o supporters | registrovat | přihlásit se
vyhledat rss
z domova ze světa foto reporty groundhopping blog rozhovory hooligans video tipovačka

Souhrn jara: Rozhovor s fanouškem Ostravy

Ligový speciál... středa, 24.07.2013 11:00 - přejít do komentářů
Rozhovor s fanouškem Baníku jako dodatek k souhrnu jara v podání Chacharů
images/clanky/souhrn-jara-rozhovor-s-fanouskem-ostravy-5102.jpg

U souhrnu jarních vystoupení fanoušků Baníku Ostrava chyběl oproti dalším souhrnům rozhovor s aktivním členem kotle. Bylo slíbeno, že rozhovor  bude dodán dodatečně a nyní se tak děje. Níže jsou odpovědi aktivního fanouška Baníku na otázky. Zde je potom souhrn jara týkající se Chacharů.

1. Jak hodnotíš sezónu 2012/2013 po fanouškovské, resp. ultras stránce?
Celkovou úroveň scény příliš hodnotit nechci. Z dlouhodobého pohledu jde určitě nahoru, poslední sezóny jsou však jako na houpačce. I když každý aktivní tábor vnese do „hry“ něco nového, mám bohužel dojem, že kvantita mnohdy převyšuje kvalitu. Jediné, co mě zklamalo, je to, jak lidé obecně nahlíží na úspěchy a neúspěchy jednotlivých táborů. Když někdo vyrobí čmáranici, nebo se mu produkce potrhá, není možné říct: „Tak hlavně, že se něco děje.“ Pokud bych měl někoho vyzdvihnout, tak určitě Liberec. Má osobitý styl, což i letos několika kvalitními produkcemi potvrdil. Za zklamání minulého ročníku bych pak bez váhání označil Brno. Po opětovném postupu se čekala daleko větší aktivita, hlavně v domácím prostředí.

2. Jak hodnotíš sezónu v podání vašeho tábora?
Choreografie v drtivé většině dosáhly našich očekávání. Na propadák dlouho vypadala kartoniáda „Chachaři“, ještě pět minut před výkopem zápasu byla na ochozech spousta prázdných míst. Úplně neklapla také organizace s překrytím vchodů pásy, které začaly být roztahovány pozdě. Alespoň je to poučení pro příště. Nakonec se však prezentace povedla. Z dalších produkcí bych vypíchl vzpomínkovou choreografii na naše zesnulé kamarády (Odpočívejte v pokoji!) nebo poslední sektorovou malůvku „Baník“. Fiaskem určitě neskončily ani ty, které byly šité horkou jehlou. Např. výjezdová produkce v Olomouci, kde nás ráno v den zápasu „přesunuli“ ze sektoru hostů na sever a byli jsme nuceni improvizovat za pět minut dvanáct. „Olomouckou“ choreografii jsme poté po drobnějším osekání předvedli v Mladé Boleslavi. Pokud jde o poměry doma nebo venku, úroveň fandění či aktivitu lidí, tak poslední sezóna nepřinesla výraznější změny. Tzn. na domácích zápasech si najde do kotle z výjezďáků cestu jen malé procento, což je pro atmosféru na Bazalech jistě škoda.

3. Jaký váš zápas byl pro Tebe osobně po fanouškovské stránce v sezóně nejlepší a proč?
Nejspíše poslední podzimní výjezd do Edenu. Pozitivní byl také masivní výjezd ACS na Bazaly. Snad každý si více libuje v zápasech, kdy je na tribunách cítit rivalita. Nemůžu nezmínit podzimní domácí zápas s Olomoucí, kdy byla prezentována rozsáhlá produkce k 90. výročí založení klubu. Zvláštní kapitolou byl pak ještě družební zápas s GKS Katowice.

4. Chachaři mají úctyhodné výjezdy. Co stojí z tvého pohledu za tím, že vás všude jezdí obrovské počty? Proč to dle Tebe není tak, nebo alespoň o trochu lepší oproti současné realitě, i u většiny jiných táborů?
Zkrátka to tak lidé tady mají zažité. Na to asi neexistuje recept. I přes špatné termíny a mizerné výsledky opět padlo několik výjezdových rekordů, což je také pozitivum uplynulé sezóny. Proč tomu tak není u ostatních táborů, je otázkou spíše pro konkrétní tábory. Některé skupiny na tom nejsou vůbec špatně, i když v hojných počtech nejezdí všude a opakovaně, o Ostravě nemluvě.

5. Jak jsi ty osobně prožíval chvíle nejistot ohledně budoucnosti ostravského fotbalu? Co bylo v těch chvílích hlavním motorem vašich aktivit? Věřil jsi v happy end?
Slušně řečeno mi z toho bylo na nic. Snad jiná odpověď ani nešla čekat. Happy End se nekonal, nekoná a nevypadá to, že by byl v brzké době na spadnutí. Člověk zkrátka doufá a dělá, co umí, aby se z toho nepodělal.

6. Klub čeká v blízké budoucnosti přesun do Vítkovic. Jaký to podle Tebe bude mít dopad na celé ostravské fanouškovské prostředí?
Stěhování do Vítkovic nemůže aktivní scéně v Ostravě přinést nic dobrého. Paradoxně si myslím, že domácí návštěvy by nikterak neutrpěly, naopak – vzhledem k poloze Vítkovic, které se nacházejí v nejlidnatější části města. Sorta na tribunách by však byla jiná. Na výjezdech by se podle mě nic nezměnilo, leda k lepšímu. Záměrně se vyjadřuji ve smyslu „kdyby“, protože dokud existuje navzdory všem faktům promile naděje, že ke stěhování nedojde, budu doufat v Bazaly.

Děkujeme za rozhovor a přejeme kvalitní prezentaci i v sezóně 2013/2014.

Autor:

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Pokud jste zaregistrovaní, tak se stačí přihlásit. Pokud registraci nemáte, tak se prosím zaregistrujte.

Jméno Heslo
text
  • FC Baník Ostrava A1922 28.07.2013, neděle, 13:34 + 0 - 0
    já podporuju BANÍK, ať na bazalech nebo ve vítkovicích. Ano je to smutné, ale co nám zbyde? Z bazalů bude prostě nová karolina :-!
  • FC Baník Ostrava _Peter 26.07.2013, pátek, 09:42 + 0 - 0
    kozelzostravy: Na Julisce.
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 25.07.2013, čtvrtek, 17:24 + 0 - 0
    Hlavně Bazaly jsou úžasné! Sednete si nahoru na S2 (ochoz s písmenem C) a vidíte na skoro celé město. Kde máte takovou možnost? :)
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 25.07.2013, čtvrtek, 17:22 + 0 - 0
    Můj osobní pohled: Vítkovický stadion (po dostavbě) bude mít lepší akustiku, než Bazaly. Jen o 2 tisíce méně se ubere na kapacitě. Bude moderní, spousta místa pro parkování a žádné padaní na totálně zničených schodech, které v zimě nikdo neudržoval a já si na nich málem namlátil. Ten okruh jde taky nějak přežít. Mám to kousek od domu, takže je to fajn. Každopádně Baník (SK Slezská) nepatří na Moravu a už ne na stadion rivala, který sice už nehraje. Dost podobné by to bylo, kdyby třeba Slavia skončila a šla tam hrát Bohemka, bo prostě by měli modernější stadion. Bohužel doba je zlá a musíme být rádi, že Baník bude vůbec hrát. Ale doufám, že se na Slezskou vrátíme. V sobotu začátek konce. :(
  • FC Baník Ostrava centos 25.07.2013, čtvrtek, 11:12 + 0 - 0
    Kyby: Bylo to v době, kdy nám tvrdili, že Bazaly nejdou rekonstruovat, a kdy se objevila vizualizace stadionu ve Svinově s tím, že dle Kajnara: "Baník na tom stadionu bude hrát v roce 2013. Nedovedu si představit, že by to bylo jinak." V téhle situaci mi podpora Svinova přišla jako logická.
  • FC Baník Ostrava Knutt 25.07.2013, čtvrtek, 10:45 + 0 - 0
    V pohodě rozhovor a s tím Libercem naprosto souhlasím co se týče produkcí.
  • FC Baník Ostrava Kyby 25.07.2013, čtvrtek, 07:53 + 0 - 0
    Mimochodem podpora stadionu ve Svinově byla podle mě docela pitomost, které jsem se sám zúčastnil :-( A nejde ani tak o to Slezsko, jako o celkovou nesmyslnost toho nápadu...
  • Slezský FC Opava polki11 25.07.2013, čtvrtek, 00:51 + 0 - 0
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1404449976434620&set=a.1397472427132375.1073741828.1393809770831974&type=1&theater ????????
  • FC Baník Ostrava jedinebanik 24.07.2013, středa, 22:40 + 0 - 0
    my jsme doma všude
  • FC Spartak Trnava Kony S-U 24.07.2013, středa, 19:04 + 0 - 0
    Každý klub by měl být někde DOMA. Prostě a jednoduše být na zažitém území kde jsou na něho i fanoušci hostí zvyklí. Baník=Bazaly, Bohemka=Ďolíček, Sparta=Letná atd. Když to napíšu v nadsázce - nechtěl bych každých 10-20 let hledat tradiční týmy na netradičním místě jinde po městě.
  • bez klubu Rst 24.07.2013, středa, 18:07 + 1 - 0
    Takových rozhovorů jen houšť, pěkně se to čte, líbí se mi rýpnutí do ostatních a ne obligátní ,,hlavně že se něco děje,,. Akorát dávat za odpočívejte v pokoji výkřičník je hodně razovite...
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 24.07.2013, středa, 17:56 + 0 - 0
    flvv-Baník hrál na Staré Střelnici-Slezsko, poté se přestěhoval na Bazaly-Slezsko, tudíž pokud by vyrostl ve Svinově nový fotbalový stadion-Slezsko, tak bych v tom neviděl problém.. Ano bylo by pěkné kdyby se opravily Bazaly, nebo stadion vyrostl na jejich místě, ale je zde problém s 4 proudovou silnicí, která kolem stadionu vede, díky tomu vzniká hlavní problém Bazalů a to je zona před stadionem pro fanoušky hostů.. Celkově Vítkovice nejsou ani jakýsi střed/kompromis, ale snad to nejhorší-Moravská část, stadion bývalého rivala a atletický okruh..
  • FC Baník Ostrava centos 24.07.2013, středa, 17:33 + 0 - 0
    Baník patří na Slezskou, bo tam byl odjakživa, ale pokud tato varianta padne, pak je druhou volbou jiné slezské území Ostravy. SK Slezská má hrát ve Slezsku, i když název klubu toto území dále upřesňuje. Máš ale pravdu, že "patří na Slezskou" se s podporou Svinova moc neslučuje.
  • Zbrojovka Brno flvv 24.07.2013, středa, 17:23 + 0 - 0
    Ano, přesně tak, proto nerozumím těm protestům proti Vítkovicím ale zároveň podporu Svinova s tím že Baník patří na Slezskou. Jedná se mi konkrétně o tohle, je mi jasné že existuje spousta dalších důvodů proč Ne Vítkovicím
  • FC Baník Ostrava centos 24.07.2013, středa, 16:57 + 0 - 0
    (A třeba Sparta taky v době vzniku de facto nebyla pražským klubem, bo Praha byla tenkrát mnohem menším městem než dnes a na sídlo Sparty nedosahovala.)
  • FC Baník Ostrava centos 24.07.2013, středa, 16:51 + 0 - 0
    flvv: Ostrava jako dnes v roce 1922 ani neexistovala. Moravská Ostrava byla oddělena od Slezské. Když byla založena SK Slezská, tak tehdy k Moravské Ostravě nepatřily ani Vítkovice.
  • FC Baník Ostrava antabus 24.07.2013, středa, 16:49 + 0 - 0
    flvv, by mě zajímalo, z jakého důvodu nechodíte na fotbal, kdxž stadion, kde teď hrajete, je pár set metrů od Lužánek...?
  • FC Baník Ostrava Kyby 24.07.2013, středa, 16:28 + 1 - 0
    Myslím, že ten stadion ve Vítkovicích je hlavní kámen úrazu. Ikdyby se v kase města válelo párset zbytečných milionů (asi neválí...)na přestavbu Bazalů, tak to neudělají, neměli by pak jak odůvodnit tu miliardu co nacpali do Vítek...
  • FC Hradec Králové Stokurew 24.07.2013, středa, 16:03 + 0 - 0
    Šachťar pyčo
  • Zbrojovka Brno flvv 24.07.2013, středa, 15:58 + 0 - 0
    hlavně Svinov ani Poruba nebyli ani součástí Ostravy když byl Baník založen, SK Slezská = Slezská (Polská) Ostrava, příjde mi že ani neznáte historii vlastního města Ostraváci
  • FC Baník Ostrava centos 24.07.2013, středa, 15:21 + 0 - 0
    zabkafcb: Karolina je mezi Ostravicí a Odrou, takže Morava :)
  • FC Baník Ostrava Thugs from Havířov 24.07.2013, středa, 14:52 + 0 - 0
    Vítkovice mi jako oblast nevadí. Spíš mi celkově vadí ten stadion. Prostě typický atletický stánek, kde si budu muset pořídit dalekohled, abych viděl na hrací plochu. Co se týče akustiky, tak to si netroufám odhadnout. Na Bazalech ale taky není nijak slavná. Prostě klub s nejvěrnějšími a nejlepšími fans nemůže mít normální fotbalový stánek a na svém tradičním místě. To by se zástupci z města totiž mohli úplně posrat! Jasně, postavte si stadion za miliardu a bude tam jednou ročně tretra a možná nějaký koncert. To je teda opravdu využití. Tomuhle kroku radním města opravdu tleskám :-). Větší demenci opravdu není vidno široko, daleko. Pro ty inteligence, co tu budou psát, že nás spasili, tak vítr! Město pozemky prodá developerovi za víc než to koupili! To 100%! A FAČR už opravdu nekomentuji. To je banda ignorantů, hlavně, že Bohemka, Jihlava, Brno a Dukla na svých supermoderních stadionech hrát můžou. To nemluvím o Hradci Králové, to je další z hnusů u nás. Opravdu demence! Užijme si FCB poslední rok na Bazalech!
  • Bohemians 1905 bohemak 24.07.2013, středa, 14:51 + 0 - 0
    Kdo na vlastní kůži nezažil stěhování svýho klubu na jiný stadion, kde prostě není a nebude doma, nemůže pochopit, jak se fanoušek v takové situaci cítí.
  • FC Baník Ostrava zabkafcb 24.07.2013, středa, 14:37 + 0 - 0
    Poruba, Pustkovec, Svinov, Dubí a další jsou na Slezské straně, vše až po Odru, to je taková ta hranice pak je Morava až po Ostravici pak je slezsko, dokonce i hnusná Karolina je na Slezsku. Je to složité s tou hranicí Moravsko Slezskou v Ově :-)
  • AC Sparta Praha HON 24.07.2013, středa, 13:56 + 1 - 0
    Ted trochu mimo supporters deni. Bazaly by s trochou vule a sebezepreni sly predelat a ne zas za tolik penez. S tim, ze by ta ovalna tribuna zustala, zbourala se pouze hlavni tribuna, vybudovala se nova se zazemim a posunula se bliz k hristi, cimz by se hriste posunulo bliz k ty ovalny. Nerikejte mi, ze kdyby se chtelo, tak by tohle neslo. A kdyby byly nejaky drobny navic, tak misto tech za branou by se daly udelat nejaky mensi tribunky, ktere by byly napojeny na tu ovalnou (FCB).
  • FC Baník Ostrava viva silesia 24.07.2013, středa, 13:51 + 0 - 0
    Do vítek chodit budu, co se dá dělat. Ale SK Slezská patří na Slezskou a snad se tam jednou zas vrátí, ovšem Bazaly jsou už pasé...
  • FC Baník Ostrava JayG 24.07.2013, středa, 13:07 + 1 - 0
    Ne, do jiného města, jakoby do jiného státu!!! I když já budu chodit i do Vítek, ale už se tam nebudu cítit jako doma na Bazalech.
  • AC Sparta Praha supporterACS 24.07.2013, středa, 13:03 + 1 - 0
    Trochu z jiného soudku. Super rozhovor s očividně inteligentním člověkem. Zvládl bych i delší :)
  • FC Baník Ostrava TomFCB 24.07.2013, středa, 13:03 + 0 - 0
    Myslim zevten stadion bude vypadat pekne a akustika tam buee urcite lrpsi nez na bazalech ale nikdy to nebude nas domov.A po tech vsech ruznych protestech a choreografiich ktere byly proti vitkovicim vedeny bychom vypadali docela smesne kdyby jsme tam ted vsichni poslusne naklusali
  • AC Sparta Praha acs1893 24.07.2013, středa, 13:02 + 0 - 0
    morava nebo slezsko? děláte jak kdyby to stěhovali do jinýho města....
  • FC Baník Ostrava centos 24.07.2013, středa, 12:48 + 1 - 0
    Ostravica granica a Odra granica ;)
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 24.07.2013, středa, 12:48 + 0 - 0
    pilgrim - Vítkovice se určitě nestavěly primárně pro Baník, ale pro Zlatou Tretru.. Svinov je ve Slezsku a je to asi jako by se zrušila Bohemka a Slávie hrála místo v Edenu v Ďolíčku.. Asi by taky nebyli nadšení že?
  • FC Baník Ostrava centos 24.07.2013, středa, 12:47 + 0 - 0
    Slezsko je jedním z problémů; další je např. ten, že stadion je atletický, což je krok zpět. A jestli chce někdo vytáhnout, že na Bazalech je to na hřiště ještě dál, tak ne není.
  • FC Hradec Králové Stokurew 24.07.2013, středa, 12:45 + 0 - 0
    tak Prohlašte území okolo Vítkovic za Slezko...
  • bez klubu barrabravas 24.07.2013, středa, 12:44 + 0 - 0
    Názor z venčí: Je jasné, že každý tradiční klub by rád hrál na svém tradičním stadionu o tom žádná. FAČR opravdu kecá do věcí, do kterých mu nic není místo toho, aby řešil důležité problémy našeho fotbalu např. úplatky. Ovšem, pokud byl baník postaven do situace, Bzaly nevyhovují - Vítkovice vyhovují, tak by fanoušci neměli trucovat a naopak semknout se. Jiná situace by byla, kdyby je koupil nějaký nový vlastník a přestěhoval, i kdyby nemusel. navíc, když Baník již ve Vítkovicích hrál, tak měl lepší kotel než na Bazalech.
  • bez klubu pilgrim 24.07.2013, středa, 12:42 + 0 - 0
    co vím, tak se vždycky říkalo "Ostravica - granica", Svinov mi přišel, že je už na Moaravě, ale asi je fakt už ve Slezsku, nicméně to nemění nic na faktu, že v Ostravě nemá Baník žádnou rivalitu a jeho fanoušci by měli být vděčni, že jim město postavilo ty Vítkovice a mají tak na svůj klub i nadále kam chodit. V Evropě se nové stadióny často staví někde za městem - také mohli na banik klidně chodit někam do Hrabyně
  • FC Baník Ostrava centos 24.07.2013, středa, 12:37 + 0 - 0
    Nemýlíš, většina území Ostravy leží ve Slezsku. V podstatě se to dá zobecnit na sever, východ a západ města.
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 24.07.2013, středa, 12:25 + 0 - 0
    pilgrim: Pokud se nemýlím, tak Svinov (místo onoho stadionu) je ve Slezsku.
  • FC Baník Ostrava kozelzostravy 24.07.2013, středa, 12:24 + 0 - 0
    Já si myslím, že Vítkovický stadion (po dostavbě) bude mít dobrou akustiku, což na Bazalech chybí. Ale to uvidíme... Já taky stále doufám v Bazaly.
  • bez klubu pilgrim 24.07.2013, středa, 12:23 + 0 - 0
    to Casual88 - přijdeš mi jako malé děcko, místo abys byl rád, že ten tvůj "baniček" má kde hrát a šel ho tam podpořit, tak budeš vztekle dupat nožičkama. V Ostravě nemá Baník žádnou rivalitu, tak se holt přesune do Vítkovic, když se měl stavět nový stadión někde ve Svinově, tak nikomu nevadilo, že to není ve Slezsku? Fakt jak malé děcka....
  • FC Baník Ostrava TommyFCB 24.07.2013, středa, 12:21 + 0 - 0
    Nedokážu pochopit, proč nemůžeme hrát na Bazalech.. Vybavení pro hráče je v pořádku a o vybavení pro fanoušky by se měl starat sám klub, proto nechápu co má do toho FAČR co mluvit, ale to je škoda slov.. Jinak naděje umírá poslední, ale tomuhle přestávám věřit.. Bazaly nikdo neopraví, protože to cenově vyjde skoro stejně jako stavba nového stadionu a nový nikdo nepostaví, dokud nebude hrát Baník o titul.. Plzeň by taky bez úspěchů hrála ještě v starých Šturcových sadech.. A vzhledem k tomu, že jsme poslední 3 sezony 14.tí, tak to asi vážně nehrozí.. Pokud se nestane zázrak, čeká nás minimálně 7let ve Vítkovicíh :// a Casual88- ať nedopadneš jako fanoušek z Orlové, který prý skočil z okna po tom co radnice zamítla záchranu, kdyby počkal 10minut..
  • FC Baník Ostrava Casual88 24.07.2013, středa, 12:09 + 0 - 0
    Nikdy neříkej nikdy! Ale prostě já tam nikdy nepůjdu. Budu jezdit na výjezdy, ale do Vítkovic ne. Kdybych měl pak žalem spáchat sebevraždu, tak VÍTKOVICE NE!!!
  • FC Baník Ostrava LordikDevil 24.07.2013, středa, 12:02 + 0 - 0
    Jedina vyhoda Vitkovic je mozna ta, ze by se treba naucilo vice lidi chodit na Banik a vice do kotle kde by i fandili... Jinak ale Banicek patri na Slezskou! Bude to velka zmena jezdit na fotbal do Vitkovic misto na Bazaly.
clbanner



Videa

Naše srdce hoří láskou k městu


další videa >
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka
Fortuna liga CZFortuna liga CZ
1.
FC Baník Ostrava Casual88
439
2.
1.FC Slovácko champyon
427
3.
FC Viktoria Plzeň wawe48
413
4.
bez klubu Majkl1911
357
5.
bez klubu Son of Moravia
340
6.
FC Baník Ostrava mara1922
338
7.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
329
8.
Slezský FC Opava lamich2
324
9.
SK Slavia Praha TomSesivka
323
10.
bez klubu Cestovatel
321
Fortuna liga SKFortuna liga SK
1.
bez klubu DavidOFF
191
2.
FC Baník Ostrava mara1922
180
3.
1.FC Slovácko champyon
144
4.
FC Viktoria Plzeň navrcswansea
144
5.
1.FC Slovácko FanaticBoy
143
6.
FC Viktoria Plzeň wawe48
139
7.
MŠK Žilina Nordic Division
138
8.
FC Baník Ostrava mario72
135
9.
bez klubu Cestovatel
120
10.
1.SC Znojmo Jerzy-Okurkari
116
ULTRASSHOP.CZ Tipovačka >
Blog fanoušků & Groundhopping
Když se slaví 40. narozeniny... 31.08.2020, pondělí, 14:08

Když se slaví 40. narozeniny...


BLOG: Derby o Sudety s pocho... 02.07.2020, čtvrtek, 12:16

BLOG: Derby o Sudety s pocho...


Pusťte fanoušky na fotbal, a... 08.06.2020, pondělí, 13:45

Pusťte fanoušky na fotbal, a...

další články >
Vlajkonosi.cz
VLAJKONOŠI v Chomutově 15.11.2019, pátek, 21:15

VLAJKONOŠI v Chomutově


Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova! 09.11.2019, sobota, 09:57

Hej, Bando! Ve čtvrtek všichni do Chomutova!


VLAJKONOŠI na Slovácku 15.10.2019, úterý, 15:40

VLAJKONOŠI na Slovácku

více na www.vlajkonosi.cz>
Hooligans.info
Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour před 2 hodinami

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour


Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí před 3 hodinami

Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí


V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama před 5 hodinami

V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama

více na www.hooligans.info>
Fanaticky.cz
Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour před 2 hodinami

Choreo v dětském sektoru, pyro a Pardubice on tour


Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí před 3 hodinami

Podsvícené choreo a vítězná nálada v sektoru hostí


V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama před 5 hodinami

V Opavě minuta ticha, choreo a osm fanatiků Dynama

více na www.fanaticky.cz>
Nejčtěnější články měsíce
Neskutečné! Fanoušci Bayernu... 09.09.2020, středa, 22:08

Neskutečné! Fanoušci Bayernu...


Brněnská vakcína, zabavená v... 13.09.2020, neděle, 21:19

Brněnská vakcína, zabavená v...


Bojkot, podpora za stadionem... 23.08.2020, neděle, 16:16

Bojkot, podpora za stadionem...

Komentáře
včera, 23:21 - Kyby
Stejní vyjebanci všude na svět...
včera, 20:44 - čolo
Jebac chorzowskie psy, no i ta...
včera, 07:10 - nejsem robot
....vymyrdané mozky-jak cajti ...
18.09.2020, pátek, 23:43 - bukanerosrayo
A to si človek myslí, že slove...
18.09.2020, pátek, 14:59 - Oskar
Super!! je dobré vědět i vidět...
všechny komentáře >
clbanner
Speciály



Sledovat @supporters_cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace