Do pražského Edenu dorazili Chachaři z Baníku Ostrava. Pro pořádek dodáme, že se tak stalo v rámci 16. kola naší nejvyšší fotbalové soutěže, v podzimní (zimní) předehrávce prvního jarního kola. A bylo to v pátek 1. 12. 2017.
Utkání sledovalo 11.087 diváků. Z toho 1043 se jich objevilo v sektoru hostí.
Krom podpory svého klubu se Chachaři prezentovali dvěmi chorei, k vidění byla také pyrotechnika a náběh policejních těžkooděnců do baníkovského sektoru. Tribuna Sever si vystačila s mávacími vlajkami a závěrečnou pyroshow, kterou okořenili rozlučku s kapitánem Bílkem, jenž přechází do funkcionářské role a s fotbalovou kariérou končí.
Vše podstatné v přiloženém fotoreportu a videoreportu.
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé. Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.
abc78
08.12.2017, pátek, 21:49
+ 0
- 0
No nevím Kyby, několik let zpátky, jak už nebyly lístky do Edenu, bylo tehdy, jak byly na jméno, tak kámoš, co se narodil v Ostravě, ale od cca 8 měsíců žije v Praze, trvalý pobyt v Praze, tak chtěl jít na tribunu, chtěli vidět občanku, nar, Ostrava a nepustili ho. jsem se mu smál, že by byla prdel, kdyby fandil sešívkám a oni ho nepustili na stadion.
Kyby
08.12.2017, pátek, 19:30
+ 0
- 0
FRmarkEE: Neboj, my si poradíme :-)
FRmarkEE
08.12.2017, pátek, 17:14
+ 0
- 0
tak jsme se dočkali doby kdy téměř všechny zajímavé zápasy se budou konat bez hostujícíh fans. Výjezdem Baníku do Edenu to začíná...
Frydečak
08.12.2017, pátek, 15:51
+ 0
- 0
Jestli se některý z pražských druholigových týmů nerozhodne hrát své domácí zápasy v Edenu, tak to pro nás žádný trest nebude.
Tom H: pravděpodobnost nula :-)
Tom H
08.12.2017, pátek, 13:53
+ 0
- 0
Těch výjezdů může být 7-20. Jaká je pravděpodobnost, že se během té doby nic nestane?
dzandra
07.12.2017, čtvrtek, 21:47
+ 0
- 0
radekmaxik7 - ale můžeme jen do zápasu na slávce nesmíme v té sezoně zlobit. třeba se tam pojede hned v prvním kole
radekmaxik7
07.12.2017, čtvrtek, 16:47
+ 0
- 0
"Disciplinárka rozhodla, že v ligovém ročníku 2018/19 nesmí fanoušci Baníku do Edenu."
B1905
07.12.2017, čtvrtek, 12:43
+ 1
- 0
pepky a uefa-mafia to je silná dvojka, Plzeň je na vás jistě hrdá :-D
UEFA-MAFIA
06.12.2017, středa, 18:13
+ 0
- 0
Čínský židi opět ukázali jak moc hools jsou.
PS: pěknej výjezd
pepky
05.12.2017, úterý, 20:47
+ 0
- 1
chacharofobie vy kundys pico,,hmmmmm kurva palec nahoru,smekam redblue kulich..zase moc povedene!!!palec nahoru at hori trava a planou vasne...jebat svaz i acab...P.S.pijem pivo pijem rum smrt peltum..zdarFCVP1911
Mat1922
05.12.2017, úterý, 15:59
+ 0
- 0
veterane cist umis.Support jsem vysvetlil proc si za tim stojim.Taky pisu ze chyby jsou urcite a jen nechvalim,napr. mi vadila prervavana s repraky,psal jsem tu o jablonci(potlesk pri jejich choreu pro fcb a nasledny potlesk chacharu jako dik) atd. je toho vic.Na tech bazalech-to mas pravdu,ale ja psal srovnani na ultras.O chuligance nema vetsina prisedicich dobre mineni:-)A opet jsem nepsal ze se nasli a najdou vzdy nespokojenci a ze budou vzdy piskat.Co se vas tyka,fandim vam a snad vam to vyjde.
Kolečkové brusle
05.12.2017, úterý, 10:54
+ 0
- 0
Kyby, trošku provokace nikdy nazaškodí :-)
Cepin
04.12.2017, pondělí, 19:31
+ 0
- 0
Kyby: tak zrovna tuhle věc jsem na mysli neměl a jelikož o týhle konkrétní situaci vím hovno, tak na to nemám ani názor. Byl to povzdech nad tím, že dikce některých příspěvků připomíná mediální mrdku jako je ten článek v Týdnu. Ty vole neřikám, že se mu nepoštěstilo zrovna dostat výplatu od přesily, ale je strašně zajímavý, že se to neustále stává redaktorům-normálům (a ještě k tomu dostal pepřákem, a ještě k tomu viděl utíkat vystrašenou osmiletou holčičku, atd, atd). Fajn, je to hra oni vs. my a právě proto mě (nepříjemně) fascinuje, že se to automaticky stává pravdou i zde a vyvozují se tady z toho jednoznačný názory jak někde na novinkách. Probicana dyť ty kurvy jsou proti nám, tak ty články podle toho vypadaj
abc78
04.12.2017, pondělí, 16:15
+ 0
- 0
Kyby, pobavil si s tím pověšením boxera!
Kyby
04.12.2017, pondělí, 14:22
+ 3
- 0
KB: Já jsem za ten obchod rád, nemá nic společného s klubem, politiky, sponzory, žije z toho, co prodá...s tím obíráním si trochu ujel ne? My, že se vymlouváme na holky a děti? T nemůžeš myslet vážně, že ty chceš jen provokovat? Mi jde o to, že bych třeba růžovou šálu ACS nepověsil jako trofej ani kdybych ji vzal dvoumetrovému boxerovi, protože bych byl stejně nakonec za koště, leda, že bych k tomu pověsil i toho boxera...
veterán
04.12.2017, pondělí, 13:49
+ 0
- 0
Mate, nemám problém se srovnat s názorovou rozdílností, třeba na tu rakev. Jen mi přijde tvé vynášení do nebes všeho, co se ochomítne kolem značky FCB trochu srandovní resp. hraničící se zaslepeností(sorry). Píšeš (volně na téma),že ochozy na Bazalech či ve vyhnanství nepičují do ultrasky, chuligánů atd. No nevím, mám tak nějak v živé paměti jeden zápas na Bazalech, kde se zvedla ze strany pikniků FCB nevraživost na vaší družbu, potažmo vaší chuligánku. Ano,potvrzuji, na Spartě se nám začali objevovat "sluníčkáři" či fanoušci s totálně rozdílnými názory na věc, podporovaní zákulisními hrátky vedení ACS prostřednictvím sdělovacích prostředků. Přesvědčování o správnosti názoru silou nemělo význam, protože tato strategie byla voda na mlýn vedení, které veškerou vinu za současný stav svalilo na ultras. Proto se najelo na trochu jinou cestu protestu a myslím, že čas ukázal, že tato cesta je správná, byť stále jsou na Spartě fanoušci, kteří věří v nastavenou cestu a hájí se tím, že nejsou fanoušci úspěchu a "fandí", rozuměj přijdou si sednout na fotbal o poločase si dají klobásu, a......, za každé situace. Myslím, že je jen otázka času, aby si přiznali jejich mýlku a pochopili opravdový stav věci. Ale to už je náš interní "boj" a z aktuálního stavu se bude ACS zvedat hodně dlouho a to nejen po fotbalové stránce, bohužel.
Jacksson
04.12.2017, pondělí, 12:18
+ 0
- 0
zbarda - já jsem neřekl, že se naháněli ultras ty jarmile. A ne nemluvim o zápase na Baníku, ale po zápase v Karviné o které evidentně nemáš ani páru co se dělo a jak jste se posrali, tak mlč
Kolečkové brusle
04.12.2017, pondělí, 11:41
+ 0
- 0
Ztotožnuji se v tomto jakémsi "sporu" s Brokem. A zajímá mě názor Baníkovců na ten shop, především těch povolaných s rozumným názorem ala Kyby apod.? A naprosto je jedno, kdo koho obral, když se obere Baník, tak se obrali holky a děti, když někoho obere Baník, tak je to v pořádku? Symbol jak symbol, i kdyby to měla být vlajka mažoretek, jak to udělalo Slovácko Zlínu :) jak by řekl Míra Donutil, pořád se něco děje a jestli Karel vykouřil Petovi, Petr Tomovi nebo Gott Ortelovi, tak je to jedno.
zbarda
04.12.2017, pondělí, 11:05
+ 0
- 0
Zero: Jaký nesmysly?! Že jsem napsal, že jste krysy, pokud 8 hools obere 4 normální fans a ženskou? Že jsem pochválil počet chacharů? Že jste se před náma schovávali před fízlama, když jste přijížděli z Ostravy?? Asi máš krátkou paměť, ale Prague boys se zasloužili o to, že jste neměli chuligánku několik let a několik let jste nebyli schopný se nám postavit...za vším co jsem napsal si stojím a napsal jsem jen fakty a pravdu. Já vím, že je těžký to přijmout a skousnout....http://www.hooligans.cz/domains/hooligans.cz/index.php/reports/czech/37-cr2012/2078-austria-viden-sparta-praha-banik-ostrava-slavia-praha-pohled-sparty
Kyby
04.12.2017, pondělí, 11:04
+ 0
- 0
Asi píšu čínsky, takže chápu, že tomu nerozumí PP, ale sešívky by mohly...nic jsem nepsal o tom, komu a jak to vzali, ale o té ubohosti věšet to jako trofej. To by byla ubohost, kdyby to vzali komukoliv...
Zero
04.12.2017, pondělí, 10:46
+ 0
- 0
Díky Polomovi za rozumnej koment, to snad mohlo dojít každýmu. Ale je lepší psát sračky o dětech. A tupec Zbarda to tu jen podtrhl, tys musel dostat někde hodně nafasováno, podle těch nesmyslů co tu píšeš. Ale u tebe tady nic novýho.
Pustá Polom
04.12.2017, pondělí, 10:36
+ 1
- 0
Já sice nevím, koho a kde "Slavia Prague Hooligans" obrali, ale to, že získali šálu "Chacharem od mala" ještě přece nutně neznamená, že to museli vzít dítěti. Minimálně dvakrát jsem za podzim viděl, že měl na sobě takovou šálu i dospělý jedinec...Ale nevím, třeba nepohrdli ani dítětem...
wawe48
04.12.2017, pondělí, 09:19
+ 0
- 0
Věšet si na plot šály "chacharem od mala" je už snad úplný dno týhle scény..
Mat1922
04.12.2017, pondělí, 08:44
+ 0
- 0
Veterane,z jak velke dalky,kde te zanechal tvuj osobni ridic?:-).Ja jsem zasazen uz od detstvi chacharofobii.Za vsim si stojim a vim ze ne vse je ok.Ale cist tu kritiku od tech,co neumi vymalovat ani detske omalovanky a navazi se do malovanek a kartoniad jinych...Kdyz udelas dobre choreo ty nebo nekdo jiny,pochvalim te.A jestli ti vadi kritika acs s rakvi apod.,srovnej se s tim.
zbarda
04.12.2017, pondělí, 01:25
+ 0
- 0
Jacksson: Myslíš vážně?! Myslíš, jak se na vás čekalo z příjezdu z Ovy (nás 5Oks ) na Hlaváku a vy jste se schovávali za své ultras,resp.za PČR? Na discotéce se nenaháněli ultras SKS, blbče..
veterán
03.12.2017, neděle, 23:58
+ 0
- 0
Mate, když tak pozoruji z dálky tvé poslední diskuzní příspěvky, začínám se trochu bát, že jsi nakažen chacharofobií....
Kyby
03.12.2017, neděle, 23:02
+ 0
- 0
CEPIN: Nemám problém s tím, že jste klepli normály, Baník normály nemá :-)
Ale šála "Chacharem odmala" jako kořist na plotu, to je více vaše potupa, než naše...
noNazdar
03.12.2017, neděle, 21:51
+ 0
- 0
Pěkný choreo od Baníku, support jsem neměl možnost slyšet, tak těžko hodnotit. Ohledně toho obírání o šály, nevím kdo jezdí po Praze v plných autech a odchytává normály jednotlivce... (šáhněte si v tom Edenu taky do svědomí :-))
Cepin
03.12.2017, neděle, 18:31
+ 0
- 0
Už jsem se lek, že v tom článku toho mentála z týdne nebude nějaká rodina s dětma, ale dobře to dopadlo, dokonce osmiletá holčička, sláva... Jinak ten kokot má podobný názory jak pár expertů tady, což je smutný
Jacksson
03.12.2017, neděle, 17:18
+ 0
- 0
zbarda - že to říká zrovna někdo z rudých mě fakt fascinuje. Už si nepamatujete, kdo přepadával v metru normály na který se čekalo jak jedou ze zápasů, a nebo jak se odchytávalo na diskotékách jednotlivci...Radši se starejte o sebe než furt plivat kolem, všichni víme co se dělo po našem výjezdu z Karviné že? Tak držte huby
Rusty
03.12.2017, neděle, 16:28
+ 0
- 0
No podle mě máte pravdu všichni. Téměř všude se přidávají tribuny hlavně u velkých táborů Baník, Sparta, Slavie, Bohemka, Plzeň. Tam se ostatní tribuny připojuje prakticky na všechny dělené pokřiky + nějaký to povzbuzování jako ten a ten do toho, klubové hymny apod. Co se týče těch kotlů, tak tam je to sporadické, protože např. v Ďolíčku nebo v Edenu se všeobecně ví, že tam chodí spousty čumilů kvůli levnějšímu vstupenkám. Kotel pak vypadá dobře, ale support tomu neodpovídá. To je podle mě realita české scény, pravý kotelníci jsou prostě v řádech desítek max. stovek. Další faktor je stadion, protože akustika je dle mého názoru nejlepší v Edenu, a když se tam sejdou dva tábory na úrovni tak to stojí za to. Viz. SKS vs. CZ před x-lety, to byl hodně podařený pohárový zápas z pohledu supportu.
DZ98
03.12.2017, neděle, 15:37
+ 0
- 0
Letenskej:
V tom případě mám špatně informace a beru na vědomí . :)
Zero
03.12.2017, neděle, 15:34
+ 0
- 0
Zadny nahonci nejsou, nesir tady bludy prosimte, diky. To, ze na sever chodi lidi, ktery tam nefandi, vime taky. Ale rict, ze fandi 200-300 lidi je zcestny.
Letenskej
03.12.2017, neděle, 15:28
+ 0
- 0
DZ98: nedávno jsme to měli jinak? A jak prosim tě? Ještě nedávno měl ten klubový fanshop 10m čtverečních. V roce 2011 tam byl 1 věšák se suvenýry občanského sdružení "12.Hráč", to vydrželo asi rok. Obchod ultras se nachází úplně mimo stadioń a je absolutně nezávislý na klubu. Pleteš si nás se Slavií.
Mat1922
03.12.2017, neděle, 14:58
+ 0
- 0
Zero:jestli si ze mne kamos delal kozy,tak sorac.Ale nevypadalo to tak.Mozna o tom nevis,nebo nejsi mezi nahoncimi:-)
Mat1922
03.12.2017, neděle, 14:56
+ 0
- 0
Letenskej:jestli myslis to "fandi cela Letna"..Vy:Sparta!..Ochozy:Praha.Tak potom ok:-)Kdyz kotel u nas vyhlasil bojkot Berlusconimu cti Safymu,"nikdo odvedle" na stadaku nejebal do kotle.To same kdyz se urazel Safy,ti odvedle se pridali.Nepiskalo se,mozna par zoufalcu ano.A pri bojkotu chodilo asi 2000 zoufalcu a presto se snazili fandit i kdyz to bylo o nicem.Ale mozna az na vyjimky nejebali do kotle.Vas co se tyce bojkotu a urazek(a to jde jen o trenera)ostatni vypiskaji.Ale to sem nepatri jak pises.Jde o to,ze nase ultraska to umi podat a vetsina chacharu vedela ze je neco spatne a podle toho se zachovala.
BrokFCB
03.12.2017, neděle, 14:00
+ 0
- 0
DZ98: jsi si jistý, že obchod generuje zisk? Pravdou je, že choreografie jdou dolů právě od otevření obchodu. Kvalita ani kvantita teď není nic moc, hlavně na to, že výběry se dělají prakticky každý zápas. Kvalita sortimentu taky není nic extra, dělá se všechno hlavně na zisk. Já nikdy nebyl nějakým zastáncem obchodu, vždycky to fungovalo jak fungovalo a bylo to dobré. Nyní si někdo udělal business na jméně Baníku a to je špatně. Ti co jsou zaměstnanci toho shopu, tak už pro mě nejsou fanoušci Baníku, ale podnikatelé. Nehledě na tom, že sám klub na tom tratí. Vždycky jsem byl hrdý na naše ultrasáky, ale díky tomuto mám dost smíšené pocity a to nejen já.
Zero
03.12.2017, neděle, 13:35
+ 0
- 0
To je zase diskuze tady. Jak někdo může napsat, že se nahání lidi na sever, aby to dobře vypadalo. To, že support byl slabej, víme. Stejně tak z vaší strany to nebylo to ,na co jsou všichni zvyklí.
A to co tu furt blejou lidi jako zbarda, letenskej apod. to už nejde brát vážně. A věřte, že nikdo žádným dětem šály nebere, ale když jsou lidi schopný psát hovna jako koupeno ve fanshopu, kde to má vysačky, proč to brát vážně žejo.
DZ98
03.12.2017, neděle, 12:48
+ 0
- 0
Letenskej : Dobře, tak tedy máte obchod stejně jako my umístěn úplně nezávisle na klubu (nicméně, nedávno jste to měli jinak), a předpokládám, že obchod vám generuje zisky na aktivity, tak jako nám.
Letenskej
03.12.2017, neděle, 12:30
+ 0
- 0
Mat1922: vůbec sem nechci tahat Spartu, ale jsi úplně mimo. Když jsme v kotli, tak ochozy na nás určitě nejebou :) to ví každý, kdo někdy na Spartě byl a zažil "Fandí celá Letná". Jebou možná tak teď na bojkot, ale to je něco jiného.
Letenskej
03.12.2017, neděle, 12:24
+ 0
- 0
Hody: dej tomu čas.
Hody
03.12.2017, neděle, 11:58
+ 0
- 0
Letenské: si otevřte obchod na pařížské 😂
Mat1922
03.12.2017, neděle, 11:50
+ 0
- 0
Pepiku:a vy umite akorat chodit s rakvi po Praze,kupovat letenky...udajne pro Itala zpatecni,kdyby Franta tatarak Straka odmitl nabidku trenovat.Ale kdyz jste v kotli,fandeni stoji na picu,ochozy na vas jebou.Chorea doma a venku o nicem.Koho ty chces kritizovat?
Mat1922
03.12.2017, neděle, 11:42
+ 0
- 0
Pisu porad ze jsme doma 1 diky ochozum(kyby dokonce srazil mych 5k na 4k:-).Znamy slavista mi rikal ze k nim do kotle jsou taky "nahaneni" lidi,aby sektor dobre vypadal.A ze vetsina z nich nevi ktera bije,co maji rvat.Jako kdyby cekali ze prisli na koncert DJ Boba:-).Kotel vypada pekne,ale ostatni tribuny "zeji prazdnotou".Toz tak.
Letenskej
03.12.2017, neděle, 11:39
+ 0
- 0
DZ98: prodejna ultras ACS není určitě součástí klubového fanshopu.
Karlos_UB
03.12.2017, neděle, 11:22
+ 0
- 0
puklinku jakej Liberec? Vždyť jsou doma i venku úplně v prdeli, rok od roku horší stejně jako všechny tábory krom těch tří největších. V současné situaci nemá smysl dělat žádnej žebříček...
dejw77cze
03.12.2017, neděle, 11:18
+ 0
- 0
Stuart: K sestavě čuráků - to já zase vidím jako super důkaz, že to šlo hooodně dobře slyšet, když musel hlasatel reagovat. Takže za mě super sestava čuráků. Dokonce i v TV to je obstojně slyšet;) Ale reakce hlasatele dobrá :D to se počítá. Jen si neuvědomil, že tím potvrdil to, o co nám šlo. Ať je to slyšet! ;)
DZ98
03.12.2017, neděle, 11:18
+ 1
- 0
Obvykle nemám ve zvyku se v takovýchto internetových diskuzích vyjadřovat, protože IQ sorty přispívajících na těchto diskuzích je mnohdy schopno vyprodukovat jen příspěvky ve stylu „jebání“, ALE tentokrát mi to nedalo.
Můj dojem z tohoto zápasu je takový, že optické prezentace v našem podání už několik let mají určitou úroveň, proto možná každý čeká víc a víc, to je správné, laťky se musejí zvedat, ale tyto dvě prezentace tu úroveň určitě nesnížili, takže za mne SLUŠNÉ! Ještě bych přidal pro kritizující větu k zamyšlení, "Kdo tohle dokáže v ČR na výjezdu?"
Co se týče akustického projevu, tak tam já sám za sebe pociťuji poslední dva roky rapidní pokles, nevím, jestli se obměnila při sestupu tak moc sorta lidí navštěvující aktivně sektor vlajkonošů, ale není to ono. Support na Slávii hodnotím tedy tak, že byl přijatelný, ale ne dobrý.
O Slávii asi tolik, že oni sami určitě vědí, že narvaná tribuna vypadá na fotkách krásně, ale kvantita automaticky neplatí i kvalita.
A co se týče „placených ultras“ Žižkovskej Pepík: Nevím, pokud se pletu, tak mě oprav, ale nemá náhodou Ultras Sparta taky prodejnu? A není náhodou součástí oficiálního klubového fanshopu? V tom případě určitě nějaké benefity od klubu čerpáte?
Stuart
03.12.2017, neděle, 11:04
+ 0
- 0
Pyroman - ale ono to tak z druhé strany opravdu vypadá, že fandí jen to jádro sektoru okolo místa, kde stojí Strašák. Jinak celkově bych řekl, že utkání se nepovedlo ani jednomu táboru tak, jak by si představoval. U nás jediným opravdu kladným pozitivem byl počet. Choreo mělo své mouchy, support jsme v takovém počtu měli předvést minimálně o třídu lepší a to ani nemluvím o velkém ztrapnění se při řvaní sestav . Pro mě asi nejhorší výjezd do Edenu, co jsem zažil.
zbarda
03.12.2017, neděle, 11:02
+ 0
- 0
Trošku jsem od tohoto zápasu čekal víc, ale lepší průměr :-).. Počet baníkovců hodně slušnej, právem jsou na 1.místě. To je taková slávistická klasika, že ve větším počtu přepadnou či napadnou fans jiných táborů. Pro mě to jsou krysy a vylezou, jen když se cítí silní, jinak jsou zalezlí v pražských kanálech.
Pyroman
03.12.2017, neděle, 10:54
+ 0
- 0
Kyby - nebyl to od nás z hlediska supportu vůbec dobrý výkon, to víme všichni, ale napsat, že tam fandí 200-300 lidí je fakt hodně ale hodně mimo.
s77
03.12.2017, neděle, 10:39
+ 1
- 0
Viděno a slyšeno v TV: chachaři lepší support, hlasitější, lepší optická prezentace.
Kyby
03.12.2017, neděle, 06:48
+ 1
- 2
Support: Můj dojem po tomto zápase je ten, že TS vypadá super na fotkách, ale co se týká supportu, tak tam většinu zápasu fandí tak 200-300 lidí, zbytek TS jen při euforii, zbytek stadionu vůbec. U nás prakticky na každém zápase fandí min.stejný počet v kotli, plus se přidává několik set až tisíců lidí na ochozech, atmoška je u nás lepší i při 4.000 než tentokrát při 11.000 v Edenu. Synci sorry, ale rozlišujte úroveň supportu a dojem na fotkách...u nás je okolo kotle prázdno, ale zbytek stadionu fandí taky, v Edenu je kolem jádra TS několik tisíc diváků...
Choreo: Jediná chyba jsou ta nevýrazná čísla na tabulkách, to se nepovedlo, stane se. Jinak myslím, že na výjezd to bylo super představení ,nevšiml jsem si, že by se nám jiný tábor v CZ byť jen přiblížil, a v Evropě jich v tomto ohledu taky až tak moc nebude...
Ztracené barvy: Dědiňoři vyrazili a tak to dopadlo, že chtějí ještě žalovat je hnus, doufám, že opravdu byli naposledy. DĚLAJÍ NAM OSTUDU!!! O tom, že SKS přes týden odmítnou nabídku střetu, a pak si před svůj sektor pověsí jako kořist mj.i DĚTSKOU šálu si myslím své, nás by jste za to sežrali, ale to je život...
Žižkovský Pepík: Můžeš mi prosím Tě osvětlit pojem "zaplacení ultras", co tím myslíš? Tebe jsem vždy bral proto mě to zajímá, bo od provokatéra jako je Newcastle mě už nezajímá nic...
puklinek
03.12.2017, neděle, 01:40
+ 4
- 0
To se tady zase sešla banda zmrdů, co mají v hlavě solidně vyjebáno. Jelikož nefandím aktivně žádnému klubu, cítím se být natolik fundovaný, že vám tady napíšu, jak to je.
Ať si tady Sunderland píše, co chce, tak Baník je v současné době na české scéně jednička. Počty na výjezdech nejlepší, prezentovat je schopný na domácích i venkovních zápasech a ač to doma není úplně top, do trojky nejlepších doma určitě patří. Na Slavii je vidět určitý pokles. Chorea ven už moc nevozí, doma se omezili na kartoniády, což už může se zdát maličko ohrané. Přesto umí TS vytvořit nejlepší atmosféru na českých stadionech. Třetí do party bohužel není Sparta, která je na tom teď všichni víme jak (nijak, bojkotuje), ale Plzeň. Ta má slabé výjezdy, ale dome je silná. Takže kdybych měl udělat žebříček dle domácího supportu: 1. SKS, 2. Plzeň 3. Baník. (4. Bohemians), Kdybych měl udělat celkový žebříček (podzim 2017, doma, venku): 1. Baník, 2. SKS, 3. Bohemians (4. Plzeň). A nadávejte si teď jak chcete, třeba že tam nemá Plzeň co dělat, ale zajeďte se tam podívat. Trvám si na tom, že je doma Plzeň dobrá. S velkým odstupem se těmto čtyřem dívá na záda Liberec, Slovácko...a tak dále a tak dále. Howg!
Kimic
03.12.2017, neděle, 01:15
+ 1
- 0
Sunderland: tvl, přestaň tu všechno spamovat svýma debilníma postama, jak je každej tábor k hovnu, choreo k zblití, tohle jsou košťata, tamty jsou košťata...Ukaž se, co dokážeš a pak teprve něco piš.
Baník hezký představení.
dave.fsp
03.12.2017, neděle, 01:01
+ 0
- 0
@RavenFCB: Ano, nezdálo se ti to.
Žižkovskej Pepík
03.12.2017, neděle, 00:56
+ 2
- 1
Na údajnou jedničku český scény a zaplacených ultras Baníku teda nic moc. ale třeba vám na jaře vrchní internetový jebač ACS a SKS Ultras Baník Ondřej nebo jak mu to povídate vymyslí něco lepšího:)
Sunderland
03.12.2017, neděle, 00:22
+ 0
- 0
Caru
Sunderland
03.12.2017, neděle, 00:22
+ 0
- 0
Frydecak: Vzdyt ty bys bral prvni casu pred sks :)
Stuart
02.12.2017, sobota, 21:18
+ 0
- 0
Dobře mu tak, cypovi. Samozřejmě nejsem rád, když někde takhle visí naše věci, ale snad se těm lidem po takových událostech rozsvítí v hlavě a dojde jim, že se nemají jen tak promenádovat v symbolech v cizím městě
Rusty: Těžkooděnci se došli zeptat, kteří chuji ztratili ty šály.
lamich2
02.12.2017, sobota, 19:20
+ 0
- 0
Baník ukázal svojí dominanci. Nicméně mě celkem zajímá, zda disciplinárka opět otevře komedii zákaz výjzedů hostujících fans a taky nějak jsem nezaznamenal nějaké aktuální vyjádření pan majitele Brabce k aktuálnímu dění v týmu. Celkem by mě zajímal jeho názor a to nejen na výkony, ale i na včerejší přerušení a pravděpodobnou mastnou pokutu.
Marek125
02.12.2017, sobota, 18:12
+ 1
- 1
Hele tak koukám že Chachaři fakt super počet, na to že jeli 350 Km. To by pseudo Jude Slavie,Brno, nebo Pliseň nikdy nedala.
acab1
02.12.2017, sobota, 17:54
+ 1
- 0
Sunderland : Mladej, co ti udělal Baník ? Nějaký mindrák ? Jelikož co příspěvek od tebe, tak to teda perla.
chacharistan
02.12.2017, sobota, 16:16
+ 1
- 0
Sunderland, ty musíš mít v hlavě úplně nasrano!
Sunderland
02.12.2017, sobota, 15:54
+ 0
- 4
Ultraska Baníku opět na píču, ale to se nesmí říkat, chuligáni FCB který by se sežraly od špivanýho ROWu i vykakany hovno, a tisíc normalů dělajicy kompars zaplaceny ultras. Cirkus FCB:)
Rusty
02.12.2017, sobota, 15:48
+ 0
- 0
Prezentace chacharů povedená. Trochu mě zarazilo, že se Slavie, kromě slušné pyrošou na konci, opticky neprezentovala. Jinak by mě zajímalo co zas tak závažného "svalnatí alkoholici" udělali, že je poctilo gestapo svou návštěvou přímo v sektoru.
RavenFCB
02.12.2017, sobota, 15:42
+ 0
- 0
Zdalo se mi to nebo Tribuna Sever prespivala Un giorno all'improvviso od Napoli ???
Jinak krasne choreo Chacharu a krasny pocet ! Slavia bez chorea ? Setrite si ho snad na "atraktivnejsi" Astanu ? :D
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze
návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace
Sledovat @supporters_cz