o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Ruch Chorzów - Górnik Zabrze

Derby neděle, 08.12.2013 15:20 - přejít do komentářů
Slezské derby tentokrát bez přítomnosti hostů
images/clanky/fotoreport-ruch-chorzow-gornik-zabrze-5556.jpg

Derby mezi Ruchem a Górnikem má vždy náboj, tentokrát se však odehrálo bez fanoušků Górnika. Oficiální výmluva, proč je sektor hostí zavřený je ta, že je sektor v rekonstrukci. Na utkání se prodalo 8 300 vstupenek, což je aktuální kapacita stadionu.     




Zdroj fotek: 12zawodnik.pl

Autor: PM

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Rocco 13.12.2013, pátek, 13:09 + 0 - 0
    radex ty už to neber
  • Zbrojovka Brno radex 13.12.2013, pátek, 08:56 + 0 - 0
    lepší žid z ajaxu,než fašistická píča ze slovanu.
  • FC Slovan Liberec Sid 13.12.2013, pátek, 08:38 + 0 - 0
    Wallace - Na každém domácím zápase jsem byl. To, že třeba ja v tom Portugalsku nemohu být je proto, že stále studuji a nemám bohaté rodiče, aby mi tu cestu zaplatili. Takže si ty svoje kecy nech a radši udělej něco pro tvuj klub.
  • bez klubu pilgrim 12.12.2013, čtvrtek, 22:02 + 0 - 0
    hm, ubohá slovenská hyena by na nich chtěla hodovat....
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 12.12.2013, čtvrtek, 21:56 + 0 - 0
    Dufam ze bude clanok o tych pobodanych blbeckoch z ajaxu.dufam ze aj v tomto pripade budete vsetci vypkakavat a zelat skore uzdravenie :-D
  • bez klubu Marsellus Wallace 12.12.2013, čtvrtek, 21:35 + 1 - 0
    nechci se vám do tý nesmyslný debaty srát, ale fakt typická malá česká povaha. samá závist a čumění na sousedy, místo toho abyste udělali něco pro změnu... co side, česká scéna by byla daleko lepší, kdybys místo vypisování na internetech vyrazil podpořit svůj klub na důležitej zápas poháru.
  • FC Slovan Liberec Sid 12.12.2013, čtvrtek, 15:07 + 0 - 0
    FCB-Supp. - Švédská scéna není lepší? Děláš si srandu? Podívej se, AIK, Djurgarden, Hammarby, Malmo... kdo u nás je lepší? Co se týče Rakouska, tak tam není jenom Rapid! Austria nebo Sturm... A nikde jsem nenapsal, že je jejich scéna lepší. Ale ty přední ultra tábory přeci jenom lepší než naše špička jsou. A o Švýcarsku se zde nehodlám bavit. Na vlastní oči jsem viděl Zurich a tam nejsou o trošičku dál, tam jsou o kurva velkej kus dál!! Jasně, že i já bych raději zašel na Dynamo než na Ruch. Ale Dynamo je taky špička v Německu.Na druhou stranu bych raději zašel na Legii než na Dynamo.. Hádat se tu s tebou nebudu, ale to, že je naše scéna bohužel docela nízko oproti zbytku je pravda. Neříkám, že se to tu u některých táborů nezlepšuje a věřím, že kdyby třeba právě Baník hrál více vepředu, že by to tu hodně pozvedl, to samé Slavia. Ale v současné době je třeba si přiznat, že na tom jsme oproti zbytku bídně.
  • FC Baník Ostrava Rocco 11.12.2013, středa, 23:18 + 0 - 0
    pilgrime drž hubu ty zmetku nikoho tady nezajimaš ani tvé sračky, běž si to psat někam jinak do tel avivu
  • FC Baník Ostrava TomFCB 11.12.2013, středa, 22:41 + 0 - 0
    Tak Anglii co se tyče ultras tak tu tady snad ani zminovat nemužeš..:D
  • bez klubu pilgrim 11.12.2013, středa, 18:36 + 0 - 0
    pro místní polské vlezdoprdelky- kolik má v Polsku návštěvnost jejich 2. liga? Kolik má návštěvnost německá anebo anglická 2. a 3. liga? Běžte se s tím svým poblázněným Polskem někam zahrabat
  • FC Baník Ostrava FCB-Supp. 11.12.2013, středa, 18:32 + 0 - 0
    no za prve si nemyslim ze svedska scena je lepsi nez nase, a rakousko ze je lepsi nez nase? na to si prisel jako kde? Rapid Viden - super a dal ? Svycarsko - to bude mozna trosicku dal, jinak vsechno souvisi se vsim , navstevy a od tech se take plno veci odviji, ja si teda radeji zajedu na zapas Drazdan kde bouři 20.000 fandu nebo Herthu kde chodi 50.000 nez na nejaky Ruch , kde prijde sotva 5 tisic :-) samozrejme jsou tam top tabory jako Legia , Lech,Wisla, ten Slask,ale pokud by tohle mela byt nejlepsi scena v Evrope, tak par klubu ktere vytvori super chorea to asi nezachrani, a opet v neposledni rade, jak muze byt Polsko objektivne lepsi scena kdyz tam chodi v prumeru 8.000 lidi ? o trochu vic neez u nas, a za to jake maji v polsku otresne stadiony sice ultras nemuzou to ne no, ale pak ani nemuzes cekat nejake top chorea , ale samozrejme kdo chce videt Poláky jako cislo jedna a Bohy tak je tak uvidí...
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 11.12.2013, středa, 17:34 + 0 - 0
    Fans Ruchu hostili i po prvním zápase v Polsku plzeňáky kterým ujel vlak zpět kvůli zadržení na policii.
  • FC Slovan Liberec Sid 11.12.2013, středa, 16:43 + 0 - 0
    FCB-Supp. - Dobře, v tom případě bychom se měli srovnávat tedy třeba se Švédy (podle obyvatelstva) a upřímně si musíme říci, že i ta Švédská scéna je lepší, než ta naše! Chodí tam mnohem víc lidí a to i přesto, že má Švédsko ještě méně obyvatel, než my! To samé třeba Švýcarsko nebo Rakousko. Takže to s tímto nemá absolutně co dělat. A opravdu nesouhlasím, že je Německo o tolik dál, než Polsko. Jestli jsou vůbec dál! Protože ty tady i zmiňuješ věci, jako jsou stadiony! Můžou Polští ultras za to, jaké mají jejich kluby stadiony? Choreografie? Neobjevují se tam zaprvé tak často a za druhé... Přední polské tábory je mají možná kvalitou ještě víš, než Němci! Hlavně Legia co dokáže udělat, to jsou jedny z nejlepších choreografií na světě! Proč zmiňuješ návštěvy? Bavíme se tu o divácích, nebo o ultras/hooligans?? Abych to dokončil. Někdo si tu honí péro nad Polskou scénou a ty evidentně nad Německou. A ještě jedna věc... Düsseldorf? HSV? Kolín? Tohle že mají být špička v Německu??? To když už, tak bych teda zmíňil víc Gladbach, Sttutgart nebo Hansu...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 11.12.2013, středa, 16:36 + 0 - 0
    Mysli si o tom co chceš
  • FC Baník Ostrava FCB-Supp. 11.12.2013, středa, 09:44 + 0 - 0
    Zdenku, zvlastni no - Uprimne nevim jestli jste s nema pili ze mate spolecne pratele v Brně , popř. Bratislavě, nebo zase zauřadovalo vlezdoprdelstvi vsemu polskemu...Kdyz byly krase casy v Ostrave, tak by me teda nenapadlo jit chlastat do hospy s fanousky Heerenveenu,nebo Middlesborough..Hold jiny kraj jiny mrav..
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 11.12.2013, středa, 08:10 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=373755482695892&set=a.373754492695991.82781.100001843290258&type=3&permPage=1
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 11.12.2013, středa, 08:07 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=373756006029173&set=a.373754492695991.82781.100001843290258&type=3&permPage=1
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 11.12.2013, středa, 08:04 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=373755386029235&set=a.373754492695991.82781.100001843290258&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=373755482695892&set=a.373754492695991.82781.100001843290258&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=373755769362530&set=a.373754492695991.82781.100001843290258&type=3&permPage=1 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=373755386029235&set=a.373754492695991.82781.100001843290258&type=3&permPage=1
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 11.12.2013, středa, 07:52 + 0 - 0
    Rocco:Bude še divit,ale s chuligánkou.Asi hodinu po zápase potkáváme s přítelkyní asi čtyřicítku hools v centru města.Chtěli po nás aby jsme jim poradili kde je diskárna.Říkáme jim že v ečtvrke je diskárna špatně.Chtěli tedy alespoň jukebox tak je odvádíme do blízké knajpy kde jukebox je.Byla pak z toho celonoční chlastačka na kterou pak přišli další fans Plzně.
  • FC Baník Ostrava FCB-Supp. 11.12.2013, středa, 00:05 + 0 - 0
    Musim vyslovit souhlas s klukama co psali na zacatku, ano, polsti fans jsou pred nami, to je pravda, ono je to vcelku i logicke kdyz jich je 40 mil.,to je taky dulezity fakt, kdyz se vsak podivate na prumernou navstevnost polske ligy ktera cini neco pres 8 tisic lidi tak v tom tomhle zas tak daleko pred nami nejsou , v Cesku je to necelych 5 tisic(Bohuzel!)taborum jako Wisla, Slask,Lech, Legia se opravdu nemuze nikdo z ČR rovnat, nicmene nevidim duvod z Polska porad uchcavat a honit si nad vsim co je polske, to uz je proste takove vlezdoprdelstvi nez nejaky zdravy vzor ve svete fans, stejne tak jako budu tvrdit ze nemecka scena je daleko dal nez ta polska, at jednak poctem lidi, kde v prumeru prijde nejakych 45.000 na zapas, tak v propracovanosti choreografii,stadionama,samozrejme take fotbalem a supportem, po chuliganske strance je Polsko asi evropsky TOP(Rusko,Polsko,Balkan) ale kdyz porovnam celkovou uroven fans sceny - support,chorea,stadiony,navstevy.tak mi jednoznacne vyplyva jako cislo jedna Nemecko,podivejte se na chorea Frankfurtu,BVB,Schalke,Herthy,HSV,Drazdan,Kolina,Dusseldorfu,atakhle bych mohl pokracovat - to je proste bomba,takove mega chorea uvidite v Polsku max. na Legii,Slasku,semtam tom Lechu,Wisle,a to je vse.. a k tomu Ruchu : opet souhlas s jednim z diskutujicich, na tak otresnem stadionu se toho moc skveleho vymyslet neda, a takovych staveb ktere se ,,honosi,, v Polsku v I.lize fotbalove stadiony, tam najdeme hodne...
  • AC Sparta Praha eRw!n 10.12.2013, úterý, 19:01 + 0 - 0
    Sid: a co bys chtel vedet ? je smutne, ze se na Sparte v kotli mlatej fanousci mezi sebou jenom kvuli odpaleni travy.. vsichni by chteli, aby to tady bylo jako v polsku a tam se jedou mnohem horsi veci.. uz neni rok 1990 proboha..
  • FC Baník Ostrava Frydečak 10.12.2013, úterý, 18:04 + 0 - 0
    No ona je ta schizofrenie s paranoiou sice úzce spjatá. Nicméně paranoidní stavy jsou vlastně i bludy (mj. konspirační teorie), takže paranoia je to správnější označení. Tak Zdeňku, na jaře zapɹaszam na Bazaly : plzeň-ɹuch-widzew
  • FC Baník Ostrava Rocco 10.12.2013, úterý, 12:13 + 0 - 0
    Zdeněk81 s chuligankou nebo obyčejnými fans? :D chuliganka widzewa a ruchu by určitě nechlastala s někym z plzně :))
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 10.12.2013, úterý, 11:35 + 0 - 0
    Frydecak chcel si asi napisat paranoidne ;-) nuz ja toho cloveka poznam(teda myslel som si ze poznam) dost dlho a tie radobyvtipne a pseudointousske komentare adorujuce anglicko a silne antipatie voci rusom ci poliakom sedia.plus stylistika a styl vyjadrovania su tiez velmi podobne.celkom mi to na neho sedi.ale tak posudit to vie iba par pamatnikov na scene;-)
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 10.12.2013, úterý, 05:36 + 0 - 0
    V Plzni se minulý rok Ruch prezentoval hodně kvalitně.Po utkání jsme měl tu čest chlastat s chuligánkou Ruchu a Widzevu a mohu říci že jsou úplně jinde než mi.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 09.12.2013, pondělí, 22:12 + 0 - 0
    Přijde mi to ze strany prešburčana trochu schizofrenní, ale kdybys pilgrime přeci jen byl tím mýty opředeným kingem, tak mě prosím kontaktuj na skutečném mejlu : prokinga@seznam.cz. Něco mi už 12 roků vrtá hlavou......
  • bez klubu pilgrim 09.12.2013, pondělí, 19:02 + 0 - 0
    co se tady člověk všechno nedozví....fakt blázni ze stadiónu. Rocco, ty už fakt vylez z té polské prdele....
  • FC Baník Ostrava Rocco 09.12.2013, pondělí, 18:45 + 0 - 0
    Sid, neplete si, i parvicove tabory v Polsku berou kok ne je t travu, najdou se ekipy ktere fetujou hodně! některé vubec a nekteré si daj travu a nic vic neřeší. Třeba takový Goral je hodně znamy že moc fetují :) o ruchu je taky zname že berou ale nejde řict že všichni polaci berou ..
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 09.12.2013, pondělí, 17:26 + 0 - 0
    quentin:Je pravda,že schizofrénní pilgrim je,možná i podvodník typu bezcitného zmrda okrádající důchodce na předváděčkách,jestli je pilgrim king nebo queen,je mi fuk,ale určitě je to prolhaná piča.
  • FC Slovan Liberec Sid 09.12.2013, pondělí, 17:13 + 0 - 0
    eRw!n: Místní rudý feťák se ozval, že toho ví více o fetu než já? Hm, tak se pochlub! Máš možnost brouku...
  • AC Sparta Praha eRw!n 09.12.2013, pondělí, 16:36 + 0 - 0
    Side neda se nic delat, ale musim to napsat znova - prestan uz psat ty picoviny o fetu kdyz o nem nic nevis..
  • FC Slovan Liberec Sid 09.12.2013, pondělí, 16:27 + 0 - 0
    vrtule1892: Nepleteš si Polsko třeba s Německem. Jelikož jsou v Polsku všechny tábory Nacionalistické, pak pochybuji, že by šňupali! Možná někdo trávu (třeba ve Widzewu je to docela i běžný), ale tráva teda pro mě osobně droga není, navíc se nešňupe, tak jsi asi myslel tvrdý (kokain apod.. V Německu je tak polovina táborů levicových, takže tam je to běžný. Hlavně v táborech jako je St.Pauli, Werder Brémy, Düsseldorf, Eintracht Frankfurt (ale tam jsou to ty asi 2 hlavní skupiny)atd. .. tam ano, ale ne v pravicových táborech.
  • FC Slovan Liberec Sid 09.12.2013, pondělí, 16:20 + 0 - 0
    BrokFCB: No, když se na to podíváme, tak Lech, Legia, Slask a Wisla jsou na tom určitě lépe. Na tom se shodneme. Dále si myslím, že je "lepší" Pogon nebo Widzew. Ale tak každý máme jinej názor, já říkám, že je to průměr. Špička jsou ty 4 co jsem napsal jako první. Jen by bylo dobré, kdyby se Ruchu postavil pořádný stadion. Takhle je to těžký hodnotit.
  • FC Baník Ostrava Rocco 09.12.2013, pondělí, 13:51 + 0 - 0
    quentin tak tohle je gól když pilgrim je ta osoba :))) Sid souhlas taky Brok, ruch neni jen pruměr ruch patří mezi jedničky , takovy pruměr bych mohl řict o Stal Rzeszow/Resovia nebo jiné
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 09.12.2013, pondělí, 13:32 + 0 - 0
    Sid: souhlasím v tom, že by Ruch přejel kompletní českou ligu co se týče dopingu a to i včetně Slávie i Baníku, ovšem nesouhlasím, že se jedná o průměr. podle mě Ruch na výjezdech patří k tomu nejlepšímu co v Polsku můžeme vidět, teda co se supportu týče
  • FC Slovan Liberec Sid 09.12.2013, pondělí, 10:06 + 1 - 0
    Jako já chápu, že si tady chcete všichni říci, že na tom Česká scéna není špatně, ale popravdě... pokud vidíte prezentace Lechu, Legie, Wisly nebo třeba Slasku, tak alespoň já osobně z toho "vysříkanej" jsem. Je krásný, že Slavia, Baník nebo Plzeň mají občas hezčí chorea, než Ruch. Ale co je to platný, když ze všeho nejdůležitější je support a v tom by Ruch prostě přejel asi všechny tábory. Snad jenom Slavia nebo Baník by se doma držely, ale rozhodně by je nepřeřvali. Nebo už jste zapomněli na to, jak je Plzeňáci nepřeřvali ani když vyhrála jejich Plznička tuším 5-0? Ano, chorea mají možná horší, ale je to způsobené hlavně tím jejich stadionem! A uvědomte si, že tohle je pouze průměrný polský tábor!
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 09.12.2013, pondělí, 09:10 + 0 - 0
    Cize opakovanie je matka mudrosti. podla mna je pilgrim petr kral aka king aka 1905. clovek ktory v brne rozbehol web hooligans.cz a potom ked sa prevalili jeho klamstva a podvody tak usiel zit do prahy. uz som sa ho viackrat pytal a ani raz to nekomentoval narozdiel asi od vsetkeho ostatneho. aneb kto mlci ten svedci. pre mladsie rocniky ci pre tych co par rokov dozadu nesledovali hooligans.cz http://jkg.hooligans.cz/rservice.php?akce=tisk&cisloclanku=2006082701
  • FC Baník Ostrava Rocco 09.12.2013, pondělí, 02:14 + 1 - 0
    vrtule1892 ne všichni fetují to bys musel nějakeho polaka znát ;) jsou i takoví co proti drogam bojují nebo je vůbec neřeší. To je jako když pišou v TV že ultras jsou hovada a žerou deti zabiji a vraždi dělaji bordel a nemužete mezi ně vzit rodiny s dětma, a přitom všichni víme jak to je, a mezi polakama to je stejné, někdo řekl že fetujou a ted všichni berou polsko jako jeden vyfetovanej narod a přitom tam ani pulka lidi nebyla a neví co se tam děje ;) BrokFCB: pilgrim tady už přece psal že je dědoušek že fandí tel avivu a ma tolik odfanděno co nemame ani my všichni tady :))) starej veteran na to bacha :))
  • FC Baník Ostrava Hammass 09.12.2013, pondělí, 02:11 + 0 - 0
    GieksaBanik: kdyz jsem kolem nej jel ve stredu ninukeho tydne, vypadal rozestavene,resp.jako na fotkach z 2011, kdy na nem udelali prstence pro strechu,ale te jsem si nevsiml,ze by byla dodelana..
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 09.12.2013, pondělí, 00:51 + 0 - 0
    Taky by mě to zajímalo, jak to mají s tím jejich stadionem pro 50 000 lidí. Přestavba stadionu tam nějaká neprobíhá? Neví někdo o tom víc...
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 09.12.2013, pondělí, 00:29 + 0 - 0
    pilgrim: opravdu by mě zajímalo komu fandíš ty. děláš něco pro něčí scénu sám? jezdíš aktivně na výjezdy nebo jen blbě kecáš u netu? nechápu tě. jebeš tež do úplně všeho. jinak Ruch jsem měl možnost vidět v Plzni a tam předvedli něco šíleného, celý zápas byl více méně jen o nich. nemají třeba počty na domácích zápasech ovšem o počtech to rozhodně není. jinak chorea podle mě zrovna dneska hodně velký průměr, v tom musím souhlasit s bohemákem, že byly k vidění lepší produkce i na české scéně.
  • SK Slavia Praha vrtule1892 09.12.2013, pondělí, 00:29 + 0 - 0
    Poláci jsou mnohem dál než my... jde ale o to jestli tou jejich cestou chceme jít také? Já osobně nestojím o to aby byl u nás standart se našňupat nějakých sraček a pak jít na stadion všem dokazovat že něco jsem :-D bohužel se ta móda přenáší i na naše tribuny :-( a já mezi feťáky hrdě skandovat jméno svého klubu nehodlám! Bohužel je to smutnej obraz dnešní "společnosti"
  • AC Sparta Praha zbarda 08.12.2013, neděle, 22:33 + 0 - 0
    pilgrim: můžu se tě zeptat? Jakému ty klubu fandíš? Tohle choreo mě taky nijak nenadchlo. Všeobecně Poláci jsou dál než my.
  • FC Baník Ostrava TomFCB 08.12.2013, neděle, 21:36 + 0 - 0
    nikdo tady nespochybnoval kvalitu ruchu,ale mi osobně se tohle jejich choreo vubec nelibi.Pilgrim: Když se podíváš na derby tuším z roku 2009 ktere se hrálo právě na tom velkem stadioně,tak bys viděl že by se jim to opravdu vyplatilo:)
  • bez klubu pilgrim 08.12.2013, neděle, 21:30 + 0 - 1
    jestli to nebude tím, že ten "slavný" Ruch má průměrnou návštěvnost pod 5 000 "fanatiků", takže by se jim nevyplatilo jít do drahého podnájmu na nějaký 50 000 kolos
  • Bohemians 1905 bohemak 08.12.2013, neděle, 21:22 + 2 - 1
    Rocco: Když dojdou argumety, přijdou nadávky a klasický fráze typu: "nikdo by jim to do očí neřekl"... Kdo tady psal, že fanoušci Ruchu jsou o ničem ? Nezaznamenal jsem to ani jednou. Naopak se tady psalo, že mají kvalitu, skvělý support atd. Ale pokud sleduješ i českou scénu a nejen polskou a budeš chtít objektivně hodnotit, tak musíš uznat, že ty 4 český týmy předvedli v nějakém (i více) zápase/ch lepší produkci (choreo, pyro). O tom se tu celou dobu bavíme. Ale ty buď jsi zcela zaslepen "Polskem" nebo jsi typickej českej fanoušek, který má potřebu všechno český kritizovat a přitom nedělá nic, aby se to zlepšilo.
  • FC Baník Ostrava Rocco 08.12.2013, neděle, 20:46 + 1 - 1
    s pilgrimem se tady bavit nebudu buran co tady nema co dělat troska socka vlezprdelka židum ty mi tady chcipaku ani nepiš vůbec mě nezajímaš :) :) co ruch muže vytvořit a ruch je nanich a blablabla a nikdo z vas by to nikomu z ruchu ani neřekl, fanoušsci ruchu sou jední z nejlepších na polske scene a vy tady jdete psat že jsou oničem :D ach česka demence a když to pišou lidi z bohemky a sparty tak to je nejvíc zabava, banik chapu že je to rival :)) KS6KS
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 08.12.2013, neděle, 20:29 + 0 - 0
    acs1893: Myslíš tenhle ne http://www.worldstadiums.com/stadium_pictures/europe/poland/slaskie/chorzow_slaski.shtml ? Taky nechápu proč se na něm nehraje, však polská repre už má svůj stadion a přáteláky hraje v Pepsi Aréně. Nesleduje tu někdo situaci ruchu proč hrajou na tom svém pidi stadionu?
  • Bohemians 1905 Thomos98 08.12.2013, neděle, 18:54 + 0 - 0
    ale co může ruch vytvořit na tak debilním stadionu? kartoniady atd. vubec ne a support se musí taky špatně dělat když je to takhle rozlezlý
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 08.12.2013, neděle, 17:43 + 0 - 0
    Nie slovan na derby bez fans supera necestoval. pilgrim- king si to ty? ;-)
  • bez klubu pilgrim 08.12.2013, neděle, 17:23 + 0 - 0
    Rocco - trochu soudnosti (vím, že nevíš, co to je), na Slovensku je Trnava a pak už nic, Slovan jezdí maximálně dělat ocasy brnákům, doma jich chodí dohromady do 2 tisíc. Věčné uchcávání z polské scény je směšné, jsem rád, že se tady zatím kvůli fotbalu nezabíjejí lidé, a těch 8 000 "fanatiků" na derby tady přijde i na zápas Frýdek - Třinec
  • AC Sparta Praha acs1893 08.12.2013, neděle, 17:07 + 0 - 0
    bez hostu to musi bejt nuda ty derby....ale zase kdyby se to hrálo na starym velkym stadionu co tam je někde ve slezku tak by to mělo grády
  • Bohemians 1905 bohemak 08.12.2013, neděle, 16:39 + 4 - 0
    Rocco: mluvil jsem o produkci (choreo, pyro), tu jsem u zmíněných českých táborů viděl lepší. než v tomto konkrétním zápase. Nic víc, nic míň. Tečka
  • FC Baník Ostrava Rocco 08.12.2013, neděle, 16:34 + 0 - 4
    podobnou/lepší jak ruch v tomhle? to si dělaš prdel ne? :) ani jeden tabor v čr se nemuže rovnat ruchu, je mi jasné že tady spartan bude jebat na šve poslke, a banikovec tež protože to je ruch a nie 6ieksa, ale tohle je stýl a jo mame se co učit ;) ja nemyslel čistě choreo ale všechno se vším celou atmosferu atd. to se mem co učit ;) tak mi tady nemel hovna že se někdo z čr rovna polakum když my jsme na urovni slovenska a maďarska, hovno i maďaři jsou víc fanatici jak my
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 08.12.2013, neděle, 16:18 + 0 - 0
    bohemak: Naprosto souhlasím. Ikdyž pravda je ta, že na tom odporném stadionu se toho moc vytvořit ani nedá. Škoda, že Górniku byl zakázán vstup. Myslím, že by bylo vcelku zajímavé pozápasové dění. Gornik Zabrze a GKS Katowice!
  • AC Sparta Praha ACS 1893-2013 08.12.2013, neděle, 16:12 + 0 - 0
    Já naprosto souhlasím z bohemakem protože ty chorea sice mají luxusní ale třeba tenhle zápas nic moc,supportem se rovnat nemůžeme u nás chybí takoví fanatismus a hooligans to se může rovnat pouze YF,PB,APPL včera YF se střetla s CSKA byl to velmi vyrovnaný boj skoro 3 minuty výhra připadla nám.
  • Bohemians 1905 bohemak 08.12.2013, neděle, 16:00 + 4 - 0
    Rocco: Proč myslíš, že se máme hodně co učit ? Když vemu nejlepší tábory u nás, tak podobnou (mnohdy i lepší) produkci jsou schopni udělat ACS, SKS, Baník nebo Plzeň. Nechápu tu věčnou "připosranost" ze všeho polskýho... Jasně, mají rozhodně svou kvalitu, mají možná nejlepší chuligány na světě, ale tenhle zápas a fotky rozhodně nepatří mezi ty, ze kterých by si sednul na prdel.
  • FC Baník Ostrava Rocco 08.12.2013, neděle, 15:26 + 0 - 0
    byl i Slovan a Brno ?? ;)
  • FC Baník Ostrava Rocco 08.12.2013, neděle, 15:26 + 0 - 0
    jo! supr! takhle se to děla! ;) ještě se máme hodně co učit ;) ;)
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava 29.09.2020, úterý, 18:26

FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava


Nasadiť rúška aneb zavíráme krám... 29.09.2020, úterý, 14:07

Nasadiť rúška aneb zavíráme krám...


Niebieska invázia na Bielsko-Biala 28.09.2020, pondělí, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava 29.09.2020, úterý, 18:26

FotoReport: FK Teplice + FC Baník Ostrava


Nasadiť rúška aneb zavíráme krám... 29.09.2020, úterý, 14:07

Nasadiť rúška aneb zavíráme krám...


Niebieska invázia na Bielsko-Biala 28.09.2020, pondělí, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Chachaři vyvedení ze stadion... 26.09.2020, sobota, 20:35

Chachaři vyvedení ze stadion...

Komentáře
včera, 17:03 - Doyle
*když jsi
včera, 17:02 - Doyle
když až taková piča, že už i f...
včera, 10:18 - zbarda
Vůbec nechápu, jak se tohle mů...
včera, 09:44 - misch
to je hrozný bordel, co se dne...
29.09.2020, úterý, 10:36 - riedlss
V Gottwaldově zařadili dvojku ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace