o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Reprezentace v Ostravě: Další tribunová zoufalost

blog fanoušků úterý, 17.11.2015 17:25 - přejít do komentářů
Reprezentace v Ostravě: Další tribunová zoufalost
images/clanky/reprezentace-v-ostrave-dalsi-zoufalost-na-tribuna-7239.jpg

Rubrika Blog fanoušků & Groundhopping je určena všem, kteří se chtějí podělit s ostatními návštěvníky našeho portálu o své zážitky z cest za svým klubem, groundhoppingem, a nebo o své názory na dění ve světě fanoušků. Text a fotografie posílejte na info@supporters.cz (Blog fanoušků & Groundhopping).

Po dlouhých patnácti letech se představila česká fotbalová reprezentace v Ostravě. Kromě pohledného fotbalu od svěřenců trenéra Vrby se v médiích čekala také bouřlivá atmosféra na tribunách zrekonstruovaného stadionu ve Vítkovicích. K té však podle střízlivého očekávání těch zkušenějších fotbalových fanoušků nedošlo. Zásadní zlepšení mdlé kulisy na reprezentačních zápasech se tak nekonalo ani v Ostravě, městě s nejhlučnějšími fanoušky v zemi. 

Komorní atmosféry během reprezentačních zápasů jsou si zřejmě dobře vědomi čelní představitelé fotbalu v Praze. Ti byli nuceni udělat ve výběru konání zápasů změnu. Krokem dopředu měl být přesun na nový stadion do Ostravy. Po dlouhých patnácti letech.

Komorní atmosféra se jen přesunula do jiného města

V Česku se národních zápasů dlouhodobě neúčastní aktivní fanoušci z kotlů jednotlivých klubů. Podle toho taky vypadá reprezentační kulisa, kde diváky tvoří převážně fanoušci z českého venkova, městeček, tolik oblíbené rodiny s dětmi a lidé, kteří tam jdou spíše z nudy. Případně v minimálním počtu, nebo jednotlivcích i ti aktivní fanoušci z prostředí klubových ultras. Tento výčet nemá ani náhodou jakkoliv urážet všechny reprezentační fanoušky. Je to každého volba a ocenitelné, že tito lidé neváhají vysypat několik tisíc za výjezd do Holandska, nebo na Island. Už systém prodeje vstupenek na zápas Česko – Srbsko však dal tušit další propadák. Na pokladny ostravského stadionu došlo z Prahy minimum lístků a tu drtivou většinu skoupili opět fanoušci, kteří podporují reprezentaci na zápasech v Čechách. Pochopitelně ve většinovém moravsko-slezském zastoupení.

Všude jinde to jde a v Česku ne? Naivní představa tuzemských fanoušků

V různých diskuzních fórech českých fanoušků se pravidelně omílají reprezentační smíry, kterými se řídí a praktikují je fanoušci v jiných evropských zemích. Rozhodl jsem se pro určitou případovou studii nahlédnout právě do reprezentačních kulis za hranicemi Česka. Vzhledem k tomu, že se dlouhodobě věnuji sázení, jsem před několika týdny sledoval kvalifikační zápas mezi Německem – Gruzií. Vyprodaný stadion zdobila záplava vlajek s názvy vesniček a měst ze všech koutů Německa. Atmosféra probíhala ve stylu občasného potlesku za nápaditou nahrávku Schweinsteigera, nebo vtipnou kličkou brankáře Neura. A dál? Nic dál. To bylo vše. V Německu se rovněž reprezentačních zápasů v drtivé většině neúčastní aktivní kluboví příznivci. V podobném duchu probíhají reprezentační zápasy v Itálii, kde je naprosto nereálné, aby si v jednom sektoru stoupli vedle sebe ultras z Neapole, Lazia a Juventusu. I tam tvoří diváky podobně jako v Česku, nebo Německu fanoušci z menších městeček, popř. lístky skoupí tzv. normálové z Janova, Turína, Palerma, kde se utkání zrovna hraje. Jen s tím rozdílem, že díky italské horkokrevnosti působí tribuny během zápasů Itálie přece jen o něco živějším dojmem, než u nás. Kvůli politické rozdělenosti a vzájemné nesnášenlivosti není situace nikterak lepší ani ve Španělsku. Žádný oficiální reprezentační smír nenajdeme ani v Nizozemsku. V zemi tulipánů sice panuje skvělá reprezentační atmosféra, o kterou se starají opět a znovu spíše fanoušci z menších městeček, jejichž kluby nepatří k nizozemské fotbalové elitě. Nebo si snad myslíte, že letí společně na světový šampionát chuligáni Ajaxu a Feynoordu, kteří si do kluboven hází zápalné lahve a při jednom ze vzájemných střetů dokonce tragicky jeden z fanoušků zemřel? Bohužel nemám tušení, jakou politiku razí ruští reprezentační fanoušci. Ale ani tam bych osobně neočekával nějakou větší spolupráci napříč moskevskou chuligánskou scénou. Poněkud jiná situace panuje na Balkáně, kde si fanoušci vybojovali svoje země před nedávnem samopalem v ruce. Reprezentační smír tak skutečně plnohodnotně funguje v Chorvatsku a Srbsku, kde vedle sebe můžeme pravidelně vidět chuligány Hajduku, Dinama, Rijeky. Stejně tak v Bělehradě, kde křehké reprezentační příměří dodržují Delije s Grobari. Ale i v těchto dvou jmenovaných zemích se čas od času splaší kladiva a dojde ke vzájemné řeži i tam. Zřejmě ty největší repre-fanatiky najdeme v Irsku. Tisícové nájezdy po celé Evropě a chorály, z kterých mrazí. Nesmíme taky zapomenout na tradiční vlasteneckou náturu Irů a další skutečnost, že v Irsku je na okraji zájmu tamější klubová scéna. Takže vzájemnou klubovou rivalitu bychom tam hledali těžko. Opravdový reprezentační smír a společné výjezdy najdeme pouze v pár případech. Takže kdo si myslí, že všude jinde to funguje, je na velkém omylu.

Nechte si klubové symboly doma! Další prosba se opět minula účinkem

Vraťme se ještě na chvíli do Ostravy. Před tímto přátelákem se odehrál hokejový zápas mezi Vítkovicemi a Třincem. Další černá můra přišla na scénu ještě před úvodním hvizdem. V ochozech bylo vidět spoustu hokejových značek HC Vítkovice a Ocelářů Třinec. Úvodní hymnu odzpívalo hrubým odhadem 10% fanoušků a nebylo co řešit. Po celý zápas pak vítkovickým stadionem kolovaly klasicky nudné pokřiky Češi do toho, sparťansko-národní kdo neskáče není Čech ( tento chorál by mi nijak zvlášť ani nevadil, kdyby nebyl převzatý z letenské pláně) a tragikomický chorál Vysoký jalovec, který bohužel dodával atmosféře jistý nádech českého buranství. Místy sice snesla atmosféra trošku přísnější měřítka, ale v důsledku to bylo podobné, jako jinde v Čechách.

Ke spokojenosti stačilo málo

V médiích se pak objevily články o bouřlivé ostravské atmosféře. Nadšení prý byli i hráči. To docela chápu, protože i tady tahle bída stačila k tomu, aby trumfla tu tragédii, která se odehrává během zápasů v Praze a Plzni. Velmi oceňuji fanoušky, kteří se rozhodli společně rozjet nadějný projekt Vlajkonoši. Ten má za úkol zkulturnit atmosféru alespoň na zápasech U21. Už minulý týden byla v Jablonci vidět krásně malovaná česká vlajka a zatím méně početný kotel se dokázal poskládat z fanoušků napříč českou klubovou scénou. Něco podobného je však na Áčku dle mně naprosto nereálné a upřímně ani nevím, jak by se ke zlepšení dalo nějak propracovat. Možná by se o systém prodeje vstupenek museli starat sami fanoušci, tak jako to dělá Torcida ve Splitu, aby se na pohárové výjezdy nedostali ti, kteří jsou nejaktivnější dvakrát za rok, když přijede Dinamo, nebo někdo věhlasnější z Evropy. Opravdu nevím. Možná to bude znít i trošku odevzdaně, ale v Česku na Áčku to prostě nejde.

A pro mě z toho plyne další ponaučení. Od reprezentačních zápasů A-teamu si dám na dalších pár let pauzu. 

Autor: TO

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Harry79 19.11.2015, čtvrtek, 10:47 + 1 - 0
    S hodně věcmi se dá v článku souhlasit, s něčím nee..., já osobně jsem jeden z těch mála aktivních, snažili jsme se i ve Vítkovicích ( byli jsme ta skupinka "zoufalců" s vlajkama na tyčích), málo kdo se chtěl připojit k fandění a taky mě to sere. Nejlepší atmosféra byla za poslední roky v říjnu v Amsterdamu, samozřejmě se s ní "svezlo" spousta diváků, kteří přijeli jen na výlet. O tomto zápase a zápase s Tureckem jsem psal blog, ale z nějakého neznámého důvodu nebyl zveřejněn. Byl jsem i v úterý ve Wroclavi, bylo tam asi jen 50 Čechů, z toho nás fandilo asi 10...., docela jsem čuměl, jakou atmosféru vytvořili Poláci a to na stadionu převažovali, tzv. normálové. Za naši nejednotnost, neschopnost se spojit, něco udělat...,si můžeme sami. Chválím Vlajkonoše na 21 v Jablonci, chtěl jsem přijet, ale pracovně jsem to nedal....., bohužel jsem letos byl s repre všude možně a nedá se vše (hlavně kvůli práci a peněz) stíhat...., souhlasím i s názorem, že potřeba stanovit přesná místa pro kotel..., např. při zápase s Tureckem to bylo slíbeno (sektor D46 na Letné)a vstupenky se tam prodávaly, ale nakonec zmrd Pelta tento sektor zaplnil Turkama ...., ale nechci tady brečet nebo se znova nasrat...., hlavní je podle mě neochota se sjednotit (až na vyjímky)...., bohužel tím FAČR a těm prasečím hlavám jen nahráváme. Za Fans Chuchelná Harry
  • AC Sparta Praha Letenskej 18.11.2015, středa, 23:44 + 0 - 1
    Morava: kde bereš tu drzost tu psát něco o chuligánech Sparty, ty lopato?
  • SK Slavia Praha wajt 18.11.2015, středa, 20:56 + 0 - 0
    Ultraboy: Presne jsi to napsal..
  • AS Trenčín CЛOH 18.11.2015, středa, 17:49 + 0 - 0
    tomAS: je tam medzi sbs aj Stehel usaty, konfa pojebata :D
  • FC Baník Ostrava Mat1922 18.11.2015, středa, 15:45 + 0 - 0
    Jasne ze na vas pan Pelta jebe a nechce vas tam.Kdyz byli problemy s ticketingem ,tak nevahal jezdit po mestech na schuzky s ultras a hledal reseni.Proc se tak nechova ted?Nebude prece poslouchat Pelta ven..nema curaka a jine.
  • FC Baník Ostrava Pustá Polom 18.11.2015, středa, 08:19 + 2 - 0
    ultraboy: Asi máš pravdu, ale já osobně jsem rád, že mám mezi ChzB několik takových kamarádů, kteří patří k těm ,,tvým´´ 20 % a na Bazalech nevynechali jediný chorál. Ale jsou to lidi, pro které je Baník srdeční záležitostí, za ten klub ještě pořád skutečně dýchají a tyto pózy nemají skutečně zapotřebí...Ale máš pravdu v tom, že je to asi takový nešvar většiny českých hooligans...
  • 1.FC Slovácko Babu 18.11.2015, středa, 08:16 + 1 - 0
    Já vidím zásadní problém fandění na áčku v tom, že tam nikdo aktivní fans nechce. Svazu a papalášům to evidentně takto vyhovuje, normálové tleskají plácačkama, párkrát se zařve Kdo neskáče není Čech, do novin se napíše, že atmosféra byla super a je vymalováno. Takže na áčko se vykašlat, rozjet to na U21, kde je vždycky nějaké to místo pro kotel, nikdo nebude řvat, že zavazíš, když stojíš, není problém sehnat si tam lístek. Tvrdit, že repre smír "nejde", je příliš negativní, jde. A v UH a Jablonci to šlo vidět. Protože tam přišli rozumní lidi bez symbolů, kteří chtěli fandit a bavit se.
  • FC Baník Ostrava Chachardawe 18.11.2015, středa, 05:41 + 0 - 0
    Příště přijďte radsi podpořit U21. Budoucnost je ve Vlajkonosich.
  • bez klubu VPICI 17.11.2015, úterý, 21:10 + 0 - 4
    V Čr, stojí FANOUŠCI totalně za hovno .... jeden jedinej pokřik ... a jeste to ani fandit neumí prostě žadnej potencial ;)
  • AS Trenčín tomAS 17.11.2015, úterý, 20:24 + 0 - 0
    keďže toto sa venuje českej repre, tak len pre zaujimavost kratke video z diania na tribune pocas slovensko - svajciarko(13.11.2015) http://www.hetrik.sk/incident-zo-zapasu-slovenska-v-trnave-fanusikovia-sa-pobili-s-provokujucimi-usporiadatelmi-video/1-2220
  • MFK Košice VSSKE 17.11.2015, úterý, 20:08 + 0 - 0
    rodiny s detmi...... presne ako u nas
  • bez klubu ultraboy 17.11.2015, úterý, 19:32 + 15 - 1
    Morava je krasna zem: Myslíš, že atmosféra na stadionech stojí na chuligánech? Chuligánství je v Čechách největší póza, kdy přijdeš v černém, stoupneš si někam bokem se svou bandičkou a budeš jen stát a tvářit se drsně! 80% chuligánů neotevře na stadioně při fandění kušnu, tedy jestli vůbec na zápas dorazí, protože to je pod jejich úroveň, oni jsou totiž něco víc! Už si kurva uvědomte, že atmosféra stojí na ultras a supporters, na chuligánech fakt ne! Pokud budou chtít ultras, tak to bude mít smysl a někam to povede, chuligáni to fakt nevytrhnou!
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 17.11.2015, úterý, 19:26 + 0 - 0
    Morava je krasna zem: Proč to tedy v Jablonci a předtím v Uherském Hradišti šlo? Hm?
  • bez klubu Morava je krasna zem 17.11.2015, úterý, 19:07 + 0 - 0
    dima : Nejde. Autor má reálnej pohled na věc a hovoří tak jako se věci ve skutečnosti maji. Vzdyt kdyby se u nas obnovil repre kotel, tak polovina SFC radej dojde v symbolech Wks, u Chacharu uvidime Gks a diskohooligans z mlady Sparty budou zrat bokem myslitycinku a pit rajec, aby pusobili jakoze to je pro pod uroven:) takze ne, u nas neco takoveho nejde, nejsme hrdej narod se zapalem pro repre, taksi prestanme furt neco nalhavat
  • bez klubu Rusty 17.11.2015, úterý, 19:05 + 0 - 0
    S autorem souhlasím... na áčku to zřejmě jen tak nepůjde. Navíc ten článek o super atmosféře ve Vítkovicích, který je plný lží a hovadin, mě v tom jen utvrdil. Nikdo ze svazu nemá ani zájem o nějakou atmosféru při repre zápasech, protože jim stačí si zaplatit nějakou novinářskou krysu, která jim to potvrdí v bulváru a všichni kromě znalých jsou spokojení. To je asi holt realita.
  • Bohemians 1905 dima 17.11.2015, úterý, 18:51 + 1 - 0
    johankarl: Co máš problém s BY?? Mám to psát v minulym čase nebo jak si to představuješ ty chytráku? Navíc, chci jen říct, že věta "nejde to" prostě neni na místě. A nějaký rozbroje mezi jednotlivejma fanouškama z různých klubů? Takovou rivalitu tady nemáme. A pokud jsou i horkokrevný Maďaři, Turci, Srbové atd. se schopný sjednodit a i na výjezdech svojí repre dělat domácí atmosféru, tak ať mi nikdo neřiká že to nejde tady.
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 17.11.2015, úterý, 18:48 + 0 - 0
    *nedehonestuji
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 17.11.2015, úterý, 18:46 + 2 - 0
    Morava je krasna zem: Já se nesnažím plivat do obličeje Vlajkonošům, naopak jsem za tenhle projekt rád! A určitě už vůbec nedehostuji národní zvyky, tradice a písně!
  • FC Baník Ostrava Riokai 17.11.2015, úterý, 18:46 + 1 - 0
    Uvažoval jsem, že také napíšu nějaký blogísek o páteční (ne)atmosféře, takže teď jen ve zkratce. Já osobně byl před repre taky na hokeji a tam byla atmosféra (i díky kanonádě) dobrá. Podle mého, je zásadní problém, že aktivní fanoušci jsou roztroušeni po celém stadionu. Všichni vědí, jaká je zrovna situace z pohledu chacharů. Ve Vítkovicích prostě nemá ani kotel své místo. A na repre ani žádný kotel fungovat nemůže, když funguje ten ticketing tak, jak funguje. Kdyby svaz posílal lístky do onoho města, kde se má zrovna hrát, do kotle, který tam funguje na ligové zápasy, a sám klub by se postaral o distribuci těm, kteří aktivně do kotle chodí, možná by atmosféra vypadala jinak než na krajském přeboru (nebo poslední dobou na ligovém utkání Baníku). To pak slyšíš někoho o pár míst vedle sebe jak říká "Ti ostravštíííí fanoušciii jsou nějaký potichu.", aby se o pár chvil později ptal svého kolegy, jak vlastně funguje offside. To je potom všechno tak akorát k smíchu.
  • bez klubu Michal7 17.11.2015, úterý, 18:42 + 0 - 0
    Mě hlavně zaráží ty komentáře typu: Zápas jasně ukázal že by v Ostravě měla být i kvalifikace..Takhle se má fandit, né jak ty pražští burani...Supr atmosféra, jako vždy (na to jsem na to čuměl s otevřenou hubou..). Prostě zápas v Ostravě jasně ukázal že to bude stát za hovno a je úplně jedno jestli to bude na Letný, ve Vítkovicích nebo u nás na dvorku..A klidně bych to tak nechal a soustředil se na U21, ti jsou za tu podporu rádi a zaslouží si jí. BrokFCB: Já byl na ME proti Srbsku na Letný (D47) a atmosféra mi přišla celkem obstojná (na poměry repre)
  • 1.FC Slovácko johankarl 17.11.2015, úterý, 18:40 + 0 - 0
    to Dima : pokud BY se po dohodě podařilo vyjednat, BY se obsadilo fanatika , kteří BY fandili slušně,a další několik BY a to má být jako co ? Tak nebuď alibista a rozjeď to. Jsem realista, takže souhlasím s autorem.
  • bez klubu Morava je krasna zem 17.11.2015, úterý, 18:38 + 0 - 1
    hodný_pán88 : A jsi ty aktivní ve svym přebehlickym taboře, ze komentujes na supporters.cza a tvy logo Slavie tomu ma dodat vetsi vahu? :))))
  • FC Baník Ostrava BrokFCB 17.11.2015, úterý, 18:30 + 0 - 0
    petrosACS: co na tom šlo? já tam byl na všechny zápasy našich mladých a byla to katastrofa podobná tomu v Ostravě. Spousta symbolů ACS, SKS a Bohemky, chorály nebyly žádné. Snad se ten projekt vlajkonoši rozjede pořádně. Na Áčku by to šlo podle mne taky, ovšem to je snad běh na dlouhou trať.
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 17.11.2015, úterý, 18:30 + 4 - 1
    A "Vysoký jalovec" je národní lidová píseň, ty burane!
  • Bohemians 1905 dima 17.11.2015, úterý, 18:28 + 0 - 0
    Větu ke konci článku "v Česku na Áčku to prostě nejde" docela nechápu a je to podle mě alibistickej názor. Nechci tady psát klasický "když se chce, tak to jde", ale pokud by se prostě na nějaký zápas po dohodě se svazem podařilo vyjednat/rezervovat "na zkoušku" 200-300 lístků za bránu a obsadilo se to fanatikama, který by fandili slušně a neohrožovali ostatní lidi ať už pyrem, nebo svým chováním, mohla by se situace zlepšit. Myslím, že i těch 300 lidí by atmosféře určitě výrazně pomohlo.
  • SK Slavia Praha hodný_pán88 17.11.2015, úterý, 18:26 + 5 - 1
    Tak trošku mi přijde, že autor plive do obličeje projektu Vlajkonoši tím, že popisuje, že jinde represmír taky nefunguje, tak proč by měl fungovat zde. Moje otázka na autora zní: Jsi vůbec ty sám aktivní ve svém táboru, abys měl vůbec právo lidem říkat, jak kde co má fungovat?!
  • SK Sigma Olomouc Srát_na_židy 17.11.2015, úterý, 18:07 + 0 - 0
    V Rusku se prý lístky posílají rovnoměrně všem větším městům přes kluby. A myslím si, že díky sounáležitosti skrz NS scénu chuligáni moc neřeší, kdo vedle nich stojí při výjezdech.
  • AC Sparta Praha petrosACS 17.11.2015, úterý, 18:04 + 0 - 0
    Tam v Praze na Letný...to na uefaMAFIA U21 docela šlo :)
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! včera, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice 20.09.2020, neděle, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie! včera, 12:23

Na Letné drama do posledních minut a pyro euforie!


FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc 20.09.2020, neděle, 20:55

FotoReport: FC Zbrojovka Brno - SK Sigma Olomouc


FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice 20.09.2020, neděle, 19:15

FotoReport: FC Baník Ostrava - FK Pardubice

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
včera, 16:19 - Chacharus
Hold někdy vyprovokuji chuliga...
21.09.2020, pondělí, 07:45 - pluto
Ten dětský sektor je nějaká no...
21.09.2020, pondělí, 07:42 - pluto
Pro Brno to bude těžká sezony....
20.09.2020, neděle, 19:51 - Kyby
k.m: To mu, že klub (ikdyž kra...
20.09.2020, neděle, 18:44 - k.m
V Salzburgu jsem žil 4 roky a ...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace