o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Pre koho sa hraje Corgoň liga?

zaujalo nás středa, 02.10.2013 20:45 - přejít do komentářů
Zmeniť sa musí hlavne myslenie a správanie SFZ a klubov voči fanúšikom
images/clanky/pre-koho-sa-hraje-corgon-liga--5355.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

Už dlho sa zamýšľam nad tým kam smeruje naša futbalová Corgoň liga či celkovo náš šport.Je mi z toho vyslovene smutno. Každý ročník menej a menej divákov; médiá, ktoré hľadajú iba škandály alebo nanajvýš spravia futbalu medvediu službu svojou neobjektívnosťou.Tréneri sú menení ako ponožky,je vyslovene neúcta k nim aj podaktorým  hráčom čo niečo dosiahli .O marketingu niektorých klubov ani chýru ani slychu, slabá infraštruktúra či zázemie rozpadajúcich sa štadiónov. Potom sa nečudujme, že spoločnosť generalizuje a pozerá na všetko negatívne. Je to hlavne nedostatočná podporu športu na Slovensku, čo má za následok, že najpopulárnejší šport na svete - futbal u nás chátra (hokej a iné športy detto ). Nemáme podporu, ani  vhodné podmienky pre sponzoring. Tak sa nikam neposunieme, lebo ako vieme peniaze bohužiaľ hýbu svetom. Všade - bez toho to nejde. Potom nemôžeme chcieť aj oslnivý futbal. (TV) Mne osobne stačia "zodraté trenky" hráčov . Neprispieva tomu ani fakt, že sa rodí menej detí, ani to, že šport na špičkovej úrovni si môže dovoliť väčšinou iba dieťa zo „zabezpečených" pomerov. Je to komplex problémov, ktoré majú všetko toto za dôsledok.Polemizovať by sa dalo o tom dlho...

Keby nebolo srdciarov -  snaživých majiteľov, ktorí takmer všade ťahajú svoj klub z úplného bahna, tak šport u nás asi zanikne. Veľa ľudí láme nad majiteľmi palicu a vidí za tým iba "pračku peňazí". Neuvedomujú si však to, že zisk v slovenských podmienkach je nereálny.(predaných hráčov je ako šafránu atd.)

Ak je to tak či onak, kto by športové kluby u nás finacoval ?

Ale čo ma vie ešte viac vytočiť, je to, ako nakladajú niektoré kluby z návštevnosťou. Nadhodnocujú si umelo divákov.  Povinné turnikety by to vyriešili ,aj pomohli pri presune diváka či fanúšika na štadión, keď je nápor pri derby. To že sú tam započítaní aj permanentkári nie je argument, ale len opäť zahmlievanie skutočnosti. Ak by bolo niekde, podotýkam každý zápas, aj viac ako tisíc divákov, ktorí neprídu na štadión , načo by si potom kupovali permanentku? :-)

Napríklad - 12 . kolo :

B.Bystrica - Myjava  2230 oficiálne - cca. 500 realita
Z.Moravce -Košice 1240 - cca. 500
Nitra - Trenčín 690 - cca. 300
D.Streda - Slovan 1702  - cca. 300 -problémov je v D.Strede ako maku,to by zabralo ďaľší blog ...
Trnava - Senica objektívne 2812 ,
Žilina - Ružomberok 1826 objektívne

V 2.lige návšteva kola 587 divákov ...

Informácie o reálnom počte divákov mám od priamo zainteresovaných divákov na zápase.

Prečo teda zavádzajú verejnosť ? ...neukázať to potenciálnym sponzorom ? Alebo chcú len zakryť svoju neschopnosť prilákať fanúšika na štadión, či neschopnosť mu zabezpečiť na štadióne aspoň troška dôstojné podmienky, ktoré potrebuje? A či len SFZ alebo ULK kluby iba kryje alebo nechce vidieť pravdu kam to vlastne spoločne dopracovali? Klamú iba sami seba .

Zmeniť sa musí hlavne myslenie a správanie SFZ a klubov voči fanúšikom. Potom im to fanúšik vráti dvojnásobne pozitívne. V čom vidím problém?

1 - Osočovanie a prehľadávanie fanúšikov ako zločincov pri vchode od SBS nikomu nepomôže, iba prispeje k napätiu (a to nehovorím o neprimeraných zásahoch usporiadateľov na tribúne). Kto chce, hľadá spôsob ako preniesť pyrotechniku na štadión a nikto mu v tom nezabráni . Zabrániť tomu môže len zmena myslenia a ľudský prístup činovníkov. Negatívnym príkladom môže byť kauza okolo Žilinských Fanatikov, ktorým klub robí naprieky vo všetkom, namiesto toho, aby si radšej s nimi pokojne sadol a vydiskutoval si to.Cena vstupného 10eur je tiež faux pax.

To, že aktívni fanúšikovia odháňajú iných divákov a najmä rodiny z deťmi od chodenia na štadión je blud SFZ. Kde sú teda počas reprezentačných zápasov, ktoré ultras dlhodobo bojkotujú? V našej lige niekde tiež a divákov nikde ...

2 - Keď fanúšik vidí, že na štadiónoch je " viac policajtov ako divákov " je naozaj niečo zle .

3 - Keď fanúšik príde na rozpadnutý štadión , kde absentuje sociálne zabezpečenia atd., ak ho zatvoríte do klietky, "natruc" sa bude chovať ako opica. Iba v ňom iba posilňuje zlé emócie alebo znechutí tak, že nabudúce nepríde vôbec!Prostredie vychováva . Dajme mu moderný stánok a som si istý že nebude problém (aj keď sa už ľady mierne pohli)

Načo je nám drahý kamerový systém? Za veľa  rokov som nepostrehol nijaký posun ...či odhalenie chuligána (možno pár) i skupín viď kauza "PSYCHO BOYS" (problém jednotlivcov, ktorý hádže potom slušných fanúšikov do jedného vreca )  to ani fanúšikovia neboli , to boli zfetované deti ,ktoré nevedia čo zo životom ...

V Myjave či Senici sú sektory bez klietok a čuduj sa svete, žiadny problém tam ešte nebol ...

taktiež reálny priemer divákov v týchto malých mestečkach je 2500 divákov je známka toho , že aj malé útulné štadióny s menšimi rozpočtami, rodinnou atmosférou  a  dobrou propagáciou  dokážu robiť divy .

4- Choreografie a transparenty sú riešené DK SFZ, hoci na nich nie je nič vulgárne a hanlivé - nie sme v totalite! Je smutné, aby si fanúšikovia nemohli povedať svoj názor k danej téme.Taktiež niektoré nezmyselné verdikty DK SFZ sú zarážajúce.

5- Pyro nie je zločin! - Svetlice, bengálske ohne a dymovnice dajú atmosfére zápasu ešte väčší náboj a naozaj som ešte nevidel, aby takýto druh pyrotechniky niekomu ublížil.  Keby sa legalizovalo v určitých podmienkach (nič na ploche, zákaz petárd)

Skutočný fanúšik podporuje svoj klub aj keď sa nedarí .Dobrá atmosféra robí aj zlý  futbal dobrým , aj hráčov určite  viac motivuje k lepším výkonom.

To je fakt - futbal je aj o tom , o zábave, "zabékat si" , ponadávať, emócie patria k tomu. Samozrejme v rámci normy, pokecať a stretnúť sa s kamošmi pri pivku či dobrej klobáske to bolo odjakživa a nikomu nič nevadilo - nielen zakazovať  a pokutovať  v štýle po každom víkende:

S-me
F-inančne
Z-abezpečení

každý nech si urobí svoj názor. Jedno je však isté, negatívnym prístupom nikto nikomu nepomôže. Ani novým pripravovaním zákonom proti fanúšikom!

Neobhajujem tu len fanúšikov, aj oni majú svoje chyby ako každý (to ako a chovajú príklad v parlamente :-) je aj chuligánstvo oproti tomu to nič :-) Treba však vidieť veci pozitívne a spoločne diskutovať o probléme a spokojní budú obaja.

Hlavne to pomôže slovenskému športu, keď sa zvýši návštevnosť. Ak sa bude písať pozitívne, tak aj povedomie spoločnosti bude iné a aj "jadierkári " i rodiny s deťmi budú chodiť na štadióny vo väčšom počte .

Milujem šport , ja ostanem stále verný  , nech sa deje čo sa deje .  Aj keď mám hendikep tak budem  hrdo podporovať svoj klub ako sa len dá :-)

Tak sa spojme pre futbal, veď o to ide všetkým, či nie?

Autor: Blog

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FK Senica faraonik 04.10.2013, pátek, 09:49 + 0 - 0
    kto chce hlada sposob - kto nechce hlada dovod neist na stadion , hold doba je taka ze ludia maju ine priority a nalakaju sa len poctivou pracou klubu zo zazemim alebo lepsieho zmyslania SFZ voci fanusikom
  • FC Spartak Trnava DD-Spartak 04.10.2013, pátek, 08:58 + 0 - 0
    Macoo milion dedin pod Myjavu. Ved par KM na zapad je uz Senica, zo severu je Trencin a od Juhu sme zase my z TT. V podstate ma Myjava malicku spadovu oblast - samotne mesto, mozno Stara Tura, Brezova a dediny. Region urcite neni bohaty a 2000 ludi na futbal chodi. Presov ma aku spadovu oblast? Tam tych dedin na okolo, v ktorych iny klub nekonkuruje je skutocne milion, a nielen dedin ale aj strednych a vacsich miest(Snina, Stropkov, Svidniuk, Bardejov, Stara Luibovna, mozno Humenne Vranov atd atd- a ludi tam niet. Spadova oblast 10 krat vacsia ako Myjavska- ekonomicka sila na obyvatelstvo ta ista, Mesto PO 6 krat ludnatejsie a divakov menej ako na Myjave. Ako pise FLVV neni to vobec o peniazoch - je to o zapale v prvom rade, a v druhotnom o stave stadiona, futbalu, klimy okolo ligy atd... V polsku aj na stare betonove tribuny, v chudobnych regionoch ako Bialystok a podobne ludia chodia-hoc maju mozno viac hlbsie do vrecka ako ludia v Presove, rovnako Ostrava kraluje na ceskej scene hoc region patri k najchudobnejsim. Na druhej strane Red Bull Salzburg - okonomicka sila vysoka, stadion super, vsetko tip top a ludi niet- preco? Lebo im chyba zapal pre tento klub. To je viac ako stav stadiona a stav penazenky. My mame potencial ist hore- BB a KE tam je to podla mna vyslovene o stadionoch, ak by sa zlepsili nepochybujem ze v KE by navsteva pod 3000 neklesala a v BB podobne. Ked jedneho dna ZA skonci s bojkotom, my dostavame stadion, rovnako Slovan, DS sa znormalizuje - tak situacia moze byt vyrazne lepsia - hoc by ekonomicka sila ostala nezmanena. Na Corgon ligu ligovy priemer 10 000 urcite nikdy nebude to je jasne, ale myslim ze 4000 je realne napriek pesimizmu v nasej lige.
  • Zbrojovka Brno flvv 04.10.2013, pátek, 01:01 + 0 - 0
    Je to o mentalitě o ničem jiném, nízké příjmy bych do toho netahal. Ostravsko patří k nejchudším regionům, přesto pravidelně jezdí na fotbal na druhý konec republiky a to i ve všední dny dost lidí a to si myslím že na fotbal nejezdí zrovna střední třída...
  • FC Spartak Trnava mascoo 04.10.2013, pátek, 00:10 + 0 - 0
    myjava je dost zlý príklad a senica tak isto , áno tam je lepšie správanie sa k fanúšikom atd , ale myjava 2000 ludí tieš nieje nič extra číslo , ked pod tento region spadá snád milion dedín a mestá stará turá a breznová pod bradlom viem že tam chodi ludia aj z nmnv a do senica aj skaličania , jolíčania gbelania atd . a čo si týka hokejového slovana kolko ludí z tých čo chodily na extraligu v slovane chodí aj na khl ? tak 15% ostatné su všetko nový ludia snád z celého sk jako košice , trebišov , trstená , trnava atd čo predtým nechodili tam
  • Zbrojovka Brno Zbrojovka1913 03.10.2013, čtvrtek, 19:54 + 0 - 1
    Podle mě problém v ekonomické bonitě návštěvníků, ale v atraktivitě zápasů. Kdo se bude chodit dívat na Myjavu, Senici, Zlatě Moravce? Cena vstupenek není až tak důležitá, např. hokejový Slovan nemá v KHL problém halu zaplnit a to je vstupné na zápas téměř 10x vyšší než na zápasy Corgoň ligy. Kecy o tom že nezbývá na vstupenky, jsou absolutně mylné. Společná liga není úplně špatný nápad, ale ze Slovenska bych vzal max 3 týmy: Slovan, Trnavu a Žilinu. Liga by se tím mohla rozšířit na 18 účastníků a rozhodně by přibylo více zajímavých zápasů i po ultras stránce. Raději půjdu na Slovan a Trnavu, než na Duklu, Příbram, Znojmo a jim podobné..
  • FC Spartak Trnava DD-Spartak 03.10.2013, čtvrtek, 17:02 + 1 - 0
    Neviem neviem ci je to peniazmi - vari je Myjava nejako ekonomicky zazracny region? Po zatvoreni armaturky je to v podstate hladovy laz- a 14 tisicove mesto da 2000 ludi na futbal. Ako to ked na hladovej Myjave dokaze kazdy 7 clovek najst par eur na futbal - preco by to nedokazal kazdy 7 v hladovom Presove, Kosiciach a podobne. SlovanjeSlovan - si v podstate potvrdil co pisem - na hokejovy slovan je vypredane kazdy zapas a pod 20 E sa tam ani neda dostat tak vcul bud mudry, maju teda ludia na futbal 5 E alebo nemaju, a ak nemaju akoto ze maju 20 na hokej. Problem vidim inde - ze tych ludi zapalenych pre futbal tu az tolko nemame- v kombinacii starych stadionov, kvality futbalu a dalsich veci vytvara co vytvara. To akoby v Cechach hladali dovod preco su prazdne kostoly - su prazdne preto ze su schatrane, organista nema kvalitu, farar falosne spieva su buzerovany policiou?? ak vyzdobia kostoly zlatom, kupia top organistu z Talianska, a farara ktory vytiahne ako pavaroti - stupne navstevnost kostolov? Nie nestupne- nie su prazdne preto ze organist, farar, alebo studeny kostol - ale jednoducho preto ze tych veriacich tam vela niet! To je cele- o prioritach a zaujme ludi. Verim ze sa najdu aj ludia ktory ani len tie 3 Eura na futbal nemaju-ale to su vinimky urcite niesu oni za poklesom.
  • ŠK Slovan Bratislava slovanjeslovan 03.10.2013, čtvrtek, 16:44 + 0 - 0
    bohuzial,je to tak, bez ohladu ci je to presov,trnava,Bratislava...sam to vidim ked chodim na futbal,stadion nam zacali sice stavat ale za akych podmienok,a ked aj bude,moc sa tomu nepomoze.sam dobre vidim ake to je ze ludia naozaj nemaju peniaze a rozmyslia si kam ich daju,fubal je este pohode,ale co taky hokej, nebudem porovnavat teraz slovan,tam ked chce clovek ist a nedajboze si aj daco kupit jest a pit,kludne si moze zobrat aj 50e,katastrofa. podla mna sa futbal na slovensku chyli nezadrzatelne ku koncu, navsetvnostou a kalitou hry,stadionov...sa porovnavame s krajinami 3.sveta.
  • FC Spartak Trnava mascoo 03.10.2013, čtvrtek, 15:52 + 0 - 0
    DD-SPARTAK ale pre nekoho su aj tie try eura dat vela ked vie že ani výplata mu nesačí na zaplatenie šekov . lístky nejsu až také drahé , to platy su tak skurvene nízke že si za ne nemožeš dovolit ani len na pivo ist čo stoji 75centov a neto ešte na fotbal za 3 eura . mono ludí zmýšla takto , neská dam 5 euro na fotbal alebo rači nan nepojdem a mám na ri dni na chleba
  • FC Spartak Trnava DD-Spartak 03.10.2013, čtvrtek, 15:16 + 0 - 0
    Nemyslim ze peniaze so to hlavne preco ludia nechodia. Ved v PO sa dalo dostat na futbal za 3 Eura a najst ich 2 krat do mesiaca zase az taky problem nemoze byt. Skor vidim problem v prioritach - neraz pocuvam hodnotenie ze futbal je drahy, lebo listok+dake pivecka + nejaka klobaska hned je to 10E na obycajnu ligu... ale ak raz mam hlboko do vrecka ale som fanusik - nuz si odopriem pivo na futbale, aje tu klobasku a pridem cisto na futbal zahulakam si trochu a idem domov. V tamkomto pripade moze bezny presovcan za 10E absolvovat zapasy 3. Vyjazdy ano - tam to uz neni pre cloveka ktory ma do vrecka hlbsie - to by ciastocne korespondovalo s tym preco su sektory hosti prazdne. Ale domace zapasy, az na Zilinu, TT a Slovan sa da v podstate na vsetky ostatne stadiony dostat do 3 Eur. Ja skor vidim problem v tom ze uz viacero rokov sa v kazdej sezone najdu aspon 2 kluby ktore fanuskovia bojkotuju- na napr v Cechah az tak nevidim Ak by nebojkoovala Zilina, DS - Slovan po dobrom rozbehu nedrbol ten delobuch- tak nasa liga vyzera dost inac na tribunach nez teraz. V ZA az do bojkotu boli celkom slusne navstevy od 3000 hore (zalezalo od supera) dunajska to iste- spravit este nieco s nefutbalovymi stadionmi v BB a KE a aj tam je potencial mat od 3000 hore.
  • FC Baník Ostrava capekpico 03.10.2013, čtvrtek, 15:12 + 0 - 0
    Škoda Slovenského fotbalu. Já se ted třeba těším na utkání s Zilinou. Každý klub má nějaké problémy, u nás třeba příští rok klesne návštěva díky pojebanym Vítkovicím. Ale jinak se mi naše liga líbi.
  • FK Senica Manguero 03.10.2013, čtvrtek, 14:15 + 0 - 0
    A tí idioti v parlamente idú ešte prijímat zákon, ktorý bude ešte viac buzerovať fanúšikov. Od desiatim k piatim to ide. Neviem, či si slubujú zvýšenie návštevnosti s novými štadiónmi, ale samotné štadióny sú nám na hovno, keď tam nebude nikto chodiť.
  • bez klubu sasacrusty 03.10.2013, čtvrtek, 14:12 + 0 - 0
    mám pár známých ze slovenska, a vím od nich, jak jste na tom, docela fakt očistec... jen fakt doufám, že tak hluboko tu u nás neklesne... a chápu, když není pořádně ani na jídlo, tak člověk prostě spoustu věcí vypustí, dělám v sociální oblasti tak moc dobře vím o čem mluvím, poteš koště... držte se, a když se k tomu ještě přidá posraný vedení klubu tak je to fakt maso, a benga vůbec nekomentuju...
  • FC Spartak Trnava VladTT 03.10.2013, čtvrtek, 13:33 + 1 - 0
    Clanok je dobry a velmi sa mi paci ale co z toho ked si to precitaju len ludia, ktory o tom uz aj tak davno vedia? Ovce pri televizoroch sa to nezodvedia a sirsia verejnost uz tym duplom. Chcelo by lepsiu propagandu a hlavne chodit na stadiony a nahlas hovorit svoj nazor ( choreami, spievnaim choralov atd.) Ludia na slovensku vsak maju ine problemi nemaju pracu, peniaze atd. a bez toho to nejde tkze je to taky zacarovany kruh. P.S. Neviem preco sa tu rozobera spolocna liga, ked v clanku nikde nie spominana. Ja ako slovak ju tiez nechcem!
  • 1.FC Tatran Prešov dory99 03.10.2013, čtvrtek, 13:18 + 3 - 0
    Netreba sa ospravedlňovať, naša liga nemá čo tej českej ponuknúť. Ja si dokonca myslím, že vy česi si svoju ligu dosť podceňujete, sledujem (a mám možnosť sledovať aspoň v TV) posledné 4 sezóny pravidelne, niečo som aj osobne navštívil, a nedá sa to s našou súťažou ani len porovnávať. Veľmi by sme spojením líg uškodili našim bratom. Videli ste aj aký je záujem od českých fanúšikov o konfrontáciu s našim futbalom (prípravný zápas Sparta-Slovan a tá divácka návšteva...)...a zároveň chcem 100% potvrdiť názor MASCAA, ktorý tento problém opisuje nižšie, a to ešte asi nevie čo je na východe našej republiky a aká tu je situácia, fakt - človek si rozmyslí každé euro, bez debaty.
  • AC Sparta Praha ACS 03.10.2013, čtvrtek, 12:34 + 1 - 0
    sasacrusty: Já taky budu dál chodit, samozřejmě, ale kolik nás je takových? Nechci, aby si to Slováci brali osobně, ale z mého pohledu, co oni nám můžou nabídnout? Prachy nemaj, sponzory v podstatě taky ne, zázemí 0, že hrají dobrý fotbal se taky říct nedá, lidi nechodí. Sorry, ale Český fotbal se potřebu odprostit od svých problémů (pokud vůbec chce) a rozhodně se to nevyřeší tím, že se spojíme s ligou, se zemí, která má ještě větší problémy než my.
  • bez klubu sasacrusty 03.10.2013, čtvrtek, 12:15 + 2 - 0
    ale společná liga je fakt píčovina...
  • bez klubu sasacrusty 03.10.2013, čtvrtek, 12:14 + 1 - 0
    acs - ty kráso, to si zase nemyslím, že bychom takhle spadli dolů, pokud se podaří vykopnout peltonena a plzeňskou klaku, tak by mohla být GL docela v klidu, horší to ale bude za rok, až skončí gambrinus jako hlavní sponzor, protže do té žumpy nikdo rvát prachy nebude, což bdue velký problém, jsem sám zvědav, jak se to zadaří, každopádně každej normální fanda bude chodit dál, neumím si představit, co bych bez fotbalu dělal...
  • AC Sparta Praha ACS 03.10.2013, čtvrtek, 10:45 + 0 - 0
    Když to čtu, je mi smutno. Tím spíš, že za 5 let nás čeká "to isté". Společná liga s SVK za současných podmínek nepřipadá v úvahu. Bylo by to jako špinavou vodu zředit bahnem. Doufám, že se Slováci zvednou.
  • ŠK Slovan Bratislava Kari 03.10.2013, čtvrtek, 09:35 + 0 - 0
    Skvelý článok a bohužiaľ krutá realita.
  • SK Slavia Praha TurboSKS 03.10.2013, čtvrtek, 09:26 + 0 - 0
    Cisarak - Ja mam ten isty pocit (aj tak si zabudol na zilinu z 08 roku asi cha) ale princip zustava...
  • FC Spartak Trnava mascoo 03.10.2013, čtvrtek, 01:59 + 0 - 0
    a to nehovorím ze svojej vlastne skusenosti našťastie , takže aby ste si nemysleli že je to moj prípad , ja skor trpím tým že ked nedo potrebuje keš tak mu požičám aj ked vím že mi to nebude mat pravde podobne ani z čeho vrátit ale bo mi vráti a za týden si zas požičá
  • FC Spartak Trnava mascoo 03.10.2013, čtvrtek, 01:56 + 5 - 0
    já vám poviem o čom to presne je , a úprimne . V minulosti sa ako tak u nás žilo . Mali ste z čoho isť na ten futbal , hokej , hádzanu ale trebas aj na vodne polo alebo načo . ešte ste sa mohli každý výked rozbit na mol . výjazdy sa tiež celkom dali . ale dneska ? každý druhý je bez roboty a ten čo robotu má tak dostane minimálnu mzdu to je 325 eur , ked to zdaná človeku ostane 290 eur , niektoré firmy robia dokonca také ojeby že tu minimalnu mzdu daju zo všetkým to je bonus za dochádzku a podobné sračky , takže bez bonusu to je neaký 260 euro . to čo si hovora kurvy priemery tý nech si strčá dopiče , prieskum si zaplatim aj ja a do priemeru platov rátaju aj platy politikov a podbnej zlodejskej zgerby . niekde sa dá zarobit aspon 500-600 eur to je pravada ale na 12 hodinových smenách každý den jak kokot sobota nedela svátek pátek takže bud neni čas alebo keš , a každý si rozmyslí či pojde na štadion na fotbal a bude mu chýbat aj tých 5 euro ked zaplatý plyn 120 euro , elektriku 120 . vodu 30 euro , cestovné do práce 50 , potom ked má ešte aj rodinu a deti tie treba vyslat do školy to je téš 50 eček a zysitíte že ste v sračkách a ani výplata vám nestačí na výdavky , tak si zeberete vyjebaný uver kerý platí aj ked len 20 eček ale to su tež penaze takže dalšé výdavky a rozmýšlate potom ozaj nad tým či vobec pojdete na fotbal ked namáte ani len na pojebané jedno pivo . a takto žije 75% slovákov a nech si každý mele pičoviny že to tak neni , len aby sa nemusel hanbit zato že žije jak žebrák že nedokáže žit ani len z ruky do huby . to neni hanba človeka ale tohto vyjebaného štátu užerníckeho . takže preto nido nechodí na fotbal na štadion ale ked tak si ho kukne doma pred televízorom , lebo nemá čas a ani penáze .
  • Slezský FC Opava 1224/1907 03.10.2013, čtvrtek, 00:52 + 1 - 0
    nesrovnával bych českou a slovenskou scénu.naše se trošičku zvedá, slovensko jde níž a níž. a neřekl bych že je to jen o kvalitě ligy..kolik týmů v polsku hraje mizerný fotbal ( i v 1.lize) a mají plné stadiony. je to lidma, ničím jiným. svůj podíl na tom má i to, kolik malých měst hraje v lize..ale aby na nitru přišlo 300 diváků, to samé maďaři se slovanem....neslavnější klub slovenka, města kousek od sebe, nenávist a výsledkem je 300 diváků?? nezlobte se na mě, ale to není o tom co předvadí na hřišti.
  • SK Slavia Praha BlueFlash 02.10.2013, středa, 22:14 + 0 - 0
    2010/11 Žilina ve sk. LM 2011/12 Slovan ve sk. EL
  • FC Baník Ostrava Cisarak! 02.10.2013, středa, 21:35 + 0 - 0
    Kluci slovensti, je mi z toho smutno ale nemuzu se zbavut pocitu, nabyvam dojmu , ze na Slovensku si lidi najdou 100 duvodu a 150 podnetu k bojkotu aby na stadion nemuseli jit..Samozrejme je nutne si uznat,ze slovenska liga stoji naprosto za picu.protoze si fakt nepamatuju kdy nejaky svk tym reprezentoval zemi v LM nebo EL (snad Petrzalka 2005 ale to byla vyjimka). proste slovensko spadlo do evropskeho bahna typu Belorusko,Makedonie, Litva aspol. je mi to lito..
  • AC Sparta Praha dansparta 02.10.2013, středa, 21:26 + 0 - 0
    Slováci držte se !!!
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 02.10.2013, středa, 21:11 + 0 - 0
    Skvělý článek. Držte se! Ale fakt nevím, jak by to vypadalo, kdyby se spojila česká a slovenská liga... U nás je to podobné. Pro koho se ten fotbal hraje? Minulou sezonu Baník 9 výjezdů a dva o víkendu. WTF? A to není jen Baník. Vím, že Slávia hrála několikrát doma v pátek. Opravdu nechápu. Nebo např. Dukla. Jeden z týmu, co má nejméně fanoušků a oni to ještě dají na pondělí.... Toho je strašně moc.
clbanner



Videa

Naše srdce hoří láskou k městu


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...


PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost včera, 16:56

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Policajná demencia na sliezskom derby včera, 23:14

Policajná demencia na sliezskom derby


Pravda o fotografii páru je ještě smutnější... včera, 20:47

Pravda o fotografii páru je ještě smutnější...


PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost včera, 16:56

PREVIEW: Tribuna Sever dbá na bezpečnost

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Derby bez atmosféry, Plzeň v... 21.08.2020, pátek, 15:40

Derby bez atmosféry, Plzeň v...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...

Komentáře
včera, 23:43 - bukanerosrayo
A to si človek myslí, že slove...
včera, 14:59 - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
17.09.2020, čtvrtek, 13:55 - Kyby
Moc pěkné!!! Jebat RedBull...
16.09.2020, středa, 15:52 - Rst
sorry https://www.idnes.cz/fo...
16.09.2020, středa, 15:51 - Rst
https://www.idnes.cz/fotbal/do...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace