o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Slovan Bratislava - Dunajská Streda

Fanúšikovia na Slovensku pondělí, 16.03.2015 16:10 - přejít do komentářů
Domáci protestovali, hostia zaplnili sektor hostí.
images/clanky/fotoreport-slovan-bratislava-dunajska-streda-6797.jpg

V dohrávke 22. kola sa stretli v nedeľu na Pasienkoch Slovan Bratislava a DAC Dunajská Streda. Slovanisti ukončili support niekoľko minút po úvode zápasu. Delegát nariadil usporiadateľom aby zvesili vlajku ACAB. Po tomto incidente domáci fanúšikovia zápas odbojkotovali. Dunajskostredčania posilnení o niekoľko fanúšikov z maďarských klubov dokázali zaplniť sektor hostí. Hostia sa prezentovali balónmi maďarskej trikolóry a taktiež odpálili dymovnice tej istej farby. Zápas, ktorý sledovalo 2462 divákov vyhrala Dunajská Streda v pomere 0:1. 

foto: Vojtik Szimona

Autor:

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Didosh28 22.03.2015, neděle, 19:13 + 0 - 0
    I tady jste nastesti mensina,picusku....
  • MFK Košice VSSKE 21.03.2015, sobota, 23:56 + 0 - 0
    ani nemysli na take daco....
  • FC Spartak Trnava mthyx 21.03.2015, sobota, 23:18 + 1 - 0
    VSSKE : to je dobre ze ich tak hladko dali , lebo su dost daleko v SP a nechcel yb som az nas prezentuju v europe xD
  • MFK Košice VSSKE 21.03.2015, sobota, 20:05 + 0 - 0
    a co su ked ne mensina?... aspon ze im AS dal klepec dnes
  • FK Viktoria Žižkov eleven 21.03.2015, sobota, 15:39 + 0 - 0
    didosh,ty si tu menšina ,buzna medzi´chlapmi.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 21.03.2015, sobota, 14:25 + 0 - 0
    Na co si to porad hrajes,ty vole?Chapes ze jste zkurvena mensina v cizim state?Nechapu Slovaky ze vas tam trpi...
  • FC Spartak Trnava lupa 20.03.2015, pátek, 23:06 + 0 - 0
    Mikic , dik za tu odpoved. A ten traktorista na konci ? Pomohlo ti to? Zdvihlo ti to sebavedomie a citis sa lepsie ? ;-)
  • FC Spartak Trnava mthyx 20.03.2015, pátek, 21:43 + 0 - 0
    napises traktorista a si este z vacsiej dediny to je rozum xD
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda mikic 20.03.2015, pátek, 19:58 + 0 - 0
    Ahoj Lupa. Tak sato pokusim vysvetlit ja. DAC je unicum. Hra v meste s 80% madarskou mensinou a je to asi posledne mesto ktore si to ako tak drzi - napriek usiliu pristahovalcov to zmenit. Ludia su tam patricne hrdi na svoj povod. Fandi sa madarsky, chorea sa robia po madarsky, jednoducho si tento klub madarska mensina celeho slovenska vzala za svoj a na tom nezmenite nic. Nieco podobne je v rumunsku hokejovy klub HSC Csíkszereda (Sport Club Miercurea Ciuc) kde si sikule drzia svoju madarsku identitu. A terz k tvojej otazke. V Madarsku je vseobecne velka ucta k tymto mestam, tym padom aj klubom a to nielen medzi nacionalistami. Zmier v Madarsku mimo repre nejestvuje ale tieto mesta su neutralna poda, alebo by som povedal svata poda. Na zapasoch DACu je bezne stretnut ekipi z celeho Madarska vedla seba a nieje problem - podpora ikony madarskej mensiny a ich klubu je nad vsetko, nieje problem stretnut aj ich druzby (poliaci, rapid atd.). Co sa tyka druzieb medzi DAC a akemukolvek klubu z madarska neexistuje a ani nemoze existovat nakolko DS si nevie a nemoze vyberat. Napriklad Fradi ma v DS velku zakladnu, Ujpest ma tiez fan z DS ktory pravidelne vramci moznosti navstevuju zapasi tichto klubov a opacne to plati tiez - to teraz sa budu ludia fan DAC medzi sebov mlatit, lebo ti fradi a ti ujpest? Co sa tyka zapasu v Presburgu. Velka navsteva z HU cca 150-200 ludi ze preco? Pre DAC su momentalne len dva vyhrotene stretnutia a to Slovan a Spartak, dakedy aj tam patrila aj Nitra (skoda jej) A pre nas su to uz roky rokuce dreby zapasy. Je jasne ze najvedsia podpora je na tychto zapasoch. Predstavsi ze aj v kosicoch sa nasli nejaky HU fans DACu :-) Co sa tyka Hools : momentalne nieje mozne na slovensku zo strani DACu a tym aj zo strany superov nic a este raz nic. ACAB strazi nase zapasi ako keby hrali Lazio s AS, Rapid s Admirov .... a to aj ked hrajeme v Hornej-dolnej :-( Takze tak. A uz sa tesim na vas traktoristov o 2 tyzdne :-)
  • FC Spartak Trnava lupa 20.03.2015, pátek, 14:51 + 0 - 0
    Tarzan a ako je to s tym zmierom v madarsku ? Das aj nejake blizsie info ?
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Tarzan 20.03.2015, pátek, 13:49 + 0 - 0
    Slovan je v zahraničí ešte stále značka, preto je aj najviac nenávidený. Nemá to nič so znakom, mohli by tam mať hocičo. Mne sa ale viac páčia zápasy s TT, vidíme sa lupa o dva týždne ;-)
  • FC Spartak Trnava lupa 20.03.2015, pátek, 10:40 + 0 - 0
    kreatinman , ale otakza bola o niecom inom ;-) A vidim ze Tarzan este stale asi oslavuje postup.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 20.03.2015, pátek, 07:27 + 0 - 0
    Vykopat je až do Asie!!!
  • FC Nitra kreatinman 19.03.2015, čtvrtek, 21:01 + 0 - 0
    Lupa to je ľahké prečo Maďari najvac neznášajú Slovan v názve klubu a v znaku su jasne znaky slovenský dvojkríž a názvov ktorý evokuje Slovensko a slovanstvo to je môj pocit a myslím ze aj viacerých
  • FC Spartak Trnava lupa 19.03.2015, čtvrtek, 12:03 + 0 - 0
    No vcera som postrehol ze stvrtfinale slov. pohara pre druzobnych priatelov asi nema taky vyznam ako bezny ligovy zapas. Chlapi vyznajuci sa v problematike prosim vysvetlite mi to ako je to s tym zmierom alebo druzbou v tom Madarskua urcovanim vyznamnosti zapasov. Mal som za to ze stvrtfinale pohara je viac ako ligovy zapas.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 18.03.2015, středa, 18:14 + 0 - 0
    + hodně těch idiotů znám...
  • FC Baník Ostrava Didosh28 18.03.2015, středa, 18:12 + 0 - 0
    Tarzan: Máš pravdu bohužel navštěvují zápasy ve Vídni.
  • FC Spartak Trnava lupa 18.03.2015, středa, 18:01 + 0 - 0
    A myslim si ze na taku odpoved sa oplati pockat si. A predpokladam ze asi nebudem sam koho to zaujima ;-)
  • FC Spartak Trnava lupa 18.03.2015, středa, 17:57 + 0 - 0
    OBH a kedze sa jedna o postup do semifinale SP tak od nich ocakavam este silnejsiu ucast ako u vas ;-) Predsa len sa neda porovnat zaujimavost ligoveho zapasu s stvrtfinale narodneho pohara
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Ragadozo 18.03.2015, středa, 16:11 + 0 - 0
    Quentin- Z Madarska bolo max 200-250.. Z DS a okolia 400-450. Nemame potrebu klamat o počtoch. Keby neprisli aj tak mame domacu atmosferu.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 18.03.2015, středa, 14:14 + 0 - 0
    Moje boje jsou nastesti davno pryc a i diky tomu jsem nemusel prilis casto navstevovat jista zarizeni a odpovidat na jiste otazky. Potom prijde rodinny zivot a je to spise o vzpominkach, kdyz se clovek potka s nekym z minulosti. Ted je to na jinych a jet na vyjezd nekam ven, to uz by muselo byt a spise by to byla vzpominkovka. Proste jsem si tim kdysi prosel a uz jsou nektere veci za mnou. U mne to tak je a nemusi to tak byt u vsech a take neni. Samozrejme - ZBROJOVKA A FOTBAL - NAVZDY. Ale uz radeji v klidu, podam si ruku s kazdym kdo o to stoji a ipokecem tez s kazdym kdo o to stoji, ramena uz nedelam. To neznamena, ze nesleduji a nezajimam se. Staci takhle ?! Lepe uz to napsat neumim.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.03.2015, středa, 13:34 + 0 - 0
    :D Jake osobni nesmyslnosti?U kazdeho komentu co napises mi pripominas dobrackeho "farare Otika".Jinak te mam na praku,jezdi si kam chces.Psal jsem ze te pozdravuje Sisi a ze ses chytl,aniz bychom se znali...tvuj boj.No..a ted ti tak rikam.
  • ŠK Slovan Bratislava OBH 18.03.2015, středa, 13:23 + 0 - 0
    Lupa- tarzan ti teraz asi tazko idpise bo urcite su vsetci na ceste do kosic:-)
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 18.03.2015, středa, 12:31 + 0 - 0
    Bože, můj poslední komentář, který byl zjevně nadnesený, ale myšlen v dobré víře, pochopil každý. Bez ohledu na národnost a klubovou příslušnost, každý kromě jednoho. No nic. Sice nejsem Sisi, ale beru to tak, že se mu to jméno líbí. V Teplicích jsem nebyl na výjezdu tak 20 let, to je pravda, ale to je moje věc a určitě tady nebudu rozepisovat, kde jsem kdy byl či nebyl. Hlavně je zbytečný, tady řešit nějaké podivné osobní nesmyslnosti. Je to tady o fotbale, o fanoušcích a věcech okolo a ne o řešení blbostí mezi jednotlivci. Díky, že to pochopíš i Ty.
  • FC Spartak Trnava lupa 18.03.2015, středa, 12:29 + 0 - 0
    Tarzan , takze to maju teraz skoro vsetky fans tabory v Madarsku zmier a chodia vsetci spolu na futbal ? Ako si vyberaju zapasy na ktore pojdu ? Pri repre mi to je jasne ako by sa rozhodli. Ale takto ked idu iba na ligove zapasy tak by ma to zaujimalo ake su kriteria a kto o tom rozhoduje. Skus dat blizsie info.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Tarzan 18.03.2015, středa, 10:54 + 0 - 0
    Ešte by som doplnil, že v Maďarsku teraz väčšina táborov majú bojkot na zápasy kvôli fanúšikovským kartám. Tým ľuďom chýba adrenalín na víkend, takže občas odskočia niekde na zaujímaví zápas, môže to byť DAC, Rapid alebo do Poľska, či do Talianska.
  • FC Spartak Trnava Hard1923 17.03.2015, úterý, 22:42 + 0 - 0
    quentin: Je to len moj subjektivny nazor, ale podla mna to ani na takomto zapase efekt nemalo... Malo by to efekt, keby mate zapas co zapas trojtisicovy kotol a zrazu na jednom zapase chyba. Ale takto?
  • FC Baník Ostrava Mat1922 17.03.2015, úterý, 22:15 + 0 - 0
    Sisi:ty nabizis mirove rozhovory nekde v Bulharsku s Madarem a Slovakem u perkeltu s borovickou.A sam nejsi schopny zajet ani do Teplic,nebo kde jste hrali.A nechces nahodou moderovat mirovou konferenci napr. FCB-ACS?Nejlepe v Turecku pri Ostravskych klobaskach a Prazske sunce za doprovodu skupiny Lunetic.
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 17.03.2015, úterý, 21:57 + 0 - 0
    Tie hovna co tu citam sa ani nedaju citat. Snad po roku prerusujem svoje ticho na tejto sedlackej stranke a predpokladam ze opat na hodne dlho. V sektore DACu bolo podla nasich informacii polovicka ludi z Madarska. Je to maximalne smiesne ked si vsetky ekipy z madarska lizu bakule na zapasoch Slovenskej ligy v sektore DACu. Fradi,Diosgyor,Ujpest,Gyor a dalsie mensie ekipy. Je to to iste ako keby isiel cely gorny slask na vyjazd Gornika na Legii napriklad.Ruch,Polonia Bytom,GKS,Piast,Gornik. Alebo na poharovy vyjazd Spartaka Moskva aj Zenit,CSKA,Dinamo,Samara,Rostov a dalsie mensie ekipy.Ved Rusi.Ne?Cely ten fotoreport je klasicky madarsky,este aj fotku naseho kotla tam jebnu taku este spred zapasu ked tam vacsina ludi neni(na fotke je dobre vidno ze sa este len vesaju vlajky).Najvacsi klamari v strednej Europe su fanusikovia Dunajskej stredy.Tak ako nepriznaju skutocne pocty vyberu madarskych hools a nacionalistov vo svojom sektore tak rovnako tu pisu nezmysly o tom kto sa kedy komu postavil.Samozrejme ze nie je v silach Slovanu aby sam porazil vsetky spojene madarske ekipy,ani na domacom zapase.Pointa je v tom ze sa Madari od 92heho v Bratislave a ani v DS o nic nepokusili.Nikdy.Kto im napriklad pri takom pocte branil aby prisli do ulic Bratislavy pred zapasom.Oni sa radsej odviezli v kordone rovno az do sektoru.Aj ked tu hral videoton uefa ligu tak jedini kto tu nieco skusali v ulicach boli ich kamarati z rakowu czestochowa ktori dostali bitie.Co sa tyka opustenia sektoru.Boli iba dve moznosti.Bitka so securitkou a fizlami a sudy a zakazy,alebo zvesenie vlajky.Momentalne nie sme vo forme kedy si mozme dovolit zakazy pre 50-100 ludi.Zvesili sme teda vsetko a kedze klub hodil bobek na nas tak my sme hodili bobek na support.Prave na takomto zapase to malo efekt a vyznam.Ked bol plny sektor hosti.Zbytocne by sme opustali sektor na zvysnych domacich zapasoch(okrem derby sem nikto nejazdi).Presne a prave preto sme nechali hunov nech su ako doma.Nech to ma ziadany efekt.Majitel bol urcite pekne vytoceny ze bola banda hunov ako doma.Nabuduce si to rozmyslia si myslim.Ano urcite sa dalo zostat v sekotre a picovat na zvaz,ale nemali sme na to naladu(hlavne ked podobne prejavy v minulosti nijako nepomohli).Boli sme maximalne znechuteni.Este jedna vec.Samotni madari a aj kopec ludi zo sceny si mysli ze je pre nas DAC nejaky extra vynimocny a vyhecovany super.Nie je.Je to pre nas super ako ktokolvek druhy zo sceny,akurat ze maju fanusikov a v poslednej dobe jazdia do Bratislavy(co vacsina slovenska nerobi).Vacsina z nas nejako specialne dunajsku nenenavidi.Kazdy kto chcel pochopil,kto nechce nebude chapat ani potom co som napisal.Suma sumarum tento zapas hanba pre Fradi a spol ze si lizali v Bratislave cikule a o nic sa nepokusili a rovnako memento pre nas klub a futbalovy zvaz ze sme neni opicky na gumicke.Uvidime ako zareaguje zvaz na nasu vyzvu aby uveerejnil zoznam zakazanych symbolov,skratiek,cisiel a grafik.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 17.03.2015, úterý, 21:49 + 0 - 0
    Za to jak se chovate v cizim state bych vas za Dunaj poslal vsechny.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Ragadozo 17.03.2015, úterý, 20:23 + 2 - 0
    Ja mam rad Slovakov, ktorti nas neposielaju na druhu stranu Dunaja :)
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 17.03.2015, úterý, 19:33 + 2 - 0
    Koukám, že se to zde názorově velmi rozrostlo. Musím však před naprostou většinou z Vás smeknout !!! Čekal jsem zde strašlivé hanění a urážky, pravdou je, že diskutujete téměř v klidu a bez větších emocí. Takže je předpoklad, že jak by jste si uměli dát pár facek, stejně tak by jste ve finále po těch fackách byli schopni to společné fackování opět společně zapít. Nejsem pijan, ale dobré pití bych si dal jak se Slovákem, tak i Maďarem. Stejně tak i nějaké slovenské tradiční a maďarský gulášek. Nabízím u mírových rozhovorů moravskou slivovičku, pokud tedy budu přizván a jako neutrální území navrhuji třeba Bulharsko, v blízkosti moře.
  • FC Spartak Trnava lupa 17.03.2015, úterý, 17:41 + 1 - 0
    Ragadazo , aj chorea su len zlto modre na podporu DAC. Ja viem. A ako si prisiel na to mi vadi ze si kricite po madarsky ? Pre mna za mna si to kricte aj eskimacky. Mne je to uplne jedno. ako som to tu uz napisal , co si kricia hostia na stadione mi je jedno. Mna zaujima iba moj klub ;-)
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 17:33 + 0 - 0
    10 r dozadu v sektore to bola divočina tam som čakal že buď dostanem od policajtov sbs alebo od vlastného staršieho chuligana ktorý bol napity jak bomba zuby nide pokrik my sme ti nitrania .. To bola čistá zloba a 90 te roky som zažil iba ako chlapec s otcom z tribúny keď tu hral spartak to bol zazitek z oboch strán. Teraz sa doba zmenila ale v NR panuje stále taký strach z toho futbalu proste hokejoví fans im stačí 30 domácich zápasov za sezónu hokejovú tam sa fandí dobre aj dobre počty. Teraz sa na futbal viac asi ako 100 nezmobilizuje sak ale chodiť na šamorín, sereď alebo juniorky slovana, spartaka je pre hrdeho nitrancana onicom to neláka .. uvidíme.aké budú počty keď sa zúži teraz liga o záchranu a o postup. . Ale.ešte rok.určite budeme tu. .
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Ragadozo 17.03.2015, úterý, 17:01 + 0 - 0
    To je blbost, ze len obhajujeme Madarsko a DAC-u nefandime. Okrem pokriku Ria Ria Hungaria sú všetky pokriky pre DAC. Vám vadí to, ze je to v madarcine. Ak si vsimnes tak v nasom kotli dominuje žltá farba ;)
  • FC Spartak Trnava DD-Spartak 17.03.2015, úterý, 16:57 + 0 - 0
    kreatinman: PodU vas v Nitre ked na tom zapracujete mate vleky potenicla. Patriotizmus na vase mesto u vas jednoznacne je, ochotnch ludi tiez dost. Ja osobne vidim problem v tom ze vasa futbalova cast uviazla mentalne niekde v 90 rokoch- kedy nebola hanba na vjazde sa ozrat do nemoty, docurat sa do nohavic-vysrat sa vedla autobus atd atd a bralo sa to za normalne. Cas sa vsak pohol, ludia uz niesu taky burani- a jednoducho vacsina mladych ludi nema chut byt pokope so sockami ala lunik 9. S jednym hokejovym od vas som sa o tom bavil - a on mi take nieco vravel. Ze tak 10 rokov dozadu ked mala NR obdobie ked bola vo futbale prva- ze sa vybral na vyjazd podporit NR do dubnice- sli nejake 2 autobusy, ale ze co hlavny NR ultras stvarali, ze to nebolo pre ludi. Mocenie v ulicke autobusu, velka potreba na parkovisku vedla kolesa autobusu...a atd atd ... povedal ze nidky viac. Ze za NR sa kedykolvek postavi aj fyzicky ale ze chodit niekde s takouto partiou je uplne pod uroven. Tomuto sa konecne musite v NR prisposobit- ze lunik 9 mohol imponovat mladezi v 90 rokoch - dnes uz urcite nie.
  • FC Spartak Trnava lupa 17.03.2015, úterý, 16:26 + 1 - 0
    FAN , niektory sa nad to vieme povzniest , nevsimat si ich a podporovat svoj klub. A mne osobne je to jedno , nech si kricia co chcu. Ja idem na futbal aby som podporil svoj klub a nie aby som viac nadaval superovi alebo niekomu inemu. Tym ze budem superovi nadavat a venovat sa jemu , tak nepodporujem svoj klub. Ja to aspon tak vidim a to je moja teoria.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda jodyhighroller 17.03.2015, úterý, 16:25 + 1 - 0
    Súhlasím, ze sa hádat neoplatí. Prajem celej fortunaligovej scene aby silnela po vsetkych fanusikovskych strankach.
  • Slezský FC Opava Fan 17.03.2015, úterý, 16:17 + 2 - 0
    Zdá se mi to dost trapné posbírat celé Maďarsko a pak dělat ramena na Slováky s lidmi co nemají s klubem nic společného.Když tak propagují Maďarsko proč nehrajou jejich ligu.Lituju Slováky s DAC co je tam musí trpět to je hnus teda
  • FC Spartak Trnava lupa 17.03.2015, úterý, 16:09 + 0 - 0
    Saiwer , neviem ako dlho sledujes nasu scenu , ale ver ze pri zapasoch s DAC sa na nich piska neustale. A piska sa iba preto , ze oni neprisli podporit DAC ( alebo iba velmi okrajovo aminimalne ) ale prisli obhajovat nejake Madarsko. A to bolo uz za federalu pri zapasoch s nimi. A urcite aj chalani s inych taborov potvrdia , ze nez zacali policajti robit doprovody hosti na zapasy , tak sa vela krat bali niekam vyjst a ich vyjazdove pocty sa rovnali nule. Ci uz to bolo do BA , k nam do TT, ale aj do NR,ZA,BB,KE...
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 16:04 + 0 - 0
    DD spartak NR dala už aj ovela vačšie čísla v hokeji teraz ludia organizovali kupovanie listkov do BB lebo je len 90 ludi sektor a SBS a policia SR tomu zacala branit kontrola obcianskych odklanali auta s NR znackou a pod sa bali minuleho roka ked bola cela tribuna NR. Ale mas pravdu nr hokej behom sezony beznej ma kotol kludne 500 ludi stale + sa pripaja cely stadion a na play off to je parada tam nezozenes listky a do kotla uz vobec ludia 2 h pred zapasom si chodia hladat miesta toto keby sa da aj do futbalu tak je to o inom.. Lenze futbal mal za posledne roky najhorsie vedenie a hokeji su najvyssie ambicie ludia sa tam bavia ale samozrejme ze zlozenie kotla momentalne na futbale vyzera inak ako na hokeji ale pocet slaby snad sa vratime do ligy a bielomodrí spoja sily potom by to fakt stalo zato =)+fanatici a tiež aj kosice a bolo by sa naco pozerat kazde kolo. Samozrejme ale ze by sme sa museli vsetci bať chuliganov z DAC ale policia by nás ochranila =)
  • SK Slavia Praha saiwer 17.03.2015, úterý, 15:32 + 0 - 0
    OBH: "A davat niekomu jednoznacne najavo myslis jak?!!" Myslím choreem, pískotem..., to je úplně jedno jak, ale hlavně na stadionu... Vyklizení sektoru a následné řeči v diskuzi jsou k ničemu. Pořád dokola se objevují u každého příspěvku s DAC a na stadionech zatím vládnou maďarské barvy. Samozřejmě je to hodně zjednodušený pohled, ale já to tak cítím. Taky bych si přál, aby "naše jednoduchá řešení už nebyly potřeba" a v Blave to šlo co nejdřív nahoru, v tom jsme zajedno...
  • FC Spartak Trnava DD-Spartak 17.03.2015, úterý, 15:27 + 0 - 0
    Na vyznam to tu natahovat- kazdy vidi svoju historiu po svojom. Fakt je ze Uhorsko bolo mnohonarodne- a len sa jednoducho rozpadlo podla etnik- a kedze niekde boli premiesane, ostali navzajom v kazdom state mensiny. Ak by sa rozpadla EU- a Belgicania by zacali tvrdit ze im ukradli 96% ich uzemia, ktore kedysi podliehalo Bruselu...:) A podme ku futbalu - vyjazd DS klobuk dole, uz nech tam bol zastupeny kto chcel, Slovan pada a pada a ktovie kde je dno. Ked si zoberiem potencial aky tu je na triunach keby fungoval futbal v BA normalne, keby zilina nebojkotovala, a nebodaj keby este aj v KE sa veci unormalnili - tak by ta nasa scena vedela ako tak vyzerat. Ktomu keby konecne aj NR prestala zit v 90 rokoch a tych svojich hokejovych stiahla aj na futbal, to by mohla byt hned ina kvalita. Ked vidim NR ze vedia dat 400 ludi na hokej do PN- nemali by mat problem dat tolko ani na futbal ku nam do TT, keby trochu chceli... vela veci tu je na zamyslenie.
  • FC Spartak Trnava mthyx 17.03.2015, úterý, 13:04 + 0 - 0
    jodyhighroller : neviem jak ty , ale ten prispevok od kreatinmana som pochopil normalne , len ty si si to nejak poprekrucal , ale to je jedno ...inak ked ste boli taka velka velmoc rakusko-uhorsko tak preco nejakych par metroch stvorcovych ubraneho uzemia vycitas len slovansku , ale nie vsetkym slovanskym krajinam? iba komplex bez arguemntov? ale to je jedno ako uz niekto napisal vzdy bude mat kazda strana svoju pravdu a nikdy sa nezhodnu takze to uz nechajme
  • ŠK Slovan Bratislava OBH 17.03.2015, úterý, 12:51 + 0 - 0
    Saiwer-poviem za seba! Mna osobne dac nesere a som docela rad ze sa tam ludia zas chytili a zacali chodit na fotbal po tom co sa konecne zbavili tych iranskych spekulantov v podobe majitelov!! Co ma ale sere ze davaju priestor madarskym sovinistom na provokacie a zakazdym to tak je ked hraju s nami ci trnavou nitrou zilinou atd!! Keby sa venovali ultras ci supportu v tychto zapasoch v prvom rade a neriesili furt dokola to iste tak urctite by boli respektovany tabor!! A davat niekomu jednoznacne najavo myslis jak?!! Dojst s tarasnicou a vycistit im sektor?!:-) slovan je momentalne tam kde je vecsina tie problemy pochopit nechce a naopak zas DAC ma teraz euforiu v podobe noveho majitela co fotbal zrejme ma naozaj rad chce tam nieco vybudovat cize ich aj doslo ovela viac jak kef tam maly irancanov a ludia boli znechuteny!! Je to jednoduche a vsade rovnake viac menej ze ked nemate chut chodit na fotbal ked vydite co robia z vasim milovanim klubom nrjaky developery ci pseudopodnikatela atd! Ked sa vazne zamyslis tak si uvedomis ze vlastne mozes bit rad ze tvoj klub nemaju v rukach takyto zmrdi a neznechutia ti vsetko co sa ho tika!! Verim ze novym stadionom sa to len ako tak vrati a pocuvat tie vase jednoche riesenia konecne skoncia a uvidite ze ultras slovan nikdy nerezignuju!!
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 12:39 + 0 - 0
    Na pasienky len tak niekoho nedostanes nevypredali ich ani s inými zvučnými menami Neapol a pod. Ved aj na spartu doslo napr 6 tisic ludi.. Tak co je DAC =D a lupa je viem ale tak vzdy sa to zvrhne...
  • SK Slavia Praha saiwer 17.03.2015, úterý, 12:26 + 0 - 0
    Nic ve zlém, ale slovenský "nacionalismus" mě nidky nepřestane udivovat. Když vás ten DAC tolik sere, proč nebyl na Pasienkoch plný dům, který by jim to dal jednoznačně najevo! Dokonce i ti, co přišli, dle popisu nakonec zase zmizeli pod záminkou už xy-tého marného bojkotu. Spíš než smysluplné bojkoty mi to postupně připadá jako rezignace.
  • FC Spartak Trnava lupa 17.03.2015, úterý, 12:06 + 3 - 0
    Chlapi ja sa Vam cudujem ze sa s nimi dohadujete. Kazdy kto chce si tieto informacie zisti na internete a podla toho si urobi obraz. Je jasne ze madari do europy prisli ked slovania tu uz boli pred nimi. To ze im bolo zabrane uzemie a rozdelene medzi okolite staty kde zostali madari a citia za to do dnes krivdu je dalsi fakt. A kto s toho co pouziva a ako si to vysvetlije je len na nom. V tejto otazke s nimi nepridete na koniec debaty tak ako aj oni s nami. Nema to zmysel. My ich nepresvedcime o nasej pravde a oni nas nepresvedcia o ich pravde. Toto je stranke o fubale a supporters a nie o dejepise alebo o politike. Tak sa tomu venujme ;-)
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 11:46 + 0 - 0
    Asi tazko hned zbytocne chytas za slovicka.. Madari zacali so silnou madarizaciou po case. Aj v uhorsku ked bol uradný jazyk latincina problemy neboli. Potom spravil stur revoluciu a bolo po velkom madarsku =D preco padlo teda uhorsko ked bolo cele vase =D preco ludia odmietali v prvej svetovej za toto bojovať ked to bolo akoze velke madarsko? A madari neexzistuju su to pomadarceni slovani cize a uctievate nieco co nemate v krvi asi tolko.. a toto neni demagogia ale serizony vyskum si to nastuduj. Aj váš prezident bol na prednaske v oxforde v 90 rokoch a povedal ze madari tu boli od nepamati a vysmiali ho jak maleho chlapca... a uz fakt jebem na to nema to zmysel len neurazaj slovakov ked pises teraz ich jazykom potommusim reagovat.
  • FC Spartak Trnava t1b1k3 17.03.2015, úterý, 11:45 + 0 - 0
    Jodyhighroller to uz je ina vec a trosku rozdiel ale OK :)
  • FC Spartak Trnava t1b1k3 17.03.2015, úterý, 11:43 + 2 - 0
    Kreatinman takym ludom to nevysvetlis. Im patrila cela europa a hotovo. Slovaci su prenho tupci a bude sa buchat do prs aky je on silny madar ale slivensky chleba zere. Takym to ludom by som naplul do ksivhty. Ked si madar tak ta tu nikdo nedrzi a mozes si ist domov, do mongolska.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda jodyhighroller 17.03.2015, úterý, 11:40 + 0 - 0
    T1b1k3 a vy ste sa nechali. :) Dovi dopo. :)
  • FC Spartak Trnava t1b1k3 17.03.2015, úterý, 11:36 + 0 - 1
    Jodyhighroller ty si priklad aky su madari primitivny narod. Toto je uzemie slovanov ani nie nejakych sasov co prisli na konikoch a povedali si ze toto je nase. Dovi dopo :)
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 11:32 + 0 - 0
    prvy slovensky stat rok 1939 madarsko vzniklo po 1 svetovej vojne... Hento bolo rakusko uhorsko komik..
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda jodyhighroller 17.03.2015, úterý, 11:22 + 0 - 0
    Diki carcass. :) Vidis aky su to tupci zo Slovenskeho kralovstva, ktore sa datuje od roku 1993 :D :D :D Ta nenavist nam len prospieva, posilnuje nas. :) Takze sme vdacny kazdemu kto nas nenavidi. :) Kreatinman takze tym prispevkom chces tvrdit, ze oslabeny madarsky narod prevzal obrovske uzemie od "silnych" slovanov a este ste sa nechali aj zotrocit? :D ach jaj. Toto je vlastny gol. :D
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 11:17 + 0 - 0
    Tak takto co bolo madarske? Rakusko Uhorsko je nazov ktorý pozname je suzitie viacerých narodov madari slovaci srbi chorvati atd. Len madari toto chapu ako velke madarsko a ich zem a ze oni nás chranili pred turkami (prvom rade to boli chorvati logicky!) a ze po trianone stratili 2 tretiny uzemia ale to uzemie nebolo ich proste to je demagogia velkeho madarska nie realita. Mozeme sa tu natahovat donekonecna kadzy ma svoje argumenty zijeme v realite ta je taka ze dunajska streda je slovenske mesto a treba sa stym naucit zit. Ale chapem ze madari zijuci na slvoensku su pekny priklad pre moravakov a slezanov ktory su skoro kompletne asimilovaní cechmi. Ako aj slovaci zijuci v madarsku madarmi...idem szervusztok =D
  • Slezský FC Opava carcass 17.03.2015, úterý, 11:04 + 0 - 2
    tato debata je skutečně zbytečná, prostřelit takhle extrémně debilní a demagogické argumenty na to nemám munici....snad jen, že Češi by měli po případné 1000leté slovenské anexi na co navazovat a o co se ve svých oprávněných nárocích historicky opřít, ale to už je stejně jen plýtvání municí. Za chvíli sem naběhne nějaký bláznivý Ir a bude to tady chtít celé zabrat, bo Keltové....
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 10:38 + 0 - 0
    =D =D vidím že táto debata je zbytočná. teraz keby obsadí slovensko napr. česko výhlási ho za slovenské kráľovstvo a o 1000 rokov povies ze slovaci su tam doma lebo oni si spravili kralov tak to je logika ala madar... ale to ze slovani tu žili tisícky rokov pred tým ako sem mongoli prisli z azie ta netrapi ze ? =D Madarov dokonca skoro vyvrazdili bulharskí slovani a sem na toto uzemie prisli takmer pred vyhubením ich kočovného kmena a dokazali tu prezit a ty povies ze je to ich uzemie historicke =D ach už sa nevyjadrujem. + madari v novodobej historii prehrali 2 vojny svetove tak mozu byt radi ze neprisli este o vacsinu uzemia.. asi tolko
  • Slezský FC Opava carcass 17.03.2015, úterý, 10:25 + 1 - 0
    kreatinman - v které kronice se píše o slovenském království, případně o Slovácích? Už jste nějakou takovou zpětně napsali a někde ji zapomenutou "objevili"?
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 10:03 + 0 - 0
    Carcass ty historické uzemie beres len do casu uhorska? =D a predtým čo ? Toto je územie slovanov kazdy vie ze madari su tu anomalia.
  • FC Nitra kreatinman 17.03.2015, úterý, 09:54 + 0 - 0
    MADARI SU DOMA ? sa spamataj vo velkej morave sa tu o madaroch ani nechyrovalo dokonca aj balaton bol náš...
  • Slezský FC Opava carcass 17.03.2015, úterý, 09:43 + 2 - 0
    fandím vám, DAC, v tom vašem boji proti všem :-), kdyby nebylo Benešových dekretů, tak u nás v Česku máme takových "DAC" desítky....navíc Maďaři jsou na jižním Slovensku doma, to je jejich historické území, tam není o čem
  • FC Spartak Trnava A.F.T. 17.03.2015, úterý, 08:51 + 0 - 1
    jodyhighroller - nepiš tu prosim ta rozpravky ,človek sa Vam aj postaví a brani svoj štat,len tolko konfidentou pojebanych na 5m2 som nikde nevidel v Europe jako u Vas v DAC a blizkom okolí !!!! Ty pseudo nacionaqlista-huligeňooo čo ta v Kvetoslavove do riti jebali tatari na ponikoch zmrde pojebany !!!! ŠPORTU ZADAR MADAROM POKOJ NAKOLKO KTO NEZAZIL NEUVERÍÍÍÍ !!!!
  • FC Spartak Trnava t1b1k3 17.03.2015, úterý, 08:44 + 0 - 0
    Dunajska su obycajny provokateri, uz ste s tou madarskou propagandou trapny, strcte si tu vasu historiu aj tie vase vlajky do riti. Ste na SVK tak by sa patrilo trosku prisposobit a neprovokovat. Zerete predsa SVK chleba. A ked si taky hrdy madar tak za dunaj :)
  • ŠK Slovan Bratislava OBH 17.03.2015, úterý, 08:41 + 1 - 0
    Jodyhighroller-nikto sa vam nevie postavit?!!:-)komu?! Policajnym kordonom?! Tak potom ked sme hrali vo vidotone kde bolo spojene asi cele madarsko a aj vy ste tam boli som videl tu vasu odvahu sa postavit! Zrejme asi aj ty hrdy madari pochopili ze to nema vyznam proti tolkym a.c.a.b. ako to kazdy normalny tu chape ze to nema zmysel cez take kordony!! Mate najstrazenejsie vyjazdy bo by sa to len politicky zneuzilo nejaka ta facka! Ked to nebyvalo tak prefizlovane to boli ine casy a dist chalanov si to od nas odnieslo pobytom za mrezami! Ci koly vam abo frady ked tu hrali! Tak nerob prosim ta bu bu bu tu na nas bo na svete uz jeden taky narod je co chce vsetkych strasit a ked k niecomu dojde tak nakonec vacsinou dostanu na hubu a su na smiech vsetkym! Co sa tyka vasich nacionalustickych chorei tak mam silny pocit ze to maju cele v rezii vasi original madarsky kamosi a vy im len sluzite na ich sovinisticku propagaciu inac maju vas club v pi.. asi jak ja 1312 cast esmeraldy! Tak ze gratulujem k takym kamosom bo maju aj ine cluby v europe druzobne a ziadne ich chorea tam nerealizuju!! No a jak si spominal sportoviska tak pokial viem v DS mate akurat tak tu fotbalovu jurtu ci ze neviem kde inde po sportoviskach sa riesia tie vase provokacie!! Fakt by ste si to mohly uvedomit ze viac svoj club riesit a nie tu davat priestor tym provokaterom co vas a vas club len vyuzivaju!!
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda DAC_dunajská 17.03.2015, úterý, 08:23 + 0 - 0
    Je mi velmi luto ze od roku 2008 sa mohli dostat takí sovinisti medzi DAC fans.Atmosfera bola super,ale co sa tyka pokrikov,asi 100x bolo Ria Ria a chorale DACu iba par krat,niektore som ani nepocul pocas zapasu.DAC mozme hovorit ze je symbolom pre Madarov na Slovensku,ale nie je symbolom sovinizmu a nacionalizmu!!Na vyjazd urcite neidem znovu par rokov,kym tam nebude v tom zmena!
  • FC Spartak Trnava mittal 17.03.2015, úterý, 05:19 + 0 - 0
    jodyhighroller keď sú Maďari taký hrdý národ ako hovoríš tak prečo DAC keď hrali druhu ligu tak chodilo priemere 300 ľudí na futbal?
  • FC Spartak Trnava mthyx 17.03.2015, úterý, 00:24 + 0 - 0
    jodyhightroller : s tou zavistou je to podla mna dost mimo , lebo v danej situacii by to bolo u kazdeho tak... keby bola pocetna slovenska mensina v madarsku a madarsku ligu hral slovensky klub tiez by tam mali velku navstevnost ... tak ako keby hral chorvatsku ligu nejaky tym so srbskou mensinou a opacne ... ked sa nato triezvo pozries tak , madarska mensina ma kolko 500 000 obyvatelov na slovensku? to je dost velky pocet na 1 klub a zas na takej velkej rozlohe madari niesu aby to mali stovky kilometrov do ds + dalsie velke okolie z madarska , ale to je jedno... nebudeme sa hadat o blbostiach jak deticky na pieskovisku
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda jodyhighroller 16.03.2015, pondělí, 22:07 + 0 - 0
    Kreatinman -> Tentokrat nas dosli podporit aj kamarati z Madarska... A teraz co? Je to zakázané? Nie. K tym provokaciam... Nikto sa vam do riti strkat nebude. Dakujem, ale radsej som hrdý Madar ako nejaky ritolez... hanecek12 -> celé zle. Nikto nikoho nevolal. ;) Tomaas11 -> Ragadozo ma pravdu. Nema nas kto " prohnat" :D Hej. Tá nenávist voci nám je enormná. Ale más pravdu "skutek utek"... Ale to bude mentalitou. Lud sa nevie postavit ani skorumpovanemu statu. Doma sa picuje ale to je asi tak vsetko. :D Torino FC!!! -> Tu sa jedná o to, ze my Madari sme strasne hrdý národ. Hrdý na svoju históriu, hymnu, trikolóru, kultúru, gastronómiu, predkov...atd. To co ostatný nazývajú nacionalizmom by som skor oznacil terminom patriotizmus. Na vseobecné prekvapenie panuje v normálnom zivote medzi Madarmi a Slovákmi dostatocný mier k spoluzitiu. Samozrejme ludia, ktori nenavstivili toto uzemie nevedia. Dokonca poznam Slovakov, co mi smrtelne vazne tvrdili, ze na juznych hraniciach SR prebiehaju boje o uzemie. :D :D :D Nenávist sa prejavuje hlavne na sportových udalostiach. Jeden z dovodov moze byt aj znacna zavist, ze aj take malicke mesto ako Dunajska Streda konkuruje, dokonca prekonava 3-4 krat vacsie mesta v navstevnosti zapasov.
  • FC Spartak Trnava mthyx 16.03.2015, pondělí, 21:21 + 1 - 0
    Rusto . mam pocit , ze kreatinman myslel uplne ine video .. myslim z poslednej sezony nitry , ked hrali v DS Inak mi pride docela usmevne , ze kazdy tym ma rivalov ako slovan trnavu , banik spartu , tak madari napriklad ferencvaros - ujpest nenavist medzi sebou , ale na nezmyselnom zapase pre nich su k sebe jak bratia..hlavne este ked ide o slovensky klub (DS) Inak niekto z Ds obhajovakl , ze ked moze mat slovan srbsku oni madarsku ... tak pokial si dobre pametam , tak cca 2 roky dozadu kedy vysiel zakon, tak usporiadatelia nakazali myslim , e kosiciam az zvesia srbske vlajky , ale v tom istom kole v DS mohli byt pokojne madarske , este bolo aj tusim choreo talianska vlajka z balonikov
  • ŠK Slovan Bratislava Perun 16.03.2015, pondělí, 20:48 + 0 - 0
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10471504_1019360041425876_6959742040199980298_n.jpg?oh=b746491ecd67a7e7809b6ae62ad2cb35&oe=55B6E913&__gda__=1437775683_9d1fb7ffc582b227198ac0a83c8ef397 https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/s720x720/11043244_1019102928118254_7066270066887273874_o.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/11020226_1018985654796648_2359251054212253607_n.jpg?oh=679823c99adb51a5885bb9827eda40b3&oe=557D0162&__gda__=1433840841_3eb8e79fcda1664bf4ebda5bd0b35530
  • ŠK Slovan Bratislava Perun 16.03.2015, pondělí, 20:47 + 0 - 0
    Slon: https://www.facebook.com/ultrasliberi.hu/photos/a.681130641915486.1073741826.206382819390273/1019360041425876/?type=1 https://www.facebook.com/ultrasliberi.hu/photos/a.681130641915486.1073741826.206382819390273/1019102928118254/?type=1 https://www.facebook.com/ultrasliberi.hu/photos/a.681130641915486.1073741826.206382819390273/1018985654796648/?type=1
  • FC Spartak Trnava rusto 16.03.2015, pondělí, 20:27 + 0 - 0
    kreatinman toto video si myslel ? https://www.youtube.com/watch?v=YSH6xk6zxzI neni to tak dávno co bol DAC "zadupany do zeme" . no vcera jasne kraloval . Hanba Slovan
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Ragadozo 16.03.2015, pondělí, 19:04 + 1 - 0
    pre tych co pisu, ze sme aky sovinisti, a sme proti Slovakom http://www.kepfeltoltes.hu/view/150316/11006391_795002687248669_6774529439180953073_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg transparent proti podbrezovej pre pala penksu (pre nasho byvaleho brankara)
  • FC Spartak Trnava mittal 16.03.2015, pondělí, 18:59 + 1 - 1
    Tomaas11Může mi nějaký fanoušek SLOVENSKÉHO klubu objasnit, proč jste je ještě nezadupali do země, když je tak nesnášíte? To ako keby si sa spital prečo moslimi nezakopali do zeme americkeho prezidenta ....madari su na slovensku chraneny viac ako americky prezident na každeho madara na vyjazde pripadaju traja policajti .....na kazdy vyjazd maju policajnu ochranu už od Dunajskej Stredy
  • AS Trenčín CЛOH 16.03.2015, pondělí, 18:36 + 0 - 0
    je dáko dokázané, že tam boli nejaké ekipy z maďarska okrem fradi?
  • FC Nitra kreatinman 16.03.2015, pondělí, 18:35 + 0 - 0
    Už ste utekali aj na vlastnom štadióne, ale video odstránené resp.som ho nenasol. Provokujte ďalej :) koncim debatu lebo tu by sme sa mohli nezmyselne dotahuvat večne. .
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 16.03.2015, pondělí, 18:33 + 0 - 0
    Já tomu samozřejmě jako Brňák moc nerozumím, tuhle rivalitu až nenávist chápou zřejmě hlavně Ti, jenž o tom něco vědí či mají důvod. Když to vezmu jako nezaujatý fanda, tak je pravda na obou stranách a obě strany mají spoustu argumentů, které se mi zdají být rozumné. Jen na mne působí trochu strašidelně ta spousta maďarských národních barev na slovenské půdě. Na druhou stranu Jodyhighroller to napsal pro mne celkem srozumitelně a kupodivu bez urážek. Ale jak říkám, tohle nemám asi šanci posoudit a hlavně nepřísluší mi někoho soudit, když vím kulový.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Ragadozo 16.03.2015, pondělí, 18:17 + 0 - 0
    a kto by ma mal nas pohnat? :D
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 16.03.2015, pondělí, 18:13 + 0 - 0
    kreatinman: Tak už čtu delší dobu, že na to doplatí ale zatím skutek utek, jak se říká...Nevidím, že by DAC měli někde problémy, naopak, hrdě jezdí na většinu stadionů. Národnostní otázku řešit nebudu, protože do toho zas tak úplně nevidím, ale nerozumím tomu, že DAC ještě nikdy nikdo pořádně neprohnal, když je jím všude po fórech vypisována nenávist.
  • FC Spartak Trnava hanecek12 16.03.2015, pondělí, 18:00 + 0 - 0
    Na jednej strane som rád že sa deje aspon niečo ale na druhej strane je veľká hanba že si hostia povolajú na tento zápas polovicu fanklubov z Madarska cez ujpejst,ferenc...(jodyhighroller)čo sa týka važnejšich akcií,nemysliš važne?:D stále je tu po hools stránke aktívný slovan,nitra ale o vás som vážne nepočul.
  • FC Nitra kreatinman 16.03.2015, pondělí, 17:53 + 0 - 0
    Nemajú kapacity :-D vy máte teda musia chodiť chuligáni z maďarska sak len provokujte len vy na to doplatite :)
  • FC Nitra kreatinman 16.03.2015, pondělí, 17:52 + 0 - 2
    Rok 2008 slovanisti spievali hymnu na štadióne dac a piskot jak sviňa a hneď ria ria pozri si hokejové video keď slováci porazili v A maďarsko čo tam robili madari ako ok to sú maďari ale na hymny sa nepiska proste a nie hento. A ty ovladas slovenčinu žiješ na slovensku a proste proti logike piskat na to čoho si súčasť aj keď si maďar. A dokonca ešte urážať svojich predkov pretože každý maďar ktorý nebol vystahovany po druhej sv vojne musel preukázať SR predkov.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda jodyhighroller 16.03.2015, pondělí, 17:45 + 0 - 0
    Tomaas11 nikdy nas nezadupu... :D Mozno nas nemaju radi ale na vaznejsie akcie nemaju ani kvalitu ani kapacity. Áno uz bolo choreo aj vo farbách DAC. Aj ked sa to vacsinou kombinuje. Ale kedze sme Madari tak je k nam blizka aj trikolora Madarska. Ale ty ako Cech zijuci vo svojej krajine nepochopis. A reagujem uz aj na buduce otazky typu " Tak sa preco neodstahujete spat do Madarska?".... Preco by sme sa mali stahovat z miesta kde sme sa narodili? Teba snad vyhana niekto z tvojho mesta? Nie. My za to nemozeme, ze sa pocas historie menili hranice...
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda jodyhighroller 16.03.2015, pondělí, 17:38 + 0 - 0
    Kreatinman, kedy sme piskali na slovensku hymnu? V Myjave sa hra pred kazdym zapasom a ked sme tam boli tak sa nepiskalo. K tym vlajkam... Ked slovanisti mozu zobrat na stadion vlajku Srbska tak preco by sme nemohli mi pre zmenu zobrat vlajku Madarska. Ked uz na to je zakon tak nech plati na obe strany rovnako.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 16.03.2015, pondělí, 17:31 + 0 - 0
    A nechápu, jaký Slovák může hrát za DAC a potom jít na děkovačku k lidem, kteří mají Maďarské vlajky a protislovenské symboly.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 16.03.2015, pondělí, 17:29 + 0 - 0
    Může mi nějaký fanoušek SLOVENSKÉHO klubu objasnit, proč jste je ještě nezadupali do země, když je tak nesnášíte? Dále..nevím, jestli je tohle ta správná chvíle odejít a bojkotovat, ale to není ani moje věc, je to věc Slovanu. A potom bych se rád zeptal fanouška DAC, jestli někdy udělali choreo nebo něco v barvách svého klubu a nejen v Maďarských barvách. Díky
  • FC Nitra kreatinman 16.03.2015, pondělí, 16:56 + 0 - 0
    Sak samozrejme že je tam nacionalizmus keď kkktov mongolskych podporuje poľka madarska. A celá slovenska maďarská menšina cc a 500 tisic fandí dunajskej lebo je to ich jediný klub v lige. Ako ok nech si fandia madarsky ale nech neprpvokuju nepiskaju na hymnu SR.alebo nech piskaju ale potom dávajú priestor len politikom nacionalistom: ) čomu sa tešíme. Slovan sklamanie po ultras stránke a po hools sa asi nič nedialo pretože policajti v vac ja.ľudí
  • FK Viktoria Žižkov tondik 16.03.2015, pondělí, 16:44 + 1 - 0
    No "radši protestně odejít ze sektoru"....než aby bylo vidět to jak se totálně nechá jediný prvoligový klub z hlavního města přefandit Dunajskou Stredou co by hostí.........ten Slovan je tragický, na jednu stranu mi to nevadí, protože ze SVK klubů určitě patří pro mě k těm ne úplně oblíbeným, no ale tohle je fakt síla....a potupa pro ně.... zato dunajská streda hodně dobrý! akorát tam cpou moc ten nacionalismus, to ať si dělají na repre....místo aby měli dým v barvách klubu mají ma´darskou trikoloru, balonky, vlajky apod.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda Ragadozo 16.03.2015, pondělí, 16:35 + 0 - 0
    tvrde jadro (ultras) sme 100 percent Madari. Ale mozno medzi normalnymi divakmi sa najde aj Slovak. DS je mesto s 80 percentnou madarskou vacsinou. DAC je aj symbol Madarov na Slovensku. Fandenie je iba po madarsky.
  • bez klubu Pirlo 16.03.2015, pondělí, 16:25 + 0 - 0
    Mohl by mi někdo objasnit, jak to chodí v táboře Dunajské Stredy? Kolik procent zhruba tvoří Maďaři a kolik Slováci? Jak slovenská část DAC nahlíží na tyto "maďarská" chorea? Díky.
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 21:13 - Kyby
Doufám, že se ještě bude angaž...
včera, 20:04 - lamich2
Angažovalo se v tom nějak vede...
včera, 19:09 - nejsem robot
...a bude hůř-když je lampasák...
včera, 17:20 - Kyby
Chyba, na zaplacené, ale platn...
včera, 16:36 - k.m
Zaplacené lístky ? Dle infa z ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace