc minule v Brně... Takže s rukama v kapsách zrovna nestojíme. Nikdo neříká, že měli ACS zbourat stadion, ale že by si včera Míra sednul na prdel, tak to asi taky ne a čekal jsem na předávání poháru, jaká bude reakce fans a byla ve stylu "hlavně že jsme vyhráli" aspoň mi to tak přišlo.
  • FK Teplice Hrim 18.05.2014, neděle, 16:42 + 0 - 0
    Prej to se nedohraje domluvy td a pak ani hovno :-D
  • FK Teplice Hrim 18.05.2014, neděle, 16:40 + 0 - 0
    5 minut skandování na zmrda 30 minut nefandění ok to by bylo dobrý a pak?? podprůměrnej suport pyro veskrze žádný media vás pochválili jak ste hodný ono natom peltovy asi fakt něco bude pohár neskutečnej rajc :-D děte do hajzlu
  • AC Sparta Praha RamaACS 18.05.2014, neděle, 16:28 + 0 - 0
    Sparta 30 mlčela, 15 minut skandovala na Peltu ... Co řekla, to bylo ... když už si tu sks otvírají pusu, tak si vzpomeňte na sebe, a taškařici s (ne)odchodem z kotle při domácím zápase ... myslím, že se tu řeší nesmysly ...
  • SK Slavia Praha Prdy 18.05.2014, neděle, 16:06 + 0 - 0
    Máš pravdu,ale většina z nich podle mě ani nevěděla kdo je Pelta.Chodili tam nasraný s votevřenou hubou.Klasický burcle
  • AC Sparta Praha Letenskej 18.05.2014, neděle, 16:05 + 1 - 0
    Takže ani nejste schopni pořádně říct, co jste od nás čekali. My, co jsme si řekli, to jsme splnili. Vy se starejte o svoje zápasy. Furt tu akorát nějaký lopaty rozdávaj rozumy a pak na vlastním stadionu stojíte s rukama v kapsách, tak se laskavě uvědomte, než něco napíšete na adresu SPARTY.
  • SK Slavia Praha ultraslavista 18.05.2014, neděle, 15:52 + 0 - 0
    Prdy: i kdyby, tak se aspoň jednotně zapojili do akce proti Peltovi, což se o Tribuně sever bohužel říci nedá, viz poslední zápas a rozepře při něm...
  • SK Slavia Praha Navždycky věrný 18.05.2014, neděle, 15:47 + 0 - 0
    Kurva už, to snad neni normální.. dementi z buranova se tady kasaj, jak sou dobrý .. tyvole, my jsme museli bejt na debilnim strahově, kde to lidi nesnášeli.. jen můj otec má 4kamarády, co odmítali chodit na strahov 8 let a ted´do Edenu chodí na každej zápas, ikdyž ted´se nedaří a na strahově tomu bylo naopak, tam to nebyl náš domov a pokud vim, tak i přes ten azyl nás chodilo daleko víc než vás .. K zápasu.. je škoda, že se něco nestalo, takhle to to prase přežilo bez úhony.. jediný plus je tak choreo dementů z plísńe... jinak to pro mě byl poměrně nezajímavej zápas ...
  • SK Slavia Praha Prdy 18.05.2014, neděle, 15:42 + 0 - 0
    Zdeněk81: Včera tam polovina plzeňskejch byly báby s dědkama s čerstvě koupenou šálou,co spojily fotbal s výletem do Prahy na orloj.
  • AC Sparta Praha HON 18.05.2014, neděle, 15:38 + 0 - 0
    Vedou se tu uplne nesmyslny kydy o poctech, mode a ruzny vymluvy. Pocty kotlu dobry, fandeni muze byt vzdycky lepsi. Moc jinych tymu by vetsi ucast nemelo. Resi se tu sracky.
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 18.05.2014, neděle, 15:32 + 2 - 3
    A co se týče našeho počtu, tak si nemyslim, že by 2500 bylo zrovna málo. Jasně, mělo nás být více, ale jak už bylo napsáno, hodně lidí odradila distribuce lístků a mediální histerie a tak vyjeli víceméně jenom aktivní lidi, co měli zájem. A nemůžete porovnávat naše počty se Spartou, když ti nemuseli nikam jezdit. A pokud si dobře vzpomínám, tak na finále poháru (2012?) mezi Spartou a Sigmou, které se hrálo v Plzni přijelo Sparťanů sotva 600.
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 18.05.2014, neděle, 15:20 + 2 - 1
    Eden: Ty židovkskej čuráku. Slavia Ultras 2009? Předtím než jste se přesunuli do Edenu vás chodilo na běžný zápasy do kotle sotva 100, ale to si nemůžeš pamatovat, dkyž chodíš od roku 09. Po přesunu do edenu vás rázem chodilo 20 tis? - tohle nejsou fanoušci úspěchu? A to, že nejsme schopný se několik let postavit, to snad ani nemyslíš vážně. Jenom ti připomenu, že minimálně posledních 5 figtů jste nám odmítli, takže zavři držku.
  • FC Viktoria Plzeň Pigmo 18.05.2014, neděle, 15:13 + 0 - 0
    tady loupání tapet ... http://www.youtube.com/watch?v=DTFSPVBZZVU
  • FC Viktoria Plzeň Pigmo 18.05.2014, neděle, 15:12 + 0 - 0
    EDEN : neztrapňuj se těmahle kecama, zrovna vy tam máte co kecat, sami chodíte podle toho jak se daří a tady budeš dělat ramena, tohle si řikaj 15letí kluci ... radši si připrav kýbl s lepidlem a tapetou, čeká vás brigáda :)
  • SK Slavia Praha ultraslavista 18.05.2014, neděle, 15:11 + 1 - 0
    Zdeňku, pokud jsi si jistý, že má Plzeň už stabilní a početnou fanouškovskou základnu, tak pro domácí scénu jedině dobře. Btw, pro zajímavost, kolik lidí jelo v tom vlaku? Co se týče protestů, tak mám pocit, že Pelta může být spokojen (taky i díky vývoji zápasu na konci) a může si vydat prohlášení, že fanoušci v první půli, bla bla bla, ale že stejně nakonec zvítězil fotbal... Asi škoda, i když sám nevím co by se mělo udělat, aby to mělo smysl. Je ale pravda, že třeba derby a teď to finále byl takovej mečbol a je jen otázka, jak se využil...
  • SK Slavia Praha Eden 18.05.2014, neděle, 15:02 + 0 - 0
    Zdeněk81: zprávně si to napsal,už před 4 lety (:D) a proto taky ultras Plzen since 2010 chápeš ? :D a plzenska verbeš ? myslíš tu verbeš která léta není schopná se nikomu postavit a tak jsou tvrdí v edenu strháváním historických plakátů ? zamysli se :)))
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 14:36 + 0 - 0
    To jsou pořád blbý keci něco o rychlokvaškách,fanoušcích úspěchue a uforii.Nezdá se Vám že ta euforie trvá kurevsky dlouho? :)Už před 4 lety nás bylo na Letné na poháru s Jabloncem 4 litry.Takže se o nějaké euforii nedá mluvit.Sešívky nebrečte!Jak už jsem psal lepší plzeňská verbež než tisícovky turistů
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 18.05.2014, neděle, 14:34 + 1 - 0
    Vymlouvat se chlast to je taky logika. Tak pijte jablečný džusík. Ožralej chlap se jde poprat...ožralá socka jde dělat vše jiný protože na víc nemá. Pan pes: Podívej se doprostřed vaší vesnice na vašá takzvanou Velkou synagogu a pak piš něco o židech.
  • SK Slavia Praha South City 18.05.2014, neděle, 14:31 + 0 - 0
    Nic víc,nic mín prostě TRAPAS! :-/
  • SK Slavia Praha afro09 18.05.2014, neděle, 14:30 + 0 - 0
    Plzeňák: Jo jasně. Na mě tvůj příspěvek působil dojmem argumentu. Jestlipak už Peltič tiskne nový plakáty, když byl pořadatelem FAČR...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 14:27 + 0 - 0
    Cvrčku souhlas
  • SK Slavia Praha South City 18.05.2014, neděle, 14:26 + 0 - 1
    Cinklej Petžela a hrdinský počin roku buranu z Plísně...opravdu "zápas roku" HNUS!!
  • FC Viktoria Plzeň Pan pes 18.05.2014, neděle, 14:24 + 2 - 0
    To je zase snůška sraček tady... Když nás je hodně, tak jsme fanoušci úspěchu... Když dle vašich měřítek málo, jedná se o ostudu... a ty stesky nad strhanou výzdobou... nic moc jinýho se asi při návštěvě Tribuny Sever čekat nedalo a jen dobře, že se to židům takto upravilo... Tak tu sešívky přestaňte brečet a jděte si hodit brigádu na lepení novejch plakátů, ostatní samaritáni jim můžete přidat ruku k dílu... V dobách,kdy nás jezdilo sotva dvacet, tak si na nás sešívaný klucka honili ego, teď tu budem od nich číst neustále pobrekávání...
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.05.2014, neděle, 14:16 + 0 - 0
    Letenskej-preruseni utkani napr.svetlici na hristi(ano vim,kontroly:-),kockovana ze security,proste prerusit a nedohrat zapas.Byla velka sance neco zrobit,kdy slo prakticky o "hovno" a skutek utek.Vase vec,ale potom nekritizujte jine.
  • FC Baník Ostrava Kyby 18.05.2014, neděle, 14:14 + 0 - 0
    Kdyby jste někteří méně věřili BULVÁRNÍM příspěvkům ve fórech na tomto webu (i jiných), nebyli by jste třeba ani zklamání. Koneckonců čtenáři Blesku taky čekali radikály z Polska či Slovenska...
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 18.05.2014, neděle, 14:10 + 0 - 0
    Afro: Já nic nestrhával. Jen jsem popsal okolnosti které k tomu vedli. Samozřejmě to není nic k chlubení.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.05.2014, neděle, 14:07 + 0 - 0
    acs1893-co ma spolecnyho to,ze pri predavani Pelta nebyl videt z tribuny?A ze to mel pojisteny fizlama?Tommy psal o vulgaritach,ktere chybeli.Navic jste stali na hristi.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 14:06 + 0 - 0
    Osobně jsem se strhávání nezůčatnil.Jak už tu někdo psal,na vině je alkohol.Ve vlaku se chlastalo moc.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 18.05.2014, neděle, 13:59 + 1 - 0
    Čekal jsem hodně více. Support mohl být hodně lepší od obou táborů. Pyra taky na finále moc nebylo. Sparťani měli asi plno, ale Plzeň tam měla zbytečně volného místa asi to mají daleko :) Čekal jsem, že na konci se pokusí jít na hřiště oba tábory a né jen Sparta, ta se přes tu armádu sluníček a robocopů nemohla dostat. Strání výzdoby beru jako největší hnus a k tomu se nedá najít výmluva. Nejspíše typické praktiky sedláků, tam ještě po sobě hází hovna z oken...
  • SK Slavia Praha afro09 18.05.2014, neděle, 13:47 + 0 - 0
    Plzeňák: No to jste to teda těm policajtům za to, že vás nechtěli pustit ven tím strháváním plakátů nandali... btw. Pelta ven! jsem zaslechl i v bedně na hokeji CZE-DEN, jestli jsem neměl slyšiny.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 13:36 + 0 - 0
    Pelta tam měl větší ochranku než Obama
  • AC Sparta Praha acs1893 18.05.2014, neděle, 13:30 + 0 - 0
    ono když ta ceremonie byla někde v prdeli na balkónku kde ani pelta nebyl z tribun vidět....a hlavně to měl pojištěný že hned po konci tam vběhl roj fízlů+další na hlavní u něj
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 13:29 + 0 - 0
    Hrim:Jak zase utečete?Nevím nic o tom že by jsme někdy utíkali před Teplákama.Jediný z kým byl v minulosti v gheteoseveru fighf byl Most!
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 18.05.2014, neděle, 13:24 + 0 - 0
    Čekal jsem, že si Sparta připraví nějakou prezentaci, od Plzně větší počet a ve 2. poločase a především při ceremoniálu s Peltou i více vulgarismů. I kdyby se ta hranice na tento zápas neposunula, jak říkal Míra, tak by se stejně dohrálo.. Jinak od Plzně sice nijak originální, ale i tak celkem pěkné choreo:)
  • FK Teplice Bešťák-S15 18.05.2014, neděle, 13:19 + 0 - 0
    Nevím, kdo jsi, radši to ani vědět nechci, každopádně tu přestaň dělat ostudu a komedii všem ostatním ;)
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 18.05.2014, neděle, 13:14 + 0 - 0
    muj nazor na finale je pozitivni. ono totiz to mlceni je mozna daleko vetsi zbran nez sme si mysleli. pocet fans plzne je ale zklamani.
  • Zbrojovka Brno flvv 18.05.2014, neděle, 13:09 + 4 - 0
    Všech 15 členů sektoru 15, by zapálilo stadion
  • AC Sparta Praha Petr1234 18.05.2014, neděle, 13:09 + 0 - 0
    Az dokecaj v otazkach v.moravce na ct 24 o dalnicich,tak bude hostem Pelta.
  • FK Teplice Hrim 18.05.2014, neděle, 13:06 + 0 - 0
    Zdeněk zmrd 81 zalezu až příště přijedete hovada tak zas utečte jak to děláte chtěl bych vás přivítat v ghetu a říct jak si vás nesmírně vážim
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 12:54 + 0 - 0
    Hrim:Zalez do toho vašeho gheta!
  • HC Slovan Ústečtí Lvi Lasak1 18.05.2014, neděle, 12:54 + 0 - 0
    Proč poslední dobou nejsou videa ze zápasu ? :((
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 18.05.2014, neděle, 12:52 + 0 - 0
    Náš počet malej.Dost normálních lidí odradila mediální masáž a obava z toho že se pohár nedohraje.Takže do Prahy vyrazila jen Plzeňská verbež.Lepší verbež než turisti!
  • FK Teplice Hrim 18.05.2014, neděle, 12:51 + 0 - 0
    Sračky to bylo keců skoro sem vám začal tleskat jako komentátoři v televizi že se nic zvláštního nestalo.. ano nic se nestalo dnes nebo zítra dostanete děkovačku od pelty ... Sparta v teplicích bordel jak svině což sem glosoval a teď když se nehraje onic klidný jak beránci děte do píče a už nikdy nechtějte ponikom nějaký přerušování to samozřejmě platí i na mamrdy z plzně
  • AC Sparta Praha HON 18.05.2014, neděle, 12:51 + 1 - 0
    Taky by me zajimalo, co si by si mistni lidojedi a reznici prali za akci. Dekuji.
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 18.05.2014, neděle, 12:46 + 0 - 0
    Ta výzdoba chodby byla ještě nějakých 10-15 minut po zápase neporušená. K ničení došlo až po té co tam policie držela nasraný lidi a nechtěla je nechat odejít ze stadionu.
  • AC Sparta Praha Letenskej 18.05.2014, neděle, 12:28 + 0 - 0
    Může někdo z Vás přibližně nastínit, co jste očekávali? Budu vděčný za každou odpověď. Díky
  • Bohemians 1905 primitiv 18.05.2014, neděle, 12:17 + 0 - 0
    hlavička do stěny to je fanatismus
  • Zbrojovka Brno flvv 18.05.2014, neděle, 12:15 + 0 - 0
    Jinak nevím proč ty uvozovky, musel to být vyrovnanej fight )
  • Zbrojovka Brno flvv 18.05.2014, neděle, 12:13 + 0 - 0
    primitiv: :D :D :D :D
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 18.05.2014, neděle, 12:04 + 0 - 0
    Gieksa Baník: Třeba nedostali víc lísktů. Jinak souhlasím se Street hooligan, Eden byl podle mě ideální volba.
  • Bohemians 1905 primitiv 18.05.2014, neděle, 11:55 + 6 - 0
    ... hm a Plzeňský "tvrdý" jádro prej zbilo nějaký plákaty, co o tom víte...
  • bez klubu Rusty 18.05.2014, neděle, 11:52 + 0 - 0
    Tak těch lístků moc navíc nerozdali... 11 tisíc namísto 20. Pelta zase plácal a plácal. Ničení výzdoby sice nepodporuju, ale asi by to dopadlo všude jinde stejně. V zahraničí je poměrně časté zapalovaní stadionu v sektoru hostí např. Věčné derby.
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 18.05.2014, neděle, 11:33 + 0 - 0
    Nebudu tu psát romány. Sparta zklamání, čekal jsem od nich víc. To představení v Teplicích se mi líbilo 10x víc! Počet Plzně?! Co to kurva?! Are you fucking kidding me?! Aspoň palec nahoru za choreo a protipeltovské pokřiky. Na finále ale to bylo pořád málo!
  • FC Viktoria Plzeň 1911 18.05.2014, neděle, 11:00 + 1 - 0
    Mentalita ultras k zblití!!!
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.05.2014, neděle, 10:55 + 0 - 0
    To bylo kecu..(bohuzel Spartanem navzdy ma pravdu).No,hlavne ze se nikomu nic nestalo:-D
  • SK Slavia Praha afro09 18.05.2014, neděle, 10:36 + 1 - 0
    Nejzajímavější poznatek ze zápasu: Při střetu s ochrankou je třeba mít dobře zavázaný tkaničky.
  • FC Baník Ostrava jedinebanik 18.05.2014, neděle, 10:33 + 0 - 0
    Gratulace Mírovi,jak se mu to finále povedlo.Aspoň se bude mít čím chvástat.
  • AC Sparta Praha ceva 18.05.2014, neděle, 10:18 + 3 - 0
    1. Počet diváků je nízký díky Peltovenovi a špatnému počasí 2. Pyro bylo, ne moc, ale bylo 3. 30 min se nefandilo, 15 min se řvalo na peltu a zbytek zápasu se fandilo dle libosti. To že tu někdo píše o špatném supportu sparty, tak ano nebylo to úplně ono, ale aby fandila celá jižní a klec, muselo by být třeba asi víc prostředků než megafon, ze kterého nebylo slyšet téměř nic ani do 5 řady kde jsem stál. 4. Ve středu to vypadalo, že Eden lehne popelem, ale po čtvrtečním uklidňování a pátečním srazu fanoušků s peltou bylo téměř jasné, že nic víc než pořvávání se konat nebude a zápas se dohraje. Každopádně když by se zápas nedohrál, stal by se nějaký "riot" tak se tu taky najde tři prdele lidí co bude nadávat, že jsme si to ještě víc zkomplikovali a že příště nebudeme moct už vůbec nic.
  • Slezský FC Opava ožungrSFC 18.05.2014, neděle, 10:12 + 0 - 0
    Čekal jsem více..
  • AC Sparta Praha Spartanem navzdy 18.05.2014, neděle, 10:10 + 3 - 1
    Bože lidi,přestaňte se řídit tim,co tady napíše nějakej hrdina.Když tady frajer,co jde na finále poháru a na derby napíše,že bude Sparta řvát na Peltu a že přeruši zápas,nesmíte mu to žrát i s návnadou.Uvědomte si,že to,co se bude řvát,závisí na supportleaderovi a ne na nějakym týpkovi,kterej si tu přesne rozvrhne co bude kotel dělat,i když ovlivní velký hovno.PŘESTAŇTE BRÁT TYHLE PISÁLKY VÁŽNĚ!
  • bez klubu Street Hooligan 18.05.2014, neděle, 10:05 + 0 - 0
    viva silesia: jako kde by se to mělo hrát? V Ostravě? nebo v Brně, které si teď s Plzní lízá zadeček? Nebo Na Slovácku aby oba tým jely někam do Asie, nebo v Bolce, aby se tam dostalo 300 aktivních fans z každého tábora. Osobně říkám konečně to dali do Edenu a ne někam do prdele jako je Chomutov nebo Jihlava. Ta zničená výzdoba je trapas.
  • 1.FC Slovácko riedlss 18.05.2014, neděle, 09:24 + 0 - 0
    fraška..
  • bez klubu pool 18.05.2014, neděle, 08:52 + 0 - 0
    Trapas, na peltu se řvalo asi tak 10 minut v prvnínm poločase, pak to utichlo a po té co sparta dostala gól, tak jsem zase uslyšel nějaké ty nadávky ... jooo, v tomhle zápase nám o nic nejde, ať klidně prohrajeme, to bylo keců
  • SK Slavia Praha pesa03 18.05.2014, neděle, 08:51 + 0 - 0
    cestovatel: solidní počet pyra? to si asi viděl jinej zápas, ne? A vniknutí na plochu? Vrámci oslav po zápase bych to neviděl jako nějakej projev hrdinství a už vůbec ne protestu.
  • FC Baník Ostrava viva silesia 18.05.2014, neděle, 08:49 + 0 - 0
    Ta zníčená výzdoba snad nikoho nemohla překvapit. Finále by se mělo hrát opravdu na neutrální půdě, ne na stadionu jednoho z rivalů.
  • SK Slavia Praha Falcone 18.05.2014, neděle, 08:40 + 0 - 0
    Nevím jestli 30 minut bez fandění někomu pomohlo, soudím podle TV, ale při předávání poháru, ve chvíli kdy to měl Pelta nejvíc schytat bylo ticho jako po pěšince, support nemůžu hodnotit, bylo málo slyšet. A to, že Plzen zničí útroby stadionu, tak být my v Plzni uděláme to taky, velkou roli tam hrál alkohol
  • bez klubu puklinek 18.05.2014, neděle, 08:21 + 0 - 0
    FCS: Jak to víš ty chuligáne? V televizi říkali?
  • FC Slovan Liberec FCS 18.05.2014, neděle, 08:19 + 0 - 0
    Sparta hodne slabej support...
  • SK Slavia Praha dave.fsp 18.05.2014, neděle, 07:53 + 8 - 0
    Plzeňáci nic velikého vymýšlet nemohli, byli moc zaměstnáni hrdinnou akcí v útrobách stadionu, kde napadali na plakátech zvěčněné legendy Slávie a československého a českého fotbalu. Někdo holt nemá úctu k tomu, co bylo před vším tímhle moderním bordelem. Gratuluji oněm "papírovým chuligánům", kteří pravděpodobně před rokem 2010 ani nevěděli, že se v Plzni nějaký fotbal hraje. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=880410895307855&set=o.1464216163809341&type=1
  • bez klubu Cestovatel 18.05.2014, neděle, 07:31 + 0 - 0
    ACS předvedli v hledišti zhruba to, co jsem očekával včetně vniknutí na plochu a solidního počtu pyra. Bohužel členů ochranky měli u sebe až moc na větší riot a pak tam navíc naběhli ti robocopové. Plzeň mě zklamala jak slabším počtem, tak malým počtem pyra a žádné pokusy dostat se na plochu jsem nezaznamenal, škoda. Plusem je choreo, to bylo slušné. Zápas se bohužel dohrál bez přerušení. Příště by to chtělo finále Sparta proti Slavii nebo Ostravě, tam by byla šance na větší bordel.
  • BK Mladá Boleslav PETAASS 18.05.2014, neděle, 06:18 + 0 - 0
    Čekal jsem od toho zápasu mnohem více...Po těch pisálcích tady...Kam se hrabe tenhle zápas na oba dva předchozí poháry v Chomutově a Jihlavě...
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L včera, 21:30

SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L


FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň včera, 21:25

FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň


FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové včera, 19:40

FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L včera, 21:30

SOUHRN: Pohled na tribuny ve 4. ligovém kole F:L


FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň včera, 21:25

FotoReport: Bohemians Praha - FC Viktoria Plzeň


FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové včera, 19:40

FotoReport: FC Viktoria Žižkov - FK Hradec Králové

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
23.09.2020, středa, 20:59 - davey
Možná by nebylo špatné aby to ...
23.09.2020, středa, 19:11 - davey
Všude je to s těma psama stejn...
23.09.2020, středa, 19:06 - davey
Ta poslední fotka tvl... už je...
23.09.2020, středa, 14:17 - zbarda
Jaký je problém mezi ultras po...
23.09.2020, středa, 11:23 - acs1893
kéž by, to by to vypadalo po h...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace