o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Pohled na tribuny 17. kola Gambrinus ligy

Souhrn kola středa, 27.02.2013 16:03 - přejít do komentářů
Co všechno se dělo v úvodním jarním kole na ligových stadionech...
images/clanky/pohled-na-tribuny-17-kola-gambrinus-ligy-4783.jpg

I když počasí tomu nenasvědčuje, tak v předchozích dnech jsme byli svědky zahájení fotbalového jara. Pro fanoušky, a ani pro hráče žádný med, ale s těžkými podmínkami se takřka všichni vyrovnali velmi solidně. O dobrá vystoupení fanoušků nebylo nouze, některé tábory vstoupily svými choreografiemi  a celkovými prezentacemi do druhé poloviny sezóny správným způsobem. Mnohem slabší to bylo s návštěvami, obstály jen Ostrava, Olomouc a Brno. Průměrná návštěva 17. kola Gambrinus ligy má hodnotu 4 388 diváků.

Jihlava - Hradec Králové 0:0 (2 290 diváků)
Souboj v Jihlavě přinesl aktivitu z obou stran. Domácí kotel se sešel v počtu asi 80 lidí a snažil se o vytrvalý support, dá se říct, že s úspěšným výsledkem. Kotli ve fandění dokázali pomoct i skutečně skalní příznivci na tribuně za bránou. Velmi hezké výjezdové číslo si připsal soupeř z Hradce Králové - Votroků bylo v sektoru hostů 216. Východočeši vytvořili také velmi slušnou atmosféru, nicméně potenciálu, který skýtal počet lidí, nebylo využito. U obou táborů byla zaznamenána jedna produkce.


Teplice - Dukla Praha 1:1 (1 542 diváků)
Velmi řídce obsazený stadion se při tomto utkání neměl moc čím bavit. Pozornost si tak zasloužilo jen 80 členů Sektoru 15. Tito příznivci Teplic byli slyšet, ale úroveň fandění byla tentokrát spíše hodně průměrná. Fanoušci Teplic si na utkání připravili drobnou produkci z modrých a žlutých vlaječek a několika kusů bengálů. Vzhledem k tomu, že Dukla je spřáteleným táborem Teplic, tak byla k vidění i situace, kdy se domácí příznivci přesunuli do několikačlenného sektoru hostů. Domácí Fanklub si připravil menší choreo.


Ostrava - České Budějovice 0:0 (8 918 d.)
Bazaly žily na startu jarní části ligy především návratem Milana Baroše, jemuž byla zasvěcena i hlavní, povedená choreografie. Fanoušci Baníku při zápase prezentovali ještě jedno dílo, ve kterém uctili památku svých dvou přátel. Po optické stránce se Chachaři uvedli výborně, kotel byl rovněž velmi dobře zaplněn, ovšem support mohl být určitě lepší. Z Českých Budějovic dorazili do Ostravy čtyři fanoušci. Zaujal především jeden z nich svou otužilostí.


Liberec - Jablonec 1:0 (3 666 d.)
I v Liberci se objevila choreografie, na straně domácích, jež byla věnována zesnulému fanouškovi. Choreografie měla dvě části a byla moc povedená, kéž by však mohlo jít o jinou tématiku, u které by i liberecký fanoušek Mário byl přítomen. Co se týká kotle domácích, tak čítal asi 260 hlav a předvedl nadprůměrný support. Fanoušci Liberce si připsali velice nadějný vstup do druhé poloviny sezóny. Rival z Jablonce měl v sektoru hostů kolem 130 příznivců. Jablonečtí na sebe upozornili hlavně pyrotechnikou.

Olomouc - Slavia Praha 2:1 (5 057 d.)
Atraktivní souboj v Olomouci přinesl z ultras hlediska velmi dobrou podívanou. Z domácí strany zaujalo především "oblečení" Východní tribuny do modrobílé barvy skrz malé vlaječky, a pak také efektivní pyro. Hanáci plně obsadili sektor pro vlajkonoše, ale jejich support nebyl úplně vydařený, potenciál měli na mnohem vyšší úroveň. K vylepšení situace tak alespoň pomohli diváci na Jižní tribuně. Znát byli na Andrově stadionu i fanoušci Slavie. Sešívaní obohatili utkání o choreografii, které nechyběla pyrotechnika. Celá produkce vypadala velmi dobře. Vedle toho se početný kotel prezentoval klasicky pestrým supportem na velmi solidní úrovni.

Sparta Praha - Slovácko 4:0 (4 566 d.)
Utkání na Spartě i přes velmi slabou návštěvu doprovázela dobrá atmosféra, postaraly se o ni oba slušně zaplněné kotle. Sparťané se snažili o hlasitou podporu celý zápas, ale to pravé nadšení v supportu a kvalita přišly až s góly v síti hostů. Ze Slovácka přijela hodnotně zastoupená skupina fanoušků, sektor hostů čítal něco málo přes 100 lidí. Modrobílí předvedli svůj tradiční support, přiměřený počtu fandících, který upadl až při velmi nepříznivém stavu utkání. Fanoušci Slovácka se stali autory jediné produkce souboje.


Brno - Plzeň 1:3 (6 225 d.)
Souboj mezi sobě blízkými tábory přinesl atmosféru, které chybělo nějaké větší okořenění a byla tak dost průměrná. Jedinou aktivitou bylo pyro na straně Zbrojováků. Co se týká supportu, tak v tomto směru byli lepší hosté. Plzeň reprezentovalo 95 kotelníků, kteří fandili celý zápas a byli dobře slyšet. Kvalitě supportu brněnských fanoušků škodilo rozdělení kotle na víc částí.

Autor:

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 03.03.2013, neděle, 14:20 + 0 - 0
    Opavák: To je právě ono, ukaž mi jedinej příspěvek tady v diskusi nebo kdekoliv jinde, kde se nějak vychvalujeme nebo machrujeme. Nejnamyšlenější fans z nás děláte akorát úmyslně jenom vy, protože vám asi hodně ležíme v žaludku.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.03.2013, neděle, 12:31 + 0 - 0
    :)))
  • FC Viktoria Plzeň Plzeňák 03.03.2013, neděle, 12:12 + 0 - 0
    Žádost pro správce stránek: Bylo by možné v článcích vynechat jakékoli zmínky o fanoušcích Plzně alespoň do doby než začne hrát opět ve spodních patrech tabulky, případně 2.lize? Je vidět že to velkému množství čtenářů nedělá dobře. Děkuji.
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 12:04 + 0 - 0
    ani slávisti při mistrovské sezoně a pohárech nebyla tak namachrovaná,což je co říct,protože jsem je měl za nejvědší se vychvalovače,ale vy jste je ted s přehledem předhonili...,no a to je poslední věc co k tomu píšu...
  • Zbrojovka Brno radex 03.03.2013, neděle, 12:04 + 0 - 0
    opavák akorát se ztrapnuješ.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.03.2013, neděle, 11:55 + 0 - 0
    Ale chápu to.Jsme podle Vás přece na uŕovni Příbrami a Budějovic
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.03.2013, neděle, 11:35 + 0 - 0
    Opavák:Nikde jsme se nevykreslovali jako jedničky!
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 11:13 + 0 - 0
    ano. uplně zbytečný co si celou dobu psal.
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 11:02 + 0 - 0
    nechal jsem se unést i když vím že tady člověk nic nevyřeší,tak snad někde jinde...
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 10:59 + 0 - 0
    Souhlesim. Tak co řešíš..
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 10:55 + 0 - 0
    mysli si co chceš...
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 10:50 + 0 - 0
    Myslim že si nemocnej. Sorry.
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 10:49 + 0 - 0
    To je zamozřejmě konstatování.. žejo. Ne výhružka.
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 10:45 + 0 - 0
    žádný klub se nikdy takhle nechoval,ale je to vaše věc,serete už víc klubů a je jen otázka času,než hlavně díky tomu na vás někdo něco nachystá,aby vám ukázal,že velkohubost se nevyplací...
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 10:42 + 0 - 0
    měsíce člověk všude kam se podívá čte jak samy sebe vykreslujete za naprosté jedničky,pomalu bohy,proč tohle máte zapotřebý?
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 10:41 + 0 - 0
    Já taky nechápu co tim sledujete když nás poučujete. Máte své slavné kluby které milujete. Rozjíždí se sezona. Těšte se na zápasy a nějací nadutý fanoušci vám mužou bejt uprdele, ne? Ale nejsou.. Váš boj.. ;-)
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 10:34 + 0 - 0
    jsem trubka že tady na to reaguji,ale nechápu vaši nadutost...
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 10:27 + 0 - 0
    Sme si dovolili kurwa dost co? :-DDD
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 10:26 + 0 - 0
    ne úspěch,ten má každý v piči,ale vaše velkohubost...
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 10:24 + 0 - 0
    Si samozřejmě konstatuj co chceš. Zajisté, uspěch se trestá.
  • Slezský FC Opava Opavák 03.03.2013, neděle, 10:20 + 0 - 0
    pokud jsis nevšiml,tak to nebyla výhružka,ale jen konstatování...
  • FC Viktoria Plzeň city casual 03.03.2013, neděle, 10:08 + 0 - 0
    Opavák: Ať trestá! Vychcípáme.. Bude klid žejo. Tak tohle je hooodně nízký erbum svého klubu ste teď udělaly maximální ostudu. Prskání žluče a výhružky na diskuzích.. J.1911: Gril měl bejt čiste s Chebem a byl tam jen jeden FCB.. oficiálně. To neřeš.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.03.2013, neděle, 03:13 + 0 - 0
    Baník není jen Ostrava.Podívej se na města kolem Ostravy,Havířov,Kurviná,Frýdek,Těšín,Bohumín,Orlová a plno dalších menších měst.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 03.03.2013, neděle, 03:11 + 0 - 0
    Lordík:A kdyby vychcípal celej Baník bylo by to jedině dobře!
  • FC Viktoria Plzeň J.1911 03.03.2013, neděle, 00:06 + 0 - 0
    Silacky kecy tady mate akorát vy Slezský..;)
  • FC Viktoria Plzeň J.1911 03.03.2013, neděle, 00:04 + 1 - 0
    Chachar to je prave ono...Jakto ze na grilovacce vas bylo 23 z Chebu a 2 z Baníku? :)
  • Slezský FC Opava Opavák 02.03.2013, sobota, 22:53 + 0 - 1
    to není závist ale averze a těma vašima siláckýma kecama stále stoupá,však vás za to brzo někdo ztrestá...
  • FC Baník Ostrava chachar1922 02.03.2013, sobota, 22:21 + 0 - 0
    víš hovno kolik nás jezdí z Ostravy tak se k tomu laskavě nevyjadřuj.. a když tam někdo psal o závisti, tak opravdu Baník, Slavie a jiní vám opravdu závidět nemusí :)pamatuješ jak jste vyhráli titul? kolik nás bylo u vás? hráli jsme o hovno a přijelo nás tam požehnaně. troufám si tvrdit, že nás tam za jeden výjezd bylo tolik co vás u nás za celé desetiletí :))
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 02.03.2013, sobota, 21:33 + 0 - 0
    LordikDevil: Ty jsi opravdu tragéd. Podle čeho usuzuješ, že jsme nejnamyšlenější fans? To co řekl tenkrát Bakala v rozhovoru pro sport bylo myšleno ironicky a navíc zrovna tenhle člověk není žádnej "vůdce" kotle nebo tak něco, nepodílí se na tvorbě choreí ani na ničem jiném. A to co tam řekl mi taky dost vadilo. Myslím si, že většina rozumných plzeňských fans ví moc dobře, jak na tom jsme a rozhodně nemáme potřebu se nad nikoho povyšovat. Podle zdejších komentářů to je vypadá spíše naopak, neustále se do nás zbytečně navážíte, ať uděláme cokoliv, pokaždý je všechno špatně, protože nás bylo na Bazalech 7 a před 3 rokama nás bylo v kotli 50. PS: Kdyby jsi ty chcípnul, slzu bych taky neuronil ty internetovej killere.
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 02.03.2013, sobota, 21:11 + 0 - 0
    Ano, dala se čekat tato Vaše reakce :D J.1911 o navštěvách Baníku být tebou tak mlčím. Kolik chodilo Vás když ste hráli bídu a navíc takovou bídu jako my nemá fakt nikdo a teď návštěva kola. Vy to umíte jenom když se daří a o obyvatelnosti nemůžeš říct ani popel. Samozřejmě, že je dobře, že je tu další tábor který je konkurenceschopný a umí se předvést, ale takovým způsobem jakým se prezentujete zde a jakým ste se prezentovali někde u médií je špatný. Opravdu jste mě utvrdili v tom, že taky nemá cenu s psát s Plzeňákama. Co se týče mě, z mého pohledu kdyby ste vychcípali všichni tak bych neuronil ani slzičku, protože namyšlenější fans v lize má opravdu jen Plzeň. Příště můžete zase kecat cypoviny do Blesku o tom jak jste nejlepší v republice. Mějte se trapáčci :D
  • AC Sparta Praha HON 02.03.2013, sobota, 16:42 + 0 - 0
    Jsem rad, ze Plzen takhle vylitla, a myslim, ze to tam nikdy nebylo tak tragicky, jak se popisuje. Pamatuju vyprodanej stadion i pred Vrbou, to se jinde do ted nepovedlo. Ted mi prijde, ze splha nahoru i Olomouc, Hradec po letech krize ve 2. lize taky dobry. Jen tak dal. Lepsi nez mit v lize 2 aktivni tabory snad. Ale je fakt, ze obcas uz bylo vsude "Preplznovano".
  • FC Viktoria Plzeň J.1911 02.03.2013, sobota, 15:48 + 4 - 0
    Kdyz ti nestojime ani o opreni kola tak proc vypisujes takovej sloh? A jak by sis to jako představoval? Aby cela plzen zacla fandit Baníku nebo co? Bud rad ze jsme se takhle zvedli a v ČR je další slušněj tábor ultras..a jasne ze to je i uspechem ze nás ted chodi 10-12 tisíc na každej zápas ale dřív i kdyz sme hráli picu furt chodilo 3-6 tisíc lidi! Kolik chodilo vám na mistrovskou sezónu? 17 000 bežne a ted ty vole vstup zdarma na Boleslav a bylo 7800 pokud si dobře pamatuju...výjezdy mate super ale taky mate větší fanouskovskou základnu..sice je hezky ze u nás vas budou treba 2 stovky ale nezapomeň ze vám fandí celej Cheb! Tak ze kolik bude z Ostravy? 50? ...a Sparta je úspěšná celou historii kdyby za celou dobu vyhrála 1 titul tak by to s ni taky nebylo slavný...proste ty náplavy jsou všude.. ale co..ono bude lepsi kdyz všude bude chodit 1500-2000 lidi jako v pribrami nebo boleslavi...poslední věta co sem pisu zdar
  • FC Viktoria Plzeň city casual 02.03.2013, sobota, 15:21 + 1 - 0
    my jebem komunitu! to je natom to nejhezčí... Už jenom to že Baníkum a všem skutečnym Ultras teda stojime zaty ťuky do klávesnice i když prej kolo by si onás neopřely.. Není to tak černobílí jak by se zdálo. Té závisti bude přeci jenom dost. Ruku na srdce a eště neco o pokoře.. :-D
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 02.03.2013, sobota, 15:07 + 0 - 1
    Zdeňku ono to není závist. Ono je to spíš pohrdání Vámi. Když si zpětně pustím video, kde přebíráte cenu jako skupina pro nejlepší fans ligy z nějaké debilní soutěže deníku Sport a strašně se ti Vaši zástupci dušují, jak věděli od začátku, že budou nejlepší atd. Dovolím si citaci : "Každý viděl, i když to zní sebevědomě, že jsme nejlepší fanoušci v republice. Dokázali jsme na všech zápasech vytvořit výbornou atmosféru, i když se nedařilo, lidé se přidali a fandili. Vymýšleli se kouzelná chorea, mělo to nadsázku, úroveň," uvedl Roman Bakala, vůdce skupiny plzeňských fanoušků Pfans. Jenom jestli tady chodí ten pan Bakala, tak bych mu chtěl vzkázat, že ta soudnost mu asi šla trošku někde do háje... Protože kdyby byl trošku soudný, tak uzná, že v lize jsou Baník, Slavia, Sparta, Liberec, mimo ligu Bohemka, Opava, kterým nesaháte ani po kotníky. Teď možná ano, ale jaký je u Vás stav ? Euforie ! Až bude u Vás stav takový i po cca. 5-ti letech, tak ano, komunita Vás uzná a řekne jsou nejlepší. Ale teď bohužel někomu nestojíte ,jako lidé po tomto vyhlášení, ani o opření kola. Tak to je, takže příště až budete ohodnoceni prvním místem v nějaké debilní anketě, tak se rozmyslete, jak to okomentujete... Jinak uvedu jeden příklad za všechny do kterého jste se napálili možná vlastní iniciativou a nadšením této mediální sračky: Toto kolo dle deníku Sport, Baník návštěva kola, dvě velké chorea, nadprůměrný doping ligy a dostal 5, Budějovice dostaly 6 ! Po několikáté tito profesionálové v tomto plátku takto ohodnotily dlouhodobě nejlepší fans. A díky tomuto averze vůči Vám roste. Takže trošku pokory najděte v sobě a podívejte se české realitě do očí. Až Vaše obdivuhodně tažení Evropou skončí, ani pes po Vás neštěkne...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 02.03.2013, sobota, 14:23 + 0 - 0
    Taky si myslím.Hodně lidem ležíme v žaludku.Že by závist?:))
  • FC Viktoria Plzeň J.1911 02.03.2013, sobota, 11:22 + 0 - 0
    Jenom je zajimavy ze i kdyby se tu psalo o spenatu s knedlikama tak se stejne dostanem k Plzni...
  • FC Viktoria Plzeň J.1911 02.03.2013, sobota, 11:19 + 0 - 0
    Ty pi*o tady se vždycky pobavim kdyz nemam co dělat.. :D
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 02.03.2013, sobota, 06:37 + 0 - 0
    Ty vole co to tu meleš za píčoviny
  • AC Sparta Praha ACS 01.03.2013, pátek, 19:39 + 0 - 0
    FCVP: Takže ona událost, kdy jste vyhrály spor o 7,5 milionu korun, které jste měly vyplatit SK Plzeň za přestup Filla do Stavangeru není pravda? Těžko. Tenkrát jste prohlásili, že smlouva byla podepsána "jen" generálním manažerem a navíc razítko Viktorie Plzeň bylo před vznikem akciové společnosti Viktorie Plzeň. Tenkrát (říjen 2011) jste se ve vyjádření zřekli Viktorie Plzeň před rokem 1998. To znamená, že fungujete 15 let (ani těch 20 ne) :D. Dále se k tomu nevyjadřuji, jelikož žádná Plzeň mi nestojí ani za hádky...
  • AC Sparta Praha HON 01.03.2013, pátek, 19:11 + 0 - 0
    Jasne, ze nebyl. Vzdyt ani zrejme nezna styky na trase Brno-Plzen, natoz, aby znal vas.
  • FC Viktoria Plzeň city casual 01.03.2013, pátek, 19:08 + 0 - 0
    flvv: A mě by furt zajímalo jestli si byl semnou a dlašima čtyřma Plzeňákama v tej Opavě.. ;-)
  • AC Sparta Praha HON 01.03.2013, pátek, 18:56 + 0 - 1
    Prosim zrusit komentare!!!
  • Zbrojovka Brno flvv 01.03.2013, pátek, 18:54 + 0 - 0
    Spíš by mě zajímalo, kolik z těch Plzeňáků tady nejsou náplavy .)
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 18:53 + 0 - 0
    s77,pokud sis toho nevšiml neřeším nás,řeším jen Plzenské nosánky nahoru...
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 18:52 + 0 - 0
    třeba se chce zamyslet nad tím proč se do vás někteří naváží,né proto že by vám záviděli,naopak třeba já vám to přeji,jak píšeš,jste obohacení scény,ale vadí mi,že máte ty nosánky ted moc nahoře,přednedávnem vědšina z vás seděla doma na prdely,za svůj klub se stydělo a ted jste mistři světa,ale jo,je to ta naše česká povaha,sedět v koutě když jde do tuhého,když jde vše jak po másle,se s tím svést a přiživit se na tom...!Nyní to bude i u Baníku,spousta naplavenin které přijdou očumovat jen Baroše aby pak měli o čem v hospodě vyprávět,ale jiné u Baníku to je v tom,že on je česká jednička a že svou kvalitu už dokazuje dlouhodobě,i v době kdy se nedařilo,to samé Bohemka,tyhle tábory by měl brát každy víš než vaší rychlokvašku,alespon prozatím...
  • Slezský FC Opava s77 01.03.2013, pátek, 18:46 + 0 - 0
    Opavák: jen poznatek...Opaváci byli vždy zajedno v tom, že se na internetu nepouštěli do zbytečných debat a srovnání s jinými fans tábory a jeli si to své, měl bys to také respektovat a nehádat se tu o tom kdo je větší srdcař nebo náplava. Starej se raději o náš support a o to jak ho zlepšovat. Opavka získala na fans scéně respekt jinak než řečma na netu...
  • FC Viktoria Plzeň FCVP 01.03.2013, pátek, 18:26 + 1 - 0
    ACS: Ty demente, rok založení máme 1911, tak co tu meleš o 20 letech, ty šašku? Jinak už je to fakt trapný se do nás neustále navážet. Je jasný, že po takových úspěších, co zažíváme se navalí spousta lidí (náplav) a pro naší ultras scénu je to jedině dobře! A je všude stejný. Kolik fanoušků by měla Sparta, kdyby nevyhrála 20 titulů? Kolik lidí chodilo na Baník před mistrovskou sezonou a po ní? Vzpomeňte, kolik lidí chodilo na Slavii na Strahov (cca 2 tisíce). V mistrovský sezoně jich pak do Edenu rázem chodilo 20 tisíc. To snad není náplava? Všude je to stejný, prostě česká švejkovská mentalita. Spíš mě zaráží, že třeba klub jako Jablonec, kterej hraje pravidelně evropské poháry a každoročně útočí na titul, není schopnej dát dohromady pořádnej kotel.
  • AC Sparta Praha ACS 01.03.2013, pátek, 17:40 + 0 - 0
    Co byste chtěli od fanoušků klubu, který existuje nějakých 20 let, jak nedávno vyšlo najevo aby nemuseli platit pár drobných... Zapřít svou historii, to je úcta ke klubovému symbolu :X
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 16:28 + 0 - 0
    tebe Zdenku beru,vím že za svým klubem stojíš dlouho a hodně jsi pro něj obětoval,ty přesně vystihuješ můj pohled na opravdového fanouška,jen by to v tvém podání chtělo víc soudmosti a na můj vkus jsi moc kamarád s médii.
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 16:21 + 0 - 0
    lezou mi v žaludku ti co si ted u vás na ty srdcaře hrají,stejně jak mě štvali naplaveniny při mistrovské sezoně Baníku,jako ti co po prvním našem postupu do ligy si hrály na fanoušky a už tady dlouho nejsou,je jedno o který jde tým,jen mi vadí ta sorta jako že fanoušku...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 01.03.2013, pátek, 16:15 + 0 - 0
    Chlapče asi tě hodně ležíme v žaludku.
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 15:54 + 0 - 0
    já nemám potřebu se tady nějak vykreslovat,jen vyjadřuju svůj názor na oddaného fanouška,srdcaře.Tohle slovo používám tolik,jelikož si myslím nejlíp vystihuje opravdového fanouška,člověka dlouhodobě zapáleného a ochotného fotbalu mnohé obětovat.Těch lidí si vážím a né těch se svezou na vlně euforie a za pár let o nich nevíš.Jasně jsou tady i mladí co ještě ty roky věrnosti za sebou mít nemůžou,ti ale teprv musí přesvědčit do jaké sorty patří,jestli zapálenýmy zůstanou nebo při kryzi to zabalí a jdou třeba za tím hokejem...
  • FC Viktoria Plzeň city casual 01.03.2013, pátek, 15:30 + 0 - 0
    hele nechci nic říkat ale štři malinko tim slovem srdcař nebo už to začne bejt malinko trapný.. Já taky vim starou píču kdo seš, kolik máš odježděno ale znam jak to chodí když se někdo urputně vykresluje jako jedinej správnej.. ;-)
  • FC Viktoria Plzeň city casual 01.03.2013, pátek, 15:25 + 0 - 0
    přesně tak kámo. Je mi 13 a chodim od zápasu se spartou 2012.. :-D
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 15:11 + 0 - 0
    a to je přesně ono,mam v piči kde se můj klub pohybuje.budu za ním stát třeba i v třetí lize,stejně jako dost početná sorta opavských srdcařů a stejně v piči mám že budete hrát o titul,posuzuju kluby podle stálosti fans a né o co hrají,takže zase to někdo nepochopil a jen tady machruje že se ted daří...no a podle toho co jsi napsal,tak bych tě tipl na jednoho z těch naplavenin že?(-:
  • FC Viktoria Plzeň city casual 01.03.2013, pátek, 14:49 + 0 - 1
    Opavák: Jako fajn no.. Tak rovnou napiš kam podle tebe patříme. Myslim že ti ale bohužel nevyhovíme aby si byl šťastný bo my nemůžem zato že budete hrát třetí ligu a my potřetí o tytul. Tvou mrzutost chápu ale opravdu myslíš že něco změníš když na diskuzích budeš psát kdo kam podle tvého (jistě správného názoru) patří? Seš bohužel asi malinko naivní.. flvv: jedna otázka a prosim popravdě: Byl jsi mynulou sezonu na Zbrojovce v Opavě? ;-)
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 01.03.2013, pátek, 14:24 + 0 - 0
    Fotky na těchto stránkách jasně dokazují že tu vždy nějaká ta parta byla.Rozhodně nás nebylo jen 20 jak si ty myslíš. http://www.vyjezdaci.cz/photofolder
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 14:06 + 0 - 0
    pro tebe debata o hovně,pro mě důležitá,aby si Plzenáci uvědomili kam patří,dobře,rok se jim daří,ale to z nich nedělá top Ultras tým,ty se berou podle dlouhodobého měřítka a podle věrnosti,Baník má vždy jádro několika set srdcařů,podobně je na tom Slavie,dlouhodobě si svůj kredyt drží Slovácko,Liberec,Bohemka doplatila jen na Eden,jinak tam srdcařů je habaděj,pak Sparta a i my máme tu stovku co budou s Opavkou vždy,ale Plzen ještě před nedávnem podporovala hrstka zapálených,ted díky naplavě jsou nahoře,ale zda patří nahoru jde posoudit až za několik let,ne ted...
  • AC Sparta Praha HON 01.03.2013, pátek, 13:55 + 0 - 0
    Tem plkum se tu clovek proste muze jen smat:D. Aby to casem nedoslo k uzavrenymu webu pro par diskutujicich. Nejaky diskuteri si o to vylozene rikaji.
  • FC Baník Ostrava chachar1922 01.03.2013, pátek, 12:48 + 0 - 0
    ježiš a co na tom, že má Sparta, Slavie i Baník fanoušky po celé republice? co je na otm jako špatného? je vidět, že jde o značku! hlavně, že na evropské poháry se vždycky sjedou všichni věrní ''fanoušci'' plzně z celé ČR teda s výjimkou chorzowa.. debata opět o hovně
  • Slezský FC Opava Opavák 01.03.2013, pátek, 12:17 + 0 - 0
    Nejde mi o to že chodili na hokej,ale že se vysrali na fotbal když se mu nedařilo a ted jako nejvědší srdcaři se vracejí,když se to zvedlo,tohle není uvažování patriota,ten chodí vždy,i když se nedaří.No a fanoušky máte už všude,i tady na Opavsku,kdo nemá vyloženě svůj tým začal fandit vám,hrajete dobrý fotbal a máte úspěchy,ale budou to vědšinou ty rychlokvašky,přestane se dařit a jak to přišlo tak to odejde.
  • Zbrojovka Brno flvv 01.03.2013, pátek, 10:35 + 0 - 0
    http://www.youtube.com/watch?v=2njcpj-1N3E 2:26 luxusní choreo, o tom si dnes můžete nechat zdát :), a dodatek jsem rád že to na stadionech "rozjeli" i fanoušci dalšího týmu, do Brna vás přijelo fakt hodně, ale chtělo by to trochu víc pokory přecejenom takové počty máte sotva rok a půl
  • Zbrojovka Brno flvv 01.03.2013, pátek, 10:30 + 0 - 0
    Gloryhunterů je v ČR hodně, takže jo, i když ne tolik jako "S". Jinak Plzeň vždy potenciál měla v hokeji, tam jsou skvělí fanoušci. Ve fotbale se prostě ta hromada Slávistů a Sparťanů na Plzeňsku najednou přeměnila zpět na Viktoriány :)
  • 1.FC Slovácko Pett 01.03.2013, pátek, 10:11 + 0 - 0
    Zdeněk81 + Baník ještě
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 01.03.2013, pátek, 07:49 + 0 - 1
    Opavák:Nevím co je špatného na tom že někdo někdy fandil hokeji.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 01.03.2013, pátek, 07:44 + 0 - 0
    flvv:Podle tebe máme fanoušky v každé vesnici po republice jako Sparta a a Slávie?
  • Zbrojovka Brno flvv 28.02.2013, čtvrtek, 22:38 + 0 - 0
    Těch 7 bylo z Ostravska, ostatní jeli do Brusselu
  • FC Baník Ostrava A1922 28.02.2013, čtvrtek, 21:38 + 0 - 0
    kdyby měla fanoušky po celé republice, tak by jich na Baník nepřijelo 7 ;)
  • Zbrojovka Brno flvv 28.02.2013, čtvrtek, 20:48 + 0 - 3
    Plzeň že nemá faoušky po celé republice? Prober se
  • Slezský FC Opava Opavák 28.02.2013, čtvrtek, 20:41 + 0 - 0
    Vím to a ty to víš taky,i když jsi patriot a částečně ovlivněn tím že jste prodělali takovvý skok.Co se týče ultras,tak u mě dlouhodobě je jasná jednička i když se to neříká dobře Baník,pak Slavia,Slovácko a Liberec,poté Opava,Sparta,Olomouc,Brno a pak až Plzen.Nyní jste s Baníkem asi jedničky,to uznávám,ale víc si vážím té první kategorie,čili dlouhodobost...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.02.2013, čtvrtek, 20:01 + 0 - 0
    Když si to myslíš
  • Slezský FC Opava Opavák 28.02.2013, čtvrtek, 17:48 + 2 - 0
    Slabší sezonu jsem měl jen v roce 93/94,pojdme to tady přejmenovat na Zdenkův zápisník (-:.Jasně že když se ted najednou vrátí vědšina co za dvacet let někdy fandila Plzni je to ted dobrý dav,ale nejste tradiční fanouškovská základna,nikdy vás nebylo dřív víc jak padesát zapálených,spíš o hodně mín a že někdo fandil hokeji,tak tím tuplem není fotbalový srdcař,je jen loutka úspěchu....Nebyly jste nikdy bašta fanoušků,ale máte ted šanci se jí stát,jak tenhle stav vám vydrži několik dalších let,pak si říkejte top ultras,nyní stále ještě plavete na vlně euforie...
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.02.2013, čtvrtek, 17:27 + 0 - 0
    A myslím že 95 fans v pondělí ve 300 km vzdáleném Brně není špatný.U nás na to mají mimo nás momentálně pouze tři tábory.Ale mi na rozdíl od nich nemáme fanoušky po celé republice!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.02.2013, čtvrtek, 17:15 + 0 - 0
    Tak zkreslené ty výjezdy nemám.Mám doma notes a zapisuji si výjezd po výjezdu už od roku 1985.V minulosti se v Plzni tolik nejezilo na fotbal tak jak v současné době.To ještě neznamená že ty lidi jsou všichni náplavy.Ta fans scéna tady byla.Byla hlavně na hokeji a teď se prostě hodně lidí přesunulo z hokeje na fotbal.Mimochodem se vrátilo spousta lidí kteří byli aktivní v 80 a 90 letch.Teď je v Plzni aktivních hodně fotrů kteří přestali jezdit v 90 letech kvůli tomu že si založili rodinu.Děti jim vyrostli a opět řádí.Je jasné že se něco na úspěch nabalilo o tom žádná,ale není to v takovém měřítku v jakém se o nás píše.Chodím aktivně do kotle od roku 1981,slabší sezonu jsem měl jen v roce 93/94 tehdy se mi narodilo první dítě tak jsem jel pouze do Chebu a Xaverova,ale pak jsem to rozjel znova!
  • FC Slovan Liberec Slovaňák 28.02.2013, čtvrtek, 16:05 + 0 - 0
    Langi, ty jsi opravdu znalec. Radši se drž na Hané a dál na západ své poznatky nerozvíjej, protože s realitou se příliš neschodují. Nezlob se na mě, ale tvrdit o DBS, že jsou úspěchoví fanoušci? To je zrovna v jejich případě velmi úsměvné. Jak píše Zdeněk81, srovnávat je s Plzní opravdu nejde. A Zdendo, o tom kolik toho mají plzeňští fanoušci odjezděno, víme taky všichni své. Všichni víme, že ty konkrétně si zažil spoustu výjezdů, ale taky to, že tvé vzpomínky na ně jsou zkreslené jako zprávy na TV Nova. Pro mě v tomto kole 1. tradičně Ostrava, 2. Slavia, zbytek průměr.
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 28.02.2013, čtvrtek, 14:39 + 0 - 0
    Corea povedé, na to jaké byli podmínky super. Akorát support nevím no. Trochu něco k nám tedy FCB - Choreo supe, ale ten support no máme velké rezervy, k jiným táborům: Olomouc povedené, SKS rovněž tak, ACS zklamala 1.FCS dobrý počet, Liberec produkce povedená, a Jablonec no nevím no .. to jest moje shrnutí ;)
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.02.2013, čtvrtek, 14:19 + 0 - 0
    Miro ty mnozí z nás mají odježděno víc než celej Olomouckej kotel dohromady!
  • FC Slovan Liberec FCS 28.02.2013, čtvrtek, 14:15 + 0 - 0
    :D
  • FK Jablonec Honza 28.02.2013, čtvrtek, 14:09 + 0 - 0
    FCS: To víš, na fotbal se tu nechodí, každej leží v moudrejch knížkách.. :)
  • FC Slovan Liberec FCS 28.02.2013, čtvrtek, 13:54 + 0 - 0
    Ultrá97H: Ty seš nějak chytrej na Jablonečáka...
  • FK Jablonec Ultrá97H 28.02.2013, čtvrtek, 12:55 + 0 - 0
    Pett: D.B.S. je skupina z fujtajxl libereckýho kotle...Death Boys Slovan
  • FC Hradec Králové Kuksič 28.02.2013, čtvrtek, 11:15 + 1 - 0
    Vy jste se snad všichni zbláznili, furt řešíte dokola hlouposti. Pořád Plzeň, Plzeň, Plzeň...nechte je na pokoji. Každý se starejte o svůj tým, aby se stále zlepšoval. Myslím, že zde se má hodnotit 17. kolo! Krásná chorea Baníku a Liberce. Super pyro Brna a Sigmy. Z našeho počtu v pátek mám taky radost, ale fandění špatné. Shrnuto, podtrženo!
  • FK Jablonec Ultrá97H 28.02.2013, čtvrtek, 10:45 + 0 - 0
    Jablonci se dařilo,hold náplava nepřišla...Plzni se dařilo a náplava přišla a nakonec se stejně nadává oboum 2...příjde mi,jako,že někteří lidé jsou padlý na hlavu...ještě nezapomente napsat,že plzenskejch bylo na Bazalech 7..a ted' o víkendu budějovickejch 4 :-)
  • 1.FC Slovácko Pett 28.02.2013, čtvrtek, 09:39 + 0 - 0
    Co je DBS?
  • FC Slovan Liberec 1958 28.02.2013, čtvrtek, 09:24 + 0 - 0
    a zas si bere do huby někdo liberec..A hlavně DBS..vždyt vy vite uplne hovno.Tak radeji PSSSSSST!!!!!
  • FC Slovan Liberec mira 28.02.2013, čtvrtek, 09:18 + 0 - 0
    pred dvema sezonama,mistrovska sezona plzne Vas bylo v Liberci 13 tak spadnete z toho nebe a budte soudny Plzenaci
  • bez klubu Tam pod ještědem 28.02.2013, čtvrtek, 09:11 + 1 - 0
    veselý čtení o klukách ze sigmy. každý asi pochopí, proč se mezi ně nikdo nežene http://www.antifa.cz/content/sigma-hooligans-hlasi-navrat
  • FC Slovan Liberec mira 28.02.2013, čtvrtek, 09:04 + 0 - 0
    Presne 10let fungovani lbc a dva roky plzne to je smesny
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.02.2013, čtvrtek, 08:12 + 0 - 0
    Langi ty holt si kokot!Srovnávat nás z Libercem to přece nejde
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 28.02.2013, čtvrtek, 04:21 + 0 - 0
    Opavák:je to tak,my to víme,vy to víte,Slavie to ví,Bohemka,Plzeň to pozná,ale tak na druhou stranu nehaňme Plzeň a zvedněme se na úroveň,kdy už pak Plzeň bude podprůměrná a naše scéna bude za něco stát.
  • Slezský FC Opava Opavák 28.02.2013, čtvrtek, 00:18 + 1 - 0
    kdo se nějaký pátek pohybuje kolem Ultras ví jak na tom Plzen pár let zpět byla,pár srdcařů,ted náplava fanoušků,co se bijí v prsa a do každého se pouští kdo jim jejich minulost připomene,chtělo by to trochu pokory!Ale tu náplavu vám nevyčítám,tohle je prostě českámentalita,takhle to je u každého klubu,jak u nás po prvním postupu do ligy,baníkovsá mistrovská sezona,...,jen vědšina klubů měla nebo má víc těch srdcařů...
  • FC Viktoria Plzeň TPlzen 27.02.2013, středa, 23:30 + 0 - 0
    Langi: Ty srovnáváš Plzeň a DBS? Jestli jo, tak si musíš slintat na klávesnici. Až bude Sigma jednou hrát poháry, tak se těším, jak ty a další korektní z Olomouce budete bít a zakazovat výjezdy těm, co nejezdí a radši nebude nic tvořit, aby jste náhodou nebyli pohárový koštata.
  • FC Hradec Králové Stokurew 27.02.2013, středa, 23:08 + 0 - 0
    Kdepak, syrecek u nas nevyhraje... Nebo je to uz podmazly? Jestli jo, dejte vedet, vsadim si...
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 27.02.2013, středa, 21:25 + 0 - 0
    "Potenciál není protože, mladí sou ubozí, střední generace nezvládne vše a..." ale no tak Langi,aby ti pak M_L nevolal že mu nikdo nepomůže při práci bo všichni kdo měli válečky přilepený k rukám posledních x měsíců sou prý ubozí a balí to :D Samo že je jinak pravda že potenciál neexistuje,nechci sem vypisovat proč ale je to tak.Proto byl můj ksicht o přestávce proti juden tak otrávenej,naplno sem si to uvědomil...Ale vždycky je šance to změnit a být lepší.Ne proto,abysme vládli scéně nebo doháněli Poláky (jak sem někteří rádi píšou) ale abysme překonali sami sebe.To ti píšu se vší pokorou mladého smrada a sem to vlastně moc nepatří :)
  • SK Sigma Olomouc Langi 27.02.2013, středa, 20:51 + 0 - 0
    Když sme u teho hokeja... Ukážu Ti, jak dokážou být naši "milí, přátelští a mediálně uctívaní" (na rozdíl od Nás fotbalových vrahů, krvežíznivých netvorů a hulvátů prznících nevinné kvadraplegičky v pokročilém věku) fanoušci "přínosní". Jak jistě víme, v nedělu nás čekají 2 vítězství v Hradci, čímž Sigmička stále bude živit šance na úspěch a Morávka postoupí k souboji s Ústím o baráž. A co se nestane? Ti dle médií jediní slušní a poctiví klučinové a dívčiny, místo aby se angažovali a přispěli svou troškou do mlýna, normálně jeli s námi, veřejně se od čarokrásné a dechberoucí Hané odvrátí a veřejně deklamují, že je zajímá jen ten připosraný hokej!!! Co si myslíte o takovém postupu? Už mi nabíhá žilka, raději končím a budu snít o lepší společnosti, o lepších podmínkách pro pravé fanatiky a o dalších úspěšných sezónách v kruhu nejbližších kotelníků dále - všem přeju mnoho nezapomenutelných momentů v nové půlsezóně a sestup minimálně Příbrami a Budějovic;-).
  • SK Sigma Olomouc Langi 27.02.2013, středa, 20:41 + 0 - 0
    Teď k druhé připomínce, díky za Tvou snahu, ale takto to bohužel nefunguje. Ať se xlet snažíme sebevíce (což zná každý/kterýkoliv tábor), lidi sou nenapravitelné *****! Zhnilí, "dvouletky", "rychlokvašky" atd., mohli bychom pokračovat do nekonečna. Rozuměj - chybí pravá mentalita Fanatiků, inu, bolševizace se v myšlení/chování Ovcí projevuje neustále... zas bych se jen rozčílil, mlčím. Smutně a poníženě přiznávám, že nic více Olmik nabídnout nemůže. Potenciál není protože, mladí sou ubozí, střední generace nezvládne vše a chybí ta návaznost na 80.léta! Zvednout se díky stadionu a fotbalu? Tož to ani neříkej, přece proti takovému přístupu bojujeme všeci, ne? Raději bojovat o záchranu a jezdit s věrnýma a politicky přípustnýma :-D jen do Blešan, než pohárovat a být jako DBS, Plzeň a jiní... ANO, lidi to přiláká, ale nebudou to Ti, kteří Sigmou žijí každý den, sou jedna rodina a vychovávají k tomu i své potomky. "Vandráky" nebrat, kvalita musí vždy vítězit nad kvantitou - ostatní ať si chodí třeba na hokej...
  • SK Sigma Olomouc Langi 27.02.2013, středa, 20:31 + 0 - 0
    Jen krátce k Tommyho dotazu. Kotel: K 80.letům se vyjadřovat nemůžu, k dalším dekádám už jo - sektor věrných a Olomouc by snad vydalo na knihu, prostě hrůza a děs. Při pohledu zpět si připadám jako kašpárek - proběhněme si to ve zkratce. Ze současného místa (dá se říci, po hnidopichy blíže o "písmeno" k nynějším hostům, poté naprostý úpadek a vyhnanství na Jih (minulé umístění světelné tabule - "Ujfalušiho tribuna"), následuje přesun do Očka (mé vysněnné místo, jak jsou hosté), následně na Sever ("Heinzova tribuna" - "tam, kde nejlépe kralovali "Chachaři"), kraj Východní tribuny (fajn klícka, tady cajk, ale nebyl kontakt s hosty, což se mi kurevsky nelíbí, platí pro všechny lokace a staďáky) a konečně nynější umístění. Proč teď tady? Něco jako spojení fanoušků, blablabla - když to budeme brát jako návrat ke kořenům, beru to, ale...
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 27.02.2013, středa, 19:59 + 0 - 0
    Já byl na P2 a když se do toho kotel opřel, tak mi to nepřišlo špatné.. Jinak na Spartu přišel přibližně stejný počet diváků doma, jako jich vyjelo do anglie, zajímavé.. A vysvětlete mi někdo, z Olomouce nejlépe prosím, proč máte kotel uprostřed tribnuy? Nebylo by lepší být v rohu popř. za jednou z branek, kde máte nové tribuny? Modré vlaječky pěkné, celkově si myslím, že právě Olomouc má veliký potenciál se do budoucna zvednout- velké město, jediný sport co tam máte, pěkný stadion, dobrý fotbal:)
  • bez klubu GF1899 27.02.2013, středa, 19:43 + 0 - 0
    Škoda že na derby nebylo víc lidí řekl bych že ani těch hlášených 3 666 tam nebylo tak 2 500 bych řekl. Ale kdo chtěl tak si to určitě užil jak na straně Jablonce tak Liberce.
  • Bohemians 1905 Klokan.Paul 27.02.2013, středa, 19:08 + 0 - 0
    V Boleslavy 20 Příbramských s jednou vlajkou,bubnem a kytarou :D Příbram nejspíš pořádala výjezd roku.
  • SK Slavia Praha PavelSks 27.02.2013, středa, 18:05 + 0 - 0
    Docela slušná návštěva v Brně..
  • AC Sparta Praha acs1893 27.02.2013, středa, 17:57 + 0 - 0
    ještě ten starej v plzni stál za hovno....
  • FC Baník Ostrava Casual88 27.02.2013, středa, 17:17 + 0 - 0
    100kurew: Ne snad, tam je jednoznačně nejhorší sektor hostí!
  • FC Hradec Králové Stokurew 27.02.2013, středa, 16:49 + 0 - 0
    Jako v Jihlavě je snad nejhorší sektor hostů... horší snad jak u nás... Jinak nám pěkně chumelilo,že nebylo vidět skoro na hřište, ale koulovaná s ACABama byla fajn... Jinak Baník pičo, Liberec, Olmik - pecka, vypadá to dobře!
  • FC Baník Ostrava chachar1922 27.02.2013, středa, 16:49 + 0 - 0
    v tomto kole jednoznačně nejlepší ultras Baníku. pěkné od Liberce, překvapilo slovácko - velmi slušné. počet Hradečáků taky překvapil jen tak dále. škoda, že tu není lepší fotka z chacharské kartoniady, která byla z nedostatku lidi na detail ne moc efektní ale z dálky byla rozhodně koukatelné. velké smuteční choreo dle mě sneslo nepřísnější parametry, jen ten support.. obrovské rezervy máme chachaři :(
  • FK Teplice Holicz 27.02.2013, středa, 16:41 + 0 - 0
    Seděl jsem vedle něj, doufal jsem že ho tu uvidím, takže foto nemám :D
  • FK Jablonec Ultrá97H 27.02.2013, středa, 16:22 + 0 - 0
    ještě doplním,že jsme byli doplněni o 8 družebních přátel z Mostu :-) bohužel někteří z nich tráví fotbal na místní fízlárně..A.C.A.B.
  • supporters.cz supporters.cz 27.02.2013, středa, 16:16 + 0 - 0
    Holicz: pošlete foto a doplníme.... info@supporters.cz
  • FK Teplice Holicz 27.02.2013, středa, 16:07 + 0 - 0
    Škoda, že u Teplic není choreo fanklubu...
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Niebieska invázia na Bielsko-Biala včera, 20:40

Niebieska invázia na Bielsko-Biala


Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků včera, 18:41

Vlajka Zbrojováci v sektoru plzeňských fanoušků


Další vítězná pyrošou neporažené Sparty včera, 11:52

Další vítězná pyrošou neporažené Sparty

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 21:13 - Kyby
Doufám, že se ještě bude angaž...
včera, 20:04 - lamich2
Angažovalo se v tom nějak vede...
včera, 19:09 - nejsem robot
...a bude hůř-když je lampasák...
včera, 17:20 - Kyby
Chyba, na zaplacené, ale platn...
včera, 16:36 - k.m
Zaplacené lístky ? Dle infa z ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace