o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

FotoReport: Sparta Praha - Bohemians 1905

Foto report pondělí, 01.06.2015 18:45 - přejít do komentářů
pyro domácích a choreo hostů
images/clanky/fotoreport-sparta-praha-bohemians-1905-6960.jpg

V sobotu se na Letné představil tým Bohemians 1905. Fanoušci šli pochodem z Mariánského náměstí, skrz Staroměstské náměstí a Letenský tunel. Poslední zápas na Letné v tomto ligovém ročníku navštívilo přes 9000 fanoušků. Ti viděli remízový zápas, když hosty poslal do vedení Bratanović, za domácí snižoval čtvrt hodiny před koncem David Lafata a stal se tak nejlepším střelcem této sezóny.

Hosté si připravili chorea, domácí zase pyro ke konci utkání. Více v následujícím fotoreportu.

 

Autor: dn

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 13.06.2015, sobota, 10:13 + 0 - 0
    Rst, tak tenhle pohled jsem opravdu nemyslel. Tyhle .okotinky se mne uz dlouho netykaji. Osobne nerozlisuji rozdil mezi vypatlankem v helme a s obuskem v ruce a vypatlankem v dresu. Nesnasim obe verze, aroganci moci a vychovny problem na druhe strane. Samozrejme uznavam, ze tisic lidi a tisic nazoru, argumentu a zkusenosti a uplne nelze zatracovat temer nikoho.
  • bez klubu Rst 13.06.2015, sobota, 08:34 + 0 - 0
    capi, to jsi vystihnul výborně! Já to mám takhle hozené od třetí třídy. Torino FC!!! začalo do toho míchat úplně něco jiného. Bože můj, já na dovolené potkat někoho se symbolem Slávie, Baníku, hok. Zlína, tak se hned začnu k němu hlásit a vyptávat, odkud je, jestli jezdí a jiné kokotiny. Zase u nás, vidět cizince v dresu jakéhokoli zahr. klubu, zvědavost mi nedovolí nezeptat se jej rukama nohama, odkud je, či jezdí, jestli je ultra apod. Capi, milé Torino, myslel asi to, že za kordonem těžkooděnců je každý HOOLIGAN, kdežto z očí do očí je ten slabší skoro vždycky NORMÁL a začne ,,co sem ti uděláááál? Já nic proti vám nemááááááám, bééé." :))))
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 12.06.2015, pátek, 20:54 + 0 - 0
    Capi, ono je to asi také trošku tím, že na nás a možná i na některé další cizince v dresech se místní koukají trošku jako exoty, ale v tom dobrém. Něco jiného asi je, když na sebe narazí fans místních rivalů, to už asi moc o výměně dresů či symbolů není. Jinak samozřejmě, že občas člověk dobré pocity neměl či nemá, ale to ani u nás. Měj se fajn a hlavně ať dál funguješ bez úhony ;o).
  • AC Sparta Praha capi 12.06.2015, pátek, 19:59 + 0 - 0
    torino, ale jo, ať si každý nosí co chce, ale ta naše malinká česká scéna... no nevím, fakt moc lidí co by chodili v klubových barvách a a neřadili si tak trochu k ultras neznám, spíš ty příznivce chelsea, barcy... jinak v itošce jsem pár jar pobyl, a tam mě docela ta tolerantnost překvapila )) asi jsem nenarazil na to jádro ))), nejspíš bych měl dodat - naštěstí jsem nenarazil
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 12.06.2015, pátek, 18:30 + 0 - 0
    Capi, dovolím si s Tebou trošku nesouhlasit. Samozřejmě je to především věc názoru a zkušeností. Šálu, dres či cokoliv klubového a jakéhokoliv klubu - může nosit každý a nemusí být ani místní rodák, nemusí dokonce ani nikdy navštívit zemi onoho klubu, natož zápas toho klubu. Každého věc. Samozřejmě že je lepší a více srdečnější, když je tomu naopak. Osobně jsem byl v pár zemích s klubovými symboly a nikdy jsem přes hubu nedostal (naštěstí). Jediné co jsem zažil, byla zvědavost v dobrém slova smyslu. Občas šálu daruji a nebo vyměním, vždy v poho. Zařadil bych se k patriot fans, klubová tetování po těle atd. Mozek mi zůstal a tep mi nestoupá, když vidím někoho podobného v jiných barvách a s jinými tetováními, tak nevím. Co je to normál a co už ne a naopak ?!
  • AC Sparta Praha capi 12.06.2015, pátek, 17:20 + 6 - 0
    na netu hrdina, v ulicích mrdina... na různých diskuzích je to samej ultrasák a vostrech hoch, když k něčemu dojde, tak už jsou "normálové", co si zrovna vyšli na horní-dolní. kdo nosí symboly klubu, měl by vědět proč je nosí, umět si je obhájit a počítat s případnými následky, a chcete mi vyprávět, že tzv normálové chodí s šálami a komplet v klubových barvách ?
  • Bohemians 1905 primitiv 12.06.2015, pátek, 15:32 + 1 - 0
    dalších 50 příspěvků, už to nečtu, přestaňte... je to jasné... za starou gardu rowdies a ultras.
  • Bohemians 1905 Johnny puška 11.06.2015, čtvrtek, 08:23 + 4 - 0
    dred: Jenže šest neděl je hrozně dlouhá doba:-/ a člověk se baví různými věcmi, chce se někdo zúčastnit sobotního lyžování?
  • Bohemians 1905 dred 10.06.2015, středa, 23:29 + 0 - 0
    kluci klid, za šest neděl už nám konečně začíná liga :) vydržte to... už máte permice? :D
  • Bohemians 1905 Johnny puška 10.06.2015, středa, 07:30 + 1 - 0
    Radex: Tak teď trochu s nadsázkou, včera v Kobylisích pán totálně ohadrovanej v AC Sparta cycling, jak na tom přitepleným elastickým triku, tak na elasťáčkách, to sem ho měl sundat a švihnout mu helmu, nebo kolo?:-D Dělám si z tohohle fakt už jenom srandu. Půjdu někde v tričku Bohemky a někdo mi jen tak zlomí nos, že mám tohle tričko? To bych musel řezat půlku tohohle státu.
  • Bohemians 1905 vladimir05 09.06.2015, úterý, 18:55 + 0 - 0
    radex naprostý souhlas
  • Bohemians 1905 tommy1905 09.06.2015, úterý, 17:46 + 0 - 0
    Do ničeho se nezamotávám, ty tu ale rozjíždíš debatu, kterou by jsi těm borcům mohl spíše přitížit. Celé je to v chodu, tak to tu nerozebírej a nejdříve si zjisti jak v tom já figuruju.
  • bez klubu ultraboy 09.06.2015, úterý, 17:12 + 0 - 0
    Už se do toho krapet zamotáváš a z normálů jsou ultras ...
  • Bohemians 1905 tommy1905 09.06.2015, úterý, 16:55 + 0 - 0
    Mluvím o klukovi, který to prásknul, včetně mě jako svědka, který vypověděl že k ujmně nepřišel a jako poškozený se necítí.
  • bez klubu ultraboy 09.06.2015, úterý, 16:13 + 2 - 0
    tommy1905: O jakých "normálech" to mluvíš, když ve spisu figuruje tvoje jméno?!
  • Zbrojovka Brno radex 09.06.2015, úterý, 15:59 + 0 - 0
    proč jim naoplátku nevybílíte sklad?nebo třeba nepřepadnete jejich babičku? :))) hlavně prostě něco ukrást.
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 09.06.2015, úterý, 15:59 + 0 - 0
    Na tuhle diskuzi a všechno to koktání o popíchnutí se podívám zase po našem zápase, až nějakej vyjetej klokan napadne jako minule normální holku co si užívala víkend venku kousek od stadionu. Měla modrý tílko, takže si to určitě zasloužila že.
  • Zbrojovka Brno radex 09.06.2015, úterý, 15:57 + 0 - 0
    být ultras asi znamená být totální tragéd...být pěkně schovanej někde za křovím a čekat až pude okolo někdo slabší :( ...vždyt je to smutný,naopak zase dokáže pobavit,když(jako jsem zažil nejednou v Brně) plešatý idioti v přesile napadnou asi patnáctiletýho kluka,ale hned co na ně s ostatníma kolemjdoucíma zařvem,tak celí vyplašení zdrhaj...co jinýho jsou takoví lidi než čorky.Paradox je,že takoví pak chtějí moralizovat a hrajou si na nějaký ochránce morálky,přitom je to jen obyčejná pakáž.
  • Bohemians 1905 bohemak 09.06.2015, úterý, 14:15 + 0 - 0
    M_JP: Souhlas ve všem. Za mě též konec v téhle diskuzi.
  • bez klubu M_JP 09.06.2015, úterý, 13:32 + 5 - 1
    Tím choreem jste zesměšnili tak akorát sebe a celou Bohemku. Být ultras neznamená jen nosit líbivé hadry a patlat štětcem po roli papíru, to si už konečně uvědom. Jednou si hraješ na aktivního fotbalového fanouška, tak přestaň kňourat po kdejakém naplácání od soupeře. Když ti dělá problémy zachovat se při problému jako chlap, tak si vyber jiného koníčka. A to platí pro všechny. Doba se změnila, riziko ulice se díky represím každou sezónu zmenšuje a na úkor toho roste nesoudnost lidí, kteří se najednou cítí být fanatiky. Argumentuješ tu nějakým vykrádáním kluboven apod., ale vzápětí se dlouhosáhle rozepíšeš o jedné z kauz, která je s největší pravděpodobností tím určujícím motivem. Za prvé; co vám brání vybílit sklad ACS jako odplatu? Za druhé; ta kauza se propírá všude a zrovna ty moc dobře víš, že o napadání bezbranných normálů z řad CUB nemůže být ani řeč, tak tu přestaň mlžit! Byla by hloupost tu rozepisovat nějaké podrobnosti, když je ta kauza ještě tak čerstvá. Raději to zde dál nerozbalovat, ale vážně podráždi svědomi a zamysli se. Tady je řeč o tom nejhrubším porušení zásad a ty se ještě divíš, že se nad tím někdo pohoršuje?? Ano, interní věci by se měly řešit v okruhu zainteresovaných osob (prosím tě, hlavně ne na FB profilech, bože...), ale je nesmysl se nevyjádřit k problému, který jde napříč celým spektrem a přímo se tě týká. Nebo si snad myslíš, že je lepší nechat ostatní mudrce spekulovat a diskutovat "o mě beze mě"? Teď, když už je tedy toto choreo roku objasněno, tak nezbývá než doufat, že bude brzy zapomenuto. Stejně fajn by bylo, kdyby i zdejší komentáře zbytečně dál nenarůstaly a mohly být též v klidu spolknuty historií.
  • bez klubu Cestovatel 09.06.2015, úterý, 12:24 + 1 - 0
    Tohle okrádání o osobní věci je jednoznačně špatně a pokud nějaký normál přijde o mobil, klíče, peníze apod. je celkem pravděpodobné, že půjde na policii a není se co divit. I někteří chuligáni či ultras, kdyby přišli o osobní věci, by na policii asi také šli. Pokud někdo sebere vlajku, dres, šálu, tak dejme tomu...Ale tím by to mělo skončit a nic víc už nebrat. Vybavuji si, jak před lety si Baník počkal na vlakáči na Žižkov vracející se z Karviné. I přes přesilu, kterou měli se jim nepodařilo vyhrát, jen ukradli batoh, kde nebyly žádné fanouškovské propriety, jen učení do školy a drahá kalkulačka. Ten okradený bonzovat nešel, doufal, že Baník ten batoh pošle na výzvu na adresu klubu, ale neudělal to. Nebyl jsem u toho, vím to z vyprávění. Zkrátka tyhle krádeže osobních věcí jsou špatně.
  • Bohemians 1905 tommy1905 09.06.2015, úterý, 11:03 + 3 - 4
    M_JP- Pro ty, co se aktivně podílí na chodu kotle, tahle přestávka není zas tak dlouhá, takže i já si užívám chvíli zaslouženého volna od fotbalu a neztrácím čas pročítáním kdejakých plků. Naše choreo byla reakce na transparent, který měli sralťani na derby eS, kdy bohemáky označili za konfidenty ,ale také na praktiky které chuligánka sparty používá: vykrádání suvenýrů v klubovnách, krádeže ve fanshopech, nebo aktuálně obrání normála o osobní věci. Pokud se dělá choreo proti soupeři, mělo by ho vždy zesměšnit, nebo aspoň nasrat a jak je vidět, to se také povedlo. Když už si tu ale berete moje jméno do klávesnice, přidám ještě můj pohled na aktuální kauzu. Nikdo z nás v této komunitě nechce posílat jiné fans do lágru a stejně tak asi většina z nás aktivních vždy počítá s tím, že k nějákému střetu dojde. Jsou ale i ostatní fanoušci, kteří nepočítají s tím, že za to, že jede podpořit svůj klub ho někdo seřeže a obere o věci, které s fotbalem nesouvisí a zůstane uprostřed noci minimálně bez klíčů od bytu. Všichni tu čteme reporty o tom, jak se ta a ta skupina domluvila na střetu 8x8 do 18.let a v tomhle případě si 15 frajerů počkalo na 4 a tady se někdo pohoršuje nad nedodržením kodexu jednoho z nich. Chci tím především říct, že stejně tak jako já počítám s tím, že cestou potkám partizánku, musí i druhá strana počítat s tím, že pokud si bude soupeře vybírat nahodile, můžou se do podobných problémů dostat . A konfidenti ze slávie ?! Tam ten kluk má vzpomínku dost možná na celej život v podobě popálené hlavy od světlice. Není součástí kodexu nepoužívání zbraní? Můj názor Ostatní témata interního charakteru by se měli řešit pouze mezi Bohemáky na vlastních forech, FB profilech, setkáních s fanoušky, našich kulturních akcích, brigádách a podobně.
  • Bohemians 1905 tornado88 09.06.2015, úterý, 10:32 + 1 - 1
    nevim kde ste,vy vsichni kterejm vadi barflies? proc tu vlajku co visi za branou nesundate? pujdu prvni
  • bez klubu Rusty 08.06.2015, pondělí, 22:29 + 0 - 0
    Tak já ti to ještě zopakuju, napsal jsem, že i Bohemka měla fanoušky úspěchu. Ty jsi to překroutil na to, že tam chodí. Po euforii znovuzrození, rychlém postupu do 1.ligy a následných problémech to časem opadlo, to jsem měl přesně na mysli. No nic jdu si dát to kolečko.
  • Zbrojovka Brno Doyle 08.06.2015, pondělí, 22:06 + 0 - 0
    Rusty už by ses měl konečně realizovat jinak, než ťukáním nadávek na klávesnici, v tom už jsi dávno nejlepší.. BO5.. nechápu, proč s ním ztrácíš čas
  • FC Bohemians Praha B05 08.06.2015, pondělí, 21:51 + 0 - 0
    Rusty- :) Tady velké ego malého hocha dostalo zabrat, co? Chápu, to zabolí, když když ten "retardovaný chlapeček" tě upozornil na plácání hovadin....No, neuděláš nic .Dej si kolečko okolo baráku. ....Jinak odpovím na tvoji narážku - nevím o tom nic.
  • Bohemians 1905 Bandaska 08.06.2015, pondělí, 21:03 + 1 - 0
    bohemák-tak ještě jednou,jestli máš nějaký nápad na pozvednutí výroby chorea na Bohemce zahoď ostych a přijď se podělit o nápady.Jinak tady mlátíš prázdnou slámu.Jestli chceš zůstat anonymní tak to nemá žádný koule.:)))
  • bez klubu Rusty 08.06.2015, pondělí, 19:59 + 0 - 1
    Třeba to vysvětlí retardovaný chlapeček bééénulapětka, i když k tomu bude potřebovat plyšáky.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 08.06.2015, pondělí, 17:59 + 0 - 0
    Kurwa to je diskuze....tfuj...
  • bez klubu M_JP 08.06.2015, pondělí, 07:47 + 5 - 0
    Je vážně na zamyšlenou, že člověk, který se pasuje do role vůdčí postavy Bohemians Ultras, není schopen (ochoten) objasnit význam chorea, které každému nezadubenému fanouškovi hnulo žlučí. Není totiž vůbec těžké odhalit kontext tohohle "popíchnutí". Hlavně, že tommy1905 oficiálním hlasem CUB komentuje a hodnotí prezentace ostatních táborů v posezónních souhrnech atd. Jestli však tohle hraní mrtvého brouka znamená stud, tak je to správná reakce. Škoda, že se zde diskutuje o nesmyslech, resp. záměrně se odvádí pozornost od prvotního tématu.
  • Bohemians 1905 primitiv 08.06.2015, pondělí, 03:45 + 3 - 2
    vlastenci, odplivnutí...
  • Bohemians 1905 bohemak 08.06.2015, pondělí, 01:03 + 4 - 2
    Hp88: Toho se těžko dočkáme. Už tu někdo vyzýval tommyho1905, aby vysvětlil pravej význam tohoto chorea a jsem si jistej, že to tu čte nebo někdo z jeho kreslících kolegů. Pokud je to myšleno jako reakce na tu známou kauzu, tak je to opravdu smutný.. Jak bylo potvrzeno níže, tak choreo dělá jen několik málo jednotlivců (asi jako v každém čr klubu - mimo nějaké velké akce), bohužel na rozdíl od ostatních táborů se naši ultras poměrně častokrát seknou a pak neví kudy z toho ven. A teď už je jen otázkou, jestli nedopatřením nebo úmyslně. Příkladem můžou být politické obouručky a trapné výmluvy na selhání jednotlivců či trapné choreo na výjezdu na Baník, které se ukázalo jako čistá kopie... Člověk si někdy říká, že horší to už být nemůže, ale dokáží čas od času překvapit.. Na druhou stranu, pokud se vyhnou všelijakým podtextům, tak dokáží vytvořit velmi povedené prezentace. Aby jim jen nekřivdil ;)
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 07.06.2015, neděle, 23:06 + 2 - 0
    Co kdyby se tu ukončila ta debata o hovně a raději se tu konečně vysvětlil ten význam toho chorea? Za to budou asi všichni více vděční než tu číst ty hovna :)
  • FC Bohemians Praha B05 07.06.2015, neděle, 20:56 + 0 - 0
    Rusty- jasně.... Bohemka má fanoušky úspěchu od roku 83.....zatím z to sereš pěkně. Jdi pohonit a uklidni se:)
  • bez klubu Rusty 07.06.2015, neděle, 20:48 + 0 - 0
    B05: Já si pamatuji co píšu a jen pro to, že někdo s mozkem dítěte to překroutí, tak se z toho opravdu neposeru. Běž si hrát s panenkama fakane retardovanej.
  • FC Bohemians Praha B05 07.06.2015, neděle, 20:38 + 0 - 0
    Rusty- od tebe to beru jako pochvalu, ňoumo....příště si pamatuj co píšeš.
  • bez klubu Rusty 07.06.2015, neděle, 20:18 + 1 - 0
    B05 - jsi neskutečnej kretén
  • Bohemians 1905 Bandaska 07.06.2015, neděle, 18:10 + 1 - 0
    laster-naprostej souhlas.
  • Bohemians 1905 lester 07.06.2015, neděle, 17:25 + 3 - 1
    Bandaska: tak když zase lidem jinýho typu je všechno "pravicový" či národně-propagační označkováno jako "nazi", tak je to to samé v bleděmodrém. Všechno je to pouhý slovíčkaření. Beztak je to o tom potlačit svý ego a mít na tribunách jedinou prioritu - klub.
  • FC Bohemians Praha B05 07.06.2015, neděle, 15:50 + 0 - 0
    Slon- Rusty teď právě řeší další fanoušky úspěchu a to z roku 85/86 Vítkovice......;)
  • Bohemians 1905 Bandaska 07.06.2015, neděle, 15:06 + 1 - 2
    Botič-vysvětli mi prosím tě co to znamená levičáci,že nezvedají pravici a nějaká nazi sračka je jim u prdele tak to musí být automaticky levičák,trubky jako ty tenhle termín používají aniž by pořádně věděli co to znamená.Najdi literatůru a nastuduj si politické pojmy:)))
  • AS Trenčín CЛOH 07.06.2015, neděle, 15:05 + 1 - 0
    Rusty: 'pár lidí hraje na antilevici a prezentuje to jako většinový názor' - to je ešte v pohode, ale že sa jeden podpíše ako Tonda Panenka, to už je moc :D
  • AC Sparta Praha Daniel1983 07.06.2015, neděle, 14:57 + 0 - 0
    už se tu objevila odpověď na to choreo? co to mělo znamenat, nějaký význam? já jestli jsem si toho jen nevšiml v té náplavě (ne)sympatií jedněch vůči druhejm... posledních xy příspěvků se tu hádaj Bohemáci z kotle vlevo, další vpravo a aby toho nebylo málo, tak další někde uprostřed :))) je už jen škoda, že někdo nevytáhl nějakou horší vlajku a všichni jste za ní nešli, mohla být ještě větší sranda než je teď
  • FC Bohemians Praha B05 07.06.2015, neděle, 13:32 + 0 - 0
    Aha....:) tak to jo. 83 byl skvělej a furt jedeme na vlně.
  • bez klubu Rusty 07.06.2015, neděle, 13:24 + 0 - 0
    B05: Jasně tam píšu měli. Překrucuješ a jedinej kdo tady plácá seš ty.
  • FC Bohemians Praha B05 07.06.2015, neděle, 13:02 + 0 - 0
    Rusty - Blog: Plzeňský syndróm aj v Trenčíně. Tvůj příspěvek 3.5.2015 neděle čas 19 39. Stačí? Příště si pamatuj co píšeš, chytrolíne....na politiku se dej ty. Za měsíc si nepamatuješ, co si plácal.
  • bez klubu Rusty 07.06.2015, neděle, 12:24 + 0 - 0
    B05 - jo to zrovna... vylhanejma kecama určitě dosáhneš svého. Dej se na politiku lháři, tam se tohle cení.
  • FC Bohemians Praha B05 07.06.2015, neděle, 12:06 + 0 - 0
    Rusty- podobnou hovadinu už si tady napsal a to , že na Bohemku chodí fanoušci úspěchu....
  • Bohemians 1905 Botič 07.06.2015, neděle, 11:53 + 3 - 1
    Most je mi u píči, ten se aspoň nesere na Bohemku, ne jak zkurvenej Trenčín, kterej jsem jezdí jen kvůli svým politickým přátelům z bf a ne kvůli sympatiím k Bohemce a fotbalu. Velká náhoda, že zrovna jediný levičáci na Slovensku si vybrali zrovna náš klub. Stejně to družba nikdy nebude, takže je to vlastně jedno.
  • bez klubu Rusty 07.06.2015, neděle, 11:30 + 1 - 1
    Takže tady dost lidí z Bohemky obviňuje BF, že tábor prezentujou jako levicový a přitom většina klokanů je na Bohemce nechce. To je trochu přitažené za vlasy. Spíš to vypadá, že si pár lidí hraje na antilevici a prezentuje to jako většinový názor.
  • Bohemians 1905 Bandaska 07.06.2015, neděle, 08:34 + 1 - 2
    A s klukama z Trenčína jsme a budeme kámoši a na tom nikdo a nic nezmění.
  • Bohemians 1905 Bandaska 07.06.2015, neděle, 08:32 + 1 - 0
    Botič-a to že glosuje scénu na Bohemce nějaký tatar z Mostu ti nevadí.Normálně si už serete do huby a teče vám to ušima.:)))Ohledně chorea znovu se opakuji Bohemáku nemusíš nic dělat,ale s návrhem nebo nápadem můžeš kdykoli přijít a né tady pindat na netu.
  • Bohemians 1905 primitiv 06.06.2015, sobota, 22:53 + 1 - 1
    ... koukám 100 příspěvků, dobytek co byl na 5 výjezdech BUDE URČOVAT CO SE SMÍ NA SCÉNĚ :) úsměvné... víc choďte na fotbal, fanděte a hlavně žijte, internet je sh!t >1905<
  • bez klubu M_JP 06.06.2015, sobota, 19:18 + 2 - 0
    Myslím, že pan tommy1905 by se k tomu trapnému choreu měl vyjádřit a při té příležitosti celé scéně objasnit, že je to dílo pár zhrzených a cti zbavených "takyultras", od kterých se většina aktivních CUB distancuje a je jim za ně trapně za to, že nerespektujou zásady.
  • AS Trenčín CЛOH 06.06.2015, sobota, 12:20 + 0 - 1
    nikoliv zjednodušeně, ale překroutěně, bo s tou 88 si si len postavil strawmana, potom si si naň aj odpovedal, ale úplne odveci. prosím ťa, keď na mňa reaguješ, nedávaj do úvodzoviek niečo, čo som ani nenapísal, dík. je to x-krát väčší fail ako to, že sa človek zo SR zaujíma o Bohemku.
  • Bohemians 1905 Botič 06.06.2015, sobota, 12:03 + 2 - 0
    Tak a už je to tady. Typickej názor bf a jejich přívrženců: "Kdo není 161, je automaticky 88", řečeno dost zjednodušeně, ale hádam rozumieš, když máš jistě podobnou mentalitu. To Bohemak: přestaň se snažit, tohle nemá smysl. Ve všem cos napsal máš naprostou pravdu, kdo v tom žijem, tak víme jak se věci mají. Což se nedá říct o někom z Trenčína nebo co to je, kterej nevim vůbec kde bere tu drzost glosovat scénu na Bohemce.
  • AS Trenčín CЛOH 06.06.2015, sobota, 11:39 + 0 - 0
    bhmk: let's agree to disagree. 1000% nepolitické fanúškovanie síce dokážem pochopiť, aj keď sa s ním sám nestotožňujem, ale mám pochybnosti, že by ti rovnako, jak 161 na stránke Barflies (určenej priaznivcom BF), vadil Rudi Hessůj, alebo kto, na stránke Berserku (určenej priaznivcom BS.) niežeby som tieto dve veci išiel porovnávať, čo do oprávnenosti daných postojov, ale hádam rozumieš :)
  • Bohemians 1905 bohemak 06.06.2015, sobota, 11:30 + 0 - 0
    Nemám potřebu ve svých letech někomu lést do zadku a už vůbec ne čas podílet se na tvorbě chorea. Proto obdivuju každého, kdo na to ten čas obětuje. Ale to, že tam někdo dobrovolně tráví čas ho podle mě neopravňuje k tomu, aby někdy dělal choreografie jen "za sebe a svou partu". Někdy mám pocit, že ultras/Barflies cíleně určitým typem choreí či produktů provokují a je jim totálně jedno, jak to budou vnímat ostatní klokani. Když se drží jen fotbalových věci, bez skrytých významů, podtextů atd., tak je vždy pochválím za odvedenou práci. Pokud se mi něco nezdá, tak kritizuji a doufám, že si z toho něco vezmou.
  • Bohemians 1905 Bandaska 06.06.2015, sobota, 10:44 + 1 - 1
    bohemák-Běž za sektorem 1905 a zeptej se jich proč neměli tu reprezentivní vlajku připravenou na pochod.Někdy mě připadá,že to tady střílíš dost od boku.Ohledně ultras nikdo nebrání se lidem angažovat trávit v týdnu chvilky volna v ďolíčku a malovat chorea a starat se na Bohemce o ultras scénu.Ono prudit a nadávat je tak jednoduché a lést dozadku kdejakému joudovi,kterej tady mele hovna taky dokáže každej,ale makat čtyři dny na choreu ve dvou,třech lidech to už néé.
  • Slezský FC Opava carcass 05.06.2015, pátek, 22:24 + 4 - 1
    Bohemka je pro mně jediný sympatický pražský klub, docela by mně zajímalo, kdy se tam na ni nasraly ty feťácké zjevy? Pamatuju totiž dobu, kdy tam vládla taková pěkná bohemácká pospolitost, ale to ještě Dolíček měl všechny původní tribuny....
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 21:44 + 3 - 0
    Lo Squalo: Už poměrně starej fotr, bohužel :D Vzhledem k tomu, co jsem na Bohemce sám za ty dlouhý roky prožil a nasbíral kontaktů, tak si myslím, že mám celkem dobrý přehled o naší malé scéně :). Respektuju, že je jiná doba, scéna obecně se vyvíjí, tvoří se skupiny/podskupiny/nadskupiny (nejen u nás na Bohemce), ale prostě mi chybí ta jednoduchá rovnice, která dříve platila = jsem fanoušek Bohemians, zajímá mě v první řadě jen Bohemka, pak dlouho dlouho nic a pak až teprve případně nějaké svoje názory, postoje apod., které si každý sice může prezentovat jak chce, ale mimo fotbal a stadiony.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 05.06.2015, pátek, 21:04 + 0 - 0
    bohemak - celkem by mě zajímalo, kdo jsi v realitě, vše, cos napsal, bych podepsal 100%.
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 05.06.2015, pátek, 20:58 + 0 - 0
    Už je tu hlavně přes 100 komentářů a pořád jsme se nedozvěděli poselství toho chorea.
  • Bohemians 1905 Durden 05.06.2015, pátek, 20:56 + 1 - 0
    tvl už to má tady 100 kometářů a vpodstatě se tu baví jen klokani mezi sebou..Jako taky mám na celou věc svůj názor,ale vůbec ho nechci ventilovat tady.. bohemak:To sory,ale je to trochu "praní špinavého prádla" jak psal capekpico.Myslím,že ostatní fans si z tohodle bordelu moc neodnesou..
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 20:34 + 3 - 0
    To je právě ono, ten základní kámen úrazu. Máš stejnou mentalitu jako oni = jako skupina si můžu zveřejňovat co chci, seru na ostatní.. Já a troufám si tvrdit drtivá většina fanoušků a skupin na Bohemce nejdřív koukají na celkovou prezentaci klubu /tábora Bohemians a až teprve pak na sebe či svou skupinu.
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 20:21 + 0 - 1
    aha už vidím: https://fb.com/10153049590904024 - keby to dala von tá ultras stránka, tak nepoviem, ale BF ako skupina si hádam môžu zverejňovať, čo chcú.. ale to je jedno už
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 20:14 + 0 - 0
    Slon: Na oficiálním fb profilu Bohemians Ultras nebo Barflies United, teď nevím přesně. Vzhledem k velké provázanosti těchto dvou skupin je to ale celkem jedno. Opět jen čistá provokace a snaha využít fotbal k propagaci svých pol. názorů. PS: Nezapomeň to lajknout :D
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 20:05 + 2 - 0
    Interní věci se tu podle mě fakt neobjevují, žádná prohlášení tu také nevidím. Diskutují tu fanoušci s různými názory a pohledy a to je v pořádku. Navíc se tu píše jen o tom, co je vidět navenek a z čeho si mohou dělat fans z jiných táborů nějaký úsudek, byť to tak třeba nemusí vůbec být. Kdo je na scéně hodně dlouho a má tak kontakty i mezi fanoušky jiných klubů, tak právě i na základě podobných diskuzí a vysvětlení mu dochází zprávy, že to tak hrozný u nás zas není. Tohle ať si každý přebere po svém ;) Nálepku máme, málokdo je na ni z Bohemky pyšnej, a těžko se jí někdy úplně zbavíme, ale proč neříct, že zdaleka né každej fanoušek Bohemky se s některými prezentacemi ztotožňuje. Od toho přece diskuze jsou, ne?
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 19:54 + 0 - 0
    bhmk: a kde si videl tú 161? daj prosím nejaký link alebo čo
  • FC Baník Ostrava capekpico 05.06.2015, pátek, 19:36 + 1 - 0
    Nechápu proč si Klokani perou své špinavé prádlo na netu?
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 19:33 + 2 - 0
    dred: Propagace pochodu neměla obsahovat provokaci v podobě číslovky 161. To je neoddiskutovatelnej fakt. Neznám důvody, proč ta vlajka BP na pochodu nebyla, ale jestli důvodem byla tato nevhodná propagace, neslučující se s apolitickou myšlenkou Sektoru1905, tak to nejenže chápu, ale i schvaluju.
  • Bohemians 1905 dred 05.06.2015, pátek, 18:44 + 1 - 3
    HON: berserk má jiný "kvality" ..asi by se ti líbili víc než mě
  • AC Sparta Praha HON 05.06.2015, pátek, 18:34 + 3 - 1
    To je argument :D Mel snad berserk na ty vlajce jeste jinej klub?
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 18:27 + 0 - 0
    boudnik: *zvyšku klokanov sme ukradnutí a áno, je aj zopár klokanov, čo nami opovrhujú na internete. tu už chýba len nazipes Radolf a nejaký jeho diskusný príspevok o feťákoch a narkomanoch.
  • Bohemians 1905 dred 05.06.2015, pátek, 18:05 + 1 - 0
    Flaga měla bejt univerzální jako cestou do edenoprasečáku..to je neoddiskutovatelnej fakt. Ale za to co udělal s flagou loni cestou na toaletnou berserk byla toto adekvátní odpověď.
  • Bohemians 1905 lester 05.06.2015, pátek, 17:33 + 1 - 1
    Slůně, doufám že si v tý vaší díře ubytujete co nejvíce imigrantů a každé ráno budete vydatně snídat rypáčkem nepřeberné množství různých dobrůtek. Hodně štěstí a "dobrou chuť" :))
  • Bohemians 1905 Boudnik 05.06.2015, pátek, 16:52 + 2 - 1
    Slon:S BF možná máte přátelské vztahy,ale zbytek Bohemky vámi opovrhuje jak jsi se i tady mohl přesvědčit.
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 16:01 + 0 - 0
    Antonín: dík, budeme o tom premýšľať :D :D
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 16:00 + 0 - 0
    B05: tak mne sa u vás nikdy nezdalo, že by nejaké veľké percento domácich bolo odetých vo veciach cudzích klubov, ale whatever :) // BFC: tak väčšina zápasov to možno nie je, aj vzhľadom ku vzdialenosti Praha-Hamburg, ale bolo by to fajn. a aj my s BF máme dobré priateľské vzťahy, či sa ti to páči alebo nie.. aj keď je pravda, že by sme ich mali viacej navštevovať aj na zápasoch (aspoň tak, ako oni nás) a nielen na turnajoch, koncertoch a podobných akciách. ty pravoválečníku :)
  • Bohemians 1905 Tonda Panenka 05.06.2015, pátek, 15:59 + 4 - 1
    Vesničanovi/vesničanům z Trenčína: "Nemáme o vás zájem. Nechceme družbu postavou na politických názorech. Choďte si své názory hlásat na demonstrace a ne na fotbal. Nikdo z normálně smýšlejících fans na Bohemce vás nemá rád. Jste soupeř jako každý jiný. Zůstaňte tam kde jste a do Prahy už nejezděte. S poděkováním a pozdravem Tonda Panenka
  • Bohemians 1905 BFC 05.06.2015, pátek, 15:37 + 0 - 0
    CЛOH: radši si neber naše exdružky do huby ty levoválečníku. Tenkrát to aspoň byly opravdové přátelské vztahy, kdy se ty bandy vzájemně podporovali, myslím tím opravdu aktivně na většině zápasů. To tihle si raději zajdou na koncík a na brčko. Hlavně že vystupují proti rasismu, přitom je to jen snůška blábolů.
  • FC Bohemians Praha B05 05.06.2015, pátek, 15:05 + 2 - 0
    Slon - ale no tak....podle příspěvků tě beru jako inteligentního člověka ( byť názorama jinde než já), který chápe psané slovo. Já nemám nic proti půleným šálám BSP či jiným věcem. Ale nasere, když větší skupina lidí chodí pouze, v barvách st pauli a ty si připádáš jak na "farmě" Němců, a přijde ti, že tato individua chodí na Bohemku pouze proto, že je to do Hamburku moc daleko....a srovnávat tohle s Górnikem je úplně mimo mísu, protože bylo pár kousků půlených šál a vlajka a čistě ve věcech Górniku chodil chvilku - pokud si dobře pamatuji- jen jeden člověk.
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 14:58 + 0 - 0
    bohemak: áno, sympatie môžu byť aj na základe farieb, ale je veľmi divné, keď sú založené hlavne alebo jedine na nich. a trebárs minulý rok, keď boli oslavy 10 rokov Barflies, tak tam bolo nemcov teda dosť, ale ako je to presne na zápasoch samotných, to neviem :)
  • Bohemians 1905 Durden 05.06.2015, pátek, 14:48 + 1 - 0
    Klokani neřešte tu interní věci! Co se týče toho chorea tak mě přijde,že tomu přikládáte zbytečně velký význam.Atmosféra super! Jen hrozný fronty na pivo.. :)
  • Zbrojovka Brno radex 05.06.2015, pátek, 14:40 + 1 - 2
    výborně barflies...at se hloupí pokrytci třeba zvencnou.
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 14:39 + 3 - 0
    CЛOH: Přece musíš cítit jistej rozdíl mezi družbou čistě chuligánskou (kde fakt nikdy nepůjde o klubové barvy) a nějakou fanouškovskou "družbou" (i když v případě Bohemky bych o družbě fakt nemluvil, družbu má Baník, Brno, Opava apod., Bohemka rozhodně ne), kde jde o nějaké sympatie, byť třeba i na základě společných klubových barev atd. Mně byl Celtic sympatickej do doby, než podělali Legii v boji o LM. Teď je mi totálně lhostejnej, přesto musím uznat jejich kvalitu supportu, která je na ostrovech prostě nejlepší. O St. Pauli snad ani není potřeba mluvit. Počet jejich příznivců v řadách klokanů je minimální, nikterak neroste, spíš bych řekl, že to opadává a přiživuje to jen jediná fanouškovská skupina, oni sem už také nejezdí tak často, tak věřím, že tohle "účelové" spojení za čas vymizí úplně a všichni, kteří se považují za fanoušky Bohemians se budou věnovat jen Bohemce :)
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 14:17 + 0 - 0
    B05: pýtať sa nemusím, mne to nevadí. a prečo exot, aj Celtic má s Pauli podobné vzťahy ako Bohemka, možno aj lepšie :) a takto bazírovať na farbách, veď keď ste mali "družbu" so Sencom alebo Górnikom, tí tiež nemali farby jak vy :D jo a Steinar je síce odevná značka, ale z veľkej časti aj uniforma pre náckov distribuovaná náckami, ale to hádam vieš
  • Bohemians 1905 Kroos 05.06.2015, pátek, 13:08 + 3 - 1
    Celtic to je jasný ... ale st. Pauli ?? To nepochopím...
  • FC Bohemians Praha B05 05.06.2015, pátek, 12:43 + 1 - 0
    Slon - :) zeptej se "kamarádů" , až přijedete do Prahy. Proč mají samolepky "bratři v triku" tzn celtic, st pauli, Bohemians. Dokonce tam lítá jeden exot s půlenou šálou st pauli/celtic - už ani ta Bohemka tam není. Každopádně "do leva" to sedí....
  • Bohemians 1905 Johnny puška 05.06.2015, pátek, 12:19 + 0 - 0
    Všem: Proč se kurva nemohla táhnout stejná vlajka jako do Edendu a zas se tahala jedna ze skupin, někdo psal, že kdo byl uprostřed pochodu, tak věděl kulový, to vědět, tak tam taky nejdu. Za Bohémku no problém.
  • Bohemians 1905 Gibon. 05.06.2015, pátek, 11:35 + 0 - 0
    B05- Jasný ,já to myslel jako levá pravá :)Když už se tady řeší posraná politika
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 11:32 + 1 - 0
    Cája: Bohemka je jiná ve více ohledech, proto je potěšením a zároveň i prokletím jí fandit :). Úplné interní věci nepochopí nikdo zvenčí, nemáte souvislosti, tak se o to ani nesnaž. Radši mrkni na fotky z vašich posledních zápasů a přemejšlej, jak zecelit díru po odchodu Strašáka a zastavit klesající úroveň vašich choreografií...
  • Bohemians 1905 bohemak 05.06.2015, pátek, 11:16 + 1 - 0
    Je to absolutně logický. Velká část fanoušků na pochod vůbec nešla. Když "někdo" spoluorganizuje pochod a zároveň ho propaguje s obrázkem, kde je 161 (AFA), tak to pochopitelně značnou část klokanů odradí. Já na pochod kvůli tomu nešel, tušil jsem že to bude vypadat úplně jinak než pochod do Edenu. A jestli sektor nešel ze stejného důvodu a nechtěl s tím spojovat své jméno jak píše lester , tak to naprosto chápu.
  • AS Trenčín CЛOH 05.06.2015, pátek, 11:10 + 0 - 0
    B05: názorově blízcí? pokiaľ viem, väčšina Bhoys sa hlási k írskemu republikanizmu, ktorý je jednak skôr doľava a dvak s východnou európou nemá nič :)
  • SK Slavia Praha Cája 05.06.2015, pátek, 11:05 + 0 - 0
    Na zápase s náma jste vyvěsili novou vlajku a pak jsem se dočet, že vznikla za účelem reprezentovat váš tábor jako celek, že každej velkej tábor má svojí jednu reprezentativní vlajku a vy ne a tak jsem čekal, že se objeví i na tomhle pochodu a vy tu pak argumentujete, že to vlastně u vás chodí jinak a že to vždycky veme někdo jinej.. to si sere to do huby ne? ale máte pravdu že to u vás chodí jinak, když tu nejste schopný schodnout se mezi sebou, pravá ruka neví, co dělá levá.. a to nejste kdovíjak velkej tábor :D
  • Bohemians 1905 lester 05.06.2015, pátek, 10:03 + 3 - 1
    Upřímně se ani nedivím, že vlajka Bohemians Praha na pochodu nebyla. Nevím jak to bylo s pochodem na spartu (právě mi docvaklo, že ultras a sektor nejsou ti samí lidi), účel vlajky byl (jak jsem pochopil) reprezentovat všechny fans Bohemians jednotně, zejména pak na pochodech. Ale ta propagace ve stylu 161%...s tím bych si osobně také nechtěl spojit jméno. Neřeším kdo chodí na Bohemku a jaké má názory na cokoliv, řeším kdo na fotbale propaguje názory na věci, který s fotbalem absolutně nesouvisí.
  • Bohemians 1905 Johnny puška 05.06.2015, pátek, 09:20 + 0 - 0
    BO5: Já taky ne, proč nebyla ta normální flaga? To ať odpoví jiní. Někdo tu i psal proč Barflies, každej se rozčiloval kvůli Berserku, kurva, proč tam není vždy ta Bohemians? To je jak u kreténů na hřišti.
  • FC Bohemians Praha B05 05.06.2015, pátek, 09:11 + 1 - 1
    JP - tak když už- jak říkáš - žádná družba není, potom tu vlajku na čele průvodu vůbec nechápu......
  • Bohemians 1905 Johnny puška 05.06.2015, pátek, 08:33 + 2 - 1
    Žádná družba už není, krom pár lidí co se znají mezi sebou. Proč se to tahá na fotbal, v předu měla být flaga Bohemians Praha, náš klub nikdy neopustíme. Co kdo nosí na sobě je mi volný, není mi dvacet abych to lišil:-D
  • FC Bohemians Praha B05 05.06.2015, pátek, 08:10 + 2 - 1
    Gibon- no.... rozdíl je v tom, že thor steinar je značka hadrů a st.pauli je klub. Když vidíš skupinu, která nemá na sobě nic bohemáckého , ale jenom hadry cizího klubu říkáš si proč.....tak ať nosí oblečení nejmenovaného klubu ze Skotska, ten vyznává stejné barvy - naše - a názorově jsou si také blízcí.
  • Bohemians 1905 Gibon. 05.06.2015, pátek, 07:34 + 0 - 0
    Tady to zas jede:)Vyserte se na ty hovna.Držte se flagy jednotná bohemka..ta mluví za vše a nerejpejte tady do sebe..mě osobně je úplně u prdele jestli jsem šel minulej rok za vlajkou Berserku a letos za Barflies..jestli někdo chodí na bohemce v triku st.pauli nebo thor steinar tak ať chodí..až nastane situace viz třeba Hradec tak budem stát stejně všichni pospolu proti zmrdům :)A jestli vedle mě bude stát někdo s trikem pauli,steinar nebo houmrem simpsonem je mi uplně u piči.Chce to trochu nadhled :)
  • Bohemians 1905 Kroos 05.06.2015, pátek, 03:27 + 1 - 1
    ulhul1905: tak asi taky patříš k těm retardům když si myslíš že tam žádnej problém není. Mě a stovkám dalším bohemákům uplně tepe v hlavě když před sebou vidim zfetlý kurvy s tričkem St. pauli. Do prdele ale začni zase konflikt ve vlastnim táboře. Holt lidi sou vyjebaný a tak to bude. Spíš mě dost nasrala ta flaga barflies v pochodu ale na druhou stranu sem rád že za ní šlo málo lidí a většina šla za druhou zástavou.
  • Bohemians 1905 ulhul1905 05.06.2015, pátek, 01:51 + 2 - 1
    Minulej rok se zas řešilo že se do čela nasral berserk.....přátelé,pochod pořádali ultras a neni novinkou že ultras a Barflies k sobě mají velice blízko,všichni to víte,ta flaga je na každym zápase hned vedle kolika,já sem teda nezaznamenal že by to někomu vadilo.Přátelé na bohemce žádnej problém neni,ten je jen u těch pár lidí co brečej na netu a provokujou politický války.Nasrat na vás!
  • bez klubu Rusty 04.06.2015, čtvrtek, 21:08 + 1 - 0
    Choreo určitě nebylo proti braní šál. A když někdo jde po vlajce či šále a přitom jakoby náhodou veme mobil nebo peněženku tak to je prostě zlodějna a nic jiného. Jinak klasická debata o hovně (politice). Hlavně že zde každýho škatulkujem a chováme se tím jak dementní fízlové či ty stupidní ovce u zpráv TV Hovna. Taky se mi libí že levice na stadion nepatří, za to pravičáky by jsme měli tolerovat. Kam dal každej rozum????
  • FC Baník Ostrava Frydečak 04.06.2015, čtvrtek, 20:59 + 1 - 0
    bohemak : Sice jsem svůj příspěvek napsal tak, aby se dal číst mezi řádky, ale asi jsi to úplně nepobral. Vy jste se sešli v hospodě a řekli jste si, že jdete na radnici. Jeden řekl, že bude předseda, druhý, že bude místopředseda (strany) apod. U nás v knajpě, když řekneš, že jdeš na radnici, tak jeden řekne druhému : ,,Ja beru krompač a ty vezmi kameny". Navíc my bychom Bazaly asi nezachránili žádným způsobem. Natož komunální politikou. Na rozdíl od vás, kdy je to otázka jednoho volebního obvodu-Vršovic. V Ově by to muselo být o celém magistrátu. My jsme se nakonec rozhodli, že kompletně celé Bazaly přestěhujme do Vítkovic, ale sedačky, branku ani trávník jsme nedostali ani přes Ostravicu.
  • Bohemians 1905 Boudnik 04.06.2015, čtvrtek, 17:23 + 1 - 1
    Sudetak:Z Mostu je tam taky celkem dost a samej levičák.Bohužel si z Bohemky udělali svoje poutní místo košťata
  • FK Jablonec Sudetak 04.06.2015, čtvrtek, 15:43 + 0 - 1
    Nepochopím, že i když máte nějakou názorovou diverzitu, tak po tom co vás dle bohemaka přesrali ty levičácký kundy z barflies (navíc jich je spousta původem z jbc, kde jim ovšem mšenka nekvetla) tak proč jim nerozbijete držky...
  • Bohemians 1905 lester 04.06.2015, čtvrtek, 11:56 + 5 - 1
    Brfleece Kundited dělaj ze scény na Bohemce názorovou šaškárnu jen aby se zviditelnili a přitom si myslí že jsou "cool". Tento pochod potvrdil domněnku, že naši "ultras" a brfleece jsou vlastně jedna a ta samá gruppe. O incidentu u hlaváku toho moc nevím. Přesto pochybuji že dotyční šli na naše s cílem obrat je o osobní věci. Prostě šli po suvenýrech/vlajce a stalo se i to, že (zřejmě) v batohu, který ukořistili, byli i osobní věci. Navíc jsem zaslechl, že se tyto osobní věci vrátili. Já taky x-krát dostal přes piču od fans soupeře, ale nikdy bych se nesnížil k udávání nebo k trestnímu oznámení. Tím nechci nikoho konkrétního hanit, spíš mi to nepřijde slučitelný s mentalitou ultras.
  • Bohemians 1905 tornado88 04.06.2015, čtvrtek, 10:45 + 0 - 1
    Barflies sou mrdky
  • Bohemians 1905 bohemak 04.06.2015, čtvrtek, 00:23 + 0 - 0
    Frydečak: Aha. Pochopitelně neznám komunální politiku u vás, přesto bych to alespoň po naší zkušenosti viděl jako další možnost, jak se pokusit zachránit Bazaly. Každopádně vám přeju hodně štěstí, ať zvolíte jakýkoliv způsob. Naše situace vypadala také beznadějně a vlastně pořád není vyhráno, ale rozhodně je za co bojovat (v obou případech).
  • Bohemians 1905 bohemak 04.06.2015, čtvrtek, 00:04 + 3 - 0
    HON:Představ si, že jdeš na pochod, nemusíš být úplně vzadu, klidně někde ve středu a jdeš prostě jen tím směrem, kterým jdou lidi před tebou. Vsadím se o co chceš, že nebudeš vědět, kterou flagu tvoji soukmenovci ve předu vytáhli... Zvlášt v tomto případě, kdy na srazu samotném ještě nebyla vytažena, ale až po začátku pochodu. A je pochopitelný, že ve předu šli lidé, kteří buď patří do skupiny Barflies nebo s nimi sympatizují. Věř tomu, že nemalou část fanoušků Bohemky to při zpětném prohlížení fotek dost zarazilo a na skupinu Barflies se snesla vlna kritiky. Holt situace na Bohemce je odlišná než v jiným klubech, kde funguje jasně daná hiearchie. Tady se dá říct, že prezentace vypadá podle toho, kdo to či ono zrovna organizuje. Stačí srovnat nedávný pochod do Edenu pod hlavičkou Sektoru1905 v jednotných trikách a za flagou Bohemians Praha s tímto. Já osobně si přikláním ke způsobu prezentace klubu u první varianty a rozhodně nejsem sám, ale vím, že se na Bohemce najdou i tací, kterým vyhovuje spíše ta druhá varianta. To už je holt o volbě každého.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 03.06.2015, středa, 22:24 + 1 - 0
    Dovolím se zastat svých největších rivalů. Není totiž pravda, že nechodí na brigády. Ba naopak, jsou na každém zápase a mají i vesty. ABC78 : měli bychom začít u sebe a nepoukazovat na druhé. Samozřejmě jsme toho mohli udělat více pro záchranu Bazalů, ale oni si kucí v Praze neuvědomuji, že dostat se na radnici u nich a u nás, jsou naprosto dvě odlišné situace :-). Resp. stejně se to píše, ale v každém regionu se na to jde jinou cestou. Takže jsem vlastně rád, že jsme se na tu radnici nesnažili dostat. To bych teď psal z Heřmanic.
  • AC Sparta Praha HON 03.06.2015, středa, 22:19 + 1 - 1
    Ty barflies musi byt slusnej odpad, kdyz si dovoli dat reprezentativni vlajku na pochod s jinym klubem. Ostatni jsou odpadaci, ze s tim nic neudelali.
  • AC Sparta Praha jv88 03.06.2015, středa, 21:15 + 3 - 0
    Vyleze už z někoho pravej význam toho chorea teda? Jestli se to nějak týká situace ohledně YF a UC, tak jste u mě hodně klesli.
  • AC Sparta Praha Letenskej 03.06.2015, středa, 18:27 + 0 - 0
    Doyle: nám v tomhle případě nejde o bonzování. Krysy se najdou všude, ale místo toho aby si to s nima "praví" ultras vyřídili, tak místo toho ještě přilijí do ohně tímhle "choreem"??? To mi přijde vážně jako demence a ne rýpnutí do soupeře. Jako rýpnutí jsem bral třeba choreo "Sparťani a Chachaři, milujte se", které reagovalo na naše "Anti Gay Pride" prezentace. To ještě dávalo smysl. Tohle smysl nedává, pokud oni sami obírají o šály a jiné zástavy ostatní soupeře. Prostě zloděj křičí, chyťte zloděje. Ale je vtipný, jak se diskuse ubírá všemi směry, jen ne tím, kterým má :) fakt nevim, co má dementí choreo společného s nějakýma brigádama, vy okurky.
  • Bohemians 1905 bohemak 03.06.2015, středa, 18:23 + 1 - 0
    Abc78: na Bazalech se nemůže hrát z úplně jiných důvodů, než že by stadion nevyhovoval (využitelnost a rentabilita Vítkovického stadionu). To je snad jasné uplně každému a úroveň stadionu Bohemky s tím nemá nic společného. I když o kvalitě zázemí Bazal si taky nedělám žádné iluze... Mě spíš udivuje, že fans Baníku situaci kolem Bazalů podle mého názoru dost podcenili. Netvrdím, že jim to bylo a je lhostejné, ale jak to vidím já zvenčí, tak neudělali maximum. Jasně, bojkoty byly, demostrace, pochody, chorea.. všechno hezký, ale jen pro efekt. Nerozumím tomu, proč stejně jako my společně s SKS nezaložili pol. hnutí a nesnažili se proniknout na radnici, kde by měli alespoň jakous takous šanci něco ovlivnit. Můžeš nadávat fanouškům Bohemky do fetaku, levičáků (mně osobně už je to fuk, vím kde je pravda a psal jsem to níž), ale to že udělali fans Bohemky (společně s fans SKS) pro záchranu svého tradičního stadionu prozatím víc než vy je neoddiskutovatelnej fakt. A fanouškům Baníku přeji, aby mezi sebou našli dost bláznů, kteří za historii budou bojovat a to nejen pokřiky a choreem, ale hlavně každodenní ubíjející prací s politiky bez jasného výsledku.
  • FC Baník Ostrava abc78 03.06.2015, středa, 17:51 + 1 - 3
    Jak u plzeňáků, tak se podívejte na kmeny skinheads, a pak se divte, že jste nazýváni fetky. další věc, co mě neskutečně sere, že bohemka může hrát na tom svojem zkurveném pidi stadionu, měl jsem možnost se dostat do zákulisí, být fotbalistou ani se tam neosprchuji, ve sprše padají kachličky, plíseň, šatny hrůza děs, když tam hráli mladí s Italama, tak Italové nechápali, hlavně, že na Bazalech se hrát nemůže, k zblití!!!
  • Bohemians 1905 Boudnik 03.06.2015, středa, 17:32 + 1 - 1
    Doyle:Věř,že tahle radoby družba vadí spoustě Bohemákům.
  • Zbrojovka Brno Doyle 03.06.2015, středa, 17:20 + 0 - 0
    bohemáci práskli, což se určitě nedělá, ale ruku na srdce, z jiných táborů nikdy nikdo (i z tvrdého jádra) na výslechu nic neřekl? + z jiného tábora (i z chuligánky) si nikdy nikdo nedával nějaké sračky do nosu? :) .. mě spíš mrzí ta družební vlajka se st. pauli co byla v čele průvodu, ale tak když ostatním bohemákům nevadí za ní chodit na pochod, je to jejich věc...
  • bez klubu Rst 03.06.2015, středa, 14:28 + 0 - 0
    Džony puška: Nevím v létě, ale v sezónu byl kdysi Přibyl na brigádě ve Spartě...
  • AC Sparta Praha majkis 03.06.2015, středa, 14:12 + 0 - 1
    Johny P. - a co by asi někdo u nás dělal na brigádě? Uklízel kelímky od piva a zbytky pyra? Každej na tom neni se stadionem tak špatně, aby fanoušci museli malovat lavičky a sedačky a já nevim co ještě. Chci se zeptat někoho zasvěcenějšího z ACS, proč jsem na posledních několika zápasech neviděl flagu Falangy? Je to kvůli tomu jak bonzácká bohemka zpívala u fízlů?
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.06.2015, středa, 14:11 + 0 - 0
    to Johny Puška: srovnávat se Spartou se to nedá, protože Sparta má prachy na to, aby si cokoli zajistila bez pomoci fanoušků. Otázka je jestli kdyby o tu pomoc Sparta stála, zda by jí fanoušci pomohli, ale myslím si, že ti praví určitě jo. Na druhou stranu sem si všiml, že v tak bohaté lize jako je bundesliga ve velkém funguje u klubů tzv. dobrovolnictví, kdy lidé bez profesního poměru s klubem pomáhají klubu s různými aktivitami - samozřejmě je to především při zápasech, ale nejen to - odměny jsou různé, ale prakticky vždy je za to volný vstup na ligové zápasy a další výhody jako poděkování. V česku toto moc nefunguje, alespoň ne nijak oficiálně, tam se s tímto kluby naopak chlubí, posiluje to tak ještě více propojení klubu s fanoušky.
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.06.2015, středa, 14:05 + 0 - 0
    to bohemak: Ony jsou to spojené nádoby. Fanoušci dělají pro klub co můžou, pokud cití, že jejich práce má odezvu u klubu, není třeba, aby jim klub děkoval a skládal pocty, ale neměl by jim alespon vyjít vstříc a neházet jim různé klacky pod nohy, toto mi u dnešního vedení našeho klubu chybí. Několikrát jsme se jako aktivní fanoušci spálili tak, že naše práce byla kroky vedení pošlapána a zničena. To se pak fanoušci těžko motivují k tomu, aby pro klub něco dělali...
  • Bohemians 1905 Johnny puška 03.06.2015, středa, 13:09 + 2 - 0
    bohemak:Asi jsme se úplně nepochopili, jen stručně, hádat se nechci a nebudu, vy jste někdy viděli, že by šel někdo v létě na brigádu na Spartu?
  • Bohemians 1905 bohemak 03.06.2015, středa, 11:00 + 1 - 0
    eLucky: Také nesouhlasím s Johnnym. Rozhodně i ostatní tábory dělají pro klub co je v jejich silách a možnostech, ale je fakt, že když fanoušci vlastní víc jak 10% akcií klubu (DFB) a dělají pro klub nadstandardní věci (nákup strojů na upravu trávníku v hodnotě x set tisíc korun, posílání peněz na chod klubu, bojování za klub a stadion pod hlavičkou fanouškovského hnutí na radnici) tak prostě partnery být musí.
  • Bohemians 1905 bohemak 03.06.2015, středa, 10:51 + 2 - 0
    Klokani, nenechte se zbytečně vyhecovat, vždyť o nic nejde. Kdo zná situaci na Bohemce a má třeba i kontakty v jiných táborech, tak se konkrétně těmhle nadávkám musí jen smát :) Jinak co se týká majitele, tak ten teď seká dobrotu, to je fakt, ale nesmí se zapomínat, že to byl on, kdy také zvedl ruku pro "finančně výhodnější" přesun do Edenu. Bojkot a neustálé schůzky mu ale otevřely oči, každopádně nesmíme polevit.Kdyby Baník měl podobného majitele, tak věřím, že příští rok bychom se všichni mohli těšit na výjezd na Bazaly...
  • FC Bohemians Praha B05 03.06.2015, středa, 10:36 + 1 - 0
    eLucky - je hodně příjemné, když vidíš majitele klubu na peróně při výjezdu vlakem, když se zůčastňí výjezdu na fotbal na motorkách, je v neustálém kontaktu s DFB a chodí na jeho schůze kde odpovídá na každý dotaz, je osobně přítomen na dalších akcích fanoušků .....atd ....ano, můžeme se cítit jako partneři.
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.06.2015, středa, 09:38 + 1 - 0
    to klokanek1905: Nejste jediným táborem, který pro klub opravdu něco dělá, ale jste asi opravdu jediným klubem v ČR, který jedna s fanoušky jako s partnery, ne jako s podřadným hmyzem.
  • Bohemians 1905 Fanatik1905 03.06.2015, středa, 09:21 + 1 - 0
    Nemá cenu tohle vysvětlovat těm, co to ještě nepochopili. Někdo plácnul hovno a bezmozci se toho chytli.
  • Bohemians 1905 Johnny puška 03.06.2015, středa, 08:48 + 1 - 1
    Už fakt musím, kterej píčus vymyslel ty fetky, na tý zasraný Spartě lítaj lidi i na perníku, všude je něco, navíc levota? Kurva vždyť to absolutně není pravda, to je tam pár kluků, zbytek je apolitických, nebo do prava. klokanek1905 má pravdu v tom, že jsme jediný klub, co pro svůj klub něco dělá, tím nechci snížit sparťanský kvality, ale s takovým rozpočtem jste akorát za čůráky. Salut
  • Bohemians 1905 klokanek1905 03.06.2015, středa, 00:35 + 1 - 0
    A dost!!! Už je to pořád dokolečka!!! nic jiného neumíte psát jen feťaci z Vršovic Atd. Nechci tu nějak prezentovat klokany, ale když porad jen čtu tohle dokolecka, tak uz toho mam dost. Jakej klub v lize ma Vánoce s klokanem tím myslím mimo fotbalové aktivity!!! kdo ma brigády na svém vlastním stadionu Kdo ma každej rok ohňostroj v rámci klubu, kdo ma přímo ve vedeni svého klubu lidi co žijou pro ten klub a ne ze berou nehorázné prachy. Nic ve zlem ale s těma feťákama jdete už nějakam.
  • Bohemians 1905 vladimir05 02.06.2015, úterý, 17:14 + 2 - 1
    johny ty jsi fakt dement
  • Zbrojovka Brno radex 02.06.2015, úterý, 16:42 + 0 - 1
    a proč bych měl někoho okrádat o šálu?nebo cokoli jinýho?nechápu.
  • FK Viktoria Žižkov Johny 02.06.2015, úterý, 14:51 + 0 - 1
    Choreo Letenský čorky bych bral od konfidentů z vyfetlova spíš jako lichotku.
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 02.06.2015, úterý, 12:27 + 0 - 0
    přiznám se že nevím co jiného by to mělo být
  • AC Sparta Praha Letenskej 02.06.2015, úterý, 12:19 + 4 - 0
    Ukradený osobní věci, vykradený fanshop... to už trochu přeháníte, ne??? Jsme na supporters nebo na iBlesk? Ten fanshop je 4 roky stará záležitost jedné skupiny, kdy byly sebrány 2 neaktivní flagy SKS odněkud z výlohy. Můžeme polemizovat nad tím, zda li je to fér způsob jak přijít k vlajkám, ale napsat "vykradli fan shop" už je troch moc ne?
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 02.06.2015, úterý, 11:03 + 0 - 0
    fandax část zabavila prodavače a část kradla
  • Bohemians 1905 161-73 02.06.2015, úterý, 11:01 + 1 - 0
    To je teda pěkný. Někdo sem napíše domněnky nebo se ptá na smysl/význam chorea a jako odpověď se mu dostane "kdo do toho nevidí, neměl by se vyjadřovat". Co to je sakra za přístup?
  • Bohemians 1905 fandax 02.06.2015, úterý, 10:54 + 0 - 0
    Terre Blanche - Oni vám vykradli někdy Fan Shop ? Pokud jo, tak to je vychcanost největšího kalibru.
  • Bohemians 1905 primitiv 02.06.2015, úterý, 10:41 + 1 - 2
    Myslím, že kdo do toho nevidí, neměl by se ani vyjadřovat .-)
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 02.06.2015, úterý, 10:29 + 0 - 1
    hodný_pán88 třeba tak reagovali na vykrádání našeho fanshopu nebo jejich klubovny-. Co se týče těch posledních akcí , říkaj že se tam ztratili nějaké osobní věci ale to asi vědí nejlépe oni
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 02.06.2015, úterý, 10:23 + 4 - 0
    Pokud choreo reaguje na situaci ohledně YF a UC, pak byste zasloužili řádně ztrestat, protože tohle už není o popíchnutí soupeře, tady jste se totiž zachovali jako krysy největšího kalibru. Pokud to reaguje na něco jiného, pak by to stálo za vysvětlení.
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 02.06.2015, úterý, 10:00 + 0 - 0
    klokanek1905 myslíš tím tu vaši vykradenou klubovnu?
  • Bohemians 1905 primitiv 02.06.2015, úterý, 08:47 + 2 - 0
    choreo slouží k nasrání soupeře, čím větší TÍM LEPŠÍ! ... čemu nechápeš > amf
  • Bohemians 1905 BFC 01.06.2015, pondělí, 22:04 + 0 - 0
    Bohemak i Lo Squalo maj recht. Rozdrobená scéna. Nicméně zápas skvělej, i z naší strany to bylo koukatelný. A atmosféra parádní.
  • Bohemians 1905 Lo Squalo 01.06.2015, pondělí, 21:58 + 1 - 0
    Bohužel neznám podrobnosti toho, co se tehdy stalo, ale je pravda, že můj prvotní pocit z toho chorea pozitivní nebyl. Taktéž to chápu jako paušální odsouzení obírání o šály. Ale dobře si všichni přečtěte, co napsal "bohemak", my jsme opravdu velmi netypický tábor s neuvěřitelným množstvím skupinek, která každá přemýšlí trochu jinak, ale navzájem se tolerujeme. Formulovat jednotný názor "tábora Bohemians", tak jako jste zvyklí třeba u Chacharů či u Tribuny Sever, u nás ale jednoduše není možné. Jinak další super zápas!
  • AC Sparta Praha Daniel1983 01.06.2015, pondělí, 21:53 + 0 - 0
    VSSKE: je hodně málo zápasů, kdy něco podobného není :) nebo fandi fair play, nepoužívej vulgarity, škodíš Spartě (to tam bylo v sobotu také)
  • Bohemians 1905 klokanek1905 01.06.2015, pondělí, 21:36 + 1 - 3
    Nic ve zlem nebudu se tu rozepisovat ale to choreo mělo jinej důvod než jsou šály Atd. Kdo vi pochopí kdo neví tak ať mlčí !!!!! BOFOR a jsem hrdej ze jsem se na tom choreu podílel
  • MFK Košice VSSKE 01.06.2015, pondělí, 21:34 + 1 - 0
    nepouzivaj pyrotechniku, skodis sparte pobavilo :)
  • Bohemians 1905 bohemak 01.06.2015, pondělí, 20:58 + 3 - 0
    pete-acs: Vím o nedávném případu, kdy po derby Bohemka x ACS v Ďolíčku práskal člověk z řad ACS - sekuriťák a lidi z Bohemky z toho taky měly problémy. A to tenhle člověk není žádnej normál, od kterýho by se to dalo čekat. Nebudu jmenovat, kdo zná "pražské security", tak bude vědět. Nebo se stačí podívat na video mapující výjezd Veteranos P. do Ostravy, kde se taky mihne... Tímhle končím. Ať si každej zamete před svým prahem.
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 01.06.2015, pondělí, 20:52 + 0 - 0
    Každý tábor určitě bonzáky ve své skupině má, záleží pak jen na tom, jak se každý onen tábor s nimi vypořádá..
  • FC Bohemians Praha klokanek 01.06.2015, pondělí, 20:52 + 1 - 0
    Tam nejde o šály a vlajky .Ale vy jste kradli všechno osobní věci . Ještě jste tak blbý ze se necháte natočit od policii.Tak tu nenadavejte jo .
  • Bohemians 1905 bohemak 01.06.2015, pondělí, 20:49 + 4 - 0
    To není žádná výmluva, to je holé konstatování faktu. Na Bohemce to funguje jinak, než v jiných táborech. Je tam tolik různorodých skupin, frakcí atd., že je zázrak, když se na něčem všechny shodnou. Když to přeženu, tak každá větší skupina či frakce (Ultras, Barflies, Sektor1905, Greenhorns, Berserk atd) si může udělat jakoukoliv prezentaci, transparent apod. a vyvěsit ho. Ostatní si o tom třeba budou myslet svoje, ale z 99% se to jinak řešit nebude. Proto můžou být v kotli k vidění lidi v Steinar hadrech, stejně jako skinheadi v Martenskách, ale i obyčejní kluci vyznávající britský casual styl atd atd. Má to bezesportu svoje výhody i nevýhody, ale tak to už je věc Bohemky. To jen pro vysvětlení, že ne s každou prezentací se automaticky ztotožňuje celý "tábor Bohemians".
  • AC Sparta Praha pete_acs 01.06.2015, pondělí, 20:33 + 3 - 0
    Tsi kravo, takze vy praskate, ACS z toho ma neskutecny problemy a ono je to vlastne popichnuti... Vychcipejte levoty...
  • AC Sparta Praha Letenskej 01.06.2015, pondělí, 20:32 + 0 - 0
    To že má každý tábor v sektoru bonzáky je jasné. Ale to tu neřešíme. My se pozastavujeme nad smyslem chorea, které v podstatě odsuzuje braní šál a vlajek, nebo jak to máme chápat?
  • AC Sparta Praha Letenskej 01.06.2015, pondělí, 20:29 + 0 - 0
    Bohemáku, co to je za výmluvu, že choreo je dílem někoho jiného? Jste snad jeden tábor, ne? A když zmiňuješ nápis "Vršovičtí konfidenti", tak ten vypovídající hodnotu měl. Tohle "choreo" je totální kundovina, vzhledem k tomu, že šály/vlajky bere každý každému.
  • AC Sparta Praha kabanov 01.06.2015, pondělí, 20:28 + 0 - 0
    bohemak má pravdu, nebudeme si lhát do kapsy, je jasný, že i u nás by se takový lidi našli, ostatně asi jako v každym táboře...
  • Bohemians 1905 bohemak 01.06.2015, pondělí, 20:24 + 3 - 0
    Letenskej: A nemyslíš si, že hořící šála (proč píšeš šálička, jsi teplej?) byla třeba dílem někoho jiného než lidí kreslící chorea? Například... Každopádně choreo Letenský čorky má asi tak stejnou vypovídající hodnotu a úroveň jako choreo Vršovičtí konfidenti... Asi svůj účel splnily obě dvě - popíchnutí druhé strany, což k rivalitě patří, stejně jako změna majitele vlajek, či šál a bohužel s tím i spojené zpívání na bengárně (bez ohledu na klubovou příslušnost. Někdo těch případů má víc, někdo míň, ale žádnej tábor nemá úplně čistý svědomí, ať si lže do kapsy sebevíc).
  • AC Sparta Praha acs1893 01.06.2015, pondělí, 20:14 + 1 - 0
    gratulace bohemákům co si šli sednout do sektoru k veteránům :D
  • AC Sparta Praha Letenskej 01.06.2015, pondělí, 20:06 + 0 - 0
    Hlavně, že na konci zápasu vám v sektoru hořela šálička ACS, ale budete dělat choreo o čórkách. Že vás ruce nebolí tohle malovat....
  • AC Sparta Praha Daniel1983 01.06.2015, pondělí, 20:04 + 0 - 0
    Luky97: já jej nemám, v klidu jsem si šel na parkplatz, když jsem viděl náběh těžkooděnců od fanshopu přes ulici k našim a pak k vašim
  • AC Sparta Praha pete_acs 01.06.2015, pondělí, 19:53 + 3 - 3
    Skoda ze nevystrikali vsechny vy mrdky konfidentsky, s tim choreem jste se uplne posrali ne?
  • Bohemians 1905 Luky97 01.06.2015, pondělí, 19:21 + 0 - 0
    Nebylo by i foto jeste pred zatcenim nasich kdyz PCR postrikala peprakem asi 10 lidi?
  • Bohemians 1905 vladimir05 01.06.2015, pondělí, 19:05 + 1 - 0
    pochod skvělej , zápas taky , akorád jsem čekal od nás větší počet ,ale i tak super den. B.O.F.O.R
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! včera, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice 20.09.2020, neděle, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! včera, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice 20.09.2020, neděle, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
před 3 hodinami - zbarda
Jaký je problém mezi ultras po...
před 6 hodinami - acs1893
kéž by, to by to vypadalo po h...
před 10 hodinami - Fafrnek
Prague boys vstali z popela?
před 10 hodinami - Kyby
Myslím, že minimálně fanoušci ...
včera, 16:19 - Chacharus
Hold někdy vyprovokuji chuliga...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace