o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Opava - Sparta (MOL cup)

Foto report sobota, 01.12.2018 01:22 - přejít do komentářů
Fotoreport z utkání pohárového semifinále...
images/clanky/fotoreport-opava-sparta-mol-cup-8629.jpg

Los osmifinále poháru MOL cup určil za soupeře domácí Opavu a hosty ze Sparty. Hrálo se ve středu 28. listopadu a to od 15:45 na Městském stadionu v Opavě.

I přesto, že se hrálo přes týden a hodně brzo, opaváci si cestu na stadion našli a utkání přihlížela skvělá návštěva 6.792 diváků včetně několika desítek přízvnivců pražské Sparty v hostujícím sektoru.

V kotli domácích se dokonce objevila vizuální prezentace. Šťastnější v zápase je Sparta, která postupuje do čtvrtfinále domácího poháru po vítězstí v pokutových kopech.




Na obrázku může být: 1 osoba, venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión, dav, tráva a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a textNa obrázku může být: 3 lidé, venkuNa obrázku může být: venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 1 osoba, venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: stadión, venku a textNa obrázku může být: textNení dostupný žádný alternativní text.Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión, dav a venku

 

Autor: DD & tz

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • Slezský FC Opava JagerndorfSFC 05.12.2018, středa, 12:04 + 0 - 0
    No doufám,že na výjezd do Opavy na ligu na jaře ve 30. kole to bude ze strany vás Sparťanů jiné kafe a předvedete se o hodně lépe.Jak v supportu tak počtu
  • AC Sparta Praha veterán 05.12.2018, středa, 10:57 + 1 - 0
    Rst - holt doba je taková, s tím nic neuděláme. Naštěstí, my si jedeme (interně) postaru a to i ta mladší část z nás pocházející z BDzL a dobře bavíme se - viz výjezd Slovan, Schalke, Řím, Milán apod.
  • bez klubu Rst 05.12.2018, středa, 07:39 + 0 - 0
    Veterán: Jo jo, celých 13 policajtů v Nitře čekalo na ACS, protože "kam přijede Sparta, tam jsou problémy." :)) A vidět známé tváře za mlada je perfektní. Třeba se pozná i nějaký chachar. :) K SFC-ACS: kritika jak jedněch, tak druhých mi přijde nízká a zbytečná. Přičítám to tomu, že jak teďka člověk velmi jednoduše třemi táhnutími a pár kliknutími myší může vidět během minuty třeba tisíc fotek kotlů, táborů a ekip z celého světa, stává se chyrolínem. Pamatuju, jak v 99. přijel do Vítkovic na pohár VIT-ACS tranzit a pár jedinců (bylo 3-4 dny po Opava-Sparta, kdy se to tam řezalo) a nikdo do toho srandapočtu neryl. Já osobně jsem třeba z toho množství fotbalu přežrán. LM je odporná soutěž, zlatý PMEZ. A stejně tak jsem přežraný z těch tisíců a milionů fotek. Všichni fotí a všichni točí. I díky tomu je doba profízlovaná více než za komunistů. Milion fotek, milion videí, šlo to strašně dopředu, propracovanost ultras, profihools, o.k. Záběry a fotky z těch starých časů, kdy nemělo v telefonu kameru kdejaké vemeno, mi ale přijdou zábavnější a mnohem akčnější - jak to v tom Chebu na tribuně komíhalo, no nebylo to lepší než když si dají lidi výkres nad hlavu? :)))
  • AC Sparta Praha veterán 05.12.2018, středa, 00:14 + 0 - 0
    Rst - díky za oživení vzpomínek. Je sranda vidět na těch záběrech, kde o "něco šlo" :-) nejen sebe, ale i další členy VP. Nebo ten záběr z Nitry, kde bylo připraveno celých 13 policajtů u stadionu a nás tam přijelo 30 a další a další. O památném výjezdu do Chebu, který byl zpestřen odvozem v antonech z nádraží do stodoly za město a památné taškařice u Špejcharu, kdy "chudák" rowdies za 4 bodný rány dostal osmičku atd.atd. A dnes se řeší, kdo má kolik chorálů či kdo jak roztáhne plachtu nad hlavu....Bohužel ani sektory na stání ty zlaté časy druhé poloviny 80 a první poloviny 90 nevrátí.
  • Slezský FC Opava bery88 04.12.2018, úterý, 23:02 + 0 - 0
    Pepiku, snad uz si to s prispevku ostatnich pochopil, ze bylo mysleno ze Banik a Slavie je momentalne v Cesku TOP, a potom je Opava, Sparta.. Tohle mi nikdo nevymluvi :)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 04.12.2018, úterý, 21:34 + 0 - 0
    BIBOL,jasne ze SFC..a mi bylo divny,ze kdyz jsem to odeslal,tak jsem mel takovy divny pocit,az uzkost,tlak na srdce..
  • bez klubu Rst 04.12.2018, úterý, 21:20 + 0 - 0
    Něco pro Veterána/veterány :) https://www.youtube.com/watch?v=FDlAWOidYjo&t=1115s V časech 18:24 Derby v Edenu + bitka 2:05:06 Sparta - Baník + Špejchar 3:09:19 Cheb - Sparta, kde zlobilo 2000 vlakových ACS. Hodilo by se spíše pod rozhovor s VP, ale když už teda mají v plánu zařadi zase pár sektorů na stání, zavzpomínejme :))
  • Slezský FC Opava BIBOL 04.12.2018, úterý, 14:17 + 0 - 0
    Jinak k tomu našemu špatnému a starému repertoáru. Ligu jsme hráli před třinácti lety, a ty roky v nižších soutěžích nam to stačilo a všichni jste si nás přáli v první lize. Teď tu jsme, euforie z postupu se stratila v Brně. Doma jsme se rozjeli dobře, teď už na podzim se nic nezlepší ale na jaře věřím že půjdeme nahoru.
  • Slezský FC Opava BIBOL 04.12.2018, úterý, 14:12 + 0 - 0
    Mat1922:FCS? Jako vážně bonzacko?
  • FC Baník Ostrava Mat1922 04.12.2018, úterý, 08:28 + 0 - 0
    Slecna Daisy se uz nebavi se svym ridicem,nevadi:-D A Top 5?Uprimne..ta v lize ani neni.Top 3 je tak akorat,FCB,SKS,FCS a potom je ten zbytek.
  • AC Sparta Praha zbarda 04.12.2018, úterý, 00:00 + 0 - 0
    Veteráne, já s tebou v mnoha věcech souhlasím a vždycky si rád přečtu tady tvé komentáře, protože dávají hlavu a patu. V jedny věci ale s tebou nesouhlasím. Počet byl opravdu fakt trapný! Ani se nefandilo, protože v takovém počtu to nemělo ani moc význam. V sektoru byla cítit rozladenost z počtu, podle toho taky odpovídalo (ne)fandění..byl jsem v Opavě poprvé v roce 1999?? Seděl jsem s tátou vedle legendární klece a viděl rozbité hlavy Spartan z bitky s pořadatelema, s fizlama a před zápase asi i se SFC a to byla výborná sestava. Ve středu tam bylo asi 10 hools a kdyby se tam něco odehrálo, asi bych jim moc nepomohl :)..
  • AC Sparta Praha veterán 03.12.2018, pondělí, 17:57 + 0 - 0
    s77, jen upřesním. Pro mě ,jako rodilého Pražáka,Dálný východ čti Asie, začíná za Českým Brodem, aby jste si to v Opavě nebrali nijak osobně....:-) Jinak já jsem ten poslední,který by preferoval výjezd na Real před výjezdem do Opavy, protože jsem za svou kariéru fotbalového "fanouška" pár výjezdu do Opavy zažil,byť je to již nějaký pátek, ale nikdy se nenudil. Mým příspěvkem jsem pouze reagoval na nějaké komentáře, které, zřejmě pohledem dnešní "mládeže" a stylu komentování událostí, jsou asi v pořádku, ale v mých očích tomu tak není. Budu se opakovat a věřím, že např. Oskar má slova potvrdí, že v minulosti i 50 ACS se umělo v Opavě s domácími hezky pobavit a nikdo neměl potřebu komentovat "tak směšný počet". Souhlas předem s tím, že se středeční sestavou ACS by, až na malé výjimky", taková sranda asi nebyla, ale znovu opakuji, kdo vyjel, vyjel. howg
  • Slezský FC Opava s77 03.12.2018, pondělí, 16:42 + 0 - 0
    Pepík: hoď se do klidu a zjistíš, že o dvojce Opavě tady nikdo nepíše. Mindrák z Baníku? Ten byste měli mít vy,když zjistíš, že do takové prdele jako je Příbram Baník přijede v pár stovkách a vy děláte ofuky že Opava je dálný východ a pro Sparťana asi ostuda tam jet, protože to není Real Madrid. Baník je nejlepší a má největší respekt i proto, že je v super počtech vždy a všude. Konkurovat jim máte vy a SKS, my asi těžko.
  • Slezský FC Opava Oskar 03.12.2018, pondělí, 15:35 + 1 - 0
    trio Sparta,Opava,Bohemka tam samozřejmě mělo být;-)
  • Slezský FC Opava Oskar 03.12.2018, pondělí, 15:34 + 0 - 0
    Pepíku nerozčiluj se...Neříkám, že souhlasím, ale o druhém místě nikdo nepíše. Píše se o třetím a to si myslím, že momentálně asi není daleko od pravdy.Baník se Slávií jasně dominují...no pak je trio Sparta,Opava,Baník momentálně bych si troufl říci, že shruba na stejné úrovni, když to budu brát celkově ne vybrané zápasy;-)
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 03.12.2018, pondělí, 13:29 + 0 - 0
    bery88: Opava má jako lepší support, třeba doma, než Slátanci jo? Děláš si teď prdel, snad...Vám uz asi z těch mindráků z FCB začíná i přeskakovat :-) No dobrý, vy dvojko scény.
  • Slezský FC Opava bery88 03.12.2018, pondělí, 12:28 + 0 - 0
    Ti spartani zacinaji byt sympatictejsi vic a vic :)) Je to Vas klub, kdo si vybral tenhle cas a termin. A srovnavat Opavu..no tak..Opava je novacek a mesto s 50 tisici. Pred Opavou je Banik, dlouho nic, potom Slavie a potom Opava, Sparta a neni se cemu divit, ze nekomu lezime v zaludku :)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 03.12.2018, pondělí, 08:55 + 1 - 0
    veterane,ze zrovna ty pouzijes slova Dalny vychod,prace lidi z Moravy v Praze,nadavky na vas v hledisti...jako vymluvu na trapny pocet v Opave,to je fakt sila.Ja myslel ze jezdite za svym klubem kdekoli,kdyz ho tak milujete.Poutak nepoutak.Tech 40 ks je vazne ostuda,jeste ze to zachranil zbarda a mp z Prazaku.Jo..slechta,Real,Asiati,metro...:-D
  • FC Baník Ostrava Kotris 03.12.2018, pondělí, 08:08 + 0 - 0
    zbarda, ty jsi nejvetší... to je fakt :D
  • AC Sparta Praha zbarda 03.12.2018, pondělí, 00:24 + 0 - 0
    Nás počet opravdu nebyl hoden našemu táboru. I když je termín středa od 15:45 na hovno, tak nás tam mělo být alespoň 150 a nikdo by to teď neřešil. Máme největší tábor fanoušků a nepřijede ani kilo. Je to ostuda. A kdo tady napíše cokoli jiného, tak si jen lze do očí.
  • Slezský FC Opava Davee 02.12.2018, neděle, 16:22 + 0 - 0
    acs1893: a tvůj 2.přízpěvek jen potvrdil, že si uplně mimo. Už na 2.ligu jsme měli přes 5000, dokonce tuším máme 10 nej navětěv 2.ligy+pohar. Navíc termín a čas určila Sparta, protože by byly chudáčci koncem října celí unavení a měli by před derby "jen" 4 dny volna. Ta SParta co chce hrat každý týden evropské poháry.
  • Slezský FC Opava Davee 02.12.2018, neděle, 16:17 + 4 - 0
    acs1893: Tak spalte ty ultras flagy, falangy a pod. Kdyby jste nebyla ta slavná Sparta, které fandí v Opavě Turnov, Týnov, Divišov, Lovosice a pod. což bylo asi oněch 30 lidí co tam bylo, tak tady mate prazdny sektor a nemusíte psát hovadiny jestli to byla ostuda pro nás nebo ne. Nas přišlo 6800 po práci, takže se muže o nás mluvit jen o kvalitě supportu, ne návštěvě. A posuzovat ,že je to pro vas "dalny vyhod"? Vy máte všude superspoje, pro nás je každý 2.výjezd dálný západ. Liberec 340km dezolatních silnic.
  • AC Sparta Praha acs1893 02.12.2018, neděle, 13:49 + 0 - 0
    jo a nehrát u Vás Sparta která je pro Vás lákadlo asi jako pro nás real madrid tak je Vás taky pět a půl.
  • AC Sparta Praha acs1893 02.12.2018, neděle, 13:45 + 0 - 3
    ty vole nějakej moravák a opaváci nás tu budou kritizovat za support a počet.. Kolik by Vás dorazilo třeba na kladno(to je pro vás stejně atraktivní jako vy pro nás) ve středu ve 3?? a kdo jinej by dorazil k Vám ve většim počtu na pohár než baník?
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 02.12.2018, neděle, 12:49 + 0 - 0
    Jinak taky zasllouzime vysmech od Opavy za nás stredecní pocet, patří nám to. Jen bych dodal, že se zároveň těšim na fotoreport SFC z Liberce. Před sezonou jsem v jednom médium četl, že jim budou sektory venku malý, tak si pockám na ten nájezd stovek opavských fanaticů na sever Cech.
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 02.12.2018, neděle, 12:47 + 1 - 1
    Jabbar: Srovnávat Opavu s Baníkem je i vzhledem k neporovnatelny základně fanoušků úplně mimo. Navíc mi Opava přijde mentalitou úplně jiná než Ostrava, kde je ten fanatismus o tři světy jinde. FCB je v Česku unikát a kotel je tam prakticky celej stadion. A ano, závidím jim to. Otevřeně to přiznám. Bohužel jim v supportu a celkovy organizaci kotle a ochozů nesaháme ani po kotníky my, slátanci, Opava už vůbec. To jsou prostě fakta. Bohužel.
  • AC Sparta Praha Jabbar 02.12.2018, neděle, 12:16 + 0 - 0
    Myslim, ze od SFC spousta lidi cekala, ze to bude druhy Banik v lize a tak jsou ted rozcarovani, ze tomu tak neni. I kdyz jsou oba ze Slezska, tak FCB si jede svou uroven a jen zidi, jen co se tyce domaciho sektoru, je prevysuji. I tak ale Opava patri k tomu nejlepsimu v lize a kdyby to tak bylo vsude, bylo by to super.
  • AC Sparta Praha MP11 02.12.2018, neděle, 09:48 + 0 - 0
    Za mě, na to, že to byl pohár a středa 15:45, tak Opava ostudu neudělala. No a my se v dubnu v lize, v Opavě předvedeme v jiném světle... pokud mnozí po včerejšku ještě žijí (myšleno zápas na Slovácku). :-(
  • Slezský FC Opava Oskar 02.12.2018, neděle, 08:34 + 1 - 0
    Support opravdu nebyl hoden soupeři,jaký přijel,hlavně první poločas a část druhého,ale pak se to s přibývajícím časem lepšilo.Opravdu není třeba šít do MJKZ,protože nepíše nikterak naráživě,akorát trochu přehnal s tím,že support byl hrozný,to fakt přestřelil.Díval jsem se na to i v televizi a ruku na srdce všem zástupcům jiných táborů,kde je u nás lepší atmosféra? spočítáte to na prstech jedné ruky,ale pravda je,že je špatně se na to dívat takhle,ale naopak jít dopředu. Co mi však nejvíc vadí je,když tady někdo píše,že fandí jenom kotel.To je totální kotina,protože u nás se opravdu hodně zapojuje i minimálně roh tribuny(v tomto zápase nad vlajkou Chalupáři) za brankou,kde chodí mimo jiné starší pořád ve všech směrech aktivní fanoušci.Větší či menší část tohoto sektoru fandí téměř pořád a když jsou pokřiky doplňující se nebo překřikující se s kotlem,tak je tento sektor mnohdy ještě hlasitější než kotel.Osobně bych se nebál tento sektor nazvat druhým,ne tak často povzbuzujícím kotlem a každý kdo k nám přijede se o tom přesvědčí. Nevím,jestli si toho všimli treba chachaři,ale nebýt právě tohoto sektoru,tak bychom he těžko častokrát překřičeli.
  • Slezský FC Opava youngfanatic 01.12.2018, sobota, 23:42 + 0 - 0
    Začátek zápasu byl support slabší, ke konci to ale gradovalo, určitě jsme měli lepší zapasy ale na to jak byl začátek slabý tak ke konci kdy skákal celý kotel+ skoro celá tribuna G při pokřiku pojdme vseci Slezský bylo super!! Já si zapas užil a věřím,že i lidi v kotli a na G!
  • Slezský FC Opava misch 01.12.2018, sobota, 21:05 + 0 - 0
    Morava je krásná zem: ak pokud píšeš, že na Slovácku se fandí lépe než v Opavě, tak to hovoří samo za sebe. Já jsem na tom Slovácku s Opavou byl, a tam kromě pár desítek lidí v kotli za celý zápas nikdo ani náznakem nefandil. V Opavě se přidává ke kotli celá tribuna za bránou (minimálně). Hlavní tribuna nefandí určitě ani na Spartě, Slavii, Plzni. Názor ti neberu, ale je naprosto neobjektivní až zaujatý.
  • Slezský FC Opava al_bunda 01.12.2018, sobota, 18:37 + 0 - 0
    Jinak Cajzli maji tak trochu pravdu - kolikrat se muselo rvat "zvednete ty prdele" ...
  • Slezský FC Opava al_bunda 01.12.2018, sobota, 18:35 + 0 - 0
    Davee: jeste "my jsme hrdi O-pa-vacii" :-)
  • Slezský FC Opava s77 01.12.2018, sobota, 16:00 + 1 - 0
    Veteráne: to byste museli porazit v poháru Suboticu, abyste nemuseli v padesáti do trapné Opavy na Dálný východ :) tak třeba příští rok, šlechto...a ještě jednou čest těm mimopražským Sparťanům, kteří dojeli bez ohledu na soupeře
  • AC Sparta Praha veterán 01.12.2018, sobota, 15:28 + 0 - 0
    nevím, proč by Šlechta měla mít povinnost účastnit se každého pouťáku, který se hraje na Dálném Východě a ještě poslouchat rádoby vtipné nadávky na Pražáky od těch, co neměli to štěstí jako jejich cca 250K krajanů, kteří do Prahy odešli za prací, ale jsou to všechno hrdí Moravané a Slezané. Kdo chtěl jet, jel, kdo nechtěl, tak nejel tečka. Nevím, co tady pořád řešíte a kecy typu, že je ACS vymedializovaný klub, tak to může napsat jen opravdový , jak to napsat a nebýt sprostý, znalec. Přeji všem přeměřovačům svých pinďourů krásné sobotní odpoledne.
  • Slezský FC Opava bery88 01.12.2018, sobota, 14:42 + 1 - 0
    Me prijde, ze spis nejaci lidi se snazi shazovat support Opavy zamerne. 90% ligy takovou podporu proste nema. A nevim, co vic by nekdo ocekaval. Tech choralu malo neni a nevim jestli Vam to nikdo nerekl, ale Banikovci nektere choraly urcite nevymysleli :)
  • Slezský FC Opava Davee 01.12.2018, sobota, 13:35 + 2 - 0
    Héj Slezský éFCé, Fifa, Pýcha-Slezsko, Kdo vyhraje dneská?, Héja Opavá, Opavá Opavá Opavá, éSeFCe-éSeFCe – Opava Opava., Slezský FC Dáme Gól, Mým žívotem, Léo Léo Léeo Lé, Come on Slezský, Ná na ná na ná, Kurva hoši gól,a Slezsky a Slezsky a Slezsky, Opavá Opavá -Opavá héj, vzhůru přes palubu, žlutomodrý svěěěět, Slezská Opáva,buben +Slezsky!,Ólé Slezská Ópava, Opava!dotoho Opava dotoho hej hej,Slask Opava hé-éj, Hoši makame ať.., Už poněkolikáté se dočítám, že máme 5 trapných chorálů, které furt opakujem a jak máme slabý repertoár, tak jsem si dal tu práci a vypsal tu ty, kterými jsme povzbuzovali SFC proti Spartě. Určitě jsem na nějaký zapomněl, ale je jich tady né 5, ale 25. Je to prostě tak, že se budou vždy kritizovat jen top fans klubů. Když si pustím SFC-ACS v TV, takovy hukot je jen u nás, na Baníku, Slavii, možná Plzeň a Bohemka. Sparta to je pro mě osobně jedna velká marnost. Kotel vždy nejprázdnější místo na stadionu a repertoár? Mají snad něco víc než Letsgo a nebo to jediné co zařvali 2x v zapase s námi? Vymeadializovaný klub. Věděl jsem, že jak hrajeme se Spartou my, aspoň jednou budou všude titulní články o Spartě s námi. První zametat před vlastním prahem, aktuálně co do velikosti města a fans nemáme konkurenci, tak to zkuste vzít někdy i objektivně a z opačné stránky. Děkuji.
  • Slezský FC Opava SFC1907 01.12.2018, sobota, 11:39 + 0 - 0
    Že svoje "chytré" názory máš jen na Opavu, ale budiž. Vidím, že s tebou diskutovat asi nemá moc cenu, kor když píšeš něco o tom, že Opava brečí tyto názory nechápu.
  • bez klubu Morava je krasna zem 01.12.2018, sobota, 11:33 + 0 - 0
    Já vás respektuji za vaše skvělý počty na výjezdech, líbí se mi i práce vašich ultras, cením celkově i zájem v Opavě o fotbal, jen zastávám názor, že co se týče supportu, tak se to v Opavě někdy od poslední ligový sezony 2004/2005 neposunulo a naopak mi to vaše fandění přijde čím dál tím slabší. neurážím vás, nejebu vás, slušně vyjadřuji svůj svobodnej názor, v čem je problém?
  • bez klubu Morava je krasna zem 01.12.2018, sobota, 11:30 + 6 - 0
    I kdybych fandil Mikulovu nebo Valašský Polance, tak co to mění na mým názoru? Mi byla Opava třeba vždy obecně sympatičtější než namachrovanej Baník, ale z mýho pohledu prostě v Opavě fandí jen kotel asi dvacet let pár stejných chorálů dokola a zbytek stadionu chodí jen čumět na fotbal a fandit neumí. Mj. od čeho ty diskuze pak vlastně jsou? Kdo tady smí a nesmí říct názor? Když vám něco slušně napíše chachar, hned brečíte, že baníku fandí celá severní Morava a vy nemáze žádný fankluby. Pokud vám něco slušně napíše sparťan, už se vysmíváte jejich počtu v Opavě. Vy jste strašně zvláštní tábor. Vám, byť i v dobrý víře, nesmí nikdo nic říct nebo si dovolit kriticky komentovat cokoliv. Ahoj!
  • Slezský FC Opava SFC1907 01.12.2018, sobota, 11:09 + 0 - 0
    Morava je krasna zem Ty si asi trošku zakomplexovaný chuj...Tam, kde se píše o sfc si ty se svýma chytrýma řečma... Když už bych měl nějaké kecy tak na ACS a ne na SFC... 3x za zápas zakřičet SPARTA je trochu málo. Za druhé ty kecy o Plzni a Slovácku jsou úplně mimo.. Zajímalo by mě komu fandíš ty ? Musíte mít nejlepší support na světě a ty si určitě hlavní speaker....
  • Slezský FC Opava slezskyfc 01.12.2018, sobota, 10:59 + 0 - 0
    Mě spíš překvapil repertoár sparťanských chorálu...teď vážně jednou za 20 minut se ozvaloe Spaetat!Sparta!Sparta! A opět ticho
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 01.12.2018, sobota, 10:19 + 0 - 0
    Obecně je tady problém, že ten pohár zde nemá žádný zvuk, prestiž nic. Polovinu týmů to otravuje, mívám pravidelně i podezření, že některé vypadávají i schválně, ať ušetří cestování a celkově to nikoho nezajímá. Přitom z něj paradoxně vede relativně jednoduchá cesta do Evropy.
  • AC Sparta Praha MP11 01.12.2018, sobota, 09:46 + 0 - 0
    Tak na to, že se to hrálo v takový čas, tak bych domácí pochválil za to, kolik jich došlo. Prostě Sparta táhne vždy. Od nás jsem žádné zázraky nečekal. Největší utrpení v té zimě bylo, že jsem se na tu naší bídu na hřišti musel dívat o 30 minut dýl. Žižkovskéj Pepík, jenže ty lidi z výjezdu na Chelsea dalších 5 let na výjezdu neuvidíš. Proto mám raději výjezdy na východ, kam vandráci nejezdí.
  • Slezský FC Opava s77 01.12.2018, sobota, 09:39 + 0 - 0
    MJKZ: support vždy může být lepší, jsme si toho vědomi...ale zas tak mizerné, jak popisuješ, to určitě není. Určitě je ale na čem pracovat, jsou to ale interní záležitosti. Žižkovskej: ani kilo? spíš tak tak 50 hlav, čest těm, kteří přijeli, zbytek by se měl zamyslet
  • bez klubu Morava je krasna zem 01.12.2018, sobota, 09:32 + 0 - 0
    s77: výjezdy všecka čest!!! hlavně v druhy lize, když jste jezdili do všech koutů. za to velkej respekt. neříkám nic.i teď v lize super počty všude, jen mi ten support prostě přijde hroznej, sorry.
  • Slezský FC Opava s77 01.12.2018, sobota, 09:27 + 1 - 0
    MJKZ: nevím proč by ti tady někdo z Opavy měl vysvětlovat náš support, jedeme si svoje, někomu s to líbí, někomu ne. Pamatuju si, jak se tady někomu zdálo málo, že nás na Spartu přijelo jen přes tisíc, do Brna nás taky jezdilo málo, máme málo chorálů a já nevím co všechno...těžko se tu zavděčit :)
  • AC Sparta Praha Žižkovskej Pepík 01.12.2018, sobota, 09:26 + 0 - 0
    Výjezd propadák bohužel. A je jedno, že byla středa, soupeř z druhyho konce republiky a počasí pod psa. Když umíme ve čtvrtek vyjet ve 4.000 na Chelsea a v Opavě nás není ani kilo...Achjo. Místy jsem i chtěl, ať si ten postup ukope Slezský, ať si to ti naši žebráci liný vyžerou do dna.
  • bez klubu Morava je krasna zem 01.12.2018, sobota, 09:21 + 0 - 0
    No já ten fanatismus v Opavě bohužel neviděl ani loni v květnu když jste ještě hrály o teoreticky postup do ligy doma se Sigmou a to bylo asi 22 stupnů a myslim ze neděle, ale dobrý. Jsem rád, ze jsi mi to konstruktivne vysvětlil, proc je support v opave spatnej, díky. Můuze za to prostě pocasí.
  • Slezský FC Opava s77 01.12.2018, sobota, 09:15 + 0 - 0
    MJKZ: support byl nic moc, to je pravda, těžko vzbudit v lidech nějaký fanatismus, když jdeš na fotbal z práce na 15.45 a je par stupňů pod nulou. Jinak je to naše věc, rozhodně to nebudeme řešit na stránkách supporters.
  • bez klubu Morava je krasna zem 01.12.2018, sobota, 09:09 + 0 - 0
    Jinak ty překopirovany choraly od chacharu (co vas tak malo, na rozhodciho neco s pistalkou nevím jak to zní už) docela mimo brát repertoár od uhlavního rivala.
  • bez klubu Morava je krasna zem 01.12.2018, sobota, 08:58 + 0 - 0
    Těžko se mi to hodnotí. Naplánoval jsem si služebku do Krnova, abych odpo stihl (s kolegou Sparťanem) pohár. Opavu jsem zhlédl naživo asi počtvrty za poslední dva roky a snad mi to Slezané odpustí, ale ten support je zápas od zápasu slabší, bohužel. Kotli nejde pořádně rozumět (ale byl jsem na hlavní) , ochozy se neumí přidat do ničeho složitějšího kromě nadávek, chorály omezeny asi na pět jednoduchych chorálů. Mám za poslední roky pomerne srovnani z jinych stadionů a musim konstatovat, že se mi vic líbí i support v Plzni nebo na Slovácku. Nevidím u Opavy nějakej fanatismus, nadšení, nevím jak to nazvat. Btw: nepřemýšlíte o přesunu kotle doprostřed protilehly nebo za branku na krytou? myslím, že by to byl obrovskej impuls pro support. snad by se i chytali ostatní, těžko říct. A má snad cenu komentovat Spartu, která dojede ve 30 lidech? A to ještě díky f-clubům ze všech prdelí republiky? Nehrajete evropsky pohary nic, nehorazná ostuda!!! Klobáska 6,5 / 10. Celkově: asi velky zklamani po všech stránkách.
  • bez klubu dalibor.durcak 01.12.2018, sobota, 08:14 + 0 - 0
    Zbardo, no dyť! :) Díky.
  • AC Sparta Praha zbarda 01.12.2018, sobota, 07:35 + 0 - 0
    Zápas se hrál od 15:45 a ne od 17h jakje psáno. Kdyby se hrálo od 17h, tak je nás tam 300 :)..
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... před 6 hodinami

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů před 16 hodinami

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů


Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích včera, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... před 6 hodinami

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů před 16 hodinami

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů


Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích včera, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadionu v Teplicích

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
před 8 hodinami - Fafrnek
Hnus...jako nase vlada
před 8 hodinami - Fafrnek
Super transparent Budweis!!!
před 8 hodinami - saiwer
“Kdybyste nefandili, necháme V...
před 11 hodinami - acab1
Tak tohle je silná káva. Vůbec...
včera, 11:14 - Son of Moravia
Kdyby to aspoň dávali do mláde...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace