o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Operace Žumpa - Berbre: Slyšet pravdu bolí?!

Asociace Fanoušků ČR úterý, 21.04.2015 09:30 - přejít do komentářů
Ultras napříč tábory vyjadřují společný postoj v kauze o české fotbalové žumpě
images/clanky/operace-zumpa-berbre-slyset-pravdu-boli!-6867.jpg

Tábory napříč republikou se ve 24. kole fotbalové ligy spojily, aby se připojily k pravdě o české fotbalové žumpě. Jedná se o druhou společnou akci tohoto druhu. Již v závěru minulé sezóny se na většině stadionech objevil nápis ryba smrdí od hlavy...

Níže přinášíme fotografie z jednotlivých stadionů. Článek budeme postupně aktualizovat...

FK Pardubice - SFC OPAVA

BANÍK OSTRAVA - 1.FC Slovácko

Baník ostrava - 1.FC SLOVÁCKO

FK Dukla Praha - FK JABLONEC

České Budějovice - BOHEMIANS PRAHA

ČESKÉ BUDĚJOVICE - Bohemians Praha

SLAVIA PRAHA - FC Vysočina Jihlava

FK Vlašim - SK SIGMA OLOMOUC

FC ZLÍN - FK Znojmo

Slovan Liberec - AC SPARTA PRAHA

FC SLOVAN LIBEREC - AC Sparta Praha

FC Zbrojovka Brno - FK MLADÁ BOLESLAV

FC ZBROJOVKA BRNO - FK Mladá Boleslav

FK DUKLA PRAHA - FK Jablonec

FC HRADEC KRÁLOVÉ - 1.FK Příbram

FC SLOVAN LIBEREC - AC Sparta Praha

FK TEPICE - FC Viktoria Plzeň

NEZDENICE - Šumice

Dvůr Králové - MFK TRUTNOV Divize C


Pokud se i výš tábor zapojil do společné akce, tak nás neváhejte kontaktovat a poslat nám fotku (supporters@email.cz)

Autor: AFČR

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 23.04.2015, čtvrtek, 15:42 + 1 - 0
    Já jsem se současným stavem u nás natolik zhnusenej, že do kotle už dávno nechodím. Je mi z toho doslova na blití. Podobně to vidí i skupiny Ultra Side nebo Young Service, kteří se současným kotlem také něchtějí mít nic společného. Veškerá kritika na nás jde naprosto po právu! Ale chtěl bych jen upozornit, že zdaleka ne všichni fans plzně jsou se současným prezentováním našich "fans" spokojeni, proto bych byl rád, abyste nás neházeli všechny do jednoho pytle. A jenom bych rád upřesnil, jak to bylo s natáčením kmenů, konkrétně se záběry našich chuligánů. Většina těch kluků ani nevědla, že to jde do TV, šli do toho jenom pod podmínkou, že budou mít zamazaný obličeje. To, že je pak TV podělala je věc druhá, ale nic to němění na tom, že je to naše chyba a ostuda.
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 23.04.2015, čtvrtek, 11:56 + 0 - 0
    Ahoj Mate, přesně takto to začíná. Nepřesná interpretace mých slov, do toho vložená Tvá slova a už je to úplně něco jiného. Nechci se však hádat o bezvýznamnostech, chápu že je teď Plzeň v neoblibě (stejně jako Sparta svého nedávného času a vlastně pořád) a že zloba ostravských kvůli zbytečnému výroku na adresu ostravského srdcaře Baroše tady trošku dělá jiskření, ale Brno o titul nehraje a bohužel asi dlouho nebude a já osobně neurážím ani jeden tábor, nemám důvod. Zbytek je mezi plzeňskými a Vámi ostravskými, těmi, kteří do toho mají co říci a to oboustranně. No a hlavně jsem moc rád, že vůbec nic nevím o těch tady zmiňovaných intimnostech, jistě by to zaujalo některé jedince na jiných fórech, já v tom akorát tápu a nevím, jestli to je vtípek a nebo skutečná událost. A i kdyby, každého věc. My v Brně jsme tolerantní, máme na to i klubová trika a jsou dlouhodobě vyprodané :o) !!!
  • FC Baník Ostrava Mat1922 23.04.2015, čtvrtek, 08:48 + 0 - 0
    torino:uz tvuj prvni prispevek tady byl operace Zumpa 1,tvuj druhy prispevek byl operace Zumpa 2....a svete div se,tvuj posledni prispevek je operace Zumpa ?...vymen si slamu na gauci a pšššššššš.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 23.04.2015, čtvrtek, 08:45 + 0 - 0
    Kyby:mozna bylo,ale vytocil me prispevkem o matkach.Taky jsem potom ubral,protoze i kdyz nas to slyselo hafo,nemuzu dat za to ruku do ohne jestli to je pravda.I kdyz ta podobnost tam je.Nebudu tady zbytecne obvinovat cloveka z jakehokoliv taboru.
  • FC Baník Ostrava Kyby 23.04.2015, čtvrtek, 07:46 + 0 - 0
    MAT1922: To bylo celkem zbytečné. Zdeněk ze sebe na netu dělá pitomce i bez takového bulváru...
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 22.04.2015, středa, 18:01 + 0 - 0
    s77: Operace Žumpa ano, ale tady to začíná být operace Žumpa 2 a to mezi fanoušky. To jsi napsal trefně. Tak nějak se ztrácí prvotní cíl.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 22.04.2015, středa, 16:37 + 0 - 0
    Srát na židy:Asi mi nebudeš veřit že jsem se naposledy ožral 30 listopadu na výjezdu do Jablonce.Ta si nech toho alkoholickýho krypla demente!
  • Slezský FC Opava s77 22.04.2015, středa, 16:34 + 0 - 0
    Ty vole...tady se z diskuze stává taky žumpa a těžký bulvár... :(
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 22.04.2015, středa, 16:23 + 0 - 0
    I bez toho seš senilní alkoholickej krypl, jestli takhle má vypadat old school, tak radši budu jezdit na výjezdy s lidma pod třicet
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 22.04.2015, středa, 16:11 + 0 - 0
    Že by ségra jednoho z bejvalých vůdců baníkovského kotle(Řezníka) byla transka?Vy jste fakt pitomci :) Čůráková princezna má svého autora a ještě než se začela skandovat mezi fans, tak se hrála na kytaru po hospodách na Domažlicku.
  • AC Sparta Praha veterán 22.04.2015, středa, 15:55 + 0 - 0
    a bublina splaskla.....Já si myslel, že kluci z Plzně již vytáčí tel. čísla svých kamarádů z ČT, aby s Pitralonem natočili další díl dokumentu 13.komnata s názvem Jak jsem píchal Járu za zvuku hitů skupiny Fleret a ono nic...
  • FK Mladá Boleslav vojtek88 22.04.2015, středa, 15:43 + 0 - 0
    klacky nebo pracky to je uplně jedno , hlavně že tam má burákovo stehno :D
  • FC Baník Ostrava Mat1922 22.04.2015, středa, 15:27 + 0 - 0
    veteran:tak pametnik toho roku nejsem.Ale zase to nemusi byt pravda.Myslel jsem ze to nekdo tady potvrdi,ze to slysel.Ja to mam od jednoho(x let zpet),ktery to ma taky od nekoho:)Ze nejaci banikovci jeli na Portu a takhle nejak se to stalo.Ale treba to byli jini a jiny plzenak.No a kdyz to Zdenek minule vypustil,napadlo mi to.Treba to neni pravda,at se vyjadri Zdenek.Ale ten plzenak byl pry dost najebany.Takze bych byl nerad,aby Zdenek byl oznacen za neco,co treba neni pravda.Ale prodavam jak jsem koupil.
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 22.04.2015, středa, 13:48 + 1 - 0
    Takže Plzenáci mají vudce kterej pícha trandáky, voe ty musej mít pořád něco speciálního
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 22.04.2015, středa, 13:47 + 0 - 0
    veterán. :) no jo tak ta čuráková princezna tedy vznikla již na Portě 88 :))
  • FC Bohemians Praha B05 22.04.2015, středa, 13:32 + 0 - 0
    Veterán- ty voe, tak teď si mi dostal.....:)))
  • AC Sparta Praha veterán 22.04.2015, středa, 13:18 + 1 - 0
    myslíš choreo s čůrákovou princeznou? již chápu Pitralonovu oblibu této říkačky
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 22.04.2015, středa, 09:34 + 0 - 0
    veterán, že by námět na choreo?
  • AC Sparta Praha veterán 21.04.2015, úterý, 23:25 + 0 - 0
    štěstí, že se na scéně pohybují pamětníci, protože co napsal Mat1922 bude mít velký úspěch...:-)
  • FC Baník Ostrava Mat1922 21.04.2015, úterý, 22:47 + 2 - 0
    Zdenku,nechtel jsem,ale napisu to.Kdyz tady motas rodice jinych do diskuze.To leto 88,kdy jsi na Porte jebal Řeznikovu segru z Baniku:D V Ove to vi vetsina jak to bylo.Ta "segra" byl transka Jára,ktery okupoval hlavni nadrazi.A ze se nudi a pojede s nema na Portu.Mel dost love a tak ho vzali sebou.Rizek ti namluvil ze je to jeho segra a ty,nadrzeny a v nalade jsi sel jebat.Jara jasne ze nebyl proti.Oba jste dosahli sveho.Takze si skrtni v deniku jednu zenu a pripis dalsiho chlopa.BP!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 21.04.2015, úterý, 22:32 + 0 - 0
    srát na všecchny
  • SK Slavia Praha YoungH 21.04.2015, úterý, 22:19 + 0 - 0
    No jó, Zdenda. Ale tomu nic říkat nebudu, on je na to prostě až moc starej.
  • Slezský FC Opava carcass 21.04.2015, úterý, 22:05 + 0 - 0
    jémináčku, jémine, pitralone, ty jsi tady v přímém přenosu provedl vlastní seppuku, ty musíš být v osobním životě neuvěřitelný blb
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 21.04.2015, úterý, 21:06 + 0 - 0
    Zdeněk: ty jeden hňupe, čti si ty nesmysly po sobě. Jste akorát pro smích, zamysli se!!
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 21.04.2015, úterý, 20:58 + 0 - 0
    Zdeněk81 Zkus dat alespon poprve v životě dohromady větu bez sprostého slova ty náš rekordmane v počtu obdržených nakládaček
  • SK Slavia Praha wajt 21.04.2015, úterý, 20:56 + 0 - 0
    Zdenecku, drz radsi hubu a soupej nohama ty nacelniku Kmene. Johancarl: Furt myslim, srry.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 21.04.2015, úterý, 20:51 + 0 - 0
    Vyližte nám všichni prdel!
  • FC Baník Ostrava Frydečak 21.04.2015, úterý, 20:40 + 0 - 0
    caracas : Po přečtení tvých posledních příspěvků začínám nabývat dojmu, že jsi snížil denní dávku alkoholu. Jen tak dále. Uděluji Ti lajk :-)
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 21.04.2015, úterý, 18:57 + 0 - 0
    PanPes: Samozřejmě si nedělam iluze že tam místo Berbra přijde Mirek Dušín a i tu oslavu nemyslím doslovně že bych kvůli jeho demisi či vyhazovu kupoval třeba šampus :-) Spíš by to byla úleva že už tam není šmejd jakkoli spojovanej s Plzní.
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 21.04.2015, úterý, 18:27 + 0 - 0
    http://www.efotbal.cz/clanek-147455-Podnet-k-zahajeni-disciplinarniho-rizeni-proti-Romanu-Berbrovi.html - jestlipak se tímto podnětem bude někdo zabývat...
  • FC Baník Ostrava matysek 21.04.2015, úterý, 16:03 + 0 - 0
    Plzeň netřeba komentovat,ta se znemožnila už dávno a sama,ale tentokrát tomu nasadili korunu...to vůbec není možné co to je za chuje :D
  • Slezský FC Opava carcass 21.04.2015, úterý, 15:43 + 2 - 0
    být z Plzně, tak chodím kanálama, špína jedna nechutná zaprodaná, stejně jako ten jejich zkurvený Gambrinus - nejprodávanější pivo v ČR, přičemž to je jen nehorázný kentus vyhoněný reklamou, což je pro plzeňskou scénu dokonalé spojení
  • 1.FC Slovácko riedlss 21.04.2015, úterý, 15:33 + 0 - 0
    Spojitost jména Baroš a Berbr pod jedním nápisem ,,čurák,, mi ani trochu nejde dohromady. Tohle je totální úlet. Baroš může a nemusí být oblíbený, to, že někdy spadnul asi jako každý útočník je prostě využití momentu a neschopnosti sudích, kteří někdy slyší, vidí a někdy se nechají nachytat, ale to snad jen na základě jejich neprofesionality nebo já nevím čeho. Ale vzít si do huby Barošovo jméno takovým stylem a ještě ho spolu s Berbrem umístit pod jednoho čuráka, to chce dost odvahy. Milan je někdy simulant, ale ikdyž jeho srdce bije za Baník, je stále jednou z těch nej ikon českého fotbalu, který něco dokázal. Zato Berbr je čistá špina.
  • FC Baník Ostrava Didosh28 21.04.2015, úterý, 14:30 + 0 - 0
    Dneska jsem prvně viděl Kmeny + ten váš nápis na Baroše.Vy jste opravdoví zkurvenci.Nedivte se až budete dostávat všude kam přijedete po piči.Nechápu Zbrojováky že to svama pečou.Opravdu ostuda ligy!
  • 1.FC Slovácko johankarl 21.04.2015, úterý, 14:23 + 0 - 0
    hej plzeňský, marně se snažíte zamaskovat to,že vám Berbr valstně náramně pasuje, tím,že to házíte do rovinu jednoho zápasu Baroš vrs. Plzeň,protože o to v této akci vůbec nešlo, tyto argumenty jsou alibistické,protože hérečky jsou většina kopálistů a rozhodčí to mají trestat. Poukázat na stav věcí, klást otázky to je zatím jediné co jako fanoušci můžeme, účel to splnilo a jak jste si dobře všimli,tak bulvár okamžitě a s velkou chutí vypichl plzeńské "kazišukství ". Takže co Slávistí furt si v tomto světle myslíte,že když změním znění ,že je to nepodstatné ?
  • SK Slavia Praha Terre Blanche 21.04.2015, úterý, 14:17 + 0 - 0
    V tom nápisu Plzně, vidím jasný rukopis Kmenů
  • FC Viktoria Plzeň Pigmo 21.04.2015, úterý, 13:28 + 0 - 0
    Ještě že tu Plzeň máme, jinak by nebylo proč brečet ...
  • FC Baník Ostrava Mat1922 21.04.2015, úterý, 13:20 + 0 - 0
    Kazdy utocnik se snazi pomoci svemu muzstvu i bary.Asi jste nepochopili,ze to v nem hlodalo delsi cas a ted "bouchl".Neslo jen o banik,ale celkove o ligu.Kdyz se bude piskat vsem stejne,bude klid.On se ozval a stoji si za svym,nato je o barym anketa a krome teplaku a fcb vsichni drzi hubu.A o tom to je.A do toho plzenaci misto jednotneho transparentu,na nej napisou Berbr a...BAROS!!! je curak.Jak si vy zmrdi vubec muzete dovolit napsat vedle baryho toho vaseho ksindla?To jste meli pri porodu malo vzduchu?Vy jste ostudy ligy a tesim se na dobu,kdy povalite tabulkou dolu..vy nejlepsi fans,barcelono zajebana.Zkrkavčete..
  • Zbrojovka Brno Stanley 21.04.2015, úterý, 12:47 + 0 - 0
    Kyby to napsal perfektně.
  • FC Baník Ostrava Harry79 21.04.2015, úterý, 12:23 + 0 - 0
    Kyby : Souhlas !!!! Podstatou všeho mělo být veřejně ukázat na Berbra, estébáckou kurvu, která řídí náš fotbal spolu s Peltou, který je z něho posraný a má z něj strach.....
  • FC Hradec Králové Stokurew 21.04.2015, úterý, 11:51 + 0 - 0
    Tak v sobotu (26.4.) v poledne na Václaváku pod koněm...
  • FC Baník Ostrava Kyby 21.04.2015, úterý, 11:50 + 1 - 0
    Tak ho má disciplinárka předvolávat za simulování a ne za to, že řekne pravdu. Že je simulant je pravda, na věci to nic nemění, simulanti jsou koneckonců všichni fotbalisti, někteří více, někteří méně. Dávno měli dostávat flastry za simulaci (ne směšné částky a to jen v nejkřiklavějších případech) a každý by si to rozmyslel, i Bary...
  • FC Viktoria Plzeň čerf 21.04.2015, úterý, 11:29 + 0 - 0
    Nebudu obhajovat transparent plzně. Když je společná akce, tak společný transparent, tohle je blbost. Každopádně nechápu proč všichni stojí zrovna za Barošem, který za svoji kariéru neustále simuloval, rozhodně se nechoval v duchu fair play. "Zloděj křičí chyťte zloděje"
  • FC Viktoria Plzeň Pan pes 21.04.2015, úterý, 09:51 + 0 - 0
    Plzeňák: osobně by mě zajímalo, co si představuješ pod souslovím "normálníma fanouškama"... Ano, Berbr je stejná arogantní svině jako Pelta a další... Jenže si nedělám iluze, že místo nich eventuelně přijdou jiní, čistí jako lílie - či snad o podobných Dušínech víte? Takže mě by se nějaká bujará oslava netýkala... Jinak pod poslední dva příspěvky Kybyho a eLuckyho bych se tedy podepsal...
  • 1.FC Slovácko eLucky 21.04.2015, úterý, 08:33 + 0 - 0
    to Plzeňák: Nedívejme se ale pouze na jeden zápas. Na vyjáření Baroše mi vadí akorát tak to, že na jednu stranu dává takové vyjádření, ale na druhou stranu sám je vyhlášený simulant. Stejně tak si nemyslím, že by v tom konkrétním zápase sudí výrazně stranil, chyby kupil na obě strany. Na druhou stranu někdy mi přijde, že sudí ty chyby takto plánovitě kupí na obě strany, aby nemohl být nařčen ze stranění, jenom chyby na jednu stranu výrazně více ovlivňují výsledek zápasu. Typickým příkladem bývají výhody. Jednou se "výhoda" poskytuje, když hraje směrem dozadu a tlačí na něj soupeř, podruhé se rozhodčí "upískné", když má jít tým sám na bránu a pro druhý je to naopak:) O ofsajdové politice, která je nejmarkantnější asi v Jablonci, se ani nemusíme bavit. Takže je zcela v pořádku, že se Baroš proti těmto známým nešvarům ozval, jako problém ale vidím, že v momentě, kdy ty samé nešvary pomůžou jeho Baníku, tak bude držet hubu, stejně jako by to udělali všichni ostatní. S takovou nespasí český fotbal ani Baroš ani nikdo jiný. Zmizí Berbr+Pelta a přijde někdo jiný....
  • FC Baník Ostrava Kyby 21.04.2015, úterý, 07:31 + 0 - 0
    PLZEŇÁK: I já si myslím, že na Bazalech to rozhodčí hnojil na obě strany. To je tady ovšem to úplně poslední. Jde o to co řekl, a to bylo obecné, nikoliv o jednom zápase. A hlavně jde o to, co se dělo potom...k plzeňským se vyjadřovat netřeba, ti se znemožňují sami.
  • FC Baník Ostrava Kyby 21.04.2015, úterý, 07:27 + 0 - 0
    THVARI: Letošní poslední kolo bude posledním zápasem na Bazalech vůbec. O to se nenechám připravit ani Šafarčíkem, ani Berbrem...
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 20.04.2015, pondělí, 23:25 + 0 - 0
    S nadáváním na Baroše nesouhlasím, i když se například nezmínil že ten rozhodčí co mu nesprávně odmával ofsajd ho před tím 2x nesprávně odmával Mahmutovičovi. Ale myslím že pád STBáka Berbra by se v Plzni (mezi normálníma fanouškama)slavil hodně. Protože právě nám škodí nejvíc. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/234051/plzensky-kotel-se-odchylil-od-akce-fanousku-napalil-berbra-i-barose.html ...ani v tomto článku se samozřejmě nenajde žádná zmínka kolikrát rozhodčí poškodili Viktorku.
  • Slezský FC Opava carcass 20.04.2015, pondělí, 21:25 + 0 - 0
    na pochody třeba už ani nedojde, nedejbože na ten bláznivý nápad baníkovce níže, protože pokud se ještě do konce května povede osamostatnit 1. a 2. ligu od FAČR, tak se těch komoušských pijavic elegantně zbavíme, a kromě plzeňské lůzy to pak jen společně oslavíme po hospodách
  • bez klubu pavel45 20.04.2015, pondělí, 21:04 + 0 - 0
    sorry za chybu v odkazu https://www.facebook.com/groups/806224932796697/
  • bez klubu pavel45 20.04.2015, pondělí, 21:03 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/groups/806224932796697/ pojdme se pridat. pokud nas tam budou stovky tak je to k nicemu pokud ale tisice tak to ma sanci. Tem zmr.dum nejde o nas fanouskz, ale o prachy.
  • Dukla Praha rook 20.04.2015, pondělí, 20:34 + 0 - 0
    Nedelal bych ukvapene zavery a radeji si pockal na oficialni vyjadreni Ultra Side - treba to nejak vysvetli... :-) thvari: Posledni utkani jedeme k vam do Ostravy o to bych byl nerad ochuzen...
  • Bohemians 1905 tommy1905 20.04.2015, pondělí, 20:29 + 0 - 0
    Žádný fanoušek si nechce nechat ujít poslední zápas. Bojkot je hloupost. Pochod by smysl měl, ale zaslechl jsem, že plzeňáci už jeden chystají na podporu berbra...
  • FC Baník Ostrava thvari 20.04.2015, pondělí, 20:13 + 0 - 0
    a co místo pochodu vyprázdnit stadiony v posledním kole? udělat kampaň, každý na svém stánku doma, ať lidi nechodí, kotle by samozřejmě bojkotovaly. výjezdy by se nekonaly. jen by se třeba nechaly nějaké nápisy pro FAČR v sektorech
  • Slezský FC Opava carcass 20.04.2015, pondělí, 20:05 + 1 - 0
    řekl bych, že půlka z té podivné chásky neumí psát a druhá půlka neumí číst, tak není divu, že to v takhle intelektuálně nastavené partě posrali
  • AC Sparta Praha Hynek 20.04.2015, pondělí, 19:52 + 0 - 0
    Tak Plzeň ještě předčila slávisty.
  • AC Sparta Praha David7 20.04.2015, pondělí, 19:08 + 0 - 0
    Co tímhle chtěli básníci říct ?
  • Bohemians 1905 bohemak 20.04.2015, pondělí, 18:58 + 0 - 0
    Omluva SKS, netušil jsem, že nejednotnost může být ještě výraznější. To, co dneska předvedla Plzeň je teprve rána pod pás veškerým společným snahám. Bídný město, bídnej klub, bídný fans, bídnej kmen.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 20.04.2015, pondělí, 16:31 + 0 - 0
    ACS: samozřejmě to asi je nutné úplně zdůraznit coby takovou elementární věc, aby prostě si lidi nebrali symboly klubů na sebe, říct to jako v podstatě skoro nejdůležitější věc. Ad druhá věc, to sice je potenciální problém, na druhou stranu podle mě by se ti lidi co by se neovládli neměli pochodu účastnit, protože pak to fakt dopadne akorát fiaskem. Měli by tam jít akorát lidi, co nejsou tak labilní, aby třeba začli napadat někoho z dalšího tábora (pokud by ho znali). Není nutný, aby se lidi přátelili nebo bavili s nimi, ale skandovat např. hesla na kterých se shodnou často fans napříč spektrem se přeci dá. Mat1922: No máš pravdu ohledně té pointy, pokud by to končilo na Strahově u sídla FAČRu, ale ty prac.dny jsou fakt problematický ohledně toho počtu, kolik by bylo lidí co by si to v práci/škole zařídili a stálo jim fakt to taky za to. Co se týče těch policajtů v mikině, jsem možná naivní, ale nejsem si jist, že by tam měli být, nebo že by úmyslně chtěli vyvolat konflikt, pokud by tam nějaký byl. To už bych se fakt tedy měl více s trach ohledně "disciplíny" nás fans, protože fakt i pokud by bylo 980 lidí "v pohodě" a 20 "magorů", tak to nebezpečí je.
  • AC Sparta Praha Hynek 20.04.2015, pondělí, 16:01 + 1 - 0
    V tomhle souhlasím s johankarl..jednou se na tom tábory dohodly, tak proč musí mít jeden něco speciálního? Podstatou akce bylo ukázat jednotu všech táborů, ale jeden tu jednotu krapet pokazil. A když už tu strašák argumentuje tím, že si to autor špatně zapamatoval a pak si to uvědomil, tak stačilo prezentovat pouze tu druhou část nápisu. Takže vaše výmluvy neberu.
  • FC Baník Ostrava Mat1922 20.04.2015, pondělí, 15:47 + 0 - 0
    tondik:vikend je na hovno,potrebujes aby Adamsova rodina byla v "praci".Zase bude problem s vyjezdem pro mimoprazske,vim.S problemy ale pocitej,jsem presvedceny,ze fizl v mikine vetreny v davu bude provokovat!A co potom?:))Zajimalo by me,jestli existuje takovy paragraf,kdy me pan X provokuje v civilu,napadne me,nato dostane svuj zaslouzeny pridel a ja jsem obvinen z napadeni uredni osoby.A nedelam si iluze,ze Berbr a Pelta si to u certu nepojisti vyprovokovanym zasahem..."je to jejich posledni zoufaly pokus,sejmete je a bude klid":)A to by byla ostuda.....strasak:tady jsi psal,zes ukoncil veskere aktivity s kotlem.Je mi po tom prd,ale proc se te potom ptaji co a jak napsat,prepsat.
  • SK Slavia Praha wajt 20.04.2015, pondělí, 15:31 + 0 - 0
    Johankarl: Sorry, furt resis picovinu. To jak ti co prijde je tvuj subjektivni problem. Nehlede na to, ze ti to bylo nize vysvetleno.
  • SK Slavia Praha libeň 20.04.2015, pondělí, 14:39 + 0 - 0
    díky liberečáci že se mi to objasnili
  • 1.FC Slovácko johankarl 20.04.2015, pondělí, 13:55 + 1 - 0
    to wajt : a nebylo náhodou pointou této akce,že to bude všude stejné, právě proto ? Možná ti připadá,že někdo řeší čípoviny. Mě zas příjde,že jste vemena,když neumíte opsat jednu větu. A nebo to byla spíš ta umolousaná pseudokreativita nevhodně zvolená?
  • AC Sparta Praha Hynek 20.04.2015, pondělí, 13:43 + 1 - 0
    Nojo, je těžké si zapamatovat jednu větu a pak z toho udělat věty dvě :-D
  • AC Sparta Praha acs1893 20.04.2015, pondělí, 12:41 + 0 - 0
    tondik: jenže pár lidí si vezme klubový věci a už se to porve,navíc budou spolu skupinky a myslíš že když skupinka acs uvídí skupinku známých sks tak že je pozdraví a půjdou dál?
  • SK Slavia Praha Strašák 20.04.2015, pondělí, 12:02 + 0 - 1
    Autor transparentu si to jen špatně zapamatoval a napsal to jinak. Na dotaz, zda to má předělat jsem se zeptal na obsah a jelikož byl význam stejný, řekl jsem, ať to nechá. Žádný chtíč být jiný v tom rozhodně nebyl.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 20.04.2015, pondělí, 11:30 + 0 - 0
    Jsem určitě pro pochod, ale musí se toho fakt chopit lidi co si to vezmou na starosti celé, ideálně třeba skupinka 5 lidí. A pak ostatní se samozřejmě jim mohou pomáhat např. za své kluby apod. Podle mě ideální platforma je právě tahle stránka, protože tady dochází k "setkání" fans napříč kluby a věřím, že podobného protestu by se zúčastnili i lidi, co třeba do kotle nechodí, ale vadí jim celkové praktiky v českém fotbale (a FAČRu)...podle mě by se mohlo pochodu účastnit určitě přes 1 000 lidí (horní hranici si netroufnu odhadnout), ale musí to být dost dopředu zorganizovaný, aby si lidi udělali čas, musí to být pravděpodobně v Praze (sídlo svaz a celkově asi nejlepší doprava ze všech částí republiky) a pravděpodobně některý víkend. Přecijenom už ten pochod se více zmedializuje, oproti transparentům. No ale zároveň to fakt tedy musí proběhnout celkově v "klidu" a nenechat se případně fakt strhnout k nějakým blbostem. No a navíc tedy dnes v době Facebooku (který já sice nemám) nemůže být problém s tím rozšířit to úplně všem fans. A pak to samozřejmě dát i na webové stránky, právě pro lidi co nemají Facebook. Ale zkrátka, neříkejte mi, že by se nenašlo pár lidí nekonfliktních a co umí zorganizovat tyto věci, kteří by to začali a pak už by se to mholo rozjet celkově.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 20.04.2015, pondělí, 11:28 + 0 - 0
    Jsem určitě pro pochod, ale musí se toho fakt chopit lidi co si to vezmou na starosti celé, ideálně třeba skupinka 5 lidí. A pak ostatní se samozřejmě jim mohou pomáhat např. za své kluby apod. Podle mě ideální platforma je právě tahle stránka, protože tady dochází k "setkání" fans napříč kluby a věřím, že podobného protestu by se zúčastnili i lidi, co třeba do kotle nechodí, ale vadí jim celkové praktiky v českém fotbale (a FAČRu)...podle mě by se mohlo pochodu účastnit určitě přes 1 000 lidí (horní hranici si netroufnu odhadnout), ale musí to být dost dopředu zorganizovaný, aby si lidi udělali čas, musí to být pravděpodobně v Praze (sídlo svaz a celkově asi nejlepší doprava ze všech částí republiky) a pravděpodobně některý víkend. Přecijenom už ten pochod se více zmedializuje, oproti transparentům. No ale zároveň to fakt tedy musí proběhnout celkově v "klidu" a nenechat se případně fakt strhnout k nějakým blbostem. No a navíc tedy dnes v době Facebooku (který já sice nemám) nemůže být problém s tím rozšířit to úplně všem fans. A pak to samozřejmě dát i na webové stránky, právě pro lidi co nemají Facebook. Ale zkrátka, neříkejte mi, že by se nenašlo pár lidí nekonfliktních a co umí zorganizovat tyto věci, kteří by to začali.
  • Bohemians 1905 bohemak 20.04.2015, pondělí, 10:44 + 0 - 0
    V tý Milce je až moc kreativity... Jak se má něco většího (pochod, demonstrace apod.) domluvit, když představitelé největšího domácího kotle v ČR a jedni z předpokládaných leadrů onoho protestu nejsou schopni dodržet slovo a kteří si radši jdou "svou vlastní cestou"...
  • FC Slovan Liberec Nikki 20.04.2015, pondělí, 09:11 + 0 - 0
    libeň: Supras taky :-) Oba sektory, jak píše Majklson :-) Viselo to tam, myslim, celý zápas :-)
  • FC Baník Ostrava Stuart 20.04.2015, pondělí, 07:50 + 0 - 0
    A tohle je přesně kámen úrazu. Něco se domluví, drtivá většina se toho drží, ale přesto se musí najít někdo, kdo se snaží odlišit ...
  • SK Slavia Praha wajt 19.04.2015, neděle, 22:58 + 0 - 0
    berbr, johan a ten rudej: Řešíte ultra píčoviny, soustřeďte se radši na ten protest, dík.
  • FC Slovan Liberec majklson 19.04.2015, neděle, 21:59 + 0 - 0
    libeň: V Liberci se zapojují oba domácí sektory.
  • 1.FC Slovácko johankarl 19.04.2015, neděle, 21:27 + 0 - 0
    tak to teda čumím, v našich poměrech naprosto jedinečná akce, respekt všem. Stran sešívaných, snad jen vždy se najdou jedinci,kteří musí mít extra buřta. Právě proto,že smysl nápisu je stejný tak to působí pitomě a lacině, takové to "za každou cenu jiní"
  • bez klubu berbr 19.04.2015, neděle, 20:58 + 0 - 0
    Taky to nechápu...všichni se domluvili na stejném textu, jen sešívanci chtěli asi ukázat že jsou asi jakože něco víc. Ostatním táborům tleskám !
  • SK Slavia Praha Refresh 19.04.2015, neděle, 20:37 + 0 - 0
    To je jedno, smysl nápisu je stejný
  • AC Sparta Praha pete_acs 19.04.2015, neděle, 20:26 + 0 - 0
    Me by zajimalo proc maji vsichni stejny text a zidi opet neco jinyho :D :D
  • SK Slavia Praha libeň 19.04.2015, neděle, 18:36 + 0 - 0
    v Liberci to bylo nějak dohodlý že budou mít nápis jen chaotix nebo se supras nezapojili ?
  • SK Slavia Praha Pyroman 19.04.2015, neděle, 14:00 + 0 - 0
    Ten pochod je asi jediné řešení, je vidět, že transparenty, pokřiky, bojkoty vůbec nic nevyřeší. A myslím, že je spoustu lidí co by se chopilo organizace, ale nemůže to plánovat jen tak někdo, ale prostě lidi, co mají kontakty a jsou na české scéně uznávanými osobnostmi..
  • Bohemians 1905 marqito 19.04.2015, neděle, 13:39 + 0 - 0
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/233861/fanousci-se-spojili-pravda-boli-vzkazali-berbrovi-z-tribun.html
  • FC Baník Ostrava Mat1922 19.04.2015, neděle, 09:24 + 0 - 0
    On si z toho sice nic delat nebude,ale vi,ze je to takovy maly klid pred bouri.Ted aspon ta sva udani na hrace bude na komisi nosit osobne a ne pres email:) O spolecnem pochodu se tu kdysi psalo.Zaver byl:media to nafouknou,ze je to provokacka,ze budou bitky..blabla.Naopak,myslim ze prave ted je ta doba,kdy te media podrzi.Budou u toho,budou tocit kazdou provokacku fizlu.Ty sam se rozhodni,jestli chces jit delat bordel nebo svrhnout feudaly.A ze media maji zajem o odchod svaba s filckama neni pochyb.Myslim ze nastal spravny cas.....Plzenak:nevim co skandujete pri domacich macich,ale prave vy byste meli zacit vyhanet duo DamBer pravidelne.Aspon ti,co se stydi jako ty.Snad nebudes kricet sam:)
  • FC Baník Ostrava Harry79 19.04.2015, neděle, 09:12 + 0 - 0
    Super akce !!!! Na Berbra jednou dojde...., na každou sviňu se vaří voda !!!!
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 19.04.2015, neděle, 07:33 + 0 - 0
    Dobrá akce. Stydím se za to že je ten estébák zrovna z Plzně. Kéž by už zmizel!
  • SK Dynamo České Budějovice Tomas-Budweis 19.04.2015, neděle, 00:14 + 0 - 0
    strast: Mam takový pocit, že Berbr má veškeré nápisy v piči a ještě za ně rozdá všem zúčastněným pokuty. Ego bude v klidu...
  • Bohemians 1905 strast 19.04.2015, neděle, 00:01 + 0 - 0
    Proč v dalším kole nezadat jednotné jeho odchod hlasivkami?
  • Bohemians 1905 strast 18.04.2015, sobota, 23:59 + 0 - 0
    Super, ja jsem z te jednotnosti nadšen. Ego berbra určité zabolelo. Vice takových ataku!
  • FC Baník Ostrava _Peter 18.04.2015, sobota, 23:26 + 0 - 0
    Mě vždy baví ty povzdechy nad tím, co všechno "by to chtělo". To, co v tomhle kole převdli Ultras napříč republikou je, zdá se, strop. Na repre vedle sebe nejsou schopni stát fotři z Brodku a Jičína, ale proti svazu "by to chtělo" revolty s defenestracema :).
  • FC Baník Ostrava Rocco 18.04.2015, sobota, 23:20 + 0 - 0
    nejlepší akce by byla jako v německu, jak už jsme to kdysi psal, kde se všechny ultras/hools skupiny spojili proti svazu.. PROTEST 12:12 / společný pochod všech skupin a jiné akce
  • FC Baník Ostrava Frydečak 18.04.2015, sobota, 22:12 + 0 - 0
    Torino : A jací lidé okolo fotbalu? Kdo dělá okolo fotbalu, tak ví, jak to chodí. Já osobně znám 2 hokejisty a rodiče třetího a dva z nich hrají jen proto, že rodiče mají kontakty. Dále pak z 6 fotbalistů, z nichž každého znám také osobně, jich polovina hraje budˇ, že někdo z jejich rodiny zasponzoroval klub nebo, že je jeden z rodičů činovník klubu. Zase na druhou stranu ti tři ostatní pocházejí z ne moc dobrých poměrů a hrají, protože mají talent.Tak, kdo tam má čisté svědomí? Hráči, trenéři, agenti, činovníci? Cha! Běžte se bodnout, fanoušci fotbalu.
  • FC Baník Ostrava Gieksa Baník 18.04.2015, sobota, 20:44 + 0 - 0
    Skvěla akce ultras táborů, více takových!
  • Zbrojovka Brno Torino FC!!! 18.04.2015, sobota, 19:46 + 0 - 0
    Bylo by krásný, kdyby lidé okolo fotbalu, řekli celému fotbalovému národu do televizních kamer, že vše co dělají, dělají pro dobro fotbalu, pro radost fanoušků a že mají čisté svědomí jakým způsobem to dělají a že mají dobrý pocit z toho jak to dělají. My jim to samozřejmě uvěříme, zatleskáme jim a budeme se tvářit strašně šťastně. Jen nevím, jak to celé nazvat. Nenapadá mne ten správný výraz. Slušný výraz.
  • FC Slovan Liberec mira 18.04.2015, sobota, 18:44 + 0 - 0
    Bylo by to super, ale asi nato jeste nejsou vsichni pripraveny, kazdopadne je videt, ze domluvit se da. A jde jen o to kdo stim zacne, nejlepsi je stejne v Praze, takze by to mel rozjet negdo z Vas....
  • FC Baník Ostrava A1922 18.04.2015, sobota, 18:22 + 0 - 0
    Zeb: to by bylo moc hezké, ale víš jak to u nás chodí. Média by se mohli posrat + policejní provokace = mediální kauza, ale tím neříkám, že bych to nechtěl
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 18.04.2015, sobota, 18:11 + 0 - 0
    https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/11149538_868577499879459_1688709536717372870_n.jpg?oh=21e630246fdc55b8391b077430f55208&oe=55A231F4 TAKHLE MA VYPADAT PROTEST!!!
  • FC Slovan Liberec mira 18.04.2015, sobota, 17:57 + 0 - 0
    To ne no, ale super ze v tomhle jsme zajedno, ono tezko hledat cestu, ktera neco zmeni, myslis ze treba nakej spolecnej pochod by mel cenu?
  • AC Sparta Praha Zeb Youth Firm 18.04.2015, sobota, 17:53 + 0 - 0
    Hezky, ale nic to nemeni. Transparenty a pokriky nic nezmeni...
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 21:13 - Kyby
Doufám, že se ještě bude angaž...
včera, 20:04 - lamich2
Angažovalo se v tom nějak vede...
včera, 19:09 - nejsem robot
...a bude hůř-když je lampasák...
včera, 17:20 - Kyby
Chyba, na zaplacené, ale platn...
včera, 16:36 - k.m
Zaplacené lístky ? Dle infa z ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace