o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Hradec Králové - Viktoria Plzeň

Foto report neděle, 02.06.2013 15:32 - přejít do komentářů
Chorea, pyro - v Hradci Králové korunovace mistra i rozlučka s první ligou
images/clanky/fotoreport-hradec-kralove-viktoria-plzen-4995.jpg

O mistrovském titulu se rozhodlo na stadionu v Hradci Králové, kde Plzeň vybojovala mistrovský titul a zároveň pro domácí příznivce to byla rozlučka s nejvyšší soutěží. Nuda v ochozech rozhodně nebyla. Oba tábory se prezentovaly choreem a větším množstvím pyrotechniky. Utkání bylo dokonce na sedm minut přerušeno.





Fotografie: kopane.de & Extrém photo

Autor: MaraM

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • 1.FC Slovácko riedlss 05.06.2013, středa, 12:38 + 0 - 0
    vidím 93 komentářů, tak si říkám, že si počtu jaký kdo má na tento zápas názor a tady se řeší nějaká buzna :D
  • FC Hradec Králové ConexHK 05.06.2013, středa, 09:13 + 0 - 0
    pilgrim : Bože...co ty jsi za člověka ? Nemáš nic na práci ,že tu pořád vopruzuješ ? Zvonidlo : Ty až půjdeš zase někdy na fotbal tak si kup párek , pivo sedni si a šoupej nohama...Nazdar !
  • FC Hradec Králové Ondis 04.06.2013, úterý, 22:43 + 0 - 0
    pilgrim: Hradec má vyrovnanej rozpočet - takže jaký finanční problémy? platy hráčům choděj vždy včas...
  • bez klubu pilgrim 04.06.2013, úterý, 19:19 + 0 - 0
    eRw!n m - jeho pohled na fotbal mě také překvapil, proto jsem ten jeho referát sem také postnul, spíše pro pobavení, místní mental boys to evidentě moc nepochopili Stokurew - tvůj přístup ke tvému klubu je příkladný, více takových mentálů a v Hradci to můžou celé zabalit, klub má finanční potíže a mentálové dělají všechno proto, aby byly ještě větší. Anebo se s kamarády složíš na pokuty?
  • bez klubu Zvonidlo 04.06.2013, úterý, 18:43 + 0 - 2
    Stokurew : tady se ukázala inteligence fanouška Hradce. V normálním životě nepochopen. Pochopen jen na fotbale, kde se podobných existencí pohybuje víc a už tam není za takovýho blba. Sorry, ale todle nemá s fanouškem nic společnýho. Takovýdle lidi urářejí fanoušky
  • Slezský FC Opava Opavák 04.06.2013, úterý, 18:14 + 0 - 0
    Casual88-však jo,ten chuj je mi jen k smíchu...(-:
  • AC Sparta Praha eRw!n 04.06.2013, úterý, 16:29 + 0 - 0
    pilgrim: ten clovek co to psal je kreten a je dobre ze uz na fotbal nepujde
  • FC Hradec Králové Stokurew 04.06.2013, úterý, 10:55 + 0 - 0
    Kuci, nesnažte se tomu čurinovi vyvrátit, že nejsme debilové... to přece jsme a chceme jimi být, seru na nějaký kydy, jestli to někomu vadilo nebo ne, seru jim na jejich názory, je mi jedno, jestli jsme nejlepší nejhorší nejpočetnější nejdebilnější nebo co... Jsme to prostě MY - Votroci! Každej tábor má nějaký svůj osobitý styl a o tom to je... a jestli se to nelíbí nějaký píče, co jde jednou za rok na fotbal, tak to už není náš problém... Co na to ještě říct? Leda jenom: Děvky, chlast a chlebíčky... Mrdat prdel tlustejm holkám, anál atack! Zvonidlo a Pilgrim jsou homoušci! FCHK Forever!
  • FC Baník Ostrava Casual88 04.06.2013, úterý, 10:17 + 0 - 0
    Opavák: Už pilgrimovi nic nepiš. Je to nějaká piča, která nestojí za to, aby se na něj reagovalo. Nenechte se zbytečně vyprovokovávat hloupými příspěvky některých lidí, tady v diskuzi. V životě se snad taky nebavíte a nereagujete na kdejakeho cikána.
  • bez klubu pilgrim 04.06.2013, úterý, 09:39 + 1 - 0
    Už dávněji jsem si, Opavaku, všiml, že jsi takový dost jednodušší člověk, je možné, že díky tomu nemáš moc komplikovaný život, nicméně bavit se s tebou moc nedá, to už si více pokecám se svým psem - tam vidím, že nějak reaguje, ty jsi jako jukebox - hodíš do něj pětku a začne vyřvávat
  • Slezský FC Opava Opavák 04.06.2013, úterý, 09:28 + 0 - 0
    určitě jsi měl na mysli tím že v něm bydlíš ty,ale to jsem tady neměl prozrazovat,dost lidí na Opavu ted díky tobě změní názor,samozřéjmě k horšímu...(-:
  • Slezský FC Opava Opavák 04.06.2013, úterý, 09:20 + 0 - 0
    a ještě jedna věc,jak se pozná inteligentní město?(-:
  • Slezský FC Opava Opavák 04.06.2013, úterý, 09:18 + 0 - 0
    S tou inteligencí jsi mě opravdu dostal,vždyt na fotbal chodí pravidelně jen tupé hovada,imbecili a blbci tady častuješ každeho,takže se tomu mužu jen smát a divím se proč tady vůbec lezeš když naši mentalitu ani nemůžeš chápat,proč tady ztrácíš svůj drahocený čas,radši studuj a zdokonaluj své vědomosti,tady to je pod tvou uroven...(-:
  • AC Sparta Praha katolík 04.06.2013, úterý, 09:11 + 0 - 0
    pilgrime ano smrad z té dýmovnice je lepší než místní kopaná. To s těma prioritama je jasné. Někdo jde na hráče řvát, jiný se jde dívat na fotbal, další na pivo a párek, jiní fandit, odpalovat pyro a ničit majetek. Čemu se divíš, tak je to i ve společnosti.
  • bez klubu pilgrim 04.06.2013, úterý, 09:05 + 0 - 0
    Opavaku, na to že pocházíš z inteligentního a sympatického města jsi bohužel inteligence moc nepobral, nikomu nic za vzor nedávám, jen jsem tady hodil odkaz na trochu jiný pohled, ať si to každý přebere, pokud máš potřebu se k tomu referátu vyjadřovat, tak to piš autorovi, já to nepsal
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 04.06.2013, úterý, 06:16 + 0 - 0
    Ty voe tady je to zase banda čůráků!Vyližte nám prdel!
  • Slezský FC Opava Opavák 04.06.2013, úterý, 00:11 + 0 - 0
    Pilgrim zase perlí,že se ti tady nic nelíbí jsme si zvykly,ale že nám dáváš za vzor takového noumu,co se diví že se v autobuse při výjezdu konzumuje alkohol,že se v něm dokonce fandí a že se zařve nějaké ostřejší slovo,tak to je úplný fanouškovský ignorant,což i přiznal,máš kámoše,tak se domluvte a zajděte si radši do divadla,tam je prostředí pro vás,my o takové hnupy nestojíme...
  • bez klubu pilgrim 03.06.2013, pondělí, 22:11 + 0 - 0
    docela ubohé považovat ten otravný smrad za vrchol fotbalového večera, ale každý asi máme nejen ve fotbale jiné priority tady je trošku "jiný" pohled na zápas, sice z toho pár lidem praskne cévka v mozku, ale co už :-) http://nazoryakomentare.blog.idnes.cz/c/346000/Na-fotbal-se-stadem-opilcu-Uz-nikdy-vice.html
  • FC Hradec Králové lukas 03.06.2013, pondělí, 21:19 + 0 - 0
    Zvonidlo: tak ty musíš bejt snad z Pardubic nebo z nějaký takový prdele, když k nám jezdíš slídit na Malšák. Já zase napíšu že plno lidí si to fotilo a měli radost, že to je jediná zábava z toho zápasu, a ty lidi odcházeli pro občerstvení, protože byla přerušená hra. A bude to asi tak stejně objektivní jako tvůj pohled na věc.
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 03.06.2013, pondělí, 19:42 + 0 - 0
    S hlasatelem raději ani nezačínej, ten by si zasloužil proplesknout a nejen dle videí tento názor sdílí mnoho normálů. Zatím na všech videích co jsem viděl se lidi spíše smáli, nadávali hlasateli a bavili se. Je jasné že někomu se to nelíbilo ale s tím jsem počítal a upřímně mě to vůbec netrápí. Řídit se takovejma lidma tak tu hrajeme ještě s Plišákem na lávce.
  • FC Hradec Králové Kuksič 03.06.2013, pondělí, 19:32 + 0 - 0
    FCVP: Když tu chceš srovnávat počty. Hradec v GL 16.místo, nejméně nás bylo v pátek od 20:15 v TV v Budějovicích, zhruba 70. Jinak jsme neklesli nikde pod stovku. Tak si sedni do kouta a šoupej nohami.
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 03.06.2013, pondělí, 18:29 + 0 - 0
    Kuksič: Kokote, zrovna ty nám budeš vyčítat naše výjezdové počty? V tabulce výjezdoměru jsme na 3. místě za Baníkem a Spartou a pořád nám budete výčítat, že nás jezdí málo.
  • bez klubu Zvonidlo 03.06.2013, pondělí, 18:20 + 0 - 0
    Na Malšáku jsem už párkrát byl a byl sem i na druhé straně a Hradečáky moc slyšet nebylo. A taky už jsem zažil zápasy, kdy byl plný kotel hostů a slyšet na hlavní nebyl..To jen k ty tvoji akustice. Neříkám, že do kotle chodí nezaměstnaní lidi, ale uplny nadšenci si berou kvuli fotbalum (vyjezdum) dovoleny, zatímco ti "ostatní" by to neudelali(ti by uprednostnili práci, rodinu,...), takhle jsem to myslel..Jinak ke Slovácku..Slovácko pro mě patří hned za ty 3 tymy, co jsem vypsal. Nejvíce se mi líbí jejich chorea. Opava má super fanoušky a chtěl bych je spíš v gambrinus lize a ne ve 3...Na ty jsem nezapomněl, ale bavil jsem se o aktuální gambrinus lize..Jinak na ty spodní týmy jsem narážel spíš na týmy typu : Příbram, Budějovice, Teplice atd. A poslední věc k Hradci a dýmovnicím..90%lidí kolem mě na ty dymovnice kroutilo hlavou, slyšel sem nejednu nadávku, pár jich odešlo (myslím starší lidi, děti,.). Nevím kam jinam by měli tito lidi chodit, když ne na hlavní tribunu..a Dokonce vám asi 3x ironicki "Děkoval" i Hlasatel na stadionu..Jedinej kdo se tomu smál, byl asi váš "kotel".
  • Zbrojovka Brno flvv 03.06.2013, pondělí, 18:04 + 0 - 0
    Kdo mi vrátí tech 20 minut ztraceného života za přečtení te slohovky podemnou :(
  • Slezský FC Opava Opavák 03.06.2013, pondělí, 17:37 + 1 - 0
    to mě taky pobavilo,ta připomínka Zvonidla,že normální fanoušek musí chodit do práce a mají rodinný život,ty vole a to si myslíš že srdcařům platí výjezdy kluby nebo kradou,nemají rodiny protože onanují jen nad balonem,jsi dost ujel...
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 03.06.2013, pondělí, 17:18 + 0 - 0
    Jo a ještě jedna věc. Myslíš si že kotelníci nechodí do práce? Nejsme etnikum abychom si mohli dovolit nepracovat a utrácet stovky za fotbal.
  • FC Hradec Králové Kuksič 03.06.2013, pondělí, 17:15 + 0 - 0
    Já Plzni přeji, aby jich příští rok dorazilo na Bazaly alespoň 8! Snad se zlepšíte a nebudete zase připosraný doma u internetu a psát, že jste byli na poháru UEFA nebo LM a že na výjezd do Ostravy nemáte peníze!
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 03.06.2013, pondělí, 17:06 + 1 - 0
    Zvonidlo: Kdybys chodil na malšák častěji tak víš, že akustika je taková, že kotel prostě je slyšet tak na druhé straně, na montovně, ale ne na tribuně, kde se nachází. Tak to prostě je a my s tím neuděláme nic ač se můžeme snažit sebevíc. Hostující kotel má nevýhodu, že mu chybí střecha, takže se musí snažit dvojnásobně aby byli slyšet ale pak jsou slyšet skoro po celým stadionu. Kdo ale občas chodí na fotbal později, tedy když už se fandí, řekl by ti že zase mimo stadion je slyšet kotel domácích díky ty střeše od které to jde ven. Jinak souhlasim s letenským, je fajn že jim to jde tak nahoru, ale pokora by chybět neměla. Dýmovnice nemůžeš pochopit, každej kdo tam chodí pravidelně na každej zápas (tím nemyslím jen kotel ale i normály) tak to pochopil a jen se smál. Ttaky nevím co si otvíráš pusu na další tábory (Liberec, Sparta) když máš dva roky staré informace.
  • 1.FC Slovácko Babu 03.06.2013, pondělí, 17:06 + 0 - 0
    zvonidlo: jako chápu tvůj přístup a náhled na věc, ale některým věcem nerozumím.. jako že lepší fanouškovský tábor tvoří hra?? My sme měli nejvíc fanatickou sezónu první rok ve druhé lize, když nás do Sokolova jeli ve 3 ráno 3 autobusy, do Příbrami 4 a skoro všude sme byli v počtu 70 a více lidí, což je na naše poměry a vzdálenosti a na druhou ligu dost slušné, stejně jako to má např Opava. Mně prostě přijde, že říkáš, že tým jako slovácko, které je desáté, deváté, nezafandí jako týmy na špici?! Capina :-) jinak Plzni úspěch přeju, vyšvihli se po ultras stránce, mají fajn chorály a teďka jim to frčí, aktivních táborů je v naší kotlině potřeba! Co s něma udělá třeba propad v lize atd je bezpředmětné řešit, protože žijeme v přítomnosti a teď sou na tom dobře..
  • Slezský FC Opava Opavák 03.06.2013, pondělí, 16:55 + 3 - 0
    Tady jsme právě u toho,vzali jste slavistům par šál a byli jste mistři světa,ted vás vyzíváme k rovnému boji na grilu a posrali jste se,po těch velkohubích kecech co všude vedete,to všechny sere,mín keců a víc činů...
  • bez klubu Ignis 03.06.2013, pondělí, 16:51 + 0 - 0
    Každej nadává na to, že česká ultras scéna je na hovno, ale když se objeví 1 "novej" tábor, tak zas každej nadává na to.. Nepochopitelnej paradox
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 03.06.2013, pondělí, 16:38 + 0 - 0
    Letenskej: Jenže to není problém plzeňský chuligánky a jiných ultras skupin. Tohle dělají ti, jak ty říkáš noví fanoušci, co jsou drsní jen přes internet. Ale ty má každý klub. Ono i ze Sparty je dosti takových fanoušků. Bohužel si myslím, že tohle se prostě nijak nezastaví. V každým klubu budou/jsou nějací chytráci a ultras of internet. (nejsem chuligán ani člen ultras skupiny)
  • bez klubu Zvonidlo 03.06.2013, pondělí, 16:14 + 2 - 0
    Halo, Halo. Takže asi tohle se v Hradci stalo... Hlasatel ohlásil něco málo přes 5 000 fanoušků, nicméně si myslím, že jich tam bylo o něco víc, ale to jen naokraj. Nevím jestli tak polovina? byla z Plzně. Kterým byla vyhrazena celá protější tribuna.(Protější z pohledu hlavní). Musím uznat, že v Hradci sem lepší a fotbalovější fanoušky dlouho nezažil. Je jasný, že kdyby se hrálo 3. kolo nebo o nic by nešlo, tak že by asi nepřijelo tolik lidí. A taky je pěkný, že hradečáků přišlo tolik, kolik přišlo, i když se jim zrovna nedaří, padají do druhé ligy atd.. ALE co chci hlavně říct..Nejprve k Plzeňákům a ke kecům typu: věrní fanoušci..Je jasný, že když se nehraje vršek tabulky, tak lidi nebudou furt chodit v hojném počtu. Ono většina lidí pracuje, fotbal stojí čas, peníze. A je jasný, že když se daří..a není to jen o daření..Ale o tom, že když vidíte jací hráči hrají v Plzni..At už reprezentanti ČR, Slovenska nebo nadějní mladí hráči a co hlavně jaká je předvedená hra v posledních letech. Tak si myslím, že hlavně to dovedlo právě fanoušky na stadion. Plzen nikde neříká, že na ně chodí 100 let tolik fanoušků. Chodí na ne od doby, co se jim daří a od dob co hrají pěkný fotbal. JE NA TOM SNAD NĚCO ŠPATNÉHO? ono jejich kotel se neskládá jenom z lidí, co žijí jenom fotbalem a jeho fanděním, chodí tam i normální lidi, kteří žijí i pracovní, či rodinný život. A mimochodem chodí na fotbal zafandit svým hráčům, popřípadě jedou na výjezd - oslavit titul. Nevím, co je na tom špatného. Plzeň má za poslední léta jedny z nejlepších fanoušků v ČR. Předvádějí nejlepší fotbal,který nás reprezentuje v Evropě a mimojiné i v reprezentaci. Měli bysme jim všichni děkovat a na tyto fotbalisty se taky chodit koukat, protože za dva roky už to třeba tak nebude a česká liga se vrátí do sraček, v kterých je už dlouhodobě. Ale česká nátura místo toho, aby byla za něco vděčná a přála to, tak to né..To radši budeme závidět. Všichni zakomplexovaný fanoušci, kteří sou nasraní z toho, že jejich tým hraje už dlouhodobě hovno a že od Plzně zase dostali na prdel, tak si budou svoje komplexy léčit na Fanoušcích Plzně, začnou je nenávidět a psát sem sračky o věrnosti. Mě jde na fotbale o to, abych šel na fotbal, který se hrál v dobrý kulise, je mi jasný, že když půjdu na zápas 10. tymu s 11. bude se hrát hnus fotbal, který skončí 0-0, tak ani od tohoto zápasu pěknou kulisu nečekám. Ale když se půjdu podívat na mistra(Plzeň) někdy zas na Spartu, Liberec tak prostě od fanoušků týmu, kterému se momentálně daří, tak s dobrou atmosférou tak počítam. A hned se mi na ten zápas kouká líp. A upřímně...Je mi uplně u prdele, jestli tu super atmosféru dělají fanoušci, co tam jsou poprvé nebo ti, co tam chodí i na přáteláky B mužstva. Je mi jasné, že za pár let to tak nebude, ale já si to alespon momentálně užívám. Oni ty jádra jsou asi všude stejné. Je tam pár nadšenců, kteří by za tým "dali život" a nejradši by jezdili na všechny zápasy a podporovali od první minuty do poslední. Bohužel v některých městech se k nim přidá 500 lidí, v některých 200 v některých 100...za to ale ty lidi nemůžou. ..Do Hradce přijelo tak kolem 2 tisíc plzeňáků a od první do poslední minuty byli slyšet dvakrát tolik, jak hradečáci. Seděl sem na hlavní tribuně a slyšel jsem každý pokřik jejich fandění přes celý stadion, ba co víc, nefandil jen kotel, ale i lidi, co byli mimo kotel..Pěkný support, pěkné pláštěnky, taky se mi líbilo, že po zápase nesmyslně nevlítli na hřiště a myslím, že kdyby chtěli, tak se jim to povede..Jako třeba "fanouškům" na Spartě, kteří po zápase s Duklou vlítnou na hřiště, aby v příštím roce jejich Spartička hrála zas 2 zápasy bez diváků a dostala taky pokutu. K Hradeckým fanouškům ... Je pěkný, že kotel byl docela slušně naplněnej, ale musím říct, že skoro slyšet nebyli, spíš byli vidět a cítit. Absolutně nesmyslné házení dýmovnic , které vítr odvál na všechny domácí fanoušky na tribuně, kteří raději odcházeli od kotle, nadavali na kotel a akorát jim to znepříjemnilo celý zápas, nepochopím. Kdyby to mělo alespon nějaký efekt, nebo smysl. Nezakazuji dýmovnice, nebo pyro. Ale tohle byl absolutní výkřik do tmy a ztrapnění se. Jinak, nevím o čem se hádáte.V posledních letech mají ty nejlepší fanoušky ..Slavia, Baník a Plzeň..Myslím atmosférou na stadionech.Základnou fanoušků, výjezdech.Sparťanů je všude plno, ale slyšet moc nejsou.Umějí 2 pokřiky a většinou fandí prvních 10 minut a pak posledních 10 minut.je jasné, že v Plzni to je zapříčiněno úspěchem.. Ale co..To, jako když se jim daří, tak na tu Plzen nemají chodit? :D Jako třeba v Boleslavi, Liberci? To byste pak jako byli spokojení? Nevím jak vám, ale mě jde hlavně o kulisu na fotbale a můžeme být rádi, že někdy, někde na stadionu se alespon nejaký čas fandí. Jinak jsem nezaujatej fanoušek, Plzni ani Hradci nefandím, ale absolutně mě serou zakomplexovaný lidi.
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 03.06.2013, pondělí, 14:58 + 0 - 0
    Letenskej:souhlas,pilgrim:u Baníku byla fanouškovská základna vždy,je fakt,že bylo období kdy se na to sralo,ale zase se to naštěstí vrátilo do normálu,pak byla euforka z titulu,která taky vyprchala,ale pořád to má,hlavně venku slušné parametry.A Čechie Karlín už nějakou dobu neexistuje,stejně jako SK Břevnov,Sparta Krč nebo Xaverov.
  • FC Hradec Králové lukas 03.06.2013, pondělí, 09:37 + 0 - 0
    Však to je dobře, že se to v Plzni zvedlo, nebo i jinde, at je impulsem cokoliv, aspon to vyhecuje ostatní tábory k větší aktivitě. Vlastně musim souhlasit se všim co napsal eLucky.
  • Bohemians 1905 Pernstein 03.06.2013, pondělí, 09:29 + 0 - 0
    Tak to my jsme asi nějaký divný, na nás se nabalili módní fanoušci, až když jsme úspěšně spadli do ČFL:-D
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.06.2013, pondělí, 07:43 + 1 - 0
    to Letenskej: sice si Spartan, ale musim s tebou souhlasit v tomto, tri roky zpet byly na urovni dnesniho Jablonce a ted se nekteri tvari jako by slapali na paty Baniku... ano Plzen sla krute nahoru a je to dobre, ale nekteri nemaji pokoru. Nicmene je to porad jenom o pristupu jednotlivce, vsechny kluby maji na internetu plno "fanousku", za ktere se musi stydet. Do stejne sorty bych radil neustale omylani toho, ze su fanousci uspechu... ono totiz by se to dalo aplikovat aj na hokejovu Kometu, ktera byla 10 let zpet na nule, ale co treba Hradec... sami dobre vi, ze u nich strasne pomohl postup do ligy, pri tom placani se ve druhe lize to bylo v Hradci dost chabe. Vzhledem ke konkurenci ve druhe lize se neni moc cemu divit... na druhu stranu na 80% vyjezdu staci prijet jednim busem a ste domacim tymem:D Ze nejsou fanousci upsechu dlouhodobe potvrzuji predevsim Banikovci, Opavaci a troufam si tvrdit, ze i my, protoze u nas byl paradoxne nejvetsi vzestup kotle po boji proti Reznikovi a v euforii ze zachrany vydrancovaneho klubu... ale vlastne to byl pro nas taky uspech:D V takovem Jablonci by divaci nedosli snad ani pri uspechu jaky je v Plzni... budem radi za Plzen!
  • AC Sparta Praha Letenskej 02.06.2013, neděle, 23:37 + 4 - 0
    Já myslím, že hlavní problém není v tom, že se na FCVP nabalili fanoušci po úspěchu. To je podle mě běžná věc a scéně to jenom pomůže. Co však většině lidí vadí je to, že ti novodobí plzeňáci, kteří byli zalezlí celej život v díře si teď otevírají držky, dělají ramena a tváří se jako kdyby patřili odjakživa mezi ultras špičku. Už jenom čekám, kdy plzeňáci začnou ostatní poučovat, jak se má fandit. Prostě na tyhle puberťácký móresy není nikdo zvědavej a všechny to akorát vysírá.
  • FC Viktoria Plzeň Pigmo 02.06.2013, neděle, 23:18 + 0 - 0
    video z udírny v Hradci :D http://www.youtube.com/watch?v=_3NN798oATc
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 02.06.2013, neděle, 23:16 + 0 - 0
    Nejvíc tomu nasadil v Hradci "fanoušek" Hradce, který vyhrál o poločase sud piva za vylosování jeho čísla bulletinu. Při otázce, jak často chodí na Malšák, tak odpověděl, že tu je po 10 letech a že se přišel podívat jenom na korunovaci. Jinak co vás tak málo, tak z našeho kotle se to neozývalo. Slyšel jsem ale, že to řval hrádecký kotel, třeba to tu hrádečáci potvrdí. Jinak kecy o fanoušcích úspěchu už jsou trapný. Všichni tu děláte, jako kdyby se k vašemu klubu při nějakém jeho úspěchu nenabalili noví fanoušci. To, že se k Plzni začlo hlásit víc lidí, je jen dobře. Pořád chceme aby chodili lidi na stadiony, byly fanouškovský kotle, a když se díky úspěchům (v ČR to jinak asi nejde) tak někde stane, hned je ti fanoušci, co fandí už od plenek, nazývají fanoušky úspěchu. WAKE UP
  • bez klubu pilgrim 02.06.2013, neděle, 22:50 + 0 - 1
    ale hovno, kolik chodilo na Opavu, Brno, Ostravu když se jim dařilo? Tehdy tam vznikl základ jejich fanouškoské tradice, teď se to samé holt děje v Plzni - tak jako všude jinde. Kolik chodilo na Ostravu v 90. létech? Nějaké blbé 2-3 tisíce. Přiblblý Hradec se dostal znovu do ligy a najednou si ti jejich vidláci začínají hrát na mistry světa, kde jste byli, když jste hráli 2. ligu? Tak maximálně na internetu....O pražských klubech se nemá cenu vůbec bavit, anebo tady je nějaký fanoušek takové Čechie Karlín?
  • FC Hradec Králové dawe z jaraku 02.06.2013, neděle, 22:42 + 0 - 0
    opavák: přesně tak my takovej zmrdeček tady honi ego a vy hovno co je věrnost klubu v dobrym i ve zlym škoda že padate a takovy odpad jak pardubice tam zůstavaj
  • Zbrojovka Brno flvv 02.06.2013, neděle, 22:39 + 0 - 0
    fanoušci neúspěchu
  • Slezský FC Opava Opavák 02.06.2013, neděle, 22:21 + 0 - 0
    pilgrime ty máš fakt perličky,my z opavy jsme opravdu fanoušci úspěchu,zdárně jsme sletěli do třetí ligy,nebo třeba hradečáci taky,ti jsou unešení že padají,meleš hovna,ale u tebe nic nového,co taky chtít od židofila...
  • AC Sparta Praha acs1893 02.06.2013, neděle, 22:09 + 0 - 0
    pilgrime: komu ty vlastně fandíš? to sou strašný hovna co tady píšeš
  • bez klubu pilgrim 02.06.2013, neděle, 22:05 + 0 - 0
    plzeňští fanoušci úspěchu? A vy ostatní jste co?
  • SK Slavia Praha slavistacz 02.06.2013, neděle, 21:52 + 0 - 0
    možná to jsou fanoušci úspěchu, ale alespoň to tady díky nim trochu žije. A i přesto, že se jedná o druhou největší nenávist po Spartě, gratulace za povedenou sezónu po ultras stránce.
  • FC Viktoria Plzeň Plzeň4ever 02.06.2013, neděle, 21:29 + 1 - 0
    Mám vás v piči mudrlanti. Mistři! Co bylo bylo, co bude se uvidí.
  • FC Hradec Králové Votrok 1905 02.06.2013, neděle, 21:22 + 1 - 0
    Pro titul se v takovém počtu nejezdí
  • FC Baník Ostrava A1922 02.06.2013, neděle, 21:09 + 0 - 0
    jebat viktorku! říkáme si věrní fans, přitom v Ostravě nás je 7 a na předávání poháru je nás 1000-1500 a prosím, Plzenáci, nepřidávejte si 500-1000 fanoušků! :( díky
  • bez klubu co je AMF? 02.06.2013, neděle, 21:03 + 0 - 0
    Já jim to přeju. Vyhráli Extraligu a Gambáč ligu, takže ať si to užijí.
  • FC Hradec Králové dawe z jaraku 02.06.2013, neděle, 20:45 + 0 - 0
    hold fanouškove uspěchu nic vic ale jsem hrdej jak jsme se rozloučily z ligou super!!!!!!!!!!
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 02.06.2013, neděle, 20:36 + 0 - 0
    http://www.chachari.cz/galerie.php?kategorie=Banik_A/15__Sezona_07_08/2007_08_27_zlin_fcb_2_2 Tohle je 2500 lidí....Baník ve Zlíně.
  • SK Sigma Olomouc PEPSI 02.06.2013, neděle, 20:17 + 0 - 0
    za sebe neřešme posranou Plzeň, jak už tu někdo poznamenal kolik jich bylo před pár lety na stadionu nebo výjezdech...? dávám tomu 2. max. 3 roky a jsou tam kde byly:-)
  • bez klubu GF1899 02.06.2013, neděle, 19:37 + 1 - 0
    Já se nikomu nesměju, jenom říkám jak to působí.
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 02.06.2013, neděle, 19:36 + 2 - 0
    GF1899: Mě ten kotel Plzně přijde dobrý. Fandí dobře a teď bych se jim rozhodně nesmál.
  • FC Hradec Králové fchk 02.06.2013, neděle, 19:32 + 0 - 0
    Hale to co vas tak malo tak to jsme křiceli my na plzenci :)
  • Zbrojovka Brno flvv 02.06.2013, neděle, 19:18 + 0 - 0
    který z táborů řval "co vás tak málo?" ?
  • bez klubu GF1899 02.06.2013, neděle, 19:11 + 2 - 0
    Nevim no nechci se někoho dotknout ale ta Plzen mi prostě příjde divná i ty chorály jako nejhezčí ženská je a podobně tohle jsou prostě ožralecký chorály šitý těm pivkáčům co chodí když se daří nevím no prostě ten kotel Plzně působí tak uměle.
  • bez klubu Ignis 02.06.2013, neděle, 19:03 + 4 - 0
    Hlavně že v Ostravě jich bylo 7 :DDD
  • AC Sparta Praha majkis 02.06.2013, neděle, 18:29 + 0 - 0
    :D prej 2000-2500 :D řekl bych že vás tam bylo, tak o 200 více než nás (nás bylo cca 950)
  • FC Hradec Králové ConexHK 02.06.2013, neděle, 18:25 + 0 - 0
    mrtvejkubik : To nemyslíš vážně :D :D
  • SK Sigma Olomouc PEPSI 02.06.2013, neděle, 18:04 + 0 - 1
    měli jste ten zkurvenej hradeckej stadion zapálit aby se to tam konečně někam pohlo se stavbou nového stadionu:-) jinak 2. liga taky liga a co nevidět naviděnou v 1. lize votroci...
  • FC Spartak Trnava hanecek12 02.06.2013, neděle, 18:03 + 0 - 0
    mrtvejkubik to si delas prdel ne:D:D:D
  • FC Hradec Králové Kuksič 02.06.2013, neděle, 17:59 + 0 - 0
    mrtvejkubi: Na stadionu bylo 5250 diváků. Prohlédni si fotky na východní a západní tribuně. Pokud to bylo půl na půl, tak mi nezbývá než s tvým komentářem souhlasit, ale dle mě se pleteš!
  • FC Viktoria Plzeň mrtvejkubik 02.06.2013, neděle, 17:50 + 0 - 0
    Plzně cca 2000 - 2500
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 02.06.2013, neděle, 17:17 + 0 - 0
    Dale,dale Boca :-)
  • FC Hradec Králové Kuksič 02.06.2013, neděle, 17:00 + 0 - 0
    Napalm: No dělal se kolem toho veliký humbuk, naše vedení jim nechalo celou východní tribunu. Mohlo jich být zhruba 1200, sparťanů a slávistů tu bylo více, když byla první sezóna po postupu zpět do GL.
  • FC Hradec Králové Kuksič 02.06.2013, neděle, 16:57 + 0 - 0
    Tak jsme si to naposledy užili a to doslova "po svém". Byl to super večírek. Choreografie se celkem povedla, Plzeň ji měla taky pěknou. Spousta pyra na zápase, také palec nahoru. Na podzim se podíváme zase na jiné stadiony, těším se hlavně do Mostu a na Žižkov, zbytek bude asi o ničem. Samozřejmě netřeba zapomenout na derby s Pardubicemi, na to se těšíme už od 25. kola!
  • FC Hradec Králové ConexHK 02.06.2013, neděle, 16:57 + 0 - 0
    Pro pobavení : http://www.youtube.com/watch?v=PNS_zUWErKo
  • FC Baník Ostrava Napalm 02.06.2013, neděle, 16:55 + 0 - 0
    Jaký byl cca počet fans z Plzně ?
  • Slezský FC Opava Opavák 02.06.2013, neděle, 16:41 + 0 - 0
    jsou to sráči,na netu mistři světa,ale v reálu kopa sraček...
  • FC Hradec Králové ConexHK 02.06.2013, neděle, 16:40 + 0 - 0
    Opavák : Nejsem chuligán ,ale co vím tak to samé udělali hradeckým hools - vypli mobil :-) .
  • Slezský FC Opava Opavák 02.06.2013, neděle, 16:35 + 3 - 0
    Volali jsme že jak se budeme vracet z našeho zápasu v Mostě,tak by jsme se mohli potkat a dát gril,jejich odpověd byla prvně že nejsou v dobré bandě(nechápu,kdy jindy by měli být v lepším složení než když si jeli pro titul),poté že teda zkusí dát do kupy lidi a zavolají,no a nakonec se radši vypli,takže nepřekvapili,velkohubý sráči...
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 02.06.2013, neděle, 16:32 + 0 - 0
    Conex: Já osobně vidím velký rozdíl v přístupu k fanouškům, který má Kmoníček a postoji, který zaujal Jukl. Na Kmoníčka si snad nemůže nikdo stěžovat, v sekci "ptejte se GM" odpovídá úplně na vše, komunikuje po mailech, diskutuje s fanclubem, platil bus do Brodu,..atd. atd. V tomto se Jukl s Kmoníčkem nemůže měřit.
  • FC Hradec Králové ConexHK 02.06.2013, neděle, 16:30 + 0 - 0
    HonzaHcHk : Já třeba nechápu boj vedení proti fanouškům např. drahé vstupné , házení klacků pod nohy ( choreomani ví o čem mluvím ) atd. Zápas s Plzní by měl být zadarmo pro všechny ty odvážlivce ,kteří cestují za tím "antifotbalem" .
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 02.06.2013, neděle, 16:26 + 0 - 0
    Ajax: Mám pocit, že právě ta velkorysá podpora města sem Mountfield nalákala a je to jedna z podmínek, aby tady extraliga byla. A fotbalu by to určitě dost peněz ubralo...
  • FC Hradec Králové ConexHK 02.06.2013, neděle, 16:21 + 0 - 0
    Gurmán : Novému stadionu už nikdo nevěří... Extraliga by fotbal hodně ohrozila ,protože peníze by šli do hokeje místo fotbalu .
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 02.06.2013, neděle, 16:16 + 0 - 0
    Hradce bude určitě škoda. Snad se brzo vrátí a to na úkor zkurvené Příbrami. Fotbal se hraje pro fanoušky a tam, kde není zájem, tam nemá smysl hrát.
  • bez klubu Ajax 02.06.2013, neděle, 16:10 + 0 - 0
    gurmán: jde o stěhování budějovickýho klubu do hk, takže si myslim, že by v něm nemělo město vlastnická práva a městu by zůstal pouze fotbal. Stejně si, ale myslim, že to v budějovicích nějak urovnaj.
  • FC Baník Ostrava Casual88 02.06.2013, neděle, 16:08 + 0 - 0
    To že bude Hradec chybět je bez debat. Jenom aby tam nezvadli.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 02.06.2013, neděle, 16:07 + 0 - 0
    Hradec bude dost chybět. :( Škoda, že nesestupuje Příbram. Jinak, aspoň že postupuje Bohemka. :)
  • SK Slavia Praha gurmán 02.06.2013, neděle, 16:07 + 0 - 0
    Conex: Jenom aby ten nový byl. Teď jsem slyšel něco o Extralize v Hradci to by to mohlo ohrozit ne?
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 02.06.2013, neděle, 16:07 + 0 - 0
    Hradec bude dost chybět. :( Škoda, že nesestupuje Příbram. :( Jinak, aspoň že postupuje Bohemka. :)
  • FC Hradec Králové ConexHK 02.06.2013, neděle, 16:06 + 0 - 0
    GF1899 : Za rok těžko. Jelikož vedení klubu chce postoupit až s novým stadionem .
  • bez klubu Ajax 02.06.2013, neděle, 16:05 + 0 - 0
    to je holé konstatování ze zkušenosti z minulých zápasů..
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 02.06.2013, neděle, 16:05 + 0 - 0
    Na světě je dost věcí, které nechápu a chování hradeckého kotle je jedna z nich...
  • FC Baník Ostrava Casual88 02.06.2013, neděle, 16:02 + 1 - 0
    Kdyby byly v prdeli ryby. Už mě to navážení do Plzně přijde přehnané.
  • bez klubu co je AMF? 02.06.2013, neděle, 16:01 + 0 - 0
    GF: já myslím, že tento ubohý pokřik by se neměl řvát vůbec, a nebo v Gambrinus lize naopak měl při každém zápase z obou táborů při 90% zápasů...
  • bez klubu Ajax 02.06.2013, neděle, 16:00 + 0 - 0
    kdyby Plzeňákům nešlo zrovna v HK o titul tak jich tam víc jak 20 nebude :-D
  • FC Baník Ostrava chachar007 02.06.2013, neděle, 15:59 + 4 - 0
    Hradce je opravdu škoda, té Příbrami se nikdy asi nezbavíme :-/
  • bez klubu GF1899 02.06.2013, neděle, 15:58 + 1 - 0
    Hradec :( snad se za rok vrátí. Jinak docela vtipný když Plzen skanduje co vás tak málo zrovna od nich to teda sedí.
  • AC Sparta Praha HON 02.06.2013, neděle, 15:47 + 1 - 0
    Jo, Hradec ten bude chybet.
  • bez klubu MCBP 02.06.2013, neděle, 15:43 + 0 - 0
    Zápas som pozeral na čt4 a veru, v niektorých momentoch nebolo nič vidieť. Zápas bol na 7 minút aj prerušený a zúfalí komentátori, tých bolo radosť počúvať :D
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
Blog fanoušků & Groundhopping
Musí to mít pořádný refrén! ... 25.03.2021, čtvrtek, 09:37

Musí to mít pořádný refrén! ...


Tour de Hodolany 1912 slaví ... 18.03.2021, čtvrtek, 03:00

Tour de Hodolany 1912 slaví ...


Fanoušci Karviné před stadio... 25.12.2020, pátek, 22:20

Fanoušci Karviné před stadio...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Slezské derby s diváky před branami stadionu 11.04.2021, neděle, 20:58

Slezské derby s diváky před branami stadionu


Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko 10.04.2021, sobota, 11:19

Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko


VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge 08.04.2021, čtvrtek, 09:55

VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Slezské derby s diváky před branami stadionu 11.04.2021, neděle, 20:58

Slezské derby s diváky před branami stadionu


Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko 10.04.2021, sobota, 11:19

Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko


VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge 08.04.2021, čtvrtek, 09:55

VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Blog fanoušků: Ako spoznať p... 17.11.2020, úterý, 07:00

Blog fanoušků: Ako spoznať p...


Nabušená výzdoba chodby u ša... 10.11.2020, úterý, 11:21

Nabušená výzdoba chodby u ša...


Pyro, zpěv a svíčky - Neapol... 25.11.2020, středa, 21:03

Pyro, zpěv a svíčky - Neapol...

Komentáře
09.04.2021, pátek, 13:41 - Fafrnek
Nejsou nějaký přičmoudlí ti fa...
08.04.2021, čtvrtek, 12:59 - BF05
Tak tohle určitě patřilo k tom...
08.04.2021, čtvrtek, 07:58 - DD-Spartak
chudis: Tak to uz veru dlho. A...
07.04.2021, středa, 21:48 - chudis
DD-Spartak, od roku 2001, pres...
07.04.2021, středa, 11:52 - DD-Spartak
Od ktoreho roku uz nehrate v B...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace