o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Fotoreport z Wembley!

Foto report neděle, 24. 3. 2019 23:15 - přejít do komentářů
6.000 Čechů na výjezdu v Anglii.
images/clanky/fotoreport-z-wembley!-8759.jpg

Na legendárním místě vstoupili čeští fotbalisté do kvalifikačních bojů o postup na EURO 2020. 
Ihned po spuštění prodeje vstupenek bylo jasné, že zájem českých fanoušků o toto utkání bude enormní. Do Wembley zamířili na 6 tisíc fanoušků z České republiky. A ačkoliv vývoj zápasu českým barvám příliš nenahrával, češi o sobě dávali vědět a byli slyšet. Angličané se ozývali hlavně po vstřelených brankách. Češi se také zapojili do "mexické vlny" ke konci zápasu.

Utkání sledovalo přes 85 tisíc diváků. A jeho výsledek asi všichni znáte.

Fotoreport přímo z Anglie zařídil Daniel Ulrich (www.danielulrich.cz)


Na obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, obloha a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stojící lidé a venkuNa obrázku může být: 1 osoba, dav, obloha, noc, koncert a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: 5 lidíNa obrázku může být: 1 osoba, dav, obloha a venkuNa obrázku může být: 1 osoba, čepice a venkuNa obrázku může být: 4 lidé, dav a venkuNa obrázku může být: 2 lidé, venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, obloha, dav a venkuNa obrázku může být: noc a venkuNa obrázku může být: 14 lidí, smějící se lidé, stojící lidé a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: 2 lidé, smějící se lidé, stojící lidé a venkuNa obrázku může být: 3 lidé, smějící se lidé, stojící lidé a venkuNa obrázku může být: obloha, noc a venkuNa obrázku může být: 8 lidí, smějící se lidéNa obrázku může být: 1 osoba, směje se, čepice a venkuNa obrázku může být: 4 lidé, venkuNa obrázku může být: 14 lidí, smějící se lidé, davNa obrázku může být: 1 osobaNa obrázku může být: 1 osoba, směje se, venkuNa obrázku může být: 15 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé, stadión, dítě a venkuNa obrázku může být: 3 lidé, venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 21 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 9 lidí, smějící se lidé, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 6 lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 11 lidí, venkuNa obrázku může být: dav a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: stadión a davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 8 lidí, smějící se lidé, davNa obrázku může být: 12 lidí, smějící se lidé, davNa obrázku může být: 4 lidé, dítě, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión, dav a venkuNa obrázku může být: 3 lidé, smějící se lidé, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión a davNa obrázku může být: 21 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 2 lidé, dav a stadiónNa obrázku může být: 6 lidí, smějící se lidé, dav a stadiónNa obrázku může být: 7 lidí, smějící se lidé, davNa obrázku může být: 12 lidí, smějící se lidé, dav a venkuNa obrázku může být: 42 lidí, smějící se lidé, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: 33 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 6 lidí, davNa obrázku může být: 1 osoba, dav a stadiónNa obrázku může být: 16 lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: 22 lidí, smějící se lidé, venkuNa obrázku může být: 2 lidé, dav a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: stadión a davNa obrázku může být: stadión a davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 8 lidí, smějící se lidé, stojící lidéNa obrázku může být: 3 lidé, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 5 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 4 lidé, davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 7 lidí, stojící lidé a davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 3 lidé, včetně Pepy Smolíka, davNení k dispozici žádný popis fotky.Na obrázku může být: 10 lidí, smějící se lidé, davNa obrázku může být: 6 lidí, dav, stadión a baskebalové hřištěNa obrázku může být: 3 lidé, dav a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí

Autor: dd & du



Share |
Jméno Heslo
text
  • bez klubu house95 28. 3. 2019, čtvrtek, 11:16 + 0 - 0
    Tomaas11:Souhlas ! jo to bylo jedno z aut kde jsem byl co jsme byli z prahy , normální fanoušci ze správnejma názorama diky tomu se známe takže není problém kdo komu fandi eště se knám přidalo auto ze severu a nebyl problém ... kdo chce si tu cestu najde kdo ne tak ne no ...
  • SK Slavia Praha eden1892 28. 3. 2019, čtvrtek, 10:07 + 0 - 0
    * včetně lidí z rivalských táborů
  • SK Slavia Praha eden1892 28. 3. 2019, čtvrtek, 10:06 + 0 - 0
    Z toho co vím, tak v PL spolupracovalo více skupinek mezi sebou, včetně lidí
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 27. 3. 2019, středa, 22:11 + 2 - 0
    To byl trochu jiný projekt, zdaleka nebyl v takové fázi, jako dnešní Vlajkonoši. Já hlavně nevím, proč kurva by nemohl na repre stát Sparťan vedle Slávistu, Opavák vedle Baníkovce atd? V Tychách mělo zastoupení drtivá většina táborů a nikdo se nikoho neptal, komu fandí, odkud je atd, prostě se jelo fandit Lvíčatům, klubové symboly se nechaly doma a všichni si to užili...dokonce spolu Sparťani a Slávisti cestovali na zápas v jednom autě (ok, asi to nebyli hools, ale i tak). Kdo nemá o fandění reprezentaci v kotli zájem, kvuli tomu, že se nedokáže na jeden den odprostit od té hrozné nenávisti, kterou tu v ČR máme, tak by se do společného kotle jistě ani nehrnul. V mnoha jiných zemích spolu bok po boku stojí mnohem radikálnější tábory, viz Chorvatsko, Bosna, Polsko..chceš mi říct, že když mohou na repre fandit BBB a Torcida, tak by to tady nešlo?
  • SK Slavia Praha eden1892 27. 3. 2019, středa, 16:52 + 1 - 1
    V těchto krajních případech by se samozřejmě rivalové nechytali za ramena a neplácali se po zádech v jednom sektoru. Myslím, že ti inteligentní by se takovým zápasům buď vyhnuli nebo by si své místo našli na stadionu jinde. Já osobně taky nemám zájem stát vedle rudejch, ale jakoukoli konfrontaci bych nevyvolával.
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 27. 3. 2019, středa, 14:12 + 0 - 0
    Tomaas11: V Tychach byli ti, kteri tam byt chteli a hralo se to na neutralnim stadionu. Spartani v Edenu a Slaviste na Letne to by byla jina pisnicka. To ny se vylozene pradal hon. Myslim, ze to muze fungovat jenom tak, ze se o zaklad vzdy postara domaci kotel a ten zbytek se tak nejak v tichosti dostavi a prisa. Tak jak ve Vitkovicich v nejakem zapase 2-3 roky zpatky kdyz tam hralo acko a melo to tehdy solidni uroven.
  • 1.FC Slovácko Pan Puk 27. 3. 2019, středa, 13:05 + 0 - 0
    Tomaas11> jako kdyz na Sigme skoncili puvodni vlajkonosi?
    Viz rozhovor s Pistou

    Jednou jsi zmlátil Strašáka, kdy to bylo?
    Tady v Olomouci na repre. My jsme stáli nahoře, Slávisti to na našem stupínku rozeřvávali. Strašák tam měl ochranku, ale mě to bylo jedno. Venku pak na ně čekala banda jak sviňa.

    Takže se dá říct, že jsi ukončil projekt Vlajkonoši…
    Ale to žádnej projekt ani nebyl, to že tady byli 3 Slávisti? I kdybych měl ten zápas ukončit, tak bych ho na tom stupínku nenechal.

  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 27. 3. 2019, středa, 10:26 + 0 - 0
    Slovácko Kingdom: V Tychách zdaleka nebyly pouze zástupci menších táborů, ale i těch největších a nebyl jediný náznak, že by někdo řešil klubovou rivalitu. A i když mělo pár jedinců trika nebo dresy s klubovými symboly. Takže toho bych se určitě nebál...
  • SK Slavia Praha eden1892 26. 3. 2019, úterý, 21:05 + 0 - 0
    Repre smír v tomto případě povinnost, kdo byl v Tychách tak ví, jak to může vypadat a fungovat a to nejen na tribuně...
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 26. 3. 2019, úterý, 20:27 + 0 - 0
    Tězko říct, jestli by se daly domluvit sektory na stání. Tady jsou ti výletníci fakt na facku. Já si celou dobu myslel, že jednou se to na Ačko posune. Je v tom neskutečný potenciál. Nevím ale, jak toto dopadne. FACR s aktivními fanoušky spíš zametá, než že by jim vychal vstříc. U těch Lvíčat je nevýhoda, že se to hraje v tragické časy a většinou na menších stadionech, ale zároveň je to výhoda, že místní menší tábory neřešily složení kotle, ale mám obavu, že pokud se to bude hrát na větších stadionech, tak ti místní zase budou pořádat hon na nepřátele z ligy. Když už by se nepodařilo vyjednat repre smír, tak by to chtělo alespoň tichou toleranci.
  • FC Baník Ostrava chachar007 26. 3. 2019, úterý, 20:00 + 1 - 0
    za posun k Ačku by byla asi většina, ale určitě by se k tomu mělo vyjádřit více lidí, hlavně ti co to organizovali a stálo je to miliardu času, úsilí a KM...ale jasně že bych jel radši v sobotu do Anglie než ve čtvrtek v 15:00 do Chomutova..
  • AC Sparta Praha MP11 26. 3. 2019, úterý, 19:50 + 0 - 0
    Nejsem ten, co může mluvit za vlajkonoše. Ale taky se přimlouvám za posun k "Áčku".
  • FC Baník Ostrava Harry79 26. 3. 2019, úterý, 18:59 + 0 - 0
    *Kyby sorry,píšu z mobilu
  • FC Baník Ostrava Harry79 26. 3. 2019, úterý, 18:58 + 1 - 0
    Kdyby a Tomass11 souhlas...i ve Wembley nás bylo hodně, co se ucastnime aktivit Vlajkonosu,chtěli jsme fandit i tam...,ta skupina co se nenechala buzerovat stala celý zápas a fandila.Wembley nebylo jen o prachacich,parkozroutech,atd.i když vím,že jich byla většina. Mě mrzelo to bonzovani Čecha na Čecha,kvůli tomu že někdo stojí.Kdyby stáli všichni,ochranka nic nezmůže. Na základě mých zkušeností vím,že když vyjedou na repre Anglani,Irové,Skotové,Holandani,Němci....tak všichni v sektoru stojí bez diskuse,viz včera Anglani v Podgorici. A posun Vlajkonosu směrem k zápasům Áčka podporuju a klidně nabízím svou pomoc a zkušenosti k vyjednávání se svazem.Zkusme se nějak domluvit a něco zkusit s tím něco udělat
  • FC Baník Ostrava Kyby 26. 3. 2019, úterý, 17:36 + 2 - 0
    PAN PUK: A to jsi vyčetl kde s tím Wembley. Velká část těch aktivních byla zároveň jedněmi z hybatelů Vlajkonošů, tak nedivoč... Co se týká Vlajkonošů, vidím to celkem jednoduše: RESPEKT VŠEM, CO TO DĚLAJÍ!!!...ale: 1) Buď si budou dělat dále to své, bezproblémové fandění na U21, s nikým se nahádat, nic neřešit, ale nejspíš už se nikam nepohnou, kdyžtak spíše dolů (vyprchá nadšení, lidí spíše ubude než naopak). Zbudou jim fajn zážitky, noví známí, miliony fotek, takže vše v pořádku... 2)Zkusí se pohnout na "áčko", což přinese spoustu problémů a nervů, nicméně se jejich řady budou časem rozšiřovat a časem jich třeba budou i ty tisíce (no spíše stovky), ve Wembley bylo vidět, že lidí, co by se rádi přidali zase tak málo být nemusí... Je to jen na lidech, na nikom jiném. Já osobně mám rád mládežnický fotbal a na U21 jsem toho kdysi najezdil dost, klidně pojedu znova, ale trvám na tom, že U21 má být hlavně přípravou na "áčko". A pro rýpaly: ano, i U21 zřizuje FAČR!!!
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 26. 3. 2019, úterý, 17:03 + 0 - 0
    To přece nikdo netvrdí. Budiž, pak ale počítej, že na zápas ve čtvrtek v Jablonci ti více než 50-70 kotelníků (převážně místních fans) nikdy nepříjde, protože málo kdo si bude brát volno, aby mohl půl dne cestovat na zápasy U21. Počty totiž nějakému většímu nárustu kotelníků neodpovídají. Což je podle mě velká škoda a velké mrhání potenciálem , který tenhle projekt bezpochyby měl a pořád má.
  • 1.FC Slovácko Pan Puk 26. 3. 2019, úterý, 16:43 + 0 - 0
    Takže za to jak to vypadalo ve Wembley můžou vlastně Vlajkonoši? Hmm zajímavé. Když se vám chce scházet se svazem, domlouvat sektory, řešit distribuci předražených lístků, nechat se dojebávat od všech bezpečáků, licitovat o materiálech na choreo, o nápisech co na nich budou, přeřvávat kupu kdoneskáčeneníčechů a pak si přečíst že to stejně stálo zakokot a lezete do prdele svazu, tak prosím. Pustě se do toho. Cesta je volná
    Možná ale na Vlajkonoších je nejlepší to, že přesně toto nemusí řešit a můžou soustředit na samotné fandění své zemi.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 26. 3. 2019, úterý, 16:27 + 0 - 0
    Navíc jak tu píše Kyby, ten zájem z jejich strany minimálně dříve byl, takže aspoň pokusit se vyjednat samostatný a jasně označený sektor pro kotel by jistě nebylo nemožné. Byť to není jediné, co se musí vyjednat, je toho více.
  • SK Slavia Praha eden1892 26. 3. 2019, úterý, 16:18 + 1 - 0
    Vyjednávat se svazem neznamená lézt jim do prdele. Pokud nebude jiná možnost, tak jim stručně představit naše podmínky a jestli nevyjdou vstříc, tak je poslat do hajzlu a zařídit si to po svém.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 26. 3. 2019, úterý, 15:55 + 0 - 0
    eden1892: Naprosto souhlasím a podepisuji !!! Přesně to jsem měl na mysli. Nikoho prostě nebude bavit do nekonečna jezdit na dorosty, nota bene v tak debilní časy a do dalekých destinací (Karviná, Jablonec...). PLUTO: "Pokud Vlajkonoši na U21 skončí, tak skončí. S tím nikdo nic nenadělá." Jenže to nikdo z nás (doufám) nechce, nicméně dřív nebo později se stejně budeme muset pohnout z místa. Jde to i jinde, nevím proč by to nešlo tady. Ale je jasné, že by to nebylo lehké. Nicméně jak píše eden1892, projekt potřebuje nakopnout a přilákat nové lidi. Jinak se bude pořád fandit v těch pár desítkách na Lvíčatech, což bylo fajn pro začátek, ale nemyslím si, že i sami zakladatelé to původně neměli jako odrazový můstek. Toť můj názor. "Dělají problémy našim klubům, tak jakože budeme s těma čurákama ještě na repre úrovni zadobře? To fakt ne. Rivala na tribuně snesu ale čubky svazové ne. " -- Touhle rétorikou bychom neměli co dělat ani na Lvíčatech.
  • bez klubu pluto 26. 3. 2019, úterý, 15:23 + 0 - 0
    Pokud Vlajkonoši na U21 skončí, tak skončí. S tím nikdo nic nenadělá. Bude to škoda, protože tam se alespoň potkali ti, co fandit chtěli a nezáleželo jim na soupeři. Žádné trable se vstupenkami a v sektorech se stálo. Všechny ty zápasy měly dobrou úroveň. Počty menší, ale aktivita tam byla včetně prezentací. Když teď vidím kdo všechno byl v Anglii udělat si selfíčko, tak o to větší škoda je, že se tyto obličeje neobjevily i na U21. A to nemluvím o těch párkařích, ale o těch ,co jsou ve svých táborech aktivní. Ale to je každého věc. Nebudu nikoho přemlouvat, protože mě taky nikdo na zápas áčka nedostane. Nevidím důvod proč se s někým hádat a nebo snad domlouvat s nějakýma pičema ze svazu. Dělají problémy našim klubům, tak jakože budeme s těma čurákama ještě na repre úrovni zadobře? To fakt ne. Rivala na tribuně snesu ale čubky svazové ne. Ale jinak fandím těm co do toho třeba půjdou. Hlavně hodně pyra a udělejte tam i nějaký riot aby FAČR a LFA dostali alespoň pokutu od UEFA a ochutnali vlastní medicínu. Jo, jinak valte si všichni vsadit. Mám pro vás 100% tip. Dnes to skončí remízou. V ceně 20 milionů za pořádání utkání je i klauzule o neponížení hostitele a remízový stav. Snad by to mělo být dokonce 2:2.
  • SK Slavia Praha eden1892 26. 3. 2019, úterý, 14:11 + 1 - 0
    V opačném případě se obávám, že veškerá podpora U21 a myšlenka Vlajkonošů půjde do kytek, stejně jako tomu bylo v minulosti (ať už to byly jakékoli důvody). Tenhle projekt potřebuje nějaké nabuzení. A to ne v podobě lajcích a komentů, ale pořádného hecnutí se a nějakého slušného počtu doma/venku, je to jedno.
  • SK Slavia Praha eden1892 26. 3. 2019, úterý, 14:07 + 1 - 0
    Ano, projekt funguje už 3 roky, ale krom Tych, kdy se některé tábory dokázaly slušně mobilizovat, už žádné jiné slušné představení Vlajkonoši neměli. Aby nedošlo k nedorozumění - slušné představení pro mě bylo právě v Tychách, protože stále věřím, že dokážeme mnohem, mnohem více. Všechno je to jen o domluvě. Jak s debilním svazem (nebo někým rozumným na svazu), tak i mezi tábory u nás. Podpora U21 potřebuje buď nějaký pořádný kopanec jako byly Tychy, nebo rovnou přesun na A repre. Přesun by byl samozřejmě velmi složitý. Známé tváře ultrasek by se musely domluvit, shodnout na různých stanoviscích atd. Nejenže bychom vytvořili na repre něco, co už tu přes X let není, ale zároveň by se tímto krokem jednoduše zbavilo všech čumilů, dementů co hledají své místo, sedí, žerou párek a nefandí. Za mě jednoznačně Vlajkonoši na Áčko (ať už to jsou primadony jakékoli, fotbal je jen záminka!!) nebo nějaká mobilizace stejně jako na Tychy. Jak už tu někdo psal, kosovo skvělá příležitost jak se ukázat, času do zápasu tam je dost, takže organizace a domluvit se by neměl být problém!
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 26. 3. 2019, úterý, 10:30 + 2 - 0
    Kukurukuků: S první částí plně souhlasím, to je to, co jsem tu chtěl napsat. Dlouhodobě nikoho nebude bavit jezdit ve všední dny na "děcka". O to víc pak nechápu druhou část, že podpora áčka nemá budoucnost, naopak si myslím, že podpora U21ček nemá dlouhodobou budoucnost a nepřiláká davy do hlediště. A nevím, proč by neměla budoucnost, organizovaná podpora repre funguje v nemálo zemích (Rumunsko, Bosna, Maďarsko), aktivní neorganizovaná, kde funguje minimálně smír napříč tábory v mnoha mnoha dalších (Anglie, Skotsko, Polsko, Chorvatsko)... Pan pes: Píšeš, že ta základna není malá, ano, možná na FB budou mít fotky ze zápasů stovky lajků, ale pokud se podíváš, tak ty počty nijak zvlášť nerostou, vždy se pohybují v rozmezí 50-100 lidí (nepočítám samozřejmě Tychy) a já neočekávám, že by rostly nadále rapidně. Je mi jasné, že kdyby se hrálo v sobotu někde v dostupném velkém městě, tak to bude o něčem jiném, ale tak to prostě není a nebude. Takže pokud se chceme pohnout, fandit v řádu aspoň stovek kotelníků, tak je podle mě přechod na Áčko nezbytný. Nehledě o tom, že fandit áčku, je určitě větší zábava než dorostencům. Ale znovu říkám, je to jen můj názor a počítám, že nejspíše tu budu v menšině.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 26. 3. 2019, úterý, 10:14 + 1 - 0
    Obávám se, že počtově už Vlajkonoši na U21 nijak rapidně neporostou. Projekt funguje (dobře funguje) přes 3 roky, byly dobré zápasy, ale nemyslím si, že můžeme reálně čekat nějaký rapidní nárust počtů na domácích zápasech. Už jen kvůli nevýhodným termínům zápasů (všední dny, odpolední hodiny), dále pak se hraje v ne uplně dostupných pohraničních městech...Když mohu, na Vlajkonoše vždycky rád vyjedu, ale nevidím moc potenciál v dlouhodobém měřítku. Dřív nebo později by PODLE MĚ měla aktivita směřovat směrem k áčku. Je mi jasné, že podmínky pro tento přesun teď nejsou, ale je v zájmu všech aby se vyjednaly. Můžete semnou nesouhlasit, ale já se obávám a domnívám, že dlouhodobě nebude nikoho moc bavit jezdit ve čtvrtek večer do dalekých měst fandit U21kám. Dále pak musím souhlasit s Kybym, který dlouhodobě vyjadřuje nesouhlas s rétorikou "jebat áčko". Znovu opakuji, vím, že teď nejsou podmínky pro přesun na áčko (oddělený sektor pro kotel). Ale všechno je o jednání. Btw: kolik z vás, co neustále "jebe áčko" a "fandí lvíčatům" skutečně pravidelně jezdíte na U21? Víc než pár nadšenců to stejně nikdy nebude - času bylo dost a ty počty moc nerostou, což je podle mě škoda.
  • FC Viktoria Plzeň Pan pes 26. 3. 2019, úterý, 10:03 + 0 - 0
    Kukuruků: tak na zápasech juniorky Viktorky jsem byl jak doma, tak i venku, na "lvíčatech" jen na výjezdech.. Já si naopak myslím, že ta základna Vlajkonošů po republice není malá a nemá cenu argumentovat tím, že jde o mladé, když si to sami vybrali...
  • AC Sparta Praha MP11 26. 3. 2019, úterý, 09:51 + 0 - 0
    Frydečak, rád bych tam jel, ale vše se bude odvíjet od naší účasti v pohárech na podzim. Je jasné, že dám přednost výjezdu na Spartu, než na repre.
  • bez klubu Kukurukuků 26. 3. 2019, úterý, 09:40 + 2 - 1
    Pan Pes: Tak ono je vlajkonosu male mnozstvi, ktere se i na ty domaci zapasy sjizdi ze vsech koutu republiky. Navic porad je to chozeni na mladeznicky celek a i kdyz spousta lidi ma plnou hubu kecu, tak jet na decka se jim neche. A ani ultrasky rozhodne svoje juniorky nepodporuji. Nebudu se te ptat na kolika zapasech juniorky Plzne jsi byl a jestlis aktivne fandil a pripravil tem deckam i nejake choreo. Tim chci hlavne rict, ze kazdemu, kdo na U21 jde a aktivne tam fandi patri respekt bez ohledu na to, ze je to jen v "domacim prostredi" Asi vis, jake to je u seniorskych ligovych tymu, kdyz ma mene pocetny tabor vyjet nekam ven. To nemluvim o tom, ze mnohdy se v patek hralo v cesku a v utery nekde v cizine a o vikendu zase na svuj klub. Az bude vlajkonosu tisice, tak se to muze rozmelnit, ale tak je to proste komplikovane. za sebe rikam, ze aktivni podpora A-tymu nema budoucnost a nikdy se ji nebudu ucastnit. Je to vykladni skrin fotbalu v CZ ale to neznamena, ze tam musiom byt, At kluci hraji pekny fotbal a divaci se bavi. Ja se chci bavit trochu jinak nez tim, ze budu sedet zrat parek a sem tam zatleskam. Respektuji tyto parkozroutovske divaky, proto jim svou pritomnosti nebudu zneprijemnovat poteseni z fotbalu.
  • FC Viktoria Plzeň Pan pes 26. 3. 2019, úterý, 08:43 + 0 - 0
    Já samozřejmě netuším, co si představit pod souslovím "místo, kam by někdo rád jel"... Hrálo se namátkou v Belgii, Černé Hoře, Chorvatsku, Bělorusku...
  • bez klubu house95 26. 3. 2019, úterý, 08:27 + 0 - 0
    tak pro lidi co jsme byli z prahy nebo co byli z jablonce,liberce atd to bylo par km za hranice :D aco třeba san marino ...a většina mist kde se kdy hralo nebylo zrovna místo kam někdo rad jel
  • FC Viktoria Plzeň Pan pes 26. 3. 2019, úterý, 07:16 + 0 - 0
    house95: jasně, ME pár kilometrů za hranicemi, ale asi bych už za tu dobu fungování čekal větší aktivitu při běžných kvalifikačních výjezdech, dostupných destinací již bylo celkem dost...
  • bez klubu house95 26. 3. 2019, úterý, 07:09 + 0 - 0
    kyby : radši 100 fans než několik tisíc turistu to uzná každej ...ale třeba se to změní čašem
  • bez klubu house95 26. 3. 2019, úterý, 07:06 + 0 - 0
    Pan pes : videl jsi třeba v tychach ? atd
  • FC Viktoria Plzeň Pan pes 25. 3. 2019, pondělí, 23:31 + 0 - 1
    chachar007: a vyjedou Vlajkonoši vůbec někam? :-)
  • FC Baník Ostrava Frydečak 25. 3. 2019, pondělí, 21:41 + 0 - 0
    MP11: Samozřejmě bys stál v opačném rohu sektoru hostí. Nehodí se ani na repre, aby jsme se tam snad drželi za ramena.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 25. 3. 2019, pondělí, 21:40 + 0 - 0
    MP11: Pojeď tam se mnou a uvidíš. Já na repre kašlu z vysoka, ale v Kosovu chybět nebudu. Alespoň nyní tomu nic nenasvědčuje. Každopádně to bude můj poslední reprezentační zápas. Podruhé už bych tam totiž nejel a lepšího soupeře pro prezentaci neznám. Všem co v Anglii stáli patří palec nahoru a těm ostatním obráceně.
  • FC Baník Ostrava chachar007 25. 3. 2019, pondělí, 20:45 + 1 - 0
    moc si nedokážu představit, že právě vlajkonoši vyjedou do anglie a místo řešení chorea a speakrování se 90minut hádáš se zbytkem lidí co mají na kšiltovce dvě desítky gambrinusu a pijou jí brčkama, jestli se má stát a nebo jim sedíš na místě..potěš pánbůh.....ale taky bych byl moc rád kdyby měli vlajkonosi nějaký výhled se na Áčko dostat..ale moc nevím jak tohle vyřešit...souhlasím s Kybym, že by áčko mělo něco říct o stavu Ultras scény v dané zemi
  • SK Slavia Praha dave.fsp 25. 3. 2019, pondělí, 20:42 + 0 - 0
    @nevimjmeno2: Tjn, diskuze o hovně, tak jsi přihodil to největší svým příměrem o pračce.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 25. 3. 2019, pondělí, 18:31 + 0 - 0
    Co řešíte? Diskuze o hovně. Ultras na senior repre dlouhodobě serou. No a protože je toto utkání prestiž tak tam dorazili jen gaučáci jak se čekalo. Že je utkání jen pro bohaté je strašnej cringe. To jako když se vám rozbije pračka tak nemáte pár tisíc na novou a půjdete prát do řeky? Každej kdo chtěl na zápas odjel.
  • bez klubu Columbo 25. 3. 2019, pondělí, 17:41 + 0 - 0
    Takové zápasy to už není fotbal, ale divadlo nebo tenis. Nic pro pracující bězné lidi, pro které se to dříve hrálo. Prostě zábava pro prachaté čumily. Kdo na takové zápasy chidí a pak ho nezajímají neatraktivní soupeři je jednoduše piča. A kdo jede na Brazilské divadlo za 20 mega je ultra piča!
  • bez klubu acab1 25. 3. 2019, pondělí, 16:03 + 0 - 0
    Tak beru zpět. Kotelník to asi nebyl, fanoušek Sparty jen možná : https://www.ruik.cz/gaucaci-vs-kotelnici-aneb-zapas-v-anglii-ocima-ceskeho-fanouska/
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 25. 3. 2019, pondělí, 15:59 + 0 - 0
    Stadion krásný, kouzlo Wembley je šílené. I ta návštěva super, ale jinak výčet superlativ končí. Ještě snad pár pokusů o nějaký smysluplný doping, ovšem bohužel to nebylo takové jaké to být mělo. Angličani jako v Premier League, studení, občas něco zapěli, ale nic extra od nich. U nás jsem byl šokovaný počtem konfidentů a bonzáků, kteří se domáhali, aby lidé seděli a byli ochotni práskat ochrance.. hnus.
  • Slezský FC Opava s77 25. 3. 2019, pondělí, 15:53 + 0 - 0
    Joemaster: mluvíš mi ze srdce, taky já považuji za svůj top zážitek z repre výjezd do Vídně a český support tam. Dnes už na reprezentaci nejezdím, ale i tak si troufám říct, že zápas ve Wembley byl spíše pro lovce selfíček lajků na sociálních sítích, než pro fans tehdejšího ražení...
  • SK Slavia Praha dave.fsp 25. 3. 2019, pondělí, 15:42 + 1 - 0
    @acab1: Můžeš sem dát prosím odkaz, případně vysvětlit, jak je myšleno, že "byli v právu" gaučáci? Jinak nevím, to je složité porovnávat. Že Češi obecně nejsou v porovnání s jinými národy až takoví vlastenci víme asi všichni, ale jak je to rozdělené regionálně, to bych si netroufl odhadovat. Navíc bys podle mne musel Čechy rozdělit na Prahu a ostatní města, přeci jen je hlavní město více kosmopolitní a různé hrany se tam více obrousí. Ale když už se tu bavíme o repre zápasech, tak pokud si vzpomenu např. na přátelák s Trinidadem a Tobagem na Letné před více než 12 lety, kdy na takového soupeře před MS dorazilo asi 15 tisíc lidí a vytvořili dobrou atmosféru, tak zakopaný pes bude možná v úpadku jiných věcí, než jen vlastenectví.
  • bez klubu acab1 25. 3. 2019, pondělí, 14:40 + 0 - 0
    Dost mě zarazil jeden článek na fotbalovém webu. Pisatel tam dělil fanoušky na "kotelníky" a "gaučáky". Tím popisoval stav kotle ve Wembley. Z jeho článku jsem pochopil, že patří k fans Sparty. Ve svém popisu událostí se řadil na stranu " kotelníků", tedy těch co stáli a fandili. O to víc měl šokoval konec jeho článku, když napsal, že když se nad tím vším zamyslí, tak vlastně v právu byli " gaučáci". Občas nerozumím myšlení některých fanoušků. Stále se nemohu zbavit dojmu, že nám chybí větší vlastenectví, hrdost. Tyto vlastnosti vnímám spíše u kluků z Baníku, Opavy,Brna ( tam to je ještě asi lokálnější ), ale " Čecháčci" ( čest výjimkám )to tak prostě nemají. Nebo mají, ale v menším měřítku.
  • SK Slavia Praha dave.fsp 25. 3. 2019, pondělí, 14:01 + 0 - 0
    @Kyby: Je to možné, tohle jsem popravdě nesledoval nijak bedlivě. Měl jsem za to, že původní projekt - i když možná s jinými lidmi jako hnacím mototem -, vznikl na podporu Áčka a poté, co to krachlo, se v obměněné podobě myšlenka realizovala na U21. Nicméně ty to musíš vědět lépe.
  • Zbrojovka Brno Joemaster 25. 3. 2019, pondělí, 13:36 + 1 - 0
    V tom poctu, ve kterym jsme ve Wembley byli, mohl byt hukot jak v legendarnim Pratru 2003, lec z nejruznejsich pricin tomu tak nebylo. Ja si zapas vubec neuzil, jelikoz fakt nemam nervy na ty blbecky, kteri mne i ostatnim okolo brani fandit, a pul zapasu stravim hadkama a nikam nevedoucima diskusema. Zrovna do Anglie se proste jel ukazat kazdej nouma, horsi to byt uz nemuze. Proto jestli je mezi aktivnima klubovyma fans zajem repre podporovat (byt stanovisko "jebat repre" je v kruzich okolo me cim dal tim rozsirenejsi), neni lepsi prilezitosti se ukazat a neco predvest, nez venkovni zapas v Pristine. Souper sice ne az tolik atraktivni, ale pro vetsinu z nas nenavidenej, kostata tam v nejakym vetsim mnozstvi nebudou, neb Pristina neni uplne Top Ten turisticka destinace, pricemz to neni az tak daleko jako Baku nebo Astana, kde tezko cekat, ze dorazi vic nez jen zlomek fans...
  • AC Sparta Praha MP11 25. 3. 2019, pondělí, 12:49 + 0 - 0
    leprikon, a jak by teprve v Kosovu znělo, Kosovo je Srbija! :-)
  • FC Baník Ostrava Kyby 25. 3. 2019, pondělí, 12:34 + 0 - 0
    DAVE: Řekl bych, že si pleteš dva "projekty"...
  • SK Slavia Praha dave.fsp 25. 3. 2019, pondělí, 12:32 + 0 - 0
    @leprikon: Však, pokud se nepletu, vzniklo to celé původně na podporu repre jako takové a přesun na U21 byl až po pár zápasech A týmu. Některé důvody známm, ale jen zprostředkovaně, tak třeba to sem napíše někdo zasvěcený.
  • bez klubu leprikon 25. 3. 2019, pondělí, 11:56 + 0 - 0
    P.S. říkal jsem si v Anglii, jak by zněl takový chorál "lvíčata olé olé" a těch lidech, co tam byli
  • bez klubu leprikon 25. 3. 2019, pondělí, 11:54 + 0 - 0
    Kyby: díky za částečné objasnění. Já osobně Vlajkonoše navštěvuji a pro mě zatím taky nebyl "A" tým schůdný. Zas mi bylo líto toho potenciálu a zas si říkám, jak by to vypadalo v Albánii, Makedonii, jestli by lidi vyjeli tam v nějakém "supportuhodném" počtu.
  • FC Baník Ostrava Kyby 25. 3. 2019, pondělí, 11:22 + 1 - 0
    LEPRIKON: Jsem přesvědčen, že na FAČRu by se vůle našla (aspoň k tomu svádí jejich reakce po našem supportu na CZE-AZE ve Vítkovicích). Ale jednání s nima nebude úplně jednoduché, a pak taky záleží, jestli by taková vůle byla u Vlajkonošů. Zatím mi z většiny reakcí vyplývá, že nebyla, radši si pojedou to své, nikým nerušeni, na U21. Aby nedošlo k nedorozumění: Nic proti projektu Vlajkonošů,fandím jim, ale cítím to tak...
  • bez klubu leprikon 25. 3. 2019, pondělí, 10:49 + 0 - 0
    Mě by zajímalo, jestli FAČR, respektive nějaké její PR oddělení někdy kontaktovalo Vlajkonoše, popřípadě, jestli vůbec ví, že takový projekt je. Jestli se má udělat nějaký support na repre "A", musí mít základ ve Vlajkonoších. Po Anglii jsem o tom přesvědčen. Paskvil jménem fanklub repre je velice neštastný, když teď čtu, že dokonce si ani nevzal lístky na Brazilce a ty jsou do prodeje. Umělost do fandění moc nepatří. Jsem přesvědčen, že kdyby support fungoval tak, jak je to na Vlajkonoších, tak ve 30 minutě už umí půlka lidí tři čtyři chorály a druhý poločas by byl v tom počtu hukot, jaký nikdy repre neměla. Otázka je, jestli je taková vůle FAČRu, všichni víme, jak se chovají k aktivním fans. Je tu někdo kompetentní ze stránky supporters, kdo by odpověděl? Díky
  • FC Baník Ostrava Kyby 25. 3. 2019, pondělí, 10:15 + 0 - 0
    Nejhorší bylo si vybojovat stání oproti ochrance a českým turistům, kteří musí sedět přesně na svém místě. Když už se to povedlo a v druhé půli se k nám přidalo více lidí, bylo vidět, že to je materiál, se kterým se dá pracovat. Jen by se na tu repre muselo jezdit a opravdu se o to snažit, což bude asi problém. HOUSE95: Určitě je jednodušší robit si své ve 100 lidí na zápase U21, kde kromě té stovky skoro nikdo není. Nic proti tomu nemám a je to věc každého...pro mě je "áčko" výstavní skříni nejen FAČR, ale i fans!!!
  • FC Baník Ostrava Chacharus 25. 3. 2019, pondělí, 10:11 + 0 - 0
    Repre akce jsou na úplně hovno. To je akorát tak dobre pro tůristi, aby mohli ukazovat, kde byli. Na repre zajdu raději na tenis. Ikdyz jen v Ove. Praha je taky plna fotochtivych nadšenců.
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 25. 3. 2019, pondělí, 09:38 + 0 - 0
    Počet určitě skvělý, support mohu hodnotit jen podle televize. Ten asi moc dobrý nebyl (podle očekávání), ale stejně jsem ho čekal mnohem horší a jak píše saiwer angličané nula nula nic. Bylo jasné, že drtivou většinu budou tvořit diváci a turisté. I tak ale byli Češi semtam slyšet a to i za stavu 0:4. Třeba se to bude postupně zlepšovat....
  • bez klubu house95 25. 3. 2019, pondělí, 08:59 + 0 - 0
    Když na to tak koukam ...už aby byli 21ky :)
  • SK Slavia Praha saiwer 25. 3. 2019, pondělí, 07:56 + 0 - 0
    Navic se tam x rad pod nami v sektoru za branou zacali v druhem polocasu mastit dva fanousci. Tomu starsimu bylo urcite pres padesat. No jestli toto mame zapotrebi...
  • SK Slavia Praha saiwer 25. 3. 2019, pondělí, 07:54 + 1 - 0
    No, asi nelze cekat rozjezd z nuly na sto ihned, ale ja si nemyslim, ze by byl support v meritkach reprezentace podprumerny. Co napr. predvedli Anglicani? Me vic stvalo to mnozstvi klubovych symbolu a zapojeni do mexicke vlny.
  • AC Sparta Praha MP11 25. 3. 2019, pondělí, 06:55 + 0 - 0
    Počet super, support průměrný až podprůměrný. A to jsem byl v tom sektoru, který celý zápas stál. Holt pro gaučáky bylo důležitější si udělat fotky, než fandit. Stejně jako pro nově vzniklý fan klub repre bylo důležitější získat prachy, než naučit lidi chorály (které vlastně ani fan klub nemá).
clbanner



Videa

Finále poháru MOLCup - zaměřeno na fanoušky FCB


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
30
2.
FK Mladá Boleslav Prochy10
25
3.
bez klubu dalibor.durcak
25
4.
1.FC Slovácko champyon
22
5.
FC Baník Ostrava jebat opavu 88
22
6.
bez klubu Majkl1911
20
7.
1.FC Slovácko Slovácko Kingdom
20
8.
FC Viktoria Plzeň radekmaxik7
18
9.
FC Viktoria Plzeň wawe48
15
10.
AC Sparta Praha KubiACS
15
Fortuna liga SKFortuna liga SK
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG: Čas nejvyšší... aneb z... 13. 6. 2019, čtvrtek, 10:00

BLOG: Čas nejvyšší... aneb z...


Blog fanoušků: DK, styďte se... 8. 6. 2019, sobota, 15:40

Blog fanoušků: DK, styďte se...


BLOG: Rodiny s dětmi, klobás... 2. 6. 2019, neděle, 12:00

BLOG: Rodiny s dětmi, klobás...

další články >
Odkazy z jiných webů
Invaze 45.000 fanoušků Sunderlandu do Londýna! 31. 3. 2019, neděle, 13:45

Invaze 45.000 fanoušků Sunderlandu do Londýna!


Špionáž: Bayern Mnichov – Liverpool FC 26. 3. 2019, úterý, 21:31

Špionáž: Bayern Mnichov – Liverpool FC


„Sedni si, nevidím!“ aneb Anglie – Česko 25. 3. 2019, pondělí, 21:11

„Sedni si, nevidím!“ aneb Anglie – Česko

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Rozhovor s ultras skupinou L... 23. 6. 2019, neděle, 19:00

Rozhovor s ultras skupinou L...


VIDEO DNE: Když Irové zpívaj... 6. 7. 2019, sobota, 10:40

VIDEO DNE: Když Irové zpívaj...


FotoReport: SK České Budějov... 15. 7. 2019, pondělí, 21:44

FotoReport: SK České Budějov...

Komentáře
před 31 minutami - saiwer
jejda, až jsem se zastyděl:)
před 3 hodinami - OBH
Fafrnek- preto ze tam by to st...
před 5 hodinami - dalibor.durcak
Saiwer: V tom případě bych Tě ...
před 6 hodinami - Fafrnek
Proc ten Dac nehraje uz davno ...
před 9 hodinami - LokiSS74
zdravim vsechny fans a diskute...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace