o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: SK Slavia Praha - Bohemians Praha 1905

Foto report neděle, 08.11.2015 18:42 - přejít do komentářů
Pěkná návštěva, chorea i efektní pyroshow
images/clanky/fotoreport-sk-slavia-praha-bohemians-praha-1905-7227.jpg

Takřka 14.000 diváků si nenechalo ujít souboj o krále Vršovic.
Souboj, který nepoznal vítěze, přinesl zajímavé dění na tribunách, jak v sektoru domácích, tak v sektoru hostí.

Více se dozvíte v přiloženém fotoreportu.

Autor: DD

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.11.2015, středa, 15:47 + 0 - 0
    Tem hnedym verim,hlavne kdyz prijede FCB do Brna:)
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 15.11.2015, neděle, 22:49 + 0 - 0
    Ahoj Mate :-), cerne :-) !!! Bez zlute :-) a hnede :-) !!!!!!!!!!
  • FC Baník Ostrava Mat1922 15.11.2015, neděle, 22:40 + 0 - 0
    ...Rekli cervene slipy:-)
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 14.11.2015, sobota, 20:12 + 0 - 1
    Opět nesmrtelné téma na fotbale - politika. Tomu se nedá vyhnout, bohužel. Vždy tu bude levice a vždy bude i pravice, naštěstí budou i ti, kterým je politické smýšlení u zadnice. Každý z těchto směrů má něco do sebe, i když si protiřečí. Jen se to nesmí přehánět !!!
  • Bohemians 1905 ulhul1905 14.11.2015, sobota, 18:11 + 2 - 1
    babalu:já si zas myslim že proti náckům má bejt každej zdravě uvažující člověk:-Dkaždej má jinej pohled na svět
  • SK Slavia Praha fishboy 14.11.2015, sobota, 09:05 + 1 - 0
    Je to sport, netreba se rozcilovat hosi. Jsou dulezitejsi veci na svete. Laska, mir, duvera, uprimnost, penize to je jen par prikladu. Chovejte se uctive a ostatni se budou chovat s uctou k vam.
  • AC Sparta Praha babalu 14.11.2015, sobota, 05:46 + 1 - 1
    Dred: ja soudim ty,co jim vadi flaga GNLS, vubec jsem to nebral na celou Bohemku. Proste zjednodusene si myslim, ze by proti anarchistum a antife mel byt kazdy normalni fanousek:/
  • AC Sparta Praha babalu 14.11.2015, sobota, 05:36 + 0 - 2
    Rusty: jsem moc rad, ze Sparta si nehraje na apoliticky klub. Opravdu nemam nic spolecneho s chuligankou ani s nikym jinym na Sparte(znam par jednotlivcu), jen jsem moc rad, ze muj klub neovladaji ruzni posahanci. Ze tohle se na Sparte resit nemusi. Tecka.
  • Bohemians 1905 dred 13.11.2015, pátek, 21:58 + 1 - 0
    s tim souzenim si začal ty .. no nic, já pro tebe prostě budu furt feťácká levota a ty pro mě nágl88. Těch stereotypů se prostě nezbavíme, i když já levičák nejsem a ty třeba taky před babičkou zas tak vostrej lovec židů nebudeš, jako když jdete s klukama z ACS pít
  • bez klubu Rusty 13.11.2015, pátek, 19:29 + 0 - 0
    babalu: ono asi půjde o to, že Sparta si nehraje čistě na apolitický tábor. Hlavně nezapomeň všechny postrašit ultralevicí, tím se od těch co strašej ultrapravicí moc neodlišuješ.
  • AC Sparta Praha babalu 13.11.2015, pátek, 18:56 + 0 - 1
    Zadny steroidy neberu, ale dobre vedet jak soudite pres net:).Jen me udivuje kolik lidi se tu zastava antify i na Slavii. Samozrejme to nebylo az tak mysleno na nekoho s nickem Dred a fanouska Bohemky. U takovych me to neprekvapuje.
  • Bohemians 1905 dred 13.11.2015, pátek, 18:51 + 0 - 0
    babalu: tvl už si ty steroidy nedávej :) ..ani ředěný prosimtě
  • FK Viktoria Žižkov tondik 13.11.2015, pátek, 18:00 + 0 - 0
    ty vole, většinou mám i celkem nějakou trpělivost číst ty diskuze....ale tuhle sem fakt akorát nějak opravdu prolítl.... abych to shrnul tak určitě za mě by se něměli řešit takové nesmysly "politické" v kotlích a na stadionech, protože to přináší akorát rozpory na úkor spportu a hlavně protože lidi v kotli logicky různé názory mají.....a tedy už proto vydávat nějaké prohlášení třeba 5 lidí jako vizitku celého kotle samizřejmě nesmyslné je....sice rozumný člověk tedy to umí pochopit, že ne všechno co se "vytáhne" je názor všech v kotli, no ale někteří lidi to nechápu furt a generalizují to------------
  • AC Sparta Praha babalu 13.11.2015, pátek, 17:34 + 2 - 3
    A na koho je asi mirena ta vlajka? Potrefene husy se ozvaly:). Proste mi prijde, ze antifa a obecne ultralevice je nejvetsi zlo, kor v dnesni dobe. Zadnej nacek nejsem, ale rozhodne bych nedostaval zachvaty z toho, ze si nekdo na Sparte vyvesi vlajku GNLS.
  • Bohemians 1905 BH1905 13.11.2015, pátek, 15:36 + 0 - 0
    prej anarchisti a smazky :) rekl nezamestnanej kriminalnik :)
  • Bohemians 1905 Johnny puška 13.11.2015, pátek, 09:02 + 1 - 0
    bambula: Kde jsi vzal ty smažky bambulíne, myslím, že pár kusů jako u nás se najde i u vás:-D
  • AC Sparta Praha babalu 13.11.2015, pátek, 00:12 + 0 - 5
    Tolik zdrcenych slavistu kvuli vlajce namirene proti anarchistickejm smazkam:).To je snad doufam mozny jen na Slavii a Bohemce.
  • Bohemians 1905 dred 12.11.2015, čtvrtek, 21:08 + 2 - 0
    já Piráty ...ale proč to sem píšeme, to ví jen fishboy :DDD
  • SK Slavia Praha fishboy 12.11.2015, čtvrtek, 17:19 + 0 - 2
    Ja volim ODS
  • Bohemians 1905 BFC 10.11.2015, úterý, 15:49 + 4 - 1
    pool: Víceméně máš pravdu. Jde prostě jen o slovíčkaření, pózy a škatulkování. Když nejsi gnwp, seš automaticky gnls a naopak. Případně ten mimofotbalový názor politikou není a onen názor už zase je. Celý je to jedna velká šaškárna. A ve finále ti lidi tvrdí, že politika na stadiony patří, resp. "vždycky tam bude". Přitom je to jen o omezení honitby ega a vzájemné komunikaci. A "vyspělost" dnešní doby, kdy si každej léčí mindrák v anonymních diskuzích a socsítích, tomu pozérství a škatulkování jen nahrává.
  • bez klubu pool 10.11.2015, úterý, 15:25 + 1 - 0
    Maniak, já si spíše myslím, že je to opačně. Kluci jsou vlastenci, ale dělají ze sebe "fašouny". Prostě jen póza...ale stupidní.
  • Bohemians 1905 Johnny puška 10.11.2015, úterý, 14:05 + 0 - 0
    Hatefull,YoungH: Vy dva vlastenci, vás nakopat do ksichtů v Terezíně, hodit vás do kopky s kůrkou chleba a dvojkou močky v ešusu na měsíc a nechat vás tam měsíc, jako to zažívali vaši židovští bratři, tak přísaháte vlastenectví i islámu:-D
  • SK Slavia Praha Cepin 10.11.2015, úterý, 11:21 + 0 - 0
    tvůj příspěvek je 88tý v diskusi, tak si rovnou zabal kartáček
  • bez klubu Maniak 10.11.2015, úterý, 10:44 + 1 - 0
    Hatefull,YoungH: Než mít takovýhle fanoušky, tak to radši na Slavii nechoďte... děláte ze sebe vlastence, přitom ste jen německý fašouni.. styďte se.. a ano, v tom případě na ty chorea serte než tohle..
  • Zbrojovka Brno radex 10.11.2015, úterý, 09:42 + 1 - 0
    "vlastenci" nikdy nepochopí,je to marný.
  • Bohemians 1905 dred 09.11.2015, pondělí, 20:50 + 0 - 0
    tvl tahle diskuze je fakt kýbl plnej sraček :) Náckové a komouši by se mohli vzájemně hladit, až by se vyhladili.
  • Bohemians 1905 klokan22 09.11.2015, pondělí, 20:48 + 1 - 0
    Teda obhajovat sympatie ke krajni pravici tim, ze je Slavie pronarodni klub, to jsem opravdu necekal ze tady objevim něco tak absurdního.
  • Bohemians 1905 primitiv 09.11.2015, pondělí, 20:45 + 1 - 0
    dean: naprostej souhlas, ale tady to neřeš, dík...
  • SK Slavia Praha Dean_Moriarty 09.11.2015, pondělí, 20:35 + 8 - 0
    HateFull: A dokážeš pochopit, že to, že je Slávie ,,pronárodní klub", jak ty říkáš v naprostém rozporu s Hitlerovským nacismem? Nechápu, jak může Čech obhajovat ideologii, díky které přišla naše země o elity(Vančura, Čapek, Josef Mašín) a díky které zemřely další tisíce nevinných obětí.
  • Bohemians 1905 primitiv 09.11.2015, pondělí, 20:26 + 4 - 1
    zrušit komenty))) Strašák: pravda Krasoň: pravda Zbarda: jdi do <>píče Bohemáci: soustředíme se na Baník jo... tohle je k hovnu... CUB!
  • AC Sparta Praha zbarda 09.11.2015, pondělí, 19:14 + 0 - 0
    Jo a Strašáku, ptal jsem se na ty řecké nápisy z toho důvodů, že už jsem je u vás viděl 2x a nechápal jsem to. Prostě jsem byl jen zvědavej, sleduju ultras scény v Evropě, zajímám se celkově o fotbal a jsem rád, že to tady bylo vysvětleno. Takže tak :-)
  • AC Sparta Praha zbarda 09.11.2015, pondělí, 19:11 + 0 - 0
    Wajt: Tak samozřejmě si do vás rád rýpnů, pošťuchování a hecování vždy patřilo k tý naší rivalitě/nenávisti. Já zas k vám tak velkou nenávist necítím, mám i pár dobrých kamarádů slávistů. Kdyby si četl všechny moje komenty, tak kolikrát by ses divil. I jsem psal, že třeba máte lepší domácí kotel než my na Letný. Snažím se být objektivní, ale je jasné, že někdy to člověk vidí jinak, více sparťansky :-). Strašák: Já jsem čistě fanoušek/ultras a když je zapotřebí se bít, tak se biju, takhle bych se charakterizoval, aby si věděl s kým máš tu čest :-)... Jinak jak už jsem někde psal, je mi 31 let a nejsem tedy už žádný vlčátko :-)
  • SK Slavia Praha HlucnyDivak:) 09.11.2015, pondělí, 19:02 + 9 - 0
    Můžu se zeptat co je pronárodního na tom vyvolávat Rudolfa Hesse?
  • Bohemians 1905 ulhul1905 09.11.2015, pondělí, 18:40 + 1 - 0
    tady si někdo sere do huby až to neni hezký...
  • Bohemians 1905 BH1905 09.11.2015, pondělí, 17:03 + 1 - 0
    ... tolik k ochrane normalu :)
  • SK Slavia Praha HateFull 09.11.2015, pondělí, 17:01 + 2 - 3
    Většina nejrespektovanějších a nejuznávanějších postav na SKS stou vlajkou naprosto souhlasí a nemá sní problém. Ba naopak. SKS byla vždy silně pro národní klub, je to koneckonců i součást tradice. Tak to je, bylo a taky bude. Kdo měl s vlajkou problém, tak je to čistě jeho problém. Pokud sní někdo tak moc nesouhlasí tak si popletl sektor stím bohemáckým :) V tom slávistickém totiž nemá co dělat.
  • SK Slavia Praha ClenSkupinyVCernem 09.11.2015, pondělí, 17:00 + 1 - 0
    Krason: je opravdu smutne jaka loutka se z tebe stala! Jednou si kamarad s tim podruhe s tim. Jen aby ti nikdo nemohl rict ani slovo . Ani nebudu rikat jak si pri ruznych akcich zdravil ;-)
  • bez klubu Rusty 09.11.2015, pondělí, 16:44 + 0 - 0
    Strašák: Ono se moc dobře ví, kdo s tím začal.
  • SK Slavia Praha Strašák 09.11.2015, pondělí, 16:29 + 0 - 0
    Falcone: Kromě toho, že slávisté jednou napadli bohemáky při výrobě chorea, jsi nenapsal vůbec nic dobře. Co se radši vysrat na komentování, než si ty informace zjistíš? Ty konflikty byly vzájemný a vše začalo po znovuzrození Bohemky, kdy se na Bohemku nabalilo spoustu lidí, kteří nic o vztazích nevěděli. Bohemáci naopak tvrdí, že se při úspěších na Slavii nabalili noví fanoušci. Na obojím je asi kus pravdy. Každopádně ty konflikty byly vzájemný (nikdo pořádně neví, kdo s tím začal). A co se týče sparťanů, o kterých mluvíš, tak ti se v té době možná rozkoukávali na tribunách, takže to, co jsi napsal, je naprostej chorej výmysl. Naopak slávisti byli v té době v tomhle čekání aktivnější...
  • SK Slavia Praha Falcone 09.11.2015, pondělí, 16:20 + 0 - 0
    Ptal se tu někdo, proč byla přerušena družba nebo smír s CUB, z doslechu vím, že SKS napadli CUB před lety na choreu důvod neznám. Kdo ví, tak at doplní nebo mě opraví. A je jasný, že když tě někdo rozbije, tak ho nebudeš milovat. Osobně si myslím, že to bylo v době, když ACS čekala před barákem na každýho, kdo měl s SKS co společnýho, takže proč si nevytvořit nenávist na který si můžu zamachrovat.
  • SK Slavia Praha komby 09.11.2015, pondělí, 15:47 + 2 - 1
    Řekl bych, že se ta vlajka až moc nafukuje. Vlajka snad symbolizuje přítomnost dané skupiny na zápase. Takže když je vyvěšená třeba východní brigáda, taky to přece hned neznamená že jsme všichni přijeli z Hradce..
  • Bohemians 1905 BH1905 09.11.2015, pondělí, 15:43 + 2 - 0
    Krason > hele ono to funfguje i opacne. nekdo mi bude v kotli mavat sovetskou vlajkou nebo Che Guevarou tak ho poslu standopede do prdele stejne jako kdyby to byla vlajka s keltskym krizem. tohle generalizovani fanousku bohemky, kazdyho akorat otravuje a nahrava temhle nacistickym chudakum, ktery se pak maj potrebu proti Bohemce ohanet hakenkrojcama...
  • SK Slavia Praha Strašák 09.11.2015, pondělí, 15:22 + 0 - 1
    Tyhle věci neřešit ani tady, ani ne webu TS. Zase tolik nás není, abychom si vše nemohli říct mezi slávisty osobně. Jsou to naše interní věci.
  • SK Slavia Praha Krasoň1892 09.11.2015, pondělí, 15:19 + 1 - 1
    Vlajka GNLS byla akcí pouze několika mladých chuligánů (kteří ji prý vzali pouze na utkání proti Bohemce, která, jak je známo, táhne doleva...), určitě ne oficiální akcí Tribuny Sever. To, že se vlajka přehodila přes naši vlajku Ultras, bylo určitě hodně nešťastným řešením. Tribuna Sever určitě nijak politicky orientovaná není a nikdy nebude. Jako pravicově smýšlející můžeme označit maximálně chuligány (a to taky ne všechny). Velkou naší chybou je, že většina našich nejaktivnějších a nejrespektovanějších postav je rozprostřena po celém Edenu, dole na Tribuně Sever bohužel nestojí téměř nikdo. Pak jdou takto vzniklé problémy řešit jen těžko. Každopádně Tribuna Sever je apolitická! Vlajka byla mladých chulošů. Pro Zbardu: Cyklistika sice není fotbal, ale Královské Vinohrady nejsou Sparta. Náš největší nepřítel zůstává pouze 1 (co se sportovních klubů týče)!
  • SK Slavia Praha ClenSkupinyVCernem 09.11.2015, pondělí, 15:18 + 1 - 2
    Wajt: nejradsi bych to resil osobne, jenze na to nikdo z kritiku nema prijit a neco rict. Potom jen klasicky vypisujou na internetu. Jestli nekomu neco vadi tak at prijde. Moc dobre vi kde nas na stadionu najde.
  • Bohemians 1905 fandax 09.11.2015, pondělí, 15:15 + 1 - 0
    YoungH, pěkně jsi mě pobavil :))) Nejlepší byli ti dva Slávisté, co se snažili vyprovokovat bitku během první půle, ale k sektoru se jim nechtělo :-))
  • SK Slavia Praha wajt 09.11.2015, pondělí, 15:01 + 0 - 0
    ČlenSkupinyVČerném: Řešme prosím tyto věci na webu TS. Nepopírám, že máš ve spoustě věcech pravdu, stejně jako tvý oponenti, ale je třeba si vyprat prádlo doma... Díky
  • SK Slavia Praha ClenSkupinyVCernem 09.11.2015, pondělí, 14:53 + 2 - 2
    Tak za 1) rád bych podotkl že vyvěšení vlajky v zápase s bohemkou mělo být na popich soupeře. Za 2) pokudi vím je demokracie a to že vždy slavia hooligans byla pravicová a vždy to dávala na jevo, kdo si pamatuje choreo na strahove bart na bicepsu hakovy kriz. Proste to tak hold je ze clenove vetsiny hooligans v taboru jsou pravicove smyslejicí. Neni jim jedno osud nasi zeme ceske. A jelikoz pro vas ty blbecci v cernem delaji pro slavii zdaleka vic nez 80% tribuny tak si hold vyvesi i svoji vlajku. Vetsina chuliganu se podili jak na choreoografii tak grafitech ve mestech tak chraneni vas "normalnich fanousku" pri ruznych zapasech. A meli by jste mit trochu uctu a nejaky vdek ze slavii chcem proslavit a zviditelnit i jinde. Nez furt jen nadavat. To ze TS chce vystupovat apoliticky tak at, ale nezakazujte skupine v cerném ukazat jiny nazor nez maji ostatni. Je opravdu smesne jak lidi resi veci do kterych jim nic neni. Vetsinu tady komentujicich ani hlavni zastupci TS ani neznaji a furt jen vyhrozuji jak udelaji tohle a tamhleto. Pokud jste tak tvrdy a tak vam na tom zalezi tak prijdte za cleny skupiny v cernem nebo jine skupiny Kdyz vam vadi neco na vyvesovani nasich vlajek.
  • Bohemians 1905 klokan22 09.11.2015, pondělí, 14:48 + 1 - 0
    Znam celkem dost Slavistu a myslim si ze drtiva většina z nich člověka jako je YoungH povazuje za ostudu Slavie. Ale nic mi do toho není, to si musite vyříkat mezi sebou na TS :-)
  • Bohemians 1905 Johnny puška 09.11.2015, pondělí, 14:44 + 0 - 0
    BH1905: To vypadá spíš na základní zvláštní školu. YoungH: Když už někoho častuješ imbecilem, tak alespoň "pro imbecilY", takhle si se tím imbecilem stal právě ty ty nedomrdlá larvo:-D
  • SK Slavia Praha wajt 09.11.2015, pondělí, 14:38 + 0 - 1
    zbarda, takový rejpavý ko*ůtky,jako ty mám nejradši. Aby tě letenskej snědl ty ostudo! Ostatní slávisty poprosím, aby všechny svoje problémy s TS řešili na webu TS. Díky
  • Bohemians 1905 BH1905 09.11.2015, pondělí, 14:37 + 2 - 0
    YougH > hele, mladej, nech si ty nadavky nekam na ucnak, mezi bezmozky tvyho kalibru. Tvuj projev o tobe vypovida dost o tom, ze jeste potrebujes utrit nudli u nosu a prestat krast fotrovi z penezenky na ciga. :D
  • SK Slavia Praha YoungH 09.11.2015, pondělí, 14:36 + 2 - 4
    A tak naposled pro imbecili. Slavie byla, je a vždycky bude politická. To že se to nedávalo lidem před oči neznamená že to tak nebylo. Tot vše. Sieg
  • bez klubu MMs 09.11.2015, pondělí, 14:19 + 0 - 0
    "Nikolo, 2730 dnů! Vítej!" Transparent je směřován slávistovi (vlastní i řecké občanství), dřívějšímu lídrovi chuligánů, který byl nucený více než 7 let vynechávat utkání Slavie. Nyní se vrátil na místo činu... Toť řecký nápis.
  • bez klubu acab1 09.11.2015, pondělí, 13:39 + 0 - 0
    .....mluví činy a NE siláckost za klávesnicí.
  • bez klubu acab1 09.11.2015, pondělí, 13:38 + 0 - 0
    YoungH : Až trošku dospěješ, tak pochopíš, že čím více se snažíš působit jako velkej drsňák, tak tím více to má opačný efekt.Za chlapy mluví činy a siláckost za klávesnicí.
  • Bohemians 1905 Johnny puška 09.11.2015, pondělí, 13:14 + 0 - 0
    YoungH: :-) Blbko
  • SK Slavia Praha YoungH 09.11.2015, pondělí, 13:03 + 0 - 0
    Vy kundy zelený co jste vzali? šály co jste vzali dědkům a dětem? Zalez do pepíčka tak jak vy to umíte. Na víc se nezmůžete
  • SK Slavia Praha Alex13 09.11.2015, pondělí, 13:01 + 2 - 0
    já myslim, že spoustu komentujících pode mnou to shrnulo hezky. Vlajka GNLS se mi taky příčila, ostatně myslim, že se příčila minimálně 90% lidí, co na TS byli. Jasně, mohlo to bejt mířený proti některejm skupinám Bohemky, ale pořád se jedná o akci jedinců, ne celého kotle! Oceňuju, že se slávistická hools scéna opět zvedá, ale politika by se na stadion prostě tahat neměla. Už třeba čtvrtou sezonu vídávám na stadionu příznivce Slavie černé pleti, vždy se slávistickou šálou a dresem. To se tam má teď začít bát chodit, aby mu naše partička něco neudělala? pro YoungH: neber to tak, že se do vás navážím, oceňuju, co děláte, ale byl bych rád, abyste vaše politické myšlení nevydávali za názor celého kotle. pro příště díky. :)
  • bez klubu Rusty 09.11.2015, pondělí, 12:50 + 2 - 0
    Zápas určitě nadprůměr ligy, choreo SKS dost pokažené penaltou. Jinak to že je Slavie apolitická se směju pokaždé, když s tím někdo vyleze.
  • bez klubu pool 09.11.2015, pondělí, 12:49 + 3 - 1
    Ahoj, já jsem slavistický fanoušek a vše nejraději řeším na internetu ... horší diskuze než na slavistickychnovinach, kde jedna vlajka znamená invazi neonacistů na slavistické tribuny.
  • SK Slavia Praha Vondryk 09.11.2015, pondělí, 12:49 + 2 - 1
    JS1892: Souhlas, hlavně nechápu proč se tyhle náckovské manýry tahají zrovna na Slavii.
  • SK Slavia Praha JS1892 09.11.2015, pondělí, 12:43 + 5 - 1
    YoungH- Ty jsi ten “šéf“ té Vaší mládeže, který v teplicích 70 minut sedí, potom ostatní hecuje a křičí, aby skákali a zpívali? Trochu paradoxní, nemyslíš? Srovnej se. Málokdo to bude chtít řešit, lidi chodí na Slavii z jiných důvodů, třeba, že to/ji mají prostě rádi. A zejména na domácích zápasech, kde je tisíce normálních slávistů, to je mimo. A brát si navzájem věci? Už to, jak se vyjadřuješ, ukazuje, jak máš nos nahoře. To, že se vyholíte a oblečete se do černých věcí, z Vás silnější opravdu neudělá.
  • Bohemians 1905 Johnny puška 09.11.2015, pondělí, 12:35 + 5 - 0
    Strašák: No slušně se zeptal, když už jste to vytáhli, tak bys mu mohl slušně odpověděl, nebo to vysvětlíš až někde v TV, protože sem chodí málo lidí?
  • SK Slavia Praha Strašák 09.11.2015, pondělí, 12:23 + 0 - 0
    To je na toho zbardu
  • SK Slavia Praha Strašák 09.11.2015, pondělí, 12:22 + 0 - 1
    A co ty si zač, že chceš furt něco vysvětlovat nebo komentovat?
  • Bohemians 1905 BH1905 09.11.2015, pondělí, 12:22 + 1 - 0
    zbarda > mozna ti k tomu nekdo od slavistu rekne vic, ale ja slysel, ze to je vitacka chulose s reckym pase, co mel 7 let distanc.
  • Bohemians 1905 BH1905 09.11.2015, pondělí, 12:19 + 0 - 0
    a me osobne mrzi to j**e slavie, j**e slavie. to nebylo hezke
  • SK Slavia Praha Lord Dýně 09.11.2015, pondělí, 12:16 + 1 - 0
    Kolik1: S tím vyvěšováním vlajek naprostý souhlas.
  • SK Slavia Praha kolik1 09.11.2015, pondělí, 12:08 + 6 - 0
    Bohužel, včera to bylo zdaleka nejhorší fandění v poměru počet fans/support. A nemůže za to počet lidí co přijdou jednou, ale hlavně rozeřvávači. V druhý půlce jsme měli spoustu standartek, ale ani jednou jsme je nepodpořili vytvořením pekla jako třeba proti dukle. Místo toho se šaškuje s vlajkou GNLS (vyvěšujte si třeba GNLS,GNWP nebo JBMSDPRDL ale na místě kde jde o politiku a ne pod 4000 lidí kteří s tím nechtějí mít nic společnýho) a nebo se skandujou chorály, který se vůbec nehoděj. Máme na mnohem mnohem víc.
  • AC Sparta Praha zbarda 09.11.2015, pondělí, 12:05 + 0 - 0
    A co ty řecké nápisy, vysvětlí nám to někdo? Nebo taky neznáte důvod? :-)
  • Bohemians 1905 sc@rface 09.11.2015, pondělí, 11:11 + 2 - 0
    S tim berserkem se vam to povedlo :D
  • Bohemians 1905 Johnny puška 09.11.2015, pondělí, 10:41 + 0 - 0
    YoungH:Neříkej dvakrát, na vašich šálách sme před stadionem pekli buřty:-D
  • Zbrojovka Brno radex 09.11.2015, pondělí, 09:54 + 2 - 0
    tyhle hesla převzatá od anarchistické a antifašistické scény jsou super-je potřeba poukázat na vlastní nekreativitu.
  • Bohemians 1905 BH1905 09.11.2015, pondělí, 09:47 + 2 - 0
    tim se cela tribuna sever (Thor Steinar?) stava v mych ocich jenom jako vyjerbana particka zasranejch nacku.
  • SK Slavia Praha YoungH 09.11.2015, pondělí, 09:22 + 1 - 4
    Vlajku GNLS si bude roztahovat kdo chce a kdy chce. Slavie je politická a kdo tvrdí, že ne tak ať to přijde "těm klukům" vysvětlit, nebo jim vlajku třeba sebrat :)
  • Bohemians 1905 primitiv 09.11.2015, pondělí, 08:48 + 0 - 0
    1895 je fotbal ve Vršovicích ala Kotva 1895 (náš fans klub) btw. existují Vršovice 1860, které se věnují také kopané... ti ovšem vycházeli z principu tělovýchovy (později například Sokol) ale co já o tom můžu vědět jsem jen prymytyv z pole ;o)
  • SK Slavia Praha Falcone 09.11.2015, pondělí, 07:34 + 1 - 1
    Zase se tady hádáte o sračkách, 1892 byl založen cyklistický klub, ale my fandíme Slavii všem. Šipky, futsal, balet, lukostřelba. Vy to asi ještě pořád nechápete :)
  • Bohemians 1905 primitiv 09.11.2015, pondělí, 04:39 + 1 - 0
    slavia hrala desetileti na letne... kdo toto neví... at radeji vrátí šálu do fanshopu;-)))))
  • SK Slavia Praha dave.fsp 09.11.2015, pondělí, 03:55 + 1 - 0
    Příspěvků k pousmání či k pláči si tu člověk pod různými články může přečíst dost, ale že je Wikipedia jeden z nejpřesnějších zdrojů, to je snad vtip, to nikdo nemůže myslet vážně. Jinak dnes vzhledem k návštěvě support poměrně bídný, ale asi to bylo z velké části předváděnou hrou. Štve mne akorát, že si přímo vedle stupínku support leadera partička intelektuálů několikrát za zápas vesele roztáhne vlajku GNLS, když na Slavii politika nemá co dělat.
  • bez klubu dontcare 09.11.2015, pondělí, 03:20 + 1 - 0
    já nemluvim o prvním derby se Slavií. Byly tady již tehdy fungující, starší fotbalové kluby, zejména německé. Takže kdyby se na Spartě hrál organizovaně fotbal od roku 1893, tak by asi sehráli zápas dřív s bůhvíkým a nečekali chudáci 3 roky na Slavii. Třeba jste si mohli kopnout s AC Praha, ty jste dobře znali, když jste od nich odešli. Oni taky kopali do balónu, ale jejich fotbalový oddíl vznikl oficiálně až 1896 a to právě proto, že byla vypsána první soutěž. Nesnažím se dokázat, kdo vznikl dřív, kdo ne, to možná dnes ani nejde (jestli existuje důkaz, tak mě zajímá!), ale rozporuji tvé tvrzení, že fotbalová Sparta vznikla 1893, není to o co opřít. Dle mých znalostí vznikaly fotbalové oddíly v jednotlivých sportovních českých klubech na přelomu 1895/96 právě kvůli první vypsané soutěži. Kdo byl první? Nevim. Ale zajímá mě z čeho vychází sparťanské choreo, na které jsem se ptal. Jedině z dojmů asi tak neprůstřelných jako hláška bratři Rudlové si přivedli fotbalový kroužek. Pokud ale opravdu 16.11.1893 vznikl fotbalový klub AC SPARTA, 3 roky trénovali, i když neměli proti komu hrát, čekali, až se zrodí soupeř, a po tom všem sehráli svůj první zápas až den, dva (to se mi teď fakt nechce hledat) po zápase AC Praha-Slavie, tak tomu říkám dějinná frustrace. Dokument si pustím, btw pokud jsem četl pozorně, tak se v tvém wiki odkazu nepíše o tvém tvrzení (fotbalový oddíl ACKV)
  • AC Sparta Praha zbarda 09.11.2015, pondělí, 01:57 + 0 - 0
    Tohle je fakt pěknej dokument, ale nepředpokládám, že si ho pustíš. https://www.youtube.com/watch?v=3ECrfHtNAII Wikipedia je hodnocena jako jedna z nejpřesnějších informací. Jestli jí chceš zpochybňovat, tak to nemá cenu ani dál s tebou řešit a bavit se o tom. Jenom poslední dvě věci. První derby se hrálo právě až v roce 1896, protože do té doby slavia ve fotbale neexistovala, tak se nemohlo hrát dřív! A proč AC? http://www.acspartapraha.cz/cz/historie Měj se
  • bez klubu dontcare 09.11.2015, pondělí, 01:38 + 2 - 0
    16.11.1893 rozhodně založen fotbalový oddíl nebyl a je mi jedno, co se píše na wikipedii, kterou patlaj dohromady anonymní všeználci. Operuješ z hezkými odkazy, leč nepřesnými. Jesli to byl od začátku fotbalový klub, proč se jmenuje Athletic Club? Jelikož v půli ledna už byla celkem fest zima, první sport, na který Athletici vyrazili, bylo bruslení. Tak nějak zjara 1894 jste začali atletičit. Asi jste si při tom čutli i do hadráku, neb to byla vášnivá kratochvíle kluků a sportovců jiných klubů, třeba veslařů. Jestli jste 1893 založili opravdu i fotbalový oddíl, proč jste první zápas sehráli až 1896? Neni to trochu moc na přípravu? Takže podle mne skutečný fotbalový oddíl, který měl nějaký řád vznikl začátkem 1896, možná snad koncem 1895, před první oficiální soutěží o těch 11 odznaků. Do té doby to bylo všestranné atletičení. Každopádně můžeš mé tvrzení vyvrátit nějakým důkazem. Ono v oněch dávných časech nebylo vše tak přesné, jak bychom to chtěli dnes vidět. Zdravím
  • AC Sparta Praha zbarda 09.11.2015, pondělí, 01:16 + 0 - 0
    dontcare: https://cs.wikipedia.org/wiki/AC_Sparta_Praha 16.11. 1893 byl založený fotbalový oddíl AC Královské Vinohrady, v roce 1894 pak bylo změněno na AC Sparta. Jelikož se tady bavíme o fotbale, tak Sparta je starší jak slavie. Co se týče oddílu, jak tady píše Vondryk, ano, slávistický oddíl je starší než ten sparťanský. Třeba hokejová slávia je starší jak ta naše. S těma řeckejma nápisama mě to taky zajímá. To už je snad druhej zápas co jsem to viděl.
  • AC Sparta Praha acs1893 09.11.2015, pondělí, 00:59 + 0 - 0
    Hale jak je to teda stema reckejma napisama.....To si každej v kotli sks může vytáhnout co chce?
  • bez klubu dontcare 09.11.2015, pondělí, 00:08 + 0 - 0
    pro spartanskeho znalce: muzete objasnit toto: http://postimg.org/image/r3pg814hf/ a co vase soudruhy k takovemu tvrzeni navedlo?
  • SK Slavia Praha Vondryk 09.11.2015, pondělí, 00:00 + 0 - 0
    zbarda: Ono je to prostě bráno spíš z hlediska založení oddílu. Jak na Slavii tak ani na Spartě se nejdřív neprovozoval jenom fotbal. U nás to byla cyklistika u vás bruslení. Ono vůbec na tohle téma by se dala vést diskuze hodně dlouho. Třeba Slavia je udávaná jako nejstarší klub, ale FK Loučeň má založení 1893, ale v té době už hráli fotbal.
  • AC Sparta Praha zbarda 08.11.2015, neděle, 23:44 + 0 - 0
    KL.80: Tady to máš, hlupáčku .-) http://www.sks1892.estranky.cz/clanky/historie-slavie.html
  • AC Sparta Praha zbarda 08.11.2015, neděle, 23:31 + 0 - 0
    Narozdíl od tebe svoji historii klubu znám, je vidět ale, že ty o ty svý slavii moc nevíš. Fakt si to zjisti, ať tady nejsi za hlupáka. No, potom, co jsem si od tebe přečetl za příspěvek - jsi hlupák. Hlavně já jsem tady nikoho neurážel. Jen poukazuji na fakta.
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 08.11.2015, neděle, 23:02 + 0 - 0
    pedrosks: tobě asi slovo "objektivita" nic neřiká co ? Slavie co se domácích zápasů týče jednička u nás, o tom neni pochyb, ale překvapuje mě support Bohemky. Přijde mi, že co se hlasitosti týče, šli klokani hodně nahoru. Kdyby se hrál podobnej zápas u nás každý kolo, tak si můžem gratulovat.
  • SK Slavia Praha KL.80 08.11.2015, neděle, 23:01 + 0 - 1
    Zbardo ty buzerante ty si si přečti co vy ste zač. ..jste klub bruslařů, odkazujete se na městský stát kde chlap chlapa mrdal do prdela a vrchol krásy byl chlap bez koulí... ty už konečně chcípni i s klokanem. My jsme Slavia!!!!
  • Bohemians 1905 Kroos 08.11.2015, neděle, 22:53 + 1 - 3
    Zbarda: přesně .. už jsem na to alergickej .. sami ani nevědí rok založení svého klubu a jenom si přisvojili prvenství které jim nepatří :) šašci slávistický no ..
  • AC Sparta Praha zbarda 08.11.2015, neděle, 22:44 + 1 - 0
    Slávisti, už si to někde zjistěte (encyklopedi nebo třeba google) a neklamte všechny fans. Vaše založení fotbalového klubu je rok 1896, v roce 1892 byl založený cyklistický oddíl. Jinak počet diváku super!
  • Bohemians 1905 dima 08.11.2015, neděle, 22:17 + 0 - 0
    Proč je v tom videu vystřižená ta slávistická penalta probůh? Dát tam penaltovej zákrok a samotnou penaltu už ne? šašci :D
  • SK Slavia Praha Dean_Moriarty 08.11.2015, neděle, 21:42 + 0 - 0
    https://www.youtube.com/watch?v=TfVZb97sqXA
  • SK Slavia Praha pedrosks 08.11.2015, neděle, 20:59 + 0 - 0
    Bohemáky jsem neslyšel ani když jsme my nic neřvali nebo nezpívali. Dnes se mi to prostě u nás líbilo (mnohem lepší než zápas s Duklou např)
  • SK Slavia Praha Dean_Moriarty 08.11.2015, neděle, 20:42 + 0 - 0
    Nevím no, mě přišlo že těch 1000 Bohemáků bylo slyšet víc. A s derby bych to vůbec nesrovnával to bylo úplně někdě jinde.
  • SK Slavia Praha Hambi1892 08.11.2015, neděle, 20:31 + 0 - 0
    Taky si myslim, že to dneska nebylo špatný. Hlavně ve druhym poločase to bylo dobrý.
  • SK Slavia Praha pedrosks 08.11.2015, neděle, 20:24 + 0 - 0
    pool: Mně naopak přišel support kvalitní, srovnatelný s derby s acs. Lidí, co chodí párkrát za sezonu tam bylo bohužel dost, ale furt jsem radši, když příjde 14000 než 5000.
  • SK Slavia Praha Alex13 08.11.2015, neděle, 20:12 + 0 - 0
    ale s tím choreem máš pravdu, bylo dost narušený tou penaltovou situací.
  • SK Slavia Praha Alex13 08.11.2015, neděle, 20:09 + 0 - 0
    pool: na to, že se po 30 minutách prohrávalo o dva góly, to nebylo zlý a když se při náporu zapojili všichni, tak to mělo správný grády... support rozhodně lepší než při posledním zápase s Olomoucí, přišlo mi, že většina fandících prostě cejtila, že minimálně srovnáme, tak se na to nevysrala. taky mam za to, že kraje kotle fandily líp, než při derby se spartou... ale mám to zkreslený tim, že sem stál na Severu, no. :)
  • SK Slavia Praha Dean_Moriarty 08.11.2015, neděle, 20:09 + 0 - 0
    pool : Nezbývá než souhlasit :(
  • bez klubu pool 08.11.2015, neděle, 20:04 + 0 - 0
    Support ze strany Slavie jeden z těch horších, holt když přijdou lidi co chodí jednou do roka a ještě se prohrává, tak z toho žádná hitparáda nebude. Choreo taky nedotažený, zrovna při něm Slavia inkasovala. Bohemians první poločas dobrý, druhý už ne. Fotbal na hovno, úsměvná až komická akce slávistů, kteří šli zřejmě pro vlajku k hostům a po krátkém zamávání si se obrací a jdou zpět do sektoru.
  • SK Slavia Praha JS1892 08.11.2015, neděle, 19:52 + 1 - 0
    Trochu se divím, že tu není vyfocená vlajka GNLS, když ji tam mladí pořád cpali. Politika mě příliš nezajímá, ale jakékoli vyvěšování pod celým kotlem není dobré. Z celého kotle je takto smýšlejících možná 10%, tímto do toho taháte všechny.
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 08.11.2015, neděle, 19:46 + 0 - 0
    Rocco, to mě taky zajímá
  • SK Slavia Praha MartinSever 08.11.2015, neděle, 19:16 + 0 - 0
    Jaký je překlad řeckého nápisu?
  • SK Slavia Praha MartinSever 08.11.2015, neděle, 19:16 + 0 - 0
    Jaký překlad řeckého nápisu?
  • Bohemians 1905 Haza1905 08.11.2015, neděle, 19:14 + 1 - 0
    Dost mne mrzí, že se nepovedlo choreo dobře roztáhnout, aby šlo dobře přečíst, ale pokud někoho zajímá text tak: Vršovický rival? Náplava z Letné
  • Bohemians 1905 ulhul1905 08.11.2015, neděle, 19:06 + 2 - 2
    nechci fandit slávistům ale dobrá narážka na berserk:-D je to banda komediantů
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 08.11.2015, neděle, 19:05 + 0 - 0
    Dobrá návštěvnost.
  • FC Baník Ostrava Rocco 08.11.2015, neděle, 19:04 + 0 - 0
    může mi někdo objasnit prosím, nebo aspoň kde se dočtu ukončení družby mezi slavii a bohemkou? proč taková nenávist? ja myslel že tam ještě jsou nějaké dobré vztahy
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Bitka fanoušků Levski Sofia při zápase v Plovdivu před hodinou

Bitka fanoušků Levski Sofia při zápase v Plovdivu


Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... včera, 12:29

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů včera, 02:23

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Bitka fanoušků Levski Sofia při zápase v Plovdivu před hodinou

Bitka fanoušků Levski Sofia při zápase v Plovdivu


Tribuna Sever má Prymuly plné zuby... včera, 12:29

Tribuna Sever má Prymuly plné zuby...


Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů včera, 02:23

Ve Zlíně choreografie, pyrotechnika a výhra hostů

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 11:06 - Fafrnek
Hnus...jako nase vlada
včera, 11:02 - Fafrnek
Super transparent Budweis!!!
včera, 10:29 - saiwer
“Kdybyste nefandili, necháme V...
včera, 08:08 - acab1
Tak tohle je silná káva. Vůbec...
26.09.2020, sobota, 11:14 - Son of Moravia
Kdyby to aspoň dávali do mláde...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace