o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: SFC Opava - SK Sigma Olomouc

Foto report neděle, 31.08.2014 14:18 - přejít do komentářů
Šlágr 2. ligy přinesl choreografie, pyrotechniku, nápisy a Argentinu...
images/clanky/fotoreport-sfc-opava-sk-sigma-olomouc-6301.jpg

Velmi zajímavé utkání se odehrálo v Opavě, kde Slezané vyzvali Hanáky (0:0). Utkání přihlížela velmi slušná návštěva, když si do ochozů stadionu našlo cestu 4.231 diváků. V hledišti měly zastoupení oba tábory a k vidění byly rovněž produkce a pyrotechnika...

SFC Opava:


Sigma Olomouc:


VIDEO:


zdroj: sfcopava.com, sfc.4fan.cz a sigmaolomouc.cz

Autor: VB

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava River 05.09.2014, pátek, 13:13 + 0 - 0
    děvky zadarmo: U vás se stavil v šatně zas ten kouzelník? :-D Já bych mu už moc nevěřil :-)
  • SK Sigma Olomouc děvky zadarmo 04.09.2014, čtvrtek, 15:24 + 0 - 0
    No údajně Sigma Mistr :) :)
  • FC Baník Ostrava Rocco 03.09.2014, středa, 20:12 + 0 - 0
    aha, a SM znamená co? dík!
  • SK Sigma Olomouc děvky zadarmo 02.09.2014, úterý, 22:57 + 0 - 0
    No je to mířeno vedle na zimní stadion :)
  • FC Baník Ostrava Rocco 02.09.2014, úterý, 21:56 + 0 - 0
    může někdo z Olomouce napsat na koho je to choreo ohledně konfidentů myšleno? už jsem se tady na to ptal a nikdo neodpověděl dík!
  • FC Baník Ostrava Frydečak 02.09.2014, úterý, 17:26 + 0 - 0
    Caracass : je smutné, že člověk, který už dospěl a zažil to, co zažil, má takový názor. Já si, na rozdíl od tebe, Opavy vážím. A je to shodou okolností na základě toho, co popisuješ + pár dalších věcí. Naše fanoušky vyzývám, aby se již zdrželi svých komentářů. Sami vidíte, že to stejně nikam nevede. Nechápu tu potřebu některých našich jedinců (viz Císařák) pořád komentovat kdejakou bezvýznamnou událost. Navíc Kyby to uzavřel docela trefně. Ju?!
  • FC Baník Ostrava Kyby 02.09.2014, úterý, 15:57 + 0 - 0
    CARCASS: Jen nevím, jestli teď nebudou mít podobnou pověst dobytků Opaváci v Olomouci :-)
  • FC Baník Ostrava Valleyman 02.09.2014, úterý, 13:29 + 1 - 0
    Celá diskuse je o hovně. Vůbec nevím, jak opavu mohlo vůbec jen napadnout srovnávat se s FCB.
  • FC Baník Ostrava River 02.09.2014, úterý, 11:10 + 0 - 0
    carcass: Nejsou ty urážky zbytečné? My na vás máme zcela stejný pohled a myslím, že je to všem známo, proto vám budu tuto sezónu moc ,,fandit" ať vás můžem zas pomilovat :-) A je pravda, že na Ostroj chodilo hodně lidí, ale to i v minulosti na Baník Havířov, na Karvinou, dneska na Frýdek...a stejně v těch městech měl a má Baník solidní základnu. Nevím kolik chodilo Baníkovců na tu vaši atmosféru, asi tolik jako Opaváků na tu naši v 03/04? Každopádně to byli vandráci, což je fanouškovstvo nevěrné, přelétavé, kterého jste se léty v žumpě zbavili, ale které je věčné a tak se s úspěchama zase vrátí :-)
  • FC Bohemians Praha klokanek 02.09.2014, úterý, 00:40 + 0 - 0
    carcass Opava a Bohemka mají hodně společného krach .
  • Slezský FC Opava carcass 01.09.2014, pondělí, 20:55 + 0 - 0
    Racionálně uvažující - ty jsi jen Demagog Non Plus Ultra, který nemá s racionalitou nic společného. Jelikož jsem ještě zažil přerod opavského druholigového Ostroje ve slavnou éru Kaučuku, tak můžu odpovědně říci, že v Opavě se Baníku nikdy nepřicmrdávalo, doma se chodilo na Ostroj - na 2. ligu tam chodilo 3-4 tisice, a někteří jezdili do Ostravy na zajímavější ligové, anebo pohárové zápasy, žádná vzájemná rivalita tehdy nebyla, tedy nevím nic o ni, v té době jsem v Ostravě studoval, tak moc dobře vím, že i ostraváci nic proti Opavě neměli a ve velkých počtech jezdili na Kaučuk si užívat tu fantastickou atmosféru plného stadiónu, na Bazaly tehdy chodily 3 tisice posledních věrných..... všechno začalo až když si ostravská toulenová verbež myslela, že si v Opavě může dělat co chce a napadala tam i důchodce a malá děcka, tak se to začalo vzájemně dost vyhrocovat a dost tvrdě jsme se vůči nim vymezili, pak už to mělo efekt sněhové koule, z které se velmi rychle stala lavina plná nenávisti, ostraváci mají v Opavě všeobecně pověst dobytků a už tak 2 generace opavské mládeže dobře ví, kdo je největší fotbalová mrdka, a je přijemné vidět, že to pokračuje dále https://www.facebook.com/video.php?v=1487916311270014&set=vb.127356550659337&type=2&theater až si nějaký jiný tábor projde peklem absolutního krachu a bude stát těsně před koncem svého milovaného klubu (éra ukrajinských majitelů) a pak si projde peklem krajského přeboru a bude tam mít takové statistiky http://sfcopava.com/statistiky/statistiky-2005-2006/ tak se můžeme dále o něčem bavit, jediná Bohemka ví, o čem mluvím, ten kdo tohle zažije, tak ho to holt dost změní a ke svému klubu pak má pak úplně jiný vztah, to je nepřenositelná zkušenost, to se musí zažít, jezdit se svým klubem do prdelí o pár stovkách obyvatel, kde nemají žádnou tribunu a hraje se tam málem někde na poli, pak 2 pády do 3. ligy a jezdit na výjezdy do blbého Zlína, ale proti jejich "B" týmu, o takových sračkách se vám nezdá ani v těch nejčernějších snech.....takže nasrat na vás na všechny, protože našim skutečným životem je Slezský FC. Na závěr ještě názorná ukázka pekla krajského přeboru http://sfcopava.com/videogalerie/videa-2005-2006-krajsky-prebor/
  • FC Baník Ostrava capekpico 01.09.2014, pondělí, 19:33 + 0 - 0
    Hádka o ničem. Opavu jsem chválil za představení ve Frýdku. Více můžu těžko posoudit, když na její zápasy asi nechodím. V lize by byla určitě přijemna změna. PS copak se to dělo v Olmiku po návratu Sigmáku?
  • Slezský FC Opava Vladan 01.09.2014, pondělí, 19:22 + 0 - 0
    Hmmm...ostravskou lopatou jsem nikoho nenazval pro jeho názor, jak se snažíš tvrdit, ale proto, že to, že oslavu výročí 790 let Opavy může považovat za oslavu 790 let opavského fotbalu fakt jenom lopata.
  • bez klubu Racionálně uvažující 01.09.2014, pondělí, 16:59 + 0 - 1
    No já si nemůžu pomoct, ale někdo tady slušně řekne svůj názor na Opaváky, hned je považován za ostravskou lopatu, druhý , že má přestat s toluenem, třetí, který slušně a přínosně odpověděl na to, jak je to s fanděním na vesnicích na Opavsku(mě tohle zajímalo, protože jsem tam nikdy nebyl bohužel) , tak je hned potrefená husa, začínám se bát , že Opavakům to trošku začíná lézt na mozek těch momentálních pár povedených zápasů, třeba se pletu, ale možná by to chtělo trošku zpátky na zem. Přitom je vtipné, že sama Opava dlouho byla jedním z těch přicmr měst Baníku :-) Achjo.
  • Slezský FC Opava OPA 01.09.2014, pondělí, 16:01 + 0 - 0
    Proboha,já spíš mířím na ty přicmr města já vím,že za to nemužou ostravaci ani Baník jako takový.A že se ozve potrefená husa z Pusté Polomi jsem nemohl tušit.Jinak souhlas s Vladanem.
  • Slezský FC Opava Vladan 01.09.2014, pondělí, 15:40 + 0 - 0
    Tak teď se zase musím zastat Bohemky. Jako Opavák tvrdím, že jsou na tom rozhodně líp než Opava.
  • SK Sigma Olomouc matěj 01.09.2014, pondělí, 14:59 + 0 - 0
    Ovšem baby tam mají pěkné, co jsem tak viděl před zápasem :-)))
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 01.09.2014, pondělí, 14:57 + 0 - 0
    R.u. Najdi si to na netu :-) Pod fotoreportem Opavy a Sigmy se mi zdá divné řešit počet obyvatel v Polomi :-)
  • Zbrojovka Brno flvv 01.09.2014, pondělí, 14:50 + 0 - 1
    Porovnávat to jde, Opava má početné výjezdy i do úplných prdelí, Slovácko nevyjede pořádně ani do Prahy, kotel má větší Slovácko, ale proti týmům jako Sparta nebo Slavia. Prostě Opava je mez Top4 scénami které dominují se Spartou, Slavii, Baníkem. Možná Plzní teď. Těsně za nimi je Bohemka a Slovácko. Jinak poprvé v životě chválím Sigmu, dobrý počet.
  • bez klubu Racionálně uvažující 01.09.2014, pondělí, 14:42 + 0 - 0
    (Mj. Kolik má Pustá Polom obyvatel, a kolik lidí tam chodí na fotbal ,popř.co se tam hraje za soutěž) ?
  • Slezský FC Opava youngfanatic 01.09.2014, pondělí, 14:30 + 0 - 0
    Přesně tak, porovnat to nejde. Takové řeči jsou zbytečné, každý tábor má něco do sebe,něco v čem je horší a tak dále :)Buďme rádi,že se dost táborů snaží a snad to bude lepší a lepší
  • Slezský FC Opava s77 01.09.2014, pondělí, 14:16 + 1 - 0
    Souhlas s Pustou Polomí: debaty o ničem...že vás to pořád baví, jak Opaváky, tak chachary, se pořád dokolečka nějak srovnávat, kdo je "lepší" a měřit těžko meřitelné. Jednou jsi dole, jednou nahoře,za všechny by mělo mluvit jejich fandění a akce, ale fanatismum a věrnost by neměla být o tom, že přepočítám lidi v kotli a změřím, jak velké choreo namalovali a podle toho řeknu, kdo je lepší. Lepší je si to užívat ve skutečnosti na stadionech, než to potom někde "dohrávat" tahanicema na internetových diskuzích. A k zápasu: Sigma nezklamala ani nepřekvapila, asi takový výjezd odpovídá jejich aktuální náladě. Nás nehodnotím
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 01.09.2014, pondělí, 14:02 + 2 - 0
    Jinak k tomu porovnávání za sebe řeknu. Jak to chcete měřit , který tábor je lepší ? Samozřejmě se všichni shodnou na tom, že Opava je jasně chuligánsky silnější nez Slovácko. Vyšší návštěvnost ma zase samozřejmě Slovácko, početnější kotel asi taky. Výjezdy zase o něco lepší SFC, atak dále, navíc těžko srovnávat tábor, který se plácá deset let ve druhé,třetí, a místy i nižší lize. Když máš soupeře jako Vlašim, Čáslav, Most, nebo Břeclav, no tak těžko hledáš motivaci. Navíc stadiony, vždyt to je v druhé lize hrůza , i choreografie se logicky odvíjí od toho, jaký máš sektor hostí atd...Těžko takhle srovnávat, kdyby hrála Opava nevím, tři roky stabilně první ligu, tak by snad byla příležitost a šance nějak reálně srovnávat kvality jejich a ostatních táborů, ale takhle těžko....
  • FC Baník Ostrava River 01.09.2014, pondělí, 14:01 + 1 - 0
    Přicmrndávačské města...Že Opava kolem žádná velká města nemá není úplně náš problém a Krnov Opavě fandí, což je jediné bližší větší město. Já si pamatuju, že před nějakýma 25-30 lety lidí na Opavsku fandili Baníku i Ostroji zároveň, čili jste byli taky naše přicmrndávačské město, jsem rád, že se to změnilo, do ligy patříte a já doufám, že zase bude derby a respekt vám za to, že jste to nevzdali za ta léta kdy jste byli v prdeli. A Cisarak! zaperlil, ve 13.století som tiež nebol majorom a terazky hej :-) Ale je fakt, že někde v Číně už nějakou merunu honili po stepi nebo calcio na Apeninském poloostrově, ale u nás se hrálo až koncem 19. století na Císařské louce :-)
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 01.09.2014, pondělí, 13:37 + 0 - 0
    Opava je velmi kvalitní tábor, to je bez debat a to že jsou přeceňovaní, to už jsem tady někde psal. Pustá Polom to napsal velmi dobře. Myslím, že tohle platí na 80% všech baníkovců mimo Ostravu. Já to měl jednoduší, já bydlel od mala do konce školy na Slezské Ostravě. Už mě ale s tím, že máme přicrmndávačské města, vážně serete. To je argument jak cyp! Každý má právo volby fandit si komu chce, hlavně když aktivně chodí na stadion. Proč to nepíšete třeba o Hajduku? Tam mají x měst a prdelí, které Hajduku fandí. U těch Vám to nevadí?! Baník má prostě slavnou historii, obrovskou tradici a pokud máte pořád s tím problém, tak to už je čirá závist.
  • Slezský FC Opava 1224/1907 01.09.2014, pondělí, 13:33 + 0 - 0
    Je neuvěřitelné, že choreo k výročí města někteří spojují s fotbalem..kde se asi hrál fotbal v roce 1224?? :-D tupci, ale čekal jsem to..Opava, byla je a bude hlavním městem Slezska, pište si tu co chcete, ale tohle nezměníte. A nebo radši nepište, vemte si knížky a vzdělávejte se. Ať se tady zbytečně neztrapňujete :-))
  • Slezský FC Opava OPA 01.09.2014, pondělí, 13:32 + 0 - 0
    ad Pustá Polom:já chtěl Cisaraka jen tak popíchnout za ty kecy o 10 místě.O tom fandění silnějšímu jsem spíš mířil na ty velké města kolem Ostravy jako je Karviná,Havířov,Frýdek a další kteří rádi řvou jebat Opavu když mají za zády Baníkovce a hubu plnou keců na různých diskuzích a když mají přijet do Opavy tak jsou posraní už v Porubě.Nemluvě o tom,že doma mají kotel sotva 40 lidí.To už se tu ale řešilo asi mockrát.
  • FC Baník Ostrava Riokai 01.09.2014, pondělí, 12:37 + 0 - 0
    flvv: To víš že jo, ty přesně víš, jak bychom reagovali, ty šmudlo jeden. ;-)
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 01.09.2014, pondělí, 12:23 + 0 - 0
    Já vím, špatně jsem se vyjádřil. V době kdy se od nás začalo nějak jezdit na Baník ( Co vím, tak někdy v letech 1940-1950 i když je možné,že samozřejmě i dříve) tak Opava hrála Okresní Přebor, nebo možná se to tehdy jmenovalo jinak.
  • Slezský FC Opava Xenda1907 01.09.2014, pondělí, 12:04 + 0 - 0
    Pustá Polom: 'Pěkně napsáno, akorát fotbal v Opavě byl založen roku 1907, tedy ještě dříve, než v Ostravě :)
  • bez klubu Racionálně uvažující 01.09.2014, pondělí, 11:57 + 0 - 0
    Konečně názor, který má hlavu a patu.
  • Zbrojovka Brno flvv 01.09.2014, pondělí, 11:55 + 0 - 0
    Opava je určitě lepší než Bohemka a Slovácko, nevím na co si tu hrajete Baníkovci, vy být na tom jako oni tak fandíte na hokeji Vítkovicím a v dědinách okolo se fandí Spartě
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 01.09.2014, pondělí, 11:40 + 3 - 0
    OPA : Zajímavý názor, mezi Opavou a Ostravou bydlím třeba já a když si psal že někdo fandí raději většímu Baníku, tak si myslím , že to tak úplně není pravda. Zrovna v době, kdy já jsem začal fotbal vnímat , tak více byla In ta Opava, kde byl zrovna totální fotbalový boom, ale nikdy mě ten klub nezajímal. Ano třeba já(nevím jak Císarák) ,,Baníkovství,, zdědil po mých předcích, kteří chodili ještě na Starou Střelnici. Navíc SFC tady nikdo nikdy nefandil a ten klub tady neměl žádnou tradici mezi lidmi (resp. až na jednoho kluka, který se tady přistěhoval) a odjakživa se jezdilo na Slezskou Ostravu, určitě to nebylo tak že by mi někdo radil, komu mám fandit, šlo to z generace na generaci a když máš starší kamarády, kteří nikdy na SFC nejezdili, tak to přejmeš nějak tak automaticky a funguje to podobně i v okolních vesnicích ( třeba Lazce,Komárov,Malé Hoštice - SFC,Velká Polom,Hrabyně atd FCB ) jinde zase Baník. Navíc v době, kdy se jezdilo na ligový fotbal ( třeba někdy od roku 1940 , tak Opava ještě snad fotbalově ani neexistovala, takže platilo známé heslo - Support Your local club :-) ) Snad jsem ti trošku objasnil, že ne vždy to fandění ,,silnějšímu,, vzejde z nějakých pouček typu ,,Fandi raději jim, oni jsou větší,lepší,silnějí,, ale má to i historické prameny...
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 01.09.2014, pondělí, 10:33 + 0 - 0
    Mj. Ma Sigma jeste nejake aktivni chuligany?
  • Slezský FC Opava Lukassfc 01.09.2014, pondělí, 10:27 + 0 - 0
    Rocco: Na domáci zápasy ve 3. lize chodilo aji 1800 lidí :) .. myslím že jsme klesly pod tisícovku jen 2x nebo 3x... ale nevím to teď jistě.
  • Slezský FC Opava Lukassfc 01.09.2014, pondělí, 10:21 + 0 - 0
    Cisarák, jak jsi tu vyjmenoval těch pár týmu co jsou lepší jak Opava, souhlasím tak možní ze Slováckem, je pěkné že nás všichní chválí, ale my samy víme, že máme ještě co zlepšovat :)
  • bez klubu Racionálně uvažující 01.09.2014, pondělí, 09:23 + 0 - 0
    Ale stejně je sranda, že o víkendu měla Opava větší kotel než Sparta :-)))))
  • FK Viktoria Žižkov tondik 01.09.2014, pondělí, 09:11 + 1 - 0
    pitrs: U vás na chorea :-D ? Tohle choreo bylo pěkný... ale loni naopak jste chorea neměli téměř vůbec! Počty dobrý, support dobrý! pyro dobrý! ale chorea byla vaše slabina....Sigma měla loni určitě lepší a více chorea, než Opava ;-)
  • bez klubu Racionálně uvažující 01.09.2014, pondělí, 08:42 + 0 - 0
    Teplice a Liberec blbost, Slovácko předvádí dlouhodobě skvělé představení doma, jen škoda těch slabších výjezdů.A ligu by Slezský oživil, to je jasná věc, TOP tábor by to sice asi nebyl, ale v první pětce možná časem jo! P.S. co se dělo u sektoru hostí po konci utkání?
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 01.09.2014, pondělí, 08:32 + 0 - 0
    Teplice jo, to beru ze jsem prestrelil, a nemuzu si pomoci ale Slovacko a Liberec jsou na tom se supportem lip, ale vec nazoru...ligu by vsak Opava ozivila, o tom zadna
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 01.09.2014, pondělí, 08:30 + 0 - 0
    Ja nedelam borce, ja rikam jen svuj nazor :-) a nick vznikl kdysi davno po jedne hecovacce s kamaradem z Hlucina, a jsem z Ov, takze nevim komu jinemu, nez Baniku bych mel fandit! :)
  • Slezský FC Opava OPA 01.09.2014, pondělí, 07:53 + 0 - 0
    ad Cisarak:Dle tvého nicku soudím,že pocházíš z malé vesnice mezi Opavou a Ostravou a když ses jako malý rozhodoval komu fandit tak ti taťka řekl ať fandíš větší Ostravě abys mohl teď ďelat velkého borce.Tebe sere,že ta malá Opava dělá "velkému"baníku aspoň malou konkurenci,když už vám zbytek kraje leze do řiti.A ty Teplice,Liberec a Slovácko je od tebe úlet a ty to víš.
  • FC Baník Ostrava Rocco 01.09.2014, pondělí, 02:18 + 1 - 0
    proč opavu všichni chválí za všechno ?? protože to je jediný tábor který spadl do 3 ligy a fanoušci tam pořád byli, i když bylo 650 lidi na stadionu vždy tam byli právě fanoušci, asi proto všichni chválí že jim je jedno která liga ale pořad tady jsou a budou, kdyby spadla takova ta tvoje plzeň nebo co ja vím liberec do 3 ligy nepachla by tam na stadion ani noha a určitě by nebyli celostadionové chorea jako jsou teď! a ať mit ady nikdo neříká že opava nepatří mezi top 5 v čr! jasně baník je jednička o tom žádná ale zase davat opavu někde na 10 místo? lidi neberte to už
  • AC Sparta Praha zbarda 01.09.2014, pondělí, 00:27 + 0 - 0
    Za mě Opava dobrý. Nevím, jestli patří do ligy, jelikož odehrála histiricky cca 8 sezon v lize?? Nevím, ted hádám. Určitě by ale Opava pozvedla fanouškovskou úroveň 1.ligy a rozhodně by bylo více atraktivních zápasů (v hledišti) víc než s Příbramí a Budějkama, který v 1.lize nemají co dělat.
  • Slezský FC Opava Vladan 01.09.2014, pondělí, 00:26 + 0 - 0
    Nepsal jsem o ostravských lopatách, ale o ostravské lopatě, což je dost velký rozdíl, ale chápu, že se ti to moc nelíbí, když jsem tak tituloval tebe. Co si ale myslet o člověku, který na jednu stranu píše "nerozumím tomu, proč vás KDEKDO (rozuměj nezaujatí příznivci jiných táborů) na netu za všecko chválí." a v tomtéž příspěvku tvrdí "začínáte ztrácet soudnost". Tu by snad museli ztrácet ti, kteří tu Opavu chválí, ne? A tvrdit, že Teplice mají lepší support než Opava, to svědčí zase o Tvojí ztrátě soudnosti. Navíc jde o to, že všechny Tebou jmenované kluby hrají první ligu, kdežto Opava dlouhé roky ligu druhou nebo třetí. Přesto je tady fanouškovská základna nadprůměrná.
  • Slezský FC Opava carcass 01.09.2014, pondělí, 00:18 + 0 - 0
    cisarak - toulen není dobrý na mozek, měl bys to svinstvo omezit. Hlavně je třeba si uvědomit, že se jedná o tábor z 55 tisícového města, který nemá své pricmrdávače v jiných městech (tedy až na Krnov). Další věc - fotbal je v Opavě už dost dlouho ve sračkách, chci vidět, jak by vypadal support kteréhokoliv jiného klubu, kdyby se 10 let motal mezi krajským přeborem a 2. ligou
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 01.09.2014, pondělí, 00:17 + 0 - 0
    Aha, tak už ostravské lopaty, jak říkám,začínáte ztrácet soudnost, a ty tábory jsem ti vyjmenoval níže...Neurážím Vás, jen nerozumím tomu, proč Vás kdekdo na netu za všecko chválí, když zas nějaký top prostě nejste, což si bohužel ve svých nynějších minutách slávy nejste schopni přiznat..
  • Slezský FC Opava Vladan 01.09.2014, pondělí, 00:11 + 0 - 0
    Tvl Cisarak, ty jsi fakt ostravská lopata. Každému s aspoň průměrným IQ musí dojít, že se jedná o výročí spojené se založením města a nemůže se jednat o 790. výročí související s fotbalovým klubem! :-D Opava byla hlavním městem Českého Slezska už v době, kdy Ostrava byla pomalu vesnicí s nějakými patnácti sty obyvateli. Těch našich deset klubů, které podle tebe mají dlouhodobě lepší support než Opava, by mě teda taky zajímalo.
  • bez klubu Racionálně uvažující 01.09.2014, pondělí, 00:06 + 0 - 0
    Jestli je v Liberci,Teplicích,nebo na Slovácku lepší atmosféra než v Opavě nevím, (Spíše si to nemyslím) ale v tom, že je Opava přeceňovaná souhlasím, na to , že je to druhá liga, je to fajn, ale že bych si z toho sedl na prdel,to fakt ne, přece jen Slavia, Baník, Sparta jsou někde jinde...
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 01.09.2014, pondělí, 00:01 + 2 - 1
    V pohodě, jen si myslím, že ztrácíte soudnost :( Baník,Slavia,Bohemka,Sparta,Liberec,Teplice,Slovácko,Plzeň jsou podle mě táboryy, které umí předvést lepší support a celkovou kvalitnější atmosféru(Ok nevyjmenoval jsem jich přesně 10) než SFC, neurážím Vás, jen si myslí, že Opava je přecenovaný tábor, který všichni chválí za všecko, ale dle mě je to naprosto průměrný tábor....
  • Slezský FC Opava Tom1907 31.08.2014, neděle, 23:13 + 4 - 0
    Cisarak!: Napiš mi tady kluby, které podle tebe jsou podle supportu před Opavou, když nejsme ani v první desítce. A co se týče toho chorea, tak možná to pro tebe bude překvapení, ale opavský fotbalový klub byl založe v roce 1907, takže 790.výročí ještě neslavili. To choreo poukazuje na 790.výročí založení Opavy jako města. A Opava byla královské město, proto ten nápis kralujeme Slezsku. A plácat po ramenou nás nemusíš. My si sami víme jak na tom náš support je. My si to užíváme i bez tvého poplácání.
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 31.08.2014, neděle, 22:41 + 0 - 1
    Jsou fajn, snazi se, ale co se tyce supportu tak dle me nejsou ani v prvni desitce v ČR...je to vsak muj nazor jen
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 31.08.2014, neděle, 22:40 + 0 - 2
    Ja si nemuzu pomoct, musim se ztotoznit s nazorem, ktery se tady objevil pred nekolika tydny, ze Opava je proste zbytecne precenovany tabor,choreo o 790. letech kralovani Slezsku absolutne nechapu, jestli je to mysleno fotbalove, coz by Opavaci ztratili absolutne soudnost nebo jinak? ja nevim...hlavne Opavak placat po ramenou za kazdou picovinu....
  • Zbrojovka Brno flvv 31.08.2014, neděle, 21:59 + 0 - 0
    Typický baníkovec
  • Slezský FC Opava carcass 31.08.2014, neděle, 21:19 + 0 - 0
    Valleyman - ty musíš být toulenem pořádně zčuchaný. http://www.sfc.4fan.cz/index.php?p=77
  • SK Sigma Olomouc Eagle 31.08.2014, neděle, 20:53 + 0 - 0
    po tech vykonech a problemech posledni doby a tim, ze mame venku slabsi pocty uz dlouhou dobu, slusna ucast i support...kdo ocekaval neco vic, tak se moc neorientuje...rozhodne se nemame za co stydet
  • Bohemians 1905 Durden 31.08.2014, neděle, 20:21 + 1 - 0
    Opava by si zasloužila "První ligu" !!!
  • SK Sigma Olomouc Itessek 31.08.2014, neděle, 20:21 + 0 - 0
    Hodně povedný utkání z hlediska fandění,náš počet mohl být vyšší, ale co naplat. Opaváci hodně dobrý, za mě můžu říct, že slyšet samozřejmě byli, ovšem rozumět co řvou povětšinou nešlo, přece jenom když člověk řve, tak prostě nerozumí těm druhym co řvou oni. Jinak si myslím, že v první lize by tenhle zápas patřil k těm lepším a v některých kolech první ligy by mohl být aj top.
  • FC Baník Ostrava Valleyman 31.08.2014, neděle, 20:10 + 0 - 0
    Choreo i atmosféra hezké, nicméně by to mělo být "kralujeme Slezsku s výjimkou těch 15 let, kdy jsme se v Ostravě báli ukázat.
  • Slezský FC Opava SFC&WKS 31.08.2014, neděle, 19:56 + 0 - 0
    JBOYSFC: jsou i další fota? :) jinač, k tomu komentáři, že nás hosté neslyšeli..fajný vtípek, při supportu byla ozvěna v sadech jak cyp, ale oni nás neslyšeli :DD
  • Slezský FC Opava pitrs 31.08.2014, neděle, 19:37 + 1 - 0
    M_L vy jste nas neslyseli haha dobry koment.
  • Slezský FC Opava Tom1907 31.08.2014, neděle, 19:26 + 0 - 0
    Já si myslím, že Sigma počtově nezklamala, ale ani nijak nenadchla. Dorazilo jich tolik, kolik se asi očekávalo. Všeci si musí uvědomit, že ani v lize Sigma nenavštěvovala venkovní utkání ve velkých počtech. Takže v Opavě předvedli svůj standard. Co se týče jejich chorea, tak ho považuju za hodně povedené. Ještě nápis pod choreem mohl být propracovanější. Jediné, co bych choreu vytkl, tak že se jednalo o profláknutou postavičku, kterou na svých nálepkách a svých prezentacích používá spousta klubů v ČR, ale především v Polsku. Bohužel tento obrázek máme na nálepkách i my. Jinak celkově zápas paráda. Konečně do Opavy někdo zavítal a mohli jsem se s ním v hledišti přeřvávat.
  • Slezský FC Opava youngfanatic 31.08.2014, neděle, 18:33 + 1 - 0
    Čokl: Aspon se neco deje :) K fotbalu to patří!
  • bez klubu Čokl 31.08.2014, neděle, 18:18 + 0 - 0
    Hehe já se ani nedivím, že k vám do Opavy nikdo jezdit nechce. Tam je to totiž docela o hubu. :D
  • Slezský FC Opava JBOYSFC 31.08.2014, neděle, 18:14 + 0 - 0
    http://www.imgup.cz/image/XK3
  • bez klubu Čokl 31.08.2014, neděle, 18:07 + 0 - 0
    Četl jsem, že po utkání byla na stadionu nějaká potyčka. Může někdo popsat podrobněji?
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 31.08.2014, neděle, 18:02 + 0 - 0
    Za Olomouc musím říct, že jsme spokojeni. Počet lidí neovlivníme a a přesto je to slušné. Fandění bylo dobré (škoda že né všichni co váží cestu na Sigmu chtějí fandit) a ani mi opavské v kotli neslyšeli. Co se týče chorea tak plně ke spokojenosti, vyjádřilo co vyjádřit mělo a vypadalo dobře. V každém případě by se toto utkání nemuselo stydět ani v první lize.
  • Slezský FC Opava BIBOL 31.08.2014, neděle, 17:59 + 0 - 0
    Za mě sigma splnila očekávání.
  • Slezský FC Opava BIBOL 31.08.2014, neděle, 17:57 + 0 - 0
    Upřesnění: tandemu = fandeni, a vlastně slyšet byli,ale rozumět nešlo :)
  • Slezský FC Opava pitrs 31.08.2014, neděle, 17:57 + 0 - 0
    no nevim spadli po 30 letech a do opavy to je 80 km kde jinde se maji lepe prezentovat nez se ukazat u nas.A nevim jestli maji nejake problemy s vedenim,ale vim,ze maji problem v tom,ze hraci hrajou co hrajou a tim by meli klub podporovat vic.To je muj nazor
  • Slezský FC Opava BIBOL 31.08.2014, neděle, 17:55 + 0 - 0
    Včera super, ligová atmosféra. Sigma ok, sektor zaplnili ale slyšet je u nás v kotlu nebylo. První poločas super, jak tandemu tak hra. Druhý slabota. Já osobně jsem čekal i chtěl více jak BOD ikdyž byl většinou části kotle oslavován. Ale zase remizka na hřišti, vítězství v hledišti. Libor EK
  • bez klubu Bordo 31.08.2014, neděle, 17:34 + 1 - 0
    že je počet na Sigmu slabý? No nevím, spadnou z ligy, 3 ze 4 zápasů prohrají včetně posledních dvou, spory uvnitř klubu atd. Nakonec jich je v sektoru rozhodně přes 100, fandí, něco málo předvedou a ostatní ohrnují nos...
  • FC Baník Ostrava Rocco 31.08.2014, neděle, 16:36 + 0 - 0
    Chorea Opavy "790 let" celkem luxusní, na fotce docela nuda ale video ukazuje že to byla paráda, druhé choreo no nevím osobně vůbec nemůžu přečíst co tam je, pyroshow dobrá, choreo Olomouce povedené a ne že ne, jinak na koho je to myšleno? stop konfidentům od vedle?? počet ale na Sigmu hodně slabý, ale dalo se to čekat, škoda, jinak nejsou žádný videa ze supportu Sigmy?
  • Slezský FC Opava pitrs 31.08.2014, neděle, 15:41 + 1 - 0
    počet fanoušku Olomouce mě hodně zklamal na ligové mužstvo opravdu slabé kde jinde se chcou víc ukázat než u nás a hlavně to je kousek a o choreu ani nemluvím na jejich vebu jsem četl,že mají připravené luxusní choreo no nevím asi jsem u nás zvyklý na něco jiného.
  • Slezský FC Opava Brčko 31.08.2014, neděle, 15:28 + 0 - 0
    jako aktivní fanoušek jsem si utkáni užil parádně. palec hore (y)
  • FC Hradec Králové MatesHK 31.08.2014, neděle, 15:04 + 0 - 0
    pěkny
  • Slezský FC Opava youngfanatic 31.08.2014, neděle, 14:53 + 0 - 0
    jackAZ:Druhé choreo Opavy je poděkování hráčům, první nápis je Robin W. Lumír S. Oba hráči skončili v klubu po dlouhém působení :)Na těch fotkách jde vidět,že jsou foceny při manipulováni s choreografii.
  • Slezský FC Opava pitrs 31.08.2014, neděle, 14:51 + 1 - 0
    robin.W, lumir S ukonceni pusobeni dvou opavskych hracu
  • AZ Havířov jackAZ 31.08.2014, neděle, 14:36 + 0 - 0
    to druhé choreo O*avy nepřečtu ani za pyču, ví někdo co je tam napsáno?
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam včera, 19:28

Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam


Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! 22.09.2020, úterý, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam včera, 19:28

Fanúšikovský protest proti nezmyselným obmedzeniam


Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! 22.09.2020, úterý, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 20:59 - davey
Možná by nebylo špatné aby to ...
včera, 19:11 - davey
Všude je to s těma psama stejn...
včera, 19:06 - davey
Ta poslední fotka tvl... už je...
včera, 14:17 - zbarda
Jaký je problém mezi ultras po...
včera, 11:23 - acs1893
kéž by, to by to vypadalo po h...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace