o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss

Slavia po zápase se Spartou převzala pohár

Foto report pondělí, 27. 5. 2019 19:30 - přejít do komentářů
V Edenu se předával mistrovský pohár vítězi FORTUNA:LIGY 2018/2019
images/clanky/slavia-po-zapase-se-spartou-prevzala-pohar-8858.jpg

5. kolo nadstavby FORTUNA:LIGY, 26. 5. 2019, 15:00, Eden, Praha.


Finálová skupina nadstavbové části FORTUNA:LIGY skončila. Po zápase, ve kterém šlo už pouze o čest, byla Slavia Praha korunována mistrovským pohárem a v Edenu mohly pokračovat další mistrovské oslavy. Slavia tak jasně opanovala tento fotbalový ročník, krom mistrovského titulu (19. ve své historii), získala také druhý pohár za vítězství v poháru MOLCup.

A ačkoliv již Slavia byla jistým mistrem ligy, utkání provázala skvělá atmosféra a fanoušci se fanděníím dobře bavili. Bavil se celý Eden, fanoušci nezapomněli na choreo pro trenéra, nechyběla pyrotechnika, závěrečná mexická vlna a oslavy na hrací ploše.

Sparťané do Edenu, jak předem avizovali, nedorazili, v sektoru hostí se objevilo 10 - 15 diváků.



Na obrázku může být: 27 lidí, smějící se lidéNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a stadiónNa obrázku může být: 35 lidí, smějící se lidéNa obrázku může být: stadión, obloha, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: stadión a venkuNa obrázku může být: stadión, obloha a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a stadiónNa obrázku může být: 4 lidé, venkuNa obrázku může být: 2 lidé, čepice, venku a záběr zblízkaNa obrázku může být: mrak, obloha a venkuNa obrázku může být: stadión, obloha a venkuNení k dispozici žádný popis fotky.Na obrázku může být: mrak, obloha a venkuNa obrázku může být: dav, stadión a venkuNa obrázku může být: stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: 1 osoba, sedící a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: 10 lidí, davNa obrázku může být: 1 osoba, davNa obrázku může být: 1 osoba, stadión, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a davNa obrázku může být: 16 lidí, smějící se lidé, sedící lidéNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a lidé na pódiuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidíNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a davNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stadión, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: 1 osoba, venkuNa obrázku může být: 2 lidé, venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, sportující lidé, stadión a venkuNa obrázku může být: 1 osoba, dav a venkuNa obrázku může být: 6 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 10 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: 4 lidé, mrak, obloha, dav a venkuNa obrázku může být: 11 lidí, smějící se lidé, dav a venkuNa obrázku může být: 2 lidé, dav a venkuNa obrázku může být: 2 lidé, dav a venkuNa obrázku může být: 16 lidí, dav a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: 15 lidí, stojící lidé a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav, stadión a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stojící lidé a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stojící lidé a botyNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí a venkuNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, dav a stadiónNa obrázku může být: jeden člověk nebo víc lidí, stojící lidé a venku

Autor: dd & nk



Share |
Jméno Heslo
text
  • SK Slavia Praha Konrad1938 3. 6. 2019, pondělí, 22:48 + 0 - 0
    Tady se sešlo slušný retro. :D :D jestli potřebujete chlast, aby jste měli bojovou náladu, tak si s váma vytře prdel téměř každý, vy ochmelky.
  • SK Slavia Praha nevimjmeno2 3. 6. 2019, pondělí, 19:57 + 0 - 0
    landis: Po derby SKS - ACS se tu řeší SKS - ACS. Si objevil ameriku, co ty vylízanče?!
  • bez klubu Rst 2. 6. 2019, neděle, 12:48 + 0 - 0
    Točit si support soupeře, navíc nenáviděného, je další úchylností dnešní doby a nechápu to a ani nechci chápat. Tady je vidět, co za osly/úchyly (nejmírnější příměr) je schopno nyní vyjet.
  • SK Slavia Praha saiwer 2. 6. 2019, neděle, 10:35 + 0 - 0
    Rst: Tak já třeba problém ztotožnit se s Delim a nést ho nad hlavou absolutně nemám a nevidím. Vždyť pomalu patří mezi služebně nejstarší. Ani ta fluktuace hráčů není u nás tak hrozná. Naopak mi přijde, že dnes jsme konečně schopni udržet si hráče i tedy za cenu výrazného přeplacení. Bohužel takový je současný fotbal. A chceme-li být konkurenceschopní, je potřeba se přizpůsobit. Vždyť ony i ty mládežnické akademie spolykají ohromné množství finančních prostředků, takže to není o tom, že s odchovanci by se to dalo dělat bez peněz. Současný fotbal je business jak prase, bohužel. Prachy jsou až na prvním místě, už to tady psal Čenda a já s ním souhlasím. Kdo to nechce vidět, lže si do vlastní kapsy. Asi každý z nás chce, aby jeho klub byl co nejúspěšnější. Mám ale takový pocit, že to co popisuješ je určeno hlavně současné Spartě. Ta ty problémy s identitou má, to je pravda. Co mě ale sere je to množství mobilů v prackách všech okolo, jak místo, aby se ve finále MOL snažili překřičet Chachary, tak si jejich support natáčeli. Sere mě místo do Edenu chodit na Sinobo Stadium a ještě na to celý zápas čumět na plachtě na protější tribuně. Serou mě ty klikyháky na dresech. Některé věci si za peníze koupit nelze! Na druhou stranu jen kategoricky nadávat na Tvrdíka také nelze. Co je u válu, tak se extrémně zlepšila komunikace s bývalými hráči, legendami Slávie, Starou gardou atd. Na exponovaných zápasech EL jsou upřednostňováni permanentkáři, a tedy i snad praví fanoušci, před různými agenturami a cestovkami... Vzniklo konečně muzeum... Nic není tak černobílé a každá strana má dvě mince. A taky pamatuji společné výjezdy, hlavně s Bohemáky! Ale to současným mladým "chuligánům" prostě nevysvětlíš.
  • bez klubu Rst 1. 6. 2019, sobota, 07:06 + 0 - 0
    Veterán: Díky za připomenutí Petržalky! Já si v té době hrál leda na brankáře, kteří nastupovali proti Spartě, a tak mi v hlavě naskočí hned Dukla - Stromšík, Dunajská Streda - Vahala, Trnava - Opálek, Inter - Palúch.... ale u té Petržalky to nenaskočilo, bohužel fotky "čtenářům do alba" ze Stadionu už nemám :)), nemohl tam chytat Mentel? Ono srovnání "tehdy" a "dnes", teď jak nakousli i NEUTRAL a ACAB1: Dnes je support propracovanější, omalovánky a kartoniády na míle dál než v době, kdy to bylo v plenkách. Člověk když třeba mrkne na fotky, musel by mít oči z Kašparovy krávy, aby nepoznal rozdíl, příp. aby si lhal do kapsy, že teď nejsou lepší věci, co se vizuálu tribun týče. Tím mi však přijde, že výčet pozitiv pro dnešek končí. Co třeba mě sere ukrutně, je samotný fotbal, resp. mančafty. S kým se tam mám dneska ztotožnit? Komu tam mám fandit? A proč vlastně? Když slyším zkazky účastníků z Žiliny 84, kde získala Sparta titul po 17 letech, jak ti hráči vycházeli v těch svých soupravách, jen Honza Berger vylezl v džínách a tílku a byl odnesen nad hlavami fans až do autobusu, mám zajímavě dobrou náladu. Nebo Standa Griga temtéž o rok později, jak se porval s pořadateli a četníky, když se zastával fandy chtějícího po něm podpis na vlajku... Představa, že teď slávisti nesou někde na zádech Deliho... Nebo chachaři Diopa.. Nebo já že pojedu za 12 let na Spartu, která získá po 17 letech titul a radostí bez sebe potáhnu na zádech k autobusu negra, který tam bude rok a za měsíc zase potáhne dál... Prostě v tomhle byly osmdesátky naprosto famózní - ztotožnění se s klubem, mančaftem. Devadesátky jakbysmet. A v novém tisíciletí už ty mančafty připomínají až příliš často průtokové ohřívače, ale pořád to jseště jakž tak šlo. Ale dnes? To je prostě katastrofa :(( Sorry za rozepsání, prostě zlaté časy, kdy v základu mohli hrát 3 cizinci. Zkurvená causa Bosman neměla nikdy přijít! Pak mi někdo vyprávějte, že politika na fotbal nepatří, když na samotném trávníku jí je nejvíc. Už to tam vypadá pomalu jak v NBA, hlavně na tom dekadentním Západě. Ale vlastně všude v Evropě. Dále: místa na stání. Teďka i když je vyprodáno, je na staďáku dost lidí, ale o stadionech narvaných k prasknutí si můžeme nechat zdát.Další plus pro staré časy. No a k osazenstvu kotlů, nevím, tak když porovnám devadesátky s nynějškem, tak mi přijde, že tehdy člověk tušil, kdo (jací fanáti) s kým (klubem) přijede :)) Jezdila určitá skupina lidí, která se znala... Teď jezdí kolikrát 10x víc lidí, ale.... Prostě jak psal -neutral-, něco na tom bude (i když sebekriticky musím přiznat, že HOOLIGANS SPARTA jsem si ve 13 letech psával na žákajdu a na pouzdro a vlastně všude i já sám :))), rok 91.)
  • bez klubu acab1 31. 5. 2019, pátek, 15:07 + 3 - 0
    Konrad1938 : píšeš, že se tenkrát na výjezdech jen chlastalo. To samozřejmě není vůbec pravda, spíš to byla zábava v takovém balíčku. Chlast( v rozumné míře - do bojové nálady ), banda co držela spolu, zábava mimo stadion, adrenalin. V čem je to nyní jiné ? V počtu telefonů v kotli ? V počtu lidí co nezavřou a jen čumí ? Ve větší profízlovanosti díky sociálním sítím ? V užívání fetu u některých aktvivních ? Tak s tímhle jdi do prdele, zlatá minulá doba. Měli jsme hovno, ale žili jsme - táhli jsme za jeden týmovej provaz.
  • bez klubu -neutral- 31. 5. 2019, pátek, 08:27 + 0 - 0
    Pravdu máš, doba na hovno, ale podomácku dělaný šály, vlajky, svetry mělo svý kouzlo. Dnešní doba je už taková moc sterilní a triko ultras nebo hooligans si může pořídit kdejakej jouda.
  • AC Sparta Praha veterán 31. 5. 2019, pátek, 00:25 + 0 - 0
    Rst - jj, bylo to na podzim 84. SKS hráli na Petržalce dopoledne a my na Interu odpoledne. Takže ano, ta sezóna vrcholila v BB s "mezipřistáním" v Žilině. Byl jsem tenkrát mladej kluk a doba stála za hovno, ale......
  • bez klubu Rst 30. 5. 2019, čtvrtek, 21:54 + 0 - 0
    sorry, že se vám tu pletu, ale...... Jak tak čtu toho slávistického drozda (již ten nick musel dát práce :)) ), tak si říkám: zlatý Matt1923. VETERÁN: Do prdele Petržalka hrála federál naposledy v 84-85, v "Bystrica" sezóně!, pokud to nemám pomotané :)) Napiš retroreport!!, díky. :) Miluju staré časy oproti dnešním instantním sračkám. ........... K utkání: Teda jebat se s choreem pro tréňu, aby tento pak vzýval Tvrdíka a Čínu(?), jako o.k., ale fakt lze klesnout níž?? Osobně bych byl teda supernasraný! To, jak zde sks reagují na věcné připomínky, je bizár nejhrubšího zrna a přijde mi, že jen potvrzují, jací to jsou drbani. ..... S Luftjardou na pívo, se poseru. Sebereflexe NULA.
  • SK Slavia Praha Konrad1938 30. 5. 2019, čtvrtek, 21:02 + 0 - 0
    Zbardo, podle toho jak se vyjadřuješ mi přijde, že tě mamka přestala předevčírem kojit.
  • AC Sparta Praha zbarda 30. 5. 2019, čtvrtek, 20:49 + 0 - 0
    Za Subotici máme stop na jeden domácí zápas a částečná vina jde na můj vrub :(.. Bylo by fajn vyjet kamkoliv v tisicovce.. Konrade:ses blb! Veterane:hezky si to tady napsal a pokřik "S,S pražská S" jsem neznal a zase jsem o něco chytrejsi :)
  • bez klubu Cestovatel 30. 5. 2019, čtvrtek, 20:41 + 0 - 0
    MP11: Tahle česká mentalita, že se jezdí hlavně na atraktivní soupeře není dobrá. Týká se to bohužel všech klubů. Přitom si plno lidí neuvědomuje, jak jsou někdy výjezdy na nepříliš atraktivní kluby fajn. Byl jsem na fotbalech v zemích typu Rusko, Ukrajina, Polsko, Srbsko, Chorvatsko a užil si ty výlety více než v takové Anglii, Španělsku, Itálii a dalších vychvalovaných zemích.
  • Slezský FC Opava s77 30. 5. 2019, čtvrtek, 20:38 + 0 - 0
    Veteráne, s tímhle slávistickým zabijákem ztrácíš čas...
  • SK Slavia Praha Konrad1938 30. 5. 2019, čtvrtek, 20:28 + 0 - 0
    Veteráne, mě ale vůbec nezajímá názor na mě, takže je zbytečné mi ho jakkoliv sdělovat. Ten respekt o kterém mluvíš, si člověk musí zasloužit, ti blbové které tu občas urážím si ho rozhodně nezaslouží. Ty vaše výjezdy tenkrát kdysi dávno byly spojené především s chlastem, kdy jste se už noc před, nebo po cestě nachcali a pak dělali bordel a ostudu klubu. Dnes jsou občas nachcaniny v kotli fackováni a tak to je správně.
  • AC Sparta Praha MP11 30. 5. 2019, čtvrtek, 17:59 + 0 - 0
    Cestovatel, v případě Balkánu, nebo Pobaltí bohužel nějakému vyššímu číslu nevěřím. Třeba loni nás bylo víc v Rakousku na přípravu s Celticem, než v Srbsku na předkolo. Lidé jsou prostě pohodlní. Když se jede někam na východ, tak se tam vesměs potkáváme ti stejní lidé. Pak se jede do Milána, na Schalke a podobné destinace a vidíš mraky neznámých lidí.
  • bez klubu Cestovatel 30. 5. 2019, čtvrtek, 17:23 + 0 - 0
    MP11: Děkuji za informaci. Třeba po prvním zápase dojde k prominutí zbytku trestu, občas se to stává. Tak snad ten domácí zákaz alespoň vyhecuje lenochy, aby vyrazili ven. Co vím z fotek, tak poslední dvě návštěvy Srbska nebyly početně nic moc. Hlavně ta druhá byla špatná. Třeba se ti líní co obvykle nejezdí ven chytnou za rypák, uvědomí si, že je to možná jediná šance vidět Spartu v Evropě pro případ, kdyby se zase vypadlo hned s prvním soupeřem a vyrazí kamkoliv. Dobrá prezentace naší fans scény v Evropě je potřeba.
  • AC Sparta Praha veterán 30. 5. 2019, čtvrtek, 17:16 + 0 - 0
    Konrade, to nebyla vzpomínka na společnou ligu se Slováky, ale tak nějak jsem se snažil nastínit určitý "vztah" mezi aktivními fanoušky různých klubů v té době. Nemusíme se mít rádi, ba přímo se můžeme nenávidět, to bylo ,je a bude, ale u vás mladších 20-40 postrádám jednu základní věc a tou je respekt. Hrozně se mi pak líbí číst, jak se někdo zapomene že není za klávesnicí, ale v reálném světě, kde dostane pár facek a pak si stěžuje. A na závěr - tím příspěvkem, který byl směřován čistě a jen tobě, jsem ti nějakou slušnou formou chtěl sdělit můj osobní názor na tvou osobu.
  • SK Slavia Praha Konrad1938 30. 5. 2019, čtvrtek, 16:31 + 0 - 0
    Jinak Veteráne, k tvým vzpomínkám na společnou ligu se Slováky. Tuhle dobu aktivně nepamatuji, pamatuji ale dobu, kdy se třeba v kotli Bohemky při jejich domácím zápase s některým z moravských klubů objevili vedle sebe fanoušci všech pražských klubů a jsem strašně rád, že už ta doba je dávno pryč.
  • SK Slavia Praha Konrad1938 30. 5. 2019, čtvrtek, 16:24 + 0 - 0
    Ty krom toho ze jsi buzík, jsi ještě mimořádně velký blb. Do Izraele se v létě nelétá, neboť tam je takové teplo, že by se to líbilo maximálně tobě..
  • AC Sparta Praha veterán 30. 5. 2019, čtvrtek, 15:21 + 0 - 0
    eden - no právě , v době "úspěšných výsledků", moc není (naštěstí) a nabalí se max při nějakém výjezdu alá Řím, Chelsea, Milan apod a to je pak pokoukáníčko.....U nás se ,bohužel, objevil jiný nešvar mezi "starousedlíky" na tribunách a z toho mi teda není dvakrát dobře. Ten nešvar se jmenuje "rádoby" objektivita a z toho vylývající nejednotnost a další...A i na tomto má velký kus viny VSJBČ, které v rámci zachování si fleků, dělá pro rozkol maximum a je jen naše chyba, že nedotáhneme rozdělané věci do konce. Trochu se bojím, a již tady o tom někdy psal Kyby, že něco podobného již brzy čeká vás, akorát budete v pozici, že se tenhle "převrat" bude konat v období úspěchů, takže si toho nikdo moc všímat nebude no a pak ty "náplavy" ,jak píšeš, začnou vládnout a konečně se dočkáme té správné "anglické atmosféry" na stadionech, kdy bude návštěvnost, ale stoupneš si a jde ven, nebo řekneš někomu, že je debil a jsi bez permanentky atd....
  • AC Sparta Praha MP11 30. 5. 2019, čtvrtek, 15:00 + 0 - 0
    Cestovatel, celý stadion, ven můžeme.
  • SK Slavia Praha eden1892 30. 5. 2019, čtvrtek, 14:39 + 0 - 0
    veterán: a že zrovna u vás je těch náplav za posledních pár let X viď? :-D lidi, kteří se jen na pár týdnů nebo měsíců protočí a jakmile je možnost, jdou zas dál. U nás těch náplav je celkem dost, pravda. Ale dokavaď chodí tak můžeme být rádi. Stejně jako by byli rádi ostatní kluby.
  • bez klubu Cestovatel 30. 5. 2019, čtvrtek, 14:26 + 0 - 0
    Sparta má dva zápasy v evropských pohárech doma úplně bez diváků, nebo jen zavřený kotel z důvodu zákazu od UEFA mafia nebo jak to je s těmi tresty za Suboticu? Od července si to již nevybavuji jak to je. A ven můžete vyjet nebo také je nějaký zákaz ? Já mám ty předkola docela rád, ať hraje kdokoliv. Docela přemýšlím, že když budu mít možnost mít pár dní dovolenou a bude nějaký zajímavý los, že bych vyrazil na první předkolo LM a druhý den EL někam kde jsem ještě nebyl, asi někam na sever nebo na Balkán. Nebo na nějaké kluby ze slabších zemí, které obvykle hned vypadávájí a daleko se nedostanou.
  • AC Sparta Praha MP11 30. 5. 2019, čtvrtek, 13:57 + 0 - 0
    Konrade, jsem rád, že ti jarmulka při modlení pomohla. Co bych dělal o prázdninách, kdybych nejel na předkolo? Já si za poslední roky na ně jaksi zvykl. Nemám babičku v Izraeli jako ty, abych tam mohl o prázdninách.
  • AC Sparta Praha veterán 30. 5. 2019, čtvrtek, 13:21 + 1 - 0
    Konrad - snad nám ani tu radost nedělej...Jinak již chápu lépe "Šaška" od vás, kterého jsem potkal, když šel na sraz starých SKS před odjezdem do Olmíku. Zavzpomínali jsme si na staré dobré časy, kdy jsme jeli na Petržalku, SKS hrála odpoledne na Interu, jeli jsme společně vlakem a chodili po Blavě za pokřiku S,S, prážská S. a mezi jiným mi říkal, že mají vyhrazený místa v posledním vagonu, aby se mezi ně nenamíchali "jeho slova" imbecilové, kteří se na SKS nabalili během posledních 3 let. Když čtu příspěvky některých jedinců(z různých táborů!!) na zdejším fóru , plně jeho slova chápu a ztotožňuji se s nimi.
  • SK Slavia Praha Konrad1938 30. 5. 2019, čtvrtek, 08:37 + 0 - 0
    Ty jsi důkaz, že všechny ještě ne, což je asi škoda, ale v duši klid mám, tak vás sem přijdu zase pozdravit, až budete opět fňukat.
  • AC Sparta Praha veterán 29. 5. 2019, středa, 23:49 + 0 - 0
    Konrade, koukám, ty jsi ostrý hoch, jen co je pravda. Mlátíš do klávesnice jedna báseň. Už se na to vyser. Všechny ACS jsi už pozurážel, tak by jsi mohl mít v duši klid, ne?
  • SK Slavia Praha Konrad1938 29. 5. 2019, středa, 23:03 + 0 - 0
    Bolševickýkastrát11: dnes jsem se ty holčičko v synagoze modlil za vítězství Čelzí a povedlo se. Pozdravuj na baru landise a ty další ubulený buzny.
  • SK Slavia Praha dennyTS 29. 5. 2019, středa, 17:21 + 1 - 0
    Hosi rudi, uz dost😀
  • AC Sparta Praha MP11 29. 5. 2019, středa, 12:21 + 0 - 0
    Dexxer, a Leška rozhodčím nesypal? Všechny kluby napříč všech soutěží u nás v 90.letech sypali. Nehraj na čistou slavii, děláš tím ze sebe kašpara.
  • AC Sparta Praha MP11 29. 5. 2019, středa, 12:16 + 0 - 0
    Konráde, kdo tu brečí? To byla vždy vaše silná stránka. Tak se pořádně v synagoze pomodli, než vám ji soudruzi z Číny zavřou.
  • SK Slavia Praha Dexxer 29. 5. 2019, středa, 12:02 + 0 - 0
    na zápase nikomu hostí nechyběli... a že se sparťani budou mrskat v diskuzi pod reportem z oslav doublu Slavie, to je taky úkaz... ve spartě už to nebude jako za ivánka s košťálem? tituly se vám líbily co? ale že byly zaplacený, k tomu už se tolik lidí nehlásilo... tak sem rád že si to teď aspoň zpětně přiznáte.
  • SK Slavia Praha Konrad1938 29. 5. 2019, středa, 06:44 + 0 - 0
    landis: :D :D jsi mimořádně senzitivní, když z toho cítíš nějaký komplex, ty buzíku. Ty se chytni s těma všema zbardama, empé jedenáctkama a dalšíma plačkama za ruce a jděte si zafňukat do nějakého gay baru, jak to máte dnes těžký.
  • AC Sparta Praha landis 28. 5. 2019, úterý, 16:15 + 6 - 1
    Konrad1938 - ten komplex je úplně cítit z té poslední věty, tak se chytni za rypák ty ubožáku
  • SK Slavia Praha Konrad1938 28. 5. 2019, úterý, 13:47 + 1 - 0
    landis:ty debílku, kdo vás řeší?? Já tady vidím jen záplavu bolševického pláče, jak už to teď není takovéjako dřív.. Ne, není a nikdy už nebude. To že se udělají tématická trička k derby je naprosto normální a to že vám přeje většina republiky bídu také.
  • AC Sparta Praha MP11 28. 5. 2019, úterý, 13:19 + 0 - 0
    Cenda, já jsem nikde nepsal, že bez peněz to jde. Jen křetínského prachy jsou vynakládany nehospodárně. Taky nemusíme chodit daleko, Křetínský je z Brna...
  • Zbrojovka Brno Cenda 28. 5. 2019, úterý, 12:25 + 0 - 0
    No jo MP11, ale bez nich to jaksi nejde. Vždyť se podívej na Sešívky kde byli než přišel Čiňan. A já nemusím chodit moc daleko pač u nás v Brně to jde od 10 k 5 a to se říkalo, že očista druhou ligou pomůže. Ani hovno bez zlaťáků nejde nic. Nemyslete si, že někde stojí zástupy mecenášů kteří se chystají do Sparty lít miliony až to Křéťu přestane bavit.
  • AC Sparta Praha MP11 28. 5. 2019, úterý, 12:01 + 1 - 0
    Cenda, některým pořád uniká podstata a vidí jen křetínského prachy. Na tenhle argument jsem už alergický.
  • Zbrojovka Brno Cenda 28. 5. 2019, úterý, 11:26 + 1 - 0
    No hoši sparťanští, schopní lidi se dají koupit za Křetínskýho prachy jako to udělali Slavisti když si pořídili Trpišovskýho a Nezmara, ale prachy jako má Křetínský se budou shánět špatně v té naší malé zemičce. Hlavně Sparta už taková značka jak byla není. Aby jste nelitovali až se na to Křéťa vysere a přestane sypat.
  • AC Sparta Praha zbarda 28. 5. 2019, úterý, 11:01 + 0 - 0
    MP11: Pamatuju si to moc dobře, tenkrát se demonstrovalo. Byl všední den,byl jsem v Plzni (tenkrát studoval VŠ) a koukám na teletext, že Hřebík budu trénovat Spartu. Bylo kolem poledne. Ve 14h jsem stál před stadionem a tam dalších asi 60tka lidí, chuligáni. Musela přijet policie a pak už to znáš, jak to dál pokračovalo. Nikdy nemohl tušit jak se ten člověk znemožní a z diskredituje.
  • AC Sparta Praha landis 28. 5. 2019, úterý, 10:51 + 6 - 1
    Handflare1892 - tvl vždyť máte pořád komplex ze Sparty....oiřád ji musíte řešit...i když máte double a měli by vám být všichni u prdele, stejně se musíte pořád s námi srovnávat, že jste lepší, dělat si trika double trouble a ostatní kokotiny.... když vy jste hráli o sestup a my o titul, řešil někdo židy? ať už od hráčů, vedení nebo fanoušků? nikdo... pro nás jste pořád košťata vždy jima budete...
  • AC Sparta Praha MP11 28. 5. 2019, úterý, 10:38 + 0 - 0
    zbarda, samozřejmě, že těžil z předchozí práce. Já to beru čistě statistiky, ty 2 účasti za něho. No, když si vzpomenu, že jsme kvůli Jidášovi pomalu demonstrovali, tak bych si teď za to zpětně i nafackoval.
  • AC Sparta Praha zbarda 28. 5. 2019, úterý, 10:07 + 0 - 0
    MP11: Souhlasím s tím, co si napsal. Křetínský se o ligu mistrů nikdy nezapřičinil. Rok 2004/05 a potažmo rok na to, tak to byl dojezd ještě předešlého vedení - Košťál, Ivan Hašek, který to nastartoval po roce 2000 a z toho kádru jsme žili několik let. Krize začala, když Křetínský vyhodil Straku a dal tam Hřebíka. Tehdy urazil fotbalového boha, když jsme vedli tabulku teď nevím jestli o 7b a nebo o 9b. To byla první příčina naší dlouhodobé krize. Pak už to byly jen dílčí, malé úspěchy. GarryR:Fandit klubu přece nikdy nepřestaneš a já jsem o tom bytostně přesvědčen, že když Spartu povede člověk co má IQ alespoň 115 a bude rozumět fotbalu, nebude vymýšlet kokotiny, tak s takovým rozpočtem jako máme teď - nemůžeš hrát třetí flek. Raději ať to Křetínský prodá někomu kdo nemá tolik peněz než koukat na tohle. Kdyby Plzeň měla finanční možnosti jako máme my, tak ten propad mezi námi je ještě větší. Kyby: Provedení bojkotu mohlo být jiné, třeba dát do kotle v Edenu nějaký transparent atd., ale určitá forma bojkotu byla přece na domácím zápase s Jabloncem. Všichni moc dobře znají důvody bojkotu. Další forma bude asi podříznutí Křetínského, jinak to nevidím. Holt se jeden fanda obětuje.
  • AC Sparta Praha MP11 28. 5. 2019, úterý, 09:32 + 0 - 0
    zbarda, LM jsme hráli 2x, i když tu první účast zdědil po předchozím majiteli. A naše poslední vystoupení v LM bylo na podzim 2005. Tak dlouho na LM čekáme. :-(
  • AC Sparta Praha MP11 28. 5. 2019, úterý, 09:25 + 0 - 0
    Za 1, 3.místo ve Spartě nebereme. 2, Na tu hru, až výjimky se nedalo dívat. 3, Chybí nám jasná vize a koncepce. Což je vidět na tom, že se u nás trenéři točí víc než figurky na orloji. Křetínský si hraje svého manažera v realitě, ale tu bohužel nemá tlačítko reset. Vždy po půl roce zjistí, že to dělá na hovno, tak zkusí něco nového. A tak létáme ode zdi ke zdi a točíme se v začarovaném kruhu. Na začátku sezóny slyšíme, že máme moc hráčů v kádru, že se musí zúžit a na konci sezóny nemáme s kým hrát. Prostě nám nejvíc vadí, že nevidíme světlo na konci tunelu. A dokud tu bude Křetínský, tak se to nezmění. Před měsícem jsem mluvil s Romanem Bednářem a ten říkal, že když ve Spartě končil, tak tvrdil, že Sparta je na 10 let v prdeli... už je to 5 let, takže jsme v polovině.
  • 1.FC Slovácko GarryR 28. 5. 2019, úterý, 08:28 + 1 - 0
    Zbarda: a co kdyz uz sparte odzvonilo a uz to nikdy nebude klub jako v 80. a 90. letech? Co kdyby ani nove vedení nezmenilo stávající situaci, přestanete fandit uplne?
  • FC Baník Ostrava Kyby 28. 5. 2019, úterý, 06:21 + 0 - 0
    Já teda důvody bojkotu ACS zcela chápu, to je neuvěřitelné, jak jejich klub dokáže vyhazovat miliony oknem. Provedení bojkotu už chápu méně, ale je to jejich věc...
  • AC Sparta Praha zbarda 28. 5. 2019, úterý, 00:14 + 0 - 0
    Handflare1896: Právě si vypsal věci, s kterýma těžko můžeme být spokojeni (jako je třeba 3.místo)..nevím, co na tom pořád nechápete. Jsme historicky nejúspěšnější tým, máme největší rozpočet a výsledky jsou žalostný..Nejsme prostě Bohemka, která je zvyklá hrát 30 let o sestup..za 15 let co to vede Křetínský máme 4x titul, žádná LM a pár úspěchů v Evropě. Těch věcí je celá řada co nás sere..pořád se motáme v kruhu a dokud tam bude naše neschopný vedení, tak se nic nezmění..a vidět slavit titul Slavii na vlastním stadionu je třeba pro mě obrovské sebemrskačství. Co jiného než vyhlásit bojkot a vyjádřit takhle nesouhlas?Nechci nás srovnávat s Realem Madrid,Barcelonou, Juventusem atd.,ale dovedeš si představ jak by tam reagovali fanoušcikdyž by za 15 let udělali 4 tituly a nebyla by ani žádná LM?? Přitom jsme zmlsaný z 80. a 90.let..stejně to bude mít ještě nějaký pokračování..:(
  • SK Slavia Praha Handflare1892 27. 5. 2019, pondělí, 22:36 + 1 - 0
    Bez hostů to derby neni ono, to si priznejme. Přesto, že nikoho moc sparta nezajimala a hlavně se slavilo, by to atmosféře přidalo. Bojkot doma chápu, venku je to vaše zasraná výmluva. Jste fakt úkaz, 3. místo, Evropa, finančně stabilní, ale bojkot....všichni moc dobře víme, že aktivní jádro bojkotovalo, zbytek byl rád, že tam nemusí. Se Spartou projezdíme celý svět....
  • AC Sparta Praha zbarda 27. 5. 2019, pondělí, 20:59 + 0 - 0
    Těch 16 lidí by zasloužilo dostat na holou. Co mám info, tak se jednalo o dementy..i ty se najdou v každém klubu.
  • bez klubu Cestovatel 27. 5. 2019, pondělí, 20:07 + 0 - 0
    Byl jsem na podélné tribuně, blíže k hostům. Napočítal jsem jich 16. Jejich aktivita byla podle očekávání téměř nulová. Jen se radovali nad písknutou penaltou a když z ní pak dal Kanga gól. Pořádně nevím, co si o tom bojkotu myslet. Čekal bych ho spíše v průběhu sezony, když Sparta byla okolo pátého, šestého místa. Ale za třetí místo je to trochu zvláštní. Co by za to iks jiných klubů dalo, to ani netřeba dodávat. Radovat se bude určitě hlavně vedení Sparty, po dlouhé době nezaplatí nic na pokutách pro svaz za derby S. Takové divné derby téměř bez hostujících fanoušků. Domácí musím pochválit, oslavy double byly opravdu důstojné, takhle to má vypadat!
clbanner



Videa

Finále poháru MOLCup - zaměřeno na fanoušky FCB


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
30
2.
FK Mladá Boleslav Prochy10
25
3.
bez klubu dalibor.durcak
25
4.
1.FC Slovácko champyon
22
5.
FC Baník Ostrava jebat opavu 88
22
6.
bez klubu Majkl1911
20
7.
1.FC Slovácko Slovácko Kingdom
20
8.
FC Viktoria Plzeň radekmaxik7
18
9.
FC Viktoria Plzeň wawe48
15
10.
AC Sparta Praha KubiACS
15
Fortuna liga SKFortuna liga SK
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Špionáž
BLOG: Čas nejvyšší... aneb z... 13. 6. 2019, čtvrtek, 10:00

BLOG: Čas nejvyšší... aneb z...


Blog fanoušků: DK, styďte se... 8. 6. 2019, sobota, 15:40

Blog fanoušků: DK, styďte se...


BLOG: Rodiny s dětmi, klobás... 2. 6. 2019, neděle, 12:00

BLOG: Rodiny s dětmi, klobás...

další články >
Odkazy z jiných webů
Invaze 45.000 fanoušků Sunderlandu do Londýna! 31. 3. 2019, neděle, 13:45

Invaze 45.000 fanoušků Sunderlandu do Londýna!


Špionáž: Bayern Mnichov – Liverpool FC 26. 3. 2019, úterý, 21:31

Špionáž: Bayern Mnichov – Liverpool FC


„Sedni si, nevidím!“ aneb Anglie – Česko 25. 3. 2019, pondělí, 21:11

„Sedni si, nevidím!“ aneb Anglie – Česko

další odkazy >
Nejčtěnější články měsíce
Rozhovor s ultras skupinou L... 23. 6. 2019, neděle, 19:00

Rozhovor s ultras skupinou L...


VIDEO DNE: Když Irové zpívaj... 6. 7. 2019, sobota, 10:40

VIDEO DNE: Když Irové zpívaj...


FotoReport: SK České Budějov... 15. 7. 2019, pondělí, 21:44

FotoReport: SK České Budějov...

Komentáře
před 40 minutami - saiwer
jejda, až jsem se zastyděl:)
před 3 hodinami - OBH
Fafrnek- preto ze tam by to st...
před 5 hodinami - dalibor.durcak
Saiwer: V tom případě bych Tě ...
před 6 hodinami - Fafrnek
Proc ten Dac nehraje uz davno ...
před 9 hodinami - LokiSS74
zdravim vsechny fans a diskute...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály




Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace