o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: SK Slavia Praha - FC Baník Ostrava

Foto report neděle, 28.02.2016 16:53 - přejít do komentářů
Šlágr kola v Edenu...
images/clanky/fotoreport-sk-slavia-praha-fc-banik-ostrava-7400.jpg

Šlágr 19. kola SYNOT ligy se odehrál v neděli 28. 2. 2016 v Edenu mezi Slavií a Baníkem.

A jakožto šlágr kola, zápas určitě naplnil vysoká očekávání. Burcující support, pyrotechnické show, chorea a rivalita...to vše bylo v nedělní podvečer v Edenu k vidění.

Chacharů dorazilo přesně 1011 a celková návštěva na utkání činila 12.985 diváků.

Připraven je pro Vás fotoreport. Postupně budeme článek aktualizovat, brzy se zde objeví i mapující video zápasu.

 

Autor: DD & PM

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 04.03.2016, pátek, 10:39 + 0 - 0
    Kyby: Jediné co jsem našel http://banicek.com/view.php?nazevclanku=n&cisloclanku=2016030001
  • FC Baník Ostrava Thomas FCB 04.03.2016, pátek, 10:15 + 0 - 0
    kyby: banicek.com má asi tak nejlepší video a pomalu jediné
  • FC Baník Ostrava Mat1922 04.03.2016, pátek, 09:57 + 0 - 0
    Chyba,ty asi myslis nastup na ochoz natoceny z tribuny...
  • FC Baník Ostrava Mat1922 04.03.2016, pátek, 09:53 + 0 - 0
    Kyby:tady to mas,je to v case od 1.20...bohuzel ale kratky zaber. https://www.youtube.com/watch?v=VXfd-6Et8Xc
  • FC Baník Ostrava Kyby 04.03.2016, pátek, 08:04 + 0 - 0
    Celkem mě mrzí, že jsem nikde nenašel nějak slušně natočený ten nástup...jen bych chtěl vidět, jak to vypadalo.
  • FC Baník Ostrava IvoIvoIvo 03.03.2016, čtvrtek, 22:05 + 0 - 0
    Jdou ty fotky časově chronologicky? Zajímalo by mě, jestli výraz v obličeji těch holek slávistek je kvůli naší tvorbě. Zpětná vazba vždycky potěší.
  • FC Baník Ostrava L. 8 03.03.2016, čtvrtek, 17:39 + 0 - 0
    video: http://www.facebook.com/supporters.cz/videos/976784842387032/
  • SK Slavia Praha YoungH 03.03.2016, čtvrtek, 12:59 + 0 - 0
    Mexická vlna na druhý pokus rozhodně povedená, netradiční, zajímavé zpestření a zapojení Východu do fandění, ale přece jenom je to trochu .. nudné. Jinak setkání před zápasem škoda.
  • FC Baník Ostrava Kyby 03.03.2016, čtvrtek, 10:24 + 0 - 0
    Nechci prudit, ale co to slibované video? Bude?
  • SK Slavia Praha StoneIsland 03.03.2016, čtvrtek, 05:03 + 0 - 0
    Diskuze, která má úroveň ano, což se tady většinou najít nedá. No chápu, že se někdo ozval, kord když jsi zrovna jeden z těch, co tu tu ostudu dělaj
  • Bohemians 1905 dred 02.03.2016, středa, 21:18 + 0 - 0
    prej byla mexická vlna ..nemá někdo video?
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 02.03.2016, středa, 21:16 + 0 - 0
    Tak snad od toho je diskuze říct si co bylo či nebylo dobře a jak na tom jaký tábor je. Nechápu proč se serete do diskuze, když s tím máte problém.
  • FC Baník Ostrava Kyby 02.03.2016, středa, 06:34 + 2 - 1
    Pro baníkovce to platí taky !!!
  • FC Baník Ostrava L. 8 01.03.2016, úterý, 21:39 + 0 - 0
    Musím souhlasit se StoneIsland s těmi výjezdy, máte co dohánět... všichni.
  • FC Viktoria Plzeň pepky 01.03.2016, úterý, 21:11 + 0 - 0
    Stoneisland:jojo kámo bohužel to je furt dokola..keci že...cele to bylo supr zàžitek pro nas všechni a pořát jse o tom mluvý a to je dobře..celé to bylo vyborné hoši...zdar.fcvp1911
  • SK Slavia Praha StoneIsland 01.03.2016, úterý, 20:18 + 3 - 0
    Naše fandění absolutně mimo, Baníku na nejvyšší úrovni. Furt tady někdo má potřebu psát kdo je v čem nejlepší, kdo co dělá dobře a kdo co špatně. Už se tady proberte, kord slavisti, co tu dělaj ostudu. Radši jezděte na výjezdy a nebrečte nad sračkama jako že nešla aparatura.
  • SK Slavia Praha wajt 01.03.2016, úterý, 18:35 + 0 - 0
    Brok, sslavisza: Amen.
  • SK Slavia Praha SSlavista 01.03.2016, úterý, 18:32 + 0 - 0
    S tím choreem máš pravdu Broku. Protože jestli šla v něčem Slavie trochu dolů, tak je to kreativita při výrobě chorea. Ono sice ty kartoniády přes celý sever jsou hezký, ale většinou na jedno brdo. Mě více potěšily chorea tipu: Vlk byl vždycky za hňupa, nebo Poháry? Leda v cukrárně. Ale zase není proč je nějak kritizovat, protože třeba JWM na jaře proti Bohemce vypadalo naprosto fantasticky.
  • FC Viktoria Plzeň pepky 01.03.2016, úterý, 17:43 + 1 - 0
    já jsem horník kdo je víc...choreo mega pecka výborný za jedna..fcvp1911
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 01.03.2016, úterý, 17:17 + 5 - 0
    SSlavista: podle mě přesně napsáno. Jen bych ještě dodal, že po choreo stránce se podle mě nemohou vaši ultras rovnat s těmi našimi. Propracovanost a nápaditost choreografií je na naší straně. Jinak vaše domácí zápasy jsou jednoznačně nejlepší v lize, to musí uznat každý soudný i nesoudný člověk, stejně jako to, že váš repertoár je pěkný, široký a zpěvný, což se mi hodně líbí. Každý tábor má hold svoje :)
  • SK Slavia Praha SSlavista 01.03.2016, úterý, 16:48 + 4 - 0
    Tohle vyjadřování na internetu nemám příliš v lásce, ale myslím, že jestli si to některý zápas zaslouží, tak rozhodně tenhle. Rozhodně uškodilo, že nešel mikrofon, protože na té rozlehlé tribuně opravdu megafony nebyly moc slyšet, já jsem třeba nezvykle stál víc nahoře a chorály jsem jel až třeba od půlky, dřív jsem prostě nevěděl co se řve. Nás support v poměru počet x kvalita možná ten nejhorší co jsem na TS zažil(a stojím si za tím, že to bylo hlavně kvůli té aparatuře, vandráci chodí i na derby a další atraktivní zápasy). Naopak Baník předvedl skvělé představení, ale rozhodně není na místě říkat, že ovládl Eden. Ale navzdory těmto věcem se musí uznat, že kdyby proti sobě byly dvě stejně početné skupiny těchto dvou týmů, tak by rozhodně byli chachaři slyšet víc. Nevím jestli je to tou trochu temperamentnější náturou, nebo typem chorálů, asi obojím. Slavie zpívá chorály hodně do melodie, snaha o Jižní Ameriku, naproti tomu Baník se s tím moc nepáře a vše řve úderně. To je ten hlavní rozdíl, Slavie zpívá a Baník řve. Mně rozhodně nevadí tento styl fandění, ale hodí se spíš na zápasy jako byl ten s Brnem, než na zápas kde je potřeba opravdu o tribuny bojovat. Často tu taky čtu nějaké hypotézy o tom kdo je nejlepší, nedá se to přesně říct, ale co se dle mého názoru dá říct, je to, že Slavie je jednoznačně nejlepší doma(a to i když byl Baník ještě na Bazalech) a Baník je zase jednoznačně nejlepší na venkovních zápasech. Každopádně to byl souboj dvou nejlepších tuzemských táborů a myslím, že o tom už snad nikdo nemůže pochybovat, jinak prostě nemá žádnou soudnost.
  • AC Sparta Praha ACS 01.03.2016, úterý, 10:01 + 0 - 0
    Jdete se doprdele slavisti podivat do sektoru hostu a jdete uplne do poslednich rad. Potom konecne pochopite, proc zadni hoste do techto rad nechodi, nevidite diky obrazovce za pulici caru... Kazdy tabor vam to rika a vy se nad tim znovu a znovu divite...
  • FK Hvězda Cheb Conspi 01.03.2016, úterý, 09:23 + 2 - 0
    UltrasWorld zařadili tento zápas mezi Top 5 v týdnu! https://www.youtube.com/watch?v=h3EVSRp2USA
  • SK Slavia Praha LK80 01.03.2016, úterý, 09:11 + 0 - 0
    Já jsem stál mezi 106 a 105 a tam jsem se zapojil téměř vždy až v půlce pokřiku. Rozhodně to nepíší jako výmluvu, ale já jsem kluky s megafony prostě neslyšel a už vůbec jsem neslyšel Součka při děkovačce. I přes svůj věk mě fandění baví pořád víc, ale proti Baníku jsem si to vůbec neužil.
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 01.03.2016, úterý, 08:03 + 0 - 0
    Většina lidí v černém, modrobílé čepice vyprodány, na některé nezbylo, originální nástup jako horníci, pro mě vtipné vyvolávání hráčů sks, hlavní choreo, pláštěnky a nakonec i trošku méně povedená kartoniáda na oslavu Havířova. Co se týče prezentace, myslím si, že na výjezd absolutní TOP. Počet přes 1000 lidí na celek, který má jistý sestup a vyhrál dva zápasy za poslední rok je důkaz hrdosti. Ke konci dne nezklamaly ČD a PČR, protože ačkoliv věděli náš počet, tak hold do vlaku se vešla cca polovina lidí, která na třetí pokus (po dvou ručkách ještě na nádraží) odjíždí o hodinu dříve.. Náš výjezd do Prahy se tak protáhl- 20hodin on tour :D K SKS: Pěkně zaplněný Sever, pěkná pyroshow a pro mě nejhezčí prezentace, když zvedli všichni šály, případně sněma mávali. Kartoniáda nvm, nvm.. Nápis, ve kterém dle mě chybí mezera (našepevnost), ještě nebyl ani roztáhnut zatímco kartony už byly dávno nad hlavou a pyro odpálené.. Fandění těžko hodnotit, ve chvíli kdy jsme byli ticho mi přišlo, že fandí max půlka. Výmluvy na repráky? - Nám je taky nepustili na stadion, taky jsme měli jen megafony a taky z nich bylo hovno slyšet, takže tak.. Ne že by mě TS vyloženě zklamala, to zase ne, na naše poměry super, jen jsem doufal, že se na tento zápas možná ještě více hecnou :)
  • FC Baník Ostrava masa21 01.03.2016, úterý, 07:33 + 0 - 0
    Já tedy nejsem nějaký odborník na support atd , nicméně, ikdyž se to ze sektoru hostu těžko hodnotí,tak když už jsem TS slyšel, tak to nemělo takovou sílu , jako když jsem byl u Vás před dvěma lety. Ale to je čistě subjektivní názor :)
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 01.03.2016, úterý, 01:28 + 0 - 0
    Luxusní návštěva ze Slezska a všech 1000 baníkovců předvedlo super support. Za to u nás jela sotva 1/2 tribuny a s tím se něco musí dělat. Pyroshow super na obou stranách. Škoda, že Baník nejvyšší ligu dlouho neuvidí :/
  • FC Baník Ostrava kačer 01.03.2016, úterý, 01:18 + 0 - 1
    No za mě asi jen to, že jsem zažil pár derby s Opavou, finále poháru, tisícové výjezdy na ACS, super zápas Trnava: Levski Sofia, Zawisza:GKS, Cracovia:GKS, výjez s GKS 12 hodin vlakem, pak na trajektu, koupání v moři, mega výjezd Gorniku na Lech atd atd, ale to co se včera dělo na stadióně řadím asi na vrchol. Škoda aktivity fizlů, to že překazí střet, se bohužel stává, ale to že nás rozdělí na 2 skupiny a jedna jede dom v 22 a druhá až 23:10, prtože by to ta lokomotiva nemusela utáhnout. S tím, že nebyla možnost ani vyjít z vlaku co jel dříve, že nepomohlo vysvětlení že mám lístek s člověkem co je v druhé skupině. Po druhé ručce v uličce všichni těžkooděnci - to už je moc :-) My měli auto v Olomouci a museli čekat na jednoho který musel pozdějším vlakem. Škoda, mohl jsem napsat, Nejlepší výjezd.
  • SK Slavia Praha sirBlackCZ 01.03.2016, úterý, 01:11 + 1 - 0
    Podle mě se určitá část našich posrala, když viděla kupu horníků tam v rohu za plotem. Aparatura na to vliv neměla. Mimo to, osobně mám radši megafon, než repráky, který řvou 2x tolik jak celej kotel. Na druhou stranu, oboje má něco do sebe.
  • FC Baník Ostrava kačer 01.03.2016, úterý, 01:07 + 0 - 0
    jazda :-)
  • SK Slavia Praha lucas1892 29.02.2016, pondělí, 23:24 + 0 - 1
    Přesně kdo stal v kotli tak to soudit nemůže,me osobně šeré ze musíš neustále hecovat lidi kolem sebe ,přál bych jim ,aby do toho kotle museli jezdit 120 km jako já(my),logicky nemůžu byt na každým zápase,ale me třeba přijde ,ze na takové Teplice nebo Liberec se fandí víc jak proti baniku ,a co bylo vůbec nejtragičtější byla bohemka tudle i minulou sezonu,to jsem si přišel jak mezi normalama na tribune..kéž by RO vypadalo vždy jak při derby,ale to je asi nesplnitelný přání, jinak FCB palec hore
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 29.02.2016, pondělí, 22:50 + 0 - 0
    Je prostě přirozené, že Slávisti nás v kotli slyšet nemohli, stejně jako jsme letos neslyšeli my je a když už jo, tak žádná sláva to nebyla. (oproti létům minulým docela velký rozdíl)Z kotlů to každopádně posoudit nelze.
  • Bohemians 1905 primitiv 29.02.2016, pondělí, 21:51 + 0 - 1
    No mně se furt nezdá že by to nebylo v kotlech vyrovnané... možná je to tím že jsme seděli blíž slavii... Takže prezentace dobré... Výmluva na techniku to neberu... Kotel se dá rozeřvat i hlasem bez megafonu (něco o tom vím)))... a co já vím tak tam byly dokonce 3 (!) megafony u sešívek... takže tak. Slavia vítězství na hřišti... v hledišti nechť si každý posoudí sám.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 29.02.2016, pondělí, 19:34 + 0 - 0
    Jacksson:Nejlepsi je si sednout k pc,dat si kung-pao a napoj cinskych mudrcu YI YI REK CHA,vzit tuzku a papir a vypsat minuty kdy vam fachcila aparatura:)My jsme od zacatku jeli v kuse,zatimco vy jste meli kurackou.Ano posledni desitku jste se rozjeli v euforii,ale zklamu te,ani tam jste nebyli lepsi.Ja nepsal ze jste propadli,ale meli jste nas prejet tim poctem.Tecka.V Ove se to nestalo,ani nestane,aby hoste byli hlucnejsi treba i po patem...jak pises golu.Jinak nas bylo vic nez tisic,mimo kotel bylo dost chacharu.
  • bez klubu Rusty 29.02.2016, pondělí, 19:19 + 0 - 0
    Zápas určitě povedený, je s podivem jak dokážou Baníkovci podporovat svůj tým při jeho postavení v tabulce. To opravdu klobouk dolů. TS určitě nezklamala, ale projevila se u ní nemoc našich silných ligových táborů. Prostě když opravdu naplníte daný sektor, dojedete na čumili a nefandící turisty:-( Optické prezentace velmi kvalitní z obou stran.
  • SK Slavia Praha Jacksson 29.02.2016, pondělí, 19:05 + 0 - 0
    _Peter nejde o skore šlo o přeřvání. To je něco jinýho. Baník byl lepší v hledišti o tom žádná, ale spíš sem reagoval na to, že mluvit o ztrapnění je nemístné. Náš support byl otřesný, hlavní měrou na tom určitě měla technika, která prostě byla v <> a je více než smutné, že se to stalo zrovna proti Vám a když už musel krasoňovi sebrat megafon strašák aby všechny seřval tak to už je co říct. Stálo to za hovno a ještě to neni to co to bývalo za dob strašáka, ale chce to čas. Jen ty náplavy co tam jsou kolem nás asi jen tak nezmizí a fandit jen tak nezačnou
  • FC Baník Ostrava _Peter 29.02.2016, pondělí, 17:57 + 3 - 0
    Jacksson: Prosím tě, do hodnocení supportu nepromítej výsledek na hřišti. Kdyby bylo skóre obráceně, tak by se to snad ani nedohrálo, jak by lidem přejebalo.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 29.02.2016, pondělí, 17:35 + 0 - 0
    Hynek ad. : Já moc nemám rád, když si fanoušci znepřátelených týmů pochlebují nebo si skládají komplimenty, ale dík za ten palec, protože když má 2/3 lidí víc než dvojku v žíle, tak je to opravdu těžké, pro ´´naše do chorea zainetresované´´, ty lidi ukočírovat. Ty slova uznání si naši malíři a ultras jistě zaslouží. Když porovnám postavení v tabulce vs. tento výjezd, tak je to jednoznačně nejlepší zápas, na kterém jsem kdy byl. Z obou stran to bylo podařené. Škoda, že už se v Edenu neuvidíme.
  • SK Slavia Praha hesík11 29.02.2016, pondělí, 17:04 + 0 - 0
    Ale myslím si, že prezentace byly pěkné z obou stran a opticky vypadají fotky zde na stránce hodně dobře :)
  • SK Slavia Praha hesík11 29.02.2016, pondělí, 16:59 + 0 - 0
    Support Chacharů včera o třídu výš než ten náš... nedá se to zpochybnit, věděl jsem to už v kotli a když jsem koukal zpětně v televizi, tak mě to utvrdilo v tom, co jsem si myslel už při zápase. Je k zamyšlení, proč některé zápasy zvládáme po všech stránkách (Liberec, Sparta, Brno) a u některých je to takové jako včera (Baník, Bohemka) :( Včera to bylo na zápas s Baníkem málo, ať už to bylo způsobeno čímkoliv (reprákama, složením lidí, náladou,...)
  • AC Sparta Praha Hynek 29.02.2016, pondělí, 16:51 + 0 - 0
    Napsat o ostravské kartoniádě, že se až tak nevydařila, mi přijde trošku ujetý. Nevím, kolik na ní měli chachaři času a zda jim bylo umožněno ji připravit předem, ale na venkovním zápase za takovou kartoniádu ještě s plachtou palec nahoru.
  • SK Slavia Praha wajt 29.02.2016, pondělí, 16:04 + 4 - 0
    klokan: O nejlepší zápas za posledních několik let rozhodně nešlo, nicméně kvalitu měl. Z pohled Chacharů možná byl nejlepší. Z naší strany byl lepší support i s Brnem.
  • SK Slavia Praha wajt 29.02.2016, pondělí, 16:01 + 0 - 0
    Chacharům byla kapacita navýšena, to číslo sedí.
  • Bohemians 1905 klokan22 29.02.2016, pondělí, 15:56 + 0 - 0
    Co na to rict... snad jen ze si ted muzu akorát drbat hlavu ze jsem se nesel podivat. Podle toho co mam moznost cist a videt slo asi o nejlepší zapas v naší lize za posledních několik let. Smekam před oběma taborama. Myslim ze kazdej soudnej clovek (at fandi komukoliv) musí uznat ze bez Baniku bude liga polovicni.
  • AC Sparta Praha majkis 29.02.2016, pondělí, 15:18 + 0 - 0
    Nemá náhodou ta klec 1100 míst? Podle mě ten počet Chacharů sedí. Celkově dost dobré představení, hlavně teda od hostů. Mít tolik prezentací na venkovním utkání - paráda.
  • FC Baník Ostrava Kyby 29.02.2016, pondělí, 14:49 + 0 - 0
    Jasně, pláštěnky zkomplikovali fízli...a počet je spočítán přesně, taky 900 čapek zmizelo a dost pochybělo...
  • Bohemians 1905 primitiv 29.02.2016, pondělí, 14:42 + 0 - 0
    tak například já slyšel jen slavii... ale zda-li to není tím že jsme seděli vedle tribuny seven))))
  • SK Slavia Praha Jacksson 29.02.2016, pondělí, 14:10 + 0 - 4
    Mat1922 - netvrdil bych o žádném přeřvání. Když se fandilo tak jsem vás skoro ani neslyšel. Posledních 10minut 1.pol a po 3. golu bych být tebou netroufal tvrdit jak jste nás přejeli v hledišti... To že nás neslyšíš protože ti druhej řve do ucha neznamená, že to tak bylo. Zeptej se lidí co čuměli doma na bednu
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 29.02.2016, pondělí, 13:40 + 2 - 0
    Ještě k těm pláštěnkám. Mám to od známého, který to tam připravoval. Původně měly být připraveny na sedačkách a na určitou minutu se to mělo obléct. Bohužel policajti rozhodli, že pláštěnky nemohou na stadion.. takže se to dělalo za pochodu všechno, naštěstí to klaplo
  • FC Viktoria Plzeň pepky 29.02.2016, pondělí, 13:38 + 2 - 0
    Nojo.....hmmmmm....hold težko porovnávat nejlepšího s výbornym...smekam červenomodrým kloboukem...velice krásny oba...neuvěritelný u nás vlize..radost se koukat.....
  • SK Slavia Praha saiwer 29.02.2016, pondělí, 13:16 + 1 - 0
    Včera jsem byl kvůli pracovní schůzce mimo sever - na západní 201 a subjektivně musím uznat, že z mého pohledu byl doping chacharů lepší. Akusticky to mohlo být tím, že sektor hostů je k západní tribuně v lepším postavení, než sever. Opticky by toto ale nemělo hrát roli. Působili jednotně a v perfektní souhře, úvodní vstup do sektoru nápaditý, plachta vynikající, stejně tak jako pláštěnky. Kartoniáda se již tolik nevydařila. U nás fandila opravdu tak 1/3 až 1/2 tribuny. Pyro a šály nad hlavou perfektní, kartoniáda z mého místa nečitelná, ale tady na fotkách vypadá povedeně.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 29.02.2016, pondělí, 13:14 + 0 - 0
    Rest: Ano, to je nesmysl. :)
  • FC Baník Ostrava Rest 29.02.2016, pondělí, 13:14 + 1 - 0
    Je nesmysl porovnávat počty v Edenu mezi Baníkem a Bohemkou....
  • FC Baník Ostrava Rest 29.02.2016, pondělí, 13:12 + 0 - 0
    Souhlasím, od nás asi nejlepší představení vůbec. Až na pár výjimek fandili všichni naplno, bylo úplně jedno, že jsme dostali další gól, jelo se furt stejně. Jsem fakt hrdý za to, že jsem chachar. I kdyby to bylo se supportem vyrovnané, tak pro Slávisty je to ostuda, že to v takovém počtu dovolili. Náš počet 1000 lidí je super, ale jde hlavně o ten support co jsme předvedli. Díky hlavně naším ultras a taky všem ostatním. Po včerejšku už jsem stoprocentně přesvědčen o tom, že jednička v ČR jsme my. A to nemluvím ani o tom, kde se Baník teď nachází....
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 29.02.2016, pondělí, 13:12 + 0 - 0
    Můj známý co fandí Slávii mi psal hned po zápase, že seděl také na půlce a byli jsme dneska prý o něco lepší, takže kdo ví. Jinak k tomu počtu, ten sektor byl fakt naplněný a hodně lidí si bralo lístky do vedlejších sektorů a šli k nám. To, že ten vrch nevypadá plně je díky té obrazovce, kdo by stál za ní že. Tím více bylo lidí dole, hodně stálo za zábradlím ve vchodu. Na nádru nás nepustli všechny do vlaku, protože byla naplněná kapacita, tak jsme museli čekat i na další. fajný výjezd.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 29.02.2016, pondělí, 13:10 + 0 - 0
    Jinak když už se tu řeší naše počty v Praze, tak není to tak dávno, co to byly i tisíce, ale v posledních letech obvykle 700 - 900, na Duklu i pod 500. Podzimní derby v Edenu ale vyšlo pěkně a počet mohl být těch 1500.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 29.02.2016, pondělí, 13:05 + 0 - 0
    Madnex: Seděl jsem přesně uprostřed a za mě tedy v hledišti vítězství Baníku nesporné. Zda je nutné hovořit o ovládnutí Edenu hodnotit nebudu, ale spíš bych na tyhle kecy úplně sral. V druhé půli "Znám jednu Slávii" nebo "Nesmrtelní, navždy věrní" téměř neslyšitelné, bylo tam hodně slabých míst. Ale máš pravdu, o propadák se nejednalo. Ale je škoda, že zrovna na tento zápas to TS nesedlo jako jindy. Vlastně jediný moment, kdy TS působila jako silnější byl úplný začátek, když jste na "Baník Ostrava" odpověděli "Slavie Praha", to byl hukot, ale pak už měl vždy o něco navrch Baník.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 29.02.2016, pondělí, 13:04 + 0 - 0
    Madnex:tak to se omlouvam,ja nekde asi pred rokem cetl,ze maji rekord v Praze asi 970 lidi.A nikdo nepise o vasem propadaku.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 29.02.2016, pondělí, 13:01 + 0 - 0
    Vy jako domaci jednicka,ktera i mobilizovala vse co ma ruky i nohy proti nam,jste prekvapeni zdejsimi vyroky?Vy kteri si zakladate na tom,ze vas doma nikdo neprerve a ted se to stalo,tak nam chybi pokora a objektivita.Lidi co znam,se na tom jednoznacne shodli.A pustil jsem si ted casti zaznamu a je to jasnejsi nez nazivo.Nac ty kecy o objektivite,nejde jen o tve ego?To ze mate problemy s reprakem nikoho nezajima.Holt Brok to napsal slusne,ja a major taky,jen natvrdo..ty slunicko.Jo a boty by jsi prohral.
  • FC Hradec Králové Koule73 29.02.2016, pondělí, 13:01 + 0 - 0
    Tak Chachaří, ani nemám slov, jo vlastně jedno jo P A R Á D A... Madnex: Co se divíš, vyfárali ne?! :-)
  • SK Slavia Praha Cepin 29.02.2016, pondělí, 12:55 + 0 - 0
    to fakt má někdo mentální problém s tím, že by se do klece pro 900 lidí vešlo 1011 kousků? Když se jezdilo na strahov 176kou, tak se do autobusu pro ... no radši nebudu psát dál, pár lidem by asi vybuchl mozek
  • SK Slavia Praha Madnex 29.02.2016, pondělí, 12:50 + 0 - 0
    Mat1922: To bys klokanům křivdil. Bylo jich u nás snad 1500 na podzim, obsadili i Jih, ale supportem horší než vy včera. Jinak taky nechápu ty řeči ostravských zde o ovládnutí Edenu. Ikdyž jsme nepodali na severu výkon jako třeba v derby, tak podle mě to rozhodně žádnej propadák nebyl a Eden jsme uhájili. Zajímalo by mě, kde jste vzali ten počet 1011. Pokud mám správně info, tak se do klece vejde něco okolo 900 osob.
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 29.02.2016, pondělí, 11:20 + 0 - 0
    Bajkonur:Je to tak, já třeba ani nevěděl, že byl někdo z našich vyloučenej proti Plzni, musel sem se ptát dvou lidí, co se to na hřišti děje, protože sem tu rošádu vůbec z první řady nepochopil. V Brně od začátku bylo lepší fotbal nevidět! Jinak tenhle zápas podle fotek pecka, jenom ta kartoniáda SKS je trochu nečitelná.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 29.02.2016, pondělí, 11:09 + 0 - 0
    Baník celkově velmi dobře. Také potěšilo, jak po našem vzoru "vyčurákovali" sestavu domácích. :)) SKS nebudu komentovat, když již Strašák a jiní vše vysvětlili. Jen k choreu TS: z východní tribuny působilo velmi nečitelně a nedávalo mi smysl to "stínování" písmen další barvou, ale tady na fotkách to naopak vypadá velmi dobře. Parádní zápas!
  • AC Sparta Praha Hynek 29.02.2016, pondělí, 10:26 + 0 - 0
    Baník skvělé představení.
  • FC Hradec Králové Bajkonur 29.02.2016, pondělí, 10:02 + 0 - 1
    Výjezd super, gratulace.Docela mě pobavilo, jak v sobotu chtěl pomoci rozhodčí k Plzni ke třem bodům a ve své usilovné snaze dal dvě žluté karty stejnému hráči a ten pak hrál až do konce. To byla fraška, stejně jako když týden předtím zahrál brankář Brna trefil před velkým vápnem míč rukou, měl dostat červenou, nedostal nic a Olomouc zase prohrála. Do třetice podvodem prohrál Hradec v pátek hokej ve Zlíně, když tam rozhodčí neuznal zcela regulérní gól.Tak to vypadá, že Olomouc odjebou do druhé ligy, loni rozhodčí zlikvidoval Hradec v zápase s Příbramí a poslal ho do druhé ligy, když rok předtím brankář Hruška povalil Znojemského brankáře, pak padl gól po autu, který se měl házet o třicet metrů směrem k půlicí čáře. Znojmu přeji postup do 1.ligy.
  • FC Baník Ostrava Kyby 29.02.2016, pondělí, 09:39 + 0 - 0
    Pravdu díš...
  • SK Slavia Praha Strašák 29.02.2016, pondělí, 09:34 + 4 - 3
    Že byli chachaři nejlepší, co u nás bylo, o tom žádná. Fandili skvěle, byli hodně hodně slyšet. My zůstali hodně za očekáváním a určitě je na vině i předzápasový zkrat v aparatuře a nekvalitní megafony. Spíkr nebyl slyšet a ukočírovat hlasem takovou masu je zkrátka těžký. Naše chyba. Co v mých očích chachary trochu shazuje, jsou ty nabubřelé kecy typu "ovládli jsme Eden", "byli jsme jasně lepší". Stejně, jako mě serou u našich věčné komentáře, jak jsme nejlepší (což rozhodně není na místě), tak prezentaci chacharů shazují tyhle jejich komentáře. A vsadím boty, že je nepíší ti, co se skutečně postarali o včerejší představení. Trocha pokory a objektivity by neškodila nikomu.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 29.02.2016, pondělí, 09:25 + 0 - 0
    Super!A souhlas ze jsme byli v hledisti lepsi.Sice po zapase vychazi z tebe jen chrceni,ale stoji to za to.primitiv:Ja zase nepochopim,proc vas nejlepsi "vyjezd" v Praze neprekrocil tisicovku,nebo se pletu?
  • FC Viktoria Plzeň pepky 29.02.2016, pondělí, 08:54 + 1 - 0
    Kyby:dobře ty ;-) 1312
  • Bohemians 1905 primitiv 29.02.2016, pondělí, 08:01 + 0 - 0
    3 megafony byly dobrý ale co naplat když se lidem nechce fandit... baníku trvalo snad hodinu než si navlékli bílé pláštěnky ... respektekt modrým)))) ...
  • FC Baník Ostrava Kyby 29.02.2016, pondělí, 08:01 + 3 - 1
    1) Podle mě naše nejlepší výjezdové představení v historii, obrovský potlesk všem, kteří se o to postarali !!! 2) Nevím, co se komu nelíbilo na tom nástupu. Ty nástupy z tramvají a vlaků jsou super, ale na youtube jich najdete několik. Fans hornického klubu, nastupující na šichtu jsem ještě neviděl... 3) Daňoví poplatníci musí být šťastní, že několik stovek policistů s několika desítkami aut a vrtulníku zabránilo několika fackám, co by si pár desítek stejně smýšlejících lidí uštědřilo někde v lese. Až zase bude nějaký uniformovaný čurák brečet v TV, že potřebují přidat peněz a lidí, tak si na to vzpomeňte...A.C.A.B.
  • FC Baník Ostrava Fanatyk1922 29.02.2016, pondělí, 05:08 + 1 - 0
    Respekt Ultrasce to co dělají je neuvěřitelné Dobyli jsme Eden ted jen čekat na Opavu :)
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 29.02.2016, pondělí, 04:15 + 1 - 0
    Opět musím smeknout, před lidmi s ultrasky fcb, protože ta plachta byla neskutečně namalovaná a propracovaná. Jinak fajný zápas, trošku mě možná zklamala TS. Byl jsem zatím vždycky v Edenu od návratu na ten stadion a vždycky jste měli lepší kotel než dneska, čekal jsem malinko víc. Pyroshow jste měli famozní to se musí nechat. Jinak ani jednomu táboru bohužel nevyšla kartoniáda, dalo se z toho vytěžit o dost víc. Jinak zápas fajn :) Co jsem se bavil s klukama, tak před zápasem nebyly vpuštěny vlajky na tyčích a repro, což je škoda
  • FC Baník Ostrava MajorMaisner 29.02.2016, pondělí, 02:21 + 2 - 0
    Tak už bylo dost vzájemných si skládání komplimentů. Na hřišti jste nás "nečekaně" porazili, na tribunách jsme vládli my a jasně jsme vás co se dopingu týče přejeli. Jinak jeden z nejlepších ligových zápasů co jsem zažil.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 28.02.2016, neděle, 23:27 + 0 - 0
    Vynikající podívaná po všech stránkách! Slavia výborná prezentace, Baník taktéž a navrh vynikající počet! Slavii přeju, aby šla pořád nahoru a support byl lepší a lepší. Velká škoda, že Baník hraje tak špatně, peklo by teprve nastalo, kdyby tyhle kluby byly třeba 2.-3. v tabulce :) Paráda, více takových zápasů !
  • SK Slavia Praha wajt 28.02.2016, neděle, 23:22 + 0 - 0
    Shepp: Prikladam to megafonum, jindy to jde i s "divakama".
  • SK Slavia Praha wajt 28.02.2016, neděle, 23:19 + 0 - 0
    Violence: Me se ten nastup vcelku libil. Prekona ho jen tramvaj Bohemky. Super predstaveni, budete mi chybet Chachaři vy kurvy. Vrstte se po ty dalsi sezone i s Opavou. At je takovych zapasu vic.
  • SK Slavia Praha Shepp 28.02.2016, neděle, 22:55 + 0 - 0
    Dneska tomu rozhodně nepomohla absence mikrofonu a repráků. Ukočírovat celej sever jen s pár megafonama prostě nejde. Ale konec výmluv. Stál jsem v horní části 107 a krom několika fanatickejch momentů tam skutečně aktivně fandila tak 1/3 lidí. Jádro kotle se smrsklo na 108, případně spodní řady okolních sektorů a zbytek severu se s úspěchama na hřišti začíná plnit "divákama". Těžko říct proč to někdy jde a jindy ne.
  • SK Slavia Praha Violence 28.02.2016, neděle, 22:15 + 0 - 0
    Díky do ostravy za pěknou podívanou.. lepší soupeř u nás nebyl a rychlokvašky z plzně to těžko na konci jara překonají :-) Opticky velmi dobrý počet, pěkné choreo, support, velké množství pyra.. jen mi přišel ten nástup takový "zbytečný a navíc" ... Pokud se neudržíte, tak snad brzy na viděnou :-)
  • AC Sparta Praha zbarda 28.02.2016, neděle, 21:53 + 0 - 0
    Z obou stran moc pěkné představení! Palec nahoru! Škoda, že Baník jde do 2.ligy....snad tam nebude dlouho...
  • SK Slavia Praha Falcone 28.02.2016, neděle, 21:24 + 6 - 0
    S lepším umístěním v tabulce si můžeme dovolit celotribunové kartoniády, ale platíme za to třetinovým fanděním.
  • Bohemians 1905 Luky97 28.02.2016, neděle, 21:14 + 2 - 0
    Co jsem tak viděl,tak TS má stejný problém jako my v Dolicku,a to že fandí tak třetina. Jinak super představení od obou :-)
  • SK Slavia Praha Jacksson 28.02.2016, neděle, 20:31 + 0 - 0
    1000 kousků hezký :) slušná zábava před utkáním, díky za účast hoši
  • FC Viktoria Plzeň pepky 28.02.2016, neděle, 20:17 + 1 - 0
    Jinak Baník výborný supr, není se za co stydět,zase smekám červenomodrým kloboukem, ale mrzí mě to ve mně, přál jsem já Baníku 3 body. Výborný fotbal ze strany FCB, nechali tam srdce a ti v hledišti taky. Chachaři supr. A sešívaní supr choreo a pyro, zase za jedna,výborný.
  • FC Viktoria Plzeň pepky 28.02.2016, neděle, 19:28 + 1 - 0
    škoda věřil jsem v 3 body..sakra....
  • bez klubu Sebb 28.02.2016, neděle, 17:34 + 1 - 0
    ten hrdina z TS :)
clbanner



Videa

Naše srdce hoří láskou k městu


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...


PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost včera, 16:56

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...


PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost včera, 16:56

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Derby bez atmosféry, Plzeň v... 21.08.2020, pátek, 15:40

Derby bez atmosféry, Plzeň v...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...

Komentáře
včera, 23:43 - bukanerosrayo
A to si človek myslí, že slove...
včera, 14:59 - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
17.09.2020, čtvrtek, 13:55 - Kyby
Moc pěkné!!! Jebat RedBull...
16.09.2020, středa, 15:52 - Rst
sorry https://www.idnes.cz/fo...
16.09.2020, středa, 15:51 - Rst
https://www.idnes.cz/fotbal/do...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace