o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Miroslav Pelta chce mluvit s kluby a fanoušky

z tisku neděle, 27.04.2014 23:20 - přejít do komentářů
Neutichající nepokoje na tribunách che předseda FAČR řešit zlatou střední cestou
images/clanky/miroslav-pelta-chce-mluvit-s-kluby-a-fanousky-5966.jpg

Vedení Fotbalové asociace české republiky začalo v minulých týdnech bojovat s vulgarismy na fotbalových stadionech formou přerušování zápasů v případě vulgárních pokřiků.

V mnoha zápasech došlo v poslední době k jejich přerušení a nejvíce se situace vyostřila při včerejším zápase na Slovácku, kde hrála Sigma Olomouc. Utkání začalo s několikaminutovým zpožděním kvůli obouručce domácích fandů, která měla urážet FAČR

Utkání provázel častý pokřik celého stadionu „Pelta ven!“ Když domácí fanoušci přitvrdili bylo z důvodů skandování Pelta je Ču*ák utkání přerušeno ještě dvakrát a po hodině hry fanoušci opustili svůj sektor úplně.

Situaci začal řešit i předseda FAČR Miroslav Pelta, který chce najít zlatou střední cestu.

"Vidím, že se fanoušci na sociálních sítích předhánějí, kdo kde vyvede větší problém, ale za sebe samozřejmě říkám, že se v nejbližších dnech budu snažit navázat komunikaci s jednotlivými kluby i jejich fanoušky o tom, jaká by byla ta zlatá střední cesta, jak z toho problému vyjít oboustranně se zdravým rozumem," řekl pro Českou Televizi Miroslav Pelta.

zdroj: www.ceskatelevize.cz

Autor: MaraM

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • AC Sparta Praha ACS 29.04.2014, úterý, 21:44 + 0 - 0
    Frydečak: Nemám na ACS žádné slovo, ale to neznamená, že nemůžu být fanoušek, který na něco může mít vlastní názor. Že někdy píšu ve smyslu "my", ano, považuji se za fanouška. Nikde jsem nepsal, že se s Peltou sejdu já nebo podobně, takže nevím proč hned vandrák (koště po vašem).
  • FC Baník Ostrava Frydečak 29.04.2014, úterý, 21:01 + 0 - 0
    Já pevně věřím tomu, že za nicky ACS se tady skrývají košťata (vandrák po pražsku), které nemají na ACS žádné slovo a vaše ultraska se v TPC ukáže v dobrém světle. Jestli jsem netrefil do černého a někoho se dotkl, tak se omlouvám. Ale podle některých vašich názorů jsem to asi vystihl dobře.
  • AC Sparta Praha zbarda 29.04.2014, úterý, 18:17 + 0 - 0
    Určitě by se měli sejít s Peltou zástupci klubů na nějakým neutrálním místě a sednout si k tomu a říct si, jakou cestou se vydat v následujícím ročníků/ ročnících. Nevím, jestli z legalizují pyro, ale mohli by přistoupit na nějakém kompromisu - viz.třeba pyro po gólu, na konci zápasu a samozřejmě bez vhazování na hřiště.
  • AC Sparta Praha ACS 29.04.2014, úterý, 18:14 + 0 - 0
    Někdo to tu napsal výborně. Nechme protest (v jakékoliv formě) na 29. kolo. Je pro to celá řada argumentů. 1) Do konce téhle sezony stejně zvrat nenastane a máme vlastně 3 týdny něco pořádně zorganizovat a ne nějaký ukvapený pokus o něco. 2) Když bychom něco udělali dříve, hrozí bezprostřední riziko, že nám to FAČR zničí a vysměje se nám, protože, když v pátek a sobotu budou ukončení utkání, není nic jednoduššího, než v neděli a pondělí prostě zápas neukončit a rozhodčí bude pochválen a fanouškové potrestání. Když bude výkop v jednotný čas, nemají oni šanci se na nás připravit. Nebo ještě hůř, Pelta v neděli příjde s prohlášením, že zákaz vulgarit ruší, což znamená, že ukončená bude půlka kola, pokud budou zbývající týmy dělat problémy, otočí se to proti nim a potom proti nám všem. A pokud na zbývajících stadionech bude klid, doplatí na to Slavia, nebo Baník, kteří by se tím mohli dostat do neřešitelné záchranářské situace. Jsem stoprocentně pro 29. kolo!
  • AC Sparta Praha zbarda 29.04.2014, úterý, 18:13 + 0 - 0
    Zdeněk81: Nevím, jestli to tady padlo, nedočetl jsem se. Já bych si přál, aby byly pevný termíny jako máš třeba v Anglii. Člověk si pak vše může zajistit s dostatečnou dobou dopředu (hlavně kvůli práci). To si myslím, že je důležité.
  • bez klubu sasacrusty 29.04.2014, úterý, 18:02 + 0 - 0
    bojkot je fakt k ničemu, co takhle nefandit, jen každých pár minut jet Pelta, Berbr, Damková VEN! a navíc pohrozit malinko i nějak sponzorům svazu? - i když nevím přesně jak, rozhodně bojkot je to nej, co těm sviňákům bude vyhovovat. A rozhodně bych udělal nějakou mega akci na repre, dám neutralitu a pořádně to těm parchantům vosolit na zápase repre a napsat i sponzorům repre náš názor...
  • AC Sparta Praha imagesacs 29.04.2014, úterý, 15:13 + 0 - 0
    Já bych chtěl vidět tadyty inženýry, jak by se vysrali na titulovej zápas. Nikdo neříká, že tam nic neuděláme, ale na bojkot se kašle. Slávista tady psal, jak to všechno přeruší, a na Bohemce nic nepředvedli, to at se dají radši dohromady vudci kotlu, a kontaktujou svaz. Líbilo se mi, jak v německu všechny tábory nefandili 12 minut, ne jak my, že chceme hned bojkotovat.
  • SK Slavia Praha Pyroman 29.04.2014, úterý, 14:03 + 0 - 0
    Ti, co jste proti bojkotu, vymyslete lepší návrh..
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 29.04.2014, úterý, 14:01 + 1 - 0
    https://www.facebook.com/pages/Pelta-je-%C4%8Dur%C3%A1k/1377526515864087?fref=ts Pelta je čůrák
  • FC Baník Ostrava Kyby 29.04.2014, úterý, 13:28 + 0 - 0
    MartiinFCB: To se asi čertužel nepovede, ale snad jich bude v sektoru co nejméně. Nirmálně bychom je tam prostě nepustili, ale v dnešní době se nám to asi nepovede. Ještě zkusíme co nejvíce stávkokazů přesvědčit. A ostatní kluby se do nás neserte a taky něco dělejte. Slavia Intellectuals to napsal pěkně, tak na co čekáte? Přeruště v tomto kole své zápasy, my budeme v pondělí vědět, jak se vám dařilo, a třeba něco vymyslíme...
  • 1.FC Slovácko johankarl 29.04.2014, úterý, 12:56 + 0 - 0
    proč mě přístup Sparťanú vůbec nepřekvapuje...radši to nebudu rozebírat.
  • FC Baník Ostrava MartiinFCB 29.04.2014, úterý, 12:33 + 0 - 0
    V nasem sektoru nebude nikdo. Ted je na Sigme aby si to pohlidala aby tam bylo co nejmin lidi :)
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 29.04.2014, úterý, 11:42 + 0 - 0
    respekt baniku hraji o zachranu klub je potrebuje a zaujali spravne postoj. nechcu nikoho jmenovat ale at si ostatni tabory sahnou do svedomi...
  • AC Sparta Praha ACSforever1893 29.04.2014, úterý, 11:35 + 0 - 0
    Bojkot má smysl, když stadion bude úplně prázdnej a ne když nepřijdou jen aktivní fanoušci.
  • FC Baník Ostrava MartiinFCB 29.04.2014, úterý, 11:32 + 0 - 0
    Bojtok neni nesmysl kdyz uz nic tk proste aspon vzniknou otazky proc? A aspon pujde videt ze se neco deje. Co udelala sparta? Od vas se ceka nejvic a jedine co delate tk kritizujete.
  • AC Sparta Praha acs1893 29.04.2014, úterý, 11:26 + 0 - 0
    nikde,zasypat**
  • AC Sparta Praha acs1893 29.04.2014, úterý, 11:25 + 2 - 0
    bojkot je kokotina, normálové stejně přijdou....a chcete bojkotovat když ani nemáte nikdy požadavky proč, mnohem učinější je zasipat třeba v 60. min 29. kola kdy se hraje vše najednou hřiště světlicema...
  • AC Sparta Praha ACSforever1893 29.04.2014, úterý, 11:17 + 0 - 0
    Bojkot je totální nesmysl!To je přesně to, co ty zmrdi chtěj aby jsme tam přestali chodit, a to se nesmí niky stát!
  • Zbrojovka Brno Gudas1913 29.04.2014, úterý, 10:51 + 0 - 0
    nestacim se divit co tady ctu to ste fans? poserove nic vic je me zle. je moznost konecne neco udelat ale podle vas je to na hovno, no kdo chce kam....
  • FC Baník Ostrava Cheb 29.04.2014, úterý, 09:55 + 0 - 0
    Chtěl bych jen upozornit na jednu věc a to že kluby bez diváků u nás dost prosperují. Příbram tam chodí v průměru 300 lidí a ligu vždy v klidu zachrání, Dukla Praha tam chodí 500 a každý rok je výš, sponzorů dostatek a dost silnejch. Jablonec, Boleslav, škoda slov...
  • Slezský FC Opava ožungrSFC 29.04.2014, úterý, 08:14 + 0 - 0
    A to jsem se před týdnem hádal, že se fanoušci hlavních klubů dokážou sjednotit,ale jak vidím,tak to stojí u nás na hovno. Všichni pořád nadávají,ale když už se někdo o něco pokusí, tak ostatní řeknou,že to nemá cenu,že si to jedou užít,však jim přece zařídil klub vlak..A normálové taky nejsou úplně tupí, úplně vidím na českých stadionech nějakou atmosféru bez kotle, možná pár tlesknutí, toť vše. Hlavně jsem rád, že Sigma-Baník bude v TV aspoň všichni uvidí tu komorní atmosféru.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 29.04.2014, úterý, 00:06 + 0 - 0
    V.V:!Sektory k stání a fotbal o víkendu!Na to jsem zapoměl.A alko pivo i v sektorech hostů!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 29.04.2014, úterý, 00:03 + 0 - 0
    Bojkot je blbost!Ze zkušenosti vím že začnou fandit jiné tribuny.Jsou lidi kteří se k bojkotu nikdy nepřidají. Když tam my nebudeme aktivnější jen aby se zviditelnili.I když je pravdou že takovou atmosféru jako kotel nikdy neudělají.Pak mediální mrdky mrdky napíšou že je konečně od chuligánů a ultras klid.To přece nechceme!
  • 1.FC Slovácko eLucky 28.04.2014, pondělí, 23:00 + 0 - 0
    to ACS: to je zatím pouze řozhořčená reakce z toho, že se tu něco vygradovalo a všichni si tu zase navzájem říkám, že bysme se měli spojit proti Peltovi a tak a... nic. No uvidíme o víkendu... jelikož mi hrajeme v pátek na Dukle, tak i když pojedem a zůstanem před stadionem, tak to při našich žalostných výjezdových počtech nebude moc znamenat... na tahu jste vy, Baník, Slavia, Plzeň... tak uvidíme. Pokud se opět nedokážeme na ničem domluvit, tak nás Pelta nakonec vyžene:(
  • FC Slovan Liberec majklson 28.04.2014, pondělí, 22:53 + 0 - 0
    ACS: Cirkus Praha nebylo určený vašemu choreu, to mi věř ;-) jestli to tak vyznělo, tak jenom proto, že to choreo ste měli vytažený docela dost dlouho.
  • AC Sparta Praha ACS 28.04.2014, pondělí, 22:40 + 0 - 0
    eLucky: Co to je zase za kecy... místo obviňování bychom se na Peltu měli připravit. Slovácku se to teď hezky povídá, kdo se bojí represí... kdyby vám hrozil sestup kvůli protestu, který se třeba (nedejbože) nepovede kvůli tomu že se přeruší JEN 3 zápasy například. Já také nemám důvěru ve všechny tábory. Například Liberečáci reagovali na naše choreo s Bleskem pokřikem "cirkus Praha", tak nevím co si o tom myslet. Ale o Baník a Spartu se tedy bát nemusíš, řekl bych :)
  • 1.FC Slovácko eLucky 28.04.2014, pondělí, 22:34 + 0 - 0
    to imagesacs: tak jeď;) Takto se nám Peltík může akorát zasmát, nic víc, nic míň;)
  • AC Sparta Praha imagesacs 28.04.2014, pondělí, 22:26 + 0 - 0
    Mluvím za sebe, ne za ostatní.
  • 1.FC Slovácko eLucky 28.04.2014, pondělí, 22:21 + 0 - 0
    to imagesacs: super... takže sme ze sebe udělali blbečky, protože Baník se represí bojí, Spartička nemůže, protože si to jede užít... krásně se nám to sjednocuje!:)
  • AC Sparta Praha imagesacs 28.04.2014, pondělí, 21:19 + 0 - 0
    upřímně, klub nám zařídil vlak, a nevím jak ostatní, ale jak tu psal ACS, když se udělá bojkot, tak to nic nevyřeší, na stadionu budou normálové, a v blesku se v neděli dočteme jak se PEltra zbavil radikálu. Já jedu do Teplic, a jedu si to užít.
  • FC Baník Ostrava Frydečak 28.04.2014, pondělí, 21:11 + 0 - 0
    Jedno je jasné a bez debat. Míč je teď na straně Sparty. Oni můžou v TPC udělat více, než všechny ostatní fanouškovské tábory dohromady.
  • 1.FC Slovácko johankarl 28.04.2014, pondělí, 20:55 + 0 - 0
    jediný vzkaz pro Peltu : " bárka se potápí,loď jde ke dnu" :-D
  • SK Slavia Praha Pyroman 28.04.2014, pondělí, 20:49 + 0 - 0
    Já říkám, že by se to mělo vyzkoušet a uvidí se, rozhodně to bude lepší než neustále přemýšlení a nicnedělání. Tak u vás je to dané i tím, že polovina protilehlé se zapojuje do fandění pravidelně.
  • AC Sparta Praha ACS 28.04.2014, pondělí, 19:34 + 0 - 0
    Pyroman: k tomu fandění normálů. Když jsme na konci první půle doma se Znojmem na protest vyklidili sektor, lidé na protilehlé si to asi špatně vyložili a začali fandit. To je jedna zkušenost z nedávné doby a jaký to mělo efekt? Téměř žádný a nebýt tohoto webu, nikdo by to ani výrazněji nezaregistroval. Jasné - více klubů, větší efekt. Ale stejně mi bojkot připadá jako krok nikam...
  • bez klubu pilgrim 28.04.2014, pondělí, 19:24 + 0 - 0
    https://www.youtube.com/watch?v=s2tnV8wYBX4
  • Zbrojovka Brno flinta 28.04.2014, pondělí, 18:41 + 0 - 0
    zadna debata nebude to je nesmysl. nebo jakoze si pozve naky sasky z fanklubu co mu budou pritakavat? a jeste by to mohlo byt zive na CT4 :D ...ale stejne my ozraly hovada budem rvat furt neco!
  • SK Slavia Praha Pyroman 28.04.2014, pondělí, 18:17 + 0 - 0
    Nikdo neví, jak to bude při zápase Olomouc - Baník vypadat. A že by normálové nějak fandili? Často mají problém otevřít hubu i když je kotel hecuje.. Proč to nezkusit? Když, to bude na hovno, máme jiné varianty a možnosti. Když to bude mít ohlas, stadion bude jako divadlo a bez atmosféry, tak můžeme takto praktikovat i další zápasy :)
  • FC Fastav Zlín Zeberdee 28.04.2014, pondělí, 18:06 + 0 - 0
    * supporters.cz *my sorry za hrubky
  • FC Fastav Zlín Zeberdee 28.04.2014, pondělí, 18:03 + 0 - 0
    Bojkot je kravina to právě on chce aby tam měl rodiny s dětmi a nějaké přivandrovalce.. Pak budou články Chuligáni bojkotují na fotbale je konečně klid. Blesk to dokázal! Ukončit všechny kola v lize to jim zase nahráváte na korupci ! Kdo dá víc nebo kdo je kamarád ten dostane body a neukončíme ten zápas! Prostě se domluvit všechny tábory se sjedou nějaký den do Brna v bandách jak kdyby byl zápas roku lídři kotlů půjdou s Peltou do kavárny bez přítomnosti policie a novinářů bude si to natáčet je suporters.cz Hooligans.cz a bude se jednat o kompromisu... teď to chce domluvit jen co mi chceme za podmínky..
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 28.04.2014, pondělí, 17:57 + 0 - 0
    Já jen chtěl srovnat ty dvě formy případných protestů a vyplývá mi , že skandování na stadionu by mělo větší význam , než bojkoty. To je vše. Baníkovci si to uhlídají, o tom nemám pochyb , otázka do jaké míry to zvládne Sigma. Ostatní tábory kdo ví jestli se zapojí. Myslel jsem to tak , že pokud to kolo bude bojkovat jen Sigma a Banik, a stejně tam budou tři tisíce fanoušků, kteří budou příležitostně fandit, tak v globalu je to na nic, pokud do toho nepůjde aspoň půlka ligových táborů...
  • FC Baník Ostrava capekpico 28.04.2014, pondělí, 17:45 + 0 - 0
    Bojkot je to nejlepší řešení, má mou plnou podporu. Na kecy jednotného ukončování zápasu nevěřím, sešívky včera ukázali, jak to myslí vážně. V sobotu na Bazalech se řvalo několikrát Pelta co? Ty kurvo! Až to Proske jednou přerušil, neříkám, že by jsme došli ke kontumaci, ale furt to bylo víc než včera.
  • FC Baník Ostrava Kyby 28.04.2014, pondělí, 17:36 + 0 - 0
    CISARAK! My musíme udělat vše proto, ať je tam těch lidí co nejméně. Takové řeči na netu, že to nemá smysl nic nepomůžou. Já zase nechápu, že se nedělá nic a když se něco udělá, je to zase špatně...
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 28.04.2014, pondělí, 17:05 + 0 - 0
    Já fakt nevím co si o tom myslet, nejprve se všichni shodli na tom ,že se bude skandovat vulgárně na Peltu,teď se zase bojkotuje, já z praktického hlediska nevím, co bojkot přinese. Budou tam stejně ,,normálové,, kteří budou fandit, žádné vulgární urážky se řvát nebudou, a FAČR bude naprosto spokojena, protože uvidí , že to jde i bez kotlů. Na druhou stranu se na to jako Baníkovec taky dívám i pozitivně, protože v důsledku nějaký předčasně ukončený zápas na Bazalech za vulgarity by bylo to poslední, co teď Baník potřebuje. Aby bojkot měl význam,nesměl by být na stadionu vůbec nikdo , nebo maximálně 500 lidí všude, což je každému jasné, že to takhle nebude, tím pádem ztrácí bojkot jakýkoliv smysl...
  • Bohemians 1905 V.V. 28.04.2014, pondělí, 17:03 + 0 - 0
    to Zdeněk81: přidal bych sektory na stání a fotbal o víkendu
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 28.04.2014, pondělí, 16:46 + 0 - 0
    Obecně je třeba říci, že je úspěch, že se vůbec něco začalo dít. Jinak pro ty, kteří zpochybňují bojkot Sigma-Baník, je to taky dobře. Kamarád dělá rozhodčího a psal mi, že kdyby se v GL začaly bojkotovat zápasy klubů, kde chodí nejvíce fans, tak by to byl průser jak mraky. Hlavně kvůli sponzorům atd. kteří by ztratili o fotbal jako produkt zájem a tím pádem by šla do kopru celá liga. Oni jenom blafují na svazu, moc dobře ví, že bude divné pokud na Slávku, Spartu, Baník, Plzeň atd. začalo chodit pouze kolem 2-3 tisíc lidí, rodinky s dětmi je oblíbený mýtus pro novináře, takže prostě my fanoušci tam být musíme. Jenom si z nás chtějí udělat děvky typu SuprasCore či jak se ty fetky jmenují. No a pokud by se začaly i přerušovat utkání nebo dohrávat za prázdných tribun, tak to by mělo ještě horší dopad na český fotbal. Pelta v tomhle ustřelil jako prase, sám to ví. Gambrinus končí a z finančních důvodů by pro něj nebylo dobré, kdyby to vzal díky tomuto nový sponzor třeba jen za třetinovou cenu. Jen je třeba na něho zatlačit v těch správných místech a výhra je naše! Je naivní si teď myslet, že Pelta odstoupí a s ním i Strahovská generalita, ale osobně si myslím, že z finančního důvodu kývne na jakýkoliv požadavek ze strany fans. Ale je třeba se opravdu dohodnout na věcech k projednání a vystupovat jednotně.
  • FC Viktoria Plzeň matyh1202 28.04.2014, pondělí, 16:17 + 0 - 0
    Pelta je čůrák ale ale ale :D
  • SK Slavia Praha Cepin 28.04.2014, pondělí, 16:10 + 0 - 0
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QAnpj2dfgRw#t=196 asi tak nějak.
  • AC Sparta Praha ACS 28.04.2014, pondělí, 15:16 + 1 - 0
    Pokud si nekdo mysli, ze na jedne schuzce ziskame legalni pyro, menne policistu, nebo podobne modre z nebe, tak asi bude zklaman. Jsem pro ukonceni zapasu (opravdu lituji aktivni sestupujici kluby), bojkot neresi vubec nic. Normalove to nepochopi a zacnou fandit a cele se to otoci proti nam. Rozhodne na jednani pristoupit a neexistuje zadne ale. Je to boj, krery muzeme jen tezko vyhrat. Muzeme vsak prijit o dulezitou vec v nasem zivote - support. Zruseni zakazu vulgarit je nezbytnosti, slusnejsi zachazeni ze stran security urcite, ale obavam se, ze vic se nepodari. Pokud tam zastupci prijdou s prestrelenymi cily, pad bude tvrdy...
  • 1.FC Slovácko eLucky 28.04.2014, pondělí, 14:59 + 0 - 0
    to Kyby: Taky moc nevěřím v úspěch akce neúčasti aktivních na zápasech, ale pokud by se domluvili všechny tábory toto respektovat, pak su pro. Hlavně musíme zvolit jednotný postup!
  • FK Viktoria Žižkov banďas 28.04.2014, pondělí, 14:54 + 0 - 0
    Srát na židy, tvůj pohled není špatný, jenže já se obávám, že jsou to jen prázdná gesta a nezmění se nic. Uvidíme.
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 28.04.2014, pondělí, 14:52 + 0 - 0
    Na druhou stranu to úplně vidím-Pelta:"To není moje věc.To taky ne.To nemůžu.Vy musíte..." Asi je to vážně jen sen
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 28.04.2014, pondělí, 14:49 + 0 - 0
    Proč nejednat?Určitě by se dalo dohodnout na hodně věcech.Za aktivní a bezproblémovou podporu reprezentace (jejíž lístky by distribuovaly kluby v krajských městech podle návštěvnosti v lize+volný prodej na místě) a náš tlak na nekorupční jednání a "čistotu" fotbalu(Stb opravdu ne),kterou Pelta dle svých slov chce by byl Mirek rád.Požadavky fanoušků by byly:profesionalizace security na fotbalových stadionech (časté kontroly,zda v agenturách nepracují lidi s kriminální minulostí,možnost potrestání klubů za neoprávněné ozbrojení těchto lidí a za zbytečné nebo nepřiměřené zákroky a tak dále),konec zbytečnému prodávání lístků "na průkaz totožnosti" a ukončení rozdělování fotbalových utkání na obyčejná a riziková.Žádné pyro na hrací ploše.Pokud by fanoušci dohodu nedodrželi,navrátila by se dnešní opatření,pokud by ji porušila FAČR,návrat k bojkotům,pyrotechnice na ploše a k pyrotechnice jakožto zbrani.Lidi třeba Slavia intelectuals by to sepsali určitě lépe,nejsem spisovatel,ale cítím (asi trochu naivně) šanci na změnu poměrů a ta by se měla využít.A hlavně:vše by se vyjednalo až po lize,teď dohoda možná není.
  • FK Viktoria Žižkov banďas 28.04.2014, pondělí, 14:39 + 0 - 0
    Ty tohle snad už ani není možný! Co to je zase za kravinu? Jaká střední cesta? Kvůli totálně zmršenému zákroku policie na Bazalech, který si Baník šeredně odnesl a stejně tak Slavie při, pro mě nepochopitelném zákroku před derby!!!! Teď Slovácko s Olomoucí!!! Pan Pelta by si měl uvědomit, že každá akce má svojí reakci!!! Média lžou jak můžou, za podpory FAČR a porušují zákony zveřejňováním fanoušků a teď se bude hledat střední cesta? Typický! Dáme Vám po hubě a vy budete držet hubu a krok, no a vono to najednou nejde, tak se bude hledat střední cesta!!! Kdo jezdí ven na fotbal, ví jak to v Evropě je a kromě Anglie se tu (v ČR) zase až tak moc neděje. Držím palce s bojkotem Baníku a Sigmy. Zdar
  • FC Baník Ostrava Kyby 28.04.2014, pondělí, 14:35 + 1 - 0
    BABU: neboj, nechtějí, ikdyž se tak tváří...kdyby měli průměr 2.000 diváků na zápas aklid jak v hrobě, tak by to brzy poznali na peněženkách, VŠICHNI !!!!
  • 1.FC Slovácko Babu 28.04.2014, pondělí, 14:32 + 0 - 0
    nevím, co vyřeší, když nedojdeme na stadiony, protože to je přesně to, čeho chce svaz dosáhnout...
  • FC Baník Ostrava jedinebanik 28.04.2014, pondělí, 14:23 + 0 - 0
    jake jednani?jste všichni tak naivni?na peltu a jemu podobne plati pouze bič!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.04.2014, pondělí, 14:22 + 0 - 0
    1.Bezpečné odpalování pyra na na stadioně.Často se totiž stává že když někdo odpálí pyro,tak ho odhodí někomu pod nohy a aby ho sekurika nesebrala.Pak od toho chytne sedačka,nebo někomu obleční a nadělá to víc škody než kdyby se pálilo legálně. 2.Chování různých sekuritek především k hostujícím fanouškům.Členové těchto agentur jsou často arogantní, fanouškům vyhrožují,dělají potupné prohlídky jako sundávání bot nebo ošahávní imtimních míst.Zažil jsem že 40 leté ženy museli vysypat obsah kabelky,kde měli například tampony nebo jim byla jim sebrána kosmetika, že prej by to mohli hodin na hřiště a někoho zranit.Když se proti chování ochranky ohradili bylo jim řečeno sprostě "neměla si sem jezdit ty píčo" 3.Probrat nasazování velkého počtu policajtů v okolí stadionu.Vždyť pořádkové jednotky často působí na fanoušky jako červený hadr na býka.A často jsou policejní zákroky neadekvátní a zbytečné,ale na tohle asi bude mít Pelta těžko vliv protože benga se snaží ukazovat svojí sílu.Chtějí zdůvodnit počty nasazených policistů a plno konfliktů rozpoutá sama policie.Obecně není tajemstvím že do pořádkových jednotek PČR chodí akční tipy kteří na podobné situace těší. Napadá ještě někoho něco?
  • FK Baník Most foncii 28.04.2014, pondělí, 13:25 + 0 - 0
    jestli chce jednat tak at to je ve stylu že my budeme chtít něco po něm on bude chtít něco po nás né že tam přijde a jen řekne to nesmíte to nesmíte to nesmíte a čus...jestli to povede správnou cestou tak jsem jedině pro at se udělá uskupení lidí nejlépe lídrů sektorů aspon z nejaktivnějších klubů u nás kteří budou jednat za nás všechny myslim že zase zbytečný aby na nějakou schůzku s peltou jelo 30lidí kde by byl z každýho klubu jeden a opravdu projednat všechno výjezdy, pochody(viz. slavie), domácí zápasy prostě aby to nezmrzlo na jednom bodu ale projednat to pořádně určitě to nebude nějaká pětiminutovka ale běh na dlouhou trat než se něco sesmolí daj dohromady lidi a než se to všechno vyřeší do tý doby jsem ale určitě pro bojkot :) a pelta by neměl zapomenout že problémy na stadionech byly jsou a budou stejně jako na hokeji nebo v kde jaký hospodě...prostě vulgarismus rivalita pokřiky pyro pivo k fotbalu patří...něco z toho zakazovat to mohl zkoušet před dvaceti lety když tu byli komunisti ale né dnes fanoušci si taky nenechaj srát na hlavu věčně jenom pak zamrzí že tim zbytečně ubližujeme našim klubům...pač je to samá zbytečná pokuta nebo ukončený zápas
  • AC Sparta Praha hrnelu 28.04.2014, pondělí, 13:23 + 0 - 0
    snad něco vyřeší ten bojkot na Sigmě...
  • AC Sparta Praha imagesacs 28.04.2014, pondělí, 13:22 + 0 - 0
    Souhlasím se Zdeňkem, pak bude v mediích jak byl na stadionu klid a že mužou chodit rodiny s dětmi.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.04.2014, pondělí, 13:18 + 0 - 0
    Když nepůjdeme na stadion tak se nic nevyřeší.Akorát z toho bude mít Pelta a spol radost
  • FC Baník Ostrava Kyby 28.04.2014, pondělí, 13:06 + 0 - 0
    My si teď hlavně musíme sami ohlídat, ať je na Sigmě co nejméně normálů v sektoru hostů, což nebude vůbec snadné...
  • SK Dynamo České Budějovice Tomas-Budweis 28.04.2014, pondělí, 12:35 + 0 - 0
    Jednal bych snad pouze za předpokladu, že by sám odstoupil, nebo zrušil zákazy všem fanouškům. Jinak to ani nemá cenu...
  • SK Slavia Praha Lamzelezo 28.04.2014, pondělí, 12:30 + 0 - 0
    At jde čáp do <>. Nejvetsim problemem vycinkany kapr ligy jsou totiz vulgarni fanousci. :D Jen at si to poradne vyzere. Fotbal totiz vede tak, ze je prakticky jen otazkou casu, nez nase kluby vylouci Uefa z poharu. Pelta ven. Zadnej dialog. Dobre vi, ze prestrelil a zacina couvat.
  • 1.FC Slovácko rory 28.04.2014, pondělí, 12:26 + 0 - 0
    Je nepřijatelné aby byli fanoušci napadání za pokřik pelta je čurák jak se stalo olomouckým fanouškům na slovácku. Já jsem pro přerušení každého zápasu do konce ligy.
  • 1.FC Slovácko johankarl 28.04.2014, pondělí, 12:16 + 1 - 0
    jednání je možné,jen za podmínek,že okamžitě zruší to přiblblé nařízení,které je dobré leda tak k manipulacím s výsledky a škodí fotbalu,přestane se tak brutálním zbůsobem potírat pyro a pak ať si vezme fotku rodiny z pracovního stolu a jde,a dobře za sebou zabouchne dveře,samozřejmě sebou nezapomene vzít Bé&Dé...
  • AC Sparta Praha Petr1234 28.04.2014, pondělí, 12:15 + 0 - 0
    teletextu..
  • AC Sparta Praha Petr1234 28.04.2014, pondělí, 12:15 + 0 - 0
    Na telextu ct strana 223 uz pisou o bojkotu olomouc-banik.
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 28.04.2014, pondělí, 11:58 + 0 - 0
    Jako je nutné alespon vzít v potaz jeho snahu o vyjednávání, jelikož on by se na nás klidně mohl vysrat. Jelikož byl zvolen do křesla bafuňáři, nikoliv námi. Takže v podstatě je liga jen "jeho" a je jasný, že nechce poslouchat nadávky na sebe a na fačr. Tak se snaží jít teď cestou klidnější. Bojkoty prostě nic neyřeší, je dobré alespoň zkusit, aby s ním šli na sezení alespon "šéfové" kotlů...
  • AC Sparta Praha imagesacs 28.04.2014, pondělí, 11:40 + 0 - 0
    Uděláme bojkot a na stadionu bude klid a normalove. Nic.by to neřešilo, jen.potěšilo svaz.kteréj by.pak ukázal ze to jde.i bez.aktivních. Nejlepší bude když.se spojí vůdci kotlů a budou svaz.kontaktovat. Pokud.ani.to nepomůže tak.smír a vyrazit na.Strahov. Za chyby se omlouvám píší na mobilu.
  • FC Hradec Králové Stokurew 28.04.2014, pondělí, 11:19 + 0 - 0
    já bych ani snad nevyjednával... prostě a jednoduše... svoboda slova, povolené pyro (s nějakými pravidly), dohled na security... jinak pořád dokola Pelta ven, pelta je čumák a pořád dokola...
  • FC Baník Ostrava Hammass 28.04.2014, pondělí, 11:16 + 0 - 0
    Cisarak!: nemyslím, že jde o to do olomouce nevyrazit ;-) ..
  • Zbrojovka Brno Zbrojovka1913 28.04.2014, pondělí, 11:15 + 2 - 0
    Jestli Pelta nabízí dialog, z naší strany by měl být pokus o jednání. Absolutní bojkot bez diskuze nepomůže ani jedné straně. A jestli si někdo myslí, že kvůli vzniklé situaci odstoupí celé vedení FACR, tak je velmi naivní.
  • FC Baník Ostrava ostravak 28.04.2014, pondělí, 11:04 + 0 - 0
    je na ultras, aby se teď domluvili. byl tu názor na smír, jen bych chtěl dodat, že dočasný smír by mohl být do konce této sezóny. teď by měli fans po celé čr držet pospolu, a neřešit jestli ten fandí baníku, spartě, sigmě, slovácku, slávii, atd. je potřeba se spojit, né i v této situaci jít proti sobě..
  • FC Hradec Králové Stokurew 28.04.2014, pondělí, 11:03 + 0 - 0
    Melta je humáč...
  • SK Slavia Praha Cepin 28.04.2014, pondělí, 10:45 + 1 - 0
    já teda s Peltou mluvit nemůžu, protože mu nerozumím, nedokážu pochopit jeho zmatenou konstrukci vět a celou dobu když mluví se bojím, že se zadusí, případně vybleje či vyslintá. Když byl kdysi v ČT v tom úchylnym pořadu Oťáska Černýho, tak to byl duel jak když se na lavičce sejdou dva syfilitici v poslední fázi. Rozhodně bych ale nezapomínal na to, že Merda tento krok činí až když zjistil jak to kurva přestřelil, a že na svý straně v boji proti lidožroutům z kotlů v tomto případě nemá novácký ovce, takže je v prdeli.
  • FC Baník Ostrava MartiinFCB 28.04.2014, pondělí, 10:41 + 0 - 0
    Souhlasim z nazorem ze by v olmiku nebylo odveci fandit spolecne. Jenze nejsem si jisty jestli by se to vubec dalo uskutecnit.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 28.04.2014, pondělí, 10:33 + 1 - 0
    A poslední věc bych tady rád napsal, aby si všichni uvědomili, že to není vítězství naše, ale normálních fans, protože právě díky nim si uvědomují že přestřelili. Viz. skandování celého stadionu na Slovácku i poté co aktivní kotle opustili stadion.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 28.04.2014, pondělí, 10:25 + 0 - 0
    Je jasné, že při vzájemném bojkotu bude docházet k nepřistojnostem v okolí stadionu přesto, že policie bude vládnout nadlidskou silou. Je otázka jestli by nebylo lepší spojit hromadně síly a mimo stadion společně fandit proti svazu tak aby to bylo na stadioně slyšet.
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 28.04.2014, pondělí, 10:24 + 0 - 0
    Naštěstí na olomouckém stadionu se dá fandit i mimo stadion, tak aby na hřišti bylo vše slyšet.
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 28.04.2014, pondělí, 10:17 + 0 - 0
    To je dobry nazor. Ja 100% chapu a sympatizuji s duvody proc nechce jit Sigma ani Banik na stadion. Na druhou stranu bojkot podle me nic nevyresi, akorat oddali problemy a je to krok proti Slavistum, kteri cheli plosny protest primo na stadionu. Nicmene budu drzet s FCB a do Olomouce nevyrazím.
  • SK Slavia Praha HlucnyDivak:) 28.04.2014, pondělí, 09:58 + 0 - 0
    Jestli to Pelta myslí vážně a chce jednat a je ochotný udělat kompromis, tak je to přeci dobře. A teď je na nás jak to využijeme. Teď můžeme ukázat, že nejsme banda vymaštěnejch chuligánů, ale normálních lidí, se kterýma se dá rozumě domluvit. Zároveň by jsme ale měli mít jasně dané mantinely pro to jednání. Co jako fanoušci chceme je asi jasné. Určitě chceme, po vzoru Norska, aby pyrotechnika v hledišti nebyla zakazována, potírána a trestána. A chceme aby jsme se při výjezdech nemuseli cítit jako nechtěná zvěř ale jako hosté. Tedy aby byla větší kontrola toho jak se chová security. Pak také nebudou takové vášně a ubyde hodně problémů. Na oplátku přece můžeme slíbit, že nebudeme řvát Pelta je čurák, a nebudeme házet pyro an hřiště aby se muselo přerušovat. Nejvíc by se mi líbil vzor Slvoenska a jejich fans asociace, ale to asi není otázka pár dní ani týdnu toto zorganizovat. Proto by teda fans tábory mezi sebou měli najít někoho rozumného a schopného jednat, někoho kdo se před šíbrem nerozklepe a umí reagovat. Pak by jsme z této situace mohli i něco vytřískat. A pokud ne, tak budeme pokračovat. A samozřejmě nepřestat jen kvůli příslibu jednání ale až se opravdu něco vyjedná. Ať si Pelta nemyslí, že do novim slíbí jednání a my si z toho hned sedneme na prdel.
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 28.04.2014, pondělí, 09:56 + 0 - 0
    Bojkot je taková nenásilná forma protestu , která půjde jen na ruku FAČRU. Když bojkot, tak absolutní a zástupci Sigmy by mohli pohlídat, at na stadion nejde fakt vůbec nikdo, ale to je asi nemožné. Já teď osobně předpokládám, že se k Sigmě a Baníku připojí v tomto kole další tábory, které rovněž vyhlásí bojkot. Nevím, co teď na to řeknou Slávisti, kteří přišli s nápadem vulgárně skandovat až do ukončení zápasu. Blbost bude , pokud půlka táborů na stadion nepůjde a pár táborů bude protestovat a ukončí jim zápas. Nevím , co je lepší , nevím , nevím, nevím....:-(
  • FC Slovan Liberec majklson 28.04.2014, pondělí, 09:50 + 0 - 0
    Gieksa Baník: Šašku. Ty víš evidentně o Liberci velký hovno...
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 28.04.2014, pondělí, 09:42 + 0 - 0
    Tak i fandove Baniku se rozhodli pro bojkot pondelniho zapasu v Olomouci. Stejne tak i fanousci Sigmy. A ja s nimi v podstate souhlasim, nicmene v tomto pripade uz plosny protest ztraci smysl, kdyz dva schopne tabory na stadionu nebudou.
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 28.04.2014, pondělí, 09:24 + 0 - 0
    Hlavně musí být nějaká domluva! Příští pondělí hrajem na Sigmě jejíž fans na stadion nejdou, což znamená, že i Baníkovci musí jet sice v hojném počtu, ale zůstat před stadionem! Není to sice podle mého gusta, bo takovýto protest nic nemění (noviny budou zas plné chuligánů a podstata nikde), ale kdyby jsme skandováním ukončili utkání jenom my, tak bude kontumováno v náš neprospěch. Potom, ale i celá výzva ke zrušení celého kola už teď postrádá jakýkoliv smysl a to měl být pouze začátek ....
  • Zbrojovka Brno Ewza 28.04.2014, pondělí, 09:13 + 0 - 0
    Cisarak- Zrovna příští kolo se dá ukončit všechny zápasy. Jediné kde bude problém je Znojmo-Liberec (bude to chtít podpořit i lidma z brna). Takže pokud protest tak teď a bude mít největší efekt. Pelta hraje o čas týden se bude čekat jestli začne jednat a pak se to rozplizne do ztracena.
  • 1.FC Slovácko eLucky 28.04.2014, pondělí, 09:10 + 0 - 0
    to Cisarak!: Od jemonovaných táborů se opravdu dá těžko něco očekávat... možnost by byla účast jiných táborů, ale obávám se, že by z toho byla kurevské zatočení se sebevětší takovou skupinkou a eště rozmáznutí v blesku apod. Co se týká odesrání takové akce, tak toho bych se také bál, na druhou stranu nikdo si nevezme na triko sestup takových klubů, především Slavie, kvůli kontumaci zápasů za vulgarity! Na to nemá v této republice koule rozhodně nikdo! A ačkoli Peltu nemáme rádi, tak si myslím, že zrovna on je ten, co by to nedopustil. Ale možná sa mýlím. Snad budeme moudřejší po avizovaném setkání.
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 28.04.2014, pondělí, 08:45 + 2 - 0
    Na protest se dívám velmi schizofrenně. Nápad je to dobrý, nicméně souhlasím tady s panem eLucky. Pokud chce Pelta s fanoušky jednat, dát mu šanci! Já jsem pro. Další věc, bohužel jsou tady tábory, kterým já nevěřím, že by se do protestu se řvaním nějak víc zapojily. Co čekáte od fanoušků Příbrami, Znojma, Jablonce, Mladé Boleslavi, Dukly? Navíc Sigma bojkotuje domácí zápas proti Baníku, takže o další tábor méně. A pokud se do akce zapojí Baník, Slavia, Sparta, Plzeň, Slovácko, Bohemka,tak to odserou tyhle tábory a hlavně první dva jmenovaní, kterým jde o záchranu, nejvíc.
  • 1.FC Slovácko eLucky 28.04.2014, pondělí, 08:41 + 2 - 0
    I když je Pelta zmrd, tak, jak je řečeno níže, není o nic horší než Berbrové, Svobodové apod. zmrdi, co teď stojí v pozadí a kdyby byl odejít Pelta, tak by velmi rychle vystrčili paprče a hrnuli se nahoru a bylo by to jako teď, jenom s jinou figurkou nahoře. Pokud nám Pelta dává možnost jednat, tak ji využijme! Pokud nás podrazí, zachovejme se stejně a nedovolme dohrát žádné utkání! Hlavně Doufám, že Kony se mýlí... lidi jsou sice liní, ale u aktivních táboru tento fakt vyvažuje fanatická oddanost pár jedinců, od kterých vkládám naděje. Hlavně se povznesme nad války mezi sebou! V tomto snad musí být zajedno i Banik-Sparta-Slavia.
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 28.04.2014, pondělí, 08:25 + 0 - 0
    Myslím si, že inspirací pro nás v ČR by mohla být Asociace Fanoušků Slovenska, která se snaží být opozicí SFZ, a hlavně je schopná vznést nějaké požadavky na změny. Bohužel si myslím, i po zkušenostech s iniciativou Vlajkonoši na repre, u nás něčeho podobvného nejsme schopni! Nejde ani tak o vzájemnou rivalitu (nenávist), kterou se spousta z nás ohání, ale o neochotu (lenost) zvednout prdel a jít něco změnit. Každý jenom vypisuje a skutek utek .... :-( Toto je naše "česká mentalita"!
  • 1.FC Slovácko Mirek 28.04.2014, pondělí, 08:13 + 0 - 0
    souhlas se Zeberdeem, jestli chce jednat tak proč si nestanovit podmínky , kdo s náma kdy bude jednat? Teď mu nic jiného nezbude ....
  • SK Slavia Praha Slavia Intellectuals 28.04.2014, pondělí, 01:23 + 0 - 0
    Veřejná výzva českým fanouškům: Od 27. kola Gambrinus ligy ukončeme každý zápas vulgárním skandováním a nápisy Vyzýváme české fanoušky, aby se odhodlali k boji proti cenzuře FAČR. Jde o hodně – jde o naši svobodu. Milujeme fotbal a milujeme fandění, atmosféru na stadionu a fanouškovskou kulturu. To vše je nyní ve vážném ohrožení! FAČR se snaží omezovat naši svobodu. Dnes zakážou vulgární skandování, a co přijde příště? Pokud se tomu nepostavíme teď a neukážeme, že dokážeme jednotně bojovat za naši věc, omezování svobod a šikanování fanoušků bude pokračovat. Chcete se dožít toho, aby bylo na fotbale zakázáno stát jako je tomu například na některých stadionech v Anglii? Chcete se dožít plošné registrace všech fanoušků? Chcete se dožít výjezdů organizovaných pouze klubem? Nebo zákazu požívání alkoholu během výjezdů jako je tomu už na Slovensku? Teď je ta pravá chvíle, kdy je možné to vše zastavit. Vulgární skandování patří k fotbalu v celé jeho historii a je přítomno ve všech západních ligách, které s i novináři, politici i funkcionáři tak rádi berou za vzor. Tady nejde o nějaký dětinský protest. Kdo bude určovat co už je za hranicí a co ne? Toto pravidlo se v neposlední řadě stane i nástrojem, který bude moct FAČR libovolně aplikovat na nepohodlné kluby. Nedohrané zápasy nejsou v zájmu klubů, FAČR ani fanoušků. Když se proti tomuto nesmyslnému nařízení nepostavily kluby, musíme to udělat my! Naše síla je v naší jednotě. Spojme se a přerušujme všechny ligové zápasy. Pokud se zápas nedohraje jednou a pouze na jednom stadionu, bude snadné perzekuovat jeden klub a jeden fanouškovský tábor. Spojíme-li se ale a uděláme to na všech stadionech, musí FAČR toto pravidlo zrušit. Tady jde o mnohem víc než o pokuty pro kluby a o body. Tady jde o naši svobodu. V naší jednotě je síla! Fanoušci, kteří bojují proti represím
  • FC Fastav Zlín Zeberdee 28.04.2014, pondělí, 01:10 + 0 - 0
    *my
  • FC Fastav Zlín Zeberdee 28.04.2014, pondělí, 01:08 + 0 - 0
    A teď už normálně. Podle mě by se sním měla domluvit schůzka někde na půl cesty třeba v Brně udělal by se smír každý tábor by přijel ať jede každý koho to bude zajímat a tam může s námi jednat!! Furt bojujete ,, pyro není zločin a podobně a když někdo chce udělat kompromis nějaký a jednat s fanoušky z celé republiky tak píšete ať jde do prdele a podobně... Chce to sepsat co mi od Fačru chceme to mu tam přednést.. on něco navrhne ( stejně bude chtít jen to aby se a něj neřvalo) když se sním nebude jednat tak to bude horší a horší ...
  • FC Fastav Zlín Zeberdee 28.04.2014, pondělí, 00:55 + 0 - 0
    Já bych domluvil schůzku na kterou by každý klub poslal ty největší dva blázny :D A ožrali by se s Peltou a začali dělat bordel on by se přidal natočit ho a měli by jsme na něj taky něco :) a druhý den by jsme začali schůzovat :D
  • FK Baník Most brux 28.04.2014, pondělí, 00:47 + 0 - 0
    Až budu chtít chodit nikam kde je to bez emocí, slušnoučké, čištounké...budu chodit do divadla.k fotbalu emoce i náká ta sprostárna patří a rozhodne si to nenechám zakazovat od zlodeje pelty, zlodeju co ted sedí na ministerstvu vnitra, blesku co se sprostárnama živí a už vubec ne ovcema co pro ne fotbal znamená jen anglická liga v tv.a pokud se v moste už nedohraje ani jeden zápas tak budiž.pelta je čurák
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 28.04.2014, pondělí, 00:11 + 7 - 0
    Než alibistické Pelta je čurák a kdo ví co ještě tak by bylo dobré připravit věci o které stojíme aby se začali měnit. K celé záležitosti je třeba se postavit pragmaticky a ne pomáhat skupinám bafuňářů bojovat proti sobě. Zkrátka vytřískat z toho co nejvíce pro nás a zároveń umožnit svazu aby z boje vyšel se vzpřímenou hlavou. Jak jsem někde dříve psal, tanhle boj má pouze poražené, jenže tahle výzva pokud je myšlna vážně (a já o tom pochybuju a podle mě jde jen o PR), tak může být cestou pro obě strany z toho vyjít vítězně. Samozřejmě jen na nějakou dobu, ale přesto. Navíc pokud Pelta odejde, tak přijde "nové koště", ať už to bude kdokoliv, a to bude chtít dokázat že dobře mete a bude hůř.
  • AC Sparta Praha capi 27.04.2014, neděle, 23:52 + 0 - 0
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/s403x403/1544456_730852660300943_4801353621699151816_n.png
  • AC Sparta Praha Drinks 27.04.2014, neděle, 23:48 + 0 - 0
    No když Křetínský, tak i Paclík teda no.
  • FC Viktoria Plzeň DROID1911 27.04.2014, neděle, 23:45 + 1 - 0
    Jediný zdravá rozumná cesta, jak z toho vyjít, je, ty vepřová hlavo, kdybys vypadnul z celého českého fotbalu i s Berbrem, Křetínským, Svobodou, Damkovou a dalšími poskoky a nechal fotbal dělat slušný lidi! PELTAVEN!!!!!
  • FC Baník Ostrava Casual88 27.04.2014, neděle, 23:43 + 2 - 0
    Zdeno nezlob se na me ale Pelta nebo Berbr je pro me jedno a to same. Vy v Plzni rvete Pelta ven, ale mozna by neuskodilo kdybyste to spojili i s Berbr ven, protoze on si s Peltou muze podat ruku. Ale nevim, jestli jste neceho takoveho schopni, kdyz Berb jde Plzni na ruku ;-)
  • FC Baník Ostrava Hammass 27.04.2014, neděle, 23:43 + 1 - 0
    Tak hlavně mě zajímá, jak si to jednání s fans představuje v praxi..po prvních fackách si to asi rozmyslí, pokud nebude jednat jen s veličinama jako jsou Dukla, příbram, jihlava, znojmo atd. ..
  • bez klubu všeználek 27.04.2014, neděle, 23:40 + 2 - 0
    Mně Pelta nikdy nic neudělal. Je to fotbalová bafuňář a špina stejně jako všichni ostatní. Je mi jedno jestli je tam Pelta, Bobr nebo Dáša Švábová. Jediné co mi vadí, že někdo bude někomu zakazovat se svobodně projevovat na fotbale. Fotbal to jsou emoce a nastávají situace, kdy se prostě nadává. Přerušování zápasů kvůli vulgarismům je totální pičovina.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.04.2014, neděle, 23:37 + 0 - 0
    Stím kryplem jednat nebudeme!Nezvládá to tak chce vyjednávat
  • 1.FC Tatran Prešov EdGreen 27.04.2014, neděle, 23:35 + 2 - 0
    Pelta je retardovaný alebo čo? On nevidí a nepočuje, že ho v tom futbale nikto nechce? Futbal sa hrá a robí pre ľudí a tí ho nechcú, tak rozumný človek skloní hlavu a prenechá stoličku druhému....ty vole, to už sa necíti aspoň trochu trápne?
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 27.04.2014, neděle, 23:34 + 0 - 0
    Čurak jeden vyjebaný! Ať už táhne do piče! Je mi jasné, že jediný, kdo s ním bude komunikovat bude jeho spřátelený fanklub supras z Liberce.
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 27.04.2014, neděle, 23:29 + 0 - 0
    Jedina cesta je, že odejdeš ty prase jedno vyžrané!
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
Blog fanoušků & Groundhopping
Musí to mít pořádný refrén! ... 25.03.2021, čtvrtek, 09:37

Musí to mít pořádný refrén! ...


Tour de Hodolany 1912 slaví ... 18.03.2021, čtvrtek, 03:00

Tour de Hodolany 1912 slaví ...


Fanoušci Karviné před stadio... 25.12.2020, pátek, 22:20

Fanoušci Karviné před stadio...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Slezské derby s diváky před branami stadionu 11.04.2021, neděle, 20:58

Slezské derby s diváky před branami stadionu


Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko 10.04.2021, sobota, 11:19

Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko


VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge 08.04.2021, čtvrtek, 09:55

VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Slezské derby s diváky před branami stadionu 11.04.2021, neděle, 20:58

Slezské derby s diváky před branami stadionu


Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko 10.04.2021, sobota, 11:19

Zpět v čase: Druholigové bitvy FCB a SFC o Slezsko


VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge 08.04.2021, čtvrtek, 09:55

VIDEO DNE: Fanatická rozlučka na Stamford Bridge

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Blog fanoušků: Ako spoznať p... 17.11.2020, úterý, 07:00

Blog fanoušků: Ako spoznať p...


Nabušená výzdoba chodby u ša... 10.11.2020, úterý, 11:21

Nabušená výzdoba chodby u ša...


Pyro, zpěv a svíčky - Neapol... 25.11.2020, středa, 21:03

Pyro, zpěv a svíčky - Neapol...

Komentáře
09.04.2021, pátek, 13:41 - Fafrnek
Nejsou nějaký přičmoudlí ti fa...
08.04.2021, čtvrtek, 12:59 - BF05
Tak tohle určitě patřilo k tom...
08.04.2021, čtvrtek, 07:58 - DD-Spartak
chudis: Tak to uz veru dlho. A...
07.04.2021, středa, 21:48 - chudis
DD-Spartak, od roku 2001, pres...
07.04.2021, středa, 11:52 - DD-Spartak
Od ktoreho roku uz nehrate v B...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace