o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: SK Slavia Praha - FK Mladá Boleslav

Foto report neděle, 29. 9. 2019 07:00 - přejít do komentářů
Návštěva v Edenu překonala rekord sezóny!
images/clanky/fotoreport-sk-slavia-praha-fk-mlada-boleslav-9052.jpg

11. kolo FORTUNA:LIGY, sobota 28. 9. 2019, 19:00, stadion Eden, Praha.


Na utkání domácí Slavie s Mladou Boleslaví dorazila návštěva 18.079 diváků! A to znamená, že po minulém kole, kdy rekord přepsalo derby na Letné, se tabulky opět mění a toto utkání si připisuje dočasné vedení v tabulce návštěvnosti.

Zápas utkání se nesl ve slavnostním duchu. Odbor přátel Slavie totiž slavil 55. výročí vznikul

Ze sektoru hostí sledovalo utkání několik desítek příznivců týmu z Mladé Boleslavi a očividně se dobře bavili a dávali o sobě vědět.
O skvělou atmosféru během utkání se největší měrou tradičně zasloužila Tribuna Sever.

Slavia v utkání zvítězila 1:0. V poslední minutě utkáni neproměnil nařízenou penaltu proti Slavii velký oblíbenec fanoušků, ex-Slavista v boleslavském dresu Muris Mešanovič. Vysoko přestřelil bránu.


 

Autor: dd

z domovaFoto reportČeský fotbal pro fanoušky

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 3. 10. 2019, čtvrtek, 22:04 + 0 - 0
    Jasně, tak sem to s tím věkem nemyslel. Jen si pamatuju občasný výjezdy našich chuligánů, co okamžitě po první zastávce vlaku zbili několik lidí, protože se jim zdáli jako hovna, co se jen snaží tvářit drsně nebo šlo třeba o ožralý trosky. Já sám sem měl po prvním výjezdu roztrhaný trenky (tradice). Lámaly se brýle, nosy a tak, až ten kdo vydržel se třeba se staršíma mohl vůbec bavit. Jinak můj pohled na FCB debily je taky danej tím jaký má u nás počty a kdo všechno v okolí si dovoluje se považovat za chachara nebo nás provokovat řvaním a pak se nakonec zjistí, že s Baníkem nemají tihle lidi nic společnýho a jen chtěli dělat frajery na sračku někde před klubem.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 3. 10. 2019, čtvrtek, 15:50 + 0 - 0
    A to dobře udělal. Každému po zásluze co mu patří. Taky toto pozérství nemám rád a jsem rád, že se ještě najde někdo, kdo umí vychovávat. Každopádně i těm našim klukům respekt, že neběželi žalovat. Jinak by si nevytapetoval celý byt, ale třeba jenom pokoj. Chápu, jak to myslíš, píšu to jen obrazně. A věkový průměr bych vůbec neřešil. Už toho dost pamatuji a mnohdy nebyl rozdíl, jestli bylo někomu 15 nebo 30. To snad až v dnešní době, kdy se hodně cvičí, ale nechci nikoho podceňovat. Např. ve starém Edenu nás z železničního náspu taky bombardovali kameny tehdy adolescenti. A mnohdy měli přesnou mušku. Přiznám se, že já bych tak daleko nedohodil.
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 3. 10. 2019, čtvrtek, 08:30 + 0 - 0
    Frydečáku ještě k té Kutné Hoře- není žádnej rozdíl mezi těmahle normálníma fans a vašima menšíma fanklubama, co se ověsí družebníma a hardcore hadrama. Většina vašich rádobydrsňáků zbožňuje někoho šikanovat, ale pak při odporu padají jako hrušky nebo zaraženě čumí, co se to děje. Naposledy si jeden od nás vytapetoval byt šálama fanklubu z Hranic, co se furt na fb fotí v kuklách a mají věkovej průměr 19 let. Počtář to napsal dobře, že právě tyhle hovna pak vládnou na hooligans.cz, zatímco opravdu kvalitní bijci z Baníku nemají vůbec potřebu všude psát že jsou jedničky, protože oni pro to něco udělali a netěží jen z toho, že zařvání "Baník pyčo" se každej má leknout. To už radši ty dresaře ze Slávie...
  • SK Slavia Praha PP-YRS 2. 10. 2019, středa, 16:42 + 0 - 0
    SFK80: vidíš. Já mám opět opačný názor. Výjezdy za dob Strahova často byly lepší, než dnes. Sice takový výjezd plus minus ve Slezsku byl jen 50 lidí, z toho tak 35 hools a někde na Severu třeba 250, v tom 45 hools. Samozřejmě bývalo více, ale i méně. Jenže jezdili lidi, co měli opravdu zápal, několik z nich se umělo fakt ohánět a hlavně jsme tak nějak všichni působili jednotně. Dnes sice vyjede 1500 lidí, ale z toho se v nemalé míře najdou blbci, kterým vadí pyro a pak se najdou přesně ti dementi, co jedou z nějaké prdele 200 km daleko a při té sváteční příležitosti se musí opít jak prasata a pak tam dělat ostudu. A to je počátek těch pravidelných fackovaček, které jsou k vidění. Ostatně, celorepublikově se výjezdy zlepšily - je lepší ekonomická situace, vyrázně lepší doprava, více lidí vlastní automobil, modernější komunikace... Rozhodně to není nějakým větším zápalem mezi fans. Jinak zmínil jsi tu hooligans, kam prakticky ani nemám důvod psát. Všiml sis, kolikrát se tam chodí vyzvracet fans Slavie a kolikrát jiných klubů? To je rozdíl, co? A to si představ, jak by to u jiných vypadalo, kdyby vyhráli titul! Jenže ono nic není zadarmo, takže bys měl být rád, že jsou na Slavii lidi jako já a až budeš mít stejně tak takové výsledky, tak pak můžeš taky určovat, kdo tam stojí za hovno a kdo ne.
  • SK Slavia Praha SFK80 2. 10. 2019, středa, 14:04 + 0 - 0
    saiwer:samozřejmě že pamatuji. Ale řekl bych, že už poslední dva roky na Strahově se to začalo zlepšovat. Ale jinak to tam byla bída, liga kolem 3-4 tisíc a na UEFU kolem 10. Pokud si vzpomínám, tak ligu jsme tam vyprodali jen jednou, při posledním derby. Ale o to lepší derby to pak bylo a takové se asi už nezažije. :))
  • SK Slavia Praha saiwer 2. 10. 2019, středa, 11:28 + 0 - 0
    SFK80: Tak zrovna Kybyho nazvat trotlem?!? Jeden z nejrozumnejsich lidi tu. Jinak hodne zapominame - pamatujes si jeste navstevy ve vyhnanstvi na Strahove?!? A to Slavia rozhodne nehrala o zachranu.
  • SK Slavia Praha SFK80 2. 10. 2019, středa, 09:33 + 0 - 0
    PP-YRS: na Slavii jsem začal pravidelně jezdit po domácí odvetě se Schalke 04,takze asi tak. To že před těmi dvěmi tituly ještě z doby kdy jsme končili na Strahově to stálo v našich sektorech na venkovních zápasech na hovno, to je bez diskuze, ale od ty doby to šlo nahoru a rozhodně to není podílem pražských slávistů. To že se o těch mimopražských vyjadřuješ způsobem jakým se vyjadřuješ je tvoje věc, ale vzhledem k tomu, kolik jich do Edenu jezdí třeba i z 200 km vzdálených regionů nebude proto, že by nevěděli kde je Eden. Ale už to nechám, abych nedělal tu ostudu a ty si nemusel zase poučovat, jak jsou kromě tebe všichni na hovno, tak jak to děláš na hooligans i v komentářích ve slávistických skupinách.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 1. 10. 2019, úterý, 20:25 + 0 - 0
    PP-YRS: Argumenty já mám rád. A rád se taky nechám poučit od někoho povolanějšího z vašeho tábora. Takže gay porno v podání jedinců z vaší galerky je blbost, či nikoliv? Napíšeš ne, nemám důvod nevěřit. Já mám info od jednoho typa, že ano. On se pro mě stal nedůvěryhodný z důvodu spolupráce s policii při objasňování poškození jeho vozidla, takže je dost možné, že i tato informace mohla být nedůvěryhodná. Dále tě asi mrzí, jak nakládám s TS, resp. jak o ni píšu. Ty si myslíš, že jste jednotní?! Rozpory budou vždy, ale sáhni si do svědomí. Vážně si nemyslíš, že tam začínají být znaky větší netolerance vůči lidem, kteří to tam prozatím mají v rukách? Pokud ne, ok. (A za výchovu u mě máte jedničku. V tom jste vlastně před námi). Já to vidím trochu jinak, ale taky na druhou stranu jsem naposledy ve vašem sektoru byl v roce 1997 a to se od té doby jistě spousta věcí změnila. A co se týče tebou zmiňovaného pokřiku, tak to byla pro mě jedna z největších ran pod pás, které jsem na Bazalech zažil a do dneška jsem se s tím nevyrovnal. V ten den jsme hostili cca. 20 (z celkového počtu několika set hlav GieKSy) lidí z našeho spřáteleného družebního sídliště a nebylo to vůbec dobré. Někteří po zápase odjeli rovnou domů. Aspoň je vidět, jak se situace na Bazalech diametrálně změnila od roku 1997, kdy naši synci vlítli do sektoru Sparty a tehdy jim celý stadión aplaudoval. Tuhle situaci bych já osobně vyměnil za titul, který přinesl mnoho zlého v tomto směru. Na druhou stranu jen dodám, že mě fotbal osobně vůbec nezajímá. V Baníku bych raději bral odchovance, klidně dorostence, kteří tam nechají život, než ty odchovance sparty a bůhví koho, kteří hrajou nyní za Baník a vytlačují naše kluky. Jsem z generace lidí, kteří fotbal na Bazalech trávili pod hodinami nebo pod stromy u hajzlíků, trávili ho tam s kamarády a plánovali výjezdy. Takže moje generace mě zřejmě chápe. Ta současná již asi nikoliv. Tak a teď už budu jen čekat na domlouvající telefon nebo příspěvek od svého "mentora", který mě na fotbal přivedl :-). Sorry D., nemohl jsem jinak.
  • FC Baník Ostrava Kyby 1. 10. 2019, úterý, 19:54 + 0 - 0
    SFK80: Já tady komentuju vše o SKS? Tak to potom jo, to já asi nejsem já...mimochodem to jak lidé vypadají, je to poslední, co jsem měl při porovnáváni SKS Frenštát a FCB Pardubice na mysli.
  • SK Slavia Praha PP-YRS 1. 10. 2019, úterý, 19:03 + 0 - 0
    SFK80: pochybuji, že jezdíš přes 20 let, protože by jsme se určitě znali a nepsal by jsi takové blbosti. Jaký rozsah, prosím tě? Ten celorepublikový rozsah má sparta i Baník ne o jeden, ale o dva levely výš, než Slavia! Nějaké odbočky naprosto nemají nějakou váhu. Půlka těch členů ani neví, kde má Slavia stadion a ten zbytek o tom teď ví, protože Slavia hraje pěkný fotbal. Z aktivních fans, ultras, nebo dokonce hools mohu naprosto s čistým svědomím říct, že má Slavia na Moravě i ve Slezsku nulu, tudíž pro nás to jsou kraje, kde maximalně máme příležitostné fanoušky a nebo turisty, prostě nulový význam. Není to tak dávno, co sektory pro hosty v těchto místech běžně okupovali z 80% jen slávisté z Prahy a okolí. Jsem si jistý, že v 90. letech mělo minimálně tak stejný rozsah i Brno. Tam se opravdu sjíždělo tisíce fans z kdejakého města, či vesnice. Děláš tu akorát ostudu. Stejně tak jako ostatní uživatelé, co tu píšou za SKS. Dle přezdívky tu nepoznám nikoho a dle mého odhadu jsou tu od nás tak 2-3 uživatelé, co jsou jakž takž zainteresovaní. Frydečak: s čím souhlasím, tak že kvalita není kvantita, ale jinak tu také ze sebe děláš dobrého pitomce. V románech o gay pornu tě rád nechám, aspoň vypadáš jako větší jelito. Stejně tak je nám tvůj respekt naprosto u prdele, tak si ho klidně schovej pro někoho jiného. A o naše normály se nestarej. Jestli sleduješ scénu, tak ti asi neuniklo, že dlouhodobě málokde dostávají tolik výchovných jako u nás. Starej se raději o ty vaše - ještě nedávno řval celý váš stadion na vaší dlouholetou družbu, že to jsou polské kurvy. Prý se jim to moc nelíbilo, tak se raději starej o vaše, aby se to neopakovalo. To, že by nás měli normálové vytlačit z TS ani nebudu komentovat. A jestli je v něčem Slavia před Baníkem, tak je to internetová prezentace, čehož ty důkazem. Sice nám to tu kazí SFK80, ale ono stačí otevřít třeba fb na hooligans, kde to bezduchýma hovnama nejvíc znečišťují chachaři. Nechci ani pomyslet, jak by to z vaší strany vypadalo, když by jste hráli o titul jako teď Slavia.
  • SK Slavia Praha SFK80 1. 10. 2019, úterý, 18:51 + 0 - 0
    Stuart: poslouchej ty debílku, já vůbec nechápu, kde kdo bere jistotu, že ten kdo píše z nějaké přezdívky, je ten, kdo by podle té přezdívky měl být. To že na Baníku existuje nějaký Kyby vím a nepotřebuji k tomu starší ročníky, myslím, že s ním byl cca 3 roky zpět rozhovor na hooligans. Každopádně ten člověk co tady pod tou přezdívkou komentuje vše o SKS, se projevuje jako trotl a pokud to je ten samý člověk, je to o to horší.
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 1. 10. 2019, úterý, 17:36 + 0 - 0
    Netušil jsem, jakou lavinu tady spustím po slovním spojení "masivní regionální přesah" v souvislosti s top fanouškovskou trojkou v ČR. Příště snad zvolím opatrnější přídavná jména :-)
  • AC Sparta Praha veterán 1. 10. 2019, úterý, 13:55 + 5 - 0
    Kyby - po tom ataku SFK80, abys pomalu nechodil mezi lidi. Jen mi připadá divný, že tento člověk, který jezdí na SKS přes 20 let, ještě neměl to štěstí tě potkat. Zlatý prciny....
  • FC Baník Ostrava Frydečak 1. 10. 2019, úterý, 12:45 + 0 - 0
    RST: nemohu nic jiného, než souhlasit, ale jsem přesvědčen o tom, že kdybych stál za Spartou nebo Slavii, tak bych s tím začal mnohem dříve, protože čistý ty výjezdy prostě nemůžeš dát :-)
  • FC Baník Ostrava Frydečak 1. 10. 2019, úterý, 12:43 + 0 - 0
    SFK80: Dle příspěvků nevypadáš, ale v reálu ses před 2 hodinami pasoval na krále supporters.cz. Jestli je takových lidí jako ty u vás aktivních více, tak to abychom vám za chvíli poslali pár našich na hostování. Jinak je s myšlenkou TS opravdu ámen.
  • FC Baník Ostrava Stuart 1. 10. 2019, úterý, 12:07 + 1 - 0
    Ty mrdko slavisticka, zkus se poptat starých ve vašem táboře, kdo Kyby je a nemel tu takové hovna.
  • SK Slavia Praha SFK80 1. 10. 2019, úterý, 10:22 + 0 - 0
    Kyby:proč bych se měl červenat? Jak vypadáš ty, že někoho posuzuješ? Tady na diskuzi se pravidelně projevuješ jako trotl a něco mi říká, že v reálu to není o moc lepší.
  • bez klubu Rst 1. 10. 2019, úterý, 09:12 + 0 - 0
    Son of M.: S Valašskem souhlas; Valašsko je obecně především antisparta :)), se Vsetínem, i když 03-04 se IMHO neměla nikdy dostavit :), tak "čistě Baník" je nesmysl. A historicky úplný (nesmysl), představ si, že jeden z předchůdců nynějšího FC Vsetín se jmenoval: Valašská Sparta Vsetín, což IMHO nemělo chybu :)) ------- Na příspěvku Gaskojna z Kroměříže jde dobře vidět, že i sks vylezli z nor. Zde taktéž. Hlásím, že třeba o samolepku nezavadíš, ale najednou se zjevivších, procitnuvších, náhle chytrých jak rádio, sks, se zde vynořilo taky dost. :)) --------- FRYDECAK: Na vemena je to IMHO Slavia x Sparta x Baník fifty fifty :) ------ KYBY: To zase jo, trefa.
  • FC Baník Ostrava Kyby 1. 10. 2019, úterý, 08:53 + 0 - 0
    Tato debata mě nebaví, ale jedna věc mě zaujala. Přál bych si postavit vedle sebe slávisty z mého Frenštátu (jedna ze 130 poboček SKS) a baníkovce z kdysi mých Pardubic...to by se SFK80 asi začervenal (dobře, napůl začervenal a napůl zbledl).
  • SK Slavia Praha SFK80 1. 10. 2019, úterý, 07:19 + 0 - 0
    Doyle: jsem si naprosto jistý, že i v těch městech o kterých mluvíš, jsou fanoušci Slavie. Ono to nebude tak žhavé, jak to tady líčíš. Protože s návštěvou kolem 6000 (včerejší zápas) v době kdy se daří to na velkou základnu nevypadá, zvlášť, když všechny ty města jsou v okolí Baníku. Takové návštěvy si pamatuji z dob, kdy se u nás hrálo o záchranu, ne v době kdy by měla být mezi fanoušky euforie z boje o poháry. Protože to u Baníku zase není úplně zvykem, aby hrál takhle vysoko.
  • SK Slavia Praha Gazza 1. 10. 2019, úterý, 03:05 + 0 - 0
    ja jen bych chtel poznamenat ,ze take pochazim z Kromerize I kdyz jiz dlouho pobyvam za hranicemi Jsem veliky Slavista a muzu jen potvrdit ,ze v Kromerizi I okoli je mnoho Slavistu a znam I par Spartanu ,ale pokud tam nekdo fandi moravskemu tymu tak to rozhodne neni Banik ,ale muzstva jizni moravy tzn.Zlin ,Slovacko a Zbrojovka ,ale urcite ne chachari z Ostravy asi tak a odjakziva se tam v dobach zlych I dobrych fandilo Slavii SKS
  • Zbrojovka Brno Doyle 30. 9. 2019, pondělí, 22:13 + 0 - 0
    sfk80 tak já se do diskuze taky přiseru.. jednak Baníku fandí v okolí ostravy celé 50ti tisícové města, chápu že pro pražáky jsou to prdele (nemyslím to zle), ale Havířov, Karviná, Frýdek je jako kdyby celé kladno, boleslav a třeba děčín byly bez výjimky slávistické.. těch měst je tam ještě daleko více + si připočti celé novojíčínsko, což máš taky velký region. A to jsou jen ty oblasti které patří fcb na 100% základny jsou dále po celé Moravě a někde i v Čechách. Baník má přesah jak hovado, sice v městech, které češi moc neznají a nepřipadají jim relevantní, ale ta města jsou velká a žijí v nich lidi jako v čechách :)
  • FC Baník Ostrava Frydečak 30. 9. 2019, pondělí, 20:36 + 1 - 0
    khf: Tak není to tak dávno. Bylo to po našem vzájemném zápase. Měli jste trička kutnohoráci nebo tak něco. Pokud nebylo 30 lidi z KH, tak souhrnem určitě ano. Co jsem viděl, jsem popsal. Více bych to nerozebíral. Je prvda, že to již píšu podruhé. Tobě palec nahoru, že oproti zvyklostem, svoji skupinu popisuješ dle skutečného stavu, kterým disponujete. Obvykle totiž spíše lidé počty navyšují. SFK80: tak ja si tež zpravidla stojím za vším, pokud mi to někdo nevyargumentuje. Akorát s tím respektem mám trochu problém. Když už mi začíná nabíhat, tak vždy někdo něco od vás posere a začíná to od znova. Ale polepším se a nebudu tolik rýpat. V tom máš mezi řádky pravdu.
  • AC Sparta Praha khf 30. 9. 2019, pondělí, 19:19 + 0 - 0
    Frýdečák: Už jsem před lety tuhle tvou historku o 30 lidech ze Sparty z Kutné hory četl, ale pozdě. Takže reakce už nebyla smysluplná. Ač nejsme žádná radikální skupina rozhodně se za policajty neschováváme. Nehledě na to, že naše počty rozhodně nečítají 30 hlav nikdo o téhle pohádce nemá žádné tušení. A co už jsi před lety tuhle svou parádu vytáhl jsem si udělal už tenkrát obrázek o kterém zápase zřejmě mluvíš. Tak nás tam mohlo být možná 10 a přijelo tam odhadem 200 chaharů s policejním doprovodem, celý hlavák profízlovaný nevím co sis představoval :-)
  • SK Slavia Praha SFK80 30. 9. 2019, pondělí, 18:42 + 0 - 0
    Nevím jestli tady, ale u fotbalu určitě ano. Jezdím na Slavii přes dvacet let a baví mě to možná ještě víc, než když jsem začínal. Já ti tvou pravdu neberu. Jediný rozdíl mezi námi je ten, že i přestože si stojím do písmene za vším, co jsem napsal, tak k vám se vyjadřuji s respektem.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 30. 9. 2019, pondělí, 18:01 + 0 - 0
    SFK80, tak napíšeme si za pár let, jestli tady, resp. u fotbalu vydržíš. Stačí totiž ještě pár "Sparťanských" sezón v podání Slávie a normálové vás vytlačí i z tribuny sever. Každopádně nemá smysl se tady poměřovat. Každý máme tu svoji pravdu, která je vždy někde uprostřed.
  • bez klubu Son of Moravia 30. 9. 2019, pondělí, 17:51 + 0 - 0
    No dobře, ale z toho, co jsi psal to vypadalo, že je jedničkou Slavia, ale ok. Rst proč: Vždyť obecně Valašsko je mimo hokejovému Vsetínu dost nakloněné Baníku nebo ne?
  • bez klubu Rst 30. 9. 2019, pondělí, 17:40 + 0 - 0
    Se Vsetínem brzdi, synu (moravy).
  • SK Slavia Praha SFK80 30. 9. 2019, pondělí, 17:24 + 1 - 0
    Son of Moravia:já ale nikde nepsal, že Baník nemá na Moravě velkou fanouškovskou základnu. Zrovna tak jsem nepsal, že v Kroměříži fandí Slavii všichni, od starosty až po uklízečky na nádraží. Už jsem to psal Dexxerovi, reagoval jsem jen na vytváření iluze, že na Moravě fandí všichni Baníku.
  • bez klubu Son of Moravia 30. 9. 2019, pondělí, 17:09 + 0 - 0
    SFK80: Tak samozřejmě, že to je rozdělené všude. Já nepopírám přesah pražských S, jen tvrdím, že zrovna na Moravě má konkurrenta v podobě Baníku. Jinak si sám trochu protiřečíš... Ano jedna skupina nedělá celé město, ale není irelevantní skupinka a stejně ta kse dá mluvit o tom, že to, že je v Kromclu vlajka Slavie-Kromcl (přičemž zde sídlí stejnějmenný klub), neznamená, že tam Baníkovci nejsou...Všeobecně, aspoň co já znám, si ti frajeři nedělají, jak říkáte "odbočkové" vlajky a většinou jsou radikálnější, což se nedá říct o Nivnici, Otrokach atd, ale tak proč se dívat na pohled někoho, kdo žije v téhle oblasti.
  • SK Slavia Praha SFK80 30. 9. 2019, pondělí, 17:06 + 0 - 0
    Dexxe: však to já ani netvrdím a vůbec bych OP nezmínil, kdyby se tady nevytvářel dojem, že na Moravě a Slezsku fandí každý jen Baníku. Slavia má početnou fanouškovskou základu i tam, rozhodně větší než Baník v Čechách. Pokud jde o Frýdečáka, tak se domnívám, že v jeho mikrosvětě je Baník skutečně nejlepší o několik levelů před všemi.
  • SK Slavia Praha Dexxer 30. 9. 2019, pondělí, 16:51 + 0 - 0
    SFK80 - okey, tak 5, ale nic to nemění na tom že počet odboček není nějak určující, ač si OP vážím a jsem jeho členem. ||Frydečak- ve všech oblastech, tak určitě... byť váš tábor uznávám, tak že byste byli ve všem lepší, tomu ani sám nemůžeš věřit.
  • SK Slavia Praha SFK80 30. 9. 2019, pondělí, 16:09 + 0 - 0
    Son of Moravia: to že si někdo v Pardubicích udělá vlajku Baníku neznamená, že mu Pardubice fandí. Zrovna odtamtud a blízkého okolí je na ty atraktivní zápasy SKS vypravován autobus. A když tu už zmiňuješ tu Kroměříž, tak i tam má Slavia odbočku, takže určuje tam všichni Baníku nefandí. :)) Já chápu, že se to někomu těžko kouše, ale český fotbal jsou především pražská "S" a pak za nima další tradiční české kluby, kam patří Baník, Bohemka, Zbrojovka atd.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 30. 9. 2019, pondělí, 16:04 + 0 - 0
    Moshe Dajan: Okej, ale i tak mimo. Můžou mít třeba třista odboček, ale co to je za fanoušky? Respektují TS nebo by rádi měli Tvrdíkovu Slavii. Kvantita není kvalita. Konkrétně fanclub Kutné Hory od Sparty, se kterým jsme se před lety potkali na hlaváku v Praze a první co bylo, tak i přesto, že jich bylo okolo 30 lidí, tak mířili k první policejní hlídce. To by např. žádný f-c ze Severu neudělal. A to, že nějaký páprda v černej pod břichem fandí Slavii, udělá si nějakou odbočku, tak z nikoho nedělá klub s nějakým přesahem. Se podívejte jakou máte např. výpomoc na Moravě že strany moravskejch slávistů nebo sparťanů. Vždyť to je bída a utrpení.
  • bez klubu Son of Moravia 30. 9. 2019, pondělí, 15:50 + 0 - 0
    Žiju na Zlínsku, pocházím z Brna a situaci na Moravě celkem znám.Baník rozhodně přesah má! Když vidím, kolik lidí kolem nebo přímo ve velkých městech jako Zlín, Kromcl,Hradiště nebo třeba Vsetín, kde už je to čistě Baník, je baníkovců, tak Baník určitě přesah má. Dá se říct, že téměř celá Morava + Cheb, Pardubice atd fandí Baníku, takže mimo historie se Baník může určitě ACS a SKS rovnat. Pak taky vzít v potaz, že to "ubližuje" menším fans základnám a co já konkrétně vidím, tak Zlín, Slovácko, částečně i Sigma jsou těmi kluby. Můj pohled.
  • AC Sparta Praha Moshe Dahan 30. 9. 2019, pondělí, 15:33 + 0 - 0
    já se domnívám pane Frydečak, že slavíci píšou o něčem a ty komentuješ úplně něco jinýho, přečti si celé vlákno baví se tam o přesahu klubů mimo region odbočkách atd, žádných ultras a hools aktivitách.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 30. 9. 2019, pondělí, 15:03 + 0 - 0
    Slávisté, vy to buď neřežete nebo berete něco jiného, případně jste se dohodli na tom, že chcete vašimi příspěvky odrovnat duševní zdraví čtení chtivých Chacharu.... Můžete mi vysvětlit v čem se vám anebo Spartě nemůžeme rovnat? Já osobně jsem přesvědčen, že ve všech oblastech jsme o level před vámi. Akorát příslušníci naší galerky ještě netočili gay porno, tak leda v této oblasti. Ale to je tak vše. Bez napinky, hezky v klidu si to vysvětleme, ju.
  • SK Slavia Praha SFK80 30. 9. 2019, pondělí, 14:17 + 0 - 0
    saiwer: já jsem nereagoval na slovo přesah, ale na spojení masivní přesah. Přesah mimo region má třeba i Bohemka a po vlně úspěchů trochu také Viktorka. Já jinak vůbec nespochybnuji kvality FCB, dokonce i přiznávám, že přes rivalitu mají mé sympatie, narozdíl třeba od Zbrojovky, ale dávat je do jedné řady se Slavií a spartou prostě nejde. Dexxer:odbočkou rozhodně jeden člověk být nemůže, zkus si alespoň pročíst stanovy, než budeš na mě reagovat. Jinak když už jsi měl potřebu se na tohle téma vyjádřit, tak pokud jde o počty, tak když odečteš těch 5 největších odboček,který ten průměr zvedají, tak je to cca 35 SKS na odbočku.
  • SK Slavia Praha dave.fsp 30. 9. 2019, pondělí, 11:28 + 2 - 0
    @Pustá Polom: Raději už nepiš vedle sebe do jedné věty Slavia, Sparta a Baník, některým to automaticky rozepíná poklopce a začíná poměřování pindíků.
  • SK Slavia Praha Dexxer 30. 9. 2019, pondělí, 10:31 + 0 - 0
    SFK80- 130 odboček ale moc neznamená. Odbočkou může být i jeden člověk... | jinak návštěva krásná včera, při výkopu všichni na místě a hezky se na to koukalo. určitě zafungoval i bičík "docházky" :D ještě to ale udržet i do konce podzimu... Boleslav je přecijen nahoře, až jestli na Karvinou a Budějky(začátek prosince) bude podobná návštěva, tak se uvidí jestli se budeme moct chválit...
  • SK Slavia Praha saiwer 30. 9. 2019, pondělí, 08:03 + 0 - 0
    Tak jasne, i v Brne hafo Slavistu. Ale diskuze se nam mirne odklonila. Puvodne jsi zpochybnoval, co psal PP, ze ma Banik presah nad ramec regionu a ja si myslim, ze ma, a ze je nemaly, minimalne tedy v ramci Moravy. O presahu ACS, SKS neni treba diskutovat, to je jasne, ale Banik bude urcite treti, alespon tedy ted, kdy je Zbrojovka je tam, kde je a nove fanousky si moc nedela.
  • SK Slavia Praha SFK80 30. 9. 2019, pondělí, 00:16 + 0 - 0
    saiwer:hele, Slavia má jen v OP 130 odboček po celé ČR a to nepočítám fanklub. Zkus se podívat na jejich seznam a uvidíš. Za všechny můžu jmenovat třeba Hodonín, Nivnice nebo Krnov. Má je ale třeba i v Prostějově, Přerově, Znojmě, Milevsku atd.
  • SK Slavia Praha saiwer 29. 9. 2019, neděle, 23:53 + 0 - 0
    Tak na prime srovnani to urcite nebude, ale na druhou stranu, kdyz budes na Morave, tak Slavie i Sparta pujdou hodne do pozadi prave vuci Baniku, Zbrojovce... Nejakych 18 let uz ziju v Brne (naplava, co zustala po skole) a i kdyz jsme loni hrali EL venku se Sevillou a pak i s Chelsea a defacto skvele reprezentovali celou CR, tak hospody ve svech urcite nepraskaly, teda praskaly, ale to kvůli zelenemu ctvrtku a ne Slavii. Se situaci v Cechach je to jako nebe a dudy, tam je to opravdu Slavia x Sparta na kazdem rohu.
  • SK Slavia Praha SFK80 29. 9. 2019, neděle, 23:25 + 0 - 0
    Saiwer: je fakt, že na pouti jsem už dlouho nebyl, tak mi možná něco uniklo. Na Balkáně jsem ale na fotbale byl třikrát a když už přišla řeč na fotbal v Česku, tak se většinou zmiňovalala Slavia a sparta. Určitě je Baník tradiční klub s výbornými fanoušky, ale srovnávat ho se Slavií a spartou prostě nejde.
  • SK Slavia Praha saiwer 29. 9. 2019, neděle, 23:13 + 0 - 0
    Banik povazuji z hlediska fans zakladny za top3 v CR. Jeste by tam urcite patrila Zbrojovka, ale musi by se hodne rychle vyhrabat z toho marastu, ve kterem ted trci, protoze generacni obmena je po dlouhodobych problemech zpretrhana a lidi bohuzel odvadi Kometa.
  • SK Slavia Praha saiwer 29. 9. 2019, neděle, 23:00 + 0 - 0
    SFK80: Zrovna dneska jsem byl v Otrokovicich na pouti a potkal minimalne 4-5 lidi v Banikovskych barvach. Po zapase Baniku se rozjizdi spousta fans po cele jizni Morave. Banik ma odnoz v CB a to ani nepocitam Cheb. Pokud se lidi na Balkane zeptas, koho z CR znaji, Banik vynecha malokdo.
  • 1.FC Slovácko GarryR 29. 9. 2019, neděle, 20:28 + 0 - 0
    SFK80 - nevím jestli masivní, ale určitě regionální přesah má. To je zřejmé a viditelné. Znám desítku lidí kteří fandí Baníku a jsou z mého okolí.
  • SK Slavia Praha SFK80 29. 9. 2019, neděle, 20:07 + 0 - 2
    Pustá Polom: jak si přišel na to, že Baník má masivní regionální přesah?
  • SK Slavia Praha Jacksson 29. 9. 2019, neděle, 12:40 + 0 - 0
    Bělský Les - všechno se připravuje na středu. Bohužel čas, kapacita ani prostor neumožnilo mít na včerejšek choreo
  • SK Slavia Praha WhiteRex 29. 9. 2019, neděle, 11:36 + 0 - 0
    Připravuje se několik obrovských prezentací na Dortmund ve středu. Absolutně by se to nestihlo, ale máš pravdu, LM neomlouvá a svátek sv.Václava - Den České státnosti by měl být pro nás všechny důležitý.
  • FC Baník Ostrava Bělský Les 29. 9. 2019, neděle, 09:47 + 0 - 0
    Choreo máte pořád zakázané ? Jinak nechápu, že ve státní svátek choreo chybí.
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 29. 9. 2019, neděle, 08:30 + 3 - 0
    Návštěva bomba, o tom žádná. Nicméně si stojím za tím, že minimálně 15 tisíc by mělo na Slavii, Spartu a Baník (ok, dnes to úplně neumožňuje azyl), tři kultovní tuzemské kluby s masivním regionálním přesahem, chodit pořád, nezávisle na umístění v tabulce.
clbanner



Videa

Choreo a pyro Plzně v zápase s Baníkem


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
321
2.
FC Viktoria Plzeň wawe48
311
3.
1.FC Slovácko champyon
301
4.
bez klubu Majkl1911
258
5.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
243
6.
FC Baník Ostrava mara1922
236
7.
bez klubu acab1
233
8.
bez klubu Son of Moravia
230
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
230
10.
SK Slavia Praha saiwer
222
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
157
2.
FC Baník Ostrava mara1922
141
3.
FC Baník Ostrava mario72
122
4.
1.FC Slovácko FanaticBoy
114
5.
1.FC Slovácko champyon
112
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
110
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
104
8.
MŠK Žilina Nordic Division
93
9.
bez klubu Cestovatel
79
10.
FC Baník Ostrava Pan.P.a.Josi1922
77
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
FotoReport: FC Sigma Hodolan... 5. 11. 2019, úterý, 08:22

FotoReport: FC Sigma Hodolan...


MOLcup:FK Chlumec nad Cidlin... 31. 10. 2019, čtvrtek, 21:15

MOLcup:FK Chlumec nad Cidlin...


Spartak Lubenec - ZD Podlesí... 3. 10. 2019, čtvrtek, 10:11

Spartak Lubenec - ZD Podlesí...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově před 2 hodinami

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 9. 11. 2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15. 10. 2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Fanoušci Bayernu si v Řecku užili nájezd chuligánů 23. 10. 2019, středa, 10:21

Fanoušci Bayernu si v Řecku užili nájezd chuligánů


Řežba v Mexiku - lítaly nejenom facky a kopance 22. 10. 2019, úterý, 12:37

Řežba v Mexiku - lítaly nejenom facky a kopance


Bulharsko x Anglie aneb V Sofii bylo rušno... 15. 10. 2019, úterý, 14:11

Bulharsko x Anglie aneb V Sofii bylo rušno...

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Desperado Dortmund oslavili dvacáté narozeniny 9. 11. 2019, sobota, 08:50

Desperado Dortmund oslavili dvacáté narozeniny


Létací drak - shořelo vše, co mu stálo v cestě... 5. 11. 2019, úterý, 23:36

Létací drak - shořelo vše, co mu stálo v cestě...


Invaze fanoušků Dynamo Dresden do Berlína 31. 10. 2019, čtvrtek, 08:20

Invaze fanoušků Dynamo Dresden do Berlína

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Fanoušek AZ Havířov v nemocn... 29. 10. 2019, úterý, 21:00

Fanoušek AZ Havířov v nemocn...


Dva fanatici Žižkova si pohá... 7. 11. 2019, čtvrtek, 16:44

Dva fanatici Žižkova si pohá...


Fotoreport: SK Slavia Praha ... 3. 11. 2019, neděle, 03:50

Fotoreport: SK Slavia Praha ...

Komentáře
před hodinou - Zdeněk81
Na tom šestém nás byla tak sto...
před 6 hodinami - DD-Spartak
Velmi rozhladeny respondent - ...
včera, 04:48 - tondik
Jen tak dál. A zůstaňte i když...
13. 11. 2019, středa, 21:04 - Teslák
Čistě Pardubice.
13. 11. 2019, středa, 20:31 - ROW
Máte nějaký přátelství s někým...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace