o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Rozhovor s fanouškem Hradce o incidentu v Jablonci

exkluzivně neděle, 25.11.2012 17:28 - přejít do komentářů
Potyčka v Jablonci se přesunula i do Hradce - zavřete pumpy vzkazovala policie
images/clanky/rozhovor-s-fanouskem-hradce-o-incidentu-v-jablonci-4610.jpg

Včerejší utkání v Jablonci doprovázelo hned několik incidentů. Po zápase byli fanoušci Hradce Králové agresivním způsobem vyprovozeni k autobusům (video níže).

Podle všeho navíc policie obesílala benzínové pumpy aby své čerpací stanice uzavřeli. Odůvodnili to tím, že fanoušci Hradce někde nějakou vyrabovali (viz. Dopis pod videem). To podle jednoho z účastníků zájezdu však nebylo možné, protože autobusy nikde nestavěly.

Problémy pokračovaly i po příjezdu do Hradce Králové, kde vznikla potyčka s domácími securitas. Více v rozhovoru níže s jedním z účastníků zájezdu.

1. video vypadá docela brutálně, co incidentu předcházelo?
Už po výjezdu dvou autobusů s námi jel doprovod policie, benziny zatarasené. Po příjezdu do Jablonce zatkli bez důvodu naše lidi a došlo k menší potyčce. Zápas proběhl bez problému, ovšem teď se dostávám k otázce. Nedokážu si to vysvětlit, ale blížili jsme se k autobusům a z ničeho nic obrovské manévry. Pepřové spreje, obušky a hlava nehlava jsme byli biti.

2. Byly nějaké problémy i přímo na stadionu?
Na stadionu vyloženě problémy nebyly. Je ale mou povinností zmínit, že nám nebyly vpuštěny vlajky na tyčích. Druhým problémem byly kontroly. Chvílemi jsme si mysleli jestli nejsme v sektoru pro buzeranty, protože aby, jak mužům, tak i ženám prohmatávali intimní místa, tak to už je opravdu moc.

3. Ránami se ze strany policie nešetřilo, byl někdo vážně zraněn?
Jak říkám policie působila velmi agresivně, a to se v našich tvářích skrývali fanoušci, kteří jezdí pořád a pouze podporují a fandí svému týmu. Ke zraněním došlo, pár jich bylo převezeno do nemocnice na vyšetření. Šlo hlavně o tržné rány a podlitiny.

4. Plánujete nějaké opatření proti zásahu?
Za sebe můžu říct, že bychom měli, jelikož ten zákrok byl neadekvátní. Všichni se o tom budeme radit, shromáždíme materiál a uvidí se.

5. Slyšel jsem, že incident měl pokračování i v Hradci Králové, je to pravda?
Tak to jsi slyšel správně. Po příjezdu do Hradce jsme se rozprchli do svých domovů a hospod. Jedna skupinka zamířila do svého oblíbeného klubu. Najednou se u jejich stolu objevili známé firmy z hradecké security. Nejen, že uráželi naše fanoušky, ale dokonce je zbili. Opět měli rukavice MMA, že by pomsta za utkání se Slavií? Každopádně náš fanoušek skončil na šití.

Ještě lze zmínit, že cestou z Jablonce až do Hradce nás doprovázelo několik policistů. Všechny benziny, nonstopy a hospody byly zavřené. I to jsme si nechali ověřit, čí je to práce.

Závěrem lze říct, že v tomto bychom měli všechny tábory držet spolu a nenechat si líbit, to co se dělo právě v Jablonci.

Dopis směřovaný čerpací stanici
Dobrý den dnes 25.11. v noci 0:20 jsem chtěl jako vždy natankovat u mé oblíbené čerpací stanici ONO v Milovicích u Hořic v podkrkonoší, bohužel stanice byla pro mne z neznámých důvodů zavřená, nikde žádné vysvětlení na dveřích (inventura, přejímka zboží). Rád bych se dočkal vysvětlení, proč má nonstop stanice v noci zavřeno.

S pozdravem Váš snad ne bývalý zákazník

Odpověď obsluhy:
Dobrý den, teď jsem kontaktoval vedoucího čerpací stanice a ten mi sdělil, že dnes v noci cca na 20 min. jsme byli požádáni Policií ČR, abychom zavřeli čerpací stanici, (volali i ostatním čerpacím stanicím na trase).

Vraceli se „fanoušci“ Hradce ze zápasu s Jabloncem (fotbal) a někde po cestě vyrabovali nějakou pumpu, tak tomu chtěli zabránit a chtěli aby jeli přímo do Hradce a nikde nezastavovali.
Přiznám se, moc to nechápu, ale tak mi to bylo vysvětleno.

Doufám, že i přes tuto nepříjemnost zůstanete naším zákazníkem.

Autor: MR

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava Thugs from Havířov 08.08.2013, čtvrtek, 09:26 + 0 - 0
    votrokrony: To mě taky napadlo, otázka jestli by to něco změnilo. Nejradši bych tu FAČR srovnal se zemí! Né sám samozřejmě, čím víc lidí, tím lépe a bylo by mi jedno jestli to je opavák, Sparťan, Brňák. Jednou za sto let by jsme se mohli spojit za společnou věc! Jedná se o konec buzerací ACABů, pyrotechnika, měnění termínů zápasů kvůli televizím a našlo by se toho podle mě další kvanta!
  • FC Hradec Králové votrokrony 23.04.2013, úterý, 15:08 + 0 - 0
    Jak převážně vidět u téhle konverzaci všichni máme jedno společné a to nenávist vůči policie, která nepřiměřeně napadá fanoušky svých klubů! Podle mého názoru je načase s tím něco udělat!! Alespon pro jednou!! Alespon na jeded den přerušit všechnu nenívist mezi kluby a vyrazit proti FAČR, ACAB, ASAB!! Myslím, že by se nakonec ukázalo kde je pravda!! ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY!!
  • Slezský FC Opava Opavák 01.12.2012, sobota, 18:42 + 0 - 0
    nechápu histerii hradečáků,jednou dostali od A.C.A.B. a brečí jako malé děti,co mají říkat tábory jako Sparta,Baník,Brno...ti to chytají mnohem víc,ale aspon jste rozvířili debatu na toto téma a možná nějakou akci,i když skalní fanda o tom ví,ostatní to nezajímá nebo media to opět přetočí ve prospěch bengů,alá ubrečení chuligáni,ale jasně,lepší než držet pysk a chytat paragrafy...
  • FC Fastav Zlín jirkaFCZ 01.12.2012, sobota, 11:18 + 0 - 0
    Tak to je moc A.C.A.B!!!
  • 1.FC Slovácko Ladasman 29.11.2012, čtvrtek, 14:52 + 0 - 0
    Znalec, s tim facebookem mas pravdu. Presne budou vedet kdo tam bude a jen na sebe upozornime.
  • bez klubu Znalec 29.11.2012, čtvrtek, 08:32 + 0 - 0
    Jako sorry ale udělat událost na facebooku je největší blbost na světě. To by si zase jenom fízlové mnuli ruce.
  • FC Baník Ostrava Wočko 29.11.2012, čtvrtek, 07:13 + 0 - 0
    Zdeněk81: asi se na to vysral, bo ho jen každý urážel jak tady tak přímo na té stránce-upřímně se mu nedivím. Takže nezbývá nic jiného než aby se starali špičky a zástupci fanoušků :)
  • FC Baník Ostrava holass 29.11.2012, čtvrtek, 00:04 + 1 - 0
    SVW:mlčení na stadionech větší efekt mít nebude protože u nás se už na polovině stadionech mlčí dávno!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.11.2012, středa, 20:50 + 0 - 0
    kurva ten protest je potřeba!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 28.11.2012, středa, 20:49 + 0 - 0
    Někdo zrušil
  • FC Baník Ostrava Wočko 28.11.2012, středa, 20:24 + 0 - 0
    Však toto bych bral jako takové znamení že o to je zájem, upřímně nevím kdo to udělal a asi se ani nepřizná, už by to chtělo aspoň nějaké náznaky že se něco děje :)
  • FC Hradec Králové ConexHK 28.11.2012, středa, 20:16 + 0 - 0
    Wočko : A hovno... K čemu to je když půlka lidí nebude ani vědět že něco je ? Rád bych aby se lídři kotlů domluvili a spolu se supporters a hooligans na stránkách stanovili - kde , kdy ..
  • FC Baník Ostrava Wočko 28.11.2012, středa, 20:12 + 0 - 0
    To conexHK: aspoň do toho už někdo kopl, bo by se k to mu nikdo zase neměl !!! :)
  • FC Hradec Králové ConexHK 28.11.2012, středa, 19:22 + 0 - 0
    Jakej hňup udělal na fb ten protest ? Měli by se domluvit lídři na nějakém pochodu apod. !
  • SK Slavia Praha PavelSks 28.11.2012, středa, 18:45 + 0 - 0
    Hlavně aby se to nezakecalo a nezapomělo se na to.. Protest dá hodně práce, to věřím, ale je to potřeba!
  • FC Hradec Králové sysa 28.11.2012, středa, 18:21 + 0 - 0
    preste protest proti všemu a hlavně brutalitě tak si to mezi sebou šiřte a at neco konečně uděláme!
  • SK Slavia Praha svw 28.11.2012, středa, 18:01 + 0 - 0
    Já bych to neviděl jako protest proti jedný konkrétní situaci, ale spíš celkově proti potlačování fanouškovský kultury ze strany svazu, fízlů, médií atd. Když se takhle sejdem, tak se zase v novinách napíše, že fanoušci někde dělali bordel a další hovna. To mlčení na všech stadionech by podle mě mělo větší efekt. Muj názor.
  • FC Baník Ostrava Wočko 28.11.2012, středa, 17:38 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/events/129295233894876/?context=create tak se toho už asi někdo ujal tak každý kdo tam pojede na 100% nechť se přidá... Díky
  • SK Slavia Praha svw 28.11.2012, středa, 17:32 + 0 - 0
    Teda omlouvám se, 12.12. nebude fandemo, ale na všech stadionech se do času 12:12 nefandí na protest proti tomu, že DFB vydalo nějakej posranej fankodex, kterýho kdyby se všichni drželi, tak se na stadionu bude sedět a žrát klobásy. Něco podobnýho, co proběhlo nedávno na zápase Slavia-Plzeň, akorát to dodržujou všechny tábory. Nemyslim si, že je to uplně špatnej nápad !
  • SK Slavia Praha svw 28.11.2012, středa, 17:08 + 0 - 0
    Mimochodem: V Německu bude další "Fandemo" za záchranu fanouškovský kultury (něco podobnýho, po čem tu pár lidí volalo) za pár dní, 12.12. Teď na to probíhá kampaň ve všech táborech na všech zápasech od první až po čtvrtou ligu.
  • MFK Ústí nad Labem Jaffa 28.11.2012, středa, 09:10 + 0 - 0
    To je smutný když vidím jak jsou fanoušci bezmocný proti A.C.A.B ..... a nikoho to nezajímá nikdo to řešit nechce !! to mě na tom nejvic sere :(((((
  • FC Hradec Králové Kuksič 27.11.2012, úterý, 22:56 + 0 - 0
    Zdravím všechny. No je jasné, že to musí udělat někdo z Hradce, jelikož u nás je kámen úrazu. Ve čtvrtek hrajeme s Plzní, zkusíme to probrat v kotli a dám Vám sem vědět. Kdybychom se domluvili, že něco bude, tak bych se to možná snažil zorganizovat, ale potřeboval bych pár pomocníků.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.11.2012, úterý, 22:52 + 0 - 0
    Marty:Měl by někdo z Hradce.Taková událost se musí nahlásit na místním úřadě.A musí to být nejméně 6 dní před akcí nebo jí nemusí povolit.Nebo tu akci nehlašovat a prostě jí udělat.
  • bez klubu kamil.ka 27.11.2012, úterý, 21:55 + 0 - 0
    tady informujou poměrně objektivně: http://zpravy.hradeckralove.cz/policiste-tloukli-hradecke-fanousky-v-jablonci-hlava-nehlava-13266/
  • FC Baník Ostrava MartyJP 27.11.2012, úterý, 21:53 + 1 - 0
    K tomu se dá říct jen jedno JEBAT POLICEJNÍ KURWY !!!
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 27.11.2012, úterý, 21:43 + 0 - 0
    Teď někoho kdo se toho ujme, bo toto už byl vrchol a my bychom už dělat něco opravdu měli! Hlavně protest musí být v poklidu transparenty, klubové barvy, pyro a hlavně náš počet ! který musí být kurva velký !!
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 27.11.2012, úterý, 21:16 + 1 - 0
    Svým jménem bych rád poděkoval všem, kteří nám vyjadřují jakoukoliv podporu. Na zápase jsem byl, příjemné to opravdu nebylo a důvod útoku jsem se dosud také nedozvěděl. Že jsme nechtěli nastoupit do autobusů a útočili na PČR je lež, mlácení začlo pár vteřin poté, co jsem se dostal do sektoru, tak jak jsme měli už odjet, když někteří byli teprve na cestě ze sektoru? Rozhodně jsem nebyl ani nějaký opozdilec, za mnou byla ještě kupa lidí, takže proč nás nenechali v klidu nastoupit a odjet pro mně zůstává záhadou. Ještě jednou děkuji za podporu.
  • FC Baník Ostrava VLK182 27.11.2012, úterý, 21:08 + 0 - 0
    Samozřejmě - o některých věcech jsem psal tak, aby to ty tupé mediální mozky pochopily, takže mě nezdrbejte za věty např.: že fanoušci delají bordel atd..... Je tak psané proto, aby ten email dočetli dokonce, a ne aby ho v polovičce přečteného odstranily...
  • FC Baník Ostrava VLK182 27.11.2012, úterý, 21:05 + 2 - 0
    Můj e-mail do FTV Prima: Dobrý den. Dlouho jsem uvažoval, zda vstoupit na tento tenký led, ale nakonec jsem se rozhodl, že tento e-mail napíši. Chtěl bych reagovat na Vaši reportáž zveřejněnou v Krimi Zprávách z 27. 11. 2012 o "řádění fotbalových chuligánů" při zápase Jablonec - Hradec Králové. Všechny tyto názory jsou z mého pohledu - tedy neutrálního. Na fotbal občas chodím, ale fanoušků se nijak nezastávám, a udržuji si pozici neutrálního "pozorovatele" dění ve fotbalovém i fanouškovském světě. Vaše reportáž mě ale doslovně zvedla ze židle a otevřela oči. Ihned po odvysílání reportáže jsem se rozhodl na internetu vyhledat další informace o tomto incidentu. Donutila mě k tomu hlavně věta, která zazněla ve Vaší reportáži. Věta zazněla ve smyslu: " Fanoušci si stěžovali na brutalitu policie..." To mi připadalo absurdní; fanoušci dělají nehorázný "bordel" na stadionech a ještě si stěžují, že se k ním chová policie jako ke zvěři... Po shlédnutí celého videa z incidentu na webových stránkách youtube.com a po přečtení několika článků a názorů očitých svědků jsem okamžitě změnil názor. V tomto případě plně soucítím s fanoušky. V žádném případě se nejednalo o výtržnosti fanoušků Hradce Králové, nýbrž o bezdůvodné potyčky vyvolané PČR. A použitý termín "brutalita PČR", je možná i nevýstižné. V tomto případě bych se nebál použít vulgární termín "hovadství PČR". Na videu kolem jedné minuty a desáte vteřiny je vidět jasný důkaz. Fanoušek se drží schválně co nejdál od potyčky, nechce se do ničeho zaplést. Když přiběhne těžkooděnec do jeho blízkosti, fanoušek ještě pozdvihne ruce nad hlavu, tím dá na jevo že je bezbranný a nemá důvod proč se zaplést do potyčky. Pokud jsem dobře zaslechl, tak ještě křičel: "mě nechte, já nic nedělám, nechtě mě". A těžkooděnec bezdůvodně začal surově mlátit fanouška teleskopickým obuškem do oblasti břicha a žeber.... Proč? Neměla by PČR spíše nepokoje uklidňovat, ne je vyvolávat? Tuto otázku si kladu určitě nejeden fotbalový fanoušek a nejeden neutrální pozorovatel událostí v naší zemi, který ovšem pátrá po tom, jak to skutečně bylo v Jablonci, ale i jinde, protože tohle je snad jeden případ z dalších tisíce případů, ve kterých vyjdou fotbaloví fanoušci jako zločinci. Se vší úcotu, ale Vaše reportáž byla přesným opakem toho, co se ve skutečnosti stalo. Děkuji za odpověď, a doufám, že k podobným mediálním omylům už nedojde.
  • FC Hradec Králové davey 27.11.2012, úterý, 21:04 + 0 - 0
    no ty zprávi na tv prima...bulvár zasranej a né žádný zprávi...kurwa pojdme udelat ten protest....de jen oto kdo se ujme organizace...lidí by přišlo dost!!!
  • FC Baník Ostrava VLK182 27.11.2012, úterý, 21:02 + 0 - 0
    Mám sem napsat to, co jsem poslal televizi Prima?
  • Zbrojovka Brno flvv 27.11.2012, úterý, 21:01 + 0 - 0
    Příbramští čelí disciplinárnímu řízení kvůli pyru no to mě po*ser, tak je jich v kotli pět a půl a ještě bude klub platit pokutu :o)
  • 1.FC Slovácko champyon 27.11.2012, úterý, 20:58 + 0 - 0
    Ty vole, reportáž ze zápasu JBC - HK a oni tam cpou záběry z jižní Ameriky. To mi hlava nebere. Teďka nevim, jestli to bylo na Primě nebo Nově, shodou okolností to měly obě TV v dnešních zprávách. A ve 21:50 vysílá Nova Víkend, kde bude reportáž z Jihlavy, když tam hrála Sparta.
  • FC Hradec Králové R1905 27.11.2012, úterý, 20:38 + 0 - 0
    najde se nějakej člověk který by mohl začít organizovat?
  • FC Baník Ostrava Casual88 27.11.2012, úterý, 20:22 + 0 - 0
    Ty pičo tak to byl maskar. Až toto byl brutální zákrok. Oni tam dají výtržnosti mezi Baníkem a Opavou staré snad sto let a z napadených fanoušků udělají chuligány. Prostě na objednávku ACAB!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.11.2012, úterý, 20:15 + 0 - 0
    http://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/439350-za-napadeni-policistu-hrozi-fandum-hradce-az-ctyri-roky-vezeni.html#section-artcl Je to vrchol co si vymejšlí.Třeba fotka v tomto článku je z Litvínova když tam hrály mi.To už mi hlava nebere
  • Zbrojovka Brno Mattes 27.11.2012, úterý, 20:07 + 0 - 0
    Reportáž o hovně jako vždy od Prima TV.Záběry 10 let starý,z Hradeckých fans udělaj hovana,z normál utkání Jablonec Hradec prej rizikový zápas.-)))to mě dostali...dorazili to tou J.Amerikou....fans H.K..držím palce a nenechte se!
  • bez klubu Ajax 27.11.2012, úterý, 20:05 + 0 - 0
    jako aby to náhodou nevyznělo tak, že fanoušci byli brutálně zbiti v podstatě kuli ničemu tak k tomu přihoděj záběry sparťanů v jihlavě kde všechno možný lítá ze sektoru ven.. takže pocit nezaujatého člověka? šak je bijte když to sou takový hovada.. Mediální masáž, nahovno tohle to fakt.
  • FC Baník Ostrava VLK182 27.11.2012, úterý, 19:58 + 0 - 0
    Toto už je přímo donebevolající... je potřeba fakt něco udělat...:/
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.11.2012, úterý, 19:55 + 0 - 0
    Židovice Nova.Nic jiného jsme nečekal. Prostě A.C.A.B.!
  • FC Hradec Králové Heimdall 27.11.2012, úterý, 19:52 + 0 - 0
    co chcete od národa, kde vyhrajou volby komouši a prezidentem bude Zeman. Ale přesně to jsem čekal, že se to celý otočí proti nám - kurvy jedny!
  • FC Hradec Králové Speedy 27.11.2012, úterý, 19:49 + 0 - 0
    hmmm reporaz vazne na urovni.. je smutny ze vetsina naroda hlta kazdy slovo!
  • FC Hradec Králové majos 27.11.2012, úterý, 19:35 + 0 - 0
    prej fotbaloví chuligáni se opět předvedli a teď si stěžují celý to otočí!!!
  • FC Hradec Králové sysa 27.11.2012, úterý, 19:30 + 0 - 0
    Musí se zapomenout jinak to nepujde :)
  • FC Baník Ostrava VLK182 27.11.2012, úterý, 19:05 + 1 - 0
    Pokud by se něco konalo, tak by ale bylo opravdu nutné zapomenout na spory mezi sebou, na vzájemné rivality, teprve pak by to mělo smysl...
  • FC Hradec Králové Heimdall 27.11.2012, úterý, 18:37 + 0 - 0
    oprava - Primě (ale to je to samí)
  • FC Hradec Králové Heimdall 27.11.2012, úterý, 18:36 + 0 - 0
    tak to by jeden blil - titulek na Primě "řádění fanoušků po utkání v Jablonci" Už jsem jim napsal stížnost jak na Policejní útvar v Jablonci, tak těm prasatům na nově, nikdo z nich tam nebyl a opět je to vedeno proti nám !!!
  • supporters.cz supporters.cz 27.11.2012, úterý, 18:19 + 0 - 0
    pavhk: Já určitě ;-) Pokud nám chce kdokoliv cokoliv sdělit, tak jsme na tomto emailu info@supporters.cz Pokud používáte sociální sítě, tak tady kontakt na mě: http://www.facebook.com/Maara83
  • FC Hradec Králové pavhk 27.11.2012, úterý, 18:15 + 0 - 0
    nebylo by na skodu, napsat to i na Hooligans, at je to vsude, na veskere stranky ultras, at se vsechny barvy spoji a ukazeme ze nam to neni jedno, ze bezduvodne serezou vsechny co jim prijdou pod ruku
  • FC Hradec Králové pavhk 27.11.2012, úterý, 18:10 + 0 - 0
    jste nekdo v dobrem kontaktu s Adminem supporters?
  • FC Hradec Králové majos 27.11.2012, úterý, 17:38 + 0 - 0
    dnes, má být na primě v krimi něco,pač dělali rozhovory s fans,tak jsem zvědav!!!
  • FC Hradec Králové majos 27.11.2012, úterý, 17:19 + 0 - 0
    zajímalo by mně, vyjádření z řad nejtvrdších jáder,jestli jsou pro,nebo ne,pač se bojím,když na sebe narazí Sparťan s Baníkovcem,nebo Opavákem a teď myslím tvrdé jádra,tak aby se to neservalo voe,to by byl konec!!!
  • FC Baník Ostrava Wočko 27.11.2012, úterý, 16:37 + 0 - 0
    Ten Hradec by byl ale fakt dobrý, protože jak říkáte zde se to stalo, zde je pomyslný střed. Jakékoliv násilnosti by ale musely jít stranou!!! Ať ukážem těm kurvám že se taky umíme spojit jako oni. Navíc už jen ze strany FCB by určitě přijelo i pár kousků z Katowic :) Opravdu by to chtělo aby admin této stránky udělal akci na titulce věřím že by se toho chytlo moc ale moc lidí... tak co...? :)
  • bez klubu Rusty 27.11.2012, úterý, 16:19 + 0 - 0
    Ale když to fízli vyprovokují na té demošce a dopadne to tak jak chtějí oni, bude to pro nás katastrofa!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.11.2012, úterý, 15:39 + 0 - 0
    Přesně tak!
  • FC Baník Ostrava Santiago chachar 27.11.2012, úterý, 15:21 + 1 - 0
    To je dobrá volba !!! ALe Sparta Slavia Hradec Brno Baník Opava Slovácko Plzen Olomouc Liberec musi držet ted spolu ne že tam přijde někdo a začne dělat problem jsem chachar kdyby tam dělal problem Baníkovec tak mu dám přes držku kurva lidi už toho bylo dost musime říc něco nebo přestanou chodit lidi na fotbal se kouknete na Slováky to je hnus kolik tam chodí. Jebat Media a A.C.A.B. !!!!
  • FC Slovan Liberec mira 27.11.2012, úterý, 15:04 + 0 - 0
    Nam se posledne v jbc stalo neco podobnyho4zatceni ale nak jsme to nepitvali,ono u nas je to trochu slozitejsi a ne vsichni maj stejnej nazor,nekteri si jeste myslej ze jsme to vyprudili schvalne a zbitecne provokovali
  • FC Hradec Králové castorr 27.11.2012, úterý, 14:41 + 0 - 0
    Dneska by měl být na nově a primě reportáž o incidentu, jsem zvědavej jaký hovada z nás opět udělají!
  • SK Sigma Olomouc Tomaas11 27.11.2012, úterý, 14:35 + 0 - 0
    Přesně. Teď musí všichni držet spolu. Všechny tábory. Snad to někomu tam nahoře doklapne.
  • FC Hradec Králové davey 27.11.2012, úterý, 14:28 + 0 - 0
    protest ultras v německu---http://www.youtube.com/watch?v=keawNgammHU
  • FC Hradec Králové Aleshak 27.11.2012, úterý, 13:27 + 0 - 0
    Protest Francie http://www.furania-photos.fr/serie.php?id_album=525
  • FC Hradec Králové sysa 27.11.2012, úterý, 12:59 + 0 - 0
    jo pravda pardubky jsou stred a to i dopravní takže by to vyhovovalo, ale newím zda by to zrovna oni povolily. By bylo na dlouhé jednání.
  • FC Hradec Králové Kuksič 27.11.2012, úterý, 12:02 + 0 - 0
    Mirek: Já jsem se už o tom z klukem ze supporters bavil, říkal, že má kontakty na lídry nebo kotelníky SKS, Baník, ACS a Plzně. Píší tu lidé i z jiných táborů, takže by to potom roznesli dál. Na Slovácko mám kontakt do kotle na někoho i já osobně. Když se chce, tak jde všechno. Horší bude, když fízlové mezi nás někoho nastrčí a ti se budou snažit to vyprovokovat. Musíme to udělat s jasným cílem Protest, nápisy, společné pokřiky...žádné strkanice, rvačky...jinak je to bod pro A.C.A.B.
  • 1.FC Slovácko Mirek 27.11.2012, úterý, 11:46 + 0 - 0
    nechci nikomu brát iluze,ale pochybuji o reálnosti toho co si tady píšete ... to je stejné jako jedna paní povídala. Dokud se toho nechytí osobně lídři jednotlivých táborů, tak to nikdy nebude mít žádný výsledek. Tady ta debata je z říše snů, i když by se mi to také líbilo, kdyby se jim konečně dalo jasně najevo co si o nich myslíme.
  • FC Hradec Králové majos 27.11.2012, úterý, 11:22 + 0 - 0
    Na jaře to je pozdě,to z nás vyprchá nasranost!!!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.11.2012, úterý, 10:18 + 0 - 0
    Aleshak:Ty Padubice jsou dobrá volba
  • FC Slovan Liberec mira 27.11.2012, úterý, 09:39 + 0 - 0
    Praha,nebo Hradec.Jedna velka akce vsech!Potom v tom pokracovat na stadionech.Treba stop support prvni kolo a to mame derby.Bohuzel by se to melo i zmedializovat,aby se to dostalo do podvedomi,to by mohl udelat proflaknutej strasak,nic vezlim,ale je to tak.
  • FC Hradec Králové Aleshak 27.11.2012, úterý, 08:53 + 0 - 0
    Osobně si myslím , že nejlepší místo pro protestní akci jsou Pardubice. Je to hlavní železniční uzel v ČR sjíždí se tu vlaky od Brna , Ostravy a Olomouce, od Hradce a Liberce, Plzeň a sever Čech by dorazili od Prahy. Je to i pomyslný střed republiky. A je tam i početný tábor hokejových fandů.
  • bez klubu Martin Fízldopiče 27.11.2012, úterý, 08:49 + 0 - 0
    Poslal jsem dopis přímo na ministerstvo, to jsem zvědavý jestli bude nějaká odpověď, když jsem se jim tam i podepsal :-)
  • FC Hradec Králové sysa 27.11.2012, úterý, 07:56 + 0 - 0
    pres zimu bych to zorganizoval a na jare to udelat.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.11.2012, úterý, 07:41 + 0 - 0
    Liga skončila jsem pro nějakou sobotu!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 27.11.2012, úterý, 07:40 + 0 - 0
    Jestli že by měl být protest na jednom místě navrhuji Hrade,nebo Pardubice.Pokud by se měl konat jeden protest na Moravě a druhý v Čechách tak jsem pro Prahu a Olomouc.Přijedu kamkoliv!
  • FC Spartak Trnava dano68 27.11.2012, úterý, 03:12 + 0 - 0
    najväčší gól je, že ak sa aj pustíte do SBS a dáte im na hubu(odivujem), tak tam nabehnu zelení buzeranti. dobré je mať vlastnú ochranku ako to má spartak aj na vyjazdoch. (k tomu protestu- je to pekné že vy by ste prišli ale neverím že u polky ludí by to nezostalo len pri slovách) !A.C.A.B.&A.S.A.B.!
  • Zbrojovka Brno Hakalinho 27.11.2012, úterý, 01:19 + 0 - 0
    A.C.A.B.
  • 1.FC Tatran Prešov dory99 26.11.2012, pondělí, 23:58 + 0 - 0
    neskutočné svinstvo, veľká podpora zo Slovenska pre všetkých fanúšikov v CZ, vyzerá to na veľkú jednotu, tak snáď vám to výjde, naozaj toto už je moc ale moc....
  • FC Hradec Králové pavhk 26.11.2012, pondělí, 23:12 + 0 - 0
    ja sam byl zmlacen, akorat to ma jednu chybycku, nevim zaco, zmlatili me a napalili peprak do oci, pojedu kamkoliv, idealni den sobota, to si myslim ze by jelo nejvic lidi, preci jenom v tydnu se chodi do prace a kazdy nebude mooct
  • FC Hradec Králové dawe z jaraku 26.11.2012, pondělí, 23:00 + 0 - 0
    my z hradce pojedeme kam kolyv ale tohle uz jse musi řešit
  • FC Hradec Králové sysa 26.11.2012, pondělí, 22:57 + 0 - 0
    Ano je jedno kde to bude hlavně ať něco je! Udělají tedy admini událost i na fb? Ať se to trochu pohne?
  • FC Hradec Králové Kuksič 26.11.2012, pondělí, 22:30 + 0 - 0
    Souhlas s protestem! Je mi jedno jestli to bude v Aši nebo Frýdku Místku...pojedu kamkoliv to půjde. Kdyby se to domluvilo ZDE na supporters, bylo by to myslím ideální.
  • 1.FC Slovácko Buchlovjak 26.11.2012, pondělí, 22:26 + 0 - 0
    já jsem taky pro společný protest bez násilí, jak už tu bylo vícekrát řečeno...jakýkoliv problém by šel proti všem. Kde to bude je mi jedno, když mi to vyjde časově nemám s tím problém...tento humus musí přestat!
  • Zbrojovka Brno Mattes 26.11.2012, pondělí, 22:24 + 0 - 0
    Svině!! z nás dělali kokoty na dálnici,hradecký fans řežou jak žito po špílu..Chce to nejakej megaprotest všech klubu,su pro a zučastním se.
  • FC Hradec Králové pavhk 26.11.2012, pondělí, 21:41 + 0 - 0
    enjlepe udelat to jako na FB zucastnim se, abychom videli kdo o nasi vec ma opravdu zajem!
  • FC Hradec Králové pavhk 26.11.2012, pondělí, 21:39 + 0 - 0
    to by chtelo, aby udelali admini supporters.cz udalost. A aby byla zverejnena na titulni strane supporters.cz aby se o tom docetlo co nejvice lidi to pujde, pak to uskutecnit ;)
  • FC Hradec Králové jarinkhs 26.11.2012, pondělí, 21:37 + 0 - 0
    Kdyby se to povedlo, pojedu kam bude potřeba.
  • 1.FC Slovácko JUVE 26.11.2012, pondělí, 20:58 + 0 - 0
    Taky rikam jedine Brno,lepsi nez Praha ... ale snad to nasrani neopadne !
  • FC Baník Ostrava A1922 26.11.2012, pondělí, 20:37 + 0 - 0
    když už protest tak jedině v Brně..to je přístupné všem a je to víceméně ve středu klubů, které by tam dorazili
  • FC Hradec Králové ConexHK 26.11.2012, pondělí, 20:36 + 0 - 0
    Můj názor : Do Prahy nebude chtít jet plno fanoušků z moravy . Do Brna to maj daleko kluby ze severu čech apod. Myslís si že nejlepší by byl právě Hradec . A nenavrhuju ho jen ,protože jsem z Hradce ..!
  • FC Slovan Liberec Supras06 26.11.2012, pondělí, 19:59 + 0 - 0
    A.C.A.B.! Chci jen připomenout,že i ve Francii se dokázali Ultras/Hooligans spojit! Pokud to jde v Německu,Polsku nebo třeba i ve Francii,proč by to nešlo i u nás? Nejsou to jen tyto země,všude se spojili,protože všichni mají jeden cíl:Zachránit fanouškovskou kulturu! A vemte si,že třeba ve Francii je hodně ultras skupin nějak politicky orientovaných. Lyon,Nice,Lille ad. pravice, Bordeux,Marseille,Montpellier ad. levice! A i tak tak se spojily!
  • Bohemians 1905 ulhul1905 26.11.2012, pondělí, 19:58 + 0 - 0
    myslim že by to chtělo 2 akce,v praze a v brně nebo v ostravě
  • FC Hradec Králové sysa 26.11.2012, pondělí, 19:33 + 0 - 0
    A co plzeň, teplice a další liberec jablonec. to nejde takhle na rychlo.
  • 1.FC Slovácko JUVE 26.11.2012, pondělí, 19:27 + 0 - 0
    Rikam jedine Brno z Prahy je to cca. dve hodky cesty,z Hradce je to taky kusek a moravskych klubech se ani nebavim ( Ostrava,Opava,Olomouc,Slovacko,Zlin, z hokejovych mest Vsetin,Havirov,Prerov,Prostejov).
  • 1.FC Slovácko JUVE 26.11.2012, pondělí, 19:24 + 0 - 0
    Rozhdone Brno !! z Prahy je to chvilu po dalnici,z Plzen do Prahy taky,takze bych dal Brno z moravy to maju vsichni kusek ... termin pristi sobotu,at se to vse poradne doladi a zpropaguje A.C.A.B !
  • SK Slavia Praha Štěpánka 26.11.2012, pondělí, 18:53 + 0 - 0
    ACAB...!!! SKS je s váma...!
  • 1.FC Tatran Prešov danyell 26.11.2012, pondělí, 18:22 + 0 - 0
    držím vám palce! to už je nenormálne čo robia acab v naších krajinách! jednoznačne masová akcia musia mať konečne rešpekt a takéto veci sa nesmú opakovať!
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 26.11.2012, pondělí, 15:55 + 7 - 0
    A nešlo by tuto akci organizovat přes tyto stránky? Celkem vám v tom fandím (takže se dá říci, že fandím fanouškům) :) Proto bych řekl, že tyče a zápalné lahve jsou něco, co by tuto akci totálně znehodnotilo. Jde o to, aby se všichni fanoušci spojili a poklidně protestovali. Tedy vlajky, transparenty,.. ale hlavně se neprat. Pak by se to obrátilo proti fanouškům. Jde o to, aby se upozornilo na skutečný stav věcí a jestli chcete něco změnit, musí to být akce na úrovni. Jestli se to zvrhne s bitky s policií, bude ta akce zbytečná.
  • AC Sparta Praha DomekACS 26.11.2012, pondělí, 15:42 + 0 - 0
    A.C.A.B !!!
  • 1.FC Slovácko eLucky 26.11.2012, pondělí, 15:31 + 0 - 0
    Zaujalo mně, že tisková mluvčí PČR Liberec používá pro email adresu: tiskova.liberec@email.cz :D To je amatérismus hodný státního aparátu:D
  • FC Hradec Králové Stokurew 26.11.2012, pondělí, 15:24 + 0 - 0
    Na adresu v tomto článku http://www.policie.cz/clanek/fotbalove-utkani-s-hradcem-kralove.aspx zaplavte ty lháře dotazy, proč, kde, co apod... ať se z toho třeba poserou...
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 26.11.2012, pondělí, 15:10 + 0 - 0
    To je vrchol, včera to ve mě dobublávalo a teď už mám zas žílu jak řepka. Šmejdi jedni prolhaní, to nemá obdoby!
  • FC Hradec Králové majos 26.11.2012, pondělí, 15:02 + 0 - 0
    to je masakr,my jsme je napadli!!! to je už moc voe!!!
  • 1.FC Slovácko eLucky 26.11.2012, pondělí, 14:57 + 0 - 0
    to castorr: tak to je teda maso... no dalo se to ale čekat. Policajti to moseli neak ospravedlnit... a je to jakovždy - média jsou na straně síly ne pravdy;)
  • FC Hradec Králové castorr 26.11.2012, pondělí, 14:54 + 0 - 0
    Ty vole čumte co jsem teď našel, to mě vytočilo!!!!!!! http://www.sport.cz/fotbal/ostatni/clanek/439350-za-napadeni-policistu-hrozi-fandum-hradce-az-ctyri-roky-vezeni.html#hp-artcl
  • FC Hradec Králové castorr 26.11.2012, pondělí, 14:51 + 0 - 0
    no pokud se něco takového bude konat, tak to bude trochu větší akce a důležité by bylo kdo by to zorganizoval, ono pozvánku na Fuckbook může udělat kdokoliv, ale vymyslet co, kde, kdy, na jak dlouho atd. a být organizátor akce???????
  • FC Hradec Králové R1905 26.11.2012, pondělí, 14:46 + 0 - 0
    Když pochod tak jeden.. Nejlepší místo by bylo asi Praha.. musíme se všichni spojit! v tomhle jsme kurva všichni za jedno! už mám dost těch vymrdanejch fízlů..!
  • FC Hradec Králové pavhk 26.11.2012, pondělí, 14:37 + 0 - 0
    jsem taky pro Prahu, bude to pro vsechny nejlepsi asi
  • FC Hradec Králové sysa 26.11.2012, pondělí, 14:34 + 0 - 0
    Praha jo no :) a jít pěkně i před sídlo FUCKAČR!!
  • FC Hradec Králové Stokurew 26.11.2012, pondělí, 14:16 + 0 - 0
    Praha je dobrej nápad, když nic, tak aspoň tůristi budou mít zážitek :-)))
  • Slezský FC Opava ožungrSFC 26.11.2012, pondělí, 13:57 + 2 - 0
    a určitě jeden a pořádný, ať se nás sleze co nejvíc a ne rozdělovat to dvou měst. Ale hlavně by se mělo něco dít.
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 26.11.2012, pondělí, 13:51 + 0 - 0
    Sysa: Tak potom Praha...
  • FC Hradec Králové sysa 26.11.2012, pondělí, 13:46 + 0 - 0
    Brno nebo Olomouc? To je trochu z ruky pro fanousky ze severu a zapadu opravdu to chce stred republiky kam je dobre spojeni.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.11.2012, pondělí, 13:43 + 0 - 0
    Na Moravě Olomouc v Čechách Praha
  • FC Hradec Králové Stokurew 26.11.2012, pondělí, 13:42 + 0 - 0
    Možná by stálo za to, aby se to udělalo při utkání repre, třeba jen přátelák nebo něco...
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 26.11.2012, pondělí, 13:39 + 0 - 0
    Přesně transparenty, pyro a Klubové barvy ať vidí že se spojili tábory všech klubů za společný cíl ;) .... a Můj návrh na město buď Brno, Olomouc
  • Slezský FC Opava ožungrSFC 26.11.2012, pondělí, 12:03 + 0 - 0
    myslím, že s chulošema by nebyl problém, tady jde o společnou věc, rivalita by šla nachvíli stranou...a když to šlo v Německu, Polsku, proč ne u nás.
  • FC Hradec Králové sysa 26.11.2012, pondělí, 11:46 + 0 - 0
    praha nebo hradec idealni misto. A je pravda ze by ty kokoti mezi nas dali provokatery jako to bylo v polsku a chulosi je vec druha. Pokud ma byt spolecny protest tak se na par hodin vysrat na rivalitu a nesnasenlivost a bojovat spolecne. Jinak to nema cenu.
  • Zbrojovka Brno Jarda1913 26.11.2012, pondělí, 11:04 + 0 - 0
    Ano nás Brňáky taky nechtěli pustit na Benzínku nebo tak, Smrt fízlům !
  • FC Hradec Králové Stokurew 26.11.2012, pondělí, 10:47 + 0 - 0
    Akorát se malinko obávám, že na demonstraci se pobijou chuloši mezi sebou... a je to v prdeli...
  • FC Hradec Králové Stokurew 26.11.2012, pondělí, 10:45 + 0 - 0
    Tak hlavně, ať to není v Pardubicích :-))))
  • Zbrojovka Brno Mikelangelo 26.11.2012, pondělí, 10:41 + 0 - 0
    Nás včera při cestě z Teplic taky nikam nechtěli pustit... Zastavili nám na pár odpočívadlech, ale do benzínky, kdy bysme si mohli koupit nico k jídlu a pití nam vždycky zatarasili cestu a nebylo se tam jak dostat.
  • FC Baník Ostrava Casual88 26.11.2012, pondělí, 10:05 + 0 - 0
    Protest určitě ano. Ale počítejme s tím, že budou mezi nás nasazeni provokatéři. ACAB udělají všechno proto, aby to mediálně vyznělo pro ně!
  • FC Hradec Králové Heimdall 26.11.2012, pondělí, 10:02 + 0 - 0
    Zdar, osobně jsem byl nadšen chováním HK fans na stadionu v Jablonci, super atmosféra ve vší slušnosti. Proto jsem absolutně nepochopil zásah PČR při nástupu do autobusů. Souhlasím s protestem fans všech klubů, jen je NUTNÉ, aby proběhl bez násilností, jinak přesně jak už tu bylo řečeno otočí se vše proti nám. Všichni víme jaký je názor médií, potažmo veřejnosti na fotbalové fans. Takže protest - určitě, ale bez incidentů a zbraní, jak tu někteří hecovali...
  • FC Viktoria Plzeň Dzok 26.11.2012, pondělí, 09:10 + 0 - 0
    Kdyby se obvolali všechny fotbalové a hokejové tábory tak účast by byla dosti slušná. Praha jako hlavní město je na protest ideální, nebo udělat dva jeden v Čechách a druhý na Moravě.
  • bez klubu Cestovatel 26.11.2012, pondělí, 08:54 + 0 - 0
    Možná by nebylo špatné mít protesty dva,jeden asi v Praze,druhý asi v Ostravě nebo v Brně. Co se týče toho zapojení klubů,stačí kontaktovat všechny fans z profesionálního fotbalu přes jejich internetové stránky s výzvou plus ty aktivní z nižších soutěží. Ono se to nezdá,ale fans je dost a chuligány mají v první lize snad všichni kromě Příbrami. I Dukla a Budějky dají přes 10 lidí,v druhé lize má chuligány kolem půlky klubů. Tohle PČR zkátka posrala a ochranky jako v HRadci také zaslouží nakládačku,ale fakt to chce až po zápasech jak půjdou bez PČR a dohledu kamer po malých skupinkách či jednotlivců domů. A vzkaz pro kutcherku- Tak zařiď aby Tvůj manžel hlídal třeba ve vipce nebo parkoviště nebo aby prodával lístky a je to v pohodě když už chce vylepšovat rodinný rozpočet.
  • FC Slovan Liberec FCS 26.11.2012, pondělí, 08:20 + 0 - 0
    Tyče a helmy nechte doma. Nechceme tam rozpoutat pouliční válku pro media aby měli o čem psát, ale poukázat na problém s A.C.A.B a sekurity
  • 1.FC Slovácko eLucky 26.11.2012, pondělí, 08:12 + 0 - 0
    Domluvit se a ukázat jednout by sa sice mělo, ale pokud se to svrhne v jakékoli násilnosti, ať už budou vyprovokované acaby, nebo vzájemnými potyčkami, tak tím akorát přilejem do ohně, protože pokud se něco stane, tak z toho média udělají zase aféru! Muselo by to proběhnout jako demonstrace toho, že my chceme fandit a nesmyslné zákazy a tresty nám v tom brání, jestli se to svrhne, tak je to cesta do pekla...
  • FC Slovan Liberec mira 26.11.2012, pondělí, 08:06 + 0 - 0
    Za chtx urcite ano,ale jestli negdo bude zbytecne provokovat a honit si ego,tak znas udelaj zas jen pice.Pyro do ruky transparenty,hlasivky.pesti arukavice az v posledni rade.
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.11.2012, pondělí, 06:59 + 0 - 0
    Po shlédnutí toho videa jsem ještě víc nasranej!Chce to domluvt půjdem do toho!Navrhněte místo!Chce to helmy tyče a zápalný lahve aby jsme těm zmrdům mohli konkurovat!
  • FC Viktoria Plzeň Zdeněk81 26.11.2012, pondělí, 06:51 + 0 - 0
    Chce to prostě domluvit.Praha je veliká a z Moravy to mají daleko.Ale zase by tam přišlo nejvíc lidí.Hradec je na sředu republiky taky by to tam nebylo špatný.Každopádně se to chce obrnit chráničema případně tyčema.Na ty zmrdy nic jiného neplatí!A.C.A.B.,A.S.A.B.!
  • FC Hradec Králové kutcherka 26.11.2012, pondělí, 01:09 + 0 - 0
    Hradec a Praha ok... Praha je hlavní město a HK tenhle protest asi tak nějak vyvolal, ale obávám se, že do té Prahy nebude chtít nikdo jet - je to tam strašně velký/nepřehledný a hlavně je to daleko pro fanoušky z Moravy. Víme, jak to dopadlo s protesty proti vládě - kolik lidí prostě až na Prahu jet nechce. Co se týče Hradce, nejsem si jistá, jestli chci mít jakýkoliv protesty za barákem:-D:-D
  • Slezský FC Opava Xenda1907 26.11.2012, pondělí, 00:53 + 0 - 0
    Jsem pro, aby byl nějaký hromadný protest.. A místo bych navrhoval třeba Hradec Králové, z toho důvodu, že leží v pomyslném středu mezi všemi tábory a nebo Prahu, kvůli dobré dostupnosti ze všech koutů.
  • Zbrojovka Brno flvv 26.11.2012, pondělí, 00:46 + 0 - 1
    doufám že se připojí i obávání bitkaři Příbrami, Budějovic, Táborska nebo Dukly. Bez zástupců těchto Ultras nebude mít podle mě protest žádnou váhu a zhroutí se v naprostou frašku. Za místo prostestu bych vybral Teplice, když se jim tam ta fanouškovská scéna tak nadějně rozvíjí
  • Bohemians 1905 ulhul1905 25.11.2012, neděle, 23:45 + 0 - 0
    taky by bylo vhodný popřemejšlet na výběrem města kde se případný protest uskuteční aby přišlo co nejvíc lidí
  • FC Hradec Králové Kuksič 25.11.2012, neděle, 22:56 + 0 - 0
    Už to neřešte, přeci nebudeme brečet. Nenecháme si srát na hlavu! S protestem souhlasím. Jako zástupce hradeckého kotle, bych se ovšem potřeboval domluvit s ostatními zástupci kotlů. Abychom to mohli společně zorganizovat. Věřím, že se zapojí všichni, až na výjimky a samozřejmě se může připojit i Slovensko. Najde se tu ochotný někdo z nějakého tábora, kdo by mi s tím pomohl?
  • FC Hradec Králové kutcherka 25.11.2012, neděle, 22:54 + 1 - 1
    no, kluci... ti A.C.A.B. jsou zamrdanci zkurvený - a securitka? No někteří tam jsou takoví, někteří makoví, ale vykřikovat tady, jak si na ně počkáte po zápase v převaze, to je fakt síla... jako uvědomte si, že tam jsou i lidi normální, kteří žádný rukavice nemaj, fanoušky bezdůvodně nebijou a chodí si tam jen přivydělat nějakou kačku do rodinného rozpočtu a chrání VÁS před útokem hostů. Mluvím teď konkrétně o mém muži, který se ani jednoho z vás nedotkl, ale šli byste zmlátit i jeho, trochu přemýšlejte - nehledě na to, že hovada, co si jdou do security ne přivydělat, ale bouchnout, ty bohužel najdete všude:-(
  • FK Baník Most JardaFKBM 25.11.2012, neděle, 22:51 + 0 - 0
    Tohle je fakt hnus.Vůbec jsem si nevšiml,že by hradečáci něco dělali.Tohle už opravdu acabové přehnali,na tohle jedině říct A.C.A.B. A.C.A.B
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 25.11.2012, neděle, 22:48 + 0 - 0
    Jsem pro s tím protestem!! Mělo by se to už změnit, ale někdo to musí prvně zorganizovat a hlavně domluvit se což je v našich končinách složité
  • FK Senica senican 25.11.2012, neděle, 22:20 + 0 - 0
    acabskí kokoti.
  • FC Hradec Králové oZ1905 25.11.2012, neděle, 21:45 + 0 - 0
    nejaktivnejsi byla police Ceska Lipa, ta take posbirala nejvice lidi. A.C.A.B Vysrat se na prvni tri zapasy co ted budou a chodit jen na becka.
  • FC Hradec Králové Hanz_knife 25.11.2012, neděle, 21:41 + 1 - 0
    Při nějakém protestu atd nemám vůbec problém pobýt a třeba si i podat ruku s baníkovcem, slávistou či sparťanem, takové věci by nás měli dočasně sjednotit.
  • FC Hradec Králové Antti 25.11.2012, neděle, 21:31 + 0 - 0
    Pomáhat a chránit v praxi - Obrněný fízláci bezdůvodně mláti neozbrojený fans mezi nima i ženský..pak ať se nedivý že lidi nikam nejezdí,předem jasný výsledky zápasů,mlácení lidí no kdo by si to nechal líbit? Zkurvená liga a zkurvenej policejní stát
  • FC Baník Ostrava A1922 25.11.2012, neděle, 20:47 + 0 - 0
    no a když se něco domluví, tak příjde tak 300 lidí, z toho polovina chacharů a další den budem číst, že fotbaloví fanoušci si domluvili hromadnou bitku..
  • FC Baník Ostrava Wočko 25.11.2012, neděle, 20:37 + 0 - 0
    Já bych byl pro nějaký masový protest... Toto je už dost. Ono to není poprvé vždyť já jen trošku zapátrám v paměti a vzpomínám jak nás ty kurvy mleli v Praze v metru... Chce se mě blít
  • bez klubu Street Hooligan 25.11.2012, neděle, 20:30 + 0 - 0
    Jardič: Taky jsem za to dostal pokutu. A když jsem se ho zeptal jestli by se on pochcal, tak prý jestli nechci ještě jednu. Prostě Piče!
  • FC Baník Ostrava A1922 25.11.2012, neděle, 20:29 + 0 - 0
    kurvy jedny! bych je tak zpráskal, že by sami sebe nepoznali!..ACAB
  • FC Hradec Králové Jardič 25.11.2012, neděle, 20:26 + 0 - 0
    Za chcaní na kraji lesa 500, kde to jsme
  • FC Baník Ostrava Pedro Baník 25.11.2012, neděle, 20:23 + 0 - 0
    Hlavně jim ukázat,že nejsme jen panáci do kterých můžou jen mlátit,ale je to těžké,několikrát jsem chtěl jít do velké bitky,ale nakonec vždycky nějak ustoupíme a nechat se zavřít jen proto,že si bouchnu do policajta a za pár vteřin ležím bradou k zemi...to je na piču,chce to aby se zapojili všichni,třeba opravdu 100 lidí najednou,odhodlaných riskovat problémy,ale chápu,že je to těžké,jak pro mě,tak i pro mnohem známější a zainteresovanější postavy fanouškovské scény.Ale oni si ti pitomci o sobě opravdu myslí,že můžou všechno,přitom to jsou z velké většiny připosraní znrdečci,jenže mají uniformu...A ještě frajer řve ,,jménem zákona",co je to kurva za zákon?Když jsem viděl dění nedávno ve Varšavě tak to byl dým,to ti naši orgáni by se zesrali :-)
  • FC Hradec Králové MatesHK 25.11.2012, neděle, 20:10 + 0 - 0
    To co předvádí policie a hlavně securitas v HK nemá obdoby!!!Společnej protest by byl dobrej a jsem jednoznačně pro!!!
  • bez klubu horde zla 25.11.2012, neděle, 20:07 + 0 - 0
    1:13 to je moc A.C.A.B
  • Bohemians 1905 ulhul1905 25.11.2012, neděle, 19:59 + 0 - 0
    jednoznačně pro společnej protest jako v německu!!!
  • Slezský FC Opava ožungrSFC 25.11.2012, neděle, 19:59 + 0 - 0
    Urcite by se melo neco zorganizovat, todle uz je vrchol co si dovoli! A.C.A.B
  • FC Viktoria Plzeň Tomi88 25.11.2012, neděle, 19:44 + 0 - 0
    Tak tenhle zásah fízlů vážně nechápu .. A.C.A.B
  • FC Hradec Králové sysa 25.11.2012, neděle, 19:30 + 0 - 0
    Pravda udělat to jako v německu a jít proti ACAB ASAB a FAČR. To co se tady děje je už nesnesitelný. Prodaný zápasy, korupce, mlácení vlastních fans a policejní buzerace potom at s nestezuji ze jim tam nechodí lidi. Dzok: to máš pravdu ale kdo by to organizoval?
  • FC Viktoria Plzeň Dzok 25.11.2012, neděle, 19:08 + 0 - 0
    Ten nápad jednoty není špatná myšlenka, ale záleží by se to dalo organizovaně převézt do praxe.
  • FC Hradec Králové R1905 25.11.2012, neděle, 18:45 + 0 - 0
    pardon překlep.. ukázat!
  • FC Hradec Králové R1905 25.11.2012, neděle, 18:44 + 2 - 0
    rozhodně si myslím,že by nebylo vůbec od věci udělat nějakou akci! všechny tábory! jak píše Nomád. Každý fandíme jinému klubu ale v tomhle jsme za jedno! Tak proč s tím něco neudělat? neukázat lidem na čí straně je pravda! A.C.A.B.
  • FK Baník Most Kumbi1909 25.11.2012, neděle, 18:30 + 0 - 0
    jsou to kurvy tvl :-/ ať si ty frajeři zasraný sundaj ty helmy, celou tu jejich podělanou výstroj, zahodí obušky a pak až jdou, kurvy zesraný! A.C.A.B. !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • FC Hradec Králové HonzaHcHk 25.11.2012, neděle, 18:25 + 0 - 0
    Jj, hlavně si to nenechat líbit. Hlavně sepsat pořádnou stížnost. A se spojením fanoušků souhlasím. Vždyť na hokeji to je to samý. Viz. Ústí v HK a bezdůvodné brutální napadení od sekuriťáků..
  • AC Sparta Praha VolumePlease 25.11.2012, neděle, 18:24 + 0 - 0
    Zmrdi A.C.A.B
  • HC Plzeň Nomád 25.11.2012, neděle, 18:20 + 0 - 0
    chtělo, aby se spojili všechny tábory jak fotbaloví, Hokejoví, házenkářský atd. a upozornit co se děje, to není normální jak se A.C.A.B. chovají. V němec něco podobnýho už uskutečnili http://youtu.be/uc3j6ThFQR4
  • HC Zubr Přerov Přerovák88 25.11.2012, neděle, 18:14 + 0 - 0
    ACAB
  • bez klubu GF1899 25.11.2012, neděle, 18:03 + 0 - 0
    A s těma benzínkama bych se nabál dát stížnost za pomluvu..
  • bez klubu co je AMF? 25.11.2012, neděle, 17:53 + 0 - 0
    Neuvěřitelné. Zajímavé je to s tou benzínkou. Výborný způsob jak negativně ovlivnit názor lidí na fanoušky. Prostě zavolají zavřete, kradou, zabijí vás a zapálí vám pumpu...
  • FC Hradec Králové sysa 25.11.2012, neděle, 17:51 + 0 - 0
    Ve čtvrtek s Plzní doma pohár :)
  • bez klubu GF1899 25.11.2012, neděle, 17:50 + 2 - 0
    Nenechte si to líbit a dejte stížnost! A taky si myslím že tabory blízko hradce by se spojili a počkat si po zápase na tu vaší vymrdanou securitku po zápase Hradce.. !!
  • Slezský FC Opava Lukassfc 25.11.2012, neděle, 17:42 + 0 - 2
    Stímhle by se mělo něco dělat, tady jde vidět debilita A.C.A.B.U !! .... ještě k tomu to jsou Pražští, tak se není čemu divit... Jebat PRAHU!
  • FC Hradec Králové Ultras Hradec 25.11.2012, neděle, 17:42 + 0 - 0
    Tak zápas se slávií-Jeden fanoušek v nemocnici z rozmrdanou čelistí.Týden na to napadnou normální fanoušky v hospodě.Tak chlapci by se měli začít bát kde budou hlídat o víkendu!
  • FC Hradec Králové sysa 25.11.2012, neděle, 17:42 + 0 - 0
    To je pravda, oni to jinak neumí než s výstrojí :) Jsou to sračky, kteří dluží kam se podíváš. Na nás si jen vylejvaj zlost !!! A.S.A.B, ,A.C.A.B
  • MFK Ústí nad Labem Jaffa 25.11.2012, neděle, 17:40 + 0 - 0
    To vím dost dobře jaký jsou secu v Hradci ;) , když sem se Slovanem ( HC Slovan Ústečtí lvi ) byly podpořit náš klub , tak sme po zápase byly na padeni secu , a dva znich měly MMA rukavice
  • AC Sparta Praha camel 25.11.2012, neděle, 17:36 + 0 - 0
    A.C.A.B. a A.S.A.B. !
clbanner



Videa

Pyrošou Tribuny Sever v zápase s Teplicemi


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Fanoušci budějovického Dynama vyrazili do ulic před 2 hodinami

Fanoušci budějovického Dynama vyrazili do ulic


VIDEO DNE: Vítejte v Baťovském Pekle! před 5 hodinami

VIDEO DNE: Vítejte v Baťovském Pekle!


Už to zase lítá! Pokuty za fans více jak půl mega! před 14 hodinami

Už to zase lítá! Pokuty za fans více jak půl mega!

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Fanoušci budějovického Dynama vyrazili do ulic před 2 hodinami

Fanoušci budějovického Dynama vyrazili do ulic


VIDEO DNE: Vítejte v Baťovském Pekle! před 5 hodinami

VIDEO DNE: Vítejte v Baťovském Pekle!


Už to zase lítá! Pokuty za fans více jak půl mega! před 14 hodinami

Už to zase lítá! Pokuty za fans více jak půl mega!

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Shrnutí současné situace v M... 01.09.2020, úterý, 18:10

Shrnutí současné situace v M...

Komentáře
před 3 hodinami - Son of Moravia
Kdyby to aspoň dávali do mláde...
před 5 hodinami - moravak77
aspon v necem je zbrojovka prv...
před 5 hodinami - moravak77
gratulace ted uz jen prezit 4 ...
před 7 hodinami - Karlos_UB
Nesmysly...toho Blanska je mi ...
včera, 22:36 - Wolf-ACS
Pěkný to máte vy kurvy plzeňsk...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace