o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Němec Moritz: I atmosféra v Česku má své kouzlo

rozhovory pátek, 6. 4. 2012 15:25 - přejít do komentářů
Němec Moritz: I atmosféra v Česku má své kouzlo
images/clanky/nemec-moritz-i-atmosfera-v-cesku-ma-sve-kouzlo-3992.jpg

Narodil se v Německu a mohl by si užívat atmosféry na německých stadionech, ale místo toho objíždí mimo jiné i české stadiony a monitoruje na nich atmosféru. Řeč je o osmnáctiletém Němci Moritzovi, který se netají tím, že jeho oblíbeným klubem v ČR je Viktoria Plzeň. Součástí rozhovoru je i Moritzovo video z bitky fanoušků při loňském finále poháru FAČR mezi Olomoucí a Mladou Boleslaví. Níže si můžete přečíst rozhovor, ve kterém vás možná překvapí, že to co my nenávidíme a měnili bychom za Německo, tak se někomu prostě může líbit :-)

Ahoj můžeš se nám představit a něco nám o sobě říct?
Je mi osmnáct let a pocházím z německého Regensburgu. Na fotbal jsem začal jezdit ve dvanácti letech, kdy jsem začal jezdit na svůj oblíbený klub Jahn Regensburg.

Kdy jsi byl poprvé na fotbale v Česku?
Když mi bylo čtrnáct, tak jsem se dostal poprvé na fotbal do České republiky. Pamatuji si, jako by to bylo včera. Bylo to na konci dubna, kdy jsem se svým otcem navštívil utkání Viktorie Plzeň s Českými Budějovicemi. Byl to můj první zápas mimo Německo, a byl jsem fascinován specifickou atmosférou, stadionem, a také velmi dobrou klobáskou ;-). Bylo to něco specifického, s čím jsem se v Německu do té doby nesetkal...

Který zápas v ČR byl zatím nejlepší co jsi navštívil?
Myslím, že nejlepší zápas co jsem navštívil bylo loňské finále poháru mezi Mladou Boleslaví a Olomoucí. Na tom zápase byly velké nepokoje a nechyběla ani pyrotechnika. Obě skupiny se předvedly v dobrém světle. Nepokoje tehdy začaly již o poločase a pokračovaly po zápase. Oba tábory se tam do sebe pustily a vlastně nikdo z pořadatelů nebo policajtů tam nic neřešil, prostě takový český styl. Policajti tam přišli snad půlhodiny po zápase a to je taky velký rozdíl mezi Českem a Německem. Můj osobní dojem je takový, že fanoušci a hooligans v Česku mají mnohem větší svobodu než ti v Německu, což bylo vidět i v zápase Shcalke 04 s Viktorií Plzeň..

Není navštěvování české ligy ztráta času? V Německu musí být mnohem lepší atmosféra...
V Německu je určitě více fanoušků, ale pro mě má atmosféra v České Republice své kouzlo. Líbí se mi vaše země, města, stadiony a vše okolo. Byl jsem třeba na zápase Slovácka s Olomoucí a tam přicestovalo 150 fanoušků Olomouce, což sice není velké číslo, ale podporovali svůj tým, reagovali na dění na hřišti, odpálili pyro a měli připravené i choreo. Prostě zábava a pohodový support. To mě baví sledovat a to je důvod, proč při svých cestách navštěvuji i zápasy v České Republice.

Měl jsi někdy problém při cestách do České Republiky?
Ne, nikdy jsem žádný problém neměl. Lidé jsou zde mnohem přátelštější než třeba u nás v Německu, kde si člověk na některých stadionech musí dávat mnohem větší pozor.

Kterému týmu fandíš v Německu?
Jak jsem již říkal v Německu fandím Regensburgu, ale v srdci mám i Viktorii Plzeň. Jsem rád, že jsem tehdy navštívil zápas Plzně. Mám tam i několik kamarádů, se kterýma se potkáváme a můžu říct, že Plzeň se mi opravdu dostala do srdce a snažím se zápasy Plzeň navštěvovat kdy to jenom jde.

Navštěvuješ různé zápasy a fotíš a natáčíš si fanoušky, proč?
V prvních letech jako fanoušek fotbalu jsem navštěvoval pouze svůj klub, ale poslední čtyři roky jsem se snažil navštěvovat zápasy po celé Evropě. Mám rád atmosféru, chorea fanoušků a pyrotechniku a chci si něco z toho přivést i domů, a tak si vše nahrávám. Fotografie naleznete - zde -

Neuvažuješ o vlastní webové stránce, kam bys vše dával?
Možná někdy, ale je s tím moc práce, proto respek vašemu webu, který navštěvuji každý den.

Kde jsi všude byl na fotbale a kde to bylo nejlepší?
Při svých cestách jsem navštívil země jako je Polsko, Ukrajina, Rusko a na Balkáně Srbsko, Chorvatsko, Bosnu a Hercegovinu, Řecko, Rumunsko a Bulharsko. Ale nechci říct, kde to bylo nejlepší, protože každá tato země má v sobě něco specifického. Srbsko má dobrý a hlasitý support a hodně pyra. Řecko má zase melodičtější chorály. Jinde jsou zase nejlepší chorea. Záleží co na tribunách hledáte. Pokud bych však měl říct, který tábor je nejlepší, tak pro mě jednoznačně Delije. Mají dobrý stadion, dobré a hlasité chorály, hodně pyra a fantastické chorea.

Navštěvuješ i jiné sporty?
navštěvuji ještě hokej, ale chtěl bych se podívat na basketbal do Řecka a rád bych někdy navštívil i hokej ve Švédsku a také v Česku.

autor: mr

Autor: redakce



Share |
Jméno Heslo
text
  • FK Baník Most Lars 14. 5. 2012, pondělí, 23:01 + 0 - 1
    Tak Regensburg je zpět ve 2.Bundeslize - Cottbus, Dreden, Aue, Regensburg, 1.FCK, Koln něco mi říká, že příští sezóna bude hodně zajímavá... těšim se hodně. Gratulace.
  • Zbrojovka Brno Indian 12. 4. 2012, čtvrtek, 20:38 + 0 - 0
    Buď rád, že máte kam jezdit :)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 11. 4. 2012, středa, 19:06 + 0 - 0
    Je to jak kdy.Když Hrála Viktorka v Příbrami, v Budějkách , v Teplicích a na Baníku tak byl ve stejnej čas v Plzni hokej. což počty ubralo.A z toho byly Budějovice v pátek a Baník v pondělí.Mimochodem když jsme hrálo v pátek Olomouci tak 2 dny před tím jsme byli na poháru ve Varech. hend pak ve středu v Praze Liga mistrů z Borisovem.Když se hrálo na v pátek na Slovácku tak už jsem se připravovali na pondělní výjezd do Barcelony.Do toho ještě byli hokeje.Bylo toho moc.
  • FC Baník Ostrava TomFCB 11. 4. 2012, středa, 17:41 + 0 - 0
    Zdeněk81: Vidím že největší stabylní počty jsou na hokeji,pokud teda nepočítám vyjezdy do Barcelony na Shalke a do Milána
  • FC Slovan Liberec Reyrize 10. 4. 2012, úterý, 15:32 + 0 - 0
    To,že máte tolik lidí na výjezdech i doma v kotli vzhledem k tomu kde hrajete je opravdu dobrý na to kolik boyvatel máte, takovýhle počty jsme měli ikdyž jsme hráli střed, minulou sezonu atd. což značí to že jezdí jen skalní fanoušci. Bohužel u nás nemá o fotbal kromě vlajkonošů zájem tak 10lidí, vůbec se nezapojují ostatní tribuny do chorálů atd.. V tom máte obrovskou výhodu ale to je na dlouhý povídání
  • 1.FC Slovácko eLucky 10. 4. 2012, úterý, 07:46 + 0 - 0
    to Reyrize: konkrétní čísla opravdu nesleduju, takže dyžtak sorry. Každopádně sem tím chtěl říct, že na to kde se plácáme, tak na české poměry máme dobré počty. Ale dva roky zpět to bylo eště o 100% lepší... euforie po postupu holt. Až bude Plzeň a Liberec hrát střed nebo o udržení tři roky po sobě, tak se bavme o tom, jaké máte počty na výjezdech, protože zatím se daří a to se pak hned jezdí ven hned víc... každopádně pondělní, páteční termíny sů naprosto otřesné, vemte si ale našu situaci, pro nás je na hovno aj v nedělu v 5, to sa vrátíme z výjezdu do Prahy, např. nejlíp kolem půlnoci... nakonec pro nás je nejlepší výjezd na Žižkov, kdy sa vracáme tak akortá na večerníček:D
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 10. 4. 2012, úterý, 07:26 + 0 - 0
    Všechy 3 výjezdy na Moravu byli tuto sezonu ve všední den!Navíc když se hrálo na Baníku doma byl poslední zápas hokeje.Když na Slovácku lidi se připravovali na Barcelonu a ve stejný čas byl výjezd na hokej do Kladna.Tady se můžete podívat co se všechno tuhle sezonu odjezdilo http://www.vyjezdaci.cz/vyjezdomer
  • FC Slovan Liberec Reyrize 9. 4. 2012, pondělí, 23:30 + 0 - 0
    eLucky: Nevim jestli je to tvojí neznalostí nebo čím ale řekni kde nás bylo méně jak 50 a koupim ti čokoládu. U vás nás bylo 80 v Olomouci 90. Po čechách nás jezdí 150+ Podle toho kdy a kde to je. Stabilní základna co jezdí všude je přes 80 což 1 bus asi nebude.
  • FK Viktoria Plzeň mouxa 9. 4. 2012, pondělí, 23:05 + 0 - 0
    no jo je to voser, když tě furt cpou do bedny a věčně ještě k tomu v pátek nebo v pondělí. Taky by nás kolikrát jelo víc, jako třeba minulý kolo do Ovy, jenomže když se jede v pondělí máš tady spoustu věcí. Autem je to vo hubu, co si budem povídat. A vlakem? Vyazíš kolem sedmý ráno a vracíš se ve stejnej čas druhej den. To se pak nesmíš divit, že každej radši zajde doma na poslední zápas hokejek. Na podzim Slovácko to samý, v pondělí v ten nejdebilnější čas.
  • 1.FC Slovácko eLucky 9. 4. 2012, pondělí, 20:26 + 0 - 0
    to Grep: 60-100 lidí jako pravidelní výjezdníci mně příde lepší něž mnět stabilních pár lidí + každý výjezd pár stabilních obohacených o ohromné množství naplavenin z okolí místa výjezdu... což je případ sparty. Máme opravdu 60 opravdu stálých, kteří jedů všude, letos byl minimálně bus plus neaké auta úplně všude, což je dobré stabilní číslo. Samozřejmě by to mohlo byt lepší a všichni bysme si to přáli. Ale osobně výjezd do Olomouce naprosto nesnáším z toho důvodu, že se nabalí ohromné množství rádoby fans, kteří normálně nejedů nikam a pak hážů všude machry, jací že sú to výjezďáci Ble... stabilních 50 lidi (jeden bus) nemá letos ani Plzeň ani Liberec, a to hrajů o titul!
  • 1.FC Slovácko Babu 9. 4. 2012, pondělí, 19:08 + 0 - 0
    v olomouci nás 300 nebylo? No já myslím, že aj víc, ale soudě podle sparťanských reakcí zde vidím, že žijete v jedné velké Sparta bublině...
  • AC Sparta Praha Grep 9. 4. 2012, pondělí, 17:00 + 0 - 0
    + jeste pridávám Liberec ,ale taky mi asi nekdo bude oponovat vzdáleností
  • AC Sparta Praha Grep 9. 4. 2012, pondělí, 16:53 + 0 - 0
    Právě to se snažim říct že kluby co jsem jmenoval maj doma spoustu lidí v kotli,ti jsou velcí ultrasáci,ale na výjezdě je pak stěží 100 lidí....., dobře slovácko to má daleko,5x do prahy tak na hovno ale mě příde že všude jezdí tech samejch 60-100 lidí,kde jsou ti ostatní? v olomouci vás 300 nebylo i když je to kousek
  • AC Sparta Praha eRw!n 9. 4. 2012, pondělí, 16:20 + 0 - 0
    na to navazuje dalsi vec, kterou jsem tady uz zminoval pod jinym clankem, kdyby od vedeni byla vule rozsirit kotel do vice sektoru za branou, tak by si kazdy nasel svoje misto a support by byl urcite na vetsi urovni.. souhlasim i stim ze neudrzime delsi dobu zadny choral, coz je opravdu hruza.. je to podle me tim, ze hodne lidi ty choraly ani nezna (oni existuji ne ze ne ..), ale jde proste do kotle si zarvat "huhuhu" a "jude slavie"..
  • AC Sparta Praha eRw!n 9. 4. 2012, pondělí, 16:17 + 0 - 0
    *kotli, fuj :)
  • AC Sparta Praha eRw!n 9. 4. 2012, pondělí, 16:08 + 0 - 0
    souhlas ze na Sparte je kotel totalne k hovnu.. jenze vono je to tezky.. ja osobne tam prestal chodit asi pred ctyrma rokama, protoze uz sem nevydrzel porad cumet na ty plesaty kokoty, pro ktery je Hitler nejoblibenejsi akcni hrdina a staci aby mel nekdo dlouhy vlasy a jsou schopny ti za to dat v kotly delo.. bohuzel se na Spartu nabaluje hodne techto pseudofanousku a rozhodne nejsem sam, pro koho je tohle velkej problem.. problemu proc je v kotli malo lidi je urcite vic, ale pro me osobne je tenhle ten nejvetsi ..
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 9. 4. 2012, pondělí, 14:57 + 0 - 0
    jsou prostě fankluby, které co si neodjezdí to nemají..ale zas pro mě to má třeba větší hodnotu, takový výjezd než byt na xy domácích zápasech..kde jsem sice celkem pravidelně, ale ty výjezdy, co stojí daleko víc času a peněz sou fakt o něčem jiném..
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 9. 4. 2012, pondělí, 14:52 + 0 - 0
    Grep: až budeš trochu objektivnější, tak ti k tomu taky něco napíšu..
  • 1.FC Slovácko Babu 9. 4. 2012, pondělí, 14:40 + 0 - 0
    grep: a nebylo by třeba vhodné porovnávat aj dálky, kam se cestuje? Náse nejbližší výjezdy: olomouc, baník a druhé nejbližší: praha, a ta je víc než 300km. Kam jezdí Pražáci? 4x do Prahy, pak Příbram, Plzeň (hodina cesty), Jablonec, Liberec, Teplice (max 2 hodiny).. uvědomuješ si aj tyto faktory? To, že na tom nejsme s výjezdama slavně, vím, ale jen by bylo vhodné zmínit vše. Proto je na prvním místě výjezdů Baník.
  • AC Sparta Praha Grep 9. 4. 2012, pondělí, 14:15 + 0 - 0
    Nechapu k čemu jsou takovy hádky na netu :D, ja sem například rád že se to konečně někde zvedlo jako plzen nebo slovácko, ale tyhle řeči na internetu to je děs...., na Spartě se na to doma bohužel sere ale podivejte se výjezdy,ty má seriozní akorát Sparta a Baník, když porovnám domácí kotel u slavyje,plzně,slovácka a výjezdy tak špatný
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 9. 4. 2012, pondělí, 13:24 + 0 - 0
    http://www.youtube.com/watch?v=-NasE7SrNlQ
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 9. 4. 2012, pondělí, 13:23 + 0 - 0
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RrMcLKLum8s
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 9. 4. 2012, pondělí, 13:18 + 0 - 0
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=71_UBCb7SiU Tady se každý může podívat jak je to rovnocené :)
  • bez klubu CZECHOndra 9. 4. 2012, pondělí, 13:11 + 0 - 0
    LordikDevil Dát Plzen k Boleslavi a Jablonci to mi nepřijde rovnocené a ješte tam určite chybí Opava
  • AC Sparta Praha majkis 8. 4. 2012, neděle, 22:46 + 0 - 0
    včera sparta 2x větší kotel než Plzeň proti Slovácku :D ;)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 8. 4. 2012, neděle, 22:25 + 0 - 0
    Dnes Plzeň 5 větší kotel než Sparta proti Příbrami! :))
  • 1.FC Slovácko Skabelka 8. 4. 2012, neděle, 19:36 + 0 - 0
    Plzeň dnes pěkné choreo ..musel jsem zatleskat :-)
  • FK Viktoria Plzeň lord had 8. 4. 2012, neděle, 18:35 + 0 - 0
    asi tak :D nikdo z Plzně neříkal, že máme nej. fanoušky.
  • FK Viktoria Plzeň city casual 8. 4. 2012, neděle, 14:33 + 0 - 0
    Problém ale je že se tu nikdo z Plzně nikdy nebyl do prsou že máme nejlepší ultras. Jen se tu jeden sparťan trapně staral o naší budoucnost místo toho aby si hleděl té své..
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 8. 4. 2012, neděle, 14:29 + 0 - 0
    rekneme to takhle, Banik, Slavia, Sparta ma stabilni ultras, chuliganku, maji divaky ( ikdyz by to mohlo byt lepsi ) atd. Pak sou je tu Olomouc, Liberec, Slovacko, Brno, Bohemka a Hradec ktere maj stabilni divaky, kteri fandi a delaj celkem slusnou atmosferu. Pak sou kluby kde to zije jenom BOOMem kde je Plzen, Boleslav a Jablonec, sou to uspesne tymy ktere okupuji nejvyssi mety, ale uprimne kdyby hrali konec ligy tak na ne chodi 500 lidi a to je mozna moc. Jablonec podle me nema absolutne zadny ultras ani chuliganku, to same Boleslav, Plzen zije uspechem a fandi ji gaucaci. No a pak tu mame Pribram, Duklu, Zizkov a Budejovice, de chodi v prumeru jen ti co sou fakt verni, ale nebude to nikdy na takove urovni jako treba Liberec nebo Slovacko. Proste jako ultras absolutni 0. Takhle vnimam situaci v CR ja... Jako banikovec samozrejme nenavidim Spartu a Opavu, ale je nutno uznat ze maj proste kvalitu... K navstevnosti, podivejte se na obyvatelnost ve svem meste a kvalitu tymu, pak kalkulujte
  • Zbrojovka Brno Indian 8. 4. 2012, neděle, 14:22 + 0 - 0
    lord had: Tak teď nechápu co srovnáváš :D Myslíš ten jeden titul ze 78'? Na posledním domácím zápase bylo něco přes 3000 lidí, což trumfne i pár klubů z GL jako třeba Jablonec, kterej hrál ze začátku jara i o titul. Takovej klub nemá v lize co dělat. Stejně tak Příbram. Když nehrajou pro fanoušky tak pro koho? To že teď Plzeň jede na vlně euforie je snad jasný, nicméně je to pro budouvání fans základny dobře. I když se za pár let nebude dařit a návštěvy klesnou zůstane podle mě zase víc srdcařů z doby kdy se dařilo než když hráli tužku před 4 rokama. Každopádně nechápu jak se můžou Plzeňáci být do prsou, že mají nej ultras i když sami ví, že je to prostě ta titulová vlna, která s neúspěchem opadne. Stejně tak Sparta, u které se dobře zmiňuje, že už kdyby hráli pátej flek, tak je to na Letné jen o pár 'divácích'. Když z hodnocení vynechám Zbrojovku, tak je podle mě nejlepší situace na Slovácku, Baníku, možná Liberec a u Sparty těžko hodnotit vzhledem k té stabilně vysoké výkonosti.
  • FK Viktoria Plzeň Plzeňák 7. 4. 2012, sobota, 23:31 + 0 - 0
    Muj dojem je že se tu o Plzeň neotírá nikdo z reálnejch, skalních ACS, ale někdo kdo realitu současnosti nepobírá či si nechce připustit. I Viktorka Plzeň zas bude někdy dole ale my jí neopustíme! :-)
  • FK Viktoria Plzeň lord had 7. 4. 2012, sobota, 22:59 + 0 - 0
    já tedy fandím Plzni, ale zároveň chci aby to dál dotáhl celej českej fotbal.ACS má pravdu, že plzeň je v euforii a tak chodí víc fans, je také možn´, že za 3-5 let fakt nebudou mít v Plzni žádné fanoušky: Například Brno má taky titul a kde je teď?? v p.... a to se může stát i s Plzní nebo Spartou. Co nepochopim,že ACS se tu utírá o Plzeň, ale sam by měl přiznat, že jejich kotel stojí za prd a ne tady všechny poučovat
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 7. 4. 2012, sobota, 19:16 + 0 - 0
    V Hradci taky chodí lidi z celýho kraje...
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 7. 4. 2012, sobota, 19:13 + 0 - 0
    Zdeněk: Vždyť ano...Já jen říkám, že to tak je všude, ale že to tak cpou všichni jen Slovácku. Jestli jsi mě předtím třeba nepochopil ;)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 19:08 + 0 - 0
    Všude chodí lidi z okolních měst a obcí!UH má 25000 obyvatel a při návštěvě 5000 lidí by musel být na fotbale každý 5 obyvatel tohoto města to včetně novorozenců a důchodců ,kdyby chodili jen místní,což je nesmysl!
  • FK Baník Most Lars 7. 4. 2012, sobota, 19:01 + 0 - 0
    Mě už to nebaví sem chodit a koukat se, jak ACS okomentuje i to, jakej měl ráno průjem.
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 7. 4. 2012, sobota, 18:43 + 0 - 0
    ACS: Ano, to je pravda, ale pořád desetitisíce a milion a něco je stále něco jiného. Nemám rád, když se někdo ohání tím, že na Slovácko jezdí lidi z regionu, ale že ti lidi jezdí i k nim (např. do Ostravy), to už nikdo nezmíní. Všude jsou fanoušci z okolních měst/vesnic, kteří přijedou. A čus
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 18:40 + 0 - 0
    Ano ve srovnáním ze zahraničím to stojí celkově za hovno ,ale první kdo se tu začal navážet do Plzně byl ACS
  • bez klubu Wolf-ACS 7. 4. 2012, sobota, 18:29 + 0 - 0
    Starejme si všichni sami o sebe. Celkově to stojí za hovno!
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 18:25 + 0 - 0
    Slovácko Kongdom: Ano, měl bych být. Bohužel nemohu :((((((
  • 1.FC Slovácko Slovácko Kingdom 7. 4. 2012, sobota, 18:22 + 0 - 0
    ACS: Nemáš být v Liberci? :-D
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 18:18 + 0 - 0
    To neříkám. Já osobně nejsem pražák, ale bydlím blízko Praze. V tom případě kolem Prahy je také několik prvoligových klubů :)
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 7. 4. 2012, sobota, 18:14 + 0 - 0
    ACS: Když chceš ke Slovácku přihazovat města (Zlín), tak je přihazuj i k vám :-) Mě tady říkej, že na Spartu chodí jen pražáci.
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 7. 4. 2012, sobota, 17:25 + 0 - 0
    ACS: pravda.... :)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 17:03 + 0 - 0
    Mildo neuhlídali by to ani náhodou!V Miláně jsme byli za bránou tam by to uhlídat šlo.Ale v roztaženým sektoru v Barceloně určitě ne
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 16:45 + 0 - 0
    Milda: Já to slyšel o Milánu, ale ikdyby to byla Barcelona, tak v tom nevidím rozdíl. Pojď se vsadit, že ti, co tam chodili v Bohemáckym by buď nešly, nebo by byli v civilu... :)
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 16:41 + 0 - 0
    Podle tabulek i kdyby na nás chodilo 5000, stále jsme na pátém místě :)
  • FK Viktoria Plzeň Milda1 7. 4. 2012, sobota, 16:40 + 0 - 0
    ACS: Máš mylné informace. V Miláně nikdo se suvenýrem jínýho klubu než je Viktorka nebyl. Na barceloně byla bohužel náplava z celé republiky. Chtěl bych vidět vás jak by jste uhlídaly 1500 lidí co nejsou z vašeho města, aby měly všichni vaše barvy. :D
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 16:37 + 0 - 0
    A kotel žádnej :)
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 7. 4. 2012, sobota, 16:23 + 0 - 0
    ACS: souhlas až na ten konec, kdyby jste byli na 10. místě, tak podle mě by tam bylo určitě pod pět tisíc...
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 16:00 + 0 - 0
    HonzaHcHk: Já mám Hradec taky rád:). Ano, 5 klubů, zapomněl jsem na slavii :DD. Není důležité kolik lidí chodí třeba na Bohemku, ale kolik má příznivců. A ikdyž někdo nechodí do edenu na Bohemku, ale "fandí" jí, tak přece nepůjde na Letnou. Jinak určitě máš (a další) pravdu, že rozhodně nezažíváme (naštěstí) euforii z toho, že bojujeme o titul. Ale pokud si chce někdo stěžovat na návštěvy, na Spartě opravdu pláče na špatném hromě... Kdyby jsme nedejbože hrály na tom 10. místě, tak průměrem určitě zapadneme do horních pater návštěvnosti v ČR :)
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 7. 4. 2012, sobota, 15:54 + 0 - 0
    ACS: Já proti Spartě nic nemám, v hokeji mi je celkem sympatická, ale každý rok hrajete o titul a evropské poháry, město má skoro milión a půl obyvatel... to by měly být ty návštěvy a kotel trochu větší, ne? Jinak prvoligových klubů máte pět, ne čtyři, navíc na Duklu a Žižkov nikdo nechodí a na Bohemku už skoro taky ne :) Ale podle mě už to tak neberete jako třeba ta Plzeň, protože jste na tohle zvyklí, že se pořád hraje o titul, naopak kdyby jste byli třeba 10., tak tam podle mě je prázdno, protože na to nejste zvyklí...
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 15:40 + 0 - 0
    Skabelka: nechceš snad srovnávat město, které má sice přes milion obyvatel, ale 4 prvoligové kluby a regionální město, kde nejblíž pro (třeba Slovácko) je snad Zlín, že ne? :)) To samé Plzeň, to samé Liberec atd...
  • 1.FC Slovácko Skabelka 7. 4. 2012, sobota, 15:37 + 1 - 0
    ACS...nechces snad srovnavat 25tis.Uh.Hradiště s milionovou Prahou..myslim ,že na Spartě by melo být plno pořád a ne jen na derby...muj nazor :-)
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 15:25 + 0 - 0
    :DDDDDD myslím, že jakýchkoliv dalších slov je škoda :DD Toto mluví za vše :DD. A ještě k té návštěvnosti. Jistě to není hodno Sparty, ale naše návštěvnost během ligy NIKDY NEKLESNE POD 6,000 - Kdo to může říct z jiných týmů??? Komu příjde na Příbram 8000? Ukažte mi jediný klub když jste tak chytří. Dvakrát za ligovou sezonu jsme měly 18,000, to se vám na stadion ani nevejde :) takže ještě nějaký kecy??? :)
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 7. 4. 2012, sobota, 15:07 + 0 - 0
    Wiko: Jasně, Sparta patří k TOP u nás, ale mě to příjde stále málo. Vždyť hrajou stále o titul! Kdyby to bylo na Slavii, nebo na Baníku, tak prasknou tribuny... Ale jo, souhlasím s tebou. Plzeň zažila boom a teď ji fandí každý. Ono se stačí kouknout na výjezdy. Jak v mistrovské sezoně, tak kdy tým byl dole. (třeba Plzeň, nebo teď Baník, Slavia) Mimochodem jo, Plzeň mají ultras. Koukněte, tvrdé jádro! http://www.youtube.com/watch?v=_OZFZ_Gz1JY
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 15:02 + 0 - 0
    wiko:Kdyby Sparta střídal1 a ě lidu nebo hrála 12 místo v tabulce ,chtěl bych vidět kolik by jich chodilo.Spartě začel fandit každý vesničan jen kvůli tomu že byla pořád první a hrála poháry.
  • FK Viktoria Plzeň corado 7. 4. 2012, sobota, 15:00 + 0 - 0
    Jen tak pro úplnost- ty řečičky že se v Plzni začalo něco dít až po titulu...pokud je tu aspoň jeden člověk co to opravdu sleduje a ne jen banda náctiletejch šašků (já to tipuju spíš na tu druhou variantu), tak celosektorový chorea se začly v Plzni dělat (myslim pravidelně) rok před titulem. Od titulu se pak na lize na domácím stadionu objevilo choreo poprvé až v 16 kole-takže vaše rádoby odborný bláboly, že za scénu v Plzni může titul jsou dost zcestný. A spaeciálně pro "pana" ACS- celotribunovky u vás pokud je mi známo nedělají ultras, ale dělá je občanský združení. A rozhodně nejste jediný...za poslední rok jsme je měli v Plzni několikrát. A dělali jsme si je sami, nemusel to dělat nikdo za nás...
  • FK Viktoria Plzeň Plzeňák 7. 4. 2012, sobota, 14:26 + 0 - 0
    Spíš je s podivem že tolik lidí popudí že si jeden němec oblíbí zrovna Plzeň že se do ní začnou navážet :-)
  • FC Spartak Trnava wiko 7. 4. 2012, sobota, 14:11 + 0 - 0
    tak ne že v minulich rokoch plzen nemala FANS /ULTRAS pár ich určite bolo ale zrazu teraz jak zaživate BOOOM z LM tak sa tu každy obuva že su lepši než Sparta ? ( popravde nemam rad Spartu mam rad Banik ) ale jak som pisal obuva te sa tu do ULTRAS ktory tu pauju niekolko rokov a to že v 1 , 2 zapasoch maju horšie čisla v kotli to neznamená že klesli na uroveň 0 ?
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 14:11 + 0 - 0
    Ty lidi z cizíma šála prostě byli mimo jádro já osobně jsem nikoho takový neviděl,,měl jsem jen zprávy o tom že tam tak někdo pohyboval
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 14:09 + 0 - 0
    T vole v kotli na Barceloně ty lidi nebyli.Ten sektor pro nás byl obrovskej roztáhlej do strany.Vy by jste tohle taky neuhlídali
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 14:05 + 0 - 0
    Zdeněk: To jak jsem psal, to jsem slyšel zrovna o Milánu. Jinak nejde pohlídat aby tam ty lidi nejeli, to je pravda. Ale jde pohlídat, aby tam nenosili symboly jiných klubů. Už vidím, jak někdo příjde mezi 4000 sparťanů s klokaní šálou :))). To si nikdo nedovolí. Tomu se totiž říká respekt. To vy nemáte ani náhodou :))
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 14:05 + 0 - 0
    wiko:Kecáš kraviny ! Chodím na fobtal do kotle od roku 1982 i u Vás tej Trnavě jsem byl, v roce 1986 nás tam bylo 17 a v roce 1988 19, tak nekecej píčoviny že jsme nebyli!
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 14:02 + 0 - 0
    ACS:Na Barce bylo plno naplavenin to pravda,ale v Miláně a na Schalke to bylo o něčem jiném.V tej Barceloně by si to nepohlídal ani náhodou!
  • FK Viktoria Plzeň Plzeňák 7. 4. 2012, sobota, 13:57 + 0 - 0
    wiko -jestli to měla bejt narážka na Zdeňka81 tak ses netrefil. Já chodim na Plzeň od r.1985 a on už tam v té době taky chodil fandit...
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 13:52 + 0 - 0
    wiko: Přesně tak. Plzeň ultras nemá. Jediné na co se zmůžou jsou statisíce fanoušků na FB když se hraje Liga Mistrů :))))). Na ty jejich prej nejpočetnější výjezdy do Milána apod. jich jelo tak čtvrtina, zbytek naplavenina... Když jsem slyšel od přímých zůčastněných, jak tam chodili lidi se šálama Sparty, Bohemky, tak jsem se smál... Tohle by si sparťani pohlídali a ne nějací výletníci, co se jedou PODÍVAT na fotbal :DD
  • FC Spartak Trnava wiko 7. 4. 2012, sobota, 13:36 + 0 - 0
    :D musim sa smat :D plzen dosahla uspech a už sa každy LIVANEC hlasi k FANS a buchaju sa do prs že su lepši než tý čo v ČR panuju niekolko rokov ako Baník,Sparta,Slavia ... ste k smiechu :D FANS USPECHU kde ste boli doteraz ?
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 13:31 + 0 - 0
    Kdyby Sparta byla na 12 fleku v tabulce a měla doma zápas z Příbramí tak v tom kotli není vůbec nikdo :)
  • FK Baník Most Lars 7. 4. 2012, sobota, 13:21 + 0 - 0
    Hahaha sparťan se tu vychvaluje choreem na celé tribuně, vy jste trapáci až se mi chce z toho blejt, ale ty vlajky proti Příbrami byli pěkný, ale ve 150 lidech to vyjde vniveč. Doufám že dneska prohrajete, protože potřebujete zavřít držky a doufám, že aspoň něco předvedete, když máte hubu plnou keců, jak se vymlouváte, že bylo málo lidí v kotli kvůli tomu, že vás kontrolujou.
  • AC Sparta Praha majkis 7. 4. 2012, sobota, 13:12 + 0 - 0
    já si nic nepletu, akorát to tak možná vypadá, mě prostě sere, když každej má kecy na spartičku. Vim, že tam fandění poslední dobou stojí za vyliž... plzeńáci teďka machrujou jaký to tam je, ale dlouho jim to tam nevydrží a ty jejich výjezdy - nemá cenu ani komentovat.
  • FC Baník Ostrava Casual88 7. 4. 2012, sobota, 12:31 + 0 - 0
    Je smutné, že si někdo plete diváky a fanoušky. Na Barcelonu chodí 80 000 diváků a dotjí to tam za hovno. Pak jsou kluby kam chodí třeba jen 15000 diváků a žije to tam. Kvantita není kvalita. Možná by to tady chtělo udělat diskuzi, protože diskuze pod tímto článkem se poněkud zvrhla :-)
  • AC Sparta Praha majkis 7. 4. 2012, sobota, 12:03 + 0 - 0
    no nevim ale na Příbrami nás bylo 8000 ;) akorát málo lidí v kotli no... jednou příjde málo lidí a hned každej nadává na Spartu, přitom jinde to neni o moc lepší.
  • FK Viktoria Plzeň Milda 7. 4. 2012, sobota, 11:49 + 0 - 0
    majkis: Radši se kouknu kolik vás bylo na Příbram ;)
  • AC Sparta Praha majkis 7. 4. 2012, sobota, 10:49 + 0 - 0
    radši se dneska podívejte kolik sparťanů bude v liberci, to plzeńáků tam tolik nikdy nebude ;)
  • 1.FC Slovácko FanaticBoy 7. 4. 2012, sobota, 10:29 + 0 - 0
    ACS: Liberec
  • AC Sparta Praha ACS 7. 4. 2012, sobota, 10:10 + 0 - 0
    Prej z koho mluví závist :))) nikde jsem ani slovem nenapsal, že jsem se situací v našem domácím kotli spokojený. Ale na rozdíl od Plzně kam přijedem, tam přeřváváme. Který tým udělal choreo na dlouhé tribuně v posledních dvou letech - nikdo atd... Chápu že Plzeňáci nemají argumenty a tak odpovídají poněkud dětinským způsobem :D
  • FK Viktoria Plzeň FCVP 7. 4. 2012, sobota, 09:58 + 0 - 0
    Zrovna Sparťan nás tady bude poučovat o atmosféře. Každej objektivní člověk musí uznat, že v Plzni je teď mnohem lepší atmosféra než na Letné a uznávám, že je způsobeno i nedávnými úspěchy a otevřením zrekonstruovaného stadionu. Ale Sparta hraje o titul téměř každej rok, pere se o evropský poháry a přesto prostě pořádnou atmosféru neudělají. Ten jejich 150-členej kotlík je akorát k smíchu, neumí zazpívat ani udržet žádnej chorál. Všechno naprosto falešný bez rytmu! Jediný, na co se zmůžou je párkrát za zápas "sparta" - "praha". ACS: Takže místo poučování, že naše chorály jsou "děs a hrůza" si radši zameť před vlastním prahem a zaměř se na vlastní tábor.
  • HC Zubr Přerov Přerovák88 7. 4. 2012, sobota, 08:53 + 0 - 0
    Je to jednoduché jako facka. V Plzni je euforie, která se vzbudila mimořádným úspěchem a je pochopitelné, že se na to nabalili lidi. Sparta má úspěchy dlouhodobě a lidem to asi zevšednělo, tak nejsou schopní pořádně fandit a nedrží tak pospolu jako třeba Baníkovci (mluvím o skalních ne o nějakých čumilech) Spartě by možná pomohl sestup do 2. ligy a nastartování. Myslím, že třeba to teď bude vidět v Brně, pokud bude ta jejich spanilá jízda pokračovat. A bylo to i na Slovácku, když se vracelo do ligy po krachu, nebo jak to tam tehdy bylo.
  • FK Viktoria Plzeň mouxa 7. 4. 2012, sobota, 08:49 + 0 - 0
    ACS:Jo to jsme slyšeli,ty vaše nový chorály. Mělo jich bejt pět,ne? Bohužel jenom na youtube. My jsme jenom taková vesnická parta, ale na to že jste milionový město a fandí vám tupci z celý republiky, tak je to docela bída
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 7. 4. 2012, sobota, 08:04 + 0 - 0
    S1919K: Nevím, že bych chodil do práce?:-) Jinak nejsem na tom tak špatně, abych musel okrádat jiné a být na úrovni neandrtálce, což mi silná ekipa českých rádoby chuligánů silně připomíná:-)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 07:54 + 0 - 0
    Ještě k vašim změnám v kotli:To vyházíte zase pár lidí co se někomu z Vás nelíbí?Že už vyhozená partička ze Sparty fandí Dukle :)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 7. 4. 2012, sobota, 07:46 + 0 - 0
    ACS:Jak děs a hrůza,je zajímavé se naše chorály dosti lidem líbí.Za to vy nemáte skoro žádné!Od kotle Sparty ,která má fanoušky po celé republice a hraje o titul bych viděl větší support.Podívej se na Bohemku a Olomouc ty Vás minulém kole jasně předčili a kde jsou v tabulce!Mluví z tebe závist!
  • AC Sparta Praha ACS 6. 4. 2012, pátek, 23:53 + 0 - 0
    Na Letné ze strany Sparty probíhají v kotli určité změny a proto je trochu "nefér" srovnávat jeden zápas. Mám na mysli spíš aktivitu fanoušků Plzně. Jaký jste měly před 3 roky chorea? Jak jste byly slyšet? Ty vaše narychlo vyráběný chorály jsou děs a hrůza. A kdo teď začne piskovat do chorálů Sparty, nechápe merito příspěvku :D
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 6. 4. 2012, pátek, 23:43 + 0 - 0
    ACS: Nic proti (upřímně jo, je to mířeno na ACS) tak bych se staral o váš kotel, než o Plzeň. Když jsem viděl kousek zápasu s Příbramí, tak jsem nevěděl co dělat. Smát se, nebo brečet? Buď hráči měli na dresech mikrofony, nebo tam bylo takové ticho... A to hrajete o titul? Atmosféra na fotbale v okresním přeboru je lepší.
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 6. 4. 2012, pátek, 23:10 + 0 - 0
    ACS:Teď jsem se znova podíval na fotku z vašeho zápasu z Příbramí Váš kotel je srovnatelnej z kotlem Jablonce :)
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 6. 4. 2012, pátek, 23:05 + 0 - 0
    Nemáš pravdu že jsme žádné ultras neměli.Bylo nás sice méně než dnes ale 100 až 200 lidí se doma v kotli vždy sešlo záleželo na zápase.Na žádném výjezdě jsme nechyběli.Stačí si prohlídnout tohle 3 roky staré video http://www.youtube.com/watch?v=NEZFz41Qp80
  • FK Viktoria Plzeň city casual 6. 4. 2012, pátek, 23:00 + 0 - 0
    ACS: No, po zhlédnutí fotek z posledního domácího zápasu Sparty bych se být tebou staram spíš o budoucnost Ultras ACS.. :-P
  • FK Viktoria Plzeň corado 6. 4. 2012, pátek, 23:00 + 0 - 0
    ACS-tak Plzeň podle tebe před třema lety žádný ultras neměla, ale co by dělal na Spartě, která je nemá do dneška...?? :-D
  • AC Sparta Praha ACS 6. 4. 2012, pátek, 22:31 + 0 - 0
    mouxa: Proč nejezdí na vybrané zápasy Sparty, Baník, dejme tomu Liberec, nebo Slovácko :)). Jinak Plzeň ještě před třema rokama prakticky žádný ultras neměla a za pár let zase mít nebude :)
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 6. 4. 2012, pátek, 21:59 + 0 - 0
    Fajn videa,na finále poháru dodnes vzpomínám,zrovna dneska sem si prohlížel video co sem tehdy točil mobilem.Snad se tam letos zase podíváme,to by měli místní četníci radost,tehdy tam s vestičkama o poločase málem uhořeli :)
  • SK Sigma Olomouc S1919K 6. 4. 2012, pátek, 21:42 + 0 - 0
    Šovkovskij: A kde ty bereš peníze na nové šály ? :DD
  • FC Baník Ostrava ADO1922 6. 4. 2012, pátek, 21:28 + 0 - 0
    škoda že nenavštívil zápas baníku, chtěl bych vědět jeho názor
  • FK Viktoria Plzeň Zdeněk81 6. 4. 2012, pátek, 20:45 + 0 - 0
    Známe se osobně a myslel jsem si že mu je víc než 18.Jinak respekt!
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 6. 4. 2012, pátek, 19:49 + 1 - 0
    Tak na vylety na vychod od Nemecka mu staci kapesny, ne? :D
  • FK Viktoria Plzeň mouxa 6. 4. 2012, pátek, 19:44 + 0 - 0
    to ACS:proč nejezdí třeba na letnou, viď? Asi protože se bojí, že by ho tam místní bukanýří přefikli!
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 6. 4. 2012, pátek, 18:47 + 0 - 0
    možná je tu taková domáčtější atmosféra, na jednu stranu nic extra návštěvy ani velké stadiony, ale celkově..atmosféra v Německu je určitě super na každém zápase, ale zase nevím jak by třeba mě vyhovovaly ty davy..Na druhou stranu sou to 2 hodiny a něco týdně..
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 6. 4. 2012, pátek, 17:52 + 0 - 0
    Taky mě zaujalo, že v mém věku na to má prachy, já jsem rád že utáhnu výjezdy v hokeji :) Možná se mu prostě líbí české prostředí, je to pro něj takové lidovější a uvolněnější než Německo. Mě taky celkem baví fotbal na vesnici tím, že se to nebere tak vážně
  • 1.FC Slovácko Šovkovskij 6. 4. 2012, pátek, 17:12 + 0 - 0
    Tak pravdu má určitě v tom, že zdejší prostředí je skutečně poněkud specifické a je fascinující, že dokáže zaujmout někoho, kdo je zvyklý na úroveň, která je v Německu běžná. Jinak takové výlety po celé Evropě musí dosti ulevit peněžence, obzvlášť v jeho věku. Na to bych se ho zeptal, kde bere kapitál:-)
  • SK Sigma Olomouc Sigma1919 6. 4. 2012, pátek, 16:29 + 0 - 0
    Super videa :-)
  • bez klubu Wolf-ACS 6. 4. 2012, pátek, 16:24 + 0 - 0
    Je to zajímavý. Podle fotek určitě navštívil zajímavý zápasy s výbornou atmosférou a na dobrejch stadecech. nevím co ho táhne k nám. Ale já mu možná rozumím, taky navštěvuji zápasy jedný nižší ligy a má to cosi dosebe. A řek bych, že takdle to cítí i on.
  • FK Viktoria Plzeň B.B. 6. 4. 2012, pátek, 16:19 + 0 - 0
    dobrej nadšenec .. respekt kámo !!!
  • bez klubu CZECHOndra 6. 4. 2012, pátek, 16:16 + 0 - 0
    Super rozhovor
  • Zbrojovka Brno Zbrojovák1913 6. 4. 2012, pátek, 16:07 + 0 - 0
    Co já bych dal za stadiony jako mají v Němceku. klidně si to můžeme prohodit. Stadion Plzně byl snad ten nejhoší před přestavbou. Dokonce horší jak Na Srbské v Brně :-) Někdo asi chodí po rujnách v Egyptě a jiní po stadionech v CZ :-)
  • AC Sparta Praha ACS 6. 4. 2012, pátek, 15:58 + 0 - 0
    Rozhovor který potěší. Obzvláště, když je z Německa. Ale co se mu líbí na našem fotbalovém prostředí, to teda nepochopím :)... A když chce zažít atmosféru, tak nevím, proč jezdí na Plzeň :). Jinak má naprostou pravdu s tou svobodou... ale asi by to chtělo, aby v česku strávil půl roku v kuse :)))
  • FK Baník Most Lars 6. 4. 2012, pátek, 15:50 + 0 - 0
    Mám to 100 km do Aue, Dresden to samý, Lipsko o trochu dál, Cottbus je trošičku z ruky. Určitě lepší než Aachen nebo KSC s Rostockem.
  • FK Viktoria Plzeň city casual 6. 4. 2012, pátek, 15:40 + 0 - 0
    Lars: Aue se ti zdá daleko? O:-)
  • FK Baník Most brux 6. 4. 2012, pátek, 15:40 + 0 - 0
    pěknej rozhovor
  • FK Baník Most Lars 6. 4. 2012, pátek, 15:37 + 0 - 0
    Regensburgu bych přál letos postup do 2. ligy, aspoň by byla Bundesliga o něco blíž česku.
clbanner



Videa

PODZIM 2018


další videa >
Blog fanoušků & Špionáž
Superclásico po evropsku 12. 12. 2018, středa, 21:30

Superclásico po evropsku


Blog fanoušků: SK Rapid Wien... 29. 11. 2018, čtvrtek, 17:50

Blog fanoušků: SK Rapid Wien...


Blog fanoušků: PASEKY ULTRAS... 29. 10. 2018, pondělí, 13:45

Blog fanoušků: PASEKY ULTRAS...

další články >
Odkazy z jiných webů
65. VÝROČÍ MODROBÍLÉ ŠLECHTY 9. 12. 2018, neděle, 05:20

65. VÝROČÍ MODROBÍLÉ ŠLECHTY


Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs... 10. 10. 2018, středa, 18:35

Předstírali výměnu kola, v kuklách pak přepadli auto s opavs...


Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV 2. 10. 2018, úterý, 18:59

Lvíčata v Jablonci (VLAJKONOŠI) - pohled z KV

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Veteranos Pirates žádají ods... 19. 12. 2018, středa, 09:08

Veteranos Pirates žádají ods...


V roce 2018 si připsal 33 vý... 5. 1. 2019, sobota, 20:45

V roce 2018 si připsal 33 vý...


19 nejlepších zápasů podzimn... 2. 1. 2019, středa, 21:25

19 nejlepších zápasů podzimn...

Komentáře
před 23 minutami - Frydečak
Jestli Ti mohu doporučit zajím...
před 36 minutami - Frydečak
Díky. Mám v plánu navštívit je...
před 3 hodinami - Cestovatel
Frydečak: Lístky na všechny zá...
před 11 hodinami - Frydečak
Cestovatel: Jakým způsobem sis...
včera, 21:19 - Davee
čas 1:24 Fízl 2 mouchy jednou ...
všechny komentáře >
Diskuse
14. 10. 2017, sobota, 21:35 - supporters.cz
Dobrý den, tipovačku jsme byli nuceni &u
9. 10. 2017, pondělí, 20:24 - wawe48
Marsellus Wallace: Posílal jsem i email
9. 10. 2017, pondělí, 15:06 - Marsellus Wallace
Bude se tipovačka někdy vyhodnocovat? Nerad byc
30. 9. 2017, sobota, 14:06 - sigmicka
Tak děláte si prdel ne ? Tipování na kolo uzavřeno
24. 9. 2017, neděle, 21:56 - wawe48
Jak to bude s výhrou v tipovačce za minu
celá diskuze >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace