o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Pohár: Chorea, pyro, ale i vytrhané sedačky

navštívili jsme čtvrtek, 03.05.2012 09:59 - přejít do komentářů
Při finále poháru bylo k vidění kromě chorea i pyro.
images/clanky/pohar-chorea-pyro-ale-i-vytrhane-sedacky-4053.jpg

Včera jsme vyrazili na finále poháru do Plzně, kde na sebe narazila olomoucká Sigma a Sparta Praha. Vůbec nemáme ponětí, co od finále této soutěže, jejíž některé zápasy začínaly ve všední dny již v 15:30, můžeme očekávat.

Navíc se nám dostává informace, že na to značná část fanoušků Sparty, po spackaném jaru, slušně řečeno kašle... Olomoučtí cestují speciálním vlakem a předpokládalo se, že do Plzně dorazí na 1500 fanoušků hanáckého klubu.

Nakonec návštěvy nelitujeme, protože nejenom že do ochozů přišlo více jak 7000 diváků, ale byl k vidění solidní support a olomoučtí s sebou přivezli i dvě choreografie. I když utkání provázely velké bezpečnostní opatření, tak v hledišti nechybělo poměrně velké množství pyrotechniky. Dojem kazily pouze race na trávě...

Atmosféra jako taková, byla velmi slušná a početná enkláva fanoušků Sigmy, vytvořila svým hráčů, v podstatě domácí prostředí. Začátek zápasu byl v hledišti vyrovnaný, ale po vedoucí brance Olomouce si to její fanoušci užívali.

K vidění byly dvě chorea a obě z dílny olomouckých ultras. Na prvním týpek v kukle a pod tím nápis “Je vám to zmrzlinu (jak vysvětloval jeden tatínek svému potomkovi kousek od nás :-)) platný“

Druhé choreo bylo vytaženo na začátek druhé půle A vyšlo to olomouckým náramně, protože jejich hráči při choreu otevírají skóre.

v závěru zápasu jsou pořadatelé a policie v pohotovosti, ale mela z loňského roku se neopakuje. Jen létají světlice a v sektoru Sparty nějaké ty sedačky. Níže video a kompletní fotogalerii naleznete – ZDE –

Autor: mr

Autor: redakce

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • AC Sparta Praha Tom478 05.05.2012, sobota, 23:57 + 0 - 0
    nestraný_pavel:jo, to se mě neptej chlape.. já tam NAŠTĚSTÍ nebyl a jinak jsem neřikal, že to co předvedli fanoušci ACS bylo v pořádku, byla to píčov..., to vim taky :) mě jenom vadilo, že tu všichni hučej jenom do sparty a to, že olomouc dělal taky bordel nikoho nezajímá!
  • bez klubu SpartaPride 05.05.2012, sobota, 17:40 + 0 - 0
    Pete: ... Za to já být hrdým fanouškem Slovácka tak si dovoluji řvát do všech stran ...
  • AC Sparta Praha Letenskej 05.05.2012, sobota, 16:36 + 0 - 0
    To je zas vostuda, co ti Sparťani předvedli. Všechny kluby v GL se chovají slušně a budují dobrou pověst fanoušků a hlavně svádějí neustálý boj za legalizaci pyrotechniky, který už je téměř vyhraný. No a pak přijdou ti nevychovaní Sparťani, udělají 50 cm díru v síti a zničí tímto vše, co ostatní fanoušci dlouhá léta budovali. To je tak hrozné, stydím se, že jsem kdy s touto zvěří byl v sektoru.
  • 1.FC Slovácko Pete 05.05.2012, sobota, 15:49 + 0 - 0
    Tak ze sparťanského kotle žádné pyro přiletět nemohlo,protože Sparta žádný kotel neměla. A být sparťanem,tak radši v této otázce pomlčím. A podobné excesy vedou jen ke zpřísnění restrikcí. K ničemu dobrému to nevede. Tady nejde o legalizaci pyra,tady jde o to,abychom měli "co nejvolnější ruce". A přesně jak píše 123.HK: Je to trochu schizofrenie řvat Pyro není zločin,a pak to např. hodit na hřiště mezi hráče.
  • FC Hradec Králové 123.HK 05.05.2012, sobota, 14:08 + 0 - 0
    Pyro na fotbal patří, ale ne tak, jak to bylo na finále. Tam to byla blbost z obou stran, různý ultras skupiny v český lize se snaží ukázat, že vhodně použité pyro zlepšuje atmosféru a snaží se o jeho legalizaci, ale všechny takovýhle záležitosti dělají tuto snahu marnou; tím spíš když to je před očima celý FAČR. Je jasný, že to pyro na hřišti či vytrhaný sedačky se týkají spíš jedinců než většiny kotle, ale přijde mi jako blbost, když kotle začnou v souvislosti s hozeným pyrem na hřiště či vytrhanými sedačkami a následnou očekávanou reakcí security skandovat "Pyro není zločin" a "Český fotbal pro fanoušky", to ty hesla trochu znehodnocuje. Jinak pochvala za fandění a chorea na finále.
  • bez klubu Wolf-ACS 05.05.2012, sobota, 13:23 + 0 - 0
    Já se tak stydím. Kde jsem tu hlavu jenom dal. Snad ji všichni brzy najdeme :-)
  • Loko Vltavín fliperan 05.05.2012, sobota, 13:14 + 0 - 0
    VY hajzly ze sparty nevidíte prostě že to je nový stadion vyrvané sedačky už je načase aby jste si to zaplatily - Vytrhané sedačky,toalety,Potrhané sítě,rozpálený trávník - Vy jedny svině dal bych vám to zaplatit vše - Pyro ze hází do uliček a né na trávník - Dal bych vám to zaplatit do poslední koruny - Nový stadion a už je to poníčené - Vy bez hlavý spartané
  • bez klubu nestraný_pavel 05.05.2012, sobota, 13:03 + 0 - 0
    pro : Tom478 Tak abych ti to blíže osvětlil. Pořadatelé v oranžových vestách, si přivezla tebou milovaná Sparta, ty se s váma rvali atd... Ti zelený co byli pod kotlem Sparty, byli od Plzně. Ale chci se tě zeptat, proč jste se snažili rozkopnout tu bránu? A když se to nepovedlo začali jste trhat sítě. Pokud vím, žádná provokace od pořadatelů v zelenym nepřišla. A ti tam stály do 83 minuty, poté tam nastoupili oranžoví(od Sparty) za nima zelení a až po tom policajti. Aby jste nevnikli na hřiště. Pochopil bych, kdyby Sparta vyhrála a chtěli by jste s nima oslavit vítězství, ale když Sparta nic koukatelnýho nepředvedla a prohrála, tak to prostě enchápu.
  • FC Viktoria Plzeň mouxa 05.05.2012, sobota, 02:17 + 0 - 0
    M-L včera:totalmente dementóza. větší alibismus jsem ještě nečet.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 05.05.2012, sobota, 01:25 + 0 - 0
    Koukám, že je tu dost lidí co si myslej, že vědí co je ultras :) ...ale jedinej kdo to trochu reálně podle mě vystih je Kumbi1909...
  • AC Sparta Praha Tom478 04.05.2012, pátek, 23:45 + 0 - 0
    no o pořadatelích mi radši ani nemluv, ty si to jenom zasloužili!
  • bez klubu nestraný_pavel 04.05.2012, pátek, 23:36 + 0 - 0
    Ano pyro ze sparťanského kotle na hřiště nedolítlo díky tomu, že byli za sítěma, ale jak ji částečně roztrhly, tak lítali mezí pořadatele!!! Jak Olomoucký fanoušci, tak Sparťanský si nemají co vyčítat, ohledně pyra, akorát Sparťani nedostali tolik možností.
  • AC Sparta Praha Tom478 04.05.2012, pátek, 23:26 + 0 - 0
    vy jste fakt tak naivní???pyro na hřiště letělo jenom z olomouckého kotle
  • FC DAC 1904 Dunajská Streda M_L 04.05.2012, pátek, 22:05 + 0 - 0
    http://www.ultras12.cz/vyjadreni-ultras12-k-pyru-na-plose/2012/05/04/
  • AC Sparta Praha Letenskej 04.05.2012, pátek, 19:21 + 0 - 0
    Ze sektoru Sparty neletělo na hřiště žádné pyro, tak laskavě mlčte.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 04.05.2012, pátek, 16:27 + 0 - 0
    Kokoti jsou ty co házejí pyro na hřiště!Momentálně jsou to jednotlivci z Olomouce a Sparty!Kurví to všechno.Všichni společně bojujeme za bezpečné pyro na stadionech a pár kokůtků to vše kurví!
  • AC Sparta Praha nebudu 04.05.2012, pátek, 15:58 + 0 - 0
    připomínáš mi brouka pytlíka; všechno vim, všechno znám a byl jsem všude. všichni ostatní jsou pitomci. buď tak laskav a běž obšťastňovat svojí genialitou někam jinam. ty snad musíš bejt fízl, to snad ani jinak není možný.
  • AC Sparta Praha nebudu 04.05.2012, pátek, 15:56 + 0 - 0
    jarda1:
  • Loko Vltavín fliperan 04.05.2012, pátek, 13:58 + 0 - 0
    Na pyro mám názor: Pyro není zločin - Ale jak tu píšete že Sralta to neumí používat tak s vámi souhlasím na 100procent-
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 12:13 + 0 - 0
    já myslim že jarda by ti vyvratil i tohle :))
  • 1.FC Slovácko Skabelka 04.05.2012, pátek, 12:07 + 0 - 0
    Jsem fanoušek...fandím tudiž jsem!!!! :-)
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 11:59 + 0 - 0
    tak se konecne vyjadri? rekni co je to ultra..evidetne jsi v tyhle republice jedinej zasvecenej ;)
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 11:54 + 0 - 0
    to neni zadna nadteorie. pravdepodobne jsi nikdy zadne poradne ultras nevidel, ale ze sis o nich nikdy ani nic neprecetl? i kdyz je fakt, ze v cr moc materialu nesezenes... ale nevkladej mi do ust neco, co jsem nerekl - o zadnych normach ani pravidlech jsem nic nepsal... a ze je to soucast ultra jsem dokonce potvrdil, ale to vse ani s organizovanosti z nikoho ultras nedela. myslel jsem, ze tohle ma byt diskuse, tomu se to tady ani zdaleka neblizi, takze koncim..
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 11:30 + 0 - 0
    jarin: sorry ale tvoje nadteorie ultras je smesna..vse co bylo receno je soucasti ultra sceny kdekoli..nejen u nas..organizovanost atd.. pusobis jako by ses vcera doslechl nejakou novotu co jsi driv neznal a ted tu delas obrovskyho tajnustkare..bylo tu recno spousta veci ktere jsou proste pravda..to ze nejsi schopnej je pobrat a myslis ze existuji nejaky predpisy nebo normy a jakmile se jedno pravidlo nedrzi tak nejsi ultra, tak se seredne pletes (to je veta k zbliti) a kdyz jsi tak hrozne chytrej a mas uz neco za sebou tak se pochlub a neschovavej si to pro sebe.. ja se vsadim ze s nicim novym neprijdes
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 11:13 + 0 - 0
    kumbi: sám sis odpověděl... že pro tebe bude ultra neznamená, že opravdu ultra je, pro mě taková skupina, ketrou popisuješ, by ultra nebyla (resp. jen pro to, co jsi vyjmenoval). jako v Německu nebo Řecku to tady nikdy nebude co do počtů, ale všichni by se měli snažit, aby to tak bylo aspoň co do kvality, ale to se hned začnou všichni vymlouvat...
  • FK Baník Most Kumbi1909 04.05.2012, pátek, 11:04 + 0 - 0
    myslel jsme že ultras aktivita je mít na zápasech šálu, tričko skupiny, vlajky, používání pyra a fandění na 100% za jakého koliv stavu, dělání chorea na zápasech ... a to myslím, že se v česku u některých skupin děje ;) ... ale jak jsi psal, že jsi z vesnice, nebo nějaký fandíš či co, tak tam to asi musí být do ultras aktivity asi hodně slušný! A je asi jasný, že to tady těžko bude jako v Německu, Itálii, Argentině, Řecku, kde je ta aktivita Ultras jinde a jsou tam uplně jiné počty lidí ... Pro mě vždy bude Ultras skupina každá, která nesedí při zápasech na prdeli, nežere párek a občas zatleská, ale každá která stojí, má vlajky, dělá chorea, zpívá chorály a použije nějaký to pyro ;)
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 11:03 + 0 - 0
    to, že vyjmenuješ pár dříve fungujících táborů nebo co sám považuješ za ultra pro mě není obhajoba, na moje "prudy" jsi žádný pádný argument nenapsal. a v posledním příspěvku jsi se projevil naprosto typicky; vymlouvat se na to, proč to nejde, to dělá u nás skoro každý. je to totiž jednodušší, než se snažit a dělat vše pro to, aby to tak nebylo nebo vymáčknout z toho mála maximum. to by byl ultrapřístup. ale co, tahle diskuse ztrácí smysl, pokračovat by mělo smysl tak maximálně u piva...
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 10:54 + 0 - 0
    ja si je obhajil..to ze ti nejde to pochopit je jina :) je jasny ze scena u nas je trochu o necem jinym nez jinde..nicmene za podminek jaky mame to holt jinak nejde ;)a co se pravdy tyce, nic moc jsi zatim nerekl, jen prudy a námitky.. ;)
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 10:49 + 0 - 0
    netipuj, stejně se netrefíš. já se nepovyšuju, jen říkám pravdu, nebo teda pokud chceš tak svůj názor. samolepky saly i vlajky jsou taky fajn, ale má je kdejaký fanklub. pokud jsi opravdu ultra, neměl by ses nějakým prudičm nechat odradit a své názory si v klidu obhájit.
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 10:33 + 0 - 0
    a kde mas pobrany ty zkusenosti? zacinam to tipovat na banik..v tomhle ohledu tam jakasi argance je..a prosimte opravdu me neuc..nemluvim o tom jednou za cas udelat choreo..do toho spada vsechno, samolepky, saly, vlajky atd...jestli jsi sam byl nekdy ultra pak se tu prosimte nepovysuj..nejsi jedinej a pokud ne.. tak jsi jen obycejnej prudič..
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 10:24 + 0 - 0
    kumbi: že si ultra říká kdejaká banda pitomců rozhodně neznamená, že jsou ultras. ultraaktivity tady byly, pokud myslíš třeba chorea, ale to z jejich tvůrců rozhodně ultras nedělá.
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 10:22 + 0 - 0
    mob: asi jsme se dostali k jádru problému. ty nemáš ponětí, o čem ultras jsou. to že jednou za čas uděláš choreo a fandíš na (i kdyby) většině zápasů svýho klubu z tebe nedělá ultrafanouška. až tady bude ta soukromá pošta, napíšu ti, o čem to je, jelikož už mám opravdu leccos za sebou ;) (pokud si to teda sám nenajdeš na těch internetech)
  • FK Baník Most Kumbi1909 04.05.2012, pátek, 10:20 + 0 - 0
    v česku nejsou a nebyli Ultras ??? Ultras aktivity atd.? :D :D :D tak to snad nemyslíš vážně ne?
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 10:15 + 0 - 0
    super, dík
  • supporters.cz supporters.cz 04.05.2012, pátek, 10:13 + 0 - 0
    Mob05: Po sezoně dojde k určitým vylepšení a změnám na webu a toto je jedna z věcí, která se rovněž řeší.
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 10:00 + 0 - 0
    für admin: chtěl bych se zeptat zda je reálný sem nějak implementovat soukromou postu? treba abychom se nemuseli posílat do prdele veřejně, ale privátně? :)
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 09:57 + 0 - 0
    jerzy: jo..nejakou takovou hruzu bych taky tipoval.. :) Jarda z prdele: opravdu a kdo to byl? :)) funkcionari klubu? nebo skritkove? prosimte..nikde jinde?v tom pripade jsem byl leta asi nekde v matrixu pripojenej a myslel jsem si ze delam chorea atd... nebud hloupej prosim moje "zvasty" opravdu nejsou demagogoicky..jde o zkusenosti a o FAKTA, ktery si muzes najit i na tech internetech ;) a kdyz uz nad tim zauvazuju hloubeji..co tady vubec delas, kdyz nemas ani poneti a evidentne ani zkusenosti s fotbalem? ikdyz bych si i troufl rict ze jsi jeden z tech jantárků, kteri bydli v horni dolni, fandi pokud mozno barcelone (ze zoufalosti ze v hroni dolni neni taky neajky klub) a pak jednou za 2 roky vytahnes vlajku dres a klobouk a jdes bud do hospody nebo kdyz rozdaji v kravine premie tak i na zapas reprezentace..samozrejme na vlajce nesmí chybet "horní dolní fans"..promin, ale takhle opravdu působíš..buď sem nechoď, nepiš nebo aspoň nevypouštěj takový alibistický kecy...dík
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 09:35 + 0 - 0
    já neříkám,jestli to někde fungovalo nebo ne, jen že to nebyli ultras. jedinou výjimku vidím v Baníku - tam se o ultras dá mluvit. nikde jinde. evidentně máme zcela jiný pohled na realitu. tvoje demagogický žvásty přijdou dost mimo zase mě. P.S. kdybych chtěl, aby to každý věděl, dal bych ho tam. navíc logo mojí vesnice tam stejně není, takže by ti to moc neřeklo. eLucky: nechápu, co se ti nezdá. ale s tím logem máš pravdu - jsou tu lidé, kteří by měli zauvažovat nad jeho odstraněním...
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 04.05.2012, pátek, 09:31 + 0 - 0
    Mob05, tipuju Bili tygri Liberec :D
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 09:27 + 0 - 0
    šulec: svatá pravda jarin z prdele: a ty jsi odkud? ja vim ze na sparte to jeden cas i fungovalo, slavisti na strahove taky nebyli spatni, banik i bohemka taky dlouhodbě dobrý (situace ted na bohemce je jasna a vysvetlovat ji nebudu) a to ze si nejrozjebavame dolicek je snad jasny ne? o můj rozum se nestarej..aspoň tady naivně nempupuju blbosti jako jsou "boj o legalizaci" atd. drsňáka nedělám jen sděluju fakta.. moje příspěvky jsou zcela normální a v daný situaci racionální..evidetně razíš heslo "podle sebe soudím tebe".. já nejsem ten co mu chybí rozum..ale těch co jim ten rozum chybí tu pár je..stačí číst a přemyšlet. ps: odkud jsi prosimtě když už tak mudruješ?
  • 1.FC Slovácko eLucky 04.05.2012, pátek, 09:23 + 0 - 0
    to jarda1: jediná výhoda u tebe je, že nemáš u sebe logo klubu a děláš tak ostudu jenom sám sobě;)
  • 1.FC Slovácko eLucky 04.05.2012, pátek, 09:22 + 0 - 0
    to šulec1984: s tím se dá souhlasit, nicméně jak píše Zdeněk81, tímto dáváme do ruky svazu a PČR argumenty k tomu, aby este přitvrdili... bohužel.
  • bez klubu jarda1 04.05.2012, pátek, 09:19 + 0 - 0
    mob: kdy prosimtě v čr byli ultras? nikdy. pokud myslíš pár nácků, který sem tam zafandili nějakej pokřik a jinak se prali s fízlama tak nemáš ponětí, o čem ultras jsou. u tebe se tomu ani nedivím, zaprvé na bohemce jsi to nikdy vidět nemohl a za druhé podle tvých příspěvků jsi asi moc rozumu nepobral, tak nedělej drsňáka, ubožáku.
  • FC Spartak Trnava šulec1984 04.05.2012, pátek, 09:13 + 0 - 0
    Nechcem sa vam do toho miesat hosi ceski,ale ako moze byt niekto tak naivny a mysliet si,ze pyro sa zlegalizuje?To nikdy nedosiahnete nemate na to silu a zvaz nema na to ani prostriedky..Uzivajte si radsej,ze nedostavate este za to paragraf nie tu basnite ako sa snazite a niekto vam to kazí...Nik vam nic nekazi legalizacia nebude nikdy ved troska treba rozmyslat aj ;)
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 04.05.2012, pátek, 09:12 + 0 - 0
    Vtrhávat seačky a házet pyro na hřiště je nesmysl.Policie i svaz na tohle čekají.Potřebují argumety aby proti nám mohla přitvrdit a tohle se jim hodí!
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 04.05.2012, pátek, 09:09 + 0 - 0
    Civilista: Nepochopils, neva ;)
  • bez klubu Civilista 04.05.2012, pátek, 09:06 + 0 - 0
    Jerzy: Konečně mi někdo vysvětlil že když bojuji proti modernímu fotbalu, tak vlastně bojuji za vytrhávání sedaček. Já si doteď myslel, že je to boj proti předraženému vstupné, za možnost vyvěšovat vlajek na plotě, aby televize neurčovala, kdy se budou zápasy hrát, aby to nebyla stejně jako tenis zábava jenom pro bohaté. Aby se mohla používat pyrotechnika. A ono je to o vytrhávání sedaček.
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 09:04 + 0 - 0
    jerzy: nejlepsi je ze ti co to vyrvavaji - reichenberg, bonzácko atd. právě moderní fotbal podporujou ;) jebat
  • Bohemians 1905 Mob05 04.05.2012, pátek, 09:02 + 0 - 0
    to je masakr to číst...takže už je to tady..nová doba..ultras už jsou v čechách minulostí...škoda... :/
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 04.05.2012, pátek, 08:54 + 0 - 0
    Nejak nevim, pyro stejne nemuze zlegalizovat svaz, to by se musel zmenit zakon a nevim proc, ale tomu nijak neverim. Nerikam, ze pyro na hristi je fajn, ale zase bych z toho nedelal takovou aferu... A co se tyka vytrhavani sedacek. Nejak jsem si nevsiml, ze by to nekdy fanouskum vadilo, prikladem treba zapas Pribram - Banik, po kterym jsem od fans nezaznamenal nejaky nadavani, mozna starej stadion, nvim.... Spousta lidi se tu ohani heslem Proti modernimu fotbalu. Plati to jen mimo nove stadiony?
  • FK Baník Most Kumbi1909 04.05.2012, pátek, 08:24 + 0 - 0
    Dejte magorům pyro do ruky a dopadne to přesně takhle, jak to dopadlo v tomhle zápase :/ fanoušci v celém česku bojují za legalizaci pyrotechniky, hesla že pyro není zločin atd. a pak finále poháru a několik jedinců to celé před pány ze svazu zkurví a udělaj s pyrem přesně na co pánové ze svazu čekají!!! Měli udělat nějakou pořádnou a hezkou pyroshow a ukázat že pyro není zločinem, ale naopak, když se použije s rozumem, tak to stojí za to!
  • Loko Vltavín fliperan 04.05.2012, pátek, 07:25 + 0 - 0
    No toho stadionu je škoda že byl postaven ted před chvílí a už se tam vytrhávají sedačky :(
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 04.05.2012, pátek, 07:01 + 0 - 0
    Škoda na stadioně po fans Sparty zřejmě přesáhne 100 000 kč. Doufam že se Plzeň poučí a stadion už na takovou akci nepůjčí.
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 03.05.2012, čtvrtek, 20:19 + 0 - 0
    Atmosféra a počet fanoušků dobrý, pyro na hřišti před lidmi ze svazu blbost. Vzhledem k tomu, jak se fanoušci s pyrem chovají je legalizace pyra nesmysl...
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 03.05.2012, čtvrtek, 19:49 + 0 - 0
    Letenskej: sorry.., nevím, co jsi dělal a nedělal, stejně tak to nevíš ty na mě. Bylo to myšleno obecně, nikoliv ke tvé osobě..
  • SK Sigma Olomouc Sigma1919 03.05.2012, čtvrtek, 18:15 + 0 - 0
    UB_1919: Ještě by to vypustili :-) K tomu předzápasovému supportu. Nesouhlasím. Békalo se hodně brzo a všiml jsem si, že někteří se tím vysilovali a pak jim ty síly chyběli při zápase. Ale hlavně že je pohár doma :-)
  • AC Sparta Praha Letenskej 03.05.2012, čtvrtek, 18:14 + 0 - 0
    Jerry: já pyro na hřiště nehážu,nevim kde jsi to vzal.
  • SK Sigma Olomouc UB_1919 03.05.2012, čtvrtek, 18:12 + 0 - 0
    jen ještě dodám, žepředzápasovej support, to byl celkem hukot :-) Jinak ani mi nevadilo, že nemohli nastoupit ti dva supertalenti Jirouš a Podaný :-)))
  • bez klubu Wolf-ACS 03.05.2012, čtvrtek, 18:08 + 0 - 0
    Aspoň je co číst :-D Ať si každý píše co chce. Já si třeba myslím, že vytrhávat sedačky je v pohodě. Ale někomu to jako zábava přijít nemusí, ale pyro na hřišti mu nevadí. Mě co na hřišti poslední dobou opravdu vadí, jsou naši rádoby hráči
  • AC Sparta Praha Železná Sparta 03.05.2012, čtvrtek, 18:04 + 0 - 0
    Karlos UB: Gratuluji k vítězství. Kdyby to vyhráli ti naši chodící frajírkové tak je to výsměch kvalitnímu fotbalu. Zůstali jsme stát na mrtvém bodě, ze kterého se od dob Kotrby nedokážeme pohnout. Jinak jak si psal s těmi hokejovými fandy, nemusíme chodit daleko. U nás stačí jedna přihrávka dozadu a hned "Hřebík ven". Málokdo si uvědomuje, že by měl jít ven Hašek. Prostě Hřebík je "vděčný" cíl, objětní beránek...
  • AC Sparta Praha Tom478 03.05.2012, čtvrtek, 18:02 + 0 - 0
    jasný, jasný a to co dělali fanoušci sigmy minulý rok, to už nikoho nezajímá?
  • 1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari 03.05.2012, čtvrtek, 17:56 + 0 - 0
    Ja tady z toho mam obcas pocit, ze ctu diskuzi nekde na Novinkach...
  • FC Baník Ostrava Casual88 03.05.2012, čtvrtek, 17:55 + 0 - 0
    Pyro určitě Ano, ale taky nemám rád, když se to hází na hřiště. Nejde o to, že by to kvůli tomu nepovolili. Oni to nepovolí nikdy, ale i když je to zakázané, tak je při odpalování pyra relativní klid. Když se to bude házet na hřiště, tak represe jenom porostou. No a Sparťanský závěr? Ono asi každý Sparťan čekal, že jaro bude vypadat jinak a ono Hřebík...
  • FC Slovan Liberec Reyrize 03.05.2012, čtvrtek, 17:49 + 0 - 0
    Je*at prospěchářské fanoušky kdekoliv :-) U nás ta hokejová náplava na stadionu taky pěkně perlí, nadávaj na hráče když nevyjde přihrávka a když ten samej dá gól tak ihned obrátí a je nejlepší. /fuckoff
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 03.05.2012, čtvrtek, 17:48 + 0 - 0
    Larsi nechtěl bys je rovnou všechny odstřelit?Fakt se proberte tady,je to jak ty pičoviny na iDnesu
  • AC Sparta Praha nebudu 03.05.2012, čtvrtek, 17:40 + 0 - 0
    Lars: škoda, že jsi nebyl na stadionu, mohl by sis zařvat v čechách oblíbenej slogan: "bijte je" a podpořit PČR a sekuritku přímo na místě. takhle od klávesnice to nemá ty správný grády.
  • FK Baník Most Lars 03.05.2012, čtvrtek, 16:58 + 0 - 0
    A já jsem si skoro až přál, aby sparťani ten plot rozkopli a vběhli na hřiště, ukázali by tím svojí nízkou inteligenci a aspoň by je fízlové nebo security pořádně zmlátila, zákazy na několik let, nesrat se s nima, chodim na fotbal abych podpořil svůj klub a ne se rvát, což si myslim, že takhle dost lidí nemyslí. Sigma pěkný, Sparta by potřebovala 1-2 sezóny hrát střed a potom o titul, aby si ti lidi trochu odvykli že jejich spartička nebude hrát každou sezónu na to, aby něco vyhrála, to pak je o ničem, musí se zažít i pády, které sparta moc nezná.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.05.2012, čtvrtek, 16:27 + 0 - 0
    Četl jsem včera v deníku sport rozhovor z Hřebíkem.Je to velkej tlučhuba.
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 03.05.2012, čtvrtek, 16:22 + 0 - 0
    a taky gratulace na Hanou!
  • HC Berounští Medvědi Jerry1984 03.05.2012, čtvrtek, 16:14 + 0 - 0
    Letenskej: takže ty to pyro hážeš na hřiště kvůli FAČR? Ti na svazu se musí smát až se za břicho popadají.. Já jsem proti házení pyra na hřiště ne kvůli legalizaci, ale kvůli tomu, že to prostě neuznávám... ale věc názoru :-) a jinak si každý o mě nebo o nás říká a píše co chce..já svůj názor mám..kdyby se radši každý zaměřil sám na sebe.. Každopádně vám přeju Spartu bez Hřebíka..
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.05.2012, čtvrtek, 15:38 + 0 - 0
    Stím pyrem na hřišti se to posralo!Pak nemá smysl bojovat za legalizaci pyra
  • FC Viktoria Plzeň wnc 03.05.2012, čtvrtek, 15:15 + 0 - 0
    olomoucký supr...jen to pyro mělo zůstat jen v hledišti...to se pak můžou ostatní snažit jak chtějí aby bylo legál... jinak sparťani zase ukázali že maj b hlavě nasráno...nechci se někoho dotknout myslim tím ty dementy co trhali sedačky a sítě a snažili se rozkopat ty vrátka...to ste se ukázali pánové...to si dělejte doma.
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 03.05.2012, čtvrtek, 15:09 + 0 - 0
    Supras to sem nepatří :) Už byste měli konečně pochopit,že jakejkoliv dialog s FAČR je nepřípustnej,oni se nám budou jenom ušklíbat a mazat nám med kolem huby,to samé ČT a její strejdové komunisti v radě,natožpak vláda která by musela jednat o změně zákona.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 03.05.2012, čtvrtek, 14:43 + 0 - 0
    Zápas jsem neviděl, ale podle toho co čtu, tak se Sparťani opět "předvedli"......asi právě mimojiné kvůli takovejm blbcům jako jsou oni, nemůže bejt pyro na stadionech legalizovaný. Jinak pochvala do Olomouce, škoda, že jich tolik nevyjede nikdy jindy ani zdaleka.... A taky nechápu, že se tady navážej nějaký lidi zrovna do Liberce a Slovácka, který patřej obecně k těm nejlepším ultras, co dokážou předvést kvalitní výkon a přitom nedělat takový blbosti, jako dělaj například často Sparťani nebo Baníkovci...
  • FC Slovan Liberec Supras06 03.05.2012, čtvrtek, 14:06 + 0 - 0
    RE: Karlos_UB Tak mi řekni jak jsme se tam přidali :)Docela by mě to zajímalo.....
  • bez klubu nestraný_pavel 03.05.2012, čtvrtek, 13:37 + 0 - 0
    Sorry, ale když včera někdy v 5. minutě zápasu, přišlo do Sparťanskýho kotle 20 chlapů, kteří si sedli a do 85. minuty čuměli do mobilu a na fotbal nekoukli a potom nasadili červený kukly a začali dělat bordel, tak to nejsou fanoušci, ale opice, dokud tyhle lidí ze svých fanouškovských řad neodstraníte, tak na Vás bude stále nahlíženo, tak jako je.
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.05.2012, čtvrtek, 13:20 + 0 - 0
    to Mob05: nj, jenze jak se vyviji "moderni fotbal", tak se modernizuje i ultras. Jeste pred 5ti lety nebyly takove moznosti pro ultras produkce jako dnes, nemluve o dobe jeste vzdalenejsi, ultras se v zadnem pripade nemaji podrizovat trendu klobaskaru, kteri tleskaji tema nesmyslama, nebo trubi na trubky, ale taky nemozu zatvrzele tvrdnut na miste. Prikladem u nas moze byt Sparta, ktera zatvrzela trva na svych par pokrikoch a zastituje se tim, ze nekopiruje, coz je chvalyhodne, ale taky ten jejich kotel stoji za... nikdo tu neleze do prdele PČR ani FAČR, nicméně já osobně nadřazuju zájmy klubu nad zájmy ultras - pokud klubu hrozí za každu debilní prskavku od pošahanců na DK pokuta, tak se radši na požitek z ohýnku vyseru ať už by byl sebelepší, i když osobně su pro pyro, ale nechcu ho za každů cenu.
  • Slezský FC Opava ultrasakSFC 03.05.2012, čtvrtek, 13:11 + 0 - 0
    Olomouc parádní představení:) klobouk dolů:) jinak pyro na hřiště nepatří
  • AC Sparta Praha Letenskej 03.05.2012, čtvrtek, 13:09 + 0 - 0
    AK-47: je to přesněji tak, že 31. prosince a 1. ledna jsou výjimečné dny, kdy tento zákon neplatí a pyrotechnika je povolena. Ale jinak máš pravdu, odpalování pyra je zákonem zakázano téměř všude a pochybuju, že na stadionech udělají jentak výjimku.
  • Bohemians 1905 Mob05 03.05.2012, čtvrtek, 13:06 + 0 - 0
    eLaky: kdyz si to myslis budiz..ale podivej se jak ultras zacinali..nechci abychom skočili jak máslíčka co budou lézt do prdele policii a FAČR.. kalašníkof: nehlede na smernice UEFA která vydírá každej svaz... ;)
  • AC Sparta Praha Letenskej 03.05.2012, čtvrtek, 13:05 + 0 - 0
    Jardo, z tvých příspěků je akorát cejtit tvůj velký komplex jménem SPARTA.
  • FC Hradec Králové AK-47 03.05.2012, čtvrtek, 13:02 + 0 - 0
    Vy si neuvedomujete ze nejde o to zda to povoli FACR... Jde o to, ze pyrotechnika je zakazana zakonem na akcich kde se shromazdujou lide,tzn. ze teoreticky by te meli trestat ikdyz se sejde 500 ozralejch na namesti na silvestra a kazdej spontanne odpaluje... To se ale nedeje a to je ta diskriminace...No a z toho celyho prameni, ze kvuli nam fans/ultras se rozhodne nebude menit nejakej zakon o pouzivani pyra na "shromazdenich lidi" celosplosne. Zdroj informaci: Rikal nam to Risa kdyz sme se chteli z dobre vule domluvit na odpaleni pyra bezprostredne po zapase doma.
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.05.2012, čtvrtek, 12:49 + 0 - 0
    to Mob05: čili jestli to chápu správně, tak když nebojuju proti všemu a proti všem, tak nejsu správny ultras?:D Tak v tom případě asi nevím co je to ultras.
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.05.2012, čtvrtek, 12:46 + 0 - 0
    to Letenskej: to si opravdu nemyslim, ale pokud budeme bojovat za legalizaci pyra takto, tak je ten boj predem zbytecny.
  • bez klubu jarda1 03.05.2012, čtvrtek, 12:42 + 0 - 0
    pořád je lepší používat pyro inteligentně a pak mít při nějakém jednání aspoň nějaký argument. jenže to by opičáci ze sparty a jiná zvířata musela mít aspoň kousek mozku, aby to pochopila. nepřijde ti to ubohé, než se snažit, radši říct "stejně to nemá cenu" nebo něco takovýho? ono je to totiž strašně jednoduchý...
  • AC Sparta Praha Letenskej 03.05.2012, čtvrtek, 12:36 + 0 - 0
    eLucky: a ty si jako myslíš, že když si teda mezi sebou stanovíme nějaká pravidla typu: neházet pyro na hřiště, nepoužívat dělobuchy, dohořelou světlici odevzdat hasičům do kýblu atd. tak si FAČR řeknou: "jo, vždyť to vlastně nikomu neškodí a za jejich dobré chování je odměníme legalizací" Víc než naivní ! Nebo jak si tu vaší legalizaci jako představuješ?
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 03.05.2012, čtvrtek, 12:32 + 0 - 0
    Liberec se přece přidal dávno,Againist Modern Ultras!
  • Bohemians 1905 Mob05 03.05.2012, čtvrtek, 12:26 + 0 - 0
    eLucky: já myslim že vy byste si docela rozuměli s žizkovákama...to jsou taky takový bonzánci a snaživci o titul nejmodernější ultras :) ještě by to chtělo, aby se otevřeně a oficiálně přidal i reichenberg a už tu máme silnou kliku FAČR :)
  • 1.FC Slovácko eLucky 03.05.2012, čtvrtek, 12:20 + 0 - 0
    to Letenskej: to opravdu není možné u nás, když v každém kole někdo musí dokázat proč je pyro zakázané na stadioně. A pokřik pyro není zločin když pyro hoří na hřišti... to už není ani k smíchu...
  • FC Baník Ostrava PTR 03.05.2012, čtvrtek, 12:06 + 0 - 0
    Bodejť by ACS něco předvedli, když jsou roztahaní, jako kdyby každý 5. měl žloutenku.
  • AC Sparta Praha Lenosh 03.05.2012, čtvrtek, 12:04 + 0 - 0
    Dzok: začali jsme skandovat Sparta, ještě než začala hymna a ne každý to postřehnul, sám jsem si nevšiml že začala. Jinak pochvala na hanou, za početný kotel. My jsme podle očekávání zklamali... Nechápu ten přístup..."je to jen pohár, hrajeme hovno - nejedu... nj, škoda slov. Na finále holek jsem taky čekal že nás tam bude víc...
  • AC Sparta Praha Letenskej 03.05.2012, čtvrtek, 11:53 + 0 - 0
    Taky nechápu, co si pořád nalháváte s tou legalizací pyra.
  • Bohemians 1905 Mob05 03.05.2012, čtvrtek, 11:41 + 0 - 0
    stejně ho už nikdy nezlegalizou..nejsem naivní abych si to myslel..stadiony jsou víc a víc jako "monitorovaná klec pro debily"..legalizace by byla fajn, ale to se proste uz nestane.
  • FC Vysočina Jihlava Jihlavák 03.05.2012, čtvrtek, 11:25 + 0 - 0
    Pyro na hřišti mě též zklamalo...jinak pochvala gratulace na Hanou !
  • FC Viktoria Plzeň Dzok 03.05.2012, čtvrtek, 10:59 + 0 - 0
    Finále bylo prostě úžasný. škoda, že taková atmosféra je jen jednou za čas v lize. Jinak to pyro na hřišti nechápu a pak ze strany Sparty ty dělobuchy a do hymny řvát Sparta tak to nemusím ani komentovat
  • FC Slovan Liberec Supras06 03.05.2012, čtvrtek, 10:47 + 0 - 0
    Myslím si,že pohár co se týká atmosféry hodně překvapil!Výborná atmosféra,pyro... Ale já se ptám,proč Ultras Sigmy nedokážou takhle ve velkym počtu vyrazit třeba na Baník,Slovácko a nebo třeba na tu Spartu?Je vidět,že to jde! A ještě jedna věc:Proč to PYRO bylo na hřišti?Tam nemá co dělat a pokud si to neuvědomíme,tak se to nikdy nelegalizuje!
  • FC Baník Ostrava chachar007 03.05.2012, čtvrtek, 10:23 + 0 - 0
    Myslim ze pohar super...prekvapil..docela zajimava atmosfera:-) akorat nechapu ty race na hristu...takhle to nikdy nepovoli.:-/
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
Blog fanoušků & Groundhopping
BLOG: Pokleknout? My se nemá... 15.10.2020, čtvrtek, 19:11

BLOG: Pokleknout? My se nemá...


Hodolanští podporují své muž... 15.10.2020, čtvrtek, 08:57

Hodolanští podporují své muž...


Ultras Trutnov provoněli záv... 12.10.2020, pondělí, 18:46

Ultras Trutnov provoněli záv...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy! 28.10.2020, středa, 08:10

Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy!


VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska 28.10.2020, středa, 07:00

VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska


Tisíce medvedíkov na tribúnach pomohlo deťom 27.10.2020, úterý, 18:32

Tisíce medvedíkov na tribúnach pomohlo deťom

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy! 28.10.2020, středa, 08:10

Rozzářený Split! Tak se slaví narozeniny Torcidy!


VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska 28.10.2020, středa, 07:00

VIDEO DNE: Choreo ke vzniku ČeskoSlovenska


Tisíce medvedíkov na tribúnach pomohlo deťom 27.10.2020, úterý, 18:32

Tisíce medvedíkov na tribúnach pomohlo deťom

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
O víkendu nás čekají protest... 11.10.2020, neděle, 08:08

O víkendu nás čekají protest...


Zásadní informace k nedělní ... 14.10.2020, středa, 14:00

Zásadní informace k nedělní ...


Poklidná demonstrace s nepok... 18.10.2020, neděle, 16:17

Poklidná demonstrace s nepok...

Komentáře
28.10.2020, středa, 13:13 - Salamandr
Jak se prosím jmenujou tyhle s...
28.10.2020, středa, 10:58 - Wolf-ACS
Naprostá pecka!
25.10.2020, neděle, 08:57 - Oskar
Super práce. Zatím jediný klub...
25.10.2020, neděle, 08:39 - Rst
BEST IN COVID!, už mi taky jeb...
25.10.2020, neděle, 08:22 - Rst
88: Zpřísňuje je kvůli tomu, ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace