o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: FK Teplice - AC Sparta Praha

Foto report středa, 04.05.2016 14:06 - přejít do komentářů
Termín ideální, návštěva vysoká, atmosféra průměrná...
images/clanky/fotoreport-fk-teplice-ac-sparta-praha-7516.jpg

Na teplická Stínadla si v první květnový den na zápas se Spartou našlo cestu 10 732 diváků, nikterak bouřlivou kulisu ale nevytvořili. V Sektoru 15 se sešlo kolem padesáti lidí, kteří byli slyšet jen chvílemi, hlavně se tak o atmosféru staral početnější domácí fanklub a sparťané, kterých v sektoru hostí bylo okolo dvou set. Ti fandili vytrvale celý zápas a přidali menší pyrotechnickou vložku. Po vyhecovaném závěru slavili příznivci Teplic s hráči vybojovaný bod, naopak sparťanům se k ne zcela spokojeným fanouškům moc nechtělo a raději zamířili do kabin.

Autor: ds

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • AC Sparta Praha MirisIII 06.05.2016, pátek, 17:59 + 1 - 0
    Vždycky říkám,že je každému kulové po tom, jestli někdo na fotbal jde, jede, či nikoliv. Nejsme fotbalový národ. Ale v případě tohohle "kultovního" výjezdu za ideálního počasí, dobrém termínu, určitě ne špatné dosažitelnosti odkudkoli a zvláště ve srovnání s počty z minulých sezón, je to trochu ostuda. Titul netitul, zklamání nezklamání...
  • AC Sparta Praha veterán 06.05.2016, pátek, 15:46 + 0 - 0
    Prosím všechny ACS, aby již nerozvíjeli tuto konverzaci o argumenty, které tady byly řešeny milionkrát a díky kterým, se pak diskuze odklánějí od podstatných věcí, které by komentovány být měly a zavdávají příčinu jistým fans z jiných táborů si do ACS ještě s větší vhutí rýpnout. díky
  • AC Sparta Praha capi 06.05.2016, pátek, 11:51 + 0 - 0
    To že je kotel takový jaký je... Prvopočátek byl u nás, jak se tribuna za brankou rozctvrtila na kotel, dětskou tribunu a fankluby, já osobně nic proti fanklubum nic nemám, plno z nich jezdí dlouhá léta, dovolím si říct, že je to určitě třetina návštěvnosti Sparty, a někteří aktivně zafandí. Každopádně jak tu tribunu rozjebali na různé sektory bylo dost nešťastné řešení. A další věc, tady musím trošku souhlasit s zbardou, i když nerad. Ne jednou jsem viděl okrádání sparťanů sparťany o šálu, prostě ubohost, pak vidíš jak si na fb "frajeři" lajkujou fotky, kolik si 'koupili' sparťanských šál. K převěšování vlajek? Každý by měl vědět, kde má svoje místo, nejdřív sektorovky, určitě falanga atd. ať jsou vpředu, ale když se sundá jiná flaga, je nepřístupné, aby se s našimi vlajkami zacházelo jak s kusem hadru a Nějak tak mi chybí autority v našem kotli
  • AC Sparta Praha MirisIII 06.05.2016, pátek, 10:14 + 0 - 0
    Proč hledat výmluvy? Ze stálých výjezďáků tam, buď v sektoru nebo na jiných tribunách, většina byla. A zbytek, jestli stále naštvaný, že první flek nebude nebo jinak přepapaný už málem zapomenutou kdysi dominancí, ať si trhne kopytem.
  • AC Sparta Praha acs1893 06.05.2016, pátek, 02:48 + 0 - 0
    eeeeeeee první slabší výjezd sezóny a hned se nám tu směje brňák.....dalo se to čekat, už se v podstatě o nic nehraje, slavit tam titul tak je nás tam 5000..to je holt česká nátura. taky si uvědomte že těch zápasů máme letos hafo(cska,thun,apoel,schalke,tripolis,krasnodar,lazio,villareal) z toho hodně lidí má min 3,4 evropský venku...a vono to taky něco stojí.
  • Zbrojovka Brno Zbrojovak 06.05.2016, pátek, 00:21 + 0 - 0
    Veterán: To já ale nepopírám, že ACS nejsou nejpopulárnější klub v ČR. To je snad jasný ne? Já nikdy opak netvrdil.
  • FC Baník Ostrava Lysá Hora 05.05.2016, čtvrtek, 21:03 + 0 - 2
    acab1: Možná tak další příležitostní pseudochuligáni české scény a pozéři z Letné, ty chuligánko:-)
  • AC Sparta Praha Sparťan1893 05.05.2016, čtvrtek, 20:32 + 0 - 0
    Morava je krasna zem - Tuším že FALANGA může přehazovat vlajky. Prostě, je to kapacita :)
  • AC Sparta Praha veterán 05.05.2016, čtvrtek, 20:15 + 0 - 0
    Zbrojovák - nebudu a ani nechci ti brát tvé iluze, ale ACS už dole byla a já osobně pamatuju, že jako malý kluk jsem chodil s tátou v roce 1975/76 na druhou ligu, kam tenkrát Sparta spadla a nevšiml jsem si, že by na Letné bylo prázdno a ještě do roku 82, než se ujal vesla V.Ježek, byla ACS docela dole. Co tím chci říct? Už to tady psal Dave.fsp, prostě se budeš muset smířit s tím, že je ACS zřejmě nejpopulárnější klub v ČR a mimochodem vždy tomu tak bylo, v tom pozitivním i negativním slova smyslu.(nenávist ostatních klubů). Já osobně smekám před všemi fanoušky, kteří ještě stále na ten fotbal chodí, ať jsou fanoušci Příbrami, Hradce, Zbrojovky, B05 atd.atd. A ti, kteří za svým klubem jedou X set kilometrů a utrácí tím nemalé peníze, trpí veškerou tu buzeraci PČR, SBS a jim podobným, se klaním ještě víc. A proto se nebudu nikdy smát třeba JBC, že jich jede na Slovácko "jen" 10, protože u mě jsou to frajeři! Pozor, aby nevznikla mýlka, jako starý a stále aktivní ACS, Vás nenávidím všechny, ale k těmto lidem chovám respekt.
  • bez klubu acab1 05.05.2016, čtvrtek, 19:39 + 0 - 0
    dave.fsp : Zbrojovákovi nejde o návštěvníky,ale nýbrž o internetové válečníky,kteří se otírají o Plzeň.Jak sám přiznal, tak má na Plzeň vazby,takže nějaký mindráček.Nic co by stálo za to řešit, jelikož každý tábor má internet warriory,jsou a bohužel budou.
  • bez klubu acab1 05.05.2016, čtvrtek, 19:38 + 0 - 0
    Morava je krasna zem : Pokud to myslíš jako legraci, tak dobrý.Pokud ne, tak Falanga je spolu s Applem z Baníku nejlepší chuligánkou u nás.
  • bez klubu Morava je krasna zem 05.05.2016, čtvrtek, 19:00 + 0 - 1
    Ti burani z Falangy jsou jako kdo? Já jen že kam přijdou tak zbytku arogantně přehodí vlajky a vypadá to, jako kdyby snad Sparťani neuměli ani věšet zástavy. Vypadá to strašně, když je to tak přehazeny přes sebe
  • SK Slavia Praha dave.fsp 05.05.2016, čtvrtek, 18:08 + 1 - 0
    Sparťanů bylo samozřejmě na tribunách více, to jen ten kotel o dvě stě lidech, který se nijak extra nepředvedl, byl celkem zklamáním. Tím neříkám, že se přítomní rudí nesnažili, jen to žádná veliká jízda nebyla. A ohledně těch "naplavenin", co se tu tak řeší. Podle mne jde Zbrojovákovi o ty lidi, kteří jedou na Spartu dvakrát za rok, když hraje někde poblíž jejich bydliště, ale pravidelně třeba na domácí zápasy už nechodí. To je pak část těch lidí, kteří vysedávájí na hlavní a jít do kotle by je ani nenapadlo, protože k němu žádnou vazbu nemají. Je to možná trochu škoda, ale alespoň na ten fotbal někdo přijde a je přeci logické, že takovýchto lidí bude jezdit vždy nejvíce na Spartu, ještě stále je to nejpopulárnější a nejúspěšnější klub u nás, ať už se to nám ostatním líbí nebo ne.
  • AC Sparta Praha zbarda 05.05.2016, čtvrtek, 18:00 + 1 - 0
    Vím, že tady moc fandů nemám, ale veterán to vystihl a napsal dobře... A nechápu moc, proč se řeší, jestli je někdo rodilej fanda či náplava. Budete si divit, ale já si vážim každýho fanouška co podporuje svůj klub. Já jsem v neděli v Teplicích nebyl, tak nebudu nic kritizovat, ale je jasný, že kdyby se ještě hrálo o titul, tak je tam 5 000 ACS jako před dvěma lety...
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 05.05.2016, čtvrtek, 17:16 + 0 - 0
    FRmarkEE: Ve Vítkách se tribuny zapojují minimálně, teda zatím. Je to i tím stadionem.
  • Zbrojovka Brno Zbrojovak 05.05.2016, čtvrtek, 16:57 + 1 - 0
    Hele řekl jsem si svůj názor a za tím si stojím.. At si nějakej ušmudlanej Kolín fandí komu chce, ale co mi dokáže ani vlastně ne nasrat, ale spíš rozesmát je když třeba ve spartanským kotli visí spartanská vlajka Liberec.. tohle je pro mě mimo.. Jinak o tomhle jsem vůbec nechtěl mluvit, jen sem napsal, že 90% lidí co píše na Plzen fanoušci úspěchu jsou spartani, ale když se to vezme polovina jestli ne víc fanoušků sparty jsou fanoušci úspěchu celej život. znám plno lidí z Plzně a vím, že většina lidí v okolí (Domažlice, Tachov, Nýřany, Rokycany) fandí Spartě každá vesnice na severu Sparta, i tady na Moravě se najde pár blbů co se narodili na Moravě tak fandí Spartě.. mě je to jedno jen řikám, že od nich se hláška ,,fanoušek úspěchu,, opravdu nehodí. Nikdo mi nevyvrátí, že kdyby Sparta hrála dole dřív jako Plzen tak že ted nemá ani z poloviny fanoušků jako ted.
  • FC Baník Ostrava FRmarkEE 05.05.2016, čtvrtek, 16:46 + 0 - 0
    veterán : ale takhle to brát je blbost,dle mě:). K Baníku už snad téměř historicky platí ,že doma nemáme nikdy bůhví jak velký kotel. Za to se (i díky tomu) oproti ostatním týmům sůverenně nejvíc zapojují ostatní tribuny do fandění, platilo to vždy na Bazalech a pochybuji ,že ve vítkovích to bude jiné. Přesný opak třeba takové slavky ,která má mega kotel ,ale téměř nulové zapojení zbytku. Sparta je něco mezi :). Na výjezdu to je něco jiného. Moc si nedokážu představit ,že by třeba na takovém výjezdu v Olomouci (cca stejná vzdálenost jako vy do Teplic) nebyli všichni chachaři u sebe ,ale byli rozeseti po celém stadionu, jak to je právě většinou u vás.
  • bez klubu acab1 05.05.2016, čtvrtek, 16:34 + 0 - 0
    veteran : Se vším absolutní souhlas,podpis pod vše.Zbrojovak : vůbec nevíš o čem píšeš, když se podíváš na vlajky a oprášíš zeměpis,tak zjistíš,že jezdí stále ty stejné skupiny,které to v několika případech mají daleko dál než když by jeli z Prahy.
  • AC Sparta Praha veterán 05.05.2016, čtvrtek, 16:28 + 0 - 0
    FRmarkEE - pozor, já jsem nepsal o návštěvě jako takové, já zmínil ty "populární" počty, kterými u většiny diskutujících na toto téma je myšleno, kolik je lidí v sektoru, čti v "kotli".
  • FC Slovan Liberec FCS 05.05.2016, čtvrtek, 15:41 + 0 - 0
    U nás se říká kdo je z vesnice fandí spartě. A věř, že na pohár U Nisy tam moc sparťanů z Prahe nebylo. Všechno burani z okolí Lbc a Jbc. Jezdim makat Děčín, Ústí, Most a Tepláky a s kýmkoliv se tam bavíš o fotbale fandí spartě. Proto se ani nedivim, že jediná kloudná návštěva na Stínadlech je na spartu...
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 05.05.2016, čtvrtek, 15:37 + 0 - 0
    Náplava či rodák, ono je to zřejmě tak trochu jedno. Fandí oba, jen ten rodák to má blíže. To je asi jediný rozdíl. Mám bratra v Práglu a samozřejmě pořád je Brňák a pořád fandí Zbrojovce, ale i kdyby ne, je to jeho věc. Navíc na Zbrojovku chodí či jí fandí také spousta mimo Brno a nepřipadají mi nějak jiní než rodilí Brňáci. Možná občas o trochu více pijí slivovici :o) !!! To je tak jediný rozdíl ;o).
  • FC Baník Ostrava FRmarkEE 05.05.2016, čtvrtek, 15:34 + 0 - 0
    veterán : Malé rýpnutí do Sparty ,která se všeobecně u nás bere jako výjezdová dvojka,neuškodí:). Jen se pozastavím nad tím co píšeš o FCB doma, zbytek nemá čenu řešit. Tobě se zdá průměrná návštěva 5066 diváků na domácích zápasech Baníku (po zmiňovaném ukončení bojkotu) málo ?! Ještě když k tomu přičteš faktory jako vítkovický azyl , beznadějně poslední místo a soupeři,kteří zrovna moc nelákají (Zlín, Dukla, Slovácko, Teplice, Liberec)?
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 05.05.2016, čtvrtek, 15:15 + 0 - 0
    Zbrojovak: co furt máš proti náplavám? I tak se pozná velikost klubu!
  • bez klubu kuba 05.05.2016, čtvrtek, 14:51 + 1 - 0
    ta vlajka sektor 15 :-DDD
  • AC Sparta Praha veterán 05.05.2016, čtvrtek, 14:27 + 2 - 1
    Zbrojovák - koukám, že jsi pouze jen další z řady zakomplexovaných blbů. Ukaž mi v nejen u nás, ale i v Evropě jeden jediný "standartní" a "historický" tým, jehož fanouškovské porfolio se neskládá i z tkzv. "venkovských fanoušků". To že bydlím v Kolíně a fandím ACS,SKS,FCB ze mě ještě nedělá náplavu. Naopak náplavy, kterých máme v Praze opravdu nepočítaně a to zejména z Moravy a Slovenska, si troufám tvrdit, pražským týmům nefandí. Takže než příště napíšeš nějaké podobné debility, jako je ta, že bez náplav bychom byli největší hovna, tak se nejdříve zamysli a pak nás možná ušetříš těch svých plků!
  • AC Sparta Praha Craxa 05.05.2016, čtvrtek, 14:15 + 1 - 0
    Zbrojovak: Co vím tak od nás tu na ostatní tábory reaguje pouze Zbarda, kterej si tím tu sám udělal pověst debila. Každopádně i kdyby nás v tom sektoru bylo 50 tak furt uděláme větší SHOW než vy :)
  • Zbrojovka Brno Zbrojovak 05.05.2016, čtvrtek, 13:20 + 1 - 2
    Otevírám si hubu, protože vy tady vždycky nejvíc kecáte na ostatní tábory, přitom bez náplav by jste byli největší hovna. Bez titulů by po vás neštěkl ani pes.
  • AC Sparta Praha veterán 05.05.2016, čtvrtek, 13:12 + 1 - 0
    a zase ty počty ACS... Já nevím, že vás to pořád baví. Ještě jsem si nevšiml komentáře k počtům FCB na "domácích" utkáních po skončení bojkotu. Prostě všichni soudní fanoušci respektují, že Vítkovice nejsou domovem FCB. Výjezdy má FCB opravdu dobré, ale myslím, že i sami FCB to již berou jako sport a zábavu, protože většina(troufám si tvrdit) nechodí doma. Nepamatuji si, že by před vznikem FB a různých diskuzních "debilit", někdo řešil nějaké počty a já sám pamatuji doby, kdy nás jela parta třeba 50ti lidí, ale prdel na výjezdu byla mnohem větší, než je teď ,kdy jede třeba 600 lidí. Jinak k TPC- sektor byl rozšířen i o vedlejší tribunu, kde sedělo cca dalších 150 lidí, takže se dostáváme k cca číslu 400 ACS v sektoru. Neříkám,že je to hodně nebo málo, ale aby si tady otevíral hubu zrovna Zbrojovák mi přijde úsměvné, protože ACS jsou fanoušci úspěchu již 30 let v kuse a holt některý výjezd se z hlediska počtů vydaří víc, některý méně, ale i v tomto bodě platí, že kvantita neznamená kvalitu!
  • Zbrojovka Brno Zbrojovak 05.05.2016, čtvrtek, 10:36 + 6 - 0
    At spartani drží hubu o fanouscich úspěchu ty kravo..
  • FC Baník Ostrava FRmarkEE 05.05.2016, čtvrtek, 06:51 + 1 - 0
    Velká škoda sektoru 15 , snad se ještě zpátky chytnou a nezůstane to v Teplicích jen u toho zku*****o FC bubnu ... Jinak je to pořád dokola poslední dobou ,ale co opět ten počet sparty v sektoru ? To sparťani totálně rezignovali na zbytek sezóny a fandí pouze když se týmu daří a když se o něco hraje ?! Za mě velká ostuda... To by mě pak zajímali jejich počty pokud by byly v situaci Baníku.
  • AC Sparta Praha Mary-ACS 04.05.2016, středa, 22:45 + 0 - 0
    V Teplicich je Sektor 15 podle meho pred totalnim rozpadem, coz je skoda. Jeden cas se docela chytili, paradoxne v sezone, kdy malem sli z ligy a sem tam udělali dobry predstaveni na ten pocet, ale ted to tam opet stalo za hovno.
  • SK Slavia Praha dave.fsp 04.05.2016, středa, 20:13 + 0 - 0
    Máš pravdu, vzhledem k počtu diváků určitě zklamání, byť chvílemi to až tak tristní nebylo. A jak píšeš, paradoxně nejlepší fanklub a ti bosňáci, naopak sektor 15 veliké zklamání a to samé z mého pohledu i sparťané - byť to chvílemi nebylo špatné, bylo na nich vidět, že závod o titul už skončil. Náboj to mělo jen na konci, kdy to chvíli vypadalo, že Teplice otočí, to se najednou na pár minut probudili úplně všichni.
  • bez klubu acab1 04.05.2016, středa, 19:17 + 0 - 0
    Zápas podprůměrný, atmosféra také.Zklamání ode všech táborů.Ještě bych doplnil, že zápasů byl přítomen fanklub Admira Ljevakoviče z Bosny, cca 20 chlapů, před zápasem byli jako jediný slyšet,je znát že mají jinou mentalitu.Obrovské zklamání Sektor15, přišli až při začátku zápasu, první poločas asi 3x slyšet, druhá půlka jedno veké nic.Paradoxně nejlepší byl fanklub Teplic, což by mě teda před zápasem nenapadlo.
clbanner



Videa

Naše srdce hoří láskou k městu


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour před 2 hodinami

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour


Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí před 3 hodinami

Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí


V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama před 4 hodinami

V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour před 2 hodinami

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour


Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí před 3 hodinami

Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí


V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama před 4 hodinami

V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Bojkot, podpora za stadionem... 23.08.2020, neděle, 16:16

Bojkot, podpora za stadionem...

Komentáře
včera, 23:21 - Kyby
Stejní vyjebanci všude na svět...
včera, 20:44 - čolo
Jebac chorzowskie psy, no i ta...
včera, 07:10 - nejsem robot
....vymyrdané mozky-jak cajti ...
18.09.2020, pátek, 23:43 - bukanerosrayo
A to si človek myslí, že slove...
18.09.2020, pátek, 14:59 - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace