o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Pohled na tribuny 20. kola GL a 2. ligy

Souhrn kola středa, 20.03.2013 20:30 - přejít do komentářů
Nechyběla chorea a k vidění bylo i solidní množství pyra...
images/clanky/pohled-na-tribuny-20-kola-gl-a-2-ligy-4831.jpg

Další kolo Gambrinus ligy sice nebylo kompletně odehrané, počasí nepustilo do akce Jihlavu s Mladou Boleslaví, ale i přesto náš tradiční, povíkendový souhrn nemůže chybět. Ve 20. kole bylo živo na tribunách. Tři atraktivní souboje, které jsme vypíchli v preview, svou roli zvládly velmi dobře, respektive aktéři ji zvládli velmi dobře a ke kvalitě kola přispěly i další tábory. Také návštěvnost je znovu velmi dobrá, průměrná návštěva činí 5 441 diváků (pozn. pochopitelně počítána ze sedmi návštěv). Nejvíce diváků, 8 754, zaplnilo stadion v Plzni.

České Budějovice – Brno 1:1 (2 290 d.)
V páteční večer sektor určený pro domácí kotelníky obsadilo asi 30 lidí. Skupinka Jihočechů přidala k supportu, který byl slyšet, nápis „ONLY DYNAMO“. Na opačné straně se sešlo odhadem 80 fanoušků. Zbrojováci rovněž předvedli support, který se nesl stadionem, a po vstřelené brance se v jejich sektoru zadýmilo.


Olomouc – Ostrava 1:0 (7 970 d.)
(Podrobný report z návštěvy naleznete - zde - )

V prvním velkém šlágru kola byly obě strany velmi aktivní a i hlasité, zápas tak přinesl velmi dobrou atmosféru, ale fakt je, že mohlo být i líp. Chachaři byli na poslední chvíli přesunuti na jinou tribunu, a tak plně nevyužili neskutečného potenciálu v podobě 1 793 fanoušků. Baníkovcům v důsledku toho úplně neklapla ani optická prezentace podle původních představ, což zapříčinilo rozhodnutí Sigmy, aby hosté byli situováni na tribunu za bránou. Pointa spočívá v tom, že připravené choreo Chacharů nebylo připravené na tuto tribunu, a tak fanoušci v rychlosti pracovali na nové variantě, která se skládala z modrých pásů, bílých balónků, nápisu „Baníček“ a pyrotechniky. Pak si fanoušci Ostravy ještě připravili nápis reagující na náhlou změnu a nápis, který byl pozdravem pro dva fanoušky na nucené dovolené.

Velmi dobře byli na atraktivní zápas připravení i Hanáci. Jejich hlavní dílo tvořil klubový znak, jenž byl doplněn o lesklé fólie. Po zápase kotelníci spustili pro změnu velmi zdařilé pyrotechnické vystoupení. Nechyběli ani mávací vlajky a velmi solidní support.


Slavia Praha – Liberec 3:1 (5 999 d.)
I na „stánku“ Slavie panovala velmi dobrá atmosféra, kterou vzhledem k velké přesile obstarávali především domácí fanoušci. Na své poměry průměrný support sešívaní zesílili hlavně v průběhu druhého poločasu. Optickou stránku Slávistů zastupovala zejména choreografie věnovaná posile Rudolfu Skácelovi. Vedle toho bíločervení skrz nápisy vyjádřili svůj pohled na projekt Československé ligy.


Severočeši se snažili o co nejlepší výkon ve 140 lidech. Prezentovali se poměrně hodně obouručkama a supportem na velmi slušné úrovni. Akusticky hosté podpořili i situaci kolem nápisů domácích.

Slovácko – Příbram 0:1 (3 932 d.)
Slováckému klubu v tomto zápase dělali radost asi jen fanoušci, kteří neúnavně, a zároveň i kvalitně fandili. V solidně zaplněném kotli se objevila i choreografie, která zvala příznivce Slovácka na nastávající výjezdy. Velmi dobré vystoupení modrobílých bylo dokonáno po utkání, kdy fanoušci odpálili pár kusů pyrotechniky.


Jablonec – Teplice 0:0 (2 195 d.)
V Jablonci se odehrálo severočeské derby. U domácích byl k vidění průměrný support bez optické prezentace. V domácím kotli se nachází i několik přátel z Liberce. Hostů se v kotli sešlo asi 40 a prezentovali se nápisem na podporu svého týmu a aktivním supportem.


Hradec Králové – Sparta Praha 1:2 (6 947 d.)
I další zajímavý souboj přinesl velmi dobrou atmosféru. Oba zaplněné kotle se staraly o velmi hlasitý support. Pro tento souboj se stalo příznačným velké množství pyrotechniky na obou stranách. Vedle toho si Votroci připravili choreografii s tématikou ACAB.

Plzeň – Dukla Praha 4:0 (8 754 d.)
V domácím utkání Plzně se tradičně kvalitně prezentovali fanoušci klubu. Jejich support měl dobré parametry a atmosféru okořenilo pyro a pozadu nezůstali Viktoriáni ani s choreografií. Tentokrát namalovali sušenku Dukla, kterou doprovodili nápisem „Soupeř k nakousnutí“. Duklu přijelo podpořit asi 15 fanooušků, s bubnem, menšími vlajkami a sektorovým dresem.

Další souboje se odehráli i v Národní fotbalové lize, kde o sobě dali některé tábory také znát. Vypíchnout lze především účast 250 fanoušků Opavy v Pardubicích. Zde se uvedli i domácí, a to pyrem.

Aktivní byl také Most ve spojce s přáteli z Liberce a Jablonce. Fanoušci si k zápasu se Žižkovem připravili choreografii, pyro a o slušný support se postaralo asi 80 lidí. Ze Žižkova dorazilo asi 25 lidí, u kterých se objevila bílá a červená dýmovnice.

Příjemná novinka nečekala doma fanoušky Zlína. Jejich sektor ohraničila klec, což se ševcům pochopitelně nelíbí a dali to najevo vedení skrz nápis. Část ze 40 fanoušků sektor při zápase se Znojmem opustila a šla se uvelebit na svah nad stadionem, kde se i zadýmilo.

Mnohem slabší představení jak obvykle si připsali fanoušci Bohemky, kteří do vzdálené Karviné zavítali v počtu asi 30 lidí.

Autor:

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Slovan Liberec milis 03.04.2013, středa, 13:59 + 0 - 0
    sakra zajímalo by mě o kterým videu je tady řeč :-)
  • FC Slovan Liberec 1958 27.03.2013, středa, 22:43 + 0 - 0
    freddy-uplně se stotožnuji stovjím názorem..už dlouho to tak dobře nikdo nenapsal!!
  • bez klubu Freddy 27.03.2013, středa, 22:20 + 2 - 0
    Ať si má družbu kdo chce s kým chce když to všem stranám vyhovuje, nikomu ostatnímu do toho nic není. Stejně tak nikomu nic nemusí bejt do kategorie fanouškovství někoho jinýho - chuligánům příjdou normálové jako zevlové co si choděj na fotbal jen sednout na prdel a čumět, normálům zas příjdou chuligáni jako zvířata co musej vždycky něco rozbít a s někým se poprat. Někde jsou kotle tvořeny převážně jedněmi, jinde druhými, a někde to funguje dohromady - pokud je to ku prospěchu podpory klubu a pozvednutí fanouškovské úrovně všeobecně, já osobně nemám problém s žádnou z alternativ. Ale proč mám potřebu se vyjádřit a co mě zaráží - znaky cizích klubů v kotli. Pokud má nějaká skupina družbu s nějakou skupinou jiného, nechápu proč se musí znak klubu (to je ještě více zarážející, že se jedná vyloženě o znak cizího klubu) objevit v kotli jiného klubu, tím spíš jedná-li se o úhlavní rivaly. To ta družící se skupina nemá nějaký svůj znak či alespoň zástavu na které nefigurují znaky charakteristické pro jejich mateřský klub? A ještě více zarážející mi příjde, že to v Jabloneckém kotli (kde slovo Liberec a všechno s ním spojené má oblibu asi jako biftek v Indii) tolerují. Jak už tu někdo dřívě zmiňoval, moc by mě zajímalo jak by asi dopadl např. slávista, který by si domluvil družbu s kamarádem sparťanem a přinesl na letnou do kotle něco sešívaného.
  • FC Slovan Liberec mira 26.03.2013, úterý, 12:06 + 0 - 0
    Copi-Jinak mas pravdu ze do kotle chodej lidi,kteri stim nemeli nic spolecnyho.Kotel sel prakticky od nuly,spoustu lidi to ani nezajima.Muj prvni vyjezd byl do Trince druha liga 92 rok. kolem kotle se motam +- celej zivot a zazil jsem"oldschool" chulose i "newschool" Pred 4rokama jsme zalozili chaotix,takova alternativa vudci ostatnim skupinam v kotli co jsou.Ne proti nim.Spolecne. Nejsme chulosi asi ani ultras,jsme normal kluci a holky co bavi fandit atd.Na chulosstvi nemame ani nechcem zit podobnym stylem.Nikoho nenapadame a neprovokujem,vzdycky jsme se jen branili a jsem kurevsky rad,ze tam par takovejch lidi je,ktery jsou schopni branit modrobilou.Nechapu teda proc by ste nas meli vyzivat na tancovacku?Liberecaci Liberecaky! Ktery stim nemaj nic spolecnyho.Mno a hlavne o tom slysim poprvi o takovy vyzve,nebo jestli to ma bejt ciste politicka vec,tak tomu taky moc nerozumim....Je mozny to teda probrat nak osobne?
  • FK Viktoria Žižkov tondik 25.03.2013, pondělí, 23:05 + 0 - 0
    Tak určitě je "normální" napadat jinou skupinu kvůli názoru :-D.....přesně "logika" drtivý většiny "hools"......možná to taky v Liberci funguje líp, než v Jablonci, protože tam choděj do kotle, kteří chtěj fandit a zajímá je i fotbal a nejen kde koho zmlátit nebo okrást..... I přesto, že se nějak hlouběji nezajímám o Liberecko-jablonecký vztahy, tak se pořád utvrzuju v tom, že aktivně fandící Liberečáci jsou dobrej kotel....
  • FC Slovan Liberec copi. 25.03.2013, pondělí, 22:25 + 0 - 0
    dasty78: nemam stím problém budu mít na sobě nike bundu i čepici a maskáčový kalhoty thor steinar
  • FC Slovan Liberec dasty78 25.03.2013, pondělí, 22:03 + 0 - 0
    copi.co v pátek před fanshopem U nisy v 19:30hod ? Hodíme řeč .
  • FC Slovan Liberec copi. 25.03.2013, pondělí, 21:46 + 0 - 0
    Slovaňák:tobě se omlouvám
  • FC Slovan Liberec copi. 25.03.2013, pondělí, 21:45 + 0 - 0
    dasty78: to nejsou hovna, to je realita.Ok setkáme se pokud tě znají lidi pod touhle přezdívkou.Jestli nejsi zase jen nějakej pisálek co si hraje na frajera.
  • FC Slovan Liberec Slovaňák 25.03.2013, pondělí, 21:38 + 0 - 0
    Copi: nevim proč to směřuješ i na mě..já o tý družbě dobře vim a nenapsal sem o tom ani slovo..tak, než na něco zareaguješ, tak si to nejdřív přečti..já reagoval na toho slovenskýho blbečka, kterej si přečet pár diskuzí na netu a teď tady bude dělat starýho mudrce.. dál se tu k ničemu nebudu vyjadřovat, protože debilita téhle diskuze stoupá do nebeských výšin...
  • FC Slovan Liberec dasty78 25.03.2013, pondělí, 21:33 + 0 - 0
    copi:ptát se na tebe nikoho nebudu , nemam potřebu . Jestli se mi chceš představit tak můžeš , nevadí mě to , ale už sem nepiš žádný hovna , buď tak hodný . Narozdíl od spousty z vás jsem to zažil a to machrování na internetu ze strany jedinců mě vytáčí .
  • FC Slovan Liberec copi. 25.03.2013, pondělí, 21:20 + 0 - 0
    dasty78: myslím, že by, jsi se nad tím, co píše , měl trošku zamyslet. Pokud by mi bylo tolik, co si myslíš asi by, jsem o tom, tolik nevěděl a pokud chceš, zeptej se na mě Smrtáka on ti o mě myslím řekne dost.A kdyz ne, rád se ti představím osobně.
  • FC Slovan Liberec dasty78 25.03.2013, pondělí, 20:58 + 0 - 0
    copi. - hele nejsi ty jeden z těch tří družebníků , co zde všude dávají fota a silné řeči o velké družbě !!! Vem si svoji vlajku a běž zase do jabloneckýho kotle ke svým dvěma bojovníkúm , ty bojovníku . A ty tady nevyprávěj o družbě severu , když si v tu dobu byl u táty v koulích - buď tak hodný . quentin - hele ty internetovej hools , neser se do Liberce , do vás se taky nikdo nesere a jestli máš potřebu někam dopisovat , tak si zadej www.kvety.cz , tak si hoň svoje mindrýky .
  • FC Slovan Liberec majklson 25.03.2013, pondělí, 20:41 + 0 - 0
    quentin: farebný kotol :))) To furt honíš nad těma fotkama z derby 5/2012 jak tam sou v průvodu vidět dva černý? Nikdy předtim ani nikdy potom sem je na Slovanu neviděl, takže klasický gloryhunters a hovno liberečáci. Ale byli dobře vidět a LBC ti leží v žaludku, že.
  • FC Slovan Liberec mira 25.03.2013, pondělí, 20:11 + 0 - 0
    Copi mno a s Tebou bych to resil rad,ale ne tady.Ja tady nehodlam na nikoho hazet spinu....
  • FC Slovan Liberec copi. 25.03.2013, pondělí, 19:47 + 0 - 0
    Tam pod Ještědem,Slovaňák a Míra: Liberec - Jablonec - Most už tu, byl jako družba ještě dřív než Vy jste, začaly vůbec chodit na fotbal! To že Liberecký hooligans přestaly chodit do kotle tak to byla práce D.B.S jelikož, jak tu bylo napsáno, začaly donášet jak klubu tak i PČR. Bylo pořízeno i nějaké video , které natočila D.B.S kdy chuligáni Liberce a Jablonce napadly tuto skupinu. Po tomto napadení, přišly členové D.B.S se slovy (jakmile se to ještě bude opakovat toto video dostane policie) myslím, že toto mluví za vše. Co se týka kotle teď tak mám i nějaké video třeba s Teplic kde je vidět že jsou tam, lidi kterým drogy nejsou tak moc cizí. Ještě můžu dodat, že skupina chaotix nebo jak si říkají, byly několikrát, vyzváni na nějaký to dostaveníčko a nikdy nebyly ničeho schopni. A to poslední co sem k tomu napíšu je, že Liberecký chuligani vždy budou stát po boku Jabloneckých bojovníků.
  • FC Slovan Liberec mira 25.03.2013, pondělí, 17:02 + 0 - 0
    Pockam pockam,ale sory tohle s tebou vubec nehodlam resit,mysli si o tom co chces.
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 25.03.2013, pondělí, 14:57 + 0 - 0
    pockaj pockaj.xhces povedat ze tie multikulti chorea a ti "mireckovia"medzi vami to vsetko su fotomontaze¿no a co sa tyka vaseho konfidentstva,tak vasa pritomnost na stadione a zakazy pre celu liberecku chuliganku onehda snad hovoria same za seba.proste nechapem ked si idete svoj konfidentsko-farebny kotol tak nechapem preco sw furt stylizujete do pozicie uk ltras kednimi nie ste.ultras by nikdy nespokupracovali s klubom a fizlami aby inych fans dostali zo stadionu.udavaci a multikulti komparz ste.nic viac a nic menej.ked ta pravda boli za to ja nemozem.ak si si nevsimol tak si to nemyslim iba ja inaf by sa vas uz davno niekto zastal.
  • FC Slovan Liberec mira 25.03.2013, pondělí, 14:02 + 0 - 0
    Quentin: jako nechapu,ze ty mas potrebu se tady a na hools.cz furt vyjadrovat k liberci? Sis potokal na foru se starejma chulosema,tak to vidis takhle ok,ja se nedivim,kazdej z nas dela mrdky.Takze rozumim kdyz to maj potrebu resit lbc a jbc,ale ty kterej o tom picu vis? To nechapu a neni to poprvi....A hlavne to vidis jen z jedny strany...
  • Zbrojovka Brno flvv 25.03.2013, pondělí, 12:49 + 0 - 0
    taky dobrý :)
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 25.03.2013, pondělí, 11:47 + 0 - 0
    koste z provincneho negersko-konfidentskeho funklubu mne nadava do kostat.dobree.v tom je to caro internetu.doonanujes nad svojim oblubenym cokoladovym hracom v detskej izbicke a este stihnes niekoho poslat do pice.husteee
  • FC Slovan Liberec Slovaňák 24.03.2013, neděle, 11:54 + 2 - 1
    quentin: :D určitě s nimi máš vlastní zkušenost a neplácáš nesmysli, co sis přečet na internetu ;) tyhle slovenský vševědoucí košťata mám nejradši..
  • ŠK Slovan Bratislava quentin 23.03.2013, sobota, 18:33 + 3 - 2
    liberecki multikulti konfidenti sice robia najlepsie chorea na severe ale nikdy neboli a nebudu sucastou ultras hnutia.su to fanusikovia ale nie ultras.mozu si davat vselijake prespekulovane mena ako suptras ci ako si hovoria ake cele cechy aj slovensko nimi opovrhuju rovnako ako zilinskym policajno kon fidentskym fanklubom ktory sa trapne pokusa nahradit severnych fanatikov.nemate pravo sa porovnavat skymkolvek v regione okrem fizlov a 50rocnych paniciek zo ziliny.vy zmrdi mate vlastnu kategoriu a ligu.
  • AC Sparta Praha eRw!n 22.03.2013, pátek, 17:33 + 0 - 0
    Stokurew: :DDD
  • FC Hradec Králové Jardič 22.03.2013, pátek, 17:14 + 0 - 0
    To jsi řekl dobře........
  • FC Hradec Králové Stokurew 22.03.2013, pátek, 12:22 + 2 - 0
    .... no a hlavně to nikoho nezajímá...
  • FK Baník Most Kumbi1909 22.03.2013, pátek, 11:09 + 1 - 0
    Pojďme radši řešit všichni svoje kotle, abysme posunuli českou scénu zase o něco dál než je teď ... diskuze na těchto stránkách kde je X fans různých týmů nemá cenu, protože každej si tu bude plácat vždy tu svou pravdu ... ps: Liberecký chorea se mi hodně líbí! a přitom jsem ten trapnej mostečák co všechny kritizuje...
  • FC Slovan Liberec 1958 22.03.2013, pátek, 08:49 + 0 - 0
    kdyby Jablonečáci byli aspoň s poloviny tak aktivní na tribune jak na internetu..ani se nedivím že se paktujete z Mostečakáma protože když si přečtu komentáře pod reportem jbc-teplice tak mam záchvat smíchu..vy jste se hledali až jste se našli.hahahahah ..pořad si chcete něco dokazovat ale v podstatě libereckému kotli nesahate ani po tkaničky u bot :) a to že se pořád do nás navážite bude asi tím ze mate stoho komplex!!!!místo vypisováni sraček o ty vaši družbe se zamyslete nad sebou a nedelejte si ostudu..každej ví že bez vašich starých chuligánu který mají aspon respekt jste obyčejné 00000000000000..!!!!!!
  • FC Slovan Liberec mira 22.03.2013, pátek, 08:41 + 0 - 0
    Tam pod jestedem resim no jsem nervozni,jeste jsem si nedal svoji davku....
  • FC Slovan Liberec mira 22.03.2013, pátek, 08:31 + 0 - 0
    Ultra 97 to vis to fasujem u vstupu white power of pervitin.rudou legitku a notysek na bonzy,treba o tom,jak kradem detem v turnove saly?Nevim no jeste bych do notysku zapsal a napraskal Slavisty,ze nam chteli,ale neukradli vlajku,narozdil od nekoho...Nebo Plzenaky,popripade Jablonecky hools?Vsichni uz sedej kvuli nam. Je dobre,ze to udelate s nadhledem,tady to kurveni je o hovne.
  • bez klubu Tam pod ještědem 22.03.2013, pátek, 08:09 + 0 - 0
    nechápu proč slovaňáci řešíte, jak vás vnímá šestnáctiletej ocas z jablonce. ať si píše po internetech co chce, důležitá je realita na stadionu a ta je na naší straně
  • FC Slovan Liberec majklson 22.03.2013, pátek, 08:02 + 0 - 0
    Shodíme se chytrým transparentem jako kdy naposled?
  • FK Jablonec Ultrá97H 22.03.2013, pátek, 07:09 + 0 - 0
    Tohle tam logicky psát nebudeme,budeme to psát podle pravdy,protože to je pro veřejnost..nechceme Vás veřejně schazovat,vy se schodíte zase nějakým chytrým transparentem.Jinak,jak jsi přišel mladýho Peltu fakt netušim..
  • FC Slovan Liberec majklson 22.03.2013, pátek, 00:31 + 0 - 0
    Ultrá97H: A ještě nezapomeň napsat, že u nás v kotli sme vlastně všichni malí spratci... Btw ještě vám zařizuje vlajky Adámek Peltů přes svýho papá?
  • FC Vysočina Jihlava SAMOT3 21.03.2013, čtvrtek, 22:07 + 0 - 0
    Hradec paráda...Jablonec bída...Baník, Plzeň, Slavia , Sparta si drží svůj standard :-)
  • FK Jablonec Ultrá97H 21.03.2013, čtvrtek, 21:27 + 0 - 0
    mira: o práskačích a levičácích jsem věděl,ale že i fet'áci,to ne..
  • bez klubu leprikon 21.03.2013, čtvrtek, 12:47 + 0 - 0
    Stokurew: Tak tohle Ti z celého srdce závidím :-) Já byl pracovně mimo ČR, což jsem nemohl překousnout, protože ten zápas jsem měl v merku od losu předkol. Bohužel mi to nakonec nevyšlo a tak doufám, že se tu Lech ještě ukáže
  • FC Hradec Králové Stokurew 21.03.2013, čtvrtek, 11:20 + 0 - 0
    Jardič: drž šulina, nebo tě necháme v sobotu doma :-)))
  • FC Hradec Králové Jardič 21.03.2013, čtvrtek, 11:11 + 0 - 0
    Stokurew: Ještě si nedostal BAN jo??? zařídíme :-)))
  • FC Hradec Králové Stokurew 21.03.2013, čtvrtek, 11:03 + 0 - 0
    Kyby: Tak samozřejmě je Lech malinko jinej level :-) ovšem nikde není psáno, že jednou "možná" dosáhneme stejné úrovně i v ČR. leprikon: Já tam byl, vyhrál jsem lístky v rádiu, i když lístky byly normálně dostupné - myslím, že okolo 150 Kč. Seděl jsem na protlehlé tribubě a z celého utkání jsem 80 % času věnoval fanouškům Lechu a 20 % asi fotbalu... Nic lepšího jsem na vlastní oči zatím neviděl.
  • bez klubu leprikon 21.03.2013, čtvrtek, 10:50 + 0 - 0
    Stokurew: tohle je úplná špička a skvělý článek. Doteď lituji, že jsem nebyl na tom zápase :-(
  • FC Baník Ostrava Kyby 21.03.2013, čtvrtek, 10:45 + 1 - 0
    Přesně jsem odhadl, co na mě vytáhnete:-) Částečně máte pravdu, jen s tím, že tam je to o tom, že si to hlídají a nikdo si nedovolí jít proti proudu. Na což u nás lidi, co by to měli dělat kašlou...
  • bez klubu Vincent 21.03.2013, čtvrtek, 10:29 + 0 - 0
    No ve světě to zrovna možné URČITĚ je.
  • FC Hradec Králové Stokurew 21.03.2013, čtvrtek, 10:22 + 0 - 0
    Kyby: Nemožné to úplně není, stačí se podívat na tento článek: http://www.supporters.cz/clanek/media-vs-fanousci-sparta-praha-lech-poznan/3978.html
  • FC Baník Ostrava Kyby 21.03.2013, čtvrtek, 10:13 + 0 - 0
    Mít na výjezdu 2 000 "kvalitních" lidí je hezká představa, nebojím se říct sen, ale je to nemožné. U nás teda určitě, ale nevěřím tomu, že by to někde na světě vůbec možné bylo, trotly najdete všude. A pak už je o volbě, jestli radši výjezd v 50 "kvalitních" nebo "hromadný" výjezd se všemi klady i zápory...
  • HC Slavia Praha S Hvězdou v srdci 21.03.2013, čtvrtek, 09:41 + 0 - 0
    Platí sice, že kvantita není kvalita. Na druhou stranu 10 kvalitních nikdy neudělá fanatickou šou. Naopak pokud je v kotli 500 hlav a v nich třeba jen 50 kvalitních, tak tady těchto 50 se musí postarat o zfanatizování davu. i když je to někdy těžké, tak furt lepší, než když není koho fanatizovat.
  • FC Baník Ostrava HanzBP 21.03.2013, čtvrtek, 09:34 + 0 - 0
    divak: Já si to třeba rozhodně představit umím, někdy jsou ty výjezdy jen v pár lidech o mnoho lepší, než ty masové viz. Olomouc. Ale taky bych se určitě přizpůsobil situaci a nijak výrazně na sebe neupozorňoval a neklesnul k tomu, abych si volal na pomoc kripo...
  • FC Slovan Liberec mira 21.03.2013, čtvrtek, 09:30 + 0 - 0
    Ultra 907 to jsem zvedavej jak ten clanek podate,libereckej kotel levicaci fetaci praskaci..Nejkvalitnejsi a nejpocetnejsi tabor furt kurvite,zesebe delate vladce severu
  • FC Hradec Králové Stokurew 21.03.2013, čtvrtek, 09:11 + 0 - 0
    Pro adminy supporters: Bude pokračovat c sekci VÝJEZDOVÉ INFO? Poslední článek 24.7.2012 :-))
  • FC Hradec Králové Stokurew 21.03.2013, čtvrtek, 09:09 + 0 - 0
    Nejlepší choreo a pyro v lese od Zlína :-)))
  • bez klubu Masožrout 21.03.2013, čtvrtek, 08:37 + 0 - 0
    A já myslel, že se do Ovy dělá tak, že se ve vlaku udělá takovej bordel, že si tě kripo najde samo a pak si jakože stěžuješ na policejni doprovod:-)
  • AC Sparta Praha Lenosh 21.03.2013, čtvrtek, 08:35 + 0 - 0
    asi jsem ještě nalitej... ale mohl by mi někdo říct co přesně má být na tom sks choreu? Jediný to mi je do hlavy je ten nápis Rudi, okolí rozluštit opravdu nedokážu :) teď to neberte jako provokaci, opravdu mě to zajímá :)
  • bez klubu divak 21.03.2013, čtvrtek, 08:25 + 0 - 0
    Chachar1922: otázka-byl jsi někdy na výjezdě např. v 10ti lidech? Dokážeš si vůbec představit, že bys jel do hypotetického města přes celou republiku, kde můžeš očekávat napadení domácími na každém rohu? Ono chlapečku je rozdíl, když jedeš v tlupě nebo v malé smečce. Spíš bys měl mít k takovým návštěvám úctu. A to, že někdo roztáhne nějakou družební vlajku, ty máš ale problémy. Tvoje problémy bych chtěl mít:). P.S. to je můj názor jako nestranného. Neodpovídám na žádné reakce.
  • bez klubu leprikon 21.03.2013, čtvrtek, 08:15 + 0 - 0
    Je otázka, jak samotný Baník vnímá sám sebe. Pokud se chce Baník měřit s ostatními tábory, tak se může chlácholit, že je jasně nejlepší. Ale podle mě Baník by se měl poměřovat jen sám se sebou, protože u nás nemá konkurenci co se týče výjezdů. Z tohoto ohledu si dovolím tvrdit, že to bylo jedno z nejhorších představení Baníku v Olomouci, i když třeba podložené různými okolnostmi
  • bez klubu co je AMF? 21.03.2013, čtvrtek, 06:50 + 0 - 0
    Šikana policie je stará známá věc, i když ozvláště pro mladé je to mnohdy záminka k tomu aby začali dělat neplechu. Protože mezi nama ty hajzly v Olmiku dostali podle fotek řádně zabrat :-)
  • Slezský FC Opava Opavák 21.03.2013, čtvrtek, 01:40 + 0 - 0
    nebo je tady ještě jedna možnost,že kvalitně jim lezeš do prdele...
  • Slezský FC Opava Opavák 21.03.2013, čtvrtek, 01:39 + 0 - 0
    flvv je ok že tady vyličuješ jak to doopravdy bylo,ale píšeš to jako by jsi při tom byl,v tom případě nechápu to proč se hlásíš k Brnu a né Baníku,nebo ti tak bujně funguje fantazie?
  • Zbrojovka Brno flvv 21.03.2013, čtvrtek, 01:19 + 0 - 0
    Podle mě nevinní střízliví fanoušci Baníku byli už od nádraží nepřetržitě šikanování PČR. Po příchodu na stadion se do nich verbálně pustila i ochranka, a protože Baníkovci poslušně fandili a nevšímali si jich, tak týpci ve žlutých vestách přidali i pěsti. PČR si chtěla taky bouchnout (hlavně lidi co spěchali s plným močákem (nealkopivo je svině) na hajzl a slečny). To se nelíbilo té části Baníkovského publika (chlapci 18-25 krátký sestřih), která na nic nečekala a šla své druhy a hlavně holky potrestat. Po statečném boji proti přesile, jsou policajti natolik v piči, že bitku raději ukončují slzným plynem a vezmou pár těch nejnevinnějších, aby si mohli honit ego že zatkli 10 nebezpečných chuligánů. Ještě předtím pár nastrčenných provokatérů nahází na hřiště pár hořících věcí vyvrátí pár sedaček a podobně :) .. A tak je to se všema vašema výjezdama. Fuck Off media
  • FK Viktoria Žižkov tondik 21.03.2013, čtvrtek, 01:17 + 0 - 0
    ...chachar1922: No u Hradce to totiž opravdu asi byla vina spíš policie, ale není asi náhoda, že fanoušci Hradce nemaj tak problematickou pověst jako vaši fanoušci, i když je asi jasný, že ve větším počtu je větší šance, že se najde nějakej magor, každopádně, ničením věcí nic nezlepšíte i kdyby opravdu (což někdy se stane) to byla chyba spíš policajtů. Tak asi záleží, jak kteří kibice, věřím, že chuligánům Cracovie by to asi vadilo - ale jinak věřím, že by byli rádi, že se vyvěsí ta vlajka (která mi mimochodem přijde povedená) dokonce i když ty vztahy tam jsou jen už dost sporadický, sice značná část našich fanoušků má sympatie ke Cracovii, ale podporovat se v podstatě jezdí úplně výjimečně, aspoň co já vím...
  • FC Baník Ostrava chachar1922 21.03.2013, čtvrtek, 00:51 + 0 - 0
    Lájoš: nebyl si tam tak vůbec nevíš :) myslel bych, že Hradec bude chápat po tom Jablonci kdy vás fízlové napadli bez důvodu u busů, že ne vždy je vina na straně fanoušků, bohužel spletl jsem se :) Tondíku tady jde o to, že uděláte takovou věc, že se necháváte chránit fízlama a pak vyvěsíte flagu s craxou? jak by se na tohle asi kibice Cracovie dívali? asi by vás nepochválili, že jsou spojováni s něčím takovým.. vůbec nevíš jak to u nás funguje tak se prosím nevyjadřůj vůbec k ničemu ohledně Baníku a zaměřuj se na to abyste byli vy lepší :)
  • FC Baník Ostrava pardal7 21.03.2013, čtvrtek, 00:06 + 0 - 0
    Lájoš: Poslední dobou jsem byl skoro všude a nevím, že bychom někde něco ničili... Neříkám, že v Olomouci nebyl bordel a škody, ale proč to vzniklo, to už je věc druhá...
  • FC Hradec Králové Lájoš 20.03.2013, středa, 23:20 + 0 - 0
    chachar1922: Měl bych jen takovej dotaz, proč musíte ničit všude kam jedete na výjezd okolí stadionů, WC a vše kolem??? Bud me připadá že neunesete prohru a to je mi vás fakt líto, jinak mě nic nenapadá. Jinak nic proti, máte fajn fanoušky, jen mě mrzí že můj švára je z Ostravy a bydlí tu už 8 let a za boha ne a ne se naučit Hradecky :)) ale já si ho vychovám :)))
  • FK Jablonec Ultrá97H 20.03.2013, středa, 23:19 + 0 - 0
    chystá se článek o objasnění vztahů na severu(pro neznalé..)
  • FK Viktoria Žižkov tondik 20.03.2013, středa, 23:18 + 0 - 0
    oprava - čtvrtej nejpopulárnější v Praze (PS: vezmi si kolik lidí chodí (natož vyjíždí) na čtvrtej nejpopulárnější klub v Ostravě)
  • FK Viktoria Žižkov tondik 20.03.2013, středa, 23:15 + 0 - 0
    jestli umíš číst, tak jsi si přečet, že jsem řekl, že to byl dobrej počet, i když vás nemám rád, tak to umím pochválit, jen jsem pak poukazoval na to, že přecijenom vaše sebevědomost je taky dost vysoká.... PS: Myslím stejně, že letos nemáme šanci postoupit, když koukám na tu naši hru, ale co se týče FANS tak bysme tam byli možná i v top 10 (samozřejmě na konci) - navíc srovnávat vás se sebou to je trochu moc, jsme mnohem menší klub, dejmetomu až čtvrtej nejmíň populárnější v Praze - navíc není za poslední dlouhou dobu nebyla žádná móda Viktorce fandit (ale aspoň se ukáže, že máme i dost věrnejch fanoušků) - navíc ani výsledky jsme pořádný neměli! A k tý tvojí narážce - já tam sice nebyl na tomhle zápase loni, nicméně se těm ostatním nevidím, když vím kolik magorů u vás napadá (i na výjezdech) fanoušky hostujícího týmu, bez ohledu na to jestli to jsou "normálové", "ultras", nebo "chuligáni"....navíc pokud vím, ti "naši chuligáni" tam myslím ani nebyli v tý Ově - oni moc ani nevyjížděj....každopádně musím říct, že na to jakej jsme velkej klub stak jsem poměrně i spokojenej zvlášť s výjezdovejma počtama, čímž neříkám, že by to nemohlo bejt lepší. Nebudu jen kvůli tomu fandit nějakýmu velkýmu klubu, abych se moh chválit, jak nás bylo hodně apod. - když fandím Viktorce a jsem na to hrdej!
  • FC Baník Ostrava chachar1922 20.03.2013, středa, 23:01 + 0 - 0
    tondik: promiň ale vy takové počty jako my v Olomouci nemáte na domácích zápasech a na výjezdech za 10 let, myslím, že i tak zasloužíme uznání i když ten materiál... jen doufám, že se žižkov do ligy nevrátí bo číst ty vaše reporty o tom jak jste si zavolali celé kripo na vaši ochranu při cestě do Ostravy a pak v sektoru neohroženě vytáhnete družební flagu s Craxou... smích..
  • FC Fastav Zlín CHUAN 20.03.2013, středa, 22:35 + 0 - 0
    Zbrojovák1913: Ta bouda vpravo je včelí úl a někdy jsme tam zažívali krušné chvilky když jsme tam s pár lidma prostáli sezonu tuším 06/07 :D
  • SK Sigma Olomouc Karlos_UB 20.03.2013, středa, 22:33 + 0 - 0
    Dobré kolo,srandovní komentáře :)
  • AC Sparta Praha Letenskej 20.03.2013, středa, 22:25 + 0 - 0
    oZ1905: ne, ona je to přímo anarchie.
  • FK Viktoria Žižkov tondik 20.03.2013, středa, 22:23 + 1 - 0
    Tam pod Ještědem: Jojo, tak nějak si to představuju jak to popisuješ, že je to otázka jen pár lidí a 95 % fanoušků maj rivalitu. Ale dobrý je, že Liberec se aspoň nesnížil k tomu, když to řeknu v nadsázce, aby měl poměrně velký viditelný logo v kotli (teda nevim o tom aspoň), zatímco Jablonec to liberecký tam mívá už celkem obvykle :) Už vidím jak si pár chuligánů ze Sparty a Slavie hypoteticky domluví....chuligánskou družbu a třeba v sparťanským kotli budou viset i znaky Slávie...nedokážu si představit co by na to říkali další fanoušci :)) Poměrně se divím, že to v Jablonci nevadí...Liberec na tom tolik hrdosti neztrácí, ale Jablonec trochu přecijenom si myslím jo.... Jinak Hradec vyloženě pěkný, Baník i když je nemusim, tak dobrej počet, ale na to jak si (někteří) věřili, že zaplněj celou tu tribunu, tak podle mého očekvávání jen lehce přes půlku tý tribuny za brankou, Slovácko povedený choreo a plnej kotel. CHválím taky Pardubice za snahu, ale teď jsem zvědavej kolik jich pojede v neděli k nám :-) aby to potvrdili....
  • FK Jablonec Honza 20.03.2013, středa, 22:23 + 0 - 0
    Karcoolka: no jo, co nadelas, ja bych byl taky radsi, kdyby nebyli na stadione nebo pri nejhorsim aspon mimo kotel. Vuci liberci extra zast necitim, ale preci jen to je nas jedinej lokalni rival :) ..a pak ti prazaci vseljaci:):)
  • FC Hradec Králové oZ1905 20.03.2013, středa, 22:03 + 0 - 0
    presne, jaky je vubec postoj kotle Sparty k hazeni pyra na hriste? Prijde mi ze tam mate az moc velkou demokracii :)
  • FC Baník Ostrava Karcoolka 20.03.2013, středa, 21:59 + 0 - 0
    Honza: A co jiného je derby když Jablonec a Liberec jsou v jednom sektoru? :-)
  • bez klubu Tam pod ještědem 20.03.2013, středa, 21:57 + 1 - 0
    nebojte se liberec a jablonec se i nadále nenávidí. kontakty, který v současný době udržují tři lidi, nelze nazývat družbou.
  • FK Jablonec Honza 20.03.2013, středa, 21:52 + 0 - 0
    Derby s Teplicema? Jako jo, obě města se nacházej na severu, ale derby bych tomu neřikal..:)
  • FC Hradec Králové Lájoš 20.03.2013, středa, 21:52 + 0 - 0
    koroner: Nejsi jedinej, kdo nějaké takové jedince nechápou. Mám rád pyro, ale člověk kterej to prdne na hřiště a ještě mezi hráče, tak to nemá v hlavě v pořádku.
  • Zbrojovka Brno Zbrojovák1913 20.03.2013, středa, 21:33 + 2 - 0
    :-D ta fotka ze Zlína to je jak někde v chatové oblasti :-D V té boudě vpravo se určitě pančoval alkohol :-D
  • FC Hradec Králové oZ1905 20.03.2013, středa, 21:27 + 0 - 0
    @ondra_chachari.cz spousta fans ho rada pije :) jinak bych za tim nic nehledal
  • FC Hradec Králové Kuksič 20.03.2013, středa, 21:26 + 0 - 0
    ondra_chachari.cz: Jde o nápis votrok, ale nevidím na tom nic špatného. Mělo tam být nakresleno heslovitě: Hradec Králové, Votroci atd., ale podcenili jsme čas na zrealizování, tak jsme to udělali tímhle způsobem, že jsme tam nalepili alespoň toto. Nám to takhle přišlo správné. Jestli má někdo jiný názor, tak ho bereme...
  • FC Slovan Liberec LokiGrassel 20.03.2013, středa, 21:20 + 1 - 0
    ano souhlasim mel jsou to krasne historky lituji toho ze jsem to nezazil a v dnesni dobe ani nezaziju myslim ze muzem byt radi i za to malo co na severu zustalo
  • FC Baník Ostrava ondra_chachari.cz 20.03.2013, středa, 21:19 + 0 - 0
    Zajímavé choreo Hradce. Motiv A.C.A.B. - super! Těch není nikdy dost, ale v mých očích celou prezentaci sráží pivní reklama "Votrok". Nebo je to něco jiného? Dík za vysvětlení...
  • FC Baník Ostrava eFCéBé 20.03.2013, středa, 21:17 + 5 - 0
    Sever měl svého času hodně silnou chuligánku, ale to je doba dávno minulá.
  • FC Slovan Liberec LokiGrassel 20.03.2013, středa, 21:16 + 0 - 0
    rekneme to znova Jablonec Liberec Banik Most je druzba uz x let ale jen mezi chuliganama :)
  • bez klubu pluto 20.03.2013, středa, 21:13 + 0 - 0
    Jací chuligáni?
  • FC Baník Ostrava Honza málem králem 20.03.2013, středa, 21:11 + 0 - 0
    To přátelství Liberce a Jablonce je pro mě taky překvapivé. Rivalové jak hovado a spolu???
  • bez klubu GF1899 20.03.2013, středa, 21:10 + 1 - 0
    Jablonec-Liberec-Baník Most je původně chuligánská družba která trvá už pár let... Ted je podporována i kotlem Mostu a Jablonce.
  • FC Slovan Liberec jackup 20.03.2013, středa, 21:09 + 0 - 0
    V Liberci je to tak, že "hools" už choděj mimo kotel a paktujou se s pro ostatní rivalem z předměstí....
  • bez klubu Koroner 20.03.2013, středa, 21:07 + 0 - 0
    Olomouc x baník a Hradec x Sparta super pyro představení. Jen mi kurva vysvětlete, proč to někdo musí házet na hřiště, to fakt nepochopím!
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 20.03.2013, středa, 21:05 + 0 - 0
    Taky mi moc nechápu ten Jablonec s Libercem, to je nějaká nová družba? + Most?
  • SK Slavia Praha Shepp 20.03.2013, středa, 21:01 + 0 - 0
    Velký palec Hradci, přijde mi čím dál tím silnější. U Olomouce se musim opět podivit nad polohou kotle domácích. Kdyby byly kotle proti sobě, tak by se třeba hecli ještě víc. A jen se chci zeptat, myslel jsem že mezi Jab a Libe odjakživa panuje regionální rivalita a ne zrovna přátelství?!
clbanner



Videa

Naše srdce hoří láskou k městu


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost před 57 minutami

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost


Baník dál válí! Fanoušci odpalují doma i venku před hodinou

Baník dál válí! Fanoušci odpalují doma i venku


VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu včera, 22:36

VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost před 57 minutami

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost


Baník dál válí! Fanoušci odpalují doma i venku před hodinou

Baník dál válí! Fanoušci odpalují doma i venku


VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu včera, 22:36

VIDEO: Naše srdce hoří láskou k městu

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Derby bez atmosféry, Plzeň v... 21.08.2020, pátek, 15:40

Derby bez atmosféry, Plzeň v...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...

Komentáře
před 2 hodinami - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
včera, 13:55 - Kyby
Moc pěkné!!! Jebat RedBull...
16.09.2020, středa, 15:52 - Rst
sorry https://www.idnes.cz/fo...
16.09.2020, středa, 15:51 - Rst
https://www.idnes.cz/fotbal/do...
15.09.2020, úterý, 23:24 - acs1893
tam nebyly vubec ty mlady ultr...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace